Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertwebbe
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 00:02

robertwebbe

Robert Webbe

Topicstarter
Mede-auteur:
  • dtech
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13-06 23:19

dtech

Dit topic is bedoeld om een discussie te faciliteren over de HTC Desire S en dan met de nadruk op de daarbij horende beschikbaarheid, levertijden, abonnementen en aanbieidingen. Er zijn wel een paar regels voor dit topic die nageleefd dienen te worden.

Wat we wel in dit topic willen zien:
[list=1]• Discussie over mooie aanbiedingen voor de HTC Desire S.
• Discussie en meldingen over wanneer we de HTC Desire S kunnen verwachten in de winkels en internetshops.
• Vragen over aanbiedingen die bij de HTC Desire S horen.

Wat we niet in dit topic willen zien:
[list=1]• Discussies over shops. Dit mag in de pricewatch.
• Discussie over het toestel zelf. Dit mag in het HTC Desire S tech topic.
• Offtopic geblaat zoals: ik heb hem, ik heb hem besteld, hier is hij goedkoop!!, etc. etc.
Post inhoudelijk!
• Ook hier gelden de regels van GoT.

Aanbieders van de HTC Desire S met een abonnement

[ Voor 12% gewijzigd door dtech op 23-03-2011 21:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijn1309
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 21:35
Ik ben aan het kijken voor dit toestel, puur omdat ik een niet al te duur abo wil en deze telefoon bij een leuk abo is te verkrijgen. Ik mag in april overstappen en ga denk ik voor dit abo:

Hi € 30,- voor € 24,- (studentenkorting) + € 4,95 internet = € 28,95 per maand (24 maanden).
Toestel = € 29,99
Aansluitkosten = 29,95

Dus ik ben direct 60 euro kwijt maar bel/sms/internet daarna voor 28,95 per maand de gehele periode.
Dit is ongeveer het voordeligst wat ik kon vinden voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dtech
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13-06 23:19
Veel providers bieden hem nog niet aan dus ik zou gewoon even wachten voordat je hem besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doekie19
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 22-06 16:52
In de openingspost staat dat Hi, MTV Mobile en T-mobile de Desire S aanbieden, maar deze hebben toch niet het alleenrecht, hoop ik?
Mijn abonnement loopt ook eind maart af en zit nu bij KPN.
Ik ga waarschijnlijk zaterdag eens even "shoppen" bij de winkels hier in de buurt. Kijken wat er mogelijk is en wat de eventuele levertijden zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 306738

Vooralsnog staat levering gepland eerste week van april.
http://twitter.com/markmoons

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertwebbe
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 00:02

robertwebbe

Robert Webbe

Topicstarter
Doekie19 schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 20:20:
In de openingspost staat dat Hi, MTV Mobile en T-mobile de Desire S aanbieden, maar deze hebben toch niet het alleenrecht, hoop ik?
Ik ga waarschijnlijk zaterdag eens even "shoppen" bij de winkels hier in de buurt. Kijken wat er mogelijk is en wat de eventuele levertijden zijn...
Nee, dat zijn aanbieders die hem nu al op de site hebben staan. Ik weet uit een betrouwbare bron dat de 1e lading toestellen inmiddels onderweg zijn met het vliegtuig. Dan nog hele circus met douane inklaring, verzending naar distribiteurs en verzending naar handelaren. Als alles volgens plan gaat komen ze in de loop van volgende week bij de BelCompany winkels binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijn1309
Doekie19 schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 20:20:
Sowiezo bij de onafhankelijke winkels zou je terecht kunnen voor een verlenging bij KPN.
Overstappen levert wel vaak een betere aanbieding op dan verlengen, maar je moet wel rekening houden met de € 29,95 (of meer) aansluitkosten.

Ikzelf zit bij Vodafone, maar ga overstappen naar Hi puur omdat ik dan uiteindelijk goedkoper uit ben en bij mij in het dorp in de winkels het bereik van Vodafone direct wegvalt. En jah ik ben zo iemand die de winkel inloopt en ga bellen wat ik allemaal mee moet nemen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MDXTweaker
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 24-06 15:54
Smartphoneshop.nl (Coolblue) heeft 'm op voorraad!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaveD1109
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 16-05 09:07
Kobalt gray hebben ze daar als kleur. Das toch de zo goed als zwarte versie?

DaveD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 347051

Vandaag gezien bij een zaak in Nijmegen, ziet er in het echt veel beter uit.
Was de grijze versie. Denk dat hij nog mooier is dan de zwarte...even afwachten om het zeker te weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ozothebozo
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 16-05 12:45
Zover ik weet heeft alleen studentmobiel de zwarte... de rest heeft grijs.... kodak grey/black-grey/silver.... of wat dan ook... lekker universeel :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DPhoenix
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15-06 14:26
Ook ik ben van plan om de Desire S te bestellen. Mijn abonnement loopt immers in mei af. Op dit moment heb ik een Vodafone Bel+SMS 150 abonmment met internet blox. Echter ik zou nu graag een Bel+SMS+Web 150 aangezien ik dan goedkoper uit ben.
De vraag is echter of ik dan wel kan kiezen voor abonnement verlengen. Abonnement verlengen Bel+SMS+Web 150 in dit geval.

AULXJMHR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 19:59

Matis

Rubber Rocket

DPhoenix schreef op zondag 27 maart 2011 @ 23:39:
Ook ik ben van plan om de Desire S te bestellen. Mijn abonnement loopt immers in mei af. Op dit moment heb ik een Vodafone Bel+SMS 150 abonmment met internet blox. Echter ik zou nu graag een Bel+SMS+Web 150 aangezien ik dan goedkoper uit ben.
De vraag is echter of ik dan wel kan kiezen voor abonnement verlengen. Abonnement verlengen Bel+SMS+Web 150 in dit geval.
Verlengen is meestal geen probleem. Als ze moeilijk gaan doen, dan zeg je gewoon dat je gaat overstappen :)
Je moet wel representatieve cijfers/bedragen hebben van andere aanbieders.

Mijn abonnement loopt ook eind april af. Ik kreeg gisteren een mailtje van Vodafone dat ik mocht gaan verlengen, maar toen ik op de site van Vodafone keek; stond er dat ik nog niet kon verlengen :S

Wazige shit, maar ik wil ook de Desire S icm een Vodafone bel, sms en web. Ikzelf heb nu een 200-abbo, maar dat is eigenlijk te veel. Ik moet nog uitrekenen of ik goedkoper uitben met een duur abonnement zonder bijbetalen of met een goedkoper abonnement en zelf lappen.

