Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frigolamptje
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 16-09 12:05
8ballvin schreef op dinsdag 30 augustus 2011 @ 20:22:
Voor mijn telefoon galaxy S2 gebruik ik vaak het programma kies-air van samsung.
Makkelijk je telefoon beheren vanaf elke pc met de browser . Nu heb ik deze app ook op mijn transformer gezet en hoopte dat het zou werken, maar het werkt alleen op samsung apparaten. weet iemand een andere app die hetzelfde doet als kies-air, maar dan voor de transformer??
Heb net het programma Splashtop remote HD streamer geïnstalleerd, stond blijkbaar tussen de Asus software die ik geïnstalleerd had op mijn pc... Eerste maal dat ik zo'n programma installeer/gebruik, maar het is wel redelijk geniaal. Het kopieert gewoon je desktop op het scherm van je transformer, net alsof er native windows 7 op draait. Dus je kan overal heen navigeren en muziek/video streamen naar je transformer. Werkt zo simpel als iets!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diazull37
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 13-12-2024
kan je met splashtop ook gewoon spotnet openen bijv ? je kan zeker niet via je tablet je pc opdracht geven om bijv te downloaden via spotnet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frigolamptje
diazull37 schreef op dinsdag 30 augustus 2011 @ 21:34:
kan je met splashtop ook gewoon spotnet openen bijv ? je kan zeker niet via je tablet je pc opdracht geven om bijv te downloaden via spotnet?
Geen idee wat spotnet is, maar je kan gwn je computer volledig besturen, dus dat programma zal ook geen probleem zijn. Het is net alsof je tablet een draadloos extern scherm is van je computer, zo vlot werkt het, lag is er ook niet echt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivk
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 12-08-2024
8ballvin schreef op dinsdag 30 augustus 2011 @ 20:22:
Voor mijn telefoon galaxy S2 gebruik ik vaak het programma kies-air van samsung.
Makkelijk je telefoon beheren vanaf elke pc met de browser . Nu heb ik deze app ook op mijn transformer gezet en hoopte dat het zou werken, maar het werkt alleen op samsung apparaten. weet iemand een andere app die hetzelfde doet als kies-air, maar dan voor de transformer??
Websharing of Remote Web Desktop zijn vergelijkbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diazull37
dit progje klinkt veel belovend, ik hikte steeds tegen android aan omdat ik graag een aantal programma's zoals spotnet, word etc, van die echte windows programma's wou blijven gebruiken, en om nu elke x van de tablet naar de laptop te switchen leek mij ook nix

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frigolamptje
diazull37 schreef op dinsdag 30 augustus 2011 @ 22:05:
dit progje klinkt veel belovend, ik hikte steeds tegen android aan omdat ik graag een aantal programma's zoals spotnet, word etc, van die echte windows programma's wou blijven gebruiken, en om nu elke x van de tablet naar de laptop te switchen leek mij ook nix
https://market.android.com/details?id=com.splashtop.remote

Staat een filmpje bij, is wel via de ipad, maar werkt volledig hetzelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23:25
diazull37 schreef op dinsdag 30 augustus 2011 @ 21:34:
Je neemt inderdaad je PC over, dus gewoon ouderwets remote control. Dus alles werkt. Ook het geluid wordt overgenomen, dus je kunt een HD film aanzetten op de PC en dan kun je hem op de TF bekijken. Dit geldt voor zowel 720p als 1080p. De PC doet immers al het werk.

En het mooiste komt nog, even aanmelden met je Gmail account (op PC en TF) en je kunt je PC vanaf waar dan ook ter wereld benaderen, zonder moeilijk te doen met portforwarding etc !!! Toevallig gisteren uitgeprobeerd met een afstand van ongeveer 100km. Even patsen bij familie en gelukkig had mijn vriendin de PC nog aanstaan thuis. Ze stonden echt met open mond te kijken. Geweldig!

Gelijk even Spotnet geopend, HD-filmpje geselecteerd en Newsleecher laten downloaden. Oh ja, die film is binnen 20 minuten binnen. _/-\o_ Ze wilden toch wel graag weten wat voor tablet het was. Nee, geen iPad! :w Toetsenbord tevoorschijn gehaald, klik! Asus Transformer baby!!

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frigolamptje
Ja echt een geniale app :)! Nu nog een videoplayer die subs toont op een extern scherm en ik ben helemaal blij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diazull37
super !!! maar ik lees net dat je de app voor 7 euro kunt kopen maar dat dat alleen kan met creditcard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frigolamptje
diazull37 schreef op dinsdag 30 augustus 2011 @ 22:34:
super !!! maar ik lees net dat je de app voor 7 euro kunt kopen maar dat dat alleen kan met creditcard?
3.50 dacht ik, als je geen creditcard hebt kun je dat virtueel aanmaken, ideaal voor zo'n dingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diazull37
ik heb al even gezocht, neteller, 3vcash, moneybooker, zijn er mensen die goede ervaringen hebben met 1 van deze of mischien een andere virtuele CC?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soulcrusher
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 10-09 11:40
diazull37 schreef op dinsdag 30 augustus 2011 @ 22:44:
ik heb al even gezocht, neteller, 3vcash, moneybooker, zijn er mensen die goede ervaringen hebben met 1 van deze of mischien een andere virtuele CC?
Ik gebruik (op aanraden van anderen hier) 3vcash en het werkt prima ;)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fanatik
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 01-01-2024
Heeft er iemand recentelijk een transformer met dock gekocht en wat is het serienummer van het dock? Is dit nog steeds b50 of b60? En heb je nog last van de battery drain?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motorfret
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 19:47
Splashtop is het programma dat ingebouwd zit in het "my cloud" programma dat std. Op de Tf staat.

24,75kW solar, Hyundai Ioniq 5., Panasonic 12kw J-monobloc WP met 400L SWW en 300L buffer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silvin
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 19:56
fanatik schreef op dinsdag 30 augustus 2011 @ 23:18:
Heeft er iemand recentelijk een transformer met dock gekocht en wat is het serienummer van het dock? Is dit nog steeds b50 of b60? En heb je nog last van de battery drain?
Ik heb vorige week een TF gekocht. Het was wel een demomodel maar gezien het feit dat er nog 23 maanden garantie op zit zal de originele verkoopmaand juli zijn geweest. Het model is B70 en ik heb geen last van de dock-batterydrain.
Verwijderd schreef op maandag 29 augustus 2011 @ 11:17:
[...]

