De faallijst is al zo lang, dit kan er ook nog wel bij
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Jullie overwegen toch niet serieus om die kansloze inruilactie te doen...
De laagste prijs is ca €464 pricewatch: HTC One X Wit
Als je DHD er nog een beetje uitziet vang je €200 dus betaal je €262 ipv €349 bij.
Een hele tijd geleden gaf ik al aan voor de opvolger te gaan die half oktober op de markt moet komen.
link1, link2
Overigens wil ik nog een aantal maanden met me DHD (op Jellybean) doen en heb geduld tot de prijs naar een iets aanvaarbaarder niveau is gezakt.
Overigens is de Samsung S3 momenteel voor een zeer concurrerende prijs te verkrijgen.

Als je DHD er nog een beetje uitziet vang je €200 dus betaal je €262 ipv €349 bij.
Een hele tijd geleden gaf ik al aan voor de opvolger te gaan die half oktober op de markt moet komen.
link1, link2
Overigens wil ik nog een aantal maanden met me DHD (op Jellybean) doen en heb geduld tot de prijs naar een iets aanvaarbaarder niveau is gezakt.
Overigens is de Samsung S3 momenteel voor een zeer concurrerende prijs te verkrijgen.
[ Voor 10% gewijzigd door mowa op 03-10-2012 16:49 ]
Ik moet binnenkort mijn abonnement verlengen - ben benieuwd wat de fikse korting zal zijn bij inruil van de DHD -- wil graag van een telefoon abonnement naar een tablet abonnement.mowa schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 16:47:
Jullie overwegen toch niet serieus om die kansloze inruilactie te doen...![]()
![]()
![]()
link1, link2
Leuke actie maar ik wacht ook op de S4 en anders een one X+ en me DHD los verkopen
.
Niks moet, ik zit bij Hi en mijn abonnement is vorige maand afgelopen. Maar als je de rekening elke maand betaald word je abbo niet opgezegd. Dus kan je nog even wachten op nieuwe toestellen of aanbiedingen.R3M1 schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 18:51:
[...]
Ik moet binnenkort mijn abonnement verlengen
Verwijderd
Inderdaad, niets moet. Volgens mij zijn de meeste abo's op dit moment ook stukken duurder dan 2 jaar geleden, dus ik laat m'n abo gewoon lekker doorlopen totdat ik misschien een telefoon zie die ik ECHT wil en die ik dan gratis kan ophalen bij verlenging.JerX schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 12:59:
[...]
Niks moet, ik zit bij Hi en mijn abonnement is vorige maand afgelopen. Maar als je de rekening elke maand betaald word je abbo niet opgezegd. Dus kan je nog even wachten op nieuwe toestellen of aanbiedingen.
Het lijkt alsof veel mensen denken dat verlengen MOET, maar dat moet helemaal niet: gewoon laten doorlopen die hap totdat je echt iets interessants tegenkom! Zou zo maar kunnen dat ik over een jaar nog met m'n DHD en huidig abonnement rondloop: ik zie geen reden voor een andere mobiel en zeker niet voor een duurder abonnement als ik het niet nodig heb... Mijn vrouw heeft nog steeds een abo dat dik twee jaar geleden al verlopen was en verlengd kon worden! Nergens voor nodig...
Eigenlijk is het woord 'verlengen' fout en misleidend. Als je NIETS doet, hou je je huidige abonnement met de dan geldende voorwaarden en dát is eigenlijk verlengen! Wat de providers verlengen noemen is eigenlijk het aangaan van een nieuw abonnement...! Stelletje smiechten.
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 04-10-2012 14:29 ]
Een heel goed punt - daar waarschuw ik ook regelmatig mensen voor. Ze bellen je op met de vraag of je wil 'verlengen', waar natuurlijk helemaal geen telefoontje voor nodig is. Wel voor het afsluiten van een nieuw contract.Verwijderd schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 14:28:
[...]
Eigenlijk is het woord 'verlengen' fout en misleidend. Als je NIETS doet, hou je je huidige abonnement met de dan geldende voorwaarden en dát is eigenlijk verlengen! Wat de providers verlengen noemen is eigenlijk het aangaan van een nieuw abonnement...! Stelletje smiechten.
Wel een vraag aan jou: is het niet zo dat je ondanks het feit dat abonnementsprijzen zijn gestegen niet beter na afloop van je abonnement - als je toch het toestel houdt - naar een SIM-only abonnement over te stappen? In feite heb je na je contractduur je toestel 'afbetaald' en lijkt het wat zinloos om een abonnementsprijs voor bellen + toestel te blijven betalen...
Dutch StarCraft League | Campzone Tapijtrugby-kampioen (I've got the scars to prove it)
zullen de sim-only abonnementen van nu ook niet duurder zijn dan de regular abo's van toen?.Frank schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 16:14:
[...]
Een heel goed punt - daar waarschuw ik ook regelmatig mensen voor. Ze bellen je op met de vraag of je wil 'verlengen', waar natuurlijk helemaal geen telefoontje voor nodig is. Wel voor het afsluiten van een nieuw contract.
Wel een vraag aan jou: is het niet zo dat je ondanks het feit dat abonnementsprijzen zijn gestegen niet beter na afloop van je abonnement - als je toch het toestel houdt - naar een SIM-only abonnement over te stappen? In feite heb je na je contractduur je toestel 'afbetaald' en lijkt het wat zinloos om een abonnementsprijs voor bellen + toestel te blijven betalen...
Sim-only abonnementen zijn iets duurder geworden, maar niet veel duurder (je krijgt er meet MB's voor terug).Megupe schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 19:00:
[...]
zullen de sim-only abonnementen van nu ook niet duurder zijn dan de regular abo's van toen?
Verwijderd
Nou, dat valt vies tegen, hoor! Als ik van mijn huidige abo overstap naar een SIM-only met vergelijkbare hoeveelheid minuten en data, ben ik ongeveer even duur uit dan als ik mijn huidige abo aanhoudt! Kan je nagaan... Ik ga er wél op voorruit als ik er voor kies minder beltegoed per maand te hebben via SIM-only (en daar zit ik wel aan te denken)..Frank schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 16:14:
[...]
Als ik een gewoon abonnement zou kiezen, dus ga voor zogenaamd 'verlengen'
Het is allemaal echt STUKKEN duurder geworden!
Mijn vrouw had al SIM-only dus dat was simpel: gewoon laten doorlopen.
