Vooralsnog staat levering gepland eerste week van april.
http://twitter.com/markmoons
http://twitter.com/markmoons
Anoniem: 306738
Nee, dat zijn aanbieders die hem nu al op de site hebben staan. Ik weet uit een betrouwbare bron dat de 1e lading toestellen inmiddels onderweg zijn met het vliegtuig. Dan nog hele circus met douane inklaring, verzending naar distribiteurs en verzending naar handelaren. Als alles volgens plan gaat komen ze in de loop van volgende week bij de BelCompany winkels binnen.Doekie19 schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 20:20:
In de openingspost staat dat Hi, MTV Mobile en T-mobile de Desire S aanbieden, maar deze hebben toch niet het alleenrecht, hoop ik?
Mijn abonnement loopt ook eind maart af en zit nu bij KPN.
Ik ga waarschijnlijk zaterdag eens even "shoppen" bij de winkels hier in de buurt. Kijken wat er mogelijk is en wat de eventuele levertijden zijn...
Sowiezo bij de onafhankelijke winkels zou je terecht kunnen voor een verlenging bij KPN.Doekie19 schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 20:20:
In de openingspost staat dat Hi, MTV Mobile en T-mobile de Desire S aanbieden, maar deze hebben toch niet het alleenrecht, hoop ik?
Mijn abonnement loopt ook eind maart af en zit nu bij KPN.
Ik ga waarschijnlijk zaterdag eens even "shoppen" bij de winkels hier in de buurt. Kijken wat er mogelijk is en wat de eventuele levertijden zijn...
Kobalt gray hebben ze daar als kleur. Das toch de zo goed als zwarte versie?MDXTweaker schreef op zaterdag 26 maart 2011 @ 07:20:
Smartphoneshop.nl (Coolblue) heeft 'm op voorraad!
DaveD
Anoniem: 347051
AULXJMHR
Verlengen is meestal geen probleem. Als ze moeilijk gaan doen, dan zeg je gewoon dat je gaat overstappenDPhoenix schreef op zondag 27 maart 2011 @ 23:39:
Ook ik ben van plan om de Desire S te bestellen. Mijn abonnement loopt immers in mei af. Op dit moment heb ik een Vodafone Bel+SMS 150 abonmment met internet blox. Echter ik zou nu graag een Bel+SMS+Web 150 aangezien ik dan goedkoper uit ben.
De vraag is echter of ik dan wel kan kiezen voor abonnement verlengen. Abonnement verlengen Bel+SMS+Web 150 in dit geval.
Vodafone | Verlenging | Nieuw | ||||
Bel SMS Web | 100 min | 150 min | 200 min | 100 min | 150 min | 200 min |
Abonnement | €540.00 | €606.00 | €708.00 | €540.00 | €606.00 | €708.00 |
Aanschaf | €299.00 | €174.00 | €94.00 | €289.00 | €134.00 | €0.00 |
24 maanden | €839.00 | €780.00 | €802.00 | €829.00 | €740.00 | €708.00 |
Per minuut | €8.39 | €5.20 | €4.01 | €8.29 | €4.93 | €3.54 |
Per maand | €34.96 | €32.50 | €33.42 | €34.54 | €30.83 | €29.50 |
[ Voor 53% gewijzigd door Matis op 28-03-2011 12:04 ]
If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time
Thnx, let wel dat je bij Vodafone Bel+SMS+Web 100 een downloadlimiet van 250 MB p/m krijgt en bij Vodafone Bel+SMS+Web 150 of hoger 1 GB p/m.Matis schreef op maandag 28 maart 2011 @ 11:47:
[...]
Verlengen is meestal geen probleem. Als ze moeilijk gaan doen, dan zeg je gewoon dat je gaat overstappen
Je moet wel representatieve cijfers/bedragen hebben van andere aanbieders.
Mijn abonnement loopt ook eind april af. Ik kreeg gisteren een mailtje van Vodafone dat ik mocht gaan verlengen, maar toen ik op de site van Vodafone keek; stond er dat ik nog niet kon verlengen
Wazige shit, maar ik wil ook de Desire S icm een Vodafone bel, sms en web. Ikzelf heb nu een 200-abbo, maar dat is eigenlijk te veel. Ik moet nog uitrekenen of ik goedkoper uitben met een duur abonnement zonder bijbetalen of met een goedkoper abonnement en zelf lappen.
