Ik bedoel eigenlijk meer een tas dus die je helemaal dicht kunt ritsen en strak om de tab en dock zit, zonder dat er ergens nog een gat zit waar stof in kan komen.
Zoiets als DIT.
Zoiets als DIT.
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Een sleeve dus.Zonekill schreef op vrijdag 29 juli 2011 @ 10:31:
Ik bedoel eigenlijk meer een tas dus die je helemaal dicht kunt ritsen en strak om de tab en dock zit, zonder dat er ergens nog een gat zit waar stof in kan komen.
Zoiets als DIT.
Volg www.n1ntendo.nl voor alles Nintendo! (>'-')> <('-'<) ^(' - ')^ <('-'<) (>'-')> ... (╯°□°)╯︵ ┻━┻
Ik heb voor mijn galaxy S een brando ultra clear Screen protector, en die zit er nu een jaar op, en geen enkele kras erop, dus prima protectie.Darkfreak schreef op vrijdag 29 juli 2011 @ 10:39:
Heeft iemand al een screen protector voor de TF?
Ik zat na te denken om een bij de ASUS shop te bestellen.
Mijn vragen:
Zijn deze nodig? (Ik ben mijn HD2 gewend,en zonder protector kan ik er met sleutels en al overheen krassen)
Welke moet ik pakken? Ze hebben glas en mat. Ik wil natuurlijk dat mijn beeld zo duidelijk mogelijk blijft, maar minder glare is natuurlijk altijd fijn (al stoor ik me er niet echt aan)
Windows 11 PC,RTX2080,32GB,i9 | Samsung S20+ 5G | iPad Pro 12.9 | PS5 | PSN ID : DReaMeRD71 | Xbox Series X | XBL : DReaMeR2601 | Switch 2
Heb ze op ebay besteld. Helaas krijg ik ze niet zonder luchtbellen, of nog erger, katteharen erop. Mijn kat is zo in de rui dat zodra je de eerste laag afpelt, er al haartjes op de screenprotector onderlaag zitten...Darkfreak schreef op vrijdag 29 juli 2011 @ 10:39:
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Verwijderd
Ik heb heel toevallig net deze gekocht: http://cgi.ebay.nl/ws/eBa...iewItem&item=360377781997Darkfreak schreef op vrijdag 29 juli 2011 @ 10:39:
Ik zat na te denken om een bij de ASUS shop te bestellen.
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 29-07-2011 11:06 ]
Ik zou graag willen weten wat de meerwaarde van een protector is.gambieter schreef op vrijdag 29 juli 2011 @ 10:57:
[...]
Heb ze op ebay besteld. Helaas krijg ik ze niet zonder luchtbellen, of nog erger, katteharen erop. Mijn kat is zo in de rui dat zodra je de eerste laag afpelt, er al haartjes op de screenprotector onderlaag zitten...
Tot nu toe lijkt het niet nodig, maar ik zou het ook graag hebben. Doe ik ook met mijn telefoons.
Volg www.n1ntendo.nl voor alles Nintendo! (>'-')> <('-'<) ^(' - ')^ <('-'<) (>'-')> ... (╯°□°)╯︵ ┻━┻
Verwijderd
In een screenprotector zal je eerder krasjes krijgen, dan op/in het glas zelf. Dus een echte protector zal het niet zijn. Mijn reden om een screenprotector is puur om minder vette vingers te zien en wat minder weerspiegeling.Darkfreak schreef op vrijdag 29 juli 2011 @ 11:06:
[...]
Ik zou graag willen weten wat de meerwaarde van een protector is.
Mijn HD2 heb ik het afgelopen jaar toch wel behoorlijk mishandelt, en dat ding heeft nog geen enkel krasje.
Voor zover ik had begrepen heeft de TF hetzelfde soort krasbestendig glas.
Dus de enige redenen die ik mij tot nu toe zou kunnen bedenken voor een protector zijn:
Minder glare/weerspiegeling
Iets minder gevoelig voor vetvlekken.
Zou hier graag willen weten wat de ervaringen ermee zijn.
Of een matte protector inderdaad de glare vermindert zonder beeldkwaliteit ervoor in te leveren.
En of het ook een beetje tegen vetvlekken helpt.
