• fanatik
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 01-01-2024
Dat is lekker koop ik ook een tf 32gb met dock, zit er in het midden een pixel die niet meewerkt, morgen maar weer even terug naar de winkel voor een andere :)

• Evertt
  • Registratie: December 2005
  • Nu online
Thruhge schreef op donderdag 01 september 2011 @ 20:07:
[...]

De "ASUS" map in het zip bestand moet je uitpakken naar een Micro-SD kaart en deze in de Transformer doen.
Dan geeft hij als het goed is aan dat hij een update heeft gevonden.
Blijkbaar had ik al de nieuwe firmware versie. 8.6.6.9 20110804. De asus site heeft alleen 5.9 online staan.
Hij wil niet updaten na fabrieks instelling terug instellen ook niet. Maar ik kan nog steeds geen muis cursor veranderen wat ik hiervoor wel kon doen. Beetje raar vindt ik het.

[ Voor 5% gewijzigd door Evertt op 01-09-2011 22:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizard
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11:26
Evertt schreef op donderdag 01 september 2011 @ 22:36:
[...]

Blijkbaar had ik al de nieuwe firmware versie. 8.6.6.9 20110804. De asus site heeft alleen 5.9 online staan.
Hij wil niet updaten na fabrieks instelling terug instellen ook niet. Maar ik kan nog steeds geen muis cursor veranderen wat ik hiervoor wel kon doen. Beetje raar vindt ik het.
versie 8.6.6.9 is de firmware voor de TF101G (met 3G)
De versie van de normale TF101 is nog steeds 8.6.5.9.

Zie ook http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1236451

Lijkt erop dat iemand bij Asus de verkeerde firmware op je transformer geflashed heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiswum
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 17-09 15:59

Kiswum

Gadget reviewer

ipv teamviewer kan ik Remote RDP Lite van harte aanbevelen. Gewoon gratis te installeren via de market

Link naar mijn website voor alle reviews en blogs: Kiswum.com.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frankster
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14-09 18:15
Zojuist ook de laatste firmware geïnstalleerd. Daarna even met de Universal Root V4 geroot en met Chainfire 3D de PowerVR drivers geladen en ik kan nou eindelijk the Settlers van Gameloft spelen. Happy as can be! :9

Een leven zonder feesten is als een verre reis zonder logement (Demokritos ca. 500 B.C.)
&Creative

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CappieL
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 13:25
Vandaag gaat mijn TF voor de tweede keer voor RMA naar Tjechië. Nog steeds / alweer hetzelfde probleem van het gerammel linksbovenin (ter hoogte van het Asus-logo).
Vorige keer was hij wel lekker snel terug (1 week) dus hopelijk gaat het de tweede keer net zo snel, maar komt hij wel goed gerepareerd terug.
Anders toch maar terug naar de winkel en een vervangend product vragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roamor
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
CappieL schreef op vrijdag 02 september 2011 @ 09:08:
Vandaag gaat mijn TF voor de tweede keer voor RMA naar Tjechië. Nog steeds / alweer hetzelfde probleem van het gerammel linksbovenin (ter hoogte van het Asus-logo).
Vorige keer was hij wel lekker snel terug (1 week) dus hopelijk gaat het de tweede keer net zo snel, maar komt hij wel goed gerepareerd terug.
Ik hoor dat ook, maar is dat niet gewoon een gyroscoop/sensor geval?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lizard schreef op vrijdag 02 september 2011 @ 00:57:
[...]

versie 8.6.6.9 is de firmware voor de TF101G (met 3G)
De versie van de normale TF101 is nog steeds 8.6.5.9.

Zie ook http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1236451

Lijkt erop dat iemand bij Asus de verkeerde firmware op je transformer geflashed heeft.
Bovenstaande heb ik zelf ook: heb de TF opgestuurd ivm de batterij-drain (B50 en dock). Na terugkomst staat de versie 8.6.6.920110804 erop. (WW serie). Bij modelnummer staat gewoon Transformer TF101.

Gaat dit voor verdere updates problemen voor mij opleveren ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CappieL
Roamor schreef op vrijdag 02 september 2011 @ 09:23:
[...]
Ik hoor dat ook, maar is dat niet gewoon een gyroscoop/sensor geval?
Collega's hebben ook de TF, en die hebben het niet. Het lijkt mij niet normaal.

[ Voor 54% gewijzigd door CappieL op 02-09-2011 09:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TroaS
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 19-07-2024
Ik heb mijn TF met dock nu bijna 2 maanden en vind het nog steeds een prima aankoop. Sinds een update een week lijk ik echter last te hebben van een bekend probleem: batterydrain van de dock. Binnen korte tijd is een volgeladen accu weer helemaal leeg. Mijn vraag: is RMA de enige oplossing, of kan een software-update hier nog helpen (door mijzelf of mogelijk door Asus in de nabije toekomst?). Ik heb dit forum vanaf het begin gelezen maar volledige duidelijkheid heb ik nog niet gehad.

Overigens, ik heb gisteren uitgebreid zitten testen met Splashtop Remote, en de basisfunctionaliteit werkt uitstekend. Met twee klikken op de knop kan ik pc en laptop vanaf de tablet bedienen. Audio en video streamen werkt, maar Youtube HD is toch wat schokkerig. De verbinding met mijn pc heeft sowieso wat complicaties, want het geluid wil niet streamen omdat de desktop 5.1 heeft (moet oplossing nog vinden) en ook ondersteunt de Androidversie van Splashtop nog geen dualscreen. Splashtop werkt hieraan in een nieuwe versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Julian
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11:49
Qua drain kan je ook ens kijken of er programma's zijn die je TF wakker houden. MyNet is in dit topic al genoemd. Met Titanium backup kan je dergelijke apps freezen, dan worden ze niet meer geladen =)

Phanteks Enthoo Evolv mATX Tempered Glass Grijs | Gigabyte B650M Aorus Elite AX | AMD 9800X3D | NZXT Kraken Z63 | 64GB DDR5 6000C28 | NVIDIA RTX 4090 FE | LG 83G4 4K 144Hz | Corsair RM850x | Meta Quest 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loekie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16:07
Ik lijk sinds de laatste dock-update ook problemen met mijn (B60)dock te hebben, regelmatig wil deze niet opladen en uitgeschakeld is de combo sneller leeg dan ingeschakeld. Dit is pas sinds die laatste update het geval, daarvoor had ik geen enkel probleem.

