Verwijderd

Gebruiken jullie dan allemaal een VPN om op die Amazon app store te kunnen downloaden? Hij werkt toch enkel in de USA?

• dversa2
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 18-11 08:15
Verwijderd schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 18:35:
Gebruiken jullie dan allemaal een VPN om op die Amazon app store te kunnen downloaden? Hij werkt toch enkel in de USA?
ik in ieder geval niet, perfect bereikbaar

• Graviton12
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 23-05 12:53
Paar uur aan het spelen geweest, dit gaat me dagen kosten uiteindelijk :D je blijft gewoon bezig met alles uit te zoeken van waar wat staat en wat je ermee kan doen. (Eerste android toestel dat ik ooit gekocht heb)

Die app voor spraak, moet je die alles aanleren dat hij je stem herkend?
Als dat zo is en je doet een herinstall, factory settings, gaat dan alles verloren?

Op de docking zit apart knopje voor screenshots te nemen, alsook bijna alle standaard settings en apps, nice ...

Kan wel eens zijn dat ik Windows tijdje niet meer aanraak :D

• dversa2
Graviton12 schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 19:04:
Paar uur aan het spelen geweest, dit gaat me dagen kosten uiteindelijk :D je blijft gewoon bezig met alles uit te zoeken van waar wat staat en wat je ermee kan doen. (Eerste android toestel dat ik ooit gekocht heb)

Die app voor spraak, moet je die alles aanleren dat hij je stem herkend?
Als dat zo is en je doet een herinstall, factory settings, gaat dan alles verloren?

Op de docking zit apart knopje voor screenshots te nemen, alsook bijna alle standaard settings en apps, nice ...

Kan wel eens zijn dat ik Windows tijdje niet meer aanraak :D
idd, bij factory reset ben je all je apps kwijt + data

• Respiration
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 07-07 17:20
Volgens de specificaties is de transformer voorzien van 1 gb geheugen, maar als ik de hoeveelheid geheugen bekijk in één van de vele beschikbare systeem-info apps zie ik dat ik maar 728 mb beschikbaar heb. Meer mensen deze ervaring?

• Sato
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 15-11 21:15
Afbeeldingslocatie: http://farm3.static.flickr.com/2464/5815720022_6d85928742.jpg

Foto's van mijn eerste poging tot een Lego Technic Asus EEE Transformer Stand.
(Geen zin om er allemaal tumbnails van te maken.)

Voor email en internet gaat het prima, een spelletje Angry Birds werkt perfect (Mits je de tablet een stukje naar rechts opschuift.)

Voor de rest is het allemaal net niet, (Duidelijk te zien in de foto's)
De hoek waarin de tablet staat is nog niet helemaal wat ik wil en in portraid stand staat hij niet echt stevig (Kunt het wel gebruiken om een boek te lezen bijvoorbeeld.)

Ga het dus helemaal opnieuw doen, Dan word hij in hoek verstelbaar en heel misschien zelfs inklapbaar.
(Zal ook even kijken naar een oplossing voor de portraid stand.)
Kan nog wel even duren voordat ik daarmee klaar ben. (Heb een aantal ideetjes die om uitwerking vragen.)

P.S. Normaal zit er een handoekje tussen de tablet en stand ter bescherming van bijde.

Sato Bricks op Rebrickable & Discord voor hulp met Stud.io

• pimjai
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 03-11 10:42
Respiration schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 19:11:
Volgens de specificaties is de transformer voorzien van 1 gb geheugen, maar als ik de hoeveelheid geheugen bekijk in één van de vele beschikbare systeem-info apps zie ik dat ik maar 728 mb beschikbaar heb. Meer mensen deze ervaring?
Weet ik ook niet zeker, maar ik denk dat dat komt doordat een deel gereserveerd word als videogeheugen.

@sato: nice! Bijna jammer dat ik zelf al die lego niet meer heb.

• Respiration
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 07-07 17:20
pimjai schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 19:55:
[...]

Weet ik ook niet zeker, maar ik denk dat dat komt doordat een deel gereserveerd word als videogeheugen.
Toch vreemd dat daar dan geen vermelding van is in de systeeminfo. Of ik zie het over het hoofd natuurlijk.

Verwijderd

Kan iemand een vergelijking maken kwa snelheid tussen de ipad 1 en de transformer? Vooral de vergelijking tussen webpagina's laden en google earth wil ik graag weten.

• dversa2
Verwijderd schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 20:13:
Kan iemand een vergelijking maken kwa snelheid tussen de ipad 1 en de transformer? Vooral de vergelijking tussen webpagina's laden en google earth wil ik graag weten.
misschien iets om te googlen?

Verwijderd

dversa2 schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 20:29:
[...]

misschien iets om te googlen?
Al gedaan. Alleen vergelijkingen met ipad 2. Ik vraag om gebruikerservaring, dan ben ik hier toch op de juiste plaats?

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 09-06-2011 20:35 ]

• dversa2
Verwijderd schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 20:31:
[...]

Al gedaan. Alleen vergelijkingen met ipad 2. Ik vraag om gebruikerservaring, dan ben ik hier toch op de juiste plaats?
ik ben niet in het bezit van een ipad 1/2 dus ja...

Verwijderd

dversa2 schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 20:39:
[...]

ik ben niet in het bezit van een ipad 1/2 dus ja...
Jeetje mina. Ik hoef toch geen cursus argumentatieleer te geven. Lijkt mij toch logisch dat je alleen een oordeel kunt geven als je in bezit bent van een ipad 1 en de transformer. Zoniet even goede vrienden maar laat dan geen reactie achter.

Verwijderd

Dit hoort hier niet.

[ Voor 85% gewijzigd door RoD op 09-06-2011 20:46 ]

• Junia
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 21:01
Verwijderd schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 20:31:
[...]

Op het moment zal het lastig zijn om hier een oordeel over te trekken, er zijn namelijk nog enkele bugs met de internetbrowsers van de TF waardoor ze sommige sites niet lekker laden.