Kijk eens bij Instellingen, Apps, Actieve instellingen.

Als daar Mynet aanstaat, klik deze dan uit totdat hij helemaal weg is.

Dit was bij mij de oorzaak dat hij niet in "deep sleep" ging.
Jahoor, het was bingo :) Hartelijk dank! Nu gaat de TF weer netjes in z'n diepe slaap en heb ik een fatsoenlijke stand-by time *O*

Nog geen tijd gehad om een vergelijken stukje tussen verschillende tablets te tikken, laat staan een reviewtje. Zodra het er van komt, komt het er van 8)

[ Voor 37% gewijzigd door Silvin op 31-08-2011 00:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draquilla
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 06-11-2024
msmilde schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 09:18:
heeft iemand al eens een app gevonden waarmee het wel mogelijk is om losse .srt bestanden afgespeeld te krijgen op de tv? Ik heb nu de DicePlayer trial geprobeerd en daarmee worden de subs ook op de tablet afgespeeld en de film op de tv. Je kunt wel de locatie van de subs aanpassen (bijv naar boven), maar ook dan blijven deze op de tablet....
Ja hoor, hiervoor gebruik ik of Moboplayer of Rockplayer. Werken beiden perfect als je de bestandsnaam van de srt gelijknamig maakt aan het videobestand (dus bijv: batman.avi en batman.srt). Plaats deze in dezelfde folder, open het videobestand via bijv. ES file explorer en maak dan de keuze om deze met Moboplayer dan wel met Rockplayer te openen. Dan pakt hij automatisch de srt, ook met HDMI out.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• msmilde
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 18-10-2022
Draquilla schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 01:09:
[...]

Ja hoor, hiervoor gebruik ik of Moboplayer of Rockplayer. Werken beiden perfect als je de bestandsnaam van de srt gelijknamig maakt aan het videobestand (dus bijv: batman.avi en batman.srt). Plaats deze in dezelfde folder, open het videobestand via bijv. ES file explorer en maak dan de keuze om deze met Moboplayer dan wel met Rockplayer te openen. Dan pakt hij automatisch de srt, ook met HDMI out.
bedankt voor de tip, ik zal het eens proberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frigolamptje
[...]

Hmm werkte een aantsl weken geleden zeker niet, dan moeten ze wat veranderd hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HenkBr
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 21-05 17:04
Verwijderd schreef op maandag 29 augustus 2011 @ 11:17:
[...]

Kijk eens bij Instellingen, Apps, Actieve instellingen.

Als daar Mynet aanstaat, klik deze dan uit totdat hij helemaal weg is.

Dit was bij mij de oorzaak dat hij niet in "deep sleep" ging.
Bedankt voor deze tip. Sinds het uitzetten van Mynet heeft mijn B60/B60 zelfs geen battery drain meer als hij gedockt wordt weggelegd. Na 3 uur in standby staan beide accu's nog steeds op100%, waar dat voorheen toch een verlies van 2 tot 3% per uur heeft gegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tharonald
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 27-12-2021
Frigolamptje schreef op dinsdag 30 augustus 2011 @ 22:30:
Ja echt een geniale app :)! Nu nog een videoplayer die subs toont op een extern scherm en ik ben helemaal blij!
Ja inderdaad, snap niet dat honeycomb hier geen rekening mee heeft gehouden. Op andere apparaten is hetzelfde probleem met hdmi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disturbedmind
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 28-08 13:54
Frigolamptje schreef op dinsdag 30 augustus 2011 @ 22:39:
[...]

3.50 dacht ik, als je geen creditcard hebt kun je dat virtueel aanmaken, ideaal voor zo'n dingen
Waarom zou je er voor betalen als je het al standaard op je TF hebt staan, MyCloud.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tharonald
Frigolamptje schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 09:05:
[...]

Hmm werkte een aantsl weken geleden zeker niet, dan moeten ze wat veranderd hebben :)
Inderdaad, je ondertiteling komt met elke app netjes op het tabletscherm net als de controls van de videoplayer. Honeycomb herkend de videostream en zet deze output op het hdmi scherm. 8)7 Gek word ik ervan |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draquilla
tharonald schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 09:27:
[...]

Inderdaad, je ondertiteling komt met elke app netjes op het tabletscherm net als de controls van de videoplayer. Honeycomb herkend de videostream en zet deze output op het hdmi scherm. 8)7 Gek word ik ervan |:(
Vreemd dat het mij dan al wel een geruime tijd lukt. Kijk er dagelijks films en series mee inclusief subs via HDMI op de tv. Je kunt er zelfs de grootte van de ondertiteling er mee instellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

msmilde schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 08:08:
[...]

bedankt voor de tip, ik zal het eens proberen
Houd er rekening mee dat de bestandsnaam EXACT gelijk is, dus inclusief hoofd en kleine letters, want voor Android is BatMan.srt en batman.avi niet gelijk, daar waar Windows dit wel als gelijk ziet. ;)

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 31-08-2011 10:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kielkiel
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 22:38
HenkBr schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 09:13:
[...]