Ik denk toch vrij zeker te zijn dat ik voor de Desire S ga :)

Klein overzichtje van de Abonnementstarieven voor Vodafone Bel+SMS+Web via CoolBlue
VodafoneVerlengingNieuw
Bel SMS Web100 min150 min200 min100 min150 min200 min
Abonnement€540.00€606.00€708.00€540.00€606.00€708.00
Aanschaf€299.00€174.00€94.00€289.00€134.00€0.00
24 maanden€839.00€780.00€802.00€829.00€740.00€708.00
Per minuut€8.39€5.20€4.01€8.29€4.93€3.54
Per maand€34.96€32.50€33.42€34.54€30.83€29.50

[ Voor 53% gewijzigd door Matis op 28-03-2011 12:04 ]

If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DPhoenix
Matis schreef op maandag 28 maart 2011 @ 11:47:
[...]

Verlengen is meestal geen probleem. Als ze moeilijk gaan doen, dan zeg je gewoon dat je gaat overstappen :)
Je moet wel representatieve cijfers/bedragen hebben van andere aanbieders.

Mijn abonnement loopt ook eind april af. Ik kreeg gisteren een mailtje van Vodafone dat ik mocht gaan verlengen, maar toen ik op de site van Vodafone keek; stond er dat ik nog niet kon verlengen :S

Wazige shit, maar ik wil ook de Desire S icm een Vodafone bel, sms en web. Ikzelf heb nu een 200-abbo, maar dat is eigenlijk te veel. Ik moet nog uitrekenen of ik goedkoper uitben met een duur abonnement zonder bijbetalen of met een goedkoper abonnement en zelf lappen.

Ik denk toch vrij zeker te zijn dat ik voor de Desire S ga :)

Klein overzichtje van de Abonnementstarieven voor Vodafone Bel+SMS+Web via CoolBlue
VodafoneVerlengingNieuw
Bel SMS Web100 min150 min200 min100 min150 min200 min
Abonnement€540.00€606.00€708.00€540.00€606.00€708.00
Aanschaf€299.00€174.00€94.00€289.00€134.00€0.00
24 maanden€839.00€780.00€802.00€829.00€740.00€708.00
Per minuut€8.39€5.20€4.01€8.29€4.93€3.54
Per maand€34.96€32.50€33.42€34.54€30.83€29.50
Thnx, let wel dat je bij Vodafone Bel+SMS+Web 100 een downloadlimiet van 250 MB p/m krijgt en bij Vodafone Bel+SMS+Web 150 of hoger 1 GB p/m.

AULXJMHR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis

Matis

Rubber Rocket

Het valt ook op hoe belachelijk goedkoper het 150 abonnement is bij verlenging. Ik denk dat ik dan voor de 150 minuten ga.
Tevens zal ik Vodafone eens bellen en aankaarten dat het bij TMobile een verlenging even duur/goedkoop is als bij de aanschaf van een nieuw abonnement. Mocht het meezitten, dan gaat voor mij de aanschafprijs omlaag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DPhoenix
Matis schreef op maandag 28 maart 2011 @ 13:39:
Het valt ook op hoe belachelijk goedkoper het 150 abonnement is bij verlenging. Ik denk dat ik dan voor de 150 minuten ga.
Tevens zal ik Vodafone eens bellen en aankaarten dat het bij TMobile een verlenging even duur/goedkoop is als bij de aanschaf van een nieuw abonnement. Mocht het meezitten, dan gaat voor mij de aanschafprijs omlaag :)
Houd ons op de hoogte! Ga je vandaag nog bellen?

AULXJMHR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 146008

Ik ga binnenkort overstappen van T-Mobile naar KPN, en KPN zegt 20 april *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis

Matis

Rubber Rocket

DPhoenix schreef op maandag 28 maart 2011 @ 13:52:
Houd ons op de hoogte! Ga je vandaag nog bellen?
Meh, dat wil ik pas doen als ik ook via de site bevestiging krijg dat ik kan verlengen. Ik krijg via my.vodafone.nl al de melding dat ik kan overstappen, maar als ik dan op de link klik, dan ga ik naar verlengen.vodafone.nl. Aldaar krijg ik doodleuk de melding dat ik mijn abonnement nog niet kan verlengen.
Dat neemt natuurlijk niet weg dat ik al kan bellen :P
Volgens de klantenservice zijn ze telefonisch bereikbaar
Maandag t/m vrijdag van 8.00 tot 20.00 uur en op zaterdag van 8.00 tot 18.00 uur
Ik zal (als ik vanavond nog tijd heb) even bellen, want me lekker maken en daarna zeggen dat ik nog niet mag verlengen, ga ik natuurlijk niet slikken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaveD1109
  • Laatst online: 16-05 09:07
ozothebozo schreef op zondag 27 maart 2011 @ 23:11:
Zover ik weet heeft alleen studentmobiel de zwarte... de rest heeft grijs.... kodak grey/black-grey/silver.... of wat dan ook... lekker universeel :')
Smartphonestunts heeft ook de zwarte!

DaveD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis

Matis

Rubber Rocket

Ik heb net gebeld met de KS van Vodafone. Zij vertelden mij dat ik nog binnen een oud systeem val. Waardoor de ene database denkt dat ik 4 maanden van tevoren mag verlengen, terwijl (volgens de nieuwe policy van Vodafone dd 6 september 2010) pas binnen 2 maanden van tevoren mag worden verlengt.

Hierdoor moet ik dus nog 2 maanden wachten :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rudy.megens
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 05-05 17:46
Ik lees hierboven dat KPN per 20-4 gaat leveren. Op hun site hebben ze het nog over 'eind 2011'. Hoe hard is die 20e april?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 146008

rudy.megens schreef op maandag 28 maart 2011 @ 20:41:
Ik lees hierboven dat KPN per 20-4 gaat leveren. Op hun site hebben ze het nog over 'eind 2011'. Hoe hard is die 20e april?
Ik heb vandaag gebeld en toen zeiden ze 20-4, dus ik hoop behoorlijk hard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wabs
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Heb em net besteld bij coolblue, vanmiddag na mijn werk ophalen! :*) 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ozothebozo
Zojuist besteld bij Telfort
Levering is 1 april, dus naar verwachting zal ik 'm na het weekend hebben.

