Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Zonekill
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 02-02 17:11
Ik bedoel eigenlijk meer een tas dus die je helemaal dicht kunt ritsen en strak om de tab en dock zit, zonder dat er ergens nog een gat zit waar stof in kan komen.

Zoiets als DIT.

• Zamorano
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Zonekill schreef op vrijdag 29 juli 2011 @ 10:31:
Ik bedoel eigenlijk meer een tas dus die je helemaal dicht kunt ritsen en strak om de tab en dock zit, zonder dat er ergens nog een gat zit waar stof in kan komen.

Zoiets als DIT.
Een sleeve dus.
Een tas heeft een handvat. ;)

• Darkfreak
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 24-09 13:18

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

Heeft iemand al een screen protector voor de TF?
Ik zat na te denken om een bij de ASUS shop te bestellen.

Mijn vragen:
Zijn deze nodig? (Ik ben mijn HD2 gewend,en zonder protector kan ik er met sleutels en al overheen krassen)
Welke moet ik pakken? Ze hebben glas en mat. Ik wil natuurlijk dat mijn beeld zo duidelijk mogelijk blijft, maar minder glare is natuurlijk altijd fijn (al stoor ik me er niet echt aan)

Volg www.n1ntendo.nl voor alles Nintendo! (>'-')> <('-'<) ^(' - ')^ <('-'<) (>'-')> ... (╯°□°)╯︵ ┻━┻

• Merdera
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 19-11 14:34
Darkfreak schreef op vrijdag 29 juli 2011 @ 10:39:

Mijn vragen:
Zijn deze nodig? (Ik ben mijn HD2 gewend,en zonder protector kan ik er met sleutels en al overheen krassen)
Welke moet ik pakken? Ze hebben glas en mat. Ik wil natuurlijk dat mijn beeld zo duidelijk mogelijk blijft, maar minder glare is natuurlijk altijd fijn (al stoor ik me er niet echt aan)
Ik heb voor mijn galaxy S een brando ultra clear Screen protector, en die zit er nu een jaar op, en geen enkele kras erop, dus prima protectie.
Verder is deze brando nog goedkoper ook dan de officieele bij Asus.
De Transformer heeft weliswaar gorilla glass, maar je kan altijd pech hebben.
Ik heb dus een screenprotector besteld.

Windows 11 PC,RTX2080,32GB,i9 | Samsung S20+ 5G | iPad Pro 12.9 | PS5 | PSN ID : DReaMeRD71 | Xbox Series X | XBL : DReaMeR2601 | Switch 2

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Heb ze op ebay besteld. Helaas krijg ik ze niet zonder luchtbellen, of nog erger, katteharen erop. Mijn kat is zo in de rui dat zodra je de eerste laag afpelt, er al haartjes op de screenprotector onderlaag zitten... :D

Tot nu toe lijkt het niet nodig, maar ik zou het ook graag hebben. Doe ik ook met mijn telefoons.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Verwijderd

Ik heb heel toevallig net deze gekocht: http://cgi.ebay.nl/ws/eBa...iewItem&item=360377781997
(ik maak geen reclame voor deze persoon, er zijn er veel meer op ebay die ook goedkoop zijn)
3 stuks, mocht je er eentje verkloten, dan heb je nog 2 kansen.

Ik heb hele goede ervaring met zulke goedkope screenprotectors. Op mijn iPhone 4 heb ik er ook eentje zitten en die zit zonder bellen en je ziet hem eigenlijk niet. Ik verwacht dat dit ook met deze screenprotector moet lukken. (ik heb gelukkig geen kat)

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 29-07-2011 11:06 ]

• Darkfreak
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 24-09 13:18

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

gambieter schreef op vrijdag 29 juli 2011 @ 10:57:
[...]

Heb ze op ebay besteld. Helaas krijg ik ze niet zonder luchtbellen, of nog erger, katteharen erop. Mijn kat is zo in de rui dat zodra je de eerste laag afpelt, er al haartjes op de screenprotector onderlaag zitten... :D

Tot nu toe lijkt het niet nodig, maar ik zou het ook graag hebben. Doe ik ook met mijn telefoons.
Ik zou graag willen weten wat de meerwaarde van een protector is.

Mijn HD2 heb ik het afgelopen jaar toch wel behoorlijk mishandelt, en dat ding heeft nog geen enkel krasje.
Voor zover ik had begrepen heeft de TF hetzelfde soort krasbestendig glas.

Dus de enige redenen die ik mij tot nu toe zou kunnen bedenken voor een protector zijn:
Minder glare/weerspiegeling
Iets minder gevoelig voor vetvlekken.

Zou hier graag willen weten wat de ervaringen ermee zijn.
Of een matte protector inderdaad de glare vermindert zonder beeldkwaliteit ervoor in te leveren.
En of het ook een beetje tegen vetvlekken helpt.

Volg www.n1ntendo.nl voor alles Nintendo! (>'-')> <('-'<) ^(' - ')^ <('-'<) (>'-')> ... (╯°□°)╯︵ ┻━┻

Verwijderd

Zamorano schreef op vrijdag 29 juli 2011 @ 10:39:
[...]

Een sleeve dus.
Een tas heeft een handvat. ;)
Zoiets als dit ?
http://www.computerland.n...hoes_tot_10_/details.aspx

Verwijderd

Darkfreak schreef op vrijdag 29 juli 2011 @ 11:06:
[...]

Mijn HD2 heb ik het afgelopen jaar toch wel behoorlijk mishandelt, en dat ding heeft nog geen enkel krasje.

