SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Dus ik hoop en verwacht dat de deal echt sweet wordt. Er is geen andere manier. Als je de #DHD2OneX actie voorzet, moet je hem inkoppen ook.
Ford narrowed his eyes. "This is what you call sarcasm, isn't it?"
Ik denk het eigenlijk van niet, de One X is nou toch ook al enkele maanden op de markt. Maar wie weet.
Misschien dat het daarom juist wel een mooie aanbieding wordt, kunnen ze nog wat One X-en slijten. Nu de One X+ wordt verwacht zal de verkoop van de One X wel zijn afgenomen. Ik ben benieuwd.Nivali schreef op maandag 17 september 2012 @ 14:45:
Ja ik zit ook te wachten, kijken of het een beetje interessant is.
Ik denk het eigenlijk van niet, de One X is nou toch ook al enkele maanden op de markt. Maar wie weet.
PV 3520Wp - WP Itho Amber 95 - WPB Atlantic Explorer V4 200L - gasloos sinds aug 2023
En ik vind dat het nu al een tijdje maandag is dus kom maar op met dat nieuws.. kan me niet voorstellen waarom je het bericht niet om 10.00 uur de lucht in had kunnen gooien. Maar als het het wachten waard is!!!

Zie trouwens dat Belcompany de OneX in de markt zet voor €649,-!!!! en de S3 voor €549,- terwijl in de PW de OneX juist goedkoper is net onder de 500...
Nou ja ik wacht wel.
[ Voor 16% gewijzigd door MorgothG op 17-09-2012 15:07 ]
Vind sowieso dat zaken raar gecommuniceerd worden via de Twitter van Mark Moons.
waarschijnlijk bedoel je 549 aangezien hier staat dat hij 549 isMorgothG schreef op maandag 17 september 2012 @ 15:05:
Ik vraag me af hoe ze dit met publiciteit gaan doen. Ook in de folder van Belcompany? Dat zou raar zijn gezien hun eigen inruil beleid. Twitter only? Een speciale htc-belcompany pagina.. of FB pagina? Ben wel benieuwd.
En ik vind dat het nu al een tijdje maandag is dus kom maar op met dat nieuws.. kan me niet voorstellen waarom je het bericht niet om 10.00 uur de lucht in had kunnen gooien. Maar als het het wachten waard is!!!
Zie trouwens dat Belcompany de OneX in de markt zet voor €649,-!!!! en de S3 voor €549,- terwijl in de PW de OneX juist goedkoper is net onder de 500...
Nou ja ik wacht wel.
http://www.belcompany.nl/...roductList.aspx?brand=htc
Ben benieuwd wat de actie gaat zijn.
In de PW staat hij het goedkoopst voor 470 euro als je dan nog via een willekeurige geld voor je mobiel website je telefoon op stuurt heb je hem voor 390.
Dus ze moeten minimaal met een korting van 160 euro komen wil het een leuke aanbieding zijn.
Via een "willekeurige website" vind je je oude DHD dus nog 80 euro waard.mathy_ schreef op maandag 17 september 2012 @ 15:52:
[...]
waarschijnlijk bedoel je 549 aangezien hier staat dat hij 549 is
http://www.belcompany.nl/...roductList.aspx?brand=htc
Ben benieuwd wat de actie gaat zijn.
In de PW staat hij het goedkoopst voor 470 euro als je dan nog via een willekeurige geld voor je mobiel website je telefoon op stuurt heb je hem voor 390.
Dus ze moeten minimaal met een korting van 160 euro komen wil het een leuke aanbieding zijn.
Als je een beetje zuinig op je DHD bent (geweest), een paar jaar lang, brengt hij nog makkelijk 150-200 euro op op marktplaats of V&A.
HTC Nederland @HTC_NL
@Mathy1988 @dvdzanden @misterwaldo Zodra de details bekend zijn, brengen we je op de hoogte.
Ja kreeg hem net zie ik.
