• yannickie111
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 14:09
Billie schreef op woensdag 26 september 2012 @ 16:31:
[...]

Ook nog niet, het 720p scherm is echt ongekend voor een telefoon! Daarnaast ook nog een hele goede camera, NFC, enz. :)

Ja, ik heb een One X.
Ik heb het niet over dat de One X vergelijkbaar is met de sensation, zeker niet.
Maar als de one X een 16 GB versie krijgt, die in alle opzichten net een stapje terug doet, komt hij wel redelijk in de buurt van de Sensation. (Een soort One X- dus.)

Ik hoop dat er ergens in april een One X+ of een nog mooier toestel uitkomt, dan wordt dat waarschijnlijk mijn vervanger van de DHD :)

• Dadona
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 15-09 22:01
Wow.... Ik snap die negatieve reacties echt niet. Je krijgt een Limited Edition One X. Moet jij maar eens zo'n zeldzame One X importeren uit de USA, komt ook zonder twijfel nog behoorlijk wat overheen aan belasting, verzendkosten, douanekosten, ..

De CSL/OT kroeg !

• Sinedia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 18-08 21:42
Dadona schreef op woensdag 26 september 2012 @ 16:37:
Wow.... Ik snap die negatieve reacties echt niet. Je krijgt een Limited Edition One X. Moet jij maar eens zo'n zeldzame One X importeren uit de USA, komt ook zonder twijfel nog behoorlijk wat overheen aan belasting, verzendkosten, douanekosten, ..
:)

--------

Maar ik heb even de specs opgezocht. de grote verschillen zijn het geheugen en de processor:
1.5 GHz dual-core processor
16GB Internal storage

Zie voor gedetailleerde info hier: http://negrielectronics.c...d-black.html#.UGMTSY0aO1A

• flessuh
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 23:07

flessuh

Set sail for fail!

Er staat toch dat je bij een abbo (verlenging) meer korting kan krijgen? dan zou het een betere deal KUNNEN zijn/worden.

https://www.dutchsolarboat.com

• T homass
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 12-07 23:07
Wat een belachelijk slechte deal! In de pricewatch is de goedkoopste One X € 469,95 32gb (belcompany is 80 euro duurder), wij moeten €349,- lappen. Dus in principe krijg je €120,95 voor je DHD.

Maar aangezien deze One x een 16 gb versie is, zal deze 60-80 euro goedkoper zijn?

Dus uiteindelijk krijg je 60-80 euro voor je Desire HD.

Bedankt Mark Moons!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 15-09 21:23
Modbreak:Niet vloeken! Het is niet toegestaan op via het forum je toestel te verkopen, hier hebben we http://tweakers.net/aanbod/ voor.

Cogitationis poenam nemo patitur

• Ceejay
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-02-2023
Inderdaad Thomass, de deal is een fikse tegenvaller. Ik had het wel verwacht hoor.

Een "echte" One X, dan had ik misschien 2 seconden langer nagedacht, maar dit is gewoon dumpen van een inferieur model, het riekt weer eens naar volksverlakkerij hiero.

Man man man de "klantenbinding" van HTC is niet te pruimen. Moet er wel bij zeggen dat HTC natuurlijk niet het enige bedrijf is dat alleen ENKEL en alleen er naar kijkt hoe geld te peuren uit hun klanten, das tegenwoordig de norm. Sja. Drama dit.

[ Voor 5% gewijzigd door Ceejay op 26-09-2012 17:33 ]

• WouTer14
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 21:11
Heel jammer van Mark Moons en HTC. Had toch wel wat meer verwacht van de actie, hier hebben we weken op gewacht? alles behalve sweet...

• Bullet NL
Tja, of hadden jullie soms allemaal een te hoge verwachting van de prijs die een Desire HD nog zou opleveren? Feit is dat het toestel bijna 2 jaar oud is, dan kan je eigenlijk zeggen dat een toestel economisch niets meer waard is. De tijd dat hij langer mee gaat is dus alleen maar voordeel. Dit ook gezien veel abonnementen een looptijd hebben van 2 jaar.

Overigens een 16GB versie van de One X is natuurlijk geen inferieur model, het is gewoon een model met iets andere specs dan de 32GB versie.

De vraag is dus, wat is een reeel bedrag voor een HTC Desire HD om in te ruilen...... En nee, de prijzen op Tweakers vraag en aanbod en/of marktplaats zijn hier niet leidinggevend in....

• MorgothG
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 05-04 13:48

MorgothG

deftones

Wat een teleurstelling. Niet eens de quadcore maar nog een nock off ook. Bah..ik ga bijna uit principe naar de S3. Blijft alleen samsung software...maar meteen naar xda dus :)

Ford narrowed his eyes. "This is what you call sarcasm, isn't it?"

• Dadona

De CSL/OT kroeg !

Verwijderd

Ik vind het rond uit belachelijk
Even het idee dat de goedkoopste ONE-X in de pricewatch 470euro is 32gb variant

Bij de Aktie was gemeld short and sweet (we kunnen beter zeggen short and souer)
Even een reken voorbeeldje:

ONE-X 32gb kost €470 (uitgaande dat Mark Moons een typ fout maakte)
We betalen €349 bij
Dat betekend dat we €121 krijgen voor de DHD
Als wij hem inleveren bij een gemiddelde verkoop website krijgen we 80 tot 100 euro er voor

Dit zou betekenen dat we 21 tot 41 euro korting krijgen.
Dit slaat echt nergens op dit is toch geen top Aktie.

En dan nog even praten over de 16gb variant deze heeft ook nog eens een dual core versie.
Zou dus toch wel 80euro minder moeten kosten als de ONE-X?

laten we de volgende rekensom er op los
aanschafwaarde 16GB model €380.
We betalen €349.
We moeten de DHD inleveren en krijgen er dus +- €31 voor???

• yannickie111
Bullet NL schreef op woensdag 26 september 2012 @ 17:42:
De vraag is dus, wat is een reeel bedrag voor een HTC Desire HD om in te ruilen...... En nee, de prijzen op Tweakers vraag en aanbod en/of marktplaats zijn hier niet leidinggevend in....
Hoezo niet?

• MorgothG

MorgothG

deftones

en dan te bedenken dat er onderhandeld moest worden over deze deal..HTC:....eehh oke...wij doen geen korting...Belcompany:...eeeehh wij ook niet.

HTC..hhmm als jullir dan logestiek doen komen wij met een goedkoper toestel..tadaaa actie sweet!!.. Belcompany..jaaa!! wij bepalen de markt.hoera!!!

en wij? dikke vinger naar htc..dag reputatie!!

• Bullet NL
Verwijderd schreef op woensdag 26 september 2012 @ 17:44:
Ik vind het rond uit belachelijk
Even het idee dat de goedkoopste ONE-X in de pricewatch 470euro is 32gb variant

Bij de Aktie was gemeld short and sweet (we kunnen beter zeggen short and souer)
Even een reken voorbeeldje:

ONE-X 32gb kost €470 (uitgaande dat Mark Moons een typ fout maakte)
We betalen €349 bij
Dat betekend dat we €121 krijgen voor de DHD
Als wij hem inleveren bij een gemiddelde verkoop website krijgen we 80 tot 100 euro er voor

Dit zou betekenen dat we 21 tot 41 euro korting krijgen.
Dit slaat echt nergens op dit is toch geen top Aktie.

