Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Largamelion
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 12:35
tboheeren schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 11:49:
Weet iemand of ik auto-sync kan inschakelen voor een enkele account?
Dropbox en Google mag bv auto-syncen maar facebook zeker niet. (dan krijg ik ineens 500 verjaardagen in men kalender).
Zou het ook mogelijk zijn om enkel een onderdeel van een account te laten auto-syncen? (bv enkel de calendar binnen google)
Settings -> Accounts & Sync -> daar kan je accounts in -en uitschakelen of onderdelen ervan in -en uitschakelen.

Kalenders kan je selecteren in de kalender app zelf, als je daar op menu klikt.

[ Voor 7% gewijzigd door Largamelion op 27-03-2012 11:56 ]

Youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCCFiGVUeYs1h7RQIHZgqlSQ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tboheeren
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 04-08 12:01
Largamelion schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 11:54:
[...]
Settings -> Accounts & Sync -> daar kan je accounts in -en uitschakelen of onderdelen ervan in -en uitschakelen.

Kalenders kan je selecteren in de kalender app zelf, als je daar op menu klikt.
Aha idd. Je moet eerste autosync volledig inschakelen en dan pas kan je selecteren welke onderdelen of accounts. Thanks!
Wel een beetje onlogisch imo

Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voronwë
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 19-09 22:05
M3rcury schreef op maandag 26 maart 2012 @ 10:12:
Sinds een paar dagen heb ik een probleem met het batterij gebruik. Hiervoor ging hij (bij normaal gebruik) toch ruim 24 uur of meer mee. Nu, haal ik het eind van de dag niet meer. Het probleem ligt bij de kiezer/dailer. Op 1 of andere manier blijft deze actief.

Ik kwam op XDA dit topic tegen: http://forum.xda-develope...ead.php?t=1069251&page=15 Maar die hebben ook niet echt een oplossing en het gaat over stock ROM 2.3.3. (ik heb 2.3.5. stock). Laatste wat ik veranderd heb is de automatische foto functie van dropbox, maar het opnieuw uitschakelen werkt ook niet. Hard reset heb ik nog niet geprobeerd, ben een beetje druk op dit moment en bij een aantal mensen uit het topic op XDA was dit ook niet de oplossing.
Dat probleem heb ik ook! Met name de kiezer vreet 's ochtends tijdens mijn woon/werkritje (30 min) soms zo'n 10% van mijn batterij. De kiezer (Rild) heeft dan ook het meeste verbruik. gek genoeg doet hij dat op de terugweg niet :?

Die Dropboxfunctie gebruikt ik niet, dus daar zal het niet aan liggen (had het daarvoor ook al)
Ik draai een Android Revolution Rom.

Around here, something radiates. (Counting Crows)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M3rcury
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

M3rcury

Quick

Voronwë schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 13:23:
[...]

Dat probleem heb ik ook! Met name de kiezer vreet 's ochtends tijdens mijn woon/werkritje (30 min) soms zo'n 10% van mijn batterij. De kiezer (Rild) heeft dan ook het meeste verbruik. gek genoeg doet hij dat op de terugweg niet :?

Die Dropboxfunctie gebruikt ik niet, dus daar zal het niet aan liggen (had het daarvoor ook al)
Ik draai een Android Revolution Rom.
Ik heb de functie van harder afgaan in broekzak uitgezet, en de kiezer komt op dit moment niet meer voor in de lijst met verbruik. Heb echter niet het idee dat hij minder stroom verbruikt..

No signature required.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eX0duS
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-09 23:24
Ik heb sinds kort een "probleem", wat eerder niet was.
Zover ik weet, als ik binnen het bereik van een bekend draadloos netwerk was, schakelde de telefoon hier op over, en zag je ook dat wireless icoon boven aan het scherm staan, dat deze verbonden is.
Tegenwoordig is dit weg, en zie ik allen "3G". Als ik vervolgens internet open, dan komt het wireless icoontje wel in beeld.
Is er een reden dat dit nu anders werkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tboheeren
Wanneer ik in Google Play een aankoop doe, dan doe ik dit met VISA. Jammer genoeg slaat google dit volledige nummer op zodat ik de volgende keer gewoon op accept moet klikken. Allemaal wel handig, maar ik wil helemaal niet dat dit nummer wordt opgeslaan in mijn google account (wallet). Hoe doen jullie dit en wat raden jullie aan inzake veiligheid enz?

Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ceejay
  • Laatst online: 22-02-2023
Ik heb nog niks gekocht met de nieuwe market, maar als wat je zegt niet uit te schakelen is dan is dat wel verdomd raar. Iemand jat je foon en kan vervolgens vanalles gaan kopen en doen. Bizar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GentiLi
  • Registratie: November 2010
  • Niet online
Als je in settings van de play store gaat en daar een 'use pin for purchase' intypt ben je toch klaar, of heb ik het verkeerd(?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michaelvo
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 13:42
w4rguy schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 13:28:
[...]

Wat ik wel irriterend vind is dat het scherm in sommige gedeeltes lijkt te knipperen. Ik had een zwart/blauwe achtergrond en als ik dan naar de twitter-widget keek die er standaard bij komt dan trillen sommige lijnen, die verschillen in helderheid.

Mij is opgevallen als ik door de homescreens scroll door te schuiven dan veranderen de lijnen die verkleuren (een soort balken zijn het). Ze veranderen in omvang en locatie.