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frankster
Wordt het overigens niet eens tijd om de startpost een mooie update te geven? Ik zie in dit topic veel mooie info voorbij komen, maar het wordt wel lastig zoeken met zo veel posts...

Een leven zonder feesten is als een verre reis zonder logement (Demokritos ca. 500 B.C.)
&Creative

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shodan
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 18-09 21:48
CappieL schreef op vrijdag 02 september 2011 @ 09:08:
Misschien een hele domme vraag, maar zijn dat niet gewoon je volume/power knopjes? Die rammelen bij mij ook links boven in als ik met dat ding sta te schudden... Als je die eens vasthoudt en dan schudt, rammelt hij dan nog steeds?.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CappieL
Shodan schreef op vrijdag 02 september 2011 @ 12:55:
[...]
Misschien een hele domme vraag, maar zijn dat niet gewoon je volume/power knopjes? Die rammelen bij mij ook links boven in als ik met dat ding sta te schudden... Als je die eens vasthoudt en dan schudt, rammelt hij dan nog steeds?.....
Toen ik de TF voor de eerste keer voor RMA wilde opsturen, meldde ik dit fenomeen hier op het forum (pagina 176 ofzoiets), toen werd er ook geopperd dat het misschien de knopjes konden zijn. Dit heb ik toen getest, door de knopjes vast te houden, toch rammelt het nog steeds. Het rammelen hoor je ook niet aan de rand (bij de knopjes) maar meer naar rechts (ongeveer bij de 2e S van het Asus-logo).
Ik weet niet precies hoe de binnenkant van de TF eruit ziet en welk onderdeel/-delen voor het gerammel kunnen zorgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kruila
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 18:47
CappieL schreef op vrijdag 02 september 2011 @ 13:12:
[...]

Ik weet niet precies hoe de binnenkant van de TF eruit ziet en welk onderdeel/-delen voor het gerammel kunnen zorgen.
kijk eens hier, wordt je misschien wat wijzer, als je verder zoekt vindt je nog meer foto's op het internet, kon die alleen niet zo gauw vinden.

[ Voor 34% gewijzigd door kruila op 02-09-2011 13:52 ]

Neem het leven niet te serieus; je overleeft het toch niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CappieL
kruila schreef op vrijdag 02 september 2011 @ 13:51:
[...]

kijk eens hier, wordt je misschien wat wijzer, als je verder zoekt vindt je nog meer foto's op het internet, kon die alleen niet zo gauw vinden.
had er een link in je bericht moeten staan? heb diverse foto's bekeken van 'open' transformers, maar heb niet kunnen ontdekken welk onderdeel het kan zijn

[ Voor 21% gewijzigd door CappieL op 02-09-2011 14:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuske
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 18-09 21:21
google eens op asus transformer teardown...

Voor degene die custom roms draaien: De maken van de Revolultion HD roms voor oa, sensation en desire hd. Heeft ook een rom gemaakt voor onze Transformer! klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kruila
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 18:47
CappieL schreef op vrijdag 02 september 2011 @ 13:56:
[...]

had er een link in je bericht moeten staan? heb diverse foto's bekeken van 'open' transformers, maar heb niet kunnen ontdekken welk onderdeel het kan zijn
sorry alsnog de link: http://www.everythingabou...ble-the-asus-transformer/

Neem het leven niet te serieus; je overleeft het toch niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CappieL
tommy schreef op vrijdag 02 september 2011 @ 14:01:
google eens op asus transformer teardown...

Voor degene die custom roms draaien: De maken van de Revolultion HD roms voor oa, sensation en desire hd. Heeft ook een rom gemaakt voor onze Transformer! klik
Ik zal inderdaad al op deze pagina, maar kan er geen wijs uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuske
CappieL schreef op vrijdag 02 september 2011 @ 14:05:
[...]

Ik zal inderdaad al op deze pagina, maar kan er geen wijs uit
kijk eens op foto 21. Rechts naast de accu zie je nog een klein zwart rondje(knoopcell?) Dat zit ongeveer op die plaats, en het lijkt erop dat hij gewoon is vastgeplakt met wat dubbelzijdige tape..

zie ook deze foto:
Afbeeldingslocatie: http://i2.photobucket.com/albums/y28/driftspec/Asus%20Transformer/th_IMG_5995.jpg

[ Voor 18% gewijzigd door Fuske op 02-09-2011 14:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CappieL
tommy schreef op vrijdag 02 september 2011 @ 14:09:
[...]
kijk eens op foto 21. Rechts naast de accu zie je nog een klein zwart rondje(knoopcell?) Dat zit ongeveer op die plaats, en het lijkt erop dat hij gewoon is vastgeplakt met wat dubbelzijdige tape..

zie ook deze foto:
[afbeelding]
Je zou zo maar eens gelijk kunnen hebben, ik vind het in ieder geval irritant.
Ik ben namelijk linkshandig, dus als ik de TF met rechts vasthoudt, maakt de linkerkant de grootste baansnelheid (en hoor je het gerammel).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuske
Bluetooth tetheren;

Gisteren eens even onderweg geprobeerd te tetheren, via mijn Nexus One. Via wifi werkt dit prima, alleen jammer van de accu dan :) . Bluetooth tetheren geprobeerd met die app(naam even kwijt) Liep mijn hele wifi/bluetooth rommeltje vast :? .
Toen heb ik maar gewoon eens bluetooth verbinding gemaakt tussen de 2. Wel op de TF wifi uitgeschakeld. Eenmaal verbinding kun je dus gewoon naast de telefoonnaam(in het bluetooth-menu) op het sleuteltje klikken en kiezen voor Gebruik dit apparaat internetservice.
Voila! Internetten via bluetooth via de telefoon. Who needs 3G connection? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuske
CappieL schreef op vrijdag 02 september 2011 @ 14:14:
[...]

Je zou zo maar eens gelijk kunnen hebben, ik vind het in ieder geval irritant.
Ik ben namelijk linkshandig, dus als ik de TF met rechts vasthoudt, maakt de linkerkant de grootste baansnelheid (en hoor je het gerammel).
Ik zou proberen te gokken om hem zelf open te maken :) Let wel even op eventuele warranty stickers!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi allemaal,

Ik krijg binnenkort mijn TF.
vraagje over opladen.
er zit 1 kabel bij om op te laten (die kort is maar las al dat dit te verlengen is met een usb 3.0 kabel)
Maar wat ik niet kon vinden is waar ik een extra kabel kan bestellen.
Wil er een op me werk hebben en een thuis.

