Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chadi
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16-07 19:12
Ceejay schreef op maandag 13 augustus 2012 @ 00:51:
Goh, hmmm camera werkt zelfs im impressed. Ik zat in een topic te kijken waar de laatste jellytime build 7 was moet ik even ergens anders zoeken dan denk ik hehe,Zitten ze nu dus op daily builds? Very cool. Nog even de mic fixen en dan ga ik er ook voor :)
Er dus al een custom rom zonder verlies van functionaliteit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Largamelion
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 18-09 12:26
Niet echt:

Broken:
bluetooth - works in beta 7. Broken in beta 8 +

Working:
Wifi Tethering
camera - not perfect still buggy
Mic
accelerometer
audio
bluetooth
wifi - may not support some channels
hw acceleration
buttons
lights
gps
gsm
lots more

Quirks:
backlight sometimes remains on when you lock the device - with a black screen just lit.

App incompatibilities:
Vibra - use the latest version on playstore

Youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCCFiGVUeYs1h7RQIHZgqlSQ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mowa
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

mowa

u are what u is

prutser001 schreef op zondag 12 augustus 2012 @ 19:17:
[...]

Zoals je misschien gelezen hebt in het http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1436550 topic, heb ik nu ook ICS 4.03 op mijn DHD en vergeleken met GB is mijn toestel zeker een stuk sneller en reageert beter. Ik heb er 2 naast elkaar kunnen vergelijken en het scheelt aanzienlijk zo ook b.v. met Nenamark standaard GB DHD 12.9 score, DHD-Virtuous Infinity Alpha 1- 4.03, 28.8 score.

Ook gewone handelingen zoals contacten browsen/door je paginas bladeren, browsen apps openen, verbinding maken met wifi ga zo maar door. Alles is sneller en soepeler.

ICS geeft je DHD gewoon een 2de leven, en dat wil HTC kennelijk niet die verkoopt je lieven een One-X.

Ik heb nog anderhalve maand op m'n abbo zitten en kijk het nog even aan, zou HTC alsnog de ICS update releasen 'koop' ik een One-X doen ze dat niet neem ik een S3. Na zo'n 7 telefoons 'versleten' te hebben van HTC lijkt het erop dat ik toch over ga. Heel misschien dat ik naar een 'Google phone' ga maar dat moet ik nog even bekijken.
Nee, ik heb die post niet gelezen, dalijk ff kijken.
Nu ruim een jaar heb ik al geen Sense meer draaiend maar ik heb onlangs Virtuous Infinity 1.31 Alpha 2 gechekt waarover ik in eerste instantie niet zo tevreden was en maar moeizaam wat soepel kreeg wat ik hier heb beschreven.

Inderdaad geeft ICS je DHD een tweede leven maar JellyBean doen daar nog eens een schepje bovenop.
Ondertussen heb ik die One-X in handen gehad (vandaag showed een collega d'r nieuwe S3 waar ik ook heel benieuwd naar ben) en het is echt een geil ding en als er echt een omruilaktie komt wil ik voor max. €200 wel 'n one-x anders wacht ik tot het einde van dit jaar voor zijn opvolger.
Echter heb ik nog steeds veel plezier van mijn DHD die nu met zijn derde leven bezig is.
Ceejay schreef op zondag 12 augustus 2012 @ 23:08:
[...]

Jij hebt Jellybean draaien op je HD? Ik las op XDA dat de camera niet werkt, en er zijn wat problemen met de mic. Klopt dat of is dat inmiddels verholpen? (Zal wel niet maar ik vraag toch even)
Ik Draai inderdaad JellyTime beta 7. Daarop doet alles het in principe. Met de camera kan ik alleen foto's maken, geen video, met de mic. heb ik geen problemen sommigen echter wel maar dat is nu verholpen. Ze zijn reeds bij Beta 13 maar blueTooth doet 't nog niet.
Largamelion schreef op dinsdag 14 augustus 2012 @ 08:03:
Niet echt:

Broken:
bluetooth - works in beta 7. Broken in beta 8 +

Working:
Wifi Tethering
camera - not perfect still buggy
Mic
accelerometer
audio
bluetooth
wifi - may not support some channels
hw acceleration
buttons
lights
gps
gsm
lots more

Quirks:
backlight sometimes remains on when you lock the device - with a black screen just lit.

App incompatibilities:
Vibra - use the latest version on playstore
Van JellyBean (Jellytime) werkt Beta 7 nog steeds het beste hoewel Beta 13 nu redelijk in de buurt komt, ook is er een AOKP JellyTime Beta 3.1 die vergelijkbaar is met Beta 13. Hoewel ik alles na Beta 7 als Alpha beschouw omdat er een nieuwe kernel is gebruikt.
Ik wacht met de overstap omdat in alle builds na Beta 7 bluetooth 't nog niet doet en dat gebruik ik veel.

Er zijn echterwel degelijk custom roms waarbij alles het doet ondertussen zijn er vele geupdate roms.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Voor custom roms is er een apart topic: [HTC Desire HD] Rooten en Custom ROM's :)

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• echthard
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 01-09 13:39
Ik heb ook maar zelf iets op mn DHD gezet (IceColdSandwhich). Ik wist niet dat mn telefoon zo snel kon werken, haha. Dat komt zeker door het ontbreken van Sense? Ongelooflijk dat HTC zegt dat ICS de performance zo slecht maakt voor de gebruiker.. Wat een prutsers.
Voor mij ook geen HTC meer, ik wacht nu op de volgende Nexus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 17:18
dhhdante schreef op dinsdag 14 augustus 2012 @ 13:45:

Voor mij ook geen HTC meer, ik wacht nu op de volgende Nexus.
lijkt mij een goed plan, mijn volgende wordt een opvolger van de huidige nexus, of dan toch de one x, indien de dhd2onex actie echt goed is...

