Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CappieL
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 19-09 13:25
kwaazaar schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 09:15:
Voor mij belangrijke pro's voor de TF/android: widgets, delen-knop, geen itunes, goedkoper
Belangrijke pro's voor de iPad: veel apps komen eerst (en soms exclusief) voor dit platform uit, al is dat de laatste jaren wel veranderd, kwalitatief iets beter (vermoed ik)
Aangezien het aandeel Android-tablets groeit, zal de pro "veel apps komen eerst voor iPad uit" niet meer opgaan. Je zult vast wel een exclusieve app hebben voor iPad, maar voor Android zal deze ook wel komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VorCha
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 11-06 21:15
CappieL schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 09:19:
[...]

Aangezien het aandeel Android-tablets groeit, zal de pro "veel apps komen eerst voor iPad uit" niet meer opgaan. Je zult vast wel een exclusieve app hebben voor iPad, maar voor Android zal deze ook wel komen.
Zo dacht ik dat Angry Birds er alleen voor de iPad was. Maar goed, wat ik wel en niet weet is geen maatstaf. Ik denk wel dat er een groot aantal mensen zich niet bewust zijn dat veel apps op diverse platformen beschikbaar zijn of dat er gelijkwaardige alternatieven zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oltk
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 15-09 08:57
op XDA staat het volgende changelog:

(Pushed to US and WW devices)
Update appears to lock SOME users to this firmware with no possibility to downgrade (only upgrade) once applied.
19th August 2011
(Pushed to TW and CN devices)
Update appears to lock SOME users to this firmware with no possibility to downgrade (only upgrade) once applied.
Build number: 8.6.5.9-20110816
Wifi updated: v5.2.58
GPS updated: v5.5.8
MobileDock version updated: 0213
Bluetooth v6.20
Android compatibility mode for apps added.
Keyboard on/off switch when docked added.
Selectable cursor type option added (arrow or circle).
Mouse cursor trackpad movement reversed.
Device faster to turn on.
More MyZine options added, and now re-sizable.
Dock typing lag greatly improved.
Multiple languages (with regional dialects) added.
Compass issue fixed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the-spawn
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19-09 11:33

the-spawn

.: Dark Storm :.

Ik ben sinds juni een tevrede eigenaar van een TF1 (B50, zonder dock), echter totdat ik vorige week terug kwam van vakantie en ik de update naar V8.6.5.7 aangeboden kreeg en deze geinstalleerd heb.

Hierna merkte ik namelijk op dat ik in een nacht gemiddeld zo'n 30% aan accu verlies. Dit was voorheen zo'n 7%. Daarbij heb ik gewoon Wifi aanstaan en zijn er 2 g-mail accounts actief.

Ik heb gezocht op het internet voor een oplossing en buiten "Heb het al een keer hier gezet maar nog maar een keer. Kijk eens bij Apps > Ontwikkeling > Stand-by en vink deze uit. Misschien is je drain dan verholpen." heb ik nog niets kunnen vinden.
Als ik CPU Spy bekijk zie ik dat hij zelde tot nooit in Deep Sleep gaat, maar voornamelijk op 216Mhz draait.

Ik vraag me erg af hoe dat het kan dat met een software update bij deze build zoiets op kan treden.

Ik weet niet of het nuttig is om de update opnieuw uit te voeren, of wordt het eem RMA.
Ik stoor me hier namelijk best wel aan......

-=Alcohol is mijn vijand, maar in de bijbel staat dat je je vijand lief moet hebben=-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shodan
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 18-09 21:48
Gisteren 2 updates uitgevoerd en ben nu dus eindelijk bij 3.2 aanbeland. Enige verschil wat ik tot nu toe merk is dat van navigeren in portrait stand wat soepeler gaat.

Wat ik wel jammer vind is dat flash playback nog steeds niet helemaal top is. Youtube video's gaan meestal wel goed, maar als ik iets via gametrailers bekijk en hem full screen zet, staat hij na 1 minuut ofzo stil en zegt hij buffering, dan gaat de video niet meer verder. Enige wat ik daar nu aan kan doen is dolphin browser in ipad mode zetten en dan streamen naar 1 van mijn video players, dat gaat iets beter, maar ik merk wel dat een hoop videos op gametrailers dan niet goed draaien!

Eigenlijk best raar dus dat je een device hebt die als pluspunt heeft dat hij flash kan spelen, maar dat dat zo brak is dat het eigenlijk beter werkt op een ipad(2)! Een hoop sites bieden streamen namelijk al als mp4 geschikt voor ipad en dat werkt dan beter dan als ik flash op een site wil bekijken. Wat dat betreft vind ik (op enkele flash sites na) het hele flash gebeuren maar een matig argument om voor honeycomb te gaan.

Echter ben ik nog steeds wel zeer blij met mijn transformer! Het feit dat het allemaal wat opener is (kan zelf gewoon files draggen en droppen waar ik maar wil) en het niet hoeven gebruiken van itunes vind ik nog steeds een erg groot pluspunt van android vs ios.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _gibeon_
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 14:26
Shodan schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 09:28:
Staat hij na 1 minuut ofzo stil en zegt hij buffering, dan gaat de video niet meer verder.
Bufferen heeft weinig met Flash te maken - dat is gewoon je internetverbinding. Als je 'm voor die tijd op pauze zet, kan je dan wel zien dat 'ie gaat pre-loaden/bufferen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shodan
_gibeon_ schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 09:45:
[...]

Bufferen heeft weinig met Flash te maken - dat is gewoon je internetverbinding. Als je 'm voor die tijd op pauze zet, kan je dan wel zien dat 'ie gaat pre-loaden/bufferen?
Nee, dit is niet mijn internetverbinding, die is prima, ik heb genoeg bereik. Internetten gaat razend snel, alleen video's afspelen heeft soms zijn problemen. Als het aan mijn internet verbinding lag ging hij vanzelf wel een keer verder na bufferen, maar hij stopt gewoon. Hij zegt buffering, maar er gebeurt dan gewoon niks meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• my_fiero
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 18-09 12:58
HenkBr schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 07:42:
[...]