Mijn dochter heeft trouwens onlangs wel haar abonnement 'verlengd' omdat haar mobiel kapot was. Dat kwam op zich mooi uit. Alleen zit ze nu met internet dat na 1 Gb per Mb betaald moet worden terwijl voorheen de snelheid geknepen werd. Ze heeft sowieso niet op de kleine lettertjes en mogelijkheden gelet, want ze betaald per maand ongeveer twee keer zoveel als dat ze bij een andere provider zou doen (waarbij je dan ook nog nauwelijks buiten je tegoed hoeft te betalen). En dat twee jaar lang... De verschillen en mogelijkheden (en acties) zijn zo divers tegenwoordig dat het knap lastig is het juiste abonnement te kiezen.
[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 04-10-2012 20:00 ]
Nou voor het verlengen met abonnement val ik dus buiten de boot... beetje jammer. als de actie 2 weken langer zou duren zou het bij mij wel kunnen. just my luck

Interessant. Ik vraag me af wat jullie voor abos hebben en hoe je die vergelijkt met huidige sim-only abos.
Ik heb nu een bel-sms-web 200 (of zoiets) bij vodafone, en als ik daar niets aan doe blijf ik 35 euro per maand betalen (1e jaar was 20 euro)
Ik heb nu 1 GB internet in de maand die ik bij lange na niet opmaak.
Doe ik bijv een simyo sim-only
200 min/sms, 200 mb internet (meer heb ik echt niet nodig), voor 11 euro per maand, is maandelijks te veranderen.
Enige nadeel is dat je geen minuten meeneemt naar de volgende maand bij simyo.
Dus ik weet wel wat ik doe dalijk in november
Ik heb nu een bel-sms-web 200 (of zoiets) bij vodafone, en als ik daar niets aan doe blijf ik 35 euro per maand betalen (1e jaar was 20 euro)
200 min/sms, 200 mb internet (meer heb ik echt niet nodig), voor 11 euro per maand, is maandelijks te veranderen.
Ik heb voor ~28 euro een Hi abonnement met 175 minuten en FUP internet wat in de praktijk tot 2GB gaat zonder meerkosten daarna. Dan is er simonly praktisch niks met dat limiet te krijgen.
Wellicht als ik straks omlaag ga naar 60 minuten per maand, meer bel ik prive niet, en dan voor 1,5GB ga. Bespaart me een euro of 10 per maand maximaal.
Wellicht als ik straks omlaag ga naar 60 minuten per maand, meer bel ik prive niet, en dan voor 1,5GB ga. Bespaart me een euro of 10 per maand maximaal.
[ Voor 29% gewijzigd door Tsurany op 04-10-2012 23:31 ]
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Ik heb ook Simyo, ik vebruik amper minuten, sms en data omdat ik bijna alles via wifi doe.
Maar ben verder wel te spreken over Simyo, lage kosten en nooit problemen met het netwerk gehad omdat het toch kpn is.
Maar dat iemand überhaupt nog aan die actie mee wil doen
Alle alternatieven zijn beter.
Maar ben verder wel te spreken over Simyo, lage kosten en nooit problemen met het netwerk gehad omdat het toch kpn is.
Hoezo 2 weken langer? Je kunt toch alvast verlengen en het iets later in laten gaan?flessuh schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 20:08:
Nou voor het verlengen met abonnement val ik dus buiten de boot... beetje jammer. als de actie 2 weken langer zou duren zou het bij mij wel kunnen. just my luck
Maar dat iemand überhaupt nog aan die actie mee wil doen
Ik heb een Sim only abbo met 175 bel/sms minuten voor 11 euro. En ik heb er later een internet voordeelbundel bij genomen van 10 euro (200MB per maand). En ik kom er prima mee rond xDCeejay schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 23:22:
Interessant. Ik vraag me af wat jullie voor abos hebben en hoe je die vergelijkt met huidige sim-only abos.
Mijn trouwe DHD begint helaas wat kuren te vertonen... Het is net alsof hij de simkaart soms niet goed ziet. Ik krijg regelmatig de melding 'geen signaal', 'buiten dienst' of 'buiten servicegebied' en de telefoonverbinding is dan compleet weg (terwijl ik wel in het servicegebied ben
). Vaak komt binnen een paar minuten het scherm tevoorschijn waarin ik mijn pincode kan opgeven om de simkaart te unlocken, maar dat gebeurt niet altijd. Een reboot is dan voldoende om de telefoon weer verbinding te laten maken met het netwerk, maar 3 keer per dag rebooten is ook niet alles
.
Ik vermoed dat de phone applicatie de oorzaak van het probleem is. Is er misschien een mogelijkheid om de phone applicatie te herstarten zonder reboot (vanuit android dus?). Ik draai de stock rom met de laatste update van HTC.
Ik vermoed dat de phone applicatie de oorzaak van het probleem is. Is er misschien een mogelijkheid om de phone applicatie te herstarten zonder reboot (vanuit android dus?). Ik draai de stock rom met de laatste update van HTC.
Ik gebruik daarvoor de vliegtuigmodus :-) werkt bij mij altijd als ik problemen heb met ontvangst etc. Vliegtuigmodus aan, en daarna weer uit.
HTC heeft mij gewoon te kort gedaan en ben er helemaal klaar mee..
Over gestapt naar een iPhone 4 voor maar liefst €325 euro via apple.com
Over gestapt naar een iPhone 4 voor maar liefst €325 euro via apple.com
"Whatever the mind of man can conceive and believe it can achieve" - Napoleon Hill
Kun je na al die heisa nog geen redelijke gok wagen
Het valt me op dat er weinig GoTers het nog hebben over de DHD2OneX-actie hebben. Is er echt niemand die op zijn minst naar de Belcompany gestapt is om info of een ruilprijs op te vragen?
Blaat het niet dan schaadt het niet...
Reflex Discoshow - Het beste wat je bruiloft kan overkomen
Wellicht stap ik vandaag of morgen nog even de lokale belcompany binnen, maar kleine kans dat ik hem ga aanschaffen. Ik ben nog tevreden over mij DHD, ik wil alleen nog eens wat ROMS uit gaan proberen, omdat blackout eigenlijk helemaal niet lekker werkt. In het begin werkt hij goed, maar na een paar dagen gaat wordt hij langzamer en werkt het recente apps balkje opeens niet meer. Tevens heeft hij af en toe problemen met WiFi.
Komend jaar wil ik mezelf het geld besparen dat ik de afgelopen 2 jaar voor mij DHD betaald, die telefoon gaat echt wel langer mee dan twee jaar.
Komend jaar wil ik mezelf het geld besparen dat ik de afgelopen 2 jaar voor mij DHD betaald, die telefoon gaat echt wel langer mee dan twee jaar.