Enige plek waar ik er een vond was op de site van asus zelf maar die was 42 euro incl adapter.
Ik gebruik gewoon de adapter van me htc desire hd gezien de oplader die bij die van mij komt amerikaanse aansluiting heeft.

anyone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
"Ik gebruik gewoon de adapter van me htc desire hd"

Dat gaat niet (goed) werken.

De asusadapter is een 15volt adapter. Telefoonadapters zijn slechts 5 volt. Ik heb nog geen enkele andere adapter gevonden waarmee ik mijn TF kon opladen.

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaesve
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16-05 03:04
ik weet niet hoe het met de desire HD zit, maar de twee ubs adapters van HTC die ik heb gehad gaven allebei 5v@1A, waar de meegeleverde adapter 15v@.5A geeft. Het werkt wel, maar je laad maar 1/3 van de normale snelheid. Hierdoor gaat je accu sneller leeg dan dat hij oplaad, als je hem gebruikt tijdens het laden :/

[ Voor 17% gewijzigd door kaesve op 02-09-2011 14:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mytheory
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 16-09 23:25
tommy schreef op vrijdag 02 september 2011 @ 14:01:
Ja dat is inderdaad goed nieuws.
Ga hem eens proberen, ik heb met Mike al goeie ervaringen voor mijn HTC Desire HD.

Gisteren eindelijk mijn dock binnen gekregen.
Wow wat een mooi ding :)

[ Voor 4% gewijzigd door mytheory op 02-09-2011 14:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GertuZz
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 22-06 23:30
Mijn TF is drie weken weg geweest voor reparatie. Het euvel: Speakers deden het plotseling niet meer, screen bleeding en stuck pixels. TF terug gekregen, echter blijkt dat Asus alleen het speakerprobleem heeft opgelost. Er is zelfs een stuck pixel bijgekomen, naast één van de oorspronkelijke stuck pixels.

Nu spoedreparatie aangevraagd via Saturn/Technische dienst Asus, echter spoed is kennelijk ook niet snel bij Asus. Inmiddels is de TF alweer bijna anderhalve week weg.

Drie weken plezier gehad van de TF, want qua specs is het een leuk apparaat. Helaas nu al 5 weken ter reparatie bij Asus in totaal. :-(

Ik heb een hard hoofd in de reparatie van Asus, want ik lees toch veel problemen met de build quality van de TF. Iemand ervaringen met een goede reparatie van screen bleeding? D.w.z. totale verhelping van het probleem....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Julian
Dat laatste ben ik ook wel benieuwd naar .Ik klaag niet snel over de kwaliteit van schermen, maar mijn TF101 heeft toch echt veel te veel backlight bleeding =|

Phanteks Enthoo Evolv mATX Tempered Glass Grijs | Gigabyte B650M Aorus Elite AX | AMD 9800X3D | NZXT Kraken Z63 | 64GB DDR5 6000C28 | NVIDIA RTX 4090 FE | LG 83G4 4K 144Hz | Corsair RM850x | Meta Quest 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zonekill
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 02-02 17:11
Frankster schreef op vrijdag 02 september 2011 @ 11:35:
Wordt het overigens niet eens tijd om de startpost een mooie update te geven? Ik zie in dit topic veel mooie info voorbij komen, maar het wordt wel lastig zoeken met zo veel posts...
Startpost moet idd hoognodig bijgewerkt worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiswum

Kiswum

Gadget reviewer

tommy schreef op vrijdag 02 september 2011 @ 14:09:
[...]

zie ook deze foto:
[afbeelding]
Bedankt voor de foto, op deze foto is namelijk duidelijk te zien dat de Wifi-N adapter vast zit met 2 kabels (de grijze en zwarte), dit veroorzaakt het probleem op het 5Ghz. netwerk. Hierdoor is vermoedelijk een maximale snelheid van 150Mbps is mogelijk. Voor hogere snelheden zijn minimaal 3 antennes nodig.

Voorbeeld van een Wifi-N kaart met echte N mogelijkheden is hier te vinden voor o.a. je noteboook:
pricewatch: Intel Ultimate N WiFi Link 6300

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nielsvv
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 18-09 20:04

nielsvv

100% Afol

tommy schreef op vrijdag 02 september 2011 @ 14:18:
Bluetooth tetheren;

Gisteren eens even onderweg geprobeerd te tetheren, via mijn Nexus One. Via wifi werkt dit prima, alleen jammer van de accu dan :) . Bluetooth tetheren geprobeerd met die app(naam even kwijt) Liep mijn hele wifi/bluetooth rommeltje vast :? .
Toen heb ik maar gewoon eens bluetooth verbinding gemaakt tussen de 2. Wel op de TF wifi uitgeschakeld. Eenmaal verbinding kun je dus gewoon naast de telefoonnaam(in het bluetooth-menu) op het sleuteltje klikken en kiezen voor Gebruik dit apparaat internetservice.
Voila! Internetten via bluetooth via de telefoon. Who needs 3G connection? :?
Enkel spijtig dat je daarvoor je mobiel moet rooten!

Bricklink Store - Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuske
nielsvv schreef op vrijdag 02 september 2011 @ 16:26:
[...]

Enkel spijtig dat je daarvoor je mobiel moet rooten!
Volgens mij is dat niet nodig hoor! Dit heb ik zonder die app gedaan. Gewoon standaard bluetooth verbinding gemaakt. Ik zou zeggen probeer het..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 20:05
Verwijderd schreef op vrijdag 02 september 2011 @ 14:27:
Hoi allemaal,

Ik krijg binnenkort mijn TF.
vraagje over opladen.
er zit 1 kabel bij om op te laten (die kort is maar las al dat dit te verlengen is met een usb 3.0 kabel)
Maar wat ik niet kon vinden is waar ik een extra kabel kan bestellen.
Wil er een op me werk hebben en een thuis.

Enige plek waar ik er een vond was op de site van asus zelf maar die was 42 euro incl adapter.
Ik gebruik gewoon de adapter van me htc desire hd gezien de oplader die bij die van mij komt amerikaanse aansluiting heeft.

anyone?
ga eens naar dealextreme.com, geef asus transformer in, daar vind je een blauwe kabel, ik dacht rond 3,5 euro ofzo, hij is in verschillende maten verkrijgbaar, ik heb de 1.80m versie en hij werkt perfect, persoonlijk vind ik dit een must om je tf optimaal te kunnen gebruiken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tharonald
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 27-12-2021
Zonekill schreef op vrijdag 02 september 2011 @ 15:58:
[...]

