Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bizzarro
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16-09 16:06

Bizzarro

4 uur Cup-A-Soup

;( Heb een probleempje met het backlight na een incidentje. Het lijkt wel of het scherm tegen twee ronde steunpunten in het chassis is gekomen en daar het scherm heeft "samengeperst" zodat de backlight er veel grip op heeft.

Ik heb al met Asus gebeld, reparatie gaat naar ruwe schatting €200,- kosten inclusief de €75,- transport/onderzoek.
Iemand enig idee wat ik hier (zelf) aan zou kunnen doen? Beetje "wrikken" met het scherm om de lagen van het scherm weer goed te krijgen hebben geen effect.

[ Voor 39% gewijzigd door Bizzarro op 27-08-2011 13:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 26 augustus 2011 @ 10:09:
[.

Andere optie: Chrome browser op je windows-machine, je favorieten importeren vanuit IE en volgens mij kun je vanuit de stockbrowser je fav's dan synchroniseren via google. Ik heb dat zo (3 maanden geleden) op 1e dag van gebruik van mijn TF al gedaan.
Heb ik gedaan, krijg met de synchronisatie wel de mappen te zien, maar niet de inhoud met de urls. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cooki3s
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 08-09 13:35
Update ivm B70 Root

Het is dus 'when' geworden ipv 'if' :)

Hopelijk lukt het ook voor de B80 modellen. Ik mis toch nog wel enkele zaken in stock (zoals 3g dongles, wireless ps3 controller en custom roms).

[ Voor 8% gewijzigd door Cooki3s op 26-08-2011 20:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 8ballvin
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 01-07 22:57
Cooki3s schreef op vrijdag 26 augustus 2011 @ 16:34:
Update ivm B70 Root

Hopelijk lukt het ook voor de B80 modellen. Ik mis toch nog wel enkele zaken in stock (zoals 3g dongles, wireless ps3 controller en custom roms).
Thx, we blijven dus nog even wachten... jammer had graag root gewild....custom roms >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shodan
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 18-09 21:48
Bizzarro schreef op vrijdag 26 augustus 2011 @ 16:32:
;( Mijn vader is gisteravond op mijn transformer gaan staan. De pad lag even op de trap en mijn vader ging precies op het midden staan. Het lijkt wel of het scherm tegen twee ronde steunpunten in het chassis is gekomen en daar het scherm heeft "samengeperst" zodat de backlight er veel grip op heeft.

[afbeelding]

Ik heb al met Asus gebeld, reparatie gaat naar ruwe schatting €200,- kosten inclusief de €75,- transport/onderzoek.
Iemand enig idee wat ik hier (zelf) aan zou kunnen doen? Beetje "wrikken" met het scherm om de lagen van het scherm weer goed te krijgen hebben geen effect.

Het is trouwens alleen goed te zien op echt donkere achtergronden met de brightness op 100%. In youtube filmpjes e.d. is het best hinderlijk nu ik weet dat het er zit.
Ai! Das erg zonde! Maar is dit niet gewoon een verzekerings kwestie? Je pa heeft neem ik aan gewoon een aansprakelijkheids verzekering toch? Zelf fixen lijkt mij erg lastig, zou gewoon geld innen van de verzekeraars!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hiigara
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
Wel, mijn TF ligt in Brno, wordt gerepareerd as we speak.
Het welbekende laderprobleem. De mijne wilde alleen opladen wanneer hij via dock aan de lader lag. Na 3.2 update begon het bij dat contactpunt ineens zacht te tikken, dus toen was het snel bekeken. Unrooten en op laten halen door DHL. De status staat al op 'Repairing, dus ik hoop 'm snel weer terug te hebben.

Dit gezegd hebbende; ik ben er nog steeds heel tevreden over. TF doet waarvoor ik 'm aan heb geschaft.

Roses are red, my screen is blue. I may have deleted system32...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
FPSe met een PS3 controller is wel echt heaven! Dat was het kopen van een tablet al wel waard beetje Final fantasy doen in de trein :) zuipt alleen wel batterijen maar dat mag de pret niet drukken. Ook wel mooi om te weten dat er een root aan zit te komen voor b70 modellen en misschien hoger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bizzarro
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16-09 16:06

Bizzarro

4 uur Cup-A-Soup

Shodan schreef op vrijdag 26 augustus 2011 @ 16:54:
[...]

Ai! Das erg zonde! Maar is dit niet gewoon een verzekerings kwestie? Je pa heeft neem ik aan gewoon een aansprakelijkheids verzekering toch? Zelf fixen lijkt mij erg lastig, zou gewoon geld innen van de verzekeraars!
Aansprakelijkheidsverzekering gaat niet op in dit geval, het is binnen het gezin gebeurd en bij veel verzekeringen (zo ook de onze) is onderlinge schade niet verhaalbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrNizeGuy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:17
Bizzarro schreef op vrijdag 26 augustus 2011 @ 16:32:
;( Mijn vader is gisteravond op mijn transformer gaan staan. De pad lag even op de trap en mijn vader ging precies op het midden staan. Het lijkt wel of het scherm tegen twee ronde steunpunten in het chassis is gekomen en daar het scherm heeft "samengeperst" zodat de backlight er veel grip op heeft.

[afbeelding]

Het is trouwens alleen goed te zien op echt donkere achtergronden met de brightness op 100%. In youtube filmpjes e.d. is het best hinderlijk nu ik weet dat het er zit.
tsja, voor dat geld kan je net zo goed meteen een nieuwe kopen. Je kan het zelf proberen te fixen, hier is een fotoverslag van het openen van de tablet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hostje
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12-09 16:51
Heb zojuist n.a.v. de reacties hierboven 'Wireless Tether' geïnstalleerd op mijn geroote HTC Desire, maar ik krijg het niet werkend. Na alles te hebben geconfigureerd kan ik ook via bluetooth een koppeling maken met de HTC en de TF. Maar dan...? Want internetten doet ie niet. Ik kan ook geen profiel instellen op de BT verbinding op de TF. Hoe hebben jullie dat voor elkaar gekregen? Moet je TF ook geroot zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag een asus 16 GB + docking gekocht, mooi aparaat :)

Weet iemand hoe je bij het opstarten 2 accounts kan laten kiezen? of is dat niet mogelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrNizeGuy
  • Laatst online: 22:17
hostje schreef op vrijdag 26 augustus 2011 @ 21:23:
Heb zojuist n.a.v. de reacties hierboven 'Wireless Tether' geïnstalleerd op mijn geroote HTC Desire, maar ik krijg het niet werkend. Na alles te hebben geconfigureerd kan ik ook via bluetooth een koppeling maken met de HTC en de TF. Maar dan...? Want internetten doet ie niet. Ik kan ook geen profiel instellen op de BT verbinding op de TF. Hoe hebben jullie dat voor elkaar gekregen? Moet je TF ook geroot zijn?
Is het niet makkelijker om je Desire als wifi hotspot in te stellen? Dat werkt altijd (gebruikt alleen wat meer van accu).

[edit]
heb net even gekeken en ook wireless tether geinstalleerd, maar zodra ik de tether aan heb staan op bluetooth en ik koppel de TF met de telefoon dan heb ik gewoon internet.

[ Voor 12% gewijzigd door DrNizeGuy op 26-08-2011 22:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Julian
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19-09 11:49
Cooki3s schreef op vrijdag 26 augustus 2011 @ 16:34:
Update ivm B70 Root

Het is dus 'when' geworden ipv 'if' :)

Mijn B70 was prima te rooten =) Kijk ook eens hier om te lezen hoe je kan testen of je kan rooten. Ik heb deze guide gevolgd om te rooten.

Phanteks Enthoo Evolv mATX Tempered Glass Grijs | Gigabyte B650M Aorus Elite AX | AMD 9800X3D | NZXT Kraken Z63 | 64GB DDR5 6000C28 | NVIDIA RTX 4090 FE | LG 83G4 4K 144Hz | Corsair RM850x | Meta Quest 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cooki3s
  • Laatst online: 08-09 13:35
Julian schreef op vrijdag 26 augustus 2011 @ 22:08:
[...]

Mijn B70 was prima te rooten =) Kijk ook eens hier om te lezen hoe je kan testen of je kan rooten. Ik heb deze guide gevolgd om te rooten.
Ik heb spijtig genoeg een B80... Hoop dus dat asus nu niet elke maand de sbk gaat veranderen ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Respiration
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 07-07 17:20
Recentelijk een dergelijk probleem gehad. TF was op een hoek gevallen. Gelukkig was er intern niets defect maar de aan/uit- knop was kapot en de metalen rand was verbogen. Geen garantie op dit soort gevallen maar toch in de RMA gedaan. Uiteindelijk heeft de gehele reparatie inclusief behandelings en verzendkosten me 74 euro gekost. Misschien omdat ik ook had gemeld dat ik een kraak had bij het drukken op de bezel rechts.