Heb een insider bij de belcompany, ik krijg 120 euro terug voor mijn DHD. Dikke kans dat ik er 2de hands meer voor kan krijgen. Tevens is een OneX duurder bij de belcompany dan een webshop. Waar door je dus al gauw een verschil heb van 220-270 euro. Volgens mij had iemand anders dit ook al gezegdTwan V schreef op vrijdag 05 oktober 2012 @ 15:07:
Het valt me op dat er weinig GoTers het nog hebben over de DHD2OneX-actie hebben. Is er echt niemand die op zijn minst naar de Belcompany gestapt is om info of een ruilprijs op te vragen?
Nu blijft het natuurlijk wel een beetje appels met sinaasappels vergelijken als je het hebt over een winkel met een pand (door heel nederland) en een webwinkel...JerX schreef op vrijdag 05 oktober 2012 @ 15:24:
[...]
Heb een insider bij de belcompany, ik krijg 120 euro terug voor mijn DHD. Dikke kans dat ik er 2de hands meer voor kan krijgen. Tevens is een OneX duurder bij de belcompany dan een webshop. Waar door je dus al gauw een verschil heb van 220-270 euro. Volgens mij had iemand anders dit ook al gezegd
Als ik daar door 200 euro bespaar dan vergelijk ik ze al te graag.Erwin537 schreef op vrijdag 05 oktober 2012 @ 15:28:
[...]
Nu blijft het natuurlijk wel een beetje appels met sinaasappels vergelijken als je het hebt over een winkel met een pand (door heel nederland) en een webwinkel...
Uiteraard, nu vind ik 200 euro ook wel een asociaal groot verschil. Maar er zijn toch veel mensen die graag hun spullen bij een winkel in de buurt kopen. Nu maakt dat met electronica als telefoons en laptops tegenwoordig weinig meer uit volgens mij, ze zeggen toch altijd dat je het via de fabrikant moet regelen. Dan heb je natuurlijk nog wel het voordeel in een winkel dat je vaak demo modellen hebt, advies van medewerkers (de objectiviteit en waarde daarvan even buiten beschouwing gelaten). De winkel met een pand heeft hier allemaal kosten aan (het pand, beveiliging, demo modellen, personeel, onderhoud, schoonmaak....).JerX schreef op vrijdag 05 oktober 2012 @ 15:37:
[...]
Als ik daar door 200 euro bespaar dan vergelijk ik ze al te graag.
Maar als jij net zo graag bij een webwinkel je telefoon besteld moet je dat uiteraard gewoon doen.
Tot zover het oftopic gebrabbel over winkel vs. webshop.
Ik wil nu mijn HTC van een custom rom voorzien. Iemand die ervaring heeft met een goede ROM?
Kijk ff in het andere topic: [HTC Desire HD] Rooten en Custom ROM's
Cyanogenmod is een fijne 2.3 ROM, Android Revolution is ook een bekende. Of IceColdSandwich (4.0) of Jellytime (4.1). Ook op XDA is veel te vinden: http://forum.xda-developers.com/forumdisplay.php?f=754
Cyanogenmod is een fijne 2.3 ROM, Android Revolution is ook een bekende. Of IceColdSandwich (4.0) of Jellytime (4.1). Ook op XDA is veel te vinden: http://forum.xda-developers.com/forumdisplay.php?f=754
Dank Bart, dat werkt prima!Bart_GR schreef op vrijdag 05 oktober 2012 @ 13:14:
Ik gebruik daarvoor de vliegtuigmodus :-) werkt bij mij altijd als ik problemen heb met ontvangst etc. Vliegtuigmodus aan, en daarna weer uit.
Ben wel benieuwd hoeveel mensen op GoT gebruik hebben gemaakt van de DHD2OneX actie van HTC-Belcompany. 
Poll: Heb jij gebruik gemaakt van #DHD2OneX?
• Ja, of ja; dit ga ik nog doen
• Nee
Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier
Ik iniedergeval niet. Straks bij einde abonnement maar eens heroriënteren op de modellen. Vond de prijs-kwaliteit verhouding van de aanbieding te minimaal. Vooral dat het een 'OneX-light' betrof vond ik jammer.
• Nee
Tussenstand:
Ik iniedergeval niet. Straks bij einde abonnement maar eens heroriënteren op de modellen. Vond de prijs-kwaliteit verhouding van de aanbieding te minimaal. Vooral dat het een 'OneX-light' betrof vond ik jammer.
Heb net via Vodafone Friends and Family het volgende abonnement afgesloten:
Sim Only Bel+Sms+Web Altijd € 37 1 jaar
225 belminuten
Gratis sms/mms
10GB data
Gratis bellen naar Vodafone nummers
Maar dan voor €19.98 per maand i.p.v. € 37,00!
Toch veel beter dan mijn B+S+W 200 voor €34.50
Ga mijn DHD dus nog wel even houden en mogelijk nog even spelen met custom roms!
225 belminuten
Gratis sms/mms
10GB data
Maar dan voor €19.98 per maand i.p.v. € 37,00!
Ga mijn DHD dus nog wel even houden en mogelijk nog even spelen met custom roms!
|| System Specs || 36° Oost-West 4875Wp ||
Hoe kan je eigenlijk die nutteloze apps van je telefoon gooien ? Degene die je toch nooit gebruikt?
Verwijderd
Dit wordt lichtelijk OT maar eh... gratis sms...? Dus echt compleet gratis en zoveel als je wilt? En 10 Gb data...?!? En die 19,98 is voor het hele jaar...? Mijn dochter heeft twee maanden geleden een abo afgesloten bij MTV-Mobile en die betaalt rond de 55 euro voor 300 minuten, een 750 sms pack en 1 Gb data (plus tig euro voor extra data). Dat scheelt echt gigantisch, zeg...Mr.Viper schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 10:06:
Heb net via Vodafone Friends and Family het volgende abonnement afgesloten:
225 belminuten
Gratis sms/mms
10GB data![]()
Maar dan voor €19.98 per maand i.p.v. € 37,00!![]()
![]()
In ieder geval: ik zit zelf wel al bij Vodafone en m'n abo loopt zowat af en ik denk er ook over m'n DHD gewoon aan te houden en dit abo lijkt me ook wel wat... Stukken goedkoper dan wat ik nu heb (als het inderdaad 19,98 per maand is voor de hele periode: kan het me nauwelijks voorstellen...).
Zeker kan dat:Verwijderd schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 11:14:
[...]
Dit wordt lichtelijk OT maar eh... gratis sms...? Dus echt compleet gratis en zoveel als je wilt? En 10 Gb data...?!? En die 19,98 is voor het hele jaar...? Mijn dochter heeft twee maanden geleden een abo afgesloten bij MTV-Mobile en die betaalt rond de 55 euro voor 300 minuten, een 750 sms pack en 1 Gb data (plus tig euro voor extra data). Dat scheelt echt gigantisch, zeg...
