• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21:26
ach er zijn nog altijd veel meer TF's die het wel doen dan niet... ;) als er enkele 100.000'en van een apparaat verkocht worden kun je wereldwijd een aantal defecten verwachten. Asus is wel een merk wat om zijn kwaliteit bekend staat, gebruik al jaren hun mobo's naar alle tevredenheid.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

• Kiswum
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 19-10 20:44

Kiswum

Gadget reviewer

Verwijderd schreef op maandag 06 juni 2011 @ 19:53:
zegt bobshop eerst 10 juni,toen 7 juni,en nu weer 10 juni :(
Helaas was dat een beetje te verwachten, de 10e zal waarschijnlijk niet haalbaar zijn met de dock.

Link naar mijn website voor alle reviews en blogs: Kiswum.com.

• The Wizard
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13:14

The Wizard

Moderator Mobile
Salland heeft de dock van 17/6 naar 30/6 gezet.

7090 kWp, 3 subsystemen (20x LG 320 Wp / 3x Canadian Solar 230 Wp)

Verwijderd

Michel242186 schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 11:03:
[...]

oorzaak ligt ook niet bij het wifi signaal ben ik achter ik gebruik nu pocketcloud en dat werkt wel kan alleen nog niet scrollen met touchpad van het dock dat is dan weer jammer.

kan nu wel weer verbinding maken met splashtop maar hij gooit me dan na een paar seconden er weer uit...misschien even een hardreset doen?
kan je ook niet scrollen als je met 2 vingers tegelijk over de touchpad gaat?

• Michel242186
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21:43
Verwijderd schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 12:54:
[...]

kan je ook niet scrollen als je met 2 vingers tegelijk over de touchpad gaat?
ja dat werkt wel gewoon in android 3.1 maar als ik inlog via remote desktop dan werkt het niet meer...misschien ergens een instelling ik ga ff zoeken.

Verwijderd

Kiswum schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 12:48:
[...]

Helaas was dat een beetje te verwachten, de 10e zal waarschijnlijk niet haalbaar zijn met de dock.
wanneer dan wel? ze zeggen tegen mij nog steeds eind deze week en ze hebben nog niet eens de versie zonder dock bij bobshop

• graaf404
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 17-05-2023
Ik heb net het onderstaande in het verkeerde topic geplaatst, ze verwezen mij hierheen.
Hallo allemaal,

Ik zou ook graag een TF willen kopen, maar ik heb er nog een paar vragen over:

Is hij ook buiten te gebruiken?
Ik bedoel dan eigenlijk of het scherm dan nog goed af te lezen is.
M'n laptop is buiten zeer moeilijk te lezen, ook als ik niet direct in de zon zit.

Ik zou hem graag meenemen op vakantie eind juni, maar als ik alles zo lees kan ik dus beter een TF zonder dock proberen te bemachtigen.
Hoewel me het dock wel gemakkelijk lijkt voor het remote inloggen en werken op het werk, of is dit toch minder gemakkelijk?

Ray...
kunnen jullie hier misschien iets zinnigs over zeggen?

Ray...

Verwijderd

Ik heb dit probleem ook gehad, maar inmiddels is het bij mij opgelost. Het enige wat je kan doen is de batterij volledig laten leeglopen. Ik heb dit gedaan door het scherm constant aan te houden (heeft me drie uur gekost, accu was rond de 30% gok ik).
Daarna de lader erin, opstarten en voila, hij doet het weer.
Teejoow schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 08:36:
Mijn Transformer is kapot lijkt het. Hij boot wel maar het touchscreen reageert helemaal niet, waardoor het onmogelijk is om het lock screen weg te krijgen of ook maar iets met het ding te doen (heb geen dock). Uitschakelen en opnieuw opstarten helpt niet.

Ik heb op internet ook enkele verhalen gelezen van mensen met soortgelijke problemen.

Ik heb m.i. niks raars gedaan, enkel de V8.2.3.13 firmware van de ASUS site gedownload en geïnstalleerd. Dit ging een halve dag prima maar toen ik thuis kwam en hem uit mijn tas haalde deed ie opeens helemaal niks meer.

Ik ga vandaag terug naar MyCom, kijken wat zij voor me kunnen doen.

• -rvr-
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 26-03-2022
Ik lees dat ik de accutijd kan verlengen door bluetooth en gps uit te zetten. Nu lukt het me prima om bluetooth uit te zetten. Maar waar zet ik de gps uit?

• Teejoow
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 21:18
Verwijderd schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 13:38:
Ik heb dit probleem ook gehad, maar inmiddels is het bij mij opgelost. Het enige wat je kan doen is de batterij volledig laten leeglopen. Ik heb dit gedaan door het scherm constant aan te houden (heeft me drie uur gekost, accu was rond de 30% gok ik).
Daarna de lader erin, opstarten en voila, hij doet het weer.

[...]
Bedankt voor het advies! ik ga het even proberen, alhoewel mijn accu @ 60% was toen ie begon te bokken. Ik overweeg nog steeds een terugkeer naar MyCom, kan ik in ieder geval de koop zonder opgaaf van reden ontbinden mocht ik dat willen.

Verwijderd

graaf404 schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 13:37:
Ik heb net het onderstaande in het verkeerde topic geplaatst, ze verwezen mij hierheen.

[...]

Ray...
Ray, er is al heel veel over gezegd. Ik zelf heb buiten gezeten om te proberen in de volle zon, even handmatig scherm op volle licht instellen en het is best te zien, ondanks spiegeling. Maar zo wie zo ga je niet met een laptop / tablet in de volle zon zitten lijkt me. Lekker in de schaduw, drankje erbij.... wie doet je wat.

• graaf404
Verwijderd schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 14:12:
[...]

Ray, er is al heel veel over gezegd. Ik zelf heb buiten gezeten om te proberen in de volle zon, even handmatig scherm op volle licht instellen en het is best te zien, ondanks spiegeling. Maar zo wie zo ga je niet met een laptop / tablet in de volle zon zitten lijkt me. Lekker in de schaduw, drankje erbij.... wie doet je wat.
Tnx, met dat drankje en zo zie ik wel zitten, maar ik doe dat toch liever in de zon dan in de schaduw.
Anders kan ik net zo goed binnen gaan zitten.
Ik hou wel van wat zon, lekker bijbruinen, maar ik hou ook van internetten, dus als dat nou allebij kan....

