Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 17-09-2024
Ach, ze doen het wel voor meer bedrijven geloof ik :P
Zolang het werkt, werkt het. Maar als de tablet erdoor kapot gaat ben je zelf verantwoordelijk.

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jandirks
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 20-02 21:45
Is er misschien iemand die een 3G dongel aan de praat heeft gekregen met één van de 2 Intertoys tablets? Na wat zoeken heb ik uitgevonden dat de volgende instellingen gedaan moeten worden (Instellingen mobiele verbinding):

APN: fastinternet
MCC: 204
MNC: 08

Vervolgens zie ik een 3G icoontje met 2 pijltjes daaronder knipperen (eerst de ene aan, dan de andere). De led op mijn dongel brand eerst groen, dan blauw en nog iets later knippert hij met een interval van steeds 3 seconden in een paarse kleur. Dit zou moeten betekenen dat er een UMTS verbinding gemaakt kan worden, maar als ik een willekeurige site probeer te openen, dan krijg ik de melding dat er geen verbinding is.

Het stapje, UMTS detecteren, maar verbinding maken mis ik nog. Ik heb een dame van de Hi helpdesk gesproken, maar die kon me ook niet verder helpen.

Iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gday
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-06 12:23

gday

TENACIOUS D TIME!!!

leuk_he schreef op maandag 06 juni 2011 @ 14:23:
Ik probeer https://market.android.co...g.yoki.android.buienalarm , echter hij vind dat hij de lokatie (kan immers ook via wifi?) niet kan vinden, en dat die optie evt moet owrden aangezet.

Is het een firmware beperking dat hij geen (groffe) lokatie op basis van wifi kan bepalen, of verslikt deze app zich in het onbreken van 3g/gps?
Hm, ik ben de ontwikkelaar van Buienalarm. Als je de optie voor locatiebepaling via draadloze netwerken gewoon aan hebt staan, zou je die foutmelding niet moeten krijgen. Die optie heb je dus ingeschakeld? Wat ik doe in de code is gewoon kijken of de zogenaamde network location provider enabled is, precies zoals Google dat documenteert ...

ingen vill veta var du köpt din tröja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 402015

ik kan de locatiebepaling niet eens instellen op mijn 7" fview tablet. kan dat liggen aan de rom van HCH?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leuk_he
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-05 20:21

leuk_he

1. Controleer de kabel!

gday schreef op dinsdag 14 juni 2011 @ 16:31:
[...]

Hm, ik ben de ontwikkelaar van Buienalarm. Als je de optie voor locatiebepaling via draadloze netwerken gewoon aan hebt staan, zou je die foutmelding niet moeten krijgen. Die optie heb je dus ingeschakeld? Wat ik doe in de code is gewoon kijken of de zogenaamde network location provider enabled is, precies zoals Google dat documenteert ...
Als je naar " ïnschakelen" gaat (de optie die je krijgt bij de foutmelding, kom je niet op een plek van de settings waar iets van lokatie bij staat. Ik nam aan dat dit kwam doordat hij het 3g lokatie bepalen zocht (tablet heft dus geen 3g). Geen idee waar lokatie bepalen setting via wifi in settings hoort te staan. Wellicht ontbreekt het gewoon in de (standaard) rom? vandaar de vraag in dit topic.

Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheMook
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 08-01-2024
*spam*

[ Voor 100% gewijzigd door BastiaanN op 19-06-2011 00:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
Stuk duurder voor slechtere specs (geen wireless n) dan de Intertoys/Bart Smit/E-Plaza tablets.

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chemist
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 07-03 18:35
Renquin schreef op zaterdag 18 juni 2011 @ 16:49:
Stuk duurder voor slechtere specs (geen wireless n) dan de Intertoys/Bart Smit/E-Plaza tablets.
Huh? Volgens mij is het juist een stuk goedkoper dan de 10" tablets die jij noemt ($186 dollar = 130 euro).
Verder heeft deze tablet een stuk betere batterij (2900 vs 1800) en dat is ook wel erg lekker.

Wireless n is leuk als je een n-only netwerk hebt anders heb je er toch niks aan. De max snelheden haal je iig niet.

[ Voor 12% gewijzigd door Chemist op 18-06-2011 17:35 ]

Just because I'm paranoid, doesn't mean they're not watching me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
Oops, je hebt gelijk. Ik dacht dat het een 7" was.

Dan nog, 256mb ddr is weinig voor een 10". Grotere accu is daarentegen wel heel fijn.

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbieDee
  • Laatst online: 14-12-2016

RobbieDee

Buuf waar ben je

Chemist schreef op dinsdag 14 juni 2011 @ 11:42:
[...]
Je locatie wordt bepaald door de MAC van je router naar Google te sturen en als er een locatie bekend is krijgt je tablet die terug. Je kan simpel testen of je router bekend is op deze pagina: http://samy.pl/mapxss/
Mijn MAC is ook bekend. Locatie klopt bijna. Ik woon bijna op de hoek en ze hebben de zijstraat met een huisnummer verderop vastgelegd. Moet ik me nu zorgen maken over mijn veiligheid en privacy? In het bijzonder als ik een Android tablet gebruik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 411420

Anoniem: 400572 schreef op woensdag 23 maart 2011 @ 21:21:
Heeft iemand al kunnen ontdekken wat de batterijcapaciteit is van de tablet van Bart Smit en die van de Intertoys?

Helaas konden ze mij in de winkel geen info geven...
Die schijnt slechts 1 uur te zijn zie online bij bs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 411420

Anoniem: 411420 schreef op zondag 19 juni 2011 @ 04:08:
[...]

Die schijnt slechts 1 uur te zijn zie online bij bs
Ik heb hem vandaag gekocht maar ben zwaar ontevreden. Youtube werkt niet en je kan niet alle apps downloaden omdat je een android telefoon moet hebben en die heb ik niet. Het scrollen met vingers gaat ook slecht alsof er lucht onder t scherm zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbieDee

RobbieDee

Buuf waar ben je

Anoniem: 411420 schreef op zondag 19 juni 2011 @ 04:12:
[...]

