Gisterochtend om 7:00 uur de update thuis gedownload. TF mee naar het werk. Onderweg aan de lader (zat op 20%) en ermee spelen in de pauze natuurlijk. 's avonds thuis meteen de update uitgevoerd. Ging in 1 keer goed. Vandaag de compass error gekregen tijdens gebruik van Maps. Gedrukt op pijltje terug onderin het scherm. Melding is weer weg. Hopen dat die melding niet te vaak komt en dat er maar weer een update voor komt. Tijdens het scrollen van de homescreens trilt het beeld een beetje na als de volgende pagina stil staat. Duurt nog geen seconde. Dit had ik niet met de 11 versie. Verder geen rare dingen tegengekomen. Ben nog zeer tevreden over mijn aankoop. Je kan niet zonder
Ik heb een TF uit de b40 serie. Daar zat toch een 1200 mA accu in?
Heb hem terug gehad vanuit de RMA met 1500. Ik neem dus aan een nieuwe accu. Maar ik vraag me nu af of ik me vergis, of dat de latere series een grotere batterij gekregen hebben of wat?
(overigens lijkt het probleem nu dus opgelost. Maar ik hou nog een kleine slag om de arm omdat na de eerste RMA hij het ook een week of 2 gedaan heeft
)
/edit: laat maar battery monitor heeft het nu aangepast naar 1200 again. Geen idee hoe dat zit, ben volkomen leek op dat gebied
Heb hem terug gehad vanuit de RMA met 1500. Ik neem dus aan een nieuwe accu. Maar ik vraag me nu af of ik me vergis, of dat de latere series een grotere batterij gekregen hebben of wat?
(overigens lijkt het probleem nu dus opgelost. Maar ik hou nog een kleine slag om de arm omdat na de eerste RMA hij het ook een week of 2 gedaan heeft
/edit: laat maar battery monitor heeft het nu aangepast naar 1200 again. Geen idee hoe dat zit, ben volkomen leek op dat gebied
[ Voor 13% gewijzigd door ArthurMorgan op 04-08-2011 07:46 ]
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Verwijderd
Er zit toch wel een flinke bug in de nieuwe update!
Ben in het bezit van een transformer met dock.
Als ik nieuwe foto's van een usb stick kopieer naar bv. de micro sd kaart, dan kan ik deze niet
openen. Als ik er op klik dan wordt het beeld donkerder en verder gebeurd er niets.
Hetzelde geld als ik een mail open met een pdf bijlage, avi-films, die ik normaal met Mobo player open, muziek enz.
Heb ondekt dat e.e.a. zich voordoet als de tranformer uitgeschakeld is geweest.
Oplossing voor het geheel is:
Tab loskoppelen van de dock, scherm een keer draaien, terug plaatsen op de dock en voila
de tab reageert weer normaal.
Zou dit te maken hebben met de compas bug, die na de update naar 3.2 is onstaan?
Meer mensen hier last van?
Als ik nieuwe foto's van een usb stick kopieer naar bv. de micro sd kaart, dan kan ik deze niet
openen. Als ik er op klik dan wordt het beeld donkerder en verder gebeurd er niets.
Hetzelde geld als ik een mail open met een pdf bijlage, avi-films, die ik normaal met Mobo player open, muziek enz.
Tab loskoppelen van de dock, scherm een keer draaien, terug plaatsen op de dock en voila
de tab reageert weer normaal.
Zou dit te maken hebben met de compas bug, die na de update naar 3.2 is onstaan?
Ik heb dit ook! Ik had gisteren een oud 1 GB kaartje erin gestopt om eens wat te testen en kreeg inderdaad deze symptomen: donkerder beeld als ik iets ervan wil kijken. Dacht dat het lag aan het kaartje (te oud, te langzaam, niet compatible), maar schijnbaar dus niet... Ik heb echter geen dock, alleen de tablet zelf. Zal thuis eens wat gaan testen.....Verwijderd schreef op donderdag 04 augustus 2011 @ 09:43:
Er zit toch wel een flinke bug in de nieuwe update!![]()
de tab reageert weer normaal.![]()
Zoals herhaaldelijk aangegeven, moet je je beeld orientatie even veranderen, dus even scherm kwartslag draaien. Dit is een bekende bug in de nieuwe firmware. Daarna kan je kiezen waarmee je het bestand wilt openen...tslh schreef op donderdag 04 augustus 2011 @ 09:51:
[...]
Ik heb dit ook! Ik had gisteren een oud 1 GB kaartje erin gestopt om eens wat te testen en kreeg inderdaad deze symptomen: donkerder beeld als ik iets ervan wil kijken. Dacht dat het lag aan het kaartje (te oud, te langzaam, niet compatible), maar schijnbaar dus niet... Ik heb echter geen dock, alleen de tablet zelf. Zal thuis eens wat gaan testen.....
Hebben veel mensen hier last van de compass bug? Schijnt dat google maps niet meer goed werkt na update (komt om de haverklap met error message) Ik ben wat terughoudend met het installeren van de nieuwe android versie!
Verwijderd
Net even getest, maar hier geen enkel probleem. Zowel foto als video zzijn gewoon te openen/bewerken vanaf de removable sd. Ook tekst bestanden zijn te lezen en te bewerken.
Ik heb een B60 tab met B50 dock.
Ja, dacht eerst dat het wel meeviel. Maar als je Maps even open hebt staan, dan krijg je de melding toch wel.Shodan schreef op donderdag 04 augustus 2011 @ 10:13:
[...]
Hebben veel mensen hier last van de compass bug? Schijnt dat google maps niet meer goed werkt na update (komt om de haverklap met error message) Ik ben wat terughoudend met het installeren van de nieuwe android versie!
Domme vraag misschien, maar worden alle issues die men tegenkomt ook wel bij ASUS gemeld??
Welk type is dat precies?tymiek schreef op woensdag 03 augustus 2011 @ 16:46:
Een 2.5" lacie 1tb usb3 hd werkt ook via mijn dock.
Verwijderd
Heb je je tab wel eerst uit/aan gezet?Verwijderd schreef op donderdag 04 augustus 2011 @ 10:14:
[...]
Net even getest, maar hier geen enkel probleem. Zowel foto als video zzijn gewoon te openen/bewerken vanaf de removable sd. Ook tekst bestanden zijn te lezen en te bewerken.
Ik heb een B60 tab met B50 dock.
Dan treedt nl. de bug op.
Nee, geen 1200 mAhWybo schreef op donderdag 04 augustus 2011 @ 07:32:
Ik heb een TF uit de b40 serie. Daar zat toch een 1200 mA accu in?
(overigens lijkt het probleem nu dus opgelost. Maar ik hou nog een kleine slag om de arm omdat na de eerste RMA hij het ook een week of 2 gedaan heeft)
7090 kWp, 3 subsystemen (20x LG 320 Wp / 3x Canadian Solar 230 Wp)
Ik heb dat gedaan met de SDHC kaart in de tablet zelf, en heb geen probleem, ook niet na een reboot. Videobestanden spelen gewoon nog af na de reboot.Verwijderd schreef op donderdag 04 augustus 2011 @ 11:38:
Heb je je tab wel eerst uit/aan gezet?
