een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(
Verwijderd
Ja was daar niet echt duidelijk in, maar mikte juist met "roekeloos" op applicaties die zichzelf te pas en te onpas opstarten zonder user interaction en daardoor in geheugen draaien. (tijdzone veranderd of media word ingevoerd of vele andere hooks die een app kan bezetten om mee op te starten)R.Evil schreef op donderdag 07 april 2011 @ 09:46:
Mort Player is een zeer goede speler! Pas op met maar 1 van iedere app te gebruiken, eerder kwam het "verwijt" dat er 3 eReaders in zijn... alle 3 ondersteunen verschillende formaten maar iedereen gaat daar keihard aan voorbij. Inderdaad zal de nieuwe ROM andere memory management krijgen, geen apps meer erbij, volgende versie 7" zal gewoon niets er in krijgen, wel flash.
@Noonski, reactie op "Het roekeloos maar installeren van veel applicaties maakt de Tablet alleen maar trager in gebruik."
Denk niet dat je het helemaal snapt, een app moet in het geheugen als service om iets traag te maken, anders neemt het gewoon wat opslag in gebruik, geen RAM.
Ik snap het wel, maar verwoorde het verkeerd.
Ik gebruik Autostarts (kost geen drol in de market) om dit irritant gedrag van sommige apps aan te passen.
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 07-04-2011 21:16 ]
Verwijderd
http://www.mobilestore.be...d.php?tid=14&pid=14#pid14
gr kloenie
Verwijderd
Verwijderd
staat een vernieuwde op.
probeer het eens met die aub
Verwijderd
Verwijderd
firmware is uitvoering getest, maar er kan altijd iets zijn natuurlijk
hoor graag of de firmware je bevalt en of er op/aanmerkingen zijn ( post die we even @fview )
Verwijderd
M'n tablet gaat volgende week terug, er zitten vegen onder het scherm.. dus kan hem nu nog even uittesten!
Verwijderd
als er vegen op het scherm zitten die jij niet hebt toegebracht kan je die denk ik omruilen ( binnen een week )
of laten maken/opsturen en een andere terug krijgen...
Verwijderd
- Android 2.2 froyo
- Busybox
- mtd_utils
- Youtube apk
- Wmt_Launcher
- Wmt_Photo
- Wmt_Weather
Dat wordt weer veel verwijderen en nieuwe apk's installen.
Want a cookie?!
========Ver1.2.2 2011-04-02
w-load: (no change)
u-boot: (no change)
Kernel: SVN branches/Ver1.2 r:331
DSP-TP: R1.01.11 (no change)
DSP-SZ:
FileSystem:
Android Base: SVN branches/Ver1.2.1 r:1009
patch:
WMT APP: SVN r:711 patch: r719
Installation:
support dos format for env/env_uboot
========Ver1.2.1 2011-03-25
w-load: (no change)
Kernel: SVN r:314
patch: cmos-ov.c (cmos driver fix bug of color deviation)
DSP-SZ:
FileSystem:
Android Base: SVN branches/Ver1.2.1 r:1007 (trunk r:928/VSTS update to change set 19114, patch: r:959/963/964)
WMT APP: SVN r:711 patch:
Installation:
remove all text format files in patch, change different value by .bat file
========Ver1.2.0 2011-03-21
w-load: build 0090003
filename with special format for defferent RAM type
Kernel: SVN r:314
patch: SVN
DSP-SZ:
FileSystem:
Android Base: SVN r:928/VSTS update to change set 19114
WMT APP: SVN r:711 patch:
Installation:
remove all text format files in patch, change different value by .bat file
========Ver1.1.2 2011-03-04
w-load: build 0090002
filename with special format for defferent RAM type
u-boot: 0.04.00.00.02
support compressed LOGO
add buildID
Kernel: SVN r:297
patch: SVN
DSP-TP: R1.01.11
DSP-SZ:
FileSystem:
Android Base: SVN r:858/VSTS update to change set 19114
WMT APP: SVN r:697 patch:
Installation:
new UI based on VGUI
don't upgrade w-load/u-boot if no newer w-load in package
don't write w-load/u-boot/u-boot-env to nandflash
Deze ROM is natuurlijk een erg goede basis voor een volgende mod!
