• Evertt
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 16-11 17:11
De klikjes zijn de relais die je hoort tijdens het inschakelen.
Wel irritant is de lag tijdens het typen. En als hem oplaad in de dock wordt de hele dock statisch.

• mdcobra
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22:02
Ik wil spul bekijken vanaf mijn nas (samba).
Wie weet hier een goede oplossing voor? Ik heb tot nu toe alleen wat file explorers gevonden waarbij de hele file eerst helemaal binnengehaald moet worden voordat deze afgespeeld kan worden :'(

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:03

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

mdcobra schreef op zaterdag 11 juni 2011 @ 00:14:
Wie weet hier een goede oplossing voor? Ik heb tot nu toe alleen wat file explorers gevonden waarbij de hele file eerst helemaal binnengehaald moet worden voordat deze afgespeeld kan worden :'(
Dat is ook mijn vraag. :) Heb vandaag een nas gehaald, Synology DS211. Hij speelt op men TF geconverteerde series prima af, maar echter AVI bestanden of iets dergelijks dat diverse players ook kunnen afspelen kan hij niet streamen... Dan moet hij inderdaad het gehele bestand eerst binnen halen. Vind ik toch wel jammer. Heb diverse programma's geprobeerd, maar lukt me maar niet :)

[ Voor 4% gewijzigd door uchiha tijntje op 11-06-2011 00:49 ]

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

• Max Hunt
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-11 19:06
Ik gebruik zelf altijd Firefox dus dat heb ik direct op m'n TF geïnstalleerd. Er zitten een paar grote nadelen aan zoals het ontbreken van tabs, maar er zit in ieder geval geen lag bij het typen op GoT (en de forums worden wat vloeiender geladen / door heen te scrollen).

• Jaap-Jan
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18-11 00:56
Max Hunt schreef op zaterdag 11 juni 2011 @ 01:39:
Ik gebruik zelf altijd Firefox dus dat heb ik direct op m'n TF geïnstalleerd. Er zitten een paar grote nadelen aan zoals het ontbreken van tabs, maar er zit in ieder geval geen lag bij het typen op GoT (en de forums worden wat vloeiender geladen / door heen te scrollen).
Firefox heeft wel tabs, maar ze zijn wat meer 'verborgen' aangezien deze versie van Firefox meer bedoeld is voor telefoons. Veeg maar eens naar rechts als je helemaal aan de linkerkant van een pagina zit, dan komt een balk met tabs tevoorschijn. :)

| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett

• graaf404
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 17-05-2023
:'( m'n TF en m'n dock laad niet meer op.
Ik heb nog maar 10% op mijn TF, en 3 op m'n dock.
Er zit ook speling op de conector en de aansluiting op bv de TF.

Ik vrees dat ik vanmiddag langs de MM moet.
En dan maar hopen dat ze hem niet hoeven opsturen en ik hem een paare weken kwijt ben....

Edit:
zou het helpen op te resetten?
settings>privacy>factory data reset.

[ Voor 11% gewijzigd door graaf404 op 11-06-2011 07:39 ]

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
graaf404 schreef op zaterdag 11 juni 2011 @ 07:19:
:'( m'n TF en m'n dock laad niet meer op.
Ik heb nog maar 10% op mijn TF, en 3 op m'n dock.
Er zit ook speling op de conector en de aansluiting op bv de TF.

Ik vrees dat ik vanmiddag langs de MM moet.
En dan maar hopen dat ze hem niet hoeven opsturen en ik hem een paare weken kwijt ben....
De mijne is maandag aangemeld voor RMA bij Asus vanwege dit probleem (zonder dock dan) woensdag opgehaald, donderdag aangekomen in Tsjechië, en ook donderdag de status 'repairing' gekregen. Als ik het goed heb staat er maximaal 14 dagen voor. Maar als ik het zo zie zou hij eind volgende week al terug kunnen zijn.

/edit: ik heb een factory reset gedaan bij mij hielp het niet. Maar je kunt het zeker proberen.

[ Voor 6% gewijzigd door ArthurMorgan op 11-06-2011 07:40 ]

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

• Graviton12
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 23-05 12:53
Speling heb ik ook wat last van maar niks waar ik wakker van lig.

Heeft iedereen een FW update binnengekregen voor de docking of was die van mij gewoon oud?:p

• graaf404
Heb je dat via de winkel, of rechtstreeks bij ASUS gedaan?
En al je eigen data er eerst afgehaald?

Edit:
Ik heb idd een update gehad voor het dock, en natuurlijk de 3.1 update.

[ Voor 29% gewijzigd door graaf404 op 11-06-2011 07:43 ]

• Graviton12
Gisteren moboplayer geinstalled, .avi werken nu, alleen zet ie precies het geluid altijd op 0% als je een file opstart.
Mkv pakt ie het geluid niet en het beeld lagged, hoop echt wel dat dat opgelost gaat worden, in deze tijd zie je meer en meer mkv, bestaat toch al jaar of 5 schat ik en is uiteindelijk niet meer dan een .avi die nog eens in een extra container gezet is, niet?

• ArthurMorgan
  • Niet online
De mijne kwam uit Engeland, dus via die weg had ik niet zoveel zin in. Dus rechtstreeks via Asus zelf.

Ja de factory reset gedaan en daarna was het volledig gedaan en kon ik er zelfs niks meer op zetten. Sowieso voor de veiligheid lijkt het me wel beter om hem leeg te halen. Mijn creditcard zit wel aan mijn googleacount vast...

• graaf404
idd, als hij terug moet, reset ik hem ook zoieso.
vanmiddag maar eens langs de MM breda....
helemaal geen zin om hem nu weer even te missen :(, het is net zo leuk speelgoed..

• Gyata
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 24-09 17:28
mdcobra schreef op zaterdag 11 juni 2011 @ 00:14:
Het is me gelukt om vanaf mijn Synology NAS files te streamen naar de TF. Oplossing was om de laatste (firmware)versie van Synology Disk Station te installeren (versie 1742) en aan de TF-kant DS File (eigen app van Synology) te installeren.

Enige probleem waar ik nu nog tegen aan loop is dat ik muziekbestanden nu 1 voor 1 moet afspelen; ik kan niet een hele directory afspelen. Iemand hier een oplossing voor? DS Audio heb ik nog niet aan de praat gekregen.

Ik heb nog een andere vraag. Ik ga straks op vakantie en wil met de TF graag videobellen met het thuisfront (met een Windows PC). Skype ondersteunt dat nog niet op Android (alleen bellen is mogelijk). Heeft iemand hier al een oplossing voor gevonden?

