• Zonekill
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 02-02 17:11
Ik weet het niet meer.. mijne blijft maar 3%/uur drain houden. Als ik via de power knop op standby zet en even wacht dan kan ik hem niet meer wekken via toets of touchpad. Als ik op standby zet en dan dichtklap even wacht en dan weer openklap gaat ie meteen aan. Waarom is dat?! Is dat bij die van jullie ook zo?

Laat vannacht nog eens op standby met wifi helemaal uit. Anders moet ik maar 3.2 installeren mischien dat dat de drain oplost. Mocht dat ook niet werken dan ga ik maar terug naar de winkel kijken of ze daar een B7o dock hebben om te testen of die minder drain heeft.

• DrNizeGuy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 26-12 06:11
Zonekill schreef op zaterdag 06 augustus 2011 @ 17:03:
Ik weet het niet meer.. mijne blijft maar 3%/uur drain houden. Als ik via de power knop op standby zet en even wacht dan kan ik hem niet meer wekken via toets of touchpad. Als ik op standby zet en dan dichtklap even wacht en dan weer openklap gaat ie meteen aan. Waarom is dat?! Is dat bij die van jullie ook zo?

Laat vannacht nog eens op standby met wifi helemaal uit. Anders moet ik maar 3.2 installeren mischien dat dat de drain oplost. Mocht dat ook niet werken dan ga ik maar terug naar de winkel kijken of ze daar een B7o dock hebben om te testen of die minder drain heeft.
Dat hoort zo. Als je bij instellingen - scherm - batterij bespaar stand van dock hebt aangevinkt, hoort je tablet niet meer aan te gaan op toets aanslagen. Als dit wel zo zou zijn heb je de "oude" versie die dus niet goed is.
Dat het beeld aan gaat bij het openklappen klopt ook.
Alleen die drain is natuurlijk niet best. Ik weet niet waar je het gekocht heb, maar je kan terug gaan en direct om een nieuwe vragen. Dat is sneller dan een RMA. En anders opsturen.

• pimjai
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 02-12 22:39
Prince666 schreef op zaterdag 06 augustus 2011 @ 14:47:
Ook raar, als ik ik op Agenda druk staat er "De app is niet geïnstalleerd"???
Had ik ook na de 3.2 update, de agenda startte nog wel vanuit de app drawer, maar niet meer via de shortcut op het homescreen, gewoon een nieuwe shortcut gemaakt, en was weer opgelost.

• mike123
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 01:27
Prince666 schreef op zaterdag 06 augustus 2011 @ 14:47:
Ook raar, als ik ik op Agenda druk staat er "De app is niet geïnstalleerd"???
Had ik gisteren ook. Dat is alleen met het icoontje op het normale scherm. Als je die weggooit en je klikt bovenin op apps en je sleept daarna de agenda weer naar je normale startscherm dan werkt het weer.
Zo was het in iedergeval bij mij.

• BushWhacker
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 22-12 19:02

BushWhacker

developer

DrNizeGuy schreef op zaterdag 06 augustus 2011 @ 17:15:
[...]

Dat hoort zo. Als je bij instellingen - scherm - batterij bespaar stand van dock hebt aangevinkt, hoort je tablet niet meer aan te gaan op toets aanslagen. Als dit wel zo zou zijn heb je de "oude" versie die dus niet goed is.
Dat het beeld aan gaat bij het openklappen klopt ook.
Alleen die drain is natuurlijk niet best. Ik weet niet waar je het gekocht heb, maar je kan terug gaan en direct om een nieuwe vragen. Dat is sneller dan een RMA. En anders opsturen.
Ik heb een B50. Idd iets van 5% per uur. Als de tablet undocked is, dan gebruikt de tablet minder dan 1 % per uur.
Na de vakantie ook maar RMA-en. Ik zie er nu al tegenop om de dock te missen.........

Freedom FttH - EdgeRouter 4 SFP - OnePlus 8T - Debian - Home Assistant

• Prince666
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 18-12 13:31
mike123 schreef op zaterdag 06 augustus 2011 @ 18:11:
[...]

Had ik gisteren ook. Dat is alleen met het icoontje op het normale scherm. Als je die weggooit en je klikt bovenin op apps en je sleept daarna de agenda weer naar je normale startscherm dan werkt het weer.
Zo was het in iedergeval bij mij.
Bedankt dat was de oplossing, had ik zelf nog helemaal niet aan gedacht 8)7

• LithoMan
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 26-12 14:43

LithoMan

Toemaar

Ik heb 8% drain verlies in 25 uur tijd als Dock en Transformer op stand-by staan. Dat is toch wel netjes als ik hier leest dat anderen veel meer drain hebben?

Intel Pro Kit NUC ANH i7 Intel Core 1360P 32GB 1TB Samsung 980Pro / Dell U2518D / Samsung S23 Ultra / Samsung Watch 6 classic 47mm LTE / Samsung Tab 8 Ultra

• msmilde
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 18-10-2022
ik had ook en behorlijke drain, bleek dat google maps op de achtergrond van alles aan het doen was... lang leve de gefixte accugebruik instellingen

• Michie23
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 10:45
Niet 123 kunnen vinden in de zoekfunctie maar hoe speel ik Silverlight af?

• Smarron
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09:44
Michie23 schreef op zaterdag 06 augustus 2011 @ 19:52:
Niet 123 kunnen vinden in de zoekfunctie maar hoe speel ik Silverlight af?
Niet.

Mocht je toevallig een iets van uitzending gemist willen kijken, moet je de site instellen op Flash.

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

Verwijderd

Smarron schreef op zaterdag 06 augustus 2011 @ 20:15:
[...]
Niet.

Mocht je toevallig een iets van uitzending gemist willen kijken, moet je de site instellen op Flash.
Of dolphin installeren en de agent op ipad instellen de ipad versie van de website doet he ook op de tf (staat ook ergens eerder in dit topic

• Zonekill
msmilde schreef op zaterdag 06 augustus 2011 @ 19:29:
ik had ook en behorlijke drain, bleek dat google maps op de achtergrond van alles aan het doen was... lang leve de gefixte accugebruik instellingen
Waar kan ik dat zien of google maps veel in de achtergrond aan het doen is?

Verwijderd

Hoi. Sinds een maand of twee ben ik ook in het bezit van een TF 36GB zonder dock uit de B60 serie. Ik ben er echt super blij mee. Ik heb inmiddels dit hele topic én die over de accessoires gelezen en voor alle nieuwe TF gebruikers met weinig tablet ervaring vind ik dit echt een aanrader. Laat je niet ontmoedigen door het slechte nieuws en oordeel zelf over je eigen apparaat. Het mijne werkt tot nu toe echt probleemloos. Geen lags (ook hier niet) geen drain, geen backlight bleeding. M.a.w. het kan dus écht! Een goed apparaat kopen!