1 jarig telfort-300 (100sms/Internet)

Kreeg nog 39,- korting op de aanschafprijs van het toestel (160,-), mooi meegenomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijn1309
Matis schreef op maandag 28 maart 2011 @ 18:33:
Ik heb net gebeld met de KS van Vodafone. Zij vertelden mij dat ik nog binnen een oud systeem val. Waardoor de ene database denkt dat ik 4 maanden van tevoren mag verlengen, terwijl (volgens de nieuwe policy van Vodafone dd 6 september 2010) pas binnen 2 maanden van tevoren mag worden verlengt.

Hierdoor moet ik dus nog 2 maanden wachten :'(
Stap over op een andere provider.. dat mag wel 4 maanden van te voren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malarky
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 17-06 16:40

Malarky

Wils voor wat ieder

Wil graag iedereen nog wijzen de Vodafone directsales aanbieding die nog tot overmorgen geldig is.

Onder andere met:
620belminuten/smsjes + 1GB Internet, 24 maanden voor 19,95 per maand over de hele periode. Geen aansluitkosten (waar vind je dat nog?), geen verzendkosten, geen kosten voor nummerbehoud, zelfde prijs voor nieuwe klanten en verlengers.

Grootste nadeel t.o.v. een abbo is dat je units niet mee kan nemen naar de volgende maand en je kan je bundel ook niet aanpassen. Aan de andere kant, voor alle VF bundels en abbo's betaal je 30 cent voor een belminuut/sms buiten je bundel, hier zijn ze ongeveer 2,5cent in de bundel (sms verdubbelaar kan uiteraard niet, wel de eindeloos sms blox). Liever een te grote bundel waar ik een boel belminuten over hou dan af en toe eroverheen voor 30cent de minuut.

Ook zonder Internet beschikbaar, voor 2 of 3 euro minder.

Heb met de klantenservice van Vodafone gesproken erover. Waarschijnlijk komt er op 1 april een nieuwe actie en de kans dat die goedkoper of hetzelfde is, is klein. Het Internet kan namelijk anno 2011 eigenlijk niet meer voor die prijs weg. Wel heb je een annuleringstermijn van 5 werkdagen, dus mocht de volgende actie beter zijn, dan annuleer ik direct en ga voor de nieuwe nog te komen aanbieding.

Mijn huidige vf abbo loopt in mei af en helaas kunnen sim only's (ook al is de bundel groter) abbo's niet vervangen, dus vanaf mei ga ik hiervan gebruik maken met de voorwaarden van nu.

Weet zeker dat je zelfs als goede klant van Vodafone eigenlijk geen betere aanbieding vind, voor mij had Vodafone absolute voorkeur, onder andere voor de optionele 5p/m euro voor 1GB Internet p/m in Europa bundel (of 2p/d voor 35Mb p/d in Europa bundel - werkt uitstekend kan ik uit ervaring vertellen, alleen bij de grenzen even opnieuw verbinden in een luttel aantal seconden), de zekerheid dat ik op een fatsoenlijk netwerk zit en geen kinderlijke klantenservice zoals ik vaak tegen kom buiten KPN en VF. Onder andere met zeer goede edge dekking sinds 2 weken in Rotterdam (persoonlijke ervaring).

Verder de bestelling van gisteren (niet voor mijzelf) bij gsmwijzer.nl voor 416 incl. verzenden, vandaag al geleverd :)

[ Voor 20% gewijzigd door Malarky op 29-03-2011 14:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LongTallErne
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 06-12-2022
Als ik dit toestel bij CoolBlue bestel met een Vodafone verlenging, krijg ik dan een simlock-vrij of een Vodafone-branded toestel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wabs
  • Niet online
denk simlock vrij, je zit toch minimaal een jaar aan het abbo vast dus waarom zouden ze er een simlock op plakken? Simlock is toch meestal voor pre-paid? of loop ik erg achter ? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wabs
  • Niet online
mijn desire s gister middag opgehaald bij cool blue rotterdam. Is gewoon simlock vrij. gaaf speeltje! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ties86
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 15-06 21:38
Mijn desire s is besteld bij gsmwijzer gister avond en vannochtend al een bevestiging dat hij verzonden was. Daarnaast nog een simonly abonnement van vodafone en ik zit weer gebakken voor de komende tijd :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pusherman_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 24-06 16:08
Malarky schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 13:46:
Wil graag iedereen nog wijzen de Vodafone directsales aanbieding die nog tot overmorgen geldig is.

Onder andere met:
620belminuten/smsjes + 1GB Internet, 24 maanden voor 19,95 per maand over de hele periode. Geen aansluitkosten (waar vind je dat nog?), geen verzendkosten, geen kosten voor nummerbehoud, zelfde prijs voor nieuwe klanten en verlengers.

Grootste nadeel t.o.v. een abbo is dat je units niet mee kan nemen naar de volgende maand en je kan je bundel ook niet aanpassen. Aan de andere kant, voor alle VF bundels en abbo's betaal je 30 cent voor een belminuut/sms buiten je bundel, hier zijn ze ongeveer 2,5cent in de bundel (sms verdubbelaar kan uiteraard niet, wel de eindeloos sms blox). Liever een te grote bundel waar ik een boel belminuten over hou dan af en toe eroverheen voor 30cent de minuut.

Ook zonder Internet beschikbaar, voor 2 of 3 euro minder.

Heb met de klantenservice van Vodafone gesproken erover. Waarschijnlijk komt er op 1 april een nieuwe actie en de kans dat die goedkoper of hetzelfde is, is klein. Het Internet kan namelijk anno 2011 eigenlijk niet meer voor die prijs weg. Wel heb je een annuleringstermijn van 5 werkdagen, dus mocht de volgende actie beter zijn, dan annuleer ik direct en ga voor de nieuwe nog te komen aanbieding.

Mijn huidige vf abbo loopt in mei af en helaas kunnen sim only's (ook al is de bundel groter) abbo's niet vervangen, dus vanaf mei ga ik hiervan gebruik maken met de voorwaarden van nu.

Weet zeker dat je zelfs als goede klant van Vodafone eigenlijk geen betere aanbieding vind, voor mij had Vodafone absolute voorkeur, onder andere voor de optionele 5p/m euro voor 1GB Internet p/m in Europa bundel (of 2p/d voor 35Mb p/d in Europa bundel - werkt uitstekend kan ik uit ervaring vertellen, alleen bij de grenzen even opnieuw verbinden in een luttel aantal seconden), de zekerheid dat ik op een fatsoenlijk netwerk zit en geen kinderlijke klantenservice zoals ik vaak tegen kom buiten KPN en VF. Onder andere met zeer goede edge dekking sinds 2 weken in Rotterdam (persoonlijke ervaring).