[ Voor 13% gewijzigd door Gyata op 11-06-2011 08:41 ]

• The Wizard
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18-11 13:14

The Wizard

Moderator Mobile
Wybo schreef op zaterdag 11 juni 2011 @ 07:58:
De mijne kwam uit Engeland, dus via die weg had ik niet zoveel zin in. Dus rechtstreeks via Asus zelf.

Ja de factory reset gedaan en daarna was het volledig gedaan en kon ik er zelfs niks meer op zetten. Sowieso voor de veiligheid lijkt het me wel beter om hem leeg te halen. Mijn creditcard zit wel aan mijn googleacount vast...
Heb je de dock uit de VS al binnen? Niet dat je er nu wat aan hebt... :). Ik hoop voor je dat ie weer snel terug is!

7090 kWp, 3 subsystemen (20x LG 320 Wp / 3x Canadian Solar 230 Wp)

• Graviton12
als je het docking station gebruikt, waarom hebben ze het zo gemaakt dat het scharnier dieper komt te liggen, dat gaat dan toch vol komen te staan met krassen of zie ik dat verkeerd?

• BushWhacker
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 13-11 19:59

BushWhacker

developer

Ik heb hem gisteren gekocht bij MM.
Ik heb er nu een paar uur mee gestoeid en moet zeggen... wat een apparaat.
Hij is snel, hapert niet, goed scherm, alles werkt direct (Exchange werkmail, gmail en Xs4all mail in 1 programma). Ook de GPS doet het goed (op de Galaxy 3 is dat een probleem).
Vooral de combinatie van de dock (toetsenbord) en het touchscreen is zeer handig.
Zelfs mijn Apple-Freak collega's waren zeer onder de indruk.
Direct na het aanzetten kwam er een envelopje rechtsonderin met de melding dat er een firmware update voor de Dock en voor de tablet was. Installeren ging vlot en goed. Nu draait ie op IceCream Sandwich.
Wat ik wel vreemd vind, is als je in de market iets aanklikt om te downloaden, dat het soms minuten duurt voordat het echt geinstalleerd word (ook apps van een paar k).

Wat wel heel raar is dat sommige applicaties crashen als de dock is aangesloten (bv buienradar).
Als je de dock eraf haalt, doet de app het gewoon. Ook Navit reageert soms raar met dock.

Nog iets vreemds... Ik had WiFi op kanaal 13 staan. Mijn Galaxy 3 doet het daarop gewoon, maar de Asus zag het WLAN helemaal niet. Pas na aanpassen van het kanaal naar onder de 11 werkte het meteen.

[ Voor 19% gewijzigd door BushWhacker op 11-06-2011 10:04 . Reden: Aanvulling over crash met dock, WLAN ]

Freedom FttH - EdgeRouter 4 SFP - OnePlus 8T - Debian - Home Assistant

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:03

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Gyata schreef op zaterdag 11 juni 2011 @ 08:39:
[...]

Het is me gelukt om vanaf mijn Synology NAS files te streamen naar de TF. Oplossing was om de laatste (firmware)versie van Synology Disk Station te installeren (versie 1742) en aan de TF-kant DS File (eigen app van Synology) te installeren.

Enige probleem waar ik nu nog tegen aan loop is dat ik muziekbestanden nu 1 voor 1 moet afspelen; ik kan niet een hele directory afspelen. Iemand hier een oplossing voor? DS Audio heb ik nog niet aan de praat gekregen.

Ik heb nog een andere vraag. Ik ga straks op vakantie en wil met de TF graag videobellen met het thuisfront (met een Windows PC). Skype ondersteunt dat nog niet op Android (alleen bellen is mogelijk). Heeft iemand hier al een oplossing voor gevonden?
EDIT: grrrr. dus niet alle AVI speelt ie af via Moboplayer. Ik snap er niet zoveel van. Baal er toch wel beetje van dat het zoveel moeite kost om filmpjes op je TF af te kunnen spelen. Zou toch niet zoveel moeite moeten kosten....

Het is mij nu ook gelukt om met DS File bijvoorbeeld Avi's te streamen. Dat werkte tot op heden niet. Dus dat is prima. Echter het menu van dat programma werkt echter niet in landscape... Das wel jammer. Verder zou ik mijn foto's graag via de shared photo map op mijn Nas willen bekijken, echter is mijn synology dan echt 100% aan het rekenen om van alle folders een soort thumbnail aan het maken... En dat gaat helaas echt traag.... Heb ook nog niet gevonden hoe ik dat uit moet zetten.. dus voorlopig mijn fotos maar in een aparte map gezet... Dus voorlopig kan ik niet via mynet mijn fotos kijken.. Wel gewoon via ES explorer, maar zou toch handig zijn om gewoon met 1 progje alles te kunnen, muziek, videos en fotos... Nu gebruik ik o.a. ES explorer voor foto's en DS File voor video's... Beetje jammer en hopelijk kom ik er binnenkort uit :)

[ Voor 6% gewijzigd door uchiha tijntje op 11-06-2011 10:57 ]

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

• graaf404
Heeft er ook iemand een oplossing voor het streamen met andere merken dan Synology.

Verwijderd

uchiha tijntje schreef op zaterdag 11 juni 2011 @ 09:49:
[...]

Het is mij nu ook gelukt om met DS File bijvoorbeeld Avi's te streamen. Dat werkte tot op heden niet. Dus dat is prima. Echter het menu van dat programma werkt echter niet in landscape... Das wel jammer. Verder zou ik mijn foto's graag via de shared photo map op mijn Nas willen bekijken, echter is mijn synology dan echt 100% aan het rekenen om van alle folders een soort thumbnail aan het maken... En dat gaat helaas echt traag.... Heb ook nog niet gevonden hoe ik dat uit moet zetten.. dus voorlopig mijn fotos maar in een aparte map gezet... Dus voorlopig kan ik niet via mynet mijn fotos kijken.. Wel gewoon via ES explorer, maar zou toch handig zijn om gewoon met 1 progje alles te kunnen, muziek, videos en fotos... Nu gebruik ik o.a. ES explorer voor foto's en DS File voor video's... Beetje jammer en hopelijk kom ik er binnenkort uit :)
Voor "streamen" vanaf pc via samba gebruik het programma file expert. Hiermee kan je avi bestanden van de pc naar de TF kopieren. Het fijne van file expert is dat je het kopieren in de achtergrond kan laten doen en terwijl op de achtergrond wordt gekopieerd je het bestand met vplayer kan afspelen.

• mytheory
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 12-11 23:14
[...]

Ik ben hier ook een tijd mee bezig geweest en heb niets werkend kunnen vinden. Als iemand hier een oplossing voor heeft dan zou dat super zijn. Ik denk dat hier meer mensen mee geholpen zullen zijn.

