• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21:26
_gibeon_ schreef op dinsdag 09 augustus 2011 @ 09:34:
[...]

Je moet eerst het pijltje/driehoekje in het rondje, rechtsboven, aanklikken. Dan zie je bovenin je addons en word de webpagina iets gedimt. Dán kan je de gestures gebruiken.
lol dat verklaard een hoop _O-

die market is we mooi met die tablet categorie maar idd je kunt nu de afzonderlijke categorien niet meer aanklikken om de hele lijst te bekijken... dus je hebt maar een paar apps per categorie. Ik weet 100% zeker dat het wel gewerkt heeft sinds die neiwue tablet categorie erbij geplaatst is want ik heb die hele lijst nog zitten bekijken.

[ Voor 34% gewijzigd door Chaoss op 09-08-2011 11:06 ]

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

• 50Miles
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 12-11-2021
Ik loop nog tegen twee dingen aan.

- Is er ook een file manager waarmee ik netwerkdrives kan benaderen? Ik heb nogal een aantal shares op het netwerk en wil die graag benaderen. De stock filemanager (Bestandsbeheer) kan dit niet toch?

- Ik gebruik nu dolphin browser HD, maar begrijp dat er ook een tablet versie is? Kan iemand mij vertellen welke versie dat is?

Aan mijn posts kunnen geen rechten worden ontleend.

Verwijderd

Zo, toch ook maar een RMA aangevraagd voor mijn dock. Inderdaad een B50 met het batttery-drain en wake-up probleem. Ben benieuwd.

Ben overigens helemaal niet zo happy met 3.2 heb ik het gevoel dat hij op sommige punten wat minder soepel is gaan draaien. Met name de browser bouwt nu in blokken de pagina op als je gaat scrollen. Ok, dan moet je een andere browser gebruiken, maar ben te lui om al mijn bookmarks over te zetten...

Ook MyLibrary faalt aan alle kanten. Kon ik in juni nog een heel boek pobleemloos lezen, nu crasht hij aan allle kanten. Al diverse draadjes gelezen in diverse fora, maar nergens een werkende oplossing. Of dit ook met 3.2 te maken heeft, weet ik niet. Nog geen echte goeie reader tegengekomen die in landscape met zo'n mooie 2 pagina blader animatie werkt. Aldiko op zich wel ok, maar is het voor mij toch net niet.

Voorts nog heel tevreden over mijn tablet. Het moederbord van mijn 1 jaar oude (ook ASUS) netbookje is er mee gestopt, maar ik heb deze (behalve wat data) nog niet gemist.

• Viper_4111
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07-11 15:45
50Miles schreef op dinsdag 09 augustus 2011 @ 11:26:

- Is er ook een file manager waarmee ik netwerkdrives kan benaderen? Ik heb nogal een aantal shares op het netwerk en wil die graag benaderen. De stock filemanager (Bestandsbeheer) kan dit niet toch?

- Ik gebruik nu dolphin browser HD, maar begrijp dat er ook een tablet versie is? Kan iemand mij vertellen welke versie dat is?
Staat al een paar keer vermeld in het forum, maar je kan ES File explorer gebruiken. Werkt als een tierelier bij mij.

Zelf gebruik ik de standaard browser die precies doet wat ik wil. Dus kan je geen antwoord geven op de tweede vraag.

Geen informatie beschikbaar

• 50Miles
Viper_4111 schreef op dinsdag 09 augustus 2011 @ 11:51:
[...]

Staat al een paar keer vermeld in het forum, maar je kan ES File explorer gebruiken. Werkt als een tierelier bij mij.

Zelf gebruik ik de standaard browser die precies doet wat ik wil. Dus kan je geen antwoord geven op de tweede vraag.
Thx, ga ik proberen.

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 05-11 08:18
Viper_4111 schreef op dinsdag 09 augustus 2011 @ 11:51:
Plus het is natuurlijk gewoon een bizarre (luie) vraag aangezien je het binnen een seconde zelf kan vinden.

Nickname does not reflect reality

• Zamorano
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

Dolphin for Pad Beta.
Staat ook al een paar keer vermeld in dit topic.

Wat Brad hierboven dus zegt. ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Zamorano op 09-08-2011 12:03 ]

• kazz1980
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-08 22:44

kazz1980

Goh... Ik hier?

_gibeon_ schreef op dinsdag 09 augustus 2011 @ 10:30:
[...]
Of even naar settings-->applications-->Launcher en Force stop (oid). Gaat een stuk sneller en heeft precies hetzelfde resultaat, het opnieuw laden van de widgets. Dus ook alle vers geïnstalleerde. ;)
Hm... werkt ook ja... maar vind het persoonlijk eerlijk gezegd wel prettig af en toe een herstart te doen. Anders blijven er zo verschrikkelijk veel applicaties de hele tijd open staan... (kost geheugen en het wordt vooral zo'n lange lijst dat het niet meer makkelijk bladeren is naar de juiste applicatie). En om die allemaal te Force stoppen is meer werk dan even herstarten! ;) Maar misschien is dat ook wel gewoon mijn ouderwetse ik die nog niet helemaal afgekickt is van Windows... :P
Verwijderd schreef op dinsdag 09 augustus 2011 @ 11:30:
Ook MyLibrary faalt aan alle kanten. Kon ik in juni nog een heel boek pobleemloos lezen, nu crasht hij aan allle kanten. Al diverse draadjes gelezen in diverse fora, maar nergens een werkende oplossing. Of dit ook met 3.2 te maken heeft, weet ik niet. Nog geen echte goeie reader tegengekomen die in landscape met zo'n mooie 2 pagina blader animatie werkt. Aldiko op zich wel ok, maar is het voor mij toch net niet.
Die issues met MyLibrary heb ik ook... Heel veel zaken openen in het geheel niet die dat eerder wel deden (o.a. aantal kranten) en ook bij mij af en toe een crash en boek dat eerder ook horizontaal gelezen kon worden heeft bij horizontaal nu ineens lege bladzijden met enkel bladzijdenummer 0... Heel vreemd!

[ Voor 32% gewijzigd door kazz1980 op 09-08-2011 12:10 ]

hier stond iets interessants, maar het is even weg...

• Smarron
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23:12
Wybo schreef op dinsdag 09 augustus 2011 @ 09:17:
Net als met die auto's dus. Jouw vraag is de enige juiste "wat wil je er mee doen?"

Ik bedoel niet dat je ze niet naast elkaar maar zetten in een artikel. Maar dat je de vergelijking alleen in verschilpunten en objectieve plus en minpunten van elke tablet beschrijft. Eventueel kun je zeggen "in deze situatie is de iPad misschien beter, maar in deze situatie de transformer" Maar in zijn algemeenheid kun je ze niet ranken.

