Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 17-09-2024
Nou, ik heb de mijne ter reparatie aangemeld.
Ene dag uitgezet en de volgende dag weer aan om te merken dat mijn scherm het niet meer deed -.-

Maaris kijken hoe ze dit gaan afhandelen...

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jandirks
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 22-09 19:23
Updaten werkt alleen via firmware op sd kaart, niet via systeem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toryanse
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 23-09 13:45
Renquin schreef op dinsdag 19 april 2011 @ 07:51:
Nou, ik heb de mijne ter reparatie aangemeld.
Ene dag uitgezet en de volgende dag weer aan om te merken dat mijn scherm het niet meer deed -.-

Maaris kijken hoe ze dit gaan afhandelen...
Mijn scherm doet het ook niet meer. Alleen het ledje gaat aan, en hij trilt. Daarna niets.
Hoe verloopt de afhandeling tot nu toe? Je kunt kiezen tussen www.ssb-repair.com/repair en http://www.herstelling.tk. Moet je hem zelf opsturen, en de verzendkosten betalen? Heb je al een reactie op de reparatie gekregen. Ben benieuwd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 18-09 21:37
Veel plezier met opsturen, als die van mij defect is gooi ik hem bij de intertoys naar binnen en mogen hun het regelen, ik heb niks met die website's en leverancier's te maken.

Kortom naar de intertoys ermee.
En je niet laten afschepen door winkel medewerkers die de wet niet eens kennen. >.<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dvdhoek
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 31-10-2024
toryanse schreef op vrijdag 22 april 2011 @ 11:43:
[...]

Mijn scherm doet het ook niet meer. Alleen het ledje gaat aan, en hij trilt. Daarna niets.
Hoe verloopt de afhandeling tot nu toe? Je kunt kiezen tussen www.ssb-repair.com/repair en http://www.herstelling.tk. Moet je hem zelf opsturen, en de verzendkosten betalen? Heb je al een reactie op de reparatie gekregen. Ben benieuwd...
Maakt de oplader wel contact en geeft deze stroom? Als de tablet leeg is gaat deze namelijk trillen als je hem aan probeert te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toryanse
dvdhoek schreef op vrijdag 22 april 2011 @ 21:18:
[...]

Maakt de oplader wel contact en geeft deze stroom? Als de tablet leeg is gaat deze namelijk trillen als je hem aan probeert te zetten.
Oplader maakt contact. Bij aansluiten verandert led van groen naar rood. Een uurtje aan de lader gelaten. Lader eraf, led naar groen. Bij aanzetten hetzelfde resultaat. De tablet trilt, maar geeft geen beeld. :o(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dvdhoek
toryanse schreef op zaterdag 23 april 2011 @ 13:00:
[...]

Oplader maakt contact. Bij aansluiten verandert led van groen naar rood. Een uurtje aan de lader gelaten. Lader eraf, led naar groen. Bij aanzetten hetzelfde resultaat. De tablet trilt, maar geeft geen beeld. :o(
Aanzetten met lader eraan geeft zelfde effect? Bij de 10 inch heb ik vaker gezien dat de tablet niet aanging zonder de lader eraan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wie is erin geslaagd om de applicatie Documents to go op de 10"tablet te downloaden? Ik krijg in de lijst van de Android Market maar een zeer beperkt aantal apps te zien en al helemaal geen betaalde apps.
Ik kan dus geen documenten lezen, wat volgens de opgegeven spec wel zou moeten kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 08:39

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

blijkbaar de marketfix nog niet uitgevoerd, hier in t topic even zoeken, zijn youtube filmpjes van, ik heb een happyhardcore rom erop gezet, gaat een stuk soepeler en daar werkte flash en market maar ook youtube direct op, zonder maar die fix te hoeven draaien, sinds paar dagen ook de geweldige, en gratis launcher VTL launcher om links en rechts ook wat docks te hebben. Nu eens kijken hoe ik me lockscreen en me homescreen mooi kan gaan modden, die launcher is gemaakt voor tablets en heeft alle betaalde features van ADWlauncher gratis ter beschikking.. (niet lang meer, via de site nog te downen, in de market is hij sinds kort een betaalde app..)

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toryanse
dvdhoek schreef op zondag 24 april 2011 @ 17:17:
[...]

Aanzetten met lader eraan geeft zelfde effect? Bij de 10 inch heb ik vaker gezien dat de tablet niet aanging zonder de lader eraan.
Aanzetten met lader geeft zelfde effect. Zonder beeld hoorde ik zelfs na een tijdje een melding van een nieuwe mail en zonder adapter het geluid bij de melding dat er nog maar 15% accucapaciteit is, maar geen beeld. Door voorzichtig bij bij het laderaansluiting te duwen/kloppen had ik even een wit scherm. Blijkbaar is het contact niet goed meer. Toch maar opsturen. Maar ben benieuwd naar de reparatieervaringen van de Intertoystablets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j1nx
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22-09 14:31

j1nx

Geek - Enjoying life

Voor de mensen die naast de boot gepist hebben en toch een tablet van onder de 100 euro willen. Zag net een aktie bij de paradigit.

Misschien is dat iets?

Technical enthousiast on a budget - DiY Tutorials, How-To's and Information on how to do things yourself, better & cheaper - The Dutch way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 09:38
j1nx schreef op dinsdag 26 april 2011 @ 10:46:
Zag net een aktie bij de paradigit.
Deze dus, een linkie is misschien wel handig.

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gusev
  • Laatst online: 23-09 03:35
Hmm, nice...ben op zoek naar een betaalbare 7" tablet.