Maar ik ben niet zo zuinig met m'n DHD geweest. hij doet het nog prima maar ziet er niet meer als nieuw uit ook al zit er geen krasje op het scherm.
[ Voor 5% gewijzigd door mathy_ op 17-09-2012 16:16 ]

Nu wordt opnieuw de afspraak niet nagekomen. Licht teleurstellend is het wel vanuit een bedrijf als HTC.

Ik keek naar je profielfoto en dacht even dat je een medewerker van BelCompany wasBounceCloud schreef op maandag 17 september 2012 @ 16:49:
Communicatie is bepaald niet het sterkste aspect van HTC.Eerst werd de ICS update voorgespiegeld die na veel onduidelijkheid ("Nee, het was niet Juli, maar Juli of Augustus") uiteindelijk maar werd afgeblazen, ondanks herhaalde verzekeringen vanuit HTC.
Nu wordt opnieuw de afspraak niet nagekomen. Licht teleurstellend is het wel vanuit een bedrijf als HTC.
we zullen zien wat de dhd brengt...
Heb je een link/foto o.i.d. ?Anton.net schreef op maandag 17 september 2012 @ 17:25:
in het kranthe van belcompany is een nieuwe actie: Htc desire inruilen voor een one x: 35euro korting
we zullen zien wat de dhd brengt...
HTC Nederland @HTC_NL
@boarderdaddy @JoshuaL @dhm00 @BT_Marco @wjhoogduin @TristanHoogmoed @fahad_panasonic Als we meer info hebben, laten we je het weten.
[ Voor 67% gewijzigd door rgras op 17-09-2012 20:11 ]
Ach 23:55 kun je ook nog iets op twitter kwijt Marc. Is alleen niet zo goed voor mijn F5.
“I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.” ― Oscar Wilde
Ik denk dat Mark Moons iets te enthousiast was over hoe snel ze de actie rond zouden krijgen......
Dat zou wel een hele kwalijke zaak zijn van HTC...superdraak345 schreef op maandag 17 september 2012 @ 21:02:
Belcompany support zei tegen mij dat er nog niets bekend is over de actie, en dat we deze week de site in de gaten moeten houden. Hij zei dat ze het niet geheim houden oid maar dat er gewoon nog niets bekend is en dat ze het zelf ook niet weten.
Ik denk dat Mark Moons iets te enthousiast was over hoe snel ze de actie rond zouden krijgen......
Kijk dit is toch al een beter support, zij zijn tenminste eerlijk.superdraak345 schreef op maandag 17 september 2012 @ 21:02:
Belcompany support zei tegen mij dat er nog niets bekend is over de actie, en dat we deze week de site in de gaten moeten houden. Hij zei dat ze het niet geheim houden oid maar dat er gewoon nog niets bekend is en dat ze het zelf ook niet weten.
Htc support zou heel anders reageren...
Vind het nu ook allemaal een beetje amateuristisch overkomen. Nogmaals snap ik dat je tijd nodig hebt om dingen te regelen en natuurlijk kan een keer iets tegenzitten of meer tijd kosten. Maar zet dat dan ook eerlijk op Twitter, dus gewoon een kleine tweet met dat het niet vandaag wordt maar een andere dag. Wel data schreeuwen en dingen beloven maar daarna stil blijven is naar mijn inziens not done.yannickie111 schreef op maandag 17 september 2012 @ 21:07:
[...]
Dat zou wel een hele kwalijke zaak zijn van HTC...
Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.
Compleet offtopic, maar ik word zo enorm moe van die 'eerste 12 maanden 50% korting' acties.
Ben wel benieuwd naar die aanbieding voor de DHD inruil nu. 200 euro en een sim only erbij zou heel erg lekker zijn, maar dat is mezelf voorliegen denk ik.
Wat mij betreft mogen ze met de actie wachten tot april volgend jaar, maar tegen die tijd wel een one X+.
Dan mag ik namelijk verlengen, en doe ik zeker mee aan deze actie
Wie weet is Mark Moons ziek ofzo, zijn z'n kinderen van school gestuurd, of moet z'n moeder met spoed naar het ziekenhuis. Er is een voorstel beloofd, dat zal vast wel komen
Cogitationis poenam nemo patitur
Mark Moons @markmoons
Hi all, overleg mislukt. We willen een goede deal aanbieden. Schrijf op in de agenda: 3 tm 13 Oktober: #DHD2OneX bij Belcompany. Later meer.
Waar is Jos de Nooyer toch gebleven?
Hi all, overleg mislukt. We willen een goede deal aanbieden. Schrijf op in de agenda: 3 tm 13 Oktober: #DHD2OneX bij Belcompany. Later meer. ""
Kortom, Mark schatte de situatie iets te zonnig in, dacht dat Belcompany het wel oke vond om verlies te maken op de actie, en het ging mis.......
http://twitter.com/markmoons/statuses/247780474045472769
Wat een kansloze bedoeding daar bij HTC....
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Ik denk dat ik sowieso niet van de deal gebruik ga maken, Ik vind de DHD eigenlijk best wel goed weer zo met ICS er op.
Maar goed, Mark Moons maakt graag populaire beloftes zonder te weten of hij het wel waar kan maken. Is op zich niet erg, anders dan dat het wat irritatie opwekt bij de gebruiker, want het begint allemaal met een goede bedoeling. Als het echt voordelig is wil ik er wel op ingaan, telefoons zijn gewoon te duur geworden tegenwoordig. Maar als het in de trant is van '35 euro voor je Desire' dan pas ik natuurlijk. 4 oktober mag ik verlengen, dus dat zou dan precies uitkomen.
Ik zou er waarschijnlijk ook niks mee gaan doen, maar het geeft wel weer eens aan hoe betrouwbaar htc als bedrijf is...dhhdante schreef op maandag 17 september 2012 @ 22:02:
Het is wel matig natuurlijk. Maar om hier nou een hoop poeha om gaan zitten maken, vind ik ook weer wat overdreven.
Ik denk dat ik sowieso niet van de deal gebruik ga maken, Ik vind de DHD eigenlijk best wel goed weer zo met ICS er op.
Verwijderd
De aanbieding van HTC moet dan wel beter worden.
[edit]
Er staan trouwens meer inruil-cashbacks in de Belcompany folder, ook voor Samsungs:
http://epub01.publitas.com/BelCompany/146/?page=2
[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 17-09-2012 22:33 ]
Misschien lees ik er overheen maar ik zie de Desire HD er niet tussen staan bij de omruil. En ik hoop niet dat we maar 85 euro korting krijgen vanuit HTC.Verwijderd schreef op maandag 17 september 2012 @ 22:30:
De cash-back die Belcompany zelf bied bij inruil van een HTC Desire HD is € 85,-
[edit]
Er staan trouwens meer inruil-cashbacks in de Belcompany folder, ook voor Samsungs:
http://epub01.publitas.com/BelCompany/146/?page=2
Zoals hierboven beschreven; dit komt inderdaad nogal amateuristisch over. Past overigens wel in de communicatielijn over het vlaggenschip DHD wat feitelijk altijd al bestaan heeft uit halve waarheden; crappy werkende Sense-hub wat al tijden opgelost zou zijn, ICS-update en nu dit... Jammer.

En niet te vergeten HTCSense.com, iets waar nog reclame mee gemaakt werd, dat nu niet meer bestaat (niet meer met enige functie)!BounceCloud schreef op maandag 17 september 2012 @ 23:31:
Zoals hierboven beschreven; dit komt inderdaad nogal amateuristisch over. Past overigens wel in de communicatielijn over het vlaggenschip DHD wat feitelijk altijd al bestaan heeft uit halve waarheden; crappy werkende Sense-hub wat al tijden opgelost zou zijn, ICS-update en nu dit... Jammer.
