Wie heeft er een tip voor een goede picture viewer voor locale pictures? Ik heb maar een paar wensen:
- Gewoon door mijn directory structuur kunnen browser (dus geen irritante indexeer functie die zogenaamd intelligent allerlei albums aan gaat maken)
- Via vegen door de foto's kunnen bladeren
Ik heb een paar apps gevonden maar het is het steeds net niet: justpics lijkt het verschijnsel subfolder niet te snappen en quickpic kent wel subfolders maar snapt niet dat die op een lager hiërarchisch niveau staan.
In principe lukt het wel met ES file explorer en dan de pictures openen met bv Quickpic. Het liefste heb ik echter een app die alles doet voor picture viewing.
Wat is er toch mis met een directorystructuur dat steeds meer software je tegen het verschijnsel willen beschermen en je gaan "helpen" met "slimme" indexeer functies. Ik kan prima mijn eigen directorystructuur indelen. Als ik daar te dom voor ben koop ik wel een Apple
Zucht. Snap nu wel waarom justpics werkt zoals het werkt:
In tree mode, JustPictures doesn't show all my folders, why ?
When JP is set to tree mode, it can consider a given folder in two ways :
1. As an album if it contains photos 2. As a collection if it contains no photos and it contains subfolders that lead to albums.
A folder can only fall in one category, so if it contains photos, it will be an album, and you won't see its subfolders. This is a limitation that is difficult to resolve, sorry !
Van zo'n tekst krijg je als rechtgeaard it minded persoon toch overal jeuk...
[
Voor 23% gewijzigd door
EricEric752 op 12-06-2011 19:56
]