Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 413062

Hierbij een korte eerste indrukken van de intertoys capacitive tab 149,99

Korte review van een enthousiaste gebruiker.Gekocht in de middag in Rdam.
Inhoud doos, tablet, mini usb kabel, lader, oortelefoon en een hoesje.

Eerste pluspunten en minpunten
+Snelheid voldoende tot goed.(ervaring met Desire/ Desire HD)
+Market en youtube werken lekker
+4GB intern geheugen (16GB erbij gezet)
+Via USB kan je muis en keyboard aansluiten
+Speelt avi divx makkelijk af.
+ Capacitive is lekker! Natuurlijk geen Iphone/Sensation, maar het gaat wel lekker.

-Geen GPS en Bluetooth (voor zover ik software matig kan zien..)
Maar volgens mij kan er via de usb voldoende gekoppeld worden.

Wel had ik iets raars, ik kreeg het niet meer aan. Blijkbaar na instructie gelezen te hebben, kan je het ook overladen. Resetten met een paperclipje was voldoende....

- Thats it for now!

Voor 149,99 in een NL winkel met 1jr garantie!! Koopje.
Via Ebay een leren hoesje besteld. :*) :*) :*) :*) :*) :*) :*) :*) :*) :*) :*) :*) :*) :*) :*) :*) :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• migros
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 13-06 13:57

migros

Nooit meer een Samsung

als dat hem is dan is het inderdaad een zeer goedkoop en mooi dingetje.

hoe zit het trouwens met het pennetje en de support op internet trouwens?

Leuk man gatheren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mfap
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 19-12-2022
Op die site staat voor het type PC687 " 7" digital panel 1024*600 with Capacitive Touch Panel".
Kan iemand die de Intertoys tablet al in zin/haar bezit heeft aub de resolutie van de display controleren en mededelen ? Alvast dank.

Bob

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slurpgeit
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 14-06 16:37
Er staat dat hij ook te upgraden is naar Android 3.0. Is er ergens een firmware dan? Of is het gewoon een slechte chinese vertaling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ravv
  • Laatst online: 12-06 19:43
Mfap schreef op woensdag 29 juni 2011 @ 23:10:
[...]

Op die site staat voor het type PC687 " 7" digital panel 1024*600 with Capacitive Touch Panel".
Kan iemand die de Intertoys tablet al in zin/haar bezit heeft aub de resolutie van de display controleren en mededelen ? Alvast dank.

Bob
Via de app Android Assistant de volgende gegevens boven water gehaald:
( alleen even de belangrijkste info )

Fabriekant : unkown
Model : PC687
Merk : rockchip
CPU Info
Hardware: RK29board
Processor: ARMv7 Processor rev 2(v7I)
Huidige Freq: 1,01 Ghz
Max Freq: 1,01 Ghz
BogoMIPS 1004.66

Mem Info
Totaal : 524288

Display Info:
Scherm grootte : 480X800

Anders:
Bluetooth Wel ondersteund ( echter niet kunnen vinden )
WIfi : Wel ondersteund
GPS: Wel ondersteund ( echter niet kunnen vinden )

Zojuist ook even wat filmpjes(xvid en mkv) via mijn Synology NAS (via SMB icm ES File Explorer) geprobeerd af te spelen maar dat doet ie niet
Wel als je het eerst op een microSD kaartje zet .

Tijdens het afspelen van de filmpjes merk je echt dat het scherm best slecht is , even een klein beetje kantelen en je ziet bijna niets meer. ( helderheid staat op 50% , dat moet redelijk werken)

Anyhow qua processing power is dit voor de nieuwe generatie low budget tablets wel een mooie uitkomst.

De specs van de accu kan ik niet zo snel achterhalen , mocht ik iets tegen komen dan zal ik dat nog wel even melden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• migros

migros

Nooit meer een Samsung

ik heb ergens gelezen dat je de schermresolutie kan aanpassen op zo een android ding, misschien dat ie handmatig op 1024 * 640 moet zetten

Leuk man gatheren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• exelletor
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 14-06 06:28
Slurpgeit schreef op woensdag 29 juni 2011 @ 23:14:
Er staat dat hij ook te upgraden is naar Android 3.0. Is er ergens een firmware dan? Of is het gewoon een slechte chinese vertaling
Ze zouden kunnen bedoelen dat de tablet dat aankan. Rockchip was namelijk bezig om RK2918 geschikt te maken voor Honeycomb. Wel leuk dat er RK2918 inzit. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 412989

Volgens mij is degene op de website die ik daarnet poste het toch niet. Al denk ik wel dat het dezelfde fabrikant is. In het volgende filmpje wordt de door ons gezochte tablet geshowd: http://armdevices.net/201...capacitive-tablet-design/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 412590

Nou ik hoop dat jullie er meer plezier aan beleven, maar die van mij gaat morgen rechtstreeks terug ..
Hij maakte heel slecht verbinding met wifi, en als die dat al deed dan gooide hij mij hele wifi in de war, dan deed mijn laptop en telefoon het niet meer ..op wifi. Op een gegeven moment wou hij helemaal niet meer aan, heel veel foutmeldingen enz ...
ow ja angry birds deed het wel goed hahaha.
Nou ja jammer, gemiste kans, heb wel mijn twitter acount en mijn g-mail erop gezet, dus hopelijk krijg ik hem nog even aan de praat om dat er weer af te krijgen.
Ik had vast een 'maandagmorgen model ' spijtiggenoeg, want het is best een leuk tabletje ... :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biersteker
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 16:46
Voor de mensen die de eerste Intertoys 7" Tablet gekocht hebben, de nieuwe custom rom is uit. HcH Uberoid V6.2 en is echt bloedsnel, echt een aanrader.

Originally, a hacker was someone who makes furniture with an axe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nellemar
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 19-03 22:06
Mijn eerste ervaringen met de pro tablet:

Voelt goedkoper aan dan de gewone 7, Wel veel sneller. Alle games die ik heb geprobeerd draaien ook echt op fatsoenlijke snelheid. Achtergrond bij angry birds kan gewoon aan blijven.

Wifi: Heb ik ook mijn bedenkingen over, Duurt lang voordat hij weer signaal heeft na standby.