Om terug te komen op die auto's Die sportwagen kan wel een betere motor hebben dan die stationwagon. Maar dat is alleen relevant ivm een bepaalde eis van de koper. Net als de ruimte die de stationwagon heeft.
Ik zeg dus niet dat de Ipad beter of slechter is dan de transformer. Ik zeg gewoon dat het 2 verschillende doelgroepen heeft. (uiteraard met overlap)
Bij elke ranking zitten waarderingen van de verschillende zaken. Waar in geval 1 de processorsnelheid een waardering van 40% verdient kan dat in een ander geval misschien maar 10% zijn waardoor de ranking opeens op zijn kop komt te liggen.

dus prima naast elkaar te leggen, maar alleen per situatie/per persoon te ranken. (subjectief)
Je hebt wel gelijk hoor. :) Alleen kan ik het wel snappen waarom het vaak anders gaat.
Chaoss schreef op dinsdag 09 augustus 2011 @ 09:31:
Veel mensen hebben vantevoren ook al bepaald wat ze willen, men wil of een android tablet (veel tweakers en mensen die een meer open OS willen). Of mensen willen een ipad omdat ze dat kennen, zelfs een bepaalde status heeft en omdat ze er van tevoren al vanuit gaan dat een ipad de beste keuze is. Ik heb ook 2 collega's met een ipad2 die gewoon nooit een andere tablet zouden overwegen ïk neem aan ipad want dat is toch de beste"

En mijn TF wordt ook wel eens met "ipad" aangesproken 8)7 voor veel mensen is ipad al een synoniem voor tablet.
Hoor ik ook elke dag: iPad. Nou is Eeepad ook niet echt een handige naam, dus zeg ik gewoon Transformer en dan krijg je hele gekke gezichten te zien. Ik probeer ze het wel uit te leggen dat het toch echt iets anders is. En mijn neefje (die echt een Apple-freak is) heeft zowaar een TF in bezit! Gewoon even een half uurtje op laten spelen en ze zijn verkocht!

Dolphin is al beantwoord. Je zou eventueel ook File Manager HD kunnen proberen. Die ziet er net wat overzichtelijker uit en je kunt favoriete folder aanmaken aan de linkerkant. 1 klikje en je zit in je shares.
Echter heeft ES File explorer meer mogelijkheden (root access bijv. mocht je dat nodig hebben). Op mijn telefoon gebruik ik ES File Explorer, op de TF juist File Manager HD.

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

• Zonekill
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 02-02 17:11
Zojuist is Android voor de eerste keer helemaal vastgelopen. Reageerde nergens meer op. Ik had op dat moment een optische muis aangesloten en wilde op de site bij direct messages scrollen met muis wieltje en bam totaal bevroren.
Het werken met de muis gaat verder prettig vind ik. Hoef ik niet altijd met mijn vette vingers op het scherm te zitten. Jammer dat het zoomen in maps dan weer niet met het wieltje kan. Dit is ook het fijne van de TF je kan aan een tafel gaan zitten en de 'ouderwetse' muis gebruiken of languit op de bank met alleen de tablet.

Uiteraard moet je bij apparaten die je koop je afvragen wat je er mee wilt doen. Maar de meeste mensen doen dat toch meestal niet ze kijken naar merk, uiterlijk en wat het wel niet allemaal kan en op of aan zit ipv te kijken naar wat zij ermee willen doen.

• Darkfreak
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 24-09 13:18

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

Chaoss schreef op zaterdag 06 augustus 2011 @ 16:07:
[...]

Heeft Friend me ook een widget? Want ik zoek een faceboek app met widget.
Ik weet dat mods dit hier niet willen, maar toch even stout zijn en antwoorden:
Nee. Friend Me heeft (nog) geen widget :).
Bij Friend Me zijn ze echter vrij goed in de support. Zo kreeg ik heel snel een reply op een e-mail waarin ik enkele bugs aangaf en vroeg naar een bepaalde feature die er nog niet is.
Even mailen en navragen ^^.

Volg www.n1ntendo.nl voor alles Nintendo! (>'-')> <('-'<) ^(' - ')^ <('-'<) (>'-')> ... (╯°□°)╯︵ ┻━┻

• pimjai
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 03-11 10:42
heb al sinds gister het probleem dat de gmail app geen berichten meer ophaalt. heb de tablet opnieuw opgestart en het automatische syncen even uit en weer aangezet, maar dat lijjkt ook niet te werken. kan ik veilig mijn google account verwijderen en weer opnieuw instellen zonder dat alle apps die ik uit de market heb vanzelf worden verwijderd?

Verwijderd

Chaoss schreef op zaterdag 06 augustus 2011 @ 16:07:
[...]

Heeft Friend me ook een widget? Want ik zoek een faceboek app met widget.
De Wizz widgets hebben en facebook widget. Werkt perfect om snel updates te lezen etc.

• Renegade666
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 07-11 12:27
Smarron schreef op maandag 08 augustus 2011 @ 13:22:
[...]
Ik gebruik hiervoor Folder Organizer. Zo heb ik mijn homescreen nu ingedeeld:

[afbeelding]

En met de map games aangeklikt:
[afbeelding]
Welke batterij app heb jij daar??

Panasonic 55FZ804 | Marantz sr7010 | Dune HD Pro 4K | Panasonic dp-ub424 | 2x Klipsch RF82 | 2x RP-140SA | 2x RB61 | 2xRB51 | RC52 Mk2 | SVS PB-1000 |

• Smarron
Dual Battery Widget

Gemaakt door iemand op xda.

• Tutti-frutti
  • Niet online

Tutti-frutti

Graag gedaan!

Renegade666 schreef op dinsdag 09 augustus 2011 @ 15:11:
[...]

Welke batterij app heb jij daar??
dat is Dual Battery Widget

//spuit11

4015Wp west (Dordrecht)

• Renegade666
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 07-11 12:27
Thnx. Ffkes installeren;)

na de installatie kan ik hem nergens terug vinden... alleen in de market, maar niet in de widget keuze ding.

edit:
nvm, laucher laten stoppen en hij staat er tussen. Werkt nu prima.

[ Voor 90% gewijzigd door Renegade666 op 09-08-2011 16:10 ]

Panasonic 55FZ804 | Marantz sr7010 | Dune HD Pro 4K | Panasonic dp-ub424 | 2x Klipsch RF82 | 2x RP-140SA | 2x RB61 | 2xRB51 | RC52 Mk2 | SVS PB-1000 |

• Yoma666
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 28-07-2022
Ik heb mijn transformer in België gekocht.
Daar ik geen OTA Softwareupdate naar 3.1 kreeg heb ik toen besloten om er de WW versie op te flashen. Dit lukte perfect, heb geen noemenswaardige softwareproblemen.
Nu is 3.2 blijkbaar uit (volgens dit forum toch :-) ) maar alweer krijg ik geen OTA melding dat er een update klaarstaat. Dus ik dacht gewoon dezelfde truuk toe te passen en zelf te downloaden / up te graden. Helaas vind ik nog geen nieuwe firmware bij Asus...
Heeft iemand hetzelfde probleem?
Verder supergeestig machientje om in de zetel te surfen!

• TdV
  • Laatst online: 07-11 15:56

TdV

Zo, toch ook maar een RMA aangevraagd voor mijn dock. Inderdaad een B50 met het batttery-drain en wake-up probleem. Ben benieuwd.
Ik heb hetzelfde, heb je het telefonisch gemeld of online? En wat heb je als klacht aangegeven?

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Yoma666 schreef op dinsdag 09 augustus 2011 @ 16:00:
Helaas vind ik nog geen nieuwe firmware bij Asus...
Same here. Terug uit RMA maar geen update die me wordt aangeboden.
Ik denk dat ik/we gewoon geduld moeten hebben tot hij ota wordt aangeboden of op de website komt te staan.

