Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinedia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 18-08 21:42
superdraak345 schreef op maandag 24 september 2012 @ 17:02:
[...] Met root kan je waarschijnlijk weer niet inruilen...
En waarom niet? Mijn oude HTC heb ik ook gewoon opgestuurd (geen inruil actie, maar verkocht op een gsm inkoop site) terwijl er een andere ROM opstond.

Alsof zij op jouw ROM verder gaan... als jij je oude telefoon inruilt wordt dat ding hoogstwaarschijnlijk uit elkaar gehaald en de onderdelen gerecycled. De tweedehands telefoon markt is niet zo goed dat ze al die telefoons van de inruil acties weer verkopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ezequiel
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 07-06-2015
My Backup Pro werkt gewoon goed en vereist geen root. Dat is een uitstekende manier om de bestanden over te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GentiLi
  • Registratie: November 2010
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 24 september 2012 @ 17:08:
[...]
...
Dan zit er niks anders op dan de gegevens van je DHD te backuppen met het kabeltje op je computer. Je kunt dan met hetzelfde kabeltje de gegevens gewoon op je OneX zetten. Die is gewoon benaderbaar als een USB-stick.
En hoe doe je dat dan (ik bedoel games en etc.)? Dit is me eerlijk gezegd nog een raadsel.

En wat de root betreft, als ie geen probleem is voor de ruil actie, maar men toch beslist om de OneX origineel de houden (voor nu) , wat dan?

Het is gewoon te kort door de bocht schieten. HTC móet gewoon aan de upgrade werken (ICS) zoals bij de gewone Desire het geval was - eventueel een via de PC upgrade - en laat de FaceBook en Twitter aan de kant (ik wil ze niet eens, sterker nog, ik haat ze) en als men die toch nodig heeft kan ie via de Play Store krijgen.

Of ik zou gewoon alles offeren voor een ruil actie - DesireHD voor een OneX. Geen geld en geen gedoe. PUNT.

Ik was eigenlijk al lang naar Apple gegaan, als het mogelijk was om op een iPhone5 de b.v. JellyBean te installeren.

[ Voor 3% gewijzigd door GentiLi op 24-09-2012 18:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GentiLi schreef op maandag 24 september 2012 @ 18:18:
[...]

En hoe doe je dat dan (ik bedoel games en etc.)? Dit is me eerlijk gezegd nog een raadsel.
Dat zal per spel verschillen, ik kan me voorstellen dat als je alle mappen gerelateerd aan het spel kopieert en op je One X op de juiste plaats plakt, het spel gewoon werkt.
GentiLi schreef op maandag 24 september 2012 @ 18:18:
[...]
Of ik zou gewoon alles offeren voor een ruil actie - DesireHD voor een OneX. Geen geld en geen gedoe. PUNT.
Dat kan je sowieso vergeten. Een toestel van 2 jaar geleden gratis omruilen tegen het nieuwe high-end toestel omdat ze een update niet uitbrengen waar je nooit recht op hebt gehad. Lijkt me niet echt waarschijnlijk he?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GentiLi
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 24 september 2012 @ 18:39:
[...]
...
Dat kan je sowieso vergeten. Een toestel van 2 jaar geleden gratis omruilen tegen het nieuwe high-end toestel omdat ze een update niet uitbrengen waar je nooit recht op hebt gehad. Lijkt me niet echt waarschijnlijk he?
LOL, ik snap je redenatie wel, maar het gaat niet om een toestel, (het kan me eerlijk gezegd niet schelen of ik nu gelijk 800 € betaal voor de beste toestel in de markt tot nu toe, en als het nog 100 euro duurder is, die geef ik ook boven op).

Het gaat om concurrentie, snap je het niet? Als een bedrijf mij de hele tijd sprookjes is aan het vertellen, dan wil ik met die bedrijf helemaal niets meer te hebben - ik hou gewoon van transparantie!

Het kan me niet schelen voor de 600 bugs die ik aan CoolBlue heb gegeven voor de DesireHD. Daar gaat het niet om, het gaat om de HTC en har beloofden!

Stel maar Apple voor (niet schreeuwen, ik weet het, wat de OS betreft vind ik ook een ramp), ze weten hun beperkingen, maar ze komen wél de beloofden na!

Als HTC de OneX niet helemaal vrij geeft in ruil met DHD (en om het goed te maken met diegenen die haar de boterham geven), vind ik (en ik hoop velen hier) géén sweet omruilactie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 16-09 14:09
GentiLi schreef op maandag 24 september 2012 @ 20:03:
[...]

LOL, ik snap je redenatie wel, maar het gaat niet om een toestel, (het kan me eerlijk gezegd niet schelen of ik nu gelijk 800 € betaal voor de beste toestel in de markt tot nu toe, en als het nog 100 euro duurder is, die geef ik ook boven op).

Het gaat om concurrentie, snap je het niet? Als een bedrijf mij de hele tijd sprookjes is aan het vertellen, dan wil ik met die bedrijf helemaal niets meer te hebben - ik hou gewoon van transparantie!

Het kan me niet schelen voor de 600 bugs die ik aan CoolBlue heb gegeven voor de DesireHD. Daar gaat het niet om, het gaat om de HTC en har beloofden!

Stel maar Apple voor (niet schreeuwen, ik weet het, wat de OS betreft vind ik ook een ramp), ze weten hun beperkingen, maar ze komen wél de beloofden na!

Als HTC de OneX niet helemaal vrij geeft in ruil met DHD (en om het goed te maken met diegenen die haar de boterham geven), vind ik (en ik hoop velen hier) géén sweet omruilactie!
Die 800 euro kun je misschien beter besteden aan een cursus Nederlands :X ;(

Maar een DHD omruilen tegen een One X gaat nooit gebeuren natuurlijk, al zou ik er niks op tegen hebben.
Maar ik ben het volkomen met je eens over de beloftes die HTC steeds niet nakomt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08-2024

Wekkel

De downloadkoning

yannickie111 schreef op maandag 24 september 2012 @ 20:14:
[...]

