Elwood Blues schreef op dinsdag 24 juli 2012 @ 13:27:
Het niet uitkomen van de ICS-update lijkt me vooral marketingredenen hebben en geen technische. Door 'oude' toestellen als de DHD nog een update te geven, maken ze hun eigen OneX oninteressanter. Want eerlijk is eerlijk: de DHD kan technisch nog best aardig meekomen met de moderne toestellen: groot scherm, snelle processor, voldoende geheugen.
Vanuit die gedachte verwacht ik dan ook niet dat HTC meewerkt om de drivers vrij te geven zodat alternatieve rombakkers er mee aan de slag kunnen. Dan gooien ze nog steeds hun eigen glazen in. En ik mag toch hopen dat die 'sympathieke' inruilactie een beetje interessant wordt anders wordt mijn volgende toestel ook écht geen HTC meer. Dan mag de OneX nog zo'n mooi toestel zijn, dit is gewoon zeer teleurstellend gedrag van HTC. Beloftes moet je nakomen, punt.
ik ga helemaal akkoord,
ik denk dat htc niets zal vrijgeven, zij weten ook dat als ze dat doen, iedereen na een week rondloopt met een desire hd met de nieuwste software,
persoonlijk vind ik de one x zelfs niet echt goed, ik vind dat de smartphone industrie aan het dalen is in kwaliteit, ik ga pas voor een andere toestel als die
-een sterke body heeft (als de dhd)
-meer geheugen
-betere camera (dan bedoel ik 1 die eindelijk kan concurreren met de low class cameras, en niet van die cameras die mét perfecte omstandigheden af en toe eens mooie plaatjes kunnen schieten...)
-meer (aansluit)mogenlijkheden
de markt blijft maar stijgen met processors, maar ik heb niet het gevoel dat dat echt nodig is, android vraagt helemaal niet naar een 4core, ik zou hééél tevreden zijn met een 2core, maar dan met 2ghz...
is htc na de dhd ook niet overgegaan naar een ander soort scherm? waardoor de resolutie wel hoger is, maar die in dagenlijks gebruik toch net iets minder zijn?
[
Voor 4% gewijzigd door
Anton.net op 24-07-2012 13:55
]