Zie mijn berichtje (HenkBr) hierover in dit topic van "woensdag 17 augustus 2011 @ 23:10"
klopt heb ik gelezen (en filmpjes gezien).
Maar hij blijft komen (eigenlijk meteen bij het aan zetten)
En vervolgens steeds om de minuut, ook als ik de TF alle kanten opdraai en beweeg.
De melding gaat dan netjes weg maar komt gewoon weer terug.

De TF is een belgie uitvoering :) en bij software info staat ver 3.2 (als ik op udate klik staat er geen beschikbaar), dus dan zou het toch goed moeten zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
the-spawn schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 09:24:
Hierna merkte ik namelijk op dat ik in een nacht gemiddeld zo'n 30% aan accu verlies. Dit was voorheen zo'n 7%. Daarbij heb ik gewoon Wifi aanstaan en zijn er 2 g-mail accounts actief.

Ik heb gezocht op het internet voor een oplossing en buiten "Heb het al een keer hier gezet maar nog maar een keer. Kijk eens bij Apps > Ontwikkeling > Stand-by en vink deze uit. Misschien is je drain dan verholpen." heb ik nog niets kunnen vinden.
Als ik CPU Spy bekijk zie ik dat hij zelde tot nooit in Deep Sleep gaat, maar voornamelijk op 216Mhz draait.
Ik had ook zoiets. Ik dacht in eerste instantie ook dat het aan de update lag. Toen ben ik gaan uitzoeken welke programma's ik rond die datum geïnstalleerd had. Dat bleken wizz en earthquake te zijn, nadat ik die verwijderd had was mijn drain ook weer weg. Dus ik zou aanraden om eerst daar naar te kijken.

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In een forum kwam ik deze informatie tegen:

,,De op de nederlandse markt uitgebrachte versies ondersteunen niet alle europese WIFI kanalen (12-14). Dit betekend dat een deel van de hotspots niet zichtbaar en dus bruikbaar zullen zijn.
(de meeste smartphones en laptops doen dit namelijk wel!)
Tijdens mijn vakantie heb ik dit als zeer storend ervaren. Dit is een simpele firmware aanpassing.
Als genoeg mensen hierover klagen bij Asus zullen ze het misschien aanpassen.''

Hebben jullie dat ook opgemerkt, of is dit eigenlijk wel zo? En wat voor consequenties heeft dat voor als je in Europa op vakantie bent? Zou voor mij namelijk wel iets zijn om de TF niet aan te schaffen. Zit veel in het buitenland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrasher
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20:09

Chrasher

Tevree met z'n PS5

Had hier mijn Wifi-N router op kanaal 13 staan en kon dus geen verbinding maken met mijn nieuwe Transformer.
Gelukkig heb ik dit met andere apparatuur ook eens meegemaakt, dus heb ik eerst een ander kanaal ingesteld en viola: meteen een draadloze verbinding.

Voor mezelf niet zo'n groot probleem, maar kan me voorstellen dat daardoor tablets worden teruggestuurd omdat het lijkt of de wifi niet werkt. Een aanpassing zou wel handig zijn of een duidelijke melding of waarschuwing tijdens het instellen van de verbinding.

PSN-id: Chrasher

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vriem04
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 17-09 16:11
Apart dat daar onderscheid in maken ( aantal kanalen in de EU knijpen ).
Zijn er nog meer verschillen dan tussen een "EU" versie en een "NON-EU"?

Zelf in het bezit van een US-versie....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertowNL
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 15:00

RobertowNL

For your gear!

Verwijderd schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 20:17:
Ik heb nog geen update ontvangen, bij update staat er dat er wel een update beschikbaar is en dat ik bij de meldingen moet kijken, maar daar staat niets.
zijn er nog meer mensen met WW die nog geen update hebben gekregen?
Had hier het zelfde probleem, factory reset gedaan (vanuit instellingen). Daarna Gmail weer ingesteld en alle apps + instellingen werden automatisch weer terug gezet. Daarna kon ik de update wel installeren.

Gasloos 27/9/24 | WP: Quatt | Bosch Tronic 3500 6kW| WPB: Ariston Nuos Evo+ | 15 x Jinko 390WP (WZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HenkBr
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 21-05 17:04
my_fiero schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 09:54:
klopt heb ik gelezen (en filmpjes gezien).
Maar hij blijft komen (eigenlijk meteen bij het aan zetten)
Na de tweede poging heb ik de melding gekregen dat de kalibratie succesvol is voltooid en daarna is de melding ook nooit meer terug gekomen.
De reden voor kalibratie is de afwijking, die app constateert tussen het intern vastgelegde magnetische noorden en het actuele magnetische noorden. Als hier een afwijking ontstaat, bijvoorbeeld door een metalen bron dicht in de buurt, dan vraagt hij om kalibratie.
Maar het kan best zo zijn dat de laatste 3.2 release wat interne settings heeft gewijzigd, waardoor de vraag om kalibratie opkomt. De update van gisteren heeft mogelijk, die settings weer teruggezet, want ik lees eerder in dit topic dat het "probleem" zou zijn opgelost. De GPS positie bepaalt de exacte afwijking tussen het magnetische noorden en het ware noorden en moet in principe voldoende zijn om automatisch de juiste settings vast te stellen.
Dit aspect zie je overigens ook bij iPhones en BlackBerrys terug komen en is niet uniek voor de TF.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyw00d
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 11-09 13:04
En ook ik behoor nu bij de groep! Zojuist een 16GB aangeschaft zonder toetsenbord - nu op zoek naar een beschermhoes oid.

Hij is nu direct aan het updaten naar 3.2

[ Voor 15% gewijzigd door Cyw00d op 24-08-2011 12:17 ]

[ Tesla MIG MYP ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kielkiel
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 08:08
Op de facebook site van Asus zijn de onderstaande release notes te vinden van de laatste update: 8.6.5.9 Release note, inhoud FOTA update

Afbeeldingslocatie: http://a5.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/310732_184853091585041_106434736093544_419294_8208105_n.jpg

[ Voor 8% gewijzigd door kielkiel op 24-08-2011 12:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akemi
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 19-09 13:46
Je kan zeggen wat je wil maar Asus zit er wel bovenop met hun fixes ! Stock browser lag zou nu ook opgelost moeten zijn. Kan iemand dit al bevestigen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kruila
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 17:58
Cyw00d schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 12:17:
En ook ik behoor nu bij de groep! Zojuist een 16GB aangeschaft zonder toetsenbord - nu op zoek naar een beschermhoes oid.