Andere worden ik ben me market kwijt is die op normale manieren terug te krijgen ?, of moet ik hem opnieuw flashen ?
opnieuw downloaden en installeren, dan is het opgelostMektheb schreef op vrijdag 08 april 2011 @ 09:44:
Ik heb de update geinstalleerd en het ziet er erg goed uit, alleen heb ik de stappen via hun forum geprobeert die market te vervangen, alleen staat de market heel niet in me sneltoetsen lijst.
Andere worden ik ben me market kwijt is die op normale manieren terug te krijgen ?, of moet ik hem opnieuw flashen ?
(begin van de avond stond er een foute versie op de server, dat is nu opgelost)
Reinier
p.s. ik kan deze update zeker aan iedereen aanraden, hij is nu de 100 euro (7") meer dan waard!
[ Voor 8% gewijzigd door reinier666 op 08-04-2011 10:18 ]
OK, maar stomme vraag kan je me ergens heen pointen in dm als het niet gepost mag worden ?,reinier666 schreef op vrijdag 08 april 2011 @ 10:16:
[...]
opnieuw downloaden en installeren, dan is het opgelost
(begin van de avond stond er een foute versie op de server, dat is nu opgelost)
Reinier
Heb gistere namelijk al wat Android Market's geprobeerd en geen 1 werkte ( die ik zo gevonden had )
http://www.mobilestore.be/FView/7inch%20update%20110407.zip = 7" FW gisteren uitgekomen met werkende market en flash en redelijk snel
Reinier
[ Voor 41% gewijzigd door reinier666 op 08-04-2011 10:20 ]
Ja ok, maar dat had ik dus gedaan rond 23:00 en toen ben ik dus de market kwijt geraakt.reinier666 schreef op vrijdag 08 april 2011 @ 10:19:
nee, je moet even de hele FW opnieuw downloaden en op je kaartje zetten en installeren!
http://www.mobilestore.be/FView/7inch%20update%20110407.zip = 7" FW gisteren uitgekomen met werkende market en flash en redelijk snel
Reinier
Maar ik download het wel ff opnieuw en dan kijk ik wel weer of het werkt !
dank u
YouTube: Witstech A81E - Android / Google Market Fix See All Apps
Dan is je tablet weer helemaal toppie
Zet je PB even aan aubpathfinder2k schreef op vrijdag 08 april 2011 @ 13:01:
Wilde er eentje halen... zijn ze op. Jammer. Iemand nog aanraders voor een 7 inch tweakdingetje voor 100 eur?
[ Voor 15% gewijzigd door WiLLoW_TieN op 08-04-2011 13:08 ]
Verwijderd
HCH firmware was echt top.
maar de nieuwe originele is ook goed.
de lite versie van HCH firmware is gewoon ietsje sneller.
ik maak gebruik van de normale firmware goed genoeg
Root access is dan ook niet moeilijk om te krijgentoryanse schreef op vrijdag 08 april 2011 @ 13:19:
Ik draai sinds een paar dagen de firmware gemaakt door HardcoreHacker. Doet het prima en snel. Nu is er ook de officiële 7" firmware. Heeft iemand ervaring met beide versies mbt snelheid en functionaliteit. Voordeel van de firmware van HardcoreHacker is de root access.
Tenminste op de 10" had ik dat binnen een minuutje ofzo werkend, zal met de 7" denk ik niet veel anders zijn.
Nakebod in "Tablet van Intertoys. Wat is het?"