In ieder geval: ik zit zelf wel al bij Vodafone en m'n abo loopt zowat af en ik denk er ook over m'n DHD gewoon aan te houden en dit abo lijkt me ook wel wat... Stukken goedkoper dan wat ik nu heb (als het inderdaad 19,98 per maand is voor de hele periode: kan het me nauwelijks voorstellen...).
https://directsales.vodafone.nl/friendsfamily
Via Vodafone Friends & Family kan je zeer goede aanbiedingen binnen halen. Je moet via een zakelijk-account een actiecode aanvragen of krijgen waarna je dergelijke abonnementen af kan sluiten. De korting op het abonnement is één van de punten van Vodafone Friends & Family en ook dat het over het gehele contracttermijn gaat en niet over - de normale - helft.Verwijderd schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 11:14:
[...]
Dit wordt lichtelijk OT maar eh... gratis sms...? Dus echt compleet gratis en zoveel als je wilt? En 10 Gb data...?!? En die 19,98 is voor het hele jaar...? Mijn dochter heeft twee maanden geleden een abo afgesloten bij MTV-Mobile en die betaalt rond de 55 euro voor 300 minuten, een 750 sms pack en 1 Gb data (plus tig euro voor extra data). Dat scheelt echt gigantisch, zeg...
Ikzelf heb er ook één afgesloten met dezelfde voorwaarden. Alleen heb ik 125 minuten voor 16,20 per maand. Natuurlijk krijg je 10 GB data nooit op, maar de snelheid van 14,4 mbps is wel lekker natuurlijk. En wie sms't er nu nog, dus dat ze dat gratis doen is ook niet zo gek
Netwerk van KPN is natuurlijk - over het algemeen - wel iets beter dan Vodafone, maar qua bovenstaande kan je echt niets beters krijgen. MTV Mobile staat ook relatief hoog op de schopladder voor als KPN's netwerk problemen krijgt. Eerst worden dan Telfort klanten gekicked en daarna al MTV Mobile. KPN Hi als een-na-laatste voor natuurlijk KPN zelf.
[ Voor 13% gewijzigd door FeaR op 09-10-2012 11:21 ]
Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.
Verwijderd
Interessant... Mijn dochter sms't alsnog best veel en betaald daar extra voor ook nog. Daarnaast moet ze misschien zelfs een extra databundel nemen omdat ze steeds over die 1 Gb data heenkomt. Oftewel... het zou wel eens GOEDKOPER kunnen zijn om dat MTV Mobile abonnement af te kopen en NU over te stappen naar Vodafone. Dat mag toch? Ik bedoel, dat SMS-pack kost 7,50 en de extra internetbundel 10,-. Dat is bij elkaar 17,50. En dan zit je alsnog met de stress of ze wel binnen de bundel blijft. Als zij overstapt (na het beëindigen van dat sms pack) is zij in de praktijk even veel geld kwijt maar kan ze ongelimiteerd sms'en, internetten en ook bellen gaat makkelijker omdat ik bijvoorbeeld bij Vodafone zit en ze mij regelmatig belt.FeaR schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 11:19:
[...]
Via Vodafone Friends & Family kan je zeer goede aanbiedingen binnen halen. Je moet via een zakelijk-account een actiecode aanvragen of krijgen waarna je dergelijke abonnementen af kan sluiten. De korting op het abonnement is één van de punten van Vodafone Friends & Family en ook dat het over het gehele contracttermijn gaat en niet over - de normale - helft.
Ikzelf heb er ook één afgesloten met dezelfde voorwaarden. Alleen heb ik 125 minuten voor 16,20 per maand. Natuurlijk krijg je 10 GB data nooit op, maar de snelheid van 14,4 mbps is wel lekker natuurlijk. En wie sms't er nu nog, dus dat ze dat gratis doen is ook niet zo gek
Reken ik nu verkeerd of is dit inderdaad best een optie? Dan zal er nu wel in 1 keer betaald moeten gaan worden voor MTV Mobile, maar da's geen probleem. Liever nu een groot bedrag betalen en weten waar je aan toe bent dan elke maand met angst en beven uitzien naar de rekening van MTV (met angst en beven omdat je het tegoed niet online kan checken).
Vraag is dan wel ff hoe ik precies aan zo'n actiecode kom... EDIT:
Het lijkt dat je via die link geen actiecode nodig hebt maar dat je gewoon online DIRECT kan bestellen, zelfs de overstap kan regelen en alles...? Of zie ik (weer) iets over het hoofd? Tjonge, interessant dit. Ik denk dat ik dat zelf ook maar ga doen...! STUKKEN goedkoper dan m'n huidige abo en meer data!
P.S. Mijn heeft een HTC One X via MTV Mobile: zijn die dingen tegenwoordig allemaal simlock vrij of kan dat problemen geven bij een overstap naar Vodafone?
EDIT @Mods: zal ik anders mijn posts plus links in een nieuw topic plaatsen...? Want dit wordt wel erg OT. Of mag dit nog eventjes...? (Of mss kan een mod mijn post transformeren in een nieuw topic.)
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 09-10-2012 11:38 ]
Je hebt toch echt zo'n code nodig, moet je ergens tijdens het aanvragen invullen. Geloof ergens in het formulier waar je ook je e-mail en adresgegevens in moet voeren. Overigens was er op GoT een topic waar je die codes via-via aan kon vragen, maar dat is op slot gegaan. Wellicht dat het voor hier dan ook (te) offtopic is.Verwijderd schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 11:25:
[...]
Het lijkt dat je via die link geen actiecode nodig hebt maar dat je gewoon online DIRECT kan bestellen, zelfs de overstap kan regelen en alles...?
Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.
Verwijderd
Hm, duidelijk. En jammer. Maar begrijpelijk. Dat bewaren we dan maar voor het Direct Messages systeem (stille hintFeaR schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 11:59:
[...]
Je hebt toch echt zo'n code nodig, moet je ergens tijdens het aanvragen invullen. Geloof ergens in het formulier waar je ook je e-mail en adresgegevens in moet voeren. Overigens was er op GoT een topic waar je die codes via-via aan kon vragen, maar dat is op slot gegaan. Wellicht dat het voor hier dan ook (te) offtopic is.
Rooten/ custum roms.chimera2 schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 11:03:
Hoe kan je eigenlijk die nutteloze apps van je telefoon gooien ? Degene die je toch nooit gebruikt?
Nee gestemd en ik vind 't ongelofelijk dat er 6% zijn die het werkelijk overwegen.BounceCloud schreef op zondag 07 oktober 2012 @ 17:15:
Ben wel benieuwd hoeveel mensen op GoT gebruik hebben gemaakt van de DHD2OneX actie van HTC-Belcompany.