Dan treedt nl. de bug op.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Verwijderd
Dit is inderdaad het geval als je een bestand opent met de applicatie zelf.gambieter schreef op donderdag 04 augustus 2011 @ 13:11:
[...]
Ik heb dat gedaan met de SDHC kaart in de tablet zelf, en heb geen probleem, ook niet na een reboot. Videobestanden spelen gewoon nog af na de reboot.
Probeer dit eens :
De tablet uit en weer aan, dan op het bestand van de sd- of micro sd-kaart klikken
en zie wat er gebeurd.
Nee, ik deed het via de filemanagerVerwijderd schreef op donderdag 04 augustus 2011 @ 13:28:
Dit is inderdaad het geval als je een bestand opent met de applicatie zelf.
Probeer dit eens :
De tablet uit en weer aan, dan op het bestand van de sd- of micro sd-kaart klikken
en zie wat er gebeurd.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Verwijderd
Gister deze tablet aangeschaft. Toen ik er 's avonds een beetje mee ging klooien kwam ik gelijk 2 problemen tegen. De tablet viel uit en was niet meer aan te krijgen, dit terwijl hij nog zeker 40% batterij had.
Aan het eind van de avond nog maar een keer geprobeerd, toen deed hij het gelukkig weer. Was erg raar maar hij deed het gelukkig weer. Ik verder bezig met dat ding, kwam ik tot de conclusie dat links bovenin het scherm een groepje dode pixels zat, hierdoor zat er zon zwart puntje, alsof er zwarte zandkorrel in het scherm zat. Dacht eerst dat het vuil was maar ik kreeg het niet weg.
Ben vandaag gelijk teruggegaan naar de winkel en de tablet terug gebracht. Het is zeker een leuke tablet maar ik wacht nu mooi op de Samsung 10.1! Heb nu een beetje het gemak van een tablet ondervonden en kan niet wachten totdat hij hier uit is, ondanks dat hij geen SD-card lezer heeft en HDMI.
Aan het eind van de avond nog maar een keer geprobeerd, toen deed hij het gelukkig weer. Was erg raar maar hij deed het gelukkig weer. Ik verder bezig met dat ding, kwam ik tot de conclusie dat links bovenin het scherm een groepje dode pixels zat, hierdoor zat er zon zwart puntje, alsof er zwarte zandkorrel in het scherm zat. Dacht eerst dat het vuil was maar ik kreeg het niet weg.
Ben vandaag gelijk teruggegaan naar de winkel en de tablet terug gebracht. Het is zeker een leuke tablet maar ik wacht nu mooi op de Samsung 10.1! Heb nu een beetje het gemak van een tablet ondervonden en kan niet wachten totdat hij hier uit is, ondanks dat hij geen SD-card lezer heeft en HDMI.
Dit hadik ook toen ik hem pas had (de eerste dag).Verwijderd schreef op donderdag 04 augustus 2011 @ 13:58:
Gister deze tablet aangeschaft. Toen ik er 's avonds een beetje mee ging klooien kwam ik gelijk 2 problemen tegen. De tablet viel uit en was niet meer aan te krijgen, dit terwijl hij nog zeker 40% batterij had.
Hetzelfde probleem, plotseling zwart beeld en ging niet meer aan met meer dan 50% batterij.
5 minuten later ging die opeens weer aan, startte hij op, en sindsdien niet meer gebeurt (heb 'm nu een week).
Volg www.n1ntendo.nl voor alles Nintendo! (>'-')> <('-'<) ^(' - ')^ <('-'<) (>'-')> ... (╯°□°)╯︵ ┻━┻
Hmm enig idee hoe ik dat omreken naar mAh? Dat ik in battery monitor de werkelijke waarde kan invoeren?The Wizard schreef op donderdag 04 augustus 2011 @ 13:02:
[...]
Nee, geen 1200 mAh, dat is minder dan de hedendaagse mobieltjes. Volgens Asus heeft hij een accu van 24,4 Wh. Een zwaardere accu inzetten gaat niet zo maar, zwaarder = groter bij de hedendaagse accu's. En ze gaan zeker niet het productieproces op zo'n grote schaal veranderen terwijl het product nog maar "net" uit is.
Ik heb wel de formule gevonden, maar dan moet ik alsnog de onbekende Voltage weten en die zie ik ook nergens
Delen door het voltage wat hij gebruikt. Volgens mij is een Lithium batterij zoiets als 3.7V? Dat komt dus neer op 6600 mAh?Wybo schreef op donderdag 04 augustus 2011 @ 14:46:
[...]
Hmm enig idee hoe ik dat omreken naar mAh? Dat ik in battery monitor de werkelijke waarde kan invoeren?
Ik heb wel de formule gevonden, maar dan moet ik alsnog de onbekende Voltage weten en die zie ik ook nergens
[ Voor 3% gewijzigd door Shodan op 04-08-2011 15:13 ]
Meer info: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1116105
[ Voor 38% gewijzigd door Zonekill op 04-08-2011 17:51 ]
https://market.android.co...shadowgalaxylivewallpaper
YouTube: Shadow Galaxy - maxelus.net - YouTube
Echt prachtig op de transformer
YouTube: Shadow Galaxy - maxelus.net - YouTube
Echt prachtig op de transformer
Ik heb het gevonden 7.4 volt en 3300mAhShodan schreef op donderdag 04 augustus 2011 @ 15:12:
[...]
Delen door het voltage wat hij gebruikt. Volgens mij is een Lithium batterij zoiets als 3.7V? Dat komt dus neer op 6600 mAh?
Thanks anyway
Ah, 2 in serie geschakelde lithium batterijen dan blijkbaar...Wybo schreef op donderdag 04 augustus 2011 @ 15:48:
[...]
Ik heb het gevonden 7.4 volt en 3300mAh
Thanks anyway
Verwijderd
Zeker mooi!
De andere wallpapers van die dev ook,trouwens.
Roses are red, my screen is blue. I may have deleted system32...
Wie helpt mij besluiten..... Android 3.1 of 3.2 ..... Wel of geen update......
Ik ga updaten zodra ik hem krijg aangeboden in elk geval. het enige nadeel is die compassbug verder zijn er volgens mij juist veel meer dingen gefixed
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1041502
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1041502
Gooi een muntje op zou ik zeggenShodan schreef op donderdag 04 augustus 2011 @ 16:50:
Beslissen moet je zelf doen, dat kan niemand anders voor je doen. Ik zou hem updaten. Of niet
Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw
Heb je issues? UpdatenShodan schreef op donderdag 04 augustus 2011 @ 16:50:
Heb je geen issues? Niet updaten
If it works, don't fix it.
