Ondanks of dankzij de laatste update heb ik zelfs iets meer wifi uitval dan eerder.
De TF verliest dan verbinding en vindt die pas na een aantal 'knipperingen pogingen' weer.
En soms vind ie de wifi ook niet, dan zet ik de TF "uit" (soft) en aan en dan werkt het weer een tijdje.
Daar ik de laptop beneden heb gezet hiervoor, ook middels alleen wifi op internet, kan ik vaststellen dat deze de verbinding
niet verliest en de router dus diens werk doet. Uit het router blog blijkt ook dat de TF net als de andere wifi apparaten hier netjes telkens hetzelfde IP nummer krijgt.
Wat ik reeds probeerde is een ander kanaal en wel/geen of ander type encryptie, dat loste het niet op voor de TF.
Ook is na de laatste firmware update de N snelheid nog steeds resulterende in slechts een 54 MB verbinding die netto er 12 a 22 Mbit haalt (30 heb ik sinds dag 3 of zo niet meer gezien)
Hopelijk herkent iemand dit en weet de oplossing.
Als anderen dit ook hebben is dat kl#te natuurlijk, maar dan weet ik tenminste dat het sinds de laatste update is.
zie bijv. ook:
klik hier
[
Voor 6% gewijzigd door
notsonewbie op 29-08-2011 15:38
]
http://tweakers.net/gallery/45440/sys | Als het in de manual staat is dat fout.... (Creative ZEN scherm perikelen)