Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• Kiswum
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 19-10 20:44

Kiswum

Gadget reviewer

Junia schreef op maandag 06 juni 2011 @ 00:40:
[...]

Thanks voor de info :) heb de TF daar net ook besteld.

edit: ik zie dat de levertijden bij bobshop vaak niet accuraat zijn :-( Hopelijk een beetje geluk....
Ik ga er vanuit dat de site er 2-3 weken naast zit, maar ik hoop het echt van harte voor jullie. Op dit moment staat hij inderdaad op 7 juni, maar de verkoop prijs was 549 en nu 499, dit klopt niet met de adviesverkoopprijs. (Althans die 549 klopt niet ;))
oltk schreef op maandag 06 juni 2011 @ 09:20:
[...]

Als ik dit zo hoor... hoe is het mogelijk dat er mensen uberhaupt de ipad aanschaffen? Dit is toch geen doen?
Mensen kopen tablets met name doordat het een gadget is, althans zo zie ik het.
Een Transformer koop ik straks alleen maar als een complete pakket, dus met een dock. Ik zal deze op de bank gaan gebruiken als tegenhanger van een netbookje. Touchscreen vind ik zelf wel interessant, maar ik zal het waarschijnlijk altijd icm het toetsenbord gaan gebruiken of deze in ieder geval in de buurt houden.

Ik ben overigens benieuwd of de prijzen op Curaçao een beetje in de buurt komen van de Amerikaanse prijzen.
Kent er iemand nog een elektronica website uit Curaçao waar de Transformer wordt aangeboden?

Link naar mijn website voor alle reviews en blogs: Kiswum.com.

• tharonald
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 27-12-2021
Goede tip voor een filemanager met smb support ed en gemaakt voor honeycomb, file manager hd:
https://market.android.co....hd&feature=search_result

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
oltk schreef op maandag 06 juni 2011 @ 09:20:
[...]

Als ik dit zo hoor... hoe is het mogelijk dat er mensen uberhaupt de ipad aanschaffen? Dit is toch geen doen?
Vind ik ook. Maar voor veel mensen is dat toch anders. Het is een beetje wat je gewend bent en wat je belangrijk vindt. Als je hem vooral gebruikt om te surfen, spelletjes te spelen en dat soort dingen is het niet echt hinderlijk voor de meeste mensen.

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 19:57
tharonald schreef op maandag 06 juni 2011 @ 09:30:
Goede tip voor een filemanager met smb support ed en gemaakt voor honeycomb, file manager hd:
Qua geschiktheid voor Honeycomb idd een prima file manager. Ik kon alleen niet vinden hoe je hiermee een snelkoppeling naar een mapje op je homescreen kan maken.

• T-Blizzard
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-11 14:46
Ik geniet nu al een week van mijn Transformer :)

Het apparaat voelt super solide aan. Maar toch kraakt deze wat links en rechts. Is dit iets om zorgen over te maken?? Als ik google op "creaking asus transformer" krijg ik toch aardig wat hits namelijk. En omdat veel mensen het hebben lijkt niemand zich er echt druk over te maken...

• ArthurMorgan
  • Niet online
Ik heb het ook, maar volgens mij niks om je zorgen over te maken inderdaad. Ik heb nou niet het idee dat er echt iets 'verkeerd' beweegt of kraakt. het is gewoon kunstof met een heel klein beetje speling volgens mij.

• D-e-n
CopyCatz schreef op maandag 06 juni 2011 @ 08:54:
[...]
Met de transformer kun je wel bij de storage beginnen, of ie nou op je bedrijfsnetwerk, tablet of een sd card staat.
Welk programma gebruik je daarvoor? Met Filemanager HD krijg ik geen verbinding en met Fileexpert blijft de download (van bijvoorbeeld een pdf) steken op 0%.

• CopyCatz
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:44
D-e-n schreef op maandag 06 juni 2011 @ 11:22:
[...]

Welk programma gebruik je daarvoor? Met Filemanager HD krijg ik geen verbinding en met Fileexpert blijft de download (van bijvoorbeeld een pdf) steken op 0%.
Ik gebruik ES file explorer. Die ondersteunt netwerkdrives, ftp en bluetooth. De server van een netwerkdrive moet wel samba ondersteunen dacht ik. Maar ftp vind ik ook al prima.

• uchiha tijntje
  • Laatst online: 21:25

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Gisteren South Park en Castle op de transformer gekeken. Werkt prima. :) Het geluid is wel wat zacht maar dat kun je ook niet anders verwachten. Koptelefoon doet wonderen. Helaas is mijn laptopje redelijk lang bezig om series en films om te zetten. :)

Ik merk wel dat wifi redelijk wat energie verbruikt. Tijdens het kijken van de series (flight mode) viel mij het accuverbruik enorm mee, maar toen ik weer wat ging internetten en pulse opstartte verbruikte hij ongeveer evenveel als toen ik series aan het kijken was.

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:04

BM

Moderator Spielerij
Sowieso lijkt het ding om een of andere duistere reden zijn wifi verbinding knap actief te houden... wat mij betreft mag die gewoon 'uit' als het scherm uit gaat. Scheelt bakken met battery.

Videos kijken heb ik nog niet gedaan, daar gebruik ik toch liever mijn tv voor :p Komt bij dat ik het nog niet voor elkaar gekregen heb om via het netwerk een video te openen. Hij lijkt de bestanden eerst in zijn geheel naar de tablet te kopieren, en dan pas te openen. Dat lijkt me toch ook niet helemaal nodig.

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

• _gibeon_
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 18-10 14:09
BM schreef op maandag 06 juni 2011 @ 11:55:
Sowieso lijkt het ding om een of andere duistere reden zijn wifi verbinding knap actief te houden... wat mij betreft mag die gewoon 'uit' als het scherm uit gaat. Scheelt bakken met battery.
Kan je dat niet instellen bij Wireless connections - > WiFi -> Advanced (oid)?

Verwijderd

D-e-n schreef op maandag 06 juni 2011 @ 09:57:
[...]

