Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GentiLi
  • Registratie: November 2010
  • Niet online
denniskrol schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 20:16:
Het is een tweedehands behuizing (dat zag ik ook pas toen ik de verpakking open maakte). Er zitten een paar hele kleine kale plekjes (geen krassen) op de voorkant net naast het scherm. Je ziet ze wel, maar het is stukken beter dan de deuken in de oude achterkant. De power en volumeknop zitten erbij (die zitten ook vast in de behuizing)
Vandaag ontvangen en net er op gezet. Tweedehands inderdaad, maar hij ziet er netjes uit. Ik ben helemaal blij dat de volumeknop het weer doet en mijn DHD heeft een nieuw look. lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart_GR
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online
Kwam dit net tegen op XDA , zo te zien een nederlander die het heeft gedaan. Aangezien ik nu twee metalen housings heb... Begint het ook erg te kriebelen! Case Mods op smartphones ! Geniaal! _/-\o_

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1293207

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 22:28
Aanstaande maandag maar even naar het Servicepunt van HTC in R'dam. Toch maar na lange tijd het binnenwerk recht in de telefoon laten zetten. Dit is tijdens de reparatie van de cameraring niet goed terug gezet waardoor de ene kant dieper ligt dan de andere.
Begin me tegen het einde van het termijn er wel aan te storen ondertussen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Corne1988
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 28-01 19:16
Mijn HTC Desire HD heeft de laatste tijd enkele vervelende kwaaltjes.

Zo stopt HTC Sense meerdere keren per dag en wordt deze opnieuw opgestart.
Mijn sim kaart heb ik met plakband moeten vast zetten anders moet ik ook meerdere keren per dag mijn telefoon opnieuw starten omdat de sim kaart niet herkend wordt.

Regelmatig verdwijnen er ineens applicaties, ik moet ze dan opnieuw installeren vanuit de market (als ik de betreffende app als snelkoppeling had dan zie ik hier alleen nog een standaard android icoontje).

Daarnaast is ook mijn GPS regelmatig vrij onnauwkeurig, dit kan je tijdelijk oplossen door het plaatje bij de flitser wat aan te drukken maar het blijft terug komen.

Ik ben vrij benieuwd of er meer mensen zijn die hier problemen mee hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Het lijkt er op dat je interne geheugen niet helemaal jofel meer is.
Dat zou wel je problemen kunnen verklaren namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannisi
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 05:08
Corne1988 schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 08:59:
...
Daarnaast is ook mijn GPS regelmatig vrij onnauwkeurig, dit kan je tijdelijk oplossen door het plaatje bij de flitser wat aan te drukken maar het blijft terug komen.

Ik ben vrij benieuwd of er meer mensen zijn die hier problemen mee hebben?
Dat probleem heb ik vaker gehoord en is in principe hetzelfde wat sommige mensen nu met een One X hebben. Op het moederbord zitten 2 opstaande contactjes die contact horen te maken met de antenne 'ring' om je flitser heen. De contactjes maken geen goed contact meer met de antenne. Als je een beetje een 'doe het zelver' bent is het wel op te lossen (zie mijn post van 2 weken terug in dit topic)

There is no place like 127.0.0.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bart_GR schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 22:14:
Kwam dit net tegen op XDA , zo te zien een nederlander die het heeft gedaan. Aangezien ik nu twee metalen housings heb... Begint het ook erg te kriebelen! Case Mods op smartphones ! Geniaal! _/-\o_

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1293207
Dat ziet er zeker goed uit :D Wellicht een idee voor als ik ooit een nieuwe telefoon heb, want met mijn geweldige geluk en overweldigende kunde met klein gereedschap kan het niet anders dan mis gaan. Geen zin een tijdje zonder telefoon te moeten zitten omdat ik iets vernaggeld heb :+

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tanuki
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
Ik heb sinds een paar dagen het volgende probleem tijdens het bellen (normaal bellen, Viber, wat dan ook):
- Bellen met speaker werkt goed.
- Bellen met oordopjes in werkt goed.
- Bellen zonder oordopjes niet.

Als ik bel zonder oordopjes kan ik wel praten en diegene hoort mij, maar ik hoor diegene niet. Totdat ik hem op speaker zet.

Na een beetje googlen lees ik dat het een kortsluiting zou moeten zijn? Iemand hier ervaring mee? Hoe zou ik dit makkelijk kunnen oplossen?

PV: Growatt MOD5000TL3-XH + 5720wp, WPB: Atlantic Explorer v4 270LC, L/L: MHI SCM 125ZM-S + SRK 50ZS-W + 2x SRK 25ZS-W + SRK 20ZS-W Modbus kWh meter nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ik222
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
Ik denk dat gewoon je oorspeaker kapot is en dat je hem dus zult moeten opsturen naar HTC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tanuki
  • Niet online
ik222 schreef op zondag 17 juni 2012 @ 14:22:
Ik denk dat gewoon je oorspeaker kapot is en dat je hem dus zult moeten opsturen naar HTC.
Nouja, ik ging dus wat verder zoeken: Inderdaad. Volgens mij is de speaker die bovenaan aan de voorkant zit kapot.

Ik heb geen idee hoe ik dat voor elkaar heb gekregen. Maar ik heb deze telefoon op eBay gekocht (wel nieuw, hij was gesealed), maarja. Dan zal ik geen garantie krijgen van HTC neem ik aan.

PV: Growatt MOD5000TL3-XH + 5720wp, WPB: Atlantic Explorer v4 270LC, L/L: MHI SCM 125ZM-S + SRK 50ZS-W + 2x SRK 25ZS-W + SRK 20ZS-W Modbus kWh meter nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 22:12
Tanuki schreef op zondag 17 juni 2012 @ 14:46:
[...]

Nouja, ik ging dus wat verder zoeken: Inderdaad. Volgens mij is de speaker die bovenaan aan de voorkant zit kapot.

Ik heb geen idee hoe ik dat voor elkaar heb gekregen. Maar ik heb deze telefoon op eBay gekocht (wel nieuw, hij was gesealed), maarja. Dan zal ik geen garantie krijgen van HTC neem ik aan.
Ik zou dat toch eens navragen, ik denk dat alle dhd nog garantie hebben, de dhd is nog geen 2 jaar oud, je hebt misschien geen garantie bij een winkel, maar wel van htc

Kortom, ik denk dat ze dat wel maken, veel succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ik222
  • Niet online
[...]