Ray...

• pimjai
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 03-11 10:42
Smarron schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 09:23:
[...]
Het klopt exact wat ze zeggen.

1080p films opgeslagen op je Transformer afspelen op de TV (via HDMI dus) en dus niet op de Transformer zelf. Beetje misleidend. Maar goed, 720 High Profile gaat sinds de 3.1 update dus wel. Het enige nadeel is nog steeds dat ac3 niet ondersteund is en je toch altijd om moet zetten.

Nu we het toch over encoding hebben: Ik ben er nu achter wat elke keer het probleem was met Moboplayer en 720p encodes (High Profile!). Ik dacht eerst dat het aan de ondertiteling lag, of juist aan de instellingen tijdens het encoden, maar dat blijkt het allemaal niet te zijn!

Als ik Moboplayer open en dan voor een film kies, is het haperend. Dit is bij elke film zo. Zodra ik een film selecteer via de verkenner (zowel de ingebouwde verkenner als ES File Explorer), dan speelt elke film perfect af, inclusief ondertiteling (los srt-bestand). Behoorlijk krom, maar op deze manier werkt het echt perfect! Ik kan via Moboplayer wel even alle instellingen aanpassen naar wens. Dan Moboplayer echt killen (via task manager of geinstalleerde programma's). En dan gewoon een film selecteren via de verkenner.

Ik heb nu ook een redelijk vaste kwaliteitsinstelling gepakt. Ik zet de bitrate vast op 2100kbps en niet op RF20 of 2000MB ofzo. Dit resulteert in een wat grotere file voor films langer dan 2 uur (Avatar extended is bijv. 2.8GB, maar ziet er prachtig uit), maar weer minder ruimte voor de wat kortere films (Cars, Finding Nemo, Monsters Inc. etc, allemaal rond de 1.5GB).

Handbrake aangezet en 20 films in de queue gestopt. Ik ben echt helemaal blij!
dus, even voor de duidelijkheid: high profile 1080P speelt gewoon af over HDMI? als dat zo is snap ik niet dat het niet afspeelt op de tramsformer zelf.

verder nog even een klein vraagje over het encoden met handbrake: als ik een MKV heb, waar bijvoorbeeld nederlandse en engelse ondrtiteling in ingebouwd zit. (dus niet als losse srt bestanden oid) hoe krjg ik dan de nederlandse ondertiteling ingebrand in de handbrake encode? ik heb al geprobeerd door gewoon in handbrake de nederlandse ondertitels te selecteren, burn in te selecteren en dan op add te klikken, maar dat werkt niet.
Dus, hoe doen jullie de ondertitels inbakken in je handbrake encode? Is er niet gewoon een tool die even een nederlandse srt uit de MKV kan halen? ondertitels met een los srt bestand werken namelijk wel.

• Graviton12
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 23-05 12:53
Er zijn nogal wat kinderziektes zoals bij zoveel HW natuurlijk maar begin het toch moeilijk te krijgen, wil eigenlijk niet wachten op de 3G variant ergens in september.

Als de mensen die 'met dock' aankrijgen ... kan er iemand testen of 3G met usb stick van Vodafone werkt of heb je hiervoor aparte android software nodig? (Onder Windows installeert ie gelijk Vodafone Mobile Connect Lite).

• Smarron
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:14
pimjai schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 15:13:
dus, even voor de duidelijkheid: high profile 1080P speelt gewoon af over HDMI? als dat zo is snap ik niet dat het niet afspeelt op de tramsformer zelf.
Ik heb het zelf dus nog niet getest, omdat ik alles op de SD-kaart heb gezet en ik geen 1080p materiaal heb wat kleiner is dan 4GB.
verder nog even een klein vraagje over het encoden met handbrake: als ik een MKV heb, waar bijvoorbeeld nederlandse en engelse ondrtiteling in ingebouwd zit. (dus niet als losse srt bestanden oid) hoe krjg ik dan de nederlandse ondertiteling ingebrand in de handbrake encode? ik heb al geprobeerd door gewoon in handbrake de nederlandse ondertitels te selecteren, burn in te selecteren en dan op add te klikken, maar dat werkt niet.
Dus, hoe doen jullie de ondertitels inbakken in je handbrake encode? Is er niet gewoon een tool die even een nederlandse srt uit de MKV kan halen? ondertitels met een los srt bestand werken namelijk wel.
Ik heb exact met hetzelfde dilemma gezeten. Alle mogelijkheden geprobeerd en het kwam er bij mij op neer: Het werkt niet met ingebakken subs via Handbrake.

Daarom encode ik nu films zonder subs en zet er een los srt-bestand bij. Dat werkt wel perfect. Srt-files zijn echt overal te vinden. Nog geen film tegengekomen waarvan geen srt beschikbaar van is.

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

• RoloTomassie
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 14-05-2021
Zie ik iets over het hoofd of kan je geen app waarderen in de market?

• pimjai
Smarron schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 15:30:
[...]
Ik heb het zelf dus nog niet getest, omdat ik alles op de SD-kaart heb gezet en ik geen 1080p materiaal heb wat kleiner is dan 4GB.

[...]
Ik heb exact met hetzelfde dilemma gezeten. Alle mogelijkheden geprobeerd en het kwam er bij mij op neer: Het werkt niet met ingebakken subs via Handbrake.

Daarom encode ik nu films zonder subs en zet er een los srt-bestand bij. Dat werkt wel perfect. Srt-files zijn echt overal te vinden. Nog geen film tegengekomen waarvan geen srt beschikbaar van is.
oke, maar eens proberen dan binnenkort. maar je kunt SD kaartjes in de TF toch ook als ntfs converteren? dan is de filesize gfeen probleem. straks maar even op zoek naar sites waar je makkelijk srt's kan vinden.

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 18-11 00:09

Ken.