Ben mijn TF wel in totaal 7 weken kwijt geweest. Verzenden en repareren ging heel snel. Het duurde echter een eeuwigheid voor ik de rekening kreeg. Asus repareert niet voordat er betaald is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hostje
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12-09 16:51
DrNizeGuy schreef op vrijdag 26 augustus 2011 @ 21:55:
[...]

Is het niet makkelijker om je Desire als wifi hotspot in te stellen? Dat werkt altijd (gebruikt alleen wat meer van accu).

[edit]
heb net even gekeken en ook wireless tether geinstalleerd, maar zodra ik de tether aan heb staan op bluetooth en ik koppel de TF met de telefoon dan heb ik gewoon internet.
Het is inderdaad vanwege het accuverbruik dat ik via bluetooth wil i.p.v. WiFi hotspot. Heb je nog wat bijzonders moeten instellen om het aan de praat te krijgen? Kan jij wel een bluetooth profiel kiezen op de TF als je je telefoon hebt gekoppeld (dat sleutel icoontje)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frigolamptje
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 16-09 12:05
Ja op de transformer heb ik idd bij bluetooth gepaired met mijn telefoon en dan kon ik klikken op zo'n sleuteltje en kon ik kiezen voor de optie gebruik voor internetconnectie ofzo. Heb wel twee maal moeten pairen eer ik effectief internet had. Programma die ik gebruik heet wireless tether.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 01:49
Is er een manier om de tf sneller in gang te laten schieten? als hij vergrendelt staat en een uurtje niet is gebruikt, ik moet dan altijd even wachten tot de cpu fatsoenlijk begint te werken,alsof hijop een veel te lage cpu snelheid komt te staan als hij in standby is

Ook zou ik het leuk vinden als er een manier was waarmee de background van je locksreen apart instelbaar is, zo gelijk dat ook bij apple gaat, iemand een idee, app...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23:25
Anton.net schreef op vrijdag 26 augustus 2011 @ 23:43:
Is er een manier om de tf sneller in gang te laten schieten? als hij vergrendelt staat en een uurtje niet is gebruikt, ik moet dan altijd even wachten tot de cpu fatsoenlijk begint te werken,alsof hijop een veel te lage cpu snelheid komt te staan als hij in standby is
Daar irriteer ik mij ook aan. Net alsof de harde schijf weer op moet spinnen. 8)7

Nu zet ik hem aan en wacht meestal even.

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Smarron schreef op zaterdag 27 augustus 2011 @ 09:54:
[...]
Daar irriteer ik mij ook aan. Net alsof de harde schijf weer op moet spinnen. 8)7

Nu zet ik hem aan en wacht meestal even.
Ik had niet gedacht dat nog iemand dat issue had, de mijne is iig ook direct na standby 'gewoon' vlot.
Heb zelf geen root/tweaks of bijzondere apps draaien waaraan ik dit mag verwijten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graviton12
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 23-05 12:53
Had problemen met mijn stock browser dus ik deed een volledige clean up van alle settings incl bookmarks weggooien die gesynced van Chrome komen.

Nu wou ik ze natuurlijk opnieuw syncen maar doet ie niet.
In settings kan je alleen maar opgeven welke account je wil gebruiken, je klikt het aan maar er gebeurt niks.
Waar kan je trouwens je account eruit halen? er is geen enkele optie aanwezig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
Graviton12 schreef op zaterdag 27 augustus 2011 @ 10:45:
Waar kan je trouwens je account eruit halen? er is geen enkele optie aanwezig.
Bij instellingen, accounts & synchronisatie, kan je na het selecteren van een account deze (via knop rechtsboven) verwijderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frigolamptje
Wat zijn de ervaringen met custom roms? Vind voor de verandering de stock android rom eigenlijk best wel nog redelijk vlot, al is er af en toe wel nog een hapering in de interface. Vallen die compleet weg in de custom roms of is het vooral interessant om een andere kernel te installeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Julian
Heb zelf Revolver met een kernel die hem op 1,5 Ghz laat draaien. Ik merk dat een en ander wel wat vlotter gaat, zoals unlocken, wisselen van homescreen, scrollen in de browser en 720p materiaal afspelen. Het is helaas niet zo dat hij echt 1,5 maal zo snel is, het verschil is niet heel groot. Ik vind het zelf wel de moeite waard. Ook omdat er zaken as Voodoo-sound bijkomen, en gewoon omdat het leuk is om hem te tweaken =D. 1.6 Ghz trekt hij bij mij niet overigens.

Phanteks Enthoo Evolv mATX Tempered Glass Grijs | Gigabyte B650M Aorus Elite AX | AMD 9800X3D | NZXT Kraken Z63 | 64GB DDR5 6000C28 | NVIDIA RTX 4090 FE | LG 83G4 4K 144Hz | Corsair RM850x | Meta Quest 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23:25
Chris.nl schreef op zaterdag 27 augustus 2011 @ 10:27:
[...]

Ik had niet gedacht dat nog iemand dat issue had, de mijne is iig ook direct na standby 'gewoon' vlot.
Heb zelf geen root/tweaks of bijzondere apps draaien waaraan ik dit mag verwijten.
Ik had dit met de stock rom al, maar ook met alle Prime's die ik tot nu toe heb gedraaid. Nu ook met de laatste Prim 1.8.4 (HC3.2). Ik denk dat het toch een soort van deep sleep is? Ik zet hem 's nachts altijd in airplane mode.

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiswum
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 17-09 15:59

Kiswum

Gadget reviewer

Heeft hier iemand problemen met de Cache icm Opera Mobile?
Ik heb Cookies aan staan en hij staat ingesteld op Desktop.
Heb inmiddes ook de nieuwste versie van Opera opnieuw geinstalleerd. (m.opera.com)

Het probleem is dat na 5 minuten de cookies niet meer aanwezig/geldig zijn. Hierdoor moet ik vaak opnieuw inloggen op tweakers, hyves, facebook, etc.
Ik gebruik overigens Prime 1.5 en Honeycomb 3.1 en het lijkt erop dat dit pas sinds 1-2 weken is.

Link naar mijn website voor alle reviews en blogs: Kiswum.com.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuske
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 18-09 21:21
Julian schreef op zaterdag 27 augustus 2011 @ 11:39:
Heb zelf Revolver met een kernel die hem op 1,5 Ghz laat draaien. Ik merk dat een en ander wel wat vlotter gaat, zoals unlocken, wisselen van homescreen, scrollen in de browser en 720p materiaal afspraak? elen. Het is helaas niet zo dat hij echt 1,5 maal zo snel is, het verschil is niet heel groot. Ik vind het zelf wel de moeite waard. Ook omdat er zaken as Voodoo-sound bijkomen, en gewoon omdat het leuk is om hem te tweaken =D. 1.6 Ghz trekt hij bij mij niet overigens.
Is het de moeite waard om te rooten? Of valt het verschil tegen..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwaazaar
  • Laatst online: 16-09 17:00
Kiswum schreef op zaterdag 27 augustus 2011 @ 18:20:
Het probleem is dat na 5 minuten de cookies niet meer aanwezig/geldig zijn. Hierdoor moet ik vaak opnieuw inloggen op tweakers, hyves, facebook, etc.
Is dat niet toevallig een veiligheidsinstelling die te hoog staat? (ik ken dit issue onder Windows namelijk)

Overigens heb ik vandaag ook de TF gehaald. De 16Gb, zónder dock. Ik kon mn vrouw niet van het nut van de dock overtuigen, dus helaas... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frigolamptje
tommy schreef op zaterdag 27 augustus 2011 @ 19:49:
[...]

De rom is wel vlotter vind ik, overclocken is moeilijk te zeggen. Scheelt volgens mij amper iets omdat de cpu al snel genoeg is denk ik en de rest van de potentiële verbetering vooral in optimalisatie van de software zit volgens mij. Nu, een andere kernel blijft wel interessant. Ik heb nu de hele boel met 50 mv ondervolt en 800mhz als max cpu clock ingesteld (liep daarvoor op 1.4 ghz) . Ik zou eens met de chrono enkele browsertests moeten doen, maar puur op gevoel merk ik er niets van, ik gok dat het de batterij wel niet slecht zal doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _gibeon_
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 24-08 22:21
Had ik in het begin ook, je hebt (eenmalig) een app zoals bijv. Bluetooth File Transfer nodig, die laat je verbinding met elkaar maken en dan is ook het profiel (het sleuteltje) zichtbaar.