Verder de bestelling van gisteren (niet voor mijzelf) bij gsmwijzer.nl voor 416 incl. verzenden, vandaag al geleverd :)
Dit is wel een interessant verhaal.. je kan bij deze aanbiedingen echter geen sms verdubbelaar gebruiken toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ties86
Pusherman_ schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 12:43:
[...]

Dit is wel een interessant verhaal.. je kan bij deze aanbiedingen echter geen sms verdubbelaar gebruiken toch?
Ben ik ook wel benieuwd naar idd, er is niet op de site te vinden of 'SMS DUBBEL AAN' niet werkt voor sim only abonnementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bog
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 30-09-2024

bog

Ties86 schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 13:50:
[...]

Ben ik ook wel benieuwd naar idd, er is niet op de site te vinden of 'SMS DUBBEL AAN' niet werkt voor sim only abonnementen
Jawel, dat staat onder andere bij de Veelgestelde vragen.

Ik vind het ook weleen zeer aantrekkelijk aanbod en mijn contract loopt in mei af. Ik ben op deze manier goedkoper uit met een Desire S los erbij :)

[ Voor 17% gewijzigd door bog op 30-03-2011 13:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ties86
bog schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 13:56:
[...]

Jawel, dat staat onder andere bij de Veelgestelde vragen.

Ik vind het ook weleen zeer aantrekkelijk aanbod en mijn contract loopt in mei af. Ik ben op deze manier goedkoper uit met een Desire S los erbij :)
Ah, dankje, ik zie het nu ook. Desalniettemin een goed aanbod, heb het gister ook afgesloten. Waarschijnlijk morgen mijn Desire S en dan na het aflopen van mijn huidige t-mobile abonnement over op vodafone :) Kan ik lekker alvast genieten van de Desire

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pusherman_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 24-06 16:08
uiteindelijk scheelt het je over twee jaar niet zo bijster veel tussen die aanbieding nemen en een losse desire s kopen of desire s met abo nemen voor de normale prijs.

verschil tussen zo'n normaal bel/sms/web 275 en aanbieding 400 (400 ipv 300 omdat er dus geen sms verdubbelaar bij kan, dan maar 2/maand meer uit zijn dan het risico lopen om dure smsjes los te betalen) is dan uiteindelijk ongeveer 60 euro...

maar persoonlijk vind ik het wel prettig om lage maandlasten te hebben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ozothebozo
Ik had mijn bestelling bij telfort geannuleerd.
Nu heb ik 'm los gehaald en een sim-only voor 14,90.
Bij telfort komt naast de abonnementsprijs de btw er nog op.
Hoe hoger je maandelijkse kosten, hoe hoger de btw natuurlijk.
Dit scheelt over 1 jaar al 90,- (tja... het is weer 90,-) waardoor een los toestel en sim-only goedkoper was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epsilon
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 25-06 16:01

Epsilon

rudy.megens schreef op maandag 28 maart 2011 @ 20:41:
Op de Hi Site staat "eind april".

Ik laat het weten, want gisteren pre-ordered :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijn1309
Epsilon schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 20:31:
[...]

Op de Hi Site staat "eind april".

Ik laat het weten, want gisteren pre-ordered :).
Wilde hem ook bij Hi halen.. alleen nu zie ik op de site van studentemobiel dat de telefoon iets goedkoper is. normaal zou ik 29,99 moeten bij betalen bij Hi. Bij studentemobiel niet. Dus als ze hem binnekort niet krijgen bij Hi en de prijs ook niet daalt koop ik hem bij studentemobiel.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doekie19
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 22-06 16:52
Ik was vrijdag bij Belcompany in Zeist en daar heb ik mijn abonnement van KPN verlengd met de Desire S.
Mooi toestel, alleen erg wennen, ik kom van Nokia af...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChaszOne
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 22-06 19:28
Net bevestiging gekregen van gsmwijzer.nl: hij is onderweg! :*)

Ik stap over van HI (geen zin om te wachten tot 20/4) naar Vodafone. Heb een bel+sms+web 150 abo afgesloten voor 1 jaar, dan zit ik er niet zolang aan vast. Mocht dit najaar de Iphone 5 verschijnen...maar ik hoop dat ik dan ondertussen Android fan ben geworden.

Moest wel € 229,- bij betalen maar ik denk dat het dat wel waard gaat zijn. Verhuis nu maar naar het Desire S tech topic 8)

I'm sorry, did i just break your concentration?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snickers88
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 20:45
HI heeft ze inmiddels ook al binnen. Kreeg gister het bericht dat de telefoon opgestuurt is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epsilon
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 25-06 16:01

Epsilon

ChaszOne schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 21:10:
Net bevestiging gekregen van gsmwijzer.nl: hij is onderweg! :*)

Ik stap over van HI (geen zin om te wachten tot 20/4) naar Vodafone. Heb een bel+sms+web 150 abo afgesloten voor 1 jaar, dan zit ik er niet zolang aan vast. Mocht dit najaar de Iphone 5 verschijnen...maar ik hoop dat ik dan ondertussen Android fan ben geworden.

Moest wel € 229,- bij betalen maar ik denk dat het dat wel waard gaat zijn. Verhuis nu maar naar het Desire S tech topic 8)
20 april was dus blijkbaar een richting: Die van mij is namelijk onderweg (via Hi.nl) :).
Vanavond/morgen maar eens checken hoe het 7.2Mbit internet van Hi werkt voortaan (wat een vooruitgang tegenover de oude toelie die ze eerst hadden, altans, op papier).

Edit: en Binnen :)

[ Voor 12% gewijzigd door Epsilon op 07-04-2011 12:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palmachius
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 14-06 11:22
Ik wil jullie graag wijzen op deze actie van studentmobiel.nl.

Je betaalt niets voor het toestel, het eerste jaar €14,75 per maand en het tweede jaar €29,50 per maand. Dit aanbod is ook via bijvoorbeeld gsmwijzer.nl beschikbaar.