• Stylisimo
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19-09 10:45
Heeft er iemand al een mooie sleeve gevonden waar de transformer incl. dock in past?

Of gaat het gewoon passen in de standaard 10.1" sleeves?

Heb hem helaas nog niet in huis door een fout van PostNL (begin er liever niet over).

• Brutes
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 28-06 15:11
BushWhacker schreef op zaterdag 11 juni 2011 @ 09:42:
...
Direct na het aanzetten kwam er een envelopje rechtsonderin met de melding dat er een firmware update voor de Dock en voor de tablet was. Installeren ging vlot en goed. Nu draait ie op IceCream Sandwich.
Ik denk dat je 3.1 bedoeld, Ice Cream Sandwich is nog niet uit. ;)

• Graviton12
Had de fout gemaakt om tegelijkertijd zowel Chrome bookmarks sync als XMarks te gebruiken voor online opslaan en sync (Windows pc's), dus ik kreeg een hoop lege folders en dubbele.

Ruimde gisteren alle bookmarks op in chrome, deed een manuele sync en probeerde toen de google sync op de TF, blijkbaar scheelt er nog altijd iets met chrome sync, nu had ie nog alle oude bookmarks met alle dubbele op de TF gezet.

Ik vind niet hoe je alle bookmarks in de stock internet browser kan selecteren en deleten (+-1000).

Lijkt erop dat ik op alle computers alle bookmarks moet weggooien, enkele dagen wachten en dan op 1 pc een backup terugzetten en hopen dat alle pc's het goed overnemen zucht.

Verwijderd

Beste TF gebruikers,

Ik wil een TF kopen maar sommige verhalen brengen me in de war.

Ipad heeft meer accesoires en veel meer apps enz..

Wat raden jullie mij aan?

Dock is gewoon handig...

Ik twijfel

• Graviton12
Hoe lang is de Ipad al uit en hoe lang is de TF er?
Als je geen geduld heb ga gewoon een Ipad halen.

• BushWhacker

BushWhacker

developer

Kavish schreef op zaterdag 11 juni 2011 @ 10:50:
[...]

Ik denk dat je 3.1 bedoeld, Ice Cream Sandwich is nog niet uit. ;)
Je hebt gelijk. Ik dacht 3.1 Ice cream Sandwich was.... Maar is ook HoneyComb.
http://en.wikipedia.org/w...istory#Ice_Cream_Sandwich

• dversa2
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 18-11 08:15
.

Nog iets vreemds... Ik had WiFi op kanaal 13 staan. Mijn Galaxy 3 doet het daarop gewoon, maar de Asus zag het WLAN helemaal niet. Pas na aanpassen van het kanaal naar onder de 11 werkte het meteen.
wifi op de transformer ondersteund idd alleen maar tot kanaal 11.

• beschuit
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 18-11 13:42

beschuit

Why yes, a bulletproof vest

[...]Ik heb nog een andere vraag. Ik ga straks op vakantie en wil met de TF graag videobellen met het thuisfront (met een Windows PC). Skype ondersteunt dat nog niet op Android (alleen bellen is mogelijk). Heeft iemand hier al een oplossing voor gevonden?
Google Talk werkt.

• D3StRoY40
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 14-11 13:48
Waar ligt het probleem nou precies met de lader?

Is het de TF zelf, de connectie of de adapter zelf?

Heb er nog geen problemen mee gehad, wel dat ik hem er uit en in moet doen anders ging hij niet laden, dus waar dat probleem nu zit mag joost weten.

• BartusKN.nl
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 14-02 14:29
Gisteren mijn TF binnen gehad, vandaag even naar de Xenos gefietst, voor 8euro een iPad-houder. Prima dingetje. Wel even de mat zwarte spuitbus eroverheen gedaan.

Iemand een idee hoe ik die blauw lijntjes weg krijg met bladeren in homescreens ??

• dversa2
BartusKN.nl schreef op zaterdag 11 juni 2011 @ 12:07:
Gisteren mijn TF binnen gehad, vandaag even naar de Xenos gefietst, voor 8euro een iPad-houder. Prima dingetje. Wel even de mat zwarte spuitbus eroverheen gedaan.

Iemand een idee hoe ik die blauw lijntjes weg krijg met bladeren in homescreens ??
had ik ook op een moment met de live wallpaper, reboot heeft toen geholpen

• BartusKN.nl
dversa2 schreef op zaterdag 11 juni 2011 @ 12:08:
[...]

had ik ook op een moment met de live wallpaper, reboot heeft toen geholpen
Maar het lijkt erop dat dit bij Honeycomb hoort, want was al na eerste installatie. Geeft zeg maar aan waar de druk gebieden zijn links en rechts van het scherm om ook op die manier te bladeren.

• AWitteveen
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 15-11 17:14
Ik heb mijn TF nu ongeveer 24 uur en ben er erg tevreden mee, geen problemen ondervonden. Het enigte waar ik minder blij om ben is dat bovenaan waar het scherm en de behuizing samen komen lijmresten te zien zijn over bijna de gehele lengte maar om daarom nu terug te gaan naar de winkel.

• BartusKN.nl
AWitteveen schreef op zaterdag 11 juni 2011 @ 12:13:
Ik heb mijn TF nu ongeveer 24 uur en ben er erg tevreden mee, geen problemen ondervonden. Het enigte waar ik minder blij om ben is dat bovenaan waar het scherm en de behuizing samen komen lijmresten te zien zijn over bijna de gehele lengte maar om daarom nu terug te gaan naar de winkel.
Heb ik ook, onderaan een randje wat niet helemaal recht is afgestreken. Maar liever dit dan dat het scherm kraakt of wiebelt.

• maniak
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16-11 13:56
Goed, ik wil ook een EEE transformer kopen maar heb een paar vragen. Hopelijk dat iemand die kan beantwoorden.

Een belangrijk punt voor me, kan je ook schrijven en tekenen op de tablet? Dan bedoel ik niet met je vingers maar met een speciale pennetje. Dit is voor mij belangrijk omdat ik notities erop wil maken

Ik zie dat hij een USB poort heeft, kan ik er een muis op aansluiten?

En wat is het verschil tussen de 16GB en 32GB versie? Is het alleen 16GB of ontbreken er nog andere dingen?

BvD

• dversa2
maniak schreef op zaterdag 11 juni 2011 @ 12:23:
Goed, ik wil ook een EEE transformer kopen maar heb een paar vragen. Hopelijk dat iemand die kan beantwoorden.