\m/.([oO]).\m/

RoloTomassie schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 15:41:
Klopt, erg apart dat ze dat over het hoofd hebben gezien (of wij zien natuurlijk iets over het hoofd..)
Bij alle apps zag ik tot voor kort overigens ook "0.00MB" staan bij de info. Dat lijkt nu te zijn opgelost.

• Junia
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 21:01
Misschien een domme vraag maar ik vraag me af of het niet veel beter is om gewoon een 16GB microSD kaart in de tablet te stoppen i.p.v. de 32GB variant te kopen.

Hierbij vraag ik me dus af of die 16GB extra geheugen die hun erin doen sneller zal zijn dan het geheugen van een microSD (Geen idee wat voor interne harddisks ze gebruiken en hoe traag die SD kaartjes nu zijn)

Verwijderd

Junia schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 16:54:
Misschien een domme vraag maar ik vraag me af of het niet veel beter is om gewoon een 16GB microSD kaart in de tablet te stoppen i.p.v. de 32GB variant te kopen.

Hierbij vraag ik me dus af of die 16GB extra geheugen die hun erin doen sneller zal zijn dan het geheugen van een microSD (Geen idee wat voor interne harddisks ze gebruiken en hoe traag die SD kaartjes nu zijn)
Ik denk dat degene die de 32GB variant kopen er OOK een microSD van 32GB insteken om zo op 64GB te komen.

• Katje96
  • Laatst online: 15-11 12:35
Ja, zo ga ik het ook doen.
Na 10 maanden een iPad 16 GB te gebruiken heb ik toch wel opslag problemen en dit wil ik nu voorkomen.

Verwijderd

Ergens heb ik uitleg gelezen over het overnemen van je pc met de transformer... Zelfs een filmpje van gezien. Maar ik kan het niet terugvinden. Wie weet waar ik dit kan vinden?

Alvast dank!

• Junia
Verwijderd schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 17:13:
[...]

Ik denk dat degene die de 32GB variant kopen er OOK een microSD van 32GB insteken om zo op 64GB te komen.
Dat is natuurlijk begrijpelijk maar mijn vraag is:

Wat is beter qua performance voor iemand die max 32GB wilt gebruiken

16GB TF + 16GB microSD OF 32GB TF

Ik weet dus niet of die interne flashdrive sneller is dan een microSD kaartje :/ (kan natuurlijk ook niks uitmaken)

[ Voor 3% gewijzigd door Junia op 07-06-2011 17:36 ]

• Chaoss
Verwijderd schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 17:30:
Ergens heb ik uitleg gelezen over het overnemen van je pc met de transformer... Zelfs een filmpje van gezien. Maar ik kan het niet terugvinden. Wie weet waar ik dit kan vinden?

Alvast dank!
MyCloud opstarten en dan naar MyDesktop toegaan, daar vindt je dan instructies welke software je op pc moet installeren .

• arko010
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 04-10-2024
Hebben jullie wel je huiige versie gecontroleerd die van mij heeft uit de box al WW_epad-8.4.5.5-20110527
zie datum
hornet76 schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 11:22:
[...]

Had precies hetzelfde probleem :( . Factory reset, SDCARD-flash etc geprobeerd. Allemaal zonder resultaat. Heb hem teruggestuurd naar Computerland en om een refund gevraagd ;w . Niet echt veel vertrouwen meer in het apparaat. Helaas zijn de berichten over de andere Android tablets ook niet echt fantastisch dus ik denk dat ik maar even moet wachten op generatie 2 (of is het 3) in september of zo.

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18:37

Willybubba

Nut up or shut up.

Jeuj! Mijne is ook binnen!

Alleen, hij vind geen 3.1-update? Er staat momenteel 3.0.1 op? Gewoon een kwestie van wachten?

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

• Junia
Willybubba schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 18:52:

Alleen, hij vind geen 3.1-update? Er staat momenteel 3.0.1 op? Gewoon een kwestie van wachten?
Ja,

terugzetten naar factory default wilt (volgens sommige) soms wel lukken.
lijkt erop dat de update in fases wordt uitgerold ofzo...:P

• pimjai
Junia schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 17:30:
[...]

Dat is natuurlijk begrijpelijk maar mijn vraag is:

Wat is beter qua performance voor iemand die max 32GB wilt gebruiken

16GB TF + 16GB microSD OF 32GB TF

Ik weet dus niet of die interne flashdrive sneller is dan een microSD kaartje :/ (kan natuurlijk ook niks uitmaken)
ik weet niet wat volgens de benchmarks sneller is, maar ik merk geen verschil in snelheid tussen het openen van films/foto's vanaf microSD of het interne geneugen. apps heb ik niet op mijn sd kaart staan, dus dat heb ik niet geprobeerd. dnk dat je met het kopen van een geheugenkaartje gewoon moet zorgen dat je niet een of ander b-merk koopt.

• D3StRoY40
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 14-11 13:48
Zijn er mensen die de ADW EX launcher gebruiken?

Die werkt namelijk erg goed met de transformer, heel erg vloeiend.

Word er trouwens gek van, overal waar ik loop,zit, ga of sta met dit ding krijg ik als reactie, "hey een ipad!" ;( ;( ;( ;( 8)7 :O

En dan zeg je, nee een asus transformer... reactie: ohhhh :|

;w ;w

• bllb
  • Registratie: Januari 2011
  • Niet online
RoloTomassie schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 15:41:
En zie ook iets over het hoofd, of kun je helemaal geen labels aanmaken/hernoemen in de Gmail-app? :X

• EricEric752
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 17-11 12:49
Willybubba schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 18:52:

Dat had ik ook. Ik heb de mijne sinds vorige week woensdag en kreeg toen met geen mogelijkheid een update. Toen ik hem op donderdagmorgen oppakte stond de update klaar om te installeren.

• T-Blizzard
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-11 14:46
Ik denk toch dat ik even contact op ga nemen over dat kraken.. (mensen ervaring mee?). Mijn pa zit nu naast me met zijn transformer en die voelt stuk meer solide (geen enkel kraakje). Ook is zijn scherm qua kleur ook veel witter, is dat nog te verklaren?