Ik heb destijds ook naar 3.1 via de download en sd kaart manier gedaan.

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Verwijderd

TdV schreef op dinsdag 09 augustus 2011 @ 16:04:
[...]

Ik heb hetzelfde, heb je het telefonisch gemeld of online? En wat heb je als klacht aangegeven?
Online en omschreven dat ik een B50 dock heb en het bekende battery drain en wake-up probleem heb en dat ik op diverse fora lees dat een RMA de oplossing is...

• Michel242186
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22:13
Zo, toch ook maar een RMA aangevraagd voor mijn dock. Inderdaad een B50 met het batttery-drain en wake-up probleem. Ben benieuwd...(lees op xda dat er een nieuwe chipset inkomt) heb juist de transformer gekocht om zijn lange batterij duur, maar met het drain probleem van het dock was hij binnen een dag weer leeg...bij weinig gebruik.

Ben overigens helemaal niet zo happy met 3.2 heb ik het gevoel dat hij op sommige punten wat minder soepel is gaan draaien. Met name de browser bouwt nu in blokken de pagina op als je gaat scrollen.
Vanmorgen is mijn B50 dock opgehaald door DHL ben benieuwd hoelang het gaat duren mis mijn dockje nu al...hehe.

viel me inderdaad ook op dat de browser bij het scrollen nu moeite heeft met renderen en laat gedeeltes niet zien of soms helemaal niks totdat je weer gaat scrollen.
Echt vreemd dat google zo'n browser afleverd en ik heb ook nog vaak dat hij gewoon crasht.

gebruik nu vaak gewoon splashtop HD om in te loggen op mijn server en gebruik de transformer nu gewoon als windows netbook...nu nog hopen dat splashtop scrollen met het touchpad mogelijk maakt en rechtmuisknop dan zou het helemaal af zijn.

[ Voor 8% gewijzigd door Michel242186 op 09-08-2011 16:27 ]

• CappieL
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 06-11 12:54
Mijn Transformer rammelt aan de linker-bovenzijde. Hebben jullie direct met Asus contact opgenomen (telefonische helpdesk) of kun je via de website direct een RMA aanmaken?

• Zonekill
Vandaag bij mediamarkt geweest. Ze wilden helaas dock niet omruilen omdat ze beide zelfde serienummer hebbben. Voor wie interesse heeft bij mediamarkt maastricht kost de 32GB 477,- (hoe maak ik euro teken met dit dock toetsenbord?) en ze hadden nog 1 dock los te koop een B7o en verder nog veel B7o combis en losse tablet.

Ga mijn dock B6o voor rma aanbieden.

• AwR
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 19-07-2024

AwR

... Helaas vind ik nog geen nieuwe firmware bij Asus...
Ik ontvang ook geen OTA update :-(
3.2 Staat alleen nog niet op de site van ASUS, we zullen nog even moeten wachten vrees ik ...

[ Voor 0% gewijzigd door AwR op 09-08-2011 17:37 . Reden: typo ]

• Nexxexium
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 02-11 20:45
Is dat rammeltje niet gewoon de 2 knopjes volume en aan knop ?

• Zonekill
Verwijderd schreef op dinsdag 09 augustus 2011 @ 16:15:
[...]

Online en omschreven dat ik een B50 dock heb en het bekende battery drain en wake-up probleem heb en dat ik op diverse fora lees dat een RMA de oplossing is...
Neem aan dat het DEZE pagina is die ik dan moet invullen en sturen?

• CappieL
Nexxexium schreef op dinsdag 09 augustus 2011 @ 16:46:
Is dat rammeltje niet gewoon de 2 knopjes volume en aan knop ?
Nee, het zit meer naar rechts, maar wel op dezelfde hoogte.
Gisteren naar de Paradigit geweest en zij kunnen hem innemen ter reparatie (8 weken kwijt) of direct met Asus contact opnemen...

• maniak
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19-10 18:47
Ik heb mijn pad weer terug. De nieuwe powersafe werkt en ze hebben mijn scherm vervangen voor een nieuwe die niet kraakt en zo goed als geen bleed heeft :)

• maniak
Zonekill schreef op dinsdag 09 augustus 2011 @ 16:59:
[...]

Neem aan dat het DEZE pagina is die ik dan moet invullen en sturen?
Ik heb DEZE gebruikt.

• Anton.net
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 23:57
heeft iemand toevallig al een goede app gevonden waarmee ik mn gsm(htc wildfire 2.2) als remote kan gebruiken voor bijvoorbeeld muziek: play/pause, volgend nummer....

• CopyCatz
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 00:56
Net mijn keyboard terug ontvangen van RMA, pak hem uit en zie dit:

Afbeeldingslocatie: http://i51.tinypic.com/14josab.jpg

Ik ben echt woedend nu. Klote asus service. Ik koop er niks meer!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Zo dat is niet goed zeg. Gewoon direct mail sturen naar Asus service Nederland met de foto.

• notsonewbie
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14-05 10:12

notsonewbie

...---...---...---

skype dit en skype dat, bij mij ging ie in een keer op de asus transformer.
MAAR LET op ik heb nu android 3.2 sinds vandaag (de officiele)
En wat ik niet kan vinden nadat ik skype start, het werkt ook nog, is het uitzetten!(van skype)

Ookk via ' smart taskbar' of app killer in zo een 14 in 1 app, ik krijg hem niet ut...

iemand? skype is btw oook de laatste zo uit de app market.

http://tweakers.net/gallery/45440/sys | Als het in de manual staat is dat fout.... (Creative ZEN scherm perikelen)

• pimjai
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 03-11 10:42
heb vanmiddag cpu spy geinstaleerd, en ben er dus achtergekomen dat de tablet niet in deep sleep komt als hij docked is, en wel als het dock er niet onder zit. zou ik hem RMA moeten sturen, of heeft iedereen dit probleem?

• Katje96
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 29-10 06:29
Yoma666 schreef op dinsdag 09 augustus 2011 @ 16:00:
Ik heb mijn transformer in België gekocht.
Daar ik geen OTA Softwareupdate naar 3.1 kreeg heb ik toen besloten om er de WW versie op te flashen. Dit lukte perfect, heb geen noemenswaardige softwareproblemen.
Nu is 3.2 blijkbaar uit (volgens dit forum toch :-) ) maar alweer krijg ik geen OTA melding dat er een update klaarstaat. Dus ik dacht gewoon dezelfde truuk toe te passen en zelf te downloaden / up te graden. Helaas vind ik nog geen nieuwe firmware bij Asus...
Ik heb de update gekregen op 5 aug. via de instellingen - over tablet - update
Wel azerty transformer met dock en niet geflasht

• Michel242186
CopyCatz schreef op dinsdag 09 augustus 2011 @ 19:08:
Net mijn keyboard terug ontvangen van RMA, pak hem uit en zie dit

Oe dat is mijn angst ook...op hoop van zegen dan maar....ik heb foto's van mijn dock gemaakt voor als er iets beschadigd is.

Verwijderd

Zonekill schreef op dinsdag 09 augustus 2011 @ 16:44:
(hoe maak ik euro teken met dit dock toetsenbord?)
Gewoon met Alt-5, zie hier €€€€€€€€€ :*)

• notsonewbie

notsonewbie

...---...---...---

Nog een vraag, op de samsung TAB zitten 4 'led touch 'knoppen' in de rand, 1 = menu.

