Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyw00d
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 11-09 13:04
MyNet gebruik ik niet. Ik verwacht dus niet dat die actief gaat lopen doen.
Die draait dus wel actief :-) Standaard al.

Edit: Hier een aantal mogelijkheden om er vanaf te komen:
Asus Transformer topic - deel 1

Wordt het trouwens geen tijd voor een Deel 2 en een nieuwe updated startpost?

[ Voor 49% gewijzigd door Cyw00d op 05-09-2011 10:55 ]

[ Tesla MIG MYP ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tharonald
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 27-12-2021
Cyw00d schreef op maandag 05 september 2011 @ 10:51:
[...]

Die draait dus wel actief :-) Standaard al.

Edit: Hier een aantal mogelijkheden om er vanaf te komen:
Asus Transformer topic - deel 1

Wordt het trouwens geen tijd voor een Deel 2 en een nieuwe updated startpost?
Goed idee, wie heeft er zin/tijd om de startpost te updaten en eventueel een deel2 te maken, met eeuwige roem in het vooruitzicht? Ik heb er de tijd niet echt voor, en erg goed ben ik er ook niet in :D

Chaoss heeft de laatste update gedaan, ( Bedankt namens Iedereen ;) ) een tijd geleden, maar die zie ik ook niet echt meer posten, misschien heeft ie een ipad 2 gekocht 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• homernt
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07-06-2024
Je kunt ook met Advanced Task Killer forced stoped gebruiken. Dan worden apps die automatische gestart worden bij het opstarten van de transformer meteen weer gestopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwaazaar
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 16-09 17:00
homernt schreef op maandag 05 september 2011 @ 11:36:
Je kunt ook met Advanced Task Killer forced stoped gebruiken. Dan worden apps die automatische gestart worden bij het opstarten van de transformer meteen weer gestopt.
Da's geen verkeerd plan: geen root nodig en je kunt de software alsnog gebruiken (wordt niet gefreezed).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• homernt
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07-06-2024
kwaazaar schreef op maandag 05 september 2011 @ 11:39:
[...]

Da's geen verkeerd plan: geen root nodig en je kunt de software alsnog gebruiken (wordt niet gefreezed).
Sorry, dat moet Advanced Task Manager zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyw00d
tharonald schreef op maandag 05 september 2011 @ 11:35:
[...]

Goed idee, wie heeft er zin/tijd om de startpost te updaten en eventueel een deel2 te maken, met eeuwige roem in het vooruitzicht? Ik heb er de tijd niet echt voor, en erg goed ben ik er ook niet in :D

Chaoss heeft de laatste update gedaan, ( Bedankt namens Iedereen ;) ) een tijd geleden, maar die zie ik ook niet echt meer posten, misschien heeft ie een ipad 2 gekocht 8)7
Ik zou het wel willen doen, heb echter geen idee hoe dit werkt etc.

[ Tesla MIG MYP ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CappieL
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 16-09 08:50
Cyw00d schreef op maandag 05 september 2011 @ 11:47:
Ik zou het wel willen doen, heb echter geen idee hoe dit werkt etc.
Je zou qua codes/layout de huidige TS kunnen quoten, op basis hiervan kun je nieuwe links, plaatjes, hoofdstukken toevoegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyw00d
En dan gewoon een nieuwe topic starten. Ok thnx :) Zal het binnenkort eens proberen
Edit: Iemand die zou willen helpen met opzetten van de post?

[ Voor 27% gewijzigd door Cyw00d op 05-09-2011 13:45 ]

[ Tesla MIG MYP ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tharonald
Hoi Cyw00d, ik heb je als mede editor benoemd bij de TS!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyw00d
tharonald schreef op maandag 05 september 2011 @ 14:33:
Hoi Cyw00d, ik heb je als mede editor benoemd bij de TS!
Ah top, bedankt.

[ Tesla MIG MYP ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 13:30

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

@Cyw00d, als je een topic opent met jezelf als auteur kan ik wel de huidige layout erin plakken en kun je hem daarna zelf opfrissen qua linkjes, plaatjes, etc. Je mag het uiteraard ook zelf proberen, maar als het niet lukt copy&paste ik hem voor je.

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 08:43

The Legend

*Plop*

Vandaag m'n Dealextreme USB3.0 verlengkabel en HDMI kabel ontvangen. Even getest of films afspelen op de TV goed gaat en nu ervaar ik het eerder genoemde subtitle probleem. Film speelt prima af, maar de subtitles verschijnen op de tablet i.p.v. de tv. Ik gebruik Diceplayer voor het afspelen van een .mkv bestand met een subtitle met exact dezelfde naam als het video bestand. Iemand hier al een oplossing voor gevonden?

Ik ben toch malle pietje niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stylezzz
  • Registratie: April 2000
  • Nu online
OgWok schreef op maandag 05 september 2011 @ 10:43:
Heb begrepen volgens de Asus site dat er op de Transformer nog een 3G mogelijkheid zit (in bepaalde landen/gebieden) Heeft iemand de 3G in gebruik en hoe zijn de ervaringen daarmee?
transformers met 3g komen met een paar weken beschikbaar in nederland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwaazaar
wittereus schreef op maandag 05 september 2011 @ 14:47:
[...]
transformers met 3g komen met een paar weken beschikbaar in nederland.
Ik las ergens (kan niet meer vinden 8)7) dat in de 3G-versie een andere accu zit. Mocht die kleiner zijn en minder capaciteit hebben, dan wil je dat misschien meewegen in je overweging om voor de 3G-versie te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyw00d
kwaazaar schreef op maandag 05 september 2011 @ 14:50:
[...]

Ik las ergens (kan niet meer vinden 8)7) dat in de 3G-versie een andere accu zit. Mocht die kleiner zijn en minder capaciteit hebben, dan wil je dat misschien meewegen in je overweging om voor de 3G-versie te gaan.
Lang leve google!

We've previously seen ASUS' support pages for its mystical 3G EeePad Transformer, however the device itself has remained elusive up until now. Fortunately AC reader David, who recently spent some time in Taiwan, returned home with a a 32GB version of the 3G Transformer, and sent some photos our way to prove that the device is indeed real and available to buy in some parts of the world.

According to David, the 3G Transformer ships with a different battery, and runs Android 3.2 out of the box. Join us after the jump for more photos showing various bits of system information and the SIM card slot.

[ Tesla MIG MYP ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwaazaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrasher
  • Laatst online: 06:58

Chrasher

Tevree met z'n PS5

Ben al een tijdje bezig om uit te zoeken wat nu een goed HD videoformaat is voor afspelen op de transformer.
Mijn Sony camera kan video's opnemen tot 1080P 50fps 30mbs AVCHD, helaas is dat niet afspeelbaar op de Asus. Zelfs lagere instellingen geven problemen (met verschillende videospelers getest)
Uiteindelijk ben ik wat gaan spelen met de Windows Live Movie Maker in Windows7, en tot mijn verbazing kon mijn Transformer daarmee wel overweg. :)

Voor het afspelen van de video's gebruik ik nu de MXVideoplayer met de ARMv7 Codec. en kan daarmee prima WMV-HD video's afspelen tot zo'n 1080P 30fps 25mbps.

Ik heb gemerkt dat 1080P boven de 30fps iets teveel wordt, maar als je naar 25fps of 30fps converteert werkt het hier prima. Bitrates tot zo'n 25 a 30 mbps zijn mogelijk. Natuurlijk is het Asus scherm en de HDMI-out meer geschikt voor 720P, waarbij hij gemakkelijk video's tot 60fps kan afspelen.
Voor kwaliteit en bestandsgrootte in 720P denk ik dat de sweetspot ligt op zo'n 10mbps. 1080i 50fps converteren naar 720p 50fps met de Windows Live converter geeft zeer mooie resultaten. _/-\o_

ps. Vergeet niet om in het menu bij de movie converter onder het kopje "project" 16:9 of 4:3 te kiezen (bij mij stond hij standaard op 4:3) om full screen behouden.

PSN-id: Chrasher

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwaazaar
Cyw00d schreef op maandag 05 september 2011 @ 14:58:
[...]
According to David, the 3G Transformer ships with a different battery, and runs Android 3.2 out of the box. Join us after the jump for more photos showing various bits of system information and the SIM card slot.[/i]
The Phone House levert de Transformer met een prepaid abo. Zou dus om de 3G-versie moeten gaan, al melden ze dat niet op hun site (http://www.phonehouse.nl/...eeepadtransformer/bestel/). Batterij staat daar gespect als: Li-Po 6500 mAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragon2
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online
kwaazaar schreef op maandag 05 september 2011 @ 16:54:
[...]

The Phone House levert de Transformer met een prepaid abo. Zou dus om de 3G-versie moeten gaan, al melden ze dat niet op hun site (http://www.phonehouse.nl/...eeepadtransformer/bestel/). Batterij staat daar gespect als: Li-Po 6500 mAh
Gezien er bij de tablet specs
3G Nee
staat, zal het wel om een losse dongle gaan denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasjenl
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-09 17:22

jasjenl

Liab A Tymo

Hebben jullie ook dat als je de dock aan de oplader heb hangen je voelt dat er een soort spanning op de metalen behuizing komt te staan? Je voelt dan een soort tintelende sensatie als je met je vinger over de behuizing gaat, wat weg is zodra ik de oplader uit het stopcontact haal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyw00d
jasjenl schreef op maandag 05 september 2011 @ 17:11:
Hebben jullie ook dat als je de dock aan de oplader heb hangen je voelt dat er een soort spanning op de metalen behuizing komt te staan? Je voelt dan een soort tintelende sensatie als je met je vinger over de behuizing gaat, wat weg is zodra ik de oplader uit het stopcontact haal.
Heb ik in inderdaad voorbij zien komen bij anderen.

Google leverd ook het eea op.
Met een antwoord. De plug zit er verkeerd op.

'yes this means you have the plug in backwards, flip it around.'

'That's it mate! Flipped the thang and there is no static no more and the voltage tester stays off!!!
Thank you darkonex!
MB'

[ Voor 16% gewijzigd door Cyw00d op 05-09-2011 17:14 ]

[ Tesla MIG MYP ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ricost
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15-09 21:58

ricost

Veur altiéd eine Venlonaer

Bij de eerste keer aansluiten van mijn Transformer op het dock kreeg ik een melding dat er een firmwareupdate voor het dock was.
Ik heb die melding toen weggeklikt omdat ik dacht van dat doe ik later wel. Maar ik kan nergens meer vinden hoe ik die firmwareupdate kan doen..

Hebben jullie trouwens goede ervaringen met het overclocken van de Transformer ?
Ik vind em nogal traag als ik bijvoorbeeld de Facebook site bezoek.

Straks aan de euverkant van de nach door wach de veurjaorszon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyw00d
ricost schreef op maandag 05 september 2011 @ 17:24:
Bij de eerste keer aansluiten van mijn Transformer op het dock kreeg ik een melding dat er een firmwareupdate voor het dock was.
Ik heb die melding toen weggeklikt omdat ik dacht van dat doe ik later wel. Maar ik kan nergens meer vinden hoe ik die firmwareupdate kan doen..

Hebben jullie trouwens goede ervaringen met het overclocken van de Transformer ?
Ik vind em nogal traag als ik bijvoorbeeld de Facebook site bezoek.
Bij instellingen naar Over tablet > Update systeemfirmware.

[ Tesla MIG MYP ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
kwaazaar schreef op maandag 05 september 2011 @ 14:50:
kwaazaar schreef op maandag 05 september 2011 @ 16:54:
Interessant.
Op deze pagina's kan je foto's van het demonteren van een Transformer TF101 bekijken.
Ik heb de specs-afbeelding van de batterij even opgeblazen.
Afbeeldingslocatie: http://1chris.nl/EEE%20transformer/TF101accu.jpg
Die accu heeft dus 7.4 volt x 3300mAh = 24Wh

Ze kunnen in de 3G versie wel een batterij van 6500mAh drukken, maar zolang je het voltage niet weet,
blijft het koffiedik kijken hierveel Wh ie levert.

En dan nog... het gaat hier om een specs pagina van The Phone House hé... korreltje zout kan handig zijn.

[ Voor 4% gewijzigd door Chris.nl op 05-09-2011 17:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasjenl

jasjenl

Liab A Tymo

Cyw00d schreef op maandag 05 september 2011 @ 17:13:
[...]

Heb ik in inderdaad voorbij zien komen bij anderen.

Google leverd ook het eea op.
Met een antwoord. De plug zit er verkeerd op.