Dus de enige redenen die ik mij tot nu toe zou kunnen bedenken voor een protector zijn:

Of een matte protector inderdaad de glare vermindert zonder beeldkwaliteit ervoor in te leveren.
In een screenprotector zal je eerder krasjes krijgen, dan op/in het glas zelf. Dus een echte protector zal het niet zijn. Mijn reden om een screenprotector is puur om minder vette vingers te zien en wat minder weerspiegeling.

Zodra ik hem er op heb zitten wil ik je mijn ervaring wel laten weten.

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Verwijderd schreef op vrijdag 29 juli 2011 @ 11:05:
Ik heb heel toevallig net deze gekocht: http://cgi.ebay.nl/ws/eBa...iewItem&item=360377781997
(ik maak geen reclame voor deze persoon, er zijn er veel meer op ebay die ook goedkoop zijn)
3 stuks, mocht je er eentje verkloten, dan heb je nog 2 kansen.
Die heb ik ook. Ik heb al twee kansen verbruikt, ik doe de derde misschien in het veiligheidskabinet in mijn laboratorium :+
Ik heb hele goede ervaring met zulke goedkope screenprotectors. Op mijn iPhone 4 heb ik er ook eentje zitten en die zit zonder bellen en je ziet hem eigenlijk niet. Ik verwacht dat dit ook met deze screenprotector moet lukken. (ik heb gelukkig geen kat)
Klopt, ik heb er ook goede ervaringen mee met mijn HTC Desire.
[...]
Bij mijn telefoon helpt het zeker tegen de vetvlekken en voor het schoonmaken :)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11:50
Psst: Accesoires voor de Asus Eee Pad Transformer TF101

Mijn dock heeft afgelopen nacht ongeveer 15% drain gehad in 7.5 uur tijd, dus stiekem toch teveel.
En dat voor een B60 versie :?

[ Voor 46% gewijzigd door Nakebod op 29-07-2011 11:10 ]

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

• Zamorano
  • Niet online
[...]

Ik heb hetzelfde. Eigenlijk nooit behoefte gehad aan een screenprotector. Als het de glare vermindert wordt het een ander verhaal, maar puur tegen krassen en andere beschadiging vind ik het niet nodig..

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 14:57

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Discussies over accessoires (dus ook screenprotectors e.d.) mogen verder gaan in Accesoires voor de Asus Eee Pad Transformer TF101 , die is daar speciaal voor.

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

• Zamorano
  • Niet online
Zelf ook maar even getest of je nog kunt schrijven naar een MicroSD kaartje onder 3.2.
Het werkt! Dat is toch wel prettig.

Het SD kaart sleufje op de dock heb ik nog niet getest. Volgens mij heb ik thuis nog wel ergens een kaartje of een MicroSD > SD adaptertje. Dat vanavond nog maar even testen.

• wdulli
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07-05-2024
Euhhh heb je de update naar 3.2 dan al binnen ?

[ Voor 3% gewijzigd door wdulli op 29-07-2011 12:22 . Reden: Typo - aan of al groot verschil :P ]

Ja je weet het niet

• dragon2
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online
gambieter schreef op vrijdag 29 juli 2011 @ 10:57:
[...]

Tip om dat te voorkomen (ik heb ook 3 haarballen): in de badkamer de douche een poosje laten lopen, deur dichthouden. Douche uitzetten en in de badkamer je screenprotector op je apparaat plakken. Voila, geen haartjes en stofjes.

• Zamorano
  • Niet online
wdulli schreef op vrijdag 29 juli 2011 @ 12:22:
Euhhh heb je de update naar 3.2 dan al binnen ?
Ja. Ik heb een US Transformer. Kon gisteren avond al updaten.

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13:46
US en TW hebben vanaf de 28'ste de update, rest van de wereld vanaf 2 aug.. maar dat zal wel net als de vorige keer in batches gaan, als iedereen tegelijk een update melding krijgt lijkt het me dat de boel aardig overbelast raakt :P

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Verwijderd

Zamorano schreef op vrijdag 29 juli 2011 @ 12:18:
Zelf ook maar even getest of je nog kunt schrijven naar een MicroSD kaartje onder 3.2.

Het SD kaart sleufje op de dock heb ik nog niet getest. Volgens mij heb ik thuis nog wel ergens een kaartje of een MicroSD > SD adaptertje. Dat vanavond nog maar even testen.
goed nieuws voor ons :) maar wel lullig voor de Xoom users

• Chaoss
Tjah dat de Xoom-users een Xoom hebben gekocht is ook al lullig voor ze... :P

• wdulli
  • Laatst online: 07-05-2024
Zamorano schreef op vrijdag 29 juli 2011 @ 12:26:
[...]

Ja. Ik heb een US Transformer. Kon gisteren avond al updaten.
Nice :D

Ja je weet het niet

Verwijderd

Dit is hier niet de bedoeling.

[ Voor 80% gewijzigd door RoD op 29-07-2011 16:58 ]

Verwijderd

Korte vraag: ik heb de transformer met 3.1 en Prime 1.5 draaien. Kan je dan "zorgeloos" upgraden naar 3.2?

• Zamorano
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 29 juli 2011 @ 14:45:
Korte vraag: ik heb de transformer met 3.1 en Prime 1.5 draaien. Kan je dan "zorgeloos" upgraden naar 3.2?
Volgens mij gaat het soms goed, maar meestal fout als je upgrade van een niet-stock 3.1 naar stock 3.2. Ik zou terug gaan naar stock 3.1 voor de upgrade.

• Righthere
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 07-11 20:36
Verwijderd schreef op vrijdag 29 juli 2011 @ 14:45:
Kort gezegt? nee.
Alle gerootte tablets geven in principe een error tijdens updaten naar 3.2 ongeacht de versie.

• rob-bo
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 14:57
Righthere schreef op vrijdag 29 juli 2011 @ 14:52:
[...]