Je kan ook geen issues hebben maar dat de update wat additionele leuke goodies bevatrob-bo schreef op donderdag 04 augustus 2011 @ 18:05:
Heb je issues? Updaten
Heb je geen issues? Niet updaten
If it works, don't fix it.
Nickname does not reflect reality
Net een LaCie 2TB Minimus aan mijn Transformer aangesloten. Wordt perfect herkent.
There are three kinds of death in this world. There's heart death, there's brain death, and there's being off the network. Guy Almes
Verwijderd
Nog een bug in android (3.2 ?):
Als je met de gallerij een foto opent en dan gaat naar de rechterbovenhoek (waar de balkjes staan) en
daar op klikt en vervolgens op details klikt stopt de gallerij en krijg ik de melding:
"Helaas De app Gallerij (proces com.google.android.gallery3d)
is onverwachts gestopt. Probeer het opnieuw"
Weet niet of dit ook al zo was in 3.1
Als je met de gallerij een foto opent en dan gaat naar de rechterbovenhoek (waar de balkjes staan) en
daar op klikt en vervolgens op details klikt stopt de gallerij en krijg ik de melding:
"Helaas De app Gallerij (proces com.google.android.gallery3d)
is onverwachts gestopt. Probeer het opnieuw"
Weet niet of dit ook al zo was in 3.1
Heeft iemand zn Transformer al RMA gestuurd in verband met niet werkende "MobileDock Battery saving mode"? Die van mij blijft gewoon ontwaken na een toets ingedrukt te hebben. Voor meer info check onderstaande link gepost door ASUS op het XDA forum.
Link naar XDA tread
Link naar XDA tread
Bedankt voor de link, kan mijn vader zijn dock eens op RMA gaan sturen binnenkort, hoop dat mijn dock dat volgende week binnn zou moeten komen geen pronlemen heeft.
Zijn er meer mensen die het probleem hebben dat het heel lang duurt voor de market begingt met het instraleren van een app?
Zijn er meer mensen die het probleem hebben dat het heel lang duurt voor de market begingt met het instraleren van een app?
Verwijderd
Hier hetzelfde blijft soms maar op installeren staan.pimjai schreef op donderdag 04 augustus 2011 @ 19:25:
Andere keer gaat het wel vlot.
Vind zo langzamerhand dat er toch aardig wat bugs in de tab zitten.
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 04-08-2011 19:36 ]
ik heb geen problemen op dit moment met wat dan ook. Alles werkt prima; ik haal apps/ spellen op de pc en stuur ze dan naar de tablet en als ik op de tablet kijk is die bezig met installeren van de app. Ik vind het wel erg jammer dat de Skype update van vandaag nog steeds niet honeycomb ondersteund, echt jammer want nvidia had al in januari laten zien dat HD video gesprekken mogelijk zijn.
Whenever people agree with me I always feel I must be wrong
Sinds vandaag is de status van mijn RMA "Waiting-[WB5] Wait for Repair\Test\Aging".. iemand een idee wat WB5 is?
Ik heb um opgestuurd, moet um nog terug krijgen.@baddon schreef op donderdag 04 augustus 2011 @ 19:20:
Heeft iemand zn Transformer al RMA gestuurd in verband met niet werkende "MobileDock Battery saving mode"? Die van mij blijft gewoon ontwaken na een toets ingedrukt te hebben. Voor meer info check onderstaande link gepost door ASUS op het XDA forum.
Link naar XDA tread
Verwijderd
Al geprobeerd met de tab een app uit de market halen en dan instaleren?marcellux schreef op donderdag 04 augustus 2011 @ 19:44:
ik heb geen problemen op dit moment met wat dan ook. Alles werkt prima; ik haal apps/ spellen op de pc en stuur ze dan naar de tablet en als ik op de tablet kijk is die bezig met installeren van de app.
Soms kun je dan lang wachten.
Ik lees net een antwoord op een van de Skype forums:
We've released a new update to our app today that adds videocalling to more devices, *but* you still won't be able to do videocalling on the Asus Eee Pad Transformer (as well as other tablets with the Nvidia chipset) because the Nvidia supported handsets currently do not meet the technical requirements to enable Skype video calling.
I'm sorry that I can't share any better information with you.
Could you tell me where you saw a demo of Skype videocalling on a Honeycomb tablet?
Ze wijzen Skype hier op deze you-tube video van NVIDIA: YouTube: NVIDIA Tegra 2 Android 3.0 Honeycomb Tablets Do Skype Video Chatting - YouTube Daar laat NVIDIA zien dat er wel degelijk video calls mogelijk zijn en zelfs in HD kwaliteit!
Ik ga haast geloven in de claim van Google dat ze tegengewerkt worden door Microsoft/Skype
We've released a new update to our app today that adds videocalling to more devices, *but* you still won't be able to do videocalling on the Asus Eee Pad Transformer (as well as other tablets with the Nvidia chipset) because the Nvidia supported handsets currently do not meet the technical requirements to enable Skype video calling.
I'm sorry that I can't share any better information with you.
Could you tell me where you saw a demo of Skype videocalling on a Honeycomb tablet?
Ze wijzen Skype hier op deze you-tube video van NVIDIA: YouTube: NVIDIA Tegra 2 Android 3.0 Honeycomb Tablets Do Skype Video Chatting - YouTube Daar laat NVIDIA zien dat er wel degelijk video calls mogelijk zijn en zelfs in HD kwaliteit!
Ik ga haast geloven in de claim van Google dat ze tegengewerkt worden door Microsoft/Skype
Whenever people agree with me I always feel I must be wrong
Verwijderd
Ja, ik dus. Melding bij Asus gemaakt op 25 juli, 27 juli kwam DHL hem ophalen (enkel mijn dock meegegeven).@baddon schreef op donderdag 04 augustus 2011 @ 19:20:
Heeft iemand zn Transformer al RMA gestuurd in verband met niet werkende "MobileDock Battery saving mode"?
Vanochtend stond DHL weer aan de deur met mijn dock. Nu werkt alles wel weer zoals het hoort.
Alles bij elkaar ca. een week weggeweest voor reparatie. Persoonlijk ben ik zeer tevreden over de RMA procedure. Zeker als je weet dat mijn dock uit de USA komt.
[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 04-08-2011 20:54 . Reden: typo ]
Aankoop uit de USA of de repair?Verwijderd schreef op donderdag 04 augustus 2011 @ 20:51:
[...]
Ja, ik dus. Melding bij Asus gemaakt op 25 juli, 27 juli kwam DHL hem ophalen (enkel mijn dock meegegeven).
Vanochtend stond DHL weer aan de deur met mijn dock. Nu werkt alles wel weer zoals het hoort.
Alles bij elkaar ca. een week weggeweest voor reparatie. Persoonlijk ben ik zeer tevreden over de RMA procedure. Zeker als je weet dat mijn dock uit de USA komt.