Overigens is het merk Yarvik, een nieuw consumentenelectroncia merk van Sweex...

http://www.copaco.nl/webs...d%5D=315&cHash=73f14afd78

Er is natuurlijk vrij weinig bekend over deze tablet neem ik aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Gusev schreef op dinsdag 26 april 2011 @ 11:17:
Overigens is het merk Yarvik, een nieuw consumentenelectroncia merk van Sweex...
Ah, handig om te weten, auto-skip dus. Waarmee ik geen Sweex is top/bagger discussie wil starten btw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Gusev schreef op dinsdag 26 april 2011 @ 11:17:
Hmm, nice...ben op zoek naar een betaalbare 7" tablet.

http://www.copaco.nl/webs...d%5D=315&cHash=73f14afd78

Er is natuurlijk vrij weinig bekend over deze tablet neem ik aan?
Zelfde als van de Intertoys 7" haal je al naar nederland incl verzendkosten voor 51,50.
free shipping.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gusev
Nja, denk maar dat ik deze oversla. Ik hou het Het topic voor onbekende en exotische Android-tablets wel in de gaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

Mektheb schreef op dinsdag 26 april 2011 @ 11:23:
[...]

Zelfde als van de Intertoys 7" haal je al naar nederland incl verzendkosten voor 51,50.
free shipping.
Eventueel Apads, of Viapads, maar die van Paradigit heeft mooi een trackbal, behuizing ziet er wat degelijker uit en zo een rockchip is denk ik, zeker met flash en eventueel games net wat beter dan een WM8650 pad..

Zal er niet zo cheap uitzien als die uit China

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
sain onez schreef op dinsdag 26 april 2011 @ 12:42:
maar die van Paradigit heeft mooi een trackbal, behuizing ziet er wat degelijker uit
Dit bepaal jij op basis van een klein gerenderd plaatje ja? Nice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gusev
Dat hoeft niet, want hij ligt al bij verscheidene Paradigits in de winkel ;-) dus wellicht is hij langsgeweest, maar goed ik had zelf ook het idee dat deze wat degelijker is gebouwd (inderdaad op basis van het kleine plaatje :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
sain onez schreef op dinsdag 26 april 2011 @ 12:42:
[...]

Eventueel Apads, of Viapads, maar die van Paradigit heeft mooi een trackbal, behuizing ziet er wat degelijker uit en zo een rockchip is denk ik, zeker met flash en eventueel games net wat beter dan een WM8650 pad..

Zal er niet zo cheap uitzien als die uit China
Ligt net aan wat je er mee doet.

1 van 50euro kan je niet vergelijken met 1 van 150 of 200, bedoel me iPad > ook all die andere.
50 euro kan je niet iets mis mee kopen, ik verbaas me nog steeds dat mensen zo veel eisen van de tablet terwijl het eigenlijk 90% gadget gehalte is.

Gamen op je phone !, 1e 5uur als je hem nieuw heb en daarna nooit meer,
En ja natuurlijk is dat bij iedereen anders :P.

[ Voor 3% gewijzigd door Mektheb op 26-04-2011 12:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gusev
Nja helemaal eens met ^. Ik denk dat ik gewoon een goedkope 7" tablet wil voor internet, e-mail, wat apps niet heel veel meer spannends.

Overigens heb ik een datasheet gevonden, voor de geinteresseerden:

http://files.eetnordic.co...0%207%20inch%20Tablet.pdf

Ik ga einde van de middag ff langs de Paradigit, zal wel laten horen of het wat is (voor mij)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

Toch wel een stuk practischer zeker als er een usb en mini usb op zit, ipv zo een lelijk opsteek-blok
USB 2.0 Host, mini USB, meldt de specs-sheet

Edit:
Heb ook nog even een vraagje, heb een hch rom erop, en telkens als ik google search kies en op de mic klik om een voice commando te geven, krijg ik direct een popup die meld AUDIOPROBLEEM, waarna ik kan kiezen voor retry of cancel oid... Als ik de voicerecorder app start werkt hij wel prima, ook met die gare apps waar die beestjes je napraten als er tegen praat... (me zoontje vind die zo leuk.. >:) )
Tja, ik heb een 3g dongle en wat 2,5" external hdds maar ook usbsticks, maar ook bv zo een mapje met keyboard is wat netter aan te sluiten, ik wist het toch wel...

[ Voor 79% gewijzigd door SAiN ONeZ op 26-04-2011 14:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
sain onez schreef op dinsdag 26 april 2011 @ 13:08:
Toch wel een stuk practischer zeker als er een usb en mini usb op zit, ipv zo een lelijk opsteek-blok
USB 2.0 Host, mini USB, meldt de specs-sheet
Gebruik toch geen usb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

Tip voor een mooie gratis launcher (ook nog eens op tablets gericht (landscape itt portrait)
VTL.launcher, is nu via de market een betaalde app, maar via http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1046302 (XDA forum) gratis te downloaden...

Perfect met links en rechts mogelijkheden tot extra docks ( simpel met je duimen te bedienen als je hem in landscape vasthoudt, en wel zo smooth dat me Fview er helemaal geen last van heeft, en het lagvrij laat navigeren, is gebaseerd om ADW launcher, en sinds de laatste updates meer mogelijkheden dan de betaalde ADW launcher... Get it while you can!

Straks me homescreen eens posten, ben er best trots op :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gusev
Zie http://gathering.tweakers.net/forum/view_message/35930635 voor de geinteresseerden. Heb de Yarvik 'monster' tablet aangeschaft teruggebracht..

[ Voor 10% gewijzigd door Gusev op 27-04-2011 09:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j1nx
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22-09 14:31

j1nx

Geek - Enjoying life

Gusev schreef op dinsdag 26 april 2011 @ 18:03:
Zie http://gathering.tweakers.net/forum/view_message/35930635 voor de geinteresseerden :). Heb de Yarvik 'monster' tablet aangeschaft :+ ..
Leuk zag het daar al voorbij komen. Ik kon overigens geen linkkie geven aangezien ik de aktie ook echt fysiek bij paradigit zag.

Technical enthousiast on a budget - DiY Tutorials, How-To's and Information on how to do things yourself, better & cheaper - The Dutch way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

iemand met de Fview PAD, die ook de uberoid rom draait, waarin google voice search goed werkt, ipv AUDIO PROBLEEM, wat ik ervaar!?

Nu is het testen van wat andere custom roms wel mogelijk, maar heb em eindelijk naar wens ingericht en ben ik een hoop settings/saves kwijt met opnieuw flashen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superericje
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 23-09 21:15
De Bart Smit verkoopt nu ook een tablet van 99,= is dat wat?