En dan nog even praten over de 16gb variant deze heeft ook nog eens een dual core versie.
Zou dus toch wel 80euro minder moeten kosten als de ONE-X?

laten we de volgende rekensom er op los
aanschafwaarde 16GB model €380.
We betalen €349.
We moeten de DHD inleveren en krijgen er dus +- €31 voor???
Prijzen in de pricewatch zijn niet relevant, HTC en Belcompany voeren de actie, prijzen van collega verkopers die onder de Belcompany prijs zitten doorbijvoorbeeld grijze inport, lagere marges omdat ze geen winkel(keten) zijn enz enz doen er dus niet toe....

De One X bij Belcompany kost 549.99 voor een 32Gb model, de actie betreft dus een 16Gb model waarvan het nog niet eens officieel duidelijk is dat het om de niet Tegra 3 versie gaat.

Het verschil is dus zo'n 200 euro met een 32Gb versie, reken op een verschil van 150 euro met een 16Gb versie.....

Komt er dus netto op neer dat je zo'n 150 euro inruil krijgt op je Desire HD.

Verwijderd

even voor de duidelijkheid dan koop je hem toch niet bij de belcompany de aktie slaat dus nergens op
bij mediamarkt kan ik hem nog voor minder krijgen.

• Bullet NL
Heel smpel, het is een HTC - Belcompany actie, Je moet dus ook van de prijzen van Belcompany uitgaan.....
zoals ik net al schreef, Belcompany en HTC hebben geen controlle op de producten/prijzen van andere verkopers. Stel dat er mogen iemand komt die een partij One X-en uit een land verweg haald en dumpt op de NL markt kan het niet zo zijn dat andere verkopers ook in eens met deze prijs moeten werken. Als verkoper mag je in Nederland namelijk nog altijd je eigen minimale prijs bepalen, en ja dat deze hoger ligt bij Belcompany dan bij een webshop uit de pricewatch mag duidelijk zijn.

Belcompany heeft winkels die in de winter warm moeten worden gehouden en waarbij in de zomer de airco aan moet. Ook kost het persooneel geld en moeten ze een pand huren. Totaal niet te vergelijken met de meeste webwinkels.....

• yannickie111
Bullet NL schreef op woensdag 26 september 2012 @ 17:55:
[...]
Heel smpel, het is een HTC - Belcompany actie, Je moet dus ook van de prijzen van Belcompany uitgaan.....
zoals ik net al schreef, Belcompany en HTC hebben geen controlle op de producten/prijzen van andere verkopers. Stel dat er mogen iemand komt die een partij One X-en uit een land verweg haald en dumpt op de NL markt kan het niet zo zijn dat andere verkopers ook in eens met deze prijs moeten werken. Als verkoper mag je in Nederland namelijk nog altijd je eigen minimale prijs bepalen, en ja dat deze hoger ligt bij Belcompany dan bij een webshop uit de pricewatch mag duidelijk zijn.

Belcompany heeft winkels die in de winter warm moeten worden gehouden en waarbij in de zomer de airco aan moet. Ook kost het persooneel geld en moeten ze een pand huren. Totaal niet te vergelijken met de meeste webwinkels.....
Het is geen HTC - BelCompany actie.
De actie is van HTC, en daar heeft de heer Mark Moons een partner bij gezovht. In dit geval dus BC.
Als BelCompany gewoon te duur is met zijn One X, dan moeten ze een andere partner zoeken.

In tegenstelling tot HTC, en voor een deel BelCompany, heeft Coolblue wel een zeer positieve indruk achter gelaten. Met de aktie op T.net deze week :) Ze hadden ook samen kunnen werken met CoolBlue...

• Ceejay
Bullet NL schreef op woensdag 26 september 2012 @ 17:55:
[...]

Ja, en? Moet ik meer betalen zodat ze de airco aan kunnen doen in de zomer? Waar slaat dit op? Ik ga uit van mijn situatie en als ik inderdaad er geld op toe moet leggen kan ik dit moeilijk een sweet deal noemen.

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
HTC 'moet' natuurlijk niets, ze hebben geen verplichting om een inruilactie te organiseren. Het is een stukje extra service. En het staat iedereen vrij om er wel of geen gebruik van te maken.

Maar het lijkt hier haast alsof men eist van HTC dat ze met een omruilactie komen (en dan ook nog eentje waarbij HTC/BC een gaziljoen euro korting geeft). Het is graag of niet, lijkt me :)

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

• Elwood Blues
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 31-08 21:19

Elwood Blues

87167191

Er zijn voor mij meerdere punten die het een waardeloze actie maken:
- ze beginnen al met een achterstand door het eerst uitstellen en daarna cancelen van de ICS-update
- vervolgens bieden ze als goedmakertje een inruildeal, maar ook daar blijft het lang vaag en blijft concrete info lang uit
- uiteindelijk bieden ze een armetierige uitgeklede versie van een toestel dat een half jaar geleden een topmodel was, tegen een prijs waarbij je na allerlei berekeningen zou kunnen concluderen dat het misschien, als je pet er naar staat, een aanbieding is. Niet bepaald een concurrerende aanbieding, maar oké.

Een nauwelijks concurrerende aanbieding kun je geen goedmakertje noemen. En ze weten bij HTC ook wel dat het niet Henk en Ingrid zijn die naar die ICS-upgrade verlangden, maar tweakers die echt niet bang zijn om bij een webshop (met sub-belcompany-prijzen) hun toestel te kopen. Dus dan is het geen goedmakertje, maar een pappen-en-nathoudertje.

Ik blijf erbij: geen HTC meer voor mij.

• Macfreakje
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 12-05 21:54
Dit is echt de meeste belachelijke actie die ik ooit heb meegemaakt. Eigenlijk meer een slap in the face van HTC. 20 euro korting is echt een grap. Eerst sprookjes vertellen een halfjaar lang dat we een update naar ics krijgen en nu dit. Nee bij mij is de maat vol inmiddels, geen HTC voor mij meer.

8600k @ 4,8GHz | 16GB DDR4-3000 | GTX 1080 Ti | MSI Z-390A Pro | 850 EVO 250GB x2

• Bullet NL
anandus schreef op woensdag 26 september 2012 @ 18:06:
[...]
HTC 'moet' natuurlijk niets, ze hebben geen verplichting om een inruilactie te organiseren. Het is een stukje extra service. En het staat iedereen vrij om er wel of geen gebruik van te maken.

Maar het lijkt hier haast alsof men eist van HTC dat ze met een omruilactie komen (en dan ook nog eentje waarbij HTC/BC een gaziljoen euro korting geeft). Het is graag of niet, lijkt me :)
Precies, men denkt een recht te hebben, terwijl dit er natuurlijk helmeaal niet is.

HTC zoekt natuurlijk een partner uit die verschillende locaties heeft wat het omruilen gemakkelijk heeft. Tevens kunnen ze met een bedrijf als Belcompany afspraken maken over voorraad en andere logistieke diensten. Het is maar helemaal de vraag alsof Belcompany te duur is met de HTC One X, wanneer je het bijvoorbeeld vergelijkt met de HTC adviesprijs dan zit Belcompany daar namelijk ruim onder.