Sja, het is en blijft iets nieuws waar updates voor de software en aanpassingen op de hardware moeten komen, heb nog nooit iets gehad wat geen kinderziektes had, dat weet je van te voren, of je hebt gewoon pech, mijn docking net opgegeven voor RMA omdat de batterij niet meer laadt, simpel.Verwijderd schreef op donderdag 04 augustus 2011 @ 19:35:
[...]
Hier hetzelfde blijft soms maar op installeren staan.
Andere keer gaat het wel vlot.
Vind zo langzamerhand dat er toch aardig wat bugs in de tab zitten.
Nog bijzonderheden voor de RMA?Verwijderd schreef op donderdag 04 augustus 2011 @ 21:57:
[...]
Gekocht in de USA.
Reparatie is in Tsjechië (Brno) volbracht.
Ik heb namelijk ook een in de USA gekochte TF+dock, en zit er ook over te denken om de dock ter RMA aan te bieden.
Klopt heb ik ook. Meestal ga ik gewoon naar home screen en wat anders doen. Soms doet ie wel downloaden en installeren andere keer weer niet.Verwijderd schreef op donderdag 04 augustus 2011 @ 19:51:
[...]
Al geprobeerd met de tab een app uit de market halen en dan instaleren?
Soms kun je dan lang wachten.
Verwijderd
Nee hoor, gewoon een RMA bij Asus nederland aanvragen met je serienummers. Zij regelen dan DHL, bij mij de dag nadat ik een bevestiging per mail had ontvangen van Asus.Zamorano schreef op donderdag 04 augustus 2011 @ 22:17:
[...]
Nog bijzonderheden voor de RMA?
Ik heb namelijk ook een in de USA gekochte TF+dock, en zit er ook over te denken om de dock ter RMA aan te bieden.
Pak je spullen wel goed in. Ik heb alles in de originele doos verpakt, bij terugkomst zat er nog een overdoos extra omheen.
Geen enkel probleem gehad.
Mijn dock komt ook uit de usa, totaal geen probleem. Afgezien van het serienummer vragen ze verder ook niks. Dock is momenteel onderweg in slowakije zie ik, hopelijk morgen weer hier. Es kijken hoeveel ie dan nog leegloopt..
weet iemand of asus zo vriendelijk is om ons android 4.0 ook nog te geven of is deze alleen voor de TF 2?
of komen er nog andere updates die bugs oplossen, android 3.3 komt er dacht ik alleszins niet
of komen er nog andere updates die bugs oplossen, android 3.3 komt er dacht ik alleszins niet
Wil je eens een test doen en tablet aan dock een nacht op standby laten staan en dan kijken hoeveel % er verbruikt is per uur.Verwijderd schreef op donderdag 04 augustus 2011 @ 20:51:
[...]
Ja, ik dus. Melding bij Asus gemaakt op 25 juli, 27 juli kwam DHL hem ophalen (enkel mijn dock meegegeven).
Mijne verbruikt ongeveer 3% per uur aan het dock op standby dit is toch iets te veel lijkt mij. En dit is ongeacht welke instellng voor wifi heb staan. Wifi wel niet helemaal uit natuurlijk dat zal ik ook nog eens proberen.
Met de dual battery widget kun je %verbruik goed zien mocht je die nog niet hebben.
Dat is een mooie, dank je!Zonekill schreef op donderdag 04 augustus 2011 @ 23:09:
[...]
Wil je eens een test doen en tablet aan dock een nacht op standby laten staan en dan kijken hoeveel % er verbruikt is per uur.
Mijne verbruikt ongeveer 3% per uur aan het dock op standby dit is toch iets te veel lijkt mij. En dit is ongeacht welke instellng voor wifi heb staan. Wifi wel niet helemaal uit natuurlijk dat zal ik ook nog eens proberen.
Met de dual battery widget kun je %verbruik goed zien mocht je die nog niet hebben.
Verwijderd
Ik ga hem nu standby zetten. Morgen laat ik wel weten wat hij heeft gedaan vannacht.Zonekill schreef op donderdag 04 augustus 2011 @ 23:09:
[...]
Wil je eens een test doen en tablet aan dock een nacht op standby laten staan en dan kijken hoeveel % er verbruikt is per uur.
Ik gebruik idd de dualbattery widget.
Verwijderd
goede avond ik heb een bug in mijn eee pad mijn vraag is of meerderen dit probleem hebben.
als ik naar bestanbeheer ga en ik wil een document openen via bestandbeheer. ik klik dus op het bestand dan word het scherm dof en gebeurt er verder niks. vervolgens zet ik de pad terug naar de fabrieksinstellingen en download geen apps, doe ik de zelfde handeling, ga dus naar bestanbeheer zoek een document klik erop en dan opent hij hem wel direct in office. nu sluit ik de pad af start hem weer op doe weer het zelfde gebeurt er niks meer her scherm word iets dof en dat is het.
hebben meerderen dit?
gr mark
als ik naar bestanbeheer ga en ik wil een document openen via bestandbeheer. ik klik dus op het bestand dan word het scherm dof en gebeurt er verder niks. vervolgens zet ik de pad terug naar de fabrieksinstellingen en download geen apps, doe ik de zelfde handeling, ga dus naar bestanbeheer zoek een document klik erop en dan opent hij hem wel direct in office. nu sluit ik de pad af start hem weer op doe weer het zelfde gebeurt er niks meer her scherm word iets dof en dat is het.
hebben meerderen dit?
gr mark
Meerdere mensen hebben dit. Ik ook. Tijdens het 'doffe' scherm zou een keuzemenu moeten verschijnen in welke app je het bestand geopend wilt hebben. Deze krijg je niet te zien. Als je je scherm een keer een kwartslag draait en daarna weer terug, krijg je 'm wel weer te zien.Verwijderd schreef op donderdag 04 augustus 2011 @ 23:54:
goede avond ik heb een bug in mijn eee pad mijn vraag is of meerderen dit probleem hebben.
hebben meerderen dit?
gr mark
Verwijderd
Tab aan het dock, en dan gewoon dichtgeklapt op standby verbruikt de mijne 1% per uur.Zonekill schreef op donderdag 04 augustus 2011 @ 23:09:
[...]
Wifi gaat uit wanneer het scherm uit is.
Da's aanzienlijk beter dan voor de RMA, toen zat ik op meer dan 5% per uur.
Als ik jou was vroeg ik gewoon een RMA aan, en ging de dock naar Asus voor reparatie.
Gisteravond bezig geweest met wat testen met MKV files via een upnp servertje.
Ik gebruik Upnplay om media te streamen. Hierbij kan ik zelf een videoplayer uitkiezen die de content moet afspelen. Ik wilde een top gear aflevering testen van 720p. Bij rockplayer stottert het beeld en heb ik veel last van artefacten tijdens het spelen. Veel mensen gebruiken daarom moboplayer, schijnt beter te werken. Echter als ik de moboplayer kies zegt hij can't load (filenaam) file en doet hij verder niks.