Die heb ik ook. Ik heb al twee kansen verbruikt, ik doe de derde misschien in het veiligheidskabinet in mijn laboratoriumVerwijderd schreef op vrijdag 29 juli 2011 @ 11:05:
Ik heb heel toevallig net deze gekocht: http://cgi.ebay.nl/ws/eBa...iewItem&item=360377781997
(ik maak geen reclame voor deze persoon, er zijn er veel meer op ebay die ook goedkoop zijn)
3 stuks, mocht je er eentje verkloten, dan heb je nog 2 kansen.
Klopt, ik heb er ook goede ervaringen mee met mijn HTC Desire.Ik heb hele goede ervaring met zulke goedkope screenprotectors. Op mijn iPhone 4 heb ik er ook eentje zitten en die zit zonder bellen en je ziet hem eigenlijk niet. Ik verwacht dat dit ook met deze screenprotector moet lukken. (ik heb gelukkig geen kat)
Bij mijn telefoon helpt het zeker tegen de vetvlekken en voor het schoonmakenDarkfreak schreef op vrijdag 29 juli 2011 @ 11:06:
[...]
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
[ Voor 46% gewijzigd door Nakebod op 29-07-2011 11:10 ]
Blog | PVOutput Zonnig Beuningen
Ik heb hetzelfde. Eigenlijk nooit behoefte gehad aan een screenprotector. Als het de glare vermindert wordt het een ander verhaal, maar puur tegen krassen en andere beschadiging vind ik het niet nodig..Darkfreak schreef op vrijdag 29 juli 2011 @ 11:06:
[...]
Mijn HD2 heb ik het afgelopen jaar toch wel behoorlijk mishandelt, en dat ding heeft nog geen enkel krasje.
Voor zover ik had begrepen heeft de TF hetzelfde soort krasbestendig glas.
Dus de enige redenen die ik mij tot nu toe zou kunnen bedenken voor een protector zijn:
Minder glare/weerspiegeling
Iets minder gevoelig voor vetvlekken.
Zou hier graag willen weten wat de ervaringen ermee zijn.
Of een matte protector inderdaad de glare vermindert zonder beeldkwaliteit ervoor in te leveren.
Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw
[ Voor 3% gewijzigd door wdulli op 29-07-2011 12:22 . Reden: Typo - aan of al groot verschil :P ]
Ja je weet het niet
Tip om dat te voorkomen (ik heb ook 3 haarballen): in de badkamer de douche een poosje laten lopen, deur dichthouden. Douche uitzetten en in de badkamer je screenprotector op je apparaat plakken. Voila, geen haartjes en stofjes.gambieter schreef op vrijdag 29 juli 2011 @ 10:57:
[...]
Heb ze op ebay besteld. Helaas krijg ik ze niet zonder luchtbellen, of nog erger, katteharen erop. Mijn kat is zo in de rui dat zodra je de eerste laag afpelt, er al haartjes op de screenprotector onderlaag zitten...
Tot nu toe lijkt het niet nodig, maar ik zou het ook graag hebben. Doe ik ook met mijn telefoons.
Ja. Ik heb een US Transformer. Kon gisteren avond al updaten.wdulli schreef op vrijdag 29 juli 2011 @ 12:22:
Euhhh heb je de update naar 3.2 dan al binnen ?
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
Verwijderd
goed nieuws voor onsZamorano schreef op vrijdag 29 juli 2011 @ 12:18:
Zelf ook maar even getest of je nog kunt schrijven naar een MicroSD kaartje onder 3.2.
Het werkt! Dat is toch wel prettig.
Het SD kaart sleufje op de dock heb ik nog niet getest. Volgens mij heb ik thuis nog wel ergens een kaartje of een MicroSD > SD adaptertje. Dat vanavond nog maar even testen.
NiceZamorano schreef op vrijdag 29 juli 2011 @ 12:26:
[...]
Ja. Ik heb een US Transformer. Kon gisteren avond al updaten.
Ja je weet het niet
Verwijderd
Volgens mij gaat het soms goed, maar meestal fout als je upgrade van een niet-stock 3.1 naar stock 3.2. Ik zou terug gaan naar stock 3.1 voor de upgrade.Verwijderd schreef op vrijdag 29 juli 2011 @ 14:45:
Korte vraag: ik heb de transformer met 3.1 en Prime 1.5 draaien. Kan je dan "zorgeloos" upgraden naar 3.2?
Kort gezegt? nee.Verwijderd schreef op vrijdag 29 juli 2011 @ 14:45:
Korte vraag: ik heb de transformer met 3.1 en Prime 1.5 draaien. Kan je dan "zorgeloos" upgraden naar 3.2?
Ik heb mijn transformer geroot via deze methode:Righthere schreef op vrijdag 29 juli 2011 @ 14:52:
[...]