Vraag me niet waarom het zo moet, maar het werkt wel. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HenkBr
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 21-05 17:04
Kiswum schreef op zaterdag 27 augustus 2011 @ 18:20:
Heeft hier iemand problemen met de Cache icm Opera Mobile?
Ik heb Cookies aan staan en hij staat ingesteld op Desktop.
Heb inmiddes ook de nieuwste versie van Opera opnieuw geinstalleerd. (m.opera.com)

Ik gebruik overigens Prime 1.5 en Honeycomb 3.1 en het lijkt erop dat dit pas sinds 1-2 weken is.
Ja ik mag ook constant opnieuw inloggen op FB. Niet gerealiseerd, dat het aan Opera lag. Goed moment om naar de stock browser terug te gaan. De lag is nagenoeg verdwenen. Inmiddels gebruik ik ook Maxthon, deze is eveneens speciaal voor de tablet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frigolamptje
Browser van mijn telefoon (tegra2 ook, beiden op 1ghz, telefoon heeft cm7 custom rom) is trouwens wel nog een stukje sneller dan de browser in de eee pad. Zou dit aan de hogere resolutie liggen of doet die er niet toe bij het browsen?

Exit: wat maxthon betreft, geen idee wat ze speciaal aangepast hebben voor een tablet, maar die is toch veel trager en minder soepel dan de stock browser hier...

[ Voor 26% gewijzigd door Frigolamptje op 27-08-2011 22:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kruila
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 18:47
Frigolamptje schreef op zaterdag 27 augustus 2011 @ 21:45:
Browser van mijn telefoon (tegra2 ook, beiden op 1ghz, telefoon heeft cm7 custom rom) is trouwens wel nog een stukje sneller dan de browser in de eee pad. Zou dit aan de hogere resolutie liggen of doet die er niet toe bij het browsen?

Exit: wat maxthon betreft, geen idee wat ze speciaal aangepast hebben voor een tablet, maar die is toch veel trager en minder soepel dan de stock browser hier...
je moet dezelfde internetpagina is op allebei de apparaten kiezen, de kans is groot dat de weergave anders omdat de tablet als PC wordt gezien (normale weergave) en je mobieltje krijgt de speciale weergave voor telefoons (dan worden er zaken vaak weggelaten)

Neem het leven niet te serieus; je overleeft het toch niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frigolamptje
kruila schreef op zaterdag 27 augustus 2011 @ 23:53:
[...]

je moet dezelfde internetpagina is op allebei de apparaten kiezen, de kans is groot dat de weergave anders omdat de tablet als PC wordt gezien (normale weergave) en je mobieltje krijgt de speciale weergave voor telefoons (dan worden er zaken vaak weggelaten)
Staan beiden op desktop hoor :). Trouwens, tablet user agent laadt voor zover ik gemerkt heb ook gwn de mobiele sites zien, niet om aan te zien meestal op zo'n groot scherm. Maar als je enkel 2g ter beschikking hebt komt het alsnog van pas... Maar telefoon en transformer streden dus met gelijke middelen ;). Buiten de rezolutie is alles hardwarematig gelijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
Wat is jullie ervaring met boat browser mini? Ik heb hem net gedownload en het ziet er op het eerste zicht een snelle, mooie en handige browser zonder lagg uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RavenLord
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 07-07 21:41

RavenLord

Live to Ride, Ride to Live

:( Heb ik weer. Gisteravond weer thuis van een dagje weg, is de TF weer leeg. Paar keer deze week gehad dat ie binnen een dag, zonder gebruik toch op een of andere manier zelf "aan" is gegaan en met zijn wifi verbinding heeft lopen stampen. Tenminste, dat is wat ik in het accuverbruik terug zag.
Maar gisteravond een ander probleem erbij, want hij wil dus helemaal niet meer opladen lijkt het en dus ook niet meer aan gaan.
Bij het aanzetten zie ik alleen een seconde het beeld van een batterij en dan stopt ie weer.
De acculader zelf wordt ook niet warm. Dus ergens gaat het niet goed... zucht.

Als ik de acculader fysiek omdraai in het stopcontact, dan voel ik wel dat de buitenkant van de TF "onder stroom" staat. Waardoor ik dus niet denk dat ik een draadbreuk heb in de kabel oid en er dus wel stroom naar de TF gaat. Maar toch wil die #$% accu maar niet opladen...
Iemand een idee wat ik nog kan proberen? Ik heb geen docking btw. De TF hangt nu aan de USB van de PC, in de hoop dat daar nog iets van stroom misschien doorheen loopt. Maar voorlopig nog helemaal niets... :-(

psn: splettervlek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xippie
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23-07 12:21
Als je een dock hebt, kan je eerst proberen om de tablet op te laden en daarna het dock. Dat heeft bij sommige mensen geholpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RavenLord
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 07-07 21:41

RavenLord

Live to Ride, Ride to Live

xippie schreef op zondag 28 augustus 2011 @ 08:27:
Als je een dock hebt, kan je eerst proberen om de tablet op te laden en daarna het dock. Dat heeft bij sommige mensen geholpen.
Helaas heb ik die dus niet en ik ken ook niemand in de buurt met eentje ;(
Ben een beetje huiverig met het moeten opsturen van de TF, met al mijn WW standaard ingesteld voor diverse websites. "Trust no one" enzo ;) Voor je het weet zit er iemand in je spullen te rotzooien en moet je dus weer al je wachtwoorden gaan aanpassen. Geen zin er in als iemand onder mijn naam gaat emailen bijv.

psn: splettervlek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fotogravinnetje
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 29-08 16:50
Voor je em opstuurt gewoon een factory reset geven, weet je zeker dat ze niet met je ww's aan de haal kunnen gaan. Grote kans dat als je het niet doet, je em toch terug krijgt met alle gegevens gewist.. (rooten, volledige backup maken met titanium backup (niet vergeten de map Titanium Backup naar een losse sd-kaart te kopieren, anders ben je em alsnog kwijt), unrooten, factory reset, opsturen werkt prima, doen ze niet moeilijk over. Als je em dan terug hebt: rooten, backup terugzetten (na eerst de map van TB terug op de interne opslag gezet te hebben uiteraard), eventueel weer unrooten, dan heb je alles weer zoals je het had)

[ Voor 17% gewijzigd door Fotogravinnetje op 28-08-2011 08:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xippie
  • Laatst online: 23-07 12:21
Ik zou zelf morgen naar een computerwinkel gaan , waar ze de TF verkopen,om te kijken of dat hij daar wel oplaad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frigolamptje
Anton.net schreef op zondag 28 augustus 2011 @ 02:05:
Wat is jullie ervaring met boat browser mini? Ik heb hem net gedownload en het ziet er op het eerste zicht een snelle, mooie en handige browser zonder lagg uit :)
Ik heb sowieso al alle browsers getest op mijn mobiel en alle zogenaamde tabletversies nu ook. Mijn conclusie is dat de stock browser van de transformer wel het snelst en vlot is. Enkel die lag hier op got (heb het nog niet elders tegengekomen) is wel een pain in the ass....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rob-bo
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 15-09 19:42
tommy schreef op zaterdag 27 augustus 2011 @ 19:49:
[...]

Ik heb hem geroot om cifs netwerkschijven te kunnen mounten en om adblock te installeren. Dat is voor mij de moeite waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferry34
  • Laatst online: 22:28
Fotogravinnetje schreef op zondag 28 augustus 2011 @ 08:35:
Voor je em opstuurt gewoon een factory reset geven, weet je zeker dat ze niet met je ww's aan de haal kunnen gaan. Grote kans dat als je het niet doet, je em toch terug krijgt met alle gegevens gewist.. (rooten, volledige backup maken met titanium backup (niet vergeten de map Titanium Backup naar een losse sd-kaart te kopieren, anders ben je em alsnog kwijt), unrooten, factory reset, opsturen werkt prima, doen ze niet moeilijk over. Als je em dan terug hebt: rooten, backup terugzetten (na eerst de map van TB terug op de interne opslag gezet te hebben uiteraard), eventueel weer unrooten, dan heb je alles weer zoals je het had)
Dat lijkt mij heel lastig worden met een tablet die totaal leeg is, niet meer oplaadt of aangaat ;)

De batterijproblemen zijn wel erg talrijk hoor van de transformer. Ik zit er sterk aan de denken om te wachten op de 2de versie. :(

[ Voor 7% gewijzigd door Ferry34 op 28-08-2011 11:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tutti-frutti
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Tutti-frutti

Graag gedaan!