Qua geschiktheid voor Honeycomb idd een prima file manager. Ik kon alleen niet vinden hoe je hiermee een snelkoppeling naar een mapje op je homescreen kan maken.
Hetzelfde hier, ik ook file magager HD gedownload ( wel reclame trouwens in linker onderhoek) en zie deze optie ook nog niet. ben ik dus ook naar op zoek. Iemand een idee?

Edit: toevoeging over batterij gebruik:
Tweetcaster pushberichten uit. 's nachts wifi uit. mail niet elke kwartier maar elk uur op laten halen. Scheelt hier een heleboel. Met wifi 's nachts uit maar 2% verlies anders wel 20%.

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 06-06-2011 12:14 ]

Verwijderd

Mijn allereerste posting op Tweakers en die gaat meteen over iets waar ik héééééél lang op gewacht heb: de Asus EEE Pad Transformer :) Heb hem vandaag door TNT overhandigd gekregen en hij ligt nu aan de lader :) En daar ook meteen een vraag over. 't Valt me namelijk op dat het laadblok in het stopcontact vrij heet wordt. Is dat bij jullie ook het geval en moet ik me daar zorgen over gaan maken?

• CopyCatz
Is normaal, in de zin dat iedereen het heeft. Trouwens, heb net ook ff die file manager HD getest, reclame is inderdaad irri maar hij komt hier wel heel makkelijk op een windows netwerkshare op de zaak zonder samba :)

[ Voor 65% gewijzigd door CopyCatz op 06-06-2011 12:20 ]

Verwijderd

tharonald schreef op maandag 06 juni 2011 @ 09:30:
Deze had ik ook gevonden en gebruik ik nu veel, temeer daar de Astro file manager crasht bij netwerkschijven.

Verwijderd

valt het spiegelend beeld erg op?

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 06 juni 2011 @ 12:32:
valt het spiegelend beeld erg op?
Het spiegelt behoorlijk, vooral buiten, maar ik stoor me er totaal niet aan. Wel ga ik er elke dag even met een doekje over. Die vingers zie je echt goed.

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21:26
spiegeld iig zoveel dat er in de zon niet mee te werken is... zelfs als ik binnen zit met mijn rug naar een raam is het soms al lastig.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

• Mikew991
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 14-11 18:51
Mijn htc hd2 heb ik er nu langs liggen, en de spiegeling is bij de transformer nagenoeg gelijk. dus ik weet niet wat voor telefoon je hebt, maar misschien kun je daar even naar kijken voor vergelijkingsmateriaal.

op XDA staat trouwens dat Vplayer .mvk files afspeeld op 1080p, het kost wel 5 dollar, maar dan heb je ook wat.

iemand ervaringen?

Verwijderd

beeld is volgens asus zelf wel krasbestendig :P

• Tutti-frutti
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Tutti-frutti

Graag gedaan!

CopyCatz schreef op zondag 05 juni 2011 @ 14:42:
Er zit een soort van 3d geluid in de tablet las ik ergens in de specs, dus het lijkt me niet dat de speakers kapot zijn. Tis meer iets van de drivers denk ik. Als je ook die bijgeleverde muziek luistert doen sommige nogal ruimtelijk aan. Damn wat is typen hier irritant.
Heb dit probleem toch maar even gemeld bij Asus, en volgens hun is het toch een HW probleem, ik zal m'n TF moeten RMA-en.
Dat ga ik dan ook maar doen, denk dat ik meer kans heb om (snel) een nieuwe TF te ontvangen via Asus, dan bij winkel.

4015Wp west (Dordrecht)

• Junia
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 21:01
Verwijderd schreef op maandag 06 juni 2011 @ 13:05:
beeld is volgens asus zelf wel krasbestendig :P
Op de site van asus is te zien dat het om kras bestendig glas gaat link
Echter zie ik op verschillende review sites dat het om gorilla glass gaat link

Ik vraag me af welke van de 2 het nu is. Naar mijn weten zit er toch wel degelijk verschil tussen de 2 (gorilla biedt veel meer voordelen boven 'alleen krasbestendig' zijn.

• D-e-n
CopyCatz schreef op maandag 06 juni 2011 @ 11:37:
[...]
Ik gebruik ES file explorer. Die ondersteunt netwerkdrives, ftp en bluetooth. De server van een netwerkdrive moet wel samba ondersteunen dacht ik. Maar ftp vind ik ook al prima.
Met ES File Explorer kom ik hier niet op het netwerk (thuis). "server niet gevonden" krijg ik.

Met File Expert vind ik de server wel (192.168.0.*** als serverlocatie + domein en wachtwoord ingevoerd) maar rechtstreeks bekijken van bestanden lukt nog niet. Bij het aanklikken van "openen met" start de browser die wil beginnen met downloaden en vervolgens blijft hangen. Naar de lokale opslag kopiëren en dan openen lukt wel. Je krijgt een keuze welk programma je wilt gebruiken en het bestand opent zich.

Is dat een instelling? In principe moet hij voor een pdf (of Autodesk dwg) niet de browser pakken natuurlijk.

• The Wizard
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13:14

The Wizard

Moderator Mobile
Junia schreef op maandag 06 juni 2011 @ 13:29:
[...]

Op de site van asus is te zien dat het om kras bestendig glas gaat link
Echter zie ik op verschillende review sites dat het om gorilla glass gaat link

Ik vraag me af welke van de 2 het nu is. Naar mijn weten zit er toch wel degelijk verschil tussen de 2 (gorilla biedt veel meer voordelen boven 'alleen krasbestendig' zijn.
Het is Gorilla Glass : http://www.corninggorillaglass.com/#featured-products

7090 kWp, 3 subsystemen (20x LG 320 Wp / 3x Canadian Solar 230 Wp)

• Junia

• JBS
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

JBS

Typen op de TF, vast een kwestie van wennen maar ben toch benieuwd hoe "snel" (ook al is snel relatief) jullie inmiddels tekst invoeren via het onscreen toetsenbord. En daarbij, met het stock onscreen toetsenbord of gebruik je hiervoor een alternatief zoals de betaalde app die het toetsenbord in tweeën splits voor je duimen?