• uchiha tijntje
  • Laatst online: 22:03

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

T-Blizzard schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 20:07:
Ik denk toch dat ik even contact op ga nemen over dat kraken.. (mensen ervaring mee?). Mijn pa zit nu naast me met zijn transformer en die voelt stuk meer solide (geen enkel kraakje). Ook is zijn scherm qua kleur ook veel witter, is dat nog te verklaren?
Dat over het 'wittere scherm', speels eens met het contrast... Dat scheelt nogal...

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Verwijderd

Junia schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 16:54:

Snelheid weet ik niet maar het is met Android 2.2 zo dat je niet alle apps op SD kunt installeren (16 GB lijkt me meestal toch wel voldoende). Hoe dat met 3.0/3.1 zit weet ik niet.....

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

bllb schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 19:44:
[...]

En zie ook iets over het hoofd, of kun je helemaal geen labels aanmaken/hernoemen in de Gmail-app? :X
Waarom quote je hem daarvoor :?
Anyways, je ziet het menu in de rechter boven hoek over het hoofd..

• Graviton12
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 23-05 12:53
D3StRoY40 schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 19:26:
Zijn er mensen die de ADW EX launcher gebruiken?

Die werkt namelijk erg goed met de transformer, heel erg vloeiend.

Word er trouwens gek van, overal waar ik loop,zit, ga of sta met dit ding krijg ik als reactie, "hey een ipad!" ;( ;( ;( ;( 8)7 :O

;w ;w
rofl, druk er tekst op met "Ipad 3" en maak ze wijs dat je het prototype aant testen bent voor Steve, ff met laten spelen om dan te laten weten (na hun commentaar dat het idd beter is dan de vorige versies) dat het geen Apple is.

• Brutes
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 28-06 15:11
D3StRoY40 schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 19:26:

;w ;w
Ja idd the same over here...
Graviton12 schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 21:01:
rofl, druk er tekst op met "Ipad 3" en maak ze wijs dat je het prototype aant testen bent voor Steve, ff met laten spelen om dan te laten weten (na hun commentaar dat het idd beter is dan de vorige versies) dat het geen Apple is.
8)7

[ Voor 39% gewijzigd door Brutes op 07-06-2011 21:23 ]

• graaf404
[...]

_O- _O- LOL

• D3StRoY40
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 14-11 13:48
[...]

Briljant idee haha :D

• T-Blizzard
Nou dat kleurverschil boeid me niet zo :-) maar krijg beetje gevoel van maandagmorgenversie was betreft kraken.. s/n verschilde met 10000 dus vraag me af of bepaalde batches beter zijn..
uchiha tijntje schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 20:39:
[...]

Dat over het 'wittere scherm', speels eens met het contrast... Dat scheelt nogal...

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Vraagje. Ik heb een Desire HD, en daarin staat mijn agenda vol. Als ik nu op mijn tablet Sync doe, blijft mijn agenda leeg. Op Google.com is 'ie ook leeg. Wat gaat hier fout?

EDIT: Nevermind... Wel Sync aanzetten vanzelf 8)7

[ Voor 13% gewijzigd door Willybubba op 07-06-2011 22:22 ]

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

• Michel242186
T-Blizzard schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 20:07:
die van mij kraakt ook iets aan de rechterkant....maar niet iets waar ik me aan stoor.

• T-Blizzard
Bij mij aan beide zijden. Scherm kan ook een beetje op en neer :'(
Michel242186 schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 22:21:
[...]

die van mij kraakt ook iets aan de rechterkant....maar niet iets waar ik me aan stoor.

• dversa2
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 18-11 08:15
Graviton12 schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 15:26:
Er zijn nogal wat kinderziektes zoals bij zoveel HW natuurlijk maar begin het toch moeilijk te krijgen, wil eigenlijk niet wachten op de 3G variant ergens in september.

Als de mensen die 'met dock' aankrijgen ... kan er iemand testen of 3G met usb stick van Vodafone werkt of heb je hiervoor aparte android software nodig? (Onder Windows installeert ie gelijk Vodafone Mobile Connect Lite).
Neen dat werkt niet omdat de drivers niet in het os zijn ingebouwd. Enige mogelijkheid is dat de fabrikanten van deze 3G usb modem zelf speciale drivers maken voor het aansturen van de hun 3G modems. Ik vermoed dat asus ook niet snel geneigd zal zijn om dit in te bouwen aangezien ze zelf kortelings een 3G ondersteund tablet op de markt brengen.
Als enige mogelijkheid blijft er dus tethering over indien je alsnog wil internetten.
Ben zelf aan het wachten op drivers voor mijn stick. Ben zelf ook nog testen aan doen met verschillende gsm's over bluetooth. laat je weten wanneer het werkt.

edit: spelling

fyi

Tethering in draadloze communicatie is de mogelijkheid om een apparaat zonder internetverbinding (zoals desktop, notebook of laptop) aan te sluiten op een mobiel apparaat (zoals gsm of PDA) met mobiel internet om zo toegang tot internet te verschaffen aan het apparaat zonder internetverbinding. Voorbeelden van een verbinding door tethering zijn:
Seriële kabel
USB kabel
PC kaart (ook bekend als PCMCIA)
IrDA (infrarood)
Bluetooth
WiFi

• dversa2
Verwijderd schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 17:30:

Alvast dank!
Teamviewer werkt zeer goed en is gratis, download hier

• dversa2
Junia schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 18:53:
[...]

Ja,

terugzetten naar factory default wilt (volgens sommige) soms wel lukken.
lijkt erop dat de update in fases wordt uitgerold ofzo...:P
Ik heb mijn update gedownload van de asus transformer site, ik begrijp niet dat er sommige zeggen dat dat nog steeds de oudere 3.01 is maar toch is het mij gelukt. Ik zou nogmaals proberen, kwaad kan het niet. download hier

• dversa2

[...]

Ray...
Ik heb afgelopen dagen geregeld buiten gezeten en dat viel best mee, scherm wel op maximum sterkte gezet.
Veeeel duidelijker dan het scherm van mijn acer one netbook die bijna niet zichtbaar was.