Op het asus keyboardje, de dock, zit ook een speciale menu-key.

In diverse app's kan je daar de instellingen mee bereiken.

Echter zonder de dock.... hoe kom je dan in de menu's als die niet een icon er voor boven, onder, of in hun eigen scherm(pje) hebben?

[ Voor 10% gewijzigd door notsonewbie op 09-08-2011 21:25 ]

http://tweakers.net/gallery/45440/sys | Als het in de manual staat is dat fout.... (Creative ZEN scherm perikelen)

• Anton.net
staat er dan niet en icoontje linksonder?

• BartusKN.nl
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 14-02 14:29
Is er een app die mijn Gmail-app kan beveiligen met een password ? Als iemand anders op mijn TF zit hoeft die niet al mijn mail te kunnen lezen.

Hoor het graag. (liefst gratis heb geen creditcard of checkout account)

• Evertt
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 04-11 21:55
Ik heb net de Transformer voor RMA aangeboden. Met 4 problemen is toch best wel wat.
Kan ik het pakketje zelf bij DHL brengen of moet het worden opgehaald??

• Barrycade
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 23:37

Barrycade

Through the...

CopyCatz schreef op dinsdag 09 augustus 2011 @ 19:08:
Net mijn keyboard terug ontvangen van RMA, pak hem uit en zie dit:

[afbeelding]

Ik neem even aan dat de doos geen schade had? Anders beschuldig je de verkeerde.

• notsonewbie

notsonewbie

...---...---...---

Anton.net schreef op dinsdag 09 augustus 2011 @ 21:38:
staat er dan niet en icoontje linksonder?
Er staan er 3, namelijk een gebogen pijl, da's terug zeg maar, het huisje voor 'de desktop', en de 2 vierkantjes voor multitasking.
Een 4e, namelijk 'menu' mis ik wel erg sinds ik de samsung tab door en door ken.
En raar ook ergens want 'google' doet met android op andere plekken wel een sluit X kruisje.
Maar kennelijk is dit dan door asus of de app maker in kwestie weggelaten.(Dat doen er wel veel dan !)

[ Voor 21% gewijzigd door notsonewbie op 09-08-2011 21:49 ]

• notsonewbie

notsonewbie

...---...---...---

Evertt schreef op dinsdag 09 augustus 2011 @ 21:43:
Ik heb net de Transformer voor RMA aangeboden. Met 4 problemen is toch best wel wat.
Ik kreeg vandaag android 3.2(twee) heb jij die ook? met wat mazzel lost die update e.e.a. op?

• Nakebod
  • Laatst online: 22:02
notsonewbie schreef op dinsdag 09 augustus 2011 @ 21:48:
[...]

Er staan er 3, namelijk een gebogen pijl, da's terug zeg maar, het huisje voor 'de desktop', en de 2 vierkantjes voor multitasking.
Een 4e, namelijk 'menu' mis ik wel erg sinds ik de samsung tab door en door ken.
En raar ook ergens want 'google' doet met android op andere plekken wel een sluit X kruisje.
Maar kennelijk is dit dan door asus of de app maker in kwestie weggelaten.(Dat doen er wel veel dan !)
Menu is er gewoon. Alleen niet als de app geen menu heeft. En dat zijn er veel. Ondanks dat de ruimte nergens anders voor gebruikt wordt is het wel overzichtelijker. Enkel wat "slechte" apps hebben een menu icon terwijl er geen menu is.

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

• CopyCatz
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 00:56
littlejoannes schreef op dinsdag 09 augustus 2011 @ 21:47:
[...]

Ik neem even aan dat de doos geen schade had? Anders beschuldig je de verkeerde.
Nee doos was intact...

• Graviton12
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 23-05 12:53
Evertt schreef op dinsdag 09 augustus 2011 @ 21:43:
RMA via hun website, je krijgt binnen paar uur (ik toch) een mail terug van ASUS met eentje van DHL met een pickup date, goed inpakken met aan buitenkant print van bijgeleverde PDF plakken en you're good to go.
Wel weer zo dat ze niet zeggen rond welk uur dus je kan hele dag thuis blijven.

Of je kan het ook afleveren bij DHL dacht ik.

• maniak
Wat ik heb gedaan is nog een uitgebreide omschrijving wat er mis was en gedaan moest worden uitgeprint en deze bij tussen mijn pad en dock gedaan. Om zo zeker te zijn dat de persoon wist wat die moest doen welke mijn apparaat in handen zou nemen.. misschien ook een tip voor anderen.

Verwijderd

Hoi, heb de transformer sinds half juni (een B50). Ding functioneerd eigenlijk prima geen bleeding kraakjes e.d. Alleen sinds de laatste update (3.2) trekt hij de accu binnen 20 uur leeg in stand-by. Nou kan ik via de app battery snap zien dat het een constante afname is. En de transformer accu app geeft aan dat de tablet continu active is zelfs in stand-by. Btw wifi staat dan uit. Iemand een idee?

Verwijderd

BartusKN.nl schreef op dinsdag 09 augustus 2011 @ 21:41:
Is er een app die mijn Gmail-app kan beveiligen met een password ? Als iemand anders op mijn TF zit hoeft die niet al mijn mail te kunnen lezen.

Hoor het graag. (liefst gratis heb geen creditcard of checkout account)
Er zijn diverse app-lockers in de Market. Die kunnen bepaalde apps die je configureerd, blokkeren met een password. Ik heb de Market en Instellingen geblokkeerd. Intussen heb ik diverse app-lockers geprobeerd, maar de meeste zijn niet zo erg geschikt voor tablets. Dan draaien ze het scherm weer als ik in landscape werk. Uiteindelijk maar een gekocht. Inmiddels zie ik al weer nieuwe apps op dit gebied in de Market. Ook een voor tablets. Dus ff zoeken op "app-locker".

• _gibeon_
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 18-10 14:09
Verwijderd schreef op dinsdag 09 augustus 2011 @ 23:32:
Hoi, heb de transformer sinds half juni (een B50). Ding functioneerd eigenlijk prima geen bleeding kraakjes e.d. Alleen sinds de laatste update (3.2) trekt hij de accu binnen 20 uur leeg in stand-by. Nou kan ik via de app battery snap zien dat het een constante afname is. En de transformer accu app geeft aan dat de tablet continu active is zelfs in stand-by. Btw wifi staat dan uit. Iemand een idee?
Dat zal een bepaalde app zijn die actief blijft, waarom dat pas sinds 3.2 weet ik ook niet. Er zit weinig anders op dan het één voor één killen (of deïnstalleren) van apps om te kijken of het dan stopt.

• Exocet
  • Niet online
Ik ben tevreden over het accuverbruik, standby is goed en ook met normaal gebruik prima. Als ik bij het accuverbruik scherm kijk, is de helft van het verbruik te danken aan wifi. Nu vroeg ik me af of er een manier is om te zien welke applicaties wifi gebruiken en hoeveel.