Het lijkt wel of HTC echt niet wil dat ik hun telefoons blijf kopen... ze maken het wel erg moeilijk om klant te blijven
Klopt, nochtans werd er voor de release van de One X beloofd dat HTCSense.com vernieuwd en verbeterd zou worden. Ondertussen een half jaar verder en nog steeds niets te zien. Die hele website is eigenlijk altijd al een grap geweest, gewoon pure marketing voor meer toestellen te verkopen. Zo kennen we HTC ondertussen, veel beloven, weinig waarmaken. Logisch dat dit na een tijdje tegen je werkt en je verkoop daalt.superdraak345 schreef op maandag 17 september 2012 @ 23:35:
[...]En niet te vergeten HTCSense.com, iets waar nog reclame mee gemaakt werd, dat nu niet meer bestaat (niet meer met enige functie)!
Het lijkt wel of HTC echt niet wil dat ik hun telefoons blijf kopen... ze maken het wel erg moeilijk om klant te blijven
Momenteel ben ik op zoek naar een Android instapmodel voor m'n vriendin en toch kom ik weer bij HTC uit (Desire C lijkt ideaal). Ze is zelf ook al zo goed als verkocht, maar ik had toch graag eens een ander merk geprobeerd. Jammer genoeg vinden we bij de concurrentie niets dat er zo goed uitziet.
Youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCCFiGVUeYs1h7RQIHZgqlSQ
De beste tot nu toe in mijn ogen.
Dat ze geen ICS uit gaan brengen is wel een domper, maar aan de andere kant lig ik er toch niet zo heel erg wakker van. Als ze bij XDA wat verder zijn, dan ga ik hem gewoon overzetten daar naartoe.
Tegen de tijd dat ik mag overstappen zit ik nog te dubben om voor sim only te gaan en deze nog een jaar te houden of toch voor een nieuwe telefoon. Maar dan absoluut niet voor de gewone One X.
Probleem van mij is dat ik vaak muziek luister en ze opde DHD dat SRS hebben wat ik echt geweldig vind. Maar ik heb het nog niet gezien op custom roms, dus weet niet zeker of dat dan nog werkt.Arunia schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 08:39:
En tocht ben ik best wel blij met de DHD. Een erg fijne telefoon.
De beste tot nu toe in mijn ogen.
Dat ze geen ICS uit gaan brengen is wel een domper, maar aan de andere kant lig ik er toch niet zo heel erg wakker van. Als ze bij XDA wat verder zijn, dan ga ik hem gewoon overzetten daar naartoe.
Tegen de tijd dat ik mag overstappen zit ik nog te dubben om voor sim only te gaan en deze nog een jaar te houden of toch voor een nieuwe telefoon. Maar dan absoluut niet voor de gewone One X.
Weet ook niet of de oneX dit ook heeft.
Veel beter... als je bedenkt dat je de DHD voor 88 euro kan verkopen bij cash4mobile en je een OneX voor 466 kan kopen elders... wat stukken goedkoper is dan de 550 bij belcompany.Verwijderd schreef op maandag 17 september 2012 @ 22:30:
De cash-back die Belcompany zelf bied bij inruil van een HTC Desire HD is € 85,-
Als je bij BelCompany 85 euro inruil krijgt verlies je er dus gewoon op... de prijs moet minder dan 377 worden anders heeft het gewoon geen enkele waarde.
3 oktober? 2013? 2014? Als ie er nou een jaar bijgeeft dan weet ik waar ik het in mijn agenda moet zetten.Mark Moons schrijft nu op de Twittert: "Hi all, overleg mislukt. We willen een goede deal aanbieden. Schrijf op in de agenda: 3 tm 13 Oktober: #DHD2OneX bij Belcompany. Later meer."
muggenziften?Ceejay schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 10:09:
[...]