Kort gezegt? nee.
Alle gerootte tablets geven in principe een error tijdens updaten naar 3.2 ongeacht de versie.
Verwijderd
http://gathering.tweakers.net/forum/list_message/36487043#36487043Verwijderd schreef op vrijdag 29 juli 2011 @ 14:08:
Deze screen protector voor mijn Asus eee pad Transformer gekocht. echt goed en helder. dus goedkoper!!!
http://link.marktplaats.nl/469585985
Da's een heel mooi prijsjemichi schreef op vrijdag 29 juli 2011 @ 15:49:
heb de 16 gb met dock gekocht bij de mediamarkt voor 440 euro inclusief tasje
Dat is al een paar keer in dit topic langsgekomen, op xda staat daar een app voor.Alleen hoe kan ik zien hoeveel batterij mijn dock nog over heeft?
Dual Battery Widgetmichi schreef op vrijdag 29 juli 2011 @ 15:49:
heb de 16 gb met dock gekocht bij de mediamarkt voor 440 euro inclusief tasje. Werkt tot nu toe super. Alleen hoe kan ik zien hoeveel batterij mijn dock nog over heeft? Verder nog leuke apps die ik kan installeren?
Dat is goedkoop zeg. Gaan de prijzen nu al flink omlaag? of is dit een aanbieding van de mediamarkt?michi schreef op vrijdag 29 juli 2011 @ 15:49:
heb de 16 gb met dock gekocht bij de mediamarkt voor 440 euro inclusief tasje. Werkt tot nu toe super. Alleen hoe kan ik zien hoeveel batterij mijn dock nog over heeft? Verder nog leuke apps die ik kan installeren?
Ook de SD kaart in de dock is gewoon beschrijfbaar. Net getestZamorano schreef op vrijdag 29 juli 2011 @ 12:18:
Zelf ook maar even getest of je nog kunt schrijven naar een MicroSD kaartje onder 3.2.
Het werkt! Dat is toch wel prettig.
Het SD kaart sleufje op de dock heb ik nog niet getest. Volgens mij heb ik thuis nog wel ergens een kaartje of een MicroSD > SD adaptertje. Dat vanavond nog maar even testen.
Beter.DrNizeGuy schreef op vrijdag 29 juli 2011 @ 17:17:
[...]
Ook de SD kaart in de dock is gewoon beschrijfbaar. Net getest
Nogmaals: Discussies over accessoires (dus ook screenprotectors e.d.) mogen verder gaan in Accesoires voor de Asus Eee Pad Transformer TF101 , die is daar speciaal voor.Verwijderd schreef op vrijdag 29 juli 2011 @ 11:09:
[...]
In een screenprotector zal je eerder krasjes krijgen, dan op/in het glas zelf. Dus een echte protector zal het niet zijn. Mijn reden om een screenprotector is puur om minder vette vingers te zien en wat minder weerspiegeling.
Zodra ik hem er op heb zitten wil ik je mijn ervaring wel laten weten.
[ Voor 26% gewijzigd door janvanduschoten op 29-07-2011 21:04 ]
Een leven zonder feesten is als een verre reis zonder logement (Demokritos ca. 500 B.C.)
&Creative
Hmm, 'rammelen' werkt bij mij niet, iig geen flits bij de widget. De pc herkent de tab wel als ik 'm aansluit, dus 't zou iets subtiels met de pinnetjes kunnen zijn.Allardie schreef op dinsdag 26 juli 2011 @ 19:53:
[...]
Ik heb dit probleem ook (hij laad altijd op als hij via de dock aangesloten is op de lader) maar hij laad zelden op als de TF direct aan de lader zit. Als ik dan echter rammel met de stekker die in de TF zit, zie ik de "bliksemflits" verschijnen in de battery widget en laadt hij wel op.
Ik heb wel ook het probleem dat de batterij dock naar 0% is gezakt, en er alleen een rood lampje knippert op de dock als die opgeladen wordt. De TF zelf (t scherm) laad dan wel op. Ik ben bang dat dit ook een omruilactie gaat worden
Roses are red, my screen is blue. I may have deleted system32...
A: Nee, En en het lijkt mij vrij zinloos om daar op te wachten. De prijs zal hoogstwaarschijnlijk pas dalen als de vraag daalt of de opvolger uit is.Zonekill schreef op vrijdag 29 juli 2011 @ 16:29:
[...]