Bedankt voor deze tip. Sinds het uitzetten van Mynet heeft mijn B60/B60 zelfs geen battery drain meer als hij gedockt wordt weggelegd. Na 3 uur in standby staan beide accu's nog steeds op100%, waar dat voorheen toch een verlies van 2 tot 3% per uur heeft gegeven.
Wordt het mynet programma niet opnieuw gestart als de tablet uit is geweest?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel242186
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19-09 13:25
splashtop HD is een mooie app inderdaad maar er zijn wel een paar nadeeltjes.

mijn filmpjes op youtube zijn niet lipsync
jammer dat je niet kan scrollen met je touchpad net zoals in HC met twee vingers.
en ik heb als ik ingelogd ben last van kleine kraakjes van je speakers geen dealbreaker maar toch wel irritant.

groot voordeel van splashtop is dat ik nu gelijk inlog op mijn windows pc en zo bijna niet meer gebruik maak van HC.
ik gebruik mijn windows home server gewoon ook als internetmachine via mijn transformer

maar goed er zullen nog wel nieuwere versies komen ik heb deze app gekocht gelijk toen hij uitkwam was iets van 5 dollar....de HD versie werkt beter dan de standaard splashtop in de asus software.

nog even een nadeeltje van het toetsenbord van de transformer dat je zomaar met je duimen op het touchpad zit en daardoor je cursor vaak op plaatsen komt waar je het niet wil....je kan het touchpad wel even uitzetten maar dit is niet de oplossing....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disturbedmind
Michel242186 schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 10:26:
splashtop HD is een mooie app inderdaad maar er zijn wel een paar nadeeltjes.

mijn filmpjes op youtube zijn niet lipsync
jammer dat je niet kan scrollen met je touchpad net zoals in HC met twee vingers.
en ik heb als ik ingelogd ben last van kleine kraakjes van je speakers geen dealbreaker maar toch wel irritant.

groot voordeel van splashtop is dat ik nu gelijk inlog op mijn windows pc en zo bijna niet meer gebruik maak van HC.
ik gebruik mijn windows home server gewoon ook als internetmachine via mijn transformer

maar goed er zullen nog wel nieuwere versies komen ik heb deze app gekocht gelijk toen hij uitkwam was iets van 5 dollar....de HD versie werkt beter dan de standaard splashtop in de asus software.

nog even een nadeeltje van het toetsenbord van de transformer dat je zomaar met je duimen op het touchpad zit en daardoor je cursor vaak op plaatsen komt waar je het niet wil....je kan het touchpad wel even uitzetten maar dit is niet de oplossing....
Wat zijn nu de grote verschillen tussen de HD versie en de standaard versie? Aangezien de standaard versie die op de TF staat alles doet wat ik wil dat die doet, zie ik geen meerwaarde om de HD versie te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb sinds gisteren ook een TF. Eerste probleem is dat ik niet op mijn eigen netwerk kan komen. Heb een Fritz!box. TF ziet 'm wel, maakt verbinding en gooit 'm er dan weer uit. Ik doe iets fout, maar wat? Kan nu wel via een onbeveiligd netwerk internetten, maar de bedoeling is natuurlijk dat ik op mijn eigen, beveiligde, netwerk moet kunnen. Wie weet raad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrandPuba
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 05-09 11:21
Probeer die fritsbom ;-) eens op een vast wifi kanaal te zetten, volgens mij is ie automagisch kanaal kiezen out of the box. het kan hierdoor zijn dat de box op een kanaal zit welke door de standaard unrooted TF niet wordt herkend, of wijzigd tijdens gebruik en daardoor disconnect.

Give it a try.

[ Voor 9% gewijzigd door GrandPuba op 31-08-2011 10:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dank GrandPuba. Ben ermee in de weer. Het gaat lukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• msmilde
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 18-10-2022
Verwijderd schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 10:15:
[...]

Houd er rekening mee dat de bestandsnaam EXACT gelijk is, dus inclusief hoofd en kleine letters, want voor Android is BatMan.srt en batman.avi niet gelijk, daar waar Windows dit wel als gelijk ziet. ;)
ja, dat weet ik.. afspelen van de srt is het probleem ook niet, wel om hem op de tv te krijgen via de hdmi out.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyw00d
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 11-09 13:04
Weet er iemand een goeie app om video te streamen vanaf je PC.. gewoon via SMB? Ik vind wel het een en ander maar dat werkt niet goed. Heeft iemand dit al goed werkend?

[ Tesla MIG MYP ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RavenLord
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 07-07 21:41

RavenLord

Live to Ride, Ride to Live

Frigolamptje schreef op dinsdag 30 augustus 2011 @ 19:41:
[...]

Mja als hij via usb ook niet oplaadt denk ik niet dat het probleem bij de lader ligt...
Bedankt allemaal voor t meedenken!
Na een paar uur de tablet aan de pc gekoppeld te hebben, ging ie zowaar weer aan. En daarna kon ik hem ook weer verder opladen met de normale lader. Sindsdien helemaal geen probleem meer gehad.
Heel vaag, ik weet nog steeds niet of het aan de lader lag, of een "glitch in de TF matrix". Wel goed in de gaten houden, want als ie dit vaker gaat doen.... Maar gelukkig, ik kan weer lekker scrollen op de bank ;)

psn: splettervlek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HenkBr
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 21-05 17:04
kielkiel schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 10:26:
[...]

Wordt het mynet programma niet opnieuw gestart als de tablet uit is geweest?
Jawel, maar de battery drain blijft weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GJA
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 17-09 20:39

GJA

(jarig!)

Wat is het verschil dan? Ik gebruik het niet omdat de resolutie niet overeenkomt met m'n pc-monitor. Ondanks lag en vreemd scrollen met de muis vind ik teamviewer nu toch beter te gebruiken.

Daikin EHVH08S23EJ9W binnen, ERGA08EAV3H7 buiten | Alfen Eve Single Pro-Line 3-fase | HassIO | DJI Mini 2 | Paard | MK3 ST | fixt keukenapparatuur en WaDro | HT-A2 | gasloos | RF900R | KLR650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• my_fiero
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 18-09 12:58
Heb sinds vrijdag ook de dock, wat een goede extra toevoeging!!
Ben ook niet meer sinds vrijdag achter mijn PC gaan zitten, en doe nu alles via Splashtop HD (my cloud werkte niet bij mij 8)7 )

van het touchpad klopt helemaal, en dit is best storend!
Kan je de gevoeligheid niet ergens regelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BUR
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 10-05 09:42

BUR

...aan het typen

Forced shutdowns na upgrade naar Android 3.2
---------------------------------------------------------------------

Ik heb de transformer recentelijk geupdate naar Android 3.2. Nou zit ik opeens met veel forced shutdowns van programma's. De programma's heb ik geinstaleerd in 3.1 en voor het eerst gerunt in 3.2

Zijn er meer mensen die dit hebben? Ik heb de foutmeldingen doorgestuurd. Dus ik hoop dat er snel een fix komt.

Ik denk dat ik terug ga naar fabriekinstellingen en dan maar ff op 3.1 blijven gebruiken!