Een belangrijk punt voor me, kan je ook schrijven en tekenen op de tablet? Dan bedoel ik niet met je vingers maar met een speciale pennetje. Dit is voor mij belangrijk omdat ik notities erop wil maken

Ik zie dat hij een USB poort heeft, kan ik er een muis op aansluiten?

En wat is het verschil tussen de 16GB en 32GB versie? Is het alleen 16GB of ontbreken er nog andere dingen?

BvD
ik denk niet dat je een pennetje zal kunnen gebruiken, een muis kan idd wel gebruikt worden met de dock

• maniak
Ik kwam toevallig dit tegen:

http://ostylus.com/order.html

Die lijkt me wel erg geschikt, vraag is: werkt deze ook met de eee transformer

• Nivk
  • Laatst online: 12-08-2024
maniak schreef op zaterdag 11 juni 2011 @ 12:27:

Hah eerst dacht ik 8)7 , dat ziet raar uit. Maar na het filmpje gekeken te hebben is het toch wel interessant. Denk dat het ook zal werken met de Transformer.

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 00:31
waarom zou je zo'n styles willen gebruiken als je vinger gewoon goed werkt?

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

• dutchgringo
  • Laatst online: 29-09 10:12

ik ben disle dislek dieslc woordblind

• Evertt
Iemand een oplossing voor de lag tijdens het typen in got in de browers??

• dutchgringo
  • Laatst online: 29-09 10:12
Evertt schreef op zaterdag 11 juni 2011 @ 12:47:
Iemand een oplossing voor de lag tijdens het typen in got in de browers??
ja staat 3 pagina's terug

ik ben disle dislek dieslc woordblind

• maniak
Chaoss schreef op zaterdag 11 juni 2011 @ 12:42:
waarom zou je zo'n styles willen gebruiken als je vinger gewoon goed werkt?
Omdat een pen wat natuurlijker aanvoelt tijdens het schrijven. Bij de MM verkopen ze wel een pen maar hij lijkt me zo 'grof' beetje wat de poster onder jouw post linkte. Maar goed.. gaat erom dat je kan schrijven en wat tekenen, vooral dingen zoals UML's enzo.

• Oxize
  • Laatst online: 26-10 21:16

Oxize

Social Engineering Specialist

maniak schreef op zaterdag 11 juni 2011 @ 12:27:
Ik kwam toevallig dit tegen:

Je moet een capative stylus pen zoeken. Die is geschikt voor de soort touchscreen die op de Asus transformer zit. En koop niet direct de goedkoopste, want die hebben meestal een harde schrijfvlak die later slijtage kan geven op je scherm.

@Chaos: Een stylus is in sommige gevallen erg makkelijk. Zelfs ik gebruik een oude stylus pen voor sommige applicatie's.

[ Voor 11% gewijzigd door Oxize op 11-06-2011 13:05 ]

Intel I7 970 CPU | Asus Rampage III Extreme | Asus ROG Strix GTX 1060 OC | Lian Li V1200 Case | Ocz Revodrive 3 X2 240GB | 12 GB Corsair Dominator | Creative Recon 3D | Corsair AX750 PSU | | Oxize Photography: www.Oxize.nl

• graaf404
Mijn probleem dat hij niet meer oplaad is over.

Ik heb een factory reset gedaan en hij laat weer :)

• Oxize

Oxize

graaf404 schreef op zaterdag 11 juni 2011 @ 13:33:
Mijn probleem dat hij niet meer oplaad is over.

Ik heb een factory reset gedaan en hij laat weer :)
Ik zou het het wel even in de gaten houden. Een paar pagina's terug stond hier een mooie battery applicatie waarmee je de battery in de gaten kon houden. Gebruik ik op moment zelf ook.

[ Voor 4% gewijzigd door Oxize op 11-06-2011 13:37 ]

Intel I7 970 CPU | Asus Rampage III Extreme | Asus ROG Strix GTX 1060 OC | Lian Li V1200 Case | Ocz Revodrive 3 X2 240GB | 12 GB Corsair Dominator | Creative Recon 3D | Corsair AX750 PSU | | Oxize Photography: www.Oxize.nl

• Chaoss
  • Laatst online: 00:31
Dat is alles behalve een oplossing.... blijkbaar ligt het lag probleem bij OpenGL maar door simpelweg OpenGL uit te schakelen in de browser werken andere dingen zoals embeded filmpjes weer niet.

Er is simpelweg geen oplossing totdat er een update komt.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

• mytheory
Heb je daar een foto van?
Edit: heb hem al gezien op xenos.nl (logisch natuurlijk 8)7 )

[ Voor 9% gewijzigd door mytheory op 11-06-2011 14:06 ]

• maniak
Zo.. heb nu ook een asus eee transformer.. mn eerste post vanaf de tf via tethering via mn desire

• Neo
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 21:20

Neo

Ik werk nu met de transformer met dock. Alleen merk ik iets vreemds met de muisknoppen. Hiermee kan ik niet direct iets aanklikken. Als ik op de linkermuisnop druk (waar dan ook) dan opent het contextmenu. Hoort dit zo? Ik zou verwachten dat ik ook gewoon die knop kan gebruiken om dingen aan te klikken. Als ik het via het mousepad doe dan gaat het wel goed.

• Evertt
Michel242186 schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 21:53:
het lag probleem bij het tekst invoeren op deze site met de stock browser kan worden opgelost.

■Open the browser and type the following in the address about:debug

■Nothing will appear to have happened; go to the menu button in the top right though and you will notice some extra menu items have been added. Select Settings

■In the Settings menu select Debug on the left and uncheck Enable OpenGL Rendering to turn it off. ■You’re done.

heb wel het idee dat het scrollen nu iets trager gaat.
Het werkt bij mij niet. Als ik About:bebug intoets in de browsers dan gebreurt er niets. Alleen google gaat naar deze woord zoeken. weet iemand eventueel wat ik fout doe??

Verwijderd

Ik zag wat berichten en vragen over een pen bij de transformer,

Ik heb sinds gisteren de bamboo stylus in huis.
Deze werkt erg goed met de transformer.
Hier mijn bevindingen:
Fijne pen, ligt goed in de hand. Zachte punt de slankste tot nog toe op de markt.
Reactie van de pen is goed maar soms pakt tie een letter niet, even wennen dus.
Ook kun je niet met je hand steunen op het scherm, vergt even oefening.
Met drawfree gaat het goed. De betaalde app Drawingpad reageert wat sloom en soms loopt dit programma vast. maar dat doet hij ook zonder de pen. Al met al, ik vind het een goede aankoop, en zal hem blijven gebruiken

• dversa2
Evertt schreef op zaterdag 11 juni 2011 @ 14:59:
[...]