• Largamelion
Voor de geïnteresseerden:

http://www.xda-developers...andwich-no-thanks-to-htc/

Ik ga me volgende week verdiepen in het rooten van m'n DHD en dit wordt waarschijnlijk de eerste ROM die erop komt. Hopelijk fixen ze snel de camera in de JB roms en dan schakel ik daar wel op over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-09 22:54

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

Largamelion schreef op donderdag 16 augustus 2012 @ 16:13:
Voor de geïnteresseerden:

http://www.xda-developers...andwich-no-thanks-to-htc/

Ik ga me volgende week verdiepen in het rooten van m'n DHD en dit wordt waarschijnlijk de eerste ROM die erop komt. Hopelijk fixen ze snel de camera in de JB roms en dan schakel ik daar wel op over.
Verdiepen is niet echt nodig, AAHK draaien, terug flashen naar 2.3.3 rooten, rom die je wil gebruiken downloaden op je SD zetten en flashen maar. (wel even backup maken als je dat nodig vindt al je contacten b.v. :P ).

En ik vind dat ik uit mag maken of ik die update wel of niet wil, niet dat HTC voor mij gaat kiezen, jammer dat het op deze manier moet.

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reneger
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 17-09 17:55

Reneger

Wie? IK?

Ik was gisteren, inclusief een downgrade en het downloaden van alles, in 2 uurtjes klaar.
Meeste tijd verloren met het uitvogelen hoe ik de installer bedien op mijn telefoon. (Hint: Enter = Powerknop)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommieW
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 17-09 20:59

TommieW

Numa numa.

Is er al meer bekent over die omruilactie? Weet iemand hoeveel we moeten bijbetalen?

1700X@3,9GHZ - Asus Crosshair VI Hero - 32GB Corsair LPX - GTX 1070Ti
iPhone 13 Pro Max - Macbook Pro 16" M1 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• contrast
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online
TommieW schreef op vrijdag 17 augustus 2012 @ 10:36:
Is er al meer bekent over die omruilactie? Weet iemand hoeveel we moeten bijbetalen?
Hou de Twitter pagina van Mark Moons even in de gaten. Tot zover is er nog weinig bekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 18-09 10:03
https://twitter.com/markmoons/status/236469561996759040
Volgende week hoop ik partner te presenteren voor #DHD2OneX actie.... Hang in there...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dadona
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 17-09 20:58
...en het is CoolBlue! :+

Even voor de duidelijkheid, nee, dat is nog niet naar buiten gekomen, maar CoolBlue heeft altijd al een inruiloptie van toestellen.

[ Voor 75% gewijzigd door Dadona op 17-08-2012 16:34 ]

De CSL/OT kroeg !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• contrast
  • Niet online
Bij CoolBlue is de prijs van de One X zoiezo €38,- hoger dan de goedkoopste shop in de pricewatch: HTC One X Grijs. Bij een eventuele omruilactie bij CoolBlue betaal je dus zoiezo €38,- "teveel" als bij een andere shop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ik222
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
Ik ben benieuwd naar de kosten en de voorwaarden. Mijn huidige abonnement bij T-Mobile loopt eind februari af dus dan zou ik sowieso een nieuw toestel kunnen kopen. Echter met de gestegen abbonnementsprijzen en de lease constructies die bepaalde telefoonaanbieders hanteren is het misschien wel aantrekkelijker om nu mijn DHD in te ruilen voor een One X en vervolgens lekker mijn abbo door te laten lopen.

Het zal bij mij echter dus vooral een financiele overweging zijn. In principe voldoet mij DHD namelijk nog prima, zeker nu ICS en zelfs Sense 4.0 er prima op werken.

[ Voor 18% gewijzigd door ik222 op 17-08-2012 17:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy_Gonzalez
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:37

Speedy_Gonzalez

Aaribaaaaaa

Zou het tot een inruil komen, is het dan noodzakelijk dat de custom rom weer verruild word voor de orginele rom ?

En zo ja, hoe kan je dat dan doen zodat het niet meer te zien is dat er een custom rom opgestaan heeft ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ceejay
  • Laatst online: 22-02-2023
Omruilactie CoolBlue:

de tarieven zijn bekend!

Voor uw DHD krijgt u maar liefst 14,95 euro inruilkorting! Dat betekent dat uw nieuwe One X slechts 1195,95 -14,95 = 1181 euro kost!

Wat een perfecte deal!!

Waarmee ik maar aan wil geven: dont get your hopes up....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 21:46

Hu9o

Schokkend

Hallo ik heb al een tijd een desire hd, ben overal tevreden mee. Maar heb al vanaf het begin een 'bug' met het system volume.

Op internet niet veel over kunnen vinden. Maar wel een filmpje van iemand met precies hetzelfde probleem als wat ik heb. (Helaas zonder oplossing)

Iemand hier een oplossing voor?

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babbelbox
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 00:18
Hu9o schreef op zaterdag 18 augustus 2012 @ 21:44:
Hallo ik heb al een tijd een desire hd, ben overal tevreden mee. Maar heb al vanaf het begin een 'bug' met het system volume.

Op internet niet veel over kunnen vinden. Maar wel een filmpje van iemand met precies hetzelfde probleem als wat ik heb. (Helaas zonder oplossing)

[video]

Iemand hier een oplossing voor?
Dit lijkt een 'third-party' tooltje.
Ik kan me niet herinneren dat ik ergens het systeem volume kan aanpassen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
Speedy_Gonzalez schreef op vrijdag 17 augustus 2012 @ 19:21:
Zou het tot een inruil komen, is het dan noodzakelijk dat de custom rom weer verruild word voor de orginele rom ?