Heeft er iemand anders ook ervaring hiermee of is het misschien een bekend probleem? Mijn telefoon is ooit een keer gevallen en er zit wel een krasje op de behuizing maar de strepen in het scherm zijn ongeveer een half jaar oud (de telefoon zelf is nu 1.5 jaar oud en hij is een jaar geleden ongeveer gevallen).
Ik heb sinds een paar dagen exact hetzelfde: flikkerend scherm met een soort verkleurende balken. Het is met name zichtbaar bij zachte kleurovergangen.

Heb je er al iets mee gedaan? Wellicht garantie geclaimd?

WP: ME PUHZ-SW100YAA + EHSC-VM2D + HTWBOI-300 || AC: MHI SRK/C 50 ZS-W + MHI SRK/C 35 ZS-W || PV: 10.4 kWp ZO/ZW + Enphase IQ8+ || MV: Itho Daalderop CVE-S Optima Inside CO2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tboheeren
GentiLi schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 00:21:
Als je in settings van de play store gaat en daar een 'use pin for purchase' intypt ben je toch klaar, of heb ik het verkeerd(?)
Dat is inderdaad een extra beveiliging. Maar ik ben meer ongerust over het feit dat iemand met mijn gmail account aankopen kan doen via google wallet.

Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
  • Laatst online: 16-09 17:18
M'n scherm is nu dus echt kapot. Teveel laten vallen en er zit een barst in. Nu heb ik op ebay een digitizer en lcd scherm gekocht. Heeft iemand dit weleens vervangen? Denk zelf dat het wel gaat lukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Sinds enkele dagen kan ik mijn DHD niet meer verbinden met een computer. Ik heb meerdere kabels en PC's geprobeerd, maar niets wil helpen. De DHD laadt wel op, maar dat is dan ook alles.

Iemand die hier ervaring mee heeft en/of een oplossing weet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommieW
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 17-09 20:59

TommieW

Numa numa.

Is de micro usb aansluiting vies (zit er stof in), heb je al een andere kabel geprobeerd?

1700X@3,9GHZ - Asus Crosshair VI Hero - 32GB Corsair LPX - GTX 1070Ti
iPhone 13 Pro Max - Macbook Pro 16" M1 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
De aansluiting is schoon en ik heb meerdere kabels en USB-poorten geprobeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommieW

TommieW

Numa numa.

Ziet je pc je HTC bij bijvoorbeeld apparaatbeheer (Device manager)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
Nee, bij geen enkele PC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommieW

TommieW

Numa numa.

Ziet je pc je HTC als je je HTC opstart in Fastboot?
(Uitzetten, accu er uit, USB kabel in HTC en computer, accu er in, volumeknop omlaag vasthouden terwijl je je toestel aanzet met de powerknop.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
Ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommieW

TommieW

Numa numa.

Dan ben ik bang dat je usb connector stuq is... Als je nog garantie hebt raad ik je aan om contact op te nemen met HTC.
Heeft iemand anders nog ideeën?

Als je contact opneemt met HTC, raad ik je aan om zoveel mogelijk verschillende methodes te gebruiken (mail, chat, telefoon enz.) vaak krijg je steeds andere oplossingen (bijv. halen/brengen) en zo kan je de beste oplossing kiezen.
Veel succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08-2024

Wekkel

De downloadkoning

Cabo schreef op woensdag 04 april 2012 @ 18:20:
M'n scherm is nu dus echt kapot. Teveel laten vallen en er zit een barst in. Nu heb ik op ebay een digitizer en lcd scherm gekocht. Heeft iemand dit weleens vervangen? Denk zelf dat het wel gaat lukken.
Niet van een Desire HD, wel van andere toestellen. Reken op zeker 2 uur en op een paar momenten zwetende handjes. Echter, met een video van Youtube kan je het stap voor stap doen.
Wel goed voorbereiden met goed gereedschap en geduld met het goed en stofvrij terugplaatsen van het scherm.

Mijn ervaring met digitizers van Ebay is gemengd. 1x top, 1x gebruik (met krasjes) terwijl als nieuw aangeboden en 1x met defect in digitizer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
TommieW schreef op woensdag 04 april 2012 @ 23:03:
Dan ben ik bang dat je usb connector stuq is... Als je nog garantie hebt raad ik je aan om contact op te nemen met HTC.
Heeft iemand anders nog ideeën?

Als je contact opneemt met HTC, raad ik je aan om zoveel mogelijk verschillende methodes te gebruiken (mail, chat, telefoon enz.) vaak krijg je steeds andere oplossingen (bijv. halen/brengen) en zo kan je de beste oplossing kiezen.
Veel succes!
Bedankt voor de moeite, ik zal er er achteraan gaan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gait
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 12:46
Is het ook mogelijk om met de DHD zonder deze te rooten e.d. verbinding te maken met een WiFi netwerk wat via een desktop is opgezet (een WiFi Dongle als AP)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• huisje89
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 07-08 13:11
Als ik muziek luister op mijn HTC met oordopjes in krijg ik meldingen van whatsapp en dergelijke met vol volume door mijn oordopjes Ook als melding geluid en alles uit staat... Iemand een oplossing hiervoor?

Alvast bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Largamelion
Gait schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 17:46:
Is het ook mogelijk om met de DHD zonder deze te rooten e.d. verbinding te maken met een WiFi netwerk wat via een desktop is opgezet (een WiFi Dongle als AP)?
Waarom zou je hiervoor moeten rooten? Voor de DHD is dit gewoon een wifi netwerk als een ander, moet zeker lukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gait
Omdat ze dat hier zeggen, maar als het gewoon kan ga ik een WiFi dongle bestellen.