Dat is goedkoop zeg. A: Gaan de prijzen nu al flink omlaag? B: of is dit een aanbieding van de mediamarkt?
| Fuji X-T1, 10-24, 18-55, 35 f2, 56 f1.2 | Surface Pro 2017 | Nintendo Switch | Apple iPad 2021 | Samsung Watch 6 Classic 47mm | Google Pixel 9 Pro XL |
Verwijderd
Ik heb m nu ook draaien, en eigenlijk doet die zoom precies wat ik er van verwacht. Wat maakt 't voor jou niet super?Verwijderd schreef op zondag 31 juli 2011 @ 14:50:
Zo vanaf vandaag prime 1.7 hc3.2 werkt perfect hier alleen die zoom functie is niet echt super
Ja dat heb ik ook. Ook irritant is dat je niet kunt aangeven uit welke map hij de afbeeldingen moet laden. Nu zie ik ook allerlei afbeeldingen van programmas en muziek covers ertussen. Als je ES FIle explorer hebt dan krijg je bij het bekijken van een foto in bestandbeheer de optie pop afbeelding viewer deze geeft ze wel op de juiste volgorde weer alleen werkt dan niet fijn.FilthyViper schreef op zondag 31 juli 2011 @ 10:25:
Sinds vrijdag heeft mijn vriendin een Transformer, wat een mooi ding. Wel een vraagje waar ik het antwoord niet op kan vinden.
Ze heeft een map met foto's gekopieerd van de server hier in huis naar de TF. Prima, de map is zichtbaar in de galerij en de foto's kunnen ook gewoon bekeken worden. Het rare is alleen dat de foto's in omgekeerde volgorde worden getoond. Hij begint dus bij de laatste foto uit het mapje. De foto's staan wel gewoon in de normale volgorde op de TF, als ik dat via bestandsbeheer bekijk. Heeft iemand een idee hoe ik er voor kan zorgen dat de foto's in de galerij in de normale volgorde worden getoond?
Ik zweer bij QuickPic. Helemaal aanpasbaar (veel "order by" opties en mappen selecteerbaar.. pas op met renamen want hij renamed niet de label maar de map zelf..) en supersnelZonekill schreef op zondag 31 juli 2011 @ 15:43:
[...]
Weet iemand een goede app om fotos mee te bekijken?
Heeft er volgens mij mee te maken dat tablet resolutie 1280x800 is en tv 1280x720. Er vallen dus 80 lijnen weg an de onderkant.yoshirules schreef op zondag 31 juli 2011 @ 15:40:
Ik heb zojuist een hdmi kabel gekocht om de tablet aan te sluiten.
Ziet er allemaal mooi uit. Alleen de onderkant valt weg. Ik kan dus de ondertitels niet zien.
Ligt dit aan de tablet of aan de tv?
Verwijderd
tenzij je die onderiteling kan verplaatsen?yoshirules schreef op zondag 31 juli 2011 @ 15:56:
oke dank je voor je antwoord. Zou dat betekenen dat je nooit ondertitels op je tv kan zien?
Zou niet weten hoeVerwijderd schreef op zondag 31 juli 2011 @ 15:59:
[...]
tenzij je die onderiteling kan verplaatsen?
tv stukje lager zetten
een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(
Verwijderd
Android start de apps niet op. Ze worden in het geheugen geladen. Dit opdat ze dus snel ter beschikking zijn als je er om vraagt. Kost je dus geen processor en dus batterij-juice.chucky666 schreef op zondag 31 juli 2011 @ 16:10:
[...]iet op, maar laadt ze in het geheugen. Dit opdat ze snel beschikbaar zijn als je daar om vraagt. Kost je dus geen energie
tv stukje lager zetten![]()
waar ik wel een eetje moe van wordt is dat elke keer dat de asus opstart dat ie dus ook gelijk dingen als google maps enz opstart.
dat hoeft van mij niet, als ik het nodig heb start ik het zelf wel op.
nu kost het me alleen batarijduur
Eens een speledingetjes-nerd... altijd een ....
Verwijderd
Hij gaat net alles heel lelijk uitrekken dat vind ik zonde.Remenic schreef op zondag 31 juli 2011 @ 15:38:
[...]
Ik heb m nu ook draaien, en eigenlijk doet die zoom precies wat ik er van verwacht. Wat maakt 't voor jou niet super?