Maar een DHD omruilen tegen een One X gaat nooit gebeuren natuurlijk, al zou ik er niks op tegen hebben.
Maar ik ben het volkomen met je eens over de beloftes die HTC steeds niet nakomt!
Er is netjes gevraagd om de broncode zodat Devx tenminste de camera goed aan de praat kunnen krijgen onder ICS (en nu JB). Zelfs dat kan er niet af. Dan resteert er maar een ding: stemmen met je voeten 8)

Dat wil zeggen: vasthouden aan de oude vertrouwde Desire HD totdat er een phone komt die weer het verschil maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
Wekkel schreef op maandag 24 september 2012 @ 20:54:
[...]
Er is netjes gevraagd om de broncode zodat Devx tenminste de camera goed aan de praat kunnen krijgen onder ICS (en nu JB). Zelfs dat kan er niet af. Dan resteert er maar een ding: stemmen met je voeten 8)

Dat wil zeggen: vasthouden aan de oude vertrouwde Desire HD totdat er een phone komt die weer het verschil maakt.
Ben ik het helemaal mee eens.
Mijn abonnement loopt af in april, duurt dus nog even. Als er dan nog geen "betere" telefoon is dan de SIII/One X, met interessant abo, dan houd ik mijn DHD nog even. Voldoet nog meer dan goed.

Of HTC moet met een echt goede actie komen, of ik moet vandaag die One X gaan winnen bij de actie van coolblue en tweakers :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superdraak345
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
Nou jongens morgen zullen we hopelijk eindelijk weten of de actie werkelijk 'sweet' is! Als Mark Moons hte tenminste niet weer uitstelt :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
superdraak345 schreef op maandag 24 september 2012 @ 21:27:
Nou jongens morgen zullen we hopelijk eindelijk weten of de actie werkelijk 'sweet' is! Als Mark Moons hte tenminste niet weer uitstelt :/
Zal waarschijnlijk wel weer woensdag worden.
Zeker aangezien ze zichzelf al de datum dinsdag/woensdag gegeven hebben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superdraak345
  • Niet online
Mark Moons ‏@markmoons

Maandag/Dinsdag laatste update omtrent #DHD2OneX ... Als jullie tenminste niet massaal een HTC Windows Phone 8X willen.
Hij zegt maandag of dinsdag...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GentiLi
  • Niet online
yannickie111 schreef op maandag 24 september 2012 @ 20:14:
[...]

Heel knap van je! Thaks... Je zou best een paar talen vloeiend spreken denk ik. Echt, heel knap van je... O-)

Wat mij betreft, ik doe mijn best. Ik ben maar 4 jaar bezig met het Nederlands, dus ik hoop dat het zal wel wat woorden. :+

Vriendelijk however!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
Ah, foutje.
Dan zal het inderdaad morgen zijn.... of helemaal niet....
GentiLi schreef op maandag 24 september 2012 @ 21:53:
[...]

Heel knap van je! Thaks... Je zou best een paar talen vloeiend spreken denk ik. Echt, heel knap van je... O-)

Wat mij betreft, ik doe mijn best. Ik ben maar 4 jaar bezig met het Nederlands, dus ik hoop dat het zal wel wat woorden. :+
4 jaar pas? :o Dan neem ik mijn opmerking terug :)F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BounceCloud
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 20:20
Let wel op dat het een update is; hij kan morgen net zo goed mededelen dat er nog geen overeenstemming is bereikt en dat de volgende update op [vul in] plaatsvindt. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BounceCloud schreef op maandag 24 september 2012 @ 23:14:
Let wel op dat het een update is; hij kan morgen net zo goed mededelen dat er nog geen overeenstemming is bereikt en dat de volgende update op [vul in] plaatsvindt. :P
Nee hij geeft aan dat het z'n "laatste update omtrent #DHD2OneX" zal zijn. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ceejay
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-02-2023
Ja Mark Moons heeft andere dingen aan zijn hoofd, net een andere funktie gekregen schijnt. Ja ik moet zijn twitshit volgen anders mis ik de aanbieding.

Die man kan me werkelijk gestolen worden onderhand. Mooiste komt nog: "sorry overleg weer mislukt" zal er dalijk wel staan.

Begrijpt zon figuur niet dat dit soort aan het lijntje houderij een hoop HTC fans van het merk afkeert??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
Ceejay schreef op maandag 24 september 2012 @ 23:44:
Ja Mark Moons heeft andere dingen aan zijn hoofd, net een andere funktie gekregen schijnt. Ja ik moet zijn twitshit volgen anders mis ik de aanbieding.

Die man kan me werkelijk gestolen worden onderhand. Mooiste komt nog: "sorry overleg weer mislukt" zal er dalijk wel staan.

Begrijpt zon figuur niet dat dit soort aan het lijntje houderij een hoop HTC fans van het merk afkeert??
Eens.
Andere functie? Koffiemachine-bediener?

Maar inderdaad, na de actie wordt @markmoons weer mooi ontvolgd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BounceCloud
Hij mag vanaf vandaag naast over de Benelux ook de scepter zwaaien over de Mediterrane. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ceejay
yannickie111 schreef op maandag 24 september 2012 @ 23:52:
[...]

Eens.
Andere functie? Koffiemachine-bediener?

Maar inderdaad, na de actie wordt @markmoons weer mooi ontvolgd :)
Ja, net als @HTC ben ik bang. Tis dat mijn DHD eigenlijk nog prima voldoet, mijn volgende telefoon wordt toch de Galaxy S VIII over 5 jaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 16-09 13:55
Ben benieuwd of er nou vandaag nog is wat bekend wordt over de actie.
Mijn DHD heeft af en toe wat vage software problemen (zelf gaan bellen/muziek afspelen als ik oordopjes erin doe) en ben dat onderhand wel een keer zat, toe aan vernieuwing! (originele software)

Mooie actie met de One X zou leuk zijn, anders toch maar de One S..

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

schaapiej schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 11:03:
Ben benieuwd of er nou vandaag nog is wat bekend wordt over de actie.
Mijn DHD heeft af en toe wat vage software problemen (zelf gaan bellen/muziek afspelen als ik oordopjes erin doe) en ben dat onderhand wel een keer zat, toe aan vernieuwing! (originele software)

Mooie actie met de One X zou leuk zijn, anders toch maar de One S..
Dat doet die van mij ook, komt denk ik door vuil in de koptelefoon ingang. Plug past er op een of andere manier niet helemaal meer in en daardoor denk hij dat ik een koptelefoon met mircofoonfunctie (zie pictogram bovenin). Als ik dan aan de plug draai gaat ie bellen. T lastige is dat je het vuil er moeilijk uit krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivali
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 14:34
Verwijderd schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 11:07:
[...]

Dat doet die van mij ook, komt denk ik door vuil in de koptelefoon ingang. Plug past er op een of andere manier niet helemaal meer in en daardoor denk hij dat ik een koptelefoon met mircofoonfunctie (zie pictogram bovenin). Als ik dan aan de plug draai gaat ie bellen. T lastige is dat je het vuil er moeilijk uit krijgt.
Ligt inderdaad aan het vuil, ik ga er wel eens met een tandestoker in pulleke, en er komt dan een berg aan elkaar gedrukt stof uit. Daarna is het gefixt.