Video: Lokaal afspelen gaat feilloos, alhoewel het niet helemaal full screen lijkt. Ook van een usb stick is het geen probleem. Via wifi en upnplay stop iedere paar seconden om te bufferen o.i.d.

Scherm: Redelijk scherm, maar ook niet meer dan dat. Het is ook geen ipad

Touch: Werkt soepeltjes,

conclusie: ik hou hem, ipad blijft thuis in de vakantie, deze gaat mee..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• migros

migros

Nooit meer een Samsung

MIsschien kunnen degenen die de pro tablet hebben gekocht even een paar plaatjes maken van het toestel?

En misschien dat dezelfden ook even een kleine review geven over de camera's aan boord van het toestelletje? pleaseeeeeeeeeee

Leuk man gatheren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12-06 22:48

Goner

What can I do you for ?

Anoniem: 412590 schreef op donderdag 30 juni 2011 @ 01:08:
Nou ik hoop dat jullie er meer plezier aan beleven, maar die van mij gaat morgen rechtstreeks terug ..
Welke van de 2 die in de folder staan was dat ??
Ik zie een "Tablet PC Pro 7 inch" (1.2GHz, Android 3.2) en een "Tablet PC 7 inch" (800MHz, Android 2.2) in het foldertje van 27 juni ...

Heeft iemand ervaring/info met/over dit product :

Luxe beschermhoes met ingebouwde USB toetsenbord (7”)

wordt genoemd bij de accessoires.

[ Voor 24% gewijzigd door Goner op 30-06-2011 10:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Brave
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21-02 14:16
Biersteker schreef op donderdag 30 juni 2011 @ 02:35:
Voor de mensen die de eerste Intertoys 7" Tablet gekocht hebben, de nieuwe custom rom is uit. HcH Uberoid V6.2 en is echt bloedsnel, echt een aanrader.
Heb je ook een linkje, effe gegoogled maar kon hem niet vinden.

Leeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raz3r
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 03-04-2024
Is het mogelijk om op de Pro Tablet 7" te msn'en? En werkt dat een beetje goed?
Ik overweeg het om hem te kopen, maar ik twijfel nog tussen de Yarvik TAB210 (pricewatch: Yarvik TAB210) en de 7" Pro tablet van de Intertoys.
Wat zouden jullie mij aanraden? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jandirks
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 20-02 21:45
Is het iemand al gelukt om de Telesport Tour App te installeren? Als ik het via de website doe (http://www.telegraaf.nl/t....html?p=19,1/?cid=tap-tsh) dan krijg ik een melding dat de App wordt geinstalleerd (maar dat gebeurd niet) en kom je opnieuwe op die pagina dan is aangegeven dat de App al geinstalleerd is.

Ik heb hem ook op de Market proberen op te zoeken, maar daar is de App niet te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Raz3r schreef op donderdag 30 juni 2011 @ 10:55:
maar ik twijfel nog tussen de Yarvik TAB210 en de 7" Pro tablet van de Intertoys.
Ik heb de Yarvik TAB210 een paar dagen en is een goed apparaat. Een nadeel is dat de Android/Google Market (?) er niet op werkt en je dus losse .apk moet gaan zoeken en installeren.
De Pro van Intertoys heeft overigens wel hogere specs dan de Yarvik ; snellere processor en nieuwere Android (en is €50 duurder).
Ben overigens ook op zoek naar een MSN client voor Android 2.1 ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 413151

Heb vanmorgen de 7inch van €150 opgehaald by Intertoys.

Leuke gadget voor dit geld.

En ja, Angry birds gaat zonder horten en stoten.

Heb hem eigenlijk gekocht voor de kleine, films kijken in de auto.
Wilde eerst een portable dvd nemen, maar idd daar kun je dus alleen maar films op kijken.

[ Voor 36% gewijzigd door Anoniem: 413151 op 30-06-2011 12:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Android market werkte ook meteen.
Market icoon gebruikt en ingelogd met google account

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raz3r
Goner schreef op donderdag 30 juni 2011 @ 12:15:
[...]

Ik heb de Yarvik TAB210 een paar dagen en is een goed apparaat. Een nadeel is dat de Android/Google Market (?) er niet op werkt en je dus losse .apk moet gaan zoeken en installeren.
De Pro van Intertoys heeft overigens wel hogere specs dan de Yarvik ; snellere processor en nieuwere Android (en is €50 duurder).
Bedankt! :) Als ik dit zo lees ga ik denk ik toch liever voor de Pro Versie van Intertoys. Betere specs (dus waarschijnlijk ook sneller), Google Market en nieuwere Android. Ook is er bij mij een Intertoys filiaal 'om de hoek' dus is dat ook makkelijker met garantie. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• exelletor
Goner schreef op donderdag 30 juni 2011 @ 12:15:
[...]

Probeer deze(ebuddy)

http://www.freeware4andro...buddy-lite-get-17794.html

Staat ook op Android Market, maar weet niet of jij die hebt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Bedankt, zal 'm proberen !
En nee, helaas geen market, wat achteraf gezien best jammer is ...

EDIT: weet iemand of je de camera op die Pro kunt gebruiken om QR codes te scannen ??

[ Voor 32% gewijzigd door Goner op 30-06-2011 14:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kutagh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 10:51
Goner schreef op donderdag 30 juni 2011 @ 10:12:
[...]

Ik zie een "Tablet PC Pro 7 inch" (1.2GHz, Android 3.2) en een "Tablet PC 7 inch" (800MHz, Android 2.2) in het foldertje van 27 juni ...

Sinds wanneer is android 3.2 uit dan? :+
Ik merk wel gemengde reviews over dit tablet... Dus ik wacht nog even met de tablets...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• exelletor
kutagh schreef op donderdag 30 juni 2011 @ 17:04:
[...]

Sinds wanneer is android 3.2 uit dan? :+
Ik merk wel gemengde reviews over dit tablet... Dus ik wacht nog even met de tablets...
Huawei heeft al 3.2. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Nu online
Huawei zegt 3.2 uit te gaan brengen met hun nieuwe tablet, is nogal een verschil...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biersteker
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 16:46
The_Brave schreef op donderdag 30 juni 2011 @ 10:13:
[...]