• dutchguy
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 29-07 14:42
Ik heb nu de Wifi geconfigureerd dat hij alleen aanstaat als het scherm aan is, kijken of dat nog veel scheelt in accuverbruik,

• _gibeon_
Exocet schreef op woensdag 10 augustus 2011 @ 09:10:
Ik ben tevreden over het accuverbruik, standby is goed en ook met normaal gebruik prima. Als ik bij het accuverbruik scherm kijk, is de helft van het verbruik te danken aan wifi. Nu vroeg ik me af of er een manier is om te zien welke applicaties wifi gebruiken en hoeveel.
Je zou iets als TrafficInfo kunnen gebruiken, die geeft de verzonden en ontvangen data per app weer. Houd er echter wel rekening mee dat ook het "pollen" voor dingen stroom kost, maar weinig data.

Edit:
dutchguy schreef op woensdag 10 augustus 2011 @ 09:42:
Ik heb nu de Wifi geconfigureerd dat hij alleen aanstaat als het scherm aan is, kijken of dat nog veel scheelt in accuverbruik,
Dat hangt sterk af van hoevaak je je scherm aan en uit zet. Het opstarten van een WiFi verbinding kost significant meer stroom dan het openhouden daarvan. Je kan beter een half uur WiFi voor niks aan hebben staan, dan 1x per halfuur opnieuw verbinding moeten maken. Gewoon uitproberen dus!

[ Voor 31% gewijzigd door _gibeon_ op 10-08-2011 09:47 ]

• Chaoss
Kheb die aanpassing qua wifi ook net gedaan,

Over het algmeen ligt de tablet overdag de hlee dag niets te doen (als we beide naar ons werk zijn) en wordt hij alleen 's ochtends een paar keer aangezet (misschien 2-3x) en 's avonds regelmatig... tot nu toe nog weinig gemerkt.

Maar over het algmeen hoef ik mijn tablet maar om de 2 dagen op te laden dus die accuduur is opzich al goed.
_gibeon_ schreef op woensdag 10 augustus 2011 @ 09:45:
[...]
Je zou iets als TrafficInfo kunnen gebruiken, die geeft de verzonden en ontvangen data per app weer. Houd er echter wel rekening mee dat ook het "pollen" voor dingen stroom kost, maar weinig data.
sinds 3.2 kan dat toch standaard in honeycomb? als je naar de accu gegevens gaat kun je nu dat 2'de tablad aanklikken (wat voorheen leeg was). waar je het verbruik per software kunt zien.. net zo als bij android telefoons.

[ Voor 41% gewijzigd door Chaoss op 10-08-2011 10:01 ]

• CappieL
Chaoss schreef op woensdag 10 augustus 2011 @ 09:59:
Kheb die aanpassing qua wifi ook net gedaan,

Over het algmeen ligt de tablet overdag de hlee dag niets te doen (als we beide naar ons werk zijn) en wordt hij alleen 's ochtends een paar keer aangezet (misschien 2-3x) en 's avonds regelmatig... tot nu toe nog weinig gemerkt.

Maar over het algmeen hoef ik mijn tablet maar om de 2 dagen op te laden dus die accuduur is opzich al goed.
Als hij maar een korte tijd vaak aan en uit wordt gezet, is het dan niet slimmer om een Wifi-troggle widget te installeren en elke keer handmatig Wifi aan en uit te schakelen?
Ik zeg niet dat het gebruiksvriendelijk is, maar het bespaart wel batterij :)

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 09 augustus 2011 @ 23:32:
Ik had laatst hetzelfde idee na de update naar 3.2 (ik heb maar enkele dagen gebruik gemaakt van 3.1, dus misschien was het voorheen ook al zo). Mijn accuverbruik in standby was 3% per uur (met of zonder dock) waarbij wifi gewoon uit stond.
Nu heb ik van mijn 2 email accounts de instelling van push veranderd in handmatig checken gezet. Ik krijg toch push notification op mijn gsm, dus hoef ik dat niet nog eens op mijn tablet.
Sinds deze aanpassing is het accuverbruik in standby (weer met wifi uit als scherm uit gaat) maar 0,28% per uur (met of zonder dock).

Gisteren een film gekeken van ruim 1,5 uur en het verbruik hiervan was 12% van de accu (dit keer zonder dock). Ook netjes imo.

Ik heb overigens een B70 tablet & dock. Ingesteld dat de wifi uitgaat als scherm uit gaat. En tevens met Timeriffic ingesteld dat hij elke nacht om 01:00 de wifi permanent uit zet. Deze zet ik met een wifi toggle de volgende (dezelfde) dag weer aan wanneer ik het nodig heb.

• 50Miles
Momenteel ben ik nog niet overtuigd van 3.2 en daarom het volgende:

Mijn TF heeft nu drie keer gevraagd om te updaten, en drie keer heb ik uitstellen geklikt. De accu is nu bijna leeg, waardoor hij het vertikt, maar mijn TF wil steeds automatisch updaten. Hoe kan ik dit voorkomen? De functie uitstellen kun je maar drie keer aanklikken.

Betekend dit dat na de volgende oplaadcyclus mijn TF automatisch gaat updaten waar ik niets aan kan doen?

• hostje
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 21:01
50Miles schreef op woensdag 10 augustus 2011 @ 10:31:
Momenteel ben ik nog niet overtuigd van 3.2 en daarom het volgende:

Mijn TF heeft nu drie keer gevraagd om te updaten, en drie keer heb ik uitstellen geklikt. De accu is nu bijna leeg, waardoor hij het vertikt, maar mijn TF wil steeds automatisch updaten. Hoe kan ik dit voorkomen? De functie uitstellen kun je maar drie keer aanklikken.

Betekend dit dat na de volgende oplaadcyclus mijn TF automatisch gaat updaten waar ik niets aan kan doen?
Ik heb 'm ook 3x weg geklikt en was ook bang dat ie de volgende keer 'geforceerd' zou gaan installeren. Maar dat doet ie niet. Nu staat er alleen rechts onderin een notification dat er een update is, maar hij installeert 'm niet totdat ik er opdracht toe geef. Accu heb ik intussen ook al opnieuw opgeladen.

• _gibeon_
CappieL schreef op woensdag 10 augustus 2011 @ 10:09:
[...]
Als hij maar een korte tijd vaak aan en uit wordt gezet, is het dan niet slimmer om een Wifi-troggle widget te installeren en elke keer handmatig Wifi aan en uit te schakelen?
Ik zeg niet dat het gebruiksvriendelijk is, maar het bespaart wel batterij :)
Zo heb ik het inderdaad ook gedaan met "Widgetsoid2.x". Een heel eenvoudige 2x1 widget gemaakt, met bluetooth, wifi, gps en screen toggle.

@Chaoss: Kon je wel eens gelijk in hebben, ik heb het nog niet uitgeprobeerd!

• Nakebod
  • Laatst online: 22:02
Volgens mij maakt het niet (veel) uit of wifi hier nu wel of niet aanstaat.

Ik "moet" eigenlijk eens mijn Transformer factory resetten om te zien hoeveel hij af-fabriek doet qua drain. Nu is het 1.5-2% per uur, ook als de dock leeg is volgens mij. Lijkt mij dan eerder één of meerdere apps die niet helemaal slapen. Verklaard mogelijk ook waarom ik soms de tablet niet wakker krijg door een willekeurige toets in te drukken (Diepe slaap) en vaak wel. Hoewel accugebruik aangeeft 70% van de tijd in diepe slaap te zijn, en iets van 20% op 218 MHz te lopen. En de rest is redelijk weinig.