Belcompant is dus helemaal niet te duur met de HTC One X serie, ze zijn wel duurder dan verschillende kleine internet bedrijfjes die zeer moeilijk controleerbaar zijn in dit soort acties. Men denkt hier allemaal dat de pricewatch prijzen de "verplichte" prijzen zijn, maar je iedereen vergeet dat deze vermoedelijk prijzen zijn waar maar een paar procent marge op zit. Een goede en betrouwbare partnet voor HTC zal daar nooit genoegen mee nemen, denk bijvoorbeeld aan de support die ze moeten geven wanneer jou moeder of vader van achter in de 60 met zijn of haar Desire HD komt om ook het google account e.d. over te laten zetten, een verkoper is er dan veel meer tijd mee kwijt dat simpelweg een toestel iin een doosje te drukken.

Het probleem wat in ogen van velen speelt is de inmiddels al oude webwinkelprijs vs. . conventionele winkelprijs.

• Bullet NL
Macfreakje schreef op woensdag 26 september 2012 @ 18:14:
Dit is echt de meeste belachelijke actie die ik ooit heb meegemaakt. Eigenlijk meer een slap in the face van HTC. 20 euro korting is echt een grap. Eerst sprookjes vertellen een halfjaar lang dat we een update naar ics krijgen en nu dit. Nee bij mij is de maat vol inmiddels, geen HTC voor mij meer.
Fout, je krijgt geen 20 euro korting, je krijgt veel meer korting..... Ongeveer 150 euro...

• MorgothG

MorgothG

deftones

nee jr krijgt niet 150 euro korting. een aanbieding is een mooie prijs lager dan normaal. mensen gaan naar een mediamarkt of andere winkel voor een aanbieding met een eind prijs. al geeft Belcompany een miljoen korting op een prijs van 1 miljoen 550,- dan blijft het in vergelijking met de markt een slechte deal. en hallo...ik trap er zo niet in en snap ook al de moeite die het gekost heeft niet
dit is gewoon mager en had niet met sweet aangekondigd moeten worden. zeker als je weet dat tweakers en hobbiesten je grootste publiek zijn. de massa zal heus niet zomaar inruilen. ze snappen de reden van de actie niet eens.

dus ja ik vind dit een pr stunt die enorm back fired. jammer stom en niet voor mij dus.

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15-09 18:20

FeaR

In GoT we trust

Bullet NL schreef op woensdag 26 september 2012 @ 18:16:
Het probleem wat in ogen van velen speelt is de inmiddels al oude webwinkelprijs vs. . conventionele winkelprijs.
Oké, op dat punt geef ik je zeker gelijk. Maar het blijft wel een feit dat het een redelijk faal is van HTC om nu met een One X- aan te komen zetten terwijl daar nooit over gesproken is. Tevens het feit dat er diverse malen aankondigingen worden gedaan die niet nagekomen worden vind ik nogal slecht. Als je belooft maandag of dinsdag een update te hebben dan is dat niet woensdag. Als het niet gaat lukken zet dan dinsdag rond 18:00 op Twitter dat het later wordt. Dat is ook een update...

* FeaR gaat dit weekend maar langs de Mediamarkt
555 voor een One X komt dan op 466 uit. Klap ik later de Desire HD voor ~95 euro op de post naar één of andere partij en ben ik blij. Wachten op de One X gaat het hem niet worden. Dan wordt het eerder de Oppo :)

[ Voor 15% gewijzigd door FeaR op 26-09-2012 19:03 ]

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

• Bullet NL
Ik schrijf ook nergens dat het een "goede deal" is, ik maak alleen duidelijk dat het iets minder zwart is dan waar sommigen hier vanuit gaan.....

Maar goed, ik had ook niet heel veel hoop m.b.t. deze omruilactie. Telefoons kosten nou eenmaal geld.....

• Dadona
Laat die uitspraken over wat de korting nu gewoon zitten, dat is niet te doen. Het hangt (onder meer) af van:
-of de One X overal vandaan mag komen (pricewatch / de partner in deze / ..)
-of je een korting hanteert omdat het de 16GB versie is
-of je uitgaat van de opgegeven prijs (verkoopwaarde van One X ligt misschien lager dan prijs PW*)
-of je kijkt naar wat gangbare prijzen zijn voor de telefoon (tweedehands / inruilsites / ..)
-of je kijkt naar wat je echt voor korting pakt ten opzichte van een normale om/inruil.
Het laatste punt is waar velen vanuit redeneren.

*Het hangt van de motivatie af. HTC zou een partner kunnen zoeken omdat het een mooi distributiepunt is. Maar de reden kan ook zijn dat HTC een partner kan helpen met het wegkrijgen van een binnenkort verouderde voorraad en zodoende iets over heeft voor de deal. Hierbij ga ik ervan uit dat een winkel een percentage van de telefoon betaalt, ongeacht verkoop oid. In ieder geval zit er zo'n motivatie, anders had HTC de zaak zelf wel geregeld uit eigen vooraad. De webshops zullen per slot van rekening geen verlies lijden, die adviesprijs is sowieso onzin.

[ Voor 3% gewijzigd door Dadona op 26-09-2012 19:12 ]

De CSL/OT kroeg !

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

Bullet NL schreef op woensdag 26 september 2012 @ 19:10:
Ik schrijf ook nergens dat het een "goede deal" is, ik maak alleen duidelijk dat het iets minder zwart is dan waar sommigen hier vanuit gaan.....

Maar goed, ik had ook niet heel veel hoop m.b.t. deze omruilactie. Telefoons kosten nou eenmaal geld.....
Klopt, ik heb ook altijd iets van 300 - 350 euro geroepen. Maar toch is het een beetje jammer als dat dan waar blijkt te zijn :P

• GentiLi
  • Registratie: November 2010
  • Niet online
Look guys, het is gewoon simpel.

Waarom had je voor de DHD gegaan en niet voor een ander X toestel ongeveer 2 jaar geleden (sommigen iets minder tijd geleden)?
Het is al zo vaak gezegd: OMDAT JE DE BESTE VAN HET BESTE WILDE HEBBEN!

Denkt nu HTC, of weet ik veel wie nog meer, dat precies díe mensen zouden nu voor een toestel gaan kiezen die niet eens de concurrentie in is?

Aan jou de beslissing, maar voor mij... ahhh, laat maar, ik kap ermee!

[ Voor 3% gewijzigd door GentiLi op 26-09-2012 19:59 ]

• yannickie111
anandus schreef op woensdag 26 september 2012 @ 18:06:
[...]

Imho was deze "actie" helemaal niet nodig geweest. Als ze maar gewoon de update naar ICS uit hadden gebracht. (Of, als ze er zo zeker van waren dat het technisch niet mogelijk was, dat ze in ieder geval de devvers op XDA hadden geholpen met drivers e.d.)

De reden dat de ICS-update er niet komt is gewoon onzin.

Imho kan HTC ook makkelijk veel meer korting geven. Waarom hebben ze uberhaupt een partner nodig? Ze produceren al die One X'en toch zelf??

Waarom dan niet een omruilactie dat je je DHD opstuurt, als een soort van RMA, en dan een One X terugkrijgt (met bijbetaling uiteraard). Maar ja, dan ben je wel je telefoon een tijdje kwijt, ook weer niet handig...

[ Voor 17% gewijzigd door yannickie111 op 26-09-2012 19:40 ]

• mathy_
  • Laatst online: 18:22
Wel balen dat het de 16GB budget versie is.
Voor de 32GB had ik het denk het wel gedaan.

Nu nog even met me telefoon door lopen tot er wat nieuws komt wat me wel aanstaat.
De S3 vind ik niet zo mooi en een telefoon die kapot gaat als ik hem op de grond laat vallen hoef ik niet (iPhone).