Heb je ook een linkje, effe gegoogled maar kon hem niet vinden.
http://techknow.freeforum...id-honeycombmod-f112.html

Originally, a hacker was someone who makes furniture with an axe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teddibiase
  • Laatst online: 11-06 12:10
Hallo iedereen,

Heb gisteren de gewone 7inch tablet omgeruild tegen de pro. Wat een verschil. De gewone is sloom, heeft een resistief scherm met fletse kleuren en is onscherp, de nieuwe is lekker responsief en draait prima, ook Angry Birds wat de goedkope absoluut niet goed kan draaien (ook niet na een (custom) firmware flash!). Zelfs de software van het apparaat is beter dan de van de gewone.
Imho het geld meer dan waard. De goedkope vond ik echt zonde van het geld.

Het scherm is natuurlijk geen super amoled, maar het is gewoon een mooi schermpje, alleen wat minder geschikt om buiten in de tuin mee te zitten ivm reflecties.

Enige wat ik totnutoe een beetje dubieus vind is de wireless, maar wellicht komt hiervoor nog een verbetering met een volgende firmware. Zal hem eens openmaken om te kijken of ik een antenne kan fabriceren in de toekomst.

Al met al vind ik het een absolute aanrader als je kijkt wat er op dit moment te koop is in het segment. Zeker het capacitieve scherm werkt super in vlg. tot een resistief.

Natuurlijk kun je van de Intertoys geen fatsoenlijk support verwachten, maar de support van fview schijnt wel goed te zijn met een actief forum.

Beter dan die zgn marktplaats aanbieders met hun garantie tot aan de deur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Heb mijn geld van de pro gelukkig teruggekregen, zelfs in de winkel kregen ze hem niet meer aan >> dood ...
Wifi verbinding is voor mij eeg belangrijk ook, ivm meenemen op vakantie ..

[ Voor 26% gewijzigd door Anoniem: 412590 op 30-06-2011 17:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nellemar
Goner schreef op donderdag 30 juni 2011 @ 10:12:
[...]

Erg leuk keyboard. Wel klein maar typt goed. Wat minder handig is is dat je usb pluggen buiten de hoes steken als je hem inklapt. Kabel aan de keyboardkant moet er dan eigenlijk uit..
Je kan hem ook op je bureau neerzetten als een laptop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raz3r
teddibiase schreef op donderdag 30 juni 2011 @ 17:33:
Hallo iedereen,

Heb gisteren de gewone 7inch tablet omgeruild tegen de pro. Wat een verschil. De gewone is sloom, heeft een resistief scherm met fletse kleuren en is onscherp, de nieuwe is lekker responsief en draait prima, ook Angry Birds wat de goedkope absoluut niet goed kan draaien (ook niet na een (custom) firmware flash!). Zelfs de software van het apparaat is beter dan de van de gewone.
Imho het geld meer dan waard. De goedkope vond ik echt zonde van het geld.

Het scherm is natuurlijk geen super amoled, maar het is gewoon een mooi schermpje, alleen wat minder geschikt om buiten in de tuin mee te zitten ivm reflecties.

Enige wat ik totnutoe een beetje dubieus vind is de wireless, maar wellicht komt hiervoor nog een verbetering met een volgende firmware. Zal hem eens openmaken om te kijken of ik een antenne kan fabriceren in de toekomst.

Al met al vind ik het een absolute aanrader als je kijkt wat er op dit moment te koop is in het segment. Zeker het capacitieve scherm werkt super in vlg. tot een resistief.

Natuurlijk kun je van de Intertoys geen fatsoenlijk support verwachten, maar de support van fview schijnt wel goed te zijn met een actief forum.

Beter dan die zgn marktplaats aanbieders met hun garantie tot aan de deur.
Ik heb er geen verstand van, maar het zou misschien mogelijk zijn om er een USB Wifi stick er op aan te sluiten misschien dat je dan een sterker signaal hebt?! :)

[ Voor 4% gewijzigd door Raz3r op 30-06-2011 18:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie1970
  • Laatst online: 17-03-2024
Even een vraagje

Is er iemand die wat meer weet over de 10 inch versie, ik loop nog te twijfelen tussen de 7 inch pro en de 10 inch
Kwa specs valt het verschil wel mee, klik op de foto voor de specs.

Afbeeldingslocatie: http://www.mijnalbum.nl/Foto-J8VOKUAJ.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb de intertoys pro7 tablet sinds woensdag. Hij blijft een goed apparaat voor dat bedrag.

Alleen 1 raar probleempje, waarschijnlijk softwarematig op te lossen (hoop ik)
Als ik een willekeurige autorace/motorrace spel erop zet, dan gaat de besturing verkeerd om.
Dus naar links bewegen, gaat de auto naar rechts. beeld omdraaien lukt niet.
Via het spel Labyrinth, Gecallibreerd, maar geen resultaat.

Weet niet hoe zo'n accelerometer in elkaar zit, kan iemand dat verkeerd in hebben gezet?
Zie wel op verschillende forums dat de grote jongens motorolla xoom etc erook last van hebben.

Iemand een goed tip?

_/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raz3r
Even een vraagje over de Pro7,

Laden de (grotere)sites een beetje snel? (Zoals, Tweakers, Dumpert etc.)
En is het ook mogelijk om meerdere tabbladen tegelijk open te hebben staan?

Bedankt! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bounser
  • Laatst online: 01-07-2011
Hallo
Vanavond de pro getest. De grootste minus is de WIFI. Er werdt al gezegt soms duurt het lang voordat hij verbinding hebt. Ik hoop dat snel 3.x uitkomt voor de pro. Ik denk dat dat een hele verbetering met zich mee brengt. Ik neem hem 2 weken mee op vakantie en dan als er behoefte aan is een samenvatting van de ervaring

groet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 413310

Ik heb net deze tablet Fview PC Pro 7 inch gehaald en heb vanaf het eerste moment hele grote WIFI problemen, de verbinding met de router blijft wegvallen. Ik zit ongeveer 7 meter van de router af (nieuwe KPN router) zonder muren ertussen. Speel met de gedachte de tablet dan ook snel weer terug te brengen. Meer ervaringen hiermee? Oplossingen? Het is verder nl. wel een fijne tablet maar dit is echt een onoverkomenlijk probleem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Tja ff terug lezen he ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nellemar
hmm. bij mij hield de usb poort er net spontaan mee op. Geeft nog wel stroom, maar wat ik ook aansluit niks wordt meer herkend.