Goedkope beschermhoes momenteel bij Xenos: € 5,00 (met rits)

Neem het leven niet te serieus; je overleeft het toch niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akemi
  • Laatst online: 19-09 13:46
kruila schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 12:37:
[...]
Past hier de tablet met dock in ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shodan
Akemi schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 12:37:
[...]

Ik heb zelf dit hoesje, zeer goedkoop en tablet met en zonder dock past hier goed in. Echter als je vooral gedocked erin doet is hij daarna wel iets te uitgerekt voor alleen tablet. Maar dan bestel je er gewoon 2 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Accessoires in dit topic graag: Accesoires voor de Asus Eee Pad Transformer TF101

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwaazaar
  • Laatst online: 16-09 17:00
Akemi schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 12:34:
Je kan zeggen wat je wil maar Asus zit er wel bovenop met hun fixes !
Vraag is of dat zo blijft na de release van de TF2. Ik heb ervaring met een router van Asus. Support daarop was erg droevig. Wat dat betreft lijkt dat totaal niet op de support die men nu op de TF geeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MasterMaceMichu
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 18:21
oltk schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 09:24:
op XDA staat het volgende changelog:

(Pushed to US and WW devices)
19th August 2011
(Pushed to TW and CN devices)
[KNIP]
Keyboard on/off switch when docked added.
[KNIP]
Zie deze nergens terugkomen, ook niet in de releasenotes paar posts hierboven. Zit dit er wel in?
Kan het nergens in de settigs oid vinden....

3D Print Service || Activated Carbon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kruila
Akemi schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 12:37:
[...]

ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cooki3s
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 08-09 13:35
CappieL schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 08:40:
Gisteren ook de update naar 3.2 erop gezet en geprobeerd via Joikuspot (Premium) op Nokia E72 te kunnen internetten. Tegen mijn verwachtingen in is het mij gelukt, met de Joikuspot Lite/Free kon mijn TF namelijk geen hotspot vinden, maar met de Premium wel.
Mogelijk komt dit doordat er nu ad-hoc support in de laatste firmware zit (volgens de officiële release notes toch).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kielkiel
Akemi schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 12:34:
Je kan zeggen wat je wil maar Asus zit er wel bovenop met hun fixes ! Stock browser lag zou nu ook opgelost moeten zijn. Kan iemand dit al bevestigen ?
Ik heb gepoogd mijn bericht aan te passen met de stockbrowser en ben daar gauw mee gestopt omdat de lag er nog steeds inzit |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zonekill
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 02-02 17:11
Cyw00d schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 12:17:

Welkom.
Mocht je het nog niet weten DIT is een goed forum met veel info.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zonekill
kielkiel schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 12:24:
Op de facebook site van Asus zijn de onderstaande release notes te vinden van de laatste update: 8.6.5.9 Release note, inhoud FOTA update

[afbeelding]
Waarom staat dit niet ook gewoon op http://www.asus.com/ of kijk ik er over heen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyw00d
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 11-09 13:04
Bedankt heren.

[ Tesla MIG MYP ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 18:56

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

Dat MyNet om DLNA streaming binnen te halen is wel vet. Alleen erg vreemd dat de foto's die ik binnenhaal omgezet worden naar een zeer low-res formaat :-( .

Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soulcrusher
  • Laatst online: 17:42
MasterMaceMichu schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 13:21:
[...]

Zie deze nergens terugkomen, ook niet in de releasenotes paar posts hierboven. Zit dit er wel in?
Kan het nergens in de settigs oid vinden....
als je een tekstveld selecteerd verschijnt er een toetsenbord icoontje in de statusbar, waar je je touchscreentoetsenbord kunt aanpassen, in dat menu kun je kiezen of je wel of niet het touchscreentoetsenbord in beeld wilt.. vrij nutteloze feature maarja 8)7

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zonekill
Is er voor Polaris Office ook een spellingscontrole beschikbaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Ik zit rond te kijken op XDA maar kan het gewoon niet vinden.

Stel dat ik Prime er op zou zetten, krijg ik dan ook gewoon de updates daarvoor gepushed? En ik snap dat het de eerste keer even wat werk is om alles in orde te krijgen en de boel werkend te hebben. Maar stel dat ik dan weer update, is dat dan elke keer weer zoveel werk of gaat dat eigenlijk hetzelfde als met de updates van Asus zelf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shodan
_gibeon_ schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 09:45:
[...]

Ik heb nu even diceplayer trial geprobeerd in combinatie met gametrailers. Dat werkt echt fantastisch!. Ik ga toch maar even mijn vriendin lief aankijken of ik haar creditcard kan gebruiken om op android market dingen te kunnen kopen, Diceplayer is het zeker wel waard, ook in combinatie met mkv's natuurlijk.

Probeer deze vido anders maar eens te bekijken zonder diceplayer:

Link naar gametrailers

Tip: Ik gebruik dus dolphin browser in Ipad modus, zo kan je een eigen media speler kiezen om het filmpje af te spelen.

Edit: ok, moboplayer de laatste doet het ook in HW modus. Maar diceplayer is fijn omdat hij de honeycomb sneltoetsen ook weghaald tijdens spelen.

Dus nogmaals, leuk en aardig flash support, maar voor videos in HD werkt het echt nog niet zo goed. Het zou fijn zijn als je op iedere site kan aangeven dat je je eigen video speler wilt gebruiken voor streaming.

[ Voor 6% gewijzigd door Shodan op 24-08-2011 17:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karloe
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 25-11-2020
Wybo schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 16:40:
Ik zit rond te kijken op XDA maar kan het gewoon niet vinden.