Ik heb hem vandaag gekocht maar ben zwaar ontevreden. Youtube werkt niet en je kan niet alle apps downloaden omdat je een android telefoon moet hebben en die heb ik niet. Het scrollen met vingers gaat ook slecht alsof er lucht onder t scherm zit.
Ook het nulzes nummer van mijn Nokia telefoon wordt geaccepteerd door Google / Android om toegang te krijgen tot Apps Market. Als ze maar wat van je kunnen registreren. >:)
Hier staat hoe je je 06 registreert bij Google. Verder ontdekte ik op de Kijkshop ILC 7 tablet dat er twee verschillende Market dingetjes op zitten. Die ene is niet van Andoid (heeft bijvoorbeeld geen Angry Birds, daarom vertrouwde ik die niet) en die andere wilde idd graag dat je een Android telefoon zou gebruiken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
Mits jullie een van de twee Fview tablets van Intertoys hebben:
Kijk eens op www.fview.eu Daar staan namelijk nieuwe firmwares op en een aantal andere handige tips, waaronder hoe je je Market kunt fixen zonder een 06 nummer in te voeren.

De firmwares werken ook op de tablets van Bart Smit e.d. maar dit is geheel op eigen risico.

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leuk_he

leuk_he

1. Controleer de kabel!

Anoniem: 411420 schreef op zondag 19 juni 2011 @ 04:12:
[...]

-Er zit een youtube app bij... maar inderdaad traag.
-Scrol met nagel of met meegeleverde pen.. Er zat ook plastic over het scherm he?
-Ik heb geen telefoon gekoppeld aan mijn gmail, en bij mij werkt die. lees ook andere opmerkingen hier, je kunt een andere 06 koppelen aan je gmail.

Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ierlandfan
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 14-06 22:51
Ik heb sinds vandaag de Tomtec ATF 3416 bij de Bart Smit vandaan.
Optie 1 en 12 werkte niet...Optie 8 wel maar zonder toucschreen...
Als ik me niet vergis heb ik op goed geluk toen maar optie 5 geprobeerd....in ieder geval werkt het prima maar je moet ff zoeken naar de juiste optie...Niet de standaard Tomtec of ATF3416 in ieder geval.
Fview werkte trouwens niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigLeo
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 01:06
Ierlandfan schreef op maandag 20 juni 2011 @ 17:12:
Ik heb sinds vandaag de Tomtec ATF 3416 bij de Bart Smit vandaan.
Optie 1 en 12 werkte niet...Optie 8 wel maar zonder toucschreen...
Als ik me niet vergis heb ik op goed geluk toen maar optie 5 geprobeerd....in ieder geval werkt het prima maar je moet ff zoeken naar de juiste optie...Niet de standaard Tomtec of ATF3416 in ieder geval.
Fview werkte trouwens niet.
Hé Ierlandfan ... ik had exact dezelfde problemen :(
Voor de Tablet van BartSmit TomTec 7-inch ATF3416 moet je bij de HcH-rom kiezen voor optie 2 het is namelijk een Eken-M009S 8)7 (ik heb gisteren ook uren zitten "googelen" |:( voordat ik er achter was!) werkt nu weer perfect :)

- Vraagje: zit het scherm bij jou ook losjes aan de kant van de camera?

[ Voor 4% gewijzigd door BigLeo op 21-06-2011 00:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• piotr123
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 14-06 13:55
Ik heb gewoon geprobeert bij de hch en optie 2 gedaan en inderdaad,ik kan iedereen aanraden gewoon deze firmware erop te zeten werkt soepeler en je het hebt het gevoel dat de tablet echt een tablet is geworden , nog wel met de beperkingen van het scherm,maar zelfs dat valt nog wel mee,en ja met het pennetje als je moet (veel) typen. Oja voor de duidelijkheid ik heb het over de tomtec van Bart S.
Ben je bang voor je garantie download dan eerst de originele saftware, in de post hierboven staat het model.
En nee het is niet te vergelijken met mijn telefoon (galaxy) maar die is 5 x zo duur en dat geld ook voor ipad en andere premium android tablets.
Dus als je deze gekocht hebt en verwacht flitsende prestaties,dan weet je eigenlijk dat dat voor dit geld niet kan, misschien over 2 a 3 jaar,vandaar eerst deze maar aangeschaft,tablet markt is nog te nieuw vind ik om daar nu al net zo veel voor uit te geven als aan een laptop.

[ Voor 49% gewijzigd door piotr123 op 21-06-2011 02:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 352206

Ik heb het hele topic een beetje doorgelezen, maar het is mij nog niet duidelijk hoe goed of slecht er met de vingers bediend kan worden. Ik snap dat het geen capacitief, maar betekent dit dat je voor alles een stylus nodig hebt, of kan bijvoorbeeld een berichtje typen, scrollen, e.d. prima met de vingers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
Je kan in wezen alles prima met je vingers af, zeker als je geen krasjes op je beeld wilt hebben van het pennetje :)
Alleen als je wat meer gaat typen is de pen wel handiger, maar ik heb het eigenlijk nog nooit gebruikt ervoor.

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chemist
BigLeo schreef op maandag 20 juni 2011 @ 23:59:
Hé Ierlandfan ... ik had exact dezelfde problemen :(
Voor de Tablet van BartSmit TomTec 7-inch ATF3416 moet je bij de HcH-rom kiezen voor optie 2 het is namelijk een Eken-M009S 8)7 (ik heb gisteren ook uren zitten "googelen" |:( voordat ik er achter was!) werkt nu weer perfect :)
Het lijkt er op dat de tablets van de Bart-smit niet allemaal hetzelfde zijn dan. Bij mij werkte optie 1 namelijk prima en alles werkte meteen. Wel had ik in eerste instantie de Fview ROM er op gezet; misschien dat dat verschil maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 14599

ik heb sinds eergister zo'n 7" tomtec atf3416 tablet van bart smit, nu werkte gisteren de market daar wel goed op. maar had de telefoon een reset gegeven, en sindsdien kan ik veel app's niet meer vinden en dus niet meer downloaden.