Het ligt niet aan het bestandstype. een test met een andere video testfile gaf hetzelfde probleem. Als ik de file op de tab zelf zet speelt hij hem zonder moeite af, maar via upnplay geeft hij steeds de error. Dit doet hij overigens ook bij avi files. Het ligt dus op de een of andere manier aan streaming video??
Vanmorgen heb ik diceplayer trial geprobeerd (3 dagen geldig) deze speelt de mkv's wel af (zonder enige hapering!) alleen doorspoelen vind hij niet leuk... Nu wil ik best wel 2,79 uitgeven voor een goed werkende videoplayer, maar ik heb het idee dat dit allemaal ook met moboplayer zou moeten kunnen.
Wie biedt uitkomst??
Ik gebruik Upnplay om media te streamen. Hierbij kan ik zelf een videoplayer uitkiezen die de content moet afspelen. Ik wilde een top gear aflevering testen van 720p. Bij rockplayer stottert het beeld en heb ik veel last van artefacten tijdens het spelen. Veel mensen gebruiken daarom moboplayer, schijnt beter te werken. Echter als ik de moboplayer kies zegt hij can't load (filenaam) file en doet hij verder niks.
Het ligt niet aan het bestandstype. een test met een andere video testfile gaf hetzelfde probleem. Als ik de file op de tab zelf zet speelt hij hem zonder moeite af, maar via upnplay geeft hij steeds de error. Dit doet hij overigens ook bij avi files. Het ligt dus op de een of andere manier aan streaming video??
Vanmorgen heb ik diceplayer trial geprobeerd (3 dagen geldig) deze speelt de mkv's wel af (zonder enige hapering!) alleen doorspoelen vind hij niet leuk... Nu wil ik best wel 2,79 uitgeven voor een goed werkende videoplayer, maar ik heb het idee dat dit allemaal ook met moboplayer zou moeten kunnen.
Wie biedt uitkomst??
Bedankt. Tja, ik zal nog wat proberen of er toch niet instellingen of apps zijn die de 3% per uur verbruik veroorzaken, maar anders moet ik hem ook maar opsturen.Verwijderd schreef op vrijdag 05 augustus 2011 @ 07:40:
[...]
Tab aan het dock, en dan gewoon dichtgeklapt op standby verbruikt de mijne 1% per uur.
Wifi gaat uit wanneer het scherm uit is.
Da's aanzienlijk beter dan voor de RMA, toen zat ik op meer dan 5% per uur.
Als ik jou was vroeg ik gewoon een RMA aan, en ging de dock naar Asus voor reparatie.
Met welk serienummer begint jou dock en/of tablet B5 of B6? Ik heb B6 dock en tablet.
Mx video player misschien?Shodan schreef op vrijdag 05 augustus 2011 @ 08:12:
Gisteravond bezig geweest met wat testen met MKV files via een upnp servertje.
Wie biedt uitkomst??
Kan ik eens proberen, maar ik wil eigenlijk weten waarom moboplayer het niet doet?? Moboplayer is ad free, MX video player niet. Ik kan mijn probleem trouwens nergens op het net vinden, erg typisch
heb je voor moboplayer wel de juiste codecpack geïnstalleerd?
hier speelt moboplayer mkv's (en avi's) via upnplay (en lokaal) namelijk prima af
hier speelt moboplayer mkv's (en avi's) via upnplay (en lokaal) namelijk prima af
Ja ik heb de codecs geinstalleerd. Ik ga bij thuiskomst alles eens uninstallen (zowel moboplayer als upnplay als de codecs) en opnieuw installeren, mogelijk lost dat het een en ander op
Ik ben weer terug van Prime! 1.7 (HC 3.2) naar Prime! 1.6r2 (HC 3.1). Ik heb geen oplossing gevonden voor dat irritante compass probleem in spelletjes en Google Maps, de muziek app laat alle foto's van de albumart continu knipperen en ik had een extreem grote batterydrain, ook al werkte mijn energiebespaarstand wel goed (tablet B50 en dock B70).
Verder had ik ook geen grote positieve zaken ontdekt om hem te behouden. Prime! 1.6r2 werkte eigenlijk vlekkeloos, dus voorlopig ben ik weer terug. Voor de zekerheid even een complete wipe gedaan, zodat ik helemaal clean ben begonnen. Hiervoor had ik verschillende versies over elkaar heen geflashed, wat verder wel prima werkte, maar dit geeft toch een beter gevoel.
Wat ik direct merkte aan het scrollen van de tabs en in het menu: Een statische achtergrond zorgt ervoor dat alles extreem snel en soepel loopt. Ik had namelijk even een live achtergrond geinstalleerd en alles haperde toch wel. Nu weer terug naar een simpel plaatje en alles scrollt weer extreem snel!
Overclocken laat ik ook even zitten, want ik heb echt het gevoel dat hij al extreem snel werkt. Misschien toch voortaan maar wipen en dan pas flashen. Maar goed, dat is het gevoel.
Verder had ik ook geen grote positieve zaken ontdekt om hem te behouden. Prime! 1.6r2 werkte eigenlijk vlekkeloos, dus voorlopig ben ik weer terug. Voor de zekerheid even een complete wipe gedaan, zodat ik helemaal clean ben begonnen. Hiervoor had ik verschillende versies over elkaar heen geflashed, wat verder wel prima werkte, maar dit geeft toch een beter gevoel.
Wat ik direct merkte aan het scrollen van de tabs en in het menu: Een statische achtergrond zorgt ervoor dat alles extreem snel en soepel loopt. Ik had namelijk even een live achtergrond geinstalleerd en alles haperde toch wel. Nu weer terug naar een simpel plaatje en alles scrollt weer extreem snel!
Overclocken laat ik ook even zitten, want ik heb echt het gevoel dat hij al extreem snel werkt. Misschien toch voortaan maar wipen en dan pas flashen. Maar goed, dat is het gevoel.
-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-
Zijn er ook mensen die kunnen checken of de HTC desire het als diskdrive doet?
Met kabel aangesloten beide USB poorten geprobeerd, maar ik kan hem niet benaderen..
Maak ik wat leuke foto's, kan ik ze niet uitlezen.
hij word gewoonweg niet opgepikt door de TF als ik diskdrive selecteer op de desire.
Zijn er meer mensen die dit kunnen bevestigen?
Met kabel aangesloten beide USB poorten geprobeerd, maar ik kan hem niet benaderen..
Maak ik wat leuke foto's, kan ik ze niet uitlezen.
hij word gewoonweg niet opgepikt door de TF als ik diskdrive selecteer op de desire.
Niet alle mkv's spelen soepel af op de transformer. Als iemand roept dat mkv's wel goed afspelen zegt dat nog niets. Mkv is een container, het ligt er dus aan welke codecs en welk profile gebruikt is in de mkv. Het high profile wil nog wel eens voor hapering zorgen. Op XDA is er genoeg over te vinden:Shodan schreef op vrijdag 05 augustus 2011 @ 09:35:
Kan ik eens proberen, maar ik wil eigenlijk weten waarom moboplayer het niet doet?? Moboplayer is ad free, MX video player niet. Ik kan mijn probleem trouwens nergens op het net vinden, erg typisch
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1060825
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1203590
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1199384
I don't need to "Get a Life." I'm a Gamer. I 've lots of Lives !