Ik heb van dit forum al héél veel geleerd maar er blijven nog steeds een paar vragen. Ik probeer ook een uitzending gemist te bekijken en zelfs met de Ipad instelling lukt het me niet. (Zou dit dan mijn 1e probleem worden? ;-) ) Ik begrijp niet wat er wordt bedoeld met 'instellen op flash'. Kan en wil iemand me daar mee helpen? Tnx alvast!

• Smarron
http://beta.uitzendinggemist.nl/

En dan bij instellingen (rechtsbovenin) kiezen voor Flash.

• maniak
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10:11
Ready for Shipping
8)

Ik had niet verwacht dat in zo'n korte tijd ik zo gehecht kon raken aan een tablet, zeker een ding zonder een Windows OS..

• BartusKN.nl
  • Laatst online: 21-12 11:23
Ik ben tijdje op vakantie gegaan, is er intussen al een update geweest om wel .mkv af te kunnen spelen met AC3 ??

• Smarron
BartusKN.nl schreef op zondag 07 augustus 2011 @ 09:49:
Ik ben tijdje op vakantie gegaan, is er intussen al een update geweest om wel .mkv af te kunnen spelen met AC3 ??
Diceplayer will do the trick. :)

• BartusKN.nl
Thanks, ben nu intussen eerst MX Video Player aan het installeren. Heb tot op heden nog geen een app hoeven kopen, heb ook geen cc of paypal account.

edit. Werkt dus ook niet naar behoren, net Breaking.Bad.S02E07.720p.BluRay.x264-EbP Beeld gaat super en audio laat het afweten. Tenzij ik hem in SW decoding zet, maar dan is beeld bagger.

Afbeeldingslocatie: http://www.bartuskn.nl/Fotos/breakingbad.jpg

[ Voor 21% gewijzigd door BartusKN.nl op 07-08-2011 10:51 ]

• Pierre_nr1
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 00:13
BartusKN.nl schreef op zondag 07 augustus 2011 @ 10:32:
[...]

Thanks, ben nu intussen eerst MX Video Player aan het installeren. Heb tot op heden nog geen een app hoeven kopen, heb ook geen cc of paypal account.

edit. Werkt dus ook niet naar behoren, net Breaking.Bad.S02E07.720p.BluRay.x264-EbP Beeld gaat super en audio laat het afweten. Tenzij ik hem in SW decoding zet, maar dan is beeld bagger.

[afbeelding]
Dice Player (je moet er inderdaad voor betalen) is de oplossing hiervoor. Het speelt het video-gedeelte d.m.v. HW-decoding, en de AC3 SW-decoding. Hierdoor heb je prima beeld EN geluid.

Ja kan je wel afvragen waarom andere applicaties dat ook niet gewoon kunnen.

• BartusKN.nl
Pierre_nr1 schreef op zondag 07 augustus 2011 @ 11:52:
[...]

Dice Player is de oplossing hiervoor. Het speelt het video-gedeelte d.m.v. HW-decoding, en de AC3 SW-decoding. Hierdoor heb je prima beeld EN geluid.

Heb de Trial gepakt van DicePlayer maar die kan deze ook niet afspelen, beeld wel (soms wat happerig) maar geluid enkel in SW-mode. Kan niet vinden waar je gesplitst decoderen kan instellen.

• Pierre_nr1
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 00:13
BartusKN.nl schreef op zondag 07 augustus 2011 @ 11:54:
[...]

Heb de Trial gepakt van DicePlayer maar die kan deze ook niet afspelen, beeld wel (soms wat happerig) maar geluid enkel in SW-mode. Kan niet vinden waar je gesplitst decoderen kan instellen.
Kan je ook niet instellen, is een default instelling.

• Smarron
BartusKN.nl schreef op zondag 07 augustus 2011 @ 11:54:
[...]

Hmm, dat vind ik wel vreemd. Hier spelen mijn series wel gewoon goed af met beeld en geluid.

Toch zet ik ze zelf wel om naar mp4, kleinere filesize en ondertitels willen gewoon niet lukken met mkv's. 1x instellen in Handbrake en een batch aanmaken van het hele seizoen en dan hoef je enkel te wachten. En ik heb redelijk veel geduld en genoeg andere dingen te doen, waardoor ik dat niet zo erg vindt.

• msmilde
Zonekill schreef op zaterdag 06 augustus 2011 @ 22:13:
[...]

Waar kan ik dat zien of google maps veel in de achtergrond aan het doen is?
instellingen / apps / accugebruik

als blijk dat er veel % naar maps gaat terwijl je dat niet bewust gebruikte.

instellingen/ apps/ actieve services en dan Maps aanklikken in het lijstje

Verwijderd

Smarron schreef op zaterdag 06 augustus 2011 @ 23:42:
http://beta.uitzendinggemist.nl/

En dan bij instellingen (rechtsbovenin) kiezen voor Flash.
Dank je wel voor je reactie Smarron maar ik zie al wel dat ik wat specifieker had moeten zijn. Ik wil iets van uitzendinggemist op rtl 5 bekijken. Ik heb het geprobeerd op de manier die jij beschreef maar dat lukte me dus niet. Silverlight laat zich niet verdringen :? Misschien nog andere suggesties?

• Smarron
Verwijderd schreef op zondag 07 augustus 2011 @ 13:33:
Dank je wel voor je reactie Smarron maar ik zie al wel dat ik wat specifieker had moeten zijn. Ik wil iets van uitzendinggemist op rtl 5 bekijken. Ik heb het geprobeerd op de manier die jij beschreef maar dat lukte me dus niet. Silverlight laat zich niet verdringen :? Misschien nog andere suggesties?
Ah, dat wist ik niet. Uiteraard hier ook een oplossing voor:

http://rtl.ksya.net/

Dit is RTL Gemist welke het zou moeten doen op je TF.

• Knul
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 24-12 11:09
Ik ben al een aardig tijdje geintresseerd in de Transformer, en dan met name voor schoolwerk. Ik heb nu een 16" laptop met een accuduur van 10 minuten dus er moet sowieso iets nieuws komen, maar ik ben aan het twijfelen tussen een netbook (met de nieuwe AMD cpu's) of een Transformer met dock.

De kwaliteit van het toetsenbord heb ik bij de MM al kunnen testen, en dat zou het probleem niet worden (ik hou van chiclet toetsenborden), maar kan er een fatsoenlijk verslag worden getypt op de Transformer? Kunnen plaatjes van internet gemakkelijk worden toegevoegd aan een verslag, en is de opmaak van een verslag ook goed te doen? Alvast bedankt :)

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Ik bekijk silverlight via splashtop. Dus direct via de normale PC. Ik kijk bijvoorbeeld graag naar darts via rtl7darts live bijvoorbeeld en dan is dit de enige oplossing.