Ook na een reset naar fabrieksintellingen niet helaas..

Terug naar de winkel dan maar weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 412962

Tot nu zeer tevreden met de Tablet PC Pro 7. Enige minpunten zijn het scherm/kijkhoek en hij ziet er niet echt degelijk uit met z'n plastic omhulsel. Heb het gevoel als je het per ongeluk een keer laat vallen dat je dan de stukjes bij elkaar vegen. Ga ik niet uitproberen trouwens want verder niets dan lof.
Vind hem vrij snel met alles. Ook nog geen problemen gehad met de wifi. Internet loopt vrij snel. Nu heb ik dit alleen nog maar uitgeprobeerd in de huiskamer waar de router staat. Touchscreen reageert prima. Speelt moeiteloos spelletjes en divx af. Usb, Youtube en andriod market werken allemaal prima. Ga er dit weekend nog wat verder mee spelen. ;) 150 euro is natuurlijk nog best veel geld maar vind het voor dit speeltje een koopje. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 412845

Net tablet opgehaald en nu lijkt het net of er speling tussen zit.
Hebben meer dat probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 412962

Als ik op de hoeken licht druk voel ik inderdaad ook wat speling.
Had daarnet ook mijn eerste probleem, kreeg hem niet meer aan. Gelukkig toen ik met een paperclip de boel resette, ging die weer aan. Nu even wat leuke apps erop aan het zetten. Als alles maar het goed blijft doen dan is het gewoon een leuk ding. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

heeft iemand nog een idee voor het G-sensor/Accelerometer probleem?

dus naar links=rechts sturen / en andersom.

motorola xoom en asus hebben er ook soms last van heb ik begrepen?

[ Voor 86% gewijzigd door Anoniem: 413062 op 01-07-2011 13:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

http://www.tabletsupport....mdisplay.php?fid=2&page=1

dit is de forum van deze tablet!

nieuwe gebruiker aub aan te melden hoe meer mensen hierop aanmelden
hoe beter voor deze protablet gebruikers!

ervaringen moeten we delen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 401655

nellemar schreef op donderdag 30 juni 2011 @ 06:24:
Mijn eerste ervaringen met de pro tablet:

Voelt goedkoper aan dan de gewone 7, Wel veel sneller. Alle games die ik heb geprobeerd draaien ook echt op fatsoenlijke snelheid. Achtergrond bij angry birds kan gewoon aan blijven.

Wifi: Heb ik ook mijn bedenkingen over, Duurt lang voordat hij weer signaal heeft na standby.

Video: Lokaal afspelen gaat feilloos, alhoewel het niet helemaal full screen lijkt. Ook van een usb stick is het geen probleem. Via wifi en upnplay stop iedere paar seconden om te bufferen o.i.d.

Scherm: Redelijk scherm, maar ook niet meer dan dat. Het is ook geen ipad

Touch: Werkt soepeltjes,

conclusie: ik hou hem, ipad blijft thuis in de vakantie, deze gaat mee..
Kun je hem gewoon ruilen, als je niet tevreden bent met de FVIEW 7 ipv de pro?

Gr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wie weet of je de gewone fview voor de pro kunt ruilen?

[ Voor 80% gewijzigd door Anoniem: 401655 op 01-07-2011 20:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH4D3H
  • Laatst online: 27-02 23:46
De lieve mensjes bij de Intertoys kunnen je dat prima vertellen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hmm true!
Maar aangezien ik zie dat al (2?) mensen het hebben gedaan, zit ik er ook over te denken.. maar ik vraag me af of ze dat doen en of het slim is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Heeft er iemand een autolader voor deze FView 7" van Intertoys?
Zat zelf te denken aan deze:
http://www.useful-things....r-ePad-Flytouch-3-5V.html

Maar heeft maar 500mA output amperage

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erikven1978
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 28-05-2023
Hallo,
ook sinds vandaag eigenaar van de 7" tablet pro.

Gezien de prijsstelling van dit product ben ik over het algemeen een tevreden eigenaar.

Het scherm is prima. De kijkhoek is niet alles, maar in het algemeen heb je hem vaak in de hand of op schoot, en dan is het prima.
Helaas niet goed nagedacht door de makers is dat de kijkhoek nu net het slechtste is op het moment dat hij op tafel ligt. Dus met de knoppen aan de rechterzijde. als je dan op de tablet kijkt onder een hoek, dan is hij op zijn minst. Draai hem 180 graden (knoppen linkerzijde) en het is een stuk beter... Gemiste kans dus.

Ik krijg iedere keer als ik youtube open het verzoek om een update.
Deze gaat zodra hij hem wilt installeren fout. "applicatie niet geinstalleerd".
Ook met alvorens geforceerd stoppen geen resultaat.
Cancel ik de melding over de nieuwe versie, dan sluit youtube af.

Groot probleem... is de WIFI.
Hij maakt vlug verbinding met mijn Linksys router.
En vervolgens is hij niet vooruit te branden.
Op G haalt zowel mijn laptop, als mijn gsm, als mijn ps3 plusminus 18Mb.
De Tablet haalt 0.88Mb.
In de winkel ook getest. Zelfde max snelheid.

Hierdoor werkt streamen niet goed, en mijn xmbc app is niet vooruit te branden.
Angry Birds installeren doorde een eeuwigheid.

hierdoor is hij onwerkbaar.

Iemand enig idee hoe dit op te lossen?
En dus geen zinloze "oplossing" zoals het uitschakelen van mijn WPA 2 PSK beveiliging.

In de winkel werd overigens WEP beveiliging gebruikt, en ook hier niet vooruit te branden.

Ik ben verder echt enthousiast, dus ik wil hem graag houden... Maar dit werkt niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leuk_he
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-05 20:21

leuk_he

1. Controleer de kabel!

erikven1978 schreef op zondag 03 juli 2011 @ 00:53:
Hallo,
ook sinds vandaag eigenaar van deze tablet.
Goed verhaal, maar heb je het over de fview van 100 euro of de pcpro van 150 euro?

Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erikven1978
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 28-05-2023
thanx.....
is aangepast

update∶

bouwkwaliteit is zeer slecht...
het scherm komt iedere keer naar buiten tov de zijkant
dit duw ik weer in elkaar, maar blijft gewoon niet zitten.

achterkant is helemaal triest. dit laat gewoon los.
zit niet goed geklemd.
de elektronica zie je gewoon zitten. kan zo een vinger tussen...