Hier precies hetzelfde. Heb toen even het SD kaartje uit de Desire gehaald en in de TF gestopt om de foto's over te zetten. Misschien nog eens proberen via bluetooth, maar USB lijkt niet te werken.BAMMER schreef op vrijdag 05 augustus 2011 @ 10:50:
Zijn er ook mensen die kunnen checken of de HTC desire het als diskdrive doet?
Maak ik wat leuke foto's, kan ik ze niet uitlezen.![]()
Elke 720p mkv high profile speelt de TF af sinds HC3.1. Alleen ac3 is een probleem voor vrijwel alle players, waardoor je alsnog moet encoden, echter alleen om het ac3 geluid om te zetten naar aac. Video zou je untouched kunnen laten.Caveman schreef op vrijdag 05 augustus 2011 @ 10:56:
[...]
Niet alle mkv's spelen soepel af op de transformer. Als iemand roept dat mkv's wel goed afspelen zegt dat nog niets. Mkv is een container, het ligt er dus aan welke codecs en welk profile gebruikt is in de mkv. Het high profile wil nog wel eens voor hapering zorgen. Op XDA is er genoeg over te vinden:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1060825
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1203590
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1199384
Het goede nieuws is dat Dice Player wel overweg kan met ac3 geluid. Deze speelt mkv's wel af!
Probleem met films is dat de bestandsgrootte vaak te groot is, waardoor ik zelf nog wel alles omzet naar mp4. Probeer de trial van Dice player maar eens uit met een gedownloade serie ofzo. Dit werkt gewoon.
Ook ik heb de TF nu enkele dagen... Briljant apparaat...
Alleen die browser?? Blijft maar crashen. dramatisch... (zie ook bug bij google: http://code.google.com/p/android/issues/detail?id=15144 is al een issue sinds maart!!).
Internetten is simpelweg niet handig op de TF... en laat dat nu juist zijn waar je een tablet het meest voor gebruikt! (ik wel iig)... Meer mensen dit probleem? Hoop dat het wel heel snel gefixt wordt, want dit is toch wel een enorm minpunt!
Alleen die browser?? Blijft maar crashen. dramatisch... (zie ook bug bij google: http://code.google.com/p/android/issues/detail?id=15144 is al een issue sinds maart!!).
Internetten is simpelweg niet handig op de TF... en laat dat nu juist zijn waar je een tablet het meest voor gebruikt! (ik wel iig)... Meer mensen dit probleem? Hoop dat het wel heel snel gefixt wordt, want dit is toch wel een enorm minpunt!
hier stond iets interessants, maar het is even weg...
Ik gebruik de Dolphin for Pad browser. Daar ben ik erg tevreden over en typ ik dit bericht nu ook mee. Misschien moet je die of een andere dan de stock browser eens uitproberen.kazz1980 schreef op vrijdag 05 augustus 2011 @ 12:32:
Ik vind de stockbrowser ook niet echt prettig. Daarom werk ik vooral met opera mobile en soms met dolphin tablet.
Doordat er zo veel alternatieven zijn zie ik de bugs van de stockbrowser ook niet echt als een probleem.
Doordat er zo veel alternatieven zijn zie ik de bugs van de stockbrowser ook niet echt als een probleem.
@Zamorano: thnx voor de test.
Goed, dus ik zet mijn,htc desire in diskdrive mode via de usb kabelen het werkt niet... wateen sjakies!
Via bluetooth alles maar overgezet.
Het blijft idioot, dat ze dat niet werkend hebben, 2 android devices met elkaar.
Goed, dus ik zet mijn,htc desire in diskdrive mode via de usb kabelen het werkt niet... wateen sjakies!
Via bluetooth alles maar overgezet.
Het blijft idioot, dat ze dat niet werkend hebben, 2 android devices met elkaar.
[ Voor 6% gewijzigd door BAMMER op 05-08-2011 13:35 ]
doe ik ook vaak opera maar zelden, maar dolphin gebruikt ik heel vaak, die is echt snel!!!Wybo schreef op vrijdag 05 augustus 2011 @ 12:47:
Ik vind de stockbrowser ook niet echt prettig. Daarom werk ik vooral met opera mobile en soms met dolphin tablet.
sneller als de browser van mn pc
Browsers die je kunt proberen. Probleem is dat elke browser zo zijn voor en nadelen heeft.kazz1980 schreef op vrijdag 05 augustus 2011 @ 12:32:
Opera
Firefox
Dolphin
Maxthon
Ik heb alleen de eerste 3 in gebruik.
Ik heb ook de eerste 3 (alleen van Dolphin de pad versie) in gebruik maar blijf ondanks de nukken van de stockbrowser toch steeds bij de stockbrowser terug komen.Zonekill schreef op vrijdag 05 augustus 2011 @ 13:50:
[...]
Browsers die je kunt proberen. Probleem is dat elke browser zo zijn voor en nadelen heeft.
Opera
Firefox
Dolphin
Maxthon
Das de verkeerde Dolphin versie.Zonekill schreef op vrijdag 05 augustus 2011 @ 13:50:
[...]
Browsers die je kunt proberen. Probleem is dat elke browser zo zijn voor en nadelen heeft.
Opera
Firefox
Dolphin
Maxthon
Deze moet je hebben voor tablets.
IMHO ook de beste browser voor de TF.
Ik snap het niet helemaal. Bij mij crasht hij amper. Ik gebruik alleen maar de stock broweser op de default rom (met root patch).kazz1980 schreef op vrijdag 05 augustus 2011 @ 12:32:
Alleen die browser?? Blijft maar crashen. dramatisch...
Ik heb net de dock binnen. Is er een methode om hoover over teksten te zien op websites? (heb de 3.2 updte nog niet binnen.)
Ja gebruik ook vrijwel alleen de stockbrowser. Bij mij crasht ie na de voorlaatste update ook bijna niet meer. Ik heb nog android 3.1.kwiebus schreef op vrijdag 05 augustus 2011 @ 13:57:
[...]
Ik heb ook de eerste 3 (alleen van Dolphin de pad versie) in gebruik maar blijf ondanks de nukken van de stockbrowser toch steeds bij de stockbrowser terug komen.
- Chaoss
- Registratie: December 2000
- Laatst online: 18:35
kvin de stockbrowser ook de mooiste/handigste layout hebben etc. heb na de 3.2 update nog geen crashes gehad. Opera mobile heb ik er voor nood gevallen om maar die vindt ik minder handig/lekker werken dan de stock.
ik kan trouwens met de filmpjes van mijn fotocamera (panasonic TZ5) geen goed geluid krijgen, het klinkt echt beroerd met veel gekraak en lawaai met hier en daar een herkenbaar geluidje kheb de .mov's met moboplayer en rockplayer geprobeerd maar beide hebben dat vernaggelde geluid.
ik kan trouwens met de filmpjes van mijn fotocamera (panasonic TZ5) geen goed geluid krijgen, het klinkt echt beroerd met veel gekraak en lawaai met hier en daar een herkenbaar geluidje kheb de .mov's met moboplayer en rockplayer geprobeerd maar beide hebben dat vernaggelde geluid.