'yes this means you have the plug in backwards, flip it around.'

'That's it mate! Flipped the thang and there is no static no more and the voltage tester stays off!!!
Thank you darkonex!
MB'
Hoe zou ik dat voor elkaar moeten krijgen? De plug is assymetrisch als je goed kijkt en kan er dus maar op één manier ingedrukt worden... Andersom past simpelweg niet.

<edit>
Ok, toch een kleine correctie: de plug in de transformer zelf kan er maar op één manier in. Echter, de adapter zelf kan natuurlijk wel op 2 manieren in het stopcontact in de muur. En ik heb net even getest: dat maakt dus uit! Afhankelijk van hoe ik de stekker in de muur steek voel ik wel of geen spanning op de behuizing. Dit heb ik nog nooit met een oplader meegemaakt... Ok, ik weet dat het uit kan maken bij wisselspanning maar ik dacht dat zoiets fatsoenlijke voedingen nooit problemen zou mogen opleveren.. Anyway, de oorzaak is dus gevonden. Ik zal Asus hier toch eens over mailen, want ik vraag me af of dit wel helemaal correct is.

[ Voor 29% gewijzigd door jasjenl op 05-09-2011 17:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyw00d
jasjenl schreef op maandag 05 september 2011 @ 17:43:
[...]

Hoe zou ik dat voor elkaar moeten krijgen? De plug is assymetrisch als je goed kijkt en kan er dus maar op één manier ingedrukt worden... Andersom past simpelweg niet.

<edit>
Ok, toch een kleine correctie: de plug in de transformer zelf kan er maar op één manier in. Echter, de adapter zelf kan natuurlijk wel op 2 manieren in het stopcontact in de muur. En ik heb net even getest: dat maakt dus uit! Afhankelijk van hoe ik de stekker in de muur steek voel ik wel of geen spanning op de behuizing. Dit heb ik nog nooit met een oplader meegemaakt... Ok, ik weet dat het uit kan maken bij wisselspanning maar ik dacht dat zoiets fatsoenlijke voedingen nooit problemen zou mogen opleveren.. Anyway, de oorzaak is dus gevonden. Ik zal Asus hier toch eens over mailen, want ik vraag me af of dit wel helemaal correct is.
Erg vreemd idd.. blij dat ik je enigszins heb kunnen helpen.

[ Tesla MIG MYP ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ricost
  • Laatst online: 15-09 21:58

ricost

Veur altiéd eine Venlonaer

Cyw00d schreef op maandag 05 september 2011 @ 17:26:
[...]

Bij instellingen naar Over tablet > Update systeemfirmware.
Hmm dan geeft ie aan dat er geen update is..
Heb MobileDock-versie EP101-0209 (als dat er mee te maken heeft)

EDIT:
Dock eruit halen en weer insteken.. Voila! Hij kwam weer met zn update 8)7
Zit nu op MobileDock-versie EP101-0213

[ Voor 19% gewijzigd door ricost op 05-09-2011 20:58 ]

Straks aan de euverkant van de nach door wach de veurjaorszon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErrieR
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 27-08 19:48
Chrasher schreef op maandag 05 september 2011 @ 15:30:
Ben al een tijdje bezig om uit te zoeken wat nu een goed HD videoformaat is voor afspelen op de transformer.
Mijn Sony camera kan video's opnemen tot 1080P 50fps 30mbs AVCHD, helaas is dat niet afspeelbaar op de Asus. Zelfs lagere instellingen geven problemen (met verschillende videospelers getest)
Uiteindelijk ben ik wat gaan spelen met de Windows Live Movie Maker in Windows7, en tot mijn verbazing kon mijn Transformer daarmee wel overweg. :)

Voor het afspelen van de video's gebruik ik nu de MXVideoplayer met de ARMv7 Codec. en kan daarmee prima WMV-HD video's afspelen tot zo'n 1080P 30fps 25mbps.

Ik heb gemerkt dat 1080P boven de 30fps iets teveel wordt, maar als je naar 25fps of 30fps converteert werkt het hier prima. Bitrates tot zo'n 25 a 30 mbps zijn mogelijk. Natuurlijk is het Asus scherm en de HDMI-out meer geschikt voor 720P, waarbij hij gemakkelijk video's tot 60fps kan afspelen.
Voor kwaliteit en bestandsgrootte in 720P denk ik dat de sweetspot ligt op zo'n 10mbps. 1080i 50fps converteren naar 720p 50fps met de Windows Live converter geeft zeer mooie resultaten. _/-\o_

ps. Vergeet niet om in het menu bij de movie converter onder het kopje "project" 16:9 of 4:3 te kiezen (bij mij stond hij standaard op 4:3) om full screen behouden.
Goed om te horen dat 1080p dus wel degelijk mogelijk is. Zou je eens een gencoverteerd fragment via dropbox o.i.d. beschikbaar willen stellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasjenl

jasjenl

Liab A Tymo

Wat gebruiken jullie trouwens om het scherm schoon te maken? Mijn scherm is nu na een week al één grote verzameling van vette vingerafdrukken, met name bij veel lichtinval lijkt het wel bijna een mat scherm.. Helaas heb ik nogal gauw dat mijn handen vettig worden, dus ik zal het scherm toch af en toe grondig schoon moeten maken. Ik heb wel spul dat speciaal voor tft schermen is (van het merk Rogge), maar ik weet niet of zo'n touchscreen daar wel tegen kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kruila
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 09:34
jasjenl schreef op maandag 05 september 2011 @ 22:06:
Wat gebruiken jullie trouwens om het scherm schoon te maken? Mijn scherm is nu na een week al één grote verzameling van vette vingerafdrukken, met name bij veel lichtinval lijkt het wel bijna een mat scherm.. Helaas heb ik nogal gauw dat mijn handen vettig worden, dus ik zal het scherm toch af en toe grondig schoon moeten maken. Ik heb wel spul dat speciaal voor tft schermen is (van het merk Rogge), maar ik weet niet of zo'n touchscreen daar wel tegen kan.
Gewoon een microvezeldoekje, en heel af en toe Philips Screan cleaning gel (2 pufjes en daarna weer dat microvezeldoekje om schoon te maken)

Neem het leven niet te serieus; je overleeft het toch niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pusherman_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 13:20
kruila schreef op maandag 05 september 2011 @ 22:26:
[...]