[ Voor 86% gewijzigd door erikven1978 op 03-07-2011 18:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hier geen problemen
Download is 5500kbps

Over de kwaliteit wil ik wel het volgende kwijt:
Wat verwacht je voor 150 euro??
Als je het ding intensief gebruikt zou ik sowieso een andere kopen.

Ik gebruik hem voornamelijk in de auto voor mijn dochter, filmpje erop en afspelen maar.
Kon ook een portable dvd kopen, maar hier heb ikzelf ook nog iets aan.

Daarbij, zit 1 jaar garantie op. Bonnetje goed bewaren en na 10 maanden ermee terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Anoniem: 413151 schreef op maandag 04 juli 2011 @ 11:34:
Over de kwaliteit wil ik wel het volgende kwijt:
Wat verwacht je voor 150 euro??
Nou, in ieder geval wel wat meer dan wat daar beschreven wordt ; scherm komt onhoog, achterkant laat los en elektronica komt bloot te liggen ?!
Ik heb zelf de Yarvik van 99 euro (en iets mindere specs), maar de behuizing is gewoon solide ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Goner schreef op maandag 04 juli 2011 @ 11:49:
[...]

Nou, in ieder geval wel wat meer dan wat daar beschreven wordt ; scherm komt onhoog, achterkant laat los en elektronica komt bloot te liggen ?!
Ik heb zelf de Yarvik van 99 euro (en iets mindere specs), maar de behuizing is gewoon solide ...
Zelf geen last van, dus ik zou zeggen garantie en ga ruilen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wie heeft de gewone 7 inch geruild voor 'n pro en kan me vertellen of ie heeft bijbetaald? Zou ook graag de pro willen namelijk..!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nellemar
Anoniem: 401655 schreef op maandag 04 juli 2011 @ 19:43:
Wie heeft de gewone 7 inch geruild voor 'n pro en kan me vertellen of ie heeft bijbetaald? Zou ook graag de pro willen namelijk..!
Heb ik gedaan, Gelukkig was die gewone 7 niet helemaal goed. Ik weet niet of ze het zo doen. Volgens de kassabon nemen ze hem niet terug..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raz3r
Firmware update beschikbaar (LET OP: Voor de PRO)

http://www.tabletsupport.eu/fview2/showthread.php?tid=34

[ Voor 10% gewijzigd door Raz3r op 05-07-2011 21:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The-Force
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 28-04 15:45
Op de Tablet Pro (7inch) draait Angry Birds e.d. prima.
Draaien andere spellen er ook goed op? Met andere spellen bedoel ik spellen zoals Asphalt 5, Let's Golf 2.
Heeft iemand die al eens geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• migros

migros

Nooit meer een Samsung

Strippoker doet het goed :+ en Racing Tunder 2 doet het ook goed, geen problemen met het toestel of zo

Leuk man gatheren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

nellemar schreef op dinsdag 05 juli 2011 @ 10:17:
[...]

Heb ik gedaan, Gelukkig was die gewone 7 niet helemaal goed. Ik weet niet of ze het zo doen. Volgens de kassabon nemen ze hem niet terug..
Heb je bijbetaald?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benedictuz
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 07-03 11:20
edit : never mind....

[ Voor 191% gewijzigd door benedictuz op 06-07-2011 18:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik1805
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 13:53
Ik gebruik nu zelf een tijdje de 7" (niet de pro). Na een laatste firm update werkt het tablet super snel. Alles werkt prima (Wifi, Angry Birds) Voor 99,00 euro zeker een perfecte aanschaf

Woning:Hoekwoning uit 1972, HR++ glas, HR++ EPS parels, 109m2 woonoppervlak, radiatoren + HeatBooster(SDI) + eigenbouw ventilatoren, Quatt Mono + Intergas HRE, Tado V3, 5 zonnepanelen. Marstek Venus E 5.12 kWh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jandirks
Ik vraag het nog maar een keer, ondertussen veel nieuwe mensen hier....

Is er iemand die Bluetooth en/of een externe GPS via één van de USB poorten werkend heeft gekregen? Ik heb bluetooth dongels geprobeerd, maar zonder resultaat.

Android System Info geeft via System -> Features het volgende:
- android.hardware.bluetooth

Lijkt me dus dat het ondersteund zou moeten worden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SV3NNER
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 14-06 10:29

SV3NNER

Hello..Follow Me.....OK

Sinds kort ben ik in het bezit van een Samsung Galaxy SII
Dit bevalt me erg goed en de mogelijk heden van Android vind ik geweldig.

Android spreekt mij erg aan en zou graag een tablet willen hebben om rustig op de bank een spelletje te spelen, mailen of een beetje te kunnen internetten.
Dit topic heb ik een beetje gevolgd en nu denk ik er over om de tablet 7"inch pro te halen. Niet alle reacties over deze tablet zijn positief, maar dit schrikt mij niet direct af.

ik zag dat er een update beschikbaar was voor deze tab, hier te vinden
http://www.tabletsupport.eu/fview2/showthread.php?tid=34
http://www.tabletsupport....php?tid=53&pid=249#pid249
RE: Vragen/opmerkingen firmware 04-07-11
Heb zojuist mijn tablet geupgrade.

Eerste post met opgemerkte zaken:
- gyro sensor werkt nu correct (link - rechts spiegeling is opgelost)
- Chinese keyboard verwijderd
- Lockscreen is aangepast.
- het lijkt er op dat de cpu is terug geschroeft van 1200 mhz naar 1080mhz - update: lijkt op vorige versie ook al zo te zijn. Matched niet met specs zoals aangegeven bij Intertoys.
- youtube player update gaat nog steeds niet. Je moet youtube via market installeren en beide iconen blijven.
- wifi download snelheid is nog ca. 3.5 MB/s (geen verandering. Moet veel beter kunnen), maar upload snelheid lijkt verbeterd (nu 4 MB/s). Getest via browser http://speedtest.ziggo.nl/
Nu mijn vraag, zijn de Wifi problemen nou echt zo erg, of is dit niet bij iedereen het geval?
Edit:
+ is er de mogelijkheid om er een simkaart in te doen, op de site van intertoys staat dit niet vermeld, (heb nog een abbo van een half jaar lopen met onbeperkt 3g)

[ Voor 5% gewijzigd door SV3NNER op 10-07-2011 01:34 ]

| Youtube |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chucky666
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

kan geen simkaart in.
wifi is bij de meeste slecht, bij mij was de wifi alleen goed als ik max 2 meter van me modem afbleef, heb nu ook de asus transformer en daar kan ik gewoon 2 verdiepingen hoger in me bed op internet zonder dat ie uitvalt.