• Nee
Tussenstand:
[afbeelding]
Ik had hier o.a. 'n rekensommetje gepoot want ik wacht op de One X+ of S4.
Wachten is een groot woord want ik ben nog dik tevreden met me DHD, ik heb het geduld tot ze wat gezakt zijn tot een aanvaardbaar prijs-niveau.
Van 't weekeinde heb ik met de One X mogen klooien, eerder al met de S3 en eerlijk gezegd vind ik ze beiden even mooi. Dat wordt straks lastig kiezen tussen de One X+ of S4.
Wil graag de One X+.
Moet toch van abbo veranderen, maar wil mn DHD als spare achter de hand houden.
Zodoende ga ik ook niet voor de DHD2ONEX actie, uiteraard wel naar gekeken, maar niet aantrekkelijk genoeg voor mij.
Moet toch van abbo veranderen, maar wil mn DHD als spare achter de hand houden.
Zodoende ga ik ook niet voor de DHD2ONEX actie, uiteraard wel naar gekeken, maar niet aantrekkelijk genoeg voor mij.
*Zijn Is Wezen Zoals Het In Wezen Bedoeld Is Om Te Zijn Zoals Het Is... Toch?!?*
Mijn DHD begint flinke kuren te vertonen. Heel veel verschillende..
- vaak geen geluid bij bellen, alleen via speaker.
- bel ik wel normaal en heb ik hem aan mij oor, dan gaat hij soms ineens op de speaker (terwijl scherm uit is)
- er openen apps uit het niets
- scherm gaat zo maar aan.
- navigatie gaat steeds aan (nog nooit iets mee gedaan) en al bijna 2 jaar geen last van gehad.
Wat zouden jullie doen?
- bel ik wel normaal en heb ik hem aan mij oor, dan gaat hij soms ineens op de speaker (terwijl scherm uit is)
- navigatie gaat steeds aan (nog nooit iets mee gedaan) en al bijna 2 jaar geen last van gehad.
Wat zouden jullie doen?
De schele indiaan ziet je altijd twee keer staan
Custom ROM erop zetten.
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Lijkt alsof ie denkt dat ie gedocked is. Kijk eens onderaan in de USB en audio aansluiting of er zeker geen stofje inzit.Schele indiaan schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 10:25:
Mijn DHD begint flinke kuren te vertonen. Heel veel verschillende..
Wat zouden jullie doen?
Youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCCFiGVUeYs1h7RQIHZgqlSQ
Gewoon een goede Custom ROM erop zetten. (hoewel ik ook wel zou doen wat Largamelion zegt, je weet maar nooit;))
*Zijn Is Wezen Zoals Het In Wezen Bedoeld Is Om Te Zijn Zoals Het Is... Toch?!?*
Ik verdenk ook de connector: mijn DHD schoot een tijd geleden ook non-stop in de 'carkit' app. Bleek ook stof in de connector te zijn. Maar daar kwam ik pas achter nadat ik flink had lopen hacken in de software, allemaal zonder resultaat.
Custom ROM is evengoed wel een aanrader, maar waarschijnlijk geen oplossing voor dit probleem
Custom ROM is evengoed wel een aanrader, maar waarschijnlijk geen oplossing voor dit probleem
Verwijderd
Ik pulk elke paar maand een hele lading stof uit de connector met een hele dunne scherpe speld. Niet te geloven hoeveel stof daar in past...!
Ik doe het altijd meteen als ik merk dat het stekkertje van m'n oplader niet goed meer blijft zitten.
OK, ik heb dit dus even geprobeerd... WOW!Verwijderd schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 22:31:
Ik pulk elke paar maand een hele lading stof uit de connector met een hele dunne scherpe speld. Niet te geloven hoeveel stof daar in past...!Ik doe het altijd meteen als ik merk dat het stekkertje van m'n oplader niet goed meer blijft zitten.
Kwam inderdaad meer stof uit dan ik had verwacht!
Thnx voor deze tip
Heb nu een DHD en wil denk ik wel gebruik maken van de omruilactie. Niet omdat hij nu zo supervoordelig is ofzo, maar omdat mijn DHD een beetje crappy begint te worden. Ik denk daarom dat ik hem niet zo goed zal kunnen verkopen met al die problemen. Als ze hem omruilen met die actie dan heb ik er nog een goede prijs voor, gezien de staat van het ding. Uiterlijk ziet hij er overigens prima uit. Testen ze de inruil toestellen eerst bij bel company?
Ook ben ik benieuwd wat ik allemaal moet inleveren. Het hele pakket met oplader, kabels e.d. of alleen het toestel?
Ook ben ik benieuwd wat ik allemaal moet inleveren. Het hele pakket met oplader, kabels e.d. of alleen het toestel?
Mocht iemand toch de One X willen kopen : https://www.groupon.nl/de...jke-deal/Mexcom-/11524014
Kies uit:
€ 369,99 inclusief verzendkosten voor een Samsung Galaxy S2 (waarde € 487)
€ 329,99 inclusief verzendkosten voor een Samsung Nexus S (waarde 457,90)
€ 439,99 inclusief verzendkosten voor een HTC One X (waarde € 499,00)
€ 439,99 inclusief verzendkosten voor een Blackberry Bold 9900 (€ 582,00)
Sinds vandaag heb ik een HTC One X - Glamour Grey (rechts) om mijn kapotte HTC Desire HD (links) te vervangen:

Op dit moment hangt de telefoon nog aan de oplader. Morgenochtend ga ik volop met het speelgoed spelen!
De HTC Desire HD gaat nog wel aan en geeft nog steeds meldingen (+ geluiden), maar het (niet originele) scherm is defect. Het begon allemaal met het vervangen van een kapot scherm - door een reparateur - en nu is de telefoon totaal onbruikbaar. Maar goed, voor mij een excuus om de HTC One X aan te schaffen.

Op dit moment hangt de telefoon nog aan de oplader. Morgenochtend ga ik volop met het speelgoed spelen!
De HTC Desire HD gaat nog wel aan en geeft nog steeds meldingen (+ geluiden), maar het (niet originele) scherm is defect. Het begon allemaal met het vervangen van een kapot scherm - door een reparateur - en nu is de telefoon totaal onbruikbaar. Maar goed, voor mij een excuus om de HTC One X aan te schaffen.
Ik dacht dat ik klaar was met HTC, maar de net gepresenteerd HTC J butterfly heeft me van gedachten veranderd. Nu nog kijken of ie inderdaad alle beloofden nakomt.
De DHD houd ik iig als reserve.
Same here. Maar misschien wacht ik zelfs wel op nóg een versie later. (Mijn abo op de Desire HD loopt nog 6 maanden...)GentiLi schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 12:22:
Ik dacht dat ik klaar was met HTC, maar de net gepresenteerd HTC J butterfly heeft me van gedachten veranderd. Nu nog kijken of ie inderdaad alle beloofden nakomt.
