Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• lord_fornax
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 04-06-2023
Keyboard lag is een stuk minder geworden, maar nog niet weg na de 3.2 update.
Had het net getest hier in een ander topic waar geen replies waren, geen lag, nu wel weer wat (zonder dock), heb geen zin naar binnen te gaan en de dock te pakken.

De app zoom werkt ook prima trouwens!!
Weather widget laat nu de laatste update zien en lijkt automatisch te updaten, deed ie eerst ook niet bij mij.

Goede update weer, hoop dat ze nog even doorgaan met deze updates, dan hebben we over een update of 3 een perfect ding!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Nu online
Wybo schreef op dinsdag 02 augustus 2011 @ 08:30:
Dat is heel mooi. Kun je ook makkelijker weer uitzoeken of bepaalde drain misschien softwaregerelateerd is. Hele mooie fix dus.
Precies vondt dat op mijn telefoon al een erg uttig info schermpje en aangezine er tig brakke apps in de android market te krijgen zijn niet geheel overbodig, zo heb ik op mijn telefoon ook al eens op die manier een app gevonden die mijn batterij leegzoog.

En idd hopelijk blijven google en asus zo snel met updates komen! ik hoop iig dat de browser nu minder vaak crasht dat was toch wel irritatie nr1 voor mij, maar daar achter te komen moet ik er langer mee internetten .... als ze dan ook nog eens de lag oplossen is het wat mij betreft al een top apparaat.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

• Anton.net
  • Laatst online: 12:39
Viper_4111 schreef op dinsdag 02 augustus 2011 @ 08:48:
Ben ik het of lijkt het alsof beide speakers nu evenveel geluid produceren? Bij het kijken van een serie met moboplayer klinkt links nu even hard als rechts...
ik heb het ook geprobeerd met mobo, dus linkerspeaker aan rechter af, en ook andersom
het is al een heel stuk verbeterd, maar ik denk nog niet helemaal opgelost...

is de volgende update sandwich? of komt die er niet voor ons?

kan je google terug gewoon zetten of kan je die tablet versie niet afzetten, ik vind hem erg irritant, en erg onoverzichtelijk :(

[ Voor 18% gewijzigd door Anton.net op 02-08-2011 10:01 ]

• Zamorano
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Ik merk met Dolphin Pad op 3.2 eigenlijk geen lag meer tijdens het browsen. Wereld van verschil vergeleken met onder 3.1 en de standaard browser.

Ik heb de indruk dat Android 3.x geen updates meer gaat krijgen, dus daar zou ik niet al te veel hoop op vestigen. Ben wel benieuwd of Asus dan iets met ICS wil doen op de Transformer.

• kielkiel
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 19-11 08:36
Anton.net schreef op dinsdag 02 augustus 2011 @ 09:59:
[...]

ik heb het ook geprobeerd met mobo, dus linkerspeaker aan rechter af, en ook andersom
het is al een heel stuk verbeterd, maar ik denk nog niet helemaal opgelost...
Dit probleem is helaas nog steeds niet goed verholpen. Ik merk geen verschil t.o.v. versie 3.1

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Nu online
Anton.net schreef op dinsdag 02 augustus 2011 @ 09:59:
kan je google terug gewoon zetten of kan je die tablet versie niet afzetten, ik vind hem erg irritant, en erg onoverzichtelijk :(
euh de User Agent van je browser gewoon op desktop zetten?

hoop wel dat er nog updates komen, 3.2 is een goed product maar qua afwerking/smoothnes/stabiliteit nog lang niet op bv IOS niveau.. er zijn nu veel android 3.0/3.1/3.2 tablets in omloop als google daar geen updates meer voor uitbrengt zal dat wel erg veel negatieve reclame opleveren.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

• Zamorano
  • Niet online
Chaoss schreef op dinsdag 02 augustus 2011 @ 10:33:
[...]

hoop wel dat er nog updates komen, 3.2 is een goed product maar qua afwerking/smoothnes/stabiliteit nog lang niet op bv IOS niveau.. er zijn nu veel android 3.0/3.1/3.2 tablets in omloop als google daar geen updates meer voor uitbrengt zal dat wel erg veel negatieve reclame opleveren.
Valt wel mee denk ik. Daarnaast hangt het uitbrengen van verdere updates ook af van de fabrikanten van de tablets.
Er zijn ook genoeg Android telefoons in omloop die geen updates meer krijgen en blijven hangen op 1.6 of 2.2. Nieuwe telefoons/tablets krijgen weer de nieuwste versie om verkoop te stimuleren, etc. Zo gaat dat nu eenmaal. Vooralsnog werkt dat model prima (vanuit het oogpunt van de fabrikanten), dus ik zie weinig reden voor verandering.

IMHO gaat Android als platform nooit de volledige stabiliteit en afwerking van iOS krijgen. Dat is voor een groot deel de prijs die je betaalt voor een meer open en flexibeler systeem.
Wat mij betreft prima.

• Darkfreak
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 24-09 13:18

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

Is het nou safe om naar 3.2 te updaten?
Ik lees vanalles over compass-errors hier en daar.
Geen zin dat ik dalijk overladen word met errors in alles wat ik doe.

Volg www.n1ntendo.nl voor alles Nintendo! (>'-')> <('-'<) ^(' - ')^ <('-'<) (>'-')> ... (╯°□°)╯︵ ┻━┻

• DrNizeGuy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20-11 19:32
Voor zover zijn die compass errors het enige nadeel van 3.2 maar daar hbje alleen last van van apps die de G-sensor gebruiken (maps, sommige games). Verder draait het uitermate soepel.

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

DrNizeGuy schreef op dinsdag 02 augustus 2011 @ 11:18:
Voor zover zijn die compass errors het enige nadeel van 3.2 maar daar hbje alleen last van van apps die de G-sensor gebruiken (maps, sommige games). Verder draait het uitermate soepel.
Laat ik nou net dat soort games veel spelen, lol :P!
Daarbij gebruiken veel honeycomb optimised apps ook de G-sensor om het scherm te draaien, toch?

Volg www.n1ntendo.nl voor alles Nintendo! (>'-')> <('-'<) ^(' - ')^ <('-'<) (>'-')> ... (╯°□°)╯︵ ┻━┻

• DingieM
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 07-11 10:02
Ook geupdate naar 3.2 zonder factory reset.

Schermscrollen is in landscape mode even snel als de tussen-update tussen 3.1 en 3.2. Dit wordt ook wel de mysterie update genoemd. Deze tussen update maakte het scrollen al aanmerkelijk sneller. Alleen in portrait mode is de scrolling haperig/stroef/net-niet-soepel.

Voor de rest alleen maar paar internet-apps geprobeerd zoals Reader HD (mijn favoriet), wat widget-verversingen en Friendcaster Tab (beta). Tethering via SGS 1 werkt ook prima.
Ik raad mensen aan Friendcaster Tab te gebruiken voor facebook i.p.v. browser als het kan. Echter om een facebook link te delen vanaf een bron-website is dan nog steeds de browser vereist, en ik verwacht geen verbeteringen met de stock browser. Echter Dolphin HD/Tab werkt soms stuk beter!

• DingieM
Helaas heeft update 3.2 geen verbeteringen gebracht met ASUS@Vibe bookstore.
Nog steeds herkent-ie mij wel, maar kan geen verbinding maken met de content...dus een lege bookstore waar ik niets aan heb.