Zolang je DHD maar niet langer dan twee jaar geleden geproduceerd is en voor de Nederlandse markt bestemd is zal HTC Nederland hem gewoon repareren onder garantie. Het serienummer is daarvoor dan voldoende.

Maar als je hem via ebay hebt weet je niet hoe oud hij is en vooral ook niet of hij voor de Nederlandse markt bestemd is. Dus het zal een kwestie van proberen worden vrees ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tanuki
  • Niet online
ik222 schreef op zondag 17 juni 2012 @ 15:10:
[...]

Zolang je DHD maar niet langer dan twee jaar geleden geproduceerd is en voor de Nederlandse markt bestemd is zal HTC Nederland hem gewoon repareren onder garantie. Het serienummer is daarvoor dan voldoende.

Maar als je hem via ebay hebt weet je niet hoe oud hij is en vooral ook niet of hij voor de Nederlandse markt bestemd is. Dus het zal een kwestie van proberen worden vrees ik.
Ja, inderdaad.. Ik heb 'm op eBay Duitsland gekocht. Het was origineel een T-Online branded toestel.

Dus eh... Dat zal inderdaad gokken worden. Maar ik ga morgen eens bellen met HTC. Op speaker natuurlijk, anders hoor ik ze niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy_Gonzalez
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:23

Speedy_Gonzalez

Aaribaaaaaa

[...]

Oorspeakertje (earpiece) is vrij gemakkeljk zelf te vervangen.
Het onderdeel kost een goeie 7 euro als ik me niet vergis.

Een paar postings hoger staat ergens een youtube filmpje over hoe je het toestel open kan maken, alleen de achterkant is voldoende om het onderdeel te vervangen. Edit: Hier dus ......

Kwestie van eruit schuiven en klein stekkertje insteken.

[ Voor 5% gewijzigd door Speedy_Gonzalez op 17-06-2012 18:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Corne1988
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 28-01 19:16
denniskrol schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 16:39:
[...]

Dat probleem heb ik vaker gehoord en is in principe hetzelfde wat sommige mensen nu met een One X hebben. Op het moederbord zitten 2 opstaande contactjes die contact horen te maken met de antenne 'ring' om je flitser heen. De contactjes maken geen goed contact meer met de antenne. Als je een beetje een 'doe het zelver' bent is het wel op te lossen (zie mijn post van 2 weken terug in dit topic)
Ik zal van de week eens naar je post kijken.

De andere problemen lijken nu opgelost te zijn, ik heb vrijdag een reset gedaan naar de system defaults.
De telefoon heeft weer een goede, snelle respons en HTC Sense blijft weer goed werken. Alleen de GPS heb ik nog niet getest dat ga ik vanavond doen, als die nog steeds onnauwkeurig is zal ik eens naar jou post kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Nu online

Arfman

Drome!

Helaas is zaterdag mijn Desire HD op de keukenvloer gekletterd. WiFi werkt alleen na een reboot, als ik naar een ander AP roam moet ik eerst rebooten voordat ik weer connectie heb. Daarnaast werkt volume omhoog niet meer. Nog tips voor als ik hem uit elkaar ga halen? :P

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Zo, net bij het HTC servicepunt binnen de Vodafone in R'dam geweest. Dit vanwege het niet lekker zitten van de behuizing. Ze hebben er een nieuwe acherkant op gezet en nu zit het weer als gegoten. Echt binnen 10 minuten was ik buiten. Dus vanaf de ingang tot weer buiten 10 minuten. Echt heerlijk snel.

Kreeg wel de vraag waar de ring toendertijd gerepareerd was. Dat was bij één van de HTC reparatie bedrijven. Geen idee welke, want blijkbaar hadden ze gekloot met de stickers. Maar geen probleem van gemaakt verder, dus hulde.

[ Voor 27% gewijzigd door Arunia op 18-06-2012 13:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb even jullie hulp nodig:
Vandaag was ik bezig om een nieuwe kaart voor Sygic te downloaden toen daar opeens een foutmelding verscheen (weet de melding niet meer, iets over kan een bestand niet installeren). Installatie is toen afgebroken, maar het vervelende is dat mijn sd card nu niet meer herkend wordt door mijn HD. Het andere vervelende probleem is dat ik het deksel met geen mogelijkheid loskrijg om de sd eruit te halen :-(

De pc herkent de sd card nog wel, heb dus de hele inhoud maar even gekopieerd naar mijn pc.

Stel dat ik er een nieuwe sd card in stop en de kopie van mijn oude sd card hierop terugzet, wat gebeurd er dan? Start de HD dan nog wel op? Ik heb mijn HD geroot en draai een custom rom.

Edit: nevermind. probleem is net zo makkelijk verdwenen als dat het ontstond. Vreemd..

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 22-06-2012 23:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommieW
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 17-09 20:59

TommieW

Numa numa.

Verwijderd schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 22:43:
Ik heb even jullie hulp nodig:
Vandaag was ik bezig om een nieuwe kaart voor Sygic te downloaden toen daar opeens een foutmelding verscheen (weet de melding niet meer, iets over kan een bestand niet installeren). Installatie is toen afgebroken, maar het vervelende is dat mijn sd card nu niet meer herkend wordt door mijn HD. Het andere vervelende probleem is dat ik het deksel met geen mogelijkheid loskrijg om de sd eruit te halen :-(

De pc herkent de sd card nog wel, heb dus de hele inhoud maar even gekopieerd naar mijn pc.

Stel dat ik er een nieuwe sd card in stop en de kopie van mijn oude sd card hierop terugzet, wat gebeurd er dan? Start de HD dan nog wel op? Ik heb mijn HD geroot en draai een custom rom.

Edit: nevermind. probleem is net zo makkelijk verdwenen als dat het ontstond. Vreemd..
Voor de volgende keer:
Ik heb dit ook wel eens gehad. Ik had toen de data op m'n PC gezet, SD micro geformatteerd, data terug, SD weer terug in HTC.
Dit had het voor mij opgelost. :)

1700X@3,9GHZ - Asus Crosshair VI Hero - 32GB Corsair LPX - GTX 1070Ti
iPhone 13 Pro Max - Macbook Pro 16" M1 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt. Nadat ik de data naar mijn pc had gekopieerd deed de card het weer in mijn HD, zonder dus te formatteren of zo. Heel vreemd, maar dan weet ik voor de volgende keer in ieder geval wat te doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommieW

TommieW

Numa numa.