[ Voor 4% gewijzigd door JBS op 06-06-2011 13:46 ]

• NiaX
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
JBS schreef op maandag 06 juni 2011 @ 13:44:
Typen op de TF, vast een kwestie van wennen maar ben toch benieuwd hoe "snel" snel jullie inmiddels tekst invoeren via het onscreen toetsenbord. En daarbij, met het stock onscreen toetsenbord of gebruik je hiervoor een alternatief zoals de betaalde app die het toetsenbord in tweeën splits voor je duimen?
Ik heb bijna meteen het asus tobo uiteschakeld en verwisselt door het honeycomb toetsenbord.
Exacte typsnelheid weet ik niet precies. op de pc met een gewoon tobo zit ik rond de 300 aanslagen per minuut, met het transformer tobo zal dat denk ik rond de 100, of 150 liggen ofzo?

• The Wizard

The Wizard

Moderator Mobile
Ik gebruik de standaard tobo in landscape. Dan kan ik redelijk snel typen. Ik heb hiervoor wel een houder waar de TF in staat, anders is het niet te doen.

• ArthurMorgan
  • Niet online
Bah :(

de mijne moet in RMA :(

met multimeter bleek dat alleen de stekker kapot was, maar van Asus moet het geheel opgestuurd worden. Balen.

• CopyCatz
Remote installeren via de android market is ook wel lachen zeg; inloggen op je pc op de site met je google account, app kiezen, device kiezen, ik pak mijn tablet erbij en er staat al een status message dat de app geinstalleerd is :)

• tharonald
Mikew991 schreef op maandag 06 juni 2011 @ 12:49:
Mijn htc hd2 heb ik er nu langs liggen, en de spiegeling is bij de transformer nagenoeg gelijk. dus ik weet niet wat voor telefoon je hebt, maar misschien kun je daar even naar kijken voor vergelijkingsmateriaal.

op XDA staat trouwens dat Vplayer .mvk files afspeeld op 1080p, het kost wel 5 dollar, maar dan heb je ook wat.

iemand ervaringen?
heb je vplayer? of wil je hem nog kopen? Ik vraag me vooral af of deze losse .srt bestanden kan
weergeven, en zoja of de player de ondertiteling dan ook weergeeft op de hdmi output (probleem bij rockplayer).

• Mikew991
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 14-11 18:51
Ik heb hem niet, maar heb dit gelezen op XDA. En vroeg me af of er hier iemand ervaringen mee heeft, voordat ik hem ga kopen.

• _gibeon_
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 18-10 14:09
Vplayer heeft een 7 daagse trail, zie de market.

• tharonald
Hmm, je hebt ook de trial van 7 dagen: https://market.android.co...ature=more_from_developer

Iemand is me voor, het gaat soms snel hier 8)7

[ Voor 17% gewijzigd door tharonald op 06-06-2011 15:02 ]

• NetXtreme
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 15-11 07:08
3.1 nog niet officieel gereleased? m'n transformer geeft aan dat hij geen update kan vinden.

• Kiswum

Kiswum

Gadget reviewer

Inderdaad bedankt voor de Gorilla link, mijn Samsung Wave staat er inderdaad ook tussen. Ik wist niet eens dat deze gorilla glass had.

Gorilla heeft overigens wel verschillende gradaties. Zo hebben de Sonim mobieltjes meebuigend gorilla glass en vermoedelijk de Samsung Wave en Asus Transformer alleen maar krasbestendig glas.

[ Voor 23% gewijzigd door Kiswum op 06-06-2011 15:45 . Reden: quote ]

• Teejoow
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 21:18
NetXtreme schreef op maandag 06 juni 2011 @ 15:39:
3.1 nog niet officieel gereleased? m'n transformer geeft aan dat hij geen update kan vinden.
Same here, ook nog steeds @ 3.0.1, zelfs na een factory reset. Ik word een beetje gek hier, iedereen lijkt die update met het grootste gemak binnen te slepen en het wil mij met de beste wil van de wereld niet lukken. Als het morgen nog niet wil maar terug naar de winkel...

Build-nummer: HRI66.WW_epad-8.2.3.13-20110511.

• Chaoss
  • Laatst online: 21:26
NetXtreme schreef op maandag 06 juni 2011 @ 15:39:
Allang :P maar het duurt soms ff voor dat je transformer hem binnen gaat halen, af en toe manual tsjekken wil hebben, maar ik denk dat ze de updae uitrollen adhv bepaalde serienummers oid zodat niet iedereen hem tegelijk binnenhaalt.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

• Kiswum

Kiswum

Gadget reviewer

Chaoss schreef op maandag 06 juni 2011 @ 15:47:
[...]

Allang :P maar het duurt soms ff voor dat je transformer hem binnen gaat halen, af en toe manual tsjekken wil hebben, maar ik denk dat ze de updae uitrollen adhv bepaalde serienummers oid zodat niet iedereen hem tegelijk binnenhaalt.
Ik verwacht zelf ook dat het op basis van serienummer/mac/locatie zal zijn (Het kan dus betekenen dat MM bezitters een Duitse zending met US toetsenbord hebben en Paradigit bezitters een officiële NL versie hebben.)

Door deze manier van uitrollen kan Asus de download direct stopzetten als er iets mis mocht gaan met de software. Wellicht heeft elke regio een bepaalde tweak/aanpassing nodig in de software.

• CopyCatz
Dan zou de regio in het serienummer verwerkt moeten zitten, ik kan verder geen ID vinden wat een regio zou kunnen aangeven.

• Junia
Ik las net op het XDA forum iets interessants voor sommige mensen:

link

Schijnbaar heeft iemand contact gehad met ASUS Support Tech waar er hem werd verteld dat een specifieke PSU Model type problemen geeft:

Problematische PSU model nummer: 0B-LF

Er wordt aangeraden om even contact op te nemen met ASUS als je dit type PSU hebt.

• arko010
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 04-10-2024
TF nu een kleine week in gebruik het gaat om een 16GB met Dock vandaag in totaal 4 uur aan een stuk gewerkt met de dock accu blijft op 100% staan.
Volgens mij trekt hij de dock als eertse leeg want als ik de tablet los koppel blijft deze op 100% staan
Heeft iemand anders hier al ervaring mee.
Heb vandaag ook een update van Asus gehad voor de dock ??