[ Voor 3% gewijzigd door mathy_ op 26-09-2012 20:25 ]

• yannickie111
mathy_ schreef op woensdag 26 september 2012 @ 20:25:
De S3 vind ik niet zo mooi en een telefoon die kapot gaat als ik hem op de grond laat vallen hoef ik niet (iPhone).
Dit is dan weer geen reden om te wachten. Elke telefoon (behalve die echte rubbern dingen waar je met een tank overheen kan rijden) valt kapot als hij een beetje ongelukkig valt...

• mathy_
yannickie111 schreef op woensdag 26 september 2012 @ 20:26:
[...]

Dit is dan weer geen reden om te wachten. Elke telefoon (behalve die echte rubbern dingen waar je met een tank overheen kan rijden) valt kapot als hij een beetje ongelukkig valt...
Dat is zeker wel een reden.

Van al mijn telefoons (6 verschillende merken)is geen een van alle ooit kapot gegaan of heeft een kapot scherm gehad.
En heb ze echt vaak laten vallen.

De meeste van me vrienden hebben een iphone 4/4s en de meeste hebben hun achter/voorkant al laten vervangen.

• Ceejay
FeaR schreef op woensdag 26 september 2012 @ 19:11:
[...]

Klopt, ik heb ook altijd iets van 300 - 350 euro geroepen. Maar toch is het een beetje jammer als dat dan waar blijkt te zijn :P
Helemaal mee eens. Je blijft toch hopen dat HTC inderdaad een gebaar maakt nadat ze DHD-bezitters eerst in de kou zetten, terwijl binnen ICS en JellyBean gezellig om het haardvuur zitten.

Blijkt dat gebaar dus een sigaar (uit eigen doos ja)

• superdraak345
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
Bullet NL schreef op woensdag 26 september 2012 @ 18:16:
[...]

Precies, men denkt een recht te hebben, terwijl dit er natuurlijk helmeaal niet is.

HTC zoekt natuurlijk een partner uit die verschillende locaties heeft wat het omruilen gemakkelijk heeft. Tevens kunnen ze met een bedrijf als Belcompany afspraken maken over voorraad en andere logistieke diensten. Het is maar helemaal de vraag alsof Belcompany te duur is met de HTC One X, wanneer je het bijvoorbeeld vergelijkt met de HTC adviesprijs dan zit Belcompany daar namelijk ruim onder.

Belcompant is dus helemaal niet te duur met de HTC One X serie, ze zijn wel duurder dan verschillende kleine internet bedrijfjes die zeer moeilijk controleerbaar zijn in dit soort acties. Men denkt hier allemaal dat de pricewatch prijzen de "verplichte" prijzen zijn, maar je iedereen vergeet dat deze vermoedelijk prijzen zijn waar maar een paar procent marge op zit. Een goede en betrouwbare partnet voor HTC zal daar nooit genoegen mee nemen, denk bijvoorbeeld aan de support die ze moeten geven wanneer jou moeder of vader van achter in de 60 met zijn of haar Desire HD komt om ook het google account e.d. over te laten zetten, een verkoper is er dan veel meer tijd mee kwijt dat simpelweg een toestel iin een doosje te drukken.

Ik vind wel dat je ergens recht op hebt als het je beloofd is, en je er al een maand op hebt moeten wachten. Wij hadden ook recht op de ICS update

• Megupe
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 00:28
Dit vind ik net ff teveel geld nog kosten voor een "gedowngrade"One X. Van het weekend maar eens kijken welke custom roms erop gaan. Contract loopt toch nog tot februari...

Daarna Nieuwe nexus of heel misschien een HTC met de toekomstige (bouw)kwaliteit van een DHD.

• T homass
  • Laatst online: 12-07 23:07
Je zou eigenlijk even alle reacties moeten lezen: http://twitter.com/i/#!/search/realtime/markmoons.
Van de ongeveer 140 reacties wel geteld 1 iemand die hem wilt inruilen.

• Dutchrevenge
  • Laatst online: 12-09 23:19
Nieuwe reactie Mark Moons:

Niet louter positieve reacties op #DHD2OneX. Toch zo'n 200 euro korting op inruil. Normaal zo'n 80. #niksmoet

https://twitter.com/markmoons/status/251059137235021825

Wellicht hadden we de inruilwaarde moeten communiceren. Hoop water bij de wijn van zowel BelCompany als HTC. #DHD2OneX

https://twitter.com/markmoons/status/251059877038915584

Gezien de prijs bij BelCompany misschien wel. Prijzen bij anderen dan toch zeker niet.

[ Voor 23% gewijzigd door Dutchrevenge op 26-09-2012 22:47 ]

• TommieW
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 17:32

TommieW

Numa numa.

Tweet van Mark Moons:
Niet louter positieve reacties op #DHD2OneX. Toch zo'n 200 euro korting op inruil. Normaal zo'n 80. #niksmoet

En

Wellicht hadden we de inruilwaarde moeten communiceren. Hoop water bij de wijn van zowel BelCompany als HTC. #DHD2OneX

Lachwekkend gewoon.

[ Voor 29% gewijzigd door TommieW op 26-09-2012 22:49 ]

1700X@3,9GHZ - Asus Crosshair VI Hero - 32GB Corsair LPX - GTX 1070Ti
iPhone 13 Pro Max - Macbook Pro 16" M1 Pro

Verwijderd

Pff....volg dit topic nu een tijdje mbt de actie. Moet zeggen dat HTC teleurstelt mbt de beloofde upgrade en nu de "tegenvallende" omruilactie. Maar kom op zeg: een fabrikant is niks verplicht en de aangeboden actie is op zijn minst een aardig gebaar. En laten wij eerlijk zijn: een beetje tweaker heeft toch al lang Jellybean op zijn/haar DHD?

• Megamind
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 22:45
Megamind schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 12:25:
[...]

Het is Belcompany dus reken er maar niet op hoor ;) Ze gaan die dingen echt niet gratis weggeven, ik denk dat ie gewoon rond de 300-400 euro wordt.
Zat ik er toch niet ver naast :P
Daarom moet je ook geen hoop hebben. Hij die leeft zonder hoop zal niet teleurgesteld worden.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• Black1982
  • Laatst online: 09-04-2021
Wat ik even kwijt wilde. Als het gaat om de Snapdragen S4 processor is het dat qua processor niet per se een downgrade. zie tweakers hier over: reviews: Smartphone-shootout: twee tegen vier cores 16 ipv 32 gig is natuurlijk wel minder voor een toestel zonder sd card slot. Alhoewel ik met mijn DHD met 16 gig meer dan genoeg heb. Vind het al met al geen slechte actie.

Vind het jammer dat er geen ics upgrade is gekomen, voor mij geen probleem want ik draai toch een JellyBean custom ROM. Maar ik twijfel nu wel erg over de support van HTC van toekomstige "topmodellen", ga denk ik zoals vele hier voor de nieuwe Nexus telg, vooral ook omdat ik sinds JellyBean HTC Sense geen meerwaarde meer vindt hebben boven "standaard" android, zeker met wat CM10 toevoegingen.

• Dadona
Het is een Quadcore HTC One X:
Quadcore RT @BT_Marco: @markmoons Het gaat echt om een 16gb versie van de One X? Heeft deze dan nog wel een quadcore of is het een dualcore?

De CSL/OT kroeg !

• Jimster21
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 12-09 07:41
(jarig!)
Ik snap ook gewoon de actie om in te ruilen helemaal niet.