Startpost moet idd hoognodig bijgewerkt worden.
Jullie hebben gelijk, helaas heb ik wat weinig tijd en mijn vriendelijke hulp Chaoss heb ik ook al een tijdje niet gehoord. Iemand interesse als mede editor? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tharonald
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 27-12-2021
Julian schreef op vrijdag 02 september 2011 @ 15:54:
Dat laatste ben ik ook wel benieuwd naar .Ik klaag niet snel over de kwaliteit van schermen, maar mijn TF101 heeft toch echt veel te veel backlight bleeding =|
Ik heb die van mij, na lang twijfelen, ook maar aangemeld voor een RMA. Ik hoor dat de meeste 1 a 2 weken weg zijn. Dat vind ik niet verkeerd, dus toch maar gedaan! Als ik hem straks terugkrijg zal ik jullie updaten over de reperatie.... Eerst maar alles backuppen en unrooten :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Anton.net schreef op vrijdag 02 september 2011 @ 16:43:
[...]

ga eens naar dealextreme.com, geef asus transformer in, daar vind je een blauwe kabel, ik dacht rond 3,5 euro ofzo, hij is in verschillende maten verkrijgbaar, ik heb de 1.80m versie en hij werkt perfect, persoonlijk vind ik dit een must om je tf optimaal te kunnen gebruiken
Hey bedankt voor de link, maar was meer opzoek naar een extra kabel.
Ben bang als ik deze kwijt raak dat ik dan toch wel een probleempje heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
Verwijderd schreef op vrijdag 02 september 2011 @ 17:10:
[...]

Hey bedankt voor de link, maar was meer opzoek naar een extra kabel.
Ben bang als ik deze kwijt raak dat ik dan toch wel een probleempje heb.
die is er nog niet, je kan zoals je zelf al zei een extra kabel van asus zelf kopen, maar die kost 30 euro, ik denk ook niet dat die langer zijn, of heb ik het nu fout?
third party merken hebben nog geen kabels gemaakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Julian
tharonald schreef op vrijdag 02 september 2011 @ 17:02:
[...]

Ik heb die van mij, na lang twijfelen, ook maar aangemeld voor een RMA. Ik hoor dat de meeste 1 a 2 weken weg zijn. Dat vind ik niet verkeerd, dus toch maar gedaan! Als ik hem straks terugkrijg zal ik jullie updaten over de reperatie.... Eerst maar alles backuppen en unrooten :*)
Thx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evertt
  • Nu online
Shit!!!!!!!!!!!!!

Ik heb de TF laten vallen. Nu heb ik deze schade hij werkt nog wel. Afbeeldingslocatie: http://img28.imageshack.us/img28/5559/dsc1790z.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img64.imageshack.us/img64/8199/dsc1789o.jpg

Ik ben bang dat ik een nieuwe moet kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 50Miles
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 12-11-2021
Evertt schreef op vrijdag 02 september 2011 @ 20:03:
Shit!!!!!!!!!!!!!

Ik heb de TF laten vallen. Nu heb ik deze schade hij werkt nog wel. [afbeelding]
[afbeelding]

Dude, dat is zuur! Wellicht inboedelverzekering? Anders inderdaad een nieuwe ben ik bang.

Aan mijn posts kunnen geen rechten worden ontleend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Zonde man :(

Ik zou kijken of je dat gedeelte netjes kunt aftapen. Het lijkt niet op het tuhgedeelte zelf echt fout te zijn. Daar zou een enkele barst op zich nog geen kwaad kunnen. Heeft mijn pa op zijn Ipad ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evertt
  • Nu online
Wybo schreef op vrijdag 02 september 2011 @ 20:35:
Zonde man :(

Ik zou kijken of je dat gedeelte netjes kunt aftapen. Het lijkt niet op het tuhgedeelte zelf echt fout te zijn. Daar zou een enkele barst op zich nog geen kwaad kunnen. Heeft mijn pa op zijn Ipad ook.
Er loop ook een scheur over het scherm is niet te zien op de foto. Helaas blijf je deze zien.

Helaas het is mij eigen fout. Het is de eerste keer dat dit mij overkomt. Weet iemand waar ik eventueel een los scherm kan kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds enige dagen krijg ik om de haverklap de volgende error ;

Het proces com.Google.process.gapps is onverwacht gestopt. Proberen het opnieuw.

Ik heb werkelijk geen idee hoe dit op te lossen. Iemand en idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nielsvv
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 18-09 20:04

nielsvv

100% Afol

Nu wil ik graag allerhande bestanden kunnen downloaden van websites en gmail, maar via de standaard browser lukt dit niet. Nu heb ik de app downloader eens getest maar helaas.

Iemand een suggestie?

Bricklink Store - Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
Shit!!!!!!!!!!!!!

Ik heb de TF laten vallen. Nu heb ik deze schade hij werkt nog wel. [afbeelding]
[afbeelding]

waar heb je hem laten vallen en van welke hoogte? de schade ziet er echt zwaar uit?
we leven allemaal met je mee hoor :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Frankster schreef op vrijdag 02 september 2011 @ 09:01:
Zojuist ook de laatste firmware geïnstalleerd. Daarna even met de Universal Root V4 geroot en met Chainfire 3D de PowerVR drivers geladen en ik kan nou eindelijk the Settlers van Gameloft spelen. Happy as can be! :9
Kun je dan Settlers kopen/downloaden. Ik krijg nu op de gameloft site de melding dat er geen compatible games zijn :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiswum

Kiswum

Gadget reviewer

Verwijderd schreef op vrijdag 02 september 2011 @ 20:48:
Sinds enige dagen krijg ik om de haverklap de volgende error ;

Het proces com.Google.process.gapps is onverwacht gestopt. Proberen het opnieuw.

Ik heb werkelijk geen idee hoe dit op te lossen. Iemand en idee?
Het lijkt erop dat dit van een unsupport programma komt, verwijder dit programma en installeer het evt. opnieuw.
Anders even je tablet opnieuw opstarten en kijken of dit programma ook mee komt.