• Raainman
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 06-10 07:27
dat is zoals het bedoeld is, in reclame filmpjes wordt hiervan ook melding gemaakt. Waarschijnlijk zal je dock zelfs je pad laden als je een leeg pad aan een vol dock aanslut.
arko010 schreef op maandag 06 juni 2011 @ 16:25:
TF nu een kleine week in gebruik het gaat om een 16GB met Dock vandaag in totaal 4 uur aan een stuk gewerkt met de dock accu blijft op 100% staan.
Volgens mij trekt hij de dock als eertse leeg want als ik de tablet los koppel blijft deze op 100% staan
Heeft iemand anders hier al ervaring mee.
Heb vandaag ook een update van Asus gehad voor de dock ??

• mytheory
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 12-11 23:14
Kiswum schreef op maandag 06 juni 2011 @ 15:42:
[...]

Inderdaad bedankt voor de Gorilla link, mijn Samsung Wave staat er inderdaad ook tussen. Ik wist niet eens dat deze gorilla glass had.

Gorilla heeft overigens wel verschillende gradaties. Zo hebben de Sonim mobieltjes meebuigend gorilla glass en vermoedelijk de Samsung Wave en Asus Transformer alleen maar krasbestendig glas.
Mijn HTC Desire HD staat er ook bij en ik heb al van enkele mensen gehoord dat die krassen hadden. Dus wat je hier zegt van mee buigend glas zou wel eens kunnen kloppen.

• D-e-n
Junia schreef op maandag 06 juni 2011 @ 16:24:
Ik las net op het XDA forum iets interessants voor sommige mensen:

link

Schijnbaar heeft iemand contact gehad met ASUS Support Tech waar er hem werd verteld dat een specifieke PSU Model type problemen geeft:

Problematische PSU model nummer: 0B-LF

Er wordt aangeraden om even contact op te nemen met ASUS als je dit type PSU hebt.
Waar kun je dat nummer zien? Ik zie vooral hele hele kleine lettertjes?

• mytheory
The Wizard schreef op maandag 06 juni 2011 @ 13:51:
Ik gebruik de standaard tobo in landscape. Dan kan ik redelijk snel typen. Ik heb hiervoor wel een houder waar de TF in staat, anders is het niet te doen.
Welke houder heb je hiervoor?

Ik merk zelf dat het best wel zwaar is als je hem langer in je handen vasthoudt. Ik zit vaak op de bank of in bed met mijn knieën omhoog en dan zou zo'n houder praktisch zijn om hem iets hoger te krijgen. Of ik leg hem op een tafel of op mijn schoot.

Hoe houden jullie je TF vast?

• Junia
D-e-n schreef op maandag 06 juni 2011 @ 16:29:
[...]

Waar kun je dat nummer zien? Ik zie vooral hele hele kleine lettertjes?
Bij de link die ik heb gepost zie ik bij sommige mensen hun reacties staan dat ze een vergrootglas pakte :P dus ik denk dat je inderdaad naar de kleine lettertjes moet kijken (ik heb mijn TF nog niet binnen dus kan je niet helpen :( )

Verwijderd

mytheory schreef op maandag 06 juni 2011 @ 16:38:
[...]

Ik merk zelf dat het best wel zwaar is als je hem langer in je handen vasthoudt. Ik zit vaak op de bank of in bed met mijn knieën omhoog en dan zou zo'n houder praktisch zijn om hem iets hoger te krijgen. Of ik leg hem op een tafel of op mijn schoot.

Met m'n handen ;)

Zonder gekheid: ik vind hem in vergelijking met de Iconia Tab bijzonder licht. Ik mis op dit moment wel een standaard waar ik hem in kan zetten. Merk toch wel dat het vasthouden van de tablet op den duur vermoeiend wordt en bovendien best lastig kan zijn.

Op dit moment leg ik hem voor mezelf neer of leg hem op m'n knieën.

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 00:09

Ken.

\m/.([oO]).\m/

0B-1LF hier gelukkig. Met het blote oog prima te zien.

• D3StRoY40
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 14-11 13:48
Junia schreef op maandag 06 juni 2011 @ 16:38:
[...]

Bij de link die ik heb gepost zie ik bij sommige mensen hun reacties staan dat ze een vergrootglas pakte :P dus ik denk dat je inderdaad naar de kleine lettertjes moet kijken (ik heb mijn TF nog niet binnen dus kan je niet helpen :( )
Prima te zien idd.
Hier net een foto genomen :

Afbeeldingslocatie: http://www.d3stroy-music.com/acnumber.jpg

Verwijderd

Hier issie ook goed :)

• D3StRoY40
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 14-11 13:48
Lees verschillende berichten van mensen die ook met de 0B-1LF problemen hebben.

• geemfriek
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 15:43
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1112391

Handige widget voor Tablet én dock accu :)

• ArthurMorgan
  • Niet online
Ik heb dus de 0B-1LF PSU, en gewoon ook dikke problemen met de accu opladen.

• Smarron
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:14
Thanks, werkt perfect!
Wybo schreef op maandag 06 juni 2011 @ 17:30:
Ik heb dus de 0B-1LF PSU, en gewoon ook dikke problemen met de accu opladen.
Ik heb dezelfde, maar tot nu toe nog geen problemen. Maar jij had hem wel als 1 van de eersten toch? Dus dat kan nog allemaal komen bij ons.

[ Voor 40% gewijzigd door Smarron op 06-06-2011 17:43 ]

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

• arko010
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 04-10-2024
Ik heb ook deze PSU alleen met engelse adapter drie keer gebruikt voor het opladen van de TF moet zeggen dat het laden vlot gaat in iedergeval sneller als de ipad2
Smarron schreef op maandag 06 juni 2011 @ 17:33:
[...]
Thanks, werkt perfect!

[...]
Ik heb dezelfde, maar tot nu toe nog geen problemen. Maar jij had hem wel als 1 van de eersten toch? Dus dat kan nog allemaal komen bij ons.