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
Nu ja.. er schijnen toch héél veel mensen te zijn die browser crashes hebben binnen Honeycomb.... Ergste is de stock browser... maar ook binnen Opera, Firefox en Dolphin heb ik crashes... Bij de laatste het minst. maar ideaal is het nog altijd niet! De browser gaat dan simpelweg ineens uit...Geen foutmelding of niets. En lijkt vrij random te zijn... Want een volgende keer gaat het met exact dezelfde site dan wel weer goed. Verder heb ik ook problemen met enkele sites. Met name hotmail is een ramp! (ik probeer mijn partner nog altijd te overtuigen om toch eens de overstap naar gmail te maken... maar tot die tijd is dit een issue). Ook de site van H&M gaat niet soepel... vaak crashes... maar soms dan ineens weer heel lang geen enkel probleem. En internet lijkt verder ook erg traag te zijn in vergelijk met de laptop... Dus al met al ben ik niet echt te spreken over de kwaliteit van internetten op de TF... 
Wel vreemd dat dat dan dus ook nog weer per apparaat verschilt hoe soepel het wel/niet loopt! Overigens is het na de laatste update wel beduidend beter geworden.... Daarvoor was het echt om de paar minuten raak. Nu ja... hopen dat het bij een volgende update dan echt gefixt is...
Wel vreemd dat dat dan dus ook nog weer per apparaat verschilt hoe soepel het wel/niet loopt! Overigens is het na de laatste update wel beduidend beter geworden.... Daarvoor was het echt om de paar minuten raak. Nu ja... hopen dat het bij een volgende update dan echt gefixt is...
[ Voor 29% gewijzigd door kazz1980 op 05-08-2011 15:37 ]
hier stond iets interessants, maar het is even weg...
Nee, en die zal er onder Honeycomb ook nooit komen waarschijnlijk. De muis "bestaat" namelijk helemaal niet binnen Honeycomb. Je kan de cursus dan ook zien als een soort extra layer en op het moment dat je klikt, denkt de tablet gewoon dat je het scherm aanraakt.Wybo schreef op vrijdag 05 augustus 2011 @ 14:18:
Ik heb net de dock binnen. Is er een methode om hoover over teksten te zien op websites? (heb de 3.2 updte nog niet binnen.)
Ok, balen. Thanks for the info
Iets met een snelle pc/ssd etc geen zin meer om alles op te schrijven :o
Vanochtend was de status 'repaired - ready for shipping', en 5 minuten geleden stond er een tracking nummer van DHL, mijn dock is dus nu onderweg naar huis. En dat alles binnen 5 dagen, top!Pierre_nr1 schreef op dinsdag 02 augustus 2011 @ 15:35:
Mijn dock is gisteren eind van de middag door DHL opgehaald, vanochtend vroeg was ie al in Tsjechië gearriveerd, en de status staat ook al op 'repairing'. Ongelooflijk snel zeg!
Sinds ik bij "Mijn locatie" alle vinkjes uit heb gezet is mijn batterijduur veel beter geworden. Eerst stond hij vaak nog aan en had hij een wifi verbinding tewijl hij eigenlijk uit zou moeten staan.
Misschien help dit ook bij andere mensen? Verder ben ik heel erg teveden met de transformer!
Misschien help dit ook bij andere mensen? Verder ben ik heel erg teveden met de transformer!
Dat klopt niet. In de stock browser en dolphin hd heb je wel degelijk een hoover effect. Zo kan ik bijvoorbeeld de sub-menu van tweakers.net zien._gibeon_ schreef op vrijdag 05 augustus 2011 @ 16:11:
[...]
Nee, en die zal er onder Honeycomb ook nooit komen waarschijnlijk. De muis "bestaat" namelijk helemaal niet binnen Honeycomb. Je kan de cursus dan ook zien als een soort extra layer en op het moment dat je klikt, denkt de tablet gewoon dat je het scherm aanraakt.
Ik wordt niet echt vrolijk van 3.2. Na de update was tijdens het klikken van een link van bijvoorbeeld een pdf of een market link open met verdwenen waardoor de scherm zwart bleef en niets deed. Na een keer opstarten deed het weer. Nu weer niet na enkele opstarten poging niet. Ik krijg ook het idee dat de tf langzamer werkt soms moet ik wel eens een paar tikken op het scherm voordat hij reageert.
Ik word er zo langzamer hand gek van wanneer komen ze met een echte goede update?
Ik word er zo langzamer hand gek van wanneer komen ze met een echte goede update?
Haha heb ik dus al die tijd de verkeerde gebruiktZamorano schreef op vrijdag 05 augustus 2011 @ 13:59:
[...]
Das de verkeerde Dolphin versie.
Deze moet je hebben voor tablets.
IMHO ook de beste browser voor de TF.
Ebuddy werkt niet meer sinds 3.2, hij start wel op maar verdwijnt in achtergrond om dan als je hem opent ff 0.1 sec te laten zien en weg is ie weer.
Gisteren docking opgegeven voor RMA bij Asus, vanmorgen al gelijk 2 mails waaronder DHL dat ie maandag opgehaald wordt, snelle service, beter dan bij de meeste grote lijkt me.
Nu alleen nog die batterij drain zien weg te krijgen, 8 uur haal ik nog niet met in standby bij wijze van spreken zucht.
Gisteren docking opgegeven voor RMA bij Asus, vanmorgen al gelijk 2 mails waaronder DHL dat ie maandag opgehaald wordt, snelle service, beter dan bij de meeste grote lijkt me.
Nu alleen nog die batterij drain zien weg te krijgen, 8 uur haal ik nog niet met in standby bij wijze van spreken zucht.
Excuus, daar heb je helemaal gelijk in.... Ik vraag me af sinds wanneer dat is, of dat ik gewoon valse informatie heb verzonnen.MekZi schreef op vrijdag 05 augustus 2011 @ 20:42:
[...]
Dat klopt niet. In de stock browser en dolphin hd heb je wel degelijk een hoover effect. Zo kan ik bijvoorbeeld de sub-menu van tweakers.net zien.
Hebben mensen hier ook last van dat je in de stock browser met android 3.2 en instant (google) aan wanneer je naar bv tweakers.net gaat dat je de pagina even ziet en dan weer terug gaat naar google.nl. Heb google instant maar uitgezet, is toch maar irritant wanneer je de dock niet gebruikt en de helft van je scherm wordt gevuld door de toetsenbord.