Heeft iemand hetzelfde probleem?

• Haay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11:37
Vaag... Ben ik nou de enige bij wie de update naar 3.2 is mislukt? Checkte vanochtend voor een update, die hij vlot ging downloaden. Na integriteits-check volgde een reboot en installatie, die op ongeveer 1/3e resulteerde in een gele driehoek met daarin een uitroepteken. Na een tijdje volgde een reboot en bleek de update niet geïnstalleerd te zijn.

De vorige update, naar 8.4.4.11, ging vlekkeloos. Maar deze update ging niet goed, en nu vindt de updater geen update beschikbaar meer. :(

• Darkfreak

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

[b][message=36504005,noline]Ik raad mensen aan Friendcaster Tab te gebruiken voor facebook i.p.v. browser als het kan.
Ik gebruik Friend Me.
Als je Friend Caster gebruikt worden alle Friend Caster berichten door FB in een groep geplaatst (net als twitter bericht e.d.)
Daardoor raken oudere updates "kwijt" (omdat ze gegroepeerd worden en niet meer zichtbaar zijn).
Als je ook nog eens vrienden hebt die ook Friend Caster gebruiken (Zoals ik) worden alle berichten van jou en je vrienden die het ook gebruiken gewoon in één groep gegooid.

Zeer vervelend als je mij vraagt.

Friend Me heeft dat niet.
Het niet aanwezig zijn van Pages, Places en soms een bug met notifications neem ik dan op de koop toe.

Verwijderd

net android 3.2 gedownload,muis is ook anders. ik vond de andere fijner.

• DingieM
Haay schreef op dinsdag 02 augustus 2011 @ 11:45:
Vaag... Ben ik nou de enige bij wie de update naar 3.2 is mislukt? Checkte vanochtend voor een update, die hij vlot ging downloaden. Na integriteits-check volgde een reboot en installatie, die op ongeveer 1/3e resulteerde in een gele driehoek met daarin een uitroepteken. Na een tijdje volgde een reboot en bleek de update niet geïnstalleerd te zijn.

De vorige update, naar 8.4.4.11, ging vlekkeloos. Maar deze update ging niet goed, en nu vindt de updater geen update beschikbaar meer. :(
Een gok: volgens mij bestaat de firmware nog ergens op jouw machine en wellicht op een externe SD kaart als je die hebt. Wat gebeurt er als je mSD eruit haalt en er terug in stopt? Ik kreeg daarbij melding dat er "firmware" was...heb het maar 1 keer gezien maar toch...

Als je TF nooit geroot is geweest moet een update lukken... wellicht gaat het beter met factory reset?

• RickvN
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 28-04 12:55
2e keer dat mijn asus al kapot is.
De eerste keer touch kapot en ging daarna niet meer aan, nu precies hetzelfde probleem.

Als ik hem vergrendelde, ging hij de laatste dagen uit (moest hem na een tijdje in ieder geval weer helemaal opstarten). En nu sinds vanochtend zet ik hem aan, kan ik het slotje er niet af halen en wordt hij zwart --> dan alweer opnieuw aanzetten....

Ik wil hem eigenlijk inruilen voor de Ipad 2, maar heb net mijn accessoires binnen voor de asus (al kostte dat geen drol)

"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill

• lord_fornax
  • Laatst online: 04-06-2023
Verwijderd schreef op dinsdag 02 augustus 2011 @ 11:53:
net android 3.2 gedownload,muis is ook anders. ik vond de andere fijner.
Met een USB muis is het aanwijzertje weer terug, ga je met de pad aan de gang komt het rondje weer. Haha, vind het wel grappig eigenlijk..

• CopyCatz
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13:19
Mijn dock die de 27e naar asus is gegaan voor de drain issue staat nu op repairing. Het lijkt er dus op dat ze de onderdelen daar binnen hebben in Tsjechië..

• dversa2
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 20-11 19:46
CopyCatz schreef op dinsdag 02 augustus 2011 @ 13:13:
Mijn dock die de 27e naar asus is gegaan voor de drain issue staat nu op repairing. Het lijkt er dus op dat ze de onderdelen daar binnen hebben in Tsjechië..
Dan heb je geluk, mijn pad staat al sinds 12/07 (22dagen) te wachten op stukken.

Verwijderd

DingieM schreef op dinsdag 02 augustus 2011 @ 11:32:
Helaas heeft update 3.2 geen verbeteringen gebracht met ASUS@Vibe bookstore.
Nog steeds herkent-ie mij wel, maar kan geen verbinding maken met de content...dus een lege bookstore waar ik niets aan heb.

Heeft iemand hetzelfde probleem?
Ik heb al problemen met MyLibrary sinds 3.0 (crashte zeer vaak en werkte eigenlijk alleen behoorlijk als ik de flight modus inschakelde). De oorzaak daarvan schijnt te liggen bij de @Vibe server van Asus. Als die uit de lucht is werkt MyLibrary bij niemand meer goed! (Ontleend aan enkele draden bij het Eee Pad Transformer forum).

Ik neem aan dat jouw @Vibe store probleem dezelfde oorzaak heeft. Daar zal dus geen update van Android iets aan kunnen doen, want als ze die app afhankelijk maken van hun server, maar die niet goed in de lucht houden, zal het nooit goed komen. Ze zouden natuurlijk wel een update van die (Asus) app kunnen maken, maar dat doen ze tot op heden niet.

Mijn oplossing: Installeer Aldiko - of als je van veel reclames houdt - Moon+ reader. Wis de gegevens van de MyLibrary app (in Instellingen => apps => apps beheren) en open MyLibrary daarna niet meer.
Dan heb je voortaan nergens meer last van en tegelijk heb je een app met een perfecte library functie. Vergeet verder de Asus bookstore ook maar. Er zijn elders genoeg ebooks te downloaden of te kopen.

• DingieM
Mwa...wanneer denkt Google met die boeken (en film) service te komen?

Moon+reader heb ik al geprobeerd voor het beheren van een library en dan lezen vanuit MyLibrary met die fancy omslag-animatie! Dat werkt :-)

• Pierre_nr1
  • Laatst online: 16:55
Mijn dock is gisteren eind van de middag door DHL opgehaald, vanochtend vroeg was ie al in Tsjechië gearriveerd, en de status staat ook al op 'repairing'. Ongelooflijk snel zeg!

• Tutti-frutti
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Tutti-frutti

Graag gedaan!

Pierre_nr1 schreef op dinsdag 02 augustus 2011 @ 15:35:
Mijn dock is gisteren eind van de middag door DHL opgehaald, vanochtend vroeg was ie al in Tsjechië gearriveerd, en de status staat ook al op 'repairing'. Ongelooflijk snel zeg!
Dat gaat wel rap ja. TF zelf ben ik al 2x 3 weken kwijt geweest. Ik zou dus op 3 weken rekenen.

4015Wp west (Dordrecht)

Verwijderd

dversa2 schreef op dinsdag 02 augustus 2011 @ 13:23:
[...]

Dan heb je geluk, mijn pad staat al sinds 12/07 (22dagen) te wachten op stukken.
De mijne staat nu ook op repairing. Opgehaald op 13/07.
Hopelijk kunnen we binnenkort weer typen.

• Kruimel
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 04-07 09:33
Na de update naar 3.2 ben ik sommige gegevens uit mijn agenda (outlook) kwijt, tevens heeft hij sommige verjaardagen op andere datums gezet dan dat ze zijn.