• ArthurMorgan
  • Niet online
Ik heb hem nu aan de computer hangen. (USB 2.0)

De TF is helemaal leeg en echt uit. Na 1 minuut start hij op, maar voor hij klaar is met opstarten gaat hij uit door energie gebrek.
Na hoeveel tijd zou ik hem aan moeten kunnen zetten als hij een klein beetje oplaadt? Na anderhalf uur geeft hij namelijk nog geen enkel teken van leven.

• edjeed
  • Registratie: April 2011
  • Niet online
Via de adapter laad de TF met 18Watt, een standaard usb-poort is 2.5 Watt.
Het opladen gaat dus ongeveer 7 keer langzamer als met de adapter....

[ Voor 5% gewijzigd door edjeed op 06-06-2011 19:14 ]

• ArthurMorgan
  • Niet online
ah merci, dan laat ik hem gewoon liggen en kijk ik morgenochtend wel of ik hem aan krijg.

Verwijderd

zegt bobshop eerst 10 juni,toen 7 juni,en nu weer 10 juni :(

• Tutti-frutti
  • Niet online

Tutti-frutti

Graag gedaan!

edjeed schreef op maandag 06 juni 2011 @ 19:11:
Via de adapter laad de TF met 18Watt, een standaard usb-poort is 2.5 Watt.
Het opladen gaat dus ongeveer 7 keer langzamer als met de adapter....
En de TF laadt alleen op met 11 of meer volt ;) (alhoewel hij op usb2.0 heel langzaam lijkt op te laden, te langzaam om z'n verbuik te evenaren).

[ Voor 20% gewijzigd door Tutti-frutti op 06-06-2011 20:03 ]

4015Wp west (Dordrecht)

• ArthurMorgan
  • Niet online
Ik meen toch in heel veel bronnen gelezen te hebben dat de TF ook op te laden is met de PC alleen dan heel erg enorm traag.

/edit: ah ja precies :)

[ Voor 9% gewijzigd door ArthurMorgan op 06-06-2011 20:04 ]

• Smarron
Het staat ook in de quick guide die je bij de Transformer hebt gekregen, dat minifoldertje. Opladen via USB 2.0 kan wel, maar dan helemaal uitzetten.

Heeft volgens mij niemand hier gelezen .. :P

Heeft niemand hier een PC met USB 3.0 poorten toevallig ?

• Oxize
  • Laatst online: 26-10 21:16

Oxize

Social Engineering Specialist

Ja hier. Wat is daarmee? Werkt de TF ook gewoon op. Is backwards compatible.

Intel I7 970 CPU | Asus Rampage III Extreme | Asus ROG Strix GTX 1060 OC | Lian Li V1200 Case | Ocz Revodrive 3 X2 240GB | 12 GB Corsair Dominator | Creative Recon 3D | Corsair AX750 PSU | | Oxize Photography: www.Oxize.nl

• Naad
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 30-01 10:53
Oxize schreef op maandag 06 juni 2011 @ 20:17:
Ja hier. Wat is daarmee? Werkt de TF ook gewoon op. Is backwards compatible.
Qua opladen doelt hij op denk ik.
Of ie via USB 3.0 wel snel oplaadt..

• The Wizard

The Wizard

Moderator Mobile
mytheory schreef op maandag 06 juni 2011 @ 16:38:
[...]

Deze: http://cgi.ebay.com/Porta...m2561247c03#ht_1550wt_905

Mocht hij niet openen, zoek op deze zoekterm: Portable Fold-Up Stand Motorola Xoom Tablet

Hij bevalt mij perfect, in veel standen te verstellen, ook is landscape en portrait mogelijk. Hij is ook gemakkelijk in te klappen en mee te nemen.

Via USB 3.0 laad hij ook niet sneller op, tenminste, de specs geven aan dat 3.0 gewoon op 5,0 V werkt. Wel kan deze standaard 900 mA leveren.

[ Voor 8% gewijzigd door The Wizard op 06-06-2011 20:30 ]

• Smarron
Naad schreef op maandag 06 juni 2011 @ 20:22:
[...]

Qua opladen doelt hij op denk ik.
Of ie via USB 3.0 wel snel oplaadt..
Ja dat bedoelde ik eigenlijk. :)

Ik ben benieuwd of dat net zo snel gaat als wanneer je hem via het stopcontact oplaadt.

Iets te laat gelezen ... ^^^

[ Voor 4% gewijzigd door Smarron op 06-06-2011 20:54 ]

• The Wizard

The Wizard

Moderator Mobile
Lees mijn post eens: USB 3.0 heeft 5V met 900 mA, gaat nauwelijks sneller.

• mytheory
Iemand op XDA opperde dat bij de 3.1 update GPS standaard aan werd gezet.
Ik weet niet of die bij een nieuwe transformer standaard uitstaat.
Ik heb hem gisteren uitgezet en de accuduur is nu echt super goed.
Ruim vier uur mee gespeeld en nog 72% over :)

• Michel242186
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21:43
ook met de het dock zit er een vertraging op dit forum en het lukt me ook nog niet de 3.1 update binnen te trekken.... :'(
verder een mooi ding en ik ga kijken of ik hem als laptop vervanger kan gebruiken.

• CopyCatz
mytheory schreef op maandag 06 juni 2011 @ 23:04:
GPS zie je in de balk verschijnen als ie wordt aangesproken (dicht rondje met cirkel eromheen). Ik had vooral last van de IM+ messenger, als je in de prefs niks veranderd blijven z'n services gewoon draaien na afsluiten, en blijkbaar vindt ie het ook nodig om je gps aan te zetten... Dat was in 1 nacht 30-40% van de batterij af.

• ZooYork74
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 29-06 20:53
In navolging van mijn vorige vraag, wie heeft gemerkt wanneer de hdmi kabel eruit wordt getrokken de musicplayer ook aangaat.

Aan degene die op mij heeft gereageerd, hoe zet ik de remote uit?

Ik begin eigenlijk een beetje spijt van deze aankoop te krijgen.

1.Geen out of the box mkv support.
2.Geen third party meuk, misschien niet helemaal hun fout.
3.De SGS II is tig malen keer sneller/krachtiger en misschien wel beter (hij steunt tenminste wel mkv).

Terugbrengen, houden? Ik weet het niet. Kan het beter worden? We zullen zien.