Zelfde geld voor micro usb aansluiting, als deze wat krom is of vol stof dan denkt de htc dat hij in carkit modus zit, erg irritant. (Continu navigatie opstarten, om gps vragen, bellen gaat automatisch over speaker)

Mijn vorige htc, touch diamond. Die had dit probleem ook met zijn oordopjes, die ging automatisch mensen bellen enz. Ik denk dat ik geen htc meer hoef. Ben het ook een beetje zat. Gelukkig is de Xiaomi Two een leuk alternatief

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dadona
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 20:58
Installeer 'Headset Blocker' (en activeer :P) en je hebt daar geen last meer van.

[ Voor 11% gewijzigd door Dadona op 25-09-2012 11:40 ]

De CSL/OT kroeg !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bobslee
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 15-09 16:17
Ik heb nog geen last gehad van vuil in de koptelefoon ingang of usb poort. Wel heb ik vuil onder mijn volumeknoppen gehad waardoor mijn telefoon niet meer wilde opstarten toen ik hem een keer had uitgezet. Na wat zoeken kwam ik er achter wat het probleem kon zijn en heb ik de volumeknoppen eraf gesloopt. Die zaten vol met vuil, na schoonmaken knoppen weer terug gezet en alles werkt weer prima. Alleen ben ik dat plakbandje die de knoppen vasthoudt aan de buitenkant van mn telefoon wel zat dus kom maar op met die inruil actie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy_Gonzalez
  • Laatst online: 22:16

Speedy_Gonzalez

Aaribaaaaaa

Ik heb het donkerbruin vermoeden dat het wederom niks word met de actie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 16-09 13:55
Speedy_Gonzalez schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 16:20:
Hier hetzelfde gevoel.. iedereen een beetje lekker maken dan met niks komen :/

@hierboven, ik ga is kijken of er bij mij (veel) vuil in de aansluiting zit!

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Speedy_Gonzalez schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 16:20:
Nou ik vind het wel heel erg triest dat het waarschijnlijk een berichtje wordt om 23:40 vanavond.. Ik verwacht eigenlijk wel een acceptabele deal. Als ze zich er nu van af maken met een lullige aanbieding slaan ze voor de high-end toestellenkopers een modderfiguur..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BounceCloud
Ik herhaal wat ik al gezegd heb; zoals ik het lees, geeft hij gewoon een update van de stand van zaken. Dat kan dus best betekenen dat hij vanavond meldt dat er met de partner nog geen overeenstemming is bereikt.
Hij heeft immers niet geschreven dat de actie maandag / dinsdag bekend gemaakt zou worden. Hij geeft alleen een update.

Teleurstellend is het zeker, daar ben ik het roerend mee eens. Wat mij betreft wel een afgang voor HTC, maar niet gek van een groot bedrijf; woord=woord is daar vaak vreemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ezequiel
Ik had wel snel nieuws verwacht. HTC wil het marktaandeel van de One X toch versterken en dit was een perfecte actie. Als ze dan komen met 75 euro inruilwaarde, is het natuurlijk belachelijk. Dan kan ik beter mijn Desire HD op MP zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Subz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
De afgelopen week ook de Vodafone dame aan de telefoon gehad. Ik denk echter dat ik nog maar even wacht met een andere telefoon. Als het goed is is er in november weer een aankondiging van Google omtrend nieuwe Nexus telefoons en ik wil toch graag Android zonder Sense of andere troep. Voor mij is het nog afwachten en mag meneer Moons zijn omruil actie houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wortel1
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 14-06 20:08
Er zijn al een paar mensen hier die spreken over de actie in de verleden tijd.
Echter het is nog steeds dinsdag en ik verwacht toch echt wel een redelijke aanbieding (lees; sweet)
Voor 23:59 verwacht ik wel een twitter berichtje van Dhr Moons.
Hopelijk dusdanig sweet dat ik het ga overwegen.

“I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.” ― Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soullancer
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 21:05
wortel1 schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 19:05:
Er zijn al een paar mensen hier die spreken over de actie in de verleden tijd.
Echter het is nog steeds dinsdag en ik verwacht toch echt wel een redelijke aanbieding (lees; sweet)
Voor 23:59 verwacht ik wel een twitter berichtje van Dhr Moons.
Hopelijk dusdanig sweet dat ik het ga overwegen.
:F |:( ........ maandag of dinsdag, en dan moet het aankomen op dinsdag 23:59?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MorgothG
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 05-04 13:48

MorgothG

deftones

De deal zal wel sweet zijn als het zoveel moeite kost voor Mr. HTC. Dus ik heb nog een beetje vertrouwen in me.

Ford narrowed his eyes. "This is what you call sarcasm, isn't it?"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superdraak345
  • Niet online
Wat een kneuzen bij HTC. Ze behandelen ons DHD-klanten als stuiterballen en komen op elke afspraak weer terug. Beloof dan niets. Ik voorspel trouwens nu al het volgende drama: waarschijnlijk krijgt de Sensation ook geen Jelly Bean...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megupe
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 23:08
superdraak345 schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 22:54:
Wat een kneuzen bij HTC. Ze behandelen ons DHD-klanten als stuiterballen en komen op elke afspraak weer terug. Beloof dan niets. Ik voorspel trouwens nu al het volgende drama: waarschijnlijk krijgt de Sensation ook geen Jelly Bean...
Dikke kans dat ze met JB ook geen goede gebruikerservaring op de One X kunnen geven...

• T homass
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 12-07 23:07
Nou het is 23:59, ik denk niet dat HTC blij is met deze fratsen. Het is dat Mark Moons net een promotie heeft gekregen.

• yannickie111
En zoals verwacht.... Alweer een belofte niet nagekomen.
Lekker bezig htc en mark!....

• P-Nut
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 16-09 09:50
Elke keer mensen blij maken met een dooie mus... wat is dit nou weer... als HTC aan het eind van deze week niet met een goede acitie komt kunnen ze een dikke vinger krijgen. Ik stap dan over en iedereen die mij vraagt welke telefoon ze moeten kopen raad ik hen alle HTC af.

• wortel1
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 14-06 20:08
Als je het niet waar kan maken twitter dan niks.
Erg slechte beurt van HTC benelux in de persoon van Dhr. Moons.
In mijn beleving is consumenten vertrouwen erg belangrijk.
En dit geeft niet veel vertrouwen.
Beloof niets of kom je belofte na maar een oorverdovende radio stilte is zwaar onder de maat.