Ik had na de update ook links bovenin een klein rechthoekig stukje van mijn scherm waar de touch niet meer werkte.
Na herstart deed ie het weer prima... gelukkig!

[ Voor 6% gewijzigd door BUR op 31-08-2011 14:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akemi
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 13:46
BUR schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 12:36:
Forced shutdowns na upgrade naar Android 3.2
---------------------------------------------------------------------
Totaal geen last van. Wellicht is een factory reset de oplossing maar 3.2 draait prima bij mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frigolamptje
RavenLord schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 11:06:
[...]

Bedankt allemaal voor t meedenken!
Na een paar uur de tablet aan de pc gekoppeld te hebben, ging ie zowaar weer aan. En daarna kon ik hem ook weer verder opladen met de normale lader. Sindsdien helemaal geen probleem meer gehad.
Heel vaag, ik weet nog steeds niet of het aan de lader lag, of een "glitch in de TF matrix". Wel goed in de gaten houden, want als ie dit vaker gaat doen.... Maar gelukkig, ik kan weer lekker scrollen op de bank ;)
Mijne laadt nu ook niet meer op... bij nader inzien is het me vroeger ook al eens overkomen, maar toen niet echt aandacht aan besteed. Even googled, blijkbaar is het een probleem dat veel voorkomt. Bij idrn die zijn lader een uurtje in de diepvries legt lijkt het probleem over te zijn, ga het zelf nog een uurtje afwachten en als hij dan nog niet laadt vliegt hij ook de diepvries in. Vindt het nu niet zo erg omdat ik batterij genoeg heb en nergens naartoe moet, maar het kan wel vervelend worden als dat niet het geval is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BUR

BUR

...aan het typen

Frigolamptje schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 13:51:
[...]

Mijne laadt nu ook niet meer op.
Ik heb wel eens geprobeerd de usb laadkabel te verlengen door een mannetje vrouwetje verlengkabel er tussen te zetten.. dan laad ie bijna niet op.. het laad icon verschijn niet rechts onderin. Als ik de orginele kabel direct op de lader aansluit doet hij het prima! Geen idee waarom dit verlenggen niet lukt. De orginele kabel is namelijk een beetje kort..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragon2
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online
BUR schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 13:59:
[...]

Ik heb wel eens geprobeerd de usb laadkabel te verlengen door een mannetje vrouwetje verlengkabel er tussen te zetten.. dan laad ie bijna niet op.. het laad icon verschijn niet rechts onderin. Als ik de orginelekabel direct op de lader aansluit doet hij het prima! Geen idee waarom dit verlenggen niet lukt. De orginele kabel is namelijk een beetje kort..
Het verlengen lukt prima, maar je moet wel een usb3 verlengkabel gebruiken geen usb2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frigolamptje
Wel het was idd toen ik de kabel wou verlengen dat ik de eerste keer problemen had en dacht toen ook dat het daar aan lag, maar nu is het met de originele kabel... (die veel te kort is)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tharonald
[...]

Nog even gestest en het resultaat is (helaas) zoals verwacht, de subtitles alleen op de tablet en niet op het hdmi output scherm! 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draquilla
tharonald schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 14:05:
[...]

Nog even gestest en het resultaat is (helaas) zoals verwacht, de subtitles alleen op de tablet en niet op het hdmi output scherm! 8)7
Vreemd.. Probeer als je om hulp of suggesties vraagt om zo veel mogelijk info mee te posten en niet alleen melden dat iets niet werkt.
Welke app gebruik je ervoor? Wat probeer je precies ermee af te spelen (xvid, mkv)? Welke versie Android draai je? Custom rom of Stock?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frigolamptje
tharonald schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 14:05:
[...]

Ja hij gaat de diepvries in. Hopelijk helpt het en komt het daarna niet meer voor! En wat de subtitles betreft, wat ik gevonden heb op het net is dat moboplayer bij avi bestanden wel subs op het extern scherm zou tonen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BUR

BUR

...aan het typen

dragon2 schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 14:02:
[...]
Het verlengen lukt prima, maar je moet wel een usb3 verlengkabel gebruiken geen usb2.
In pincipe is USB 3.0 een kabel met dikkere aders dan USB 2.0. Kortom de USB 2.0 verlengkabel had gewoon moeten werken, alleen kan hij in theorie minder stroom aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BUR

BUR

...aan het typen

Frigolamptje schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 14:03:
Wel het was idd toen ik de kabel wou verlengen dat ik de eerste keer problemen had en dacht toen ook dat het daar aan lag, maar nu is het met de originele kabel... (die veel te kort is)
De kabel en connector zien er niet bijster stevig uit.. misschien is het kabeltje naar zijn grootje?

Het is verstandig om te eee-pad lekker helemaal uit te zetten als je hem die dag niet meer gebruikt.
Accu's vinden het namelijk niet zo fijn om helemaal leeg getrokken te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frigolamptje
BUR schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 15:15:
[...]

De kabel en connector zien er niet bijster stevig uit.. misschien is het kabeltje naar zijn grootje?

Het is verstandig om te eee-pad lekker helemaal uit te zetten als je hem die dag niet meer gebruikt.
Accu's vinden het namelijk niet zo fijn om helemaal leeg getrokken te worden.
Mja hij zat in de lader op 100% en plots begon de batterij leeg te lopen, het was niet zo dat de batterij volledig ontladen was en hij niet meer wou opstarten/opladen. Maar ik zie nu dat mijn computer ook niet reageert als ik hem via usb aansluit :| . Hopelijk werkt het plots toch weer, aangezien het geen standaard aansluiting is heb ik hier niet meteen nog zo'n kabel liggen...

Edit: Na nogmaals gereboot te hebben werkt usb verbinding terug, wel zonder laadicoontje. Straks eens proberen via de oplader, maar die laat ik nog wat bekomen eerst van de diepvries zodat er geen kortsluiting ontstaat door condens ofzo

Edit2: Lader werkt ook terug. Geen idee of het door de diepvries komt, of niet, erg vaag allemaal...