Blog | PVOutput Zonnig Beuningen
Verwijderd
tevens staat er een nieuwe 10 inch firmware online:
http://www.mobilestore.be/fview/showthread.php?tid=145
De HcH FW was nog gebaseerd op de oude officiële FW die niet vooruit te branden was.toryanse schreef op vrijdag 08 april 2011 @ 13:19:
Ik draai sinds een paar dagen de firmware gemaakt door HardcoreHacker. Doet het prima en snel. Nu is er ook de officiële 7" firmware. Heeft iemand ervaring met beide versies mbt snelheid en functionaliteit. Voordeel van de firmware van HardcoreHacker is de root access.
Nu heeft hij ook de nieuwe officiële FW in handen, dus we kunnen binnenkort wel een custom rom van HcH verwachten op basis van goede FW.
Ik vermoed dan ook dat die helemaal super zal worden.
Voordelen van de HcH FW zijn wel dat er al van alles inzit (root acces en div. handige apps)
Nadeel is natuurlijk dat je volgens de fabrikant je recht op garantie verspeeld als je met custom roms gaat klooien op je device! (in hoeverre dat wettelijk geldig is weet ik niet, maar das ook niet aan mij gelukig
(heeft u een 7 inch tablet gekocht dan kunt u rond 16 april een 258 MB microsd kaart halen bij de intertoys waar u de tablet hebt gekocht)
http://www.mobilestore.be/fview/showthread.php?tid=14
ps. ik dacht dat het 8 GB zou zijn.
-Real power isn't given, it must be taken-
Verwijderd
is vanaf het begin gezegt dat het een 256 MB kaartje zou zijn ( groot genoeg voor de firmware update )
Er zijn wel mensen die direcht een MicroSD kaartje van de intertoys mee kregen...
kan zijn dat je dat gelezen hebt
http://gathering.tweakers.net/forum/view_message/35819375BLACKfm schreef op woensdag 06 april 2011 @ 22:03:
Iemand dat ding al voor mp3 muziek geprobeerd (7")?
Ik heb um in de auto aangesloten en ik hoor om 'zachte' momenten in muziek een hoge pieptoon (zeg maar van het niveau 'hangjeugd wegpesten' zoemers).
Heel jammer dus, had gehoopt dat ik niet nog een extra apparaat moest meesjouwen

Dat heb ik echter niet zo vaak nodig dus was het nog een optie geweest, maar die hoge toon hoor je overal waar stiltes vallen (binnen de muziek) of bij zachte muziek (piano ofzo).
Dus dat is echt geen pretje.
Naast wat ervaring opdoen met Android heb ik nog geen goede andere functie kunnen vinden voor dit apparaat.
Deze Nationite Midnite ( Wits ) A81E zou wel wat kunnen zijn voor jou.BLACKfm schreef op zondag 10 april 2011 @ 12:01:
Ik zoek een allesvervangend apparaat. Maar gezien dit ding al geen GPS heeft zal ik um ook niet als navigatie kunnen gebruiken (moet ik dan weer met me telefoon doen)
Dat heb ik echter niet zo vaak nodig dus was het nog een optie geweest, maar die hoge toon hoor je overal waar stiltes vallen (binnen de muziek) of bij zachte muziek (piano ofzo).
Dus dat is echt geen pretje.
Naast wat ervaring opdoen met Android heb ik nog geen goede andere functie kunnen vinden voor dit apparaat.
De pluspunten zijn ; Bluetooth / Interne GPS / Uitneembare batterij / Cortex A8 @ 800 Mhz
Nadeel ; Resistive scherm / 256 MB
Anders als je GPS en BT kan laten vallen de --> DroPAD A8
Voordeel ; Zeer snelle CPU SAMSUNG S5PV210 Cortex A8 @ 1,0 Ghz / CAPACITIEF scherm / 512 MB
Nadeel ; Geen BT en geen GPS.
De bovenste heb ik gehad en de onderste heb ik nu
[ Voor 6% gewijzigd door WiLLoW_TieN op 10-04-2011 12:22 ]
De Wits A81 is er ook met een capacitief scherm. Deze kost $30 dollar meer.WiLLoW_TieN schreef op zondag 10 april 2011 @ 12:19:
[...]