“I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.” ― Oscar Wilde

• hansvk
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 22:46
Mark Moons heeft zich snel aangepast aan zijn nieuwe functie, mañana mañana
Slechte zaak om je beloftes niet na te komen. Een tweetje over de stand van zaken had veel ergernis bij DHD bezitters voorkomen.

PV 3520Wp - WP Itho Amber 95 - WPB Atlantic Explorer V4 200L - gasloos sinds aug 2023

• DyingAngel
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 29-07 21:43
En weer niks gehoord van de beste meneer Moons. Ach, mijn DHD doet et nog prima, en halverwege november mag ik een nieuwe telefoon uitzoeken. Dan maar naar de galaxy note II

• Sinedia
Inderdaad... heel erg jammer dit. Het doet het vertrouwen in HTC niet veel goed.

Het was jammer dat HTC geen ICS (of JellyBean) op de DHD ging plaatsen, maar daarmee was het wel klaar... nu hebben ze een horde ontevreden klanten die er gewoon serieus over denken om maar geen HTC meer te kopen.

Ik snap ook niet waarom hij niet even de moeite neemt om wat te laten merken... een 'sorry, vandaag gaat het niet worden' had al genoeg geweest. Radiostilte is gewoon erg stom.

Hij moet nu wel met iets HEEL goeds komen... en snel ook! (het is al bijna 3 oktober).

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Zou er weer een actie komen?
Er loopt toch al een actie via Belcompany?

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

• MorgothG
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 05-04 13:48

MorgothG

deftones

Hier ook teleurstelling. Ik ga er niet eens meer over twitteren. Misschien komt hij nog met een goede deal out of the blue. Maar ik twijfelde al tussen de S3 en de OneX. Als de OneX via een sweet deal kan dan graag. Maar de verwisselbare batterij en dat draadloos laden spreekt me wel aan. Als dit niks wordt zie ik mezelf naar Samsung stappen. Zonder die Samsung schil natuurlijk want dat vind ik persoonlijk dan weer niks :)

Ford narrowed his eyes. "This is what you call sarcasm, isn't it?"

• Elwood Blues
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 31-08 21:19

Elwood Blues

87167191

Sinedia schreef op woensdag 26 september 2012 @ 08:59:
Inderdaad... heel erg jammer dit. Het doet het vertrouwen in HTC niet veel goed.

Het was jammer dat HTC geen ICS (of JellyBean) op de DHD ging plaatsen, maar daarmee was het wel klaar... nu hebben ze een horde ontevreden klanten die er gewoon serieus over denken om maar geen HTC meer te kopen.

Ik snap ook niet waarom hij niet even de moeite neemt om wat te laten merken... een 'sorry, vandaag gaat het niet worden' had al genoeg geweest. Radiostilte is gewoon erg stom.

Hij moet nu wel met iets HEEL goeds komen... en snel ook! (het is al bijna 3 oktober).
Inderdaad, geen inruilactie had ik ook begrepen. Maar nu doe je allerlei beloftes die je vervolgens niet nakomt, heel erg slordig met averechts effect. Klanten aan het lijntje houden bevalt me niks, en ik laat me al helemaal geen Windows Phone aankletsen. Nee ik heb het gehad met HTC, die OneX hoef ik niet meer, principiële kwestie.

• Ceejay
Uit een interview met de heer Moons
Moons: "Ik ben zelf begonnen te Twitteren over de update voor de HTC Legend naar Android 2.2 Froyo. Ik ben iemand die van de afspraken is. Daarom blijf ik mensen op de hoogte houden van de ontwikkelingen, ook nu er wat vertraging is. Ik zie ook wel dat sommige twitteraars erg boos zijn. Mijn tweets over Froyo waren een experiment. Door sommige reacties wordt het erg aantrekkelijk om in de toekomst van tevoren niets meer te zeggen over op handen zijnde updates. We worden uiteindelijk gewaardeerd om wat we doen, niet om wat we zeggen"
Ik proef hieruit dat dhr Moons een beetje gepikeerd is dat hij wordt afgerekend op zijn uitspraken en beloftes terwijl hij alleen maar leuk en interessant wil doen. Ben toch blij dat hij iemand van de afspraken is (...)

Heeft overduidelijk niets geleerd in de tussentijd.

Hij heeft mij in ieder geval een grote schop onder mijn kont gegeven richting concurrentie met zijn "actie".

Bron: http://www.nieuwemobiel.n...oons-van-HTC-Benelux.html

• anandus
  • Niet online
Maar wat is het probleem nou, of heb ik iets gemist?
Hij zei dat er een actie zou komen, deze actie is er gekomen (bij Belcompany), dan klopt het toch allemaal?
Dat de actie sommigen niet bevalt vanwege een lage inruilwaarde, tja, maar hij heeft niet gelogen ofzo.

• echthard
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 01-09 13:39
anandus schreef op woensdag 26 september 2012 @ 11:39:
Hij zei dat er een actie zou komen, deze actie is er gekomen (bij Belcompany), dan klopt het toch allemaal?
Dat de actie sommigen niet bevalt vanwege een lage inruilwaarde, tja, maar hij heeft niet gelogen ofzo.
Die actie van de Belcompany is een standaard actie die er ook geweest zou zijn zonder invloed van HTC. De actie zou sweet zijn, dat is hij niet. Dus in het geval dat jouw genoemde actie toch van HTC zou zijn, heeft hij gelogen.

Jouw beredenering klopt dus van twee kanten niet.

• yannickie111
Wat een actie. 85 euro krijgen voor je DHD...
Als je hem inlevert bij zo'n website om er geld voor te krijgen krijg je er zelfs 88 euro voor... :O

• Sinedia
Ceejay schreef op woensdag 26 september 2012 @ 11:37:
[...]
Ik proef hieruit dat dhr Moons een beetje gepikeerd is dat hij wordt afgerekend op zijn uitspraken en beloftes terwijl hij alleen maar leuk en interessant wil doen. Ben toch blij dat hij iemand van de afspraken is (...)
[...]
Je weet dat dit een interview van bijna 2 jaar oud is he?
Dat hij toen gepikeerd was zegt niets over nu en over deze actie. Het enige wat het ons zegt is dat hij de afgelopen twee jaar geen steek veranderd lijkt te zijn...
Dit is duidelijk niet de actie waar hij het over had... De actie waar hij het namelijk over heeft begint op 3 oktober. De actie waar jij naar refereert is al gaande. Daarnaast is de actie van BelCompany, zoals anderen al hebben vermeld, een van de vele inruilacties die ze hebben en is gewoon een standaard actie. Je kan daar zoveel telefoons inruilen. De DHD is er gewoon een van.