Das lekker.......

• xekjiram
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 26-04-2020
Ik heb 3.2 nu ook en tot nu toe geen klagen. Alles werkt nog! En lekker dat de telefoonapps nu wel schermgroot zijn! Alleen... Mijn radiostreamer (NLRadio) hapert telkens (alsof hij moet bufferen)... Weet iemand een andere app die i.i.g. de publieke zenders heeft?

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Heb de UK update naar 3.2 gedaan, en kan inderdaad gewoon naar SD schrijven. Alleen mijn Documents To Go 3.0 app werkt niet meer sinds de update, maar dat was dan ook een <uhm> versie, so no complaints ;)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• Zonekill
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 02-02 17:11
Test gedaan en tablet zonder dock verliest ongeveeer 0,26% per uur in standby. Dit lijkt mij normaal. Wifi instelling stond op 'nooit indien aangesloten'.

[ Voor 3% gewijzigd door Zonekill op 02-08-2011 18:25 ]

• kielkiel
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 19-11 08:36
xekjiram schreef op dinsdag 02 augustus 2011 @ 18:11:
Ik heb 3.2 nu ook en tot nu toe geen klagen. Alles werkt nog! En lekker dat de telefoonapps nu wel schermgroot zijn! Alleen... Mijn radiostreamer (NLRadio) hapert telkens (alsof hij moet bufferen)... Weet iemand een andere app die i.i.g. de publieke zenders heeft?
Gewoon via je browser? Www.nederland.fm

• kwiebus
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20-11 21:58
Na de update naar 3.2 lijkt bij mij de MobileDock battery saving mode niet meer te functioneren. Ook vind ik de cirkel i.p.v. van de cursor nu niet bepaald een verbetering. Verder jammer dat ze ook niet meteen wat aan de keybord input lag hebben gedaan.

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

kwiebus schreef op dinsdag 02 augustus 2011 @ 18:59:
Verder jammer dat ze ook niet meteen wat aan de keybord input lag hebben gedaan.
Bij mij is het keyboard een stuk sneller reagerend geworden. Ik heb de update wel gedaan terwijl aan het dock gekoppeld, en het tablet een keertje opnieuw opgestart, misschien dat dit uitmaakt?

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• kwiebus
gambieter schreef op dinsdag 02 augustus 2011 @ 19:01:
[...]

Bij mij is het keyboard een stuk sneller reagerend geworden. Ik heb de update wel gedaan terwijl aan het dock gekoppeld, en het tablet een keertje opnieuw opgestart, misschien dat dit uitmaakt?
Ik heb de update losgekoppeld van het dock uitgevoerd en na de update de tablet gekoppeld aan het dock ook nog een keer herstart dus dat zal toch lijkt mij het verschil niet maken.

Dit is nu de tweede keer dat ik deze reply moet intypen want de brower blijkt ook nog steeds spontaan te crashen. Dus nog een punt waar ze wat mij betreft aandacht aan hadden moeten besteden.

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

kwiebus schreef op dinsdag 02 augustus 2011 @ 19:18:
Ik heb de update losgekoppeld van het dock uitgevoerd en na de update de tablet gekoppeld aan het dock ook nog een keer herstart dus dat zal toch lijkt mij het verschil niet maken.

Dit is nu de tweede keer dat ik deze reply moet intypen want de brower blijkt ook nog steeds spontaan te crashen. Dus nog een punt waar ze wat mij betreft aandacht aan hadden moeten besteden.
Heb je het nieuwe dock of een oude versie? Die van mij is heel recent.

• kwiebus
gambieter schreef op dinsdag 02 augustus 2011 @ 19:18:
[...]

Heb je het nieuwe dock of een oude versie? Die van mij is heel recent.
Wat is nieuw? Mijn tablet heeft hetzelfde serienr. als de dock en begint met B6OKAS.

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

kwiebus schreef op dinsdag 02 augustus 2011 @ 19:38:
Wat is nieuw? Mijn tablet heeft hetzelfde serienr. als de dock en begint met B6OKAS.
B50 is oud, B60 is nieuw. Kan een probleem zijn met de connector? Moeilijk te zeggen. Ik herken je probleem in ieder geval niet.

• wdulli
  • Laatst online: 07-05-2024
Wie oh wie weet een oplossing voor mijn transformer en de update naar 3.2. Elke keer ( zelf na een factory reset/wipes van sd en andere zooi ) krijg ik een Exclamation mark tijdens een 3de van het updaten naar 3.2 :(. Wat kan ik nog meer doen ?

Ja je weet het niet

• babbi
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 10-11 12:27
Vraagje ik zoek een betaalbare hoes voor mijn Asus Transformer. Dus zeg maar een een huls van leer of plastic waar je hem zo inschuift. Maar vaak zijn ze van stof. Voor de Ipad zijn er veel te vinden maar voor de Asus is het best moeilijk nog.

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

babbi schreef op dinsdag 02 augustus 2011 @ 19:50:
Vraagje ik zoek een betaalbare hoes voor mijn Asus Transformer. Dus zeg maar een een huls van leer of plastic waar je hem zo inschuift. Maar vaak zijn ze van stof. Voor de Ipad zijn er veel te vinden maar voor de Asus is het best moeilijk nog.
Je zit in het verkeerde topic, je vind vast en zeker de gewenste informatie in Accesoires voor de Asus Eee Pad Transformer TF101. Verder: Ebay, seller Cadwild.

• robnieuw
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 26-09 15:31
babbi schreef op dinsdag 02 augustus 2011 @ 19:50:
http://shop.ebay.nl/?_fro..._sacat=See-All-Categories

heb er een voor 13 euro inclusief verzending vanuit Uk

• Waltie
  • Laatst online: 10:52
Na mijn update naar 3.2 heb ik een probleem. Als ik bijvoorbeeld een link wil openen kreeg ik eerst de keuze met welke browser ik die wil openen. Nu krijg ik dat schermpje niet meer te zien. Het scherm wordt wel gedimd, zoals eerst ook rondom het keuzevenster. Alleen het venster krijg ik niet meer te zien.
Nog meer mensen die hier last van hebben?

• DingieM
Deze 3.2 update is toch wel een lachertje...alleen maar meer problemen sinds de laatste update. Kompas zeurt ineens dat-ie gecalibreerd moet worden. Youtube filmpje reset ALTIJD als je veranderd van orientatie...deed-ie eerst nooit! Typen in dit scherm is nog steeds tergend traag! Vaak gelezen dat mensen met een dock ook veel problemen hebbben met verandering in orientatie....

Het moet niet gekker worden ASUS! Begin toch wel spijt te krijgen over mijn zojuiste aankoop van een dock waar ik ineens toch 2 weken op moet wachten ondanks dat de winkelier zei in voorraad te hebben!
Wat doen jullie allemaal...niet? Het lijkt alsof het helemaal NIET getest is!

Update geeft alleen maar problemen en heeft voor mij HELEMAAL NIETS opgelost. Ga zo door en ik verkoop dit ding echt wel!
Ik begin toch wel te koken van binnen!