[ Voor 17% gewijzigd door Frigolamptje op 31-08-2011 15:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 20:05
Handige app: dual screen browser
Is een vlotte maar niet uitgebreide browser zonder lag waarmee je 2verschillende webpagina's naast elkaar hebt, ik denk dat deze app in bepaalde omstandigheden erg van pas kan komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tharonald
Draquilla schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 14:25:
[...]

Vreemd.. Probeer als je om hulp of suggesties vraagt om zo veel mogelijk info mee te posten en niet alleen melden dat iets niet werkt.
Welke app gebruik je ervoor? Wat probeer je precies ermee af te spelen (xvid, mkv)? Welke versie Android draai je? Custom rom of Stock?
De info is inderdaad wat summier, maar dat is vooral omdat dit al een bekend probleem is waar eigenlijk iedereen last van heeft, behalve als je een software decoder gebruikt, zoals bij .avi en .mkv's, maar dan is het beeld erg stotterend omdat de cpu het decoden doet.

Ik heb het getest onder Prime, Revolver en Stock Rom, met moboplayer, rockplayer, mvideoplayer, diceplayer. voornamelijk met mp4 en m4v formaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kruila
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 18:47
BUR schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 15:08:
[...]

In pincipe is USB 3.0 een kabel met dikkere aders dan USB 2.0. Kortom de USB 2.0 verlengkabel had gewoon moeten werken, alleen kan hij in theorie minder stroom aan.
Dat die dikker is komt omdat er 2 aders extra in zitten heb ik me laten vertellen, daarom heb je perseUSB 3.0 nodig om op te laden

Neem het leven niet te serieus; je overleeft het toch niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyw00d
kruila schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 16:40:
[...]

Dat die dikker is komt omdat er 2 aders extra in zitten heb ik me laten vertellen, daarom heb je perseUSB 3.0 nodig om op te laden
pricewatch: MSI STAR-USB3.0 Goedkope oplossing, voor nog geen 2 tientjes een USB 3.0 PCI-e kaart (voor diegene die het niet onboard hebben zoals ik).

[ Tesla MIG MYP ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragon2
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online
BUR schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 15:08:
[...]

Dan gebruik je toch een usb2 kabel 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quindor
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17-09 14:50

Quindor

Switching the universe....

euhm, het gaat om de kabel welke je in de originele lader kunt duwen om zo de kabel te verlengen. Een USB3.0 gaat verder weinig tot niets toevoegen aan het laden van je tablet?

Verder doen USB3.0 kabels het prima in 2.0 en 1.0 poorten.

[ Voor 14% gewijzigd door Quindor op 31-08-2011 17:24 ]

Intermit.Tech YouTube Kanaal, Intermit.Tech Blog, QuinLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyw00d
Quindor schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 17:23:
euhm, het gaat om de kabel welke je in de originele lader kunt duwen om zo de kabel te verlengen. Een USB3.0 gaat verder weinig tot niets toevoegen aan het laden van je tablet?

Verder doen USB3.0 kabels het prima in 2.0 en 1.0 poorten.
In dat geval: pricewatch unsorted: Advanced Cable Technology Usb 3.0 a male - a fem 1.50m. Eenh. 1 stk (SB3042)

[ Tesla MIG MYP ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maniak
  • Laatst online: 20-08 20:32
Ik wil graag een paar apps kopen maar ik kom telkens steeds op Google Checkout waar alleen met creditcard betaald kan worden. Nu heb ik geen creditcard dus was nieuwsschierig of mensen andere methoden weten zoals Paypal of iDeal. Ik heb al wel gezocht en kwam op uitspraken van Google managers en andere bronnen dat het in 2010 mogelijk zou zijn om te betalen met oa Paypal maar kan het nergens terug vinden. Iemand die me kan helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karloe
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 25-11-2020
Zoek eens op "virtuele creditcard"! 3vcash is de afgelopen 24 uur nog genoemd, en werkt met iDeal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kruila
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 18:47
Cyw00d schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 17:07:
[...]

pricewatch: MSI STAR-USB3.0 Goedkope oplossing, voor nog geen 2 tientjes een USB 3.0 PCI-e kaart (voor diegene die het niet onboard hebben zoals ik).
www.allekabels.nl

http://www.allekabels.nl/searchresult.php?keyword=%201097036

€ 7,95

Neem het leven niet te serieus; je overleeft het toch niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb vorige week ook een TF gekocht en sinds vandaag ook een dock erbij (via amazon) alleen het serienummer begint met B60 ga ik nu last krijgen van de battery drain?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 18:09:
heb vorige week ook een TF gekocht en sinds vandaag ook een dock erbij (via amazon) alleen het serienummer begint met B60 ga ik nu last krijgen van de battery drain?
Nee, je krijgt niet per definitie te maken met de battery drain. Ik heb ook een tablet+dock van de B60 serie maar nergens last van. De kans bestaat dat je pech hebt, tja...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maniak
  • Laatst online: 20-08 20:32
Karloe schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 17:37:
Zoek eens op "virtuele creditcard"! 3vcash is de afgelopen 24 uur nog genoemd, en werkt met iDeal.
Geweldig... daar had ik eigenlijk nooit aan gedacht, laat staan van gehoord ;) Tnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pusherman_
  • Laatst online: 15:59
tharonald schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 15:50:
[...]

De info is inderdaad wat summier, maar dat is vooral omdat dit al een bekend probleem is waar eigenlijk iedereen last van heeft, behalve als je een software decoder gebruikt, zoals bij .avi en .mkv's, maar dan is het beeld erg stotterend omdat de cpu het decoden doet.

Ik heb het getest onder Prime, Revolver en Stock Rom, met moboplayer, rockplayer, mvideoplayer, diceplayer. voornamelijk met mp4 en m4v formaat.
probeer eens vital player... hiermee heb ik op vakantie op meerdere LCD's in hotels series en films met subs (srt) gekeken via de hdmi out van de TF :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quindor
  • Laatst online: 17-09 14:50

Quindor

Switching the universe....

Waarom zo duur? Deze kabel heb ik zelf gehaald gekocht een tijd terug en werkt perfect. E4,35 inclusief shipping! :D Levertijd wel zo'n 2 weken.

Intermit.Tech YouTube Kanaal, Intermit.Tech Blog, QuinLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pusherman_
Quindor schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 21:46:
[...]