En zo ja, hoe kan je dat dan doen zodat het niet meer te zien is dat er een custom rom opgestaan heeft ?
Installeren van de originele firmware (te vinden op XDA-developers.com op het DHD forum) lost het op.
Dan is hij meteen zoals hij was en ook zonder alle root access.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommieW

TommieW

Numa numa.

Als ik een RUU uitvoer, is dan de originele HBOOT (dus S-ON) ook terug?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
Als je een originele RUU van HTC uitvoert wel.
Als je een custom versie doet niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joto
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 18-09 10:15
http://twitter.com/markmoons
Goed nieuws. Belcompany(NL) wil graag de #DHD2OneX actie met ons opzetten! Gaat dus definitief door! We mikken op 1 Oktober gedurende 2 wkn.

1+1+1 = 1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommieW

TommieW

Numa numa.

Ik neem aan dat als ik mijn DHD bij CoolBlue heb gekocht, ik 'm bij de Belcompany kan omruilen? Weten jullie hoeveel we moeten bijleggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dadona
Zou de tekstherkenning van Moons misschien September hebben aangepast naar Oktober? Serieus, nog doodleuk iets meer dan een maand. Ben ik dan paranoia als ik denk dat rond die periode opeens ook een nieuw toptoestel van HTC aangekondigd zal worden? :) Ofwel...daadwerkelijk dit: nieuws: Opvolger HTC One X met 1,7GHz-quadcore komt wellicht in oktober

[ Voor 30% gewijzigd door Dadona op 24-08-2012 12:17 ]

De CSL/OT kroeg !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommieW

TommieW

Numa numa.

Deze herfst zal de opvolger van de One X aangekondigd worden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T homass
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 12-07 23:07
Jammer dat de One X bij Belcompany €550,- kost terwijl je hem al voor €500,- elders kan halen. Ik zat te denken aan max 250 bijbetalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
pff, oktober is idd wel laat, de eerste melding van de actie was eind juli,
duurt het echt 3 maanden om een actie op poten te zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• milenko79
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 08-11-2023
Het kost ook meer dan een half jaar om een update die al af is af te blazen, dus mensen dan 3 maanden laten wachten op een actie waarvan nog steeds geen details bekend zijn en die nog steeds erg kan tegenvallen is peanuts in vergelijking. Ik snap niet waarom mensen op twitter htc al op hun knietjes aan het bedanken zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
T homass schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 12:19:
Jammer dat de One X bij Belcompany €550,- kost terwijl je hem al voor €500,- elders kan halen. Ik zat te denken aan max 250 bijbetalen.
Ik denk eerder dat het 400 euro wordt oid. De DHD heeft toch iets van 100 á 150 euro inruilwaarde?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:38

Arfman

Drome!

Dan is het dus een waardeloze actie :)
Mijns inziens zouden we een klein beetje gecompenseerd mogen worden voor het feit dat ons gewoon iets beloofd is en wat niet na wordt gekomen (ICS). Een One X kost nog rond de 500 euro, 200 euro bijbetalen zou ik een goede actie vinden en het misschien ook wel doen. Meer absoluut niet.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DesireHD
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 18-09 09:52
DesireHD schreef op maandag 13 augustus 2012 @ 11:44:
[...]

Helder, dit had ik natuurlijk ook gewoon moeten weten 8)7 . Heb in het begin van mijn Desire HD periode eens stof tussen deze 2 lagen gehad; dit is onder garantie vervangen door HTC omdat dit niet zou mogen voorkomen omdat het verlijmt is.

Ga maar eens shoppen voor zo'n setje :) .
Ok, scherm afgelopen week binnen gekregen en geprobeerd te plaatsen....
Het oude scherm kreeg ik dus onmogelijk uit het frame zonder het frame te beschadigen.... :fp
Scherm ligt er nu wat los in (werkt wel prima overigens) en sluit niet mooi aan op de body.
Dus heb nu ook maar een nieuw frame besteld op eBay en ik vermoed dat er ook nog wel een nieuwe body komt.... :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

M'n dochter heeft sinds kort een One X: ik zou m'n DHD best willen omruilen voor dat toestel! Wist nog geeneens dat dit soort acties bestonden... Maar ben dan wel ook erg benieuwd hoeveel dat gaat kosten. Ik kan zowat m'n abo verlengen en zou dan ook voor een One X kunnen gaan, alleen zijn de abo's tegenwoordig veel duurder, dus of dat nou slim is... Op zich ben ik eigenlijk nog steeds heel blij met m'n DHD. 'k Heb 'm sinds eind 2010 en nog nooit gedoe mee gehad! Prima toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• milenko79
Er bestaan normaal ook niet van "dit soort acties" , deze "actie" bestaat ook nog niet en wat er wwel bestaat heeft nog geen voorwaarden.
HTC heeft hier het initiatief genomen omdat ze DesireHD gebruikers ruim ene half jaar lang beloofd hebben dat ze ICS zouden krijgen en dat toen afgeblazen hebben. Het is tot nu toe nog een lege belofte om een niet nagekomken belofte enigszins te compenseren (als de actie niet behoorlijk is gaan veel mensen gewoon voor een ander merk denk ik)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babbelbox
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 00:18
Ik vind die hele actie maar een beetje vaag.
Ik mag ergens in oktober/november verlengen.
Als ik dan een One X zou nemen denk ik dat ik zo tussen de 100 en 130 moet bijleggen.
Dan is het toch een beetje gek als ik m'n DHD voor 200 (of meer) kan ruilen voor een One X.
Als ik dan mij m'n verlenging alsnog een One X neem en die verkopen kan, dan zou het misschien nog leuk zijn, maar of dat allemaal zo gaat afkomen :/ :/ :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• milenko79
Dit staat toch los van je abonnement. Mijn vrouw heeft ene sim-only en een losse desirehd. Als de inruil prijs behoorlijk is doen we het, zo niet, dan wordt het een s3 of de nieuwe nexus. Staat verder geheel los van het abonnement.