Het werkt bij mij niet. Als ik About:bebug intoets in de browsers dan gebreurt er niets. Alleen google gaat naar deze woord zoeken. weet iemand eventueel wat ik fout doe??
je moet dan naar de settings gaan en daar staat de optie

• Evertt
bedankt het is nu gelukt ik kan nu sneller typen. En de smilies woorden nu ook zonder lag weergeven. Zal wel leuk zijn als dit in de begin topic komt.
dversa2 schreef op zaterdag 11 juni 2011 @ 15:48:
[...]

je moet dan naar de settings gaan en daar staat de optie

• bllb
  • Registratie: Januari 2011
  • Niet online
Eindelijk via Media Markt een exemplaar met dock in mijn bezit! Wat mij tot dusver is opgevallen:
  • Typen van speciale tekens als ë, é, è en ê gaat net als in Windows, maar voor het typen van bijvoorbeeld '€' en '½' moet je maar net weten dat je respectievelijk ALT+5 en ALT+7 moet indrukken (deze tekens staan niet afgebeeld op het dock). Edit: ALT+SPACEBAR toont een menu met speciale karakters.
  • PREVIOUS, PAUSE en NEXT werken in combinatie met Spotify.
  • CTRL+C, CTRL+V, CTRL+X en CTRL+A (kopiëren, plakken, knippen en alles selecteren) werken wel, maar CTRL+Z (ongedaan maken) werkt niet.
  • Een witte LED geeft aan wanneer CAPSLOCK actief is.
  • Voor mij is toch wel een gemis dat DEL ontbreekt. DEL gebruik ik vaak om een paar woorden achter de cursor snel te kunnen verwijderen; een 'workaround' is SHIFT+RIGHT+BACKSPACE. Edit: DEL = SHIFT+BACKSPACE!
  • ALT+TAB voert geen enkele actie uit; een toets om het menu met geopende applicaties te tonen zou fijn zijn geweest.
  • Scrollen met mijn Logitech muis werkt zowel horizontaal als verticaal prima (niet in o.a. Polaris Office en Opera Mobile). Echter gaat het scrollen wel met schrokkerige bewegingen en dus niet zo vloeiend als met de geïntegreerde bediening / spatiebalk. Andere toetsen dan linker- en rechtermuisknop voeren geen actie uit. Edit: op websites werkt 'onmouseover'-event ook (al is het met enige vertraging), bijvoorbeeld handig bij de navigatiebalk van tweakers.net.
  • De hoek die het beeldscherm ten op zichte van de dock kan maken is goed genoeg, maar sommige laptops zullen een grotere hoek kunnen maken.
En wie het weet mag het zeggen:
  • Waarom staan op het dock de cijfers 1 en 6 in een groot wit rondje?
  • Wanneer ik tekst in Polaris Office kopieer/knipt, kan ik het niet in een extern programma plakken ('clipboard empty')?
  • Als mijn kat (weer eens) plotseling over het toetsenbord loopt, is het fijn om snel op LOCK te kunnen drukken. Echter ontgrendeld het systeem toch wanneer er bijvoorbeeld op NEXT wordt gedrukt. Weet iemand of het mogelijk om LOCK daadwerkelijk het hele toetsenbord te laten vergrendelen?
PS: Verder helemaal tevreden over het dock hoor, echt een aanrader! Ik heb eerst een exemplaar zonder dock gehad, maar nu merk ik toch wel het grote voordeel van een fysiek toetsenbord - dit lange bericht zou ik echt niet hebben getypt zonder dock _/-\o_

[ Voor 15% gewijzigd door bllb op 11-06-2011 18:33 . Reden: Lay-out opsomming; HOME en END zijn wel aanwezig op dock ]

• Hiigara
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
Inhakend op bovenstaande, shortcut-technisherwijze:

Vanmiddag bij MM Arnhem ook even gespeeld met de dockversie. Wat me opviel in Polaris was dat CTRL+pijltjestoetsen, en CTR+Shift+pijltjestoetsen voor selecteren, niet werken. Is dat in Polaris in te stellen of is dat een blijvend gemis?

Roses are red, my screen is blue. I may have deleted system32...

• bllb
  • Niet online
Volgens mij heeft Polaris inderdaad een beetje zijn eigen wil. SHIFT+pijltjestoetsen (waarom CTRL?) om tekst te selecteren werkt in andere apps gelukkig wel gewoon :) Ik vermoed dat ze dat t.z.t. wel verhelpen middels een update.

[ Voor 15% gewijzigd door bllb op 11-06-2011 17:45 ]

• JEV
  • Laatst online: 27-09 13:54

JEV

bllb schreef op zaterdag 11 juni 2011 @ 17:15:
• Waarom staan op het dock de cijfers 1 en 6 in een groot wit rondje?
Niet alleen de 1 en de 6.

De pijltjes omhoog en omlaag ook.

There are three kinds of death in this world. There's heart death, there's brain death, and there's being off the network. Guy Almes

• graaf404
Oxize schreef op zaterdag 11 juni 2011 @ 13:35:
[...]

Ik zou het het wel even in de gaten houden. Een paar pagina's terug stond hier een mooie battery applicatie waarmee je de battery in de gaten kon houden. Gebruik ik op moment zelf ook.
Ik hou het idd in de gaten, de batterei widged heb ik geinstaleerd.

• Gugger
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17-11 16:55
bllb schreef op zaterdag 11 juni 2011 @ 17:15:
Eindelijk via Media Markt een exemplaar met dock in mijn bezit! Wat mij tot dusver is opgevallen:
  • ALT+TAB voert geen enkele actie uit; een toets om het menu met geopende applicaties te tonen zou fijn zijn geweest.
Da's een Windows toetsenbord combo, ik vind het niet zo raar dat die niet werkt in Android :)

"Its a Backstreet Boys world and at the end of the day, you just want to go home and kill yourself." - Billy Corgan (Smashing Pumpkins)

• maniak
Verwijderd schreef op zaterdag 11 juni 2011 @ 15:45:
Ik zag wat berichten en vragen over een pen bij de transformer,

Ik heb sinds gisteren de bamboo stylus in huis.
Deze werkt erg goed met de transformer.
Hier mijn bevindingen:
Fijne pen, ligt goed in de hand. Zachte punt de slankste tot nog toe op de markt.
Reactie van de pen is goed maar soms pakt tie een letter niet, even wennen dus.
Ook kun je niet met je hand steunen op het scherm, vergt even oefening.
Met drawfree gaat het goed. De betaalde app Drawingpad reageert wat sloom en soms loopt dit programma vast. maar dat doet hij ook zonder de pen. Al met al, ik vind het een goede aankoop, en zal hem blijven gebruiken
Dank je voor je post. Waar heb je die pen gekocht?