Stel dat ik Prime er op zou zetten, krijg ik dan ook gewoon de updates daarvoor gepushed? En ik snap dat het de eerste keer even wat werk is om alles in orde te krijgen en de boel werkend te hebben. Maar stel dat ik dan weer update, is dat dan elke keer weer zoveel werk of gaat dat eigenlijk hetzelfde als met de updates van Asus zelf?
Pushen van nieuwe versies OTA kan, maar er zijn niet veel rom bouwers die dat doen.
Revolver lijkt het te hebben, Prime in ieder geval niet.

Ben zelf gisteravond over gegaan van de Prime 1.7 naar de 1.8.2 van gisteren, zonder wipe door mezelf.
(wel een nand back-up in cwm)
Dit ging vlekkeloos, en alle programma's, instellingen etc. is nog hetzelde als voorheen. (Op de B50 die ik sinds anderhalve week gebruik, overgenomen van een andere Tweaker.).
De nieuwe firmware voor het dock/tb lijkt de battery drain van het dock ook aardig te beteugelen, maar dat is een eerste indruk. Deep Sleep is volgens CPU Spy in ieder geval een stuk hoger dan voorheen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricEric752
  • Laatst online: 18-09 18:40
AW_Bos schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 14:38:
Dat MyNet om DLNA streaming binnen te halen is wel vet. Alleen erg vreemd dat de foto's die ik binnenhaal omgezet worden naar een zeer low-res formaat :-( .
Dat komt waarschijnlijk door je DLNA server. Wat voor server gebruik je? Mijn probleem met MyNet is dat de eerste foto uit een folder met een groot aantal foto's de app laat crashen. Alle andere foto's gaan wel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
Shodan schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 17:47:
[...]

Ik heb nu even diceplayer trial geprobeerd in combinatie met gametrailers. Dat werkt echt fantastisch!. Ik ga toch maar even mijn vriendin lief aankijken of ik haar creditcard kan gebruiken om op android market dingen te kunnen kopen, Diceplayer is het zeker wel waard, ook in combinatie met mkv's natuurlijk.
Diceplayer is ook de enige app die ik tot nu toe gekocht heb. Wil me eigenlijk redden met freeware maar ontkwam erna de trail ook niet aan hem te kopen :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuske
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20:43
kielkiel schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 13:31:
[...]

Ik heb gepoogd mijn bericht aan te passen met de stockbrowser en ben daar gauw mee gestopt omdat de lag er nog steeds inzit |:(
Welke browser gebruik jij dan nu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nielsvv
  • Laatst online: 20:55

nielsvv

100% Afol

Shodan schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 17:47:
[...]

Probeer deze video anders maar eens te bekijken zonder diceplayer:

Link naar gametrailers
Heb het even getest en hier speelt de video goed af met de standaard video app.

Bricklink Store - Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
nielsvv schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 20:44:
Nou, ik heb het even getest en de standard video app speelt idd goed af, maar met Diceplayer zie je net iets meer frames (valt bijna niet op). Maar bla, mijn aanschaf was vooral om zonder transcoding vrijwel alles te kunnen afspelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shodan
nielsvv schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 20:44:
[...]

Helemaal gelijk, bij mij doet ie dat ook inderdaad. Mogelijk in het verleden met android 3.1 nog niet, heb pas sinds kort geupdate!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graviton12
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 23-05 12:53
Leuk, laatste update binnengekregen, stock browser begint nu onmiddellijk tabs te openen tot in het oneindige, niks meer mee aan te vangen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raainman
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 04-09 16:38
Net ook de update gekregen geen problemen. De Browser lijkt wel sneller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kielkiel
tommy schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 20:30:
[...]

Welke browser gebruik jij dan nu?
De standaard browser als dolphin hd for pad.

Ik kwam er net achter, misschien al oud nieuws, er ook geswiped kan worden met het standaard scherm toetsenbord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu eindelijk de nieuwe update ook gekregen, moest hem wel eerst terugzetten naar fabrieksinstellingen om dit voor elkaar te krijgen.

Maar nu ben ik dus de grafiek kwijt die wel bij 3.2 hadden gekregen bij het accuverbruik, hij geeft nu helemaal niets meer aan, hij blijft staan op 0 seconden, nog meer mensen die hier last van hebben, natuurlijk heb ik dual battery widget (die nu beter werkt, krijg geen melding meer dat hij op een custom rom zit), maar het wel zo fijn dat de verbruikgegevens van asus werken.

Edit: ik zie net dat het wel weer werkt, dus geen probleem meer!

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 24-08-2011 23:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zonekill
Chris.nl schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 01:39:
Om de switchen tussen touchpad pointer styles:
Instellingen -> Taal en invoer -> scrollen naar instellingen voor muis en trackpad -> Touchpad pointer style.
screenshot

Maar ik genoot ook van Sorcerer_NL z'n opmerking :)
Hebben ze niet in het Nederlands vertaald. :o

Lag met toetsenbord is idd niet verdwenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EmperoR88
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 01-09 16:21
Ik heb op Facebook gezien dat er een nieuwe update was. Ik start mn Transformer op maar hij komt niet vanzelf met een melding. Dus ik kijk bij settings, maar daar staat dat ik de update zou kunnen installeren via notifications. Maar ik krijg die notificatie simpelweg niet. Iemand anders hier ook last van?

Screenshot: http://db.tt/0d8jl5N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuske
kielkiel schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 22:40:
[...]

De standaard browser als dolphin hd for pad.

Ik kwam er net achter, misschien al oud nieuws, er ook geswiped kan worden met het standaard scherm toetsenbord.
Ik moet zeggen dat die bij mij niet heel veel soepeler werkt als de standaard.. Ze zijn beide ongeveer hetzelfde..

[ Voor 4% gewijzigd door Fuske op 24-08-2011 23:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graviton12
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 23-05 12:53
En nou begint wifi zelfs moeilijk te doen, zet het aan, 5 seconden later schakelt ie zich terug uit, nog ff en dit is geen goeie aankoop geweest ùµ^µµùé"&''

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

EmperoR88 schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 23:19:
Ik heb op Facebook gezien dat er een nieuwe update was. Ik start mn Transformer op maar hij komt niet vanzelf met een melding. Dus ik kijk bij settings, maar daar staat dat ik de update zou kunnen installeren via notifications. Maar ik krijg die notificatie simpelweg niet. Iemand anders hier ook last van?