Ik denk toch vrij zeker te zijn dat ik voor de Desire S ga
Klein overzichtje van de Abonnementstarieven voor Vodafone Bel+SMS+Web via CoolBlue
Vodafone Verlenging Nieuw Bel SMS Web 100 min 150 min 200 min 100 min 150 min 200 min Abonnement €540.00 €606.00 €708.00 €540.00 €606.00 €708.00 Aanschaf €299.00 €174.00 €94.00 €289.00 €134.00 €0.00 24 maanden €839.00 €780.00 €802.00 €829.00 €740.00 €708.00 Per minuut €8.39 €5.20 €4.01 €8.29 €4.93 €3.54 Per maand €34.96 €32.50 €33.42 €34.54 €30.83 €29.50
AULXJMHR
Houd ons op de hoogte! Ga je vandaag nog bellen?Matis schreef op maandag 28 maart 2011 @ 13:39:
Het valt ook op hoe belachelijk goedkoper het 150 abonnement is bij verlenging. Ik denk dat ik dan voor de 150 minuten ga.
Tevens zal ik Vodafone eens bellen en aankaarten dat het bij TMobile een verlenging even duur/goedkoop is als bij de aanschaf van een nieuw abonnement. Mocht het meezitten, dan gaat voor mij de aanschafprijs omlaag
AULXJMHR
Meh, dat wil ik pas doen als ik ook via de site bevestiging krijg dat ik kan verlengen. Ik krijg via my.vodafone.nl al de melding dat ik kan overstappen, maar als ik dan op de link klik, dan ga ik naar verlengen.vodafone.nl. Aldaar krijg ik doodleuk de melding dat ik mijn abonnement nog niet kan verlengen.DPhoenix schreef op maandag 28 maart 2011 @ 13:52:
Houd ons op de hoogte! Ga je vandaag nog bellen?
Ik zal (als ik vanavond nog tijd heb) even bellen, want me lekker maken en daarna zeggen dat ik nog niet mag verlengen, ga ik natuurlijk niet slikkenMaandag t/m vrijdag van 8.00 tot 20.00 uur en op zaterdag van 8.00 tot 18.00 uur
Smartphonestunts heeft ook de zwarte!ozothebozo schreef op zondag 27 maart 2011 @ 23:11:
Zover ik weet heeft alleen studentmobiel de zwarte... de rest heeft grijs.... kodak grey/black-grey/silver.... of wat dan ook... lekker universeel
DaveD
Anoniem: 146008
Ik heb vandaag gebeld en toen zeiden ze 20-4, dus ik hoop behoorlijk hard.rudy.megens schreef op maandag 28 maart 2011 @ 20:41:
Ik lees hierboven dat KPN per 20-4 gaat leveren. Op hun site hebben ze het nog over 'eind 2011'. Hoe hard is die 20e april?
Stap over op een andere provider.. dat mag wel 4 maanden van te voren!Matis schreef op maandag 28 maart 2011 @ 18:33:
Ik heb net gebeld met de KS van Vodafone. Zij vertelden mij dat ik nog binnen een oud systeem val. Waardoor de ene database denkt dat ik 4 maanden van tevoren mag verlengen, terwijl (volgens de nieuwe policy van Vodafone dd 6 september 2010) pas binnen 2 maanden van tevoren mag worden verlengt.
Hierdoor moet ik dus nog 2 maanden wachten
[ Voor 20% gewijzigd door Malarky op 29-03-2011 14:02 ]
Dit is wel een interessant verhaal.. je kan bij deze aanbiedingen echter geen sms verdubbelaar gebruiken toch?Malarky schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 13:46:
Wil graag iedereen nog wijzen de Vodafone directsales aanbieding die nog tot overmorgen geldig is.
Onder andere met:
620belminuten/smsjes + 1GB Internet, 24 maanden voor 19,95 per maand over de hele periode. Geen aansluitkosten (waar vind je dat nog?), geen verzendkosten, geen kosten voor nummerbehoud, zelfde prijs voor nieuwe klanten en verlengers.
Grootste nadeel t.o.v. een abbo is dat je units niet mee kan nemen naar de volgende maand en je kan je bundel ook niet aanpassen. Aan de andere kant, voor alle VF bundels en abbo's betaal je 30 cent voor een belminuut/sms buiten je bundel, hier zijn ze ongeveer 2,5cent in de bundel (sms verdubbelaar kan uiteraard niet, wel de eindeloos sms blox). Liever een te grote bundel waar ik een boel belminuten over hou dan af en toe eroverheen voor 30cent de minuut.