[ Voor 8% gewijzigd door Gait op 11-04-2012 12:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannisi
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 20-09 05:08
Ad-hoc heb ik nooit geprobeerd, maar Connectify maakt gewoon een accesspoint, daar kan de DHD gewoon mee verbinden

There is no place like 127.0.0.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gait
Oké dankje, dan ga ik dat proberen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
  • Laatst online: 16-09 17:18
Wekkel schreef op woensdag 04 april 2012 @ 23:09:
[...]

Niet van een Desire HD, wel van andere toestellen. Reken op zeker 2 uur en op een paar momenten zwetende handjes. Echter, met een video van Youtube kan je het stap voor stap doen.
Wel goed voorbereiden met goed gereedschap en geduld met het goed en stofvrij terugplaatsen van het scherm.

Mijn ervaring met digitizers van Ebay is gemengd. 1x top, 1x gebruik (met krasjes) terwijl als nieuw aangeboden en 1x met defect in digitizer.
Het kan nog even duren voordat ik het binnen heb, maar ik laat het wel weten... :)

edit: De beste plek is toch echt de badkamer. De badkamer is altijd stofvrij en heb afzuiging dus het is ook niet vochtig :)

[ Voor 8% gewijzigd door Cabo op 11-04-2012 19:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reinier
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12:43

Reinier

\o/

enzoR schreef op zaterdag 10 maart 2012 @ 13:36:

Kan het zijn dat mijn provider (Hi) in de OTA update de ingebouwede tethering geblocked heeft?
Ik heb hier ook een DHD liggen waarbij tethering/portable hotspot niet meer werkt. Ook Hi. Heeft hier iemand een leuke oplossing voor?
Snap echt niet waarom providers dit verbieden. Er zit gewoon een datalimiet op het abonnement, wat maakt het uit met welk apparaat die data verstookt wordt :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ik222
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
Reinier schreef op maandag 16 april 2012 @ 20:52:
[...]

Ik heb hier ook een DHD liggen waarbij tethering/portable hotspot niet meer werkt. Ook Hi. Heeft hier iemand een leuke oplossing voor?
Snap echt niet waarom providers dit verbieden. Er zit gewoon een datalimiet op het abonnement, wat maakt het uit met welk apparaat die data verstookt wordt :/
Rooten en een custom rom installeren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megupe
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12:25
Reinier schreef op maandag 16 april 2012 @ 20:52:
[...]

maand of 3 geleden werkte het nog prima bij mij. Sindsdien geen nieuwe firmware geïnstalleerd, dus het zou nog moeten werken. ook hi btw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rgras schreef op woensdag 04 april 2012 @ 23:10:
[...]

Bedankt voor de moeite, ik zal er er achteraan gaan. :)
Heb je hier HTC kunnen over contacteren? Ik zit met hetzelfde probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19-09 19:48
Portable Hotspot wekrt bij mij ook gewoon (standaard ROM, HI).

Is al meer bekend over wanneer iCS komt? Hier staat nog geen indicatie
http://blog.htc.com/2012/03/ics/

Here’s the scoop. The following HTC devices are confirmed to get a tasty treat of Ice Cream Sandwich:

DROID Incredible 2 by HTC
HTC Amaze 4G
HTC Desire S
HTC Desire HD
HTC EVO 3D
HTC EVO Design 4G
HTC Incredible S
HTC Sensation
HTC Sensation XL
HTC Sensation 4G
HTC Sensation XE
HTC Raider
HTC Rezound
HTC Rhyme
HTC Thunderbolt
HTC Vivid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommieW

TommieW

Numa numa.

3e/4e kwartaal van 2012. Dacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefke
Tegen die tijd heb ik al een nieuwe foon.... maar misschien ga ik wel voor een of andere pad en hou ik de Desire HD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megupe
TommieW schreef op woensdag 18 april 2012 @ 18:04:
3e/4e kwartaal van 2012. Dacht ik.
ik heb alleen gelezen "na de fw updates van de 1e lijn". Dat zal toch wel niet zo lang nog duren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Largamelion
Ik denk ook niet dat het zolang zal duren en hoop dan ook op het 2e kwartaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinvdw
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 06-08 14:31
Ik heb het "porbleem" dat mijn DHD meer stroom verbruikt tijdens navigatie dan hij kan opladen in de auto.
Ik gebruik deze: http://www.dealextreme.co...lack-dc-12v-48925?item=16

verbruikt mijn DHD op dit moment echt meer dan 5W of ligt het toch aan de lader?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-09 22:54

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

Ik ben ook erg benieuwd naar de ICS update, heb liever een goed geteste update maar toch ben ik dan misschien wat ongeduldig.

Het voornaamste is dat de DHD misschien wat sneller wordt? Heb wel een Custom Rom gezien maar was niet onder de indruk. Het voelde wat log en sloom aan deze was ook nog is gevoelig voor een crash.

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michaelvo
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 13:42
michaelvo schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 13:06:
[...]

Ik heb sinds een paar dagen exact hetzelfde: flikkerend scherm met een soort verkleurende balken. Het is met name zichtbaar bij zachte kleurovergangen.

Heb je er al iets mee gedaan? Wellicht garantie geclaimd?
Update: LCD scherm is onder garantie vervangen, werkt weer als vanouds.

WP: ME PUHZ-SW100YAA + EHSC-VM2D + HTWBOI-300 || AC: MHI SRK/C 50 ZS-W + MHI SRK/C 35 ZS-W || PV: 10.4 kWp ZO/ZW + Enphase IQ8+ || MV: Itho Daalderop CVE-S Optima Inside CO2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reneger
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 17-09 17:55

Reneger

Wie? IK?