Ik heb alleen geen zin in een reset om het te testen :D Geen root en dus geen Titanium Backup :P

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

• Evertt
Ik kreeg net een mail van Asus over de RMA.
Nu staat dat DHL morgen komt ik vindt het raar dat je hier niet eerst een afspraak moet maken morgen komt het slecht uit.
Ik heb een keer een monitor aangeboden voor RMA dit was wat beter geregeld. Je kan een afspraak maken bij UPS maar ik ben zelf naar een UPS center gegaan.

• Tutti-frutti
  • Niet online

Tutti-frutti

Graag gedaan!

Houd er rekening mee dat je zelf de verpakking etc geregeld moet hebben met adres en rma nummer op buitenkant.

4015Wp west (Dordrecht)

• ArthurMorgan
  • Niet online
Evertt schreef op woensdag 10 augustus 2011 @ 12:21:
Ik kreeg net een mail van Asus over de RMA.
Nu staat dat DHL morgen komt ik vindt het raar dat je hier niet eerst een afspraak moet maken morgen komt het slecht uit.
Ik heb een keer een monitor aangeboden voor RMA dit was wat beter geregeld. Je kan een afspraak maken bij UPS maar ik ben zelf naar een UPS center gegaan.
Vaag? ik werd telkens gewoon gebeld voor het ophalen. Alleen voor het bezorgen niet.

• Evertt
The following reference is assigned to your ASUS product shipment: . Please keep this number for future reference. Please be reminded that DHL will collect your shipment on the following date: 2011-08-11. Please print the attached airway bill and attach it to the outside of your package.
Once your package is picked up, you will be able to track it with the tracking number on your airway bill via www.dhl.com If you have any queries, please call your local DHL hotline (www.dhl.com) or your local Asus hotline (www.asus.com) and quote your reference: .

Zo staat het hier met in de bijlage de adres gegevens.

Zo dadelijk maar DHL bellen maar ik wil het liever zelf naar de DHL point rijden is hier vlakbij.

• Zonekill
_gibeon_ schreef op woensdag 10 augustus 2011 @ 08:43:
[...]
Dat zal een bepaalde app zijn die actief blijft, waarom dat pas sinds 3.2 weet ik ook niet. Er zit weinig anders op dan het één voor één killen (of deïnstalleren) van apps om te kijken of het dan stopt.
Ja, dat is wat ik nu ook maar gedaan heb. (bij mijne B6o was het ook bij 3.1) En het lijkt te helpen, heb wat apps gedeinstalleerd en vannacht voor het eerst kunnen meten dat tablet aan dock in standby maar 0,37%/uur verbruikt. Voorheen 3%/uur, gaat nu ook in deep sleep volgens cpu spy)
Ik had ook achtergrondgegevens onbeperkt synchroniseren uitgezet. (Zal nog een test doen als dock 100% lading heeft want deze keer had ie 3% en tablet 80%) .

Het blijft toch heel raar dat de drain alleen is als ze gekoppeld waren en niet wanneer ze afzonderlijk waren dock en tablet.

Het is wel het grote nadeel van android vind ik, dat het niet zo gebruiksvriendelijk is. De apps die ik eraf heb gedaan stonden niet in het rijtje van apps die verbruiken of op de achtergrond draaien. Dus hoe kan ik dan in godsnaam weten wat de drain veroorzaakt.

Zal nog een paar keer een test doen en als de drain zo laag blijft hoef ik hem gelukkig niet op te sturen.

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22:15
Smarron schreef op maandag 08 augustus 2011 @ 19:18:
[...]
Inderdaad beautiful widgets, zoals al door CappieL gezegd. Text size trouwens op 12 gezet.
Maar die is niet gratis toch?

• kazz1980
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-08 22:44

kazz1980

Goh... Ik hier?

D-e-n schreef op woensdag 10 augustus 2011 @ 13:22:
[...]
Maar die is niet gratis toch?
Nope... niet alles op Android is gratis! O-)

hier stond iets interessants, maar het is even weg...

Verwijderd

Iemand ervaring met het verbinding maken met een vpn? Ik krijg netjes verbinding met het netwerk maar wanneer ik een mail verstuur krijg ik de volgende melding: smtp;500 5.3.3 Unrecognized command?

Heb op internet wel het e.e.a. gevonden maar dat betreft allemaal oplossingen voor windows...

• demolition_man
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 05-11 20:58
Ik ben net terug van vakantie en had mijn transformer (3.1) meegenomen en liep tegen 2 issues aan.
1) De accu liep leeg ook al was de transformer uitgeschakeld.
2) Bij het kopieren van foto's met de standaard filebrowser hadden de kopieen niet de informatie van het fototoestel zoals wanneer foto gemaakt met welk toestel etc. De bestanden hadden ook de datum van kopieren waardoor de soortering in de gallery niet prettig was.

Zitten hier veranderingen in bij versie 3.2? Anders graag suggesties om deze problemen op te lossen.

Alvast bedankt.

• Wolfensteijn
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 05-11 07:14
Evertt schreef op woensdag 10 augustus 2011 @ 12:42:
The following reference is assigned to your ASUS product shipment: . Please keep this number for future reference. Please be reminded that DHL will collect your shipment on the following date: 2011-08-11. Please print the attached airway bill and attach it to the outside of your package.
Once your package is picked up, you will be able to track it with the tracking number on your airway bill via www.dhl.com If you have any queries, please call your local DHL hotline (www.dhl.com) or your local Asus hotline (www.asus.com) and quote your reference: .

Zo staat het hier met in de bijlage de adres gegevens.

Zo dadelijk maar DHL bellen maar ik wil het liever zelf naar de DHL point rijden is hier vlakbij.
Je kan inderdaad gewoon DHL bellen om een andere afspraak te maken. Daar doen ze (in mijn ervaring) niet moeilijk over.

Verwijderd

demolition_man schreef op woensdag 10 augustus 2011 @ 14:11:
Ik ben net terug van vakantie en had mijn transformer (3.1) meegenomen en liep tegen 2 issues aan.
2) Bij het kopieren van foto's met de standaard filebrowser hadden de kopieen niet de informatie van het fototoestel zoals wanneer foto gemaakt met welk toestel etc. De bestanden hadden ook de datum van kopieren waardoor de soortering in de gallery niet prettig was.

Zitten hier veranderingen in bij versie 3.2? Anders graag suggesties om deze problemen op te lossen.

Alvast bedankt.
Puntje 1 gaat zo'n beetje het halve topic hier over. Dus even browsen, Asus bellen en je dock wordt opgehaald en gerepareerd.

Puntje 2 ook niet met een Exif-viewer? De kolommen in een windows-machine geven idd veel meer weer en op de Android wordt idd het moment van 'plakken' weergegeven als create-date.

• _gibeon_
Zonekill schreef op woensdag 10 augustus 2011 @ 12:42:
[...]Het blijft toch heel raar dat de drain alleen is als ze gekoppeld waren en niet wanneer ze afzonderlijk waren dock en tablet.
Daar is allang een oplossing voor, een beetje oude koeien uit de sloot halen... ;)

• CappieL
Wolfensteijn schreef op woensdag 10 augustus 2011 @ 14:11:
[...]