ik heb de marketfix al geprobeerd, door market te stoppen, alles te wissen, de google framework te stoppen, rebooten en weer opstarten.

maar blijf market 1.82 houden. en kan een aantal apps die ik wel graag wil hebben niet vinden.. (de market op mijn hd2 is 2.3.6)

heb de market ook al tijden open gehad om hem de kans te geven om te upgraden

EDIT: niet precies goede volgorde gedaan! na het googlefilmpje werkt alles wel goed! :D :)

[ Voor 17% gewijzigd door Anoniem: 14599 op 22-06-2011 19:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ravv
  • Laatst online: 12-06 19:43
Vraagje;

Is het mogelijk om op de Fview/TomTec tablet via de bestandsbrowser rechtstreeks je netwerkshares via SMB te benaderen ? en bijvoorbeeld een videobestand te openen/streamen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chemist
Ravv schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 09:37:
Vraagje;

Is het mogelijk om op de Fview/TomTec tablet via de bestandsbrowser rechtstreeks je netwerkshares via SMB te benaderen ? en bijvoorbeeld een videobestand te openen/streamen ?
Ik zou daar voor ES file explorer installeren; dat werkt veel prettiger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ravv
Chemist schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 12:08:
[...]

Ik zou daar voor ES file explorer installeren; dat werkt veel prettiger.
Wordt het geselecteerde videobestand dan direct afgespeeld of wordt het bestand eerst compleet binnengehaald en dan pas afgespeeld ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chemist
Ravv schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 12:35:
Wordt het geselecteerde videobestand dan direct afgespeeld of wordt het bestand eerst compleet binnengehaald en dan pas afgespeeld ?
Ik heb het voor de zekerheid nog even gecheckt voor je en het bestand wordt (zoals je bij SMB zou verwachten) niet eerst binnen gehaald en vrijwel direct afgespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ierlandfan
  • Laatst online: 14-06 22:51
Inderdaad zit het scherm van de Tomtec aan de camera wat losjes...niet irritant en niet zichbaar, het is meer alsof ze vergeten zijn daar een sluiting vergeten zijn.

Ik vraag me nog steeds af hoe ik en of er GPS op dit ding zit. Ik kom er maar niet achter.
Sensors worden wel gevonden maar geen respons. (Sensor list)
mxc622x
mmc314x
MAG&Acc Combo orientation sensor

Fview werkte bij mij niet..bleef hangen op Fview logo. (heb zeker 15 minuten gewacht)
Kan iemand mij vertellen of Multitouch/two-point touch werkt? Of moet dat eerst nog aangezet worden?
Ik heb ook touchscreen test gedownload uit de market en dan denk ik wel dat het werkt....

Een willekeurige 3g Dongle werkt niet...(E1750 Huawei en e220 van Huawei..meerdere netwerken geprobeerd)
IK snap ook nog niet dat ik niet de mogelijkheid heb om een pincode in te voeren.

HCH rom v6 honeycomb wordt naar verwachting vandaag gereleased..ik ga meteen even proberen wat de juiste optie is...bij mij werkte 1,2 en 12 zeker niet.will try just for sure..

[ Voor 9% gewijzigd door Ierlandfan op 23-06-2011 13:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ravv
Chemist schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 13:09:
[...]

Ik heb het voor de zekerheid nog even gecheckt voor je en het bestand wordt (zoals je bij SMB zou verwachten) niet eerst binnen gehaald en vrijwel direct afgespeeld.
en was dat XviD of MKV ?

[ Voor 180% gewijzigd door Ravv op 23-06-2011 19:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chemist
XviD en DivX, maar dat zou in principe niet uit moeten maken. Ik weet trouwens niet of de WM8650 krachtig genoeg is voor mkv ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ravv
Chemist schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 19:04:
[...]

XviD en DivX, maar dat zou in principe niet uit moeten maken. Ik weet trouwens niet of de WM8650 krachtig genoeg is voor mkv ...
okee, misschien een lezer van dit topic die dat wel weet ?
BTW zijn er issues met het afspelen van Youtube(HD) ?en kan je er ook een beetje op gamen ?
en welke tablet zou ik dan nemen voor simpel gebruik, fview of tomtec (en ivm custom roms)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chemist
Ravv schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 21:02:
okee, misschien een lezer van dit topic die dat wel weet ?
BTW zijn er issues met het afspelen van Youtube(HD) ?en kan je er ook een beetje op gamen ?
en welke tablet zou ik dan nemen voor simpel gebruik, fview of tomtec (en ivm custom roms)
Youtube werkt in principe, al krijg je soms een melding dat youtube je apparaat niet geschikt vind.

De tomtec en de fview zijn vrijwel identiek dus daar zit weinig verschil tussen. Wel lijkt het er op dat bart-smit vaker de hardware wisselt waardoor custom ROM's niet meer (meteen) werken. Wil je daar echt veel mee gaan doen dan moet je goed opletten welke je hebt of de Fview kopen (die minder wisselt).

Wat betreft games: er zijn games die werken, maar hou er rekening mee dat dit low-end hardware is ... Angry Birds met alle opties aan is bijvoorbeeld al te veel. Dit soort tablets is meer geschikt voor browsen, mail, ebooks, etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbieDee

RobbieDee

Buuf waar ben je

Ierlandfan schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 13:19:
Kan iemand mij vertellen of Multitouch/two-point touch werkt? Of moet dat eerst nog aangezet worden?
Volgens mij wel. In de Dolphin Browser kun je door met twee vinger tegelijk naar binnen of naar buiten te bewegen, in en uitzoemen. FF U-tube filmpje opzoeken. Zie je wat ik bedoel.

Dolphin doet dat gewoon en ik heb niks aangezet voor mijn Buuf op haar Kijkshop ILC 7 inch.

[ Voor 4% gewijzigd door RobbieDee op 23-06-2011 23:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leuk_he

leuk_he

1. Controleer de kabel!

RobbieDee schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 23:41:
[...]