• Ceejay
dubbelpost

[ Voor 97% gewijzigd door Ceejay op 26-09-2012 11:59 ]

• Ceejay
Sinedia schreef op woensdag 26 september 2012 @ 11:49:

[...]
Je weet dat dit een interview van bijna 2 jaar oud is he?
Dat hij toen gepikeerd was zegt niets over nu en over deze actie. Het enige wat het ons zegt is dat hij de afgelopen twee jaar geen steek veranderd lijkt te zijn...
Yup, en das ook precies waar ik op doel. Daarom schrijf ik ook dat hij in de tussentijd niets heeft bijgeleerd.

Ik in zijn plaats zou dubbel voorzichtig zijn geworden met het doen van beloften die je niet waar kunt maken omdat je dus ziet dat je daarmee klanten wegjaagt.
Het enige dat ie hoeft te zeggen is "We gaan proberen om [vul 1 van zijn tweets in]" , of pas iets te tweeten nadat de actie is uitonderhandeld.

• anandus
  • Niet online
Sinedia schreef op woensdag 26 september 2012 @ 11:49:
[...]
Dit is duidelijk niet de actie waar hij het over had... De actie waar hij het namelijk over heeft begint op 3 oktober. De actie waar jij naar refereert is al gaande. Daarnaast is de actie van BelCompany, zoals anderen al hebben vermeld, een van de vele inruilacties die ze hebben en is gewoon een standaard actie. Je kan daar zoveel telefoons inruilen. De DHD is er gewoon een van.
Ah, okee, dat wist ik niet :)

• yannickie111
Beetje laat, maar vers van de pers:

https://twitter.com/markmoons/statuses/250928353341739008
Mark Moons‏@markmoons

Update #DHD2OneX actie – spec.deal: HTC One X 16GB vanaf EUR 349,- (zndr abo) bij inruil goede Desire HD. Vanaf 3 Okt, excl bij BelCompanyNL
En: https://twitter.com/markmoons/statuses/250928454806155264
Exacte voorwaarden (kleine lettertjes) beschikbaar via (winkels) BelCompanyNL vanaf volgende week. #DHD2OneX
Ook: https://twitter.com/markmoons/statuses/250928575212056576
Wil je met abo (verlenging) voor nog betere deal? Vanaf 3 Oktober kun je terecht bij BelCompany(NL). #DHD2OneX. Actie loopt tot 13 Oktober
En als afsluiter: ...en niet nu massaal deze week nog Belcompany(NL) stalken ;-) #DHD2OneX
...en niet nu massaal deze week nog Belcompany(NL) stalken ;-) #DHD2OneX
Waar ik het dan weer niet mee eens ben, de laatste tweet van zijn lijstje:
http://twitter.com/markmoons/statuses/250928833757327360
Ik vind dat we massaal @BelCompany (NL) #applaus moeten geven voor hun medewerking aan deze deal! #BCapplaus :-D
Zo sweet vind ik 349 euro niet....
Een losse one X, met 32 GB opslag (er bestaan toch helemaal geen one X'en met 16 GB?) kost op het moment 464 euro, los.
Je krijgt dus ongeveer 120 euro korting, zozo.... Een goede DHD levert op marktplaats op via V&A nog 150-200 euro op.

Erg sweet deze deal :O voor HTC

[ Voor 54% gewijzigd door yannickie111 op 26-09-2012 14:08 ]

• Speedy_Gonzalez

Speedy_Gonzalez

Aaribaaaaaa

Zojuist via Twitter:

Update #DHD2OneX actie – spec.deal: HTC One X 16GB vanaf EUR 349,- (zndr abo) bij inruil goede Desire HD. Vanaf 3 Okt, excl bij BelCompanyNL

Ligt het aan mij, of vind ik de actie niet zo sweet. (eerder bitter)

[ Voor 17% gewijzigd door Speedy_Gonzalez op 26-09-2012 14:05 ]

• superdraak345
  • Niet online
350 euro?! Dat noemt hij "sweet"? *knip*

Sorry dat ik me laat gaan, maar dat hij ons hiervoor aan het lijntje heeft gehouden.... ongelovelijk. Kan je net zo goed je DHD verkopen.
En dan ook nog eens de 16GB versie! Dan zou ik uitkomen op minder geheugen, want er gaat geen SD-kaart in!

* deze bewoording is helemaal niet nodig

[ Voor 34% gewijzigd door Bullet NL op 26-09-2012 16:44 ]

• Razer
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:14
HAHAHAHAHAHA!

350 euro bijbetalen, wat een aanfluiting!!!!

• Razer
DHD verkopen, via pricewatch voor 450 nieuwe op kop tikken ben je beter uit :)

• Speedy_Gonzalez

Speedy_Gonzalez

Aaribaaaaaa

Razer schreef op woensdag 26 september 2012 @ 14:08:
DHD verkopen, via pricewatch voor 450 nieuwe op kop tikken ben je beter uit :)
Wat zou een goede vraagprijs zijn ?

Verwijderd

Zeer slechte deel, in de PW is de One X te koop vanaf €470,- Via inleverpunten is de DHD in te ruilen voor rond de €100,- (en dan heb ik het nog geen eens over als je de DHD verkoopt aan iemand anders)...Dan kom ik uit op een "spectaculaire" korting van een paar tientjes :(

• yannickie111
Speedy_Gonzalez schreef op woensdag 26 september 2012 @ 14:09:
[...]

Wat zou een goede vraagprijs zijn ?
150 euro.
Als hij nog in goede staat is dan kun je dit zeker verhogen naar 200 euro.

Dit is echt belachelijk van HTC. Dat heb ik ze ook ff laten weten via twitter :)
https://twitter.com/yannickie111/statuses/250930103008239616

• Priet
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20:30

Priet

To boldly do what no one has..

Bye bye HTC ;w Welkom Sony Xperia T :)

"If you see a light at the end of a wormhole, it's probably a photon torpedo!"

• Jk_W
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online

Jk_W

I Think...

Ik heb de #dhd2oneX actie vanaf het begin gevolgd en moet zeggen dat ik aardig teleurgesteld ben. Het is niet dat ik nu gelijk uit principe naar een andere fabrikant over stap, maar HTC (of Mark Moons) heeft mij hier wel een beetje aan het lijntje gehouden.