Eigenlijk is het sowieso al een dikke middenvinger richting naar de rest van de wereld. Nu lijkt het precies alsof de DHD enkel en alleen in Nederland werd verkocht. Want daar kunnen we nog wel iets regelen terwijl er in de rest van Europa even hard word geroepen ...

Het enige juiste was gewoon om die omruilactie wereldwijd te regelen, maar logistisch niet te doen (Mss nog met een voucher die af te printen was van de website...)

Conclusie : Ze hadden gewoon de update moeten uitrollen...Geen gezever en iedereen tevree.

iRacing Profiel Racing, competing is in my blood....

• Megamind
Er is toch ook geen 16GB quadcore?

• BeQuietAndDrive
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20:05

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Bullet NL schreef op woensdag 26 september 2012 @ 17:50:
[...]

Prijzen in de pricewatch zijn niet relevant, HTC en Belcompany voeren de actie, prijzen van collega verkopers die onder de Belcompany prijs zitten doorbijvoorbeeld grijze inport, lagere marges omdat ze geen winkel(keten) zijn enz enz doen er dus niet toe....

De One X bij Belcompany kost 549.99 voor een 32Gb model, de actie betreft dus een 16Gb model waarvan het nog niet eens officieel duidelijk is dat het om de niet Tegra 3 versie gaat.

Het verschil is dus zo'n 200 euro met een 32Gb versie, reken op een verschil van 150 euro met een 16Gb versie.....

Komt er dus netto op neer dat je zo'n 150 euro inruil krijgt op je Desire HD.
Tja, dat schreef ik drie pagina's geleden al. In dat opzicht is het best een goede actie, alleen is de prijs van die 16GB nog niet bekend, en dat het die versie betreft is ronduit jammer.

Maar wat een makkelijke kritiek hier zeg, jeetje!

Wat je namelijk wel hebt, is dat je geen gedoe hebt met verkopen, opsturen enz. Gewoon naar de winkel, DHD achterlaten en met de One X naar buiten. Easy. Er zijn altijd mensen die daar van houden.

Dan wordt er nog gezeurd over dat je dus ca. 120 euro inruil krijgt (bij een bepaalde rekensom) terwijl je er via andere sites gegarandeerd 80 euro voor krijgt. Dan geeft Belcompany je dus 50% meer. Kun je wel zeggen dat dat de moeite niet is, maar toch.

Ik begrijp de kritiek ook. Stel je kunt je DHD voor 150 euro verkopen en je koopt graag de goedkoopste in de Pricewatch dan is het financieel interessant, je hoeft dan nog maar 320 euro bij te leggen. Zoveel scheelt dat dus ook niet, en ieder moet gewoon voor zichzelf uitmaken wat hem het beste past.

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org

• DarkChylde
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16-09 13:10
bij deze aanbieding moet ik meteen denken aan die reclame van vroeger:

Special price? for me?

• Ceejay
DarkChylde schreef op donderdag 27 september 2012 @ 09:14:
bij deze aanbieding moet ik meteen denken aan die reclame van vroeger:

Special price? for me?
hehe. Ik ben trouwens echt benieuwd hoeveel mensen dit gaan doen. Een goed werkende DHD willen ze hebben bij HTC, ik heb allemaal neefjes, nichtjes, zwagers zussen en ouders die hem best willen hebben als ik een nieuwe foon koop.
11u Mark Moons‏@markmoons

11u Waldo ‏@misterwaldo

@markmoons #HTC had ook gewoon de update uit kunnen brengen dan was iedereen blij geweest.

11u Mark Moons‏@markmoons

@misterwaldo is waar, maar ik dacht slim te zijn door lokaal iets te bedenken. #ofmoetikzeggeneigenwijs
hihihi

• Ezequiel
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 07-06-2015
One X 32GB is 470 euro.

Nu krijgen we een One X 16 GB voor 350 + DHD... Ik ga ervanuit dat de One X 16 GB zo'n 30 euro goedkoper is en dan zit je op een korting van 90 euro. Nou, vette bek!

En die mensen die het hebben over "limited edition" moeten ook even iets anders gaan doen. Een Audi met 4 versnellingen is ook "limited edition" maar dat maakt het nog niet beter...

• Largamelion
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 19:31
Ezequiel schreef op donderdag 27 september 2012 @ 10:40:
One X 32GB is 470 euro.

Nu krijgen we een One X 16 GB voor 350 + DHD... Ik ga ervanuit dat de One X 16 GB zo'n 30 euro goedkoper is en dan zit je op een korting van 90 euro. Nou, vette bek!

En die mensen die het hebben over "limited edition" moeten ook even iets anders gaan doen. Een Audi met 4 versnellingen is ook "limited edition" maar dat maakt het nog niet beter...
Korting zou ik het niet noemen, je DHD heeft namelijk nog een restwaarde en die ligt in mijn ogen toch wat hoger dan 90€ ... Als ik voor 90€ een DHD zou kunnen kopen in goede staat, zou ik zeer tevreden zijn. Het is toch wel een toestel met een adviesprijs van 550€ bij release, dan is 90€ na nog geen 2 jaar toch echt wel een zeer mooie deal lijkt me.

Youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCCFiGVUeYs1h7RQIHZgqlSQ

• BeQuietAndDrive
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20:05

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Ezequiel schreef op donderdag 27 september 2012 @ 10:40:
One X 32GB is 470 euro.

Het gaat om Belcompany he. Daar kost de One X 549 euro. Dus die 470 euro is niet zo relevant voor de actie. De winkel die jou de One X verkoopt voor 470 euro geeft je ook geen 200 terug voor je DHD immers.

[ Voor 11% gewijzigd door BeQuietAndDrive op 27-09-2012 10:53 ]

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org

• Bullet NL
BeQuietAndDrive schreef op donderdag 27 september 2012 @ 10:52:
[...]

Het gaat om Belcompany he. Daar kost de One X 549 euro. Dus die 470 euro is niet zo relevant voor de actie. De winkel die jou de One X verkoopt voor 470 euro geeft je ook geen 200 terug voor je DHD immers.
Precies, die 470 elders doet helemaal niet ter zake, helemaal omdat je bij een andere winkel je DHD vermoedelijk niet eens kan inruilen.

Het is dan ook vreemd dat men wil vast houden aan die 470 euro voor een losse nieuwe One X, die kan je natuurlijk wel aanschaffen, maar dan heb je geen inruil......

Wanneer je een DHD in te ruilen via HTC zal je het dus ook moeten doen via de voorwaarden van HTC, das dus Belcompany met een prijs van 350 euro + DHD, das toch zo'n 120 a 150 euro korting (er van uitgaande dat een 16GB model +/- 50 euro goedkoper is dan een 32GB One X)

• flessuh

flessuh

Set sail for fail!

Ik ben wel benieuwd hoe het nu zit met abbonementen... ik moet zelf nog een half jaar, dus zou ik dan kunnen verlengen voor extra korting ofzo? zou namelijk wel mooi zijn

dit stond overigens op twitter:

Mark Moons ‏@markmoons
Quadcore RT @BT_Marco: @markmoons Het gaat echt om een 16gb versie van de One X? Heeft deze dan nog wel een quadcore of is het een dualcore?