Jammer dat er zo weinig info verder in staat anders kon ik wellicht direct het juiste antwoord geven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kiswum schreef op zaterdag 03 september 2011 @ 01:29:
[...]

Het lijkt erop dat dit van een unsupport programma komt, verwijder dit programma en installeer het evt. opnieuw.
Anders even je tablet opnieuw opstarten en kijken of dit programma ook mee komt.

Jammer dat er zo weinig info verder in staat anders kon ik wellicht direct het juiste antwoord geven :)
Opnieuw opstarten natuurlijk allang gedaan. Error bleef tergkomen. Meer info kon ik niet geven. Inmiddels tablet een harde reset gegeven. Had opeens last van talloze vastlopers en andere ellende

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frankster
Verwijderd schreef op vrijdag 02 september 2011 @ 21:22:
[...]

Kun je dan Settlers kopen/downloaden. Ik krijg nu op de gameloft site de melding dat er geen compatible games zijn :-(
Als je de losse apk hebt werkt het gewoon. Overigens blijkt het nu wel onspeelbaar te zijn. Zodra je met 2 vingers een gebied aangeeft om, bijvoorbeeld, te minen dan crasht het spel... Balen dat Gameloft de Transformer nog steeds niet ondersteunt, terwijl ze dit wel doen met de Xoom die volgens mij over dezelfde gpu beschikt...

&Creative

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evertt
  • Nu online
Anton.net schreef op vrijdag 02 september 2011 @ 21:15:
[...]

waar heb je hem laten vallen en van welke hoogte? de schade ziet er echt zwaar uit?
we leven allemaal met je mee hoor :|
Hij is van een kast gevallen kast is bijna 1 meter hoog. Ik pakte hem niet goed beet. Volgens mij is hij eerst op de laad connector gekomen daarna op de glas plaat. De Touch scherm doet het ook niet naar behoren.

Ik weet niet of het verstandig is om bij Asus te laten repareren Ik denk dat ik dan beter een nieuwe kan kopen.

Ik ga dadelijk naar de winkel en misschien schaf ik wel een nieuwe aan. Ik ben zelf stom geweest en het gaat mij geld kosten.

Ik mis mij TF nu al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Ik zou even contact opnemen met Asus over wat dat kost. Dan kan je dan altijd nog beslissen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evertt
  • Nu online
Ik heb een nieuwe aangeschaft. De reparatie gaat mij meer dan 250 + onderzoek kosten. Ik heb net mail terug gehad van Asus.

Ik kom achter dat de serienummer met B50 begin. De oude tablet begon ook met B50. De doos is nog dicht kan ik hem beter om ruilen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zonekill
  • Laatst online: 02-02 17:11
nielsvv schreef op vrijdag 02 september 2011 @ 21:02:
Nu wil ik graag allerhande bestanden kunnen downloaden van websites en gmail, maar via de standaard browser lukt dit niet. Nu heb ik de app downloader eens getest maar helaas.

Iemand een suggestie?
Met Opera browser lukt het met bepaalde website wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Evertt schreef op zaterdag 03 september 2011 @ 13:26:
Ik heb een nieuwe aangeschaft. De reparatie gaat mij meer dan 250 + onderzoek kosten. Ik heb net mail terug gehad van Asus.

Ik kom achter dat de serienummer met B50 begin. De oude tablet begon ook met B50. De doos is nog dicht kan ik hem beter om ruilen??
Ik zou hem omruilen ja. (Al kun je de nieuwste modellen geloof ik nog niet rooten.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hello,

Ik heb een probleempje met de pictures folder op m'n transformer. Het lijkt erop dat ik enkel lees rechten heb in deze folder. 'k kan geen files deleten of toevoegen.

Nu blijf ik opgescheept zitten met de default pictures... iemand enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
Verwijderd schreef op zaterdag 03 september 2011 @ 17:12:
Hello,

Ik heb een probleempje met de pictures folder op m'n transformer. Het lijkt erop dat ik enkel lees rechten heb in deze folder. 'k kan geen files deleten of toevoegen.

Nu blijf ik opgescheept zitten met de default pictures... iemand enig idee?
ik heb het niet getest, maar ik geloof dat je gewoon de picture lang ingedrukt moet houden, dan komen er rechtsboven icoontjes te staan, daarbij staat ook deleten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nicoho
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 17-09 11:16
Hebben jullie dat ook? Dat redelijk veel apps het niet doen? Ik dacht dat het aan honeycom lag,maar sinds mijn dochter afgelopen week een Samsung tab heeft gekocht weet ik wel beter.daar werkt namelijk alles op.
Ik lees al veelvuldig dat coindozer niet werkt en ik krijg de voetbal international app ook niet aan de gang. Zijn er medestanders met dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fanatik
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 01-01-2024
De VI app werkt bij mij zonder problemen, coindozer heb ik niet geinstalleerd

[ Voor 31% gewijzigd door fanatik op 03-09-2011 21:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
nicoho schreef op zaterdag 03 september 2011 @ 21:22:
Hebben jullie dat ook? Dat redelijk veel apps het niet doen? Ik dacht dat het aan honeycom lag,maar sinds mijn dochter afgelopen week een Samsung tab heeft gekocht weet ik wel beter.daar werkt namelijk alles op.
Ik lees al veelvuldig dat coindozer niet werkt en ik krijg de voetbal international app ook niet aan de gang. Zijn er medestanders met dit probleem?
Bij mij werken beide apps die je noemt eigenlijk gewoon en ik kom heel zelden apps tegen die echt niet werken. Ik draai stock 3.2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nicoho
Ok dan ga ik maar eens een factory reset doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Anton.net schreef op zaterdag 03 september 2011 @ 19:39:
[...]

ik heb het niet getest, maar ik geloof dat je gewoon de picture lang ingedrukt moet houden, dan komen er rechtsboven icoontjes te staan, daarbij staat ook deleten
ik krijg een foutmelding: verwijderen van file is mislukt
ik kan ook geen sub-directories aanmaken. Het is echt alsof ik geen rechten heb in die directory
hetzelfde met de music directory... zeer annoying

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nicoho schreef op zaterdag 03 september 2011 @ 21:22:
Even getest, coindozer werkt hier wel. Maar als het niet zou werken bij; je mist er niks aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nicoho
Een nieuwe versie van de market veroorzaakte de ellende. Ik heb deze verwijderd en nu draait alles weer. Thx voor jullie reacties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasjenl
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12:45

jasjenl

Liab A Tymo

Met de standaard browser gaat het typen in bijv. tweakers bij mij echt onbruikbaar traag, dus ik dacht, naar aanleiding van wat ik in dit topic las, eens de Dolphin browser te proberen. Maar daar werkt het eigenlijk net zo sloom (ik typ er nu dit bericht met pijn en moeite). Dat is toch wel teleurstellend... Wat is dan de reden dat typen in een browser zo sloom gaat? Dit is juist één van de dingen waar ik de TF juist voor heb aangeschaft, dat je makkelijker kan typen dan met een on-screen toetsenbord. Maar met deze snelheid kun je nog beter wel on-screen typen... :(

Met het on screen toetsenbord gaat het trouwens net zo sloom, merk ik nu..

