ja, daar heb ik ook vaak last van, mn in het weekend als ik de avond ervoor weer bier over me mobiel gemorst hebVerwijderd schreef op zaterdag 11 februari 2012 @ 15:15:
Meer mensen last van een nogal "stroef" scherm? Ligt dit aan mijn vingers ofzo? Heel vaak dan glijden mijn vingers er goed over heen maar zijn ook momenten dat het echt niet wil haha, heb het met anders telefoons niet, van vrienden (geprobeerd)
Sinds enkele weken heb ik het probleem met mijn HTC Desire HD als ik oordopjes of via de AUX aansluiting muziek wil luisteren met de telefoon dat het geluid heel zacht wordt en moet ik aan de fitting draaien om weer beter geluid te krijgen.
Nu heb ik ook enkele malen gehad dat de telefoon ook spontaan gaat bellen (Alleen wanneer er oordopjes inzitten) Wat me ook opviel is dat die knopjes op de standaard oordopjes van de HTC Desire HD ook niet meer werken. (Test: Bij andere oordopjes reageert hij ook niet)
Wat nu??
Nu heb ik ook enkele malen gehad dat de telefoon ook spontaan gaat bellen (Alleen wanneer er oordopjes inzitten) Wat me ook opviel is dat die knopjes op de standaard oordopjes van de HTC Desire HD ook niet meer werken. (Test: Bij andere oordopjes reageert hij ook niet)
Wat nu??
"Whatever the mind of man can conceive and believe it can achieve" - Napoleon Hill
Sinds de update heb ik last van een aantal dingen:
Ten eerste het nieuwe lockscreen, als ik gebeld word en ik sleep het ´opneem´ icoontje in het rondje, locked me telefoon weer, en als ik hem dan unlock om terug te bellen, is het proces phone.android er onverwachts mee gestopt, en moet ik mn pincode opnieuw invoeren enz.
Misschien de oplossing (onder voorbehoud, nog niet getest).
Ten 2e; als ik muziek luister via mn telefoon, begint hij de laatst gebelde persoon spontaan te bellen, en er springen random nummers aan die op me telefoon staan; muziek luisteren is dus onmogelijk.
Ook mogelijke oplossing, bezig met testen.
Ben overigens wel blij met mn halfjaar gratis spotify premium, maar beetje jammer dat ik dus eigenlijk niet kan luisteren met oortjes
Vind het ook wel redelijk ´grappig´ dat ik met mn ´telefooon´ dus niet gebeld kan worden
.
Wil hem eigenlijk terugsturen maar ik heb geen zin om 4 weken met een andere telefoon te moeten doen
Ten eerste het nieuwe lockscreen, als ik gebeld word en ik sleep het ´opneem´ icoontje in het rondje, locked me telefoon weer, en als ik hem dan unlock om terug te bellen, is het proces phone.android er onverwachts mee gestopt, en moet ik mn pincode opnieuw invoeren enz.
Misschien de oplossing (onder voorbehoud, nog niet getest).
Ten 2e; als ik muziek luister via mn telefoon, begint hij de laatst gebelde persoon spontaan te bellen, en er springen random nummers aan die op me telefoon staan; muziek luisteren is dus onmogelijk.
Ook mogelijke oplossing, bezig met testen.
Ben overigens wel blij met mn halfjaar gratis spotify premium, maar beetje jammer dat ik dus eigenlijk niet kan luisteren met oortjes
Vind het ook wel redelijk ´grappig´ dat ik met mn ´telefooon´ dus niet gebeld kan worden
Wil hem eigenlijk terugsturen maar ik heb geen zin om 4 weken met een andere telefoon te moeten doen
[ Voor 16% gewijzigd door Nander__ op 13-02-2012 19:19 . Reden: Oplossing van problemen toegevoegd. ]
Met vriendelijke groet, Nander.
Garantie?
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Heb hetzelfde probleem, en pas vanmorgen besloot ik na weer een 'gemiste' oproep even serieus te gaan Googlen. Er zijn veel mensen die precies dezelfde symptomen hebben en bij wie de synchronisatie van hun contacten met de Facebook-app de boosdoener bleek. Zie o.a. deze thread. Het 'pupular answer' daar geeft een paar concrete stappen die je kan ondernemen, ik heb die in ieder geval gedaan!Nander__ schreef op maandag 13 februari 2012 @ 16:31:
Sinds de update heb ik last van een aantal dingen:
Of het gewerkt heeft kan ik nog niet zeggen - ik wordt dusdanig weinig gebeld (zeker nu ik voor langere tijd in het buitenland ben) dat ik nog geen ervaringen heb gehad na vanmorgen. Dat is overigens ook de reden dat ik zo lang gewacht heb met oplossen - het was een vervelende situatie maar kwam slechts sporadisch naar voren
Dutch StarCraft League | Campzone Tapijtrugby-kampioen (I've got the scars to prove it)
Hij is net terug van reparatie
"Whatever the mind of man can conceive and believe it can achieve" - Napoleon Hill
Jawel, maar dan ben je dus direct je garantie kwijt en zul je of zelf moeten gaan solderen of dat door iemand laten doen.
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Zeker gezien het feit dat HTC dit soort garantie afhandelingen vaak binnen een week regelt zou ik daar nooit aan beginnen. Gewoon opsturen en onder garantie laten maken.
Het lijkt mij trouwens meer een software issue, dan hardware. Dus HTC zal ook wel zeggen dat je eerst een hard reset moet doen.
There is no place like 127.0.0.1
Nou, ik heb inderdaad even op de site gekeken, en dezelfde oplossing toegepast, en nu maar hopen dat het werkt.Frank schreef op maandag 13 februari 2012 @ 18:08:
[...]
Heb hetzelfde probleem, en pas vanmorgen besloot ik na weer een 'gemiste' oproep even serieus te gaan Googlen. Er zijn veel mensen die precies dezelfde symptomen hebben en bij wie de synchronisatie van hun contacten met de Facebook-app de boosdoener bleek. Zie o.a. deze thread. Het 'pupular answer' daar geeft een paar concrete stappen die je kan ondernemen, ik heb die in ieder geval gedaan!
Of het gewerkt heeft kan ik nog niet zeggen - ik wordt dusdanig weinig gebeld (zeker nu ik voor langere tijd in het buitenland ben) dat ik nog geen ervaringen heb gehad na vanmorgen. Dat is overigens ook de reden dat ik zo lang gewacht heb met oplossen - het was een vervelende situatie maar kwam slechts sporadisch naar voren
Anders ga ik weer terug naar m´n eerste oplossing; GO launcher EX: Locker, deze app verandert je lockscreen en dan heb je er ook geen last meer van
De oplossing.Guillermow93 schreef op zondag 12 februari 2012 @ 20:24:
Sinds enkele weken heb ik het probleem met mijn HTC Desire HD als ik oordopjes of via de AUX aansluiting muziek wil luisteren met de telefoon dat het geluid heel zacht wordt en moet ik aan de fitting draaien om weer beter geluid te krijgen.
Wat nu??