Verwijderd schreef op zaterdag 23 juni 2012 @ 00:02:
Bedankt. Nadat ik de data naar mijn pc had gekopieerd deed de card het weer in mijn HD, zonder dus te formatteren of zo. Heel vreemd, maar dan weet ik voor de volgende keer in ieder geval wat te doen!
Misschien dat CheckDisk nog kan helpen in dat geval, maar dat weet ik niet zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ceejay
  • Laatst online: 22-02-2023
Is er al iemand tegen een nadere datum voor ICS bij de Desire HD tegengekomen? Ik zie niets verder dan 3e kwartaal, maar misschien mis ik iets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
Ik weet dat hij in juli gaat komen, maar de datum weet ik niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaartenPol
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 08:29
Op XDA wordt verwezen naar een Zweedse site die als datum 9 juli noemt voor ICS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flippy
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

flippy

Alle rechten voorbehouden.

ik wacht wel even braaf totdat ze bij XDA hun vingers aan de ICS rom hebben kunnen aflikken en de drivers eruit hebben gemeubeld en die in hun eigen roms zetten zodat je (eindelijk) eens fatsoenlijk een filmpje kan opnemen of fotograferen zonder dat de rom crashed.

wat een geheim agent toch allemaal niet moet doen om incognito op zijn werk te verschijnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
flippy.nl schreef op zondag 24 juni 2012 @ 10:41:
ik wacht wel even braaf totdat ze bij XDA hun vingers aan de ICS rom hebben kunnen aflikken en de drivers eruit hebben gemeubeld en die in hun eigen roms zetten zodat je (eindelijk) eens fatsoenlijk een filmpje kan opnemen of fotograferen zonder dat de rom crashed.
ik denk niet dat de rom van xda veel eerder dan de officiele rom gaat zijn,waarschijnlijk is de echte al hier binnen 2-3 weken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JunkO
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-09 16:33
(jarig!)
Arfman schreef op maandag 18 juni 2012 @ 10:23:
Helaas is zaterdag mijn Desire HD op de keukenvloer gekletterd. WiFi werkt alleen na een reboot, als ik naar een ander AP roam moet ik eerst rebooten voordat ik weer connectie heb. Daarnaast werkt volume omhoog niet meer. Nog tips voor als ik hem uit elkaar ga halen? :P
Ik heb precies hetzelfde probleem, Wifi en volume up werkten ineens niet meer nadat ik de phone heb laten stuiteren. Ik ontdekte per toeval dat na een klein tikje op de telefoon de volume omhoog ineens weer werkte en dat tegelijkertijd Wifi ook weer functioneerd (daarvoor gaf Wifi telkens de status "fout"). Blijkbaar staan deze 2 met elkaar in verbinding op één of andere manier...

Anyway, dit is een paar weken goed gegaan (de telefoon een klein tikje geven en het werkte weer een paar dagen) maar nadat ik de telefoon nog een keer goed heb laten vallen is het definitief afgelopen. :X

Ik hoop dat er alleen een stekkertje oid los zit, dus ik denk dat ik maar 's een torx 5 schroevendraaier moet gaan aanschaffen. ;)

"Life's a bitch and then you die.. That's why we get high, cause you never know when you're gonna go.."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dmar
  • Niet online
Kreeg vandaag mijn DHD terug, had 2 weken geleden mijn DHD opgestuurd voor reparatie: volumeknop was los, aan/uit was verroest en 3,5mm-jack zat vol met stof, wat ervoor zorgde dat hij op hol sloeg als je iets erin stopte. Ben altijd fan geweest van HTC, maar deze reparatie was niet wat ik van hen gewend ben.

De volumeknop steekt buiten het toestel uit en er is sprake van 3 ' indrukpunten ' in plaats van 2. Daarnaast kan ik het accuklepje nu niet meer openen, doordat de volumeknop dit blokkeert en als ik het forceer heb ik kans dat de volumeknop er weer af gaat. Daarnaast blijkt mijn ' tril ' functie opeens niet goed meer te werken, of in ieder geval niet meer zoals ik gewend ben (misschien andere versie?).

Ergste probleem waar ik nu eigenlijk tegen aanloop is dat ik mijn google-account niet meer kan koppelen. Ik heb twee keer opnieuw de fabrieksinstellingen geprobeerd, zonder SD-kaart, zonder SIM-kaart, maar niks helpt. Kan wel gewoon via gmail.com inloggen, maar koppelen aan gmail-account lukt niet. Heb ook andere manieren geprobeerd die op internet staan (via gmail app of youtube app proberen), maar ook deze werkten geen van allen.

Iemand bekend met dit probleem en weet hoe hij dit oplost?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommieW

TommieW

Numa numa.

Dmar schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 17:58:
Kreeg vandaag mijn DHD terug, had 2 weken geleden mijn DHD opgestuurd voor reparatie: volumeknop was los, aan/uit was verroest en 3,5mm-jack zat vol met stof, wat ervoor zorgde dat hij op hol sloeg als je iets erin stopte. Ben altijd fan geweest van HTC, maar deze reparatie was niet wat ik van hen gewend ben.

De volumeknop steekt buiten het toestel uit en er is sprake van 3 ' indrukpunten ' in plaats van 2. Daarnaast kan ik het accuklepje nu niet meer openen, doordat de volumeknop dit blokkeert en als ik het forceer heb ik kans dat de volumeknop er weer af gaat. Daarnaast blijkt mijn ' tril ' functie opeens niet goed meer te werken, of in ieder geval niet meer zoals ik gewend ben (misschien andere versie?).

Ergste probleem waar ik nu eigenlijk tegen aanloop is dat ik mijn google-account niet meer kan koppelen. Ik heb twee keer opnieuw de fabrieksinstellingen geprobeerd, zonder SD-kaart, zonder SIM-kaart, maar niks helpt. Kan wel gewoon via gmail.com inloggen, maar koppelen aan gmail-account lukt niet. Heb ook andere manieren geprobeerd die op internet staan (via gmail app of youtube app proberen), maar ook deze werkten geen van allen.

