Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• robertwebbe
  • Registratie: april 2005
  • Laatst online: 18-10 14:45
Mede-auteur:
  • dtech
  • Registratie: juni 2005
  • Laatst online: 09-09 20:19

dtech

Dit topic is bedoeld om een discussie te faciliteren over de HTC Desire S en dan met de nadruk op de daarbij horende beschikbaarheid, levertijden, abonnementen en aanbieidingen. Er zijn wel een paar regels voor dit topic die nageleefd dienen te worden.

Wat we wel in dit topic willen zien:
  1. Discussie over mooie aanbiedingen voor de HTC Desire S.
  2. Discussie en meldingen over wanneer we de HTC Desire S kunnen verwachten in de winkels en internetshops.
  3. Vragen over aanbiedingen die bij de HTC Desire S horen.
Wat we niet in dit topic willen zien:
  1. Discussies over shops. Dit mag in de pricewatch.
  2. Discussie over het toestel zelf. Dit mag in het HTC Desire S tech topic.
  3. Offtopic geblaat zoals: ik heb hem, ik heb hem besteld, hier is hij goedkoop!!, etc. etc. Post inhoudelijk!
  4. Ook hier gelden de regels van GoT.
Aanbieders van de HTC Desire S met een abonnement

dtech wijzigde deze reactie 23-03-2011 21:00 (12%)

http://www.robertwebbe.nl, technische zaken simpel uitgelegd.

• dtech
  • Registratie: juni 2005
  • Laatst online: 09-09 20:19
Veel providers bieden hem nog niet aan dus ik zou gewoon even wachten voordat je hem besteld.

• robertwebbe
  • Registratie: april 2005
  • Laatst online: 18-10 14:45
quote:
Doekie19 schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 20:20:
In de openingspost staat dat Hi, MTV Mobile en T-mobile de Desire S aanbieden, maar deze hebben toch niet het alleenrecht, hoop ik?
Mijn abonnement loopt ook eind maart af en zit nu bij KPN.
Ik ga waarschijnlijk zaterdag eens even "shoppen" bij de winkels hier in de buurt. Kijken wat er mogelijk is en wat de eventuele levertijden zijn...
Nee, dat zijn aanbieders die hem nu al op de site hebben staan. Ik weet uit een betrouwbare bron dat de 1e lading toestellen inmiddels onderweg zijn met het vliegtuig. Dan nog hele circus met douane inklaring, verzending naar distribiteurs en verzending naar handelaren. Als alles volgens plan gaat komen ze in de loop van volgende week bij de BelCompany winkels binnen.

http://www.robertwebbe.nl, technische zaken simpel uitgelegd.

Pagina: 1

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Politiek en recht

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True