[ Voor 7% gewijzigd door DingieM op 02-08-2011 20:33 ]

• DonJunior
  • Laatst online: 16:25
... Update 3.2 geeft nu de cursor als een cirkel, en eerst dacht ik.. dat is vervelend.. maar het is nu mogelijk om met je mouspad in en uit te zoomen middles multitouch squeeze.. (twee vingers op je mousepad samenknijpen of van elkaar af bewegen zoomt respectievelijk uit en in)

Overigens is mijn Dock van de week overleden.. kan wel gewoon typen, maar de accu doet niets meer in dat ding.. al gecontroleerd met collega's die ook een pad hebben.. maar mijn pad ziet andere docs wel en de mijne maar deels (accu is waarschijnlijk dood).. ben benieuwd wat Asus te zeggen heeft..

Nu al teveel fouten gelezen met dit apparaat.. beetje jammer eigenlijk he?!

*sowieso

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 15:07
Bij mij is sinds de update Dolphin 6.0 enorm traag. Maxthon en Opera niet dus het kan ook aan de browser liggen maar jammer is het wel

• Evertt
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 20-11 14:31
Erg jammer mij tf gaat ook steeds meer problemen geven. De dock gaat wel opladen meer gaat steeds sneller leeg. En bij mij werkt GPS niet en het scherm laat los. En ik heb ook last dat apps zo maar worden afgesloten gisteren was het ook het geval het home schreen werd zwart ik kon de tf alleen uitzetten.
Ik heb nu 3.2 gelukkig hebben we hier op de vakantie terrien wifi. Helaas is de lag er nog steeds in de browers gewoon opera gebruiken heb je nergens last van. En het opstarten duurt naar mij idee veel langer. Best wel jammer als je kijkt naar de Andriod telefoon die zo zijn opgestart.
Ik ben nu op vakantie het eerste wat ik doe als ik terug kom is hem aanbieden voor RMA

• Haay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11:37
wdulli schreef op dinsdag 02 augustus 2011 @ 19:46:
Wie oh wie weet een oplossing voor mijn transformer en de update naar 3.2. Elke keer ( zelf na een factory reset/wipes van sd en andere zooi ) krijg ik een Exclamation mark tijdens een 3de van het updaten naar 3.2 :(. Wat kan ik nog meer doen ?
Ik heb hetzelfde probleem. Op 1/3e van de update komt de driehoek met uitroepteken en faalt de update. Helaas nog niet de gouden tip gevonden om dit op te lossen :(

• wdulli
  • Laatst online: 07-05-2024
Haay schreef op dinsdag 02 augustus 2011 @ 21:20:
[...]

Ik heb hetzelfde probleem. Op 1/3e van de update komt de driehoek met uitroepteken en faalt de update. Helaas nog niet de gouden tip gevonden om dit op te lossen :(
Ben bang dat het rooten het probleem geeft. Had namelijk ook al via fabriekinstellingen enz het geprobeerd maar root bleef bestaan Heb nu net een unroot uitgevoerd via de hulp van xda developers :

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1093403

nu bezig met de update naar 3.2.... en ja hoor het werkt. Ga denk ik toch maar niet meer rooten. Zoveel plezier had ik er ook weer niet van.

Het was nogal wat werk en je hebt de adb driver voor windows enz nodig maar die heb je al als je heb geroot :D.

Ja je weet het niet

Verwijderd

Vergis ik me nu, of is opeens CRTL-C / CTRL-V mogelijk met het toetsenbord?

• rdohmen
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 17:02
Als je gemakkelijk wil rooten/unrooten kan je het beste deze methode gebruiken. Iemand heeft er een bat script van gemaakt inclusief handleiding. http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1185104

• Zonekill
Zonekill schreef op dinsdag 02 augustus 2011 @ 18:24:
Test gedaan en tablet zonder dock verliest ongeveeer 0,26% per uur in standby. Dit lijkt mij normaal. Wifi instelling stond op 'nooit indien aangesloten'.
Op tablet 37% en dock 3% het tablet aangesloten op dock en dichtgeklapt gaat dan in standby mode. Na 3,5 uur weer opengeklapt en dan staat tablet op 26%! (en dock natuurlijk nog steeds op 3%.) Dit is dus ongeveer 3% per uur drain van tablet via dock in standby. Ga mijne denk ik ook maar aanbieden voor RMA. Want zoveel drain is toch echt teveel.
Battery mobile saving mode staat aan en ik heb B60 tablet en dock.

Verder eigenlijk tot nu toe geen problemen (ja android is nog niet heel super) vind het een fijn apparaat.
Heb hem nu ongeveer 2,5 week.

• xekjiram
"Fout bij het afspelen van de gewenste track" :'(

Ik heb mijn dag niet, geloof ik :$

EDIT: heb mijn radio-apps geprobeerd op de Xperia X10 (net 2.3 erop gekregen). Vlekkeloos. Maar op de Asus stopt hij na ongeveer een minuut, ongeacht de streamer.

Sinds de upgrade. En daar baal ik vet van :(

Liefst ga ik weer terug naar de vorige versie, maar... Hoe doe ik dat? (ik doe niet aan rooten en zo)

[ Voor 38% gewijzigd door xekjiram op 02-08-2011 23:59 ]

• Svenderson
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 08-08 13:31
Zijn er ook gebruikers die helemaal geen problemen met hun TF hebben? Het klinkt allemaal wel heel erg depressief en dramatisch hier, met al die mankementen! Ik heb getwijfeld of ik nu een TF moet kopen, of toch moet wachten op de opvolger die zogenaamd al in oktober/november op de markt komt (waar ik geen snars van geloof). Ik had besloten om er gewoon een te halen binnen nu en een paar weken, maar met al die nare verhalen hier (bijvoorbeeld dat nu zelfs de update naar 3.2 niet in orde is), begin ik haast weer te twijfelen!

Geef mij eens een paar goede argumenten waarom de TF op dit moment echt geen miskoop is? Ik heb echt geen zin in RMA. Ik snap dat principe sowieso niet echt, als iets niet naar behoren functioneert, dan wil je toch gewoon meteen een nieuwe, in plaats van weken te wachten tot je kapotte tablet terug komt uit Tsjechië, zonder garantie dat het nu wel fatsoenlijk werkt? Ik ga waarschijnlijk niet meer van besluit veranderen, maar ik wil gewoon zo zorgeloos en tevreden mogelijk zijn met een aankoop van 500 euro. ;)

[ Voor 15% gewijzigd door Svenderson op 03-08-2011 02:03 ]

PSN: Vloeibaar, Twitch: Svenniewafel YouTube Kanaal

• AwR
  • Laatst online: 19-07-2024

AwR

L.S.

Hoewel mijn aanvankelijke verwachtingen ten aanzien van de nieuwe update na het lezen van de diverse reacties hier nu wel getemperd zijn toch maar de vraag gesteld: ben ik de enige die nog op zijn update zit te wachten? Ik zit nu op de .11 release.

Al vast mijn dank

• 7o9
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

7o9

Svenderson schreef op woensdag 03 augustus 2011 @ 01:56:
Zijn er ook gebruikers die helemaal geen problemen met hun TF hebben?
Natuurlijk zijn die er en dat is hoogstwaarschijnlijk de grote meerderheid. Mensen die geen problemen hebben die gaan alleen niet op zoek naar forums om dat daar te posten.

Ik heb mijn transformer (zonder dock) nu een week of 4 en ik heb eigenlijk geen technische problemen. De hardware doet wat deze moet doen en geen van de problemen waar ik over lees treden op bij mijn apparaat.