Screenshot: http://db.tt/0d8jl5N
deze melding kreeg ik ook, heb factory reset gedaan (wel eerst belangrijke bestanden op usb/microsd zetten, en hij zet ook niet alle apps weer terug!)
Daarna het aanmeldproces weer doorlopen, dan krijg je daarna automatisch de update (je houdt gewoon 3.2)

• xekjiram
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 26-04-2020
Verwijderd schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 11:22:
hello, ik heb de mijne al van begin juli een 32 gh met dock,,, nog met niets problemen gehad, zowel software, hardware of met draining van de batterij

grtjs
Hier nog een tevreden gebruiker sinds begin juni. Tablet 16 gb (B50), dock (B70) apart bijgekocht. Geen idee of het een WW of een Belgische Turk i.

Keurig batterijverbruik, geen gerammel of gekraak, solide.

Als er al een nadeel is, is het dat je flinke nagels nodig hebt om iets in de USB-poort van de dock te krijgen :') Fijn, zo'n beschermklepje, dat dan weer wel ;)

[ Voor 20% gewijzigd door xekjiram op 25-08-2011 01:50 ]

• xekjiram
Nog even een tip tegen vette vingers: microvezeldoekjes. Niet te hard poetsen, maar verder is het ideaal tegen vette vingers. Huisvrouwen zwéren erbij...! ;-)
notsonewbie schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 11:34:
[...]

Klopt, klop klop op hout, mijn b70 setje mankeert niets.
De lag tussen typen en zien is een asus ding in menig browser las ik dus das normaal helaas...
Verders : Tis een gaaf ding ! :)
Met Opera en Dolphin is er geen lag. Wel met de standaardbrowser.

[ Voor 17% gewijzigd door xekjiram op 25-08-2011 01:32 ]

• xekjiram
kruila schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 12:37:
[...]

Simpele hoesjes, maar ze passen als een handschoen (incl. dock). Ik ben er heel blij mee!

• Shodan
xekjiram schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 01:19:
Nog even een tip tegen vette vingers: microvezeldoekjes. Niet te hard poetsen, maar verder is het ideaal tegen vette vingers. Huisvrouwen zwéren erbij...! ;-)

[...]

Met Opera en Dolphin is er geen lag. Wel met de standaardbrowser.
Opera niet, maar dolphin bij mij nog steeds. Ik heb het idee dat het minder is geworden, maar het is er zeker nog. Ik doe er niet zo moeilijk over, iets meer geduld bij editen van mijn teksten op tweakers.

• ArthurMorgan
  • Niet online
Ik doe alles in Opera Mobile hier. Nergens lag of andere problemen.

• msmilde
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 18-10-2022
heeft iemand al eens een app gevonden waarmee het wel mogelijk is om losse .srt bestanden afgespeeld te krijgen op de tv? Ik heb nu de DicePlayer trial geprobeerd en daarmee worden de subs ook op de tablet afgespeeld en de film op de tv. Je kunt wel de locatie van de subs aanpassen (bijv naar boven), maar ook dan blijven deze op de tablet....

• kwaazaar
  • Laatst online: 16-09 17:00
Bij MM gelden deze week kortingen op computersspullen, zoals desktops, netbooks, notebooks, etc. Helaas zijn tablets uitgezonderd. Is dat omdat de marges te klein zijn??? Zou ook enigszins verklaren waarom de prijzen van de TF vrijwel overal gelijk zijn...

• Frigolamptje
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 16-09 12:05
msmilde schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 09:18:
heeft iemand al eens een app gevonden waarmee het wel mogelijk is om losse .srt bestanden afgespeeld te krijgen op de tv? Ik heb nu de DicePlayer trial geprobeerd en daarmee worden de subs ook op de tablet afgespeeld en de film op de tv. Je kunt wel de locatie van de subs aanpassen (bijv naar boven), maar ook dan blijven deze op de tablet....
Ik kan je alvast zeggen dat het geen probleem is van de transformer, maar bij mijn gsm (optimus 2x) heb ik hetzelfde probleem. Als ik via hdmi naar film of serie wil kijken blijven de subs op het scherm van mijn gsm ipv op de tv, blijkbaar zijn er nog geen videospelers die geoptimaliseerd zijn om via hdmi-uit te werken...

Edit: wat ik ook wel merk in de standaard browser is dat tekst er dikwijls heel wazig wordt weergegeven. Jammer van dat probleem en de trage input als je typt, want vindt het anders wel een goede browser. Voorlopig gebruik ik opera mobile...

Edit2: Opera werkt toch niet zo vlot als op mijn telefoon... dat wordt de lag voor lief nemen en dolphin hd gebruiken, maar itt standaard browser wordt alles wel scherp weergegeven.

[ Voor 21% gewijzigd door Frigolamptje op 25-08-2011 18:12 ]

• kruila
Na de update van deze week lukt het eindelijk om via Joikuspot op mijn Nokia N8 te tetheren met mijn ASUS transformer (met dank aan Toine en Robbert die met hun tips mij op weg hebben geholpen).

>:)

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 18:56

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

EricEric752 schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 18:15:
[...]

Dat komt waarschijnlijk door je DLNA server. Wat voor server gebruik je? Mijn probleem met MyNet is dat de eerste foto uit een folder met een groot aantal foto's de app laat crashen. Alle andere foto's gaan wel goed.
Twonkymedia gebruik ik op een QNAP. Op de PlayStation 3 heb ik geen problemen overigens...
Alleen op de pad is het low-res...

Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes

• Frigolamptje
Heb het topic eens doorzocht en volgens mij is het nog niet aan bod gekomen: iemand al het performance verschil in de browser opgemerkt tussen horizontale en verticale stand waarbij de eerste veel beter presteert?

• Zonekill
Weet er iemand een gratis app waarmee je in batch een album cover kan toeveoegen aan de mp3s in een bepaalde folder?