3 oktober? 2013? 2014? Als ie er nou een jaar bijgeeft dan weet ik waar ik het in mijn agenda moet zetten.

Ben zelf allang blij dat het niet alleen de eerste week van oktober geldt aangezien ik dan op vakantie ben. Nu nog een echt scherpe aanbieding. Ik doe alleen mee als het €200,- of minder bijbetalen wordt.
Science is stranger than fiction
DUURT LANG!!! (host!!)
Beloven, beloven, beloven, maar uiteindelijk afpoeieren met een slap excuus.
Misschien kunnen we dan met de teleurgestelden een groeps inkoop regeling opstarten. We kennen hier vast wel mensen die bij providers werken. Ik ken er wel een. Dan dealen we daarna een inkoop organisatie.
Maar goed.. even afwachten nog.. Ik ben benieuwd naar sweet volgens HTC.
1700X@3,9GHZ - Asus Crosshair VI Hero - 32GB Corsair LPX - GTX 1070Ti
iPhone 13 Pro Max - Macbook Pro 16" M1 Pro
Dan is waarschijnlijk je sensor vervuild met stof.Dadona schreef op donderdag 20 september 2012 @ 09:20:
Dat staat er niet, 3 tm 13 Oktober is de omruilperiode. Het enige waar ik nu een klein beetje mee zit is dat ik mijn Desire HD naar een reparatiecentrum moet laten gaan (lijkt op een proximity sensor issue). Maar goed, ik denk eigenlijk dat de actie toch 'tegenvalt'. (Tussen haakjes omdat ik eigenlijk gewoon niets verwacht. Ik vind het opmerkelijk dat HTC zich 'in de nesten' werkt. Ik had ook echt niet verwacht dat ze überhaupt een actie zouden opzetten. Maar goed, ik wacht dus rustig af.)
Ik heb hier ergens een handleiding gezien hoe je de gsm open kan maken en dan zelf het deel
kan afstoffen waar de sensor zit.
denniskrol schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 20:18:
Een jaar geleden m'n DHD laten vallen en nu maar eens besloten er wat aan te doen. Voor 9 pond op Ebay een achterkant gekocht (http://www.ebay.co.uk/itm...Tools&hash=item46030e432f)
Na het bestuderen van een instructievideo (YouTube: HTC Inspire 4G / Desire HD Touch Screen Glass Digitizer & LCD Display Repair Replacement Guide) is het best te doen. Het 'engste' is de flitser eruit wippen. Ik heb een heel dun mesje tussen de flitser gezet en toen die 'opening tool' ertussen gezet.
[afbeelding]
Links oud, rechts nieuw
Hier zie je een beetje het kleurverschil:
[afbeelding]
Links oud, rechts nieuw
Dit heeft meteen als voordeel dat de proximity sensor weer werkt. Al een lange tijd ging het scherm niet meer uit als ik belde. Ook de tool die iemand op XDA heeft geschreven hielp niet. Het bleek dat er gewoon een hele berg stof voorzat. Ik heb de telefoon altijd op z'n kop, zonder hoesje in mijn broekzak, dus over anderhalf jaar heeft zich heel wat stof kunnen verzamelen. Nu de sensor ook echt weer wat kan 'zien' werkt het ook meteen weer,

There is no place like 127.0.0.1
Zucht, dat weet ik, en de hele tweet is:Dadona schreef op donderdag 20 september 2012 @ 09:20:
Dat staat er niet, 3 tm 13 Oktober is de omruilperiode.
Hij zegt dat we later meer nieuws krijgen, en als de inruilperiode vanaf 3 oktober begint, neem ik aan dat dat voor 3 oktober is. Lijkt me duidelijk.Hi all, overleg mislukt. We willen een goede deal aanbieden. Schrijf op in de agenda: 3 tm 13 Oktober: #DHD2OneX bij Belcompany. Later meer.