Volgens mij wel. In de Dolphin Browser kun je door met twee vinger tegelijk naar binnen of naar buiten te bewegen, in en uitzoemen. FF U-tube filmpje opzoeken. Zie je wat ik bedoel.
Precies, het enige wat werkt is in en uitzoomen, multitouch, zoals een spel met 2 personen spelen werk niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 412590

Volgende week komt er een nieuw tablet uit bij intertoys, met wel een capacitief touchscreen ... hij gaat 150 euro kosten, en ik denk er aan hem te kopen, kan alleen nog nergens reviews vinden ervan ...

Tablet PC Pro 7 inch staat hij aan gekondigd in de folder ......

Wie kan hier meer info over geven ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remcor2000
  • Laatst online: 15-06 09:44
Anoniem: 412590 schreef op zondag 26 juni 2011 @ 01:45:
Volgende week komt er een nieuw tablet uit bij intertoys, met wel een capacitief touchscreen ... hij gaat 150 euro kosten, en ik denk er aan hem te kopen, kan alleen nog nergens reviews vinden ervan ...

Hij lijkt veel op de Teclast T760

Specs lijken wel ok voor die prijs. Alleen zie ik zo nog geen standaard Android roms, ipv de rom die er nu op staat, volgens een paar filmpjes hebben ze het android menu nogal aangepast qua kleuren.

[ Voor 7% gewijzigd door Remcor2000 op 26-06-2011 12:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TIGER79
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 03-06 09:17
Remcor2000 schreef op zondag 26 juni 2011 @ 11:32:
[...]

Hij lijkt veel op de Teclast T760
Alleen de resoluties komen dan niet overeen :(
Volgens de folder is het een standaard 480x800 en die teclast is 1024x600... Zou wel mooi zijn indien dat wel eht geval zou zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 344187

Anoniem: 412590 schreef op zondag 26 juni 2011 @ 01:45:

Specificaties zien er prima uit! Ben erg geintresseerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zondaar313
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 09-04 10:56
Enige verschil is, als ik mij niet vergis, dat die van de intertoys een mini-hdmi aansluiting had, waar die telecast een normale hdmi aansluiting heeft.

Aan de andere kant, info van een chinese verkoop site is niet bepaald een betrouwbare bron.
Wel mini usb, dus zou raar zijn als er dan wel een normale hdmi op zit.

1024x600 zou toch wel fijn zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TIGER79
Ik hoor graag als iemand die toevallig heeft aangeschaft wat de resolutie is :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slurpgeit
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 22:20
Er komt een nieuwe aan, 1.2Ghz met Capacitive touchscreen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 412845

Inderdaad ook gezien dat er een 'nieuwe' aankomt. Geïnformeerd bij Intertoys en daar verwachten ze hem donderdag binnen te krijgen. Heeft iemand anders hem wel al weten te bemachtigen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie1970
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 17-03-2024
Momenteel ligt deze bij ons al in de winkel (Intertoys), mijn zoon heeft de "normale" 7" pas gekocht, en was gisteren daar in de winkel en toen zei hij dat er een andere lag van €149,- de Pro versie
Jammer alleen van die resolutie, als die nou net als de 10" was, dan was het een leuke gadget geweest

Kenmerken Tablet PC Pro 7 Inch
• 1,2 GHz processor, 512 MB RAM
• 4GB geheugen, uitbreidbaar geheugen via MicroSD of USB stick
• 7 inch (17,5cm) capacitief TFT/LCD touchscreen met Swype-technologie en een schermresolutie van 800x480
• Draadloos WiFi b/g/n internet voor web, e-mail en Android Market
• Ingebouwde microfoon en 2 camera's
• Android OS 2.3 besturingssysteem
• Video, muziek and foto’s afspelen
• USB-aansluiting en mini-HDMI
• Gyrosensor en trilfunctie
• Ondersteunt USB muis en toetsenbord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TIGER79
ok die resolutie had ik al gelezen op de folder, maar had toch stiekem gehoopt dat dat verkeerd was en dus eigenlijk een teclast T760 was geweest :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcell
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22:06
TIGER79 schreef op dinsdag 28 juni 2011 @ 16:15:
ok die resolutie had ik al gelezen op de folder, maar had toch stiekem gehoopt dat dat verkeerd was en dus eigenlijk een teclast T760 was geweest :(
eigenlijk is het geen verkeerde prijs afgaande op de specs, een beetje "a-merk" met vergelijkbare specs is al gauw duurder of voor dit bedrag kan je lang niet een tablet in andere winkels vinden met dergelijke specs (of je moet willen importeren). Al is het nog afwachten hoe de software is afgestemd op de hardware ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 412883

Ook hier de volgende vragen;

Klinkt interessant de Tablet Pro PC van Intertoys. Alleen vraag ik mij af of er GPS en Bluetooth ingebouwd is.

Is het verschil tussen 800x600 en 1024x800 de moeite waard om af te wegen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nellemar
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 19-03 22:06
Ik heb de 7 pro besteld afgelopen zaterdag. Ik bracht mijn gewone 7 inch terug. Leuk ding, maar games kan je vergeten op dit dingetje. Angry birds alleen zonder achtergrond, talking tom was te traag om te kunnen gebruiken.
Vanmiddag kan ik de pro ophalen. Zal in de loop van de avond de eerste bevindingen wel even posten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zakkenjongen
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 21-05 20:00
Ik ben erg benieuwd nellemar. Zou je ook kunnen kijken wat voor processor het is en hoe de batterij is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 412883

Zojuist gebeld, geen Bluetooth en geen GPS. Helaas voor de rest leuk ding voor de prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 412962

Ik ben ook erg benieuwd naar de Pro 7 . Heb hem gisteren online besteld bij intertoys. Vanmorgen een bericht ontvangen dat die is verstuurd. Ontvang hem hoogstwaarschijnlijk dus morgen. Dus iedereen die hem al eerder heeft, hoor graag over de eerste indrukken van deze tablet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cooler_King
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 25-04 07:08
Ik had ook even gezocht en het moet haast wel een variant zijn op de Teclast T760, want dat is het enige model die de knoppen zo heeft. De processor is dan neem ik aan een Rockchip RK2918.. weet iemand of deze verder gelijkwaardig is aan bv. de Samsung S5PV210 die in de Dropad te vinden is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bounser
  • Laatst online: 01-07-2011
Hallo, Ik ben nieuw hier. Heb ook bij Intertoys de tablet pro besteld. Krijg hem morgen binnen. Hopelijk kunnen Albert48, ik en andere bezitters geintresseerde informeren over deze tablet.

