Verwijderd schreef op maandag 24 september 2012 @ 18:39:
[...]
...
Dat kan je sowieso vergeten. Een toestel van 2 jaar geleden gratis omruilen tegen het nieuwe high-end toestel omdat ze een update niet uitbrengen waar je nooit recht op hebt gehad. Lijkt me niet echt waarschijnlijk he?
LOL, ik snap je redenatie wel, maar het gaat niet om een toestel, (het kan me eerlijk gezegd niet schelen of ik nu gelijk 800 € betaal voor de beste toestel in de markt tot nu toe, en als het nog 100 euro duurder is, die geef ik ook boven op).
Het gaat om concurrentie, snap je het niet? Als een bedrijf mij de hele tijd sprookjes is aan het vertellen, dan wil ik met die bedrijf helemaal niets meer te hebben - ik hou gewoon van transparantie!
Het kan me niet schelen voor de 600 bugs die ik aan CoolBlue heb gegeven voor de DesireHD. Daar gaat het niet om, het gaat om de HTC en har beloofden!
Stel maar Apple voor (niet schreeuwen, ik weet het, wat de OS betreft vind ik ook een ramp), ze weten hun beperkingen, maar ze komen wél de beloofden na!
Als HTC de OneX niet helemaal vrij geeft in ruil met DHD (en om het goed te maken met diegenen die haar de boterham geven), vind ik (en ik hoop velen hier) géén sweet omruilactie!