Ik heb sinds kort ook een dock. Nu heb ik sommige apps die alleen in portrait draaien. Weet iemand of er een app/tweak is waarmee je een app geforceerd (geschaald naar verticale resolutie maakt niet uit) in portrait kan laten draaien? Mijn TF is geroot.

4015Wp west (Dordrecht)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Julian
Heeft iemand toevallig Starcraft (Stratagus) aan de praat? Bij mij klapt hij er op random momenten uit....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kruila
De batterijproblemen zijn wel erg talrijk hoor van de transformer. Ik zit er sterk aan de denken om te wachten op de 2de versie. :(
Er wordt hier op Tweakers nogal geklaagd over batterijproblemen. Dat hoeft niet perse in te houden dat die batterijen slecht zijn, mensen zonder problemen EN mensen die nooit op tweakers posten zijn namelijk in de conclusie "batterij transformer geeft veel problemen" niet meegenomen.

(Heb geen behoefte om ASUS te verdedigen, want ook mijn dock is al naar Brno geweest omdat ik hem niet meer kon opladen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Sowieso geldt het alleen de modellen b60 en eerder geloof ik, en die zijn allemaal al lang verkocht. De nieuwe modellen hebben dat geloof ik niet meer.

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiswum

Kiswum

Gadget reviewer

HenkBr schreef op zaterdag 27 augustus 2011 @ 21:26:
[...]

Ja ik mag ook constant opnieuw inloggen op FB. Niet gerealiseerd, dat het aan Opera lag. Goed moment om naar de stock browser terug te gaan. De lag is nagenoeg verdwenen. Inmiddels gebruik ik ook Maxthon, deze is eveneens speciaal voor de tablet.
Ik ben nog steeds ingelogd in tweakers zie ik.
Maxton heb ik een maand geleden ook getest, maar deze geeft niet alle sites goed aan of had nog teveel vertraging, zie mijn eerdere posts waar ik Firefox, Opera mini/mobile, stock browser heb getest. Voor zover ik zie in de eerdere ervaringen op dit forum is dat er nog steeds een typevertraging is, hierdoor ga ik nog niet terug naar 3.2 van Asus.

@Kwazaar, het is geen beveiligingsinstelling, jammer dat je je partner niet kon overtuigen van het toetsenbord. M.i. is dat de hoofdreden om juist voor de Asus te gaan.
kruila schreef op zondag 28 augustus 2011 @ 13:21:
[...]

Er wordt hier op Tweakers nogal geklaagd over batterijproblemen. Dat hoeft niet perse in te houden dat die batterijen slecht zijn, mensen zonder problemen EN mensen die nooit op tweakers posten zijn namelijk in de conclusie "batterij transformer geeft veel problemen" niet meegenomen.

(Heb geen behoefte om ASUS te verdedigen, want ook mijn dock is al naar Brno geweest omdat ik hem niet meer kon opladen).
Weinig tot geen probemen met de accu, deze gaat gewoon 3 dagen mee als deze 's avonds uit wordt gezet. In standby stand staat wifi, mail sync e.d. gewoon aan.
Dock is bij mij B50
Frigolamptje schreef op zondag 28 augustus 2011 @ 08:45:
[...]

Ik heb sowieso al alle browsers getest op mijn mobiel en alle zogenaamde tabletversies nu ook. Mijn conclusie is dat de stock browser van de transformer wel het snelst en vlot is. Enkel die lag hier op got (heb het nog niet elders tegengekomen) is wel een pain in the ass....
Getest op je mobiel??? Waarom test je het niet op je tablet, anders kun je het verschil toch echt niet goed vergelijken. De lag is overigens ook op FB, Hyves. De lag is niet op statische sites als Google of mailclient.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frigolamptje
Kiswum schreef op zondag 28 augustus 2011 @ 15:09:
[...]

Getest op je mobiel??? Waarom test je het niet op je tablet, anders kun je het verschil toch echt niet goed vergelijken. De lag is overigens ook op FB, Hyves. De lag is niet op statische sites als Google of mailclient.
Als browser A op mijn gsm met zelfde hardware sneller is dan browser B, dan zie ik niet in waarom dat op de tablet anders zou zijn. De enige twee browsers die zogezegd voor de tablet zijn gemaakt (maxthon en dolphin pad) heb ik ook getest op de tablet en die doen in mijn ogen ook onder voor de standaard browser. Dolphin is wel nog snel en redelijk vlot, maar niet meer dan de standaard browser. Aangezien de lag daar ook aanwezig is en zaken als kopiëren beter zijn ingebouwd in de standaard browser geniet die ook mijn voorkeur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Ik neem aan dat je op je GSM een ander besturingssysteem hebt draaien. Dat maakt uit lijkt mij. Of draai je honeycomb op je GSM?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GJA
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 17-09 20:39

GJA

(jarig!)
Ik zou graag het toetsenbord bij het inloggen veranderen. Er zitten standaard geen cijfers op. Nu heb ik swype al geïnstalleerd maar die verschijnt niet bij het in loggen. Iemand een idee?

Daikin EHVH08S23EJ9W binnen, ERGA08EAV3H7 buiten | Alfen Eve Single Pro-Line 3-fase | HassIO | DJI Mini 2 | Paard | MK3 ST | fixt keukenapparatuur en WaDro | HT-A2 | gasloos | RF900R | KLR650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frigolamptje
Wybo schreef op zondag 28 augustus 2011 @ 18:44:
Ik neem aan dat je op je GSM een ander besturingssysteem hebt draaien. Dat maakt uit lijkt mij. Of draai je honeycomb op je GSM?
Volgens mij doet dat er niet toe als de 3th party browser zelf niet specifiek voor honeycomb geschreven is? Nuja, het is ieder voor zich, voor mij is de standaard browser de beste op dit moment, gebruikt iemand liever een andere dan is dat geen probleem natuurlijk :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GJA schreef op zondag 28 augustus 2011 @ 19:51:
Ik zou graag het toetsenbord bij het inloggen veranderen. Er zitten standaard geen cijfers op. Nu heb ik swype al geïnstalleerd maar die verschijnt niet bij het in loggen. Iemand een idee?
Hackers keyboard bevalt mij prima :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silvin
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 19:56
Na al enige tablets in m'n bezit te hebben gehad mag ik me nu officieel bezitter noemen van de TF :) En eerlijk gezegd is het de beste ervaring tot zo ver. De cominatie met het toetsenbord is een meesterzet, het apparaat is chique en met versie 3.2 van Android is Honeycomb aardig volwassen.

Nu zit ik met 1 probleem. Mijn tablet gaat niet in deep sleep mode. Voordat je nu zegt; kijk op Google, dock instellingen enz... Het gaat niet om de de dock. De TF gaat sowieso niet in deep sleep mode. De Wifi instellingen zijn zo ingesteld dat het die uit gaat wanneer het scherm uit gaat en dat lijkt ook te werken. Wanneer ik de TF ontwaak moet er eerst snel verbinging worden gezocht met het netwerk. Prima dus.
Het lijkt er dan ook op dat er een app of service is die de TF uit z'n diepe slaap houdt. Echter; als ik een monitor-app gebruik als Where's my droid power dan komt er geen enkele app/service uit die buitensporig actief is. Maar de standbytijd is der mate kort (-5-8% per uur) en CPU spy geeft 0% deep sleep aan na uren standby dat er wel iets *moet* zijn.

Heeft iemand nog tips/trucs/andersoortige opmerkingen om mij te helpen nog meer van de TF te houden ;) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Ik zou eens alle widgets langs lopen. Bij mij lag het daar aan. Of wizz of earthquake was bij mij de boosdoener.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Om te zien wat de meeste batterij gebruikt kijk ik in instellingen-Over de tablet-Accugebruik. Het bleek dat ik hier wel kon zien dat Google Maps m'n battery leegvrat. In Norton Utillities was dat niet te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
Silvin schreef op maandag 29 augustus 2011 @ 00:30:
Na al enige tablets in m'n bezit te hebben gehad mag ik me nu officieel bezitter noemen van de TF :) En eerlijk gezegd is het de beste ervaring tot zo ver. De cominatie met het toetsenbord is een meesterzet, het apparaat is chique en met versie 3.2 van Android is Honeycomb aardig volwassen.