Ook zonder Internet beschikbaar, voor 2 of 3 euro minder.
Heb met de klantenservice van Vodafone gesproken erover. Waarschijnlijk komt er op 1 april een nieuwe actie en de kans dat die goedkoper of hetzelfde is, is klein. Het Internet kan namelijk anno 2011 eigenlijk niet meer voor die prijs weg. Wel heb je een annuleringstermijn van 5 werkdagen, dus mocht de volgende actie beter zijn, dan annuleer ik direct en ga voor de nieuwe nog te komen aanbieding.
Mijn huidige vf abbo loopt in mei af en helaas kunnen sim only's (ook al is de bundel groter) abbo's niet vervangen, dus vanaf mei ga ik hiervan gebruik maken met de voorwaarden van nu.
Weet zeker dat je zelfs als goede klant van Vodafone eigenlijk geen betere aanbieding vind, voor mij had Vodafone absolute voorkeur, onder andere voor de optionele 5p/m euro voor 1GB Internet p/m in Europa bundel (of 2p/d voor 35Mb p/d in Europa bundel - werkt uitstekend kan ik uit ervaring vertellen, alleen bij de grenzen even opnieuw verbinden in een luttel aantal seconden), de zekerheid dat ik op een fatsoenlijk netwerk zit en geen kinderlijke klantenservice zoals ik vaak tegen kom buiten KPN en VF. Onder andere met zeer goede edge dekking sinds 2 weken in Rotterdam (persoonlijke ervaring).
Verder de bestelling van gisteren (niet voor mijzelf) bij gsmwijzer.nl voor 416 incl. verzenden, vandaag al geleverd
Ben ik ook wel benieuwd naar idd, er is niet op de site te vinden of 'SMS DUBBEL AAN' niet werkt voor sim only abonnementenPusherman_ schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 12:43:
[...]
Dit is wel een interessant verhaal.. je kan bij deze aanbiedingen echter geen sms verdubbelaar gebruiken toch?
Jawel, dat staat onder andere bij de Veelgestelde vragen.Ties86 schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 13:50:
[...]
Ben ik ook wel benieuwd naar idd, er is niet op de site te vinden of 'SMS DUBBEL AAN' niet werkt voor sim only abonnementen
[ Voor 17% gewijzigd door bog op 30-03-2011 13:57 ]
Ah, dankje, ik zie het nu ook. Desalniettemin een goed aanbod, heb het gister ook afgesloten. Waarschijnlijk morgen mijn Desire S en dan na het aflopen van mijn huidige t-mobile abonnement over op vodafonebog schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 13:56:
[...]
Jawel, dat staat onder andere bij de Veelgestelde vragen.
Ik vind het ook weleen zeer aantrekkelijk aanbod en mijn contract loopt in mei af. Ik ben op deze manier goedkoper uit met een Desire S los erbij
Op de Hi Site staat "eind april".rudy.megens schreef op maandag 28 maart 2011 @ 20:41:
Ik lees hierboven dat KPN per 20-4 gaat leveren. Op hun site hebben ze het nog over 'eind 2011'. Hoe hard is die 20e april?
Wilde hem ook bij Hi halen.. alleen nu zie ik op de site van studentemobiel dat de telefoon iets goedkoper is. normaal zou ik 29,99 moeten bij betalen bij Hi. Bij studentemobiel niet. Dus als ze hem binnekort niet krijgen bij Hi en de prijs ook niet daalt koop ik hem bij studentemobiel.nlEpsilon schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 20:31:
[...]
Op de Hi Site staat "eind april".
Ik laat het weten, want gisteren pre-ordered.
I'm sorry, did i just break your concentration?
20 april was dus blijkbaar een richting: Die van mij is namelijk onderweg (via Hi.nl)ChaszOne schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 21:10:
Net bevestiging gekregen van gsmwijzer.nl: hij is onderweg!![]()
Ik stap over van HI (geen zin om te wachten tot 20/4) naar Vodafone. Heb een bel+sms+web 150 abo afgesloten voor 1 jaar, dan zit ik er niet zolang aan vast. Mocht dit najaar de Iphone 5 verschijnen...maar ik hoop dat ik dan ondertussen Android fan ben geworden.