Gewoon een microvezeldoekje, en heel af en toe Philips Screan cleaning gel (2 pufjes en daarna weer dat microvezeldoekje om schoon te maken)
ik gebruik af en toe van die desinfecterende handgel met een zacht papieren zakdoekje.. werkt prima!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kruila
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 09:34
Pusherman_ schreef op maandag 05 september 2011 @ 23:25:
[...]

ik gebruik af en toe van die desinfecterende handgel met een zacht papieren zakdoekje.. werkt prima!
Papier is heel scherp en veroorzaakt miniscule krasjes, daarom zal ook iedere opticien je afraden om papieren zakdoekjes te gebruiken om je bril schoon mee te maken.

Neem het leven niet te serieus; je overleeft het toch niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrasher
  • Laatst online: 06:58

Chrasher

Tevree met z'n PS5

ErrieR schreef op maandag 05 september 2011 @ 21:32:
[...]

Goed om te horen dat 1080p dus wel degelijk mogelijk is. Zou je eens een gencoverteerd fragment via dropbox o.i.d. beschikbaar willen stellen?
Zal morgenavond eens kijken of ik wat op mijn FTP kan zetten, heb er nu geen tijd meer voor.

PSN-id: Chrasher

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiswum
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 23-07 01:22

Kiswum

Gadget reviewer

Om het scherm schoon te maken gebruikte ik die ene keer brillendoekjes/doekjes uit een bus, te koop bij de wibra of supermarkt.
Maar ik heb mijn scherm pas 1 keer schoongemaakt in 2 maanden tijd. Af en toe veeg ik een keer met mijn hand over het scherm en dan is alles weer zichtbaar.

Link naar mijn website voor alle reviews en blogs: Kiswum.com.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend

The Legend

*Plop*

kruila schreef op maandag 05 september 2011 @ 23:43:
[...]

Papier is heel scherp en veroorzaakt miniscule krasjes, daarom zal ook iedere opticien je afraden om papieren zakdoekjes te gebruiken om je bril schoon mee te maken.
Microvezeldoekjes hebben het zelfde effect (in mindere mate).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwaazaar
homernt schreef op maandag 05 september 2011 @ 11:40:
[...]
Sorry, dat moet Advanced Task Manager zijn.
MyNet kan ik wel laten killen, maar even later komt ie spontaan weer terug! Geen oplossing dus. Overigens heb ik de mediaserver in MyNet uit staan, dus daarvoor hoeft ie niet online te blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CappieL
The Legend schreef op maandag 05 september 2011 @ 14:44:
Vandaag m'n Dealextreme USB3.0 verlengkabel en HDMI kabel ontvangen.
Doet de USB 3.0 verlengkabel wat je ervan verwacht had? Ik denk er zelf namelijk over na om ook die kabel aan te schaffen, vind de originele kabel te kort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
jasjenl schreef op maandag 05 september 2011 @ 22:06:
Ik spuit glassex op een schone theedoek en maak het scherm schoon. Doe ik eigenlijk met al mijn beeldschermen thuis....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kielkiel
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 16-09 21:02
CappieL schreef op dinsdag 06 september 2011 @ 10:36:
[...]

Doet de USB 3.0 verlengkabel wat je ervan verwacht had? Ik denk er zelf namelijk over na om ook die kabel aan te schaffen, vind de originele kabel te kort.
Ik heb al geruime tijd een USB 3.0 kabel: ideaal!! Vooral als de tablet leeg is, maar je wil de tablet toch nog gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CappieL
kielkiel schreef op dinsdag 06 september 2011 @ 11:04:
[...]
Ik heb al geruime tijd een USB 3.0 kabel: ideaal!! Vooral als de tablet leeg is, maar je wil de tablet toch nog gebruiken.
Precies, daarom ook net via DealExtreme de USB-kabel besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend

The Legend

*Plop*

CappieL schreef op dinsdag 06 september 2011 @ 10:36:
[...]

Yep hij laadt prima op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiswum

Kiswum

Gadget reviewer

[...]

<edit>
Bedankt wist ik niet eens. Ik dacht dat het met name te maken had met het metalen frame. Dit heeft bij bepaalde laptops ook wel met aarding te maken (2 of 3 punt stekker in de adapter.)

Ik heb het gisteren getest en het werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marked
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 16-08-2021
Heeft iemand enig idee of het mogelijk is om een snelkoppeling van bestanden of mappen op je homescreen te plaatsen??

Ik gebruik file manager HD.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• notsonewbie
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14-05 10:12

notsonewbie

...---...---...---

Nieuwe situatie voor mij, hoe te handelen:

Tablet was bijna leeg op 8% dus op de iets van 90% volle dock aangesloten gisteren.

NU is het zo:
Tablet op 85%, dock op 3%

Kan je dan gewoon door werken, laadt nu op diens beurt de "tablet ook de dock terug op", houdt hem op 3% ?
Of ben je in deze situatie gewoon het gemak van de dock kwijt want je moet hem afkoppelen?

[ Voor 5% gewijzigd door notsonewbie op 06-09-2011 13:13 ]

http://tweakers.net/gallery/45440/sys | Als het in de manual staat is dat fout.... (Creative ZEN scherm perikelen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Hij blijft op 3% en volledig bruikbaar.

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiswum

Kiswum

Gadget reviewer

Heel simpel eigenlijk.

Lege dock is gewoon doorwerken met je scherm in dock.

Leeg scherm is gewoon doorwerken met je tablet in dock, maar deze wordt vervolgens opgeladen door de dock.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• notsonewbie

notsonewbie

...---...---...---

Wybo schreef op dinsdag 06 september 2011 @ 13:21:
Hij blijft op 3% en volledig bruikbaar.
Ok, dan zet ik hem weer aan en houd het in de gaten.
Als de tablet de dock op 3% houdt blijft de dock-accu wel heel.
Thanx voor de snelle reactie!

http://tweakers.net/gallery/45440/sys | Als het in de manual staat is dat fout.... (Creative ZEN scherm perikelen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Het zal op de lange termijn moeten blijken hoe goed asus dit heeft aangepakt, maar ik neem aan dat de accu's hier prima mee om kunnen gaan. Dat daar rekening mee gehouden is in het ontwerp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiswum

Kiswum

Gadget reviewer

Zowel het dock als het scherm vallen uit als deze op 3% zit. Hij zal zichzelf dus niet volledig leeg kunnen trekken.
@notsonewbie, waarschijnlijk zul je vanavond of morgen pas je combo hoeven op te laden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Julian
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15-09 21:02
[...]