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

• JEV
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 27-09 13:54

JEV

Knul schreef op zondag 07 augustus 2011 @ 13:44:
maar kan er een fatsoenlijk verslag worden getypt op de Transformer? Kunnen plaatjes van internet gemakkelijk worden toegevoegd aan een verslag, en is de opmaak van een verslag ook goed te doen? Alvast bedankt :)
Dit heeft allemaal niks te maken met de Asus Transformer maar puur met het Document progje (App) dat jer er in stopt.

Als apparaat kun je er perfect mee typen, selecteren, editen, etc.
Maar dat kun je waarschijnlijk ook met de Galaxy, Ipad en Acer Iconia.
Wat het een goed apparaat maakt, voor wat jij wil, is de App die je erin laadt.

Dus de vraag die je stelt is niet goed.

De vraag die je moet stellen is:

Is er een goede "office" app waar ik dit allemaal mee kan??

There are three kinds of death in this world. There's heart death, there's brain death, and there's being off the network. Guy Almes

• Knul
De Galaxy, Acer en iPad hebben alledrie geen extern toetsenbord, en hebben volgens mij ook geen standaard tekstverwerker erop staan.

Maar goed, om jou een plezier te doen:

Is er een goede "office" app waar ik dit allemaal mee kan? En is de megeleverde applicatie ervoor voldoende (staat toch polaris oid op)?

• _gibeon_
  • Laatst online: 02-12 23:20
JEV schreef op zondag 07 augustus 2011 @ 15:02:
[...]

Dit heeft allemaal niks te maken met de Asus Transformer maar puur met het Document progje (App) dat jer er in stopt.

Als apparaat kun je er perfect mee typen, selecteren, editen, etc.
Maar dat kun je waarschijnlijk ook met de Galaxy, Ipad en Acer Iconia.
Wat het een goed apparaat maakt, voor wat jij wil, is de App die je erin laadt.

Dus de vraag die je stelt is niet goed.

De vraag die je moet stellen is:

Is er een goede "office" app waar ik dit allemaal mee kan??
En die Office App moet dan wel weer op de Transformer draaien, gewoon een relevante vraag dus. Zeker icm met het toetsenbordgebruik.

Ik ben ook student en heb de TF ook gedeeltelijk aangeschaft voor het maken van verslagen e.d. Ik heb er echter nog geen (volledige) gemaakt, maar mijn ervaringen met QuicOffice Pro HD zijn uitermate positief. Hele fijne interface, goede sync met Google Docs (ideaal als student). Alleen het toevoegen van afbeeldingen heeft (met deze app tenminste) wat beperkingen. Zo is de uitlijning lastig of gewoon niet aan te passen. Dit vind ik zelf niet zo'n probleem - ik bekijk het document toch nog wel op een schoolcomputer voor the finishing touch. Ik heb overigens geen andere apps getest, deze beviel me al goed genoeg. Maar er zijn zeker meerdere apps dus voor elk wat wils.

• Knul
_gibeon_ schreef op zondag 07 augustus 2011 @ 15:13:
[...]

En die Office App moet dan wel weer op de Transformer draaien, gewoon een relevante vraag dus. Zeker icm met het toetsenbordgebruik.

Ik ben ook student en heb de TF ook gedeeltelijk aangeschaft voor het maken van verslagen e.d. Ik heb er echter nog geen (volledige) gemaakt, maar mijn ervaringen met QuicOffice Pro HD zijn uitermate positief. Hele fijne interface, goede sync met Google Docs (ideaal als student). Alleen het toevoegen van afbeeldingen heeft (met deze app tenminste) wat beperkingen. Zo is de uitlijning lastig of gewoon niet aan te passen. Dit vind ik zelf niet zo'n probleem - ik bekijk het document toch nog wel op een schoolcomputer voor the finishing touch. Ik heb overigens geen andere apps getest, deze beviel me al goed genoeg. Maar er zijn zeker meerdere apps dus voor elk wat wils.
Kijk, dat is fijn om te horen. Polaris kan toch ook overweg met .docs en .docx?

• _gibeon_
Voor zover ik weet wel. Ik kon alleen de sync niet werkend krijgen icm de Google 2-step verification, dus ik heb de app verder aan me voorbij laten gaan.

• Zonekill
msmilde schreef op zondag 07 augustus 2011 @ 13:25:
[...]

instellingen / apps / accugebruik

als blijk dat er veel % naar maps gaat terwijl je dat niet bewust gebruikte.

instellingen/ apps/ actieve services en dan Maps aanklikken in het lijstje
instellingen / apps / accugebruik, Hier staat bij mij 'Accugebruikgegevens niet beschikbaar'?! Heb hier ook nog nooit iets zien staan.
Bij de actieve services staat Maps niet, wel: Instellingen, Dual Battery widget, Visidon Applock, Antivirus, com.asus.keyboard, google services, Klok, Mynet en live wallpaper.

• dversa2
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 20-11 19:46
Zonekill schreef op zondag 07 augustus 2011 @ 15:31:
[...]

instellingen / apps / accugebruik, Hier staat bij mij 'Accugebruikgegevens niet beschikbaar'?! Heb hier ook nog nooit iets zien staan.
Bij de actieve services staat Maps niet, wel: Instellingen, Dual Battery widget, Visidon Applock, Antivirus, com.asus.keyboard, google services, Klok, Mynet en live wallpaper.
enkel na update 3.2!

• JEV
  • Laatst online: 27-09 13:54

JEV

Knul schreef op zondag 07 augustus 2011 @ 15:12:
De Galaxy, Acer en iPad hebben alledrie geen extern toetsenbord, en hebben volgens mij ook geen standaard tekstverwerker erop staan.

Maar goed, om jou een plezier te doen:

Is er een goede "office" app waar ik dit allemaal mee kan? En is de megeleverde applicatie ervoor voldoende (staat toch polaris oid op)?
Android office vergelijkingen:

http://www.android-advice...id-office-app-comparison/

http://forum.xda-develope...=1085173&highlight=office

Succes

[ Voor 10% gewijzigd door JEV op 07-08-2011 15:39 ]

There are three kinds of death in this world. There's heart death, there's brain death, and there's being off the network. Guy Almes

• Michel242186
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 10:58
kwam vandaag thuis na twee vakantie...pak ik mijn transformer uit de kast met het dock...ik had ze apart bewaard dus niet gekoppeld....(beide volledig opgeladen voor de vakantie) blijkt het dock op 13 procent te zitten en de tablet zelf op iets van 85 lijkt niet me niet goed volgens mij. Het dock verliest dus batterij capaciteit terwijl hij niet gekoppeld is(heb een b50 dock).
ik ga er deze week nog eens induiken anders wordt het RMA.

• 50Miles
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 12-11-2021
Michel242186 schreef op zondag 07 augustus 2011 @ 16:55:
kwam vandaag thuis na twee vakantie...pak ik mijn transformer uit de kast met het dock...ik had ze apart bewaard dus niet gekoppeld....(beide volledig opgeladen voor de vakantie) blijkt het dock op 13 procent te zitten en de tablet zelf op iets van 85 lijkt niet me niet goed volgens mij. Het dock verliest dus batterij capaciteit terwijl hij niet gekoppeld is(heb een b50 dock).
ik ga er deze week nog eens induiken anders wordt het RMA.
Ik ben nu op vakantie en kom overmorgen thuis. Heb geen dock, maar wel de tablet voor de vakantie volledig opgeladen. Zal hier dan eens posten hoeveel drain ik heb gehad

Aan mijn posts kunnen geen rechten worden ontleend.