Largamelion schreef op donderdag 19 april 2012 @ 08:05:
Ik denk ook niet dat het zolang zal duren en hoop dan ook op het 2e kwartaal.
Vorige week kreeg ik via Twitter te horen: Nog niet bekend.
Aldus @HTC_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 12:13
Sinds kort is het geluid heel blikkerig, de bass is helemaal weg, als ik van nummer wissel, hoor ik ook zo een heel raar blikkerig geluid, dit is bij de speakers. Maar ik bij headsets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommieW

TommieW

Numa numa.

Bij bijvoorbeeld de YouTube app ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megupe
Ik heb er spijt van dat ik mijn twitter app heb laten auto updaten, die crasht nu elke keer, anderen hier ook bekend mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 13:47
Megupe schreef op zaterdag 28 april 2012 @ 13:36:
Ik heb er spijt van dat ik mijn twitter app heb laten auto updaten, die crasht nu elke keer, anderen hier ook bekend mee?
Jup, is een bekend probleem: klik.
Echter, het schijnt dat als je de systeemtaal op Engels zet dat de app dan wel functioneert naar behoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
TommieW schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 21:45:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
TommieW schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 21:45:
Bij alles, ik twijfel of het een soft of hardware probleem is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommieW

TommieW

Numa numa.

Je hebt geen equalizer app geïnstalleerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommieW

TommieW

Numa numa.

Megupe schreef op zaterdag 28 april 2012 @ 13:36:
Twitter heeft een hotfix voor de app gemaakt. Even updaten in de market, en het probleem is opgelost. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megupe
TommieW schreef op zaterdag 28 april 2012 @ 18:39:
[...]

Twitter heeft een hotfix voor de app gemaakt. Even updaten in de market, en het probleem is opgelost. :)
gelukkig, stuk updates geleden hadden ze ook al een probleem, toen duurde het een stuk langer voor er een fix voor was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcel23456
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12-10-2020
Sinds 4 dagen heb ik deze htc desire hd in bezit en mag wel zeggen dat het een uitstekend snel en mooi toestel is. Jammer dat soms de batterij wat snel draint maar verder heb ik weinig tot geen min punten kunnen ontdekken. De krent in de pap zou zijn als ics uitkomt dan denk ik dat ik deze wel wat langer in bezit ga houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GentiLi
  • Niet online
Net een update binnen gekregen... Ik dacht: YES, ICT....

Maar niet hoor! :( Gewoon een flauwekul...

Het was een 'watch' update. En die films zijn onwijs duur vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefke
Ik heb steeds vaker de volgende melding: telefoon kan de simkaart niet detecteren (uitzetten/opnieuw starten).

Opnieuw starten duurt dan heel erg lang, en zowieso is het natuurlijk vervelend. Vanmorgen 2x gehad.

Iemand een idee wat het onderliggende probleem is en wellicht een oplossing om het te voorkomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DyingAngel
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 29-07 21:43
stefijn schreef op woensdag 18 april 2012 @ 16:06:
Portable Hotspot wekrt bij mij ook gewoon (standaard ROM, HI).

Is al meer bekend over wanneer iCS komt? Hier staat nog geen indicatie

[...]
Ik heb 1 site gevonden waar ze het over eind mei hebben maar kan er verder nergens niks over vinden, dus hoe betrouwbaar dit is weet ik niet
http://icecream-sandwich-android.blogspot.com/2012/03/htc-desire-hd-android-40-update-ende.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Largamelion
Kreeg net ook melding van een update ... helaas was het voor HTC Clock. Iemand die weet wat deze update juist doet? Heb hem geïnstalleerd, maar zie op het eerste zicht niets nieuw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
omdat ik pas mobile viking ben geworden is mijn homescreen gereset, maar nu krijg ik het logo van de mail app niet weg, als ik hem lang ingedrukt houd, kom ik in het menu van aanpassen, rebooten help ok niet.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dadona
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 17-09 20:58
stefijn schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 13:31:
Ik heb steeds vaker de volgende melding: telefoon kan de simkaart niet detecteren (uitzetten/opnieuw starten).

Opnieuw starten duurt dan heel erg lang, en zowieso is het natuurlijk vervelend. Vanmorgen 2x gehad.

Iemand een idee wat het onderliggende probleem is en wellicht een oplossing om het te voorkomen?
Vermoedelijk heb je hier last van als de telefoon 'in beweging is'. In dat geval had ik hetzelfde probleem. Het is mogelijk dat de simkaart een klein beetje verplaatst, waardoor je dit probleem krijgt. Ik had een tijd geleden hetzelfde probleem en ik heb met een klein beetje tape de sim kaart vastgeplakt zodat deze niet meer kan verschuiven. Sindsdien heb ik geen problemen meer. :)

De CSL/OT kroeg !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefke
oke, ga ik proberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jivebunny
  • Niet online

Jivebunny

Fail to plan. Plan to fail.

Mijn vriendin kreeg zojuist een update melding. Ze is nu aan het updaten en ik vermoed Android 4.0...

Pixel 9 Pro XL | NAS: HP Gen8 e3-1265L v2 16GB 12TB unRAID 6.9.2 | D: Ryzen 5600x 16GB 3000mhz RX 6800 XT MB Acer 27" IPS 144hz | Suzuki Swift 1.2 (2013)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M3rcury
  • Niet online

M3rcury

Quick

Jivebunny schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 10:46:
Mijn vriendin kreeg zojuist een update melding. Ze is nu aan het updaten en ik vermoed Android 4.0...
Zal waarschijnlijk HTC watch zijn? Daar kreeg ik laatst een update van iig.