• franssnarf
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 14-11 19:45
Ik ga zodra hij leverbaar is de 16gb + dock hallen, maar ik wil meteen een micro sdhc 32gb kaartje erbij kopen.
Ga ik het verschil tussen class 4 en class 6 merken of is dit minimaal tussen beide ?
Plus als ik nog eens 16gb in de docking prop (normaal sd kaartje) kan ik dan al het geheugen aanspreken (dus 64gb totaal of meer) ?

• dversa2
franssnarf schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 22:58:
Ik ga zodra hij leverbaar is de 16gb + dock hallen, maar ik wil meteen een micro sdhc 32gb kaartje erbij kopen.
Ga ik het verschil tussen class 4 en class 6 merken of is dit minimaal tussen beide ?
Plus als ik nog eens 16gb in de docking prop (normaal sd kaartje) kan ik dan al het geheugen aanspreken (dus 64gb totaal of meer) ?
Verschil is minimaal, een gebruiker hier enkele paginas terug heeft goede prestaties met een gewone class sd.
ja je kan over al het geheugen beschikken.

• bllb
  • Niet online
Ken. schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 20:52:
[...]

Waarom quote je hem daarvoor :?
Anyways, je ziet het menu in de rechter boven hoek over het hoofd..
Om te benadrukken dat er meerdere vrij standaard functies helaas nog ontbreken :-( Bij het menu in de Gmail-app staat wel 'change labels', maar daarmee kun je echt alleen bestaande labels aan een e-mail toewijzen. De mogelijkheid om nieuwe labels aan te maken of te hernoemen staat er niet tussen, hetgeen het moeilijk maakt om mijn e-mails geordend te houden.

Zijn er hier trouwens meer mensen die net als ik een exemplaar hebben ontvangen met flink wat dode pixels!? Het zijn er bij mij meer dan zes (meesten precies midden in beeld), waardoor het gelukkig onder de garantie valt. Het betekent echter wel dat ik mijn tablet nu terug moet sturen en gezien de beperkte beschikbaarheid kan het nog wel eens lang duren voordat ik een vervangend exemplaar ontvang :'(

[ Voor 25% gewijzigd door bllb op 07-06-2011 23:41 ]

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Wat is de "beste" mediaplayer voor de TF? Ik heb nu Rockplayer en Moboplayer.

• Smarron
franssnarf schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 22:58:
Als je een 32GB MicroSD wilt, heb je geen keuze voor een Class6, maar maximaal Class4 (Ik zag wel dat Kingston een Class10 heeft, maar dat is echt zware onzin en zonde van het geld voor in een Transformer). Ik heb er 1 van Sandisk en die gebruik ik alleen voor de opslag van films. Werkt perfect. Hij schrijft gemiddeld met 5.8MB/s weg, dus stiekem bijna een Class6 in de praktijk.
Willybubba schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 23:47:
Wat bevalt je niet aan deze 2 players, omdat je een betere wilt? Ik heb beide players geprobeerd en vind ze beiden werken zoals zou moeten. 2 is teveel en Rockplayer is er bij mij weer afgegaan. Moboplayer is tevens freeware.

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Mja, ik zou graag zien dat de onderste balk (de Android-balk zeg maar) onzichtbaar werd. Kan ik bij beiden niet vinden. Rockplayer heb ik ondertussen ook al verwijderd, Mobo bevalt wel op bovenstaande puntje na.

• Michel242186
Ah het probleem dat ik niet kan inloggen met splashtop is omdat er een user ingelogd moet zijn anders werkt het niet. Als ik dus met mijn windows laptop ben ingelogd bij mijn server via RD kan ik ook inloggen met splashtop op mijn transformer maar zodra ik mijn RD sluit valt ook de verbinding weg van splashtop

wordt aan gewerkt is te lezen op het forum van splashtop.

• Jack_The_Ripper
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15-11 10:31
Smarron schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 23:54:
[...]
Als je een 32GB MicroSD wilt, heb je geen keuze voor een Class6, maar maximaal Class4 (Ik zag wel dat Kingston een Class10 heeft, maar dat is echt zware onzin en zonde van het geld voor in een Transformer). Ik heb er 1 van Sandisk en die gebruik ik alleen voor de opslag van films. Werkt perfect. Hij schrijft gemiddeld met 5.8MB/s weg, dus stiekem bijna een Class6 in de praktijk.
Weet je misschien ook hoeveel de gemiddelde lees en schrijfsnelheid van het interngeheugen is?

• tharonald
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 27-12-2021
Verwijderd schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 17:13:
[...]

Ja ook dat, en ik wil mijn muziek en foto's altijd op mijn apparaat zelf hebben, dan kan ik sd wisselen met films ed

Verwijderd

Even eeen vraag. Wanneer ik op een willekeurige website zit te lezen, sluit de browser regelmatig uit zichzelf af. Ik kom dan op het startscherm terecht. Iemand enig idee wat er aan,de hand is. En hoe dit op te lossen is?
Bedankt voor het meedenken.

• mytheory
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 12-11 23:14
Verwijderd schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 08:58:
Even eeen vraag. Wanneer ik op een willekeurige website zit te lezen, sluit de browser regelmatig uit zichzelf af. Ik kom dan op het startscherm terecht. Iemand enig idee wat er aan,de hand is. En hoe dit op te lossen is?
Dat heb ik ook regelmatig en zal wel een bug zijn.

• LinuZZ
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21:20
er zijn een aantal accesoires te bestellen bij een duitse shop, ze geven aan dat het over 2-4 dagen beschikbaar is:
http://www.cyberport.de/?...tton.y=0&filterkategorie=

enphase 8300wp (3460 ZO, 2740 ZW, 2100 NO), 2x20 vacuümbuizen op 300l SWW, Panasonic WH-MXC12J9E8, gasloos sinds Juni 2022 Stromer st3 voor woon-werk

• CopyCatz
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23:44
LinuZZ schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 09:26:
er zijn een aantal accesoires te bestellen bij een duitse shop, ze geven aan dat het over 2-4 dagen beschikbaar is:
Ik ben al een aantal dagen die site aan het checken, maar het blijft maar 2-4 dagen. Ik ga de gok niet nemen, lijkt me sterk dat een vage toko in duitsland als eerste deze accessoires kan leveren.