Iemand bekend met dit probleem en weet hoe hij dit oplost?
Gewoon weer terugsturen met de eis dat je toestel deze keer wel goed wordt gerepareerd, of dat je een nieuwe krijgt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dmar
  • Niet online
Weet niet of het koppelen wel aan die reparatie ligt of niet. Je bent niet bekend met het probleem? Merk nu ook pas op dat ik geen provider-signaal heb, terwijl simkaart het wel deed (moest pin invoeren). Even testen of ik dat kan verhelpen.

EDIT: kan geen verbinding maken met een netwerk. geeft een fout aan. Namen toegangspunten geeft hij aan 'Vodafone NL' , Maar bij mobiele providers staan er geen en krijg ik foutmelding: Fout tijdens zoeken naar netwerken. Simkaart in andere telefoons doet het gewoon

[ Voor 35% gewijzigd door Dmar op 26-06-2012 18:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommieW

TommieW

Numa numa.

Ik heb geen ervaring met een Google account dat niet wil koppelen.
Krijg je een foutmelding? Weet je zeker of je wifi goed werkt?

Als ik al die gebreken lees, lijkt mij toch het verstandigst om contact op te nemen met HTC...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dmar
  • Niet online
Ik denk dat ik hem morgen maar weer opnieuw opstuur, maar dan ben ik hem weer 2 weken kwijt :(
Foutmelding netwerk verbinden is zoals ik zei: Fout tijdens zoeken naar netwerken. Foutmelding tijdens koppelen is:
' Helaas... Uw gebruikersnaam en wachtwoord komen niet overeen. Probeer het opnieuw '
Dit terwijl ik 100% zeker ben dat ik juiste gebruikersnaam en wachtwoord intik. (Zoals ik zei, via gmail.com doet hij het wel gewoon). WiFi doet het gewoon, mobiel internet niet en telefonie ook niet. Simkaart doet het wel, SD ook.

[ Voor 35% gewijzigd door Dmar op 26-06-2012 19:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommieW

TommieW

Numa numa.

Kan je niet gewoon langs gaan bij een service center?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dmar
  • Niet online
Hoe bedoel je? Ik ga naar de winkel en vandaar wordt hij opgestuurd.

[ Voor 32% gewijzigd door Dmar op 26-06-2012 19:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommieW

TommieW

Numa numa.

Dmar schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 19:33:
Hoe bedoel je? Ik ga naar de winkel en vandaar wordt hij opgestuurd.
Volgensmij stuurt de winkel je HTC gewoon naar een servicecentrum.
Mijn neefje had bijvoorbeeld stof onder zijn scherm: Hij ging er mee naar een servicecentrum (Schiedam is hier het dichtst in de buurt). Het probleem was,dat het scherm wat ze daar hadden kapot in de doos zat. Als dat niet het geval was, had hij binnen een paar uur zijn HTC terug.

Je kan misschien beter contact opnemen met HTC. Het handigst is om dit te doen met verschillende methodes (dus mail, chat telefoon). Dan kan je de beste oplossing kiezen.
Mijn neefje had zijn HTC op laten halen, en had hem binnen een week weer terug.

Ik weet dat het 2 compleet verschillende problemen zijn, maar het zijn maar tips. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dmar
  • Niet online
Goed idee. Ik heb wel vaker contact gehad met HTC, maar die mensen hadden geen flauw benul van de mogelijkheden. Ik woon vrij dichtbij Schiedam, dus alles beter dan weer twee weken mijn toestel kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommieW

TommieW

Numa numa.

Ik weet het adres niet, ik kan het evt wel vragen voor je. Moet ik het even vragen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dmar
  • Niet online
Nee hoor, komt wel goed. ;) Denk alleen dat ik naar de winkel moet, omdat mijn vorige reparatie daar ook was. En omdat die fout was gegaan, moet ik met die reparatiebon etc. terug naar de winkel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ceejay
MaartenPol schreef op zondag 24 juni 2012 @ 01:10:
Op XDA wordt verwezen naar een Zweedse site die als datum 9 juli noemt voor ICS.
Dank heren! Das toch goed nieuws! Nou maar hopen dat ICS niet net zo'n gedonder wordt als bij mijn transformer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Narathan
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 19-09 08:37
Kan iemand mij helpen?

Mijn HTC Desire HD is er vandaag mee opgehouden en ik weet niet waarom. Hij start op tot aan het Bootloader scherm (HBOOT) en verder werken de toetsen ook niet binnen dit scherm.

Het begon met dat de volumeknop op - (min) bleef steken softwarematig, toen ging hij een reeks haptische feedback geven en liep hij vast. Heb de batterij er uit gehaald maar zie ook nergens tekenen van vocht of beschadigingen. Als ik de volume + ingedrukt houd met power dan geeft hij 5 haptische feedbacks en gaat er een groen lampje branden, thats it.

Moet ik voor een nieuwe telefoon gaan kijken? Want ik heb nog niet eerder zoiets meegemaakt. Weliswaar lekker rustig ergens :+ maar ik heb dus net ook mijn reserve telefoon verkocht |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iChaos
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 13:48

iChaos

It's Lupus.

Narathan schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 18:42:
Kan iemand mij helpen?

Mijn HTC Desire HD is er vandaag mee opgehouden en ik weet niet waarom. Hij start op tot aan het Bootloader scherm (HBOOT) en verder werken de toetsen ook niet binnen dit scherm.

Het begon met dat de volumeknop op - (min) bleef steken softwarematig, toen ging hij een reeks haptische feedback geven en liep hij vast. Heb de batterij er uit gehaald maar zie ook nergens tekenen van vocht of beschadigingen. Als ik de volume + ingedrukt houd met power dan geeft hij 5 haptische feedbacks en gaat er een groen lampje branden, thats it.

Moet ik voor een nieuwe telefoon gaan kijken? Want ik heb nog niet eerder zoiets meegemaakt. Weliswaar lekker rustig ergens :+ maar ik heb dus net ook mijn reserve telefoon verkocht |:(
Als hij in HBOOT springt zonder dat jij iets doet, is die - knop dus gewoon blijven steken waardoor die de hele tijd keypresses zit te verzenden. Als je geen garantie hebt zou ik zeggen: even met een disassembly guide kijken hoe ver hij uit elkaar moet om bij de volumeknop te kunnen (wat volgens mij niet bijster veel is), en even kijken of die contacten nog in orde zijn, kijken of er niet iets klem zit, desnoods even de knop eraf halen, batterij er opnieuw in, en normaal aanzetten, zodat je zeker weet dat er niet iets vast zit waardoor die knop ingedrukt wordt.