Sam hereyannickie111 schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 12:48:
[...]
Same here. Maar misschien wacht ik zelfs wel op nóg een versie later. (Mijn abo op de Desire HD loopt nog 6 maanden...)
De eerste keer is het inderdaad een beetje prutsen. Na een tijdje gaat het wel iets makkelijkerJerX schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 17:21:
Zo volume knop is binnen gekomen, maar het vervangen ervan is nogal kut. Dat stukje dat iets langer uitsteekt springt steeds terug
Meh me schroevendraaiers zijn te dikcontrast schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 19:02:
[...]
De eerste keer is het inderdaad een beetje prutsen. Na een tijdje gaat het wel iets makkelijker
Oh wat een ramp zeg...
Laat maar, verkeerde topic...
Laat maar, verkeerde topic...
[ Voor 108% gewijzigd door GentiLi op 06-11-2012 09:53 ]
Ik ben daar ook erg benieuwd naar. Ik hoop dat ie december / januari hier komt...GentiLi schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 12:22:
Dan ga ik lekker over daarnaartoe
Deze Widget is alleen van HTC Sense als ik het goed begrepen heb:

Vind hem superhandig; is die ook op een ander - niet HTC toestel - te zetten? Geen root oid.

Vind hem superhandig; is die ook op een ander - niet HTC toestel - te zetten? Geen root oid.
Die specefieke widget niet, maar er zijn genoeg widgets die je kan downloaden vanaf Google Play die hetzelfde doen.Sanction schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 14:37:
Deze Widget is alleen van HTC Sense als ik het goed begrepen heb:
[afbeelding]
1700X@3,9GHZ - Asus Crosshair VI Hero - 32GB Corsair LPX - GTX 1070Ti
iPhone 13 Pro Max - Macbook Pro 16" M1 Pro
Vandaag kreeg ik een OTA update binnen en wel 3.12.405.2. Alles leuk en aardig, maar is er ergens een plek waar ze aangeven wat die update allemaal doet?
Er kwam vandaag ook een opdate binnen op de Legends binnen ons bedrijf. Zal wel een algemene fix zijn. Of een foutje dat deze update naar alle apparaten gestuurd wordtDadona schreef op woensdag 21 november 2012 @ 17:34:
Vandaag kreeg ik een OTA update binnen en wel 3.12.405.2. Alles leuk en aardig, maar is er ergens een plek waar ze aangeven wat die update allemaal doet?
Ik wach nog even met installeren tot ik weet wat 'ie doet
Waar is Jos de Nooyer toch gebleven?
Ze weigeren ICS uit te brengen voor ons, dus misschien is het wel een verborgen countdown timer zodat de HD er over 2 maanden van dichtslibt of gewoon compleet mee ophoudt, en HTC hoopt dat we weer een nieuw toestel van hen gaan halenDadona schreef op woensdag 21 november 2012 @ 17:34:
Geintje, volgens mij is het een security issue dat opgelost wordt.
De info bij de update geeft aan dat het om systeemstabiliteit gaat. Dat zegt nog niet veel.
PV 3520Wp - WP Itho Amber 95 - WPB Atlantic Explorer V4 200L - gasloos sinds aug 2023
Misschien dat het hier iets mee te maken heeft?
1700X@3,9GHZ - Asus Crosshair VI Hero - 32GB Corsair LPX - GTX 1070Ti
iPhone 13 Pro Max - Macbook Pro 16" M1 Pro
Neh want dat wordt geen patch en ten tweede komt dat nooit zo snel uit. Deze komt waarschijnlijk met een grote Android update.TommieW schreef op donderdag 22 november 2012 @ 18:10:
Ben de update aan het installeren, er waren voor mij wel wat stabiliteitsproblemen dus ben benieuwd of ik er iets van merk.
Zou je willen. In de laatste paragraaf staat:TommieW schreef op donderdag 22 november 2012 @ 18:10:
Hoewel de bug nu gerepareerd is in de broncode van Android, kan het nog even duren voordat de patch ook gebruikers bereikt. Volgens een Google-medewerker gaat de patch mee in de volgende major release van het besturingssysteem. Wanneer dat zal zijn, is nog niet bekend. De laatste grote release was versie 4.2, die kortgeleden uitkwam.
Blijkbaar dus, vanaf een versie die nog niet gepresenteerd is.
[ Voor 5% gewijzigd door GentiLi op 23-11-2012 15:36 ]
FUUUUU, update binnengehaald en zit nu al een paar uur te kijken naar een wit scherm met het htc logo....
Op naar het rooten en custom roms hoekje...
Op naar het rooten en custom roms hoekje...
[ Voor 18% gewijzigd door _matt_ op 24-11-2012 22:17 . Reden: avondje zelf prutsen ]
Da's lekker. De mijne deed er ook al verdacht lang over. Waarschijnlijk duurt het zolang om de verschillende rootkits en HTC-trojans te installeren, zodat we allemaal Samsung gaan DOS-sen met onze HTC foons. Wellicht dat HTC er dan wat meer gaat verkopen._matt_ schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 21:35:
FUUUUU, update binnengehaald en zit nu al een paar uur te kijken naar een wit scherm met het htc logo....
Ik kan de update nog niet echt aanraden. Sinds de update crashen er vaak apps bij het multitasken. Wisselen tussen navigatie en spotify is vrijwel onmogelijk bijvoorbeeld, ook het inladen van opgezochte emails in Gmail duurt enorm lang en loopt vaak vast. Wel is de gps fix razend snel!
Bij mij deed ie het net zo goed als voor de update. En mijn proximity sensor is er helaas niet ineens mee gerepareerd
Daar zit waarschijnlijk stof in.
zie ook: denniskrol in "[HTC Desire HD] - Deel 4"
There is no place like 127.0.0.1
ik zal binnenkort eens een bezoekje brengen aan de kpn winkel, kijken of die hem even open schroeven en afpoetsendenniskrol schreef op zondag 25 november 2012 @ 08:04:
Daar zit waarschijnlijk stof in.
Verder doet mijne het nog top, heb nu ook sim-only abo, veel goedkoper uit
Ben ik de enige die sinds de update naar 3.12.405.2 last heeft van ' stemmen' ?
elke keer als ik de telefoon aan de oplader hang krijg ik de tekst te horen 'navigatie wordt hervat'
En bij het opstarten van de telefoon de tekst 'gegevensverbinding verloren'
elke keer als ik de telefoon aan de oplader hang krijg ik de tekst te horen 'navigatie wordt hervat'
[ Voor 3% gewijzigd door Polariteit op 26-11-2012 10:51 ]
De tekst 'navigatie wordt hervat' kan te maken hebben met de connectie van je microusb. Dat hij denkt dat hij in een dockingstation of iets dergelijks zit. Zit er stof in je microusb poort?marceltuit schreef op maandag 26 november 2012 @ 10:51:
Ben ik de enige die sinds de update naar 3.12.405.2 last heeft van ' stemmen' ?