Deze Nationite Wits A81E zou wel wat kunnen zijn voor jou.
De pluspunten zijn ; Bluetooth / Interne GPS / Uitneembare batterij / Cortex A8 @ 800 Mhz
Nadeel ; Resistive scherm / 256 MB
http://mp4nation.net/cata...&cPath=68&products_id=483
Dus dat is zeker een goede oplossing.
Idd ik had alleen het idee dat de BLACKfm hier niet echt waarde aan hing. En aan GPS wel.G33st schreef op zondag 10 april 2011 @ 12:22:
[...]
De Wits A81 is er ook met een capacitief scherm. Deze kost $30 dollar meer.
http://mp4nation.net/cata...&cPath=68&products_id=483
Dus dat is zeker een goede oplossing.
En bij MP4nation kan je er nog $ 5,-- afsnoepen met coupon --> bf94b84067
[ Voor 9% gewijzigd door WiLLoW_TieN op 10-04-2011 12:26 ]
Programma's starten sneller op, games (Angry Birds e.d.) lopen soepeler en het typen gaat nu ook bijna schokvrij.
Het enige vervelende is dat mijn accu 100% aan blijft geven, ook al heb ik er een paar uur mee zitten spelen -.-
Want a cookie?!
Verwijderd
En waar kan ik de originele dan vinden?
stel je voor dat de nieuwe niet bevalt.
Ik kan me niet voorstellen dat de nieuwe je niet zou bevallen, maar smaken verschillen.
Want a cookie?!
Hoe lang is de accu duur?
Kan hij youtube afspelen?
Zit de market erop?
Kan je er angry birds opspelen?
Mensen die hem al gekocht hebben, is het een goede koop?
@Hierboven. Ik naam aan dat dit dan jou vraag half beantwoord. Er valt ook nog wel youtube op te bekijken hoor. Zelfs met een "slowere" tablet als deze kon ik namelijk easy youtube bekijken.Renquin schreef op maandag 11 april 2011 @ 08:21:
Gister toch ook maar even de nieuwe firmware geïnstalleerd en ik moet zeggen, de 7" is inderdaad een stuk sneller geworden.
Programma's starten sneller op, games (Angry Birds e.d.) lopen soepeler en het typen gaat nu ook bijna schokvrij.
Het enige vervelende is dat mijn accu 100% aan blijft geven, ook al heb ik er een paar uur mee zitten spelen -.-
De 10" is sneller dan de 7" en de 7" kan alles al wat jij noemt.ad patat schreef op dinsdag 12 april 2011 @ 15:17:
ik wil de 10 inch gaan kopen maar heb een paar vraagjes.
Zit de market erop?
Dus: ~3-4 uur, ja, ja, ja.
Want a cookie?!
Verwijderd
Hey!ad patat schreef op dinsdag 12 april 2011 @ 15:17:
Zit de market erop?
De accu zou het 6-8 uur moeten volhouden maar dit is sterk afhankelijk van de Brightness en of je Wifi gebruikt.
Angrybirds werkt perfect, de market zit erop en Youtube werkt uitstekend (ook in HQ mode) maar de Flash ondersteuning is vrij matig.
Ik heb de tablet voor 1 week geleden in huis gehad maar ook weer snel teruggebracht aangezien ik zelfs voor 199 euro het teveel geld vond voor hetgeen de tablet kon bieden.ad patat schreef op dinsdag 12 april 2011 @ 15:17:
Zit de market erop?
De accuduur is zoals eerder al geschreven geheel afhankelijk wat je ermee doet maar met gemiddeld verbruik ongeveer maximaal 3 uur, tenzij je alles op de laagste stand zet.
Youtube werkt wel maar de kwaliteit van het scherm vind ik redelijk tot slecht en vooral de helderheid laat best wel te wensen.