<edit>
Je lader zal inderdaad vervangen moeten worden, zie ook deze thread op XDA.

Phanteks Enthoo Evolv mATX Tempered Glass Grijs | Gigabyte B650M Aorus Elite AX | AMD 9800X3D | NZXT Kraken Z63 | 64GB DDR5 6000C28 | NVIDIA RTX 4090 FE | LG 83G4 4K 144Hz | Corsair RM850x | Meta Quest 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 08:00
de asus transformer is aan zijn prijszakking begonnen!!!
op de website van de mediamarkt.nl staat de 32gb voor 450!!!
ik heb dit op nog meer plekken gezien,
nu vind ik dat de tf 32gb, wel nuttig is om te kopen, zelf heb ik de 16gb,
nu heb je voor 50 euro meer een tf met 16gb meer, een micro sd kaart kost ook al rap 30 euro, dus dit vind ik een correctere prijs voor deze versie

nu maar hopen dat het dock ook gaat dalen, ik hoop hem voor 100 euro te hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasjenl

jasjenl

Liab A Tymo

Julian schreef op dinsdag 06 september 2011 @ 16:14:
[...]

Volgens mij zie ik nergens in die thread mijn probleem genoemd worden. Het is ook niet dat mijn oplader het niet doet: hij werkt wel gewoon en opladen gaat gewoon goed. Alleen staat er dus spanning op de behuizing, afhankelijk van hoe ik 'm in het stopcontact steek.
Anton.net schreef op dinsdag 06 september 2011 @ 16:39:
de asus transformer is aan zijn prijszakking begonnen!!!
op de website van de mediamarkt.nl staat de 32gb voor 450!!!
ik heb dit op nog meer plekken gezien,
nu vind ik dat de tf 32gb, wel nuttig is om te kopen, zelf heb ik de 16gb,
nu heb je voor 50 euro meer een tf met 16gb meer, een micro sd kaart kost ook al rap 30 euro, dus dit vind ik een correctere prijs voor deze versie

nu maar hopen dat het dock ook gaat dalen, ik hoop hem voor 100 euro te hebben
Die 32 gb is wel de versie zonder dock (ook al doet het plaatje bij Mediamarkt anders vermoeden). Volgens mij is 450 dan toch gewoon de normale prijs. De 16 gb + dock kost daar ook nog gewoon 499. Het prijsverschil tussen de 16 en 32 gb versie was volgens mij ook altijd al 50 euro (althans, dat was vorige week toen ik 'm bij Dixons gekocht heb al wel het geval).

[ Voor 47% gewijzigd door jasjenl op 06-09-2011 16:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CappieL
< ik had het fout >

[ Voor 88% gewijzigd door CappieL op 06-09-2011 16:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Julian schreef op dinsdag 06 september 2011 @ 16:14:
[...]

Dit is een heel ander probleem. Mijn lader werkt uitstekend, maar heb wel af en toe last van een tintelend gevoel tijdens het opladen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tharonald
Ik heb mijn eee pad aangemeld voor RMA vanwege backlight bleeding. Netjes een telefoontje van Asus of ik hier foto's van kan maken. Nu een mailtje gekregen dat dit onder de toegelaten marge valt. Wat vinden jullie? ik vind het behoorlijke bleeding :?

Afbeeldingslocatie: http://db.tt/gwUjcli
Afbeeldingslocatie: http://db.tt/D81UHLM
Afbeeldingslocatie: http://db.tt/jqqVS8u

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasjenl

jasjenl

Liab A Tymo

tharonald schreef op dinsdag 06 september 2011 @ 16:54:
Ik heb mijn eee pad aangemeld voor RMA vanwege backlight bleeding. Netjes een telefoontje van Asus of ik hier foto's van kan maken. Nu een mailtje gekregen dat dit onder de toegelaten marge valt. Wat vinden jullie? ik vind het behoorlijke bleeding :?

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Mja, altijd moeilijk te beoordelen aan de hand van foto's. Ik weet bijv. dat ik van mijn (Samsung LED) tv ook foto's kan maken waarop je één en al clouding ziet, veel erger dan wat je in de praktijk ervaart. Maar als je het in de praktijk daadwerkelijk zo ziet als op de foto's, lijkt met dat toch niet acceptabel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kielkiel
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 16-09 21:02
tharonald schreef op dinsdag 06 september 2011 @ 16:54:

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Dit kan echt niet, dit is geen toelaatbare marge!! Terugsturen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinniiee
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 10-04 09:09
Mensen,

Mijn vriendin heeft deze tablet gekocht, ze is er helemaal blij mee!

Ze heeft alleen nog een paar probleempjes ermee:

- Netwerktijd in Google Talk is 2 uur te vroeg, ook als ze dit zelf correct heeft ingesteld in de instellingen van Honeycomb.

- Soms duurt het even voordat de woorden die ze getypt zijn weergegeven worden (Dolphin Browser)

- WLM heeft ze gedownload, maar als ze op de snelkoppeling drukt, dan zegt hij dat de app niet gedownload is. Ligt dat aan de app zelf of speelt er iets anders?

- Wie weet er een goede MSN messenger die zowel in landscape als portrait werkt?

Bij voorbaat dank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Niet online
Vinniiee schreef op dinsdag 06 september 2011 @ 22:26:
Mensen,

- Netwerktijd in Google Talk is 2 uur te vroeg, ook als ze dit zelf correct heeft ingesteld in de instellingen van Honeycomb.

- Soms duurt het even voordat de woorden die ze getypt zijn weergegeven worden (Dolphin Browser)

- WLM heeft ze gedownload, maar als ze op de snelkoppeling drukt, dan zegt hij dat de app niet gedownload is. Ligt dat aan de app zelf of speelt er iets anders?

- Wie weet er een goede MSN messenger die zowel in landscape als portrait werkt?