GuillermoW93
Klinkt logisch; volgens de mensen daar herkent de telefoon je oortjes als een headset.
In het topic staan een app die het als het goed is verhelpt
Edit: Oplossing geldt alleen voor je 2e probleem.
Met vriendelijke groet, Nander.
Volgens mij zijn er al eerder mensen met dit probleem voorbij gekomen en bleek het toen wel degelijk een hardware issue. Neemt niet weg dat je altijd een hard reset moet proberen voordat je het toestel opstuurt inderdaad.denniskrol schreef op maandag 13 februari 2012 @ 19:13:
Het lijkt mij trouwens meer een software issue, dan hardware. Dus HTC zal ook wel zeggen dat je eerst een hard reset moet doen.
Die work arround met apps als headset blocker is overigens slechts sympthoom bestrijding en geen echte oplossing.
Vanochtend problemen met de tijdzone (dat bleek uit een melding na het herstarten van de DHD). Wekker op de DHD ging af en even "uitgesteld" (snoozen). Daarna tweede weksignaal niet afgewacht (gelukkig) en opgestaan. Na een tijd viel het op dat de DHD stil bleef. Toen ik keek stond de tijd opeens een uur te vroeg. Wel 'gevaarlijk' zoiets. Na herstarten van de DHD en voorgestelde tijdzone instellen was de tijd weer in orde.
edit: Aha, lag dus aan Vodafone, zie http://www.nu.nl/internet...h-verkeerde-tijdzone.html
edit: Aha, lag dus aan Vodafone, zie http://www.nu.nl/internet...h-verkeerde-tijdzone.html
[ Voor 13% gewijzigd door hansvk op 14-02-2012 13:47 ]
PV 3520Wp - WP Itho Amber 95 - WPB Atlantic Explorer V4 200L - gasloos sinds aug 2023
Verwijderd
Hoe erg is een oververhitte accu? Ik heb elke keer als ik de telefoon in de auto heb gebruikt (en dan een app als Flitsnav of navigatie i.c.m. opladen) de accu oververhit is. Temperatuur zit dan op 48gr. (telefoon voelt ook behoorlijk warm aan). Binnen 10 minuten zit ie ook wel weer op een normale 26gr. Maar ik vraag me af of zoiets tot problemen kan leiden?
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 16-02-2012 13:01 ]
Goed, mijn DHD is dood geloof ik.
Gisteravond aan de lader gehangen, vanmorgen telefoon doet helemaal niks meer.
Geen LEDje aan, telefoon met geen mogelijkheid aan te zetten, andere lader ook geen reactie.
1 keer gevallen, ruim een half jaar geleden, waarna hij soms uitviel en door het drukken op het batterij klepje hij weer aan ging, laatste tijd gek genoeg geen last meer van.
Op naar een nieuwe telefoon? Dit zal niet onder garantie of iets vallen denk ik..? (14 maanden oud)
Gisteravond aan de lader gehangen, vanmorgen telefoon doet helemaal niks meer.
Geen LEDje aan, telefoon met geen mogelijkheid aan te zetten, andere lader ook geen reactie.
1 keer gevallen, ruim een half jaar geleden, waarna hij soms uitviel en door het drukken op het batterij klepje hij weer aan ging, laatste tijd gek genoeg geen last meer van.
Op naar een nieuwe telefoon? Dit zal niet onder garantie of iets vallen denk ik..? (14 maanden oud)
Heb ik ook eens gehad, van de stroom halen, accu er uit, werkt weer.
1700X@3,9GHZ - Asus Crosshair VI Hero - 32GB Corsair LPX - GTX 1070Ti
iPhone 13 Pro Max - Macbook Pro 16" M1 Pro
Misschien kan je effe ergens een andere accu lenen ?
Ik heb hetzelfde gehad. Alleen ging bij mij nog het ledje branden als ik de lader erin deed (en als ik hem eruit haalde bleef die led branden) Ik moest hem opsturen naar htc...TommieW schreef op zondag 19 februari 2012 @ 10:57:
Heb ik ook eens gehad, van de stroom halen, accu er uit, werkt weer.
No signature required.
Nja, pest is dus dat ie 1 keer is gevallen (zichtbare schade, klein deukje aan de bovenkant) en een custom rom.
Via contract verlenging (T-Mobile) bij GSMwijzer.nl, ben ergens bang dat ik met de custom rom en de zichtbare schade eigenlijk het haasje ben... Morgen in elk geval eens mailen met gsmwijzer.nl
Via contract verlenging (T-Mobile) bij GSMwijzer.nl, ben ergens bang dat ik met de custom rom en de zichtbare schade eigenlijk het haasje ben... Morgen in elk geval eens mailen met gsmwijzer.nl
Ik had hem 2 keer laten vallen. Zitten bij mij aan de bovenkant 2 goed zichtbare krassen en dat was geen probleem voor de garantie. Ik had wel de stock rom..new_guy schreef op zondag 19 februari 2012 @ 16:34:
Nja, pest is dus dat ie 1 keer is gevallen (zichtbare schade, klein deukje aan de bovenkant) en een custom rom.
No signature required.
Gisteren mijn DHD laten vallen op een harde ondergrond, opgepakt, gekeken, gelukkig, alles doet het nog.
Helaas blijkt nu dat er onder het scherm stof is gekomen, zichtbaar bij een helder scherm als donkere puntjes en als het scherm uit is als bruine/wittige meuk.
behalve van een val dik een half jaar geleden (beetje verf van een hoekje af) is er verder geen duidelijke schade te zien op mijn DHD)
Ik ga er vanuit dat dit ertussen gekomen is door de val.
Is er een makkelijke methode om dit te verwijderen?
Met andere woorden, is het lastig om de telefoon uit elkaar te halen en schoon te maken?
(mijn garantie ben ik dan wel kwijt, maar dat is geen echt grote ramp)
Plaatjes:
Overzicht:

Tv1 by ikmattie, on Flickr
Detail:

Tv2 by ikmattie, on Flickr
Backlight aan:

Tv5 by ikmattie, on Flickr
Helaas blijkt nu dat er onder het scherm stof is gekomen, zichtbaar bij een helder scherm als donkere puntjes en als het scherm uit is als bruine/wittige meuk.
behalve van een val dik een half jaar geleden (beetje verf van een hoekje af) is er verder geen duidelijke schade te zien op mijn DHD)
Met andere woorden, is het lastig om de telefoon uit elkaar te halen en schoon te maken?
Plaatjes:
Overzicht:

Tv1 by ikmattie, on Flickr
Detail:

Tv2 by ikmattie, on Flickr
Backlight aan:

Tv5 by ikmattie, on Flickr
[ Voor 40% gewijzigd door ikmattie op 23-02-2012 14:43 ]
Mijn Flickr; Sony A7iii
lijkt mij dat htc dit zelf wel heel makkelijk kan doen.ikmattie schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 10:19:
Gisteren mijn DHD laten vallen op een harde ondergrond, opgepakt, gekeken, gelukkig, alles doet het nog.
het zit tussen scherm en digitizer, daar wil je echt niet aan beginnen.