Nu zit ik met 1 probleem. Mijn tablet gaat niet in deep sleep mode. Voordat je nu zegt; kijk op Google, dock instellingen enz... Het gaat niet om de de dock. De TF gaat sowieso niet in deep sleep mode. De Wifi instellingen zijn zo ingesteld dat het die uit gaat wanneer het scherm uit gaat en dat lijkt ook te werken. Wanneer ik de TF ontwaak moet er eerst snel verbinging worden gezocht met het netwerk. Prima dus.
Het lijkt er dan ook op dat er een app of service is die de TF uit z'n diepe slaap houdt. Echter; als ik een monitor-app gebruik als Where's my droid power dan komt er geen enkele app/service uit die buitensporig actief is. Maar de standbytijd is der mate kort (-5-8% per uur) en CPU spy geeft 0% deep sleep aan na uren standby dat er wel iets *moet* zijn.

Heeft iemand nog tips/trucs/andersoortige opmerkingen om mij te helpen nog meer van de TF te houden ;) ?
zouden we misschien ook mogen weten welke andere tablets je al hebt gehad? dan weten we weer iets meer over tegen welke tablets de tf kan tippen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuske
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 18-09 21:21
Gisteren de mijne toch maar geroot om te kunnen tweaken. Ook een andere rom geprobeerd, revolver 2.5.
Ik vind er tot nu toe niet heel veel verschil in zitten, ik ga prime ook maar eens proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
[b]Anton.net schreef op maandag 29 augustus 2011 @ 09:47:zouden we misschien ook mogen weten welke andere tablets je al hebt gehad? dan weten we weer iets meer over tegen welke tablets de tf kan tippen :)
Whehe, daarom had ik ook al in z'n gadjetfreak-postgschiedenis zitten neuzen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Silvin schreef op maandag 29 augustus 2011 @ 00:30:

Kijk eens bij Instellingen, Apps, Actieve instellingen.

Als daar Mynet aanstaat, klik deze dan uit totdat hij helemaal weg is.

Dit was bij mij de oorzaak dat hij niet in "deep sleep" ging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tharonald
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 27-12-2021
msmilde schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 09:18:
heeft iemand al eens een app gevonden waarmee het wel mogelijk is om losse .srt bestanden afgespeeld te krijgen op de tv? Ik heb nu de DicePlayer trial geprobeerd en daarmee worden de subs ook op de tablet afgespeeld en de film op de tv. Je kunt wel de locatie van de subs aanpassen (bijv naar boven), maar ook dan blijven deze op de tablet....
Ik ben ook al lang opzoek naar een goede oplossing hiervoor. Je kunt in handbrake de optie burnin selecteren tijdens het converteren, maar dit werkt alleen als de ondertiteling al in de source zit. Losse .srt kun je niet inburnen. Ik heb wel op mijn iMac submerge gekocht, deze kan omzetten naar ipad formaat en de subs erin zetten. al om al erg veel werk, moet allemaal toch makkelijker kunnen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silvin
Wybo schreef op maandag 29 augustus 2011 @ 07:42:
Ik zou eens alle widgets langs lopen. Bij mij lag het daar aan. Of wizz of earthquake was bij mij de boosdoener.
Daar zal het niet aan liggen denk ik. Er staan geen andere widgets op dan de originele weer-, klok- en bookmarkswidget. Die weerwidget ververst zich eens per 4 uur.
Verwijderd schreef op maandag 29 augustus 2011 @ 07:52:
Om te zien wat de meeste batterij gebruikt kijk ik in instellingen-Over de tablet-Accugebruik. Het bleek dat ik hier wel kon zien dat Google Maps m'n battery leegvrat. In Norton Utillities was dat niet te zien.
Niks vreemds te zien hier. Wifi en OS gebruiken het meeste energie, daarna zwakt het allemaal ver af. Helaas wordt ik er weinig wijzer van.
Verwijderd schreef op maandag 29 augustus 2011 @ 11:17:
[...]

Kijk eens bij Instellingen, Apps, Actieve instellingen.

Als daar Mynet aanstaat, klik deze dan uit totdat hij helemaal weg is.

Dit was bij mij de oorzaak dat hij niet in "deep sleep" ging.
Hier bekroop mij een klein 'bingo' gevoel ;) Die service staat al aan zolang de tablet aan staat. Heb 'm nu volledig afgesloten en ga eens testen. Hopelijk is mijn bingogevoel gerechtvaardigd.
Anton.net schreef op maandag 29 augustus 2011 @ 09:47:
[...]

zouden we misschien ook mogen weten welke andere tablets je al hebt gehad? dan weten we weer iets meer over tegen welke tablets de tf kan tippen :)
Uiteraard. Zelf ben ik in bezit geweest van de Point of View Tegra Tab 10.2, de iPad en de Samsung Galaxy Tab. Daarnaast heb ik de iPad 2, Archos 70&101 en verscheidene aPad/ePad/Flytouch/Chinese meuk eens uitgebreid mogen testen. Indien er interesse voor is wil ik best een klein vergelijkend warenonderzoekje schrijven waarom de TF voor mij de beste tablet lijkt te zijn. Het wordt wel weer eens tijd dat ik wat meer op GoT ga zetten, maar ja... wie heeft de tijd? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyw00d
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 11-09 13:04
Silvin schreef op maandag 29 augustus 2011 @ 12:44:
[...]

Daar zal het niet aan liggen denk ik. Er staan geen andere widgets op dan de originele weer-, klok- en bookmarkswidget. Die weerwidget ververst zich eens per 4 uur.

[...]

Niks vreemds te zien hier. Wifi en OS gebruiken het meeste energie, daarna zwakt het allemaal ver af. Helaas wordt ik er weinig wijzer van.

[...]

Hier bekroop mij een klein 'bingo' gevoel ;) Die service staat al aan zolang de tablet aan staat. Heb 'm nu volledig afgesloten en ga eens testen. Hopelijk is mijn bingogevoel gerechtvaardigd.

[...]

Uiteraard. Zelf ben ik in bezit geweest van de Point of View Tegra Tab 10.2, de iPad en de Samsung Galaxy Tab. Daarnaast heb ik de iPad 2, Archos 70&101 en verscheidene aPad/ePad/Flytouch/Chinese meuk eens uitgebreid mogen testen. Indien er interesse voor is wil ik best een klein vergelijkend warenonderzoekje schrijven waarom de TF voor mij de beste tablet lijkt te zijn. Het wordt wel weer eens tijd dat ik wat meer op GoT ga zetten, maar ja... wie heeft de tijd? ;)
Misschien interresant om jouw ervaring in een review te stoppen.

[ Tesla MIG MYP ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
Silvin schreef op maandag 29 augustus 2011 @ 12:44:
[...]

[...]

[...]

[...]

idd goed idee,

mensen we hebben hier te maken met een zware tabletfanaat die de tf de beste vind!!! *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CappieL
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 19-09 13:25
*O* *O* *O*
Zou je in een nut-shell kunnen aangeven wat voor jou de belangrijkste voor's en tegen's zijn van de TF t.o.v. het scala wat jij al hebt kunnen testen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silvin
Anton.net schreef op maandag 29 augustus 2011 @ 13:11:
[...]

idd goed idee,

mensen we hebben hier te maken met een zware tabletfanaat die de tf de beste vind!!! *O*
Hohoho, ik ben geen tabletfanaat :p Meer een gadgetliefhebber die zich de laatste tijd veel bezig houdt met tablets. Zal eens kijken of ik vandaag of morgen een leuk stukje kan tikken over de verschillen tussen de tablets. Ook het verwerken in een review is een goed idee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Ik ben erg benieuwd :)

Ik heb de iPad 2 ook gehad. Maar dat was niks voor mij. Te weinig vrijheid en geen widgets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IkWilbert
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18:00

IkWilbert

Het is mij!

CappieL schreef op maandag 29 augustus 2011 @ 13:18:
*O* *O* *O*
Zou je in een nut-shell kunnen aangeven wat voor jou de belangrijkste voor's en tegen's zijn van de TF t.o.v. het scala wat jij al hebt kunnen testen?
Mooi overzicht voor je, TF komt als beste uit de test ;)
http://nl.hardware.info/r...vergelijkingstest-tablets

I intend to live forever. So far, so good.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• notsonewbie
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14-05 10:12

notsonewbie

...---...---...---

Ondanks of dankzij de laatste update heb ik zelfs iets meer wifi uitval dan eerder.
De TF verliest dan verbinding en vindt die pas na een aantal 'knipperingen pogingen' weer.
En soms vind ie de wifi ook niet, dan zet ik de TF "uit" (soft) en aan en dan werkt het weer een tijdje.