Als je zeker weet dat dat het probleem niet is kan er iets in de schakeling zelf zitten, maar als je dat zelf zou kunnen oplossen zou je het ding allang zelf uit elkaar uitgeschroefd hebben en er een soldeerapparaat bij gepakt hebben (no pun intended).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Narathan
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 19-09 08:37
Ik zou dat graag willen doen, maar ik moet even kijken hoe het met de garantie zit. Als die verlopen is heb ik al een mooie video gevonden hoe ik de volume knop kan vervangen... Misschien is het toch wat vocht want het was vandaag wel erg broeierig. Bedankt voor de tip, ik ga het later op de avond nog een keer proberen!

EDIT: Heb net nog even geprobeerd op te starten... De volumeknop werkte eventjes en heb toen kunnen rebooten in Android zelf! Toen de batterij er goed in gedaan, hoesje er weer omheen... start hij opeens in Veilige mode (nog nooit eerder meegemaakt, kon er wel om lachen :+ ) toen uit gezet, batterij er uit getrokken en opnieuw gestart, staat weer vast in de HBOOT.

Ik denk dat er zowaar vocht zit achter het scherm of bij de knopjes ergens want toen ik op het scherm drukte onder aan toen deed hij het weer namelijk.

[ Voor 45% gewijzigd door Narathan op 27-06-2012 20:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrHill
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 13:32
Sinds 2 dagen krijg ik steeds deze melding, dat ik weer moet inloggen met mijn google account. Als ik mijn wachtwoord invoer werkt het niet, en blijft het scherm terugkomen. Dat wachtwoord gebruik ik echter al op mijn google account sinds ik deze telefoon heb. Op overige google diensten kan ik zonder problemen inloggen. Als ik de melding negeer blijft hij maar terugkomen. Er zijn echter geen functies die niet meer werken op mijn telefoon voor zover ik heb gemerkt. Vind het alleen behoorlijk irritant worden. Iemand die hier een oplossing voor weet?

Mijn telefoon is trouwens gewoon standaard, unbranded met de meest recente update van HTC.

Afbeeldingslocatie: http://i49.tinypic.com/2939ekn.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vliegnerd
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 21:36

vliegnerd

Nintendo fan.

Heb je verificatie in 2 stappen aan?

Zie: https://www.google.com/settings/security?ref=home

Zo ja, dan moet je volgens mij ook automatisch applicaties authoriseren met een apart wachtwoord. Ik moet altijd een nieuw 20 letterige (ofzo) wachtwoord genereren op die pagina. (Onder applicaties en sites authoriseren)

Mijn normale google (gmail) account wachtwoord werkt ook niet in Android.

4,8kW ZO-NW PVOutput 8x300Wp ZO 12 graden. 8x300Wp NW 12 graden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat het een bug in de laatste update van google+ is, nadat ik de sync had uitgezet van google+ was deze melding weg, en vandaag is er een update voor je google+ gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Largamelion
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 21:38
Had ik vorige week ook, maar de laatste dagen geen last meer van.

Youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCCFiGVUeYs1h7RQIHZgqlSQ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reley
  • Laatst online: 17:01

Reley

Zoom Zoom

Heb ik vorige week ook last van gehad. Na verwijderen van Google+ geen last meer.
Ook na een reboot bleef hij het even doen, maar kwam na een dag ofzo weer met de melding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Largamelion
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 21:38
Is er een manier om op je lock screen de afbeelding van je contact weer te geven bij het ontvangen van een SMS of gemist gesprek?

Youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCCFiGVUeYs1h7RQIHZgqlSQ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WesleyRBK
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 12-09 00:41
Heb dus hetzelfde probleem als de tweakers boven me. Dat er constant een melding komt dat me wachtwoord en gebruikersnaam niet goed zijn. Dit kwam nadat ik de telefoon terug in fabrieksinstelling heb gedaan. En ik krijg niet de optie om de 20 delige code in te typen. Op dit moment is me telefoon compleet nutteloos alleen handig voor het bellen en sms'en. Iemand enig idee hoe ik dat kan verhelpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommieW

TommieW

Numa numa.

Google Plus verwijderen, zoals iemand hier boven aangeeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
Update naar 4.1 zal er niet meer komen denk ik,
De desire hd is uit de reeks met htc smartphones gehaald op hun website, klik
kortom: afgedankt
Is er nog nieuws over de 4.0 update? staat die nog altijd op 9 juli?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freddyfritz
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 11-09 20:51
Meer mensen "zenuwachtig" vanwege de update morgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kraats
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21:40

kraats

Ik rol

Mja.. Niet echt.. Ga op vakantie morgen, dus denk dat ik daarna pas ga upgraden als 'ie daadwerkelijk morgen uitkomt. Wordt op vakantie meestal niet gewaardeerd dat papa de hele dag met z'n telefoon zit te spelen :P

Waar is Jos de Nooyer toch gebleven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Denk overigens niet dat ie echt morgen uit komt, zal nog wel een maand duren. Heb nergens een echte bevestiging oid gezien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ik222
  • Niet online
Ik geloof ook niet dat hij morgen komt, anders was er al lang een versie uitgelekt. Zou me niets verbazen als de update uiteindelijk helemaal niet meer komt zelfs, het is namelijke erg stil rondom de DHD de laatste tijd.

[ Voor 15% gewijzigd door ik222 op 08-07-2012 19:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ceejay
ik222 schreef op zondag 08 juli 2012 @ 19:31:
Ik geloof ook niet dat hij morgen komt, anders was er al lang een versie uitgelekt. Zou me niets verbazen als de update uiteindelijk helemaal niet meer komt zelfs, het is namelijke erg stil rondom de DHD de laatste tijd.
Hij komt wel is immers toegezegd. Maar wanneer sja das een open vraag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Het enige dat we weten is dat het in 'juli-augustus' uitkomt.