Goedenacht.

D.

• Sato
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 15-11 21:15
De Transformer voldoet tot nu toe prima aan mijn verwachtingen (Al verwachte ik er dan ook niet heel veel van, Beetje internetten en mijn PC remote bedienen zijn de voornaamste redenen dat ik hem gekocht heb.)

Terwijl ik door de settings scrolde viel mij echter wel iets op,
Bij storage staat een heel mooi kleurgecodeerd balkje dat aangeeft hoeveel opslaggeheugen er gebruikt is en wat er nog beschikbaar is.

En nu komt het, Total space: 12,63Gb (Waarvan nog 11,88GB vrij)

Nu verwachte ik hier ook geen 16GB te zien staan, Je krijgt immers nooit wat er geadverteerd word.
Zo had ik bij mijn Externe 3,5'' HDD van 1,5TB maar 1,36TB, En heb ik bij mijn Portable 2,5'' HDD van 1TB 930GB beschikbaar.
Dus op zich misschien niet zo vreemd dat het geen 16GB is.

Maar op mijn Sandisc 16GB USB stick kan ik 14,9GB aan data kwijt, Dus van de 12,63Gb van de Transformer schrok ik toch wel even.
Nu vroeg ik mij dus het volgende af:
Is dit normaal? En hebben jullie dit ook?
Is er wel degelijk meer dan die 12,63GB maar word dit door de Transformer zelf gebruikt en zie ik het daarom niet?
Of heb ik een Transformer die toch echt te weinig intern geheugen heeft?

Met opladen heb ik nog geen problemen gehad (3 keer opgeladen tot nu toe, 0B-1LF)
Enigste 'mankement' dat ik aan mijn transformer ontdekt heb is wat sterkere backlight bleeding onderin het beeld rechts van de ''open apps scroll knop''
Maar daar stoor ik mij niet zodanig aan dat ik reden zie om tot RMA over te gaan.

Sato Bricks op Rebrickable & Discord voor hulp met Stud.io

• lord_fornax
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 04-06-2023
De effectief bruikbare ruimte van 16 GB is sowieso ak iets minder, trek daarbij de systeemsoftware nog er vanaf en je komt op de 12, nogwat GB vrije ruimte. Dit is normaal, geen zorgen dus.

Bleeding van de backlight heb ik ook op 2 plekken, ik stoor me er niet zo aan.

Het probleem van de vertraging met typen op dit forum, ook met de keyboard dock, ligt aan de stock browser.
Zet Firefox er eens op en je kan zonder vertraging typen.
Het is te hopen dat dit in de stock browser gefixt gaat worden.

• Teejoow
Mijn Transformer is kapot lijkt het. Hij boot wel maar het touchscreen reageert helemaal niet, waardoor het onmogelijk is om het lock screen weg te krijgen of ook maar iets met het ding te doen (heb geen dock). Uitschakelen en opnieuw opstarten helpt niet.

Ik heb op internet ook enkele verhalen gelezen van mensen met soortgelijke problemen.

Ik heb m.i. niks raars gedaan, enkel de V8.2.3.13 firmware van de ASUS site gedownload en geïnstalleerd. Dit ging een halve dag prima maar toen ik thuis kwam en hem uit mijn tas haalde deed ie opeens helemaal niks meer.

Ik ga vandaag terug naar MyCom, kijken wat zij voor me kunnen doen.

• DonDalton
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 17-11 20:09
vraagje zit er een equalizer in de muziek app van de transformer?
ik gebruik namelijk op me telefoon PowerAMP en die werkt zeer goed.

link: https://market.android.co...yer&feature=search_result

• CopyCatz
DonDalton schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 08:39:
vraagje zit er een equalizer in de muziek app van de transformer?
ik gebruik namelijk op me telefoon PowerAMP en die werkt zeer goed.

link: https://market.android.co...yer&feature=search_result
De poweramp app is er ook voor android tablets hoor, ik heb 'm draaien op mijn transformer 3.1

• Barrycade
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 18:13

Barrycade

Through the...

Ik merk trouwens niets van enige vertraging in het invoeren op dit forum.
Maar ik draai de oude template van Tweakers (de grijs/rode).

Wat ik wel redelijk irritant vind, maar dat is volgens mij meer een Android probleem dan een probleem van de Transformer is dat in de Market je niet specifiek op Honeycomb apps kan zoeken.

Of iemand moet de gouden tip hebben?

• T-Blizzard
Ik heb ook al zitten klooien met MKV (default videoplayer op mijn "oude" Galaxy S speelt ook de meeste MKV's probleemloos af).

Maar is het niet een kwestie van tijd ?... Of kan de chipset het stiekem toch niet aan? Op http://www.nvidia.com/object/tegra-2.html staat toch echt "1080p Video Playback Processor — Watch 1080p HD movies stored on your mobile device on your HDTV without compromising battery life."
ZooYork74 schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 02:35:
In navolging van mijn vorige vraag, wie heeft gemerkt wanneer de hdmi kabel eruit wordt getrokken de musicplayer ook aangaat.

Aan degene die op mij heeft gereageerd, hoe zet ik de remote uit?

Ik begin eigenlijk een beetje spijt van deze aankoop te krijgen.

1.Geen out of the box mkv support.
2.Geen third party meuk, misschien niet helemaal hun fout.
3.De SGS II is tig malen keer sneller/krachtiger en misschien wel beter (hij steunt tenminste wel mkv).

Terugbrengen, houden? Ik weet het niet. Kan het beter worden? We zullen zien.

Goedenacht.

D.

• Smarron
T-Blizzard schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 09:14:
Ik heb ook al zitten klooien met MKV (default videoplayer op mijn "oude" Galaxy S speelt ook de meeste MKV's probleemloos af).

Maar is het niet een kwestie van tijd ?... Of kan de chipset het stiekem toch niet aan? Op http://www.nvidia.com/object/tegra-2.html staat toch echt "1080p Video Playback Processor — Watch 1080p HD movies stored on your mobile device on your HDTV without compromising battery life."
Het klopt exact wat ze zeggen.