Softwarematig zijn er soms wat beperkingen maar daar is mee te leven en vaak is er na wat zoeken/lezen wel een oplossing te vinden.

Misschien is oktober wat vroeg maar als je de berichten moet geloven dan zit een nieuwe generatie voor het einde van het jaar (voor het 'shopping season') er wel in.

• rob-bo
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 14:57
AwR schreef op woensdag 03 augustus 2011 @ 06:48:
L.S.

Hoewel mijn aanvankelijke verwachtingen ten aanzien van de nieuwe update na het lezen van de diverse reacties hier nu wel getemperd zijn toch maar de vraag gesteld: ben ik de enige die nog op zijn update zit te wachten? Ik zit nu op de .11 release.

Al vast mijn dank
Ik heb hem ook nog niet maar vind het niet zo erg. Mijn tablet doet het prima en aangezien er geen killerfeatures in zitten, hoef ik nog niet te upgraden. Ik wacht wel op de 3.2.1.

• rob-bo
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 14:57
Svenderson schreef op woensdag 03 augustus 2011 @ 01:56: Zijn er ook gebruikers die helemaal geen problemen met hun TF hebben?
Ik heb ook geen enkel probleem met mijn transformer en dock. Ik vind het een fantastisch apparaat en gebruik hem vaker dan ik gedacht had.

• Tovenaar
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 27-10 16:18
Zijn er ook gebruikers die helemaal geen problemen met hun TF hebben? Het klinkt allemaal wel heel erg depressief en dramatisch hier, met al die mankementen!
Het nadeel is dat mensen gelijk beginnen te schreeuwen als iets niet goed is (mezelf incluis) maar het is echt wel een fijn ding en flink waar voor je geld.
Ik heb er samen met mijn moeder een gekocht, zij met dock ik zonder, helaas moet dock terug vanwege dock drain (eerste model) maar die van mij werkt perfect!

Verwijderd

Ik lees wel alle reacties op dit forum, maar herken de problemen niet. Sinds 2 juni heb ik een probleemloos apparaat zonder dock en zonder bleeding, losse randjes, kraakjes enz. De dock heb ik nu toch maar besteld. Het enige wat ik niet helemaal super vind is de browser, hoewel ik toch heel veel browse. De ideale browser heb ik nog niet gevonden.
- stock browser heeft lag
- Opera Mobile heeft met sommige sites (zoals Marktplaats) wat moeite.
- Dolphin voor pads stopt zo nu en geeft een dan een witte pagina
- Firefox was nog wel erg beta toen ik hem probeerde
- Maxthon weet ik niet meer wat daar mee was
Ik gebruik nu bij bepaalde sites een specifieke browser die daarmee het prettigst werkt.
ps heb de update naar 3.2 ook nog niet.

• gunaguna
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 28-03-2022
FYI: Een heel tevreden gebruiker zonder enige problemen van de TF+dock (serie B50...van Amazon UK) hier :)

EDIT: Ik zat ook een tijdje te wachten op 3.2, maar gistermiddag kwam 'ie opeens binnen.

[ Voor 13% gewijzigd door gunaguna op 03-08-2011 08:32 ]

• LiMbO83
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 20-11 22:09
Inderdaad, de meeste mensen zullen geen problemen hebben en niets hierover schrijven. Ik ben een van die mensen: mijn Asus Transformer werkt prima. Keyboard lag heb ik nauwelijks (hoewel om een of andere reden de invoer van berichten op dit forum vrij sloom gaat, net als op Facebook, zal wel iets met een script te maken hebben op deze sites), apps lopen zelden vast, batterijen in zowel de dock als de pad zelf gaan goed lang mee. Mijn enige wrok is dat de YouTube-widget zichzelf van 4x3 naar 4x1 heeft veranderd, waardoor hij eigenlijk onbruikbaar is geworden. De widget boeit me niet zoveel, dus het maakt me weinig uit.

Wel zit ik er net als sommige anderen mee dat de update naar 3.2 bij mij nog steeds niet binnen is gekomen. Kan ik zelf iets doen om ervoor te zorgen dat de update zichzelf eerder aandient?

• msmilde
  • Laatst online: 18-10-2022
ook bij mij geen problemen, heb een B50 type sinds begin juni. Toen ik hem gistermiddag aan deed kreeg ik meteen de update naar 3.2 aangeboden. Deze is probleemloos geinstalleerd

• beOnt
  • Laatst online: 14:38
Ik ben ook heel erg tevreden over de transformer. De meeste mensen posten hier alleen iets als ze problemen hebben, dus aan de hand van de reacties een aankoop doen is niet geheel betrouwbaar :)

Ik heb de mijne geroot om AD-HOC werkende te krijgen, ik wou eerst updaten naar de 3.2, maar aangezien er hier veel negatieve reacties staan ga ik deze voorlopig laten zijn voor wat het is. Of zijn er dingen die wel een stuk beter werken tegenover 3.1?

Verwijderd

Ik heb hier eigenlijk geen problemen met mijn TF. Alleen wat backlicht bleeding op twee puntjes, maar die zie je nauwelijks tenzij je het weet. Ben zelf super tevreden met het apparaat en gebruik hem zo vaak dat ik mijn laptop sinds aanschaf van mijn TF niet meer hebt gebruikt. Heb hem nu zo'n 7 a 8 weken in bezit.

De probleempjes die ik heb zijn ook niet eens android gerelateerd, maar app gerelateerd. Sommige werken niet helemaal naar behoren of ik zoek een betere app voor bepaalde werkzaamheden.

Ik ben meer dan tevreden over de TF.

• mytheory
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 20-11 16:19
Ook hier een tevreden gebruiker vanaf 30 mei. Ben net terug van vakantie en het was mijn maatje elke dag weer. Op mijn hotelkamer had ik nog twee blokjes wifi terwijl mijn vrouw met haar Ipad2 er geen had :)

Verwijderd

LiMbO83 schreef op woensdag 03 augustus 2011 @ 08:31:
Wel zit ik er net als sommige anderen mee dat de update naar 3.2 bij mij nog steeds niet binnen is gekomen. Kan ik zelf iets doen om ervoor te zorgen dat de update zichzelf eerder aandient?
Binnenkort zet ASUS de 3.2 update online, volgens hun twitter van van vandaag

• xippie
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23-07 12:21
Hier ook een tevreden gebruiker, het enige waar ik last van heb, is de battery draining dock, maarja ik heb de Transformer dan ook sinds begin juni, en ik moet bekennen dat ik mijn normale desktop PC miscchien maar 1 x per week nog aanzet om wat te testen onder windows.
De transformer heeft mijn PC 99,9% vervangen.

• EricEric752
  • Laatst online: 20-11 22:21
Ook hier een zeer tevreden gebruiker van een B50 versie vanaf begin juni. Op erg donkere schermen valt wat light bleed te zien. Dat stoort me totaal niet. Bij gewoon gebruik merk ik daar totaal niets van. Als ik er hard in knijp kan ik inderdaad wat kraakjes horen. Ter test heb ik even goed geknepen en gewrikt aan de net nieuwe zakelijke Dell laptop waarop ik dit bericht typ en zowaar: die kan ik ook laten kraken :)

De lag op tweakers en andere sites klopt inderdaad. Daar is ruimte voor verbetering. Maar veruit het meeste gebruik ik mijn TF om lekker te browsen op de bank, filmpje streamen vanaf mijn NAS, youtube filmpje kijken. Voor sommige formaten heeft de TF wat te weinig kracht. Heel veel films kan je echter probleemloos afspelen. Zo kijk ik elke week Top Gear terug op mijn TF die door mijn NAS wordt gedownload. Dat speelt en streamt probleemloos.