• soulcrusher
  • Laatst online: 17:42
Zonekill schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 23:14:
Weet er iemand een gratis app waarmee je in batch een album cover kan toeveoegen aan de mp3s in een bepaalde folder?
ja, doubletwist is een muziek player die in app purchase heeft om album covers voor je te downloaden. maar misschien is er nog een andere app die gratis is die dat kan

iRacing Profiel

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Zoek gewoon even op market.android.com zou ik zeggen, er zijn er genoeg apps die album art kunnen downloaden lijkt me niet al moeilijk om dat even uit te proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 22:12
Is er een manier om de tf sneller in gang te laten schieten? als hij vergrendelt staat en een uurtje niet is gebruikt, ik moet dan altijd even wachten tot de cpu fatsoenlijk begint te werken,alsof hijop een veel te lage cpu snelheid komt te staan als hij in standby is

Toen ik effe ann het youtuben was kwam ik d[url]http:// http://www.youtube.com/watch?v=n3OOMQ-h5sY[/url]it filmke tegen, een unboxing van de slider en verglijking met de tf, je moet zeker eens kijken naar het filmke op 7.45 min., de eerste boot van de slider, die was echt wel heeel snel, is dit altijd zo of is dit omdat het de eerste keer is? Voor de rest ben ik toch nog altijd zeer tevreden over de tf, ik kan zo 10 redenen noemen waarom ik de tf en niet de sl wil, eenige voordeel van de slider is dat er altijd eenusbpoort opde tablet zit, en die zit niet op de tf zelf, maarja, je kan dit ook als een nadeel zien, de tf heeft dit ook maar hier kan je hem eraf hallen en op de sl niet,
Wat ben ik toch blij met mn transformerke :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuske
Wat betreft de browserlag:

Heb met de standaard browser die OpenGl fix geprobeerd. Lag is weg maar scrollen is dan echt bagger..

Dolphin for Pad: Persoonlijk merk ik weinig verschil en gebruik ik dan liever de stock browser

Opera: Géén lag! Zelfs het scrollen etc vind ik hier soepeler gaan alleen de opzet met die tabs is verschrikkelijk.

Conclusie: Ik blijf nog even met de stock werken, hopelijk komt er binnenkort een update van Dolphin of Opera, (of de stock natuurlijk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naad
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 30-01 10:53
Frigolamptje schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 23:12:
Heb het topic eens doorzocht en volgens mij is het nog niet aan bod gekomen: iemand al het performance verschil in de browser opgemerkt tussen horizontale en verticale stand waarbij de eerste veel beter presteert?
Heb gelezen (bron weet ik niet meer) Dat de tab in het algemeen beter het beeld kan opbouwen in horizontale stand. Dit was (dacht ik) vanwege de tegra 2 chip of andere hardware.. Het precieze verhaal erachter weet ik niet. Wellicht kan een ander nog wat meer uitleggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrasher
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20:09

Chrasher

Tevree met z'n PS5

Nog een tip voor iedereen die z'n pad meeneemt naar werk of school: Zorg ervoor dat hij in je tas zit met de powerknop naar boven, ook al zit hij in een sleeve.

Had hem meegenomen maar een dag niet gebruikt en toen ik thuiskwam stond de accu van het dock op nog maar 40%. Ik meteen in de stress en uitzoeken wat de oorzaak kon zijn. :X Lag hij dus op de powerknop en ging vermoedelijk steeds het backlight aan. O-)

[ Voor 3% gewijzigd door Chrasher op 26-08-2011 08:12 ]

PSN-id: Chrasher

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tommy schreef op vrijdag 26 augustus 2011 @ 07:22:
Wat betreft de browserlag:

Heb met de standaard browser die OpenGl fix geprobeerd. Lag is weg maar scrollen is dan echt bagger..

Dolphin for Pad: Persoonlijk merk ik weinig verschil en gebruik ik dan liever de stock browser

Opera: Géén lag! Zelfs het scrollen etc vind ik hier soepeler gaan alleen de opzet met die tabs is verschrikkelijk.

Conclusie: Ik blijf nog even met de stock werken, hopelijk komt er binnenkort een update van Dolphin of Opera, (of de stock natuurlijk)
Heb alle browsers nu zo'n beetje wel geprobeerd. Ze hebben allemaal wat.
-stock: Lag
- Dolphin for tab: Na verloop van tijd krijg ik alleen witte pagina's
- Opera: Geeft niet alle sites correct weer. Onthoudt mijn openstaande tabs niet altijd.
- FireFox: Laatste keer was hij nog erg beta. Geen flash.

Daarom ben ik voor het normale werk weer teruggegaan naar de stock. Gebruik andere browsers voor speciale doeleinden, bijvoorbeeld om een webmail in te zien gebruik ik Dolphin achter de app protector en Opera voor dit forum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand enig idee hoe je de favorietenlijst van windows op je tablet kan krijgen?

Als ik de lijst kopieer en een url wil openen, dan geeft de tab aan dat er geen programma voor is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharkys
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 17-07 08:46
Even een vraagje. Gisteren werkte ad hoc wifi (met mijn Nokia N8 + Jodokuspot) direct op mijn Asus tranformer. Is deze "feature" nu standaard aanwezig met de huidige updates?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CappieL
Sharkys schreef op vrijdag 26 augustus 2011 @ 09:46:
Even een vraagje. Gisteren werkte ad hoc wifi (met mijn Nokia N8 + Jodokuspot) direct op mijn Asus tranformer. Is deze "feature" nu standaard aanwezig met de huidige updates?
Dit was mij ook opgevallen, nu weet ik alleen niet of het komt omdat ik de Premium-versie gebruik of dat het door de update komt. (ik denk eigenlijk het laatste)
Maar ik ben blij dat ik nu ook via mijn E72 kan internetten op mijn TF

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frigolamptje
CappieL schreef op vrijdag 26 augustus 2011 @ 09:49:
[...]