Zal wel mooi zijn als het ICS is. Hopelijk dat ik dan eindelijk van de dailer bug afben, want 6 uur met een telefoon doen in standby is niet echt handig (als ik hem weer vergeet op te starten na het bellen)

[ Voor 26% gewijzigd door M3rcury op 11-05-2012 10:49 ]

No signature required.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jivebunny
  • Niet online

Jivebunny

M3rcury schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 10:48:
[...]

Zal waarschijnlijk HTC watch zijn? Daar kreeg ik laatst een update van iig.

Zal wel mooi zijn als het ICS is. Hopelijk dat ik dan eindelijk van de dailer bug afben, want 6 uur met een telefoon doen in standby is niet echt handig (als ik hem weer vergeet op te starten na het bellen)
Zou goed kunnen dan dat het Watch is. Vond het ook al raar. Zal zo effe checken, klonk wel als een grote update met reboot. Meh... spannend hahaha :) Hoop het wel, dan kunnen ze eindelijk de camera drivers ook voor de desire z gebruiken :)

EDIT: Bleh, als ik zo verder zoek en lees denk ik ook HTC Watch... pffff. Damn u HTC haha *schudt vuist*
EDIT2: Yep, HTC Watch... sorry voor de storm in het glas :*(

[ Voor 10% gewijzigd door Jivebunny op 11-05-2012 11:21 ]

Pixel 9 Pro XL | NAS: HP Gen8 e3-1265L v2 16GB 12TB unRAID 6.9.2 | D: Ryzen 5600x 16GB 3000mhz RX 6800 XT MB Acer 27" IPS 144hz | Suzuki Swift 1.2 (2013)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magnum73
  • Laatst online: 28-04 08:02
Hier een probleempje:
mijn dhd gaat soms spontaan aan (scherm springt aan) vanuit time-out. Iemand raad ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jivebunny
  • Niet online

Jivebunny

magnum73 schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 10:53:
Hier een probleempje:
mijn dhd gaat soms spontaan aan (scherm springt aan) vanuit time-out. Iemand raad ?
Klinkt als een app die je telefoon uit zijn slaap houdt. Enig idee sinds wanneer? En welke app rond die tijd in gebruik is genomen? Custom ROM of originele HTC software?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magnum73
Jivebunny schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 10:57:
[...]
Bedankt voor de snelle reactie. Originele rom,alles Stock. Ik dacht er ook al aan,dat een app de verantwoordelijke is... Ik zal het eens bekijken. Heb ook nog altijd het probleem dat ik al eens eerder hier gepost heb,dat mijn dhd spontaan herstart na een volledige opstart (koude start). Heb al ontdekt dat het met de map Android_secure te maken heeft maar weet niet welke app die herstart veroorzaakt... Heb al eens heel die map verwijderd en alle apps opnieuw geinstalleerd maar zonder succes. Na een aantal keren het sd kaartje te verwijderen en daarna terug te mounten,is het probleem weg...tot de volgende koude start tenminste...bij snelstart nooit problemen.Zijn er miss.chien bepaalde apps gekend die voor herstartproblemen zorgen?

Klinkt als een app die je telefoon uit zijn slaap houdt. Enig idee sinds wanneer? En welke app rond die tijd in gebruik is genomen? Custom ROM of originele HTC software?

[ Voor 3% gewijzigd door magnum73 op 11-05-2012 12:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M.F.H.
  • Nu online
In aanvullen op bovenstaande heb ik af en toe dat mijn HTC 's spontaan opnieuw opstart (bij voorkeur 's nachts als we slapen, zodat dat irritant harde opgestart geluid het hele huis weer wakker schudt). Geen idee waar dat aan ligt (standaard settings, geen custom rom).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 08-09 09:28
M.F.H. schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 12:20:
In aanvullen op bovenstaande heb ik af en toe dat mijn HTC 's spontaan opnieuw opstart (bij voorkeur 's nachts als we slapen, zodat dat irritant harde opgestart geluid het hele huis weer wakker schudt). Geen idee waar dat aan ligt (standaard settings, geen custom rom).
Ik heb op vakantie gaat dat mijn DHD waarschijnlijk snachts te koud en vochtig werd (tent slapen). Blijkbaar kon hij niet helemaal tegen het andere "klimaat" toen ik thuis was in NL reageerde hij weer normaal.

Steam: Jerx | PSN: Jerxy88 | Xbox: Jerxy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jivebunny
  • Niet online

Jivebunny

@magnum73, Gebruik je taskmanager apps o.i.d.? Batterysavers?

@M.F.H., kan zijn dat de SD card slecht contact maakt? android_secure wordt ook door het OS gebruikt dacht ik, zal niet de eerste keer zijn dat het een reboot veroorzaakt. Anders dan dat heb ik even geen ideëen.

[ Voor 63% gewijzigd door Jivebunny op 11-05-2012 13:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magnum73
Jivebunny schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 13:02:
@magnum73, Gebruik je taskmanager apps o.i.d.? Batterysavers?