Naar verwachting zullen sites/google earth etc. veel sneller draaien op de TF dan op de Ipad1 echter zul je moeten wachten tot deze bugs zijn gefixxed of als je je erin gaat verdiepen (zijn sommige mensen die beweren dat bijv. Opera wel goed werken)
klopt :P maar om je alsnog een reactie te geven :D ik ben ook zeer benieuwd of het echt zover gaat zijn.

[ Voor 5% gewijzigd door Junia op 09-06-2011 20:51 ]

Verwijderd

Sato schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 17:13:
Heb zelf ook gekozen voor een sleeve (Netbooksleeve van caselogic) Puur om hem in op te bergen. (Met dock past hij er volgens mij een stuk beter in, Want nu zit er een handoekje bij om het wat op te vullen.)

Enigste puntje waar ik mij aan stoor is het geluid, Dat is op de hoogste stand nog steeds niet voldoende voor mij om het te kunnen volgen (Filmpjes op tweakers.net en Skype gesprek.)
Muziek gaat net (Met de muziek die erop stond) Maar is eigenlijk wat te zacht voor mij.

Nu zal dit grotendeels op te lossen zijn door een koptelefoon te gebruiken (Nog niet geprobeerd)

Het geluid dat afgespeeld word als ik een email ontvangen heb is echter zodanig luid is dat ik er regelmatig van opschrik, Zelfs toen de tablet in een handoekje gewikkeld in mijn laptop tas (Had de sleeve toen nog niet binnen) achtermij op bed lag was dat geluid zo duidelijk dat ik er van schrok (Had het niet verwacht omdat hij zo goed opgeborgen was.)
Ik ben slechthorend en heb mijn hoortoestellen niet in als ik alleen thuis ben, Wat al een paar dagen het geval is.

Mijn conclusie is dan ook dat de speakers meer kunnen dan momenteel word toegelaten door Asus,
Ik hoop dan ook dat ze middels een update meer instel mogenlijkheden aan ons zullen geven.

Edit: Omdat ik een aardige collectie Technic Lego heb. (Ieder zijn hobby. ;) )
Heb ik daarmee even snel een stand gemaakt voor de Asus Transformer, Dit heb ik gedaan met de onderdelen die overblijven van Set 8436 als je enkel de truck bouwt (En dus geen opbouw.)
Hij is redelijk stevig en is zowel in landscape als in portraid te gebruiken.
Ik ben alleen nog niet helemaal tevreden met de hoek waarin de transformer staat en ik wil het mogenlijk maken om de docking connector aan te sluiten terwijl hij in de stand staat (Landscape)
Ga het dus nog eens proberen met een andere set. (wellicht iets wat nu nog verkrijgbaar is voor een leuke prijs.)

Mocht er interesse zijn in foto's van de stand zoals die nu is dan zal ik proberen of ik daar redelijke foto's van kan maken met mijn nokia N73, Iets anders heb ik helaas nog niet. (Ben nog op zoek naar een goede camera.)
Zit je inderdaad rustig te lezen, schrik je je lam van een mailtje dat binnenkomt.
Van die Lego is ook leuk. Ik heb nog wat Ficher Techniek liggen op zolder voor een leuke stad.
Foto,s kun je toch maken met de transformer?

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 17:31:
[...]
Je kunt snel de verschillende typen geluiden aanpassen: gebruik éénmaal de volumeknop en klik dan op het volumebalkje die verschijnd. Je krijgt dan de keuze uit muziek, info, wekker. Verminder info een beetje, je transformer zal dan minder geluid maken bij het binnenkomen van een email of een andere melding.
Weer wat geleerd.

• Sato
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 15-11 21:15
Verwijderd schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 20:52:
[...]

Zit je inderdaad rustig te lezen, schrik je je lam van een mailtje dat binnenkomt.
Van die Lego is ook leuk. Ik heb nog wat Ficher Techniek liggen op zolder voor een leuke stad.
Foto,s kun je toch maken met de transformer?
Foto's staan inmiddels op mijn Flickr account. (Gemaakt met mobiel, via bluetooth naar de Transformer gezet, Vervolgens naar mijn email account gemailt en op de pc geopend en geupload.)

Over het foto's maken met de Transformer, Dat ging in dit geval niet omdat ik ook foto's wilde maken van de Tablet op de Stand.
Daarbij betwijvel ik of de Transformer het er beter vanaf brengt dan mijn nokia N73.

Sato Bricks op Rebrickable & Discord voor hulp met Stud.io

Verwijderd

Junia schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 20:49:

Naar verwachting zullen sites/google earth etc. veel sneller draaien op de TF dan op de Ipad1 echter zul je moeten wachten tot deze bugs zijn gefixxed of als je je erin gaat verdiepen (zijn sommige mensen die beweren dat bijv. Opera wel goed
Net even de Google Earth app uitgeprobeerd. Daar krijg je kippenvel van. Zooooooo mooi.

• dversa2
TomasE schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 16:17:
Zijn er pianisten in de zaal?
Zou graag deze tablet gebruiken om bladmuziek vanaf te spelen. Dit bespaart weer een paar bomen en kan ook handig zijn tijdens bandrepetities. Maar ben benieuwd of het werkt. Is het scherm groot genoeg (in portret-mode) en kan de helderheid flink omlaag?
wil je muziek noten inbrengen? of wou je weten welke soft hiervoor kan gebruikt worden.

• dversa2
GAEvakYD schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 15:42:
Ik heb de transformer sinds gister en ga hem naast prive gebruik ook zakelijk gebruiken tijdens meetings. Weten jullie of er een goede app is waarin je en kunt typen en kunt tekenen? Bijvoorbeeld om tekeningen van een whiteboard snel over te nemen en aan te vullen met aantekenen? Dat resultaat zou ik dan graag weer willen opslaan en kunnen rondmailen naar mensen die bij het gesprek hebben gezeten.
ik denk dat je dit zoekt Whiteboard free bestaat ook in Pro

• Evertt
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 16-11 17:11
Ik krijg morgen als het goed mij Transformer + dock binnen.

Ik wil daarbij ook een 16GB kaart erbij kopen. Wat doe ik verstandig aan om voor de class 4 te gaan of een andere klasse. Ik weet namelijk niet wat dat inhoud.

