Ik ga er vanuit dat de site er 2-3 weken naast zit, maar ik hoop het echt van harte voor jullie. Op dit moment staat hij inderdaad op 7 juni, maar de verkoop prijs was 549 en nu 499, dit klopt niet met de adviesverkoopprijs. (Althans die 549 klopt nietJunia schreef op maandag 06 juni 2011 @ 00:40:
[...]
Thanks voor de infoheb de TF daar net ook besteld.
edit: ik zie dat de levertijden bij bobshop vaak niet accuraat zijnHopelijk een beetje geluk....
Mensen kopen tablets met name doordat het een gadget is, althans zo zie ik het.oltk schreef op maandag 06 juni 2011 @ 09:20:
[...]
Als ik dit zo hoor... hoe is het mogelijk dat er mensen uberhaupt de ipad aanschaffen? Dit is toch geen doen?
Een Transformer koop ik straks alleen maar als een complete pakket, dus met een dock. Ik zal deze op de bank gaan gebruiken als tegenhanger van een netbookje. Touchscreen vind ik zelf wel interessant, maar ik zal het waarschijnlijk altijd icm het toetsenbord gaan gebruiken of deze in ieder geval in de buurt houden.
Ik ben overigens benieuwd of de prijzen op Curaçao een beetje in de buurt komen van de Amerikaanse prijzen.
Kent er iemand nog een elektronica website uit Curaçao waar de Transformer wordt aangeboden?
Link naar mijn website voor alle reviews en blogs: Kiswum.com.