[ Voor 32% gewijzigd door Ceejay op 20-09-2012 17:03 ]
En bedankt, ik ga eens bedenken of ik HTC ga aanspreken of het inderdaad zelf ga proberen. Laatste strook met de Tweaker mentaliteit, eerste met de Tweaker met weinig tijd en andere prioriteiten.
"If you see a light at the end of a wormhole, it's probably a photon torpedo!"
Leuk! Eerlijk zeggen: camera doet het 100%? Video opnamen in 720p skip free? Mic doet het foutloos met bellen?Tsurany schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 09:27:
Ach ik draai nu al probleemloos Jellybean op m'n Desire HD, daar hoef ik geen One X voor.
Foutloos met bellen lijkt me wel, geen klachten gehoord tot nu toe.
Nou ik wil in ieder geval zelf graag de mogelijkheid hebben om the filmen. Je hebt toch vaak geen camera bij net als die UFO langs vliegt, of die vuurtornado.Tsurany schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 10:28:
Camera doet het voor 90%, de laatste 10% verwacht ik dit weekend. Video opnamen niet geprobeerd, vind het sowieso nogal kansloos dat met een telefoon te doen.
Foutloos met bellen lijkt me wel, geen klachten gehoord tot nu toe.
Wat ik heb gelezen is dat mensen problemen hadden met geluid/mic tijdens het bellen, slecht verstaanbaar aan de andere kant en zo.
Youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCCFiGVUeYs1h7RQIHZgqlSQ
Ik heb ook een tijdje Project X gebruikt. Liep allemaal lekker, behalve het blikkerige geluid tijdens het bellen.Largamelion schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 13:18:
Ik blijf nog 'n maandje ofzo bij ICS (Project X), deze werkt voor mij echt 100%. Als ik zie hoe snel het gaat met de ontwikkeling van Jellytime zal ie tegen dan ook wel zo goed als perfect werken. Maak geregeld toch gebruik van de film functie van de camera, dus moet zeker goed werken voor mij.
Toen ik echter, als experiment, IceColdSandwich probeerde (nooit eerder gebruikt), zag ik hoe snel mijn telefoon eigenlijk nog is.. IceCold is ZO veel sneller dan Proj.X!!
Alles werkt, het systeem is bloed snel en ik heb ook nog eens een veel betere verbinding (bijna altijd HSDPA, waar ik met Proj.X eigenlijk alleen 3G had).
Ik ga nu maar zitten wachten op een uitontwikkelde, super smooth (
Learning to fly is learning how to throw yourself at the ground and miss...
Apple heeft de hoogste prijs, HTC heeft me boos gemaakt, en Samsung heeft de coolste commercial. Ik weet wat mijn volgende toestel wordt ;-)
Update:
Mark Moons meldt weer wat op twitter
En NEE, dat wil ik niet. No offence, maar ik denk echt wel 3x na voor ik weer een topmodel van HTC koop. Heb liever dat ze gewoon hun beloften nakomen.Maandag/Dinsdag laatste update omtrent #DHD2OneX ... Als jullie tenminste niet massaal een HTC Windows Phone 8X willen.
[ Voor 35% gewijzigd door Elwood Blues op 21-09-2012 16:21 ]
Maandag/Dinsdag laatste update omtrent #DHD2OneX ... Als jullie tenminste niet massaal een HTC Windows Phone 8X willen.
Die Mark snapt het echt niet... Android is het probleem niet, HTC is het probleem....Als jullie tenminste niet massaal een HTC Windows Phone 8X willen.
Ergo: We willen geen HTC met een ander OS. Velen van ons neigen wel naar een andere fabrikant met hetzelfde OS.
Blaat het niet dan schaadt het niet...
Reflex Discoshow - Het beste wat je bruiloft kan overkomen
op-voorraad.nl - Realtime voorraad updates voor de Playstation 5!
Welke versie is de laatste, en waar kan ik em ergens vinden ?
Lizard in "[HTC Desire HD] - Deel 4"Speedy_Gonzalez schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 18:24:
Ik ben opzoek naar de laatste versie orginele software voor de desire hd.