Moest wel € 229,- bij betalen maar ik denk dat het dat wel waard gaat zijn. Verhuis nu maar naar het Desire S tech topic
[ Voor 12% gewijzigd door Epsilon op 07-04-2011 12:53 ]
Wow, mooie aanbieding; Alleen lijkt het alleen voor nieuwe klanten te gelden. Ik kan nergens een verleng-knopje oid vinden.Palmachius schreef op maandag 02 mei 2011 @ 20:54:
Ik wil jullie graag wijzen op deze actie van studentmobiel.nl.
Je betaalt niets voor het toestel, het eerste jaar €14,75 per maand en het tweede jaar €29,50 per maand. Dit aanbod is ook via bijvoorbeeld gsmwijzer.nl beschikbaar.
Ik kan het nergens goedkoper vinden. Het enige dat me weerhoud om het direct te bestellen is de uitvoering van de Desire S. Ik heb liever de zwarte. Heeft iemand toevallig een site gevonden die deze aanbied in combinatie met dezelfde Vodafone aanbieding?
Mooie aanbieding, op zoiets zat ik al een tijdje te wachten en heb hem zojuist besteld via studentmobiel. De zwarte versie heb ik maar op een paar sites gezien (o.a. 2call) maar dat was helaas in combinatie met een duurder abonnement. Ik ben dus voor de grijze gegaan.Palmachius schreef op maandag 02 mei 2011 @ 20:54:
Je betaalt niets voor het toestel, het eerste jaar €14,75 per maand en het tweede jaar €29,50 per maand. Dit aanbod is ook via bijvoorbeeld gsmwijzer.nl beschikbaar.
Ik kan het nergens goedkoper vinden. Het enige dat me weerhoud om het direct te bestellen is de uitvoering van de Desire S. Ik heb liever de zwarte. Heeft iemand toevallig een site gevonden die deze aanbied in combinatie met dezelfde Vodafone aanbieding?
Opper-prutser
Anoniem: 404401
Ik heb zojuist de Desire S via gsmwijzer.nl besteld met een bel+sms+web 150 abonnement verlenging voor 2 jaar bij Vodafone.Palmachius schreef op maandag 02 mei 2011 @ 20:54:
[ Voor 10% gewijzigd door alwaysleft op 31-05-2011 19:57 ]
Anoniem: 364659
[ Voor 20% gewijzigd door Anoniem: 364659 op 01-06-2011 23:00 ]
Actiecode kan je gewoon verzinnen. Werkt gewoonAnoniem: 364659 schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 22:59:
Dit gaat niet werken hoor, je moet een actiecode invoeren en die kun je alleen via je bij vodafone werkende kennis krijgen...
Studentmobiel voor 14.75 eerste jaar is idd mooie deal!
Gewoon vodafone intikken lijkt inderdaad te werken. Nu ik nummerbehoud wil selecteren staat Hi er echter niet bij? Moet ik dan KPN ingeven omdat dat in principe het netwerk is?alwaysleft schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 18:23:
Dit is wel een hele mooie aanbieding. Hele 2 jaar 50% korting bij Vodafone. Voor 17,50 24 maanden lang. 200 belminuten/400 sms plus 1gb voor dus 17,50 voor 2 jaar die actieprijs.
https://directsales.vodaf.../details/582/htc_desire_s. (je hoeft geen vrienden te hebben die bij Vodafone werken..., heb de sim only ook via die site zo besteld...).
Ben je voor 400 euro in 2 jaar klaar.....![]()
en toestel gratis
Interessant, maar hoe zit het dan met een eventuele sms-bundel (1000 sms)?alwaysleft schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 18:23:
Dit is wel een hele mooie aanbieding. Hele 2 jaar 50% korting bij Vodafone. Voor 17,50 24 maanden lang. 200 belminuten/400 sms plus 1gb voor dus 17,50 voor 2 jaar die actieprijs.
https://directsales.vodaf.../details/582/htc_desire_s. (je hoeft geen vrienden te hebben die bij Vodafone werken..., heb de sim only ook via die site zo besteld...).
Ben je voor 400 euro in 2 jaar klaar.....![]()
en toestel gratis
Daar hebben ze Blox voor bij Vodafone.Rien91 schreef op zaterdag 04 juni 2011 @ 23:00:
[...]