Kort gezegt? nee.
Alle gerootte tablets geven in principe een error tijdens updaten naar 3.2 ongeacht de versie.
Ik heb mijn transformer geroot via deze methode:

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1125714

En kon gewoon upgraden naar build 8.4.4.11. Moest daarna wel weer opnieuw rooten maar dat was geen probleem. Ik gok/hoop dat het op dezelfde manier gaat bij 3.2.

• michi
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 18-02 05:14
heb de 16 gb met dock gekocht bij de mediamarkt voor 440 euro inclusief tasje. Werkt tot nu toe super. Alleen hoe kan ik zien hoeveel batterij mijn dock nog over heeft? Verder nog leuke apps die ik kan installeren?

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 29 juli 2011 @ 14:08:
Deze screen protector voor mijn Asus eee pad Transformer gekocht. echt goed en helder. dus goedkoper!!!

http://link.marktplaats.nl/469585985
http://gathering.tweakers.net/forum/list_message/36487043#36487043

• dragon2
  • Niet online
michi schreef op vrijdag 29 juli 2011 @ 15:49:
heb de 16 gb met dock gekocht bij de mediamarkt voor 440 euro inclusief tasje
Da's een heel mooi prijsje :)
Alleen hoe kan ik zien hoeveel batterij mijn dock nog over heeft?
Dat is al een paar keer in dit topic langsgekomen, op xda staat daar een app voor.

• Zamorano
  • Niet online
heb de 16 gb met dock gekocht bij de mediamarkt voor 440 euro inclusief tasje. Werkt tot nu toe super. Alleen hoe kan ik zien hoeveel batterij mijn dock nog over heeft? Verder nog leuke apps die ik kan installeren?
Dual Battery Widget

• Zonekill
Dat is goedkoop zeg. Gaan de prijzen nu al flink omlaag? of is dit een aanbieding van de mediamarkt?

• DrNizeGuy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20-11 19:32
Zamorano schreef op vrijdag 29 juli 2011 @ 12:18:

Ook de SD kaart in de dock is gewoon beschrijfbaar. Net getest ;)

• Zamorano
  • Niet online
DrNizeGuy schreef op vrijdag 29 juli 2011 @ 17:17:
[...]

Ook de SD kaart in de dock is gewoon beschrijfbaar. Net getest ;)
Beter.
Goed dat iemand in heeft gezien dat dit gewoon moet werken.
Ik ben benieuwd of Google gewoon op het laatste moment een wijziging heeft doorgevoerd, of dat Asus deze functionaliteit bewust heeft willen behouden. Als het het laatste is, hulde voor Asus.

• Frankster
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 02-11 07:14
Verwijderd schreef op vrijdag 29 juli 2011 @ 11:09:
[...]

In een screenprotector zal je eerder krasjes krijgen, dan op/in het glas zelf. Dus een echte protector zal het niet zijn. Mijn reden om een screenprotector is puur om minder vette vingers te zien en wat minder weerspiegeling.

Zodra ik hem er op heb zitten wil ik je mijn ervaring wel laten weten.
Nogmaals: Discussies over accessoires (dus ook screenprotectors e.d.) mogen verder gaan in Accesoires voor de Asus Eee Pad Transformer TF101 , die is daar speciaal voor.

[ Voor 26% gewijzigd door janvanduschoten op 29-07-2011 21:04 ]

Een leven zonder feesten is als een verre reis zonder logement (Demokritos ca. 500 B.C.)
&Creative

• Hiigara
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
Allardie schreef op dinsdag 26 juli 2011 @ 19:53:
[...]

Ik heb dit probleem ook (hij laad altijd op als hij via de dock aangesloten is op de lader) maar hij laad zelden op als de TF direct aan de lader zit. Als ik dan echter rammel met de stekker die in de TF zit, zie ik de "bliksemflits" verschijnen in de battery widget en laadt hij wel op.

Ik heb wel ook het probleem dat de batterij dock naar 0% is gezakt, en er alleen een rood lampje knippert op de dock als die opgeladen wordt. De TF zelf (t scherm) laad dan wel op. Ik ben bang dat dit ook een omruilactie gaat worden :(
Hmm, 'rammelen' werkt bij mij niet, iig geen flits bij de widget. De pc herkent de tab wel als ik 'm aansluit, dus 't zou iets subtiels met de pinnetjes kunnen zijn.

Wb. je knipperend lampje; de tab wordt eerst opgeladen wanneer hij aan 't dock aangesloten is, daarna pas het dock zelf. Dat zou het kunnen verklaren.
Overigens heb ik ook de indruk dat m'n dock de tab ook niet oplaadt.

Roses are red, my screen is blue. I may have deleted system32...

• Sato
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 20-11 18:46
Zonekill schreef op vrijdag 29 juli 2011 @ 16:29:
[...]

Dat is goedkoop zeg. A: Gaan de prijzen nu al flink omlaag? B: of is dit een aanbieding van de mediamarkt?
A: Nee, En en het lijkt mij vrij zinloos om daar op te wachten. De prijs zal hoogstwaarschijnlijk pas dalen als de vraag daalt of de opvolger uit is.
B: Ja, Het betreft inderdaad een aanbieding bij Mediamarkt. Stapelvoordeel noemen ze het. (Uitleg, Actievoorwaarden en rekenvoorbeeld vind je op de website van Mediamarkt.) Alleen vandaag, Morgen en Zondag nog. (Mits je lokale Mediamarkt deze Zondag open is, Ook dat is terug te vinden op de website.)

Sato Bricks op Rebrickable & Discord voor hulp met Stud.io

• Evertt
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 20-11 14:31
is niet een keer een plan om een nieuwe deel van deze topic te starten met nieuwe informatie over de tf.
Deze topic is ook niet meer overzichtelijk.