groet Bounser

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BABACHAN
  • Laatst online: 30-01-2024
Tablet PC Pro net binnen. Op de doos staat FVIEW PC687R met:
Cortex A8 CPU with 3D accelerator, 1.2 Ghz
Multi-touch Capacitive Panel
Google Android 2.3
2M pixel camera on front and back
512 RAM DD3, 4 Gb flash
Support flash 10.2

Ik ga hem een verder bekijken. Ik hou jullie op de hoogte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcell
Even snel getest en hij valt me best tegen. Kijkhoek van het scherm is matig en de omhulsel is erg plastic. Verder stonden er niet echt games of apps op om een goede test te kunnen doen. Sowieso vond ik hem niet echt "snappy" maar goed ik heb er slechts 5 min mee gespeeld en wellicht is het een vertekend beeld die ik geef. Een dropad of rena3 importeren lijkt me een beter keus tenzij je niet wil importeren :)

De touchscreen reageerde trouwens wel redelijk

[ Voor 5% gewijzigd door dcell op 29-06-2011 16:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• exelletor
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 18:50
Zit er een RK2918 in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcell
Op de doos kon ik niet zo snel specs vinden en instellingen in het menu gaf ook geen duidelijkheid. Afwachten tot de eerste bezitters er dieper op induiken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ravv
Net even uitgeprobeerd , geen idee hoe je exact kan achterhalen of er een RK2918 in zit
kijkhoek is matig, scherm reageert wel goed , browsen gaat redelijk snel. Pinch en Zoom werkt goed
Angry birds Rio werkt goed , Google Market werkt goed , Youtube werkt goed ( alleen speelt ie niet helemaal fullscreen af , het lijkt een beetje 4:3 achtig.L+R blauwe balkjes.
Kortom veel beter dan de 1e 7inch model
Resolutie 800x385
Is wel zwaar voor een 7 inch, wordt ook best warm
Speakers zitten links aan de zijkant dus je hand zit er vaak voor dus dat is niet echt handig geplaatst

Verder nog geen tijd gehad om te testen , mijn zoontje is jarig dus vanavond of anders morgen even verder mee rommelen.
Weet nog niet of ik em terug breng

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 413062

Hierbij een korte eerste indrukken van de intertoys capacitive tab 149,99

Korte review van een enthousiaste gebruiker.Gekocht in de middag in Rdam.
Inhoud doos, tablet, mini usb kabel, lader, oortelefoon en een hoesje.

Eerste pluspunten en minpunten
+Snelheid voldoende tot goed.(ervaring met Desire/ Desire HD)
+Market en youtube werken lekker
+4GB intern geheugen (16GB erbij gezet)
+Via USB kan je muis en keyboard aansluiten
+Speelt avi divx makkelijk af.
+ Capacitive is lekker! Natuurlijk geen Iphone/Sensation, maar het gaat wel lekker.

-Geen GPS en Bluetooth (voor zover ik software matig kan zien..)
Maar volgens mij kan er via de usb voldoende gekoppeld worden.

Wel had ik iets raars, ik kreeg het niet meer aan. Blijkbaar na instructie gelezen te hebben, kan je het ook overladen. Resetten met een paperclipje was voldoende....

- Thats it for now!

Voor 149,99 in een NL winkel met 1jr garantie!! Koopje.
Via Ebay een leren hoesje besteld. :*) :*) :*) :*) :*) :*) :*) :*) :*) :*) :*) :*) :*) :*) :*) :*) :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• migros
  • Laatst online: 13-06 13:57

migros

Nooit meer een Samsung

als dat hem is dan is het inderdaad een zeer goedkoop en mooi dingetje.

hoe zit het trouwens met het pennetje en de support op internet trouwens?

Leuk man gatheren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mfap
  • Laatst online: 19-12-2022
Op die site staat voor het type PC687 " 7" digital panel 1024*600 with Capacitive Touch Panel".
Kan iemand die de Intertoys tablet al in zin/haar bezit heeft aub de resolutie van de display controleren en mededelen ? Alvast dank.

Bob

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slurpgeit
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 22:20
Er staat dat hij ook te upgraden is naar Android 3.0. Is er ergens een firmware dan? Of is het gewoon een slechte chinese vertaling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ravv
Mfap schreef op woensdag 29 juni 2011 @ 23:10:
[...]

Op die site staat voor het type PC687 " 7" digital panel 1024*600 with Capacitive Touch Panel".
Kan iemand die de Intertoys tablet al in zin/haar bezit heeft aub de resolutie van de display controleren en mededelen ? Alvast dank.

Bob
Via de app Android Assistant de volgende gegevens boven water gehaald:
( alleen even de belangrijkste info )

Fabriekant : unkown
Model : PC687
Merk : rockchip
CPU Info
Hardware: RK29board
Processor: ARMv7 Processor rev 2(v7I)
Huidige Freq: 1,01 Ghz
Max Freq: 1,01 Ghz
BogoMIPS 1004.66

Mem Info
Totaal : 524288

Display Info:
Scherm grootte : 480X800

Anders:
Bluetooth Wel ondersteund ( echter niet kunnen vinden )
WIfi : Wel ondersteund
GPS: Wel ondersteund ( echter niet kunnen vinden )

Zojuist ook even wat filmpjes(xvid en mkv) via mijn Synology NAS (via SMB icm ES File Explorer) geprobeerd af te spelen maar dat doet ie niet
Wel als je het eerst op een microSD kaartje zet .

Tijdens het afspelen van de filmpjes merk je echt dat het scherm best slecht is , even een klein beetje kantelen en je ziet bijna niets meer. ( helderheid staat op 50% , dat moet redelijk werken)

Anyhow qua processing power is dit voor de nieuwe generatie low budget tablets wel een mooie uitkomst.