Je staat vrij om, als de prijs behoorlijk is, je dhd om te ruilen voor een one-x en vervolgens een sim only te nemen.

Die 200 die iedereen noemt is niets iets dat ooit door htc genoemd is, dat is ene wens. Grote kans dat ze gewoon 400 of iets dergelijks willen hebben. Dan hebben zij dan de belofte van ene inruilactie vandaan en inmiddels zijn we al 3 maanden verder en kan het niemand meer wat schelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
milenko79 schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 16:16:
Dit staat toch los van je abonnement. Mijn vrouw heeft ene sim-only en een losse desirehd. Als de inruil prijs behoorlijk is doen we het, zo niet, dan wordt het een s3 of de nieuwe nexus. Staat verder geheel los van het abonnement.

Je staat vrij om, als de prijs behoorlijk is, je dhd om te ruilen voor een one-x en vervolgens een sim only te nemen.

Die 200 die iedereen noemt is niets iets dat ooit door htc genoemd is, dat is ene wens. Grote kans dat ze gewoon 400 of iets dergelijks willen hebben. Dan hebben zij dan de belofte van ene inruilactie vandaan en inmiddels zijn we al 3 maanden verder en kan het niemand meer wat schelen.
Snap ik, maar 400 eurp is geen inruilactie. Dat is gewoon meer telefoons proberen te verkopen.
Dat is al zeker geen compensatie voor de update niet krijgen.

* yannickie111 gaat binnenkort maar sense 4 en ICS op zijn DHD zetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• milenko79
yannickie111 schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 16:48:
[...]

Snap ik, maar 400 eurp is geen inruilactie. Dat is gewoon meer telefoons proberen te verkopen.
Dat is al zeker geen compensatie voor de update niet krijgen.

* yannickie111 gaat binnenkort maar sense 4 en ICS op zijn DHD zetten
Dat snap ik ook, en dat probeer ik ook te zeggen, we weten nog helemaal niets, behalve dat er iets komt. Dat kan nog steeds erg tegenvallen, als het ene goede prijs is, mooi, maar ik geloof het pas als ik het zie. Wat ik tot nu toe zie is uitstel en afstel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
milenko79 schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 16:52:
[...]

Dat snap ik ook, en dat probeer ik ook te zeggen, we weten nog helemaal niets, behalve dat er iets komt. Dat kan nog steeds erg tegenvallen, als het ene goede prijs is, mooi, maar ik geloof het pas als ik het zie. Wat ik tot nu toe zie is uitstel en afstel.
Net als de ICS-update :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizard
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:19
Ben benieuwd naar de details van de actie...

[ Voor 85% gewijzigd door Lizard op 24-08-2012 16:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Lizard schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 16:56:
Ben benieuwd naar de details van de actie...
Ninja-edit. :P

[ Voor 15% gewijzigd door rgras op 24-08-2012 17:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
Htc doet gewoon helemaal hetzelfde als een half jaar geleden:
begin 2012: Leuk, we krijgen allemaal 4.0 op onze dhd.
Na een halfjaar van afwachten komen ze af dat we die toch niet krijgen.

Augustus 2012(STEL dat de actie aannemenlijk is): Leuk we krijgen allemaal een one x in de plaats met 4.0, na 3 maanden wachten krijgen we de actie, maar ondertussen is de nieuwe htc one x er al bijna,
met een snellere processor en 4.1.

Maar dat is er natuurlijk geen probleem, want Htc zegt ons dat we begin 2013 ook 4.1 op onze Htc one x krijgen .

(Ik denk dat jullie de laatste stap wel zelf kunnen invullen) ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mowa
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

mowa

u are what u is

Als ik jullie was zou ik die aktie vergeten.
Ik had aanvankelijk ook zin in die aktie maar nu niet meer.

De prijzen van alle HTC foons gaan dalen en dat is niet alleen vanwege de tegenvallende verkopen maar ook omdat HTC waarschijnlijk in oktober al met een opvolger van de One-X komt.
Bovendien zal de Belcompany erg blij zijn met jullie zuurverdiende centjes want dan kunnen ze lekker nog cashen met een al "verouderd" toestel waar allerlei kinderziektes nog niet uit zijn (GPS/wifi).

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
Anton.net schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 18:27:
Augustus 2012(STEL dat de actie aannemenlijk is): Leuk we krijgen allemaal een one x in de plaats met 4.0, na 3 maanden wachten krijgen we de actie, maar ondertussen is de nieuwe htc one x er al bijna,
met een snellere processor en 4.1.
Zie vetgedrukt. Was dat maar zo... O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GentiLi
  • Registratie: November 2010
  • Niet online
Jongens, wat zijn jullie allemaal mee bezig!?

Vinden jullie de OneX écht een mooie toestel??? Lol, het is op nummer drie of nog verder dat ik nú zou kiezen, laat staan over een paar maanden verder.

Ik aanvaard de actie alléén op "toestel voor toestel". Ik geef geen cent extra. Als ik de DHD geef voor een gratis OneX, dan misschien zou mijn volgende toestel wél HTC woorden. Anders... ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
GentiLi schreef op zaterdag 25 augustus 2012 @ 00:23:

Vinden jullie de OneX écht een mooie toestel??? Lol, het is op nummer drie of nog verder dat ik nú zou kiezen, laat staan over een paar maanden verder.