• Shodan
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 30-10 08:06
Hoe krijg ik eigenlijk rss feeds aan de gang? Ik gebruik dolphin for tablet. Daar zit een optie in om een rss toe te voegen maar als ik die gebruik zegt hij no rss can be subscribed ook als ik op het rss knopje druk weet ik niet hoe ik nu de rss kan toevoegen zodat newsr of google reader er mee kan werken.

• maniak
  • Laatst online: 16-11 13:56
Wat is de ervaring met 3.2? Mijn ding is opgestuurd voor die update/flash dus kan hem zelf nog niet proberen.

• FongWan
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08-11 08:40

FongWan

The Stormrider ...

Heb gisteravond ook mijn US Transformer naar 3.2 geupdate en ook getest of kopieren van bestanden naar de micro sd kaartje nog werkt. Dit kan nog steeds, in ieder geval met de standaard file manager.

Ben nog steeds zeerbij met mijn transformer, nu alleen nog de dock en ik ben klaar :)

| Fuji X-T1, 10-24, 18-55, 35 f2, 56 f1.2 | Surface Pro 2017 | Nintendo Switch | Apple iPad 2021 | Samsung Watch 6 Classic 47mm | Google Pixel 9 Pro XL |

• Zonekill
Er zijn al veel verhalen over de batterij drain en laden. Hier dat van mij:

Afgelopen donderdag om 23:15 tablet (30%) aan dock (3%). Dichtgeklapt zodat tablet op stanby gaat.
Vrijdag om 18:30 tablet opengeklapt heeft tablet 0% en dock 3%. (Ongeveer 1,5% drian per uur dus)De tablet met dock aan gesloten op de lader. Zag dat de dock meteen begon te laden aan de dual battery widget en dock ging laden en toen die op 5% was heb ik tweakers nog even bezocht misschien een minuut. Internet browser afgesloten. Nu merk ik dat de dock niet meer reageert als ik een toets indruk. Raar dacht ik maar ja. Android helemaal afgesloten en hierna weet ik niet meer of het lampje van de dock nog brandde maar iig dacht ik laat ik de tablet alleen eens aan de lader hangen want dit had ik sinds ik hem heb (2 weken) nog niet gedaan.

Tablet hing aan de lader maar er gebeurde niets, voor zover ik weet heeft de tablet geen indicator lichtje dus heb weer opgestart en stond er in beeld sluit de lader aan!? (Omdat de tablet 0% heeft gaat ie na 30sec ofzo vanzelf uit) Wat aan de connectoren geduwd rammeld maar de tablet ging niet laden.
Tablet weer aan dock gekoppeld en aan de lader maar nu ging er ook bij de dock geen lichtje brandden wtf dit is niet goed dacht ik. Weer een beetje aan connectoren aan beide zeiden geduwd maar niets alles bleef dood.

Toen heb ik ze maar aan de lader laten hangen en ben van huis gegaan en toen ik terug kwam nog steeds niets weer losgekoppeld en nog maar eens de connector goed in de dock gedrukt. En toen ging ie wel laden!?

Moraal van dit verhaal is dat ik denk dat de hele miniscuul kleine pinnetjes in de connector de boesdoener is?!

Ik heb een Sonyericsson met ook een connector met van die hele kleine pinnetjes en die doet het ook vaak niet dan moet ik effe bewegen aan de connector en dan doet ie het pas.

• maniak
De drain komt vooral omdat het toetsenbord continue aan staat zodat je de tablet uit standby kan halen als je op een knop drukt. Zie ook deze topic van Asus: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1179048

• Evertt
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 20-11 14:31
Gisteren was mij de tablet 30% en de dock 3% tf helemaal afgesloten. De volgende dag weer aangezet was de tablet 4% waardoor in een nacht de tf 27% is ontladen terwijl hij gewoon uit stond. En de oplader gaat ook steeds meer kuren geven hele apparaat wordt statisch de oplader omdraaien helpt niet meer.
Meer de hele apparaat geef ook steeds meer kuren de gps werkt ook niet en de scherm begint nu echt los te raken. Reden genoeg voor een RMA.

• FilthyViper
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07-03 15:58
Sinds vrijdag heeft mijn vriendin een Transformer, wat een mooi ding. Wel een vraagje waar ik het antwoord niet op kan vinden.
Ze heeft een map met foto's gekopieerd van de server hier in huis naar de TF. Prima, de map is zichtbaar in de galerij en de foto's kunnen ook gewoon bekeken worden. Het rare is alleen dat de foto's in omgekeerde volgorde worden getoond. Hij begint dus bij de laatste foto uit het mapje. De foto's staan wel gewoon in de normale volgorde op de TF, als ik dat via bestandsbeheer bekijk. Heeft iemand een idee hoe ik er voor kan zorgen dat de foto's in de galerij in de normale volgorde worden getoond?

Verwijderd

Zo vanaf vandaag prime 1.7 hc3.2 werkt perfect hier alleen die zoom functie is niet echt super

• Remenic
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08-11 21:39
Verwijderd schreef op zondag 31 juli 2011 @ 14:50:
Zo vanaf vandaag prime 1.7 hc3.2 werkt perfect hier alleen die zoom functie is niet echt super
Ik heb m nu ook draaien, en eigenlijk doet die zoom precies wat ik er van verwacht. Wat maakt 't voor jou niet super?

• yoshirules
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 02-12-2021
Ik heb zojuist een hdmi kabel gekocht om de tablet aan te sluiten.
Ziet er allemaal mooi uit. Alleen de onderkant valt weg. Ik kan dus de ondertitels niet zien.
Ligt dit aan de tablet of aan de tv?