De specs van de accu kan ik niet zo snel achterhalen , mocht ik iets tegen komen dan zal ik dat nog wel even melden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• migros

migros

Nooit meer een Samsung

ik heb ergens gelezen dat je de schermresolutie kan aanpassen op zo een android ding, misschien dat ie handmatig op 1024 * 640 moet zetten

Leuk man gatheren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• exelletor
Slurpgeit schreef op woensdag 29 juni 2011 @ 23:14:
Er staat dat hij ook te upgraden is naar Android 3.0. Is er ergens een firmware dan? Of is het gewoon een slechte chinese vertaling
Ze zouden kunnen bedoelen dat de tablet dat aankan. Rockchip was namelijk bezig om RK2918 geschikt te maken voor Honeycomb. Wel leuk dat er RK2918 inzit. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 412989

Volgens mij is degene op de website die ik daarnet poste het toch niet. Al denk ik wel dat het dezelfde fabrikant is. In het volgende filmpje wordt de door ons gezochte tablet geshowd: http://armdevices.net/201...capacitive-tablet-design/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nou ik hoop dat jullie er meer plezier aan beleven, maar die van mij gaat morgen rechtstreeks terug ..
Hij maakte heel slecht verbinding met wifi, en als die dat al deed dan gooide hij mij hele wifi in de war, dan deed mijn laptop en telefoon het niet meer ..op wifi. Op een gegeven moment wou hij helemaal niet meer aan, heel veel foutmeldingen enz ...
ow ja angry birds deed het wel goed hahaha.
Nou ja jammer, gemiste kans, heb wel mijn twitter acount en mijn g-mail erop gezet, dus hopelijk krijg ik hem nog even aan de praat om dat er weer af te krijgen.
Ik had vast een 'maandagmorgen model ' spijtiggenoeg, want het is best een leuk tabletje ... :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biersteker
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 16:46
Voor de mensen die de eerste Intertoys 7" Tablet gekocht hebben, de nieuwe custom rom is uit. HcH Uberoid V6.2 en is echt bloedsnel, echt een aanrader.

Originally, a hacker was someone who makes furniture with an axe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nellemar
Mijn eerste ervaringen met de pro tablet:

Voelt goedkoper aan dan de gewone 7, Wel veel sneller. Alle games die ik heb geprobeerd draaien ook echt op fatsoenlijke snelheid. Achtergrond bij angry birds kan gewoon aan blijven.

Wifi: Heb ik ook mijn bedenkingen over, Duurt lang voordat hij weer signaal heeft na standby.

Video: Lokaal afspelen gaat feilloos, alhoewel het niet helemaal full screen lijkt. Ook van een usb stick is het geen probleem. Via wifi en upnplay stop iedere paar seconden om te bufferen o.i.d.

Scherm: Redelijk scherm, maar ook niet meer dan dat. Het is ook geen ipad

Touch: Werkt soepeltjes,

conclusie: ik hou hem, ipad blijft thuis in de vakantie, deze gaat mee..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• migros

migros

Nooit meer een Samsung

MIsschien kunnen degenen die de pro tablet hebben gekocht even een paar plaatjes maken van het toestel?

En misschien dat dezelfden ook even een kleine review geven over de camera's aan boord van het toestelletje? pleaseeeeeeeeeee

Leuk man gatheren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12-06 22:48

Goner

What can I do you for ?

Anoniem: 412590 schreef op donderdag 30 juni 2011 @ 01:08:
Nou ik hoop dat jullie er meer plezier aan beleven, maar die van mij gaat morgen rechtstreeks terug ..
Welke van de 2 die in de folder staan was dat ??
Ik zie een "Tablet PC Pro 7 inch" (1.2GHz, Android 3.2) en een "Tablet PC 7 inch" (800MHz, Android 2.2) in het foldertje van 27 juni ...

Heeft iemand ervaring/info met/over dit product :

Luxe beschermhoes met ingebouwde USB toetsenbord (7”)

wordt genoemd bij de accessoires.

[ Voor 24% gewijzigd door Goner op 30-06-2011 10:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Brave
  • Laatst online: 21-02 14:16
Biersteker schreef op donderdag 30 juni 2011 @ 02:35:
Voor de mensen die de eerste Intertoys 7" Tablet gekocht hebben, de nieuwe custom rom is uit. HcH Uberoid V6.2 en is echt bloedsnel, echt een aanrader.
Heb je ook een linkje, effe gegoogled maar kon hem niet vinden.

Leeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raz3r
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 03-04-2024
Is het mogelijk om op de Pro Tablet 7" te msn'en? En werkt dat een beetje goed?
Ik overweeg het om hem te kopen, maar ik twijfel nog tussen de Yarvik TAB210 (pricewatch: Yarvik TAB210) en de 7" Pro tablet van de Intertoys.
Wat zouden jullie mij aanraden? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jandirks
  • Laatst online: 20-02 21:45
Is het iemand al gelukt om de Telesport Tour App te installeren? Als ik het via de website doe (http://www.telegraaf.nl/t....html?p=19,1/?cid=tap-tsh) dan krijg ik een melding dat de App wordt geinstalleerd (maar dat gebeurd niet) en kom je opnieuwe op die pagina dan is aangegeven dat de App al geinstalleerd is.

Ik heb hem ook op de Market proberen op te zoeken, maar daar is de App niet te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Raz3r schreef op donderdag 30 juni 2011 @ 10:55:
maar ik twijfel nog tussen de Yarvik TAB210 en de 7" Pro tablet van de Intertoys.
Ik heb de Yarvik TAB210 een paar dagen en is een goed apparaat. Een nadeel is dat de Android/Google Market (?) er niet op werkt en je dus losse .apk moet gaan zoeken en installeren.
De Pro van Intertoys heeft overigens wel hogere specs dan de Yarvik ; snellere processor en nieuwere Android (en is €50 duurder).
Ben overigens ook op zoek naar een MSN client voor Android 2.1 ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 413151

Heb vanmorgen de 7inch van €150 opgehaald by Intertoys.

Leuke gadget voor dit geld.

En ja, Angry birds gaat zonder horten en stoten.