[ Voor 6% gewijzigd door jasjenl op 04-09-2011 01:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
jasjenl schreef op zondag 04 september 2011 @ 01:02:
Met de standaard browser gaat het typen in bijv. tweakers bij mij echt onbruikbaar traag, dus ik dacht, naar aanleiding van wat ik in dit topic las, eens de Dolphin browser te proberen. Maar daar werkt het eigenlijk net zo sloom (ik typ er nu dit bericht met pijn en moeite). Dat is toch wel teleurstellend... Wat is dan de reden dat typen in een browser zo sloom gaat? Dit is juist één van de dingen waar ik de TF juist voor heb aangeschaft, dat je makkelijker kan typen dan met een on-screen toetsenbord. Maar met deze snelheid kun je nog beter wel on-screen typen... :(

Met het on screen toetsenbord gaat het trouwens net zo sloom, merk ik nu..
Terrecht punt, typen in standaard browser is telleurstellend. Volgens mij is dat vooralsnog meer een honeycomb issue dan een Asus issue. Als ik snel iets wil posten (zoals nu) gebruik ik Opera Mobile, die is wel zonder lag, voor het browsen gebruik ik de stock browser. Hopelijk komt er een update/fix.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

Shit!!!!!!!!!!!!!

[afbeelding]

Gewoon aanmelden bij je inboedelverzekering. Sommige mensen hebben geen flauw idee hoe goed ze verzekerd zijn. :)

Niet geschoten is altijd mis.

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 00:08
Chris.nl schreef op zondag 04 september 2011 @ 01:33:
[...]

Terrecht punt, typen in standaard browser is telleurstellend. Volgens mij is dat vooralsnog meer een honeycomb issue dan een Asus issue. Als ik snel iets wil posten (zoals nu) gebruik ik Opera Mobile, die is wel zonder lag, voor het browsen gebruik ik de stock browser. Hopelijk komt er een update/fix.
Dus is het geen HC issue. Opera en Firefox zijn compleet anders geprogrammeerd dan de rest van de browsers waardoor daar dus geen lag is. Ik had dit pas gelezen op xda. Ik probeerde de link even op te zoeken, maar helaas onvindbaar.

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrasher
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 17:51

Chrasher

Tevree met z'n PS5

Posten jullie via een quick reply of op een andere manier? Heb hier via de standaard browser geen problemen met posten. Heb hier wel een aantal opties uitstaan, zoals autocorrectie en woordaanvulling.

PSN-id: Chrasher

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arata
  • Registratie: Januari 2008
  • Niet online
Evertt schreef op zaterdag 03 september 2011 @ 13:26:

Wat is er precies aan de hand met B50?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evertt
  • Nu online
Wybo schreef op zaterdag 03 september 2011 @ 13:39:
[...]

Ik zou hem omruilen ja. (Al kun je de nieuwste modellen geloof ik nog niet rooten.)
Ik ga morgen mij geld terug vragen. Ik hoop niet dat ze moeilijk doen. Doos is nog dicht zegel is niet verbroken..

Ik heb een paar site's op internet afgezocht. Sommige reparatie bedrijven leveren complete laptop schermen. Een paar mail gestuurd hoe veel het eventueel gaat kosten en of ze de schermen kunnen leveren. Dan hoef ik alleen me scherm te vervangen.

Het is een beetje zonde om gelijk een nieuwe te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
Evertt schreef op zondag 04 september 2011 @ 13:42:
[...]

Ik ga morgen mij geld terug vragen. Ik hoop niet dat ze moeilijk doen. Doos is nog dicht zegel is niet verbroken..

Ik heb een paar site's op internet afgezocht. Sommige reparatie bedrijven leveren complete laptop schermen. Een paar mail gestuurd hoe veel het eventueel gaat kosten en of ze de schermen kunnen leveren. Dan hoef ik alleen me scherm te vervangen.

Het is een beetje zonde om gelijk een nieuwe te kopen.
ik denk dat je voor een scherm ook heel veel geld gaat kwijt zijn, je moet het bovendien ook mooi kunnen vervangen, lijkt mij toch ook al een behoorlijke klus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 18:13

The Legend

*Plop*

Het viel me ineens op dat veel van de shortcuts (bovenste rij van het toetsenbord) niet meer werken :? Wifi, BT, mousepad aan/uit, scherm helderheid, screenshot, browser en instellingen deden niets meer. Na een reboot werken ze weer wel, vaag.. Ook heb ik weer last van battery drain door het niet in deep sleep gaan, zal wel weer een app bezig zijn.. Wel irritant dat je daar zo goed op moet letten :(

Ik ben toch malle pietje niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
je kan je iphone of ipod gebruiken als muis voor je computer,
nu vroeg ik me af of er ook apps zijn waarmee ik mn ipod touch als muis kan gebruiken op de transformer, ik heb het dock nog niet, dus het zou heel handig zijn als ik mn ipod kan gebruiken als touchpad voor mn tf,

ik heb ook een htc wildfire 2.2, misschien lukt het hiermee
iemand een idee?