[ Voor 46% gewijzigd door anandus op 09-07-2012 13:35 ]

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freddyfritz
Volgens een Italiaanse site zou hij vandaag toch echt moeten uitrollen. Ik wacht maar rustig af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ceejay
D-Day +1: niets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reneger
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 17-09 17:55

Reneger

Wie? IK?

Aldus @HTC_NL: Een indicatie van de updates vind je hier http://buzz.mw/-XU7_y , exacte datum is helaas niet bekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
Reneger schreef op dinsdag 10 juli 2012 @ 11:15:
Aldus @HTC_NL: Een indicatie van de updates vind je hier http://buzz.mw/-XU7_y , exacte datum is helaas niet bekend.
ik vind dit eigenlijk erg onlogisch van htc;
de update voor de rhyme is er eerder dan die voor de dhd (ok, de rhyme is nieuwer, maar de dhd is wel het vroegere vlaggenschip)
Htc weet goed genoeg dat de dhd deze dagen door meer mensen gebruikt wordt dan de rhyme...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard P
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 21:23
Ik weet eigenlijk niet eens zeker of ik wel zo zit te wachten op een update naar 4.0. Ik heb een aantal ROMs gebruikt die daar al op gebaseerd waren, en het batterijverbruik was dramatisch (Ice Cold Sandwich, Miui v4 etc). Misschien lag dat aan de betreffende ROMs, maar de nieuwe toestellen met 4.0 staan nu ook weer niet bekend om hun geweldige batterijduur. Ik twijfel dus nog of ik het überhaupt wel ga gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
mijn gps wilt maar nooit werken,
blijkbaar is dit een bekend probleem
ik heb de truk van het downloaden van gps status, sim kaart eruit, phone aan, uit... al geprobeert, maar die werkt niet

iemand nog tips? zou het een hardware defect zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommieW

TommieW

Numa numa.

In deze thread op XDA: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1754382 zegt de TS dat ICS waarschijnlijk deze maand op de DHD uit komt.
(Ricardo- postte deze thread van XDA in het DHD root topic.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
ik heb gisteren een mail gestuurd naar htc, ivm het feit dat ze maar niets van hun laten horen, en dat de update maar weg blijft, ook vroeg ik of ze niet wat meer info konden geven dan 'juli-augustus'
Uit hun antwoord kon ik alleen opmaken dat het nog LANG gaat duren voor we de update hebben, ik ben bang dat de officiele update er niet gaat zijn in juli

wel vermeldde hij erbij dat ik altijd mijn soft- en buildnummer kan doorsturen, zodat zij de software versie nakijken, met op het einde een heel subtiele aanrading op dat niet te doen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad_Cow
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21-08 10:54
Anton.net schreef op dinsdag 10 juli 2012 @ 13:24:
mijn gps wilt maar nooit werken,
blijkbaar is dit een bekend probleem
ik heb de truk van het downloaden van gps status, sim kaart eruit, phone aan, uit... al geprobeert, maar die werkt niet

iemand nog tips? zou het een hardware defect zijn?
Ik had hetzelfde. Alle software fixes hielpen niet.Bleek dat de antenne van de GPS niet meer goed contact maakte. Het schijnt wel vaker voor te komen

hier een uitleg hoe je hem kunt vervangen
www.youtube.com/watch?v=7qm_z65LA8k

ik hem mijn vervangende part hier gekocht:
http://www.cprshops.com/h...a-flash-cover-p-1173.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
Aangezien ik de update nog niet zie aankomen,
Heb ik mijn hoofdpagina maar wat geupdate naar een sense 4.0 look ( die wij toch niet zullen krijgen) :P
Ik vind de sense 4 klok zoveel beter dan de vorige, veel strakker
Afbeeldingslocatie: http://desmond.imageshack.us/Himg39/scaled.php?server=39&filename=20120711084213.jpg&res=landing

[ Voor 40% gewijzigd door Anton.net op 11-07-2012 08:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommieW

TommieW

Numa numa.

Heb je dit gedaan met Beatiful Widgets? Hoe heet het thema?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
TommieW schreef op woensdag 11 juli 2012 @ 13:21:
Heb je dit gedaan met Beatiful Widgets? Hoe heet het thema?
Gedaan met de huidige sense
Clock : klik
( deze bevat wel geen animaties)
Wallpaper: gewoon van google, bv. Klik

Ik ben wel eens benieuwd om jullie hoofdpagina's te zien :P
Nog mensen die de hunne eens willen screenshotten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 21:03

Pierre

Van nature lui!

Anton.net schreef op woensdag 11 juli 2012 @ 14:08:
[...]

Gedaan met de huidige sense
Clock : klik
( deze bevat wel geen animaties)
Wallpaper: gewoon van google, bv. Klik

Ik ben wel eens benieuwd om jullie hoofdpagina's te zien :P
Nog mensen die de hunne eens willen screenshotten?
Dat zou ik hier doen klik
Daar kan je je HomeScreen laten zien is een special topic voor

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
op xda spreken ze over een releasedatum van 17 juli,
weet zelf niet in hoeverre die klopt, zelf twijfel ik er aan,
maar wou het gewoon even vermelden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megupe
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22:44
Anton.net schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 21:52:
op xda spreken ze over een releasedatum van 17 juli,
weet zelf niet in hoeverre die klopt, zelf twijfel ik er aan,
maar wou het gewoon even vermelden :P
net zoals tot 9 juli over 9 juli werd gesproken :P

Maar zoals John Carmack zei: "when it's done!" :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
Megupe schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 22:00:
[...]

net zoals tot 9 juli over 9 juli werd gesproken :P

Maar zoals John Carmack zei: "when it's done!" :P
het wordt stilaan wel eens tijd dat het 'done' is :P ,
zouden we ooit ook 4.1 krijgen?
zelf zie ik niet zo een gigantisch grote reden om van 2.3 naar 4.0 te gaan,
maar wel om naar 4.1 te gaan,
heb een beetje opgezocht, gigantisch snel, geen enkele lag meer, die wel in 4.0 zit
en natuurlijk de geweldige spraakbediening die mij zo lollig lijkt _/-\o_
htc zegt dat ze verschillende modellen zullen meenemen naar 4.1, maar ik denk niet dat de dhd daar nog bij zit

we zullen het met xda moeten doen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Aan een custom rom met 4.1 wordt gewerkt

Maar officieel zullen we het nooit krijgen, denk ik

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommieW

TommieW

Numa numa.