• beschuit
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 13:42

beschuit

Why yes, a bulletproof vest

LinuZZ schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 09:26:
Dock is daar zo te zien op voorraad, jammer dat het een Duitse layout heeft...

• Chaoss
gebeurd hier ook heel vaak, Als ik opera gebruik heb ik nooit last van crashes, lag of problemen met Youtube video's... jammer genoeg heeft opera niet zo'n goede layout als de standaard browser.

Ik hoop dat er snel een update komt voor de standaard browser... doet imho aardig afbreuk aan een tablet als de browser zo slecht is! :(
[..]

Ray...
Hij is buiten net te gebruiken als je in de schaduw zit en het scherm vol open zet... heel erg prettig werkt het niet.

[ Voor 22% gewijzigd door Chaoss op 08-06-2011 09:55 ]

• tharonald
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 27-12-2021
Chaoss schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 09:53:
[...]

gebeurd hier ook heel vaak, Als ik opera gebruik heb ik nooit last van crashes, lag of problemen met Youtube video's... jammer genoeg heeft opera niet zo'n goede layout als de standaard browser.

Ik hoop dat er snel een update komt voor de standaard browser... doet imho aardig afbreuk aan een tablet als de browser zo slecht is.
Wel vervelend ja, ik heb er helemaal geen last van gehad tot nu toe....

Heeft iemand al journaaldroid aan de praat gekregen?? Bij mij wordt het scherm even zwart en dan speelt hij niets af, misschien dat hij het, na de flash update nu wel doet, maar ik heb mijn apparaat nog thuis liggen dus kan het niet testen.

• dversa2
Willybubba schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 23:47:
ik gebruik mvideoplayer ook gratis en met een goede bookmark functie. zie hier

• CopyCatz
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23:44
dversa2 schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 10:24:
[...]

ik gebruik mvideoplayer ook gratis en met een goede bookmark functie. zie hier
Mvideoplayer bevalt mij ook erg goed, vind het ook prettig dat je overal op het scherm kunt "rubben" om voor- en achteruit te spoelen. Weet niet of de andere 2 dat ook hebben.

Verwijderd

Ben dan niet de enige. Zou de oplossing in een update zitten?

• dversa2
Ik kan je maxton warm aanbevelen absoluut de beste tablet browser op de markt..gratis en hier te downen

• Barrycade
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 18:13

Barrycade

Through the...

Verwijderd schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 10:52:
Komen de sluitingen regelmatig terug? Is het dan niet een app die regelmatig naar de voorkant komt om een refresh uit te voeren.

Tussen HC 3.0.1 en 3.1 is er welliswaar wat in de browser veranderd: o.a. handige slider om door je pagina's te scrollen, maar ik heb in beide wel eens een opeens geminimaliseerde browser gehad, maar dat kwam omdat ik op of in de buurt kwam van de "home" knop met de muis van mijn hand.

• Michel242186
gebruik de transformer een paar dagen incl. dock maar de accu van het dock raakt als eerst leeg en ik kan vervolgens nog een hele poos met de batterij van de tablet maar de accu van het dock blijft dan een hele poos leeg is dit wel goed voor de lion accu van het dock?

• Oxize
  • Laatst online: 26-10 21:16

Oxize

Social Engineering Specialist

Als je niet maanden wacht, dan gaat dat wel goed.

Intel I7 970 CPU | Asus Rampage III Extreme | Asus ROG Strix GTX 1060 OC | Lian Li V1200 Case | Ocz Revodrive 3 X2 240GB | 12 GB Corsair Dominator | Creative Recon 3D | Corsair AX750 PSU | | Oxize Photography: www.Oxize.nl

• Chaoss
Verwijderd schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 10:52:
mag hopen dat de de browser gaan updaten, ding is gewoon erg buggie :P
littlejoannes schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 11:22:
[...]

Komen de sluitingen regelmatig terug? Is het dan niet een app die regelmatig naar de voorkant komt om een refresh uit te voeren.

Tussen HC 3.0.1 en 3.1 is er welliswaar wat in de browser veranderd: o.a. handige slider om door je pagina's te scrollen, maar ik heb in beide wel eens een opeens geminimaliseerde browser gehad, maar dat kwam omdat ik op of in de buurt kwam van de "home" knop met de muis van mijn hand.
Nee hij crasht echt want als je de browser weer start dan krijg je 1 tabblad met de startpagina... alle sites die je open had staan zijn weg (irritant genoeg). Als je via home naar het startscherm zou gaan en dan weer terug naar je browser zou alles nog gewoon aan staan.

Kheb het idee dat het vooral gebeurd bij zwaardere/ingewikkeldere pagina's

[ Voor 66% gewijzigd door Chaoss op 08-06-2011 12:56 ]

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Same here ja. Gisteren was het echt nog erger dan normaal. Facebook reactie openen was autocrash. De lag van het typen hier @ GoT en Facebook soms begin ik onderhand goed zat te worden en ik zit nu weer gewoon op mijn laptop te typen ipv mijn Transformer. Zit er sinds gisteren sterk aan te denken om alweer te verkopen :X Kom ik wel weer kijken als Honeycomb 3.5 of een verdere versie ofzo. Jammer dat Android nog zoveel fouten bevat zeg ;(

• Michel242186
Ken. schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 12:55:
[...]

Same here ja. Gisteren was het echt nog erger dan normaal. Facebook reactie openen was autocrash. De lag van het typen hier @ GoT en Facebook soms begin ik onderhand goed zat te worden en ik zit nu weer gewoon op mijn laptop te typen ipv mijn Transformer. Zit er sinds gisteren sterk aan te denken om alweer te verkopen :X Kom ik wel weer kijken als Honeycomb 3.5 of een verdere versie ofzo. Jammer dat Android nog zoveel fouten bevat zeg ;(
ik gebruik opera en heb geen problemen dus de oplossing is simpel.

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 23:34
Michel242186 schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 12:56:
[...]
ik gebruik opera en heb geen problemen dus de oplossing is simpel.
Met Opera of Firefox heb je alleen geen flash.