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gh0stw4lk3r
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12:02
Heb hier de pro maar heb geen problemen met Wifi, as we speak zit mijn dochter een verdieping hoger met het tablet te internetten. Heb er wel de laatste firmware op staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SV3NNER
  • Laatst online: 14-06 10:29

SV3NNER

Hello..Follow Me.....OK

chucky666 schreef op zondag 10 juli 2011 @ 18:14:
kan geen simkaart in.
wifi is bij de meeste slecht, bij mij was de wifi alleen goed als ik max 2 meter van me modem afbleef, heb nu ook de asus transformer en daar kan ik gewoon 2 verdiepingen hoger in me bed op internet zonder dat ie uitvalt.
Jammer van de simkaart, maar was geen vereiste.
de wifi is dus bij de een wel goed en de ander niet.
Gh0stw4lk3r schreef op zondag 10 juli 2011 @ 19:02:
Heb hier de pro maar heb geen problemen met Wifi, as we speak zit mijn dochter een verdieping hoger met het tablet te internetten. Heb er wel de laatste firmware op staan.
toch maar even wachten wat de nieuwe firmware bij de andere mensen doet, thx voor de info.

| Youtube |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ieder met Wifi problemen , reageer op de discussie 'Onderzoek wifi problemen' reageer dan direct op met je gegevens van je modem etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnTT
  • Laatst online: 09-06 21:31
Als ik iemand nog een leuke custom rom voor de 10'' Intertoys zoekt - ik gebruik nu de FlyTouch3 "Tim 5a" rom. http://androidforums.com/...-modded-roms-updated.html

Deze werkt perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jandirks
Ik heb de Tim5A ROM ook sinds een paar dagen draaien op de tablet die uit de Intertoys aktie van begin april komt.

Wat niet lijkt te werken is zijn externe bluetooth dongels. Ook ben ik aan het uitzoeken of een externe GPS werkt op deze tablet met de Tim5A ROM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robspijk
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 04-01-2023
Is er al een ROM voor de 7" pro?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 416584

Goedemiddag,
Ik ben nieuw op deze site en heb een vraag.
Mijn dochter heeft de tablet pc pro, en nu lees/hoor ik dat je de firmware kunt updaten naar android 3.0.
Kan dit en hoe doe ik dit dan?

Alvast bedankt voor reactie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 273623

Dit voegt niet zoveel toe...

:S had te snel op post gedrukt :S maar nu is het allemaal weg gehaald :S dus nog een keer...

zover ik weet is er nog geen 3.0 beschikbaar. De RK chipset is wel gemaakt voor de honeycomb dus wie weet ooit nog s... eerst maar eens een firmware update om al die kinderziektes er uit tehalen wifi, gmaps + youtube player updates enz enz...

Geen aanbiedingen hier, daar is V&A voor.

weet iemand een site waar ze bezig zijn met roms voor cortex processoren?

admin is het niet mogelijk om een aparte topic voor de nieuwe lichting tablets van int te maken? het loopt allemaal een beetje door elkaar hiero...

[ Voor 207% gewijzigd door janvanduschoten op 04-08-2011 16:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcoboy1479
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 13-06 07:54
Ik heb nu een Point of View 7" mobii, maar wil graag deze ( http://www.intertoys.nl/g...?PathCatalog=nl_ga_tablet ) ivm usbaansluitng.

Paar vraagjes:
- Kan ik hem op een oude dikke tv aansluiten (tulpstekker tekoop ofzo)?
- Zijn er updates voor?
- Is Intertoys prijs goed?
- Hoe heet de tablet? (merk en type)
- Zit de echte android market erop?

[ Voor 14% gewijzigd door remcoboy1479 op 28-07-2011 13:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shameblaster
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 26-05 23:52

shameblaster

BB4E^Cons

remcoboy1479 schreef op donderdag 28 juli 2011 @ 13:38:
Ik heb nu een Point of View 7" mobii, maar wil graag deze ( http://www.intertoys.nl/g...?PathCatalog=nl_ga_tablet ) ivm usbaansluitng.

Paar vraagjes:
- Kan ik hem op een oude dikke tv aansluiten (tulpstekker tekoop ofzo)?
- Zijn er updates voor?
- Is Intertoys prijs goed?
- Hoe heet de tablet? (merk en type)
- Zit de echte android market erop?
Uhm heb je dit topic wel door gelezen?

Cons:::BB4E

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcoboy1479
shameblaster schreef op donderdag 28 juli 2011 @ 14:29:
[...]

Uhm heb je dit topic wel door gelezen?
Enkele bladen wel, niet alle 50..
Zou u zo vrij willen zijn even de vragen te beantwoorden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 08:41

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

remcoboy1479 schreef op donderdag 28 juli 2011 @ 14:32:
[...]
Enkele bladen wel, niet alle 50..
Zou u zo vrij willen zijn even de vragen te beantwoorden?
Gebruik voor je vragen stelt ook de "Zoeken..." knop hier rechts bovenin je scherm. Je hoeft dus niet alle bladzijdes van het topic door te lezen, gewoon even zoeken naar wat je wilt weten. Diverse vragen die je stelt zijn zeer eenvoudig in dit topic zelf te vinden. Op Got verwachten we ook dat je eerst zelf inzet toont en als je er niet uitkomt een vraag post.

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcoboy1479
janvanduschoten schreef op donderdag 28 juli 2011 @ 16:00:
[...]

Gebruik voor je vragen stelt ook de "Zoeken..." knop hier rechts bovenin je scherm. Je hoeft dus niet alle bladzijdes van het topic door te lezen, gewoon even zoeken naar wat je wilt weten. Diverse vragen die je stelt zijn zeer eenvoudig in dit topic zelf te vinden. Op Got verwachten we ook dat je eerst zelf inzet toont en als je er niet uitkomt een vraag post.
Bedankt!