Waarom zo duur? Deze kabel heb ik zelf gehaald gekocht een tijd terug en werkt perfect. E4,35 inclusief shipping! :D Levertijd wel zo'n 2 weken.
Lol... ik heb al 3x op het punt gestaan om hem te bestellen, maar ik trek het niet dat die kabel blauw is... ik wil een zwarte!

nee hoor, ik heb geen dwangneuroses ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyw00d
Pusherman_ schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 21:49:
[...]

Lol... ik heb al 3x op het punt gestaan om hem te bestellen, maar ik trek het niet dat die kabel blauw is... ik wil een zwarte!

Je houd zeker ook niet van de smurfen? Racist! :+

[ Tesla MIG MYP ]

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17-09 14:36

spaceboy

Op grote hoogte

zo, sinds gisteren heb ik ook een et, maar wat een heerlijk ding is het!
heb 1 probleempje: ik gebruik de dolphin browser en de reactie die ik nu type gaat heel traag (letters verschijnen pas na halve seconde op het scherm). Reageren op got is so far de enige plek waar ik deze delay merk... Ik gebruik de docking.

Iemand een idee?

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Opera mobile gebruiken voor GoT.
Of javascript uitzetten werkte ook geloof ik.

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

• kwaazaar
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 16-09 17:00
Bij mij is Dolphin af en toe ook traag, maar niet zozeer alleen hier. Hij hangt af en toe ('not responding' melding van Android). Hoe gebruik ik de gestures trouwens?

Ik heb mijn TF afgelopen weekend bij MM Zwolle gehaald. De meest recente was een B70, maar er lagen ook nog B50's in het schap. Battery drain is 0,5% per uur ongeveer.

Daarnaast heb ik ADW Launcher EX aangeschaft obv de enthousiaste reacties die ik h(i)er en der las, maar ben er niet zo tevreden over: hij laat alleen het bovenste deel van de wallpaper zien, geopende folders zijn te klein, instellingen-menu is vrij simpel (lijkt alsof het niet helemaal af is). Daarnaast is het lastig om een mooi theme te vinden, even allemaal uitproberen is geen optie met honderden themes in de market.

[ Voor 12% gewijzigd door kwaazaar op 01-09-2011 08:08 . Reden: battery drain opmerking toegevoegd ]

Verwijderd

Vraagje, gisteravond was mijn TF bijna helemaal leeg dus ik heb hem aan de oplader gehangen, daar heeft hij ongeveer 10 uur aangezeten alleen is er helemaal niets opgeladen hij staat nog steeds op 'connect charger'. Meteen op google gekeken en bleek dat er een hele hoop mensen last van hebben dus ik heb hem aan mijn computer gehangen en daar laad hij wel op. Alleen nu zit ik dus blijkbaar met een kapotte oplader. Heb hem al een uur in de vriezer gehad om het vervolgens nog eens te proberen maar opladen doet hij nog steeds niet.

Heeft iemand nog andere tips om dit op te lossen? Op het internet staat dat je het gedeelte wat in het stopcontact gaat er zo af kan halen maar dat lukt mij ook niet helemaal.

/edit

Ik dacht ik probeer eens of ik mijn iPod kan opladen via die usb stekker van de TF en dat werkte.. dus toen heb ik de kabel van de TF weer aangesloten en die is nu ook aan het opladen. :/

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 01-09-2011 08:49 ]

• rob-bo
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 15-09 19:42
Cyw00d schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 11:06:
Weet er iemand een goeie app om video te streamen vanaf je PC.. gewoon via SMB? Ik vind wel het een en ander maar dat werkt niet goed. Heeft iemand dit al goed werkend?
Ik gebruik cifs manager om een smb share te mounten op mijn transformer. Daarna kun je er met elke video player bij. Je moet wel je device rooten om de cifs kernel driver te kunnen gebruiken.

• Frigolamptje
Verwijderd schreef op donderdag 01 september 2011 @ 08:42:
Vraagje, gisteravond was mijn TF bijna helemaal leeg dus ik heb hem aan de oplader gehangen, daar heeft hij ongeveer 10 uur aangezeten alleen is er helemaal niets opgeladen hij staat nog steeds op 'connect charger'. Meteen op google gekeken en bleek dat er een hele hoop mensen last van hebben dus ik heb hem aan mijn computer gehangen en daar laad hij wel op. Alleen nu zit ik dus blijkbaar met een kapotte oplader. Heb hem al een uur in de vriezer gehad om het vervolgens nog eens te proberen maar opladen doet hij nog steeds niet.

Heeft iemand nog andere tips om dit op te lossen? Op het internet staat dat je het gedeelte wat in het stopcontact gaat er zo af kan halen maar dat lukt mij ook niet helemaal.

/edit

Ik dacht ik probeer eens of ik mijn iPod kan opladen via die usb stekker van de TF en dat werkte.. dus toen heb ik de kabel van de TF weer aangesloten en die is nu ook aan het opladen. :/
Zoals je hierboven ook al kan afleiden uit mijn ervaringen is het best een wazig probleem met die lader...

En wat het typen op got betreft, ik typ de tekst gewoon in een notepad en kopieer hem dan in got. Geen last van lag zo en het kost ook niet zoveel extra tijd :)

• kielkiel
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 22:38
Pusherman_ schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 21:49:
[...]

Overspuiten met een ander kleurtje? :+

• kwaazaar
Cyw00d schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 11:06:
Via ES File Explorer kun je SMB-shares benaderen. Op een videobestand kies je dan voor Open->As Video en vervolgens kun je een videoplayer kiezen die op je TF geinstalleerd is. Geen idee hoe ze dat technisch doen, maar ik kon zo gewoon via MoboPlayer een video bekijken, ook een 720p-bestand.

• my_fiero
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 18-09 12:58
Verwijderd schreef op donderdag 01 september 2011 @ 08:42:
............Ik dacht ik probeer eens of ik mijn iPod kan opladen via die usb stekker van de TF en dat werkte.. dus toen heb ik de kabel van de TF weer aangesloten en die is nu ook aan het opladen. :/
Dus als ik een Ipod-USB kabel aanschaf zou dat ook moeten werken op de TF (als extra USB kabel op het werk BV)?