Ik aanvaard de actie alléén op "toestel voor toestel". Ik geef geen cent extra. Als ik de DHD geef voor een gratis OneX, dan misschien zou mijn volgende toestel wél HTC woorden. Anders... ;w
Zo erg is het bij mij echt niet.
Tuurlijk, het image van HTC heeft bij mij een deuk opgelopen (nog net niet helemaal total loss), maar qua uiterlijk vind ik de one X inderdaad veeeel mooier dan de Galaxy SIII. Qua software en snelheid wint de S3 dan weer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Laatst online: 18:40

FeaR

In GoT we trust

Dat idee had ik ook al. Dat je even nodig hebt om een partner te vinden en accoord te krijgen snap ik allemaal. Maar waar is die ene maand nu dan nog voor nodig? Plus dat ik ook zeer benieuwd ben naar de prijs voor de One X. Ergens denk ik ook aan een euro of ~350 aangezien dat een prijs is waar je op komt als je de inruilwaarde van een Desire HD neemt vanaf een One X. Maar aan de andere kant kunnen ze dat niet maken en hoop ik meer op iets van 150 - 200 euro. Al ga ik toch voor de One X+ als die echt naar Nederland komt. Dan die paar weken in oktober nog maar extra wachten. Maar ik ga geen geld neerleggen voor een telefoon waarvan er al weer een nieuwer model op de markt is of zeer snel komt. Nu zal de snelheidswinst van de One X+ ten opzichte van de One X te verwaarlozen zijn, zeker als je van een Desire HD komt, maar het gaat mij meer om het principe. Ach, ik wacht gewoon lekker af. Mijn Desire HD werkt nog naar behoren en ik wil sowieso weer een HTC, heb niets met Samsung. En met die gedachte zit ik september wel even uit :)

[ Voor 6% gewijzigd door FeaR op 25-08-2012 00:48 ]

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
GentiLi schreef op zaterdag 25 augustus 2012 @ 00:23:

Voor jou dus geen HTC meer. Vind jij serieus dat ze ons minimaal een One X moeten bieden om ons te compenseren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GentiLi
  • Registratie: November 2010
  • Niet online
rgras schreef op zaterdag 25 augustus 2012 @ 02:21:
[...]

Voor jou dus geen HTC meer. Vind jij serieus dat ze ons minimaal een One X moeten bieden om ons te compenseren?
Zó bedoel ik het niet. Ik had in eerst instantie ook niet verwacht dat de DHD de ICS zou krijgen. Maar als er een officieel beloofde is gedaan, neem ik aan dat je die beloofde ook zou nakomen, toch? Het kan me echt helemaal niet schelen hoe ze dat willen oplossen, maar ze moeten wél de beloofde nakomen.

Zoals @FeaR het zei: "het gaat mij meer om het principe".

Ik kan wel 500 tot 800 euro besteden voor mij toekomste toestel, maar ik ben nog tevreden met de (eventueel updated) DHD. Ik wil graag mijn SD-kart steeds gebruiken, en daar zie ik de OneX niet zitten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Largamelion
Doe zoals mij, root je DHD en zet er zelf ICS op. Het is heel eenvoudig en er zijn ondertussen al een 3-tal roms die perfect stabiel draaien en waar alles op werkt (of toch 99%).

Ik vind persoonlijk de One X ook te groot, heb altijd gezegd dat 4.3" mijn limiet is en daar kom ik niet op terug denk ik. Heb zowel de Galaxy Nexus als de SIII als de One X vastgehad in de winkel en vind ze allen te groot. Het formaat van de DHD is perfect alsook de bouwkwaliteit. Geen van de nieuwe toestellen kan hier aan tippen imo.

• Elwood Blues
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 31-08 21:19

Elwood Blues

87167191

Mark Moons over de DHD -> One X inruilactie:

http://youtu.be/UjUbjO4iRho

Maar hij vertelt niets nieuws: Belcompany gaat het doen, en het gaat 1 of 2 weken duren, vanaf begin oktober.

[ Voor 44% gewijzigd door Elwood Blues op 06-09-2012 12:46 ]

• anandus
  • Niet online
Zal mijn benieuwen wat de 'gunstige inruilprijs' is ...

• yannickie111
Ik geloof niet dat het echt zo'n spectaculaire actie gaat worden... er is zo weinig over bekend...

Voor het eerst in de 1.5 jaar dat ik de Desire HD heb, de laatste dagen last van spontane reboots. Vandaag net 2 keer achter elkaar...

Binnenkort toch maar eens overstappen op een andere custom (ICS) rom

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:38

Arfman

Drome!

HTC zou een voorbeeld mogen nemen aan Motorola: alle 2011 devices krijgen Jelly Bean. Zo niet, krijg je 100$ korting op je volgende toestel.

Nooit gedacht dat HTC zo diep zou vallen. Ze waren de koning van Android ten tijde van de Hero/Desire en hebben Google enorm geholpen om Android op de mass market te krijgen. Jammer.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

• HammerNL
  • Niet online
Elwood Blues schreef op donderdag 06 september 2012 @ 12:44:
Mark Moons over de DHD -> One X inruilactie:

http://youtu.be/UjUbjO4iRho

Maar hij vertelt niets nieuws: Belcompany gaat het doen, en het gaat 1 of 2 weken duren, vanaf begin oktober.
Als dat de film/geluid kwaliteit van de htc one X is, laat dan maar zitten.

• DarkChylde
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16-09 13:10
Arfman schreef op donderdag 06 september 2012 @ 13:25:
HTC zou een voorbeeld mogen nemen aan Motorola: alle 2011 devices krijgen Jelly Bean. Zo niet, krijg je 100$ korting op je volgende toestel.