Ik kan het nergens goedkoper vinden. Het enige dat me weerhoud om het direct te bestellen is de uitvoering van de Desire S. Ik heb liever de zwarte. Heeft iemand toevallig een site gevonden die deze aanbied in combinatie met dezelfde Vodafone aanbieding?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis

Matis

Rubber Rocket

Palmachius schreef op maandag 02 mei 2011 @ 20:54:

Je betaalt niets voor het toestel, het eerste jaar €14,75 per maand en het tweede jaar €29,50 per maand. Dit aanbod is ook via bijvoorbeeld gsmwijzer.nl beschikbaar.

Ik kan het nergens goedkoper vinden. Het enige dat me weerhoud om het direct te bestellen is de uitvoering van de Desire S. Ik heb liever de zwarte. Heeft iemand toevallig een site gevonden die deze aanbied in combinatie met dezelfde Vodafone aanbieding?
Wow, mooie aanbieding; Alleen lijkt het alleen voor nieuwe klanten te gelden. Ik kan nergens een verleng-knopje oid vinden.
Ik ben bang dat je deze aanbieding nergens anders gaat vinden. Damn wat is dit goedkoop :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enpe
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 30-04 21:52

Mooie aanbieding, op zoiets zat ik al een tijdje te wachten en heb hem zojuist besteld via studentmobiel. De zwarte versie heb ik maar op een paar sites gezien (o.a. 2call) maar dat was helaas in combinatie met een duurder abonnement. Ik ben dus voor de grijze gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FatalZero
  • Laatst online: 25-06 15:21
Zelf gisteren mijn abo verlengd bij Hi in hun eigen webshop.
Een Hi Online €35 met internet voor 1 jaar, niks bijbetalen. Een prima deal dus.

Toestel komt vandaag of morgen :)

Opper-prutser

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 404401

Bij GSM wijzer hebben ze nu een mooie aanbieding bij een vadafone abbo.

http://www.gsmwijzer.nl/s...esire-s?gsm_bundle_id=795

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palmachius
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 14-06 11:22
Dat is precies dezelfde aanbieding die ik ook al poste. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ozziestroker1
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 18:45
Gsmwijzer en student mobiel zijn hetzelfde.
Kijk maar bij contact en dan de adres gegevens.
Vandaar dat de aanbiedingen hetzelfde zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis

Matis

Rubber Rocket

Ik heb zojuist de Desire S via gsmwijzer.nl besteld met een bel+sms+web 150 abonnement verlenging voor 2 jaar bij Vodafone.
Ik betal nu de eerste 12 maanden 14,75 eurootjes per maand en daarna 29,50. Het toestel is bij een verlenging niet gratizz, maar kost 98 euro. Dat is toch nog 60 en 100 euro goedkoper dan PDAshop.nl en Vodafone resp.
De verzendkosten zijn 6,95 en zitten nog niet bij het bedrag in.

Al met al een pracht van een aanbieding, dank daarvoor _O_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Dit is wel een hele mooie aanbieding. Hele 2 jaar 50% korting bij Vodafone. Voor 17,50 24 maanden lang. 200 belminuten/400 sms plus 1gb voor dus 17,50 voor 2 jaar die actieprijs.

https://directsales.vodaf.../details/582/htc_desire_s. (je hoeft geen vrienden te hebben die bij Vodafone werken..., heb de sim only ook via die site zo besteld...).

Ben je voor 400 euro in 2 jaar klaar..... _/-\o_ :9~ en toestel gratis

[ Voor 10% gewijzigd door alwaysleft op 31-05-2011 19:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 364659

Dit gaat niet werken hoor, je moet een actiecode invoeren en die kun je alleen via je bij vodafone werkende kennis krijgen...

Studentmobiel voor 14.75 eerste jaar is idd mooie deal! :o

[ Voor 20% gewijzigd door Anoniem: 364659 op 01-06-2011 23:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Anoniem: 364659 schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 22:59:
Dit gaat niet werken hoor, je moet een actiecode invoeren en die kun je alleen via je bij vodafone werkende kennis krijgen...

Studentmobiel voor 14.75 eerste jaar is idd mooie deal! :o
Actiecode kan je gewoon verzinnen. Werkt gewoon ;) :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AquaSheep
  • Laatst online: 08-05 07:40
Ik neem aan dat je wel een branded telefoon krijgt via die vodafone actie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phreako
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 21:23
alwaysleft schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 18:23:
Dit is wel een hele mooie aanbieding. Hele 2 jaar 50% korting bij Vodafone. Voor 17,50 24 maanden lang. 200 belminuten/400 sms plus 1gb voor dus 17,50 voor 2 jaar die actieprijs.

https://directsales.vodaf.../details/582/htc_desire_s. (je hoeft geen vrienden te hebben die bij Vodafone werken..., heb de sim only ook via die site zo besteld...).

Gewoon vodafone intikken lijkt inderdaad te werken. Nu ik nummerbehoud wil selecteren staat Hi er echter niet bij? Moet ik dan KPN ingeven omdat dat in principe het netwerk is?

I'm confused..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rien91
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 22-06 19:45
alwaysleft schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 18:23:

Interessant, maar hoe zit het dan met een eventuele sms-bundel (1000 sms)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PinokkioTV
  • Laatst online: 14-08-2024
Rien91 schreef op zaterdag 04 juni 2011 @ 23:00:
[...]

Interessant, maar hoe zit het dan met een eventuele sms-bundel (1000 sms)?
Daar hebben ze Blox voor bij Vodafone.

iPad Air2 Nokia 5/6/7+/8/7.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noxist
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 07-11-2023
Na mijn ervaring met een smartphone, kan je beter een abonnement pakken die iets duurder is voor wat meer smsje's dan voor 10 euro voor 1000 smsje's.. aangezien je met een smartphone meer app gebruikt om te communiceren.

Heb gisteren de desire S bestelt bij die site. Idd als actiecode "vodafone" gebruikt. Alleen in mijn bevestigingsmail staat nergens iets bij dat ik het uiteindelijk ook moet bevestigen. Misschien wordt het meteen opgestuurd?

*update: Zaterdag besteld, Vandaag een telefoontje gehad.. Woensdag komen ze het bezorgen. _/-\o_

[ Voor 44% gewijzigd door noxist op 06-06-2011 18:26 . Reden: update. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rien91
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 22-06 19:45
noxist schreef op zondag 05 juni 2011 @ 14:36:
Na mijn ervaring met een smartphone, kan je beter een abonnement pakken die iets duurder is voor wat meer smsje's dan voor 10 euro voor 1000 smsje's.. aangezien je met een smartphone meer app gebruikt om te communiceren.