• Naad
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 30-01 10:53
Evertt schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 22:14:

Ik wil daarbij ook een 16GB kaart erbij kopen. Wat doe ik verstandig aan om voor de class 4 te gaan of een andere klasse. Ik weet namelijk niet wat dat inhoud.
De klasse betekent de minimale schrijf snelheid van de kaart. class4 is dus minimaal 4mb schrijven per seconden. Heb volgensmij vaak gelezen dat class 4 genoeg is, mits het een goed merk is. Dus geen naamloos, of uit een standje op de markt. Zijn veel nep kaarten in de markt. Class 10 is natuurlijk wel leuk, maar of je t echt nodig gaat hebben? Ga je veel bestanden verslepen?

• Robinus
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 23-09 18:03
Ik wilde een mkv afspelen op de transformer. hij speelt hem wel af maar er zit alleen geen audio onder. Iemand een idee hoe dat kan?

Verwijderd

Robinus schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 22:34:
Ik wilde een mkv afspelen op de transformer. hij speelt hem wel af maar er zit alleen geen audio onder. Iemand een idee hoe dat kan?
Geluid is waarschijnlijk ac3. Dat doet de tegra niet. Staat ergens in dit topic.

Heeft iemand Whatsapp al drraaien op de tf? Kan natuurlijk alleen op een g3 versie, maar misschien is er een hack.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 09-06-2011 22:40 ]

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 18-11 00:09

Ken.

\m/.([oO]).\m/

dversa2 schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 18:37:
[...]

ik in ieder geval niet, perfect bereikbaar
En jij krijgt geen melding dat de apps niet beschikbaar zijn in jouw regio?
Ik namelijk wel.. (bij Plants vs Zombies bijvoorbeeld)

• GAEvakYD
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:41
dversa2 schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 21:48:
[...]

ik denk dat je dit zoekt Whiteboard free bestaat ook in Pro
Dit lijkt er al wel op, maar is zie heel veel verschillende apps die op elkaar lijken. Wel kunnen tekenen als een whiteboard, maar ik wil tekst kunnen invoeren met een onscreen keyboard of dock. Deze apps moet je tekst tekenen door een schrijf beweging te maken. Ik zoek dus echt meer een tool om zeg maar notulen te kunnen typen, aangevuld met whiteboard functionaliteit voor het overnemen van tekeningen etc.

Lekker duurzaam. Skoda Enyaq EV - First edtion, Alpha Innotec Brine warmtepomp (MSW2-6S), Totaal 12135 Wp aan Zonnepanelen geïnstalleerd.

• TomasE
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 16-11 19:35
dversa2 schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 21:26:
[...]

wil je muziek noten inbrengen? of wou je weten welke soft hiervoor kan gebruikt worden.
Ben vooral benieuwd naar de weergave van bladmuziek vanuit pdf's. Of dat niet te klein is, en of het scherm niet te licht blijft om prettig en onopvallend te lezen tijdens optredens/repetities in donkere gelegenheden.
Maar er zijn ook apps om noten te schrijven?

Verwijderd

Robinus schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 22:34:
Ligt eraan dat het geluid idd AC3 is. Je kunt ze omzetten met GOTsent of xvid4PSP. Video instellen als directcopy en geluid omzetten naar AAC. Werkt perfecr en duurt maar een paar minuten per aflevering. Links naar de progjes worden in dit topic gegeven. Even een zoekopdracht doen.

• CopyCatz
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23:44
Zijn er trouwens mensen die hun transformer geencrypt hebben? Zijn er dan nog nadelen waar je rekening mee moet houden?

Verwijderd

bobshop heeft de levertijden weer eens veranderd :(

16gb: 8 tot 12 werkdagen
32gb: 17 juni
16gb + dock: 8 tot 12 werkdagen
32 gb + dock: 8 tot 12 werkdagen

Verwijderd

Evertt schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 22:14:

waar heb je hem gekocht?

• GAEvakYD
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:41
Het begint ook tijd te worden dat je in de market kunt filteren op tablet apps. Als ik nu zoek krijg ik 99% aan telefoon apps die niet lekker werken.

Lekker duurzaam. Skoda Enyaq EV - First edtion, Alpha Innotec Brine warmtepomp (MSW2-6S), Totaal 12135 Wp aan Zonnepanelen geïnstalleerd.

• beOnt
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16:04
Bestaat er een mogelijkheid om files te streamen zonder het gebruik van DLNA?
Even toelichten, ik heb een aantal file managers staan, zoals File Manager HD, Astro ed. ze ondersteunen wel toegang tot een smb file share, maar ik kan geen video's streamen. Maw. hij download elke keer de volledige file.

Wanneer ik echter wel gebruik wil maken van DLNA via de app die bij de transformer zit, kan ik geen enkele file afspelen, omdat het type niet wordt ondersteund. (gewoon simpel avi) terwijl ik wel een aantal media player staan heb die dit in principe wel moeten kunnen.

Bedankt

• beOnt
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16:04
GAEvakYD schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 10:04:
Het begint ook tijd te worden dat je in de market kunt filteren op tablet apps. Als ik nu zoek krijg ik 99% aan telefoon apps die niet lekker werken.
Inderdaad spijtig.
Ik denk dat ze dit voorlopig nog niet aandurven, aangezien er nog niet veel apps zijn... Als je dit vergelijkt met bijv. de ipad.

• GrandPuba
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01-10 16:50
Ik las dit ergens, maar je kunt ff zoeken in de market op honeycomb, ( behalve de vele wallpapers.... ) kun je hier ook iets makkelijker tablet apps vinden....

• Smarron
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:14
GrandPuba schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 10:10:
Ik las dit ergens, maar je kunt ff zoeken in de market op honeycomb, ( behalve de vele wallpapers.... ) kun je hier ook iets makkelijker tablet apps vinden....
klopt, dat werkt voorlopig prima.