Daar ik de laptop beneden heb gezet hiervoor, ook middels alleen wifi op internet, kan ik vaststellen dat deze de verbinding niet verliest en de router dus diens werk doet. Uit het router blog blijkt ook dat de TF net als de andere wifi apparaten hier netjes telkens hetzelfde IP nummer krijgt.

Wat ik reeds probeerde is een ander kanaal en wel/geen of ander type encryptie, dat loste het niet op voor de TF.
Ook is na de laatste firmware update de N snelheid nog steeds resulterende in slechts een 54 MB verbinding die netto er 12 a 22 Mbit haalt (30 heb ik sinds dag 3 of zo niet meer gezien)

Hopelijk herkent iemand dit en weet de oplossing.
Als anderen dit ook hebben is dat kl#te natuurlijk, maar dan weet ik tenminste dat het sinds de laatste update is.
zie bijv. ook: klik hier

[ Voor 6% gewijzigd door notsonewbie op 29-08-2011 15:38 ]

http://tweakers.net/gallery/45440/sys | Als het in de manual staat is dat fout.... (Creative ZEN scherm perikelen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferry34
  • Laatst online: 22:28
mn archos wilde geen N draft doen wanneer de router op n kanaal hoger dan 11 staat, heb ik gelezen.
Heb t nooit gechecked.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-08 23:52

MeNTaL_TO

The future is not set

notsonewbie schreef op maandag 29 augustus 2011 @ 15:25:
Ondanks of dankzij de laatste update heb ik zelfs iets meer wifi uitval dan eerder.
De TF verliest dan verbinding en vindt die pas na een aantal 'knipperingen pogingen' weer.
En soms vind ie de wifi ook niet, dan zet ik de TF "uit" (soft) en aan en dan werkt het weer een tijdje.

Daar ik de laptop beneden heb gezet hiervoor, ook middels alleen wifi op internet, kan ik vaststellen dat deze de verbinding niet verliest en de router dus diens werk doet. Uit het router blog blijkt ook dat de TF net als de andere wifi apparaten hier netjes telkens hetzelfde IP nummer krijgt.

Wat ik reeds probeerde is een ander kanaal en wel/geen of ander type encryptie, dat loste het niet op voor de TF.
Ook is na de laatste firmware update de N snelheid nog steeds resulterende in slechts een 54 MB verbinding die netto er 12 a 22 Mbit haalt (30 heb ik sinds dag 3 of zo niet meer gezien)

Hopelijk herkent iemand dit en weet de oplossing.
Als anderen dit ook hebben is dat kl#te natuurlijk, maar dan weet ik tenminste dat het sinds de laatste update is.
zie bijv. ook: klik hier
Mooi ben dus niet de enige met dit probleem, heb het ook op het werk en dacht dat het daar aan de wifi lag, toen ik opmerkte dat het thuis ook gebeurde.
Bij mij staat wifi vast op kanaal 9 ivm drukte in de buurt en het feit dat de TF niet alle kananel heeft.

[ Voor 3% gewijzigd door MeNTaL_TO op 29-08-2011 15:55 ]

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Ik heb een poos terug onze router terug gezet van N naar G. Ik weet niet meer of de TF er problemen mee had, maar diverse andere apparaten in huis wel.
Het kwam op mij over alsof N dan wel sneller was maar ook veel storingsgevoeliger. Sinds de verandering op geen van de mobiele apparaten meer last gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Julian
Ferry34 schreef op maandag 29 augustus 2011 @ 15:45:
mn archos wilde geen N draft doen wanneer de router op n kanaal hoger dan 11 staat, heb ik gelezen.
Heb t nooit gechecked.
Ik ben heel lang aan het kutten geweest omdat mijn verbinding elke 28,5 minuut wegviel. Bleek uiteindelijk alleen in Andchat (irc) te zijn, de verbinding zelf bleef gewoon bestaan.

Je moet inderdaad rekening houden met het kanaal. Zet hem anders vast op een kanaal, dat is een tip die ik gelezen heb. Andere tip is je tablet een vast IP geven. Dat kan ook op de tablet zelf, itt Windows kan je het per netwerk instellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kruila
grote vergelijkingstest tablets:

edit: zie net dat ie was gepost, dubbel genaaid houdt beter.

[ Voor 23% gewijzigd door kruila op 29-08-2011 16:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyw00d
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 11-09 13:04
Die is enkele posts hierboven al geplaatst door IkWilbert - Alsnog bedankt. Het blijft een goeie review.

[ Tesla MIG MYP ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kruila schreef op maandag 29 augustus 2011 @ 16:50:
grote vergelijkingstest tablets:

edit: zie net dat ie was gepost, dubbel genaaid houdt beter.
Mooi complete en onbevooroordeelde review.... duidelijk een TF fan als je zijn conclusie en tussen de regels door leest, en niet een vooringenomen Apple fanboy, waar ik bij de eerste alinea even aan dacht toen hij over het superieure iOS begon.
Echter hoe hij aan maar 3,5 uur extra komt met de TF dock in plaats van dik 8 uur wat ik er met intensief gebruik extra uitpers is mij een raadsel.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 29-08-2011 21:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JEV
  • Laatst online: 31-01-2023

JEV

Ja klopt alleen niet.
In de review en de conclusie wordt er geschreven dat de Transformer geen usb-host is.
Hoe kan het dan zijn dat ik mijn 3 TB Lacie harde schijf er aan kan hangen en er mee kan werken.
Ook zijn ze er op xda in geslaagd er een Ethernet adapter en een 3G stick op aan te sluiten.
Zo waarom zeggen ze dan in de review dat de Transformer geen usb-host is???

There are three kinds of death in this world. There's heart death, there's brain death, and there's being off the network. Guy Almes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quindor
  • Laatst online: 17-09 14:50

Quindor

Switching the universe....

JEV schreef op maandag 29 augustus 2011 @ 21:18:
[...]

Ja klopt alleen niet.
In de review en de conclusie wordt er geschreven dat de Transformer geen usb-host is.
Hoe kan het dan zijn dat ik mijn 3 TB Lacie harde schijf er aan kan hangen en er mee kan werken.
Ook zijn ze er op xda in geslaagd er een Ethernet adapter en een 3G stick op aan te sluiten.
Wellicht omdat de Transformer dit alleen is in combinatie met de dock? Want die dingen werken bij mij ook allemaal prima.

Intermit.Tech YouTube Kanaal, Intermit.Tech Blog, QuinLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
Klopt, wanneer de usb-host niet op het dock maar op de tablet zelf zit (net als de mini-hdmi) is men echt tevreden daaro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JEV schreef op maandag 29 augustus 2011 @ 21:18:
[...]

Ja klopt alleen niet.
Zoals hierboven al is geschreven.... de review gaat hoofdzakelijk over de tablet, om het eerlijk te houden in vergelijk met bevoorbeeld kale planken als de iPad2.
Dat er tablets met een al dan niet optioneel dock zijn zoals de slate, de transformer en nog een paar wordt slechts genoemd als het extra functionaliteit biedt bovenop een fysiek toetsenbord, zoals bij de TF accuduur, USB en full size memory cards.
De kale transformer heeft geen usb-host, en dus klopt het verhaal.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 29-08-2011 21:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• notsonewbie
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14-05 10:12

notsonewbie

...---...---...---

Ik vind die hier al 4 maal aangehaalde test niet zo heel goed, zoals vele testen, waarom?, duidelijk :

Helaas testten ook jullie (hardware info) de WIFI claims niet, met name op de 'N wifi' tablets.

Op mijn tablet, de winnaar asus transformer, haal ik max. 22 Mbit, elders lees ik gelijke klachten.
Zelf meldt het tablet ook een gemeten verbinding van 54 Mbit in het setting-menu.
Ik draai honeycomb 3.2 en de laatste asus firmware OTA van 25 aug. jl.
Mijn router is een belkin N1 die met alle andere wifi apparaten hier minimaal netto 200 Mbit haalt en de volle 60 Mbit van kabel internet. Nu opperen sommigen dat dit aan de SSD ligt, dat weet ik dan weer niet, echter in dat geval dan is N wifi techniek dus overbodig gewoon, maakt e.e.a. duurder.

Hopelijk komt er ook nog een losse wifi test van tablets want dat lijken pure marketing leugens. Daaruit blijkt dan de werkelijke wifi speed, cq die van de gebruikte ssd's

E.e.a. probeerde ik overigens met encryptie, zOnder encryptie, op 2,4 Ghz, wel/geen mimo, QoS, kanaal 2, 6 en 10, op 5 meter en 10 meter afstand, de tablet boven de router houdende, er naast.... maakt allemaal niet echt verschil. N? N-o way.

http://tweakers.net/gallery/45440/sys | Als het in de manual staat is dat fout.... (Creative ZEN scherm perikelen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quindor

Quindor

notsonewbie schreef op maandag 29 augustus 2011 @ 21:41:
Ik vind die hier al 4 maal aangehaalde test niet zo heel goed, zoals vele testen, waarom?, duidelijk :

Helaas testten ook jullie (hardware info) de WIFI claims niet, met name op de 'N wifi' tablets.