wat een geheim agent toch allemaal niet moet doen om incognito op zijn werk te verschijnen
Die zijn niet uit elkaar te halen. Als je een nieuw koopt, zit het scherm en de digitizer (glas) al aan elkaar.
Verwijderd
Ik mag binnenkort weer verlengen en ik wil dus mijn htc desire hd verkopen. Hij is een jaartje oud en is in goede staat. De nieuwprijs is 300 euro, wat is een marktconforme prijs voor mijn htc?
Ik gok 100, misschien 150 euro?Verwijderd schreef op zondag 26 februari 2012 @ 13:02:
Ik mag binnenkort weer verlengen en ik wil dus mijn htc desire hd verkopen. Hij is een jaartje oud en is in goede staat. De nieuwprijs is 300 euro, wat is een marktconforme prijs voor mijn htc?
200 kan je er ook wel voor krijgen. heb laatst meerdere boden van 200 gehad voor me HTC Desire HD..
Uiteindelijk voor 220 euro verkocht..
Met de laatste update kan je een screenshot maken van je homescreen als je 2x heel snel op de power knop drukt. Dit is dan ook meteen mijn grootste ergernis, als ik mijn DHD wilt locken dan maak ik nog wel eens een screenshot i.p.v. dat de DHD locked. Het is best wel irritant dat ik elke keer uit mijn galerij de screenshots moet verwijderen.. iemand enig idee hoe ik de screenshot functie kan uitschakelen?
Een screenshot maak je door de powerkknop in te houden en op de home knop te duwen. Voor zover ik weet kan je dat niet uitschakelen (zonder root en/of custom roms sowieso niet)
There is no place like 127.0.0.1
Hmm nu je het zegt met die home knop i.p.v. 2x powerknop... zal wel te dikke vingers hebben. Pas mijn telefoonhouding dan maar aan.denniskrol schreef op maandag 27 februari 2012 @ 11:20:
Een screenshot maak je door de powerkknop in te houden en op de home knop te duwen. Voor zover ik weet kan je dat niet uitschakelen (zonder root en/of custom roms sowieso niet)
Oh, da's meer dan ik had verwachtDidierB schreef op zondag 26 februari 2012 @ 16:05:
[...]
200 kan je er ook wel voor krijgen. heb laatst meerdere boden van 200 gehad voor me HTC Desire HD..
Uiteindelijk voor 220 euro verkocht..
zijn er al mensen die ICS een beetje netjes aan het draaien hebben?
wat een geheim agent toch allemaal niet moet doen om incognito op zijn werk te verschijnen
ICS zonder Sense werkt op zich vrij aardig al zijn er nog steeds wat bugs en beperkingen. Als je met die beperkingen kunt leven is het te gebruiken als dagelijkse rom. Zelf heb ik momenteel toch nog liever Gingerbread met Sense omdat dat simpelweg nog stabieler isflippy.nl schreef op maandag 27 februari 2012 @ 19:44:
zijn er al mensen die ICS een beetje netjes aan het draaien hebben?
ICS met Sense is er ook al wel maar daarop werken heel veel basisfuncties nog totaal niet, dat is dus totaal onbruikbaar voor dagelijks gebruik.
mis je sense dan met ICS? de opzet was toch juist om die wildgroei van gui-upgrades zoals sense in te dammen?
Dat moet ieder voor zich bepalenflippy.nl schreef op maandag 27 februari 2012 @ 21:59:
mis je sense dan met ICS? de opzet was toch juist om die wildgroei van gui-upgrades zoals sense in te dammen?
[ Voor 7% gewijzigd door ik222 op 27-02-2012 22:30 ]
Ik heb al even ICS draaien, een versie van eind januari (Virtuous RC3). Loopt eigenlijk erg lekker. Alleen de camera en videorecording draaien niet zoals het moet. De camera is op te lossen door een 3rd party app te gebruiken, maar met een 3rd party video app krijg ik schokkerige video's.
Bij mij was inderdaad de synchronisatie met Facebook contacten de boosdoeners..Frank schreef op maandag 13 februari 2012 @ 18:08:
[...]
Heb hetzelfde probleem, en pas vanmorgen besloot ik na weer een 'gemiste' oproep even serieus te gaan Googlen. Er zijn veel mensen die precies dezelfde symptomen hebben en bij wie de synchronisatie van hun contacten met de Facebook-app de boosdoener bleek. Zie o.a. deze thread. Het 'pupular answer' daar geeft een paar concrete stappen die je kan ondernemen, ik heb die in ieder geval gedaan!
Ik heb de stappen op bovenstaande link uitgevoerd en daarna geen enkel probleem meer als ik gebeld wordt.
-- Liever 1 keer met sneeuwwitje dan zeven keer met de dwergen --
Verwijderd
Nadat ik mijn 8GB SD heb vervangen door een Kingston 32 GB class 10, wilde ik mijn grote aantal ebooks importeren. Dus via USB in de directory van Moon reader gezet. Allemaal goed en wel.
Nu lijkt het alsof Reader de boeken ook aan het importeren is (bibliotheek opbouwen).
Op het meldingscherm blijft 'importeren boeken' staan, ook na herhaald opstarten (download symbooltje) en enkele dagen wachten. Zie:

Ik kan nergens een service vinden die hieraan gerelateerd is, om te killen oid.
Herkent iemand dit? Wat zijn oplossingen?
Nu lijkt het alsof Reader de boeken ook aan het importeren is (bibliotheek opbouwen).
Op het meldingscherm blijft 'importeren boeken' staan, ook na herhaald opstarten (download symbooltje) en enkele dagen wachten. Zie:

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 28-02-2012 13:31 ]
Je foto komt er niet door bij mij.
Youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCCFiGVUeYs1h7RQIHZgqlSQ
Heb je je htc al een keer opnieuw opgestart? Powerknop even indrukken, dan Opnieuw opstarten kiezen. (NIET uitschakelen)
Verwijderd
Doet die van mij af en toe ook. Het is inderdaad Reader, je kan hem niet verwijderen. Wel stoppen en geheugen leeg maken.Verwijderd schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 13:02:
Nadat ik mijn 8GB SD heb vervangen door een Kingston 32 GB class 10, wilde ik mijn grote aantal ebooks importeren. Dus via USB in de directory van Moon reader gezet. Allemaal goed en wel.
[afbeelding]
Jeeej, na een week weer een werkende DHD, welke onder garantie gefixed is

Mijn HD is vanmorgen opgehaald door Proassist. Trilfunctie klonk vreemd (Nam af in frequentie, klinkt nogal raar), volume omhoog knopje is stuk (ERG vervelend), ring rond camera zit los (Hoort volgens mij ook niet zo), en heb aangegeven dat de behuizing niet echt meer prettig aanvoelt, alsof er hier en daar wat los zit.
Ben benieuwd. In tussentijd wel een uberhip stoer toestel: Een Nokia E71..... Hiephoi...
Ben benieuwd. In tussentijd wel een uberhip stoer toestel: Een Nokia E71..... Hiephoi...