Bij voorbaat dank.
Voor de netwerktijd: controleer even de timezone instelling, had hetzelfde probleem bij google agenda.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Voor msn gebruik ik eBuddy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CappieL
Vinniiee schreef op dinsdag 06 september 2011 @ 22:26:
Mensen,

Bij voorbaat dank.
Ik begrijp dat het lastig is om 230 pagina's door te lezen voor een bepaald probleem, maar de "vertraging" is een veelbesproken "probleem". Echt een oplossing is er niet voor (verschillende browsers zijn geprobeerd).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik gebruik zelf IMO, werkt ook super en via push, dus geen extra accu verbruik. En op de PC gebruik ik de webvariant. Zo heb ik op beide systemen dezelfde history.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 07-09-2011 09:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-09 11:37
Verwijderd schreef op woensdag 07 september 2011 @ 09:33:
[...]

Ik gebruik zelf IMO, werkt ook super en via push, dus geen extra accu verbruik. En op de PC gebruik ik de webvariant. Zo heb ik op beide systemen dezelfde history.
Je kan ook deze gebruiken, is soort van de officiele MSN app voor Android

https://market.android.co...owa.android.microsoft.wlm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Upbeat schreef op woensdag 07 september 2011 @ 09:58:
[...]

Je kan ook deze gebruiken, is soort van de officiele MSN app voor Android

https://market.android.co...owa.android.microsoft.wlm
Voordeel van IMO en eBuddy is dat je ook direct kan inloggen op meerdere accounts (Zoals GTalk, Skype, meerdere MSN accounts, Hyves (blêh), facebook etc).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 25-11-2024

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

Verwijderd schreef op woensdag 07 september 2011 @ 10:27:
[...]

Voordeel van IMO en eBuddy is dat je ook direct kan inloggen op meerdere accounts (Zoals GTalk, Skype, meerdere MSN accounts, Hyves (blêh), facebook etc).
eBuddy mag zo langzaam wel een update voor goede HC ondersteuning krijgen vind ik.
Vind sowieso ook dat eBuddy de laatste tijd slacked met updates :(!

Er is nog geen alternatief voor eBuddy dat wel HC optimised is, toch?

Volg www.n1ntendo.nl voor alles Nintendo! (>'-')> <('-'<) ^(' - ')^ <('-'<) (>'-')> ... (╯°□°)╯︵ ┻━┻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steefje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16-09 21:25
Heb de Transformer sinds gisteren. Leuk ding. Alleen bij het opstarten van Tegra Zone krijg ik een melding dat deze niet opgestart kan worden. Kan ik een pre-installed app deinstaleren en opnieuw downloaden? Ben nog niet helemaal thuis in Android.

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

steefje schreef op woensdag 07 september 2011 @ 10:48:
Heb de Transformer sinds gisteren. Leuk ding. Alleen bij het opstarten van Tegra Zone krijg ik een melding dat deze niet opgestart kan worden. Kan ik een pre-installed app deinstaleren en opnieuw downloaden? Ben nog niet helemaal thuis in Android.
Dit heb ik ook sinds kort! Hij deed het eerst altijd maar sinds kort krijg ik dus een Force Close als ik deze wil starten

Volg www.n1ntendo.nl voor alles Nintendo! (>'-')> <('-'<) ^(' - ')^ <('-'<) (>'-')> ... (╯°□°)╯︵ ┻━┻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Merdera
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09:27
Darkfreak schreef op woensdag 07 september 2011 @ 10:49:
[...]

Dit heb ik ook sinds kort! Hij deed het eerst altijd maar sinds kort krijg ik dus een Force Close als ik deze wil starten
Ook hier start tegra zone niet meer, ook forced closures.

Windows 11 PC,RTX2080,32GB,i9 | Samsung S20+ 5G | iPad Pro 12.9 | PS5 | PSN ID : DReaMeRD71 | Xbox Series X | XBL : DReaMeR2601 | Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LocalJoost
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 20-05 12:39

LocalJoost

plaatje hieronder

Dito hier met dat probleem met de Tegra zone!

☻/ Trotse papa van Thijs en Bas :)
/▌Beesjes haal je uit het asiel, heb ik uit betrouwbare bron :)
/ \ BOB :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyw00d
LocalJoost schreef op woensdag 07 september 2011 @ 11:16:
Afbeeldingslocatie: http://tweaktab.nl/_img/IMG_20110907_111531.jpg

[ Tesla MIG MYP ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LocalJoost

LocalJoost

plaatje hieronder

Je weet dat je ook screenshots kan maken? ;)
edit:
ware het niet dat niet werkt als je in een force close melding zit :P

[ Voor 14% gewijzigd door LocalJoost op 07-09-2011 11:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyw00d
LocalJoost schreef op woensdag 07 september 2011 @ 11:18:
[...]

Je weet dat je ook screenshots kan maken? ;)
Dat probeerde ik maar werkt blijkbaar niet met foutmeldingen :p

[ Tesla MIG MYP ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IkWilbert
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 13:56

IkWilbert

Het is mij!

LocalJoost schreef op woensdag 07 september 2011 @ 11:16:
Yep, hier werkt tegra zone ook niet. Gelukkig hebben we nog de website ;)
Heb al een mailtje gestuurd naar de maker maar nog niets gehoord.

I intend to live forever. So far, so good.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

Even een hele andere vraag:
Wie hier runt een custom ROM, en welke?

Ik zit even op XDA rond te neuzen en naar Prime en Revolver te kijken.
Nou heb ik niet echt last van de stock rom, maar ik kloot graag met custom ROMs.

Prime: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1052380
Revolver: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1173230

Persoonlijk vind ik die Revolver wel interessant.
Mensen hier die Prime en/of Revolver hebben/hadden?

Ervaringen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CappieL
Darkfreak schreef op woensdag 07 september 2011 @ 11:31:

Ervaringen?
Ik ben nog steeds erg tevreden met de huidige stock rom maar de changelogs hebben wel interesses gewekt. Ik kijk nog even de kat uit de boom. Maar als jij het probeert, laat dan aub een berichtje achter met je bevindingen. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyw00d

Nou heb ik niet echt last van de stock rom, maar ik kloot graag met custom ROMs.

Ervaringen?
Ik heb Prime gehad, deze gaf wat foutmeldingen. Revolver idem dito en ik gebruik nu Revolution rom met geen fouten oid. Maar zie nog geen verbetering t.o.v. de originele rom.