• Elwood Blues
  • Laatst online: 31-08 21:19

Elwood Blues

87167191

/unfollow @markmoons
/unfollow @HTC_NL
/uncustomer HTC

• Baumans
  • Laatst online: 16-09 19:33
Kan iemand mij uitleggen welk gedeelte van de omruil actie Sweet is???

• contrast
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online
Baumans schreef op woensdag 26 september 2012 @ 14:20:
De winst die BelCompany maakt :+

• echthard
Ik houd mn DHD gewoon en wacht op de nieuwe Nexus telefoon(s).

ICS draait als een zonnetje, dus geen reden om op korte termijn een andere aan te schaffen.

• Baumans
contrast schreef op woensdag 26 september 2012 @ 14:21:
[...]

De winst die BelCompany maakt :+
Dat zal het wel zijn...

Mijn volgende telefoon gaat nu waarschijnlijk GEEN HTC meer worden.

• Andre21
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 11-03 23:32

Andre21

Inmiddels 39....

Dit had ik aanzien komen. Sterker nog.. ik dacht altijd: 'let op het wordt iets van 350,- bijlappen"
En inderdaad.. Wat een sukkels zeg..

Maargoed ik hoor sinds gister al niet meer in dit forum thuis. Heb sinds gister een Galaxy Nexus..

Dag HTC...

Blender....

• superdraak345
  • Niet online
Ze hadden Coolblue ofzo moeten benaderen... niet BelCompany!!!

• BeQuietAndDrive
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23:39

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Bij Coolblue kost 'ie ook > 500 euro.
Baumans schreef op woensdag 26 september 2012 @ 14:20:
Bij Belcompany kost de One X normaal 549 dus je krijgt in die zin 200 euro korting.

[ Voor 7% gewijzigd door BeQuietAndDrive op 26-09-2012 14:29 ]

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org

• echthard
Hier vindt iemand het wel een goeie deal: http://www.allaboutphones...tie-desire-hd-bekend.html

• yannickie111
superdraak345 schreef op woensdag 26 september 2012 @ 14:26:
Ze hadden Coolblue ofzo moeten benaderen... niet BelCompany!!!
Ze hadden gewoon de update naar ICS door moeten laten gaan. (Uiteraard met vermelding dat alle data gewist wordt, i.v.m. partities.)
En als dat te veel gevraagd is: breng dan op zijn minst drivers e.d. uit, werk mee zodat de devvers op XDA aan de slag kunnen....!

• yannickie111
:O

Ik heb al een nieuwstip ingediend bij tweakers.
Wie weet staat dit binnenkort op de FP, hopelijk met een flinke negatieve bijsmaak, die HTC nu wel verdiend heeft.

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-09 22:54

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

Nou wat een 'aanbiedingen' ik blijf nog wel even bij mijn DHD met Virtuous ROM erop werkt als een zonnetje en batterij gaat langer mee dan met 2.3.6.
Waarom 350 euro lappen en je DHD inleveren als je voor 470 een OneX hebt? Ik wacht rustig op de volgende 'Google Phone'. En aangezien ik eigenlijk steeds minder doe met mijn DHD buiten wat bellen dan en steeds meer met mijn Samsung Galaxy Tab 10.1 gebruik voor internetten etc. Iemand die ik ken heeft nog die oude Nexus phone maar wel met Jelly Bean erop.

Ik kan nog niet vinden waar HTC die ICS/Android 4.0 release die ze zelf uit zouden brengen heeft gelaten? Of is die er gewoon nog niet?

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

• anandus
  • Niet online
Volgens mij is 100 á 200 euro korting toch heel schappelijk? Tweedehands zal je toch niet veel meer dan dat voor de DHD krijgen, lijkt me, als ik zo op V&A en Marktplaats kijk.
Hebben jullie niet gewoon een onrealistisch hoge verwachtingen geschapen?

• Sinedia
We worden gewoon keihard genaaid volgens mij (excuses voor mijn taalgebruik).

De 16GB versie?
Op de 32GB versie is dit al geen sweet deal, maar op de 16GB versie is dit gewoon keihard belazerd worden.

Ik zag net iemand een vraag plaatsen over die opmerking en vroeg mij af wat Mark hiermee bedoelde en of dit een verspreking is. Ik ben bang van niet http://www.htcone.nl/htc-one-x-16gb/

• hansvk
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 22:46
Willen ze die incourante modellen zo slijten? Mij niet gezien. DHD werkt nog goed dus die blijft dan voorlopig maar en zien we wel wat er de komende tijd op de markt komt.

PV 3520Wp - WP Itho Amber 95 - WPB Atlantic Explorer V4 200L - gasloos sinds aug 2023

• GentiLi
  • Niet online
reactie van Ramon van der Wal.
De DHD 3 jaar oud? Hoe kwam hij daar? Of is hij een dikke vriend van Moons en doet dat om hem te ondersteunen?
Het is puur balen met dit toestand! Volgende smartphone of een Nexus of toch een iPhone... Sorry...!

[ Voor 3% gewijzigd door GentiLi op 26-09-2012 14:41 ]

• yannickie111
Een voordeel is wel:

Ik hoeft nu niet na te denken of ik gebruik ga maken van de actie. :+ :w

• Micr0mega
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 08:07
Ik heb ook vanaf het begin @MarkMoons nauwlettend gevolgd op Twitter in de hoop op een leuke deal. Hij lijkt ons inderdaad aardig genept te hebben, met elke keer uitstel, waardoor het leek alsof hij echt hard aan het onderhandelen was. En nu dit :-(

Overigens is er in NA al langer een 16 GB model uit, die niet een nVidia Tegra quad-core bevat, maar een dual-core Qualcomm. Mogelijk brengen ze die nu ook hier uit?

Anyway, mij niet gezien. Ik heb tot nu toe de stock ROM gedraaid in afwachting op de inruilactie, dus dat wordt dit weekend even lekker inlezen over custom ROMs :)

• superdraak345
  • Niet online
GentiLi schreef op woensdag 26 september 2012 @ 14:38:
[...]

De DHD 3 jaar oud? Hoe kwam hij daar? Of is hij een dikke vriend van Moons en doet dat om hem te ondersteunen?
Het is puur balen met dit toestand! Volgende smartphone of een Nexus of toch een iPhone... Sorry...!
Ja mensen vergeten echt dat tot de GSGII de DHD niet alleen het flaggenschip van HTC, maar ook dat van Android was. Het was de beste, maar ook de duurste telefoon (op de iPhone na) van dat moment. En hij is nog geen twee jaar oud. Was pas een jaar oud toen ICS uitkwam....