Blijven nog 2 vragen over:
Kan ik de 7" fview met een tulpkabel met de tv verbinden? Zoja wat voor één?
Zijn er ook goedkope usbdongles voor mijn telefoonsim (voor internetten)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DjBiohazard91
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 23-03 19:50
Hoi tweakers,

Ook ik ben in het bezit van een Tablet PC Pro 7''.
Na een hele tijd rommelen met verschillende programma's vond ik RK29xxImageTools, waar ook een superuser.apk in zit.
Deze werkt wel op deze tablet tot mijn verbazing, en nu heb ik root access er op. >:)

Het heeft wel meer opties dan dat je alleen kan rooten, zo kan je bijvoorbeeld ook de rom uit laten pakken, en weer in laten pakken e.d.

Anyway, hier is de link:

https://docs.google.com/l...DYtYjRjZjFmODdiZTQ1&pli=1

Kwestie van de superuser.apk op je tablet zetten via usb, of je micro sd kaart, apkinstaller aanzetten, install drukken, en dan naar de apk browsen =)

Have Fun!
Groetjes, Eric.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 87302

Is dit ding de moeite waard om alleen angry birds te spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakeruser01
  • Niet online

Tweakeruser01

Linux gebruiker

Anoniem: 87302 schreef op maandag 01 augustus 2011 @ 22:17:
Is dit ding de moeite waard om alleen angry birds te spelen?
Me dunkt dat helemaal niets op deze aardbol het waard is om alleen maar Anry Birds op te spelen. Maar als je alleen daar al €150 voor over hebt... Tja, dan wel, denk ik.

P.S. David, heb je de shaped picture disk van 'Love on the Air' uit 1984? Of ben je meer Floyd fan? Sorry: zeer off topic... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakeruser01
  • Niet online

Tweakeruser01

Linux gebruiker

Als je de firmware van de 7 inch Pro niet update, is de G-sensor in alle applicaties dan verkeerd (lees: alles bejhalve games)? Of doet de G-sensor het wel goed in de meest gebruikte apps (lees: als je je tablet omdraait in een webbrowser bijvoorbeeld)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Anoniem: 273623 schreef op woensdag 27 juli 2011 @ 17:14:

*knipje*

admin is het niet mogelijk om een aparte topic voor de nieuwe lichting tablets van int te maken? het loopt allemaal een beetje door elkaar hiero...
Als iemand zich geroepen voelt om een topic te maken voor de pro versie, graag. Ik ga hem zelf niet maken, maar als hij er is kan ik wel de posts uit dit topic naar het juiste, nieuwe topic verplaatsen. Als het zo ver is lees ik het graag per DM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Tweakeruser01 heeft zich geroepen gevoeld om een topic te openen voor het Intertoys tablet, de 7" Pro. Het topic is dus alleen voor de Pro versie, alles over de andere versie kan hier worden gepost :)

Intertoys Tablet 7" PRO (Android 2.3 Gingerbread)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ulster Seedling
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 16:16

Ulster Seedling

“Middelgrote appel”

Mijn zusje van negen jaar is op zoek naar een leuk apparaatje om muziek te luisteren en wat spelletjes te spelen ter vervanging van haar kapotte DS. Eerder heb ik de 7"-tablet van Intertoys aan haar voorgesteld, maar nadat ik deze zelf geprobeerd had in de winkel bleek direct dat deze geen enkel (eenvoudig) spelletje goed zou kunnen draaien.

Nu ik lees dat er een Pro-versie van de 7"-tablet is waarover men wel positief gestemd is, heb ik het nog eens aan haar voorgesteld. Het lijkt haar nog steeds leuk en omdat dit een serieuze optie is, wil ik even vragen wat jullie denken ;)

De tablet zal voornamelijk gebruikt worden om muziek te luisteren (mp3), eenvoudige spelletjes te spelen (Angry Birds etc.) en films te kijken (geconverteerd naar geschikt formaat). Verder denk ik dat ze YouTube erop wel leuk zou vinden, misschien wat wil internetten (Hyves/Google/Wikipedia) en eventueel haar emailaccount erop gebruiken (Exchange).

Ik begrijp dat dit ding niet te vergelijken is met mijn iPad (en zij begrijpt het gelukkig ook), maar de genoemde functies moeten wel enigszins werken om de (voor haar grote) uitgave te doen. Graag hoor ik wat jullie denken :)

“(…) met een rode blos op een geelgroene ondergrond.” Volgens Wikipedia tenminste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 350471

jhogervorst schreef op zaterdag 06 augustus 2011 @ 19:26:
Mijn zusje van negen jaar is op zoek naar een leuk apparaatje om muziek te luisteren en wat spelletjes te spelen ter vervanging van haar kapotte DS. Eerder heb ik de 7"-tablet van Intertoys aan haar voorgesteld, maar nadat ik deze zelf geprobeerd had in de winkel bleek direct dat deze geen enkel (eenvoudig) spelletje goed zou kunnen draaien.

Nu ik lees dat er een Pro-versie van de 7"-tablet is waarover men wel positief gestemd is, heb ik het nog eens aan haar voorgesteld. Het lijkt haar nog steeds leuk en omdat dit een serieuze optie is, wil ik even vragen wat jullie denken ;)

De tablet zal voornamelijk gebruikt worden om muziek te luisteren (mp3), eenvoudige spelletjes te spelen (Angry Birds etc.) en films te kijken (geconverteerd naar geschikt formaat). Verder denk ik dat ze YouTube erop wel leuk zou vinden, misschien wat wil internetten (Hyves/Google/Wikipedia) en eventueel haar emailaccount erop gebruiken (Exchange).

Ik begrijp dat dit ding niet te vergelijken is met mijn iPad (en zij begrijpt het gelukkig ook), maar de genoemde functies moeten wel enigszins werken om de (voor haar grote) uitgave te doen. Graag hoor ik wat jullie denken :)
Dan is de Yarvik TAB211, momenteel 97.= euro bij Computerland ook een leuke aanbieding, draait nl. op Android 2.3 dus meer mogelijkheden ! >:)

EDIT:

Momenteel zelfs maar 88.= euro bij Computerland !! :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robspijk
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 04-01-2023
robspijk schreef op maandag 18 juli 2011 @ 15:11:
Is er al een ROM voor de 7" pro?
Iemand hier een antwoord op? En weet iemand hoe ik de Pro kan rooten?