Heb gisteren de desire S bestelt bij die site. Idd als actiecode "vodafone" gebruikt. Alleen in mijn bevestigingsmail staat nergens iets bij dat ik het uiteindelijk ook moet bevestigen. Misschien wordt het meteen opgestuurd?

*update: Zaterdag besteld, Vandaag een telefoontje gehad.. Woensdag komen ze het bezorgen. _/-\o_
Je hebt nu dus gedurende twee jaar 50% korting en ze vroegen nergens naar aan de telefoon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spitie
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Spitie

Ondertitel

Gisteren ook twee (samen met m'n zus) besteld met de vodafone directsales site.
Zijn vandaag gebeld, afspraak gemaakt. Gelukt dus denk ik?

Helemaal top. :)

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Spitie schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 12:04:

Nice for you, bedankt me maar voor 170 euro korting :D ;) :P O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• august66
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 13-02 11:13
noxist schreef op zondag 05 juni 2011 @ 14:36:

+
Dit is wel erg vreemd.. een Desire S kun je dus gewoon bestellen, terwijl bestellingen voor de Galaxy S II (via diezelfde site) door VF worden geannuleerd omdat (n.b. dezelfde) code niet klopt.
Had ik nu die HTC maar besteld.. op 31 mei de Desire S-aanbieding gezien, volgende dag wilde ik bestellen maar toen ik zag dat de GSII was toegevoegd, ben ik daarvoor gegaan. Dwaas dat ik was.
En nu is de Desire S ook uitverkocht. Deksels. Alles loopt in de soep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
august66 schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 17:59:
[...]

+

[...]

Dit is wel erg vreemd.. een Desire S kun je dus gewoon bestellen, terwijl bestellingen voor de Galaxy S II (via diezelfde site) door VF worden geannuleerd omdat (n.b. dezelfde) code niet klopt.
Had ik nu die HTC maar besteld.. op 31 mei de Desire S-aanbieding gezien, volgende dag wilde ik bestellen maar toen ik zag dat de GSII was toegevoegd, ben ik daarvoor gegaan. Dwaas dat ik was.
En nu is de Desire S ook uitverkocht. Deksels. Alles loopt in de soep.
Komt waarschijnlijk omdat er helemaal geen marge meer is op de Galaxy S2 dan, en op de Desire S meer marge.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noxist
Ik heb mijn telefoon zondag besteld via de site.
Maandag kreeg ik rond half 4 een telefoontje met wanneer ze de bestelling kunnen bezorgen.
Kreeg meteen een mail met daarin: (Heb de mails ingekort*)

"Zojuist hebben wij een afspraak met u gemaakt voor de aflevering van uw VODAFONE bestelling met ordernummer 1*********** voor een HTC Desire S. Wij komen op 08-06-2011 tussen 16:15 uur en 20:30 uw bestelling afleveren op het door u opgegeven adres:**************."

Vandaag 2 mails:

"BELANGRIJKE INFORMATIE OVER UW BESTELLING

Geachte klant,
Wij hebben uw bestelling helaas moeten annuleren omdat u geen gebruik heeft gemaakt van een geldige actiecode.
De personeelsaanbieding is alleen bedoeld voor:
Medewerkers van Vodafone en hun vrienden en/of familieleden
Medewerkers van bedrijven die zijn verbonden met Vodafone
(+ uitleg dat je het opnieuw moet bestellen)"

"Geachte Dhr de Bont,

Op 04-06-2011 heeft u via onze website een abonnement besteld met ordernummer 1************. Uw order is helaas niet geaccepteerd.
Neem voor meer informatie contact op met onze Klantenservice (0800-0200043).
Met vriendelijke groet,
Vodafone Online Winkel"

Ben hééél erg benieuwd of ze deze morgen afleveren of niet.

[ Voor 0% gewijzigd door noxist op 07-06-2011 20:43 . Reden: ordenummer weggehaald ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malarky
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 17-06 16:40

Malarky

Wils voor wat ieder

Gewoon bij https://directsales.vodaf...ls/561/htc_wildfire_s_wit bestellen.

Vanaf 1 april zijn daar wel de Sim Only verdwenen (zonder toetstel aanbiedingen verdwenen - die nog wel te vinden zijn bij friendsfamily)

Maar de SMM versie van directsales werkt altijd en je hoeft ook nergens een code of klantnummer in te vullen. Al heel wat vrienden en bekenden hebben daar hun toestel of sim only vandaan.

Het gaat bijna om dezelfde aanbieding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Malarky schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 21:15:
Gewoon bij https://directsales.vodaf...ls/561/htc_wildfire_s_wit bestellen.

Vanaf 1 april zijn daar wel de Sim Only verdwenen (zonder toetstel aanbiedingen verdwenen - die nog wel te vinden zijn bij friendsfamily)

Maar de SMM versie van directsales werkt altijd en je hoeft ook nergens een code of klantnummer in te vullen. Al heel wat vrienden en bekenden hebben daar hun toestel of sim only vandaan.

Het gaat bijna om dezelfde aanbieding.
Dat is de Wildfire S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• august66
Het scheelt behoorlijk: bij een Voordeel-abonnement zijn je minuten/sms'jes slechts één maand gelden (tegenover twee voor een standaard BSW-abo); de sms-verdubbelaar is niet van toepassing; internet is 750mb ipv 1000 en, het grootste verschil: je krijgt een Wildfire S ipv een Galaxy S II. Dat scheel behoorlijk wat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noxist
nieuwe update:

Geachte heer/mevrouw

"We hebben de aflevering van uw VODAFONE bestelling met ordernummer 1********* voor een HTC Desire S definitief ingepland. Wij komen op 08-06-2011 tussen 18:49 uur en 20:49 uw bestelling afleveren op het door u opgegeven adres: ********"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• august66
noxist schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 22:10:
"We hebben de aflevering van uw VODAFONE bestelling met ordernummer 1********* voor een HTC Desire S definitief ingepland. Wij komen op 08-06-2011 tussen 18:49 uur en 20:49 uw bestelling afleveren op het door u opgegeven adres: ********"
Feck, het lijkt erop dat jij een van de weinige gelukkigen bent.. suf dat het zo willekeurig lijkt. Ik gun het je echter van harte;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thefox154
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21:13
Ik ben heel benieuwd, zit al even te wachten nu op de bevestiging van voda. De portering is in ieder geval goed gekeurd.. Hopelijk morgen een belletje van een koerier ofzo :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spitie
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Spitie

Ondertitel

Net iemand aan de deur gehad. Telefoon binnen.
Top.