Je kan inderdaad gewoon DHL bellen om een andere afspraak te maken. Daar doen ze (in mijn ervaring) niet moeilijk over.
Vanmorgen RMA aangemaakt, net een mail ontvangen van DHL dat ze morgen langs willen komen om mijn TF op te halen. Dat is nog eens vlug :)
Jammer dat er geen tijd bij staat, ik ben namelijk alleen 's ochtends thuis. Toch maar even bellen om een bepaalde tijd af te spreken.
Al zit er ook een DHL service-punt bij mij in de straat, misschien kan ik het pakketje daar wel afleveren.

• Evertt
CappieL schreef op woensdag 10 augustus 2011 @ 15:33:
[...]

Vanmorgen RMA aangemaakt, net een mail ontvangen van DHL dat ze morgen langs willen komen om mijn TF op te halen. Dat is nog eens vlug :)
Jammer dat er geen tijd bij staat, ik ben namelijk alleen 's ochtends thuis. Toch maar even bellen om een bepaalde tijd af te spreken.
Al zit er ook een DHL service-punt bij mij in de straat, misschien kan ik het pakketje daar wel afleveren.
Ik heb zojuist Asus gebeld DHL bellen helpt niet die weten van niets.

De meneer zei tegen mij dat het alleen via pick-up kan doen. Ik heb een andere afspraak gemaakt daar kan je een tijdstip opgegeven wanneer ze ongeveer komen. Maar ik vindt het wel raar dat je gelijk een datum krijg en niet eerst hoef te bellen. Bij de pick-up van de monitor was dit wel zo moest je eerst bellen voordat ze kwamen.

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Misschien domme vraag maar het werd me niet helemaal duidelijk uit de info die op de asus site stond. Zit er in de tablet zelf ook een microsd slot voor extra geheugen? Ik zie wel staat dat de dock er 1 heeft en tablet ook maar staat niet bij of dat voor xtra ruime is of niet. Zag dat ze bij mediamarkt in zoetermeer 377 waren en 499 met dock, mijn intresse is gewekt.

• JarlSX
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 06-04-2023
de tablet heeft een micro sd slot, de dock een sd slot

OnePlus P9 Pro || Huawei GT3 || Samsung Tab S7

• WeAreLegion
  • Niet online
JarlSX schreef op woensdag 10 augustus 2011 @ 16:09:
de tablet heeft een micro sd slot, de dock een sd slot
Ja ok, maar die micro sd is dus voor extra ruimte :)

• JarlSX
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 06-04-2023
ehm, ja, waar anders voor? :)

je hebt dus met de dock erbij 2 keer ruimte voor extra geheugen
plus dat de dock 2x usb heeft waar je ook nog een usb stick of zelfs harddisk aan kunt hangen

OnePlus P9 Pro || Huawei GT3 || Samsung Tab S7

• WeAreLegion
  • Niet online
JarlSX schreef op woensdag 10 augustus 2011 @ 16:13:
ehm, ja, waar anders voor? :)

je hebt dus met de dock erbij 2 keer ruimte voor extra geheugen
plus dat de dock 2x usb heeft waar je ook nog een usb stick of zelfs harddisk aan kunt hangen
Nou zoals ik al zei, hoe het op mij overkomt is dat er gewoon 1 slot is maar dat die al gebruikt word :) maar dat is het dus niet. Jah ik ben nog aan nadenken of ik die met dock er bij neem.377 of 499 scheelt toch weer :) maar denk dat het wel handig is om te hebben dat wel :)

• ArthurMorgan
  • Niet online
Voor ik de dock had kon ik ongeveer 6-7 uur gebruik maken van de tablet. Te weinig voor een hele dag in mijn geval.Met de dock haal ik met gemak de 10 uur en hoef ik dus alleen 's nachts op te laden.
Ook is de dock erg handig als je wat grotere lappen tekst wilt typen vind ik. Plus dat je ondertussen een groter beeld hebt om terug te lezen en dergelijke...

• Chaoss
Kheb tot nu toe de dock niet echt gemist, ik gebruik de tablet vooral voor "informatie consumptie" en een keer een berichtje op een forum of mailtje typen zonder dock is prima te doen.

Daarnaast hoef ik de tablet maar om de 2 dagen op te laden, en als ik op de bank hang is alleen een tablet toch handiger dan een tablet+dock.

• WeAreLegion
  • Niet online
Jah dat heb ik dus ook een beetje. Van mij mogen ze keer een doc maken zonder extra batterij er in. Dan is hij gelijk stuk goedkoper en heb je toch het nut van die dingen er bij (behalve de batterij dan). Maar goed zal er nog even over na denken kan me geld helaas maar 1 keer uit geven :) zag al wel dat er genoeg dingen zijn om mee te spelen op xda daar houd ik van :D

• Chaoss
en als het prijsverschil 377 vs 499 is dan kun je altijd eentje zonder dock kopen, kijken of je vervolgens behoefte aan een dock krijg en die los kopen... ben je 27 euro duurder uit. (er vanuit gaande dat de docks dan los 149,- kosten).

Verwijderd

Ff een vraag aan de mensen die onlangs een dock gekocht hebben.
Van welke serie is deze? de B6O of B70?

Zijn er al mensen die hun dock bij Paradigit vanddan hebben?

• WeAreLegion
  • Niet online
Chaoss schreef op woensdag 10 augustus 2011 @ 16:43:
en als het prijsverschil 377 vs 499 is dan kun je altijd eentje zonder dock kopen, kijken of je vervolgens behoefte aan een dock krijg en die los kopen... ben je 27 euro duurder uit. (er vanuit gaande dat de docks dan los 149,- kosten).
Ja volgens mij was die met dock 499 zal er morgen of vannavond nog even heen lopen is hier om de hoek dat scheelt :) als het inderdaad meer als 100 euro scheelt dan wacht ik wel even af, misschien dat die docks tegen die tijd zoiezo wel wat goedkoper worden. Bedankt voor de info alvast!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Mijn dock is b70 van cdromland. Vorige week gekocht.

Het leuke van de transformer met dock op de leuning van de bank is dat je alsnog alles (afgezien van typen) kunt doen zonder de dock verder aan te raken. Dat vond ik altijd een crime met mijn netbook.
I love the touchscreen :D

• Zonekill
demolition_man schreef op woensdag 10 augustus 2011 @ 14:11:

Alvast bedankt.
De standaard galerij is klote. Ik gebruik quickpic hiermee kun je de foto's bekijken in de volgorde waarin ze zijn gemaakt. Als je bij details kijkt staat er cameramodel, tijd en nog wat exif info, zelfs gps data waarmee je direct naar maps gaat en de locatie opgezocht wordt.
Het is een kwestie van de goede apps vinden.

Ik zoek ook nog een goede filebrowser waarmee je de tijd en datum waarop bestanden zijn gemaakt kunt zien.

• _gibeon_
Zonekill schreef op woensdag 10 augustus 2011 @ 17:03:
[...]

De standaard galerij is klote. Ik gebruik quickpic hiermee kun je de foto's bekijken in de volgorde waarin ze zijn gemaakt. Als je bij details kijkt staat er cameramodel, tijd en nog wat exif info, zelfs gps data waarmee je direct naar maps gaat en de locatie opgezocht wordt.
Het is een kwestie van de goede apps vinden.