Nooit gedacht dat HTC zo diep zou vallen. Ze waren de koning van Android ten tijde van de Hero/Desire en hebben Google enorm geholpen om Android op de mass market te krijgen. Jammer.
Helemaal mee eens.
Vergeet niet dat Hero androids updates ook lang uitgesteld zijn..
Maar de update kwam wel ;)

• yannickie111
Arfman schreef op donderdag 06 september 2012 @ 13:25:

Alle 2011 devices krijgen Jelly Bean. Bij HTC gaat het zelfs "maar" om ICS :O :/

• Sagaris
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-12-2024
Gentlemen! Vanaf vandaag heb ik mijn Desire HD ingeruild voor een andere telefoon en wil hem daarom in 'originele' staat terug brengen. Ik zoek dus de laatste RUU voor de DHD, probleem is dat ik die niet kan vinden. Voorheen kon ik die van de HTC website afhalen, nu is hij spoorloos. Is 2.36.405.8 de laatste versie? Indien ja, dan moet dat wel te googlen zijn.

• Lizard
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:19
Sagaris schreef op donderdag 06 september 2012 @ 15:12:
Gentlemen! Vanaf vandaag heb ik mijn Desire HD ingeruild voor een andere telefoon en wil hem daarom in 'originele' staat terug brengen. Ik zoek dus de laatste RUU voor de DHD, probleem is dat ik die niet kan vinden. Voorheen kon ik die van de HTC website afhalen, nu is hij spoorloos. Is 2.36.405.8 de laatste versie? Indien ja, dan moet dat wel te googlen zijn.
3.12.405.1 is de nieuweste versie En die moet je hier wel kunnen vinden: http://forum.xda-develope...p?p=19101263#post19101263

• Sagaris
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-12-2024
Lizard schreef op donderdag 06 september 2012 @ 15:58:
[...]

3.12.405.1 is de nieuweste versie En die moet je hier wel kunnen vinden: http://forum.xda-develope...p?p=19101263#post19101263
Much appreciated!

• yannickie111
Net weer een spontane reboot...

• Megupe
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22:34
hier ook om de haverklap dat sense opnieuw opstart. Maar ergens ook wel begrijpelijk, "Nu" is ook een veeleisend programma....

• Ceejay
Is een geheugen probleem. Had ik ook last van.

Veel geheugen vrijmaken, probeerde ik ook, maar ik had er gewoon veel opstaan en het geheugen liep zoweer vol.

Uiteindelijk maar een factory reset gedaan en het probleem was verholpen

• yannickie111
Megupe schreef op donderdag 06 september 2012 @ 20:36:
[...]

hier ook om de haverklap dat sense opnieuw opstart. Maar ergens ook wel begrijpelijk, "Nu" is ook een veeleisend programma....
Bij mij is het niet alleen sense die crasht. Hij gaat gewoon helemaal opnieuw aan. Moet ook weer de pincode invoeren, enz...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Largamelion
Megupe schreef op donderdag 06 september 2012 @ 20:36:
[...]

Had ik ook constant bij Gingerbread (stock rom), sinds ik op ICS zit nooit meer gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MorgothG
  • Laatst online: 05-04 13:48

MorgothG

deftones

Ik ben op zicht wel erg blij met de actie. de OneX is idd geen oneX plus maar ik verwacht wel een scherpe deal. Namelijk de goedkoopste OneX is 460, maar hou ff 500 aan. Dan is het een actie.. dat is niet 50 euro korting. Dus minimaal 100 euro. Maakt 400 voor toestel. Maar je ruilt je DHD in. Die heeft nog een waarde van stel 100 euro. Dus 300. Een actie hoort dus MINIMAAL op 300 euro te liggen. Maar een goede deal zou een bedrag van 200 euro oid zijn.
En dan voor 200e een nieuwe foon. Sim only erbij.. mwhoa.. komt voor mij qua tijd goed uit. ik was eind oktober toch aan de beurt. :)

Ford narrowed his eyes. "This is what you call sarcasm, isn't it?"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 22:45
MorgothG schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 12:04:
Ik ben op zicht wel erg blij met de actie. de OneX is idd geen oneX plus maar ik verwacht wel een scherpe deal. Namelijk de goedkoopste OneX is 460, maar hou ff 500 aan. Dan is het een actie.. dat is niet 50 euro korting. Dus minimaal 100 euro. Maakt 400 voor toestel. Maar je ruilt je DHD in. Die heeft nog een waarde van stel 100 euro. Dus 300. Een actie hoort dus MINIMAAL op 300 euro te liggen. Maar een goede deal zou een bedrag van 200 euro oid zijn.
En dan voor 200e een nieuwe foon. Sim only erbij.. mwhoa.. komt voor mij qua tijd goed uit. ik was eind oktober toch aan de beurt. :)
Het is Belcompany dus reken er maar niet op hoor ;) Ze gaan die dingen echt niet gratis weggeven, ik denk dat ie gewoon rond de 300-400 euro wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
Megamind schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 12:25:
[...]

Het is Belcompany dus reken er maar niet op hoor ;) Ze gaan die dingen echt niet gratis weggeven, ik denk dat ie gewoon rond de 300-400 euro wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dadona
Ach, het duurt nu al zolang, nog even en de rente alleen overbrugt het verschil al deels en een prijsdaling is ook ergens wel te verwachten rond de (geruchten over de) introductie van de opvolger. ;)

De CSL/OT kroeg !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wihakayda
  • Laatst online: 01-09 12:36

Wihakayda

Dracarys

-edit nvrmd-

[ Voor 97% gewijzigd door Wihakayda op 07-09-2012 21:59 ]

Kom met vuur, ik geef je water. Kom met woorden en ik blijf met je praten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
ik ben van plan mijn Dhd te rooten en er roms op zetten,
Aangezien mijn volume up knop het niet meer doet, en ik hem niet kan maken,
vroeg ik mij af of deze ergens nodig is in het flashen en rooten.
Mijn volume down werkt wel nog, dus in recovery gaan gaan zonder problemen.