• Zonekill
FilthyViper schreef op zondag 31 juli 2011 @ 10:25:
Sinds vrijdag heeft mijn vriendin een Transformer, wat een mooi ding. Wel een vraagje waar ik het antwoord niet op kan vinden.
Ze heeft een map met foto's gekopieerd van de server hier in huis naar de TF. Prima, de map is zichtbaar in de galerij en de foto's kunnen ook gewoon bekeken worden. Het rare is alleen dat de foto's in omgekeerde volgorde worden getoond. Hij begint dus bij de laatste foto uit het mapje. De foto's staan wel gewoon in de normale volgorde op de TF, als ik dat via bestandsbeheer bekijk. Heeft iemand een idee hoe ik er voor kan zorgen dat de foto's in de galerij in de normale volgorde worden getoond?
Ja dat heb ik ook. Ook irritant is dat je niet kunt aangeven uit welke map hij de afbeeldingen moet laden. Nu zie ik ook allerlei afbeeldingen van programmas en muziek covers ertussen. Als je ES FIle explorer hebt dan krijg je bij het bekijken van een foto in bestandbeheer de optie pop afbeelding viewer deze geeft ze wel op de juiste volgorde weer alleen werkt dan niet fijn.

Weet iemand een goede app om fotos mee te bekijken?

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 18-11 00:09

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Zonekill schreef op zondag 31 juli 2011 @ 15:43:
[...]
Weet iemand een goede app om fotos mee te bekijken?
Ik zweer bij QuickPic. Helemaal aanpasbaar (veel "order by" opties en mappen selecteerbaar.. pas op met renamen want hij renamed niet de label maar de map zelf..) en supersnel :)

• Zonekill
yoshirules schreef op zondag 31 juli 2011 @ 15:40:
Ik heb zojuist een hdmi kabel gekocht om de tablet aan te sluiten.
Ziet er allemaal mooi uit. Alleen de onderkant valt weg. Ik kan dus de ondertitels niet zien.
Ligt dit aan de tablet of aan de tv?
Heeft er volgens mij mee te maken dat tablet resolutie 1280x800 is en tv 1280x720. Er vallen dus 80 lijnen weg an de onderkant.

• yoshirules
oke dank je voor je antwoord. Zou dat betekenen dat je nooit ondertitels op je tv kan zien?

Verwijderd

yoshirules schreef op zondag 31 juli 2011 @ 15:56:
oke dank je voor je antwoord. Zou dat betekenen dat je nooit ondertitels op je tv kan zien?
tenzij je die onderiteling kan verplaatsen?

• yoshirules
Verwijderd schreef op zondag 31 juli 2011 @ 15:59:
[...]

tenzij je die onderiteling kan verplaatsen?
Zou niet weten hoe :F

• chucky666
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

tv stukje lager zetten :*)

waar ik wel een eetje moe van wordt is dat elke keer dat de asus opstart dat ie dus ook gelijk dingen als google maps enz opstart.
dat hoeft van mij niet, als ik het nodig heb start ik het zelf wel op.
nu kost het me alleen batarijduur ;)

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

Verwijderd

sinds enkele maanden in het bezit van de TF, enorm tevreden met het app.
alleen een kraak aan de rechterkant.ik ben bang dat dit losser gaat zitten in de loop van de tijd.
mijn vraag is moet ik hem nu voor een RMA aanbieden of nemen ze hem hiervoor niet in reparatie?

• Sorcerer_NL
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 23-02-2024
chucky666 schreef op zondag 31 juli 2011 @ 16:10:
[...]iet op, maar laadt ze in het geheugen. Dit opdat ze snel beschikbaar zijn als je daar om vraagt. Kost je dus geen energie

tv stukje lager zetten :*)

waar ik wel een eetje moe van wordt is dat elke keer dat de asus opstart dat ie dus ook gelijk dingen als google maps enz opstart.
dat hoeft van mij niet, als ik het nodig heb start ik het zelf wel op.
nu kost het me alleen batarijduur ;)
Android start de apps niet op. Ze worden in het geheugen geladen. Dit opdat ze dus snel ter beschikking zijn als je er om vraagt. Kost je dus geen processor en dus batterij-juice.

Blijft hardnekking misverstand (ja, het ostte mij ook enige manden om dat op mijn teefoon te accepteren)

Eens een speledingetjes-nerd... altijd een ....

• Katje96
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 06:08
Ik heb een vraagje over de standaardmail app.
Hoe ledig je de prullebak? Nu moet ik telkens weer de mails 1 voor 1 selecteren.
Kan dit niet sneller? Of zie ik iets over het hoofd?

Verwijderd

Remenic schreef op zondag 31 juli 2011 @ 15:38:
[...]

Ik heb m nu ook draaien, en eigenlijk doet die zoom precies wat ik er van verwacht. Wat maakt 't voor jou niet super?
Hij gaat net alles heel lelijk uitrekken dat vind ik zonde.

• Smarron
  • Laatst online: 20-11 20:36
Heeft niemand last van een Compass Interference error sinds de HC 3.2 update? Het gebeurt bij mij tot nu toe alleen bij 1 bepaalde game, maar ik las op andere forums dat het inderdaad bij verschillende spelletjes voorkomt.

Ik heb er nu wel de Prim 1.7 beta opstaan, maar dit zou ook voorkomen bij de stock 3.2 update.

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

• Zamorano
  • Niet online
Smarron schreef op zondag 31 juli 2011 @ 22:33:
Heeft niemand last van een Compass Interference error sinds de HC 3.2 update? Het gebeurt bij mij tot nu toe alleen bij 1 bepaalde game, maar ik las op andere forums dat het inderdaad bij verschillende spelletjes voorkomt.