Mijn DHD krijgt ook wat meer kuurtjes maar ik vraag me af, ligt het aan mij, of kan ik hem opsturen zonder problemen?
het 3g tetheren werkt sowieso niet meer, maar dat kan ook door Vodafone komen (heb een DHD met vodafone rom gezeik er op)
Wat ik wel irriterend vind is dat het scherm in sommige gedeeltes lijkt te knipperen. Ik had een zwart/blauwe achtergrond en als ik dan naar de twitter-widget keek die er standaard bij komt dan trillen sommige lijnen, die verschillen in helderheid.
Mij is opgevallen als ik door de homescreens scroll door te schuiven dan veranderen de lijnen die verkleuren (een soort balken zijn het). Ze veranderen in omvang en locatie.
Heeft er iemand anders ook ervaring hiermee of is het misschien een bekend probleem? Mijn telefoon is ooit een keer gevallen en er zit wel een krasje op de behuizing maar de strepen in het scherm zijn ongeveer een half jaar oud (de telefoon zelf is nu 1.5 jaar oud en hij is een jaar geleden ongeveer gevallen).
het 3g tetheren werkt sowieso niet meer, maar dat kan ook door Vodafone komen (heb een DHD met vodafone rom gezeik er op)
Wat ik wel irriterend vind is dat het scherm in sommige gedeeltes lijkt te knipperen. Ik had een zwart/blauwe achtergrond en als ik dan naar de twitter-widget keek die er standaard bij komt dan trillen sommige lijnen, die verschillen in helderheid.
Mij is opgevallen als ik door de homescreens scroll door te schuiven dan veranderen de lijnen die verkleuren (een soort balken zijn het). Ze veranderen in omvang en locatie.
Heeft er iemand anders ook ervaring hiermee of is het misschien een bekend probleem? Mijn telefoon is ooit een keer gevallen en er zit wel een krasje op de behuizing maar de strepen in het scherm zijn ongeveer een half jaar oud (de telefoon zelf is nu 1.5 jaar oud en hij is een jaar geleden ongeveer gevallen).
All-Round nerd | iRacing Profiel
Mijn HD gaat van kwaad tot erger... HTC Sense crasht en restart nu elke keer als ik een app sluit of naar het home screen terug klik, of je wil een sms je sturen...crash... en je bent zoweer een minuut verder.
Voorheen even opnieuw opstarten wou helpen een paar weken, nu ook niet meer.
HTC Sense in the services, 2 stuks, ik wou de cache clearen, die waren al leeg !? is dat normaal. Nou ja dan maar de data wipen en nu moet ik dus al mijn home screens opnieuw inrichten... en... Sense crasht vrolijk door.
Optie bedenk ik dan maar HTC Sense apps stoppen en als dat niet lukt Factory Reset... wordt ik al helemaal niet vrolijk van. Mensen die een Factory Reset gedaan hebben met dit probleem... heeft dat geholpen??
Oh ja even aangeven mijn interne mem is meestal ruim boven de 200 MB vrij, dat lijkt me wel voldoende?
Voorheen even opnieuw opstarten wou helpen een paar weken, nu ook niet meer.
HTC Sense in the services, 2 stuks, ik wou de cache clearen, die waren al leeg !? is dat normaal. Nou ja dan maar de data wipen en nu moet ik dus al mijn home screens opnieuw inrichten... en... Sense crasht vrolijk door.
Optie bedenk ik dan maar HTC Sense apps stoppen en als dat niet lukt Factory Reset... wordt ik al helemaal niet vrolijk van. Mensen die een Factory Reset gedaan hebben met dit probleem... heeft dat geholpen??
Oh ja even aangeven mijn interne mem is meestal ruim boven de 200 MB vrij, dat lijkt me wel voldoende?
[ Voor 4% gewijzigd door Ceejay op 02-03-2012 09:48 ]
Ik vraag me vooral af hoe het komt dat je altijd zoveel geheugen vrij hebt. Lijkt op een overijverige processkiller, of heb je die niet draaien? Als je die wel hebt zou ik die als eerste uitschakelen.Ceejay schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 09:22:
En ja... anders 'even' een factoryreset.. De kans dat je daarna softwarematige problemen terugkrijgt is niet zo groot, behalve als het met één applicatie te maken hebt die je geïnstalleerd hebt.
Waar is Jos de Nooyer toch gebleven?
@Ceejay: Dit probleem is zeer waarschijnlijk niet meer dan een software probleem dus ja een factory reset lost het waarschijnlijk gewoon op. Je kunt ook nog controleren of je niet iets hebt draaien van een task killer die belangrijke Sense processen loopt te killen. Task killers doen sowieso meer kwaad dan goed, geheugen is er om gebruikt te worden
@hierboven: Taskkillers zijn inderdaad behoorlijk nutteloos op android dus die heb ik niet. Eén bepaalde app/service zou het heel goed kunnen zijn goed idee, ik zal mijn lijst van draaiende services eens nagaan.
Als een Factory Reset helpt doe ik dat gewoon, is zwaar kut natuurlijk, maar zo heb ik ook niks aan mn foon.
Als een Factory Reset helpt doe ik dat gewoon, is zwaar kut natuurlijk, maar zo heb ik ook niks aan mn foon.
Raar maar waar; sinds de laatste update van sense voor de dhd had ik last van een bootloop,het toestel herstartte alsmaar opnieuw op. Toen heb ik maar een factoryreset gedaan. Echter nu ik onlangs nog eens de koude start moest doen,had ik wederom last van het herstarten. Toen ondekte ik dat het toestel zonder geheugenkaartje niet meer spontaan herstartte. Toen ik hem liet opstarten zonder geheugenkaartje,hem daarna uitzette om vervolgens de batterij even eruit te nemen om alles daarna terug te steken,was het probleem telkens verholpen. Tot dit weekend. Nu heb ik al allerlei zaken geprobeerd,maar hij bleef herstarten. Ik heb zelfs mijn geheugenkaartje geformatteerd en alles van een gemaakte backup teruggezet,tevergeefs. Nu na vele malen batterij uithalen en geheugenkaartje,ontkoppelen meteen na de herstart,... is het weer eens opgelost. Tenminste tot ik volgende keer weer een volledige herstart moet doen. Iemand al iets gelijkaardig gehoord of zelf tegengekomen?
Alvast bedankt.
Alvast bedankt.
Ja ik ken iemand met ditzelfde probleem,magnum73 schreef op zondag 04 maart 2012 @ 20:37:
Raar maar waar; sinds de laatste update van sense voor de dhd had ik last van een bootloop,het toestel herstartte alsmaar opnieuw op. Toen heb ik maar een factoryreset gedaan. Echter nu ik onlangs nog eens de koude start moest doen,had ik wederom last van het herstarten. Toen ondekte ik dat het toestel zonder geheugenkaartje niet meer spontaan herstartte. Toen ik hem liet opstarten zonder geheugenkaartje,hem daarna uitzette om vervolgens de batterij even eruit te nemen om alles daarna terug te steken,was het probleem telkens verholpen. Tot dit weekend. Nu heb ik al allerlei zaken geprobeerd,maar hij bleef herstarten. Ik heb zelfs mijn geheugenkaartje geformatteerd en alles van een gemaakte backup teruggezet,tevergeefs. Nu na vele malen batterij uithalen en geheugenkaartje,ontkoppelen meteen na de herstart,... is het weer eens opgelost. Tenminste tot ik volgende keer weer een volledige herstart moet doen. Iemand al iets gelijkaardig gehoord of zelf tegengekomen?