Welke versie is de laatste, en waar kan ik em ergens vinden ?
Had em net gevonden, ben em aan downloaden.
Bedankt
YouTube: Anti Japanese protests in GuangzhouCeejay schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 10:48:
[...]
Nou ik wil in ieder geval zelf graag de mogelijkheid hebben om the filmen. Je hebt toch vaak geen camera bij net als die UFO langs vliegt, of die vuurtornado.
Wat ik heb gelezen is dat mensen problemen hadden met geluid/mic tijdens het bellen, slecht verstaanbaar aan de andere kant en zo.
Jellybean r7 default camera app. Die crasht dus nog wel als die een gezicht ziet, wat vrij irritant is als je tussen 10000 mensen loopt
There is no place like 127.0.0.1
Een lukrake vergelijking van een van mijn recente JB ROM 720 recordings en een gevonden GB ROM 720p recording:
1. mijn 720p (rond 18:00, al wat minder licht)
2. GB ROM 720p
Het lijkt er op dat beide filmpjes te wensen over laten qua beeldkwaliteit
Valt wel mee.Wekkel schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 22:34:
De camera werkt al een tijdje met JellyTime, maar 720p is een beetje schokkerig terwijl ik veel instabiliteit ervaar. Is dat onder GB ROMS echt beter?
Een lukrake vergelijking van een van mijn recente JB ROM 720 recordings en een gevonden GB ROM 720p recording:
1. mijn 720p (rond 18:00, al wat minder licht)
2. GB ROM 720p
Het lijkt er op dat beide filmpjes te wensen over laten qua beeldkwaliteit
Bij het filmpje van de GB ROM:
Just to not to confuse anyone this is a HD video from the original desire, not the Desire HD
Deze geeft aan: android versie 2.2, Softwarenummer 1.32.405.6
Is dit de laatste versie ?
Ik krijg namelijk geen nieuwere versie aangeboden als ik controleer op software updates in de gsm.
Ja, dan zegtie dat er geen nieuwere versies zijn en dat mijn gsm de nieuwste heeft.TommieW schreef op zaterdag 22 september 2012 @ 14:27:
Heb je bij software info al op "Controleer op updates" geklikt?
Ik heb wel nog geen internet ingesteld, wel internet via wifi, zal dat het zijn ?
Edit: Niet dus, er word geen nieuwere versie aangeboden, heb ik weer
[ Voor 9% gewijzigd door Speedy_Gonzalez op 22-09-2012 14:41 ]
Het toestel is orgineel wel vodafone branded geweest geloof ik.Dadona schreef op zaterdag 22 september 2012 @ 15:12:
Het enige waar ik het eventueel zou zoeken is dat je misschien, op de één of andere manier, een branded telefoon hebt. Denk aan Vodafone die een eigen versie pusht. Maar goed of en hoe dat nu tegenwoordig zit weet ik niet.
De firmware die er nu inzit is wel orgineel, maar ik zie geen vodafone logo's
Dus ik moet op zoek naar een vodafone firmware ?
Inderdaad, dat werkte wel.ik222 schreef op zaterdag 22 september 2012 @ 15:53:
Nee ik denk dat je nu alsnog de 3.12.405.1 RUU moet flashen.
Is het toestel nu weer helemaal in orginele staat ?
Uhhh waar zie je dat ergens ?TommieW schreef op zaterdag 22 september 2012 @ 16:36:
Staat er in de bootloader S-ON?
Edit: Ah gevonden, ja in de eerste regel staat ACE PVT SHIP S-OFF RL
Kan dat ook nog ongedaan gemaakt worden ?