*LINKJEEE*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 23-09 20:55

NoFearCreations

3DPrint the world!

ePlaza ook, exact dezelfde. Jammer dat er verder geen specs bij staan, geheugen en cpu?

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Het is gewoon weer een zelfde soort alleen andere naam, :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
Het lijkt idd precies dezelfde te zijn, alleen dan weer met iets andere specs (meer intern flashgeheugen).
Wel jammer dat ze er niet bij zetten wat de rest van de specs zijn idd...

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gusev
Had de tablet die bartsmit eerst had niet Android 2.1 erop staan? Dit is dan geen GPad 13 of 15 neem ik aan?

edit:
Bartsmit heeft twee 7" tablets zo te zien:

Dit is de andere: http://www.bartsmit.com/7...amera-en-breedbeeldscherm

[ Voor 42% gewijzigd door Gusev op 28-04-2011 18:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

Doordat direct na ontvangt van me Viapad er een uberoid rom op heb gezet (werkt prima) is het blijkbaar dezelfde pad als jullie hebben (Fview, ), alleen heb ik sinds paar dagen een Huawei E220 usb dongle waar ik prima me telfort i-net sim in kan doen en elke pc en laptop binnen 2min en wat setups later op het mobiele netwerk van KPN heb zitten, deze dongle staat zelfs overal in de chinapad als zijnde ondersteund en ook in het 3g netwerk bij toevoegen kan ik deze netjes in een rijtje selecteren, echter zou dat niet de volgorde zijn, maar juist insteken, in de app drawer de 3g app starten en daar zou ik een blokje moeten zien waarin DONGLE staat, en na dit aanklikken activeer je het mdm, en gaat hij zelf de mobiele netwerken detecteren...

Tenminste zou gaat het fimpje op youtube waarin men een andere (ook ondersteunde) Huawei stick installeert..

Bij mij krijg ik dus niet de dongle activatie vanuit de 3g app !?

Iemand hier die de intertoys tab of een andere wondermedia tab succesvol heeft kunnen verbinden?
Vraag me af of het aan de rom ligt of dat mss toch de autostart en de virtual rom drive optie van de dongle hier lopen te kloten.. gezien hij ondersteund is, ook vanuit de handmatige 3g netwerk setup

Wie kan er zijn lichtje op schijnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na upgraden van de software heb ik nog steeds problemen met het Wifi (kan max 2 meter van de router zitten)
Is er iemand die dit probleem ook had en al heeft opgelost? Mijn laptop ziet zelfs bij de buren nog het Wifi.

Ook kan ik geen documenten lezen van een USB stick (528 MB) of Dropbox. Ook kan ik de ene keer wel van een SD card lezen en de andere keer weer niet.

Ook het lezen van PDF files (ik heb de apps Adobe reader en de apps Dropbox) werkt niet. Is er een betere apps om PDF files te lezen? Voor mijn werk gebruiken we Dropbox en veel PDF files, dus het zou erg handig zijn als ik deze optie aan de praat krijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
Das wel gek amaarsen, hier is de ontvangst ook niet altijd heel goed (kom eigenlijk nooit boven de 2 streepjes uit), maar hij blijft wel altijd aan staan.

Heb zelf nog geen USB uitgeprobeerd op dat ding, alleen SDHC kaartjes, dus dat zou ik niet weten.

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jandirks
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 22-09 19:23
Heeft iemand op de 10" tablet bluetooth werken via een externe dongle? Ik wil evt via bluetooth een gps aansluiten, of anders een usb gps als dat mogelijk is.

Weet iemand hier iets over?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jandirks schreef op vrijdag 29 april 2011 @ 21:46:
Heeft iemand op de 10" tablet bluetooth werken via een externe dongle? Ik wil evt via bluetooth een gps aansluiten, of anders een usb gps als dat mogelijk is.

Weet iemand hier iets over?
De 10 inch tablet komt volgens mij met ingebouwde GPS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chucky666
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

Verwijderd schreef op zondag 01 mei 2011 @ 15:33:
[...]

De 10 inch tablet komt volgens mij met ingebouwde GPS.
nee hoor, geen gps :(

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• verleemen
  • Registratie: Augustus 2007
  • Niet online
(overleden)
Ik heb de yarvik gekocht ( de intertoys is de eerstkomende tijd niet leverbaar en ik had NU geld te veel) en t ding is nog niet echt af, geen eigen market, wel applanet dr op gezet maar ik krijg heel veel parsingerrors,
Daarom maar gelijk een eigen topic met review dr voor aangemaakt. Es kiekn wat dr allemaal uitgehaald kan worden.

Hiero
En welkom bij [Ervaringen] YARVIK TAB210 tablet pc

@ gusev, ik heb je fotos voor het topic gebruikt, ik hoop dat dat ok is, anders brul maar even..

[ Voor 10% gewijzigd door verleemen op 02-05-2011 03:49 ]

The freedom of saying E=MC3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gusev
Geen enkel probleem. Zou je ze nog even op een 'eigen' host (tinypic o.i.d) willen zetten, dan kan ik ze van mijn dropbox afhalen, scheelt weer wat ruimte :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• verleemen
  • Registratie: Augustus 2007
  • Niet online
(overleden)
Gusev schreef op maandag 02 mei 2011 @ 08:50:
Geen enkel probleem. Zou je ze nog even op een 'eigen' host (tinypic o.i.d) willen zetten, dan kan ik ze van mijn dropbox afhalen, scheelt weer wat ruimte :)
Ok thanx, ik heb ze op tiny gezet en het topic aangepast

The freedom of saying E=MC3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fwbel
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 18-05-2024
Ik heb totaal geen ervaring met tablets in het algemeen.
Ik wil naast mijn gewone computers, waar ik uit hobby mijn dagelijkse beurshandel op doe een tablet pc tijdens de lunch, koffie e.d. steeds meenemen naar de huiskamer, om zo toch mijn openstaande beursposities te kunnen blijven volgen.
Is het dan mogelijk om dit via een tablet te doen, of moet ik kiezen voor een mini-pc? Het enige wat ik nodig ben is internet en een mailprogramma, die altijd open kan blijven staan (zoiets als outlook) . Ik zit natuurlijk niet te wachten op het steeds heen en weer slepen van een notebook met muis e.d. zo simpel mogelijk houden.
Is het mogelijk om via zo`n tablet van de Intertoys, of via een tablet in het algemeen beurs orders in te typen?
En is het echt typen, met een keyboard of is het altijd via touch screen?