Alvast bedankt.
Hij zegt alleen wel dat zijn mobiel alleen uitvalt wanneer hij geen ontvangst meer heeft.
tevens zou ik hem gewoon opsturen naar HTC.
Maar zullen ze bij HTC niet gewoon zeggen dat het aan de software ligt op het geheugenkaartje vermits het zonder geen problemen geeft ? En dan weer een factoryreset om daarna na't installeren van alles weer opnieuw het probleem te hebben ? Ik weet het zo niet... Misschien de nieuwe update afwachten...? Weet iemand hoe de procedure gaat indien ik hem zou laten herstellen? Ik heb hem gekocht bij PDAshop in belgie,hij is nu 16 maanden oud. Ik dacht dat ze hem aan huis kwamen halen?
Kleissen88 schreef op zondag 04 maart 2012 @ 20:58:
[...]
Ja ik ken iemand met ditzelfde probleem,
Hij zegt alleen wel dat zijn mobiel alleen uitvalt wanneer hij geen ontvangst meer heeft.
tevens zou ik hem gewoon opsturen naar HTC.
[ Voor 16% gewijzigd door magnum73 op 04-03-2012 22:39 ]
Heb inmiddels toch maar een Factory Reset gedaan, en het ding draait als een zonnetje (wat wil je met 880 meg vrij!) Supersnel en slick. Was mn eerste reset in anderhalf jaar haha.
Moet toch mn geheugengebruik een beetje in de gaten houden (c.q. een hoop naar de geheugenkaart verplaatsen). Ja ik moet nog een hoop apps opnieuw installeren maar ach als de belangrijkste spullen erop staan kun je weer verder.
Moet toch mn geheugengebruik een beetje in de gaten houden (c.q. een hoop naar de geheugenkaart verplaatsen). Ja ik moet nog een hoop apps opnieuw installeren maar ach als de belangrijkste spullen erop staan kun je weer verder.
[ Voor 17% gewijzigd door Ceejay op 05-03-2012 17:28 ]
Hoe is het accuduur met de nieuwe update? Hoe lang houdt de HD het nu vol met een klein beetje internet, af en toe sms, een foto en 3G?
Bij mij momenteel nog geen dag meer: om 8:30 van de lader is om 17:30 leeg. En dan doe ik niet veel meer dan dat. Heb er wel 2 verbruiksmeters op zitten, vermoedelijk kosten die het nodige aan stroom, maar het begint wel een beetje de spuigaten uit te lopen. Of misschien is de batterij gewoon een beetje aan het opraken. Softwarematig wel erg tevreden over de update.
welke update?Nokia6230i schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 15:58:
Hoe is het accuduur met de nieuwe update?
Verwijderd
Dito hier. 06.00uur van de lader = rond de klok van 15.00uur leeg. Moet echt op mijn werk bij laden om de dag door te komen. Geen ramp, maar de accu wordt wel erg slecht. Niet dat het ooit goed is geweest, maar iig beter.stefijn schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 20:35:
Bij mij momenteel nog geen dag meer: om 8:30 van de lader is om 17:30 leeg. En dan doe ik niet veel meer dan dat. Heb er wel 2 verbruiksmeters op zitten, vermoedelijk kosten die het nodige aan stroom, maar het begint wel een beetje de spuigaten uit te lopen. Of misschien is de batterij gewoon een beetje aan het opraken. Softwarematig wel erg tevreden over de update.
Verwijderd
Bij mij ging de batterij ook steeds sneller op en haalde meestal 18:00 niet. Heb nu juice defender erop en heb om 23:00 meestal nog een procent of 30 over. Scheelt echt heel veel bij mij.
ah, ik twijfelde al, omdat erboven nog nieuwe update stond.
bij mij zijn de titel en het icoontje van de market nu in play veranderd btw.
[ Voor 15% gewijzigd door Megupe op 07-03-2012 14:29 . Reden: market ]
ik gebruik nu al een weekje of 2~3 ICS en ik sta er echt van te kijken hoe zuinig dat ding is in het buitenland (roaming, dus geen dataverbruik).
ik doe nu ineens 4 a 5 dagen met een accu op zijn sloffen.
moet wel zeggen de ICS echt een grote stap vooruit is, stukken simpeler en minder poespas. het is net alsof ze de piepjes en kraakjes uit android hebben gehaald. nieuwe look is trouwens wel een flinke omslag. ff wennen is wel nodig.
ik doe nu ineens 4 a 5 dagen met een accu op zijn sloffen.

moet wel zeggen de ICS echt een grote stap vooruit is, stukken simpeler en minder poespas. het is net alsof ze de piepjes en kraakjes uit android hebben gehaald. nieuwe look is trouwens wel een flinke omslag. ff wennen is wel nodig.
Welke ROM heb je gebruikt voor ICS? Ik ben ongeduldig en wil de officiele update niet afwachten, of althans even een voorproefje hebben.flippy.nl schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 11:19:
ik gebruik nu al een weekje of 2~3 ICS en ik sta er echt van te kijken hoe zuinig dat ding is in het buitenland (roaming, dus geen dataverbruik).
ik doe nu ineens 4 a 5 dagen met een accu op zijn sloffen.![]()
Is dat met of zonder Sense (indien met, welke versie)?flippy.nl schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 11:19:
Verwijderd
4-5 dagen?? Haha ik haal half 9 sochtens tot het avondeten met een ics rom.. Icecoldsandwich 4.0 dan. Welke heb jij?flippy.nl schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 11:19:
Geen data verbruik scheelt al heel veel. Waarschijnlijk als je data verbinding uitzet haal je ook wel een dag of 2-3Verwijderd schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 16:19:
[...]
4-5 dagen?? Haha ik haal half 9 sochtens tot het avondeten met een ics rom.. Icecoldsandwich 4.0 dan. Welke heb jij?
No signature required.
Ik heb nu Juice Defender geinstalleerd en zowaar is mijn batterij voorlopig nog niet leeg, terwijl ik hem gisterenavond al van de lader heb gehaald (normaliter 's ochtends 8u)
Sinds ongeveer 2 manden heb ik gemerkt dat tethering niet meer werkt. Zowel usb als portable wifi hotspot. Zodra ik het activeer valt de 3g internet verbinding uit, al is het nog steeds aan gevinkt.
Heeft dit met de laatste OTA update te maken? Zijn er meer mensen met dit probleem?
Heeft dit met de laatste OTA update te maken? Zijn er meer mensen met dit probleem?
Ik draai Cyanogen Mod 7, dus dan krijg ik vast geen notification als de Android 4.0 update beschikbaar is straks. Correct, of?