@M.F.H., kan zijn dat de SD card slecht contact maakt? android_secure wordt ook door het OS gebruikt dacht ik, zal niet de eerste keer zijn dat het een reboot veroorzaakt. Anders dan dat heb ik even geen ideëen.
Zou misschien kunnen (slecht contact sd kaartje), maar eens hij werkt valt hij bij mij nooit uit,behalve bij de volledige herstart ....
Wat betrft het aanschieten van't scherm,ik gebruik wel degelijk soms een taskmanager,maar die gebruik ik al jaar en dag terwijl het probleem sinds enkele weken pas opdook..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcel23456
  • Laatst online: 12-10-2020
Jivebunny schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 10:46:
Jammer, mag van mij wel gaan komen zo onderhand :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SInds ik heb geupdate naar Android 2.3.5 is de zoekfunctie binnen de standaard muziekspeler verdwenen. Vreselijk irritant. Iemand anders ook problemen mee? Of is er een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jivebunny
  • Niet online

Jivebunny

magnum73 schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 14:04:
[...]
Wat betrft het aanschieten van't scherm,ik gebruik wel degelijk soms een taskmanager,maar die gebruik ik al jaar en dag terwijl het probleem sinds enkele weken pas opdook..?
Hmm, dan is het even graven in je geheugen om te achterhalen wat je rondom het eerste moment dat het zich voordeed hebt veranderd, geïnstalleerd, etc. Helaas heb ik zo geen boosdoener die ik je kan noemen dan (taskmanager sinds jaar en dag, i.c.m. probleem sinds enkele weken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikmattie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 07:22
Probleem: batterij gaat er nu echt snel aan, moet hem na 5-6 uur echt weer aan de lader hangen.
Printscreen van de batterij-stats wijzen erop dat er iets is wat hem awake houdt:
Afbeeldingslocatie: http://farm8.staticflickr.com/7224/7202612046_6cbd89aff2_z.jpg
Bat Stats by ikmattie, on Flickr

Hoe kan ik erachter komen welke app(s) hier verwantwoordelijk voor zijn?

Mijn Flickr; Sony A7iii

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannisi
Vaak je batterij stats checken en de geopende apps nagaan? Na de reboot valt 'ie wel goed in slaap. Onder de '2' van '25m' open je een app die blijft hangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sigma2k8
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 17-09 10:18
Het komt soms voor dat mijn scherm aangaat als ik een whatsapp of andere notificatie binnenkrijg. Beetje lastig aangezien het scherm dan niet meer automatisch uitgaat en dit dus flink batterij vreet als telefoon in mijn zak zit.

Iemand een idee hoe dit kan of hoe je dit op kan lossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andre21
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 11-03 23:32

Andre21

Inmiddels 39....

Eindelijk een serieuse aankondiging van ICS voor de Desire HD
http://www.htc.com/www/help/android4faq/?cid=android4blog

Blender....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Belachelijk dat het allemaal zo lang moet duren. Denk dat je hem voor de kerst nog niet hebt hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 08-09 09:28
Verwijderd schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 09:52:
Belachelijk dat het allemaal zo lang moet duren. Denk dat je hem voor de kerst nog niet hebt hoor.
Heb liever dat het goed getest wordt dan dat je een brakke versie krijgt. En als je vind dat je lang moet wachten dan zet je toch een custom rom op de DHD?

Anyway, ik ben allang blij dat er nu een datum bekend is!

[ Voor 7% gewijzigd door JerX op 23-05-2012 10:31 ]

Steam: Jerx | PSN: Jerxy88 | Xbox: Jerxy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
nieuws: HTC geeft oudere toestellen deze zomer update naar Android 4.0

Juli-augustus :)

Edit:
Oh, was al genoemd :$

[ Voor 7% gewijzigd door anandus op 23-05-2012 11:29 ]

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13:09

Arfman

Drome!

Jammer dat het zo lang moet duren, nu duurt het nog best lang voordat we eindelijk werkende camera's hebben onder ICS (en Bluetooth).

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Arfman schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 11:41:
Jammer dat het zo lang moet duren, nu duurt het nog best lang voordat we eindelijk werkende camera's hebben onder ICS (en Bluetooth).
Ach, twee maandjes is zo voorbij, toch? :)

En wie weet, misschien dat er al wat eerder een RUU lekt? :)

[ Voor 10% gewijzigd door anandus op 23-05-2012 11:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appie Heijn
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12:36
Coldsandwich heeft dit al maanden werkend hoor :) Alleen geen sense. Mis het nu ook niet meer.

44x Trina 330WP @ SMA 10.00; Hitachi Yutaki 5,5KW AIO 280L

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13:09

Arfman

Drome!

Appie Heijn schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 13:19:
[...]

Coldsandwich heeft dit al maanden werkend hoor :) Alleen geen sense. Mis het nu ook niet meer.
Behoorlijk brak en videofunctie werkt niet. Sinds ik de One V ROM op 'm DHD heb gehad (die echt super draaide, leek wel of ik een nieuwe telefoon had) irriteer ik me aan de traagheid van zo'n beetje elke ROM. Draai nu CM 7.2RC2 maar dat is Android Gingerbread en die heeft ook nog wel eens een heel stroperig moment.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannisi
Een jaar geleden m'n DHD laten vallen en nu maar eens besloten er wat aan te doen. Voor 9 pond op Ebay een achterkant gekocht (http://www.ebay.co.uk/itm...Tools&hash=item46030e432f)
Na het bestuderen van een instructievideo (YouTube: HTC Inspire 4G / Desire HD Touch Screen Glass Digitizer & LCD Display Repair Replacement Guide) is het best te doen. Het 'engste' is de flitser eruit wippen. Ik heb een heel dun mesje tussen de flitser gezet en toen die 'opening tool' ertussen gezet.