[ Tesla MIG MYP ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

Tevreden ben ik zeker ook over de stock ROM.
Echter wekken termen zoals "sneller" en "efficiënter" een behoorlijk interesse om een ROM zoals revolver te testen ^^.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CappieL
Darkfreak schreef op woensdag 07 september 2011 @ 11:44:
Tevreden ben ik zeker ook over de stock ROM.
Echter wekken termen zoals "sneller" en "efficiënter" een behoorlijk interesse om een ROM zoals revolver te testen ^^.
Precies, op mijn vorige telefoon (HTC Diamond (P3700)) met Windows Mobile werden ook veel custom roms uitgebracht (XDA) en deze waren beduidend sneller dan de stock rom.
Maar voor mijn tablet wacht ik nog even.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LocalJoost

LocalJoost

plaatje hieronder

Ik moet zeggen dat ik die Revolution ROM er ook wel interessant uit vind zien..
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1245892

Maar het feit dat er behalve iets sneller en efficienter niet veel anders is aan de meeste custom ROMs houdt mij toch ook nog even bij de Stock versie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timelight
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 20-08 13:08
is er al een oplosing voor de nvidia Tegera zone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

LocalJoost schreef op woensdag 07 september 2011 @ 11:50:
Ik moet zeggen dat ik die Revolution ROM er ook wel interessant uit vind zien..
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1245892

Maar het feit dat er behalve iets sneller en efficienter niet veel anders is aan de meeste custom ROMs houdt mij toch ook nog even bij de Stock versie :)
Dat ziet er ook zeer interessant uit!
"sneller en efficiënter" vind ik al 2 hele goede redenen om een custom te flashen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LocalJoost

LocalJoost

plaatje hieronder

Timelight schreef op woensdag 07 september 2011 @ 11:50:
is er al een oplosing voor de nvidia Tegera zone?
Misschien de tig posts hier boven even lezen? :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CappieL
LocalJoost schreef op woensdag 07 september 2011 @ 11:52:
[...]
Misschien de tig posts hier boven even lezen? :/
Zolang niet gemeld is dat het is opgelost, zal het nog niet opgelost zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre_nr1
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13:25

Ervaringen?
Ik heb eigenlijk alle bestaande Roms en versies daarvan al geprobeerd. Op dit moment gebruik ik Revelolution HD 1.1.0, en ik moet zeggen dat ik hier tevreden over ben, het voelt goed aan en alles functioneert zoals het hoort. Je zou nog eventueel een andere Kernel kunnen proberen, bv die van Clemsyn, als je wilt gaan overklokken.

De snelheid van een Rom is vaak een gevoel, je kan uiteraard dingen meten, maar voor je gevoel moet het gewoon lekker lopen. Daarbij is het ook nog van belang of je een 3g USB-dongle wilt gaan aansluiten, de ene Rom ondersteunt dat vanuit de basis, bij de andere moet je nog wat scriptjes draaien, en dus wat meer moeite doen. Dat geldt tevens voor bv Cifs en VPN. Zo heeft iedere Rom zijn voor en tegens, je moet ze gewoon uitproberen.

Eens in de zoveel tijd installeer ik via NVflash alles weer origineel, en ga vervolgens weer wat 'pielen' met de diverse beschikbare Roms. En soms doe ik ook wel eens nuttige dingen met mijn Transformer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

Pierre_nr1 schreef op woensdag 07 september 2011 @ 11:54:
[...]

Ik heb eigenlijk alle bestaande Roms en versies daarvan al geprobeerd. Op dit moment gebruik ik Revelolution HD 1.1.0, en ik moet zeggen dat ik hier tevreden over ben, het voelt goed aan en alles functioneert zoals het hoort. Je zou nog eventueel een andere Kernel kunnen proberen, bv die van Clemsyn, als je wilt gaan overklokken.

De snelheid van een Rom is vaak een gevoel, je kan uiteraard dingen meten, maar voor je gevoel moet het gewoon lekker lopen. Daarbij is het ook nog van belang of je een 3g USB-dongle wilt gaan aansluiten, de ene Rom ondersteunt dat vanuit de basis, bij de andere moet je nog wat scriptjes draaien, en dus wat meer moeite doen. Dat geldt tevens voor bv Cifs en VPN. Zo heeft iedere Rom zijn voor en tegens, je moet ze gewoon uitproberen.

Eens in de zoveel tijd installeer ik via NVflash alles weer origineel, en ga vervolgens weer wat 'pielen' met de diverse beschikbare Roms. En soms doe ik ook wel eens nuttige dingen met mijn Transformer :)
En mag ik vragen wat jouw "gevoel" van snelheid mbt de genoemde roms is?
Voelen ze sneller en soepeler aan dan de stock rom?
Welke werkt naar jouw gevoel het snelste?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre_nr1
Darkfreak schreef op woensdag 07 september 2011 @ 11:58:
[...]
En mag ik vragen wat jouw "gevoel" van snelheid mbt de genoemde roms is?
Voelen ze sneller en soepeler aan dan de stock rom?
Welke werkt naar jouw gevoel het snelste?
Qua snelheid ontlopen ze elkaar eigenlijk niet veel, het zijn vaak tweaks van memory-timing enz. die toegepast worden. Maar, bij normaal gebruik merk je daar eigenlijk niet veel van. Wat ik al eerder memoreerde is dat het meer een gevoel is of een bepaalde Rom sneller is dan de andere. De Revolution HD is op dit moment mijn favoriet, maar gisteren is ook Prime 1.9 uitgebracht, die heb ik nog niet uitgeprobeerd. Kijk vooral wat je van een Rom verwacht (bv. 3g, kanaal 13 en 14 voor WiFi, Cifs, VPN), en baseer je daar je beslissing op. Heb je dat allemaal niet nodig, dan is er echt niets mis met de standaard 8.6.5.9 WW Rom, die je eventueel nog kan rooten indien je dat wil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

Nou wat ik persoonlijk aan de stock lichtelijk irritant vind:
Na intensief gebruik van een dagje raakt het geheugen volgens mij een beetje "verstopt".
Het swipen door de homescreens schijnt een hele lichte vertraging te hebben.
Ook het typen van tekst (heb geen dock) schijnt iets meer vertraging te hebben.
Het wisselen tussen openstaande apps via de recent apps button schijnt ook te vertragen.

Een reboot van de TF lost dit weer helemaal op.

Ideaal zou natuurlijk zijn als dit "probleem" door een custom rom opgelost word :).