Waarschijnlijk komt dit door je provider die tethering verbiedt.enzoR schreef op zaterdag 10 maart 2012 @ 12:03:
Sinds ongeveer 2 manden heb ik gemerkt dat tethering niet meer werkt. Zowel usb als portable wifi hotspot. Zodra ik het activeer valt de 3g internet verbinding uit, al is het nog steeds aan gevinkt.
Ik heb ook wat "moois" aan de hand met mijn desire HD (alweer van juni vorig jaar).
Sinds een firmware update werkt mijn trilalarm gewoon niet meer. Elke keer een aantal toetsaanslagen bij het typen voel je dat hij werkt (elke keer 4 a 5 keer) en daarna niets meer. Ook bij oproepen niet.. helemaal niets.
Wanneer je de telefoon opstart in het service menu dan doet het trilalarm het perfect en continue. Ik heb dus contact gezocht met HTC en ze vertelden me tot mijn verbazing dat mijn toetsel Frans is. En wanneer ik het zou opsturen naar hun om de rom er opnieuw op te zetten waarschijnlijk alles franstalig zou zijn. Wantja een Frans toestel...
In het menu van mijn telefoon staat ook gewoon bij taal: Nederlands(Frankrijk). Op mijn telefoon staat dus waarschijnlijk gewoon aangepaste firmware. Mijn telefoon komt van studentmobiel.nl en ze hebben hier van te voren niets over verteld. De telefoon van m'n vriend komt er ook vandaan en daar is niets vreemds mee.
Nu heb ik dus contact opgenomen met studentmobiel maar ze reageren hier eigenlijk niet op en zeggen dat ik de telefoon maar moet opsturen. Dan ben ik het toetsel waarschijnlijk enkele weken kwijt en daar heb ik totaal geen behoefte aan.
Ik zit er nu over te denken om er zelf een andere rom op te zetten of iemand te zoeken die dat voor me wil doen. Omdat ik er niet zo op zit te wachten dat het toetsel totaal onbruikbaar is. Maar dan zal ik niet meer op de android market kunnen of wel? Is er iemand die me dat kan bevestigen?
Sinds een firmware update werkt mijn trilalarm gewoon niet meer. Elke keer een aantal toetsaanslagen bij het typen voel je dat hij werkt (elke keer 4 a 5 keer) en daarna niets meer. Ook bij oproepen niet.. helemaal niets.
Wanneer je de telefoon opstart in het service menu dan doet het trilalarm het perfect en continue. Ik heb dus contact gezocht met HTC en ze vertelden me tot mijn verbazing dat mijn toetsel Frans is. En wanneer ik het zou opsturen naar hun om de rom er opnieuw op te zetten waarschijnlijk alles franstalig zou zijn. Wantja een Frans toestel...
In het menu van mijn telefoon staat ook gewoon bij taal: Nederlands(Frankrijk). Op mijn telefoon staat dus waarschijnlijk gewoon aangepaste firmware. Mijn telefoon komt van studentmobiel.nl en ze hebben hier van te voren niets over verteld. De telefoon van m'n vriend komt er ook vandaan en daar is niets vreemds mee.
Nu heb ik dus contact opgenomen met studentmobiel maar ze reageren hier eigenlijk niet op en zeggen dat ik de telefoon maar moet opsturen. Dan ben ik het toetsel waarschijnlijk enkele weken kwijt en daar heb ik totaal geen behoefte aan.
Ik zit er nu over te denken om er zelf een andere rom op te zetten of iemand te zoeken die dat voor me wil doen. Omdat ik er niet zo op zit te wachten dat het toetsel totaal onbruikbaar is. Maar dan zal ik niet meer op de android market kunnen of wel? Is er iemand die me dat kan bevestigen?
Met een custom rom kun je gewoon nog op de market hoor dat is niet het probleem. Daarnaast is rooten in principe gewoon veilig zolang je goed leest.
Thx voor dat snelle antwoord.. dus eigenlijk zijn er alleen maar voordelen? (Bijvoorbeeld ook niet al die voorgeinstalleerde zooi van HTC die je niet kunt deinstalleren?)ik222 schreef op zaterdag 10 maart 2012 @ 13:18:
Met een custom rom kun je gewoon nog op de market hoor dat is niet het probleem. Daarnaast is rooten in principe gewoon veilig zolang je goed leest.
Deze http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1377119
En deze http://www.xda-developers...o-root-the-htc-desire-hd/ links hebben me geholpen. Goed lezen, alles volgen en het kan niet fout gaan.
En deze http://www.xda-developers...o-root-the-htc-desire-hd/ links hebben me geholpen. Goed lezen, alles volgen en het kan niet fout gaan.
Bedankt voor de linkjes. Ziet er inderdaad uit alsof er weinig kan gebeuren en het maar een paar min werk is. Zijn er nog roms die aan te raden zijn?Richard P schreef op zaterdag 10 maart 2012 @ 13:21:
Deze http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1377119
Wat betreft de rom moet je eerte bepalen of je Sense wilt houden of niet. Als je Sense wilt houden zou ik voor Virtuous Affinity of Android Revolution HD gaan. Beide hebben Sense 3.5 wat weer een verbetering is ten opzichte van stock 3.0.
Overigens in het topic hier op GoT heb ik ook een complete uitleg in het Nederlands geschreven mocht je daar behoefte aan hebben. ik222 in "[HTC Desire HD] Rooten en Custom ROM's"
Overigens in het topic hier op GoT heb ik ook een complete uitleg in het Nederlands geschreven mocht je daar behoefte aan hebben. ik222 in "[HTC Desire HD] Rooten en Custom ROM's"
Met de app EasyTether werkt het wel. Echter is dit onhandig omdat er handmatig drivers op de pc geinstalleerd moet worden.TommieW schreef op zaterdag 10 maart 2012 @ 13:01:
[...]
Waarschijnlijk komt dit door je provider die tethering verbiedt.
Kan het zijn dat mijn provider (Hi) in de OTA update de ingebouwede tethering geblocked heeft?
Wat ik222 zegt, revolution is goed als je bij het originele wil blijven. Ik heb zelf CyanogenMod 7, die me erg bevalt. Succes!CrystalViriS schreef op zaterdag 10 maart 2012 @ 13:25:
[...]
Bedankt voor de linkjes. Ziet er inderdaad uit alsof er weinig kan gebeuren en het maar een paar min werk is. Zijn er nog roms die aan te raden zijn?
Heb het topic al een stuk doorgelezen en dacht zal eerst maar eens een backup maken.ik222 schreef op zaterdag 10 maart 2012 @ 13:30:
Wat betreft de rom moet je eerte bepalen of je Sense wilt houden of niet. Als je Sense wilt houden zou ik voor Virtuous Affinity of Android Revolution HD gaan. Beide hebben Sense 3.5 wat weer een verbetering is ten opzichte van stock 3.0.
Echter lukt dit niet... mijn toestel lijkt na het selecteren van "recovery" in het menu vast te lopen.
Na een poosje staat er een icoontje in beeld met een uitroepteken erbij. Ik kom nooit in het menu waar ik een backup kan maken.