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropbox.com/u/15558849/images/DSC00980.JPG
Links oud, rechts nieuw

Hier zie je een beetje het kleurverschil:
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropbox.com/u/15558849/images/DSC00978.JPG
Links oud, rechts nieuw

Dit heeft meteen als voordeel dat de proximity sensor weer werkt. Al een lange tijd ging het scherm niet meer uit als ik belde. Ook de tool die iemand op XDA heeft geschreven hielp niet. Het bleek dat er gewoon een hele berg stof voorzat. Ik heb de telefoon altijd op z'n kop, zonder hoesje in mijn broekzak, dus over anderhalf jaar heeft zich heel wat stof kunnen verzamelen. Nu de sensor ook echt weer wat kan 'zien' werkt het ook meteen weer,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08-2024

Wekkel

De downloadkoning

Ziet er goed uit met de nieuwe 'hoes'. Je zou ook nog de optie kunnen kiezen die ik op XDA zag: je buitenschil volledig kaal schuren en voor de zilver-look gaan :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GentiLi
  • Niet online
En hoe zit het met de knopjes? Zijn die met de behuizing inbegrepen? (van de foto's kan ik niks zien)
Mijn volume knop is helemaal los, en van moment tot moment denk ik dat ik hem kwijt raak. En een hoesje vind ik niet fijn. Ik wil namelijk mij DHD goed voelen en van haar genieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannisi
Power en volume knop zitten vast in de behuizing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flippy
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

flippy

Alle rechten voorbehouden.

camera doet het goed hier. ik draai icecoldsandwich 7.4 AOKP.

voor video heb ik een aparte app maar die heb ik nog niet getest...

wat een geheim agent toch allemaal niet moet doen om incognito op zijn werk te verschijnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GentiLi
  • Niet online
denniskrol schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 10:35:
Power en volume knop zitten vast in de behuizing.
Prima, thanks. Net besteld. Met verzendkosten erbij 17 euro betaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Interessant. Mijn volume-knop begint ook langzaamaan los te raken merk ik.
Ook fijn om te lezen dat het blijkbaar een vaker voorkomend probleem is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GentiLi
  • Niet online
@anandus
Ja inderdaad. Ik vind het zó jammer dat die bedrijven allemaal knoeien met de kwaliteit. Toen ik de DHD kocht voor 600 euro, dacht ik 'yes, een goede en stevige toestel', dus gelijk gekocht. Maar... nog langer niet. Helaas.

De prijs kan me eigenlijk niet schelen, ik zou tot 1000 euro voor een goed smartphone geven, dat ik zeker weet dat er 2 of 3 jaartjes zonder dit gedonder mee zou gaan. Maar tot nu toe heb ik geen één gevonden. Ik hoop stiekem dat er zo eentje komt. ;-).

Tot dan gebruik ik nog de DHD even. Ik heb eigenlijk geen zien in om weer een toestel te gaan kopen waar kwa kwaliteit niet beter dan de DHD zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ceejay
  • Laatst online: 22-02-2023
Jaa, mijn volumeknop is er ook af gegaan, na ruim anderhalf jaar, maar ach dan verander je het volume toch in de software, ik vind het maar een minor probleem. Scherm is nog krasvrij heb meestal een screen protector erop. De verf begint een beetje af te bladderen bij de hoeken maar verder kan ie zo nog een jaar of wat mee. Ik vind het toch wel een gaaf ding hoor, kom maar op met ICS!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannisi
Kom er net achter dat m'n volume omhoog knop niet werkt...Morgen maar eens kijken of ik misschien die flatcable heb gesloopt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megupe
grappig om te zien dat je proximity sensor het weer doet. Heb je speciale apparatuur nodig om de metalen hoes te verwijderen? Bij mij doet de prox senser het sinds enkele maanden ook niet meer, na eerst steeds minder te hebben gewerkt.

[ Voor 30% gewijzigd door Megupe op 02-06-2012 18:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannisi
Alleen een (hele) kleine torx schroevendraaier, maar de schroeven zaten zo los dat het met een kleine platte schroevendraaier ook gewoon ging

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flippy
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

flippy

Alle rechten voorbehouden.

denniskrol schreef op zaterdag 02 juni 2012 @ 20:27:
Alleen een (hele) kleine torx schroevendraaier, maar de schroeven zaten zo los dat het met een kleine platte schroevendraaier ook gewoon ging
ik dacht dat die van mij gewoon niet goed in elkaar gezet was... :X kennelijk hoort dat dus zo.... 8)7

wat een geheim agent toch allemaal niet moet doen om incognito op zijn werk te verschijnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Viper
  • Registratie: Oktober 2005
  • Nu online

Mr.Viper

Tja... iets met Dodge Vipers

Ik heb sinds kort last van dat het 'simklepje' of 'antenne cover' niet echt goed meer blijft zitten, Na het bestuderen van het klepje en de telefoon zie ik dat de 2 'haakjes' die het klepje moeten vasthouden half zijn afgebroken. Dus ik ben eigenlijk op zoek naar het plastic onderdeel maar ik kan het niet vinden, ook niet op ebay en consorten. Hebben jullie dit eerder gezien of hebben jullie een idee?

Het gaat om het volgende onderdeel dat te zien is in deze video, het demonteren van het onderdeel begint ongeveer op 2:30min tot 2:57min: YouTube: HTC Inspire 4G / Desire HD Touch Screen Glass Digitizer & LCD Display Repair Replacement Guide..