[ Voor 38% gewijzigd door flessuh op 27-09-2012 11:40 ]

• Raven__NL
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 16-09 10:52
Mensen moeten niet zo zeuren over die 470,-. Als je slim genoeg was geweest dan had je op voorhand al kunnen rekenen dat BelCompany 550,- hanteert voor een los toestel. Ik had toen al in gedachte dat de omruiling waarschijnlijk 350 euro zal zijn en dat klopt. Op zich was het het overwegen wel waard alleen dat hij nu met een 16GB versie aankomt zetten en wat volgens de specs geen Tegra3 is brengt het me in twijfel.

Ja je kan via Marktplaats je telefoon proberen te verkopen maar dan moet je ook geluk hebben, sommige mensen roepen hier dat je 200,- ervoor kunt krijgen. Dat wil ik zelf toch wel eerst eens zien of je moet gewoon geluk hebben. Voor rond de 200,- heb je wellicht ook leuke nieuwe Android telefoons als mensen toch al aan het kijken zijn.

Iig ik wacht het nog af wat nu de daarwerkelijke specs zijn.

• Speedy_Gonzalez
  • Laatst online: 21:03

Speedy_Gonzalez

Aaribaaaaaa

Aangezien de inruildeal bitter was ipv sweet, heb ik m'n desire hd verkocht voor de vraagprijs vandaag, en ga nu ens kijken nadat ik 4 htc's op rij gehad heb naar een galaxy s3.

Misschien krijg ik er spijt van, misschien ook niet.
Maar ben van mening dat je af en toe ens wat anders moet proberen.

Allemaal veel succes met jullei htc's, het blijven prima toestellen.

• yannickie111
Speedy_Gonzalez schreef op donderdag 27 september 2012 @ 15:41:
Aangezien de inruildeal bitter was ipv sweet, heb ik m'n desire hd verkocht voor de vraagprijs vandaag, en ga nu ens kijken nadat ik 4 htc's op rij gehad heb naar een galaxy s3.

Misschien krijg ik er spijt van, misschien ook niet.
Maar ben van mening dat je af en toe ens wat anders moet proberen.

Allemaal veel succes met jullei htc's, het blijven prima toestellen.
Dus 200 euro? Binnen een dag verkocht!
Had ik toch gelijk :-)

• Speedy_Gonzalez
  • Laatst online: 21:03

Speedy_Gonzalez

Aaribaaaaaa

yannickie111 schreef op donderdag 27 september 2012 @ 15:43:
[...]

Dus 200 euro? Binnen een dag verkocht!
Had ik toch gelijk :-)
Ja inderdaad, ik was er ook niet bang voor hoor. Zaten nog wat dingen bij om het leuk te maken zoals die bureaulader en de autolader.

Maar goed, hij is weg dus ......

• Largamelion
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 19:31
Kijk dat bedoel ik dus. Sommige mensen hier doen alsof de DHD niets meer waard is omdat hij bijna 2 jaar oud is. Het gaat hier wel om een high-end toestel van 550€ bij de release en als je er in die 2 jaar goed voor gezorgd hebt (hoesje, screenprotector, ...) dan is ie echt nog 200€ waard imo. Ik zou 'm in ieder geval niet voor minder wegdoen. Het beste HTC toestel dat je momenteel voor 200€ kunt kopen, is een Desire C. Ik heb ze beiden en de DHD wint op alle vlakken.

Youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCCFiGVUeYs1h7RQIHZgqlSQ

• mathy_
Raven__NL schreef op donderdag 27 september 2012 @ 11:38:
Mensen moeten niet zo zeuren over die 470,-. Als je slim genoeg was geweest dan had je op voorhand al kunnen rekenen dat BelCompany 550,- hanteert voor een los toestel. Ik had toen al in gedachte dat de omruiling waarschijnlijk 350 euro zal zijn en dat klopt. Op zich was het het overwegen wel waard alleen dat hij nu met een 16GB versie aankomt zetten en wat volgens de specs geen Tegra3 is brengt het me in twijfel.

Ja je kan via Marktplaats je telefoon proberen te verkopen maar dan moet je ook geluk hebben, sommige mensen roepen hier dat je 200,- ervoor kunt krijgen. Dat wil ik zelf toch wel eerst eens zien of je moet gewoon geluk hebben. Voor rond de 200,- heb je wellicht ook leuke nieuwe Android telefoons als mensen toch al aan het kijken zijn.

Iig ik wacht het nog af wat nu de daarwerkelijke specs zijn.
Denk dat de mensen die "zeuren" over die 470 euro slim zijn en mensen die denken dat ze echt 200 euro korting krijgen niet slim zijn.

Als de cola bij de plus 2.50 kost en de cola bij de appie die het thuis brengt 1.50 dan weet je het toch ook wel??

Maar om gewoon bij de DHD te blijven.
Mijn telefoon is helaas niet meer in de staat dat ik hem graag zou verkopen en zeker geen 120 euro er voor zou krijgen. dus zit er zelf nog wel over na te denken als ik weet wat de specs zijn van de 16GB versie.

[ Voor 9% gewijzigd door mathy_ op 27-09-2012 16:34 ]

• Ceejay
Speedy_Gonzalez schreef op donderdag 27 september 2012 @ 15:54:
[...]

Ja inderdaad, ik was er ook niet bang voor hoor. Zaten nog wat dingen bij om het leuk te maken zoals die bureaulader en de autolader.

Maar goed, hij is weg dus ......
Even reageren dat ik het eens ben met de mensen die betwijfelen dat een redelijke prijs voor een DHD 90 euro zou zijn... de mijne heeft altijd een screenprotector op gehad dus nulkommanul krasjes. Er zit een nieuwe volumeknop uit hongkong op (kosten 1.43 euro). De specs zijn nog van dien aard dat je hier dus makkelijk 150 euro voor kunt vragen EN krijgen.

Waarom moet ik de hele tijd doen of het zo redelijk is van Belcompany en HTC dat ze allebei flink wat water bij de wijn doen? (En daar twijfel ik zeer aan, niet meer dan een paar tientjes)

Dit was toch supposed to be een GEBAAR van HTC? Nou blijkt dus dat ze gewoon weer winst willen maken!

Laat ook maar ik word er moe van

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

Plus dat ze opeens met die 16 GB aan komen zetten, als het de gewone 32 GB was geweest had ik het nog overwogen. Want voor 349 is dat zeker geen slechte deal dan :)

Dit weekend naar de Mediamarkt om daar een One X te halen voor €466 (€555 - 15,97% BTW actie). Als ik dan mijn Desire HD opstuur naar die ene site voor 95 euro ben ik voor 371 euro klaar. Is dan toch een mooiere deal. Het kan beter als ik mijn Desire HD te koop zet voor 100 - 150 euro, maar weet niet of ik dat er voor over heb :)

Nu alleen nog een MICRO-SIM zien te regelen. Bij de KPN Hi-winkel kreeg mijn ma hem niet mee (ik lig ziek op bed :-( ), dus dat wordt online bestellen. Al weet ik niet of je dan een gewone SIM of MICRO krijgt opgestuurd. Zelf op maat knippen zie ik niet zitten.