In het DHD root topic wordt ook over de officiële ICS update gesproken. r100 in "[HTC Desire HD] Rooten en Custom ROM's"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andre21
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 11-03 23:32

Andre21

Inmiddels 39....

Nou.. we hoeven niet meer te wachten?
http://www.allaboutphones...bout+Phones+Mixed+feed%29

Blender....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
Dit is op xda ook al uitgebreid besproken,
Deze info klopt dus totaal niet,
Htc heeft niets gezegt over het annuleren van de update
Men zegt de laatste tijd vanalles; de update komt op 9 juli, 17 juli... En nu dit, ik denk dat het allenaal maar verzinsel zijn, we moeten gewoon wachten tot htc zelf iets zegt,
Ik ben er bovendien zeker van dat de update er komt, er is geen reden waarom hij er niet zou komen...

[ Voor 21% gewijzigd door Anton.net op 15-07-2012 15:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megupe
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22:44
Anton.net schreef op zondag 15 juli 2012 @ 15:52:
[...]

Dit is op xda ook al uitgebreid besproken,
Deze info klopt dus totaal niet,
Htc heeft niets gezegt over het annuleren van de update
Men zegt de laatste tijd vanalles; de update komt op 9 juli, 17 juli... En nu dit, ik denk dat het allenaal maar verzinsel zijn, we moeten gewoon wachten tot htc zelf iets zegt,
Ik ben er bovendien zeker van dat de update er komt, er is geen reden waarom hij er niet zou komen...
en de incredible heeft/krijgt de update toch ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freddyfritz
Ik had ergens gelezen dat 4.0 er nog wel komt, maar jelly bean niet. Wanneer ics niet naar de DHD komt zou dit voor mij wel enigszins teleurstellend zijn. Ben van plan om mijn dhd dan te verkopen en een google galaxy nexus aan te schaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GentiLi
  • Niet online
Dit klopt helemaal niet ook voor een reden: de Desire kreeg wel de update naar Android 2.3 Gingerbread. Ze hadden het beloofd, dan beweerden ze dat het niet aan zou kunnen, maar uiteindelijk kwam de update wél met sommige aanpassingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
freddyfritz schreef op zondag 15 juli 2012 @ 22:16:
Ik had ergens gelezen dat 4.0 er nog wel komt, maar jelly bean niet. Wanneer ics niet naar de DHD komt zou dit voor mij wel enigszins teleurstellend zijn. Ben van plan om mijn dhd dan te verkopen en een google galaxy nexus aan te schaffen.
Ik vind het ook heel jammer,
Maarja, ze gaan ons toch al een mooie update geven,
De samsung G S 1 heeft 4.0 toch nooit gekregen..
Wij krijgen die toch...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boomr
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 09-09 18:41
Ik heb een HTC Desire (zonder HD:) ) en het geheugen zit vol. Dit is een bekend probleem, ik weet het. Maar sinds gisteren is het echt helemaal vol en ik kan weinig meer wissen. Ik heb gisteren getracht Sygic te installeren maar deze gaf halverwege de installatie aan dat er te weinig ruimte is. Toen op anuleren geklikt en vervolgens zit mijn interne geheugen vol. Er word dus wss ergens iets van deze installatie bewaard maar ik weet niet waar.

Heeft iemand enig idee hoe ik dit op kan schonen?

https://eu.diablo3.com/en/profile/admrobo-1762/hero/79407822 - Xbox gamertag: control1983

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 19-09 16:44
lj_tree schreef op maandag 16 juli 2012 @ 08:15:
Ik heb een HTC Desire (zonder HD:) ) en het geheugen zit vol. Dit is een bekend probleem, ik weet het. Maar sinds gisteren is het echt helemaal vol en ik kan weinig meer wissen. Ik heb gisteren getracht Sygic te installeren maar deze gaf halverwege de installatie aan dat er te weinig ruimte is. Toen op anuleren geklikt en vervolgens zit mijn interne geheugen vol. Er word dus wss ergens iets van deze installatie bewaard maar ik weet niet waar.

Heeft iemand enig idee hoe ik dit op kan schonen?
Waarom vraag je dit dan niet in het HTC Desire (zonder HD :) ) topic? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GentiLi
  • Niet online
www.gsmarena.com/ics_upda...edly_canned-news-4524.php

Update: According to a post on Facebook, the Android 4.0 update for the Desire HD is still on track and is expected in July-August. Only the handsets on Telus' networks won't be getting the update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
De update komt dichterbij,
Htc begint meer info vrij te geven;

Quote; I got a reply from HTC, saying that dhd will get ics in the next few weeks. It's not cancelled.

(Bron xda)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:') Zoals ik al eerder zei; voor de kerst zal ie er wel een keertje zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Booth
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09 08:46

Booth

¯¯¯¯¯¯

HTC: ‘Desire HD krijgt wel update naar Ice Cream Sandwich’
Last week some troubling news seemed to be emerging from Canadian carrier TELUS, which put out an update schedule suggesting that the Android 4.0 upgrade for the Desire HD had been canceled. The schedule indicated that the ICS update had been canned due to "poor device performance in testing," which didn't make a whole lot of sense given that we've seen ICS running on even less powerful phones like the Desire C in recent months.

As such, we reached out to HTC for comment, and an the manufacturer has informed us that ICS updates for the Desire HD, and the similarly-spec'd Desire S, are still on.

An HTC spokesperson told Android Central --
"We remain committed to providing customers with the latest software updates when possible. As such, we are pleased to confirm we are still on schedule to deliver an Ice Cream Sandwich upgrade for both the HTC Desire HD and Desire S."

So there you go. The Desire HD may be approaching its second birthday, but at least it should see one more OS update before it's put out to pasture.
Bron: AndroidCentral.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
mijn volume up werkt niet meer (down wel)
ik weet ondertussen al dat dit een bekend probleem is, iemand dit al kunnen maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiTrO-EXILE-
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 15-09 21:06
Anton.net schreef op donderdag 19 juli 2012 @ 12:25:
mijn volume up werkt niet meer (down wel)
ik weet ondertussen al dat dit een bekend probleem is, iemand dit al kunnen maken?
Nieuwe body bestellen via ebay en er op klussen. Knoppen zijn 1 met het huis. Is eerder hier in topic gepost, dus goed te doen.