Ik wil RECHTSTREEKS printen vanaf mijn Transformer met dock naar een printer, het zij via usb het zij wireless. Heb dit, ook na veel zoeken op internet, niet voor elkaar gekregen, heeft iemand een goede tip?
via de cloud is geen optie want die printer staat (in een vakantiekamp) direct naast mijn transformer, en een andere pc / laptop is daar niet voorhanden.
via de cloud is geen optie want die printer staat (in een vakantiekamp) direct naast mijn transformer, en een andere pc / laptop is daar niet voorhanden.
Neem het leven niet te serieus; je overleeft het toch niet!
Rechtstreeks via USB printen is mij alleen gelukt met een dualboot installatie van Ubuntu. Als ik iets wil printen/scannen herstart ik in Ubuntu, voor de rest gebruik ik gewoon Honeycomb. Allesbehalve ideaal natuurlijk, maar het is de enige werkende manier die ik heb kunnen vinden...
Voor direct printen vanaf je transformer zou je eens kunnen kijken naar PrinterShare. Te vinden in de market en gratis te testen. Het komt er niet altijd zo goed uit als via de PC maar je krijgt (bijna) alles wel op papier hiermee (mail, web, etc.).
Met de app Sixaxis Controller mijn (hiervoor speciaal aangeschafte
) PlayStation controller via bluetooth kunnen 'aansluiten'. Kost €1,19 en je hebt root nodig. Tablet via HDMI op m'n televisie aangesloten en met draadloze controller zittend op de bank PSX game Oddworld Abe's Oddysee aan het spelen. Heb ik nou een tablet gekocht of een heuse spelcomputer? 
Filmpje van hetzelfde, maar dan met de Galaxy S: YouTube: Sixaxis & DualShock 3 on Android - YouTube
Edit: Waarschijnlijk zal eenzelfde app binnenkort gratis beschikbaar worden gemaakt door de developer van de app WiimoteController. Bron: YouTube: Sixaxis on Android - YouTube
Filmpje van hetzelfde, maar dan met de Galaxy S: YouTube: Sixaxis & DualShock 3 on Android - YouTube
Edit: Waarschijnlijk zal eenzelfde app binnenkort gratis beschikbaar worden gemaakt door de developer van de app WiimoteController. Bron: YouTube: Sixaxis on Android - YouTube
[ Voor 18% gewijzigd door bllb op 06-08-2011 11:03 ]
Ga ik net naar de android market (app), zie ik op de eerste pagina een sectie "uitgelicht voor tablets" staan. Is dit nieuw, of is het me nooit eerder opgevallen? Het is wel handig in ieder geval.
Dit viel mij gisteren ook op. Dit is nieuw paar dagen geleden was dit nog niet het geval.
Het is wel handig.
Het is wel handig.
Ook raar, als ik ik op Agenda druk staat er "De app is niet geïnstalleerd"???
Net terug van de winkel, kon het niet laten om de Transformer mee te nemen. In de oplader gezet en er was meteen een melding voor de update naar 3.2. Serienummer begint met B70, en Android 3.1 staat geinstalleerd. Hij zit nu in de lader en ff wachten tot hij op 100% zit. (laadkabel is wel erg kort zeg).
| Youtube |
Voor diegene die hun.mkv bestanden transcoden, maar de videobestanden op de transformer niet 100% soepel kunnen laten afspelen, kun je Arcsoft Media Converter 7 proberen. Ik heb een Top Gear aflevering laten transcoden met als output de instellingen voor een Xbox 360. Eenmaal op de TF speelde die super soepel af. Geen haperingen, niets. Zelfs niet in snelle scènes.
Pluspunt: dit programma gebruikt als een van de weinige Quick Sync. Dus als je een Sandy Bridge processor hebt, kun je nog sneller transcoden. Een Top Gear (1.2GB) aflevering is hiermee ongeveer in 10 minuten volledig omgezet.
Pluspunt: dit programma gebruikt als een van de weinige Quick Sync. Dus als je een Sandy Bridge processor hebt, kun je nog sneller transcoden. Een Top Gear (1.2GB) aflevering is hiermee ongeveer in 10 minuten volledig omgezet.
O ja, dat is mij nog niet opgevallen. Alleen jammer dat je niet meer kunt zien.Waltie schreef op zaterdag 06 augustus 2011 @ 12:45:
Ga ik net naar de android market (app), zie ik op de eerste pagina een sectie "uitgelicht voor tablets" staan. Is dit nieuw, of is het me nooit eerder opgevallen? Het is wel handig in ieder geval.
Don't forget the Cloud is just someone else's computer
Bedankt, voor zover ik het kan zien kan je hiermee alleen via wifi, niet via usb printen, heb dus een vriend met een wifi-printer en een android-tablet gevraagd dit te testen voor ik voor de kat zijn viool een wifi-printer aanschaf terwijl ik een goede usb-printer heb.symp schreef op zaterdag 06 augustus 2011 @ 10:33:
Voor direct printen vanaf je transformer zou je eens kunnen kijken naar PrinterShare. Te vinden in de market en gratis te testen. Het komt er niet altijd zo goed uit als via de PC maar je krijgt (bijna) alles wel op papier hiermee (mail, web, etc.).
Neem het leven niet te serieus; je overleeft het toch niet!
Thanks, hier ga ik direct even mee testen. Ik heb af en toe dus nog wel last van haperingen bij extreem snelle scenes. Dit heb ik met elke player die ik tot nu toe gebruikt heb (Diceplayer, Mvideoplayer en de stock player). Echter lijkt het bij mij op een buffer, want als ik even terugspoel en opnieuw speel is er geen hapering meer. Maar het zou inderdaad fijn zijn als de films altijd soepel lopen zonder haperingen.Aurora1110 schreef op zaterdag 06 augustus 2011 @ 15:50:
Voor diegene die hun.mkv bestanden transcoden, maar de videobestanden op de transformer niet 100% soepel kunnen laten afspelen, kun je Arcsoft Media Converter 7 proberen. Ik heb een Top Gear aflevering laten transcoden met als output de instellingen voor een Xbox 360. Eenmaal op de TF speelde die super soepel af. Geen haperingen, niets. Zelfs niet in snelle scènes.
- Chaoss
- Registratie: December 2000
- Laatst online: 18:35
Heeft Friend me ook een widget? Want ik zoek een faceboek app met widget.Darkfreak schreef op dinsdag 02 augustus 2011 @ 11:51:
[...]
Ik gebruik Friend Me.
Als je Friend Caster gebruikt worden alle Friend Caster berichten door FB in een groep geplaatst (net als twitter bericht e.d.)
Daardoor raken oudere updates "kwijt" (omdat ze gegroepeerd worden en niet meer zichtbaar zijn).
Als je ook nog eens vrienden hebt die ook Friend Caster gebruiken (Zoals ik) worden alle berichten van jou en je vrienden die het ook gebruiken gewoon in één groep gegooid.
Zeer vervelend als je mij vraagt.
Friend Me heeft dat niet.
Het niet aanwezig zijn van Pages, Places en soms een bug met notifications neem ik dan op de koop toe.
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
Dit topic is gesloten.
![]()