De lag bij GoT heb ik ook maar ik moet zeggen dat ik niet veel crashes heb verder.

• Sorcerer_NL
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 23-02-2024
Ik kan me een post herrinneren waarin gesproken werd dat je met de Transformer geen NAS of andere netwerk-apparaten kon benaderen....ik overweeg nl. om een NAS aan te schaffen zodat mijn muziek en foto-collectie van al onze apparaten thuis te benaderen is en voor foto's is de TF natuurlijk ideaal...

Wie o wie kan er opheldering verschaffen....

Eens een speledingetjes-nerd... altijd een ....

• jswinkels
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 22:48
Sorcerer_NL schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 13:11:
Ik kan me een post herrinneren waarin gesproken werd dat je met de Transformer geen NAS of andere netwerk-apparaten kon benaderen....ik overweeg nl. om een NAS aan te schaffen zodat mijn muziek en foto-collectie van al onze apparaten thuis te benaderen is en voor foto's is de TF natuurlijk ideaal...

Wie o wie kan er opheldering verschaffen....
Ik heb gisteren even snel geprobeerd om foto's en muziek van mijn pc via het netwerk te bekijken / beluisteren. Dit werkt zonder problemen met de MyNet app. Nogmaals heb ik het even snel geprobeerd.

In mijn custom rom zit ook een applicatie CifsManager om bestanddeling via het netwerk te gebruiken, deze heb ik nog niet getest.

• JBS
  • Niet online

JBS

Foto's en muziek via MyNet vanaf mijn Synology NAS werkt ook perfect. Bij alle video bestanden die ik probeer af te spelen (720p MKV maar ook MPEG's) krijg ik een foutmelding, iets met "laden mislukt".

• saarjan
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20:09
Had dit probleem ook op telegraaf en marktplaats, vanochtend 3.1 update ontvangen.Hierna geen problemen meer.

• EricEric752
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 17-11 12:49
JBS schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 13:20:
Foto's en muziek via MyNet vanaf mijn Synology NAS werkt ook perfect. Bij alle video bestanden die ik probeer af te spelen (720p MKV maar ook MPEG's) krijg ik een foutmelding, iets met "laden mislukt".
Bij mij werkt het ook vrijwel perfect met foto's en muziek. Het is zelfs mogelijk om de foto's naar mijn DLNA televisie te pushen. Ik heb ook een Synology.

Bij mij crasht de MyNet echter als ik de eerste foto uit een map met een groot aantal foto's selecteer. Alleen bij de eerste foto en alleen bij een groot aantal foto's. Als er enkele tientallen of minder instaan gebeurt het niet. De grenswaarde weet ik niet precies, maar dat zal wel 64 zijn of zo.

Heb jij dat ook?

Verwijderd

saarjan schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 13:22:
[...]

Had dit probleem ook op telegraaf en marktplaats, vanochtend 3.1 update ontvangen.Hierna geen problemen meer.
Geen updates beschikbaar staat er bij mij. Hoe kan ik dan toch aan een update komen, of gaat dit vanzelf?

• JBS
  • Niet online

JBS

Verwijderd schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 13:38:
[...]

Geen updates beschikbaar staat er bij mij. Hoe kan ik dan toch aan een update komen, of gaat dit vanzelf?
Komt vanzelf.

Verwijderd

Even een - mogelijk domme - vraag tussendoor: hoe kun je reageren op apps in de market? Ik kan daar geen optie voor vinden in Honeycomb 3.1...

• dversa2
[quote]Verwijderd schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 13:44:
Even een - mogelijk domme - vraag tussendoor: hoe kun je reageren op apps in de market? Ik kan daar geen optie voor vinden in Honeycomb 3.1...
[/quote
Idd,bij mij ook niet
als ik via de desktop ga wel,vreemd

• dversa2
*knip* dit hoort hier niet.

[ Voor 84% gewijzigd door RoD op 08-06-2011 18:45 ]

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Verwijderd schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 13:44:
Lees voor de gein eens vier pagina's terug..

Zelfde geldt overigens voor de "waar blijft mijn 3.1 update?"-mensen. Dat hoeft echt niet om de vijf pagina's gepost te worden |:(

Verwijderd

Knap dat je alle 76 pagina's post voor post doorleest ;)

Maar je hebt gelijk, ik had die post nog niet gezien...

• 418O2
  • Laatst online: 23:14
Heb er gisteren ff mee gepield in de MM, maar t is wel een tof apparaat. reageerde soepel, scherm meer dan oke (vooral naast de Acer Iconia).

Toch maar serieus gaan overwegen om deze mijn iPad op te laten volgen...

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Verwijderd schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 16:53:
Knap dat je alle 76 pagina's post voor post doorleest ;)

Maar je hebt gelijk, ik had die post nog niet gezien...
Gewoon elke dag even je actieve topics doorscrollen ;)

Daarbij is er rechts bovenin zo'n mooie zoekfunctie natuurlijk.. daar even de zoekterm 'market' intypen en dan zijn er nog maar een paar posts over waar je je nodige informatie kunt opzoeken. In dit geval dus op de derde pagina van de resultaten. GoT is zo moeilijk nog niet hoor :)

• mytheory
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 12-11 23:14
dversa2 schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 11:16:
[...]

Ik kan je maxton warm aanbevelen absoluut de beste tablet browser op de markt..gratis en hier te downen
Ik heb hem net geïnstalleerd en bij de eerste de beste site klapt hij eruit.
En dat kan ik nabootsen.
Ik blijf nog maar even bij mijn stock browser ;)

Edit: ik ben toch nog maar eens gaan kijken en moet zeggen dat ik bovenstaande niet meer heb gekregen en het is toch wel een mooie browser is die snel, behalve nu met het typen....,en flash ondersteund. Ik ga deze toch eens verder bestuderen.

[ Voor 22% gewijzigd door mytheory op 08-06-2011 19:01 ]

• Chaoss
Dan is Opera nog het beste alternatief. :-)

• Oxize

Oxize

Vanweek een Parrot Party (Bluetooth Speakers) gekocht. Was vandaag aangekomen. Ik wist niet of de Asus Transformer A2DP ondersteunde waarmee je stereo geluid kan verzenden via Bluetooth. Eerste paar keer proberen wou niet. Asus transformer zei dat ie verbonden was met mijn Parrot Party, maar geen media kon verzenden.