Misschien heeft mijn toestel dan toch meer problemen dan ik dacht. Of kan het zo zijn dat de huidige rom zo corrupt geraakt is dat backuppen geen optie meer is?
edit: Ik ben even verder gegaan in een ander topic. Hier lijkt dit me te ver offtopic gaan.
[ Voor 4% gewijzigd door CrystalViriS op 10-03-2012 15:23 ]
Richard P schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 12:01:
[...]
Welke ROM heb je gebruikt voor ICS? Ik ben ongeduldig en wil de officiele update niet afwachten, of althans even een voorproefje hebben.
Largamelion schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 15:42:
[...]
Is dat met of zonder Sense (indien met, welke versie)?
Virtuous Quattro draai ik nu, zonder sense. draait enorm soepel zelfs rekenening houdend met het feit dat het niet eens hoort te draaien op dat ding. alleen de camera doet het nog niet (daar heb ik een D60 voor) en de videofunctie werkt niet helemaal alpenfris. een andere videospeler lost dat echter zo op.Verwijderd schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 16:19:
[...]
4-5 dagen?? Haha ik haal half 9 sochtens tot het avondeten met een ics rom.. Icecoldsandwich 4.0 dan. Welke heb jij?
en qua accugebruik komt zo uit dat ik afgelopen week in duitsland was en aan het roamen was en dus geen dataverkeer had. 3 dagen is dan geen probleem. anders is hij aan het einde van de dag redelijk leeg ja.
Verwijderd
Voor de geïnteresseerden, ik verkoop mijn HTC Desire HD!
http://link.marktplaats.nl/540069901
V&A aangeboden: HTC Desire HD Bruin
http://link.marktplaats.nl/540069901
V&A aangeboden: HTC Desire HD Bruin
Nu officieel bevestigd dat de DHD ICS krijgt: http://blog.htc.com/2012/03/ics/
Yay!
Zojuist stond Proassist voor de deur, met mijn DHD. Het is, zover ik kan zien, een hagelnieuwe geworden. (Komt mooi uit, had wat optische schade).
En ik ben ERG blij dat ik van die Nokia E71 af ben. Wat een drakenapparaat.
Zojuist stond Proassist voor de deur, met mijn DHD. Het is, zover ik kan zien, een hagelnieuwe geworden. (Komt mooi uit, had wat optische schade).
En ik ben ERG blij dat ik van die Nokia E71 af ben. Wat een drakenapparaat.
Voor de geïnteresseerden, hier een preview van Sense 3.6:
http://www.engadget.com/2012/03/13/htc-sense-3-6-preview/
Veel verandert er dus eigenlijk niet.
http://www.engadget.com/2012/03/13/htc-sense-3-6-preview/
Veel verandert er dus eigenlijk niet.
Weet iemand wanneer ICS gaat uitkomen voor de DHD?
Nee is nog niet bekend...wokkelz schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 21:22:
Weet iemand wanneer ICS gaat uitkomen voor de DHD?
Eerst komen de nieuwere modellen aan bod. Dat zal wel april zijn op zijn vroegst. Voor de Desire HD denk ik niet eerder dan Q3, misschien wel begin Q4. Met custom ROMs draait ICS al prima, alleen de camera/video recording laat te wensen over.
Ik weet niet of dit de juiste plek is, maar zo niet dan hoor ik het wel.
Enige tijd geleden kwam ik tegen dat de bootloader van de Desire HD vanuit HTC officieel unlocked kan worden.
Als ik het verhaal hier goed begrijp kan je daarna dus custom software (=ROMS?) draaien.
Maar hoe krijg je die er dan op, want door het unlocken krijg je geen root access, en kun je dus bijv niet de RomManager van ClockWorkMod gebruiken
Enige tijd geleden kwam ik tegen dat de bootloader van de Desire HD vanuit HTC officieel unlocked kan worden.
Als ik het verhaal hier goed begrijp kan je daarna dus custom software (=ROMS?) draaien.
Maar hoe krijg je die er dan op, want door het unlocken krijg je geen root access, en kun je dus bijv niet de RomManager van ClockWorkMod gebruiken
Kijk anders even een paar postjes hierboven bij Crystalviris post.
Of: ga hier eens grasduinen: Desire HD forum op XDA developers
Of: ga hier eens grasduinen: Desire HD forum op XDA developers
Ik zou de tool van HTC niet gebruiken, hier staat een goede manual om je DHD te rooten, was er zelf ook huiverig voor.babbelbox schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 09:09:
Ik weet niet of dit de juiste plek is, maar zo niet dan hoor ik het wel.
Uit eindelijk toch gedaan en draai nu Miui en heb er nog steeds geen spijt van dat ik een root gedaan heb. Dit is de link trouwens klik
Succes
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Deze thread een tijd gevolgd maar dit probleem niet eerder hier gezien.
Via google ben ik er achter gekomen dat het vaker voorkomt.
Standaard DHD, met de laatste update voor ICS. geen root.
Vanochtend was de telefoon "dood", deze had zoals elke avond de nacht aan de lader doorgebracht en 's ochtends ging de wekker niet af.
Na het loskoppelen van de lader bleef het groene lampje branden... niet goed.
Aanzetten had geen effect, na uitnemen van de batterij en terugplaatsen deed deze alleen nog 7x trillen.
Bij laden gaat het rode lampje aan en gaat niet meer uit bij afkoppelen van de lader... niet goed.
Googlen levert als resultaat dat het moederbord kapot is.
Contact gehad met HTC en ik lever hem morgen in voor een reparatie die een dag zou gaan duren.
Zijn er meer mensen die dit probleem hebben gehad?
Update;
Inmiddels ingeleverd voor reparatie onder garantie.
Gaat 2 weken duren om het moederbord te vervangen.
update II;
En weer werkend terug, wel alles kwijt wat erop stond...
Via google ben ik er achter gekomen dat het vaker voorkomt.
Standaard DHD, met de laatste update voor ICS. geen root.
Vanochtend was de telefoon "dood", deze had zoals elke avond de nacht aan de lader doorgebracht en 's ochtends ging de wekker niet af.
Na het loskoppelen van de lader bleef het groene lampje branden... niet goed.
Aanzetten had geen effect, na uitnemen van de batterij en terugplaatsen deed deze alleen nog 7x trillen.
Bij laden gaat het rode lampje aan en gaat niet meer uit bij afkoppelen van de lader... niet goed.
Googlen levert als resultaat dat het moederbord kapot is.
Contact gehad met HTC en ik lever hem morgen in voor een reparatie die een dag zou gaan duren.
Zijn er meer mensen die dit probleem hebben gehad?
Update;
Inmiddels ingeleverd voor reparatie onder garantie.
Gaat 2 weken duren om het moederbord te vervangen.
update II;
En weer werkend terug, wel alles kwijt wat erop stond...
[ Voor 9% gewijzigd door _matt_ op 24-03-2012 14:52 . Reden: update II ]
Sinds een paar weekjes valt mijn gegevensverbinding uit als de telefoon op standby staat. Als ik de telefoon unlock dan start de verbinding weer na een paar seconden. Ik dacht eerst dat het aan slecht bereik zou liggen, maar ik heb de laatste tijd eigenlijk overal. Ik weet dus niet of het aan de telefoon ligt of aan T-Mobile.