Dit is het onderdeel maar €14,95 is wel prijzig vind ik...
Afbeeldingslocatie: http://www.rounded.nl/images/detailed/42/HTC_Desire_HD_SIM_and_SD_Card_Cover.jpg

[ Voor 10% gewijzigd door Mr.Viper op 04-06-2012 11:17 . Reden: Foto! ]

|| System Specs || 36° Oost-West 4875Wp ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart_GR
  • Niet online
denniskrol schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 20:18:
Een jaar geleden m'n DHD laten vallen en nu maar eens besloten er wat aan te doen. Voor 9 pond op Ebay een achterkant gekocht (http://www.ebay.co.uk/itm...Tools&hash=item46030e432f)
Na het bestuderen van een instructievideo (YouTube: HTC Inspire 4G / Desire HD Touch Screen Glass Digitizer & LCD Display Repair Replacement Guide) is het best te doen. Het 'engste' is de flitser eruit wippen. Ik heb een heel dun mesje tussen de flitser gezet en toen die 'opening tool' ertussen gezet.

[afbeelding]
Links oud, rechts nieuw

Hier zie je een beetje het kleurverschil:
[afbeelding]
Links oud, rechts nieuw

Dit heeft meteen als voordeel dat de proximity sensor weer werkt. Al een lange tijd ging het scherm niet meer uit als ik belde. Ook de tool die iemand op XDA heeft geschreven hielp niet. Het bleek dat er gewoon een hele berg stof voorzat. Ik heb de telefoon altijd op z'n kop, zonder hoesje in mijn broekzak, dus over anderhalf jaar heeft zich heel wat stof kunnen verzamelen. Nu de sensor ook echt weer wat kan 'zien' werkt het ook meteen weer,
Ik wil het zelfde gaan doen, heb in de eerste drie weken dat ik het toestel had op de een of andere vreemde manier een deukje opgelopen bij mijn luidspreker roostertje.. Plus dat mijn volumeknop er onderhand uitvalt.. Deze zit bij de nieuwe behuizing inbegrepen, de volumeknop? Merk je verder verschil in kwaliteit met de nieuwe behuizing en de originele?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannisi
Het is een tweedehands behuizing (dat zag ik ook pas toen ik de verpakking open maakte). Er zitten een paar hele kleine kale plekjes (geen krassen) op de voorkant net naast het scherm. Je ziet ze wel, maar het is stukken beter dan de deuken in de oude achterkant. De power en volumeknop zitten erbij (die zitten ook vast in de behuizing)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart_GR
  • Niet online
denniskrol schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 20:16:
Het is een tweedehands behuizing (dat zag ik ook pas toen ik de verpakking open maakte). Er zitten een paar hele kleine kale plekjes (geen krassen) op de voorkant net naast het scherm. Je ziet ze wel, maar het is stukken beter dan de deuken in de oude achterkant. De power en volumeknop zitten erbij (die zitten ook vast in de behuizing)
Thanks, good to know :) Net ook besteld.
Mr.Viper schreef op maandag 04 juni 2012 @ 11:16:
Ik heb sinds kort last van dat het 'simklepje' of 'antenne cover' niet echt goed meer blijft zitten, Na het bestuderen van het klepje en de telefoon zie ik dat de 2 'haakjes' die het klepje moeten vasthouden half zijn afgebroken. Dus ik ben eigenlijk op zoek naar het plastic onderdeel maar ik kan het niet vinden, ook niet op ebay en consorten. Hebben jullie dit eerder gezien of hebben jullie een idee?

Het gaat om het volgende onderdeel dat te zien is in deze video, het demonteren van het onderdeel begint ongeveer op 2:30min tot 2:57min: YouTube: HTC Inspire 4G / Desire HD Touch Screen Glass Digitizer & LCD Display Repair Replacement Guide..

Dit is het onderdeel maar €14,95 is wel prijzig vind ik...
[afbeelding]
Kwam net op Ebay bij toeval het zelfde artikel tegen, maar dan een tikkie goedkoper :)

http://www.ebay.com/itm/O...3cc4149111#ht_2088wt_1396

[ Voor 16% gewijzigd door Bart_GR op 06-06-2012 20:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Viper
  • Registratie: Oktober 2005
  • Nu online

Mr.Viper

Tja... iets met Dodge Vipers

Bart_GR schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 20:33:
Kwam net op Ebay bij toeval het zelfde artikel tegen, maar dan een tikkie goedkoper :)

http://www.ebay.com/itm/O...3cc4149111#ht_2088wt_1396
Thnx... _/-\o_

|| System Specs || 36° Oost-West 4875Wp ||

Pagina: 1 ... 26 ... 35 Laatste

Let op:
Verkrijgbaarheid, levertijden, winkels en al het andere dat niet met de techniek van de telefoon zelf te maken heeft mag in het <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1426298/">HTC Desire HD levertijden- en abbonemententopic</a>.

Berichten met als inhoud informatie of discussie betreffende accessiores voor de HTC Desire HD mogen hier: <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1428745/">HTC Desire HD accessoirestopic</a>.

Vragen over Android software mogen in het <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1437620/last/">Android Market en applicatietopic (deel 10)</a> of in een van de eerdere delen.

Posten over het aanpassen van de software, door middel van custom ROMs, of daaraan gerelateerde onderwerpen, die mogen in <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1436550//">dit</a> topic.

Eventuele problemen met de meegeleverde SD-card welke zich voor lijken te doen naar de 1.72 OTA update mogen hier: <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1441488/">HTC DESIRE HD - SD Kaart onherkenbaar na OTA update (1.72)</a>.

Overige offtopic berichten kunnen zonder verder bericht worden verwijderd!