• bllb
  • Registratie: Januari 2011
  • Niet online
Edit: Laat maar, http://rtl.ksya.net is weer terug online.
Knul schreef op zondag 07 augustus 2011 @ 13:44:
De kwaliteit van het toetsenbord heb ik bij de MM al kunnen testen, en dat zou het probleem niet worden (ik hou van chiclet toetsenborden), maar kan er een fatsoenlijk verslag worden getypt op de Transformer?
Als je een beetje van tweaken houdt (en daarvoor zijn we per slot van rekening hier :+), dan kun je ook kiezen voor een Ubuntu dualboot met LibreOffice. Naar mijn mening zijn de Office paketten voor Android namelijk helaas nog niet volwassen genoeg om het verslag er ook fatsoenlijk uit te laten zien (typen gaat wel uitstekend). Bovendien kun je het verslag dan ook rechtstreeks vanaf je tablet printen :)

[ Voor 21% gewijzigd door bllb op 07-08-2011 19:46 ]

• Michel242186
50Miles schreef op zondag 07 augustus 2011 @ 17:04:
[...]

Ik ben nu op vakantie en kom overmorgen thuis. Heb geen dock, maar wel de tablet voor de vakantie volledig opgeladen. Zal hier dan eens posten hoeveel drain ik heb gehad
denk dat ik mijn dock ga opsturen op xda zijn ook veel die het b50 dock hebben opgestuurd en gerepareerd terug hebben gekregen zonder battery drain... :)

dus zonet natuurlijk gelijk HC 3.2 erop geknald....heluuup hoe kom ik van dat rondje als cursor af wil gewoon het pijltje terug.

[ Voor 12% gewijzigd door Michel242186 op 07-08-2011 17:19 ]

• fishbone1970
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 13-04 12:59
Zijn er mensen hier die het `streamen van video `al wat beter onder controle hebben ?
Ik heb namelijk een windows machine met een gedeelde map die ik benaderen met een file manager maar dan weer niet kan afspelen
Vroeger had ik een Archos 70 en daar speelde ze wel in de file manager
Ook met de Ipad van de vriendin via AIR server draait het prima terwijl t op de Transformer allemaal moeilik aan de praat te krijgen is
En dan heb ik t niet over full HD maar een divx je streamen moet toch kunnen..??
Voor de rest super tevreden hoor ... vooral de aansluitingen usb...micro sd.....normale sd...heerlijk

• Prince666
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 18-12 13:31
fishbone1970 schreef op zondag 07 augustus 2011 @ 18:36:
Zijn er mensen hier die het `streamen van video `al wat beter onder controle hebben ?
Ik heb namelijk een windows machine met een gedeelde map die ik benaderen met een file manager maar dan weer niet kan afspelen
Ook met de Ipad van de vriendin via AIR server draait het prima terwijl t op de Transformer allemaal moeilik aan de praat te krijgen is
En dan heb ik t niet over full HD maar een divx je streamen moet toch kunnen..??
Voor de rest super tevreden hoor ... vooral de aansluitingen usb...micro sd.....normale sd...heerlijk
ES File Explorer is geloof ik wat je zoekt.

• lithoijen
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 24-12 14:47
fishbone1970 schreef op zondag 07 augustus 2011 @ 18:36:
Ik heb de boel werkend via UPnPlay icm een mediaspeler zoals moboplayer of rockbox.
Dan stream ik de filmpjes vanaf een synology. Werkt helemaal niet slecht al zit er af en toe iets tussen wat hij niet pikt.

Verwijderd

Smarron schreef op zondag 07 augustus 2011 @ 13:38:
[...]
Ah, dat wist ik niet. Uiteraard hier ook een oplossing voor:

http://rtl.ksya.net/

Dit is RTL Gemist welke het zou moeten doen op je TF.
Dank je wel voor je hulp. Het programma dat ik wilde bekijken (Masterchef Australië) stond er niet bij en valt waarschijnlijk niet onder de programma's die je via een tab kunt bekijken. Helaas. Gelukkig heb ik nu wel gezien dat er op rtl nog andere programma's zijn die ik wél via mijn tab kan bekijken. Héél fijn. :P Tnx.

• bas-r
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 10:18
Michel242186 schreef op zondag 07 augustus 2011 @ 17:18:
[...]

denk dat ik mijn dock ga opsturen op xda zijn ook veel die het b50 dock hebben opgestuurd
Hoe weet ik of ik ook een b50 dock heb?

@degene de twijfelt tussen een transformer voor school, of een AMD netbook: ik heb zowel deze transformer als een HP DM1 11,6" AMD e350, en de HP is duidelijk een stuk geschikter voor gewoon Office werk. Alle software die je gewend bent werkt erop, gewoon een goeie Office suite, en de batterij gaat 6/7 uut mee. Is ook nog een stuk krachtiger.
Ik vind de transformer toch duidelijk een entertainment apparaat, geen werkpaard.

• Michel242186
bas-r schreef op zondag 07 augustus 2011 @ 20:34:
[...]

Hoe weet ik of ik ook een b50 dock heb?
er zit een sticker op de voorkant van je dock heb je een B70 dock of hoger dan moet het drain probleem verholpen zijn.

zijn er mensen hier die al een dock hebben opgestuurd ter reparatie?...heb mijn dock uit de UK.

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10:09

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Pierre_nr1 schreef op zondag 07 augustus 2011 @ 11:52:
[...]

Dice Player (je moet er inderdaad voor betalen) is de oplossing hiervoor. Het speelt het video-gedeelte d.m.v. HW-decoding, en de AC3 SW-decoding. Hierdoor heb je prima beeld EN geluid.

Dankje! Zojuist Dice Player geprobeerd en speelt 9 van de 10 MKV's gewoon goed af, zowel geluid als beeld! Eindelijk een goede combinatie tussen men NAS en men Transformer. Precies wat ik zocht. :)

Edit: af en toe toch een kleine hickup, maar moet nog testen of dat aan dice player en de transformer ligt of aan de verbinding tussen NAS en transformer.

[ Voor 11% gewijzigd door uchiha tijntje op 08-08-2011 07:06 ]

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

• Zonekill
Prince666 schreef op zondag 07 augustus 2011 @ 18:40:
[...]

ES File Explorer is geloof ik wat je zoekt.
Hoe kan je daarin de datum van de files zien?

Heb net 3.2 geïnstalleerd. Scrollen langs homescreens gaat niet super soepel met live achtergrond. De update info bij het weer had voor mij alleen maar tijd en datum hoeven staan nu ziet het zo lelijk uit. Het rondje als aanwijzer is een misser wat mij betreft.
Eens kijken of de TF met de nieuwe firmware de drain nog steeds heeft.

• LithoMan

LithoMan

Toemaar

Ja wat bedoel je dan met zonder batterij drain? Heb je dan totaal geen verlies? Of is het soms een heel klein beetje? Wat is aanvaardbaar eigenlijk? Ik heb 8% verlies in 25 uur, dat is Dock en TF in stand-by mode. Beiden hebben revisie B60.
Michel242186 schreef op zondag 07 augustus 2011 @ 17:18:
[...]
denk dat ik mijn dock ga opsturen op xda zijn ook veel die het b50 dock hebben opgestuurd en gerepareerd terug hebben gekregen zonder battery drain... :)

Intel Pro Kit NUC ANH i7 Intel Core 1360P 32GB 1TB Samsung 980Pro / Dell U2518D / Samsung S23 Ultra / Samsung Watch 6 classic 47mm LTE / Samsung Tab 8 Ultra

• Michel242186
LithoMan schreef op zondag 07 augustus 2011 @ 22:27:
Ja wat bedoel je dan met zonder batterij drain? Heb je dan totaal geen verlies? Of is het soms een heel klein beetje? Wat is aanvaardbaar eigenlijk? Ik heb 8% verlies in 25 uur, dat is Dock en TF in stand-by mode. Beiden hebben revisie B60.

[...]
tuurlijk heb je altijd batterij drain maar ik heb mijn dock losgekoppeld van mijn tablet(allebei 100% opgeladen) en ben toen 2 weken op vakantie gegaan en toen ik terug kwam was er maar 13% over van de batterij van het dock en de tablet zat op 85% wat normaal is.
8% in 25 uur is natuurlijk niet veel ziet er ook naar uit dat jij het probleem niet hebt
ik kan mijn tablet ook altijd uit de slaapstand halen ook al heb ik optie aangevinkt dat dit niet mogelijk moet zijn.

edit nog even testen of HC 3.2 nog wat oplost.(ga er niet vanuit) nu alles 100% opladen en kijken hoeveel er over is morgenvroeg.

[ Voor 7% gewijzigd door Michel242186 op 07-08-2011 22:40 ]

• Zamorano
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
LithoMan schreef op zondag 07 augustus 2011 @ 22:27:

[...]
Normaal is zo'n 0,5% per uur in standby. Bij meer dan 2% per uur (als er echt geen ander programma stroom trekt) mag je wel van drain spreken.
B60/B60 is sowieso wel een veilige combi. Het probleem treedt vaker op bij oudere docks.

• Anton.net
  • Laatst online: 25-12 02:01
Heeft iemand toevallig al een app gevonden waarmee ge mappen kunt maken gelijk bij apple, die werkt voor de tf?

• bllb
  • Niet online
Op mijn mobiel geeft GO Launcher EX mappen op dezelfde manier weer als de iPhone, maar eerlijk gezegd heb ik nog niet getest of die launcher ook op Android Honeycomb werkt.

• ArthurMorgan
  • Niet online
Hoe heet wordt de oplader eigenlijk bij jullie? Die van mij wordt echt gloeiend heet. Vraag me af of dat normaal is of kwaad kan.

• _gibeon_
Wybo schreef op maandag 08 augustus 2011 @ 10:11:
Hoe heet wordt de oplader eigenlijk bij jullie? Die van mij wordt echt gloeiend heet. Vraag me af of dat normaal is of kwaad kan.
Volgens mij heeft iedereen dat, kwaad zal het niet echt kunnen. Wel is het duidelijk dat de oplader redelijk tegen z'n limiet aan zit qua amperage.

• ArthurMorgan
  • Niet online
Ok, verbaast me ook niet echt eerlijk gezegd als je hem vergelijkt met andere opladers .
Maar better safe than sorry :)

Ik ben in elk geval blij dat mijn problemen verder nu wel echt opgelost lijken. Nu de nieuwste update nog een keer aangeboden krijgen en dan is het helemaal goed.

• LithoMan

LithoMan

Toemaar

Ik heb nog een keer gekeken. Ik heb nu 4% verlies in 13 uur tijd en dat is heel netjes dus.
Ben verder erg tevreden over me TF en Dock.
Zamorano schreef op zondag 07 augustus 2011 @ 23:30:
[...]
Normaal is zo'n 0,5% per uur in standby. Bij meer dan 2% per uur (als er echt geen ander programma stroom trekt) mag je wel van drain spreken.
B60/B60 is sowieso wel een veilige combi. Het probleem treedt vaker op bij oudere docks.

• Michel242186
LithoMan schreef op maandag 08 augustus 2011 @ 11:00:
Ik heb nog een keer gekeken. Ik heb nu 4% verlies in 13 uur tijd en dat is heel netjes dus.
Ben verder erg tevreden over me TF en Dock.

[...]
ik ben nu 25 procent kwijt na een nachtje op standby lijkt me niet goed....heb mijn dock nu aangemeld voor RMA

mijn oplader wordt ook gloeiend heet tijdens het opladen kan geen kwaad volgends mij.

• CappieL
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 10:29
Bij mij wordt ie ook heet (ook wel gloeiend) maar tot op heden geen problemen mee gehad.

Op enkel de tablet heb ik maar 2-3% accu-verlies over een nacht, dus lijkt mij 25% wel erg veel.

[ Voor 36% gewijzigd door CappieL op 08-08-2011 12:25 ]

• Smarron
Anton.net schreef op zondag 07 augustus 2011 @ 23:56:
Heeft iemand toevallig al een app gevonden waarmee ge mappen kunt maken gelijk bij apple, die werkt voor de tf?
Ik gebruik hiervoor Folder Organizer. Zo heb ik mijn homescreen nu ingedeeld:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/B1WGyoLJFojAOwCc5kVzV4CX/medium.png

En met de map games aangeklikt:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/Ap2aaTh8qoYl1UIMgGzZKwQX/medium.png

• CappieL
Smarron schreef op maandag 08 augustus 2011 @ 13:22:
[...]
Ik gebruik hiervoor Folder Organizer. Zo heb ik mijn homescreen nu ingedeeld
Ziet er wel mooi uit, ik ga dat ook eens proberen.

• Zonekill
Zamorano schreef op zondag 07 augustus 2011 @ 23:30:
[...]

Ja, toen ik hem kocht wist ik van het probleem en heb dus extra gekeken dat ik B6o - B60 kocht. Helaas heb ik toch blijkbaar een defecte want 3%/uur drain. Morgen maar naar mediamarkt kijken of ze B7o hebben en of ze willen omruilen.

• Zonekill
[...]

[afbeelding]

[afbeelding]
Welke weer widget is dat? Die met de dagen van de week bedoel ik dan.