Market zit erop en werkt ook wel maar eerlijk gezegd zit er veel bij wat niet echt te gebruiken valt, en de afwerking van de programmaatjes vaak tegenvalt.
Angrybirds werkt wel maar ook dat vond ik niet optimaal werken.
Uiteindelijk heb ik een Ipad aangeschaft en tja, dat is gewoon niet te vergelijken met dit pad en eerlijk gezegd wel een verademing ( excuses voor degenen die wel enthousiast zijn wat het tablet betreft ).
Roel1966 schreef op dinsdag 12 april 2011 @ 17:01:
[...]
Ik heb de tablet voor 1 week geleden in huis gehad maar ook weer snel teruggebracht aangezien ik zelfs voor 199 euro het teveel geld vond voor hetgeen de tablet kon bieden.
De accuduur is zoals eerder al geschreven geheel afhankelijk wat je ermee doet maar met gemiddeld verbruik ongeveer maximaal 3 uur, tenzij je alles op de laagste stand zet.
Youtube werkt wel maar de kwaliteit van het scherm vind ik redelijk tot slecht en vooral de helderheid laat best wel te wensen.
Market zit erop en werkt ook wel maar eerlijk gezegd zit er veel bij wat niet echt te gebruiken valt, en de afwerking van de programmaatjes vaak tegenvalt.
Angrybirds werkt wel maar ook dat vond ik niet optimaal werken.
Uiteindelijk heb ik een Ipad aangeschaft en tja, dat is gewoon niet te vergelijken met dit pad en eerlijk gezegd wel een verademing ( excuses voor degenen die wel enthousiast zijn wat het tablet betreft ).
[ Voor 3% gewijzigd door ad patat op 12-04-2011 17:21 ]
Zelf heb ik hier van een medetweaker een ViaPAD(7) overgenomen, iemand ervaring met deze?
Ook bekend als Eken m009S of Pandawill's M009S..
Leuk instapmodel voor zeer nette prijs, kan het mij boeien gaan we eventueel voor wat anders...
Na paar dagen slatedroiden en het mp4nation forum afgestruind te hebben moet dat dezelfde zijn als die van intertoys en nog wat varianten, en lijkt me de HCH rom of een andere afgeleide ervan wel een mooie om meteen mee te gaan testen.
Had graag even bevestigd gekregen dat ik die rom zomaar gebruiken kan de via cpu is hetzelfde en ook de specs komen voor de rest overeen.
Collega is voor sci-pad gegaan ook leuk ding met zijn dualcore en wat betere specs, maar ook stukje duurder 140-150 maar wel 10", iemand er ervaring mee?
N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®
Verwijderd
7" tablet draaide perfect na alle updates, 2 Gb SD kaartje werd gebruikt voor updates en daarna voor foto/video bestanden, geen problemen.
Totdat ik een 4 Gb HC SD kaartje kocht: allereerst begon het toetsenbord te weigeren, toen begonnen alle apps te dansen en daarna was het alleen mogelijk af te sluiten door te resetten.
Andere (standaard) 2 Gb kaartje er weer ingezet maar problemen bleven, daarom maar weer oude firmware erop gezet, daarna de update en toen alles weer functioneerde pas 'oude' 2Gb (standaard) kaartje met foto/video bestanden erin gezet en alees werkte weer probleemloos.
HC kaartje werkte overigens in zowel foto- als videocamera perfect dus vermoedelijk heeft de tablet een comptabiliteitsprobleem met HC kaartjes.
Wie heeft hier dezelfde of erop lijkende ervaring mee ?
Ik krijg een dergelijke variant, en heb ook een 4Gb HC kaartje liggen ervoor, beter niet in gebruiken dus..
N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®
Van welk merk is jouw kaartje? De mijne is van SanDIsk en heb helemaal nergens last van, heb ook de 4GB versie.Verwijderd schreef op woensdag 13 april 2011 @ 12:09:
Problemen SD HC kaartje
7" tablet draaide perfect na alle updates, 2 Gb SD kaartje werd gebruikt voor updates en daarna voor foto/video bestanden, geen problemen.