Ik heb er nu wel de Prim 1.7 beta opstaan, maar dit zou ook voorkomen bij de stock 3.2 update.
Bij welke game heb je het, en bij welke zou het nog meer voorkomen?

• Smarron

Verwijderd

Hier hetzelfde verhaal ook al een paar keer last van gehad heel vreemd met prime 1.7 hc3. 2

• Zamorano
  • Niet online
Ah, die melding heb ik gisteren bij Google Maps ook een keer gezien. Heb Coin Dozer even geinstalleerd, en daar had ik hem na 5 sec ook meteen al. Daarna niet meer gezien.

• Smarron
Zamorano schreef op zondag 31 juli 2011 @ 23:17:
[...]

Ah, die melding heb ik gisteren bij Google Maps ook een keer gezien. Heb Coin Dozer even geinstalleerd, en daar had ik hem na 5 sec ook meteen al. Daarna niet meer gezien.
Angry Birds, Paradise Island, Glow Hockey en Tower Raiders Gold hebben het in elk geval niet.

Even snel Google Maps opgestart en daar krijg ik de melding ook.

Volgens mij zit er iets niet goed in de nieuwe HC 3.2 rom (custom of stock).

• Zamorano
  • Niet online
Smarron schreef op zondag 31 juli 2011 @ 23:20:
[...]
Angry Birds, Paradise Island, Glow Hockey en Tower Raiders Gold hebben het in elk geval niet.

Even snel Google Maps opgestart en daar krijg ik de melding ook.

Volgens mij zit er iets niet goed in de nieuwe HC 3.2 rom (custom of stock).
Nee, ik heb het verder ook in geen enkele andere game of app gezien. 3.2 stock hier.

• Tovenaar
  • Laatst online: 27-10 16:18
Helaas moet dock terug vanwege drain probleem, kan ik hem het beste retourneren naar de MediaMarkt (waar ik hem gekocht heb) of kan ik dit beter rechtstreeks met Asus regelen? Ik meende ergens te lezen dat ze een pickup en return garantie bieden waardoor ze hem komen ophalen bij mij thuis?

• Zamorano
  • Niet online
Tovenaar schreef op maandag 01 augustus 2011 @ 12:34:
Helaas moet dock terug vanwege drain probleem, kan ik hem het beste retourneren naar de MediaMarkt (waar ik hem gekocht heb) of kan ik dit beter rechtstreeks met Asus regelen? Ik meende ergens te lezen dat ze een pickup en return garantie bieden waardoor ze hem komen ophalen bij mij thuis?
Ik zou het direct met Asus opnemen. Dikke kans dat je daar beter en sneller geholpen wordt dan het via MediaMarkt te regelen. Alleen als je verwacht dat ze het product direct omruilen, zou ik naar de MM gaan, maar ik denk dat het probleem hiervoor niet evident genoeg is.

• El_Quedro
  • Laatst online: 04-08 08:01

El_Quedro

Pininfarina

Zamorano schreef op maandag 01 augustus 2011 @ 12:50:
[...]

Ik zou het direct met Asus opnemen. Dikke kans dat je daar beter en sneller geholpen wordt dan het via MediaMarkt te regelen. Alleen als je verwacht dat ze het product direct omruilen, zou ik naar de MM gaan, maar ik denk dat het probleem hiervoor niet evident genoeg is.
Voor wie hem al aan het RMA'en is, moet je het hele systeem RMA'en of kan je ook alleen de dock laten RMA'en?

• Zamorano
  • Niet online
El_Quedro schreef op maandag 01 augustus 2011 @ 12:55:
[...]

Voor wie hem al aan het RMA'en is, moet je het hele systeem RMA'en of kan je ook alleen de dock laten RMA'en?
Alleen de dock kan ook. Het is een losstaand product, met een eigen serienr.

• Graviton12
  • Laatst online: 23-05 12:53
Mijn dock laadt nog steeds niet op, als 3.2 het niet oplost gaat ie terug, nu nog de factuur zoeken :p

• dversa2
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 20-11 19:46
El_Quedro schreef op maandag 01 augustus 2011 @ 12:55:
[...]

Ik wacht toch al meer dan 3 weken nu en de pad is nog steeds aan het wachten op wisselstukken, nee daar zou ik niet op rekenen asus---> niet zo snel!.
Maar ik vrees idd als het via MM gaat dat er gewoon nog enkele weken meer bijkomen.

• Tovenaar
Nou, heb hem inmiddels aangemeld bij ASUS, hopen dat het niet te lang duurt... Dank voor de tips...

• Zamorano
  • Niet online
Ik zit ook te denken om mijn in de VS aangeschafte B50 Dock bij Asus als RMA aan te bieden.
Reden hiervoor is dat een aantal toetsen blijven hangen, voornamelijk aan de rechterbovenkant van het toetsenbord, waaronder een aantal cijfers en de backspace toets.
Je ziet ze fysiek niet blijven hangen, maar wel qua input. Voornamelijk irritant als je een wachtwoord moet invoeren waarbij je een combinatie maakt tussen cijfers en letters.

Eens kijken of ze wat met een daar aangekochte dock kunnen, maar ik verwacht dat dat niet zo'n groot probleem is.

Verwijderd

net mijn TF ter reparatie aangeboden.
scherm valt plotseling uit, na een harde reset zag ik alleen een flauw beeld, na rommelen terwijl hij aan de lader zat kwam het scherm weer naar voren.
toen ik hem van de lader af haalde viel het scherm weer uit, dit terwijl de accu op 90% staat.
misschien is toch het los zitten vanhet scherm de oorzaak?
maar hopen dat hij terug is voor dat ik op vakantie ga................