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

• oltk
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 19:20
Zo. De hele avond gespeeld met de TF + dock. Geen kraak, heel licht linksonder wat bleeding. Geen stofje _/-\o_
Maar wat ik me afvraag: hoe voeg ik muziek toe aan de TF? Als ik via de browser het netwerk op ga en een mp3 tje selecteer speelt hij die wel af, maar kopieert m niet naar de library. Als ik het mp3 tje kopieer naar de library (de map muziek) dan ziet hij alleen de mp3tjes die er al standaard stonden, maar niet het mp3tje dat ik handmatig toevoegde. Ook niet met winamp.

Geeeen idee dus hoe ik mijn muziekcollectie op de TF kan zetten 8)7

• dversa2
18 uur 49 min 11 sec uptime, blauwe lijn geeft aan waar er op de pad gewerkt wordt.
zie screenshot uptime.

• dversa2
oltk schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 10:37:
Zo. De hele avond gespeeld met de TF + dock. Geen kraak, heel licht linksonder wat bleeding. Geen stofje _/-\o_
Maar wat ik me afvraag: hoe voeg ik muziek toe aan de TF? Als ik via de browser het netwerk op ga en een mp3 tje selecteer speelt hij die wel af, maar kopieert m niet naar de library. Als ik het mp3 tje kopieer naar de library (de map muziek) dan ziet hij alleen de mp3tjes die er al standaard stonden, maar niet het mp3tje dat ik handmatig toevoegde. Ook niet met winamp.

hoe en met wat kopieer je? als ik vanaf een sd kaartje muziek kopieer naar de muziek folder zie ik de bestanden zonder problemen.

• Raainman
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 06-10 07:27
Vreemd, ik gebruik een ander applicatie voor afspelen (subsonic icm QNAP als server) en deze applicatie cached (lees kopieert) mp3's op de TF. Als ik na het cachen dan in de muziek app open van TF dan ziet hij wel deze nieuwe mp3's al. Heb je wellicht een achtergrond programma gestopt die de library bijwerkt ? Probeer eens een reboot van je TF.
oltk schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 10:37:

• dversa2
TomasE schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 00:16:
[...]

Ben vooral benieuwd naar de weergave van bladmuziek vanuit pdf's. Of dat niet te klein is, en of het scherm niet te licht blijft om prettig en onopvallend te lezen tijdens optredens/repetities in donkere gelegenheden.
Maar er zijn ook apps om noten te schrijven?
doe maar eens een zoektocht op androidapps en gebruik sheet, music sheet, musical note, compose, ect...

• Sorcerer_NL
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 23-02-2024
Zo, sinds gisterenavond aan het spelen met mijn 16GB TF met dock.

Eerst wat voorspelen aan de lader gewacht tot hij op 50% stond, de uodate gedraaid en toen het echte werk...

Wow, wat een apparaat Overtreft tot nu toe mijn verwachtingen.

Mooi bruin, geen kraak, geen stofjes en geen lightbleed.

Dat beloofd heel wat voor de nabije toekomst als ook developers hun apps gaan aanpassen voor de tablets.

Al heel wat apps die ik op mijn telefoon gebruik (of wel eens gebruik) geinstalleerd en dat gaat nog wel even door :-)

Vanmiddag even usb 3.0 kabeltje scoren en een Micro SD voor wat media vanaf mijn (ook met tocuhscreen) Asus netbookje te transporteren

Eens een speledingetjes-nerd... altijd een ....

• dversa2
GAEvakYD schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 23:34:
[...]

Dit lijkt er al wel op, maar is zie heel veel verschillende apps die op elkaar lijken. Wel kunnen tekenen als een whiteboard, maar ik wil tekst kunnen invoeren met een onscreen keyboard of dock. Deze apps moet je tekst tekenen door een schrijf beweging te maken. Ik zoek dus echt meer een tool om zeg maar notulen te kunnen typen, aangevuld met whiteboard functionaliteit voor het overnemen van tekeningen etc.
neem maar eens een kijkje op androidapps, voorgesorteerde link gebruik whiteboard als zoekstring

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 23:34
Raainman schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 10:57:
Vreemd, ik gebruik een ander applicatie voor afspelen (subsonic icm QNAP als server) en deze applicatie cached (lees kopieert) mp3's op de TF. Als ik na het cachen dan in de muziek app open van TF dan ziet hij wel deze nieuwe mp3's al.
[...]
Interessant. Hoe moet ik dat cachen zien? Houdt dit in dat als je geen verbinding hebt met je server dat je dan toch al je muziek tot je beschikking hebt. Ik zoek nog naar een goede manier namelijk om de muziek op mijn TF te syncen met de muziek op mijn (WHS) server.

En hoe zit dat met ratings en/of tags? Kun je dat on-the-fly wijzigen, dat je dus een songrating onderweg wijzigt en dat de rating als je thuiskomt weer wordt teruggeschreven naar de server?

edit:
Ik heb wel Squeezebox server op mijn server maar die kun je niet syncen met een telefoon of TF

[ Voor 6% gewijzigd door D-e-n op 10-06-2011 11:21 ]

• abusimbal
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 11-11 14:48
Verwijderd schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 09:30:
bobshop heeft de levertijden weer eens veranderd :(

16gb: 8 tot 12 werkdagen
32gb: 17 juni
16gb + dock: 8 tot 12 werkdagen
32 gb + dock: 8 tot 12 werkdagen
Waarom word dit in dit topic gemeld ?
[Asus Eee Pad Transformer] Levertijdentopic

• runnershigh
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 17-11 08:07
Gisteren ontvangen (Alternate) en meteen maar even geroot volgens handleiding op XDA. Geen enkel probleem ondervonden dus van harte aanbevolen.

(Maar o wat gaat een berichtje typen op dit forum sloom, zelfs met dock. Ik had er al iets over gelezen in dit forum, snel maar even opzoeken wat ookal weer de oplossing was.)

Edit: met firefox en dock kon ik deze post niet wijzigen. Nu met ff zonder dock gaat het lekker maar het moet toch ook met dock kunnen?