Edit: is het deze?
http://www.cameranu.nl/nl...k&utm_campaign=referrer_3

[ Voor 7% gewijzigd door maniak op 11-06-2011 18:56 ]

• Evertt
mijn muis werkt niet meer met de dock. Ik kan wel typen maar mijn muis werkt niet. Update is al gedaan hiervoor deed die het goed maar nu heb ik geen muis meer.

Edit: Is opgelost zit op de dock een toets om de muis uit te schakelen.

[ Voor 18% gewijzigd door Evertt op 11-06-2011 19:17 ]

• Brutes
offtopic:
Is er eigenlijk al een accessoires topic?

• bllb
  • Niet online

• DrNizeGuy
  • Laatst online: 05:05
Heb al een paar dagen de 16gb met dock en het bevalt prima! Ben verrast hoe goed de dock werkt, ben er al redelijk aan gewend. Wel vervelend die vertraging bij het typen in de browser. Ik heb het meteen geroot, Wat ik zo las op XDA zou dat ook moeten schelen maar daar merk ik niks van.

Ik heb trouwens Whatsapp werken gekregen, voor de geinteresseerde.
Ik heb op m'n Desire een backup gemaakt met Titanium, en deze terug gezet op de Transformer :)
En zo waar, het werkt.Stuur je een berichtje vanaf de Transformer krijg je daar ook antwoord, terug stuur ik het vanaf m'n tel, krijg ik daar het antwoord op.Voorlopig werkt het aardig. er is wel root nodig voor het gebruik van Titanium backup.

• Brutes

Door een andere launcher te installeren. LauncherPro bijvoorbeeld.

• hostje
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 23:23
DrNizeGuy schreef op zaterdag 11 juni 2011 @ 19:39:
...

Ik heb trouwens Whatsapp werken gekregen, voor de geinteresseerde.
Ik heb op m'n Desire een backup gemaakt met Titanium, en deze terug gezet op de Transformer :)
En zo waar, het werkt.Stuur je een berichtje vanaf de Transformer krijg je daar ook antwoord, terug stuur ik het vanaf m'n tel, krijg ik daar het antwoord op.Voorlopig werkt het aardig. er is wel root nodig voor het gebruik van Titanium backup.
Kijk, dat zijn nog eens berichten waar ik wat aan heb. Ik ging er namelijk vanuit dat dit niet ging werken, omdat Whatsapp werkt met de contacten uit je telefoonlijst. Maar die komen waarschijnlijk gewoon mee in de backup. Ik ga dit ook proberen (backuppen van apps gaat ook met Astro File Manager, waar geen root voor nodig is).

• dversa2
We weten reeds dat het volume vrij laag is zoniet bijna onhoorbaar daarom heb enkele dagen geleden Volume+ aangeschaft, kostprijs 1.11€.
Ik moet zeggen dat die app zijn 1.11 eurocent waard is een echte aanrader. Bestaat een free versie van.
Geluid is bijna 2/3 hoger dan stock maximum.
FEATURES INCLUDE:
* On/Off toggle
* Volume Boost
* EQ pre-sets
* Bass Enhancer
* Stereo Widener (only for Headset/Bluetooth Headset)
* Virtual Room Effect (VRE - Echo)
ALL FEATURES AVAILABLE FOR:
* Phone Speaker
* Headset
* Bluetooth Headset

[ Voor 3% gewijzigd door dversa2 op 11-06-2011 20:22 ]

• Max Hunt
  • Laatst online: 17-11 19:06
Heeft iemand anders ook een probleem met zijn backspace? Bij mij werkt ie goed in bijv. Market, maar in firefox of solaris haalt ie met 1 druk 2 tekens weg. Nog erger is het als je de backspace langer dan 1 sec ingedrukt houd, want dan is al je tekst weg (ik heb dit stukje al 4 keer moeten typen).

Verwijderd

Max Hunt schreef op zaterdag 11 juni 2011 @ 20:22:
Heeft iemand anders ook een probleem met zijn backspace? Bij mij werkt ie goed in bijv. Market, maar in firefox of solaris haalt ie met 1 druk 2 tekens weg. Nog erger is het als je de backspace langer dan 1 sec ingedrukt houd, want dan is al je tekst weg (ik heb dit stukje al 4 keer moeten typen).
FF weet ik niet, mmar in Maxthon heb ik problemen met het toetsenbord zodra ik de alternatieve tekens gebruikt heb. Tweakers doe ik met Opera. Werkt toch eigenlijk wel het best (geen lag en lekker snel). Heb toch het Asus-toetsenbord weer aangezet.

• Bizzarro
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 18-11 15:17

Bizzarro

4 uur Cup-A-Soup

• DrNizeGuy
  • Laatst online: 05:05
Max Hunt schreef op zaterdag 11 juni 2011 @ 20:22:
Ik heb wel mijn backspace, dat als ik linksboven op de knop druk, de knop een beetje blijft hangen, en je hoort het ook klikken.
Maar zo te lezen is het bij jou geen fysiek probleem, aangezien het alleen bij firefox is.
Ik heb net firefox even geinstalleerd, bij mij heeftie dat ook. Ligt dus aan firefox.
Gebruik Opera of een andere browser ;)

• mytheory
dversa2 schreef op zaterdag 11 juni 2011 @ 20:21:
We weten reeds dat het volume vrij laag is zoniet bijna onhoorbaar daarom heb enkele dagen geleden Volume+ aangeschaft, kostprijs 1.11€.
Ik moet zeggen dat die app zijn 1.11 eurocent waard is een echte aanrader. Bestaat een free versie van.
FEATURES INCLUDE:
* On/Off toggle
* Volume Boost
* EQ pre-sets
* Bass Enhancer
* Phone Speaker
* Headset
* Bluetooth Headset
Maar helaas geen balans om de linkerspeaker harder te krijgen.
Op XDA heb ik een (tijdelijke??) oplossing gelezen maar daarvoor heb je root rechten nodig.

• bllb
  • Niet online
Heeft iemand toevallig al een manier gevonden om de zwarte cursor wit te krijgen? Ondanks het blauwe randje ben ik de hele tijd de muis kwijt :P Met Google kon ik alleen mensen vinden met dezelfde vraag, maar helaas (nog) geen antwoord...

• Graviton12
Heb ook al gezocht achter cursor andere kleur geven, is nog niets voorhanden.

Geluid lijkt toch echt per toestel te zijn, heb geen enkel probleem met sterkte, kan zonder probleem muziek en films beluisteren zelfs met achtergrond geluiden.

Het toetsenbord is echt wel de moeite waard, je kan bijna volledig zonder touchscreen en even snel alles regelen met de functie toetsen.