Verwijderd

Moet je instellingen veranderen op de TF als je de TF wilt opladen met de usb kabel?
Bij mij laadt deze niet op als ik hem met de usb kabel aansluit op mijn Pc.

Verwijderd

my_fiero schreef op donderdag 01 september 2011 @ 09:52:
[...]

Dus als ik een Ipod-USB kabel aanschaf zou dat ook moeten werken op de TF (als extra USB kabel op het werk BV)?
Oh sorry ik heb dat verkeerd verwoord denk ik. Ik heb mijn iPod touch opgeladen met de iPod kabel en die kabel gestoken in de adapter die bij de TF kwam.

/edit

Nog maar een vraag, heb de TF nu (gelukkig) weer kunnen opladen, nu verbind ik het dock met de transformeer en stop ik de kabel dus in het dock. Alleen nu merk ik dat alleen het rode lampje knippert. Heb in dit topic gezocht en zag daar dat rood knipperen betekend dat hij leeg is en dat hij oranje zou moeten zijn als hij aan het opladen is.

Klopt dit? En is hij nu wel/niet aan het opladen?

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 01-09-2011 10:13 ]

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Bij mij knippert hij tijdens het opladen gewoon door, tot hij boven een bepaald percentage zit.

Of hij oplaad controleer ik via die dual battery widget.

[ Voor 24% gewijzigd door ArthurMorgan op 01-09-2011 10:28 ]

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

• Cyw00d
Bedankt voor de antwoorden - mijn device is niet geroot dus ik ga eerst kwaazaar zijn methode proberen. Wellicht kan ik hem later nog rooten.

[ Tesla MIG MYP ]

• rob-bo
kwaazaar schreef op donderdag 01 september 2011 @ 09:37:Via ES File Explorer kun je SMB-shares benaderen. Op een videobestand kies je dan voor Open->As Video en vervolgens kun je een videoplayer kiezen die op je TF geinstalleerd is. Geen idee hoe ze dat technisch doen, maar ik kon zo gewoon via MoboPlayer een video bekijken, ook een 720p-bestand.
Het gekke is dat hij op deze manier sommige videos niet wil streamen. Hij gaat dan eerst een lokale kopie maken. Ook bij films die via een gemounte schijf wel streamen.

Verwijderd

Wybo schreef op donderdag 01 september 2011 @ 10:28:
Bij mij knippert hij tijdens het opladen gewoon door, tot hij boven een bepaald percentage zit.

Of hij oplaad controleer ik via die dual battery widget.
Bedankt! hij is gestopt met knipperen en brand nu (oranje? geen idee). Heb ook die widget geïnstalleerd en die laat gelukkig zien dat mijn dock aan het opladen is.

• kwaazaar
rob-bo schreef op donderdag 01 september 2011 @ 10:47:
[...]

Het gekke is dat hij op deze manier sommige videos niet wil streamen. Hij gaat dan eerst een lokale kopie maken. Ook bij films die via een gemounte schijf wel streamen.
Hij zal misschien het bestand in delen overhalen, maar zeker niet helemaal. Een 720p-serie van ruim 1Gb begint binnen een paar seconden al te spelen. Overigens gebruik ik mn NAS (Synology 211j) als bron. Misschien dat Windows PC's bepaalde CIFS-methoden niet ondersteunen.

• rob-bo
kwaazaar schreef op donderdag 01 september 2011 @ 10:51:Hij zal misschien het bestand in delen overhalen, maar zeker niet helemaal. Een 720p-serie van ruim 1Gb begint binnen een paar seconden al te spelen. Overigens gebruik ik mn NAS (Synology 211j) als bron. Misschien dat Windows PC's bepaalde CIFS-methoden niet ondersteunen.
Volgens mij probeert hij bij mij bij sommige bestanden wel alles over te halen. Ik stream vanaf mijn linux server waar samba op draait. Ik heb er niet echt een probleem mee omdat het altijd werkt via de gemounte schijven.

• Cyw00d
Heb ES File manager even geprobeerd met een AVI bestand - dit werkt inderdaad goed. Bedankt voor de tip heren!

[ Tesla MIG MYP ]

• tharonald
Pusherman_ schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 20:54:
[...]

probeer eens vital player... hiermee heb ik op vakantie op meerdere LCD's in hotels series en films met subs (srt) gekeken via de hdmi out van de TF :)
Bedankt voor de tip, uiteraard meteen getest maar ook hier de subtitle op de tablet ipv op de tv. Tenminste als je hem insteld op hardware coded want anders stottert de film natuurlijk. Met software codec kan het wel maar dan is het beeld belabberd.

• CappieL
  • Registratie: November 2006
Kun je met behulp van Titanium Backup ook save-games backuppen?

• Frigolamptje
CappieL schreef op donderdag 01 september 2011 @ 12:16:
Kun je met behulp van Titanium Backup ook save-games backuppen?
Ja

• Pusherman_
tharonald schreef op donderdag 01 september 2011 @ 11:21:
[...]

Bedankt voor de tip, uiteraard meteen getest maar ook hier de subtitle op de tablet ipv op de tv. Tenminste als je hem insteld op hardware coded want anders stottert de film natuurlijk. Met software codec kan het wel maar dan is het beeld belabberd.
dan weet ik echt niet wat jij fout doet, want bij mij zie ik ze zowel op tablet als op de tv...

• CappieL
Thanks, dan ga ik me nu verdiepen in het rooten en unrooten van mijn TF om Titanium te kunnen gebruiken.

• Julian
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19-09 11:49
Frigolamptje schreef op dinsdag 30 augustus 2011 @ 20:41:
[...]

Heb net het programma Splashtop remote HD streamer geïnstalleerd, stond blijkbaar tussen de Asus software die ik geïnstalleerd had op mijn pc... Eerste maal dat ik zo'n programma installeer/gebruik, maar het is wel redelijk geniaal. Het kopieert gewoon je desktop op het scherm van je transformer, net alsof er native windows 7 op draait. Dus je kan overal heen navigeren en muziek/video streamen naar je transformer. Werkt zo simpel als iets!
OMG wat een geweldig porgramma!! Lost meteen mijn zoektocht naar een fatsoenlijke office suite op, althans voor zover ik online ben dan. Ik gebruik gwoon Open Office op m'n PC =D

Dank je wel voor de tip!!