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• august66
Spitie schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 13:51:
[...]
Net iemand aan de deur gehad. Telefoon binnen.
Top.
Congrats:)
Ben je bereid in details te treden over jouw/jullie bestelling? /eventueel via DM?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blaaat945
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:18

blaaat945

..?

august66 schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 22:49:
[...]

Feck, het lijkt erop dat jij een van de weinige gelukkigen bent.. suf dat het zo willekeurig lijkt. Ik gun het je echter van harte;)
Inderdaad één van de weinig gelukkigen! Noxist welke actiecode heb jij gebruikt?
Bestelform is al door VF aangepast, je moet nu naast een actiecode ook een personeelsnummer invullen...

[ Voor 1% gewijzigd door blaaat945 op 08-06-2011 15:44 . Reden: typo ]

......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• august66
blaaat945 schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 15:42:
[...]
Bestelform is al door VF aangepast, je moet nu naast een actiecode ook een personeelsnummer invullen...
Had het ook net opgemerkt. Nu wordt het wel heel lastig om nog van die aanbiedingen te profiteren. Hoewel begrijpelijk - erg jammer. Een standaard VF-'aanbieding' kost meer dan een Desire S mij waard is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noxist
Net contact gehad.. mijn levering was dus ook geannuleerd. Ga het nu nog 1 keer proberen met een "vals" personeelsnummer (werkt ook met elk nummer en actiecode: Vodafone). De vraag is in hoe ver ze dat controleren. In de tussentijd ga ik denk maar eens opzoek naar een alternatief abonnement.

Lees nu de kleine letters:

Indien u uw order al heeft geplaatst met ongeldige/geen actiecode en u bent al klant bij Vodafone dan is uw order niet geannuleerd.

Indien u uw order al heeft geplaatst met ongeldige/geen actiecode en bent nog geen klant bij Vodafone, dan zult u uw order opnieuw moeten invoeren op de website.

[ Voor 111% gewijzigd door noxist op 08-06-2011 16:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noxist
Dubbel post* :(

[ Voor 85% gewijzigd door noxist op 08-06-2011 16:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 274776

Balen zeg. Ik had ook een bestelling gedaan met 'anwb' als actiecode. Leek eerst goed te gaan, maar bestelling is toch geannuleerd. Erg jammer !

Toevallig iemand die voor mij een actiecode/personeelscode heeft? (graag via PM..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danny the dog
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 18-06 23:34
Anoniem: 274776 schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 23:22:
Balen zeg. Ik had ook een bestelling gedaan met 'anwb' als actiecode. Leek eerst goed te gaan, maar bestelling is toch geannuleerd. Erg jammer !

Toevallig iemand die voor mij een actiecode/personeelscode heeft? (graag via PM..)

Als je lid bent van de ANWB kun je toch gewoon via deze site volledig legaal bestellen?

En zo zijn er nog tíg Vodafone Directsales sites.... (Veronica, TVGids, ANWB, Vrouw, Dames, ehh...)
Doe ff een site search

Ik zie trouwens dat ze de aanbiedingen eindelijk integraal aangepast hebben. Maandenlang was er op de personeelsaanbiedingensite niks fatsoenlijks te vinden en varieerde het aanbod op de overige sub sites van site tot site.

EDIT: Nou snap ik er niks meer van! Het lijkt wel alsof al die andere sub sites niet meer bestaan en doorlinken naar de personeelsaanbieding...?? Héél vreemd, aangezien tot voor kort al deze sites voor de verschillende organisaties beschikbaar waren. Wellicht kun je eens bellen met de Directsales en vragen of de ANWB aanbiedingen niet meer gelden?

[ Voor 30% gewijzigd door Danny the dog op 09-06-2011 10:44 ]

Dat is mijn uitspraak en daar moet u het mee doen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noxist
Bij deze andere site´s staat de htc desire S niet op. Dus je kan wel proberen op deze site(s) te komen. Maar daar staat die aanbieding niet op!. Wel de wildfire S. Ik ben ook opzoek naar een alternatief binnen de prijsklassen van de 20-30 euro per maand. maar deze aanbieding was wel uitzonderlijk goedkoop als je het toestel ergens anders wilt bestellen zit je rond de 30-40 euro. ( scheelt 10x24: 240 euro)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siddler
  • Laatst online: 24-06 11:09
Ik heb straks met Vodafone gebeld omdat ik op dat moment de Galaxy S2 aan t bestellen was en ik ineens weer terugzat op het beginscherm waarna ik hem niet meer terug kon vinden. Blijkbaar zijn ze nu aan die directsales sites aan het werken en kan er t een en ander niet kloppen.
Wel jammer dat de codes nu niet meer werken. Is er misschien iemand die bij Vodafone werkt die een code voor mij heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch Lion
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21:51
noxist schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 15:18:
Bij deze andere site´s staat de htc desire S niet op. Dus je kan wel proberen op deze site(s) te komen. Maar daar staat die aanbieding niet op!. Wel de wildfire S. Ik ben ook opzoek naar een alternatief binnen de prijsklassen van de 20-30 euro per maand. maar deze aanbieding was wel uitzonderlijk goedkoop als je het toestel ergens anders wilt bestellen zit je rond de 30-40 euro. ( scheelt 10x24: 240 euro)
http://www.studentmobiel....8608/htc-desire-s/795/150

Dat wat voor je? Kom je gemiddeld op 22.15 per maand.

"it's better to live one day as a lion, than a hundred years as a lamb."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noxist
Bel+Sms+Web 350 - 700 2 jaar € 23,00 ... + htc desire. is die aanbieding van personeel
dan ga ik niet voor een 150 - 300.. ik wil nog wel bellen met me telefoon.

Ik heb trouwens iemand gevonden die bij VF werkt. Alleen weet die persoon niks van een "actiecode".
Dus ik ga toch maar voor een wat simpeler toestel.

[ Voor 32% gewijzigd door noxist op 09-06-2011 17:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danny the dog
De aanbieding geldt niet alleen voor mensen die bij Vodafone werken, maar ook voor bedrijven die zich aangesloten hebben bij deze aanbieding. Zo heb ik via mijn werkgever gewoon gebruik kunnen maken van deze aanbieding. Bel+sms+web 275/550/1GB voor 19,75 p/mnd gedurende 24 maand.