De knop word slap en de microswitches slijten. Waardoor dit niet meer werkt. Bij mijne werkt vol- niet meer. Lastig om in recovery te booten als telefoon uit is. Gelukkig kan het via ADB wel als je USB debug aan heb staan :)

[ Voor 24% gewijzigd door NiTrO-EXILE- op 19-07-2012 14:18 ]

G25 Race Wheel |G5 Mouse | G11 Keyboard | E6600 C2D |Asus P5k-E Wifi/Ap| Kingston HyperX 2 GB DDR2-800 | ATI Sapphire HD2900XT|Samsung 300GB SATAII | Caviar 200GB SATA|Chieftec CA-01BL-BL-B EATX|Zalman ZM600-HP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
NiTrO-EXILE- schreef op donderdag 19 juli 2012 @ 14:16:
[...]

Nieuwe body bestellen via ebay en er op klussen. Knoppen zijn 1 met het huis. Is eerder hier in topic gepost, dus goed te doen.

De knop word slap en de microswitches slijten. Waardoor dit niet meer werkt. Bij mijne werkt vol- niet meer. Lastig om in recovery te booten als telefoon uit is. Gelukkig kan het via ADB wel als je USB debug aan heb staan :)
ik denk dat mijn volumeknop zelf kapot is (dus dat clipje dat tussen de body en het scherm zit dat je eruit moet halen als je de phone uit elkaar wilt halen) als ik dat clipje ertussen uithaal, en zaal op de volumedown knop druk, reageert die, maar de volume up niet :(

iemand een idee hoe dit te maken is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommieW

TommieW

Numa numa.

Volgensmij kan je dat ding gewoon op eBay o.i.d. bestellen. Bijvoorbeeld hier: http://www.ebay.com/itm/N...ain_0&hash=item3377ad2d0e
Zoekopdracht: http://www.ebay.com/sch/i...desire+hd+volume&_sacat=0

Veel succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
TommieW schreef op donderdag 19 juli 2012 @ 22:43:
Volgensmij kan je dat ding gewoon op eBay o.i.d. bestellen. Bijvoorbeeld hier: http://www.ebay.com/itm/N...ain_0&hash=item3377ad2d0e
Zoekopdracht: http://www.ebay.com/sch/i...desire+hd+volume&_sacat=0

Veel succes!
Hmm is in totaal meer dan 33 $

!!!de update komt er NIET!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arieba
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 17-02-2022
Er is een petitie gestart voor vrijgeven ics op dhd door htc.
Check:

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1786479

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 22:45
Dan is het voormij leuk geweest met dat brakke sense en ga ik er wel een custom rom opknallen. Since de laatste update was het toch al niet meer vooruit te branden, ik heb weinig vertrouwen in HTC in dat opzicht. Daarnaast ik het ook de laatste HTC voor een tijd.

[ Voor 10% gewijzigd door Megamind op 21-07-2012 09:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ceejay
Megamind schreef op zaterdag 21 juli 2012 @ 09:11:
Dan is het voormij leuk geweest met dat brakke sense en ga ik er wel een custom rom opknallen. Since de laatste update was het toch al niet meer vooruit te branden, ik heb weinig vertrouwen in HTC in dat opzicht. Daarnaast ik het ook de laatste HTC voor een tijd.
Had ook flinke problemen paar maanden terug. Sense knalde er steeds uit, bleek o.a. te weinig geheugen vrij te zijn. Ten einde raad maar een factory reset gedaan ( had ik dus al bijna anderhalf jaar niet gedaan), nu draait ie alweer maanden supersmooth.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 19-09 16:44
Wtf is dit?!
Wat belachelijk.... Zo'n slechte support had ik biet verwacht van HTC.
Hopelijk komt we een keer een goede custom rom met ICS uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
ik snap niet dat ze dit kunnen maken,
denken ze echt dat we dom zijn?!
zij beweren dat de dhd niet krachtig genoeg is voor 4.0, maar de one c heeft daar geen problemen mee }:|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ik222
  • Niet online
yannickie111 schreef op zaterdag 21 juli 2012 @ 10:38:
[...]

Wtf is dit?!
Wat belachelijk.... Zo'n slechte support had ik biet verwacht van HTC.
Hopelijk komt we een keer een goede custom rom met ICS uit.
Zonder dat men de officiele update vrijgeeft krijg je ook geen goede custom rom. De drivers uit een release met dezelfde Android versie hebben de ontwikkelaars op XDA nodig om het echt goed te laten werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 22:45
ik222 schreef op zaterdag 21 juli 2012 @ 11:39:
[...]

Zonder dat men de officiele update vrijgeeft krijg je ook geen goede custom rom. De drivers uit een release met dezelfde Android versie hebben de ontwikkelaars op XDA nodig om het echt goed te laten werken.
En uiteraard zullen ze die ook niet vrijgeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannisi
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 05:08
Zoals je hier kunt lezen heeft HTC een kale Android rom voor de originele Desire vrij gegeven, omdat volgens hen Gingerbread ook niet goed zou lopen. Met een kale ICS rom hebben we iig de drivers, dan kan er wel een goede custom rom komen.

There is no place like 127.0.0.1

Pagina: 1 ... 27 ... 35 Laatste

Let op:
Verkrijgbaarheid, levertijden, winkels en al het andere dat niet met de techniek van de telefoon zelf te maken heeft mag in het <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1426298/">HTC Desire HD levertijden- en abbonemententopic</a>.

Berichten met als inhoud informatie of discussie betreffende accessiores voor de HTC Desire HD mogen hier: <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1428745/">HTC Desire HD accessoirestopic</a>.

Vragen over Android software mogen in het <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1437620/last/">Android Market en applicatietopic (deel 10)</a> of in een van de eerdere delen.

Posten over het aanpassen van de software, door middel van custom ROMs, of daaraan gerelateerde onderwerpen, die mogen in <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1436550//">dit</a> topic.

Eventuele problemen met de meegeleverde SD-card welke zich voor lijken te doen naar de 1.72 OTA update mogen hier: <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1441488/">HTC DESIRE HD - SD Kaart onherkenbaar na OTA update (1.72)</a>.

Overige offtopic berichten kunnen zonder verder bericht worden verwijderd!