Totdat ik een 4 Gb HC SD kaartje kocht: allereerst begon het toetsenbord te weigeren, toen begonnen alle apps te dansen en daarna was het alleen mogelijk af te sluiten door te resetten.
Andere (standaard) 2 Gb kaartje er weer ingezet maar problemen bleven, daarom maar weer oude firmware erop gezet, daarna de update en toen alles weer functioneerde pas 'oude' 2Gb (standaard) kaartje met foto/video bestanden erin gezet en alees werkte weer probleemloos.
HC kaartje werkte overigens in zowel foto- als videocamera perfect dus vermoedelijk heeft de tablet een comptabiliteitsprobleem met HC kaartjes.
Wie heeft hier dezelfde of erop lijkende ervaring mee ?
Misschien dat niet alle merken het doen? Lijkt mij niet dat het komt omdat het boven de 2gb is gezien er 16/32gb ondersteund wordt.
Want a cookie?!
Dat dit problemen geeft in het OS is wel vrij zeldzaam, de drivers in linux zijn vrij robuust, en kunnen met de meeste kaartjes wel overweg. Misschien is jouw kaartje defect , misschien heb je gewoon erg veel pech.
Timing is bij bootloaders overigens vaak veel kritieker, daar zit namelijk niet zo'n uitgebreide driver in voor het lezen van kaartjes. Dit is de reden dat kaartjes soms wel willen werken als opslag, maar je er toch niet van kunt updaten.
You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.
Ik kan je bij de HCH rom in ieder geval aanraden even kritisch naar de bijgeleverde APKs te kijken, ik heb zelf 110404 er op staan, en daar staat toch nog wel wat nutteloze rommel tussen kwa apps (bijvoorbeeld sokodroid en throttlecopter)sain onez schreef op donderdag 14 april 2011 @ 12:14:
blijkbaar is mijn viapad7 gelijk aan de Fview Intertoys variant, groene led, 30pins usb en ga ik straks als hij ontvangen is de HCH roms testen, de laatste van 110407 is de beste om te nemen? of zijn die laatste originele firmware nóg beter, of is dat degene die door hem bewerkt is geworden?
Master of the allen wrench Riding a mighty lawnmower for revenge In the realm of the screws he's the king And Lord of the Towel Rings
Buiten dat lijkt me dat er ook een hoop practische inzitten, en kan je zelf de overbodige toch deleten?
(excuse my noobness, krijg de pad vanmiddag pas en ben een behoorlijk androidvirgin )
edit: nog even een vraagje:
In het excotische andriod tablet topic liet iemand een usb 3g adapter zien op ebay voor paar centen, zo heb je natuurlijk ook usb bleutooth dongels, zijn deze ook goed te gebruiken icm de andriod tabs, maw zijn hier drivers of een applet voor te vinden zodat ik dan via me gsm internet doorgeef aan de pad op het moment dat WIFI niet beschikbaar is? (zo heb ik ook een hele tijd zonder issues internet op een laptop gebruikt tijdens een overgangsfase van I-net providers?)
[ Voor 40% gewijzigd door SAiN ONeZ op 14-04-2011 14:02 ]
Wat is er aangepast :
Google Calender sync fixed
Google Contact sync fixed
Android Market op start scherm ( market fix nog wel nodig )
Hosts file aangepast.( bijna geen advertenties meer in de apps )
App market verwijdert
Telefoon functie uit de tablet gehaald.
accu duur verlengd
Want a cookie?!