Maat van mij heeft ook de update gedaan. En die boot niet meer. Heb alles gewiped maar niks mocht baten, heb verder niks met de bootloader gedaan dus die gaat morgen naar VF toe. Hopelijk kunnen zij weer een rom erop zetten.
Overlever van KampeerMeet 4.1
"Als David Attenborough een film van jou zou moeten maken zou hij het moeilijk krijgen." - TDW
Ik ben zaterdag het klepje kwijtgeraakt waar je sim-kaart en sd-kaart achter verscholen zitten. Maar dit klepje heeft ook invloed op me antenne, me bereik is nu slecht.
Ik vroeg mij dus af of iemand nog zo'n klepje over heeft of weet waar ik die makkelijk kan vinden.
Ik schrijf HTC ook nog aan.
Via htc naar expansys geleid en gevonden. Evengoed bedankt!
Ik vroeg mij dus af of iemand nog zo'n klepje over heeft of weet waar ik die makkelijk kan vinden.
Ik schrijf HTC ook nog aan.
Via htc naar expansys geleid en gevonden. Evengoed bedankt!
[ Voor 10% gewijzigd door Megupe op 04-12-2012 12:15 ]
Genoeg te vinden op google dacht ik zo.
http://www.ebay.com/itm/H...ver-Antenna-/180729398787
https://www.google.com/se...official&client=firefox-a
http://www.ebay.com/itm/H...ver-Antenna-/180729398787
https://www.google.com/se...official&client=firefox-a
Sinds kort gaat tijdens het bellen het scherm van mijn Desire HD niet meer uit als ik de telefoon tegen mijn oor houdt.
Ik verwacht, zoals ik volgens mij al vaker ergens gelezen heb, dat dit te maken heeft met stof op de sensor.
Maar ik neem aan dat de telefon hier flink voor opengehaald moet worden? Dus de moeite niet waard is?
Ik verwacht, zoals ik volgens mij al vaker ergens gelezen heb, dat dit te maken heeft met stof op de sensor.
Maar ik neem aan dat de telefon hier flink voor opengehaald moet worden? Dus de moeite niet waard is?
Ik vond het redelijk meevallen en wel de moeite waard (ik haalde 'm uit elkaar om de hele behuizing te vervangen). Na de 10e keer allerlei instellingen (wifi, brightness) te hebben veranderd onder het bellen was ik het wel zat.
ik heb dat al iets langer, ik ben al langsgeweest bij een kpn center. Ik had daar aangegeven dat ik een probleem had met ws de proximity sensor omdat het beeld niet meer uitviel bij bellen aan het oor en dat er mogelijk stof op de sensor zat, of ze die even konden openen en schoonmaken. Krijg ik na 20 minuten mannetje naar me toe: "we hebben het probleem gevonden, het ligt aan de proximity sensor. We moeten hem opsturen om te maken." Dus ik van dat ik al lang al had aangegeven dat dat het probleem was en of ze hem niet ff konden openen en poetsen.yannickie111 schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 12:33:
Sinds kort gaat tijdens het bellen het scherm van mijn Desire HD niet meer uit als ik de telefoon tegen mijn oor houdt.
Maar daarvoor moest ik een keer doordeweeks terugkomen omdat er dan een technicus was die wel verstand zou hebben van HTC's. Dus dat moet ik nog steeds eens doen, maar het lijkt mij nauwelijks werk. Paar schroeven eraf, behuizing verschuiven en poetsen maar.
maar hoe gaat de behuizing eraf etc..Megupe schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 23:53:
[...]
ik heb dat al iets langer, ik ben al langsgeweest bij een kpn center. Ik had daar aangegeven dat ik een probleem had met ws de proximity sensor omdat het beeld niet meer uitviel bij bellen aan het oor en dat er mogelijk stof op de sensor zat, of ze die even konden openen en schoonmaken. Krijg ik na 20 minuten mannetje naar me toe: "we hebben het probleem gevonden, het ligt aan de proximity sensor. We moeten hem opsturen om te maken." Dus ik van dat ik al lang al had aangegeven dat dat het probleem was en of ze hem niet ff konden openen en poetsen.
Maar daarvoor moest ik een keer doordeweeks terugkomen omdat er dan een technicus was die wel verstand zou hebben van HTC's. Dus dat moet ik nog steeds eens doen, maar het lijkt mij nauwelijks werk. Paar schroeven eraf, behuizing verschuiven en poetsen maar.
Opsturen ga ik in ieder geval niet doen, maar als denniskrol goede tips kan geven, en me/ons ervan kan overtuigen dat het niet veel (riskant) werk is, dan wil ik het wel proberen.
Ik heb hier veel aan gehad 
YouTube: HTC Desire HD Disassembly Video
YouTube: HTC Desire HD Disassembly Video
[ Voor 20% gewijzigd door chaoscontrol op 05-12-2012 00:32 . Reden: Goede link ]
Zie hier: https://gathering.tweaker...message/38330966#38330966yannickie111 schreef op woensdag 05 december 2012 @ 00:15:
[...]
maar hoe gaat de behuizing eraf etc..
Opsturen ga ik in ieder geval niet doen, maar als denniskrol goede tips kan geven, en me/ons ervan kan overtuigen dat het niet veel (riskant) werk is, dan wil ik het wel proberen.
Het enige 'enge' is het eruit wippen van de flitser. En je moet een kleine (torx) schroevendraaier hebben, maar die schroefjes zaten bij mij zo los, dat ze er met een platte schroevendraaier ook makkelijk uit gingen
Ik ga binnenkort afscheid nemen van jullie mensen! Ik zal mij zo rond de 1e week van januari aansluiten in het Nokia Lumia 920 topic.
Wie zie ik daar allemaal terug?
chaoscontrol schreef op donderdag 06 december 2012 @ 18:03:
Ik ga binnenkort afscheid nemen van jullie mensen! Ik zal mij zo rond de 1e week van januari aansluiten in het Nokia Lumia 920 topic.Wie zie ik daar allemaal terug?
Zowel de Nokia Lumia 920 als Windows phone 8 zien er prachtig uit. Maar gewoon uit nieuwsgierigheid; wat zijn je beweegredenen om daarvoor te kiezen en van Android af te stappen..??chaoscontrol schreef op donderdag 06 december 2012 @ 18:03:
Ik ga binnenkort afscheid nemen van jullie mensen! Ik zal mij zo rond de 1e week van januari aansluiten in het Nokia Lumia 920 topic.Wie zie ik daar allemaal terug?