Op mijn tablet, de winnaar asus transformer, haal ik max. 22 Mbit, elders lees ik gelijke klachten.
Zelf meldt het tablet ook een gemeten verbinding van 54 Mbit in het setting-menu.
Ik draai honeycomb 3.2 en de laatste asus firmware OTA van 25 aug. jl.
Mijn router is een belkin N1 die met alle andere wifi apparaten hier minimaal netto 200 Mbit haalt en de volle 60 Mbit van kabel internet. Nu opperen sommigen dat dit aan de SSD ligt, dat weet ik dan weer niet, echter in dat geval dan is N wifi techniek dus overbodig gewoon, maakt e.e.a. duurder.

Hopelijk komt er ook nog een losse wifi test van tablets want dat lijken pure marketing leugens. Daaruit blijkt dan de werkelijke wifi speed, cq die van de gebruikte ssd's

E.e.a. probeerde ik overigens met encryptie, zOnder encryptie, op 2,4 Ghz, wel/geen mimo, QoS, kanaal 2, 6 en 10, op 5 meter en 10 meter afstand, de tablet boven de router houdende, er naast.... maakt allemaal niet echt verschil. N? N-o way.
Dat het aan de SSD ligt lijkt me wel echt de grootste onzin ooit. De tablet heeft gewoon geen N, klaar.

Besides, testen met een fatsoenlijke netwerk tool (iperf) en je weet het zo! Enige manier om consequent duidelijk test resultaten te halen en deze te kunnen vergelijken.

Mijn Samsung Galaxy S II bijvoorbeeld kan wel N. Zowel op 2.4Ghz als op 5Ghz. Wat dat betreft is N ook echt een domme standaard. Enige standaard welke voor meerdere verschillende dingen kan staan. :S Lekker handig.

BTW 54G wireless zal nooit meer dan zo'n 22Mbit a 24Mbit effectief. Dat komt (wederom door belachelijk gebruik van standaarden) omdat wireless half-duplex is. Waarbij een bekabeld netwerk dit betekend dat het verkeerd niet tegelijkertijd dezelfde kant op kan, en je dus effectief zeg 100Mbit of je 100Mbit kabeltje kunt halen, betekend dit bij wireless dat je NOOIT meer dan de helft van de snelheid kunt halen. 300Mbit is dus ook maar 150Mbit. En dan gaan we al helemaal er niet over beginnen dat je hiervoor minimaal 3 kanalen nodig hebt, of wel het complete 2.4Ghz spectrum en dat dus nooit KUNT halen.

5Ghz ftw. Maar goed, devices met dat erin beginnen eindelijk te komen.

Verder acht ik N niet echt heel nuttig (5Ghz wel!) voor in een tablet of telefoon, maar als het erop staat dat deze het kan, moet ie dat ook gewoon doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beschuit
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23:09

beschuit

Why yes, a bulletproof vest

notsonewbie schreef op maandag 29 augustus 2011 @ 21:41:E.e.a. probeerde ik overigens met encryptie, zOnder encryptie, op 2,4 Ghz, wel/geen mimo, QoS, kanaal 2, 6 en 10, op 5 meter en 10 meter afstand, de tablet boven de router houdende, er naast.... maakt allemaal niet echt verschil. N? N-o way.
En wat kan je nu niet met je tablet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiswum

Kiswum

Gadget reviewer

Quindor, het ligt aan de gebruikte adapter, de meeste routers gaan hier niet goed mee overweg. Wifi N bstaat wel, mits je aan de juiste eisen voldoet. O.a. linksys eist dat je een 5Ghz bandbreedte gebruikt en dit is vaak ook gekoppeld aan Wifi-A.

Meer info hierover zie mijn post van 1-2 weken geleden over dit onderwerp.
Transformer heeft alleen Wifi B/G/N
asus.com/Eee/Eee_Pad/Eee_Pad_Transformer_TF101/#specifications

Wil je het wel hebben, dan zul je voor 22 euro een intel abgn wifi adapter moeten halen en inbouwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quindor

Quindor

Kiswum schreef op maandag 29 augustus 2011 @ 22:08:
Quindor, het ligt aan de gebruikte adapter, de meeste routers gaan hier niet goed mee overweg. Wifi N bstaat wel, mits je aan de juiste eisen voldoet. O.a. linksys eist dat je een 5Ghz bandbreedte gebruikt en dit is vaak ook gekoppeld aan Wifi-A.

Meer info hierover zie mijn post van 1-2 weken geleden over dit onderwerp.
Transformer heeft alleen Wifi B/G/N
asus.com/Eee/Eee_Pad/Eee_Pad_Transformer_TF101/#specifications

Wil je het wel hebben, dan zul je voor 22 euro een intel abgn wifi adapter moeten halen en inbouwen.
Ik snap niet helemaal wat je bedoelt. Ik weet dat het zo in elkaar steekt. Maar vind het dom dat N zo'n wazige standaard is op 2.4Ghz of/en 5Ghz met 2 of 3 kanalen, etc.

Verder gebruik ik een WRT610N rev2 met DD-WRT waardoor deze prima N kan op 2.4Ghz en 5Ghz tegelijk. :)

Op dit moment met de transformer geconnect met een Sweex LW320, helaas ook maar 54Mbit. De rest van mijn spullen halen wel meer. Dan heeft ie wellicht wel N, maar dan werkt het nog steeds niet naar behoren.

p.s. Intel mag op 2.4Ghz niet meer claimen dan 2 kanalen van de benodigde 3 voor 300Mbit. Komt door iets wat ze neighborhood friendly nog wat noemen. Kan de link eventjes niet vinden. Wel een overzicht hoeveel kanalen en antenne's je nodig hebt voor een bepaalde bandbreedte.

[ Voor 13% gewijzigd door Quindor op 29-08-2011 22:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiswum

Kiswum

Gadget reviewer

Heb zelf een wrt610v1 en een linksys E4300, zelfs de laatste werkt alleen samen met kaarten die op 5Ghz werken. Bij sommige apparaten komt het overigens wel voor dat ze 160Mbps halen en hierdoor 80 effectief.

Met deze transformer bleef ik in de buurt van mijn router op 39 hangen op wifi G, hij vind mijn Wifi N dus ook niet, maar goed ik hoef niet talloze dingen te downloaden en voor HD materiaal is de transformer snel genoeg als ik zou willen, maar hiervoor heb ik hem niet gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kiswum schreef op maandag 29 augustus 2011 @ 23:01:
Heb zelf een wrt610v1 en een linksys E4300, zelfs de laatste werkt alleen samen met kaarten die op 5Ghz werken. Bij sommige apparaten komt het overigens wel voor dat ze 160Mbps halen en hierdoor 80 effectief.
Ach, ik heb hier een kakelverse Acer laptop met N wifi staan die keurig op 144Mbit verbindt met een Sitecom X3 router (die overigens 300Mbit zou moeten aankunnen op N), echter download technisch haal ik zelfs als ik een halve meter van die router zit en op een schoon kanaal nog geen 60Mbit... terwijl ik vast bekabeld gewoon de volle 100Mbit uit mijn glas kan trekken...
De N standaard is leuk, maar tussen maximaal op papier halen en de realiteit zitten (net als die beruchte home plugs die soms met 300Mbit adverteren) vaak gigantische verschillen.
Dit alles lijkt me overigens geen reden om de transformer links te laten liggen, want waar heb je die idiote bandbreedte dan voor nodig? Streaming HD is het enige wat me zo te binnen schiet, want geen hond gaat DVD's downloaden op een tablet via usenet of iets dergelijks waarvoor je dikke verbindingen zou willen hebben?

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 29-08-2011 23:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frigolamptje
*knip* Naar ander topic verplaatst ;)

Wat de app betreft om subs te zien of mijn tv: die zoek ik ook! Heb met mijn gsm namelijk hetzelfde probleem, via hdmi geen subs op de tv...