Baalde op dat moment. Dacht toch echt dat de Asus wel A2DP ondersteunde. Toen eerst met kabeltje getest of box wel goed was. Dit bleek wel te werken. Zodra ik Parrot Party aansluit gaf de TF dat een koptelefoon of iets dergelijks had gevonden. Kabel weer verwijdert.

Heb toen de TF even uit gehad. Later weer opnieuw geprobeerd. Zelfde instellingen als voorheen gebruikt, maar nu doet ie opeens wel!?!?! _/-\o_

Best wel vaag. Wel super geluid in zo'n klein ding zeg!

Afbeeldingslocatie: http://www.oxize.nl/images/parrotparty.jpg

Intel I7 970 CPU | Asus Rampage III Extreme | Asus ROG Strix GTX 1060 OC | Lian Li V1200 Case | Ocz Revodrive 3 X2 240GB | 12 GB Corsair Dominator | Creative Recon 3D | Corsair AX750 PSU | | Oxize Photography: www.Oxize.nl

Verwijderd

jswinkels schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 13:15:
[...]

Ik heb gisteren even snel geprobeerd om foto's en muziek van mijn pc via het netwerk te bekijken / beluisteren. Dit werkt zonder problemen met de MyNet app. Nogmaals heb ik het even snel geprobeerd.
Hoe stel jij dan je gedeelde mappen in op je pc? Zie de mappen wel op mn TF maar zie er niets in staan. Krijg het niet voor mekaar om het werkend te krijgen. :?

Verwijderd

Net de 32GB versie gehaald, aan de linkerkant ook last van wat kraakjes. Ik ga ervan uit dat het geen kwaad kan, iemand een andere mening toebedeeld?

• Smarron
Zojuist mvideoplayer geprobeerd, dat ik die niet eerder heb ontdekt heb zeg! Meer instellingen en hij werkt net zo goed. Ik heb het idee dat deze ook de ingebakken ondertitels af kan spelen. Straks maar even testen ... maar het is sowieso een vlindertje, Moboplayer heb ik niet meer nodig.

Ook die Maxthon browser geprobeerd, maar als ik hier wat typ, kan ik voor geen mogelijkheid zien wat ik typ, dat gaat met de stock browser wel. Is dat nog ergens in te stellen?

• lord_fornax
  • Laatst online: 04-06-2023
Vandaag de 16GB versie met dock gehaald (terwijl ik een losse TF heb.....), het toetsenbordje is even wennen, maar tikt al gauw lekker.

Meteen na het aanzetten, ploink, er is een update, maar moest eerst even wachten totdat de accu boven de 50% zat, inmiddels 3.1 erop staan.

Deze TF heeft geen kraakje aan de linkerkant, maar hier is het rubbertje om het scherm weer niet zo netjes, beetje hobbelig op sommige punten. Ook bij deze tab een stofje achter de glasplaat, op een net zo irritant plekje als de andere tab..

Ik merk wel dat de backspace meer hapt dan maar 1 karakter..

Een losse USB muis werkt goed, wordt meteen herkend, maar het scrollwieltje doet niets, rechtermuisklik is back, linkermuisknop ingedrukt houden en de muis op en/of neer bewegen is scrollen.
Even wennen, maar is goed te doen.

EDIT: Scrollwiel van USB muis werkt wel, alleen niet in Firefox.

[ Voor 4% gewijzigd door lord_fornax op 08-06-2011 20:24 ]

• OrbitZ
  • Laatst online: 26-05 13:07
Ik heb ook last van een kraakje aan de linkerkant van het scherm, ik denk dat het weinig kwaad kan (maar ik irriteer me er wel aan...).

Verder een erg fijn ding.

• Oxize

Oxize

Smarron schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 19:58:
Zojuist mvideoplayer geprobeerd, dat ik die niet eerder heb ontdekt heb zeg! Meer instellingen en hij werkt net zo goed. Ik heb het idee dat deze ook de ingebakken ondertitels af kan spelen. Straks maar even testen ... maar het is sowieso een vlindertje, Moboplayer heb ik niet meer nodig.
Best wel jammer dat ie geen avi's kan afspelen. Ik blijf op moment maar bij Moboplayer, omdat ik video's heb die avi's zijn en later mkv/mp4.

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 19:13:
[...]

Hoe stel jij dan je gedeelde mappen in op je pc? Zie de mappen wel op mn TF maar zie er niets in staan. Krijg het niet voor mekaar om het werkend te krijgen. :?
Ik zie wel 1 worldbook. De andere en mijn pc niet. Maar geen files of mappen in de worldbook.
Hoe heb jij dat voor elkaar gekregen?

• dversa2
Smarron schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 19:58:

gelijk heb je.

Ook die Maxthon browser geprobeerd, maar als ik hier wat typ, kan ik voor geen mogelijkheid zien wat ik typ, dat gaat met de stock browser wel. Is dat nog ergens in te stellen?
heb dit net geprobeerd je hebt idd gelijk, bij de stock browser schiet het edit veld naar boven net boven de rand van het KB.

Heb net een verzoekje naar Maxthon gestuurd met het verzoek deze functie te implementeren in hun browser. hou jullie op de hoogte.

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 20:56:
[...]

Ik zie wel 1 worldbook. De andere en mijn pc niet. Maar geen files of mappen in de worldbook.
Hoe heb jij dat voor elkaar gekregen?
Weet ik niet precies meer. Als je MyNet voor het eerst opstart geeft ie ook aan dat je iets moet installeren. Heb ik gedaan, en de juiste mappen op mn PC gedeeld. Maar ja, werkt hier dus ook niet. Wil eigenlijk alleen m'n foto's en muziek op mn TF kunnen afspelen vanaf mn PC.
Heb de vraag al eerder hier neergelegd, maar niemand lijkt te kunnen vertellen welke stappen je precies moet zetten.
Pagina: 1 ... 19 ... 59 Laatste

Dit topic is gesloten.