[ Voor 17% gewijzigd door runnershigh op 10-06-2011 11:33 ]

• Raainman
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 06-10 07:27
ja, de muziek is in mijn geval ook offline beschikbaar tot een instelbaar maximum (ik heb in mijn geval dit gezet op 100 Mb, maar 500 Mb is de default). Je hebt niet zoiets als syncen, maar alles wat je speelt wordt opgeslagen, en je kunt ook zelf aangeven welke albums / songs je wilt downloaden van de subsonic server.

Ratings and tags zitten volgens mij niet in de Android app (http://www.subsonic.org/pages/apps.jsp#android), maar wel in subsonic zelf ... ik heb het pas sinds kort in gebruik dus het fijne weet ik er ook nog niet van.

Maar let wel het is alleen te gebruiken met een subsonic server (met dank aan sl1000 voor het QNAP package). Zie subsonic.org.
D-e-n schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 11:11:
[...]

Interessant. Hoe moet ik dat cachen zien? Houdt dit in dat als je geen verbinding hebt met je server dat je dan toch al je muziek tot je beschikking hebt. Ik zoek nog naar een goede manier namelijk om de muziek op mijn TF te syncen met de muziek op mijn (WHS) server.

En hoe zit dat met ratings en/of tags? Kun je dat on-the-fly wijzigen, dat je dus een songrating onderweg wijzigt en dat de rating als je thuiskomt weer wordt teruggeschreven naar de server?

[ Voor 1% gewijzigd door Raainman op 10-06-2011 11:29 . Reden: linkje + typo ]

• Loper77
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 17:59
Gisteren de Transformer gehaald bij Mediamarkt Alexandrium, helaas wel een stofje achter het glas dus binnenkort maar terug.

Verder wel een mooi apparaat de update naar 3.1 ging vlekkeloos en de meeste van mijn aangeschafte telefoon apps staan in de market.
Vooral Majesty is prettig op een groter scherm ook al wordt niet de resolutie aangepast maar alleen opgeblazen en Doodle jump is helemaal leuk op zo'n groot scherm :)

• Nexxexium
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16-11 10:17
transformer 32gb + docking.

Er lijkt iets mis met de docking. Als ik alleen de docking oplaad blijft hij nu al 2 uur rood knipperen. Volgens de handleiding:
Orange Blinking : battery power is less than 10%

Als ik de tablet aansluit dan is het lampje groen.

Weet iemand wat er aan de hand kan zijn?

• Nickless
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 11-01-2023
staat wel in de folder,maar niet met het dock.
[/quote]

@draak1 Bij de mediamarkt (in de winkel zelf) verkopen ze de Asus ook met dock. Ik heb deze gisteren daar aangeschaft.

@iedereen, Welke App is het beste om bestanden van mijn NAS of desktop af te spelen op mijn Asus via het netwerk?

• JEV
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 27-09 13:54

JEV

Heb net de Asus Transformer maar (als zovele hier) ben nieuw met Android.

Iemand enig idee hoe ik met mijn telefoon een Nokia E52 via een bluetooth link kan internetten.
Ik heb de telefoon al gepaired met de Transformer maar er worden geen profiles aangemaakt .

Onder paired devices staat: Mijn telefoon naam: Paired but not connected.

Wie weet hoe ik nu verder moet????

There are three kinds of death in this world. There's heart death, there's brain death, and there's being off the network. Guy Almes

• wdulli
  • Laatst online: 07-05-2024
JEV schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 12:16:
Heb net de Asus Transformer maar (als zovele hier) ben nieuw met Android.

Iemand enig idee hoe ik met mijn telefoon een Nokia E52 via een bluetooth link kan internetten.
Ik heb de telefoon al gepaired met de Transformer maar er worden geen profiles aangemaakt .

Onder paired devices staat: Mijn telefoon naam: Paired but not connected.

Wie weet hoe ik nu verder moet????
Als je hem gepaired hebt dan moet je naar het sleuteltje ernaast en dan kan je bij profieles aanklikken dat je hem wil gebruiken voor het internet. Dit werkt bij mij en mijn iphone als een zonnetje. Mocht je hulp willen installeer even temvieuwer :D

PS aan iedereen hoe in vredesnaam maak je screenshots ik snap er niks van

Ja je weet het niet

Verwijderd

wdulli schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 12:33:
[...]

Als je hem gepaired hebt dan moet je naar het sleuteltje ernaast en dan kan je bij profieles aanklikken dat je hem wil gebruiken voor het internet. Dit werkt bij mij en mijn iphone als een zonnetje. Mocht je hulp willen installeer even temvieuwer :D

Screenshots maak je door de vorige apps-knop (soort windows alt-tab, naast de home knop) lang ingedrukt te houden.

Verwijderd

Weet iemand hoe je de accustatus van het dock kunt zien? Android geeft alleen maar aan hoe vol de accu van het tablet zelf is.

Verwijderd

[...]

Dit kun je instellen in "Instellingen" -> "Scherm" -> "Screenshot". Als je het hebt ingesteld kun je de window knop ingedrukt houden, dan maakt ie een screenshot. Op het dock zit ook een knop waarmee je screenshots kan maken.

• Michel242186
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21:43
Verwijderd schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 12:40:
Weet iemand hoe je de accustatus van het dock kunt zien? Android geeft alleen maar aan hoe vol de accu van het tablet zelf is.
Op xda is een mooie widget te vinden die de status van beide mooi aangeeft....zelf even zoeken want ik post dit op mijn telefoon kan zo niet ff een linkje geven.

edit: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1115722

onmisbaar appje je moet wel HC 3.1 hebben.

[ Voor 11% gewijzigd door Michel242186 op 10-06-2011 12:51 ]

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

geemfriek in "Asus Transformer topic - deel 1"

• GrandPuba
Transformer en Dock widget ( dit is een nieuwe )

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1115722

En de originele tekst only

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1112391

Verwijderd

Top, ik heb de aangepaste versie gepakt:

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1115722

Hij verscheen eerst niet in mijn widget scherm. Echter toen ik mijn tablet loshaalde van mijn dock, verscheen ie opeens! Hij staat nu prominent op mijn homescreen, erg handig!

• GrandPuba
Klopt, sommige widgets zie je niet meteen om toe te voegen op je scherm! door naar applicaties of wallpapers te gaan in dat scherm en vervolgens weer terug naar widgets zie je het dan ineens wel!