Edit:
Is het normaal dat als je met toetsenbord werkt, de tablet op 96% blijft staan, docking gaat omlaag tot 3% om dan verder te gaan met de batterij van tablet, maar toetsenbord kan je dan nog blijven gebruiken, hij switched dus zelf tussen batterijen om zolang mogelijk alle functionaliteit te behouden?

[ Voor 28% gewijzigd door Graviton12 op 11-06-2011 21:59 ]

• dversa2
Heeft al iemand ervaring met het ingebouwde splashtop?
Ik heb de gratis desktop software geïnstalleerd en daarna het overnemen van pc inclusief afspelen van films uit geprobeerd. Overnemen van mijn desktop was heel makkelijk en er viel goed mee te werken, de software brengt je desktop naar de gewenste scherm resolutie (1200x800). Manoeuvreren doe je door middel van veegbewegingen. Dat kan ook allemaal en meer met Teamviewer maar voor een snelle overname en/streamen is dit best wel een werkbare oplossing.

• maniak
Teamviewer heeft als voordeel dat je gniet met poorten op je router hoeft te spelen. Plus teamviewer is al actief voordat je inlogt met een account. Teamviewer werkt alleen nog niet goed. Het inlogscherm heeft een vaste positie wat liggend is als je de docking eraan hebt, Tevens werkt de muis anders/niet.. verwacht wel dat ze er iets aan gaan doen

Splash werkt opzich wel goed maar ik mis telkens net een stukje van mn scherm van mn pc, misschien dat iemand er een oplossing voor heeft

• ArthurMorgan
  • Niet online
The Wizard schreef op zaterdag 11 juni 2011 @ 08:46:
[...]

Heb je de dock uit de VS al binnen? Niet dat je er nu wat aan hebt... :). Ik hoop voor je dat ie weer snel terug is!
duurde lang, dus ging ik klagen. Kreeg ik een mailtje dat het anderhalve maand langer zou duren... terwijl ik besteld had op moment dat ze voorradig waren en me dat ook steeds verteld werd. Verder reageerden ze slecht op klachten en mailtjes vond ik. Daarom de koop gecanceld. Nu proberen geld terug te krijgen.

De TF zelf is in Tsjechie al weer ready voor shipping, gaat echt snel dus.

• Evertt
Is er een manier om Slverlight op website weer te geven op de TF?

[ Voor 94% gewijzigd door Evertt op 11-06-2011 23:13 ]

• Michel242186
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 05:53
maniak schreef op zaterdag 11 juni 2011 @ 22:28:
Teamviewer heeft als voordeel dat je gniet met poorten op je router hoeft te spelen. Plus teamviewer is al actief voordat je inlogt met een account. Teamviewer werkt alleen nog niet goed. Het inlogscherm heeft een vaste positie wat liggend is als je de docking eraan hebt, Tevens werkt de muis anders/niet.. verwacht wel dat ze er iets aan gaan doen

Splash werkt opzich wel goed maar ik mis telkens net een stukje van mn scherm van mn pc, misschien dat iemand er een oplossing voor heeft
splashtop geeft inderdaad wel de goede resolutie maar door de statusbalk van honeycomb mis je net een stukje.
ik gebruik nu remote desktop client van xtralogic wat perfect werkt......maar ik zoek nog een client die ook het touchpad goed laat werken zodat je gewoon kan scrollen met twee vingers net zoals in honeycomb.
teamviewer vind ik ook erg tegen vallen kan de resolutie niet aanpassen.

• bllb
  • Niet online
Evertt schreef op zaterdag 11 juni 2011 @ 23:10:
Is er een manier om Slverlight op website weer te geven op de TF?
Nog niet, maar er wordt druk aan gewerkt :*)
http://www.geek.com/artic...ight-to-android-20110415/

Voor wie van oude spellen houdt, met aDosBox kun je DOS emuleren (geluid en beeld werkt, maar 'stottert' soms wat). Leisure Suit Lary, Commander Keen en Jazz Jack Rabbit op je tablet spelen, hoe fout kan het zijn :D

[ Voor 51% gewijzigd door bllb op 12-06-2011 02:49 ]

Verwijderd

FEATURES INCLUDE:
* On/Off toggle
* Volume Boost
* EQ pre-sets
* Bass Enhancer
* Phone Speaker
* Headset
* Bluetooth Headset
http://gathering.tweakers.net/global/smileys/worshippy.gif
Kijk daar heb je wat aan.
Zat alle met de BH-604 te luisteren gelet op het geringe volume.

• JEV
  • Laatst online: 27-09 13:54

JEV

Graviton12 schreef op zaterdag 11 juni 2011 @ 21:55:
Edit:
Is het normaal dat als je met toetsenbord werkt, de tablet op 96% blijft staan, docking gaat omlaag tot 3% om dan verder te gaan met de batterij van tablet, maar toetsenbord kan je dan nog blijven gebruiken, hij switched dus zelf tussen batterijen om zolang mogelijk alle functionaliteit te behouden?
Jep dit is normaal.
Je toetsenbord accu is niet voor je toetsenbord maar voor je tablet.
Je toetsenbord accu is een extra accu voor je tablet.

Bij gebruik van het lichtnet af word eerst je toetsenbord accu leeg getrokken door het tablet en daarna zijn eigen accu.
Ga je daarna opladen dan wordt eerst de accu van het tablet geladen en daarna de accu van het toetsenbord pas. Behalve nartuurlijk als het toesenbord aan het lichtnet hangt maar het tablet iet gekoppeld is.

Hierdoor creerde Asus zoveel mogelijk autonomie voor het tablet.

There are three kinds of death in this world. There's heart death, there's brain death, and there's being off the network. Guy Almes

• maniak
Wist niet eens dat het toetsenbord ook een accu had.. nice :)
Ik denk dat het apparaat wel eens erg populair kan worden :)

• Oxize

Oxize

Michel242186 schreef op zaterdag 11 juni 2011 @ 23:38:
[...]

splashtop geeft inderdaad wel de goede resolutie maar door de statusbalk van honeycomb mis je net een stukje.
ik gebruik nu remote desktop client van xtralogic wat perfect werkt......maar ik zoek nog een client die ook het touchpad goed laat werken zodat je gewoon kan scrollen met twee vingers net zoals in honeycomb.
teamviewer vind ik ook erg tegen vallen kan de resolutie niet aanpassen.
Gebruik op mijn eigen pc LogMeIn. Blijkt dat deze ook voor android gemaakt is. Moet je helaas wel voor betalen.

• Evertt
Ik krijg de live timing van de formule1 niet weergegeven op de TF. Het gebruikt Java moet ik daarvoor een app installeren?