[ Voor 10% gewijzigd door robspijk op 14-08-2011 13:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leuk_he
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-05 20:21

leuk_he

1. Controleer de kabel!

robspijk schreef op zondag 14 augustus 2011 @ 13:20:
[...]

Iemand hier een antwoord op? En weet iemand hoe ik de Pro kan rooten?
http://www.makeuseof.com/...id-phone-superoneclick-2/

superoneclick al geprobeerd? is een generiek methode. Er is ook een root check programma in de market die kijkt of het lukt.

============

Ik heb op vakantie met de fview 7 (de "800 mhz"lopen spelen, ik heb maar 1 applicatiatie erop die de kloksnlehied van de CPU meld,quick info, en die meld 350Mhz (349,nogwat) snelehied ipv 800.

Is deze melding niet goed, heeft iemand een applicatie die wel 800Mhz toont, of heeft die 800mhz met de standaard rom nooit geklopt. (nou weet ik wel dat mhz niet alles is, maar als er nog wat snelheid uit te wringen is door andere geheugen settings ofzo sta ik daar voor open...)

Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PearZeaL
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 24-05 19:16
Ik heb de pro versie van die tablet. Op de doos staat 1.2 ghz maar alle apps zeggen 1.0, beetje vreemd. Maar mijn vraag is: zijn deze tablets ook te rooten?

TheBase.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 405856

Hier een videoreview van de nieuwe intertoys tablet de Firstview pro YouTube: [Review] Intertoys 7 inch tablet Firstview pro android tablet - YouTube kan erg handig zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruftman
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 13-06 12:17
Ik heb gisteren de Tom Tec 10 inch bij E Plaza aangeschaft. Een tablet leek me leuk om in de huiskamer tijdens soaps e.d. een beetje te kunnen internetten. Een tablet uit het hogere prijssegment is natuurlijk erg mooi en snel, maar lijkt me voor mijn gebruik overdreven. Daarom ben ik bij Tom Tec uitgekomen.

Van te voren wist ik (mede door dit topic) wat ik kon verwachten en ik moet zeggen dat het apparaat meer doet dan ik verwacht had.

De bediening van het scherm valt (zeker na calibratie) erg mee, ik heb toegang tot de Android appstore, ik kan bij de rootdirectory en de tablet is snel genoeg voor Youtube, surfen en ook nog een partijtje flipperen.

Alleen het geluid is vrij matig, maar dat is niet erg. Voor het surfen is vaak geen geluid nodig en ik kan altijd een koptelefoon aansluiten.

Kortom, ik ben voor 150 euro een erg tevreden gebruiker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blup
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-05 20:32
Ik ben sinds kort in bezit van de fview 10".. Helaas is de market bagger, veel apps zijn eruit gefilterd en het apparaat is uiteraard niet geroot. Zijn er al mensen die hem geroot hebben zoja, hoe en met wat? :)
Zojuist hier een hele hoop mensen gevonden die uberoid geinstalleerd hebben, bijna alles word ondersteund op de (jaja) 10" fview na.

http://www.ohwzo.nl/2011/...re-wm8650-android-tablets

[ Voor 35% gewijzigd door blup op 18-09-2011 23:27 ]

• EnTT
  • Laatst online: 09-06 21:31
blup, als je even een paar (24) posts terug kijkt dan zie je daar dat je voor de 10'' intertoys (fview) tablet Tim's rom kunt gebruiken. deze is geroot. Alleen de bekende "Market fix" uitvoeren is ook met die rom nog nodig.
Of andere roms ook werken weet ik niet.

[ Voor 5% gewijzigd door EnTT op 22-09-2011 17:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 427902

Dit is op GoT niet toegestaan. We gaan je niet helpen bij zaken die mogelijk frauduleus zijn.

[ Voor 89% gewijzigd door RoD op 26-10-2011 14:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouse_NL
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 18-03 07:45
Weet iemand waar ik de Pro 3 versie vinden kan? Want ik heb rond gebeld maar ze hebben alleen de Pro 2? In de omgeving Zaanstad / Amsterdam.

******** Gevonden ******************

Intertoys Purmerend heeft de Pro 3 .... mijn tip als je naar een Intertoys belt om te vragen of ze het hebben laten ze op de doos kijken ... want in het systeem staat Pro 2 en op de doos dan Pro 3.

Dankzij de gekregen bonus in vvv-bonnen heb ik geen rode cent zelf uitgegeven.

Tevens heb ik ook met bonnen voo 25 eurie een hoes met toetsenbord ook van q-ware.

Voor dit geld kon ik het niet laten.

[ Voor 61% gewijzigd door Mouse_NL op 06-12-2011 15:16 ]

Iphone 5 -- eerste Iphone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 11:55
Mouse_NL schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 13:00:
Voor dit geld kon ik het niet laten.
Niet updaten met de nieuwste firmware hè... Dan heb je alsnog kort plezier er van gehad...

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maratropa
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Kan dit niet in het qware topic, nu zijn er 2?

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cave_Boy
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 16:56
Ik zit nu een tijdje te kijken in dit topic en wil een tablet aanschaffen.
Ik heb gezocht echter het is nu een ja en nee met posts of het wel of niet zo is.

Android 2.3 met normale market zit erop?
Levensduur van de batterij/ accu? Wie kan een normale waarde geven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mastermind
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 04-06 22:38
Je kunt beter in dit topic kijken, daar staat alles in over de QWare PC Pro 3:
[Intertoys] Qware 7" Pro 2 & 3 Tablet
Brad Pitt schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 16:01:
[...]

Niet updaten met de nieuwste firmware hè... Dan heb je alsnog kort plezier er van gehad...
Nu is het wel beter te updaten met de nieuwste firmware omdat QWare een verbeterde versie op de site heeft staan.

[ Voor 54% gewijzigd door Mastermind op 14-12-2011 12:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk007
  • Laatst online: 06-04 00:29
Vandaag bij Tros Radar een test van tablets onder de €200
Ik zal post deze later editten met een korte samenvatting.
Pagina: 1 ... 12 13 Laatste