Ben daar ook al een paar keer mee aan het klooien geweest... maar zoals ik dat doe werkt.... wellicht werkt het ook met een paar minuten automatisch vertraging... maar daar ga ik niet op wachten!

[ Voor 33% gewijzigd door GrandPuba op 10-06-2011 13:00 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 12:59:
aan iedereen die al een transformer + dock in nl hebben gekocht,waar hebben jullie die gehaald
In de Mediamark in Enschede. Rond half 12 gister hadden ze nog 2 16GB versies met dock liggen, waarvan ik er 1 heb gekocht.'

Het apparaat bevalt overigens erg goed! Het beeldscherm is prachtig. Helaas heb ik snel vette vingers waardoor er bij mij veel strepen en vingerafdrukken op het beeld staan, maar hier stoor ik me niet aan.

De standaard applicaties van Asus zijn echt een toevoeging aan het apparaat. Ik heb zelf ook een LG Optimus 2X Speed en daar zijn de voorgeïnstalleerde applicaties alleen maar een sta-in-de-weg.

Wel heb ik al veel last gehad van applicaties die geforceerd worden gesloten door het besturingsssyteem. Het gaat hier vooral om geïnstalleerde applicaties, maar soms ook applicaties van het systeem zelf. Ik heb de nieuwste firmware versie van Asus (Android 3.1).

Meer mensen die hier last van hebben?

[ Voor 52% gewijzigd door Verwijderd op 10-06-2011 13:24 ]

• JEV
  • Laatst online: 27-09 13:54

JEV

[...]Als je hem gepaired hebt dan moet je naar het sleuteltje ernaast en dan kan je bij profieles aanklikken dat je hem wil gebruiken voor het internet.
Werkt niet.

There are three kinds of death in this world. There's heart death, there's brain death, and there's being off the network. Guy Almes

• geemfriek
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 15:43
Of deze : http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1112391 :)

edit: note to self : eerst alle posts lezen :p

[ Voor 7% gewijzigd door geemfriek op 10-06-2011 13:54 ]

• persyval
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 23-09 12:58
Net mijn nieuwe transformer opgestart en nadat de batterij 50% haalde de 3.1 update gestart.
Tijdens de installatie ging er echter iets fout waardoor hij reverte naar de vorige verise (build number 8.2.3.13)
Hij wil nu alleen niet meer zien dat er een update available is.

Niet door te checken op een update en zelfs niet na een factory reset.
Iemand enig idee hoe dit te verhelpen is?

• Barrycade
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 18:13

Barrycade

Through the...

persyval schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 14:51:
Net mijn nieuwe transformer opgestart en nadat de batterij 50% haalde de 3.1 update gestart.
Tijdens de installatie ging er echter iets fout waardoor hij reverte naar de vorige verise (build number 8.2.3.13)

Wachten totdat er weer een update gepushed wordt. Handmatig zoeken werkte ook niet bij mij, maar op een gegeven moment had hij zelf de update binnen gehaalt. Ik vermoed dat er windows zijn waarin bepaalde S/N-ers hun update gepushed krijgen.

• GrandPuba
Je zou eens kunnen proberen om een echte factory reset uit te voeren...

Turn Transformer off
Hold down the POWER button and the VOLUME DOWN button simultaneously until you see a message on the top left portion of the screen
When you see this message, release the two buttons and immediately press VOLUME UP as the message states.

Dan zou je de mogelijk moeten hebben om factory reset te doen.... hiermee reset je je device naar echt fabrieks instellingen.

( eigen verantwoording verder )
Wellicht al te rigoureus of the snel....

[ Voor 3% gewijzigd door GrandPuba op 10-06-2011 15:07 ]

• Moohtje
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 14-11 16:32

Moohtje

Just Mo

[...]

He wdulli kun je me uitleggen hoe je het tetheren aan de praat krijgt met de iphone?ik kan wel koppelen en dan via dat sleuteltje kies ik voor internet gebruik maar dan werkt het niet.

• Nickless
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 11-01-2023
Hallo,

super dat er zo'n actief topic is voor dit heerlijke apparaatje!

Heeft er iemand al gezien dat dit apparaatje DVD files (video ts) met menu afspeelt?
Zo ja met welke app?

Thanks

• dversa2
persyval schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 14:51:

build number 8.2.3.13 is de laatste versie, versie die ook bij asus te downen is.
Eee Pad Transformer TF101 Firmware: V8.2.3.13 Only for WW SKU is versie van 20/05/2011

• JBS
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

JBS

Jammer genoeg zijn apps als die van nu.nl nog niet aangepast voor Honeycomb. Iemand een idee op wat voor termijn we dergelijke apps kunnen verwachten die speciaal voor Honeycomb zijn ontwikkeld, hoewel dat natuurlijk koffiedik kijken is..?

[ Voor 10% gewijzigd door JBS op 10-06-2011 15:29 ]

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

JBS schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 15:29:
Jammer genoeg zijn apps als die van nu.nl nog niet aangepast voor Honeycomb. Iemand een idee op wat voor termijn we dergelijke apps kunnen verwachten die speciaal voor Honeycomb zijn ontwikkeld, hoewel dat natuurlijk koffiedik kijken is..?
Dat dacht ik in eerste instantie ook, maar met een apparaat met zo'n resolutie heb je toch geen app nodig voor nu.nl.. gewoon met je browser naar nu.nl en niet vergeten bij je settings je user agent op desktop te zetten ipv tablet. Et voila.. tabletsized nu.nl :P

Ik heb echt zoveel apps minder op mijn tab dan op mijn telefoon door die realisatie. Buienradar app? Nee, gewoon naar buienradar.nl. Facebook app? Nee, gewoon naar facebook.com etc. etc. :)

• JBS
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

JBS

Ken. schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 16:18:
[...]