• Chaoss
  • Laatst online: 10:28
Weet er iemand nog een goeie facebook app met widget? wel tablet optimized graag :)

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

• CappieL
Zonekill schreef op maandag 08 augustus 2011 @ 14:23:
[...]

Welke weer widget is dat? Die met de dagen van de week bedoel ik dan.
Is dat niet de "Beautiful Widget", deze heb ik sinds gisteren zelf geinstalleerd maar kan geen skins downloaden. Heb graag een meer transparante achtergrond dan de standaard.

• kazz1980
  • Laatst online: 19-08 22:44

kazz1980

Goh... Ik hier?

[...]

[afbeelding]

[afbeelding]
Oeh... welke app heb jij voor het weer? De standaard geinstalleerde app laat enkel het huidige weer zien... dat is natuurlijk niet zo heel boeiend :P

hier stond iets interessants, maar het is even weg...

• nicoho
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 15-11 23:00
@Smarron

Ik keek naar je plaatje en zie dat je coin dozer geinstalleerd hebt. deze doet het bij mij al een week of twee niet meer. werkt het bij jouw wel?

• Zamorano
  • Niet online
nicoho schreef op maandag 08 augustus 2011 @ 15:49:
@Smarron

Ik keek naar je plaatje en zie dat je coin dozer geinstalleerd hebt. deze doet het bij mij al een week of twee niet meer. werkt het bij jouw wel?
Bij mij werkt hij gewoon. Wat is bij jou dan het probleem?

• BillSpaarbank
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
Chaoss schreef op maandag 08 augustus 2011 @ 14:27:
Weet er iemand nog een goeie facebook app met widget? wel tablet optimized graag :)
Ik gebruik Wizz Widget. Werkt wel aardig. De betaalde versie heeft nog wat extra opties. Ziet er ook wel goed uit.

Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...

• nicoho
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 15-11 23:00
[/quote]
Ik kreeg een app update en sindsdien kapt ie ermee.
ik had hoop dat de update naar 3.1 soelaas zou brengen en daarna had ik mijn hoop gevestigd op 3.2 maar tot op heden werkt het nog steeds niet.
ik heb wel meer van die apps die meteen een foutmelding geven.
zoals buienalarm, Cookie dozer, coin pirates (je gaat alternatieven zoeken als coin dozer het niet doet)
ben ik de enige met dit probleem?

• Zamorano
  • Niet online
nicoho schreef op maandag 08 augustus 2011 @ 16:20:
[/quote]
Ik kreeg een app update en sindsdien kapt ie ermee.
ik had hoop dat de update naar 3.1 soelaas zou brengen en daarna had ik mijn hoop gevestigd op 3.2 maar tot op heden werkt het nog steeds niet.
ik heb wel meer van die apps die meteen een foutmelding geven.
zoals buienalarm, Cookie dozer, coin pirates (je gaat alternatieven zoeken als coin dozer het niet doet)
ben ik de enige met dit probleem?
Wat is de foutmelding dan precies? Misschien geeft dat een indicatie van wat het probleem is.

• Smarron
Van 3.1 naar 3.2 is hij er bij mij ook mee gekapt. Mijn hele saved game is ook verdwenen. En nu ben ik er helemaal klaar mee.

• Zonekill
[...]

[afbeelding]

[afbeelding]
Hoe krijg je bij de dual battery widget de text van main en dock zo dicht onder de batterijtjes? Ik krijg dat niet voor elkaar!?

• kwiebus
  • Registratie: Oktober 2002
Ik vond vandaag de nieuwe c't op mijn bureau maar daarin zijn ze niet bepaalt positief over de transformer. Als ik het zo lees zou ik haast denken dat ik de verkeerde tablet heb gekozen.

Het dock noemen zo'n beetje het enige pluspunt van de TF en als je alleen kijkt naar de tabletkwaliteiten dan kan volgens c't de tablet zich niet meten met de iPad en andere concurrenten met Android.

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

kwiebus schreef op maandag 08 augustus 2011 @ 19:04:
Ik vond vandaag de nieuwe c't op mijn bureau maar daarin zijn ze niet bepaalt positief over de transformer. Als ik het zo lees zou ik haast denken dat ik de verkeerde tablet heb gekozen.

Het dock noemen zo'n beetje het enige pluspunt van de TF en als je alleen kijkt naar de tabletkwaliteiten dan kan volgens c't de tablet zich niet meten met de iPad en andere concurrenten met Android.
Ach, bij de PCM was het de beste koop, samen met de Samsung Galaxy Tab 10.1. Je mening is toch niet afhankelijk van 1 blad, maar van je eigen ervaring?

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• Smarron
Zonekill schreef op maandag 08 augustus 2011 @ 17:50:
[...]

Hoe krijg je bij de dual battery widget de text van main en dock zo dicht onder de batterijtjes? Ik krijg dat niet voor elkaar!?
Dat heb ik gewoon ingesteld bij de widget eigenschappen. Text position op bottom gezet.
kazz1980 schreef op maandag 08 augustus 2011 @ 15:17:
[...]

Oeh... welke app heb jij voor het weer? De standaard geinstalleerde app laat enkel het huidige weer zien... dat is natuurlijk niet zo heel boeiend :P
Inderdaad beautiful widgets, zoals al door CappieL gezegd. Text size trouwens op 12 gezet.

Verwijderd

als ik in de browser zit en heb 2 tabladen openstaan bijvoorbeeld,als ik dan op 1 tablad op youtube een lied ofzo heb aan staan en ik ga naar het andere tablad dan stopt die met het afspelen van het filmpje.iemand een oplossing ?

Alvast bedankt

• soulcrusher
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 24-12 15:13
Ik zie sinds een korte tijd de categorie 'featured for tablets' staan in de market. Echter kan ik nu niet meer klikken op top paid ed, normaal kreeg ik dan een hele lijst met apps, maar nu dus niet. Ik zie dus per categorie de 8 beste gratis en de 8 beste betaalde apps en verder niks :S alleen bij games kan ik de lijst met top free bekijken en de rest dus niet.. weet iemand hoe ik weer door de apps kan bladeren?

iRacing Profiel

• Chaoss
BillSpaarbank schreef op maandag 08 augustus 2011 @ 16:17:
[...]

Ik gebruik Wizz Widget. Werkt wel aardig. De betaalde versie heeft nog wat extra opties. Ziet er ook wel goed uit.
Gek die lijkt het hier niet goed te doen.

Als ik hem installeer via de market lijkt dat allemaal goed te gaan, maar als ik een van mijn desktops ga aanpassen zie ik geen nieuwe widgets?

• msmilde
soulcrusher schreef op maandag 08 augustus 2011 @ 19:44:
Ik zie sinds een korte tijd de categorie 'featured for tablets' staan in de market. Echter kan ik nu niet meer klikken op top paid ed, normaal kreeg ik dan een hele lijst met apps, maar nu dus niet. Ik zie dus per categorie de 8 beste gratis en de 8 beste betaalde apps en verder niks :S alleen bij games kan ik de lijst met top free bekijken en de rest dus niet.. weet iemand hoe ik weer door de apps kan bladeren?
idd, viel mij ook op. heb helaas ook nog geen oplossing

• BillSpaarbank
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
Chaoss schreef op maandag 08 augustus 2011 @ 19:48:
[...]