Mijn TF gaat ook nooit uit. Ook de Wifi staat altijd aan. Elke nacht gaat hij aan de oplader zodat ik hem overdag onbeperkt kan gebruiken zonder mij druk te hoeven maken over de batterij. Dat wil zeggen: Als niet een van de overige gezinsleden hem vast heeft.

Eigenlijk heb ik maar twee "klachten":
- Ik heb nog geen dock te pakken kunnen krijgen
- 1 TF is eigenlijk te weinig voor een huishouden met 4 personen....

• Smarron
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20-11 20:36
mytheory schreef op woensdag 03 augustus 2011 @ 09:04:
Ook hier een tevreden gebruiker vanaf 30 mei. Ben net terug van vakantie en het was mijn maatje elke dag weer. Op mijn hotelkamer had ik nog twee blokjes wifi terwijl mijn vrouw met haar Ipad2 er geen had :)
Die was zeker heel chagrijnig!

Ik ben ook uitermate tevreden met de TF. Ik heb alleen een kraak je aan de linkerkant, maar voor mij geen reden om hem op te sturen. Verder alleen bezig met custom roms.

Sinds ik de TF heb, gebruik ik mijn HD2 (@Android) bijna alleen nog maar om te bellen. :-)

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

• Coffee2Code
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 20-11 09:50
Voor de Mensen die handmatig willen updaten:

Druk op Apps

Druk op Instellingen/Settings

Druk op Over Tablet/About Tablet

Druk op Softwareupdate

Druk op het knopje.

Alstjeblieft ;)

Oh, Android 3.2 werkt geweldig, de drain is minder geworden sinds de update en de UI lijkt sneller.

Ook laad de browser de websites sneller en crasht niet.

Daarbij is de cursor wel okay, maar ik ga mijn tablet toch weer re-rooten om de speaker issue en de cursor weer te herstellen.

WiFi werkt als een zonnetje overigens, gewoon overal goed bereik en het valt niet weg!

Mensen, Download android 3.2, de updates zijn er niet voor niets!

• Perenor
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 01-10-2024
Ik heb gisteren de 3.2 update geïnstalleerd. En ik heb positief nieuws te melden. Voor degenen die zich dit herinneren. Ongeveer een maand geleden meldde ik problemen te hebben met zowel 3.0 als 3.1 om mijn mail op te halen van onze exchange server, ivm security settings die de transformer niet zou ondersteunen. En dat terwijl dit in 2.2 en 2.3 wel werkt (weet ik van collega's). Ik heb toen via code.google een bevinding ingeschoten en daar antwoord op gekregen dat dit met de setting "pass word recovery" te maken zou hebben, die niet door honeycomb ondersteund zou worden. Nou, dit is dus opgelost. Gisteren geupdate, en zo waar, na 'n minuutje of zo haalde ik m'n mail binnen.

Nu nog 'n Galaxy S2 halen ter vervanging van m'n HD2 en ik kan ook via m'n foon internetten. Ben ik helemaal happy!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Anthraxium-64 schreef op woensdag 03 augustus 2011 @ 09:45:

Druk op Apps

Druk op Softwareupdate

Druk op het knopje.

Alstjeblieft ;)
Allemaal leuk en aardig, maar de updates worden in batches aangeboden. Dit werkt dus lang niet altijd.

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

• Neofloppy
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 17-11 14:54
Ik heb gisteren ook de TF gekocht, versie zonder docking en heb 'm gelijk even geupdate van 3.1 naar 3.2. 3.2 voelt een heel stuk soepeler aan, vooral de menu's haperen minder/niet als er e.e.a. is ingeladen. Heb ook even wat videospelers getest, MX Videoplayer is toch wel de fijnste, kan ook 720p MKV redelijk goed afspelen (erg soepel tenzij er zeer veel details in beeld zijn) alleen werkt het geluid niet zodra het op HW decodering staat, misschien gooit 'ie het dan naar de HDMI poort.

Desondanks denk ik niet dat ik 'm veel ga gebruiken, voelt nu een beetje als een impuls aankoop :P Kan 'm ook niet meer terugdoen ivm de update en aangebroken doosje. Mochten er nog geïnteresseerden zijn die 'm voor heel iets onder de nieuwprijs en met nieuwe sleeve erbij willen hebben dan PM me maar :)

• Zonekill
xippie schreef op woensdag 03 augustus 2011 @ 09:28:
Hier ook een tevreden gebruiker, het enige waar ik last van heb, is de battery draining dock, maarja ik heb de Transformer dan ook sinds begin juni, en ik moet bekennen dat ik mijn normale desktop PC miscchien maar 1 x per week nog aanzet om wat te testen onder windows.
De transformer heeft mijn PC 99,9% vervangen.
Heb hem sinds 15 juli. En ook eigenlijk alleen last van draining van dock B60. Op het XDA forum lees ik wat over dat het tablet in deep sleep moet gaan (wat dat ook mogen betekenen). Zodat het tablet niet wakker wordt van het drukken op toets of touchpad. Volgens mij gaat mijne niet in deep sleep omdat ik hem altijd kan wekken met touchpad.

Gisteravond tablet met dock aan de lader gehangen en daarvoor had ik het tablet aan de dock zittend helemaal afgesloten. Vanmorgen klapte ik hem open en is hij meteen aan. Ook raar in mijn ogen. Hij start dus blijkbaar zelf op als ie helemaal is opgeladen en aan lader hangt?! (Ik heb laaste firmware erop staan Honeycomb 3.1 en wifi staat nooit verbreken indien verbonden)

Ik weet het ook niet precies maar feit is dat tablet aan dock in standby veel te snel leeg raakt en daar had ik de TF nou precies voor gekocht. Het is volgens mij het Unique selling point van de TF en dat wordt nu een beetje teniet gedaan, dat is erg jammer.

• Chris.nl
  • Niet online
Zijn er ook gebruikers die helemaal geen problemen met hun TF hebben? Het klinkt allemaal wel heel erg depressief en dramatisch hier, met al die mankementen!
Er hebben er al genoeg gehapt op je vraag, maar hier zit ook een tevreden gebruiker.
Hier niets geen gedoe met de hard- of software.

Tja, er zit wat lag/vertraging bij het typen in de standaard browser, blijkbaar heeft android 3.x hier nog last van, maar laat ik um daar nou net niet voor gekocht hebben. Mocht dit in de toekomst niet verholpen zijn, en ik wil toch snel typen dan moest ik maar een andere browser erbij installeren.

Dit forum doet af en toe idd behoorlijk dramatisch aan, ach, check de postgeschiedenis van een paar klagers en je komt wellicht ook tot de ontdekking dat enkelen veel mekkeren. Dit geeft een vertekend beeld.
Misschien wordt RMA het woord van 2011? :+
Issues als gekraak, bleeding, de glasplaat die loskomt of een overdreven battery drain herken ik niet of heb ik niet kunnen reproduceren.