-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-
Bij welke game heb je het, en bij welke zou het nog meer voorkomen?Smarron schreef op zondag 31 juli 2011 @ 22:33:
Heeft niemand last van een Compass Interference error sinds de HC 3.2 update? Het gebeurt bij mij tot nu toe alleen bij 1 bepaalde game, maar ik las op andere forums dat het inderdaad bij verschillende spelletjes voorkomt.
Ik heb er nu wel de Prim 1.7 beta opstaan, maar dit zou ook voorkomen bij de stock 3.2 update.
Verwijderd
Hier hetzelfde verhaal ook al een paar keer last van gehad heel vreemd met prime 1.7 hc3. 2Smarron schreef op zondag 31 juli 2011 @ 22:41:
Ik heb het zelf bij Coin Dozer. Ik ga nu meer games proberen.
Hier meer problemen:
http://www.transformerfor...compass-interference.html
http://forum.xda-develope...?p=16183404&postcount=513
Ah, die melding heb ik gisteren bij Google Maps ook een keer gezien. Heb Coin Dozer even geinstalleerd, en daar had ik hem na 5 sec ook meteen al. Daarna niet meer gezien.Smarron schreef op zondag 31 juli 2011 @ 22:41:
Ik heb het zelf bij Coin Dozer. Ik ga nu meer games proberen.
Hier meer problemen:
http://www.transformerfor...compass-interference.html
http://forum.xda-develope...?p=16183404&postcount=513
Angry Birds, Paradise Island, Glow Hockey en Tower Raiders Gold hebben het in elk geval niet.Zamorano schreef op zondag 31 juli 2011 @ 23:17:
[...]
Ah, die melding heb ik gisteren bij Google Maps ook een keer gezien. Heb Coin Dozer even geinstalleerd, en daar had ik hem na 5 sec ook meteen al. Daarna niet meer gezien.
Nee, ik heb het verder ook in geen enkele andere game of app gezien. 3.2 stock hier.Smarron schreef op zondag 31 juli 2011 @ 23:20:
[...]
Angry Birds, Paradise Island, Glow Hockey en Tower Raiders Gold hebben het in elk geval niet.
Even snel Google Maps opgestart en daar krijg ik de melding ook.
Volgens mij zit er iets niet goed in de nieuwe HC 3.2 rom (custom of stock).
Ik zou het direct met Asus opnemen. Dikke kans dat je daar beter en sneller geholpen wordt dan het via MediaMarkt te regelen. Alleen als je verwacht dat ze het product direct omruilen, zou ik naar de MM gaan, maar ik denk dat het probleem hiervoor niet evident genoeg is.Tovenaar schreef op maandag 01 augustus 2011 @ 12:34:
Helaas moet dock terug vanwege drain probleem, kan ik hem het beste retourneren naar de MediaMarkt (waar ik hem gekocht heb) of kan ik dit beter rechtstreeks met Asus regelen? Ik meende ergens te lezen dat ze een pickup en return garantie bieden waardoor ze hem komen ophalen bij mij thuis?
Voor wie hem al aan het RMA'en is, moet je het hele systeem RMA'en of kan je ook alleen de dock laten RMA'en?Zamorano schreef op maandag 01 augustus 2011 @ 12:50:
[...]
Ik zou het direct met Asus opnemen. Dikke kans dat je daar beter en sneller geholpen wordt dan het via MediaMarkt te regelen. Alleen als je verwacht dat ze het product direct omruilen, zou ik naar de MM gaan, maar ik denk dat het probleem hiervoor niet evident genoeg is.
Alleen de dock kan ook. Het is een losstaand product, met een eigen serienr.El_Quedro schreef op maandag 01 augustus 2011 @ 12:55:
[...]
Voor wie hem al aan het RMA'en is, moet je het hele systeem RMA'en of kan je ook alleen de dock laten RMA'en?
Ik wacht toch al meer dan 3 weken nu en de pad is nog steeds aan het wachten op wisselstukken, nee daar zou ik niet op rekenen asus---> niet zo snel!.El_Quedro schreef op maandag 01 augustus 2011 @ 12:55:
[...]
Voor wie hem al aan het RMA'en is, moet je het hele systeem RMA'en of kan je ook alleen de dock laten RMA'en?
Verwijderd
Hoe heb jij je RMA precies aangemeld?Tovenaar schreef op maandag 01 augustus 2011 @ 16:13:
Spul wordt naar Czech Republic gestuurd? Hmm, hopen dat ze het daar kunnen fixen, had hem net aangemeld, krijg nu bericht dat hij morgen wordt thuis wordt opgehaald, da's in ieder geval best snel...
ah nee? en Holland dan!maniak schreef op maandag 01 augustus 2011 @ 17:28:
Klopt.. gaat naar Czech Rep. .. als je een RMA navraag wilt doen hier: http://support.asus.com/r...rstatus.aspx?SLanguage=en
Dan moet je Czech kiezen als land en geen Nederland (staat niet eens in de lijst).