Heeft iemand ervaring met deze materie?

Dank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arnob
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
fwbel schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 14:22:
Ik wil naast mijn gewone computers, waar ik uit hobby mijn dagelijkse beurshandel op doe een tablet pc tijdens de lunch, koffie e.d. steeds meenemen naar de huiskamer, om zo toch mijn openstaande beursposities te kunnen blijven volgen.
je kan met een applicatie die RDP ondersteund een van je (windows) computers overnemen. Lijkt me het handigst. Er zijn ook apps voor andere remote control systemen, ook voor andere platformen.
Een los toetsenbord is handig maar de draagbaarheid is dan natuurlijk veel minder.
Je kan beter dit soort vragen in de algemene tablet/android thread stellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dvdhoek
fwbel schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 14:22:
Is hm via zo`n tablet van de Intertoys, of via een tablet in het algemeen beurs orders in te typen?

Heeft iemand ervaring met deze materie?

Dank.
Een windows netbook werkt daarvoor een stuk sneller en makkelijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reinier666
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 22-04 21:46
Als je geen tablet gewent bent, zou ik niet aan een goedkope merkloze tablet gaan.
Beter eenmalig een grotere uitgave doen (380 euro minimaal) en een ipad kopen.
Die werken voor de beginnende tablet eigenaar toch echt wel het beste.

In mijn ogen is die intertoys tablet leuk om te tweaken, te klooien enz.
Maar om echt mee te "werken" is hij in mijn ogen ongeschikt!

Neemt niet weg dat het een geinig speelgoedje is voor dat geld ;)

Reinier666

Edit: die sites voor de beurs, gebruken die flash op hun website?
Veel tablets ondersteunen geen of beperkte flash!

[ Voor 11% gewijzigd door reinier666 op 04-05-2011 20:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de 7 inch tablet van Intertoys is vandaag (alweer) een nieuwe firmware update verschenen, zie:

http://www.mobilestore.be/fview/showthread.php?tid=14

Toch grappig dat er voor zo'n goedkope "crabtab" steeds nieuwe firmware updates uitkomen. Daar kunnen fabrikanten van de duurdere tabs een puntje aan zuigen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biersteker
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 08:02
Tsja ik denk dat je de userbase van dit tabletje niet moet onderschatten. Als je op TechKnow van de HardcoreHacker kijkt, zie je dat echt vanuit de hele wereld mensen zijn rom gebruiken. Terwijl hij hem toch echt heeft gemaakt voor de "Intertoys-tablet".

Originally, a hacker was someone who makes furniture with an axe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
Verwijderd schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 22:20:
Toch grappig dat er voor zo'n goedkope "crabtab" steeds nieuwe firmware updates uitkomen. Daar kunnen fabrikanten van de duurdere tabs een puntje aan zuigen!
Vergis je niet dat de wat duurdere fabrikanten de firmware, over het algemeen, een stuk beter op orde hebben als deze Intertoys tablet. Er was nauwelijks mee te werken out of the box :)

Betekend niet dat ik niet heel blij ben met wat ze ermee doen hoor, vind het echt fantastisch dat er steeds nieuwe updates uit komen.

Zoek alleen nog steeds een tool waarmee ik de savegames van m'n games kan back-uppen zodat ik niet steeds overnieuw hoef te beginnen >_<

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb vanmiddag een 7" tablet van FView gekocht bij Intertoys. Ik kan via de market niets downloaden. Ik heb met mijn live.nl account een gooleaccount aangemaakt. Als ik wil downloaden krijg ik de melding dat "aan deze account geen geldig telefoonnummer van Android is gekoppeld". Wel kreeg ik bij het aanmaken van de account de vraag of ik mijn mobiele nr. in wilde geven. Is dat noodzakelijk? Volgens de omschrijving was dit alleen om hulp te krijgen bij een vergeten wachtwoord. Het apparaat is toch geen telefoon, het downloaden heeft toch niets te maken met mijn telefoon. Ook heb ik in de beschrijving die ik van Intertoys kreeg gelezen dat ik een gmail account moet hebben, terwijl anderen zeggen dat dit niet noodzakelijk is. Ik kom zo dus geen stap verder

Wie kan mij in eenvoudige taal uitleggen waar en dan vooral hoe ik spellen kan downloaden. Ik heb al gelezen hier ergens dat je dag "gewoon" bij Ardoridmarket.com doet, maar zo "gewoon" lijkt dat dus niet te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Moniek: hier vind je het antwoord op al je Fview 7 inch tablet-vragen: http://www.mobilestore.be/fview/forumdisplay.php?fid=2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLMarcel194
  • Laatst online: 20-09 17:24
Hallo mede tweakers ik me ma wil er ook zo ding gaan halen een 7'' met een camera

mijn vraag is aan jullie is werkt skype er lekker op en ondersteunt die ook video bellen ??
want dat is wat ze af en toe wil gaan doen

de rest is alleen beetje surfen maar dat kan je bijna op elke ding wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sacaji
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 09:40
Vandaag heb ik maar de 7 inch gehaald. Bevalt me wel moet ik zeggen voor simpel gebruik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sacaji
Weet iemand toevallig waar je custom roms kunt vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chucky666
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

als je dit topic doorleest kom je er vanzelf 1 tegen.
stond ergens een link.

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sacaji
Vraagje aan de tweakers, telkens als ik via HCH of TCH, een rom download, blijf ik een zwart scherm krijgen met Upgrading android of uberdroid 2.2... en daar blijft het bij, voor uren.

Zet nu weer de originele 1.2.3 erop.

Iemand enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tot op heden erg tevreden over Fview 7 inch tablet, zeker sinds de laatste firmware update. Veel waar voor z'n geld. Jammer dat het scherm zo glanst. Vandaag mat plakplastic er op geplakt, helpt wel, maar scherm wordt meteen onacceptabel minder scherp.

Iemand al een andere oplossing hiervoor gevonden (schermfolie)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vectormatic
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23-09 17:58

vectormatic

Warlock of the doorlock

Caneezy schreef op zondag 08 mei 2011 @ 17:11:
Vraagje aan de tweakers, telkens als ik via HCH of TCH, een rom download, blijf ik een zwart scherm krijgen met Upgrading android of uberdroid 2.2... en daar blijft het bij, voor uren.

Zet nu weer de originele 1.2.3 erop.

Iemand enig idee?
ik heb zelf het nodige gedonder gehad met de HCH 0409 rom, de 0407 flasht bij mij gewoon goed, en werkt ook lekker soepel, misschien dat je die eens moet proberen?

Master of the allen wrench Riding a mighty lawnmower for revenge In the realm of the screws he's the king And Lord of the Towel Rings

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sacaji
vectormatic schreef op maandag 09 mei 2011 @ 11:39:
[...]

ik heb zelf het nodige gedonder gehad met de HCH 0409 rom, de 0407 flasht bij mij gewoon goed, en werkt ook lekker soepel, misschien dat je die eens moet proberen?
Thanks man, Ik ga er zo mee aan de slag, heb nu allemaal apps geinstalleerd dmv APK die ik niet in de market place vind. Firefox lukt niet en Whatsapp jammer genoeg ook niet.

Trouwens, weet jij of iemand hier hoe je de root kraakt van de FVIEW tablet? om te tweaken e.d.?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
Caneezy schreef op maandag 09 mei 2011 @ 12:00:
Firefox lukt niet en Whatsapp jammer genoeg ook niet.
Firefox mobile moet gewoon te vinden zijn, als je de Market fix gebruikt die op het fview.eu forum staat.
Verder zal Whatsapp niet gaan werken gezien je geen simkaart in de tablet hebt :)

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sacaji
Renquin schreef op maandag 09 mei 2011 @ 12:25:
[...]

Firefox mobile moet gewoon te vinden zijn, als je de Market fix gebruikt die op het fview.eu forum staat.
Verder zal Whatsapp niet gaan werken gezien je geen simkaart in de tablet hebt :)
Heb ik gedaan de market fix en die werkt niet, ook als ik de APK op SD doe en dan installeer krijg ik telkens niet geinstalleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leuk_he
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15-07 15:35

leuk_he

1. Controleer de kabel!

De intertoys 7 inch (fview / WM8650) heeft een regeltje in de manual dat hij niet via USB kan opladen.

Lijkt me logisch, want via dat bridge ding (2xUSB + rj45) kun je alleen usb slaves (toetsenbord, usb geheugen, muis ) aansluiten.

Om hem via usb aan de PC aan te sluiten heb je een USB host nodig. ( USB A aansluiting, of een micro variant daarvan).

De regel in de Manual over opladen geeft de indruk dat er een mogelijkheid zou moeten zijn om hem via USB aan de PC te hangen. Waarom? zodat met USB voor de tabled kunt ontwikkelen...

Ik heb het gevoel dat een USB B <--> USB B kabel niet gaat werken. (afgezien van het feit dat die niet verkocht worden.

Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vectormatic

vectormatic

Warlock of the doorlock

Caneezy schreef op maandag 09 mei 2011 @ 12:00:
[...]
Trouwens, weet jij of iemand hier hoe je de root kraakt van de FVIEW tablet? om te tweaken e.d.?
Alle roms van HCH zijn ook meteen geroot

Master of the allen wrench Riding a mighty lawnmower for revenge In the realm of the screws he's the king And Lord of the Towel Rings

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sacaji
vectormatic schreef op maandag 09 mei 2011 @ 15:03:
[...]

Alle roms van HCH zijn ook meteen geroot
Thanks, ben nu bezig met die van mij aan het upgraden naar die 0407.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sacaji
Dit kan weg

[ Voor 109% gewijzigd door sacaji op 09-05-2011 17:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -BaJo-
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 02-09 12:51

-BaJo-

N51 50.546 E004 22.186

vandaag die tomtec tablet van Bart Smit terug gebracht.
http://www.bartsmit.com/7...oid-2-2-media-tablet-4-gb

Had er geen f*ck aan, veel te traag, video speelde voor geen meter, geluid was slecht, android market was nep, veel apps die in van internet had geplukt deden het niet, kortom een stuk verdriet was het.

Nadat ik had uitgelegd waarom ik hem terug bracht kreeg ik zonder morren m'n centjes terug!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sacaji
-BaJo- schreef op maandag 09 mei 2011 @ 17:27:
vandaag die tomtec tablet van Bart Smit terug gebracht.
http://www.bartsmit.com/7...oid-2-2-media-tablet-4-gb

Had er geen f*ck aan, veel te traag, video speelde voor geen meter, geluid was slecht, android market was nep, veel apps die in van internet had geplukt deden het niet, kortom een stuk verdriet was het.

Nadat ik had uitgelegd waarom ik hem terug bracht kreeg ik zonder morren m'n centjes terug!
Als ik geen CUSTOM ROM erop krijg overweeg ik dit ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil ook graag die tablet 4g tomtec van bart smit kopen? Raden jullie mij die aan? voor muziek te luisteren wat te spelen en het nieuws te kijken? en zoniet, welke raden jullie mij dan aan rond de 100 euro liever niet erboven (geen china want we hebbe geen paypal en ik wil dat ook niet:)

of deze http://www.intertoys.nl/games/tablet-7-inch-4gb-578871.html#

of is die hetzelfde?

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 09-05-2011 18:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sacaji
Verwijderd schreef op maandag 09 mei 2011 @ 18:46:
Ik wil ook graag die tablet 4g tomtec van bart smit kopen? Raden jullie mij die aan? voor muziek te luisteren wat te spelen en het nieuws te kijken? en zoniet, welke raden jullie mij dan aan rond de 100 euro liever niet erboven (geen china want we hebbe geen paypal en ik wil dat ook niet:)

of deze http://www.intertoys.nl/games/tablet-7-inch-4gb-578871.html#

of is die hetzelfde?
Zelf gebruik ik hem, hij bevalt me wel aardig en het is me eindelijk gelukt een CUSTOM ROM erop te zetten. Voor muziek luisteren, apps gebruiken, surfen en wat spelen raad ik hem wel aan ( voor 100 euro ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey bedankt!! raad je me die van de intertoys aan die ik linkte of die tomtec van bart smit?
Want 2 voorgangers zeggen dus dat hij te traag is die van bart smit..

Dus welke heb je?

Deze http://www.bartsmit.com/7...oid-2-2-media-tablet-4-gb
of http://www.intertoys.nl/games/tablet-7-inch-4gb-578871.html#

ook 4 g en wat is een custom rom :P aub reageer vlug dan kan ik hem zo nog ff bestelle :P :D

[ Voor 65% gewijzigd door Verwijderd op 09-05-2011 19:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sacaji
Verwijderd schreef op maandag 09 mei 2011 @ 19:08:
Hey bedankt!! raad je me die van de intertoys aan die ik linkte of die tomtec van bart smit?
Ik heb zelf de 7 inch van Intertoys, vond de 7" inch wel geinig om uit te proberen als tablet. het is zeker niet de snelste en de verschil tussen de Ipad en dit is natuurlijk hoog. Ik zou zeggen probeer het, ik als student en part-time ictér heb dit ook gedaan en geen enkel spijt op t moment. doet wat t moet doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En als het blijkt dat ik hem te traag vind en niet vind dat je er goed spelletjes op kan spelen bv doen ze er dan moeilijk over om het terug te betalen als ik hem weer terug stuur?

en op welke gebieden zie je verschil met bv de ipad?
Is deze tablet traag of gewoon redelijk en hoe zijn de games erop?

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 09-05-2011 19:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sacaji
Verwijderd schreef op maandag 09 mei 2011 @ 19:16:
En als het blijkt dat ik hem te traag vind en niet vind dat je er goed spelletjes op kan spelen bv doen ze er dan moeilijk over om het terug te betalen als ik hem weer terug stuur?
Dan zou je langs de winkel gaan en het vertellen, bar traag e.d.
TOt nu toe doet hij het allemaal weg, irriteer me er niet aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n0elite
  • Laatst online: 15-09 23:36
Verwijderd schreef op maandag 09 mei 2011 @ 19:16:

en op welke gebieden zie je verschil met bv de ipad?
Is deze tablet traag of gewoon redelijk en hoe zijn de games erop?
Je mag iets retourneren binnen 7 dagen. Product moet wel verpakt zijn in originele verpakking en het moet er als nieuw uitzien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sacaji
n0elite schreef op maandag 09 mei 2011 @ 19:18:
[...]

Je mag iets retourneren binnen 7 dagen. Product moet wel verpakt zijn in originele verpakking en het moet er als nieuw uitzien.
Dus dan zou ik het ook kunnen doen? heb hem wel gebruikt maar niet laten vallen e.d.?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oke sta op het punt om hem te bestellen, ik doe er gelijk zon toetsenbord bescherm ding bij :P
Moet er een sd kaart bij of is wat er op staat voorlopig genoeg, of is dat niet genoeg voor die rom ofzo waar je het over had al weet ik niet wat dat is :P en hoe vind je de games dan, gaan die goed? en die kan ik ook allemaal van internet op dat apparaat zetten toch?

doen filmpjes op youtube het goed?

sorry voor de vele vrage maar ben heel benieuwd want wil het nu bestellen

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 09-05-2011 19:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sacaji
De games gaan aardig, niet super snel, kan soms traag zijn, ligt eraan hoe, je moet het ook instellen. met een CUSTOM ROM gaat het wat sneller ( deze kan je weer online vinden e.d. )
Fiilmpjes op youtube doen het wel ja. Kijk de topic door, dan zie je de reacties en wat andere vinden, dan krijg je een betere beeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Moet ik er een sd kaartje bijkopen of is wat er op zit genoeg? en games kan je ook spelen zonder internet toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sacaji
Verwijderd schreef op maandag 09 mei 2011 @ 19:48:
Moet ik er een sd kaartje bijkopen of is wat er op zit genoeg? en games kan je ook spelen zonder internet toch?
Eerst de games downloaden en dan kan je ze spelen ja, SD krijg je er gratis bij ( 256mb )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is dat genoeg die 256? heb jij er een sd bijgekocht of heb je ook genoeg aan de 256 mb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLMarcel194
kreeg maar geen antwoord op de vraag over van als skype goed zal werken en zo
3 andere tweakers hebben dat ook gevraagd heb goed na gelezen :P

toch maar even me pa gebeld dat die maar 1 moet halen voor me ma,
in den haag hadden ze hem nog in voorraad de 7'' versie

maar ze wilde er 200 euro voor hebben :P en ze zijde dat zondag de actie af was gelopen
maar me pa was slim en zij jullie zijn op zondags niet open en liet het ding aan slaan bij de kassa
en er stond 99 euro dus waarop me pa zij voor die prijs wil ik hem :P

dus ze waren beetje stom geweest om de prijs nog niet te veranderen en even gepraat met de sjef daar
kon me pa hem gewoon mee nemen voor 99 euro met die gratis sd kaartje

is best een leuk dingetje voor die centen :P hij is voor me ma maar ik zal er ook wel achter gaan

ga straks dan maar even een andere rom er op knallen en achter skype aan gaan :P
als ik meer weet zal ik het wel melden hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sacaji
NLMarcel194 schreef op maandag 09 mei 2011 @ 20:03:
kreeg maar geen antwoord op de vraag over van als skype goed zal werken en zo
3 andere tweakers hebben dat ook gevraagd heb goed na gelezen :P

toch maar even me pa gebeld dat die maar 1 moet halen voor me ma,
in den haag hadden ze hem nog in voorraad de 7'' versie

maar ze wilde er 200 euro voor hebben :P en ze zijde dat zondag de actie af was gelopen
maar me pa was slim en zij jullie zijn op zondags niet open en liet het ding aan slaan bij de kassa
en er stond 99 euro dus waarop me pa zij voor die prijs wil ik hem :P

dus ze waren beetje stom geweest om de prijs nog niet te veranderen en even gepraat met de sjef daar
kon me pa hem gewoon mee nemen voor 99 euro met die gratis sd kaartje

is best een leuk dingetje voor die centen :P hij is voor me ma maar ik zal er ook wel achter gaan

ga straks dan maar even een andere rom er op knallen en achter skype aan gaan :P
als ik meer weet zal ik het wel melden hier
Heb genoeg roms gevonden en die werken niet, voor de 5x zet ik de custom rom erweer op, vreselijk irritant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLMarcel194
Caneezy schreef op maandag 09 mei 2011 @ 20:27:
[...]

Heb genoeg roms gevonden en die werken niet, voor de 5x zet ik de custom rom erweer op, vreselijk irritant
want ?? je krijgen hem er niet op??? of je hem er op en hij draait niet lekker ??

ik heb vaak me htc pro 2 geflasht en nooit problemen dus dit 7'' tabje zal denk geen probleem zijn om er een rom er op te zetten

[ Voor 5% gewijzigd door NLMarcel194 op 09-05-2011 20:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sacaji
NLMarcel194 schreef op maandag 09 mei 2011 @ 20:33:
[...]

want ?? je krijgen hem er niet op??? of je hem er op en hij draait niet lekker ??

ik heb vaak me htc pro 2 geflasht en nooit problemen dus dit 7'' tabje zal denk geen probleem zijn om er een rom er op te zetten
Hij blijft steeds bij: wm8650 upgrading uberoid 2.2 en thats it, hij moet met progress bar komen maar dat gebeurt niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heey!! Ik heb hem besteld + een hoes met een toetsenbord erin :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biersteker
  • Laatst online: 08:02
@Caneezy. Intertoys Tablet? van 1.2.3 naar 1.2.2 Uberoid werkt niet. Gewoon de 1.2.3 Fview doen, en hopen dat HcH nog een 1.2.3 gaat uitbrengen. (Die van Fview bevalt me trouwens echt heel goed voor een stockrom)

Originally, a hacker was someone who makes furniture with an axe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kunnen jullie mij vertellen wat ik moet doen als de tablet van intertoys binnen is? moet ik nog iets downloaden zoals die rom ofzo waar jullie het over hadden? heb er niet echt veel verstand van.

alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLMarcel194
http://www.mobilestore.be/fview/showthread.php?tid=80

heb maar even deze genomen want op hch is er nog geen 1.2.3 zo te zien alleen 1.2.2 zo ver ik het kon zien

maar even een vraag is dan die 1.2.2 net een andere tab ? dan de 1.2.3 ? want het is toch alleen een andere build software ? of bedoelen ze een andere build hardeware?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
Die 1.2.3. van Fview is zowat een custom ROM. Ze hebben er zoveel aan veranderd met de 1e versie die op de eerste 7" stond, dat het echt een wereld van verschil is.

Verder moet je rekening houden met het feit dat je, als je dat toetsenbord ding wilt gebruiken, je eerst die adapter erin moet pluggen gezien het via USB werkt. Het werkt goed, maar het ziet er niet uit :(

Over de custom ROM van HCH, ik denk dat hij nog wel een nieuwe uit zal gaan brengen, gezien zijn ROM door heel erg veel mensen gebruikt wordt die verschillende versies van de tablet hebben.

En nog maar een keer voor de mensen die de 7" (99 euro) vergelijken met een iPad (400 euro): de 7" is trager, de meeste games draaien er alleen op met alle grafische opties uit, maar hij ondersteund wel Flash wat de iPad niet doet.
Al met al, verwacht je een iPad, spaar lekker door want dat is appels met robots vergelijken.

@Marcel boven mij: het gaat idd om de firmware (software die alles draaiend houd) en niet om een nieuwe hardware versie :)

En lees allemaal deze thread en het fview forum even door voordat je hier vragen gaat stellen :)

[ Voor 13% gewijzigd door Renquin op 10-05-2011 08:37 ]

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hey,renquin,heb,jij,deze,tablet,en,wat,zijn,jouw,ervaringen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand mij vertellen of de Intertoys tablet avi bestanden afspeelt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
Verwijderd schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 09:51:
Nog niet geprobeerd maar volgens mij kon dit wel, zolang het geen divX was.
Moet je e.e.a. weer om gaan zetten enzo.
Verwijderd schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 09:16:
hey,renquin,heb,jij,deze,tablet,en,wat,zijn,jouw,ervaringen?
Jup, ik heb de 7". De eerste versie, maar de nieuwe is enkel qua speakers en wifi aangepast.
Ik ben er super tevreden mee. Hij kost €100,- en voor dat geld heb je echt een superkoopje.

Ik internet ermee, doe o.a. wat Tower Defense games, gebruik hem als e-reader, youtube af en toe afstruinen.
In het begin was de Firmware drama, maar hiervan hebben ze nu 5 updates uitgebracht en het loopt als een zonnetje en gaat een stuk langer mee qua batterij.

Zoals ik al zei, als je een iPad verwacht, koop dan lekker een iPad. Hij is 100 euro, er staat Android op waardoor de mogelijkheden eindeloos zijn en de service van fview (geregeld via SSB repair in België) is ook dik in orde. Ik bedoel, je krijgt pick-up and return garantie!

Al met al redenen genoeg om deze tablet aan te schaffen mocht je een leuk, goedkoop, mid-range tabletje willen.

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vectormatic

vectormatic

Warlock of the doorlock

Verwijderd schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 09:51:
Ik heb laatst wat anime avi-tjes gedownload, maar de standaard speler pikt dat niet, ik had geen zin om tig verschillende custom video players te proberen, dus heb de boel maar door handbrake getrokken, scheelt ook nog eens in file-size, waardoor er meer aflevering op mn SD-kaartje passen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Renquin schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 11:37:
[...]

Nog niet geprobeerd maar volgens mij kon dit wel, zolang het geen divX was.
Moet je e.e.a. weer om gaan zetten enzo.

[...]

Jup, ik heb de 7". De eerste versie, maar de nieuwe is enkel qua speakers en wifi aangepast.
Ik ben er super tevreden mee. Hij kost €100,- en voor dat geld heb je echt een superkoopje.

Ik internet ermee, doe o.a. wat Tower Defense games, gebruik hem als e-reader, youtube af en toe afstruinen.
In het begin was de Firmware drama, maar hiervan hebben ze nu 5 updates uitgebracht en het loopt als een zonnetje en gaat een stuk langer mee qua batterij.

Zoals ik al zei, als je een iPad verwacht, koop dan lekker een iPad. Hij is 100 euro, er staat Android op waardoor de mogelijkheden eindeloos zijn en de service van fview (geregeld via SSB repair in België) is ook dik in orde. Ik bedoel, je krijgt pick-up and return garantie!

Al met al redenen genoeg om deze tablet aan te schaffen mocht je een leuk, goedkoop, mid-range tabletje willen.
Oke dus jij hebt deze http://www.intertoys.nl/games/tablet-7-inch-4gb-578871.html maar dan een oudere versie daarvan? En wat houd dat firmware in dan? en moet ik dat dan ook installeren die updates daarvan als ik de tablet binnen krijg (ik heb die tablet besteld die ik net gelinkt heb)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leuk_he
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15-07 15:35

leuk_he

1. Controleer de kabel!

Verwijderd schreef op maandag 09 mei 2011 @ 21:47:
Kunnen jullie mij vertellen wat ik moet doen als de tablet van intertoys binnen is? moet ik nog iets downloaden zoals die rom ofzo waar jullie het over hadden? heb er niet echt veel verstand van.

alvast bedankt
Als de laatste rom er op staat, (1.2.3, staat op boot scherm ) staat android market gewoon op je hoofdscherm. Connect met wifi, Dan kun je verder via android market allerlei dingen erop zetten. Er zit overigens ook een NL handleiding bij, maar een echte tweakert leest die niet.

zoniet ga je naar de site die op de zijkant van de doos staat en download daar de laatste firmware/rom en daarna staat de market op het eerste scherm. :z

Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
Verwijderd schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 15:05:
[...]

Oke dus jij hebt deze http://www.intertoys.nl/games/tablet-7-inch-4gb-578871.html maar dan een oudere versie daarvan? En wat houd dat firmware in dan? en moet ik dat dan ook installeren die updates daarvan als ik de tablet binnen krijg (ik heb die tablet besteld die ik net gelinkt heb)
Ik heb inderdaad de versie met 2gb en brakke speakers + wifi :)

Je firmware is je besturingssysteem, in deze gebaseerd op Android 2.2
Het is sowieso aan te raden om de firmware te updaten met de laatste versie die te vinden is op het fview forum.

De laatste versie van de firmware
Hoe je de firmware kan updaten

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oke als hij ik denk morgen binnenkomt zal ik die laatste versie gelijk installeren! bedankt.
Ik kan ook gewoon muziek downloaden op de pc en dan op de tablet zetten toch? (Hoop dat hij in mn jaszak past terwijl ik fiets) En hoe vind je dat de games gaan? gaan ze soepel? En die kan ik ook van de android store downloaden toch? En het surfen op internet gaat dat goed? Hoe vind je de snelheid?

Alvast bedankt voor het antwoorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
Verwijderd schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 17:09:
Oke als hij ik denk morgen binnenkomt zal ik die laatste versie gelijk installeren! bedankt.

Ik kan ook gewoon muziek downloaden op de pc en dan op de tablet zetten toch? Ja hoor, dit kan prima :)
(Hoop dat hij in mn jaszak past terwijl ik fiets) Succes daarmee, 7" + omlijsting is nog best fors. Bendek je wel dat de batterij een stuk sneller gaat als je muziek afspeelt.
En hoe vind je dat de games gaan? Zie hieronder.
gaan ze soepel? Dit ligt heel erg aan de game en aan hoeveel opties uit uit kan zetten. De regel is: ga eerst maar eens een demo downloaden en spelen.
En die kan ik ook van de android store downloaden toch? Jup, je zal alles via de Android Market moeten doen :) Iig al het legale spul. Meeste kost nauwelijks wat.
En het surfen op internet gaat dat goed? Hangt van je browser en van je wireless connectie af. Bij mij vrij snel :)
Hoe vind je de snelheid? Met de laatste update prima. Hij reageert soepel.

Alvast bedankt voor het antwoorden Graag gedaan.
Sowee, hoe bedoel je veel vragen.
In het blauw hierboven is van mij.

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja sorry :P weet er niet echt veel vanaf, bedankt voor het antwoorden!

Hoebedoel je hangt van je browser af? die is toch bij iedereen hetzelfde die deze tablet heeft?
En heb je miss een foto van de jouwe want die foto van de intertoys is een beetje onduidelijk.
En kun je ook netzoals op de wat duurde met je vingers inzoomen?

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 10-05-2011 19:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLMarcel194
Verwijderd schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 18:48:
Ja sorry :P weet er niet echt veel vanaf, bedankt voor het antwoorden!

Hoebedoel je hangt van je browser af? die is toch bij iedereen hetzelfde die deze tablet heeft?
En heb je miss een foto van de jouwe want die foto van de intertoys is een beetje onduidelijk.
En kun je ook netzoals op de wat duurde met je vingers inzoomen?
niet iedereen gebruik de zelfde browser er zijn een paar zo als skyfire of zo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oke
Pagina: 1 ... 10 ... 13 Laatste