Ik schep graag op over mijn TF.
En als ik hem dan "show" nadat ik er zelf flink mee heb gekloot komt het een beetje faal over als dan de vertragingen overal een beetje meeslepen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasjenl

jasjenl

Liab A Tymo

Bij mij doet die tegra zone app het nog gewoon, wat voor versie hebben degenen waarbij ie crasht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre_nr1
Darkfreak schreef op woensdag 07 september 2011 @ 12:20:
Nou wat ik persoonlijk aan de stock lichtelijk irritant vind:
Na intensief gebruik van een dagje raakt het geheugen volgens mij een beetje "verstopt".
Het swipen door de homescreens schijnt een hele lichte vertraging te hebben.
Ook het typen van tekst (heb geen dock) schijnt iets meer vertraging te hebben.
Het wisselen tussen openstaande apps via de recent apps button schijnt ook te vertragen.

Een reboot van de TF lost dit weer helemaal op.

Ideaal zou natuurlijk zijn als dit "probleem" door een custom rom opgelost word :).

Ik schep graag op over mijn TF.
En als ik hem dan "show" nadat ik er zelf flink mee heb gekloot komt het een beetje faal over als dan de vertragingen overal een beetje meeslepen :P
Ik begrijp wat je bedoeld, ik heb het gevoel dat Revolution HD redelijk snel blijft na intensief gebruik. Ik vind dit persoonlijk wel de beste Rom die ik tot op dit moment heb gebruikt. Maar ja, de ontwikkelaars zitten niet stil, gisteren Prime 1.9 en Revolver 2.6, en vandaag waarschijlijk Revolution HD 1.2.0. Mijn mening/gevoel kan dus morgen wel weer anders zijn.........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyw00d
jasjenl schreef op woensdag 07 september 2011 @ 12:24:
Bij mij doet die tegra zone app het nog gewoon, wat voor versie hebben degenen waarbij ie crasht?
Hmmz hij werkt bij mij toch niet Android 3.2 Revolution HD

[ Voor 15% gewijzigd door Cyw00d op 07-09-2011 12:27 ]

[ Tesla MIG MYP ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Bij mij werkt die Tegra zone ook niet meer, en ik heb gewoon stock draaien (kan geen custom draaien heb een B70 met nieuwe bootloader helaas). Maar goed ik gebruik hem nu bijna een maand en ben er nog steeds er blij mee, vooral op vakantie was het heerlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuske
  • Registratie: December 2001
  • Nu online

Ervaringen?
Draai nu een dikke week Revolver ROM, sinds gister 2.6. In combinatie met de Clemsyn kernel.
Ben er zeer tevreden over. Vooral de Revolver Parts app in de market is echt een super toevoeging aan deze ROM. Themes, andere knoppen, kernels, etc downloaden en meteen installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Blobby
  • Laatst online: 11:52
Mogelijke oplossing voor Tegra Zone problemen:
Go to the Android market via Browser and then search for Tegra Zone,download and it will update your TegraZone application-making it work.
https://market.android.com/details?id=com.nvidia.tegrazone
(bron)

[ Voor 8% gewijzigd door Mr_Blobby op 07-09-2011 13:03 ]

en zij zagen niet hoe spot in mij worstelde met verdriet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Byte_Me
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-09 12:43
hoe goed werkt dat polaris office? kun je deze tablet/netbook gebruiken voor het maken van word-documenten met plaatjes, tabellen, formules, etc? of is polaris daar te beperkt of onhandig voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• notsonewbie

notsonewbie

...---...---...---

Chris.nl schreef op dinsdag 06 september 2011 @ 10:36:
[...]

Ik spuit glassex op een schone theedoek en maak het scherm schoon. Doe ik eigenlijk met al mijn beeldschermen thuis....
Ik hoorde, en ben het na-gegaan, glassex is ook vet.

Ammoniak en spiritus ontvetten maar zijn af te raden ivm andere nadelen.

Ik gebruik dus TFT spray en brillendoekje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marklinfan
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 14-09 14:29
Ha bij de Mycom en dergelijke winkels begint die 499 voor de 16gb+dock versie eindelijk iets te zakken. De 32gb+dock staat nu op veel plaatsen op 549 dus dit begint erop te lijken :-)
Binnenkort de 16gb B80 of B90 maar eens halen bij de BCC en dan kun je je nog binnen 14 dagen op de laagste prijs garantie beroepen om het verschil terug te krijgen :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyw00d
marklinfan schreef op woensdag 07 september 2011 @ 13:13:
Ha bij de Mycom en dergelijke winkels begint die 499 voor de 16gb+dock versie eindelijk iets te zakken. De 32gb+dock staat nu op veel plaatsen op 549 dus dit begint erop te lijken :-)
Binnenkort de 16gb B80 of B90 maar eens halen bij de BCC en dan kun je je nog binnen 14 dagen op de laagste prijs garantie beroepen om het verschil terug te krijgen :-)
Let wel op dat je dan met goed de voorwaarde doorneemt want zo makkelijk zijn ze niet.

[ Voor 13% gewijzigd door Cyw00d op 07-09-2011 13:16 ]

[ Tesla MIG MYP ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CappieL
Cyw00d schreef op woensdag 07 september 2011 @ 13:15:
[...]
Let wel op dat je dan met goed de voorwaarde doorneemt want zo makkelijk zijn ze niet.
Ze 'kunnen' niet concurreren tegen web-prijzen (aangezien ze een winkel/personeel moeten onderhouden).
Moet de goedkopere winkel dan ook nog in de buurt liggen van desbetreffende BCC? Vroeger was dit namelijk een straal van 10-15 km.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

marklinfan schreef op woensdag 07 september 2011 @ 13:13:
De 50 euro prijsverlaging op de 32Gb is vorige week al door Asus aangekondigd... dus die zal overal wel gaan gelden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• E-B
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 16-09 16:10

E-B

marklinfan schreef op woensdag 07 september 2011 @ 13:13:Binnenkort de 16gb B80 of B90 maar eens halen bij de BCC en dan kun je je nog binnen 14 dagen op de laagste prijs garantie beroepen om het verschil terug te krijgen :-)
Wat duiden B80 en B90 precies aan? B90 is de nieuwste hardware revisie van het apparaat?

Goed om te horen dat ze in prijs dalen, ik wil er binnenkort ook 1 aanschaffen. :)
Pagina: 1 ... 58 59 Laatste

Dit topic is gesloten.