• Tovenaar
Spul wordt naar Czech Republic gestuurd? Hmm, hopen dat ze het daar kunnen fixen, had hem net aangemeld, krijg nu bericht dat hij morgen wordt thuis wordt opgehaald, da's in ieder geval best snel...

• Nexxexium
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16-11 10:17
Tovenaar schreef op maandag 01 augustus 2011 @ 16:13:
Spul wordt naar Czech Republic gestuurd? Hmm, hopen dat ze het daar kunnen fixen, had hem net aangemeld, krijg nu bericht dat hij morgen wordt thuis wordt opgehaald, da's in ieder geval best snel...
Hoe heb jij je RMA precies aangemeld?

• maniak
Klopt.. gaat naar Czech Rep. .. als je een RMA navraag wilt doen hier: http://support.asus.com/r...rstatus.aspx?SLanguage=en
Dan moet je Czech kiezen als land en geen Nederland (staat niet eens in de lijst).

• dversa2
maniak schreef op maandag 01 augustus 2011 @ 17:28:
Klopt.. gaat naar Czech Rep. .. als je een RMA navraag wilt doen hier: http://support.asus.com/r...rstatus.aspx?SLanguage=en
Dan moet je Czech kiezen als land en geen Nederland (staat niet eens in de lijst).
ah nee? en Holland dan! 8)7

• dversa2
maniak schreef op maandag 01 augustus 2011 @ 17:28:
En je moet gewoon naar Nederland bellen, nummer staat op je garantie pasje!

0031-591-570290

• Respiration
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 07-07 17:20
Mijn TF ligt al weken in Tsjechië. Hij was daar in een paar dagen maar wacht nu al weken op de rekening (laten vallen, eigen schuld) maar die sturen ze maar niet. En zo lang ik niet betaal wordt er niets gerepareerd. Reeds meerdere malen gemaild en gebeld maar zonder resultaat.

Ik baal......

• pimjai
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 03-11 10:42
ik wil mijn transformer graag rooten en wat custom roms proberen, maar ik zou eerst graag willen weten of er al een manier is om hem in 1 keer weer helemaal terug op tock te krijgen, voor het geval er wat mis is. heb namelijk een tijdje geleden begrepen dat je met nvflash wel weer terug kan naar stock, maar dat OTA updates en dergelijke dan niet meer werken. is dat nu nog steeds zo, of zijn er nieuwe methodes beschikbaar ondertussen?

• g3
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12-12-2024

g3

ik word zo langzamerhand gek van de TF.
Ik irriteer me mateloos aan de enorm zwakke battery life. De standby tijd is om te huilen.
Op dag 1 volgeladen, misschien 30 minuten gebruikt voor wat surfen, dag 2 batterij nagenoeg leeg.

BT staat uit, Wifi disconnect settings op screen off. Data sync uitgezet.
Is op alle fw eigenlijk hetzelfde, zit nu op 3.2 stock, nooit geroot. Is een TF uit Hong Kong.
TF is zonder dock.

Iemand tips / trucs om de stand-by tijd te verbeteren? Anders gaat deze marktplaats op....

• Zamorano
  • Niet online
g3 schreef op maandag 01 augustus 2011 @ 21:04:
Ik irriteer me mateloos aan de enorm zwakke battery life. De standby tijd is om te huilen.
Op dag 1 volgeladen, misschien 30 minuten gebruikt voor wat surfen, dag 2 batterij nagenoeg leeg.

Is op alle fw eigenlijk hetzelfde, zit nu op 3.2 stock, nooit geroot. Is een TF uit Hong Kong.

Iemand tips / trucs om de stand-by tijd te verbeteren? Anders gaat deze marktplaats op....
Lijkt me eerder een gevalletje brakke batterij. Of heb je battery drain icm de dock?

• Tovenaar
g3 schreef op maandag 01 augustus 2011 @ 21:04:

TF is zonder dock.

Klinkt als dock drain waarvoor die van mij ook rma is...

• Zonekill
Tovenaar schreef op maandag 01 augustus 2011 @ 21:13:
[...]

Klinkt als dock drain waarvoor die van mij ook rma is...
TF is zonder dock schrijft hij toch!?

Mijn tablet lekt volgens mij nauwelijks. Zal volgend keer nog eens kijken hoeveel het precies is.
Ik zet hem meestal helemaal uit als ik weet dat ik pas over dik 20uur weer ga gebruiken.

Hoe kan ik in de Android Market apps raten en commentaar schrijven? Kan het nergens zien of ik kijk er gigantisch overheen.

[ Voor 12% gewijzigd door Zonekill op 01-08-2011 21:26 ]

• MacGrumpy
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online
Zonekill schreef op maandag 01 augustus 2011 @ 21:23:
[...]

TF is zonder dock schrijft hij toch!?

Mijn tablet lekt volgens mij nauwelijks. Zal volgend keer nog eens kijken hoeveel het precies is.
Ik zet hem meestal helemaal uit als ik weet dat ik pas over dik 20uur weer ga gebruiken.

Hoe kan ik in de Android Market apps raten en commentaar schrijven? Kan het nergens zien of ik kijk er gigantisch overheen.
Ik heb het zelfde probleem, in ongeveer 40 uur leeg. Vaak help 'herstarten' om hem weer normaal te laten leeg lopen.

plaatje: http://images.sarine.nl/P20110801082850.png (zonder dock)

[ Voor 5% gewijzigd door MacGrumpy op 01-08-2011 21:54 ]

• RoloTomassie
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 14-05-2021
battery drain heb ik ook. ook ik denk eraan om hem terug te sturen want niets lijkt te helpen. ik ga nog wachten op 3.2 maar als er dan nog niets veranderd, dan wordt het rma.
ik heb geen dock btw

• mike123
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 08:05
Begint het RMA nummer van Asus echt met de letters TWAT zoals in het voorbeeld op de site, bv TWAT950001? http://eu.eservice.asus.c...63GHI7896&lang_code=en-us
Niet echt handig gekozen, of dat ligt aan mij? >:) Zie eerste paar regels wikipedia.
Wikipedia

• kwiebus
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20-11 21:58
Zamorano schreef op maandag 01 augustus 2011 @ 12:57:
[...]