je hebt hem gekocht bij intertoys waarom breng je hem daar niet ?, je hebt helemaal niks met die repair centre peeps te makenVerwijderd schreef op donderdag 14 april 2011 @ 22:12:
Wat een baggerservice daarzo bij ssb-repair. Ik had m'n tablet aangemeld ter reparatie (vegen onder het scherm). De koerier is niet eens op komen dagen. Morgen is er niemand thuis dus ik hoop niet dat hij morgen wordt opgehaald.:S Ongelooflijk
Verwijderd
Naja zo gezegt, de intertoys moet alles afhandelen en verzenden voor jouw, en dat wat je hebt met je scherm is bij heel veel touchscreen's zo.Verwijderd schreef op donderdag 14 april 2011 @ 23:06:
Ja, maar dt heb ik gedaan. En die belden naar de klantenservice, die mij weer vertelde dat ik hem maar ter reparatie op moest sturen.. maar inderdaad, misschien moet ik hem maar bij de intertoys op laten halen.. Maar..het is geen lekker bedrijf, het komt z'n afspraken niet eens na:S
Iphone 2g die ik heb heeft het.
HTC touch heeft het.
7" intertoys tablet heeft het.
Zoals dit
En heb bij sommige het scherm vervangen zoals de Iphone en HTC touch en bij allemaal kwam het later weer terug.
Gewoon goedkope touchscreen's.
Maar nogmaals Intertoys is je service point als hun zeggen hij moet daar en daar heen, moeten hun het afhandelen en regelen.
[ Voor 3% gewijzigd door Mektheb op 14-04-2011 23:12 ]
Verwijderd
Eens het klopt nietVerwijderd schreef op donderdag 14 april 2011 @ 23:12:
Klopt helemaal.. Maar toch, ik heb zoiets van ik heb er voor betaald, dus ik vind niet dat er vingerafdrukken onder mijn scherm mogen zitten(zo ziet het er echt letterlijk uit). Daarom wilde ik hem maar opsturen.. maar ik denk inderdaad dat ik morgen maar even langs ga bij de intertoys..
Ze zeggen ook in de handleiding dat je het pennetje moet gebruiken en niet je vingers maar je nagels ofzo.
[ Voor 11% gewijzigd door Mektheb op 14-04-2011 23:14 ]
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Ze zullen waarschijnlijk je post hier gelezen hebben hahaVerwijderd schreef op donderdag 14 april 2011 @ 23:32:
Net een zeer correcte mail binnengekregen van SSB. Ik neem mijn woorden terug van het slechte bedrijf. Een prima excuusbrief, met daarin beschreven dat zij zelf ook niet wisten wat het was. Ze sturen mij zo snel mogelijk wat er aan de hand is en ik hoef me geen zorgen te maken over morgen. Kortom, prima geregeld dus!

Woensdagavond nog op liggen lezen, toen weggelegd. Gister aangezet en het scherm is gewoon dood.
Lichtje brand nog en ik voel hem trillen als ik hem aan zet, maar that's it.
Naja, vanavond aanmelden ter reparatie dan maar...
Want a cookie?!
Het verwijderen van apps die meegeflashed zijn is wat moeilijker dan dingen die je achteraf installeert, daarom raad ik dus aan de rom zelf even onder de loep te nemen voor je flasht, scheelt een hoop gedoe later.sain onez schreef op donderdag 14 april 2011 @ 13:57:
is van die 110404 niet ook een performance rom beschikbaar, waar die allemaal niet inzitten, die indd na wat gemekker van de scene is uitgebracht zonder alle apps installed.
Buiten dat lijkt me dat er ook een hoop practische inzitten, en kan je zelf de overbodige toch deleten?
en inderdaad, er zit een hoop leuk spul in die rom, maar ook genoeg spul wat in ieder geval voor mij totaal overbodig is
Master of the allen wrench Riding a mighty lawnmower for revenge In the realm of the screws he's the king And Lord of the Towel Rings
Ik heb een groene led, zwarte headsetplug, 30pins USB connector en witte achterkant, het apparaat trilt volgens mij niet bij aanzetten, sowieso geen vibratie...
Volgens mij moeten de Fview roms gewoon werken, eventueel dat touch niet werkt, maar daar kun je de rom file eerst voor editten, dus ik had me zinnen eigenlijk op die 0409 0407 gezet?!
Verwijderd
7" tablet draaide prima, eergister ADW launcher erop gezet en nu beginnen de problemen: eerst virtueel toetsenbord dat steeds wegvalt en nu een dansend beginscherm.
Wie heeft ervaring met de ADW launcher en evt. problemen als bij mij ?
Verwijderd
Bah.
Verwijderd
Verwijderd
Gevalletje gegeven paard niet in de bek kijken?Verwijderd schreef op zaterdag 16 april 2011 @ 21:23:
Heb vanmiddag mijn gratis micro sd kaartje opgehaald. Zonde van de tijd om hem op te halen. Toen ik hem kreeg, zag dat het een 265mb kaartje was. Heeft iedereen een kaartje van deze grote gekregen bij zijn 10" tablet?
Verwijderd
Je hebt helemaal gelijk. Maar je hebt er niets aan. Ik moest toen ik de tablet had gekocht meteen een firmware update doen, aangezien deze 1.5Gb is heb je niets aan een 256mb kaartje.pathfinder2k schreef op zaterdag 16 april 2011 @ 21:29:
[...]
Gevalletje gegeven paard niet in de bek kijken?
Ik kan me herinneren dat ze een grotere mem kaart erbij beloofd hadden?pathfinder2k schreef op zaterdag 16 april 2011 @ 21:29:
[...]
Gevalletje gegeven paard niet in de bek kijken?
http://tinyurl.com/5sdar8p
Verwijderd
Daarom stel ik de vraag ook, namelijk of iedereen een 256mb kaartje er bij heeft gekregen.Ienni1983 schreef op zaterdag 16 april 2011 @ 21:46:
[...]
Ik kan me herinneren dat ze een grotere mem kaart erbij beloofd hadden?
1.5GBVerwijderd schreef op zaterdag 16 april 2011 @ 21:38:
[...]
Je hebt helemaal gelijk. Maar je hebt er niets aan. Ik moest toen ik de tablet had gekocht meteen een firmware update doen, aangezien deze 1.5Gb is heb je niets aan een 256mb kaartje.
ah Gb ik dacht al hij is namelijk gewoon 115 MB groot en dat past makkelijk op een 256MB kaartje.
maarja ik heb toen ik hem haalde inderdaad een 8GB kaartje erbij gehad, maar zoals ik al zei zou dat wel een foutje zijn geweest omdat dat op het laaste moment erbij kwam.
een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(
De 256mb kaartje alleen gebruiken voor de FW updates dus (en niet kwijtraken)
Het kaartje van de Intertoys kan je pas vanaf de 16e (gister dus) ophalen.
Dit is duidelijk aangegeven.
En inderdaad het kaartje van de Intertoys enkel gebruiken voor de firmware. Daar istie ook voor bedoeld namelijk.
Want a cookie?!
Verwijderd
Heeft iemand skype al aan de praat?(skype android lite)
er wordt steeds gevraagd om een telefoonnummer.
Maar het is immers geen telefoon, dussss ik weet het even niet meer.
En is er ook een soort outlook variant zodat ik automatisch mijn (bv @tele2 \schaap/) kan binnenhalen??
WIE WEET RAAD.......
aan de reacties te zien weet niemand weet het dus?
[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 19-04-2011 09:06 ]
de 2 keuzes die ik krijg resulteren in een zwart scherm, zal wel wat met reso enzo te maken hebben, iemand die me wat in de juiste weg kan sturen, het is dezelfde met de HCH latest rom erop, zijn hier tweakers die 'de looks' al hebben zitten aanpassen?
[ Voor 5% gewijzigd door SAiN ONeZ op 18-04-2011 12:16 ]
En uiteraard als dezelfde formaat.
Want a cookie?!
volgens de specs word dit type netjes ondersteund? hoe zit het met drivers en dergelijke?
Verwijderd