Als ik hem installeer via de market lijkt dat allemaal goed te gaan, maar als ik een van mijn desktops ga aanpassen zie ik geen nieuwe widgets?
vreemd, ik draai stock 3.2 en heb 0 problemen met de widgets.

Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...

• Michie23
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 10:45
Sinds net krijg ik allemaal force closes van Google Apps, meer mensen last van?

• Michel242186
Michie23 schreef op maandag 08 augustus 2011 @ 20:39:
Sinds net krijg ik allemaal force closes van Google Apps, meer mensen last van?
Yep...ook 1 fc gehad google mail....maar dat was dus maar 1 keer.

• Graviton12
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 23-05 12:53
soulcrusher schreef op maandag 08 augustus 2011 @ 19:44:
Als je verder kan staat er een ">" bij, staat ie er niet kan je blijkbaar niet meer een grotere lijst oproepen, lijkt me niets met de TF te maken te hebben maar met de market zelf.

• Anton.net
wordt het niet eens tijd voor een 2de deel van dit forum, we zitten al op 184 pagina's :/

• Zonekill

Raar, wat zijn volgens hen de minpunten dan tov de andere tablets? Volgens mij kan je de voor en nadelenvan de tablets tegen elkaar wegstrepen en hangt het van persoonlijke voorkeur af welke je moet kopen.

Met 3.2 is het browsen met de stock browser langzamer cq slechter geworden. Als ik scroll dan bouwt de pagina zich snel op in blokken. Dit was bij 3.1 beter of ligt dat aan mij?

Cpu spy geeft aan dat Cpu niet in deep sleep gaat. Vandaar dus de altijd 3% drain van tablet als deze aan dock zit, zonder dock wel in deep sleep.

[ Voor 7% gewijzigd door Zonekill op 09-08-2011 01:19 ]

• _gibeon_

Zo stond het er inderdaad wel, maar dat was alleen een korte review van het dock. Er was verder niets onderbouwd - en ik snap dan ook niet waar het op gebaseerd is.
En ik weet wel beter, voor mezelf tenminste. 'T gaat tenslotte om mijn keuze, niet die van een redacteur. :)

• ArthurMorgan
  • Niet online
Ja precies het vergelijken van de Ipad en de transformer is sowieso een beetje bizar. Alsof iemand een sportwagen van 40k gaat vergelijken met een stationwagon van 40k.
Ja het zijn allebei auto's van 40k. Maar verder zit er een wereld van verschil tussen. Net als tussen de pads. Je kan ze wel naast elkaar leggen en van beide de voors en tegens noemen. Maar vergelijken is echt onmogelijk.
Ik heb ze beide gehad, maar de Ipad was niks voor mij. Ik had het gevoel geen enkele beheerdersvrijheid te hebben. De transformer is echt wat ik zocht. Heb wat problemen gehad, maar nu dat is opgelost is het echt een perfect ding.

• Chaoss
BillSpaarbank schreef op maandag 08 augustus 2011 @ 19:59:
[...]

vreemd, ik draai stock 3.2 en heb 0 problemen met de widgets.
vreemd keek later nog een keer bij de widgets en toen stonden ze er ineens wel! het is zo'n rij datje er ook niet echt overheen kijkt. nouhja ze doen het iig :)
Anton.net schreef op maandag 08 augustus 2011 @ 23:54:
wordt het niet eens tijd voor een 2de deel van dit forum, we zitten al op 184 pagina's :/
Wat maakt dat uit? vroeger werden topics afgekapt omdat ze na heel veel pagina's database problemen opleverden, tegenwoordig maakt dat niets meer uit en is het alleen nog maar een gewoonte om na een x aantal pagina's een nieuw topic te beginnen.
Zonekill schreef op dinsdag 09 augustus 2011 @ 00:07:

Met 3.2 is het browsen met de stock browser langzamer cq slechter geworden. Als ik scroll dan bouwt de pagina zich snel op in blokken. Dit was bij 3.1 beter of ligt dat aan mij?
raar ik had juist het tegenovergestelde gevoel :P dus dat browsen met 3.2 iets vlotter gaat :P

vorige week ook Dolphin tablet geprobeerd opzich een redelijke browser maar ik krijg die gestures maar niet werkend!

[ Voor 24% gewijzigd door Chaoss op 09-08-2011 08:42 ]

• _gibeon_
Chaoss schreef op dinsdag 09 augustus 2011 @ 08:40:
vorige week ook Dolphin tablet geprobeerd opzich een redelijke browser maar ik krijg die gestures maar niet werkend!
Je bedoelt dat de herkenning nogal te wensen over laat? Je moet al heel snel gaan werken met kruisende lijnen e.d., anders ziet 'ie soms het verschil tussen een "<" en "|" niet eens.

Ik ben echt verknocht aan Dolphin, met dank aan de LastPass en XMarks plugin.

• Smarron
Wybo schreef op dinsdag 09 augustus 2011 @ 08:22:
Ja precies het vergelijken van de Ipad en de transformer is sowieso een beetje bizar. Alsof iemand een sportwagen van 40k gaat vergelijken met een stationwagon van 40k.
Ja het zijn allebei auto's van 40k. Maar verder zit er een wereld van verschil tussen. Net als tussen de pads. Je kan ze wel naast elkaar leggen en van beide de voors en tegens noemen. Maar vergelijken is echt onmogelijk.
Ik heb ze beide gehad, maar de Ipad was niks voor mij. Ik had het gevoel geen enkele beheerdersvrijheid te hebben. De transformer is echt wat ik zocht. Heb wat problemen gehad, maar nu dat is opgelost is het echt een perfect ding.
Maar de consument wilt wel vergelijken. Mensen willen een tablet, dan wordt het of een iPad of wat anders (bijv. een TF, Xoom, Iconia etc). Hoe moeten zij dan tot een beslissing komen?

Ik heb die vraag ook weleens gekregen en dat probeer ik te beantwoorden met: Wat wil je er mee doen? Dan is het antwoord 9 van de 10 keer: Een beetje browsen, emailen en Fb-en. Nou, dan volstaat werkelijk elke tablet wel. Toch adviseer ik redelijk vaak de iPad, vanwege het gebruiksgemak, ook al zweer ik persoonlijk bij Android.

Laten we wel wezen, als men telefoons vergelijkt zit daar vrijwel altijd een iPhone tussen als vergelijkingsmatieraal, dus waarom de iPad niet vs. andere tablets?

• ArthurMorgan
  • Niet online
Net als met die auto's dus. Jouw vraag is de enige juiste "wat wil je er mee doen?"