[ Voor 61% gewijzigd door Frigolamptje op 30-08-2011 13:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrasher
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 17:51

Chrasher

Tevree met z'n PS5

Heb even mijn pad gecontroleerd op de Wifi verbinding. Hij geeft hier een verbindingssnelheid van 65Mbps aan.
Lijkt erop dat er 1 kanaal gebruikt wordt, want mijn laptop komt tot 130Mbps.
Zal eens kijken of ik mijn router eens wat sneller kan instellen (laptop kan 300Mbps halen, maar dat gaf wat problemen hier) en dan eens kijken wat mijn transformer doet.

Na wat testen gebruikt de Transformer volgens mij alleen 1 kanaal in de 20Mhz band. Vandaar die maximale 65Mbps hier. Ik had de 40Mhz band hier uitgeschakeld omdat mijn laptop daardoor korter meeging op een acculading. Als die wel aanstaat kan ik 300Mbps halen, maar de Transformer blijft gewoon op 65Mbps staan.

p.s. Heb hier trouwens een Belkin N1 router

[ Voor 33% gewijzigd door Chrasher op 30-08-2011 00:27 ]

PSN-id: Chrasher

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chrasher schreef op maandag 29 augustus 2011 @ 23:57:
Als die wel aanstaat kan ik 300Mbps halen, maar de Transformer blijft gewoon op 65Mbps staan.

p.s. Heb hier trouwens een Belkin N1 router
Is dat nu een reden om geen transformer te kopen, want dat wordt nu een beetje hoog opgespeeld lijkt het?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwaazaar
  • Laatst online: 16-09 17:00
notsonewbie schreef op maandag 29 augustus 2011 @ 15:25:
Heb ik dus ook gemerkt. Echter bleek mijn telefoon (Android 2.2) op dat moment ook de verbinding te zijn verloren, even later waren ze beiden weer geconnect. M'n laptop zit aan dezelfde router (Netgear WNDR3700), maar dan via 5Ghz en die heeft nergens last van.
Ik heb nu via Wifi Analyzer (appje) het meest vrije kanaal opgezocht en die ingesteld voor 2,4Ghz. Ik zal eens kijken of dat helpt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beele
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 24-02 10:31
Weet er iemand waar ik een azerty dock zou kunnen vinden? (via de asus site in het frans gaat dit, maar mijn account is in het nederlands en dan krijg ik blijkbaar vanzelf qwerty)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• my_fiero
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 18-09 12:58
_gibeon_ schreef op zaterdag 27 augustus 2011 @ 21:18:
quote:

[...]

Had ik in het begin ook, je hebt (eenmalig) een app zoals bijv. Bluetooth File Transfer nodig, die laat je verbinding met elkaar maken en dan is ook het profiel (het sleuteltje) zichtbaar.

Vraag me niet waarom het zo moet, maar het werkt wel. ;)
Ik ben nu al een geruime tijd bezig, maar tot op heden helaas zonder suc6
tether via Wifi werkt soms wel soms niet, maar via bluetooth of USB conection gaat gewoon niet.
Kan/Wil iemand dit eens duidelijk toelichten hoe dit nu moet?

Heb zelf de HTC-HD2 met android 2.3.3 (van de Nexus One) samen met de Asus TF 32Gb (met dock)
De bluetooth verbinding zien elkaar en ik kan verbinden (controleer of beide app het zelfde nummer krijgen, en dat gaat ook goed, vervolgens komt er een verbinding met de sleutel er bij
maar hij zegt dat die niet verbonden is :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shodan
  • Laatst online: 18-09 21:48
Frigolamptje schreef op maandag 29 augustus 2011 @ 23:36:
Ik wil geen reclame maken, maar wie nog een sleeve zoekt, kijk hier even: http://www.123bestdeal.co...er-10-inch-Tablet-PC.html

Heb hem net binnen, vreesde wat voor kwaliteit, maar ben er echt tevreden over. Sluit perfect over de eee pad, ziet er goed uit en geeft alle bescherming die je verwacht van een sleeve. Ik ben blij, kan hem nu zonder zorgen meenemen in mijn ruzak :)!

...
Hier Heb je bijna exact dezelfde hoes, maar dan voor minder dan de helft van de prijs. Denk dat het wel dezelfde is, hij past perfect om de transformer gedocked, echter als je alleen de pad erin doet, blijft hij een klein beetje open staan bij mij, maar dat vind ik niet zo erg.

Dit hoort natuurlijk meer in het accessoires topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kielkiel
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 22:38
Shodan schreef op dinsdag 30 augustus 2011 @ 11:05:
[...]

Hier Heb je bijna exact dezelfde hoes, maar...
En de sleeve is volgens de website zelfs wasbaar in de wasmachiene ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RavenLord schreef op zondag 28 augustus 2011 @ 08:17:
:( Heb ik weer. Gisteravond weer thuis van een dagje weg, is de TF weer leeg. Paar keer deze week gehad dat ie binnen een dag, zonder gebruik toch op een of andere manier zelf "aan" is gegaan en met zijn wifi verbinding heeft lopen stampen. Tenminste, dat is wat ik in het accuverbruik terug zag.
Maar gisteravond een ander probleem erbij, want hij wil dus helemaal niet meer opladen lijkt het en dus ook niet meer aan gaan.
Bij het aanzetten zie ik alleen een seconde het beeld van een batterij en dan stopt ie weer.
De acculader zelf wordt ook niet warm. Dus ergens gaat het niet goed... zucht.

Als ik de acculader fysiek omdraai in het stopcontact, dan voel ik wel dat de buitenkant van de TF "onder stroom" staat. Waardoor ik dus niet denk dat ik een draadbreuk heb in de kabel oid en er dus wel stroom naar de TF gaat. Maar toch wil die #$% accu maar niet opladen...
Iemand een idee wat ik nog kan proberen? Ik heb geen docking btw. De TF hangt nu aan de USB van de PC, in de hoop dat daar nog iets van stroom misschien doorheen loopt. Maar voorlopig nog helemaal niets... :-(
Leg de oplader een halfuurtje in de vriezer. Werkte bij mij. Raar maar waar.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frigolamptje
Verwijderd schreef op dinsdag 30 augustus 2011 @ 19:21:
[...]

Leg de oplader een halfuurtje in de vriezer. Werkte bij mij. Raar maar waar.....
Mja als hij via usb ook niet oplaadt denk ik niet dat het probleem bij de lader ligt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivk
  • Laatst online: 12-08-2024
Chrasher schreef op maandag 29 augustus 2011 @ 23:57:
Na wat testen gebruikt de Transformer volgens mij alleen 1 kanaal in de 20Mhz band. Vandaar die maximale 65Mbps hier. Ik had de 40Mhz band hier uitgeschakeld omdat mijn laptop daardoor korter meeging op een acculading. Als die wel aanstaat kan ik 300Mbps halen, maar de Transformer blijft gewoon op 65Mbps staan.
Tussen 802.11g en 802.11n op telefoons/tablets die het nu ondersteunen is er niet zoveel verschil in snelheid, aangezien deze (iPhone 4, Galaxy S, tab, iPad, TF etc.) alleen 1-stream en 20MHz channels ondersteunen wat resulteert in een maximale verbindingssnelheid van 65Mbps (respectievelijk 72Mbps met Short Guard Interval ondersteuning). Zie de gebruikte chip in die telefoons/tablets bijvoorbeeld: BCM4329 en wel up to MCS 7.
Lijkt mij dat de TF ook maar ondersteuning voor 65/72Mbps als max verbindingssnelheid heeft, al kan ik de wireless chip die er in gebruikt wordt niet direct vinden. Lijkt mij dat het deze Murata chip is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 8ballvin
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 01-07 22:57
Voor mijn telefoon galaxy S2 gebruik ik vaak het programma kies-air van samsung.
Makkelijk je telefoon beheren vanaf elke pc met de browser . Nu heb ik deze app ook op mijn transformer gezet en hoopte dat het zou werken, maar het werkt alleen op samsung apparaten. weet iemand een andere app die hetzelfde doet als kies-air, maar dan voor de transformer??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soulcrusher
  • Laatst online: 10-09 11:40
Shodan schreef op dinsdag 30 augustus 2011 @ 11:05:
[...]

Hier Heb je bijna exact dezelfde hoes, maar dan voor minder dan de helft van de prijs. Denk dat het wel dezelfde is, hij past perfect om de transformer gedocked, echter als je alleen de pad erin doet, blijft hij een klein beetje open staan bij mij, maar dat vind ik niet zo erg.

Dit hoort natuurlijk meer in het accessoires topic
Ik heb ook dezelfde hoes in zwart/rood, maar dan nóg goedkoper, Hier ;)

iRacing Profiel

Pagina: 1 ... 55 ... 59 Laatste

Dit topic is gesloten.