Heb hem eigenlijk gekocht voor de kleine, films kijken in de auto.
Wilde eerst een portable dvd nemen, maar idd daar kun je dus alleen maar films op kijken.

[ Voor 36% gewijzigd door Anoniem: 413151 op 30-06-2011 12:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 413151

Android market werkte ook meteen.
Market icoon gebruikt en ingelogd met google account

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raz3r
Goner schreef op donderdag 30 juni 2011 @ 12:15:
[...]

Ik heb de Yarvik TAB210 een paar dagen en is een goed apparaat. Een nadeel is dat de Android/Google Market (?) er niet op werkt en je dus losse .apk moet gaan zoeken en installeren.
De Pro van Intertoys heeft overigens wel hogere specs dan de Yarvik ; snellere processor en nieuwere Android (en is €50 duurder).
Bedankt! :) Als ik dit zo lees ga ik denk ik toch liever voor de Pro Versie van Intertoys. Betere specs (dus waarschijnlijk ook sneller), Google Market en nieuwere Android. Ook is er bij mij een Intertoys filiaal 'om de hoek' dus is dat ook makkelijker met garantie. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• exelletor
Goner schreef op donderdag 30 juni 2011 @ 12:15:
[...]

Probeer deze(ebuddy)

http://www.freeware4andro...buddy-lite-get-17794.html

Staat ook op Android Market, maar weet niet of jij die hebt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Bedankt, zal 'm proberen !
En nee, helaas geen market, wat achteraf gezien best jammer is ...

EDIT: weet iemand of je de camera op die Pro kunt gebruiken om QR codes te scannen ??

[ Voor 32% gewijzigd door Goner op 30-06-2011 14:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kutagh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 00:06
Goner schreef op donderdag 30 juni 2011 @ 10:12:
[...]

Ik zie een "Tablet PC Pro 7 inch" (1.2GHz, Android 3.2) en een "Tablet PC 7 inch" (800MHz, Android 2.2) in het foldertje van 27 juni ...

Sinds wanneer is android 3.2 uit dan? :+
Ik merk wel gemengde reviews over dit tablet... Dus ik wacht nog even met de tablets...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• exelletor
kutagh schreef op donderdag 30 juni 2011 @ 17:04:
[...]

Sinds wanneer is android 3.2 uit dan? :+
Ik merk wel gemengde reviews over dit tablet... Dus ik wacht nog even met de tablets...
Huawei heeft al 3.2. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:12
Huawei zegt 3.2 uit te gaan brengen met hun nieuwe tablet, is nogal een verschil...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biersteker
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 16:46
The_Brave schreef op donderdag 30 juni 2011 @ 10:13:
[...]

Heb je ook een linkje, effe gegoogled maar kon hem niet vinden.
http://techknow.freeforum...id-honeycombmod-f112.html

Originally, a hacker was someone who makes furniture with an axe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teddibiase
  • Laatst online: 11-06 12:10
Hallo iedereen,

Heb gisteren de gewone 7inch tablet omgeruild tegen de pro. Wat een verschil. De gewone is sloom, heeft een resistief scherm met fletse kleuren en is onscherp, de nieuwe is lekker responsief en draait prima, ook Angry Birds wat de goedkope absoluut niet goed kan draaien (ook niet na een (custom) firmware flash!). Zelfs de software van het apparaat is beter dan de van de gewone.
Imho het geld meer dan waard. De goedkope vond ik echt zonde van het geld.

Het scherm is natuurlijk geen super amoled, maar het is gewoon een mooi schermpje, alleen wat minder geschikt om buiten in de tuin mee te zitten ivm reflecties.

Enige wat ik totnutoe een beetje dubieus vind is de wireless, maar wellicht komt hiervoor nog een verbetering met een volgende firmware. Zal hem eens openmaken om te kijken of ik een antenne kan fabriceren in de toekomst.

Al met al vind ik het een absolute aanrader als je kijkt wat er op dit moment te koop is in het segment. Zeker het capacitieve scherm werkt super in vlg. tot een resistief.

Natuurlijk kun je van de Intertoys geen fatsoenlijk support verwachten, maar de support van fview schijnt wel goed te zijn met een actief forum.

Beter dan die zgn marktplaats aanbieders met hun garantie tot aan de deur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Heb mijn geld van de pro gelukkig teruggekregen, zelfs in de winkel kregen ze hem niet meer aan >> dood ...
Wifi verbinding is voor mij eeg belangrijk ook, ivm meenemen op vakantie ..

[ Voor 26% gewijzigd door Anoniem: 412590 op 30-06-2011 17:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nellemar
Goner schreef op donderdag 30 juni 2011 @ 10:12:
[...]

Erg leuk keyboard. Wel klein maar typt goed. Wat minder handig is is dat je usb pluggen buiten de hoes steken als je hem inklapt. Kabel aan de keyboardkant moet er dan eigenlijk uit..
Je kan hem ook op je bureau neerzetten als een laptop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raz3r
teddibiase schreef op donderdag 30 juni 2011 @ 17:33:
Hallo iedereen,

Heb gisteren de gewone 7inch tablet omgeruild tegen de pro. Wat een verschil. De gewone is sloom, heeft een resistief scherm met fletse kleuren en is onscherp, de nieuwe is lekker responsief en draait prima, ook Angry Birds wat de goedkope absoluut niet goed kan draaien (ook niet na een (custom) firmware flash!). Zelfs de software van het apparaat is beter dan de van de gewone.
Imho het geld meer dan waard. De goedkope vond ik echt zonde van het geld.

Het scherm is natuurlijk geen super amoled, maar het is gewoon een mooi schermpje, alleen wat minder geschikt om buiten in de tuin mee te zitten ivm reflecties.

Enige wat ik totnutoe een beetje dubieus vind is de wireless, maar wellicht komt hiervoor nog een verbetering met een volgende firmware. Zal hem eens openmaken om te kijken of ik een antenne kan fabriceren in de toekomst.

Al met al vind ik het een absolute aanrader als je kijkt wat er op dit moment te koop is in het segment. Zeker het capacitieve scherm werkt super in vlg. tot een resistief.

Natuurlijk kun je van de Intertoys geen fatsoenlijk support verwachten, maar de support van fview schijnt wel goed te zijn met een actief forum.

Beter dan die zgn marktplaats aanbieders met hun garantie tot aan de deur.
Ik heb er geen verstand van, maar het zou misschien mogelijk zijn om er een USB Wifi stick er op aan te sluiten misschien dat je dan een sterker signaal hebt?! :)

[ Voor 4% gewijzigd door Raz3r op 30-06-2011 18:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie1970
  • Laatst online: 17-03-2024
Even een vraagje

Is er iemand die wat meer weet over de 10 inch versie, ik loop nog te twijfelen tussen de 7 inch pro en de 10 inch
Kwa specs valt het verschil wel mee, klik op de foto voor de specs.

Afbeeldingslocatie: http://www.mijnalbum.nl/Foto-J8VOKUAJ.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb de intertoys pro7 tablet sinds woensdag. Hij blijft een goed apparaat voor dat bedrag.

Alleen 1 raar probleempje, waarschijnlijk softwarematig op te lossen (hoop ik)
Als ik een willekeurige autorace/motorrace spel erop zet, dan gaat de besturing verkeerd om.
Dus naar links bewegen, gaat de auto naar rechts. beeld omdraaien lukt niet.
Via het spel Labyrinth, Gecallibreerd, maar geen resultaat.

Weet niet hoe zo'n accelerometer in elkaar zit, kan iemand dat verkeerd in hebben gezet?
Zie wel op verschillende forums dat de grote jongens motorolla xoom etc erook last van hebben.

Iemand een goed tip?

_/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raz3r
Even een vraagje over de Pro7,

Laden de (grotere)sites een beetje snel? (Zoals, Tweakers, Dumpert etc.)
En is het ook mogelijk om meerdere tabbladen tegelijk open te hebben staan?

Bedankt! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bounser
  • Laatst online: 01-07-2011
Hallo
Vanavond de pro getest. De grootste minus is de WIFI. Er werdt al gezegt soms duurt het lang voordat hij verbinding hebt. Ik hoop dat snel 3.x uitkomt voor de pro. Ik denk dat dat een hele verbetering met zich mee brengt. Ik neem hem 2 weken mee op vakantie en dan als er behoefte aan is een samenvatting van de ervaring

groet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 413310

Ik heb net deze tablet Fview PC Pro 7 inch gehaald en heb vanaf het eerste moment hele grote WIFI problemen, de verbinding met de router blijft wegvallen. Ik zit ongeveer 7 meter van de router af (nieuwe KPN router) zonder muren ertussen. Speel met de gedachte de tablet dan ook snel weer terug te brengen. Meer ervaringen hiermee? Oplossingen? Het is verder nl. wel een fijne tablet maar dit is echt een onoverkomenlijk probleem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Tja ff terug lezen he ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nellemar
hmm. bij mij hield de usb poort er net spontaan mee op. Geeft nog wel stroom, maar wat ik ook aansluit niks wordt meer herkend.

Ook na een reset naar fabrieksintellingen niet helaas..

Terug naar de winkel dan maar weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Tot nu zeer tevreden met de Tablet PC Pro 7. Enige minpunten zijn het scherm/kijkhoek en hij ziet er niet echt degelijk uit met z'n plastic omhulsel. Heb het gevoel als je het per ongeluk een keer laat vallen dat je dan de stukjes bij elkaar vegen. Ga ik niet uitproberen trouwens want verder niets dan lof.
Vind hem vrij snel met alles. Ook nog geen problemen gehad met de wifi. Internet loopt vrij snel. Nu heb ik dit alleen nog maar uitgeprobeerd in de huiskamer waar de router staat. Touchscreen reageert prima. Speelt moeiteloos spelletjes en divx af. Usb, Youtube en andriod market werken allemaal prima. Ga er dit weekend nog wat verder mee spelen. ;) 150 euro is natuurlijk nog best veel geld maar vind het voor dit speeltje een koopje. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 412845

Net tablet opgehaald en nu lijkt het net of er speling tussen zit.
Hebben meer dat probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Als ik op de hoeken licht druk voel ik inderdaad ook wat speling.
Had daarnet ook mijn eerste probleem, kreeg hem niet meer aan. Gelukkig toen ik met een paperclip de boel resette, ging die weer aan. Nu even wat leuke apps erop aan het zetten. Als alles maar het goed blijft doen dan is het gewoon een leuk ding. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

heeft iemand nog een idee voor het G-sensor/Accelerometer probleem?

dus naar links=rechts sturen / en andersom.

motorola xoom en asus hebben er ook soms last van heb ik begrepen?

[ Voor 86% gewijzigd door Anoniem: 413062 op 01-07-2011 13:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

http://www.tabletsupport....mdisplay.php?fid=2&page=1

dit is de forum van deze tablet!

nieuwe gebruiker aub aan te melden hoe meer mensen hierop aanmelden
hoe beter voor deze protablet gebruikers!

ervaringen moeten we delen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 401655

nellemar schreef op donderdag 30 juni 2011 @ 06:24:
Mijn eerste ervaringen met de pro tablet:

Voelt goedkoper aan dan de gewone 7, Wel veel sneller. Alle games die ik heb geprobeerd draaien ook echt op fatsoenlijke snelheid. Achtergrond bij angry birds kan gewoon aan blijven.

Wifi: Heb ik ook mijn bedenkingen over, Duurt lang voordat hij weer signaal heeft na standby.

Video: Lokaal afspelen gaat feilloos, alhoewel het niet helemaal full screen lijkt. Ook van een usb stick is het geen probleem. Via wifi en upnplay stop iedere paar seconden om te bufferen o.i.d.

Scherm: Redelijk scherm, maar ook niet meer dan dat. Het is ook geen ipad

Touch: Werkt soepeltjes,

conclusie: ik hou hem, ipad blijft thuis in de vakantie, deze gaat mee..
Kun je hem gewoon ruilen, als je niet tevreden bent met de FVIEW 7 ipv de pro?

Gr.
Pagina: 1 ... 12 13 Laatste