Interessant, maar hoe zit het dan met een eventuele sms-bundel (1000 sms)?
iPad Air2 Nokia 5/6/7+/8/7.2
[ Voor 44% gewijzigd door noxist op 06-06-2011 18:26 . Reden: update. ]
Werkt dus niet.alwaysleft schreef op donderdag 02 juni 2011 @ 09:46:
Actiecode kan je gewoon verzinnen. Werkt gewoon![]()
Je hebt nu dus gedurende twee jaar 50% korting en ze vroegen nergens naar aan de telefoon?noxist schreef op zondag 05 juni 2011 @ 14:36:
Na mijn ervaring met een smartphone, kan je beter een abonnement pakken die iets duurder is voor wat meer smsje's dan voor 10 euro voor 1000 smsje's.. aangezien je met een smartphone meer app gebruikt om te communiceren.
Heb gisteren de desire S bestelt bij die site. Idd als actiecode "vodafone" gebruikt. Alleen in mijn bevestigingsmail staat nergens iets bij dat ik het uiteindelijk ook moet bevestigen. Misschien wordt het meteen opgestuurd?
*update: Zaterdag besteld, Vandaag een telefoontje gehad.. Woensdag komen ze het bezorgen.
Signature
Nice for you, bedankt me maar voor 170 euro kortingSpitie schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 12:04:
Gisteren ook twee (samen met m'n zus) besteld met de vodafone directsales site.
Zijn vandaag gebeld, afspraak gemaakt. Gelukt dus denk ik?
Helemaal top.
+noxist schreef op zondag 05 juni 2011 @ 14:36:
Heb gisteren de desire S bestelt bij die site. Idd als actiecode "vodafone" gebruikt. Alleen in mijn bevestigingsmail staat nergens iets bij dat ik het uiteindelijk ook moet bevestigen. Misschien wordt het meteen opgestuurd?
*update: Zaterdag besteld, Vandaag een telefoontje gehad.. Woensdag komen ze het bezorgen.
Dit is wel erg vreemd.. een Desire S kun je dus gewoon bestellen, terwijl bestellingen voor de Galaxy S II (via diezelfde site) door VF worden geannuleerd omdat (n.b. dezelfde) code niet klopt.Spitie schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 12:04:
Komt waarschijnlijk omdat er helemaal geen marge meer is op de Galaxy S2 dan, en op de Desire S meer marge.august66 schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 17:59:
[...]
+
[...]
Dit is wel erg vreemd.. een Desire S kun je dus gewoon bestellen, terwijl bestellingen voor de Galaxy S II (via diezelfde site) door VF worden geannuleerd omdat (n.b. dezelfde) code niet klopt.
Had ik nu die HTC maar besteld.. op 31 mei de Desire S-aanbieding gezien, volgende dag wilde ik bestellen maar toen ik zag dat de GSII was toegevoegd, ben ik daarvoor gegaan. Dwaas dat ik was.
En nu is de Desire S ook uitverkocht. Deksels. Alles loopt in de soep.
[ Voor 0% gewijzigd door noxist op 07-06-2011 20:43 . Reden: ordenummer weggehaald ]
Dat is de Wildfire SMalarky schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 21:15:
Gewoon bij https://directsales.vodaf...ls/561/htc_wildfire_s_wit bestellen.
Vanaf 1 april zijn daar wel de Sim Only verdwenen (zonder toetstel aanbiedingen verdwenen - die nog wel te vinden zijn bij friendsfamily)
Maar de SMM versie van directsales werkt altijd en je hoeft ook nergens een code of klantnummer in te vullen. Al heel wat vrienden en bekenden hebben daar hun toestel of sim only vandaan.
Het gaat bijna om dezelfde aanbieding.
Het scheelt behoorlijk: bij een Voordeel-abonnement zijn je minuten/sms'jes slechts één maand gelden (tegenover twee voor een standaard BSW-abo); de sms-verdubbelaar is niet van toepassing; internet is 750mb ipv 1000 en, het grootste verschil: je krijgt een Wildfire S ipv een Galaxy S II. Dat scheel behoorlijk wat...Malarky schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 21:15:
Gewoon bij https://directsales.vodaf...ls/561/htc_wildfire_s_wit bestellen.
Het gaat bijna om dezelfde aanbieding.