• echthard
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 01-09 13:39
Je kunt ook een witte van 529,- bij MM halen. Met de BTW aktie komt dat neer op 445,-
Als je dan 95,- voor je DHD krijgt, kost de One X je 350,- ;)

WOW, wat een sweet deal! :o :D :+

(Dan heb je iig een 32gb ipv een 16gb)

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

Witte One X bij de Mediamarkt is 529, met 84,46 (15,97%) komt ik dan op 444,54. Daar 95 euro van af en je zit op 349,54. Dat is toch 54 cent meer dan die actie van HTC. Weet niet of die 16 GB me die 54 cent waard is :+

Zonder gekheid, al zou een witte 200 euro kosten zou ik het nog niet doen. Ik ga voor de zwarte/grijze :)

[ Voor 70% gewijzigd door FeaR op 27-09-2012 18:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08-2024

Wekkel

De downloadkoning

Het stomme is dat ik veel liever heb dat HTC domweg drivers voor ICS/JB loslaat. De DHD ga ik niet de rest van mijn leven houden, en door hun beslissing (de update opeens cancellen; de details van de omruilactie deeren mij verder niet) staat een HTC gewoon even niet op de lijst.

Ondernemen, dat is vooruitzien ;)

Verwijderd

Heb mezelf getrakteerd op een nieuwe accu voor mijn Desire HD, en ik ga nog wat jaartjes met dit toestel door.
Ben er nog steeds zeer tevreden over, en de DHD2OneX actie trekt me helemaal niet.

Mijn abbo ga ik omzetten in een Sim-only die ik maandelijks kan opzeggen, mocht mijn Desire HD het echt begeven "beyond repair" dan kijk ik dan wel weer verder.

• Ceejay
Verwijderd schreef op zaterdag 29 september 2012 @ 09:26:
Heb mezelf getrakteerd op een nieuwe accu voor mijn Desire HD, en ik ga nog wat jaartjes met dit toestel door.
Ben er nog steeds zeer tevreden over, en de DHD2OneX actie trekt me helemaal niet.

Mijn abbo ga ik omzetten in een Sim-only die ik maandelijks kan opzeggen, mocht mijn Desire HD het echt begeven "beyond repair" dan kijk ik dan wel weer verder.
Ik ook. Vergeet niet 1.50 euro te investeren in een nieuwe volumeknop van ebay!

• Megamind
Tips voor nieuwe accu?

• Trygve
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 21:47

Trygve

Redacteur

• Ceejay
ook ebay... paar euro.

• Voronwë
  • Laatst online: 22:39
DealExtreme.com : ik dacht dat ik er 1 had besteld voor een paar dollar, maar dat bleken er 2 te zijn!
http://dx.com/p/replaceme...c-desire-hd-103904?item=2

[ Voor 16% gewijzigd door Voronwë op 29-09-2012 11:23 ]

Around here, something radiates. (Counting Crows)

• Megamind
Voronwë schreef op zaterdag 29 september 2012 @ 11:22:
[...]

DealExtreme.com : ik dacht dat ik er 1 had besteld voor een paar dollar, maar dat bleken er 2 te zijn!
http://dx.com/p/replaceme...c-desire-hd-103904?item=2
Die heb ik ook, maar ze zijn minder goed dan mijn 2 jaar oude originele batterij, vandaar mijn vraag :P

• Voronwë
  • Laatst online: 22:39
Deze doen het wel beter dan mijn originele. Ik heb ze deze week weer gebruikt. Normaal heb ik ze alleen mee als ik meerdere dagen met scouting (bos, geen oplaad mogelijkheid) weg ben. Dan voldoen ze prima.
Maar aan de andere kant, 6 euro voor 2 batterijen, boeiend dat ze iets minder zijn...
Ik ga in februari weer kijken voor een andere telefoon, tot dan houden ze het wel uit!

Around here, something radiates. (Counting Crows)

• TommieW
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 17:32

TommieW

Numa numa.

Als je accu's uit China bestelt, moet je opletten dat de accu niet in verloop van de tijd bol gaat staan. Volgensmij is het weleens gebeurd, dat iemand een Chinese accu had die bol was gaan staan, met als gevolg dat de accu er niet meer uit kon. :X

1700X@3,9GHZ - Asus Crosshair VI Hero - 32GB Corsair LPX - GTX 1070Ti
iPhone 13 Pro Max - Macbook Pro 16" M1 Pro

Verwijderd

Deze heb ik besteld, inclusief verzendkosten nog onder de € 10,-
http://www.amazon.de/Li-I...reenCleaner/dp/B004I227RK
Voor niet-Duitsers zijn alleen Creditcard-bestellingen mogelijk.
Dit is één van de weinige goedkopere batterijen die beter zijn dan origineel.
Deze heeft ook een eerlijke power-rating, op Ebay/ Dealextreme heb je dat niet.

De nog betere merken Mugen / Anker zijn weer (veel) duurder.
Zelfs met originele HTC/Nokia batterijen heb ik wel eens bolle gehad.

Origineel HTC zijn hier ook te krijgen:
http://www.amazon.de/HTC-...mAh-Blister/dp/B0046BBOAO
De helft goedkoper dan de huidige laagste prijs uit de pricewatch. (admin heb ik getipt)

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 29-09-2012 12:54 ]

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:42

Arfman

Drome!

Sinds mijn DHD op de vloer is gevallen werkt volume up en de WiFi niet goed meer. Als WiFi eenmaal verbinding heeft is het prima, maar als je hem uit- en aanzet of van AP wisselt moet je rebooten om weer connectie te krijgen.

Heeft iemand een guide hoe ik hem uit elkaar kan halen en welke tools je daarvoor nodig hebt?

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

• yannickie111
Arfman schreef op zaterdag 29 september 2012 @ 14:20:
Sinds mijn DHD op de vloer is gevallen werkt volume up en de WiFi niet goed meer. Als WiFi eenmaal verbinding heeft is het prima, maar als je hem uit- en aanzet of van AP wisselt moet je rebooten om weer connectie te krijgen.

Heeft iemand een guide hoe ik hem uit elkaar kan halen en welke tools je daarvoor nodig hebt?
Misschien heb je hier iets aan?

• echthard
Voor minder dan 300 euro heb je de 16gb One X inclusief verzending uit Amerika / Canada via Ebay.

Misschien wel interessant voor de mensen die toch nog in dat toestel geïnteresseerd waren.

• Sephyros
  • Laatst online: 11-08 14:22
Je kan de HTC One X dit weekend bij de Mediamarkt kopen voor 445 euro (lang leve de BTW weg ermee actie). Verkoop je Desire HD voor 100 euro of meer en tada.

• lterwee
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 15-09 09:13
Zojuist ben ik bij de Belcompany langs gegaan en heb ik gevraagd wat zij wisten over deze actie.
Helaas is dit nog niet zo bijster veel, maar we konden wel de inruilprijs zien van de Desire HD.
Normaliter zou het 87 euro zijn wat je terug krijgt voor het toestel.
Onder de noemer "inruilactie" zou je 120 euro voor de Desire HD ontvangen.

Zou dit betekenen dat dit maar 33 euro extra is ten opzichte van normaal?

• Ceejay
lterwee schreef op zaterdag 29 september 2012 @ 15:31:
Zojuist ben ik bij de Belcompany langs gegaan en heb ik gevraagd wat zij wisten over deze actie.
Helaas is dit nog niet zo bijster veel, maar we konden wel de inruilprijs zien van de Desire HD.
Normaliter zou het 87 euro zijn wat je terug krijgt voor het toestel.
Onder de noemer "inruilactie" zou je 120 euro voor de Desire HD ontvangen.