Ik heb geen gekke dingen erop staan, de telefoon is helemaal standaard. Is dit een bekend probleem?
Ik heb geen gekke dingen erop staan, de telefoon is helemaal standaard. Is dit een bekend probleem?
Hier hetzelfde, maar dan met Vodafone. Ik heb echter niet het idee dat ik dingen mis. Whatsapp, mail etc komt allemaal netjes binnen. Daarom vond ik het (nog) niet storend.Bintmeister schreef op maandag 19 maart 2012 @ 23:37:
Sinds een paar weekjes valt mijn gegevensverbinding uit als de telefoon op standby staat. Als ik de telefoon unlock dan start de verbinding weer na een paar seconden. Ik dacht eerst dat het aan slecht bereik zou liggen, maar ik heb de laatste tijd eigenlijk overal. Ik weet dus niet of het aan de telefoon ligt of aan T-Mobile.
All Settings -> Wireless & networks -> Mobile networks -> Enable always-on mobile data.Bintmeister schreef op maandag 19 maart 2012 @ 23:37:
"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR
Niet toevallig JuiceDefender geïnstalleerd?Dutchrevenge schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 11:05:
[...]
Hier hetzelfde, maar dan met Vodafone. Ik heb echter niet het idee dat ik dingen mis. Whatsapp, mail etc komt allemaal netjes binnen. Daarom vond ik het (nog) niet storend.
Schaam, echt waar...intoxicated schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 21:04:
[...]
All Settings -> Wireless & networks -> Mobile networks -> Enable always-on mobile data.
Thanks!
ik heb pas een dhd overgenomen,
heb dus ook maar direct de update naar 2.3 gestart, maar tijdens de update vielde gsm gewoon uit,
als ik hem nu opzet geeft hij de melding, android.process.acore has stopped unexpectedly,
hoe kan ik dit oplossen?
heb dus ook maar direct de update naar 2.3 gestart, maar tijdens de update vielde gsm gewoon uit,
als ik hem nu opzet geeft hij de melding, android.process.acore has stopped unexpectedly,
hoe kan ik dit oplossen?
Ik zou opnieuw de ROM flashen dmv de RUUAnton.net schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 20:00:
ik heb pas een dhd overgenomen,
hoe kan ik dit oplossen?
Sinds een paar dagen heb ik een probleem met het batterij gebruik. Hiervoor ging hij (bij normaal gebruik) toch ruim 24 uur of meer mee. Nu, haal ik het eind van de dag niet meer. Het probleem ligt bij de kiezer/dailer. Op 1 of andere manier blijft deze actief.
Ik kwam op XDA dit topic tegen: http://forum.xda-develope...ead.php?t=1069251&page=15 Maar die hebben ook niet echt een oplossing en het gaat over stock ROM 2.3.3. (ik heb 2.3.5. stock). Laatste wat ik veranderd heb is de automatische foto functie van dropbox, maar het opnieuw uitschakelen werkt ook niet. Hard reset heb ik nog niet geprobeerd, ben een beetje druk op dit moment en bij een aantal mensen uit het topic op XDA was dit ook niet de oplossing.
Iemand nog een idee wat ik kan proberen?
edit: Dit gevonden, het volume hoger zetten als hij in je zak zit uitschakelen. Ik ga dat even proberen, heb hem toch altijd op trillen staan. http://mithrandi.net/blog...ous-dialer-battery-usage/
Ik kwam op XDA dit topic tegen: http://forum.xda-develope...ead.php?t=1069251&page=15 Maar die hebben ook niet echt een oplossing en het gaat over stock ROM 2.3.3. (ik heb 2.3.5. stock). Laatste wat ik veranderd heb is de automatische foto functie van dropbox, maar het opnieuw uitschakelen werkt ook niet. Hard reset heb ik nog niet geprobeerd, ben een beetje druk op dit moment en bij een aantal mensen uit het topic op XDA was dit ook niet de oplossing.
Iemand nog een idee wat ik kan proberen?
edit: Dit gevonden, het volume hoger zetten als hij in je zak zit uitschakelen. Ik ga dat even proberen, heb hem toch altijd op trillen staan. http://mithrandi.net/blog...ous-dialer-battery-usage/
[ Voor 12% gewijzigd door M3rcury op 26-03-2012 10:14 ]
No signature required.
Weet iemand of ik auto-sync kan inschakelen voor een enkele account?
Dropbox en Google mag bv auto-syncen maar facebook zeker niet. (dan krijg ik ineens 500 verjaardagen in men kalender).
Zou het ook mogelijk zijn om enkel een onderdeel van een account te laten auto-syncen? (bv enkel de calendar binnen google)
Dropbox en Google mag bv auto-syncen maar facebook zeker niet. (dan krijg ik ineens 500 verjaardagen in men kalender).
Zou het ook mogelijk zijn om enkel een onderdeel van een account te laten auto-syncen? (bv enkel de calendar binnen google)
Let op:
Verkrijgbaarheid, levertijden, winkels en al het andere dat niet met de techniek van de telefoon zelf te maken heeft mag in het <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1426298/">HTC Desire HD levertijden- en abbonemententopic</a>.
Berichten met als inhoud informatie of discussie betreffende accessiores voor de HTC Desire HD mogen hier: <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1428745/">HTC Desire HD accessoirestopic</a>.
Vragen over Android software mogen in het <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1437620/last/">Android Market en applicatietopic (deel 10)</a> of in een van de eerdere delen.
Posten over het aanpassen van de software, door middel van custom ROMs, of daaraan gerelateerde onderwerpen, die mogen in <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1436550//">dit</a> topic.
Eventuele problemen met de meegeleverde SD-card welke zich voor lijken te doen naar de 1.72 OTA update mogen hier: <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1441488/">HTC DESIRE HD - SD Kaart onherkenbaar na OTA update (1.72)</a>.
Overige offtopic berichten kunnen zonder verder bericht worden verwijderd!
Verkrijgbaarheid, levertijden, winkels en al het andere dat niet met de techniek van de telefoon zelf te maken heeft mag in het <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1426298/">HTC Desire HD levertijden- en abbonemententopic</a>.
Berichten met als inhoud informatie of discussie betreffende accessiores voor de HTC Desire HD mogen hier: <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1428745/">HTC Desire HD accessoirestopic</a>.
Vragen over Android software mogen in het <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1437620/last/">Android Market en applicatietopic (deel 10)</a> of in een van de eerdere delen.
Posten over het aanpassen van de software, door middel van custom ROMs, of daaraan gerelateerde onderwerpen, die mogen in <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1436550//">dit</a> topic.
Eventuele problemen met de meegeleverde SD-card welke zich voor lijken te doen naar de 1.72 OTA update mogen hier: <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1441488/">HTC DESIRE HD - SD Kaart onherkenbaar na OTA update (1.72)</a>.
Overige offtopic berichten kunnen zonder verder bericht worden verwijderd!