[ Voor 9% gewijzigd door Anton.net op 04-09-2011 18:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BizonKid
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-03 00:40
Ik sta op het punt deze tablet + dock aan te schaffen, maar vraag me nu af of deze klaar is voor de volgende upgrade(s) van android ('ice cream sandwich'/4.0). Ik zie ook dat er sprake is van een Transformer 2 in Q3/4 van dit jaar. Ik begrijp wel dat je kunt blijven wachten, maar als deze volgende maand al zou uitkomen zou dat wel erg jammer zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Julian
The Legend schreef op zondag 04 september 2011 @ 14:11:
Het viel me ineens op dat veel van de shortcuts (bovenste rij van het toetsenbord) niet meer werken :? Wifi, BT, mousepad aan/uit, scherm helderheid, screenshot, browser en instellingen deden niets meer. Na een reboot werken ze weer wel, vaag.. Ook heb ik weer last van battery drain door het niet in deep sleep gaan, zal wel weer een app bezig zijn.. Wel irritant dat je daar zo goed op moet letten :(
Heb ik del aatste tijd ook wel eens last van, had ik eerder niet. Zou in mijn geval Revolver 2.5 kunnen zijn of de Clemsyn 12a-kernel....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasjenl
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12:45

jasjenl

Liab A Tymo

Chrasher schreef op zondag 04 september 2011 @ 12:10:
Posten jullie via een quick reply of op een andere manier? Heb hier via de standaard browser geen problemen met posten. Heb hier wel een aantal opties uitstaan, zoals autocorrectie en woordaanvulling.
Maakt bij mij niet uit, of ik via quick reply of bijv. dmv quote (zoals nu) type, het is altijd supersloom in dit forum. Maar type je bijv. een tekst bij google translate in dan is het wel snel. Autocorrectie en woordaanvulling heb ik bij het fysieke toetsenbord ook uit staan, is nog net zo traag.. Ik zal Opera eens proberen, zoals hierboven gesuggereerd wordt.

<edit>
Dit typ ik nu in Opera, dat gaat inderdaad 100 keer zo snel, gewoon zonder enige vorm van lag, zoals zou moeten. Ik zie wel dat Opera sommige anderen dingen wat anders doet dan de standaard browser, maar als deze verder gewoon goed werkt, is dit wellicht voorlopig een acceptabele 'oplossing'.

[ Voor 18% gewijzigd door jasjenl op 04-09-2011 19:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrasher

Chrasher

Tevree met z'n PS5

Ok, zie nu dat je een reply intoetst via het fysieke toetsenbord, ik probeerde het via het schermtoetsenbord (Thumb keyboard). Merk wel dat het wel iets trager gaat met het fysieke toetsenbord, maar niet zo traag als je daar aangeeft. Alleen als je met de pijltoetsen een aantal woorden teruggaat om een correctie te kunnen invoeren dan reageert hij wel traag, maar meestal gebruik ik daarvoor de muiscursor wat prima werkt.
Het enige dat ik echt mis op het fysieke toetsenbord is een DEL toets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pusherman_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 15:59
BizonKid schreef op zondag 04 september 2011 @ 18:24:
Ik sta op het punt deze tablet + dock aan te schaffen, maar vraag me nu af of deze klaar is voor de volgende upgrade(s) van android ('ice cream sandwich'/4.0). Ik zie ook dat er sprake is van een Transformer 2 in Q3/4 van dit jaar. Ik begrijp wel dat je kunt blijven wachten, maar als deze volgende maand al zou uitkomen zou dat wel erg jammer zijn...
qua hardware waarschijnlijk wel, maar of het er ook voor gaat worden uitgebracht weet niemand..

waarschijnlijk komt er sowieso wel een 'onofficiele' versie voor..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiswum

Kiswum

Gadget reviewer

Ryvion schreef op zondag 04 september 2011 @ 13:37:
[...]

Heb zelf ook een B50, weet ook niet precies waarom specifiek die slecht zou zijn. Volgens mij heeft het iets met de battery drain te maken. Hier heb ik 4 dagen kunnen werken als ik de tablet steeds uitschakelde, bij mij dus geen problemen te vinden wat dat betreft.

Even een test gestart met mijn tablet icm de Samsung Wave.

Tethering werkt perfect en is voor mij de eerste keer binnen 2 minuten opgezet. Hier was geen extra software voor nodig. Ben momenteel dus via mijn mobiel op mijn tablet aan het internetten.
(De volgende keer is de setup binnen 30 sec. gelukt ;))

@jasjenl, elke browser heeft wel iets unieks wat niet in een andere browser te zien is.
Dingen die kunnen verschillen:
Syncen, snelheid, flash, tablet/mobiele versie, etc.

Bij Opera mobile kun je er het beste voor kiezen om voor de desktop instelling te gaan.

[ Voor 15% gewijzigd door Kiswum op 04-09-2011 20:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrasher

Chrasher

Tevree met z'n PS5

Ryvion schreef op zondag 04 september 2011 @ 13:37:
[...]

Sommige toetsenborden van de B50 versie bevatten een andere schipset. Blijkbaar is er een probleem met deze chipset die te maken heeft met de battery drain. Het toetsenbord gaat niet in deep sleep mode, maar blijft aan staan (blijft op toetsindrukken reageren terwijl de tablet uitstaat).
Niet alle B50 toetsenborden zijn uitgerust met die chipset, er zijn er ook bij die geen problemen hebben. Ergens terug in dit forum staat een test beschreven waarmee ja kan zien of je een probleemmodel hebt of niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frigolamptje
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 16-09 12:05
Heb de revolution rom eens geflashed, werkt wel wat vlotter dan de andere twee. Is bovendien niet overclocked, terwijl ik bij vorige roms op 1.3ghz werkte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiswum

Kiswum

Gadget reviewer

Link voor het drain probleem:
gathering.tweakers.net/forum/list_message/36667440#36667440

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naad
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 30-01 10:53
The Legend schreef op zondag 04 september 2011 @ 14:11:
Ik heb ook soms last van dat de bovenste rij niet helemaal meer werkt... Geen idee waarom eigenlijk. Is ook pas sinds een week of mmisschien 2. Draai overigens volledig stock, dus aan een custom rom zal het niet liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwaazaar
  • Laatst online: 16-09 17:00
Hoe krijg ik wifi echt uit wanneer het scherm uit is? Daar is een instelling voor, maar uit de accu stats blijkt deze toch actief te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Julian
Naad schreef op zondag 04 september 2011 @ 21:10:
[...]