Zou dit betekenen dat dit maar 33 euro extra is ten opzichte van normaal?
Nee je bent vergeten dat belcompany de gewone One X 32 GB voor 80 euro meer dan de laagste prijs in Pricewatch verkoopt. Die 80 euro is voor hun airco is me verteld. Dus haal het niet in je hoofd om te denken dat je zomaar 80 euro kunt uitsparen door dat toestel elders te kopen. Je bent officieel met Belcompany getrouwd vergeet dat niet. (Ja je kunt gaan scheiden, maar alimentatie, de kinderen etc puinhoop)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

Jongens, het was me een genoegen in het HD-topic, maar deze jongen heeft vandaag een One X gehaald bij de Mediamarkt :)

Ik moet wel eerlijk zeggen dat vooral het scherm van de One X behoorlijk geil is. Qua kleuren veel echter dan dat van de Desire HD. Maar qua werking van het toestel op zich had ik de switch niet hoeven maken. Maar ja, na twee jaar wil je weer eens wat anders :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• echthard
Veel plezier er mee, ik volg je iig niet naar het One X topic ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lterwee
Ben ik de enige die het raar vind dat er nergens reclame wordt gemaakt voor de omruilactie?
op de website van belcompany kan ik het niet terug vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:42

Arfman

Drome!

yannickie111 schreef op zaterdag 29 september 2012 @ 14:22:
[...]

Misschien heb je hier iets aan?
[video]
Jazeker, ik heb daar iets aan in de zin dat ik dat dus echt niet ga doen 8)7
Dan rot hij maar weg tot februari, dan loopt mijn contract af. Jammer maar het is niet anders.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
Arfman schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 22:22:
[...]

Jazeker, ik heb daar iets aan in de zin dat ik dat dus echt niet ga doen 8)7
Dan rot hij maar weg tot februari, dan loopt mijn contract af. Jammer maar het is niet anders.
Als je anders toch niks meer met je telefoon doet kun je hem toch net zo goed openmaken? Wie weet lukt het wel en werkt je telefoon erna weer. Anders heb je er altijd nog een leuke tweakerwaardige-ervaring aan over gehouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flessuh

flessuh

Set sail for fail!

lterwee schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 19:16:
Ben ik de enige die het raar vind dat er nergens reclame wordt gemaakt voor de omruilactie?
op de website van belcompany kan ik het niet terug vinden.
is toch ook pas vanaf morgen? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TOYS
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 16-06 16:08

TOYS

Zeg ik nie!!

Zit er ook over na te denken om mn DHD voor een one-x in te ruilen... Ben alleen heel bang voor de accuduur van de one-x.

Toch wel een mooie mediamarkt actie als ik het zo hoor.

Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX
  • Laatst online: 08-09 09:28
Mijn volume knopje is eraf gevallen, kan ik deze makkelijk vervangen?

Steam: Jerx | PSN: Jerxy88 | Xbox: Jerxy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lterwee
flessuh schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 10:37:
[...]

is toch ook pas vanaf morgen? :P
klopt, maar meestal wordt zoiets van te voren in de folders gezet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elwood Blues

Elwood Blues

87167191

FeaR schreef op zondag 30 september 2012 @ 02:38:
Jongens, het was me een genoegen in het HD-topic, maar deze jongen heeft vandaag een One X gehaald bij de Mediamarkt :)

Ik moet wel eerlijk zeggen dat vooral het scherm van de One X behoorlijk geil is. Qua kleuren veel echter dan dat van de Desire HD. Maar qua werking van het toestel op zich had ik de switch niet hoeven maken. Maar ja, na twee jaar wil je weer eens wat anders :)
En dan nu hopen dat de JB-update voor de One X niet alsnog geannuleerd wordt, waarna je volgend jaar 'sweet' mag inruilen op de One Z- ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• contrast
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online
JerX schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 11:16:
Mijn volume knopje is eraf gevallen, kan ik deze makkelijk vervangen?
Ja, dat is al eens eerder gevraagd, zie mijn bericht hieronder:
contrast schreef op maandag 23 juli 2012 @ 17:47:
[...]

Volume knop heb je in 10 minuten zelf gemaakt. Bestel er eentje via Ebay voor een paar euro en je kunt het zelf vervangen, kwestie van 5 schroefjes. ;) (Onlangs zelf ook twee keer gedaan)

Link naar de volume button; http://www.ebay.com/itm/330723721502

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX
  • Laatst online: 08-09 09:28
contrast schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 13:18:
[...]

Ja, dat is al eens eerder gevraagd, zie mijn bericht hieronder:

[...]
Excuse moi, thanks :)

Steam: Jerx | PSN: Jerxy88 | Xbox: Jerxy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babbelbox
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23:04
Elwood Blues schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 13:14:
[...]

En dan nu hopen dat de JB-update voor de One X niet alsnog geannuleerd wordt, waarna je volgend jaar 'sweet' mag inruilen op de One Z- ;)
Lees net op twitter via Mobile Cowboys dat de update deze maand zou komen
Jelly Bean en Sense 4+ voor One X en One S komen deze maand http://bit.ly/U5IQRx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chadi
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16-07 19:12
Ik wacht wel op de nieuwe S4. Ik heb totaal geen vertrouwen meer in HTC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elwood Blues

Elwood Blues

87167191

babbelbox schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 14:22:
[...]

Lees net op twitter via Mobile Cowboys dat de update deze maand zou komen

[...]
Ja klopt; eerst zien, dan geloven. Ik ken die HTC-pappenheimers zo onderhand ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lterwee
Zojuist langs geweest bij de Belcompany in Zwolle. Daar was het toestel niet aanwezig en wisten ze niet wat de specs en/of prijzen zijn.
Zodra ze meer weten nemen ze contact met mij op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flessuh

flessuh

Set sail for fail!

lterwee schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 13:01:
Zojuist langs geweest bij de Belcompany in Zwolle. Daar was het toestel niet aanwezig en wisten ze niet wat de specs en/of prijzen zijn.
Zodra ze meer weten nemen ze contact met mij op.
Konden ze ook iets vertellen over prijzen bij abbo?

edit: zal volgende keer goed lezen ;)
ik loop vanmiddag wel ff bij de dichtsbijzijnde belcompany langs om ff te vragen

[ Voor 15% gewijzigd door flessuh op 03-10-2012 13:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kraats
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 22:02

kraats

Ik rol

Tweet van Belcompany:
BelCompany NL ‏@BelCompany

Levering van HTC One X 16GB is helaas iets vertraagd, verwachting is morgen (do. 04-10) in de winkel. Excuses voor vertraging! #DHD2OneX

Waar is Jos de Nooyer toch gebleven?

Pagina: 1 ... 32 ... 35 Laatste

Let op:
Verkrijgbaarheid, levertijden, winkels en al het andere dat niet met de techniek van de telefoon zelf te maken heeft mag in het <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1426298/">HTC Desire HD levertijden- en abbonemententopic</a>.

Berichten met als inhoud informatie of discussie betreffende accessiores voor de HTC Desire HD mogen hier: <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1428745/">HTC Desire HD accessoirestopic</a>.

Vragen over Android software mogen in het <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1437620/last/">Android Market en applicatietopic (deel 10)</a> of in een van de eerdere delen.

Posten over het aanpassen van de software, door middel van custom ROMs, of daaraan gerelateerde onderwerpen, die mogen in <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1436550//">dit</a> topic.

Eventuele problemen met de meegeleverde SD-card welke zich voor lijken te doen naar de 1.72 OTA update mogen hier: <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1441488/">HTC DESIRE HD - SD Kaart onherkenbaar na OTA update (1.72)</a>.

Overige offtopic berichten kunnen zonder verder bericht worden verwijderd!