• graaf404
We weten reeds dat het volume vrij laag is zoniet bijna onhoorbaar.....
Ben ik dan de enige die wel eens het volume iets zachter zet omdat hij anders zo hard staat?

Mijn gehoor is maar gewoon, dus daar kan het niet aan liggen.
Ik neem aan datr men weet dat je voor verschillende onderdelen de geluidssterkte in kan stellen?

• BushWhacker

BushWhacker

developer

Hoe kan ik zien hoeveel intern geheugen de tablet heeft.
Als ik kijk bij instellingen -- Apps toont hij 175MB Gebr, 362MB vrij == 537MB ???
Waar is die andere 487MB dan?
Of wordt die gebruikt door het OS?

• Aurora
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 13-11 18:40
maniak schreef op zondag 12 juni 2011 @ 10:15:
Wist niet eens dat het toetsenbord ook een accu had.. nice :)
Ik denk dat het apparaat wel eens erg populair kan worden :)
Het apparaat is al zeer populair te noemen. Er wordt zelfs gesproken over de tablet van het jaar. Voor Asus kwam dit overigens heel onverwacht. Zij hadden geen idee wat de vraag naar hun tablet zou worden.

Don't forget the Cloud is just someone else's computer

• Evertt
Hij is daarom overal uit verkocht. Ik ben wel eens benieuwd hoeveel er zijn verkocht. Hij is zo populair omdat het een tablet en tegelijk een laptop.

Weet iemand hoe je de touchpad op de dock gevoelige kan maken?

• RomaniusDranius
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 30-05 14:45
Weet iemand hoe het zit met DOA regeling bij MM/Asus?

Heb mijn TF vrijdag bij MediaMarkt in Utrecht opgehaald en zag gisteren na eerste te hebben aangezet dat er vlekken zijn onder het glasplaat. Wanneer er een volledig donkere beeld wordt getoond (film of zo) of bij het opstarten zie je duidelijk 3 verlichte rondjes midden in het scherm (net boven waar asus logo verschijnt). :S

MM utrecht is vandaag en morgen dicht dus wil alvast wat zaken in de gang zetten.

• dversa2
graaf404 schreef op zondag 12 juni 2011 @ 10:42:
[...]

Ben ik dan de enige die wel eens het volume iets zachter zet omdat hij anders zo hard staat?

Mijn gehoor is maar gewoon, dus daar kan het niet aan liggen.
Ik neem aan datr men weet dat je voor verschillende onderdelen de geluidssterkte in kan stellen?
ja zal dan aan de leeftijd liggen, met 52 wordt mijn gehoor sowieso minder maar daar komt bij dat ik rechterkant bepaalde frequentie niet meer hoor. Vandaar de behoefte aan wat meer geluid. Maar als je de hele draad bekijkt ben ik heus niet de enige...

• dversa2
BushWhacker schreef op zondag 12 juni 2011 @ 10:49:
Hoe kan ik zien hoeveel intern geheugen de tablet heeft.
Als ik kijk bij instellingen -- Apps toont hij 175MB Gebr, 362MB vrij == 537MB ???
Waar is die andere 487MB dan?
Of wordt die gebruikt door het OS?
kijk ook eens bij services en tel de 2 samen op ;)

• mytheory
Aurora1110 schreef op zondag 12 juni 2011 @ 11:08:
[...]

Het apparaat is al zeer populair te noemen. Er wordt zelfs gesproken over de tablet van het jaar. Voor Asus kwam dit overigens heel onverwacht. Zij hadden geen idee wat de vraag naar hun tablet zou worden.
Misschien heeft Asus dit inderdaad onderschat en zijn ze als gekken tablets aan het maken. Dit heeft als nadeel dat er best veel mensen problemen hebben. De stofjes onder de glasplaat vind ik zelfs het beste voorbeeld hiervan.

Maar het zou ook kunnen zijn dat de levertijden bij Asus zo lang duren omdat ze juist zoveel problemen hebben met het produceren van de tablets. In dit forum hebben we maanden moeten wachten.

Neemt niet weg dat vele mensen, ondanks de problemen met zowel hardware als software, nog steeds helemaal gek zijn van het concept en het apparaat. Waaronder ikzelf, ga er zelfs mee naar bed :)

• dversa2
dit gezegd zijnde, wordt het onderhand geen tijd voor een heus android forum app?

• Loper77
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 18-11 17:59
Mijn eerste TF had een stofje onder het scherm, bij Mm Alexandrium deden ze niet moeilijk en kon ik hem direct omruilen voor een nieuwe gelukkig waren er deze keer veel meer op voorraad.

Asus biedt een prima garantie regeling maar het is het snelste om eerst naar de winkel terug te gaan, zeker als de TF nog maar een paar dagen geleden is gekocht.
RomaniusDranius schreef op zondag 12 juni 2011 @ 11:39:
Weet iemand hoe het zit met DOA regeling bij MM/Asus?

Heb mijn TF vrijdag bij MediaMarkt in Utrecht opgehaald en zag gisteren na eerste te hebben aangezet dat er vlekken zijn onder het glasplaat. Wanneer er een volledig donkere beeld wordt getoond (film of zo) of bij het opstarten zie je duidelijk 3 verlichte rondjes midden in het scherm (net boven waar asus logo verschijnt). :S

MM utrecht is vandaag en morgen dicht dus wil alvast wat zaken in de gang zetten.

• RobertowNL
  • Laatst online: 04:52

RobertowNL

For your gear!

Wybo schreef op zaterdag 11 juni 2011 @ 22:40:
[...]
De TF zelf is in Tsjechie al weer ready voor shipping, gaat echt snel dus.
Het lijkt daar allemaal heel vlot te gaan, die van mij was daar woensdag om 12 uur en stond om 3 uur al op repairing, ben benieuwd hoelang het repareren van een scherm + de metalen rand kost.

Contact met Asus support is super, de support mailde binnen 30 minuten vaak al terug.

• Oxize

Oxize

RobertowNL schreef op zondag 12 juni 2011 @ 12:03:
[...]
Contact met Asus support is super, de support mailde binnen 30 minuten vaak al terug.
Lol, heb ik ze ook wel eens anders gekend.

• ArthurMorgan
  • Niet online
Yup, ben er ook zeer over te spreken.
Oxize schreef op zondag 12 juni 2011 @ 12:05:
[...]

Lol, heb ik ze ook wel eens anders gekend.
dan hebben ze daar blijkbaar van geleerd.

[ Voor 73% gewijzigd door ArthurMorgan op 12-06-2011 12:06 ]

Pagina: 1 ... 22 ... 59 Laatste

Dit topic is gesloten.