Hiermee doel ik niet gelijk op dit topic, maar:
Je hebt tweakers en prutsers, sommigen laten task-killers en cache-cleaners oid draaien op de achtergrond, vinden het dan raar dat android instabiel wordt, en gaan mekkeren.

• LiMbO83
Anthraxium-64 schreef op woensdag 03 augustus 2011 @ 09:45:

Druk op Apps

Druk op Softwareupdate

Druk op het knopje.

Alstjeblieft ;)

Mensen, Download android 3.2, de updates zijn er niet voor niets!
Tnx, dat werkt!

• Chris.nl
  • Niet online
Zonekill schreef op woensdag 03 augustus 2011 @ 10:03:
[...]
Hij start dus blijkbaar zelf op als ie helemaal is opgeladen en aan lader hangt?!
Nee, hij start automatisch op wanneer hij uitstaat en je um zelf of via de dock aansluit op de lader.
Vanaf m'n (vorige) tablet met android 1.6 weet ik niet beter dan dat.

• LiMbO83
Hij werkt inderdaad sneller. Veel minder keyboard-lag nu. De scriptlag op tweakers en facebook blijft er helaas wel. Maar nu de toetsen beter reageren is dat niet zo erg.

• Coffee2Code
Wybo schreef op woensdag 03 augustus 2011 @ 09:49:
[...]

Allemaal leuk en aardig, maar de updates worden in batches aangeboden. Dit werkt dus lang niet altijd.
Nee dat worden ze niet, de update voor nederland is op 2 augustus uitgekomen.

Er word een poll gedaan naar de asus servers om te kijken of er een update is, zo ja, dan download hij.

Na 2 augustus is dit dus de way to go.

• Coffee2Code
LiMbO83 schreef op woensdag 03 augustus 2011 @ 10:39:
Hij werkt inderdaad sneller. Veel minder keyboard-lag nu. De scriptlag op tweakers en facebook blijft er helaas wel. Maar nu de toetsen beter reageren is dat niet zo erg.
Alstublief!

en voor facebook kan ik "Friend Me" aanraden, hele goeie facebook android app ;)

• xekjiram
Zijn er ook gebruikers die helemaal geen problemen met hun TF hebben? Het klinkt allemaal wel heel erg depressief en dramatisch hier, met al die mankementen! Ik heb getwijfeld of ik nu een TF moet kopen, of toch moet wachten op de opvolger die zogenaamd al in oktober/november op de markt komt (waar ik geen snars van geloof). Ik had besloten om er gewoon een te halen binnen nu en een paar weken, maar met al die nare verhalen hier (bijvoorbeeld dat nu zelfs de update naar 3.2 niet in orde is), begin ik haast weer te twijfelen!

Geef mij eens een paar goede argumenten waarom de TF op dit moment echt geen miskoop is? Ik heb echt geen zin in RMA. Ik snap dat principe sowieso niet echt, als iets niet naar behoren functioneert, dan wil je toch gewoon meteen een nieuwe, in plaats van weken te wachten tot je kapotte tablet terug komt uit Tsjechië, zonder garantie dat het nu wel fatsoenlijk werkt? Ik ga waarschijnlijk niet meer van besluit veranderen, maar ik wil gewoon zo zorgeloos en tevreden mogelijk zijn met een aankoop van 500 euro. ;)
Ik heb geen technische problemen. Geen kraakjes en drain en dat soort dingen.
Ik heb wel te lang op een dock moeten wachten (is zojuist binnen gekomen! En het was plug en play, dus ook dat ging op het eerste gezicht goed).

Enige waar ik tegenaan loop is dat mijn radiostream, ongeacht de bron (internet of app), na een minuut stopt sinds ik naar 3.2 ben gegaan (gisteren). En daar baal ik vet van, want het was een lekker radiootje tijdens het werk ;-) ('n dure, dat wel :-D )

• Chris.nl
  • Niet online
xekjiram schreef op woensdag 03 augustus 2011 @ 11:31:
Enige waar ik tegenaan loop is dat mijn radiostream, ongeacht de bron (internet of app), na een minuut stopt sinds ik naar 3.2 ben gegaan (gisteren). En daar baal ik vet van, want het was een lekker radiootje tijdens het werk ;-) ('n dure, dat wel :-D )
Sneu voor je, zelf gebruik ik um ook regelmatig als internet-radio.
(via bluetooth a2dp stuurt ie het geluid door naar mijn stereo) Ook 3.2 doet dit hier probleemloos.
Misschien helpt een reboot op hard reset bij jou? Hard reset zou wel een paardenmiddel zijn...

• DingieM
Zien mensen wel goed af en toe?

Zie wel degelijk problemen met 3.2 MyLibrary laat het scherm flikkeren nadat ik na een factory reset gekozen had voor een restore (installeert alle apps uit de backup tegelijkertijd). Dit probleem heb ik niet als ik 1 voor 1 de apps terug installeer. ASUS@Vibe bookstore werkt niet.

Bij een verandering in orientatie herstart een youtube filmpje om onbekende redenen. Vind ik persoonlijk echt irritant want een andere orientatie kun je per ongelijk makkelijk krijgen. Met of zonder factory reset hetzelfde probleem.

Ook is 3.2 geen haar sneller dan mijn vorige versie, 3.1 + kleine tussentijdse update.

Kunnen mensen wel echt kritisch zijn?
Dankbaarheid is goed maar als de fabrikant zijn kans schoon ziet om minder aan kwaliteit te doen omdat we te makkelijk worden dan worden ze zeker slordig!

• Merdera
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 19-11 14:34
xekjiram schreef op dinsdag 02 augustus 2011 @ 18:11:
Probeer Tunein radio eens, dat werkt bij mij vlekkeloos op zowel mijn Galaxy S als mijn TF

https://market.android.co...yer&feature=search_result

Windows 11 PC,RTX2080,32GB,i9 | Samsung S20+ 5G | iPad Pro 12.9 | PS5 | PSN ID : DReaMeRD71 | Xbox Series X | XBL : DReaMeR2601 | Switch 2

• Aurora
  • Laatst online: 13-11 18:40
Waltie schreef op dinsdag 02 augustus 2011 @ 20:10:
Na mijn update naar 3.2 heb ik een probleem. Als ik bijvoorbeeld een link wil openen kreeg ik eerst de keuze met welke browser ik die wil openen. Nu krijg ik dat schermpje niet meer te zien. Het scherm wordt wel gedimd, zoals eerst ook rondom het keuzevenster. Alleen het venster krijg ik niet meer te zien.
Nog meer mensen die hier last van hebben?
Jouw probleem lijkt op de mijne. Ik wilde gisteren met de standaard browser op een linkje klikken op RTL Nieuws, maar er gebeurde niets. Het scherm werd wel gedimd door de actie.
Chris.nl schreef op woensdag 03 augustus 2011 @ 10:07:
[...]

Dit forum doet af en toe idd behoorlijk dramatisch aan, ach, check de postgeschiedenis van een paar klagers en je komt wellicht ook tot de ontdekking dat enkelen veel mekkeren. Dit geeft een vertekend beeld.
Misschien wordt RMA het woord van 2011? :+
Issues als gekraak, bleeding, de glasplaat die loskomt of een overdreven battery drain herken ik niet of heb ik niet kunnen reproduceren.