Feck, het lijkt erop dat jij een van de weinige gelukkigen bent.. suf dat het zo willekeurig lijkt. Ik gun het je echter van harte;)noxist schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 22:10:
"We hebben de aflevering van uw VODAFONE bestelling met ordernummer 1********* voor een HTC Desire S definitief ingepland. Wij komen op 08-06-2011 tussen 18:49 uur en 20:49 uw bestelling afleveren op het door u opgegeven adres: ********"
Net iemand aan de deur gehad. Telefoon binnen.Spitie schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 12:04:
Helemaal top.
Signature
Congrats:)Spitie schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 13:51:
[...]
Net iemand aan de deur gehad. Telefoon binnen.
Top.
Inderdaad één van de weinig gelukkigen! Noxist welke actiecode heb jij gebruikt?august66 schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 22:49:
[...]
Feck, het lijkt erop dat jij een van de weinige gelukkigen bent.. suf dat het zo willekeurig lijkt. Ik gun het je echter van harte;)
[ Voor 1% gewijzigd door blaaat945 op 08-06-2011 15:44 . Reden: typo ]
......
Had het ook net opgemerkt. Nu wordt het wel heel lastig om nog van die aanbiedingen te profiteren. Hoewel begrijpelijk - erg jammer. Een standaard VF-'aanbieding' kost meer dan een Desire S mij waard is.blaaat945 schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 15:42:
[...]
Bestelform is al door VF aangepast, je moet nu naast een actiecode ook een personeelsnummer invullen...
[ Voor 111% gewijzigd door noxist op 08-06-2011 16:20 ]
[ Voor 85% gewijzigd door noxist op 08-06-2011 16:03 ]
Anoniem: 274776
Anoniem: 274776 schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 23:22:
Balen zeg. Ik had ook een bestelling gedaan met 'anwb' als actiecode. Leek eerst goed te gaan, maar bestelling is toch geannuleerd. Erg jammer !
Toevallig iemand die voor mij een actiecode/personeelscode heeft? (graag via PM..)
[ Voor 30% gewijzigd door Danny the dog op 09-06-2011 10:44 ]
Dat is mijn uitspraak en daar moet u het mee doen....
http://www.studentmobiel....8608/htc-desire-s/795/150noxist schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 15:18:
Bij deze andere site´s staat de htc desire S niet op. Dus je kan wel proberen op deze site(s) te komen. Maar daar staat die aanbieding niet op!. Wel de wildfire S. Ik ben ook opzoek naar een alternatief binnen de prijsklassen van de 20-30 euro per maand. maar deze aanbieding was wel uitzonderlijk goedkoop als je het toestel ergens anders wilt bestellen zit je rond de 30-40 euro. ( scheelt 10x24: 240 euro)
"it's better to live one day as a lion, than a hundred years as a lamb."
[ Voor 32% gewijzigd door noxist op 09-06-2011 17:30 ]
[ Voor 99% gewijzigd door Danny the dog op 10-06-2011 12:57 ]
Bij jou was hij nog niet uitverkocht?noxist schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 14:44:
Uhmm.. me neefje werkt bij de WML, maar heb ondertussen ook al geprobeert met actiecode "Vodafone" met een geldig personeelsnummer. Hopelijk werkt dat.
Dan zit je wel in t verkeerde topic, want de Desire S is tijdelijk uitverkochtnoxist schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 14:44:
Uhmm.. me neefje werkt bij de WML, maar heb ondertussen ook al geprobeert met actiecode "Vodafone" met een geldig personeelsnummer. Hopelijk werkt dat.
[ Voor 15% gewijzigd door Danny the dog op 10-06-2011 14:50 ]
De code van Imtech werkt niet, dit heb ik zelf ondervonden bij mijn bestelling van vorige week....Danny the dog schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 12:50:
Als je gewoon "Vodafone personeelsaanbieding" intikt op Google vind je er meteen een paar...
BAM, Imtech, WML.... (resultaten op 1e resultatenpagina)
Edit: Laat ik nou niet de flauwste zijn, maar als je nou "vodafone personeelsaanbieding actiecode" intikt en dan de eerste hit bekijkt, heb je meteen een actiecode te pakken.... Hoe moeilijk kan t zijn
Ach, ik ben toch bezig code1 (onderaan...) en code 2... Vrij toegankelijk voor iedereen die kan Googlen.
......
[ Voor 3% gewijzigd door Daantje20 op 24-06-2011 12:48 ]
iPad Air2 Nokia 5/6/7+/8/7.2
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq