• apollo13
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 01:08
Even een androidnoob vraag.
Als ik, bv de Gmail app open. De mail bekijken e.d, hoe kan ik die app dan afsluiten?
Ik kan wel terug naar mijn homescreen maar de Gmail app blijft actief en andere apps die ik naderhand heb geopend ook?
Alvast bedankt voor jullie reply.

apollo13

• Sorcerer_NL
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 23-02-2024
apollo13 schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 21:20:
Even een androidnoob vraag.
Als ik, bv de Gmail app open. De mail bekijken e.d, hoe kan ik die app dan afsluiten?
Ik kan wel terug naar mijn homescreen maar de Gmail app blijft actief en andere apps die ik naderhand heb geopend ook?
Alvast bedankt voor jullie reply.
In Android bestaat niet iets als de X-button om progjes af te sluiten. Android regelt het afsluiten van programma's (die het niet meer nodig heeft) allemaal zelf. Het voordeel van het blijven draaien in de achtergrond, is dat ze snel weer beschikbaar zijn.

Heb je nu geheugen nodig voor nieuwe apps om te draaien, dan sluit Android die apps af die niet nodig (lijken te) zijn.

Eens een speledingetjes-nerd... altijd een ....

• dversa2
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 18-11 08:15
Indien er mensen zijn die graag firefox add on's willen gebruiken op de asus transporter maar dit nu niet kunnen omdat de android FF deze nog niet ondersteund kunnen in tussentijd via tampermonkey alsnog deze addon's draaien.

tampermonkey is een greasemonkey script manager compatibel voor Android. Let wel dat ampermonkey nog in beta is. Tampermonkey biedt verbeterde userscript ondersteuning voor google chrome, chromium en nu android en API is volledig compatibel met greasemonkey.

enige nadeel heb ik ondervonden is dat de site die specifieke mobile versies hebben ook altijd geladen worden.
vb, //www.facebook.com brengt je naar de mobile versie //m.facebook.com en op die sites werken je scripts nu net niet.
jan de programmeur van tampermonkey zal bekijken wat hij daaraan kan doen.
andwoord op mijn vraag dit te implementeren:

Chris,
the "problem" is, that I don't want to write a whole browser, but a Tampermonkey extension. That's why I've asked the Dolphin HD developers if it might be possible to write an addon for their browser or I will look for the source of a stock browser and fork it.
Regards,
Jan

• D3StRoY40
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 14-11 13:48
Voor wat inspiratie.. misschien.. had net uit verveling de onderdelen kast opengetrokken.
Kon er nog een desk stand van maken ook.

Pic: 001
Pic: 002
Pic: 003
Pic: 004

• apollo13
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 01:08
dversa2 schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 21:24:
Indien er mensen zijn die graag firefox add on's willen gebruiken op de asus transporter maar dit nu niet kunnen omdat de android FF deze nog niet ondersteund kunnen in tussentijd via tampermonkey alsnog deze addon's draaien.

tampermonkey is een greasemonkey script manager compatibel voor Android. Let wel dat ampermonkey nog in beta is. Tampermonkey biedt verbeterde userscript ondersteuning voor google chrome, chromium en nu android en API is volledig compatibel met greasemonkey.

enige nadeel heb ik ondervonden is dat de site die specifieke mobile versies hebben ook altijd geladen worden.
vb, //www.facebook.com brengt je naar de mobile versie //m.facebook.com en op die sites werken je scripts nu net niet.
jan de programmeur van tampermonkey zal bekijken wat hij daaraan kan doen.
andwoord op mijn vraag dit te implementeren:

Chris,
the "problem" is, that I don't want to write a whole browser, but a Tampermonkey extension. That's why I've asked the Dolphin HD developers if it might be possible to write an addon for their browser or I will look for the source of a stock browser and fork it.
Regards,
Jan
Dank voor je snelle reactie. Zat me al rot te zoeken waar of hoe ik de geopende apps. kon sluiten. _/-\o_

apollo13

• dversa2
D3StRoY40 schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 21:26:
Voor wat inspiratie.. misschien.. had net uit verveling de onderdelen kast opengetrokken.
Kon er nog een desk stand van maken ook.

Pic: 001
Pic: 002
Pic: 003
Pic: 004
Heel leuk en goed gevonden. Wanneer kan ik er een bestellen??

• dversa2
Sorcerer_NL schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 21:24:
[...]

In Android bestaat niet iets als de X-button om progjes af te sluiten. Android regelt het afsluiten van programma's (die het niet meer nodig heeft) allemaal zelf. Het voordeel van het blijven draaien in de achtergrond, is dat ze snel weer beschikbaar zijn.

Heb je nu geheugen nodig voor nieuwe apps om te draaien, dan sluit Android die apps af die niet nodig (lijken te) zijn.
Toch wel er zijn wel degelijk apps die je middels een X kan afsluiten, o.m. maxthon maar je hebt wel gelijk in verband met het geeugen managment van android. :9~

• D3StRoY40
dversa2 schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 21:28:
[...]

Heel leuk en goed gevonden. Wanneer kan ik er een bestellen??
Haha :D thanks, ik heb nog wel wat van die plaatjes over :)
Heb er een zachte stof overheen geplakt, plakbaar aan 1 kant, andere kant lekker zacht tegen krassen :)

Denk dat ik hem gewoon blijf gebruiken, hij doet z'n werk echt prima :D

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 18-11 12:43

13art

Moderator Mobile
Aangezien er nu toch al de nodige Transformer gebruikers zijn nog maar even deze vraag: Wat vinden jullie van het geluid van de Transformer? Is het inderdaad zo slecht als veel reviews willen doen geloven?

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Verwijderd

l3art schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 21:40:
Aangezien er nu toch al de nodige Transformer gebruikers zijn nog maar even deze vraag: Wat vinden jullie van het geluid van de Transformer? Is het inderdaad zo slecht als veel reviews willen doen geloven?
Slechter. Alleen met de volume voluit hoor ik wat.

• D3StRoY40
l3art schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 21:40:
Ja mijn Samsung galaxy s die gaat nog harder, had het geprobeerd in een luide server room, de tablet haalde het volume van de Samsung gewoon niet 8)7

• 13art

13art

Moderator Mobile
Hmmm toch wel een flink minpunt voor mij als muziek liefhebber.... Als is zo'n Parrot bluetooth speaker natuurlijk wel een goede oplossing... Alleen wordt het geheel wel een stuk minder mobiel. Ik denk dat ik maar ga wachten tot ik beide in mijn handen kan hebben. Want de prestaties op zich schelen niet zoveel onderling geloof ik.

• Ritchie
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 22:01
Voor muziekliefhebbers hebben ze het volgende uitgevonden:

Afbeeldingslocatie: http://www.geardiary.com/wp-content/uploads/2009/04/sennheiser-mm50-ip-headset-foriphone1.jpg

- NAC Breda -

• D3StRoY40
Ritchie schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 21:55:
Voor muziekliefhebbers hebben ze het volgende uitgevonden:

[afbeelding]
En dan stopt u vervolgens de tablet in uw zak :9

• T-Blizzard
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-11 14:46
Ik ergerde me er zo aan dat ik contact heb opgenomen met ASUS heb het voorgelegd en ze komen hem morgen ophalen. Hoorde het aan weerskanten en zelfs het scherm had wat speling. Had me er al bij neergelegd tot ik de transformer van mijn pa in mijn handen had. Geen enkel kraakje en voelde meer solide. Ding is wel 400,- dus dan maar even een tijdje kwijt zijn in de hoop dattie gefixt wordt.. :'(
OrbitZ schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 20:13:
Ik heb ook last van een kraakje aan de linkerkant van het scherm, ik denk dat het weinig kwaad kan (maar ik irriteer me er wel aan...).

Verder een erg fijn ding.

• CopyCatz
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23:44
Ff geheel offtopic, maar ik erger me in de laatse paar posts aan de mensen die zichzelf blijkbaar kunnen irriteren, terwijl irriteren helemaal niet wederkerig is ;) Alleen anderen kunnen je irriteren, jijzelf niet.

Ontopic: de keyboard dock is in stock bij de duitse shop, de verleiding is groot, maar ik hoop er volgende week 1 te scoren in de VS.

Verwijderd

apollo13 schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 21:27:
[...]

Dank voor je snelle reactie. Zat me al rot te zoeken waar of hoe ik de geopende apps. kon sluiten. _/-\o_
Ik zie nog steeds niet hoe ik die apps moet afsluiten?

• Ritchie
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 22:01
Sorcerer_NL schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 21:24:
[...]

- NAC Breda -

Verwijderd

Werken de bekende taskkillers ook op honeycromb?

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 00:31
Verwijderd schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 22:20:
[...]

Ik zie nog steeds niet hoe ik die apps moet afsluiten?
Hoeft dus niet in android...

Als je het om een of andere reden wel wilt kan het via instellingen - apps - actieve services

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

• mytheory
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 12-11 23:14
l3art schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 21:51:
Hmmm toch wel een flink minpunt voor mij als muziek liefhebber.... Als is zo'n Parrot bluetooth speaker natuurlijk wel een goede oplossing... Alleen wordt het geheel wel een stuk minder mobiel. Ik denk dat ik maar ga wachten tot ik beide in mijn handen kan hebben. Want de prestaties op zich schelen niet zoveel onderling geloof ik.
Op zich vind ik het geluid niet heel slecht alleen zo ontzettend zachtjes.
Het geluid wordt volgens mij nog wel beter via tweaks en software updates.
En natuurlijk zijn er straks de custom roms die volume op kunnen krikken.
Mijn HTC Desire HD custom rom geeft 20% extra geluid.

• Sorcerer_NL
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 23-02-2024
Ok, ik stop nu met het lezn van dit forum en al die andere totdat ik morgen mij TF heb opgehaald en er geruime tijd mee gespeeld heb.

Op XDA en andere fora lees ik zulke negatieve ervaringen dat ik een beetje bang ben geworden voor een teleurstelling.

Ik wil hem gebruiken voor spelen op de bank, beetje browsen, mail en apps die ik nu op mijn androidtelefoon ook gebruik. Niet meer, niet minder....

Dat kanik er toch mee????????

Eens een speledingetjes-nerd... altijd een ....

• beschuit
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 13:42

beschuit

Why yes, a bulletproof vest

Sorcerer_NL schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 22:48:
Op XDA en andere fora lees ik zulke negatieve ervaringen dat ik een beetje bang ben geworden voor een teleurstelling.
Ik wil hem gebruiken voor spelen op de bank, beetje browsen, mail en apps die ik nu op mijn androidtelefoon ook gebruik. Niet meer, niet minder....
Laat je niet opfokken, ding werkt als een tierelier! Browsen, Gmail, Exchange, games, alles loopt lekker. Zeikerds die roepen dat hij geen 20mbit 1080P afspeelt moeten geen tablet kopen.

• Smarron
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:14
Verwijderd schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 22:29:
Advanced Task Manager werkt in elk geval prima.
Ok, ik stop nu met het lezn van dit forum en al die andere totdat ik morgen mij TF heb opgehaald en er geruime tijd mee gespeeld heb.

Dat kanik er toch mee????????
Beste aankoop in 2011 voor mij! Ik heb een HTC HD2 @ Android. Daar deed ik alles mee. Nu bel ik er alleen nog mee !! De Transformer is echt geweldig hoor! _/-\o_

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

• RobertowNL
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 18-11 12:32

RobertowNL

For your gear!

Vandaag is mijn tablet opgehaald door DHL, hij was kapot (valschade).
Voor wie zich af vraagt waar ze de tablets repareren: Hier

• cablecarp
  • Laatst online: 22-04-2024
Hier ook een tevreden gebruiker!!

lekker surfen, mailen, you tube kijken, video kijken,spelletjes spelen
wel een enkele keer gehad dat de browser er uit knalde, maar ga er vanuit dat dat binnenkort dmv update wel gefixt word

Keep on rolling....

• mytheory
Op XDA zitten veel mensen die inderdaad om alles zeuren en zaniken.
Wanneer er 1 dingetje niet bevalt brengen ze hem al terug.
Dat terugbrengen verbaast mij overigens, dat gaat wel heel erg gemakkelijk daar.
Op andere forums bij XDA zie je dit mokken trouwens ook.

Ik ben ook superblij met mijn TF :)
Nu de dock nog.

[ Voor 3% gewijzigd door mytheory op 08-06-2011 23:06 ]

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:14
Onthou ook dat mensen met problemen eerder posten dan als alles goed werkt. Je gaat niet tien keer posten dat alles oke is, maar wel als je problemen hebt en wil oplossen.

• dutchgringo
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 29-09 10:12
Dus bij deze ik heb nu ook al weekje mijn TF
echt super ding hoor ben echt super blij met hem ben noob op android
dus dat was wel ff wennen maar kan nu al niet meer zonder mijn tabje :)
aanrader dus !!

ik ben disle dislek dieslc woordblind

• Chaoss
Ben er verder ook super tevreden mee hoor!

Maar android 3.1 is gewoon nog niet helemaal wat het wezen moet... je merkt dat android voor smartphones al langer in ontwikkeling is en daardoor stabieler is en meer af aanvoelt.

Het is gewoon te hopen dat google snel met updates komt.

• Loekie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15:00
RobertowNL schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 22:56:
Vandaag is mijn tablet opgehaald door DHL, hij was kapot (valschade).
Voor wie zich af vraagt waar ze de tablets repareren: Hier
Kon nog wel eens de zelfde toko zijn als waar HP haar notebooks fixed.

specs

Verwijderd

Leuk apparaat, gisteren gekocht bij MM Zoetermeer. Asus had er voor dat geld wel even een laadindicator aan mogen hangen. Wanneer de tablet uit staat is nergens waar te nemen of het apparaat nu opgladen wordt of niet!

• graaf404
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 17-05-2023
Op dedocking zit wel een lampje.
Laat de pad zelf ook op als hij in de docking zit, en de docking zit asan de stroom?

Verwijderd

Chaoss schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 00:21:
Ben er verder ook super tevreden mee hoor!

Maar android 3.1 is gewoon nog niet helemaal wat het wezen moet... je merkt dat android voor smartphones al langer in ontwikkeling is en daardoor stabieler is en meer af aanvoelt.

Het is gewoon te hopen dat google snel met updates komt.
Ik ben echt wel blij met mijn Transformer. Alles werkt eigenlijk zo uit de doos, network shares, DNLA, office enz. Alleen die browsers vind ik ruk. Dat ligt niet alleen aan de browsers, maar soms ook aan de sites.
  • stock browser heeft veel lag
  • opera mini gedraagt zich al een mobile browser, waardoor veel site in de mobile mode te zien zijn (aan te passen met custom user agent
  • dolphin hd laat bij niet alle panes goed zien (bijvoorbeeld bij gmail in tablet friendly view)
  • maxthon toch een beetje traag met scrollen (ook bijvoorbeeld bij gmail in tablet friendly view)
  • ff gaat bij mij zoomen als ik op een link tap (klik) en haalt telkens het toetsenbord tevoorschijn terwijl er daar niets te editen is.
Kortom ik heb de ideale browser nog niet gevonden, maar andere apps zijn echt fantastisch op de transformer.

Verwijderd

Het tablet zou in de dock gewoon moeten opladen, lijkt mij wel sterk dat het lampje op het dock tevens aangeeft dat het tablet opgeladen word terwijl er op het tablet los geen indicatie is. Als dit waar zou zijn, dan laat Asus het wel liggen met de losse verkoop van het tablet.

• mytheory
Verwijderd schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 08:08:
Het tablet zou in de dock gewoon moeten opladen, lijkt mij wel sterk dat het lampje op het dock tevens aangeeft dat het tablet opgeladen word terwijl er op het tablet los geen indicatie is. Als dit waar zou zijn, dan laat Asus het wel liggen met de losse verkoop van het tablet.
Nou ik mis een lampje helemaal niet.
Je hangt hem 's nachts aan de lader en je kunt hem de volgende dag de hele dag gebruiken.

• 13art

13art

Moderator Mobile
Dacht zelf ook dat ik een lampje zou missen op mijn SGS2 maar dat valt reuze mee.
Al was dat meer voor meldingen van berichten, enz. Maar goed even snel het scherm aan en uit is net zo snel. En voor het laden kan je het ook net zo snel op het scherm zien.

Het was wel even wennen hoor, dat wel, maar nu zonder lampje is het eigenlijk geen groot probleem.

Verwijderd

Helemaal met jou eens, maar toch! Straks wat ouder, draadbreuk en of slecht contact zal je toch helemaal niets waarnemen.
mytheory schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 08:25:
[...]

Nou ik mis een lampje helemaal niet.
Je hangt hem 's nachts aan de lader en je kunt hem de volgende dag de hele dag gebruiken.

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 23:34
Zijn er mensen die via Wifi syncen met hun NAS of server thuis? Met welk programma? Ik heb geprobeerd Syncness aan de praat te krijgen maar ik krijg te horen dat het apparaat niet ondersteund wordt.

• Waltie
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 14-11 14:50
Ik ben erg blij met de tablet. Alleen ben ik nu bezig met het uitvogelen hoe ik al mijn series en films fatsoenlijk kan bekijken. Deze staan allemaal op mijn NAS. Een WD mybook world. Heeft iemand tips welke apps ik hiervoor kan gebruiken? Het mooiste zou zijn als gelijk mijn srt ondertitels zichtbaar worden.
Ik heb al wel ES file explorer gebruikt, maar deze gaat eerst mijn filmpjes downloaden naar m`n tablet. En dat hoeft niet van mij.
Graag jullie hulp.

Edit: ik zie net dat ik met mynet op mijn NAS kan komen, alleen krijg ik de foutmelding dat het laden van de video is mislukt.

[ Voor 12% gewijzigd door Waltie op 09-06-2011 08:59 ]

• Chaoss
Verwijderd schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 08:03:
[...]

Ik ben echt wel blij met mijn Transformer. Alles werkt eigenlijk zo uit de doos, network shares, DNLA, office enz. Alleen die browsers vind ik ruk. Dat ligt niet alleen aan de browsers, maar soms ook aan de sites.
  • stock browser heeft veel lag
  • opera mini gedraagt zich al een mobile browser, waardoor veel site in de mobile mode te zien zijn (aan te passen met custom user agent
  • dolphin hd laat bij niet alle panes goed zien (bijvoorbeeld bij gmail in tablet friendly view)
  • maxthon toch een beetje traag met scrollen (ook bijvoorbeeld bij gmail in tablet friendly view)
  • ff gaat bij mij zoomen als ik op een link tap (klik) en haalt telkens het toetsenbord tevoorschijn terwijl er daar niets te editen is.
Kortom ik heb de ideale browser nog niet gevonden, maar andere apps zijn echt fantastisch op de transformer.
Er is een speciale tablet versie van Opera :) die kunje iig instellen als normale browser en ziet er qua opmaak verder ook goed uit.

Verwijderd

Chaoss schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 08:52:
[...]

Er is een speciale tablet versie van Opera :) die kunje iig instellen als normale browser en ziet er qua opmaak verder ook goed uit.
Ik bedoelde in mijn betoog ook Opera mobile en niet Opera mini, maar dat instellen van de custom user agent is wel een een heel gedoe. Moet je een string opduikelen met de totale id erin.
Bijvoorbeeld deze: "Opera/9.80 (Macintosh; Intel Mac OS X; U; en) Presto/2.2.15 Version/10.00".
Eigenlijk wil ik gewoon een knopje hebben voor mobile/desktop/tablet net als in de stock browser.

• Chaoss
neej staat gewoon bij de instellingen hoor, tenminste bij mij wel :P

FireFox en Dolphin vond ik ook maar niets, Opera Mobile is imho tot nu toe ht beste alternatief.

[ Voor 43% gewijzigd door Chaoss op 09-06-2011 08:58 ]

• hostje
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 23:23
Verwijderd schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 08:03:
[...]

Ik ben echt wel blij met mijn Transformer. Alles werkt eigenlijk zo uit de doos, network shares, ... etc.
Network shares die 'uit de doos' werken??? Hoe heb je dat voor elkaar gekregen dan? Ik vind dat juist voorlopig het enige minpunt van die tablet (naast de buggie browser dan). Dat hij standaard weinig ondersteuning heeft voor netwerk shares. Ja, dat MyNet werkt met netwerkshares, maar als ik muziek afspeel van mijn NAS met MyNet en de muziek stopt na elk nummer (dus kan niet automatisch een heel album of playlist afspelen), zodat ik dat programma weer moet openen om het volgende nummer te selecteren, vind ik dat niet echt lekker werken. En de standaard file browser ondersteunt ook geen netwerk shares, daar heb ik weer File Manager HD voor moeten installeren.
Waltie schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 08:46:
...
Edit: ik zie net dat ik met mynet op mijn NAS kan komen, alleen krijg ik de foutmelding dat het laden van de video is mislukt.
MKV, DVD, MPEG werken niet bij mij en geven de melding dat het laden is mislukt. Divx en bepaalde Mp4's heb ik wel aan de praat gekregen met MyNet.

• NiaX
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 22:29:
Yep, en ze zijn ook op Honeycomb nog steeds niet nodig :-)

• Max Hunt
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-11 19:06
Ik heb nog geen ervaring met een tablet met 1Gb geheugen (krijg m'n Transformer als het goed is vandaag) maar op mijn vorige tablet met 128mb geheugen waren taskkillers redelijk nodig. Pas na het aanpassen van het geheugen management van linux / android (dat ie wat agresiever tasks mag afsluiten) waren dat soort apps niet echt meer nodig.

Er zit natuurlijk een groot verschil tussen 128Mb en 1Gb maar dat had ik ook met m'n computer. 8Gb geheugen is meer dan genoeg, tot je niks meer gaat afsluiten.

• mytheory
Max Hunt schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 11:34:
Ik heb nog geen ervaring met een tablet met 1Gb geheugen (krijg m'n Transformer als het goed is vandaag) maar op mijn vorige tablet met 128mb geheugen waren taskkillers redelijk nodig. Pas na het aanpassen van het geheugen management van linux / android (dat ie wat agresiever tasks mag afsluiten) waren dat soort apps niet echt meer nodig.

Er zit natuurlijk een groot verschil tussen 128Mb en 1Gb maar dat had ik ook met m'n computer. 8Gb geheugen is meer dan genoeg, tot je niks meer gaat afsluiten.
Taskkillers zijn niet meer nodig vanaf een bepaalde android versie, ik dacht 2.1. Als je op je vorige tablet bijvoorbeeld 1.5 had staan dan was een taskkillier inderdaad nodig. Met de nieuwere android versies liggen die alleen maar in de weg. Ik gebruik trouwens de app fast reboot om even alles op te schonen wanneer het device traag of raar doet, dat doet in elk geval wonderen.

• NiaX
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Max Hunt schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 11:34:

Interessant stukje over taskkillers:
http://www.transformerfor...still-don-t-need-one.html

• Max Hunt
M'n oude tablet had Android 2.1 en 2.2 (firmware voor beiden). Ik weet ook wel dat Android z'n eigen geheugen beheert, maar dat was niet strak genoeg voor die tablet. Er werden pas echt programma's afgesloten als het vrije geheugen minder dan 16mb was. Op die tablet ging alles gewoon enorm traag met minder dan 40-50mb vrij.

Ik begon met taskkillers, maar daarna vond ik een manier om de config aan te passen van het geheugen management. Bestandje aanpassen, 16mb werd iets van 40mb en de tablet vloog weer, maar nu voor altijd.

• tharonald
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 27-12-2021
iemand enig idee hoe ik los gedownloade ondertiteling (.srt) kan afspelen op hdmi output? de film zelf komt netjes op de tv, maar de ondertiteling blijft op de tablet.

Ik ken wel de optie om burnin te gebruiken in handbrake, maar dat is niet altijd mogelijk/handig. Iemand suggesties?

• Naad
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 30-01 10:53
Vind het een hele fijne tablet, helemaal in combinatie met de dock. Gister opgepikt bij Media Markt Arena (16gb+dock) Heb hier ook geen last van lag met de Opera Mobile browser.. Alleen het probleem met de browser is dat je met het undocken de browser afsluit/doet crashen. Gebeurd voor zover ik weet alleen met Opera Mobile.
Heb de tablet pas sinds vanmorgen echt in gebruik, dus heb nog niet zoveel apps geprobeerd.
Verder zou het fijn zijn als de touch to click uitkan.. kan dat? of alleen de volledige touch pad?

De tablet zelf is heel degelijk. Heb wel 4 backlight vlekken onderaan, maar zie ik denk ik alleen in de avond.. Heb geen kraakje of iets dergelijks. Bij de eerste keer opstarten kreeg ik direct de update :)

Weet iemand toevallig nog de betekenissen van de nummertje bij about:config -> user agent in opera mobile?

Verwijderd

Max Hunt schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 12:28:
M'n oude tablet had Android 2.1 en 2.2 (firmware voor beiden). Ik weet ook wel dat Android z'n eigen geheugen beheert, maar dat was niet strak genoeg voor die tablet. Er werden pas echt programma's afgesloten als het vrije geheugen minder dan 16mb was. Op die tablet ging alles gewoon enorm traag met minder dan 40-50mb vrij.

Ik begon met taskkillers, maar daarna vond ik een manier om de config aan te passen van het geheugen management. Bestandje aanpassen, 16mb werd iets van 40mb en de tablet vloog weer, maar nu voor altijd.
N hoe deed je dat?

Als ik links onderin kijk heb ik wel 3 settingsschermen tegelijkertijd open staan...die ik niet in afsluiten..

• _gibeon_
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 18-10 14:09
Die hoef je ook helemaal niet af te sluiten, zoals nu al heel vaak gezegd in dit topic. Eigenlijk overal, als het over taskkillers gaat.

Verwijderd

hostje schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 09:31:
[...]

Network shares die 'uit de doos' werken??? Hoe heb je dat voor elkaar gekregen dan? Ik vind dat juist voorlopig het enige minpunt van die tablet (naast de buggie browser dan). Dat hij standaard weinig ondersteuning heeft voor netwerk shares. Ja, dat MyNet werkt met netwerkshares, maar als ik muziek afspeel van mijn NAS met MyNet en de muziek stopt na elk nummer (dus kan niet automatisch een heel album of playlist afspelen), zodat ik dat programma weer moet openen om het volgende nummer te selecteren, vind ik dat niet echt lekker werken. En de standaard file browser ondersteunt ook geen netwerk shares, daar heb ik weer File Manager HD voor moeten installeren.

[...]

MKV, DVD, MPEG werken niet bij mij en geven de melding dat het laden is mislukt. Divx en bepaalde Mp4's heb ik wel aan de praat gekregen met MyNet.
Uh ja MyNet heeft ook bij mij wel beperkingen. Dat hij na elk nummer stopt heb ik ook gemerkt. Ik dacht dat dat aan mijn DNLA-server lag. De videoformaten heb ik niet geprobeerd. Dus aan MyNet ook wel wat af te dingen. Netwerkshares doe ik met file manager HD naar mijn Windows 7 machines. Niet helemaal out of the box, maar na app downloaden werkt het wel. Wat ik dan wel weer merk is dat bij filemanager HD de synchronisatie met muziek niet goed gaat. Music Player ziet de nieuwe bestanden alleen als ik ze met de standaard bestandsbeheer kopieer.

Verwijderd

Chaoss schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 08:57:
neej staat gewoon bij de instellingen hoor, tenminste bij mij wel :P
Bedoel je dan "Mobiele weergave" in instellingen. Ook als ik die uitzet doet hij bij mij in bepaalde sites (gmail) nog steeds de mobiele versie. Zal thuis nog eens experimenteren.

• Graviton12
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 23-05 12:53
16GB met dock gekocht vandaag, gelijk aant installen, kon zelfs niet wachten om hem op te laden ook al is het slecht voor de batterij :p

Gelijk deel apps geinstalled, werkt goed, wel paar errors maar die zijn bekend.

Wat zijn de betere sites voor uit te vinden welke apps goed zijn, voornamelijk gekocht voor Android eens te testen en on the road te gebruiken.

Weet iemand wat de betere stands zijn die je in de wagen kan plaatsen, bv aan de onderkant van de passagiers zetel zodat je hem kan gebruiken als laptop? Zoals bv http://www.jottodesk.net/

• Max Hunt
Verwijderd schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 13:19:
[...]
N hoe deed je dat?

Als ik links onderin kijk heb ik wel 3 settingsschermen tegelijkertijd open staan...die ik niet in afsluiten..
Met de Asus is het waarschijnlijk totaal overbodig, maar hier is een link met een tutorial om de instellingen voor Androids eigen taskkiller te veranderen.

• Graviton12
Weet er iemand waar je de officiele sleeve kan vastkrijgen?

http://www.slashgear.com/...e-case-hands-on-04150100/

Edit:

Op Amazon.de staat ie wel maar nog niet leverbaar en 35 euro.

[ Voor 20% gewijzigd door Graviton12 op 09-06-2011 14:43 ]

• Tijmus
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 26-11-2021
Graviton12 schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 14:38:

Edit:

Dunnet, maar nog niet beschikbaar:

http://www.dunnet.nl/ProductDetails.aspx?en=80002552

[ Voor 32% gewijzigd door Tijmus op 09-06-2011 14:44 ]

• graaf404
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 17-05-2023
Ik zie dat bij de actieve services, splastop remote aan staat.
ik kan alleen mergens vinden hoe ik dat verder moet gebruiken.

wie weet er een site met uitleg?
of moet ik het gewoon kopen in de market?

Ray...

• dversa2
Na een weekje werken met de asus tranformer ben ik nog even enthousiast als voor dvoorheen, gewoon een super ding. Heb mijn netbook ondertussen verkoch en nog geen seconde spijt van gehad.

heb nu even tijd om mijn favoriete apps op te sommen:

1: JuiceDefender Ultimate 4.99€
met setting extreme haal ik 11uur en 35 minuten op een battery lading, doch mijn wifi blijft behouden voor de door mij ingstelde apps (super) in the advanced mode.
Alleen spijtig dat ik er geen screenshot van kan maken (nog niet, daar heb je immers root access voor nodig)
2: Maxthon browser free
3: mVideoplayer free
4: QR droid een scanner app (the best) free
5: Google Docs - Google Nieuws (regio in te stellen) spijtig nog geen widget. free
6: MyCloud (asus stock app) free
7: File Manager H (veel beter an stock file manger) free
8: Norton Mobile Utilities free (must have)
8: Anti virus free (je weet maar nooit)
9: My Backup free
10: Twitter free
11: Adobe Reader/Flash
12: Wifi Analyzer free
13: Open Signal M free
14: Angry Birds/standard/rio/seasons

• RoloTomassie
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 14-05-2021
Heeft iemand een spel van Gameloft uitgeprobeerd die niet in de tabletverie van de market bevindt zoals asphalt 6? Die en een paar andere HD-spellen die niet in de tabletversie van de market bevinden wil ik kopen namelijk. Alvast bedankt.

• GAEvakYD
  • Laatst online: 22:41
Ik heb de transformer sinds gister en ga hem naast prive gebruik ook zakelijk gebruiken tijdens meetings. Weten jullie of er een goede app is waarin je en kunt typen en kunt tekenen? Bijvoorbeeld om tekeningen van een whiteboard snel over te nemen en aan te vullen met aantekenen? Dat resultaat zou ik dan graag weer willen opslaan en kunnen rondmailen naar mensen die bij het gesprek hebben gezeten.

Lekker duurzaam. Skoda Enyaq EV - First edtion, Alpha Innotec Brine warmtepomp (MSW2-6S), Totaal 12135 Wp aan Zonnepanelen geïnstalleerd.

• RoloTomassie
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 14-05-2021
[quote]dversa2 schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 15:39:
Na een weekje werken met de asus tranformer ben ik nog even enthousiast als voor dvoorheen, gewoon een super ding. Heb mijn netbook ondertussen verkoch en nog geen seconde spijt van gehad.

heb nu even tijd om mijn favoriete apps op te sommen:

1: JuiceDefender Ultimate 4.99€
met setting extreme haal ik 11uur en 35 minuten op een battery lading, doch mijn wifi blijft behouden voor de door mij ingstelde apps (super) in the advanced mode.
Alleen spijtig dat ik er geen screenshot van kan maken (nog niet, daar heb je immers root access voor nodig)
2: Maxthon browser free
3: mVideoplayer free
4: QR droid een scanner app (the best) free
5: Google Docs - Google Nieuws (regio in te stellen) spijtig nog geen widget. free
6: MyCloud (asus stock app) free
7: File Manager H (veel beter an stock file manger) free
8: Norton Mobile Utilities free (must have)
8: Anti virus free (je weet maar nooit)
9: My Backup free
10: Twitter free
11: Adobe Reader/Flash
12: Wifi Analyzer free
13: Open Signal M free
14: Angry Birds/standard/rio/seasons
[/quote

Je hebtgeen roottoegang nodig om een screenshot te maken. Het "knopje" voor de laatst geopende apps ingedrukt houden en je hebt een screenshot!
:)

• dversa2
Je hebtgeen roottoegang nodig om een screenshot te maken. Het "knopje" voor de laatst geopende apps ingedrukt houden en je hebt een screenshot!
super dank gelijk proberen :P

• The Wizard
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18-11 13:14

The Wizard

Moderator Mobile
Mits je deze optie aangevinkt hebt bij instellingen :).

7090 kWp, 3 subsystemen (20x LG 320 Wp / 3x Canadian Solar 230 Wp)

• GrandPuba
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01-10 16:50
Dit voor die screenshot moet je wel ff aanzetten! heb de tablet niet bij de hand dus kan het niet uit mijn hoofd zeggen, maar is een optie via settings!

Verwijderd

Graviton12 schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 14:38:

Edit:

Op de Asus shop website kun je sleeves en tasjes etc etc kopen voor Asus producten.
Heb zelf een sleeve gekocht die je ook als een tasje kunt gebruiken echt handig voor me TF.
En als je je TF bij hun registreerd krijg ook nog eens 10% korting en geen verzendkosten.....echt netjes van ze.

Verwijderd

Naad schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 13:16:
Vind het een hele fijne tablet, helemaal in combinatie met de dock. Gister opgepikt bij Media Markt Arena (16gb+dock) Heb hier ook geen last van lag met de Opera Mobile browser.. Alleen het probleem met de browser is dat je met het undocken de browser afsluit/doet crashen. Gebeurd voor zover ik weet alleen met Opera Mobile.
Heb de tablet pas sinds vanmorgen echt in gebruik, dus heb nog niet zoveel apps geprobeerd.
Verder zou het fijn zijn als de touch to click uitkan.. kan dat? of alleen de volledige touch pad?

De tablet zelf is heel degelijk. Heb wel 4 backlight vlekken onderaan, maar zie ik denk ik alleen in de avond.. Heb geen kraakje of iets dergelijks. Bij de eerste keer opstarten kreeg ik direct de update :)

Weet iemand toevallig nog de betekenissen van de nummertje bij about:config -> user agent in opera mobile?
heeft de mediamarkt hem al met dock? ik heb hem besteld bij bobshop maar hij is er nog niet.
wil iemand A.U.B even een link sturen van de asus transformer met dock van de mediamarkt? ik krijg hem niet gevonden.

• GrandPuba
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01-10 16:50
Staat niet op de website, wordt niet verkocht in de webshop, is alleen in de winkel te krijgen....
Daarom vind je hem niet.... wellicht staat hij wel in 1 van de folders van afgelopen week! daar kun je nog ff checken!

• TomasE
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 16-11 19:35
Zijn er pianisten in de zaal?
Zou graag deze tablet gebruiken om bladmuziek vanaf te spelen. Dit bespaart weer een paar bomen en kan ook handig zijn tijdens bandrepetities. Maar ben benieuwd of het werkt. Is het scherm groot genoeg (in portret-mode) en kan de helderheid flink omlaag?

Verwijderd

GrandPuba schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 16:14:
Staat niet op de website, wordt niet verkocht in de webshop, is alleen in de winkel te krijgen....
Daarom vind je hem niet.... wellicht staat hij wel in 1 van de folders van afgelopen week! daar kun je nog ff checken!
staat wel in de folder,maar niet met het dock.

• D3StRoY40
Vandaag even een idle check, niet gebruikt van 06:00 tot 16:10, er is 3% battery af gegaan in die tijd.

Netjes genoeg.

Verwijderd

Op de Asus shop website kun je sleeves en tasjes etc etc kopen voor Asus producten.
Heb zelf een sleeve gekocht die je ook als een tasje kunt gebruiken echt handig voor me TF.
En als je je TF bij hun registreerd krijg ook nog eens 10% korting en geen verzendkosten.....echt netjes van ze.

Verwijderd

asus heeft vandaag weer de leverdatum doorgegeven aan bobshop:

16gb:10 juni
32gb:17 juni
16gb + dock:10 juni
32gb + dock:10 juni

• D3StRoY40
Neem aan dat de docks wel zo rond 20-30 juni komen :)

Voorlopig heb ik nog niet het idee van, damn had ik maar een dock... hooguit voor de usb poortjes :) :D

• Max Hunt
Jammer genoeg zit de officiële TF sleeve nog niet in de Asus webwinkel. Als je de tablet kan blijven terwijl deze in een sleeve zit dan kan ik het nut er nog wel van in zien. Puur een sleeve in de vorm van een zak om je tablet lijkt me vrij nutteloos.

• CopyCatz
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23:44
Mwah, ik heb een 10 inch eee sleeve, is ook alleen maar een pouch, maar daarmee red ik het wel tot er wat meer cases uitkomen. Kwam net een promo filmpje tegen:
http://www.youtube.com/watch?v=LBmq2knUL_Y

Enige pluspunten erin zijn de transformer en paddy :) Edit: episode 2 en 5 zijn in dat kader nog enigszins aan te zien ;)

[ Voor 11% gewijzigd door CopyCatz op 09-06-2011 16:45 ]

• Chaoss
Max Hunt schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 16:30:
Jammer genoeg zit de officiële TF sleeve nog niet in de Asus webwinkel. Als je de tablet kan blijven terwijl deze in een sleeve zit dan kan ik het nut er nog wel van in zien. Puur een sleeve in de vorm van een zak om je tablet lijkt me vrij nutteloos.
Jij bedoeld een folio, dat is een hoes die erom kan en dat je dan de tablet kan blijven gebruiken, zo'n folio is handig als je veel onderweg bent.

Ik gebruik mijn TF bijna alleen maar thuis, dan vindt ik het zonde om mijn TF in een folio te stoppen, zonde van de mooie TF, en hij wordt er dikker/zwaarder van. Ik wil mijn TF incidenteel eens vervoeren in een tas oid en dan is imho zo'n sleeve de beste oplossing.

• Graviton12
Thx, ff uitzoeken welke oplossing (sleeves) het beste is, een standaard waar je met dock ook nog in kwijt kan of de originele die custom is voor de openingen van de pad zonder dock.

Vond ook geen vermeldingen bij MM dat ze de Transformer verkochten, zoals gisteren iemand tegen me zei ... bellen.

Toen ik zei dat ik uur onderweg zou zijn naar Heerlen en het niet zag zitten om daar aan te komen en dat alles weg was wilden ze hem toch opzij leggen ... (reserveren normaal gezien alleen maar voor mensen die vantevoren langskomen).

[ Voor 49% gewijzigd door Graviton12 op 09-06-2011 17:08 ]

• Sato
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 15-11 21:15
Heb zelf ook gekozen voor een sleeve (Netbooksleeve van caselogic) Puur om hem in op te bergen. (Met dock past hij er volgens mij een stuk beter in, Want nu zit er een handoekje bij om het wat op te vullen.)

Enigste puntje waar ik mij aan stoor is het geluid, Dat is op de hoogste stand nog steeds niet voldoende voor mij om het te kunnen volgen (Filmpjes op tweakers.net en Skype gesprek.)
Muziek gaat net (Met de muziek die erop stond) Maar is eigenlijk wat te zacht voor mij.

Nu zal dit grotendeels op te lossen zijn door een koptelefoon te gebruiken (Nog niet geprobeerd)

Het geluid dat afgespeeld word als ik een email ontvangen heb is echter zodanig luid is dat ik er regelmatig van opschrik, Zelfs toen de tablet in een handoekje gewikkeld in mijn laptop tas (Had de sleeve toen nog niet binnen) achtermij op bed lag was dat geluid zo duidelijk dat ik er van schrok (Had het niet verwacht omdat hij zo goed opgeborgen was.)
Ik ben slechthorend en heb mijn hoortoestellen niet in als ik alleen thuis ben, Wat al een paar dagen het geval is.

Mijn conclusie is dan ook dat de speakers meer kunnen dan momenteel word toegelaten door Asus,
Ik hoop dan ook dat ze middels een update meer instel mogenlijkheden aan ons zullen geven.

Edit: Omdat ik een aardige collectie Technic Lego heb. (Ieder zijn hobby. ;) )
Heb ik daarmee even snel een stand gemaakt voor de Asus Transformer, Dit heb ik gedaan met de onderdelen die overblijven van Set 8436 als je enkel de truck bouwt (En dus geen opbouw.)
Hij is redelijk stevig en is zowel in landscape als in portraid te gebruiken.
Ik ben alleen nog niet helemaal tevreden met de hoek waarin de transformer staat en ik wil het mogenlijk maken om de docking connector aan te sluiten terwijl hij in de stand staat (Landscape)
Ga het dus nog eens proberen met een andere set. (wellicht iets wat nu nog verkrijgbaar is voor een leuke prijs.)

Mocht er interesse zijn in foto's van de stand zoals die nu is dan zal ik proberen of ik daar redelijke foto's van kan maken met mijn nokia N73, Iets anders heb ik helaas nog niet. (Ben nog op zoek naar een goede camera.)

[ Voor 27% gewijzigd door Sato op 09-06-2011 17:27 ]

Sato Bricks op Rebrickable & Discord voor hulp met Stud.io

• dversa2
waar zie ik dat knopje?

• _gibeon_
Linksonderin.

• dversa2
heb je geen screenshotje? zie het gewoon niet..

• Sato
Knopje rechts van de home knop, Wel eerst in de settings instellen dat je die voor screenshots wilt gebruiken.

Verwijderd

Het geluid dat afgespeeld word als ik een email ontvangen heb is echter zodanig luid is dat ik er regelmatig van opschrik, Zelfs toen de tablet in een handoekje gewikkeld in mijn laptop tas (Had de sleeve toen nog niet binnen) achtermij op bed lag was dat geluid zo duidelijk dat ik er van schrok (Had het niet verwacht omdat hij zo goed opgeborgen was.)
Je kunt snel de verschillende typen geluiden aanpassen: gebruik éénmaal de volumeknop en klik dan op het volumebalkje die verschijnd. Je krijgt dan de keuze uit muziek, info, wekker. Verminder info een beetje, je transformer zal dan minder geluid maken bij het binnenkomen van een email of een andere melding.
Enigste puntje waar ik mij aan stoor is het geluid, Dat is op de hoogste stand nog steeds niet voldoende voor mij om het te kunnen volgen (Filmpjes op tweakers.net en Skype gesprek.)
Muziek gaat net (Met de muziek die erop stond) Maar is eigenlijk wat te zacht voor mij.
Idem voor mij. De speakers staan te zacht. Uit een thread op xda blijkt dat 'Volume+ (Sound Boost)' ook werkt op de transformer.

• dversa2
Sato schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 17:30:
Knopje rechts van de home knop, Wel eerst in de settings instellen dat je die voor screenshots wilt gebruiken.
heb het, ik had een reboot nodig na het aanvinken van de setting, thx

• dversa2
Leuke site om elke dag gratis een paid app te downloaden soort van Giveaway of the Day

http://www.transformerfor...ppstore-free-app-day.html

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 18-11 00:09

Ken.

\m/.([oO]).\m/

EDIT: @ Hierboven.. moet je daar dan geen US adres voor hebben? Zoiets kan ik me iig herinneren van de Amazon Appstore.
Sato schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 17:13:

Mocht er interesse zijn in foto's van de stand zoals die nu is dan zal ik proberen of ik daar redelijke foto's van kan maken met mijn nokia N73, Iets anders heb ik helaas nog niet. (Ben nog op zoek naar een goede camera.)
Zeker, klinkt goed :)
Ben benieuwd naar hoe dat er uit is komen te zien.

[ Voor 13% gewijzigd door Ken. op 09-06-2011 17:53 ]

• dversa2
Ja je kan alvast je transformer toch gebruiken! 8)7

• mytheory
Heb net boost+ versie 1.5 (free) geinstalleerd en heb weer harder geluid. Zo hard zelfs dat de boxen kraken. Althans de rechterspeaker, de linker hoor je nog steeds slecht. Met dit programma kun je naast volume ook basboost en equalizer instellen.

• dversa2
mytheory schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 18:04:
Heb net boost+ versie 1.5 (free) geinstalleerd en heb weer harder geluid. Zo hard zelfs dat de boxen kraken. Althans de rechterspeaker, de linker hoor je nog steeds slecht. Met dit programma kun je naast volume ook basboost en equalizer instellen.
waar vindt je die?

• jsiegmund
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:59
TomasE schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 16:17:
Zijn er pianisten in de zaal?
Zou graag deze tablet gebruiken om bladmuziek vanaf te spelen. Dit bespaart weer een paar bomen en kan ook handig zijn tijdens bandrepetities. Maar ben benieuwd of het werkt. Is het scherm groot genoeg (in portret-mode) en kan de helderheid flink omlaag?
Helderheid zou ik me niet te druk om maken. Ik heb 'm nog niet maar mijn Desire kan met de standaard settings al heel erg donker. En als dat nog steeds niet donker genoeg is koop je een velletje reductiefilter voor een paar euro en leg je dat ervoor, kun je zelf nog bepalen hoeveel stops je terug wilt :) http://www.leefilters.com...inder/ref:C46DD306FEFF67/

Vind het overigens wel een mooie toepassing. Kan me voorstellen dat in de toekomst de muziekstandaard helemaal vervangen wordt door schermpjes die automatisch de juiste bladzijde voorzetten (of scrollen). Dat zijn van die toepassingen die je in eerste instantie niet bedenkt maar die prima kunnen met deze spullen.

• Sato
dversa2 schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 17:57:
[...]

Ja je kan alvast je transformer toch gebruiken! 8)7
En hoe maak ik dan foto's van de Transformer op de stand? :+

Edit:
Foto's zijn gemaakt, Zullen binnen nu en een half uur gepost worden

[ Voor 28% gewijzigd door Sato op 09-06-2011 18:18 ]

• mytheory
*weg*

[ Voor 114% gewijzigd door Bullet NL op 09-06-2011 19:57 ]

• _gibeon_
dversa2 schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 17:47:
Leuke site om elke dag gratis een paid app te downloaden soort van Giveaway of the Day

http://www.transformerfor...ppstore-free-app-day.html
En handig om 'm niet te vergeten, de "Amazon Free App of the Day Notifier".

@mytheory: Warez word hier niet geaccepteerd.

[ Voor 5% gewijzigd door _gibeon_ op 09-06-2011 18:22 ]

• dversa2
_gibeon_ schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 18:20:
[...]

En handig om 'm niet te vergeten, de "Amazon Free App of the Day Notifier".

idd die had ik nog niet

• mytheory
_gibeon_ schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 18:20:
[...]
Is dat warez dan, dat wist ik niet.

• _gibeon_
mytheory schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 18:26:
[...]

Is dat warez dan, dat wist ik niet.
Alles wat je vind op die site is warez. Het zijn gewoon (soms verouderde) betaalde apk's die op exotische filehosts staan, dat moet toch een belletje doen rinkelen ;)
Pagina: 1 ... 20 ... 59 Laatste

Dit topic is gesloten.