Overigens ga ik, mogelijk volgende maand al, voor de Galaxy Note II vanwege dat prachtige grote scherm en omdat Android zo flexibel is.
Mij zal je daar ook terugzien begin januarichaoscontrol schreef op donderdag 06 december 2012 @ 18:03:
Nou, eigenlijk omdat ik Android nu wel gezien heb.mowa schreef op donderdag 06 december 2012 @ 20:37:
[...]
Zowel de Nokia Lumia 920 als Windows phone 8 zien er prachtig uit. Maar gewoon uit nieuwsgierigheid; wat zijn je beweegredenen om daarvoor te kiezen en van Android af te stappen..??
Overigens ga ik, mogelijk volgende maand al, voor de Galaxy Note II vanwege dat prachtige grote scherm en omdat Android zo flexibel is.
Ook heb ik er wel vertrouwen in dat de Apps Store van MS goed gevuld zal raken.
Ik heb nog wel even zitten twijfelen hoor, om bij Droid te blijven, maar in het slechtste geval kan ik er nu altijd nog op terugvallen
Kudt, kudt...
Net over mijn bureau een glas prik gegooid.
Zowel mijn toetsenbord als mijn telefoon.
Nu is het zo dat mijn telefoon zelf eigenlijk op het scherm na niet geraakt is.
Heb hem wel meteen uitgegooid en schoongemaakt.
Maar viel me op dat het geluid het niet meer doet. Helemaal nergens.
Zie ook niet iets van een hoofdtelefoon logo, maar zou best nog wel kunnen dat daar ook wat in is gekomen.
Zucht.
Net over mijn bureau een glas prik gegooid.
Zowel mijn toetsenbord als mijn telefoon.
Nu is het zo dat mijn telefoon zelf eigenlijk op het scherm na niet geraakt is.
Heb hem wel meteen uitgegooid en schoongemaakt.
Maar viel me op dat het geluid het niet meer doet. Helemaal nergens.
Zie ook niet iets van een hoofdtelefoon logo, maar zou best nog wel kunnen dat daar ook wat in is gekomen.
Zucht.
En sinds gisterenavond werkte hij weer.
Nahja, zal wel vochtig zijn geweest in de hoofdtelefoonaansluiting.
Nahja, zal wel vochtig zijn geweest in de hoofdtelefoonaansluiting.
Sinds deze week doet mijn WIFI het niet meer. Hij geeft de melding 'fout' als ik een WIFI verbinding zoek. Omdat ik eerst dacht dat het hard-ware was (bijv. losgeschoten wifi ontvanger) heb ik het apparaat naar een zaakje gebracht. De beste man gaf aan dat hardware goed zat en hij iets aan de software moest doen om dit probleem te voorkomen. Dit duurde wat langer en moet nog een keer gebeuren.
Vraag: kent iemand dit probleem en is er wellicht een goede fixer(app) die i kan gebruiken om dit probleem te verhelpen. de WIFI fixer in de market werkte in ieder geval niet helaas.
Mocht het niet werken moet ik de telefoon alsnog wegbrengen.
Vraag: kent iemand dit probleem en is er wellicht een goede fixer(app) die i kan gebruiken om dit probleem te verhelpen. de WIFI fixer in de market werkte in ieder geval niet helaas.
Mocht het niet werken moet ik de telefoon alsnog wegbrengen.
Gewoon even een hard reset uitvoeren (terug naar fabrieksinstellingen). Als het daarna nog niet werkt is het 100% zeker een hardware probleem.
Hard-reset heb ik gedaan, meerdere keren zelfs, zonder resultaat.ik222 schreef op zondag 16 december 2012 @ 10:45:
Gewoon even een hard reset uitvoeren (terug naar fabrieksinstellingen). Als het daarna nog niet werkt is het 100% zeker een hardware probleem.
Volgens de telefoon repair doc (winkeltje) is het geen hardware probleem. Dit heeft hij gecheckt. Hij gaf aan dat hij iets met de software moet doen en dat het dan opgelost kan worden. Hier had hij wel even voor nodig....
Dan vrees ik dat ze je in de maling nemen... Als een hard reset het niet oplost kan het onmogelijk een software probleem zijn.MaStar schreef op zondag 16 december 2012 @ 13:37:
[...]
Hard-reset heb ik gedaan, meerdere keren zelfs, zonder resultaat.
Volgens de telefoon repair doc (winkeltje) is het geen hardware probleem. Dit heeft hij gecheckt. Hij gaf aan dat hij iets met de software moet doen en dat het dan opgelost kan worden. Hier had hij wel even voor nodig....
Let op:
Verkrijgbaarheid, levertijden, winkels en al het andere dat niet met de techniek van de telefoon zelf te maken heeft mag in het <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1426298/">HTC Desire HD levertijden- en abbonemententopic</a>.
Berichten met als inhoud informatie of discussie betreffende accessiores voor de HTC Desire HD mogen hier: <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1428745/">HTC Desire HD accessoirestopic</a>.
Vragen over Android software mogen in het <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1437620/last/">Android Market en applicatietopic (deel 10)</a> of in een van de eerdere delen.
Posten over het aanpassen van de software, door middel van custom ROMs, of daaraan gerelateerde onderwerpen, die mogen in <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1436550//">dit</a> topic.
Eventuele problemen met de meegeleverde SD-card welke zich voor lijken te doen naar de 1.72 OTA update mogen hier: <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1441488/">HTC DESIRE HD - SD Kaart onherkenbaar na OTA update (1.72)</a>.
Overige offtopic berichten kunnen zonder verder bericht worden verwijderd!
Verkrijgbaarheid, levertijden, winkels en al het andere dat niet met de techniek van de telefoon zelf te maken heeft mag in het <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1426298/">HTC Desire HD levertijden- en abbonemententopic</a>.
Berichten met als inhoud informatie of discussie betreffende accessiores voor de HTC Desire HD mogen hier: <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1428745/">HTC Desire HD accessoirestopic</a>.
Vragen over Android software mogen in het <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1437620/last/">Android Market en applicatietopic (deel 10)</a> of in een van de eerdere delen.
Posten over het aanpassen van de software, door middel van custom ROMs, of daaraan gerelateerde onderwerpen, die mogen in <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1436550//">dit</a> topic.
Eventuele problemen met de meegeleverde SD-card welke zich voor lijken te doen naar de 1.72 OTA update mogen hier: <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1441488/">HTC DESIRE HD - SD Kaart onherkenbaar na OTA update (1.72)</a>.
Overige offtopic berichten kunnen zonder verder bericht worden verwijderd!