Dat dacht ik in eerste instantie ook, maar met een apparaat met zo'n resolutie heb je toch geen app nodig voor nu.nl.. gewoon met je browser naar nu.nl en niet vergeten bij je settings je user agent op desktop te zetten ipv tablet. Et voila.. tabletsized nu.nl :P

Ik heb echt zoveel apps minder op mijn tab dan op mijn telefoon door die realisatie. Buienradar app? Nee, gewoon naar buienradar.nl. Facebook app? Nee, gewoon naar facebook.com etc. etc. :)
Zit wat in, maar als je de Nu.nl app op bijvoorbeeld iOS ziet dan wil je vast ook graag een HC compatible Nu.nl app ;)

Afbeeldingslocatie: http://www.mobilemac.nl/wordpress/wp-content/uploads/2010/06/nu.jpg

[ Voor 6% gewijzigd door JBS op 10-06-2011 16:21 ]

• edwinvanderpale
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 26-01-2023
JBS schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 15:29:
Ik verwacht dat het snel zal gaan. De HC tablets overspoelen de markt en zullen binnen een half jaar een flinke afzetmarkt vormen. De meeste grote developers zijn al bezig met de overstap naar HC, maar vanwege testperiodes etc. zijn die apps nog niet beschikbaar. Ik verwacht dat er binnen twee maanden een tablet sectie in de Android Market verschijnt en dat er binnen een half jaar meer dan genoeg HC apps zullen zijn.

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Modbreak:Een aantal replies zijn getrashed omdat ze hier offtopic zijn.

[ Voor 9% gewijzigd door RoD op 10-06-2011 16:37 ]

• Graviton12
Net artikel gelezen dat de 3G versie in augustus uitkomt, oh well, als ie niet veel duurder zal zijn mijn 'oude' verkopen en de 3G halen enkele maanden na uitbrengen.

• Jaap-Jan
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18-11 00:56
RFFN-NiCkLeSs schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 12:08:
staat wel in de folder,maar niet met het dock.
[/quote]

@draak1 Bij de mediamarkt (in de winkel zelf) verkopen ze de Asus ook met dock. Ik heb deze gisteren daar aangeschaft.

@iedereen, Welke App is het beste om bestanden van mijn NAS of desktop af te spelen op mijn Asus via het netwerk?
Installeer minidlna op je NAS en gebruik de ingebouwde "MyNet"- applicatie om bestanden af te spelen.

| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett

• Graviton12
Is er geen mogelijkheid om zonder DLNA te werken, soort van mappen van drives of zo?
Heb namelijk een Drobo FS, er is enkel 1 klein proggie voorhanden (Linux draait eronder) maar de apps voor Drobo zijn niet zo goed.

Edit:
Zijn precies apps voor SMB onder Android.

[ Voor 10% gewijzigd door Graviton12 op 10-06-2011 18:03 ]

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

JBS schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 16:20:
[...]
Zit wat in, maar als je de Nu.nl app op bijvoorbeeld iOS ziet dan wil je vast ook graag een HC compatible Nu.nl app ;)

[afbeelding]
Hmm ok, point taken :P
Kan niet wachten op de app inderdaad haha.

• D-e-n
Vreemd. Mijn Windows (7, 64 bits) verkenner loopt vast zodra ik een (mkv) bestand wil plakken in het movies-mapje van de Transformer. Hij hangt gewoon via de USB aan de laptop en wordt wel herkend. Gaat dat bij anderen wel goed?

Knippen en plakken over LAN met File Manager HD lukt wel maar ik heb het idee dat het met USB sneller moet kunnen :)

• Graviton12
Heb je al eens geprobeerd om verschillende mkv bestanden te testen of is het 1 specifieke file?
Heb het al sinds Win98 dat sommige media files ooit vastlopen bij het willen kopieren of verplaatsen.

• D-e-n
Ik had het gisteravond ook met een ander mkv-bestand.

• Max Hunt
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-11 19:06
Ik denk dat ik iets mis bij het gebruiken van mijn HDMI aansluiting. Ik probeer m'n tablet aan te sluiten op m'n 1080p monitor. Als ik de HDMI kabel op de tablet en monitor heb aangesloten krijg ik een melding op de TF dat de hdmi kabel is aangesloten, maar daarna krijg ik geen beeld op de monitor.

De kabel heb ik getest, die werkt goed. De TF geeft ook pas aan dat ie aangesloten is als de kabel echt in de monitor zit dus de hele verbinding lijkt me in orde. Ik heb verder geen instellingen kunnen vinden over het schakelen naar de hdmi-monitor.

• Graviton12
Staat je monitor wel op HDMI instelling?

• shakedown
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 18-11 06:53
http://www.slashgear.com/...ider-due-august-10158697/

zeker nog wachten tot augustus voor de 3G...

• Max Hunt
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-11 19:06
Graviton12 schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 18:21:
Staat je monitor wel op HDMI instelling?
Jup, daar staat ie standaard op.

Edit: ben er denk ik achter waarom hij het niet doet: HDCP. Volgens het Nvidia control panel zijn mijn schermen wel HDCP-capable. Echter werkt de tablet wel perfect via HDMI op een andere monitor. Ik denk dat ik dus gewoon pech heb en dat mijn scherm niet ondersteunt is.

[ Voor 42% gewijzigd door Max Hunt op 10-06-2011 20:06 ]

• Evertt
Net de 16 GB +dock binnen gekomen. Wat een gaaf ding zeg.
Gekocht bij Alternate woensdag avond besteld vandaag in huis. Een goede service van Alternate hun hebben de zaakjes wel voor mekaar. Dan de andere webshops.

Alleen als ik hem in de dock zet doet de muis niet na 3 keer in geklikt te hebben kreeg ik een muis. Daarna weer niet.
Iemand hier een oplossing voor? Hij zit nu in de oplader misschien dat het kan zijn. En ook nog geen update gedaan.

• Oxize
  • Laatst online: 26-10 21:16

Oxize

Social Engineering Specialist

Heb je waarschijnlijk nog niet de geupdate versie. De oude versie van honeycomb had USB Host problemen. Dat zou opgelost zijn in 3.1

Gewoon wachten op de update. Komt vanzelf wel. Wel zorgen dat internet aanwezig is op de TF.

[ Voor 26% gewijzigd door Oxize op 10-06-2011 20:10 ]

Intel I7 970 CPU | Asus Rampage III Extreme | Asus ROG Strix GTX 1060 OC | Lian Li V1200 Case | Ocz Revodrive 3 X2 240GB | 12 GB Corsair Dominator | Creative Recon 3D | Corsair AX750 PSU | | Oxize Photography: www.Oxize.nl

• Michel242186
Oxize schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 20:09:
Heb je waarschijnlijk nog niet de geupdate versie. De oude versie van honeycomb had USB Host problemen. Dat zou opgelost zijn in 3.1

Gewoon wachten op de update. Komt vanzelf wel. Wel zorgen dat internet aanwezig is op de TF.
het is vooral belangrijk dat je batterij boven de 50% zit anders krijg je de update niet aangeboden.

• lord_fornax
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 04-06-2023
Michel242186 schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 20:31:
[...]

het is vooral belangrijk dat je batterij boven de 50% zit anders krijg je de update niet aangeboden.
Dat is niet correct. Ik kreeg de update aangeboden bij 14%, maar moest wel eerst bijladen tot minimaal 50%, voordat de update werd uitgevoerd.

• Graviton12
Eerst en vooral, ik kreeg de eerste keer ook een update van firmware van de docking station, voor ik die deed kon ik niks doen met het toetsenbord.

Als je de pad erin klikt gaat die schuiver van voor dan helemaal naar rechts?
Bij mij blijft ie in het midden staan en moet goed doorduwen aan linkerkant tot ie klikt, anders staat ie scheef.

Iemand ook dat als je met docking opstart er een soort van electrische klikjes te horen zijn?

Enige wat ik tot nu toe gezien heb wat niet hoort is een beetje bleeding links onder, en dat ze nogal kwistig omgaan met lijm tijdens fabricage, komt er op veel plaatsen beetje uit rondom de pad zelf.

Geen last tot nu toe van kraken of accu oplaad issues, enige is die lag van typen in browser.

• Evertt
Gelukt update gedaan naar 3.01 gelijk kan ik de muis gebruiken.

Na zit hij in de lader. 86% moet zeggen dat het opladen vrij snel gaat.

• CopyCatz
Evertt schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 21:17:
Gelukt update gedaan naar 3.01 gelijk kan ik de muis gebruiken.

Na zit hij in de lader. 86% moet zeggen dat het opladen vrij snel gaat.
Laatste 10% duurt langer :-)

• CopyCatz
Goeie combo: ekstra weekend videostream op de ipad en een beetje browsen op de transformer. Android app van 3fm kan die stream niet aanhouden ofzo...

• Michel242186
Graviton12 schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 21:16:

Iemand ook dat als je met docking opstart er een soort van electrische klikjes te horen zijn?
electrisch klikje was mij ook al opgevallen......ik hoor het vooral als ik de tablet in het dock klik.

[ Voor 57% gewijzigd door Michel242186 op 10-06-2011 21:55 ]

• Michel242186
het lag probleem bij het tekst invoeren op deze site met de stock browser kan worden opgelost.

■Open the browser and type the following in the address about:debug

■Nothing will appear to have happened; go to the menu button in the top right though and you will notice some extra menu items have been added. Select Settings

■In the Settings menu select Debug on the left and uncheck Enable OpenGL Rendering to turn it off. ■You’re done.

heb wel het idee dat het scrollen nu iets trager gaat.

[ Voor 5% gewijzigd door Michel242186 op 10-06-2011 22:01 ]

• EricEric752
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 17-11 12:49
Michel242186 schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 21:53:
het lag probleem bij het tekst invoeren op deze site met de stock browser kan worden opgelost.

■Open the browser and type the following in the address about:debug

■Nothing will appear to have happened; go to the menu button in the top right though and you will notice some extra menu items have been added. Select Settings

■In the Settings menu select Debug on the left and uncheck Enable OpenGL Rendering to turn it off. ■You’re done.

heb wel het idee dat het scrollen nu iets trager gaat.
Het scheelt echt een stuk zeg. Dank je wel. Goede tip. Ik geloof dat je gelijk hebt wat het scrollen

• oltk
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 19:20
Raainman schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 10:57:
Vreemd, ik gebruik een ander applicatie voor afspelen (subsonic icm QNAP als server) en deze applicatie cached (lees kopieert) mp3's op de TF. Als ik na het cachen dan in de muziek app open van TF dan ziet hij wel deze nieuwe mp3's al. Heb je wellicht een achtergrond programma gestopt die de library bijwerkt ? Probeer eens een reboot van je TF.

[...]
De tf heeft zichzelf (spontaan) gereboot. :? En nu lijkt het probleem voorbij. Thanks! :*) Wat een lag idd! :|

Verwijderd

Gisteren een Transformer 16GB besteld, vandaag binnen gekregen. Irritant zwart streepje middenin het scherm. Dacht eerst aan enkele dode pixels, maar volgens mij is het een stofje achter de glasplaat. AAAAHHH! :'( Deze gaat dus mooi terug, want hier ga ik me dood aan ergeren. Ook behoorlijk wat backlight bleeding linksonder in het scherm btw.

Ben benieuwd hoe lang ik op een nieuwe moet wachten. Tablet is momenteel uitverkocht bij Informatique en levertijd onbekend.

Please be merciful oh mighty tablet gods! 8)

• ZooYork74
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 29-06 20:53
Inderdaad, die klikjes hoor ik ook wanneer de Transformer aangaat.
Bleeding ook, linksonder.

Bleeding vind ik niet erg, klikjes, mja, vind ik ook niet heel erg.

Dat probleem met lag tijdens het typen in de browser heb ik eigenlijk niet echt gemerkt.
Let er eerlijk gezegd niet op, ben een langzame typer =)

Waar ik me nog steeds aan erger :

1. moet films converteren om films te kijken. Als ik dat moet doen, kan ik net zo goed een iPad kopen.
2. niets te koop aan accesoires, wil bijna een iPad halen om de accesoires.....

Conclusie....

Ik ga een iPad halen en de TF gaat terug.
Just kidding.

Have a good evening.

D.
Pagina: 1 ... 21 ... 59 Laatste

Dit topic is gesloten.