Ik bedoel niet dat je ze niet naast elkaar maar zetten in een artikel. Maar dat je de vergelijking alleen in verschilpunten en objectieve plus en minpunten van elke tablet beschrijft. Eventueel kun je zeggen "in deze situatie is de iPad misschien beter, maar in deze situatie de transformer" Maar in zijn algemeenheid kun je ze niet ranken.

Om terug te komen op die auto's Die sportwagen kan wel een betere motor hebben dan die stationwagon. Maar dat is alleen relevant ivm een bepaalde eis van de koper. Net als de ruimte die de stationwagon heeft.
Ik zeg dus niet dat de Ipad beter of slechter is dan de transformer. Ik zeg gewoon dat het 2 verschillende doelgroepen heeft. (uiteraard met overlap)
Bij elke ranking zitten waarderingen van de verschillende zaken. Waar in geval 1 de processorsnelheid een waardering van 40% verdient kan dat in een ander geval misschien maar 10% zijn waardoor de ranking opeens op zijn kop komt te liggen.

dus prima naast elkaar te leggen, maar alleen per situatie/per persoon te ranken. (subjectief)

• Chaoss
_gibeon_ schreef op dinsdag 09 augustus 2011 @ 08:57:
[...]
Je bedoelt dat de herkenning nogal te wensen over laat? Je moet al heel snel gaan werken met kruisende lijnen e.d., anders ziet 'ie soms het verschil tussen een "<" en "|" niet eens.

Ik ben echt verknocht aan Dolphin, met dank aan de LastPass en XMarks plugin.
de gestures die er standaard in staan lijken allemaal vrij basic, maar het is mij nog niet gelukt er eentje werkend te gebruiken...
Wybo schreef op dinsdag 09 augustus 2011 @ 09:17:

Ik bedoel niet dat je ze niet naast elkaar maar zetten in een artikel. Maar dat je de vergelijking alleen in verschilpunten en objectieve plus en minpunten van elke tablet beschrijft. Eventueel kun je zeggen "in deze situatie is de iPad misschien beter, maar in deze situatie de transformer" Maar in zijn algemeenheid kun je ze niet ranken.
Veel mensen hebben vantevoren ook al bepaald wat ze willen, men wil of een android tablet (veel tweakers en mensen die een meer open OS willen). Of mensen willen een ipad omdat ze dat kennen, zelfs een bepaalde status heeft en omdat ze er van tevoren al vanuit gaan dat een ipad de beste keuze is. Ik heb ook 2 collega's met een ipad2 die gewoon nooit een andere tablet zouden overwegen ïk neem aan ipad want dat is toch de beste"

En mijn TF wordt ook wel eens met "ipad" aangesproken 8)7 voor veel mensen is ipad al een synoniem voor tablet.

[ Voor 49% gewijzigd door Chaoss op 09-08-2011 09:39 ]

• _gibeon_
Chaoss schreef op dinsdag 09 augustus 2011 @ 09:31:
[...]
de gestures die er standaard in staan lijken allemaal vrij basic, maar het is mij nog niet gelukt er eentje werkend te gebruiken..
Je moet eerst het pijltje/driehoekje in het rondje, rechtsboven, aanklikken. Dan zie je bovenin je addons en word de webpagina iets gedimt. Dán kan je de gestures gebruiken.

• GrandPuba
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01-10 16:50
Vraagje....
Sinds gmail 2.3.5 kunnen widgets niet meer gebruikmaken van de app om unread count, widgets te voeden met info uit je mail.
Hoe komt het dat dit bij honeycomb 3.2 niet zo is? aangezien daar by default wel gmail widgets zitten die bij mijn weten echt van honeycomb zijn en niet van Asus....

Iemand enig idee waarom dat is?

• ArthurMorgan
  • Niet online

En mijn TF wordt ook wel eens met "ipad" aangesproken 8)7 voor veel mensen is ipad al een synoniem voor tablet.
Haha ja dat heb ik ook vaak ja :)

Uitleggen heeft vervolgens amper zin, dus zeg ik meestal "ja zoiets".

• kazz1980

kazz1980

Goh... Ik hier?

Chaoss schreef op maandag 08 augustus 2011 @ 19:48:
[...]

Heb ik ook gehad... Je moet dan even de tablet herstarten... (powerknop 2 seconden indrukken en aangeven dat je android wilt afsluiten. Daarna de powerknop weer 2 seconde indrukken om de tablet weer in te schakelen... Daarna zie je all widgets die je recent geinstalleerd hebt er ook bij!

• kazz1980

kazz1980

Goh... Ik hier?

de gestures die er standaard in staan lijken allemaal vrij basic, maar het is mij nog niet gelukt er eentje werkend te gebruiken...
Je kunt ook zelf nieuwe gestures toevoegen trouwens... als je een pagina opent waar je een gesture voor wilt de adresbalk lang indrukken en dan krijg je een menuutje met o.a. de optie om een gesture voor die pagina toe te voegen... Ideaal!
Wybo schreef op dinsdag 09 augustus 2011 @ 09:46:
[...]
Haha ja dat heb ik ook vaak ja :)
Uitleggen heeft vervolgens amper zin, dus zeg ik meestal "ja zoiets".
Inderdaad... Begin van het einde voor de Ipad >:) Zie bijvoorbeeld ook de aspirine, luxaflex, frigidaire etcetera... allemaal merknamen waar je nu evengoed een product van de concurrent voor krijgt/koopt!

[ Voor 30% gewijzigd door kazz1980 op 09-08-2011 10:11 ]

• _gibeon_
kazz1980 schreef op dinsdag 09 augustus 2011 @ 10:08:
[...]

Heb ik ook gehad... Je moet dan even de tablet herstarten... (powerknop 2 seconden indrukken en aangeven dat je android wilt afsluiten. Daarna de powerknop weer 2 seconde indrukken om de tablet weer in te schakelen... Daarna zie je all widgets die je recent geinstalleerd hebt er ook bij!
Of even naar settings-->applications-->Launcher en Force stop (oid). Gaat een stuk sneller en heeft precies hetzelfde resultaat, het opnieuw laden van de widgets. Dus ook alle vers geïnstalleerde. ;)

• Anton.net
kon men voor de update de market ook niet verticaal houden?

• soulcrusher
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 24-12 15:13
Anton.net schreef op dinsdag 09 augustus 2011 @ 10:53:
kon men voor de update de market ook niet verticaal houden?
nee dat kon toen ook al niet.. best raar eigenlijk
Graviton12 schreef op maandag 08 augustus 2011 @ 22:23:
[...]

Als je verder kan staat er een ">" bij, staat ie er niet kan je blijkbaar niet meer een grotere lijst oproepen, lijkt me niets met de TF te maken te hebben maar met de market zelf.
maar eerder kon ik dat wel, ik kan nu niet meer door de lijst meest gekochte betaalde apps kijken :s

iRacing Profiel

Pagina: 1 ... 46 ... 59 Laatste

Dit topic is gesloten.