Dit was mij ook opgevallen, nu weet ik alleen niet of het komt omdat ik de Premium-versie gebruik of dat het door de update komt. (ik denk eigenlijk het laatste)
Waarom heb je daar een app voor nodig, maar dat werkt toch gwn via settings?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CappieL
Frigolamptje schreef op vrijdag 26 augustus 2011 @ 09:53:
[...]
Die app zit niet op de TF, maar op de Nokia.
Ik gebruik mijn E72 als Hotspot, voorheen herkende de TF de Nokia niet.

[ Voor 12% gewijzigd door CappieL op 26-08-2011 09:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuske
Frigolamptje schreef op vrijdag 26 augustus 2011 @ 09:53:
[...]

Blij dat ik dan ook een nexus one heb voor het internet buiten de deur. Gewoon Wifi hotspot aanzetten en klaar. Werkt ideaal moet ik zeggen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 26 augustus 2011 @ 09:45:
Iemand enig idee hoe je de favorietenlijst van windows op je tablet kan krijgen?

Als ik de lijst kopieer en een url wil openen, dan geeft de tab aan dat er geen programma voor is.
Verschilende opties. Er zijn apps zoals android to cloud of vice versa, waarbij je bookmarks/URLS van je PC naar je android device kan sturen (stuk voor stuk).

Andere optie: Chrome browser op je windows-machine, je favorieten importeren vanuit IE en volgens mij kun je vanuit de stockbrowser je fav's dan synchroniseren via google. Ik heb dat zo (3 maanden geleden) op 1e dag van gebruik van mijn TF al gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CappieL
tommy schreef op vrijdag 26 augustus 2011 @ 10:08:
[...]
Blij dat ik dan ook een nexus one heb voor het internet buiten de deur. Gewoon Wifi hotspot aanzetten en klaar. Werkt ideaal moet ik zeggen!
Mijn volgende telefoon gaat ook een Android telefoon worden, ik weet ook niet waarom ik eigenlijk voor de E72 had gekozen. Volgens mij stond Android toen nog een beetje in de kinderschoenen, maar nu ik collega's over Android-telefoons hoor, ik er zelf mee gespeeld heb, ik 2 maanden met plezier de TF heb, ben ik over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grep
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07-07 22:29

grep

meer begrep...

Verwijderd schreef op vrijdag 26 augustus 2011 @ 08:21:
[...]
Heb alle browsers nu zo'n beetje wel geprobeerd. Ze hebben allemaal wat.
Zag toevallig in galaxy tab draadje deze tip:
Verwijderd in "Het Samsung Galaxy Tab 10.1- topic - deel 1"

Misschien werkt die beter voor je.

Specs | Outcast UT clan | You're going to reap what you sow.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frigolamptje
tommy schreef op vrijdag 26 augustus 2011 @ 10:08:
[...]

Ja, zal enkel wel een extra batterij kopen denken ik als ik het veel gebruik, maar want heb nu al niet veel over...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuske
grep schreef op vrijdag 26 augustus 2011 @ 10:35:
[...]

Zag toevallig in galaxy tab draadje deze tip:
Verwijderd in "Het Samsung Galaxy Tab 10.1- topic - deel 1"

Misschien werkt die beter voor je.
Thnx!! Was hem al eerder tegen gekomen maar wist niet hoe die heette en waar ik het had gezien, bedankt ik ga hem vanavond ff proberen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kruila
CappieL schreef op vrijdag 26 augustus 2011 @ 09:49:
[...]

Ergens een bladzijde of zo terug in dit topic stonden de voornaamste zaken uit de change-log van de nieuwste update en daar staat ook bij dat Ad-Hoc voortaan beschikbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CappieL
kruila schreef op vrijdag 26 augustus 2011 @ 11:08:
[...]
Ergens een bladzijde of zo terug in dit topic stonden de voornaamste zaken uit de change-log van de nieuwste update en daar staat ook bij dat Ad-Hoc voortaan beschikbaar is.
Dus toch... thanks :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frigolamptje
Ik heb java uitgeschakeld, scheelt precies veel meer qua laadtijd en vlotheid dan op mijn telefoon. Via de settings ben je er toch snel bij als je eens een filmpje wil bekijken en de browser ervaring wordt er echt wel stukken beter van!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _gibeon_
Frigolamptje schreef op vrijdag 26 augustus 2011 @ 10:46:
[...]

Ja, zal enkel wel een extra batterij kopen denken ik als ik het veel gebruik, maar want heb nu al niet veel over...
Dan kan ik je bluetooth tetheren zeer zeker aanraden, dat scheelt een heleboel stroom! Een gerootte Android telefoon is wel een vereiste. Meer informatie staat *ergens* in dit topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shodan
Frigolamptje schreef op vrijdag 26 augustus 2011 @ 12:05:
Ik heb java uitgeschakeld, scheelt precies veel meer qua laadtijd en vlotheid dan op mijn telefoon. Via de settings ben je er toch snel bij als je eens een filmpje wil bekijken en de browser ervaring wordt er echt wel stukken beter van!
Scheelt het echt precies veel meer? Of komt het in de buurt van veel meer, of is het net iets meer?........ >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frigolamptje
_gibeon_ schreef op vrijdag 26 augustus 2011 @ 12:54:
[...]
Dan kan ik je bluetooth tetheren zeer zeker aanraden, dat scheelt een heleboel stroom! Een gerootte Android telefoon is wel een vereiste. Meer informatie staat *ergens* in dit topic.
Ah zal ik even uitzoeken, geroote telefoon is geen probleem ;).

@Shodan eens proberen he ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Julian
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19-09 11:49
Voor tethering via wifi heb je geen root nodig hoor.

Phanteks Enthoo Evolv mATX Tempered Glass Grijs | Gigabyte B650M Aorus Elite AX | AMD 9800X3D | NZXT Kraken Z63 | 64GB DDR5 6000C28 | NVIDIA RTX 4090 FE | LG 83G4 4K 144Hz | Corsair RM850x | Meta Quest 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbvisiontt
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 19-08 06:06
xekjiram schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 01:19:
Gij zult huiverig zijn als je dit niet héél erg voorzichtig doet en dit jaren volhoudt; het voelt zacht aan maar werkt stiekum als een schuursponsje (wat ook verklaart waarom men er zo blij mee is: het werkt).