1080p films opgeslagen op je Transformer afspelen op de TV (via HDMI dus) en dus niet op de Transformer zelf. Beetje misleidend. Maar goed, 720 High Profile gaat sinds de 3.1 update dus wel. Het enige nadeel is nog steeds dat ac3 niet ondersteund is en je toch altijd om moet zetten.

Nu we het toch over encoding hebben: Ik ben er nu achter wat elke keer het probleem was met Moboplayer en 720p encodes (High Profile!). Ik dacht eerst dat het aan de ondertiteling lag, of juist aan de instellingen tijdens het encoden, maar dat blijkt het allemaal niet te zijn!

Als ik Moboplayer open en dan voor een film kies, is het haperend. Dit is bij elke film zo. Zodra ik een film selecteer via de verkenner (zowel de ingebouwde verkenner als ES File Explorer), dan speelt elke film perfect af, inclusief ondertiteling (los srt-bestand). Behoorlijk krom, maar op deze manier werkt het echt perfect! Ik kan via Moboplayer wel even alle instellingen aanpassen naar wens. Dan Moboplayer echt killen (via task manager of geinstalleerde programma's). En dan gewoon een film selecteren via de verkenner.

Ik heb nu ook een redelijk vaste kwaliteitsinstelling gepakt. Ik zet de bitrate vast op 2100kbps en niet op RF20 of 2000MB ofzo. Dit resulteert in een wat grotere file voor films langer dan 2 uur (Avatar extended is bijv. 2.8GB, maar ziet er prachtig uit), maar weer minder ruimte voor de wat kortere films (Cars, Finding Nemo, Monsters Inc. etc, allemaal rond de 1.5GB).

Handbrake aangezet en 20 films in de queue gestopt. Ik ben echt helemaal blij!

• T-Blizzard
Scherp, daar heb ik dus gewoon overheen gelezen.

Meeste 720p films die ik getest heb werken wel, alleen nooit geluid (AC3).

Ik ga ook maar eens aan de gang met handbrake.
Smarron schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 09:23:
[...]
Het klopt exact wat ze zeggen.

1080p films opgeslagen op je Transformer afspelen op de TV (via HDMI dus) en dus niet op de Transformer zelf. Beetje misleidend. Maar goed, 720 High Profile gaat sinds de 3.1 update dus wel. Het enige nadeel is nog steeds dat ac3 niet ondersteund is en je toch altijd om moet zetten.

Nu we het toch over encoding hebben: Ik ben er nu achter wat elke keer het probleem was met Moboplayer en 720p encodes (High Profile!). Ik dacht eerst dat het aan de ondertiteling lag, of juist aan de instellingen tijdens het encoden, maar dat blijkt het allemaal niet te zijn!

Als ik Moboplayer open en dan voor een film kies, is het haperend. Dit is bij elke film zo. Zodra ik een film selecteer via de verkenner (zowel de ingebouwde verkenner als ES File Explorer), dan speelt elke film perfect af, inclusief ondertiteling (los srt-bestand). Behoorlijk krom, maar op deze manier werkt het echt perfect! Ik kan via Moboplayer wel even alle instellingen aanpassen naar wens. Dan Moboplayer echt killen (via task manager of geinstalleerde programma's). En dan gewoon een film selecteren via de verkenner.

Ik heb nu ook een redelijk vaste kwaliteitsinstelling gepakt. Ik zet de bitrate vast op 2100kbps en niet op RF20 of 2000MB ofzo. Dit resulteert in een wat grotere file voor films langer dan 2 uur (Avatar extended is bijv. 2.8GB, maar ziet er prachtig uit), maar weer minder ruimte voor de wat kortere films (Cars, Finding Nemo, Monsters Inc. etc, allemaal rond de 1.5GB).

Handbrake aangezet en 20 films in de queue gestopt. Ik ben echt helemaal blij!

• Smarron
T-Blizzard schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 09:29:
Scherp, daar heb ik dus gewoon overheen gelezen.

Meeste 720p films die ik getest heb werken wel, alleen nooit geluid (AC3).

Ik ga ook maar eens aan de gang met handbrake.
Zeker doen! Hier nogmaals de guide, werkt echt heel simpel: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1060825

• PeeWee63
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 17:54
[quote]The Wizard schreef op maandag 06 juni 2011 @ 20:24:
[...]

Deze: http://cgi.ebay.com/Porta...m2561247c03#ht_1550wt_905

Mocht hij niet openen, zoek op deze zoekterm: Portable Fold-Up Stand Motorola Xoom Tablet

Hij bevalt mij perfect, in veel standen te verstellen, ook is landscape en portrait mogelijk. Hij is ook gemakkelijk in te klappen en mee te nemen.

Kan goedkoper:

http://cgi.ebay.nl/ARKON-...ain_0&hash=item2eb4f9a333

• The Wizard

The Wizard

Moderator Mobile
GPS aan verbruikt niks als deze niet wordt aangesproken door een app, kun je gerust aan laten staan. Alleen als je brakke software erop hebt staan die de GPS continue aanspreekt, dan is het wel aan te raden om het uit te zetten. GPS verbruikt trouwens weinig, in vergelijking met WiFi, Bluetooth of het scherm aan.

GPS actief : 50-400 μA
Bluetooth actief : 8 - 30 mA

• The Wizard

The Wizard

Moderator Mobile
Ik had hem ook een stuk goedkoper, maar de seller waar ik hem vandaan had, had hem niet meer, dus een soortelijke opgezocht :).

• bsmpower
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 10-11 12:09
The Wizard schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 10:10:
[...]
Ik had hem ook een stuk goedkoper, maar de seller waar ik hem vandaan had, had hem niet meer, dus een soortelijke opgezocht :).
Kan je misschien een foto plaatsen van de stand met de Transformer? Ik ben vooral benieuwd of ie goed blijft staan in portrait stand? Ik zag een voorbeeld plaatje met een iPad, maar de iPad is wat breder dan de Transformer.

• Michel242186
ik heb nog wel problemen met splashtop als ik verbinding maar met een pc valt de wifi verbinding uit en kan ik de pc niet bereiken.
iemand nog goed alternatief voor een Remote Desktop app?