Aangezien we geen update krijgen, en de inruilactie toch niets zal zijn, gaan ik zelf maar wat experimenteren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JunkO
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16:33
Anton.net schreef op zaterdag 08 september 2012 @ 13:23:
ik ben van plan mijn Dhd te rooten en er roms op zetten,
Aangezien mijn volume up knop het niet meer doet, en ik hem niet kan maken,
vroeg ik mij af of deze ergens nodig is in het flashen en rooten.
Mijn volume down werkt wel nog, dus in recovery gaan gaan zonder problemen.

Aangezien we geen update krijgen, en de inruilactie toch niets zal zijn, gaan ik zelf maar wat experimenteren
Volume up heb je niet nodig om te flashen / rooten, ik had namelijk hetzelfde met mijn DHD. Vreemd genoeg werkte mijn volume up knop weer na het flashen van een nieuwe ROM, dus wellicht heb jij hetzelfde geluk... :)

"Life's a bitch and then you die.. That's why we get high, cause you never know when you're gonna go.."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
JunkO schreef op zaterdag 08 september 2012 @ 14:34:
[...]

Volume up heb je niet nodig om te flashen / rooten, ik had namelijk hetzelfde met mijn DHD. Vreemd genoeg werkte mijn volume up knop weer na het flashen van een nieuwe ROM, dus wellicht heb jij hetzelfde geluk... :)
ok,
Wat vinden jullie de beste roms?
Ik ben opzoek naar een perfect werkende rom,
met android 4.0 (aangezien 4.1 er nog niet is) en ik zou ook graag eens sense 3.6 of 4.0 gebruiken

Ik heb een app gevonden waarmee ik wat kan prutsen met de hardware keys, hiervoor is een root nodig,
dan verander ik de functie van de search key, in volume up, aangezien ik die knop toch nooit gebruik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
@antont.net:
Ik denk dat je die vragen beter in dit topic kan stellen :)
[HTC Desire HD] Rooten en Custom ROM's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Priet
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15:50

Priet

To boldly do what no one has..

Zou de BelCompany ook telefoons accepteren met een "klein krasje"?

Afbeeldingslocatie: http://meuk.peterriet.net/IMG-20120908-WA0002.jpg

"If you see a light at the end of a wormhole, it's probably a photon torpedo!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmani
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 18-09 08:57
Daar ben ik dus ook benieuwd naar. Ik heb een DHD met een paar kleine barsten in het scherm. Verder is hij wel helemaal functioneel.

Ik vraag me ook af of je nog een aankopbon o.i.d. moet overleggen. Die heb ik namelijk niet...

Science is stranger than fiction

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
http://www.belcompany.nl/Services/Pages/inruilkorting.aspx
Om voor inruil in aanmerking te komen dient:
- het toestel aangezet te kunnen worden;
- het toetsenbord en het scherm onbeschadigd en werkend te zijn;
- de aanvrager minimaal 18 jaar te zijn, legitimatie verplicht.
Geen idee of deze voorwaarden ook voor deze actie gaan gelden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
Waarschijnlijk zullen ze deze voorwaarden wel aanhouden...
Bij mij werkt de volume up knop niet, maar dat zou dus geen probleem zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clavat
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 14-09 21:39
eigenlijk ook niet eerlijk.
Dat ze de actie voor okt. maar gaan doen.
Waarom met die BTW verhoging..

Dus ergens denk ik dat ze dan juist meer in hun voordeel komen dan nu..

PSN: McMillan0984

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ceejay
Mijn volumeknop ligt er helemaal af zelfs. Geen zin on een nieuwe te bestellen voor een korting van 12 euro 50 op de One X.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Voglens mij zijn er tegenwoordig helemaal geen Desire HD's meer met een werkende volumeknop :+

Weet iemand waar ik hem kan bestellen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• contrast
  • Niet online
anandus schreef op maandag 10 september 2012 @ 17:20:
Voglens mij zijn er tegenwoordig helemaal geen Desire HD's meer met een werkende volumeknop :+

Weet iemand waar ik hem kan bestellen? :)
astu: http://www.ebay.com/itm/N...ain_0&hash=item2321e09a26 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommieW

TommieW

Numa numa.

Mijn volumeknop werkt nog (even afkloppen), maar bij mij is de coating van de volumeknop en de cameraring niet meer wat het geweest was.... :(

De DHD van m'n oma had het 2 weken geleden begeven. Reageerde nergens meer op. Zelfs bij het opladen bleef alles zwart. Mijn diagnose was meteen een overleden mainboard.
Vandaag kreeg ze een mail en inderdaad is het mainboard vervangen.
Zijn er na een reparatie nog dingen waar we op moeten letten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaartenPol
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15-09 23:23
Maandag meer nieuws over de actie aldus Mark Moons op Twitter:

"Aanstaande Maandag kondigen wij, @HTC_NL en @Belcompany_NL , de #DHD2OneX actie officieel aan. De aktie is short & sweet en start op 1 Okt. "

https://twitter.com/markmoons/status/245488470825517056

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Largamelion
Ik vraag me af of de actie enkel voor NL is of ook voor België (en de rest van Europa?).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MorgothG

MorgothG

deftones

Ik hoop wel op een echt goede deal. De OneX + komt natuurlijk ook voor 1 oktober. Dus het is niet eens het echte vlaggenschip.

Prijs gaat alles bepalen. Want op zich in de S3 natuurlijk ook wel mooi. Maar ik heb vertrouwen in HTC. Het zou mijn 4e worden in lijn dus komt vast wel goed.