• yannickie111
Micr0mega schreef op woensdag 26 september 2012 @ 14:39:
Ik heb ook vanaf het begin @MarkMoons nauwlettend gevolgd op Twitter in de hoop op een leuke deal. Hij lijkt ons inderdaad aardig genept te hebben, met elke keer uitstel, waardoor het leek alsof hij echt hard aan het onderhandelen was. En nu dit :-(

Overigens is er in NA al langer een 16 GB model uit, die niet een nVidia Tegra quad-core bevat, maar een dual-core Qualcomm. Mogelijk brengen ze die nu ook hier uit?

Anyway, mij niet gezien. Ik heb tot nu toe de stock ROM gedraaid in afwachting op de inruilactie, dus dat wordt dit weekend even lekker inlezen over custom ROMs :)
Als dat echt zo zou zijn. Dat je ook nog een halfbakken One X krijgt, in plaats van het topmodel, dan is het helemaal schandalig.
Dan kun je beter een One X kopen en je DHD inleveren bij een website, die hem alleen koopt voor de onderdelen.... 8)7

• Ezequiel
Ramon van der Wal - 20 minuten geleden

Ik vindt het een goeie actie van HTC ze hoefden het niet te doen.
En de DHD is bijna 3 jaar oud.
Natuurlijk is 349,- een hoop geld maar je krijgt er een 2x zo goeie telefoon (gloedje nieuw) voor terug!
http://www.allaboutphones...#/user/newsocialuser.html

Ehm, de Desire HD is nog geen 2 jaar oud. Deze is uitgekomen in oktober 2010... Lekker op de hoogte weer, die Ramon.

Voor een "Sweet Deal" vind ik het echt tegenvallen.

• Speedy_Gonzalez

Speedy_Gonzalez

Aaribaaaaaa

*weg* We doen hier binnen de hoofdgroep mobile niet aan

[ Voor 83% gewijzigd door Bullet NL op 26-09-2012 16:47 ]

• yannickie111
*Ook weg* zie de "mbr" hier boven.....

[ Voor 92% gewijzigd door Bullet NL op 26-09-2012 16:49 ]

• Mr.Viper
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 22:28

Mr.Viper

Tja... iets met Dodge Vipers

yannickie111 schreef op woensdag 26 september 2012 @ 14:54:
[...]

Lijkt me een prima prijs.
Wedden dat je hem binnen 1-2 weken verkocht hebt? Tenzij dat alle tweakers na deze tegenvallende actie allemaal hun DHD gaan verkopen :+ .
Reken daar maar wel op! Nu kun je er nog meer dan die €120,- korting voor krijgen.
Daarna met het geld snel een S3 halen :o

|| System Specs || 36° Oost-West 4875Wp ||

• Razer
yannickie111 schreef op woensdag 26 september 2012 @ 14:54:
[...]

Lijkt me een prima prijs.
Wedden dat je hem binnen 1-2 weken verkocht hebt? Tenzij dat alle tweakers na deze tegenvallende actie allemaal hun DHD gaan verkopen :+ .
Kun je mij vertellen waarom iemand 200 euro voor een tweede hands Desire HD zou geven? Voor dat geld heb je een Galaxy S2 tweede hands, of andere nieuwere telefoons voor hetzelfde geld.

Je kunt blij zijn als je een Desire HD van 2 jaar oud voor 130 - 150 euro verkocht krijgt.

• Largamelion
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 21:51
Iemand die beweert dat de DHD 3 jaar oud is, daar gaan we vooral rekening mee houden ...
Razer schreef op woensdag 26 september 2012 @ 15:20:
[...]Kun je mij vertellen waarom iemand 200 euro voor een tweede hands Desire HD zou geven? Voor dat geld heb je een Galaxy S2 tweede hands, of andere nieuwere telefoons voor hetzelfde geld.

Je kunt blij zijn als je een Desire HD van 2 jaar oud voor 130 - 150 euro verkocht krijgt.
Omdat niemand hier een GS2 wil :). Voor 200€ heb je (als je een HTC wil) een nieuwe Desire C en die heeft toch wel wat lagere specs dan de DHD.

Ik vind 200€ best een schappelijke prijs voor een toestel dat amper gebruikssporen vertoont. M'n DHD heeft buiten een klein beetje verfverlies rond de camera helemaal geen schade. Ik zou er zeker 200€ voor geven als ik iets zocht in die prijsklasse.

Vind het een belachelijke deal van HTC, maar had eerlijk gezegd ook niets anders verwacht. Ging 'm toch niet ruilen aangezien hij nog perfect draait met ICS erop. Binnenkort zet ik er JB op en dan zit ik nog vóór de One X op de nieuwste versie van Android.

Was serieus teleurgesteld dat de DHD geen ICS kreeg, maar ben HTC nu eigenlijk dankbaar omdat ik hierdoor de stap heb gezet om een custom rom te installeren, wat weer een pak meer mogelijkheden biedt. Gisteren nog een Desire C gekocht voor m'n vriendin, had zitten rondkijken bij andere merken, maar uiteindelijk kom ik toch altijd terug bij HTC.

Youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCCFiGVUeYs1h7RQIHZgqlSQ

• Razer
Largamelion schreef op woensdag 26 september 2012 @ 15:48:
[...]
Iemand die beweert dat de DHD 3 jaar oud is, daar gaan we vooral rekening mee houden ...

[...]
Omdat niemand hier een GS2 wil :). Voor 200€ heb je (als je een HTC wil) een nieuwe Desire C en die heeft toch wel wat lagere specs dan de DHD.

Ik vind 200€ best een schappelijke prijs voor een toestel dat amper gebruikssporen vertoont. M'n DHD heeft buiten een klein beetje verfverlies rond de camera helemaal geen schade. Ik zou er zeker 200€ voor geven als ik iets zocht in die prijsklasse.
Daar heb ik niet over, het gaat er niet om wat mensen hier willen kopen. Het gaat er om dat niemand 200 euro voor een tweede hands Desire HD van 2 jaar oud gaat neerleggen terwijl er een STUK betere telefoons voor dat geld te koop zijn, zoals een o.a. een Galaxy S2, Maar proberen jullie maar een Desire HD voor 200 te verkopen wens jullie er succes mee :X

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15-09 18:20

FeaR

In GoT we trust

Paar weken geleden gokte ik al op 300 - 350 euro bijbetalen, maar dan had ik nog wel de 32 GB-versie in het achterhoofd. Nu eens twijfelen wat ik ga doen: de 32 GB One X los kopen of toch even wachten op de One X+.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

• yannickie111
Razer schreef op woensdag 26 september 2012 @ 15:20:
[...]

Kun je mij vertellen waarom iemand 200 euro voor een tweede hands Desire HD zou geven? Voor dat geld heb je een Galaxy S2 tweede hands, of andere nieuwere telefoons voor hetzelfde geld.

Zoals hierboven al gezegd. De Desire HD is gewoon nog steeds een goede telefoon.
Nieuw kun je inderdaad de Desire C kopen, maar als ik voor dezelfde prijs een 1.5 jaar oude DHD kan kopen, die altijd goed behandeld is enzo, dan zou ik het wel weten.

Maar stefan heeft hierboven zijn HTC DHD aangeboden voor 200 euro, we zullen zien wat het wordt :)

Edit:
FeaR schreef op woensdag 26 september 2012 @ 16:02:
Paar weken geleden gokte ik al op 300 - 350 euro bijbetalen, maar dan had ik nog wel de 32 GB-versie in het achterhoofd. Nu eens twijfelen wat ik ga doen: de 32 GB One X los kopen of toch even wachten op de One X+.
Ik zou wachten op de One X+.

[ Voor 19% gewijzigd door yannickie111 op 26-09-2012 16:08 ]

• Sinedia
FeaR schreef op woensdag 26 september 2012 @ 16:02:
Ikzelf ga wachten en besluit later wel wat ik doe.

Een 16GB versie ga ik in ieder geval NIET nemen. Als deze straks los verkocht gaat worden dan kom ik goedkoper uit als ik mijn DHD zelf verkoop (voor 85 euro ofzo bij Cash4Mobile) en die zou kopen.
Maar de budget versie heeft niet alleen minder GB (waar ik wel mee kan leven), maar ook de rest van de specs schijnen minder te zijn... dus die wil ik gewoon niet eens.

• Baumans
De 16 GB versie heeft zover ik weet ook geen Quad core maar een dual core.....

• yannickie111
Baumans schreef op woensdag 26 september 2012 @ 16:24:
De 16 GB versie heeft zover ik weet ook geen Quad core maar een dual core.....
Dat wordt dan eigenlijk dus gewoon qua specs een DHD, maar met een One X naam eraan... :?

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15-09 18:20

FeaR

In GoT we trust

Sinedia schreef op woensdag 26 september 2012 @ 16:20:
[...]

Ikzelf ga wachten en besluit later wel wat ik doe.

Een 16GB versie ga ik in ieder geval NIET nemen. Als deze straks los verkocht gaat worden dan kom ik goedkoper uit als ik mijn DHD zelf verkoop (voor 85 euro ofzo bij Cash4Mobile) en die zou kopen.
Maar de budget versie heeft niet alleen minder GB (waar ik wel mee kan leven), maar ook de rest van de specs schijnen minder te zijn... dus die wil ik gewoon niet eens.
Rotte is dat HTC het merk is dat me aanstaat, met merken als Samsung heb ik gewoon geen klik. Helaas, want anders was de keuze op dit moment een heel stuk makkelijker geweest. Ik heb het een beetje gehad met HTC en dat is dan vooral door die Moons. Dat iedereen een eigen definitie van "sweet" heeft blijkt maar weer, maar geloof niet dat er iemand - met verstand van zaken - is die deze actie sweet kan noemen. En dan nog het feit dat meneer meerdere malen updates belooft en deze dan niet nakomt. Komt allemaal heel amateuristisch over.

Ben benieuwd wat die One X 16 GB voor specs heeft, want alles wat ik hier hoor maakt het eigenlijk gewoon dat je genaaid wordt als je op die actie in gaat: minder opslag en geen quadcore. Dan haal ik net zo makkelijk de One S.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

• Lizard
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16-09 12:59
yannickie111 schreef op woensdag 26 september 2012 @ 16:28:
[...]

Dat wordt dan eigenlijk dus gewoon qua specs een DHD, maar met een One X naam eraan... :?
De DHD is geen dualcore. Maar mij valt deze actie ook zwaar tegen.

• yannickie111
Lizard schreef op woensdag 26 september 2012 @ 16:29:
[...]
De DHD is geen dualcore. Maar mij valt deze actie ook zwaar tegen.
Vooruit een Sensation met One X naam dan :P

• Billie
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 16-09 20:27
yannickie111 schreef op woensdag 26 september 2012 @ 16:29:
[...]

Vooruit een Sensation met One X naam dan :P
Ook nog niet, het 720p scherm is echt ongekend voor een telefoon! Daarnaast ook nog een hele goede camera, NFC, enz. :)

Ja, ik heb een One X.

• Largamelion
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 21:51
Razer schreef op woensdag 26 september 2012 @ 15:52:
[...]Daar heb ik niet over, het gaat er niet om wat mensen hier willen kopen. Het gaat er om dat niemand 200 euro voor een tweede hands Desire HD van 2 jaar oud gaat neerleggen terwijl er een STUK betere telefoons voor dat geld te koop zijn, zoals een o.a. een Galaxy S2, Maar proberen jullie maar een Desire HD voor 200 te verkopen wens jullie er succes mee :X
Het is niet omdat jij de GS2 beter vindt, dat iedereen dat vindt. Ik houd zoals vele HTC klanten niet van de plastieke toestellen van Samsung. Als je dan bij de toestellen van HTC kijkt, heb je voor 200€ enkel de Desire C en die is zoals ik reeds zei een pak minder krachtig dan de DHD.

Ik ga m'n toestel ook helemaal niet proberen verkopen, want ik ben er nog steeds zeer tevreden van ...

Youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCCFiGVUeYs1h7RQIHZgqlSQ

Pagina: 1 ... 31 ... 35 Laatste

Let op:
Verkrijgbaarheid, levertijden, winkels en al het andere dat niet met de techniek van de telefoon zelf te maken heeft mag in het <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1426298/">HTC Desire HD levertijden- en abbonemententopic</a>.

Berichten met als inhoud informatie of discussie betreffende accessiores voor de HTC Desire HD mogen hier: <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1428745/">HTC Desire HD accessoirestopic</a>.

Vragen over Android software mogen in het <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1437620/last/">Android Market en applicatietopic (deel 10)</a> of in een van de eerdere delen.

Posten over het aanpassen van de software, door middel van custom ROMs, of daaraan gerelateerde onderwerpen, die mogen in <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1436550//">dit</a> topic.

Eventuele problemen met de meegeleverde SD-card welke zich voor lijken te doen naar de 1.72 OTA update mogen hier: <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1441488/">HTC DESIRE HD - SD Kaart onherkenbaar na OTA update (1.72)</a>.

Overige offtopic berichten kunnen zonder verder bericht worden verwijderd!