[ Voor 24% gewijzigd door Speedy_Gonzalez op 22-09-2012 17:32 ]
Verwijderd
Zal mij benieuwen morgen. Als ik teveel moet bijbetalen, dan hou ik gewoon mijn DHD. Die draait perfect op Jellybean. (JellyTime R10)Speedy_Gonzalez schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 16:19:
Mark Moons via twitter:
Maandag/Dinsdag laatste update omtrent #DHD2OneX ... Als jullie tenminste niet massaal een HTC Windows Phone 8X willen.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Ik kan vanaf 6 oktober een verlenging aanvragen nu heb ik dus twee opties.
Of dit wordt een mooie aanbieding en dan heb ik een one X waar ik een sim only bij aanschaf.
Of ik ga voor een verlenging en dan weet ik niet wat het gaat worden.
Ben wel een HTC fanboy dus dan moet er wel een heel mooi alternatief zijn.
(Op dit moment is de S3 dat niet voor me)
We zullen zien wat het wordt dinsdag 22:55......?
“I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.” ― Oscar Wilde
Contacten: gesyncd met je google account?superdraak345 schreef op maandag 24 september 2012 @ 14:53:
Ik ben benieuwd of er ook een mogelijkheid is om mijn contacten, smsjes, apps, savegames, foto's, muziek en instellingen over te brengen naar een nieuwe One X als die actie wat wordt...?
smsjes: APP: SMS backup & restore
apps & savegames: APP: titanium backup
foto's en muziek: Staan neem ik aan op je MIcroSD? Dan kun je die overzetten. Zo niet, dan via een pc
Science is stranger than fiction
Verwijderd
Daarnaast heeft HTC (jaja, andere merken niet) standaard een app geinstalleerd om je gegevens over te zetten vanaf een willekeurige oudere telefoon. Dit geldt alleen niet voor savegames, apps, etc.Harmani schreef op maandag 24 september 2012 @ 16:41:
[...]
Contacten: gesyncd met je google account?
smsjes: APP: SMS backup & restore
apps & savegames: APP: titanium backup
foto's en muziek: Staan neem ik aan op je MIcroSD? Dan kun je die overzetten. Zo niet, dan via een pc
De HTC overzet-app is leuk maar als het een swap is krijg je hier de kans niet voor.
En Titanium Backup vereist toch root? Met root kan je waarschijnlijk weer niet inruilen...
Verwijderd
Dat is waar, bij de inruilactie heb je niks aan de overzet-app. Dan zit er niks anders op dan de gegevens van je DHD te backuppen met het kabeltje op je computer. Je kunt dan met hetzelfde kabeltje de gegevens gewoon op je OneX zetten. Die is gewoon benaderbaar als een USB-stick.superdraak345 schreef op maandag 24 september 2012 @ 17:02:
Het probleem is dat de One X geen Micro-SD ondersteunt, dus zo simpel als even een SD-kaartje overzetten is het in ieder geval niet.
De HTC overzet-app is leuk maar als het een swap is krijg je hier de kans niet voor.
En Titanium Backup vereist toch root? Met root kan je waarschijnlijk weer niet inruilen...
Verkrijgbaarheid, levertijden, winkels en al het andere dat niet met de techniek van de telefoon zelf te maken heeft mag in het <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1426298/">HTC Desire HD levertijden- en abbonemententopic</a>.
Berichten met als inhoud informatie of discussie betreffende accessiores voor de HTC Desire HD mogen hier: <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1428745/">HTC Desire HD accessoirestopic</a>.
Vragen over Android software mogen in het <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1437620/last/">Android Market en applicatietopic (deel 10)</a> of in een van de eerdere delen.
Posten over het aanpassen van de software, door middel van custom ROMs, of daaraan gerelateerde onderwerpen, die mogen in <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1436550//">dit</a> topic.
Eventuele problemen met de meegeleverde SD-card welke zich voor lijken te doen naar de 1.72 OTA update mogen hier: <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1441488/">HTC DESIRE HD - SD Kaart onherkenbaar na OTA update (1.72)</a>.
Overige offtopic berichten kunnen zonder verder bericht worden verwijderd!