Hiermee doel ik niet gelijk op dit topic, maar:
Je hebt tweakers en prutsers, sommigen laten task-killers en cache-cleaners oid draaien op de achtergrond, vinden het dan raar dat android instabiel wordt, en gaan mekkeren.
Amen! _/-\o_ Ik ben blij dat er ook iemand is die dit in de gaten heeft. Ik heb nauwelijks problemen met mijn tablet. Ik gebruik 'm ook waarvoor hij bedoeld is.. als tablet en niet als volledige Windows computer.

Don't forget the Cloud is just someone else's computer

• Shodan
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 30-10 08:06
Aurora1110 schreef op woensdag 03 augustus 2011 @ 12:51:
[...]

Jouw probleem lijkt op de mijne. Ik wilde gisteren met de standaard browser op een linkje klikken op RTL Nieuws, maar er gebeurde niets. Het scherm werd wel gedimd door de actie.
Je moet dan het scherm even draaien om de orientatie te veranderen. Hierna kan je aangeven welk programma je wilt gebruiken om de link te bekijken. Dit is een bekende bug na de update. Zelf nog niet naar 3.2 gegaan, wacht nog even af of het inderdaad allemaal wel de moeite is...

• bsmpower
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 10-11 12:09
Aurora1110 schreef op woensdag 03 augustus 2011 @ 12:51:
[...]
[...]
Amen! _/-\o_ Ik ben blij dat er ook iemand is die dit in de gaten heeft. Ik heb nauwelijks problemen met mijn tablet. Ik gebruik 'm ook waarvoor hij bedoeld is.. als tablet en niet als volledige Windows computer.
Ik sluit me hier bij aan. Geen enkel probleem met de tablet tot nu toe. Heel af en toe een vastloper met de browser of een beetje traag net na het opstarten. Maar niet meer of minder dan een gemiddelde smartphone of pc. Blijft een mooi apparaat waar ik nog erg tevreden mee ben!

• maniak
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16-11 13:56
Ik ben ook een tevreden gebruiker. De mijne is nu RMA voor die update die je niet zelf kan doen. Tevens kraakte het scherm een klein beetje, laat ze meteen ernaar kijken, hij is nu toch die kant op ;)

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Anthraxium-64 schreef op woensdag 03 augustus 2011 @ 10:49:
[...]

Nee dat worden ze niet, de update voor nederland is op 2 augustus uitgekomen.

Er word een poll gedaan naar de asus servers om te kijken of er een update is, zo ja, dan download hij.

Na 2 augustus is dit dus de way to go.
Ah vandaar dat dat dus gewoon niet werkt hier.
Het is bij alle uitrolversies zo geweest dat de een hem wat eerder heeft dan de ander. Ook als ze een poll bij de server doen.
En nu gewoon hetzelfde, ik doe deze optie regelmatig en toch moet ik gewoon nog geduld hebben. Hij komt vanzelf. Maar dit is dus niet altijd de magic trick.

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

• Zonekill
Weet iemand of heeft iemand de mogelijkheid om een externe 1TB 2,5" USB drive (powered via USB) te proberen of die werkt met de TF. Ik wil mij er 1 gaan aanschaffen.

• Katje96
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 06:08
ik heb het geprobeerd met een 500 GB HD en deze werkt.

• 4th
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14-11 07:04

4th

En hoe heb je hem dan op tablet aangesloten? Via dock neem in aan :) Anders wil ik die manier ook wel weten ;)

Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |

• tymiek
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15:27

tymiek

drinkjedrankje slikjeslokje

Een 2.5" lacie 1tb usb3 hd werkt ook via mijn dock.

Iets met een snelle pc/ssd etc geen zin meer om alles op te schrijven :o

• xekjiram
Merdera schreef op woensdag 03 augustus 2011 @ 12:06:
[...]

Probeer Tunein radio eens, dat werkt bij mij vlekkeloos op zowel mijn Galaxy S als mijn TF

https://market.android.co...yer&feature=search_result
Het gekke is dat NLRadio op mijn X10 (sinds gisteren 2.3) wel goed werkt en blijft werken.
Maar Tunein staat inmiddels op de Asus en doet het al... vijf minuten...! *O* en dat is langer dan een radiostreamer het sinds de update heeft volgehouden bij mij 8)

Nog even over de dock... Is best even wennen als je tot nu tot een Asus eee 1005 gewend bent :+
Touchscreen bijvoorbeeld, en ander scrollgedrag...
Maar ik leer snel ;) enne...

...wat staat dat chique, zo'n bruin-stalen laptop...!!! _/-\o_

Vanavond mijn externe HD er maar eens aanhangen ;)

• Evertt
Als ik nu wil scrollen met de touchpad op de dock is nu omgedraaid naar boven gaat nu naar beneden dan voorheen toen er nog 3.1 op zat. Hier meer mensen last van??

• Zonekill
tymiek schreef op woensdag 03 augustus 2011 @ 16:46:
Een 2.5" lacie 1tb usb3 hd werkt ook via mijn dock.
Ah , bedankt dan werkt een 1TB usb powered hdd dus. Is natuurlijk niet zeker of ook 1TB van andere merken werken.

• Zonekill
Evertt schreef op woensdag 03 augustus 2011 @ 19:07:
Als ik nu wil scrollen met de touchpad op de dock is nu omgedraaid naar boven gaat nu naar beneden dan voorheen toen er nog 3.1 op zat. Hier meer mensen last van??
Ik heb 3.2 nog niet maar heb gelezen dat dat een van de veranderingen is. Net als de cursor aanwijs dinges. :(

Hoe kan ik een filmpje naar youtube uploaden via betandsbeheer delen crasht de upload app en via browser blijft ie steeds op 0% hangen?!

[ Voor 15% gewijzigd door Zonekill op 03-08-2011 20:07 ]

• Zamorano
  • Niet online
Evertt schreef op woensdag 03 augustus 2011 @ 19:07:
Is al een tijdje bekend.
De nieuwe instelling is een stuk logischer, maar Asus had gebruikers gewoon de optie moeten geven (net als met de cursor) in plaats van het keihard om te gooien.

• _Eend_
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 06:37

_Eend_

🌻🇺🇦

Je raakt echt snel gewend aan de Transformer. Heb gisteren een hele tijd op mijn Transformer zitten werken, en vandaag op het werk wilde ik op mijn laptop mijn scherm ook gebruiken als touchscreen.. Gelukkig zag niemand het :$

Zijn er mensen die BotSync gebruiken?

[ Voor 12% gewijzigd door _Eend_ op 03-08-2011 20:22 ]

• Evertt
ik zie niet veel verbeteringen in 3.2 ik zal het liefste terug willen naar 3.1 ik krijg ook geen open met meer te zien in de brower. En ik zal ook de muis terug willen hoe die in 3.1 was

• Zonekill
_Eend_ schreef op woensdag 03 augustus 2011 @ 20:20:
Je raakt echt snel gewend aan de Transformer. Heb gisteren een hele tijd op mijn Transformer zitten werken, en vandaag op het werk wilde ik op mijn laptop mijn scherm ook gebruiken als touchscreen.. Gelukkig zag niemand het :$

Zijn er mensen die BotSync gebruiken?
Haha ja dat had ik ook toen ik mijn laptop weer eens had opgestart ging ik op het scherm tikken...:0 Het is meteen zo natuurlijk om met je vinger ipv muis pijltjeover het scherm te gaan.

Botsync gebruik ik niet.
Pagina: 1 ... 44 ... 59 Laatste

Dit topic is gesloten.