Ik heb ook soms last van dat de bovenste rij niet helemaal meer werkt... Geen idee waarom eigenlijk. Is ook pas sinds een week of mmisschien 2. Draai overigens volledig stock, dus aan een custom rom zal het niet liggen.
Misschien is het gekomen met de laatste update van Asus dan? Wel heel toevallig dat drie mensen er min of meer tegelijk last van hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lummer
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 18-09 18:22
Ik had ook last van de sneltoetsen die het niet goed deden. Maar na een reboot was alles weer in orde. Dit was trouwens na de laatste firmware update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frigolamptje
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 16-09 12:05
kwaazaar schreef op zondag 04 september 2011 @ 21:56:
Hoe krijg ik wifi echt uit wanneer het scherm uit is? Daar is een instelling voor, maar uit de accu stats blijkt deze toch actief te zijn.
Het duurt sowieso wel een tijdje eer wifi uitgeschakeld wordt, toch snel een minuut of 10 dacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike180
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 31-08-2022
*knip

Daar hebben we Tweakers:Vraag & Aanbod voor.

[ Voor 103% gewijzigd door PaT op 04-09-2011 23:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Julian
Maar je verkoopt hem want...?

Er is overigens een V&A-sectie, verkopen per email-adres gaat niet werken.

[ Voor 37% gewijzigd door PaT op 04-09-2011 23:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
Smarron schreef op zondag 04 september 2011 @ 11:57:
[...]
Dus is het geen HC issue. Opera en Firefox zijn compleet anders geprogrammeerd dan de rest van de browsers waardoor daar dus geen lag is. Ik had dit pas gelezen op xda. Ik probeerde de link even op te zoeken, maar helaas onvindbaar.
Ik dacht ooit gelezen te hebben dat ook andere HC tablets met de stock/basis/android browser last hebben van een lag bij het invoeren van tekst. Vandaar mijn idee dat het een HC issue is, maar als ik er naast zit is het ook prima. Zou wel mooi zijn als het verholpen kan worden met een update, de stock browser (met scrollknop die Asus erbij gestopt heeft) vind ik toch het prettigst surfen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Over die drain nog wat. Als je een programma open laat staan voor je hem op standby zet heb ik ook altijd een veel hoger verbruik, dan dat ik gewoon naar het homescreen ga.

Geen idee of mensen hier wat aan hebben, maar ik dacht ik meld het toch even.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steefje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 13:17
Ik sta op het punt om deze aan te schaffen. Na lang twijfelen tussen een Ipad, Samsung of deze spreekt de instapprijs en de lovende reviews mij wel aan. Daarnaast is flash wel een must. Daar heb ik ook een vraag over. Ik ben altijd in de veronderstelling dat flash standaard werkt op Android, maar een vriend van mij heeft een toestel met Android 2,2 en een pagina als Dumperd werkt bv niet. Moet ik nog ergens rekening meehouden? Ik wil namelijk wel alle sites kunnen bekijken.

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyw00d
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 11-09 13:04
steefje schreef op maandag 05 september 2011 @ 09:28:
Ik sta op het punt om deze aan te schaffen. Na lang twijfelen tussen een Ipad, Samsung of deze spreekt de instapprijs en de lovende reviews mij wel aan. Daarnaast is flash wel een must. Daar heb ik ook een vraag over. Ik ben altijd in de veronderstelling dat flash standaard werkt op Android, maar een vriend van mij heeft een toestel met Android 2,2 en een pagina als Dumperd werkt bv niet. Moet ik nog ergens rekening meehouden? Ik wil namelijk wel alle sites kunnen bekijken.
Goeden morgen,

Inderdaad, flash werkt out-of-the-box bij de Asus Transformer. Op mijn oudere 2.2 android telefoon moest ik zelf inderdaad flash installeren via de market voordat het werkte. Maar Dumpert werkt zowiezo goed (de website + filmpjes).

[ Tesla MIG MYP ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steefje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 13:17
Top! Dan gaat hij nu in bestelling!

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyw00d
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 11-09 13:04
steefje schreef op maandag 05 september 2011 @ 09:33:
Top! Dan gaat hij nu in bestelling!
offtopic:
Voor de oudere telefoons is er trouwens ook een Dumpert App in de market.

[ Tesla MIG MYP ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wybo schreef op maandag 05 september 2011 @ 07:55:
Over die drain nog wat. Als je een programma open laat staan voor je hem op standby zet heb ik ook altijd een veel hoger verbruik, dan dat ik gewoon naar het homescreen ga.

Geen idee of mensen hier wat aan hebben, maar ik dacht ik meld het toch even.
Probeer dit eens:

* Avanced taskmanager uit de market halen en installeren, activeren en op "kill all" drukken.
* wifi uit doen met de antenne toets (links boven op het dock)
* Achtergrond gegevens, bij account en synchronisatie, uit.
* Op de knop met het slotje drukken (recht boven) of aan/uit knop en hij gaat slapen.

En niet te vergeten: MyNet helemaal uit doen.

Gegarandeerd succes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OgWok
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17:10

OgWok

U.N.C.L.E.

Heb begrepen volgens de Asus site dat er op de Transformer nog een 3G mogelijkheid zit (in bepaalde landen/gebieden) Heeft iemand de 3G in gebruik en hoe zijn de ervaringen daarmee?

MacPro Core i5 750, Mac Mini, hier en daar een verdwaalde pc.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwaazaar
  • Laatst online: 16-09 17:00
Verwijderd schreef op maandag 05 september 2011 @ 09:49:

[...]
Probeer dit eens:

* Avanced taskmanager uit de market halen en installeren, activeren en op "kill all" drukken.
* wifi uit doen met de antenne toets (links boven op het dock)
* Achtergrond gegevens, bij account en synchronisatie, uit.
* Op de knop met het slotje drukken (recht boven) of aan/uit knop en hij gaat slapen.

En niet te vergeten: MyNet helemaal uit doen.

Gegarandeerd succes :)
Taskmanager doe ik met de widget van ZD Box. Advanced Taskmanager heb ik op mn telefoon nogal slechte ervaringen mee: af en toe restart nodig om nog 3G connectie te krijgen.

Heb geen dock en kan WiFi dus niet met knop even uitschakelen. Zou ik kunnen doen met een widget, maar ik wil helemaal WiFi niet telkens aan/uit moeten doen!

Auto sync en achtergrondgegevens staan al uit.

MyNet gebruik ik niet. Ik verwacht dus niet dat die actief gaat lopen doen.

Daarnaast heb ik bij de WiFi-setting ingesteld dat WiFi uit moet bij een screen off. Dat zou toch duidelijk moeten zijn? Ik krijg bv ook nog steeds email-notificaties, terwijl hij uit staat. Dat hoef ik helemaal niet.
Pagina: 1 ... 57 ... 59 Laatste

Dit topic is gesloten.