Edit: vrijwel geen lag als ik een post tiep via Splashtop, beter dan de standaard browser haha.

[ Voor 5% gewijzigd door Julian op 01-09-2011 14:36 ]

Phanteks Enthoo Evolv mATX Tempered Glass Grijs | Gigabyte B650M Aorus Elite AX | AMD 9800X3D | NZXT Kraken Z63 | 64GB DDR5 6000C28 | NVIDIA RTX 4090 FE | LG 83G4 4K 144Hz | Corsair RM850x | Meta Quest 3

• CappieL
Julian schreef op donderdag 01 september 2011 @ 14:24:
[...]

OMG wat een geweldig porgramma!! Lost meteen mijn zoektocht naar een fatsoenlijke office suite op, althans voor zover ik online ben dan. Ik gebruik gwoon Open Office op m'n PC =D

Dank je wel voor de tip!!

Edit: vrijwel geen lag als ik een post tiep via Splashtop, beter dan de standaard browser haha.
Bij mij sluit hij SplashTop elke keer af als ik een film of muziek wil openen. Heel vervelend, op het eerste gezicht vond ik het ook een pracht-programma

• Frigolamptje
CappieL schreef op donderdag 01 september 2011 @ 14:42:
[...]

Bij mij sluit hij SplashTop elke keer af als ik een film of muziek wil openen. Heel vervelend, op het eerste gezicht vond ik het ook een pracht-programma
Hmm vreemd ik heb nergens last van. Gebruik je de versie uit de market of de bijgeleverde op de transformer?

• disturbedmind
Kan iemand wel normaal (full)hd filmpjes streamen van de pc naar de TF met SplashtopHD en de TF weer met een mini HDMI aansluiten op de tv afspelen? Want als ik dat doe dan gaat hij heel langzaam afspelen en steeds weer "bufferen" en dan komen er weer van die rare blokjes op het scherm.

• CappieL
Frigolamptje schreef op donderdag 01 september 2011 @ 14:56:
[...]
Hmm vreemd ik heb nergens last van. Gebruik je de versie uit de market of de bijgeleverde op de transformer?
Ik denk dat het die uit de market was, maar ik kan me ook vergissen.

• Zonekill
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 02-02 17:11
Weet iemand of er voor de TF een app is ala Teamviewer?

Heb de laatste tijd op 3.2 dat de stockbrowser af en toe crasht en ook vreemd doet als ik een bladwijzer die op mijn homescreen staat wil openen. Ook lijkt screen niet meer super gevoelig als ik die aanraak. En werkt visidon applock af en toe niet. Maar het apparaat is geweldig met dock.

• Cyw00d
Teamviewer kun je gewoon installeren op de TF hoor Gratis. Ik draai hem ook: surf via je browser naar teamviewer.com en download de app.

[ Tesla MIG MYP ]

• marijnacht
  • Laatst online: 01-08 14:32
Ik kreeg net een update melding dat er een nieuwe firmwareversie beschikbaar was. Natuurlijk maar gelijk geinstalleerd. Na het updaten (wat overigens vrij vlot ging is het build nummer HTJ85B.WW_epad-8.6.5.9-20110816
Er is verder geen mededeling wat er veranderd is maar ik zie wel in de stockbrowser bij het scrollendat het schuifbalkje vernieuwd is. Nog niet echt schokkend natuurlijk. Ik ga even kijken of ik op de asus site wat kan vinden.
Overigens toen ik net de dock eraan klikete kwam er ook een nieuwe dock firmwaremelding. Nu is de versie EP101-0213

• jasjenl
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19-09 12:45

jasjenl

Liab A Tymo

marijnacht schreef op donderdag 01 september 2011 @ 18:12:
Ik kreeg net een update melding dat er een nieuwe firmwareversie beschikbaar was. Natuurlijk maar gelijk geinstalleerd. Na het updaten (wat overigens vrij vlot ging is het build nummer HTJ85B.WW_epad-8.6.5.9-20110816
Er is verder geen mededeling wat er veranderd is maar ik zie wel in de stockbrowser bij het scrollendat het schuifbalkje vernieuwd is. Nog niet echt schokkend natuurlijk. Ik ga even kijken of ik op de asus site wat kan vinden.
Overigens toen ik net de dock eraan klikete kwam er ook een nieuwe dock firmwaremelding. Nu is de versie EP101-0213
Ben sinds gisteren ook in het bezit van een TF met dock en ik kreeg gelijk al een melding voor update naar bovengenoemde firmware. Het serienummer van mijn dock begint overigens met B80, dus dat zal dan wel een hele nieuwe zijn.

• marijnacht
  • Laatst online: 01-08 14:32
Mijn dock is nog de ste B5O versie. (Met battery drain) maar inmiddels is dit alweer opgelost middels een RMA. Overigens een supersnelle servicevan Asus. Donderdagwerdhet pakketjebij mij thuis opgehaald en maandags had ik hem alweer terug.

• Evertt
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 00:47
Twee dagen geleden is mij tf terug gekomen van RMA. Hier zit helaas de oude firmware op.
Maar hij geeft aan dat er geen update is. Ik heb al geprobeerd de firmware bestand van de Asus site te kopieren naar de TF maar dit werkt helaas niet. Weet iemand hoe ik hem wel eventueel kan updaten??

• Thruhge
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 08-08-2021
Evertt schreef op donderdag 01 september 2011 @ 19:18:
Twee dagen geleden is mij tf terug gekomen van RMA. Hier zit helaas de oude firmware op.
Maar hij geeft aan dat er geen update is. Ik heb al geprobeerd de firmware bestand van de Asus site te kopieren naar de TF maar dit werkt helaas niet. Weet iemand hoe ik hem wel eventueel kan updaten??
De "ASUS" map in het zip bestand moet je uitpakken naar een Micro-SD kaart en deze in de Transformer doen.
Dan geeft hij als het goed is aan dat hij een update heeft gevonden.
Pagina: 1 ... 56 ... 59 Laatste

Dit topic is gesloten.