Ik zoek ook nog een goede filebrowser waarmee je de tijd en datum waarop bestanden zijn gemaakt kunt zien.
Total Commander, de beta-versie. Beter is er niet voor tablets.

• Zonekill
WeAreLegion schreef op woensdag 10 augustus 2011 @ 16:15:
[...]

Nou zoals ik al zei, hoe het op mij overkomt is dat er gewoon 1 slot is maar dat die al gebruikt word :) maar dat is het dus niet. Jah ik ben nog aan nadenken of ik die met dock er bij neem.377 of 499 scheelt toch weer :) maar denk dat het wel handig is om te hebben dat wel :)
Misschien bedoel je de interne opslag die hoe vreemd ook sdcard heet. Maar dat is gewoon de interne opslag en heeft niets met de sdcard slots in tablet of dock te maken.

• Zonekill
WeAreLegion schreef op woensdag 10 augustus 2011 @ 16:50:
[...]

Ja volgens mij was die met dock 499 zal er morgen of vannavond nog even heen lopen is hier om de hoek dat scheelt :) als het inderdaad meer als 100 euro scheelt dan wacht ik wel even af, misschien dat die docks tegen die tijd zoiezo wel wat goedkoper worden. Bedankt voor de info alvast!
Het is zo:
Tablet 16GB: € 399,-
Tablet 16GB + Dock: € 499,-
Tablet 32GB: € 499,-
Tablet 32GB + Dock: € 599,-
Dock: €150,- bij mediamarkt maar elders misschien 10 20 minder. De losse dock is schaars nu dus prijs zal hoog blijven.

Je moet kijken naar wat de dock voor jou van extra meerwaarde heeft. Ik zou niet zonder willen. Heeft alleen maar voordelen imo. Het typen gaat fijn.

• Zonekill
_gibeon_ schreef op woensdag 10 augustus 2011 @ 17:06:
[...]
Zie hem niet in de market?

• Julian
  • Laatst online: 02-11 14:38
_gibeon_ schreef op woensdag 10 augustus 2011 @ 17:06:
[...]
Geweldig, thx!

Edit: Quick pic is ook een super tip, nogmaals thx!

[ Voor 12% gewijzigd door Julian op 10-08-2011 17:49 ]

Phanteks Enthoo Evolv mATX Tempered Glass Grijs | Gigabyte B650M Aorus Elite AX | AMD 9800X3D | NZXT Kraken Z63 | 64GB DDR5 6000C28 | NVIDIA RTX 4090 FE | LG 83G4 4K 144Hz | Corsair RM850x | Meta Quest 3

Verwijderd

Ik heb net mijn tablet aan mijn Onkyo versterker gehangen via een HDMI kabel. Ik kan nu muziek afspelen op de transformer en luisteren via de versterker. Alleen snapt de transformer niet dat ik muziek aan het luisteren ben en gaat uit na 5 minuten. Kun je ergens instellen dat de tablet niet uit gaan als er muziek gespeeld word? Doet hij dit ook bij films afspelen?

Verder werken de 3 muziek knoppen (<<, >|, >>) van het toetsenbord niet in de standaard muziek app. Of werkt dit bij anderen wel?

Nog 1 vraag over het dock: De gevoeligheid van de touchpad is te goed. Vaak doet hij een klik terwijl ik alleen een beetje beweeg over de touchpad. Is dit in te stellen?

• Anton.net
Kwam net taptap revenge 4 tegen in de market: werkt niet :(
Maarja, zolang ik dungeon defender nog niet uit heb is dat geen enkel probleem:)
Zijn er nog mensendie goede gratis games zijn tegengekomen?

• Zonekill
Verwijderd schreef op woensdag 10 augustus 2011 @ 18:00:
Ik heb net mijn tablet aan mijn Onkyo versterker gehangen via een HDMI kabel. Ik kan nu muziek afspelen op de transformer en luisteren via de versterker. Alleen snapt de transformer niet dat ik muziek aan het luisteren ben en gaat uit na 5 minuten. Kun je ergens instellen dat de tablet niet uit gaan als er muziek gespeeld word? Doet hij dit ook bij films afspelen?

Verder werken de 3 muziek knoppen (<<, >|, >>) van het toetsenbord niet in de standaard muziek app. Of werkt dit bij anderen wel?

Nog 1 vraag over het dock: De gevoeligheid van de touchpad is te goed. Vaak doet hij een klik terwijl ik alleen een beetje beweeg over de touchpad. Is dit in te stellen?
Waarschijnlijk heb je iets ingesteld zodat ie na 5 minuten uit gaat?!
De 3 muziek knoppen werken bij mijne wel.
Ik heb geen HDMI kabel dus kan niet testen wat ie dan doet.

De snelheid van muis en trackpad kan je instellen onder taal en invoer bij android 3.2. De gevoeligheid helaas niet.

@Anton.net
Ik speel eigenlijk geen spellen op de TF maar heb er wel een paar bv. Cordy, 3Dbowling, Shakytower, Fruitslice, Snowboard, Pinball classic, Riptide GP demo.

Voor Games/apps etc. compatible met de TF kijk je HIER.

[ Voor 12% gewijzigd door Zonekill op 10-08-2011 19:00 ]

Verwijderd

Zonekill schreef op woensdag 10 augustus 2011 @ 18:53:
[...]

Waarschijnlijk heb je iets ingesteld zodat ie na 5 minuten uit gaat?!
Ja, maar dat is als ik niks doe. Als je muziek luisterd moet hij toch niet uitgaan?
De 3 muziek knoppen werken bij mijne wel.
Ik zal nog eens kijken. Nadat ik een foutmelding heb gekregen dat winamp afgesloten moest worden werkten ze wel. Even getest: winamp opgestart en een mp3 gespeeld. Winamp afegsloten en de standaard muziek speler opgestart. De knoppen werken niet! Winamp geforceerd gestopt en nu werken de knoppen wel weer.

• Smarron
Verwijderd schreef op woensdag 10 augustus 2011 @ 19:06:
[...]
met HC 3.1
Ja, maar dat is als ik niks doe. Als je muziek luisterd moet hij toch niet uitgaan?

[...]

Ik zal nog eens kijken. Nadat ik een foutmelding heb gekregen dat winamp afgesloten moest worden werkten ze wel. Even getest: winamp opgestart en een mp3 gespeeld. Winamp afegsloten en de standaard muziek speler opgestart. De knoppen werken niet! Winamp geforceerd gestopt en nu werken de knoppen wel weer.
Welke HC versie heb je? Want volgens mij was het met HC 3.1 zo dat wanneer het scherm uitgaat, de muziek ook stopte. Met 3.2 zou dat verholpen moeten zijn.

• Michel242186
dutchguy schreef op woensdag 10 augustus 2011 @ 09:42:
ik heb dit ook veranderd en merk dat het snachts nogal wat scheelt...khad eerst een drain van 10% snachts en met wifi uit te schakelen maar 2%...dit allemaal met HC 3.2.

edit: gaat hier dus alleen om de tablet zonder dock.

[ Voor 6% gewijzigd door Michel242186 op 10-08-2011 19:47 ]

Pagina: 1 ... 47 ... 59 Laatste

Dit topic is gesloten.