En dan de vraag. direct IceColdJelly erop??? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ceejay
Short & sweet, ik hoop dan toch sweet for me en minder voor belcompany :P

• FeaR
  • Laatst online: 18:40

FeaR

In GoT we trust

Megamind schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 12:25:
[...]
...ik denk dat ie gewoon rond de 300-400 euro wordt.
Dan haal ik een One X+ zonder korting. Die One X neem ik alleen als het iets van 200 euro bijbetalen wordt. Meer is een verouderd model me niet waard.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

• Elwood Blues
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 31-08 21:19

Elwood Blues

87167191

Dat geldt ook voor mij. €200-225 bijbetalen is prima, anders kan ik de DHD net zo goed zelf verkopen op Marktplaats. Maar dan ga ik niet voor de OneX+ maar voor een Samsung of Apple. Als HTC deze 'sympathieke' inruilactie zo inricht dat je het voor klanten geen mazzeltje/goedmakertje is, ben ik echt definitief weg bij HTC.

• Anton.net
Ook al wordt deze actie niks, ik blijf toch bij Htc,
-Samsung is erg plastiek, en ik hou gewoon niet van de style van samsung (behalve de galaxy nexus, maar die is ook al oud)
-Apple vind ik maar niets, ik blijf bij android
-Nokia, zelfde probleem als apple, maar dan 10x zo erg :P
-De andere merken als sony, motorola en lg: Ik vind dat ze op het gebied van smartphones nog altijd bijna niets bewezen hebben

Dan kom ik toch terug uit bij Htc, en de Nexus
Liefst zou ik willen dat er weer een nexus komt van htc of Asus, maar waarschijnlijk zal die wel bij samsung blijven...

Als Htc de dingen gaat gebruiken die ze dit zwaar jaar hebben geleerd, hoop ik dat ze hun lijn gaan aanpassen, ik heb bij de One reeks nooit het gevoel gehad dat ik er echt 1 moést hebben,
Alleen weet ik niet waarom (waarom weet ik niet 8)7 )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommieW

TommieW

Numa numa.

Toen ik het foldertje van de BelCompany aan het doorspitten was, viel mijn oog op de volgende actie:
Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/4427084/Tweakers%20Public/image1.jpg
In het foldertje stond ook een soortgelijke actie mbt de Desire S. (Als jullie willlen kan ik daar ook een scan van maken.)

Ik hoop dat dit een andere actie is dan de beloofde actie, aangezien dit een One V betreft, en het bedrag wat we er voor terug krijgen nogal laag is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• echthard
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 01-09 13:39
Volgens mij krijg je dus 215,- korting op je DHD. Dan wordt de One X 235,- bij BelCompany als ik het even snel uit reken.

Oh wacht, je krijgt maar 85,- terug ipv dat het toestel 85,- kost?

Haha, dat zou echt "sweet" zijn inderdaad _O-

[ Voor 34% gewijzigd door echthard op 14-09-2012 16:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dadona
Tussen de 100 en 160 euro krijg je er nog wel voor. Sweet deal voor Belcompany. :)

De CSL/OT kroeg !

• Megamind
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 22:45
Als ik serieus maar 85 euro terugkrijg zou ik me wel erg schamen voor HTC en BC.

• MorgothG

MorgothG

deftones

Ik hou een open mind. Maar als je echt 85 euro terug krijgt en nog 15 euro korting. Dan zou het een redelijke blamage zijn voor HTC. Damn.. bij die one V 85 euro voor je HD...damn. Mijn DHD is mij zeker meer dan 85 euro waard.

• Anton.net
Deze actie gaat weer pure winst zijn voor htc:
Als de htc one X+ uitkomt, zit htc met een hele hoop one x's phones die de deur nog uit moeten.
Wat is dan een betere oplossing dan de klanten een schijnbare korting te geven op een toestel dat al een 6 maanden oud. }:|
Zo geraken zij nog van hun overstock af

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ceejay
Ik denk dat ze de one x tegen kostprijs de deur uitdoen, en mijn ingeruilde dhd voor big dollars in afrika gaan verkopen. Gaan ze nog winst maken ook, ik wil geld toe!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megupe
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22:34
Morgen de (grote) dag. Bij < 200 euro wissel ik toch van mobiel, met huidig(student met onbeperkt internet voor 4 eu) of waarschijnlijk vervangend sim only ga ik daar toch goedkoper uit mee zijn.

Geen strakke actie van HTC om hun klanten zo te laten zitten door ICS(en JB) te cancellen, maar ze leveren nog wel het beste totaalplaatje van telefoons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hansvk
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17:29
Nou...... eens kijken hoe "sweet" de actie wordt vandaag. Ook ik heb nu het idee dat ik bij minder dan 200 Euro bijbetalen wel van de actie gebruik ga maken. Ik wacht nog even wat berekeningen van forumgenoten af (die meer van prijzen weten dan ik) als de actie bekend is.

[ Voor 0% gewijzigd door hansvk op 17-09-2012 07:41 . Reden: typo ]

PV 3520Wp - WP Itho Amber 95 - WPB Atlantic Explorer V4 200L - gasloos sinds aug 2023

Pagina: 1 ... 29 ... 35 Laatste

Let op:
Verkrijgbaarheid, levertijden, winkels en al het andere dat niet met de techniek van de telefoon zelf te maken heeft mag in het <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1426298/">HTC Desire HD levertijden- en abbonemententopic</a>.

Berichten met als inhoud informatie of discussie betreffende accessiores voor de HTC Desire HD mogen hier: <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1428745/">HTC Desire HD accessoirestopic</a>.

Vragen over Android software mogen in het <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1437620/last/">Android Market en applicatietopic (deel 10)</a> of in een van de eerdere delen.

Posten over het aanpassen van de software, door middel van custom ROMs, of daaraan gerelateerde onderwerpen, die mogen in <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1436550//">dit</a> topic.

Eventuele problemen met de meegeleverde SD-card welke zich voor lijken te doen naar de 1.72 OTA update mogen hier: <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1441488/">HTC DESIRE HD - SD Kaart onherkenbaar na OTA update (1.72)</a>.

Overige offtopic berichten kunnen zonder verder bericht worden verwijderd!