Alleen de dock kan ook. Het is een losstaand product, met een eigen serienr.
Het serienr. van mijn tablet is gelijk aan die van het dock, Hoe maken ze dan onderscheid tussen beiden?

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Mijn tablet is al weer klaar voor verzending naar Nederland. Ik zou daar blij voor moeten zijn... maar als ik vraag om hem goed te testen, een paar keer helemaal opladen en de baterijgeschiedenis dan controleren voor hij terug komt. Dan vind ik vrijdag status repareren in Tsjechie - maandag klaar voor verzending niet erg vertrouwingswekkend. Ik had liever gehad dat ze hem een stuk langer gehouden hadden om te controleren of ze nu echt het probleem te pakken hebben. Een 4de RMA heb ik echt geen zin in, dan ga ik echt kijken of ik geen andere rechten heb. Ik neem toch aan dat mijn plicht om mee te werken aan een reparatie na 3 keer hetzelfde niet op lossen toch voldaan is en ik dan een ander zou moeten kunnen eisen of zo.

Naja eerst maar afwachten, misschien maak ik me voor niets ongerust :X

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

• Zamorano
  • Niet online
kwiebus schreef op maandag 01 augustus 2011 @ 22:26:
[...]

Het serienr. van mijn tablet is gelijk aan die van het dock, Hoe maken ze dan onderscheid tussen beiden?
Apart. Beide apparaten hebben een sticker met exact hetzelfde serienr.?

• kwiebus
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20-11 21:58
Zamorano schreef op maandag 01 augustus 2011 @ 23:13:
[...]

Apart. Beide apparaten hebben een sticker met exact hetzelfde serienr.?
Ze komen ook uit dezelfde doos en op de doos staat ook maar één serienr. wat hetzelfde is als die op de tablet en dock.

Verwijderd

Android 3.2 is hier binnen. Inclusief downloaden was het in tien minuten gedaan.

Tot nu toe merkbare verschillen:
- Lijkt wat trager met opstart, maar dit kan gevoelsmatig zijn.
- Eenmaal opgestart is hij ontzettend snel geworden. Applicaties starten erg snel op.
- Het lijkt allemaal nog vloeiender te zijn geworden.
- Mirco-sd werkt gewoon nog zoals het hoort. ;)

• Sorcerer_NL
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 23-02-2024
Zo, 3.2 ook geinstalleerd. Het cursor-rondje bvalt me alleszins mee. Omgekeerd scrollen met het tochpad is 2 minuten wennen maar is heel intuitief.

Vanavond verder. Nu werken.

Eens een speledingetjes-nerd... altijd een ....

• Nakebod
  • Laatst online: 11:50
"There is an update for your device. Please check notifications".
Mooi als ie dan ook de notificatie zou laten zien ;) Even opnieuw starten.
Edit: Dat helpt, hij is klaar met het downloaden en nu aan installeren.

itt wat sommige zeggen vind ik het scrollen op het trackpad nu veel logischer. Of misschien niet logischer, maar iig hetzelde als de tablet zelf. Daar is van boven naar beneden slepen met 2 vingers ook naar boven scrollen. Voorheen was het op het trackpad dus naar beneden scrollen.
Wel kan ik mij voorstellen dat hier mogelijk een optie voor komt: Of naar beneden, of naar boven gezien niet iedereen hetzelfde fijn vind.

En die muiscursor, weet nog niet exact wat ik er van moet vinden. Gemengde gevoelens, even wennen :D
Aan de ene kant was het pijltje erg klein, maar wel preciezer aan te wijzen.
Aan de andere kant is deze duidelijker, en waarschijnlijk na wat gewenning ook redelijk nauwkeurig. Het midden van het rondje is nu je mikpunt.
Wat wel weer leuk is, als je inzoomt, of scrollt, dat je 2 aanwijzers te zien krijgt, is volgens mij ook nieuw?

[ Voor 89% gewijzigd door Nakebod op 02-08-2011 07:46 ]

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

• Chaoss
Ook 3.2 binnen opstarten duurde idd wat langer maar dat maakt mij niet uit imho is een tablet ook bedoeld om altijd aan te blijven staan. Hij voelt wat vlotter maar dat is na een reboot altijd zo, zou mooi zijn als het blijvend is... browser lagt nog altijd te veel

Viel me ook op dat het accu gebruik schermpje nu gespecificeert is!

• ArthurMorgan
  • Niet online
"Viel me ook op dat het accu gebruik schermpje nu gespecificeert is!"

Dus net als op de telefoon, dat je goed kunt zien welke apps voor hoeveel procent verantwoordelijk zijn?

• Chaoss
Yup net als op de telefoon met percentages per app en hardware onderdelen

• ArthurMorgan
  • Niet online
Dat is heel mooi. Kun je ook makkelijker weer uitzoeken of bepaalde drain misschien softwaregerelateerd is. Hele mooie fix dus.

• Viper_4111
  • Laatst online: 14:13
Ben ik het of lijkt het alsof beide speakers nu evenveel geluid produceren? Bij het kijken van een serie met moboplayer klinkt links nu even hard als rechts...

Geen informatie beschikbaar

Pagina: 1 ... 43 ... 59 Laatste

Dit topic is gesloten.