Had t toestel binnen 3 werkdagen in huis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noxist
Als ik mag vragen, om wat voor bedrijven praat je dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danny the dog
Als je gewoon "Vodafone personeelsaanbieding" intikt op Google vind je er meteen een paar...
BAM, Imtech, WML.... (resultaten op 1e resultatenpagina)

Edit: Laat ik nou niet de flauwste zijn, maar als je nou "vodafone personeelsaanbieding actiecode" intikt en dan de eerste hit bekijkt, heb je meteen een actiecode te pakken.... Hoe moeilijk kan t zijn ;)

Ach, ik ben toch bezig code1 (onderaan...) en code 2... Vrij toegankelijk voor iedereen die kan Googlen.

[ Voor 99% gewijzigd door Danny the dog op 10-06-2011 12:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch Lion
Had ik ook gevonden maar ik dacht dat je dan wel een personeelsnummer nodig hebt. Dat is dus niet zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danny the dog
Ik zou zeggen, doorloop t proces eens...
Mijn werkgever staat er niet tussen en diens code is ook niet vrij te vinden via Google, maar ik heb mijn bestelling afgerond met énkel de actiecode.

Ik herinner me wel dat er voorheen wél een personeelsnummer werd gevraagd, maar dat is zeker 2 jaar geleden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch Lion
Jammer genoeg staat ie nu op tijdelijk uitverkocht. Maar ik denk dat alstie er weer is dat ik het ga proberen. Heb toch sowiezo 1 maand opzegtermijn dus eerder dan 1 aug o.i.d. zal het niet worden voordat ik over kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noxist
Uhmm.. me neefje werkt bij de WML, maar heb ondertussen ook al geprobeert met actiecode "Vodafone" met een geldig personeelsnummer. Hopelijk werkt dat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch Lion
noxist schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 14:44:
Uhmm.. me neefje werkt bij de WML, maar heb ondertussen ook al geprobeert met actiecode "Vodafone" met een geldig personeelsnummer. Hopelijk werkt dat.
Bij jou was hij nog niet uitverkocht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danny the dog
noxist schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 14:44:
Dan zit je wel in t verkeerde topic, want de Desire S is tijdelijk uitverkocht :P

(btw, de Galaxy S en SII zijn volledig van de site na 1 week... zeker te duur :S)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noxist
sorry, ik heb dit gisteren avond gedaan. Toen was hij nog niet uitverkocht. Maar heb nog niks gehoord verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danny the dog
Perfect toch :)

Ik probeerde net voor de fun, maar nergens wordt een actiecode gevraag :S
En ik krijg wel de foutmelding "actiecode verplicht"... Ze zijn echt teveel aan die site aan t sleutelen. Eerst maanden niks doen en nu dit.

Gelukkig heb ik meteen besteld toen de Desire S op de site kwam :)

[ Voor 15% gewijzigd door Danny the dog op 10-06-2011 14:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noxist
Ja, maar ik ben benieuwd of dit ook wel de geldige actiecode is. Aangezien veel mensen geprobeerd hebben met "vodafone". En om eerlijk te zijn heb ik woensdag al eerder geprobeerd met een vals personeelsnummer. Ook bij deze heb ik een bevestigingsmail ontvangen. Maar van beide nog niks gehoord. het zou goed kunnen dat ze bij vodafone mijn op een zwarte lijn hebben gezet. Toch nog maar even afwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blaaat945
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:18

blaaat945

..?

Danny the dog schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 12:50:
Als je gewoon "Vodafone personeelsaanbieding" intikt op Google vind je er meteen een paar...
BAM, Imtech, WML.... (resultaten op 1e resultatenpagina)

Edit: Laat ik nou niet de flauwste zijn, maar als je nou "vodafone personeelsaanbieding actiecode" intikt en dan de eerste hit bekijkt, heb je meteen een actiecode te pakken.... Hoe moeilijk kan t zijn ;)

Ach, ik ben toch bezig code1 (onderaan...) en code 2... Vrij toegankelijk voor iedereen die kan Googlen.
De code van Imtech werkt niet, dit heb ik zelf ondervonden bij mijn bestelling van vorige week....

......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danny the dog
Da's jammer... WML ook niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daantje20
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22-06 09:40

Daantje20

Je moet leven om te leren.

Wil even kwijt dat ik met een 1 jaar verlenging bij Hi in de webshop de Desire S heb besteld op 15-6 en vandaag 17-6 heb ik voor de status nog even een telefoontje gepleegd naar Hi waarom hij nogsteeds als in behandeling staat.

En wat blijkt, de telefoon is niet op voorraad. Op de site staat dat er (op moment van telefoongesprek) 84 stuks op voorraad zijn :( maar de medewerker verteld me doodleuk dat er helemaal niets op voorraad is.
Als klap op de vuurpijl word er in je order bevestiging het volgende beweerd:

"Toestel niet op voorraad.
Als een artikel tijdelijk niet op voorraad is, dan kan dat leiden tot een langere levertijd. We sturen een e-mail en SMS als we je bestelling niet snel genoeg kunnen leveren. Zodra artikel op voorraad ontvang je wederom een e-mail en SMS wanneer TNT Pakket Post je bestelling komt bezorgen."

Geen SMS of E-mail gezien, wat ik de medewerker ook heb aangegeven, maar hij gaf aan dat dit klopt :(

Al met al met ik enorm teleurgesteld in de webshop/service van Hi op dit moment.

En voor iedereen die daar besteld, de voorraad indicator is dus fictief, je kan beter telefonisch bestellen.

EDIT: Inmiddels geleverd (veel later dan je in mijn ogen mag verwachten)

[ Voor 3% gewijzigd door Daantje20 op 24-06-2011 12:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noxist
Ik zal het even hier eerlijk opzetten: Ik heb mijn HTC desire S binnen van de FriendsFamily van vodafone. Ik had er 2 besteld (1 met personeelsnummer 1 met fictief personeelsnummer). De Fictieve heb ik binnen. Mijn tactiek was: Vrijdag bestellen.. Maandag ochtend laten bezorgen!.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch Lion
Helaas staat de htc desire s niet eens meer op de friendsfamily. Ik denk dat ik voor de actie bij studentmobiel ga (heb toch niet zoveel belminuten etc. nodig) Of er moet nog iemand weten dat er ergens anders een goeie actie aan gaat komen in juli.

Pagina: 1 2 Laatste