• omgwtfbbq
  • Laatst online: 17:59
TeamViewer? Gebruik 't zelf dagelijks op m'n HTC Desire Z, werkt echt fantastisch en is gratis :)

• The Wizard

The Wizard

Moderator Mobile
bsmpower schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 10:15:
[...]

Kan je misschien een foto plaatsen van de stand met de Transformer? Ik ben vooral benieuwd of ie goed blijft staan in portrait stand? Ik zag een voorbeeld plaatje met een iPad, maar de iPad is wat breder dan de Transformer.
Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/25854502/2011-06-07%2010.20.07.jpg
Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/25854502/2011-06-07%2010.20.17.jpg
Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/25854502/2011-06-07%2010.20.42.jpg
Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/25854502/2011-06-07%2010.20.52.jpg

De eerste 2 staan op de kop, maar de foto's zijn duidelijk genoeg :).

• tharonald
The Wizard schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 10:10:
[...]

Goeie tip!, ik heb hem ook alvast besteld! _/-\o_

• mytheory
Michel242186 schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 10:20:
ik heb nog wel problemen met splashtop als ik verbinding maar met een pc valt de wifi verbinding uit en kan ik de pc niet bereiken.
iemand nog goed alternatief voor een Remote Desktop app?
Vreemd, ik gebruik splashtop (van asus zelf) bijna dagelijks en heb nooit problemen.
Heel handige tool om al mijn computers te bedienen.
Heb je verder nooit problemen met wifi?

• Aurora
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 13-11 18:40
Zijn er al mensen op dit forum die hun Transformer hebben ge-root?

Don't forget the Cloud is just someone else's computer

• The Wizard

The Wizard

Moderator Mobile
Nog niet, ga ik binnenkort wel doen. Ik heb gewacht op 3.1.

• Aurora
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 13-11 18:40
The Wizard schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 10:44:
Nog niet, ga ik binnenkort wel doen. Ik heb gewacht op 3.1.
Post je dan je bevindingen? ;)

Don't forget the Cloud is just someone else's computer

• GrandPuba
  • Laatst online: 01-10 16:50
Dan moet je eerst weer terug naar 3.01 want 3.1 kan nog niet geroot worden!

Hier is wel een goede tutorial trouwens waarin ook de downgrade wordt gedaan naar een vorige versie....
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1106587

[ Voor 13% gewijzigd door GrandPuba op 07-06-2011 10:48 ]

• Michel242186
mytheory schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 10:42:
[...]

Vreemd, ik gebruik splashtop (van asus zelf) bijna dagelijks en heb nooit problemen.
Heel handige tool om al mijn computers te bedienen.
Heb je verder nooit problemen met wifi?
oorzaak ligt ook niet bij het wifi signaal ben ik achter ik gebruik nu pocketcloud en dat werkt wel kan alleen nog niet scrollen met touchpad van het dock dat is dan weer jammer.

kan nu wel weer verbinding maken met splashtop maar hij gooit me dan na een paar seconden er weer uit...misschien even een hardreset doen?

[ Voor 12% gewijzigd door Michel242186 op 07-06-2011 11:07 ]

• uchiha tijntje
  • Laatst online: 21:25

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Dat is wel erg goed.... Heb je dan wifi aan en dergelijke? Als ik er vier uur mee internet en dergelijke heb ik echt nog max 50% over....

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

• The Wizard

The Wizard

Moderator Mobile
GrandPuba schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 10:48:
Dan moet je eerst weer terug naar 3.01 want 3.1 kan nog niet geroot worden!

Hier is wel een goede tutorial trouwens waarin ook de downgrade wordt gedaan naar een vorige versie....
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1106587
Oh, had nog niet gekeken of het met 3.1 kon. Ach, zal wel snel genoeg komen :).

• hornet76
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16:52
Teejoow schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 08:36:
Mijn Transformer is kapot lijkt het. Hij boot wel maar het touchscreen reageert helemaal niet, waardoor het onmogelijk is om het lock screen weg te krijgen of ook maar iets met het ding te doen (heb geen dock). Uitschakelen en opnieuw opstarten helpt niet.

Ik heb op internet ook enkele verhalen gelezen van mensen met soortgelijke problemen.

Ik heb m.i. niks raars gedaan, enkel de V8.2.3.13 firmware van de ASUS site gedownload en geïnstalleerd. Dit ging een halve dag prima maar toen ik thuis kwam en hem uit mijn tas haalde deed ie opeens helemaal niks meer.

Ik ga vandaag terug naar MyCom, kijken wat zij voor me kunnen doen.
Had precies hetzelfde probleem :( . Factory reset, SDCARD-flash etc geprobeerd. Allemaal zonder resultaat. Heb hem teruggestuurd naar Computerland en om een refund gevraagd ;w . Niet echt veel vertrouwen meer in het apparaat. Helaas zijn de berichten over de andere Android tablets ook niet echt fantastisch dus ik denk dat ik maar even moet wachten op generatie 2 (of is het 3) in september of zo.

• Teejoow
hornet76 schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 11:22:
[...]

Had precies hetzelfde probleem :( . Factory reset, SDCARD-flash etc geprobeerd. Allemaal zonder resultaat. Heb hem teruggestuurd naar Computerland en om een refund gevraagd ;w . Niet echt veel vertrouwen meer in het apparaat. Helaas zijn de berichten over de andere Android tablets ook niet echt fantastisch dus ik denk dat ik maar even moet wachten op generatie 2 (of is het 3) in september of zo.
Inmiddels ook de magische key-combi voor factory reset* gevonden, inderdaad ook zonder resultaat. Ik weet nog niet zo goed of ik het er nog een keer op waag, maar een goed begin is dit natuurlijk niet.

EDIT: *Voor de geïnteresseerden: (vanuit uitgeschakelde stand) houdt power en volume omlaag 10-20 seconden ingedrukt. Start ie een wizard op waarin je kan aangeven data te wissen. Dit wist enkel je persoonlijke data, niet het OS (ik vond de formulering zelf nogal dubbelzinnig).

[ Voor 16% gewijzigd door Teejoow op 07-06-2011 11:33 ]

Pagina: 1 ... 18 ... 59 Laatste

Dit topic is gesloten.