Waste vroeger de auto altijd met een microvezel handschoen, de lak is volledig beschadigd (wrijf kringen) en dof geworden.

.... Ik weet het ook niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbvisiontt
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 19-08 06:06
Chrasher schreef op vrijdag 26 augustus 2011 @ 08:12:
Nog een tip voor iedereen die z'n pad meeneemt naar werk of school: Zorg ervoor dat hij in je tas zit met de powerknop naar boven, ook al zit hij in een sleeve.

Had hem meegenomen maar een dag niet gebruikt en toen ik thuiskwam stond de accu van het dock op nog maar 40%. Ik meteen in de stress en uitzoeken wat de oorzaak kon zijn. :X Lag hij dus op de powerknop en ging vermoedelijk steeds het backlight aan. O-)
Hahaha, nou ja, als ik jou zou moeten tillen houd ik je toch ook niet op de kop?? :P

.... Ik weet het ook niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CappieL
mbvisiontt schreef op vrijdag 26 augustus 2011 @ 13:32:

Hahaha, nou ja, als ik jou zou moeten tillen houd ik je toch ook niet op de kop?? :P
Op de kop gaat het wel makkelijker:
Afbeeldingslocatie: http://www.terrah.net/hvv/pics/vrouw-dragen.jpg

Wel een goede tip by the way :*)

[ Voor 5% gewijzigd door CappieL op 26-08-2011 13:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _gibeon_
Julian schreef op vrijdag 26 augustus 2011 @ 13:28:
Voor tethering via wifi heb je geen root nodig hoor.
Dat staat toch ook nergens? En op oudere Android-versies is dat wel degelijk een vereiste.

Andere tip met betrekking tot aan/uitgaan van de tablet: Als je de pad met de achterkant tegen de achterkant van het dock houd én de dockconnector aan de kant met het scharnier (hoop dat jullie het begrijpen), dan kan de tablet aangaan zodra je de pad er van afhaalt. Dat heeft te maken met de magneet in het dock en de magneetschakelaar in de pad, die het aan/uitgaan van de pad regelen als je 'm dicht hebt.

Hoe me dit is opgevallen? Ik deed ze altijd op deze manier in m'n tas en het scherm sprong precies aan als ik de pad er uit haalde. :P

[ Voor 52% gewijzigd door _gibeon_ op 26-08-2011 13:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Julian
_gibeon_ schreef op vrijdag 26 augustus 2011 @ 13:49:
[...]
Dat staat toch ook nergens? En op oudere Android-versies is dat wel degelijk een vereiste.
Nee staat nergens, maar beetje zonde van de moeite als iemand zijn phone gaat rooten alleen daarvoor, terwijl het ook via wifi kan.

Dat het niet werkt op telefoons met Android 1.6 en lager wist ik niet, maar daar zijn er intussen niet zo heel veel meer van in gebruik....

Phanteks Enthoo Evolv mATX Tempered Glass Grijs | Gigabyte B650M Aorus Elite AX | AMD 9800X3D | NZXT Kraken Z63 | 64GB DDR5 6000C28 | NVIDIA RTX 4090 FE | LG 83G4 4K 144Hz | Corsair RM850x | Meta Quest 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frigolamptje
Julian schreef op vrijdag 26 augustus 2011 @ 14:05:
[...]

Nee staat nergens, maar beetje zonde van de moeite als iemand zijn phone gaat rooten alleen daarvoor, terwijl het ook via wifi kan.

Dat het niet werkt op telefoons met Android 1.6 en lager wist ik niet, maar daar zijn er intussen niet zo heel veel meer van in gebruik....
Het gaat erom dat bluetooth veel zuiniger is dan wifi :) (en daarvoor moet je dus je telefoon rooten om dat mogelijk te maken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Julian
Frigolamptje schreef op vrijdag 26 augustus 2011 @ 14:17:
[...]

Het gaat erom dat bluetooth veel zuiniger is dan wifi :) (en daarvoor moet je dus je telefoon rooten om dat mogelijk te maken)
Ah ok weer wat geleerd.

Ik verbindt trouwens altijd m'n phone met de laptop / netbook / tablet / whateva via usb om op te laden, dus ik heb nooit de behoefte gehad om minder energie te verbruiken bij tethering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CappieL
Als je geen dock hebt (en dus geen USB-poort), kun je je telefoon enkel verbinden via BT of Wifi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Julian
Haha nog helemaal niet aan gedacht! Dat de Transformer ook een netbook is was voor mij dan ook de reden om hem te kopen, ik gebruik hem niet zo vaak als tablet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nielsvv
  • Laatst online: 20:55

nielsvv

100% Afol

Julian schreef op vrijdag 26 augustus 2011 @ 14:05:
[...]

Ben zelf nog een 1.5 gebruiker naar alle tevredenheid. Ik kan hier dus uit opmaken dat het standaard via wifi mogelijk is vanaf 1.6 zonder te rooten?

Bricklink Store - Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Julian
Nee op 1.6 werkt het ook niet zonder root....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loekie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13:03
nielsvv schreef op vrijdag 26 augustus 2011 @ 15:08:
[...]

Ben zelf nog een 1.5 gebruiker naar alle tevredenheid. Ik kan hier dus uit opmaken dat het standaard via wifi mogelijk is vanaf 1.6 zonder te rooten?
Zal van je rom afhangen, sommige roms wel, andere niet. Na rooten kan het vziw altijd. Mijn milestone kan het default pas vanaf 2.2 en dan alleen wifi, voor bluetooth heb ik geroot en wifitether in gebruik.

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 8ballvin
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 01-07 22:57
Hoi sinds een paar dagen in het bezit van de 32gb versie met dock, geweldig apparaat. :)
Gelijk geupdate naar de laatse firmware.

Is het al mogelijk om B70 te rooten? Iemand een goede beschrijving?
En weet iemand hoe je het 3d effect bij het sliden van de homescreens kunt uitschakelen?
Pagina: 1 ... 54 ... 59 Laatste

Dit topic is gesloten.