En je moet gewoon naar Nederland bellen, nummer staat op je garantie pasje!maniak schreef op maandag 01 augustus 2011 @ 17:28:
Klopt.. gaat naar Czech Rep. .. als je een RMA navraag wilt doen hier: http://support.asus.com/r...rstatus.aspx?SLanguage=en
Dan moet je Czech kiezen als land en geen Nederland (staat niet eens in de lijst).
Lijkt me eerder een gevalletje brakke batterij. Of heb je battery drain icm de dock?g3 schreef op maandag 01 augustus 2011 @ 21:04:
ik word zo langzamerhand gek van de TF.
Ik irriteer me mateloos aan de enorm zwakke battery life. De standby tijd is om te huilen.
Op dag 1 volgeladen, misschien 30 minuten gebruikt voor wat surfen, dag 2 batterij nagenoeg leeg.
BT staat uit, Wifi disconnect settings op screen off. Data sync uitgezet.
Is op alle fw eigenlijk hetzelfde, zit nu op 3.2 stock, nooit geroot. Is een TF uit Hong Kong.
Iemand tips / trucs om de stand-by tijd te verbeteren? Anders gaat deze marktplaats op....
Klinkt als dock drain waarvoor die van mij ook rma is...g3 schreef op maandag 01 augustus 2011 @ 21:04:
ik word zo langzamerhand gek van de TF.
Ik irriteer me mateloos aan de enorm zwakke battery life. De standby tijd is om te huilen.
Op dag 1 volgeladen, misschien 30 minuten gebruikt voor wat surfen, dag 2 batterij nagenoeg leeg.
BT staat uit, Wifi disconnect settings op screen off. Data sync uitgezet.
Is op alle fw eigenlijk hetzelfde, zit nu op 3.2 stock, nooit geroot. Is een TF uit Hong Kong.
TF is zonder dock.
Iemand tips / trucs om de stand-by tijd te verbeteren? Anders gaat deze marktplaats op....
TF is zonder dock schrijft hij toch!?Tovenaar schreef op maandag 01 augustus 2011 @ 21:13:
[...]
Klinkt als dock drain waarvoor die van mij ook rma is...
[ Voor 12% gewijzigd door Zonekill op 01-08-2011 21:26 ]
Ik heb het zelfde probleem, in ongeveer 40 uur leeg. Vaak help 'herstarten' om hem weer normaal te laten leeg lopen.Zonekill schreef op maandag 01 augustus 2011 @ 21:23:
[...]
TF is zonder dock schrijft hij toch!?
Mijn tablet lekt volgens mij nauwelijks. Zal volgend keer nog eens kijken hoeveel het precies is.
Ik zet hem meestal helemaal uit als ik weet dat ik pas over dik 20uur weer ga gebruiken.
Hoe kan ik in de Android Market apps raten en commentaar schrijven? Kan het nergens zien of ik kijk er gigantisch overheen.
[ Voor 5% gewijzigd door MacGrumpy op 01-08-2011 21:54 ]
Het serienr. van mijn tablet is gelijk aan die van het dock, Hoe maken ze dan onderscheid tussen beiden?Zamorano schreef op maandag 01 augustus 2011 @ 12:57:
[...]
Alleen de dock kan ook. Het is een losstaand product, met een eigen serienr.
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Apart. Beide apparaten hebben een sticker met exact hetzelfde serienr.?kwiebus schreef op maandag 01 augustus 2011 @ 22:26:
[...]
Het serienr. van mijn tablet is gelijk aan die van het dock, Hoe maken ze dan onderscheid tussen beiden?
Ze komen ook uit dezelfde doos en op de doos staat ook maar één serienr. wat hetzelfde is als die op de tablet en dock.Zamorano schreef op maandag 01 augustus 2011 @ 23:13:
[...]
Apart. Beide apparaten hebben een sticker met exact hetzelfde serienr.?
Verwijderd
Eens een speledingetjes-nerd... altijd een ....
[ Voor 89% gewijzigd door Nakebod op 02-08-2011 07:46 ]
Blog | PVOutput Zonnig Beuningen
Geen informatie beschikbaar
Dit topic is gesloten.
![]()
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq