Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmmmmm, heel vreemd dit... Ik probeerde m'm huidige SD te kopieren naar m'n harde schijf om 'm later te kunnen kopieren naar m'n nieuwe SD. Hij liep echter vast bij een bestand genaamd data.vsf... en de DHD verbrak automatisch de verbinding met de PC. Vervolgens kon ik dus niets meer kopieren en gaf de DHD zelf zelfs aan dat de SD leeg was...! Schrik. Na een herstart bleek alles alsnog erop te staan...

Toen alles tijdens de tweede poging WEER fout ging, besloot ik de SD kaart uit de DHD te halen en via de reader te kopieren. Ook daar ging het fout, maar gelukkig kon ik de rest wel gewoon kopieren. Mooi.

Maar wat nou heel vreemd is... Nu blijken een hele lading apps niet meer op mijn DHD te staan...! De datat staat alsnog wel op de SD maar de apps zelf staan volgens de DHD en Market niet meer op m'n mobiel...! Als ik vervolgens de apps opnieuw download en installeer, werkt alles prima en vind 'ie ook de data op de SD...

Al met al tot nu toe schijnbaar niets verloren, maar ik snap totaal niet waarom de DHD nou opeens een hele lading apps van het interne geheugen heeft verwijderd terwijl ik alleen maar bezig was met de SD...

Het foute bestand waarop alles vastliep heette data.vsf en bleek uiteindelijk onderdeel te zijn van Reckless Racing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andre21
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 11-03 23:32

Andre21

Inmiddels 39....

Nou ik heb uiteindelijk een factory reset gedaan. Er vanuit gegaan dat ik daarna al mn apps weer via de market binnen zou krijgen. Niet dus..
Alleen de apps waarvoor ik betaald heb werden weer gedownload. Voor de rest niks..

Als ik via de website naar de market ga en inlog op mijn account, zie ik netjes al mn apps staan met daarbij: "installed".

Maar hoe krijg ik ze nou weer op mn telefoon, behalve dan alles op de webversie aanklikken en weer opnieuw downloaden.. Zou toch vanzelf moeten gaan..

Blender....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommieW
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 22-09 14:35

TommieW

Numa numa.

Had je back-up maken op Google account aanstaan? (Voor en na factory reset.)

1700X@3,9GHZ - Asus Crosshair VI Hero - 32GB Corsair LPX - GTX 1070Ti
iPhone 13 Pro Max - Macbook Pro 16" M1 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andre21
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 11-03 23:32

Andre21

Inmiddels 39....

TommieW schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 12:12:
Had je back-up maken op Google account aanstaan? (Voor en na factory reset.)
Ik dacht het wel.. waar kan ik dat zien?

Edit: Ja dat staat en stond aan. Ik ben nu maar begonnen alles via de market website weer aan te klikken en opnieuw te installeren.. Aardig wat werk.. Helaas lees ik verschillende verhalen over het automatisch terug zetten van de free apps na een factory reset.. De een krijgt ze wel terug.. de ander niet.

[ Voor 39% gewijzigd door Andre21 op 05-01-2012 12:49 ]

Blender....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nox
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 07:52

Nox

Noxiuz

Verwijderd schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 15:54:
[...]

Tipje; ik kreeg net de Opusshop nieuwsbrief binnen. Phililps Class 10 32GB voor 35,- gratis verzending. Is uiteraard niet als reclame bedoeld, maar puur ter info.
Zou je deze willen forwarden naar mijn MSN-adres? Die nieuwsbrief...

Ik heb hem namelijk bestelt en weet 99% zeker dat ik een class 10 philips microSD heb gekocht van 32gb maar ik heb een gewone SD gehad. Opeens staat hij er niet meer bij. Aankloppen bij Opus gaat denk ik de reactie opleveren van: 'Je hebt gewoon een SD kaart besteld, niet huilen, jouw fout'.

EDIT:

Zelfs de cache zegt dat het een gewone SD is. :(

[ Voor 4% gewijzigd door Nox op 05-01-2012 13:14 ]

Overlever van KampeerMeet 4.1
"Als David Attenborough een film van jou zou moeten maken zou hij het moeilijk krijgen." - TDW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NoxiuZ schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 13:02:
Zou je deze willen forwarden naar mijn MSN-adres? Die nieuwsbrief...
You've got mail.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nox

Nox

Noxiuz

Thnx! Is een gewone SDHC die past niet in mijn telefoon. Misschien dat ik daarom maar gewoon blind heb geklikt :P Ze hebben wel een class-4 kaartje maar die is 40 euro en een stuk minder snel als deze:

pricewatch: Samsung Micro SDHC 32GB Class 10

"Als David Attenborough een film van jou zou moeten maken zou hij het moeilijk krijgen." - TDW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je hebt gelijk, de micro SDHC staat er onder en die is 39,50.
Ik had de gewone SD gezien idd. Excuus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nox

Nox

Noxiuz

Geeft niet, hij is alweer retour afzender. Heb er wel een leuke micro-sd usb adapter bij :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 16:46:
Je hebt gelijk, de micro SDHC staat er onder en die is 39,50.
Ik had de gewone SD gezien idd. Excuus...
Ah, gelukkig. :+ Nu heb ik dus helemáál heen spijt van mijn bestelling. 'k Heb m'n 32 class 10 SD nu in m'n DHD: heerlijk! 'k Heb er gisteren een lading speelfims op gezet en hij is nog lang niet vol. Lekker om genoeg ruimte te hebben... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ries1973
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 12-01 12:20
Inmiddels ook de laatste FOTA geinstalleerd. Lijkt allemaal prima te gaan...behalve dat de batterij opeens extreem snel leegloopt! Nu gebruik ik overdag wel veel wifi, maar sinds de update loopt de batterij een stuk sneller leeg. Iemand anders ervaringen hiermee? Dingen die ik verder kan tunen (heb al een en andere geprobeerd).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 18-09 15:42
Heb nu een half jaar de Desire HD en de GPS heeft nog nooit lekker gewerkt. Hij zoekt uren naar de GPS en heel af en toe vindt die hem. Is dit op te lossen? Heb de GPS nodig voor mijn hardloop app

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steviewonder23
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 11:54
Dat probleem had ik ook. Ik heb via htc een ticket aangemaakt. Ze hebben mijn telefoon opgehaald en een week later kreeg ik de telefoon terug met een werkende gps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
steviewonder23 schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 14:25:
Dat probleem had ik ook. Ik heb via htc een ticket aangemaakt. Ze hebben mijn telefoon opgehaald en een week later kreeg ik de telefoon terug met een werkende gps.
Goed om te horen! Hoe regel ik zon ticket?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Heb nu deze app geinstalleerd

Android Market: FasterFix - Apps op Android Market

Alleen ik kreeg de volgende error "You dont have root access, this actions requires root access"
Hoe krijg ik root access?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Versteegrob schreef op zaterdag 07 januari 2012 @ 09:15:
Heb nu deze app geinstalleerd

Android Market: FasterFix - Apps op Android Market

Alleen ik kreeg de volgende error "You dont have root access, this actions requires root access"
Hoe krijg ik root access?
Deze doet het prima zonder root access.

Bij mij ging de batterij ook een stuk sneller leeg, rond een uur of 6 nog maar een procent of 15 over. Heb juice defender geinstalleerd en heb rond 11 uur 's avonds nog 50 tot 40 procent over. Hoe hij t doet weet ik niet, maar t werkt wel _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steviewonder23
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 11:54
Versteegrob schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 19:37:
[...]

Goed om te horen! Hoe regel ik zon ticket?
Via de site van htc. Daar contact opnemen met HTC en je probleem uitleggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• waits
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 17-09 09:27
Versteegrob schreef op vrijdag 06 januari 2012 @ 14:06:
Heb nu een half jaar de Desire HD en de GPS heeft nog nooit lekker gewerkt. Hij zoekt uren naar de GPS en heel af en toe vindt die hem. Is dit op te lossen? Heb de GPS nodig voor mijn hardloop app
Bij mij werkte de GPS alleen de eerste maand redelijk goed. Daarna vrijwel niet meer.
Interessante mod: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1318892
Alleen doen als je heel handig bent, en mogelijke garantie-problemen accepteert (en ook het topic helemaal doorlezen, om vooraf te leren van fouten van anderen).
Ik heb ervoor gekozen om alleen het kapje te modden. Dat kost ongeveer 6,- op Ebay. Buiten mogelijke schade aan het moederbord door verwijderen en plaatsen van het kapje was het risico dus te overzien.

Ik heb uitsluitend de twee contactjes van het LED / GPS antenne kapje voorzien van een beetje soldeer. Heel kort aantippen, om smelten van het plastic te voorkomen.
Geen draadje aangebracht, ook niets veranderd aan het moederbord, Soldeer is zacht, waardoor het contactoppervlak groter wordt. Ook wordt de afstand tussen de veertjes op het board en de contacten van het kapje iets kleiner.
Nu (bijna 2 maanden na de mod): nog altijd een snelle GPS fix.

Terzijde: Er is een FW geweest (Vodafone) waarbij GPS helemaal niet meer werkte. Te herkennen aan het blijvend blijven knipperen van het GPS icoontje, ook na afsluiten van de GPS app.

[ Voor 9% gewijzigd door waits op 09-01-2012 08:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Largamelion
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10:53
Daar zou ik me toch niet aan wagen bij een toestel dat nog onder garantie is ... wel mooi dat het je gelukt is, maar voor hetzelfde geld is je DHD om zeep :).

Youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCCFiGVUeYs1h7RQIHZgqlSQ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loneranger56
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 19-04 15:59
waits schreef op maandag 09 januari 2012 @ 08:01:
[...]

Ik heb uitsluitend de twee contactjes van het LED / GPS antenne kapje voorzien van een beetje soldeer. Heel kort aantippen, om smelten van het plastic te voorkomen.
Geen draadje aangebracht, ook niets veranderd aan het moederbord, Soldeer is zacht, waardoor het contactoppervlak groter wordt. Ook wordt de afstand tussen de veertjes op het board en de contacten van het kapje iets kleiner.
Nu (bijna 2 maanden na de mod): nog altijd een snelle GPS fix.
Maar hoe is het gesteld met de nauwkeurigheid en het aantal satelieten dat je na deze "mod" hebt uitgevoerd?

Afhankelijk van weer en lokatie krijg ik wel een fix, de ene keer wat sneller dan de andere keer.
Maar de nauwkeurigheid laat bij mij veel te wensen over, meestal is het zo'n 35 meter, bij een stuk of 5 tot 6 satelieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Largamelion
Deze morgen zijn mijn 3 wekkers dus niet afgelopen. Bij het wakker worden stond er wel een bericht van één van de wekkers, maar noch ik, noch mijn vriendin heeft iets gehoord. Dat is nu de 2e maal dat dit gebeurt.

Een half uur later is m'n toestel ook uit zichzelf herstart, tijdens het rijden naar m'n werk hoorde ik plots het opstartgeluid ... leuk is iets anders.

En nu geraak ik dus niet meer in m'n toestel omdat ik de PIN van m'n nieuwe SIM-kaart nog niet van buiten ken. Als ik CANCEL kies bij het invoeren van de PIN, komt ie telkens weer gelockt. Ik had toch wel gedacht dat ik gewoon in m'n toestel kon, maar dan zonder mijn SIM-kaart te gebruiken. Blijkbaar lukt dit enkel als je de SIM-kaart eruit neemt?

Slechte dag voor HTC. :(

Vraagje voor de mensen die het probleem met de wekker ook hebben gehad en een hard-reset hebben uitgevoerd. Was het probleem hiermee opgelost? of is het nog voorgekomen nadien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

De proximity sensor van de Desire HD werkt echt totaal niet meer na de update. Elke keer (en dan bedoel ik elke) klikt mijn gezicht het gesprek op mute, of stopt het gesprek sowieso. Het debiele is dat als ik mijn telefoon weghaal van mijn gezicht, het scherm wel uit gaat |:(

Ik heb inmiddels een oude Nokia gevonden, en mijn Desire HD ligt in een laatje. Ik heb gezien dat je hem kan calibreren, maar mijn telefoon is niet ge-root. Iemand andere ideeen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn enthousiasme over de update is inmiddels wat minder geworden. De telefoon is simpelweg minder stabiel geworden.

- Problemen met de wekker die af en toe niet/niet goed af gaat.
- Spontane reboots
- Internetbrowser die vastloopt
- Apllicaties die crashen, met een complete reboot van de telefoon tot gevolg.
- Bij binnenkomende berichtjes hoor ik eerst een geluidje, dan een paar tellen niets en vervolgens trilt ie nog een keer. Alsof de telefoon er 'moeite' mee heeft.
- Profielinstellingen zijn niet lekker meer. Wanneer ik duidelijk geluid én trillen heb geactiveerd, krijg ik regelmatig geen geluid en alleen trillen. Of omgekeerd. Kortom er klopt niets meer van.

Zal wel eens gaan resetten, want dit is niks zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freddyfritz
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 11-09 20:51
Zijn er al mensen met de boatloader voor de HD bezig geweest?
Graag jullie ervaringen.

http://www.htcdev.com/bootloader/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• waits
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 17-09 09:27
loneranger56 schreef op maandag 09 januari 2012 @ 14:07:
Maar hoe is het gesteld met de nauwkeurigheid en het aantal satelieten dat je na deze "mod" hebt uitgevoerd?
Ik denk niet dat je bij een al redelijke ontvangst met deze mod méér satellieten ontvangt. De mod lost alleen het probleem van een zeer slechte / geen ontvangst door slechte contacten op. Niet doen in jouw geval.
Gemiddeld ontvang ik nu 7 a 8 satellieten, nauwkeurigheid 10 a 15 meter. Vóór de mod: 0 tot 4 satellieten, vrijwel nooit een fix.
Highscore van vanochtend (wandelend naar het station):
Afbeeldingslocatie: http://img140.imageshack.us/img140/2653/20120110092419.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo allemaal .....

Ik gebruik sinds kort eigenlijk pas apps als facebook en Wordfeud op mijn telefoon ....
eerder deed ik er eigenlijk niet zoveel mee

Maar ik krijg geen meldingen binnen van :
berichten/verzoeken op FB

en zo ook niet als iemand een woord gemaakt heeft of wat gezegd heeft bij Wordfeud ...

en ook niet bij email of whatsapp berichten ...

Bij alle apps zijn de meldingen, de geluiden en het trillen aangevinkt maar bij geen van alle doet ie iets.
Geen geluid, geen trilling, maar ook geen pop-ups in mijn meldingsbalk ...

Mijn achtergrondgegevens zijn ingeschakeld en alles staat voor de zekerheid nu ook even op automatisch synchroniseren ....

Maar niks helpt .....

Van de week stonden de achtergrondgegevens UIT ... toen ik ze daarna INschakelde toen deden de popups + geluiden het hooguit 2 uurtjes ..
Daarna stopte het er weer mee!

Opnieuw uit en inschakelen heeft geen nut, want komt alsnog niks meer binnen.

Telefoon is origineel en androidversie is 2.3.5

Iemand een idee waar ik het kan zoeken ... beter nog OPLOSSEN! ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik loop sinds kort tegen een probleem aan met de exchange synchronisatie. ik draai nu de laatste officiele firmware.

afspraken die ik in outlook aanmaak of verwijder worden overgenomen op mij telefoon. Wanneer ik echter aanpassingen doe aan een bestaande afspraak in Outlook dan worden deze wijzigingen niet gesynchroniseerd naar mijn telefoon.

Even een voorbeeld: nieuwe afspraak in outlook aangemaakt met als titel 'test12345'. Deze afspraak verschijnt op mijn telefoon. Wanneer ik nu in Outllok de titel aanpas in 'test' dan is deze wijziging niet zichtbaar. Verwijder ik in outlook de afspraak dan verdwijnt deze ook op mijn telefoon. Zit m dus puur in muteren waar het fout gaat.

herkennen jullie dit probleem en hebben jullie hiervoor een oplossing?

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 10-01-2012 21:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kraats
  • Registratie: Januari 2004
  • Nu online

kraats

Ik rol

Verwijderd schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 21:39:
herkennen jullie dit probleem en hebben jullie hiervoor een oplossing?
Herkennen wel, een oplossing nog niet

Waar is Jos de Nooyer toch gebleven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannisi
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 03:49
PWM schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 09:47:
De proximity sensor van de Desire HD werkt echt totaal niet meer na de update. Elke keer (en dan bedoel ik elke) klikt mijn gezicht het gesprek op mute, of stopt het gesprek sowieso. Het debiele is dat als ik mijn telefoon weghaal van mijn gezicht, het scherm wel uit gaat |:(

Ik heb inmiddels een oude Nokia gevonden, en mijn Desire HD ligt in een laatje. Ik heb gezien dat je hem kan calibreren, maar mijn telefoon is niet ge-root. Iemand andere ideeen?
Ik heb sinds lange tijd hetzelfde. Ik weet nog dat toen de DHD net uit was er (veel) mensen met problemen waren, maar toen werkte de sensor bij mij perfect. Bij mij is het gekomen sinds de eerste Sense 3 custom rom denk ik. Als ik ophang is het altijd weer een verassing wat ik met m'n oor nu weer allemaal heb geopend....

There is no place like 127.0.0.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kraats schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 22:37:
[...]
Herkennen wel, een oplossing nog niet
Dit probleem komt dus vaker voor? Ik kon namelijk nog geen andere meldingen vinden. Is dit een HTC probleem of kan dit ook aan Exchange liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Largamelion
Vandaag gezien dat m'n htcsense.com niet meer geupdate was sinds 12/12/11. Blijkbaar was m'n account verdwenen van m'n gsm. Ik ben onlangs van SIM veranderd, zou het kunnen dat de account gekoppeld is aan de SIM en niet aan de DHD zelf? Kon m'n telefoon ook niet vinden via de site, maar nu ik m'n account opnieuw heb toegevoegd, gaat dat weer zonder problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Nou, ik stuur mijn telefoon, tegen beter weten in, maar weer voor reparatie, 2de keer deze maand. Eerst wegens geen bereik, nu wegens niet werkende proximity sensor.

Was nog heel even heel blij toen hij terug kwam met de update, maar dat is ook wel weer weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 12:22

Pierre

Van nature lui!

freddyfritz schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 18:01:
Zijn er al mensen met de boatloader voor de HD bezig geweest?
Graag jullie ervaringen.

http://www.htcdev.com/bootloader/
Ja ben ook wel nieuwsgierig naar mensen die dit al gedaan hebben.

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GentiLi
  • Registratie: November 2010
  • Niet online
denniskrol schreef op woensdag 11 januari 2012 @ 06:54:
[...]
...
toen werkte de sensor bij mij perfect. Bij mij is het gekomen sinds de eerste Sense 3 custom rom denk ik. Als ik ophang is het altijd weer een verassing wat ik met m'n oor nu weer allemaal heb geopend....
Lol, dit is het makkelijkst die er is. Bij mij werkt de sensor gewoon, heel goed zelfs, maar als ik bel of word gebeld, druk ik van instinct op de power knop O-) en verder geen zorgen. Het blijft gewoon zwart tot ik weer op de knop druk.
Of werkt dat bij jullie niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu mijn HDH sinds begin 2011, na enige tijd had ik last van bereik dat wegviel en niet terugkwam (pas na restarten van telefoon), tegelijkertijd bootte hij op een gegeven moment niet meer.

Toestel laten ophalen en kreeg het terug. Bereik viel af en toe nog wel weg, dit werd de laatste paar maanden mij iets te veel, daarnaast deed de GPS het bijna ook nooit goed en alsof dit allemaal niet genoeg was had ik ook last van het probleem dat als ik iemand belde er geen verbinding werd gemaakt. Ik probeer gesprek te beëindigen maar lukt niet, telefoon crasht en ik moet weer restarten. Heb contact opgenomen met HTC en ik heb mijn telefoon afgegeven bij een HTC reparatiepunt (Phone House in A'dam-Noord), het gaat weer naar Dynafix, waar het de vorige keer ook naartoe werd gestuurd.

Heb erbij gezegd dat ik graag wil dat alles nou eens goed gefixt wordt anders gewoon een nieuw toestel want ik heb het nou niet echt getroffen met dit toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xares
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 18-09 10:04
Nog meer mensen met problemen waarbij de Navigatie elke x minuten omhoog springt?
Ik heb al van alles geprobeerd; herstart, app killen, nog een herstart.

Is sinds vanmorgen zo, kwam hij met een kaartupdate toen dat omhoog sprong.
De update maar uitgevoerd van de kaarten echter nu blijft hij omhoog springen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hm, balen... Ik krijg sinds een paar dagen opeens geen notificaties meer van Gmail op m'n DHD... Heel vervelend. Ik heb niets veranderd aan de settings, maar hij geeft gewoon geen melding. Ik heb al wat gezocht maar kan nergens een echte oplossing vinden. Men zegt al gauw dat je de DHD compleet moet resetten... maar ik moet er niet aan denken alles opnieuw te downloaden en in te stellen... (Ik zou niet meer weten hoe ik bijvoorbeeld K-9 mail voor m'n andere mail moet instellen: totaal geen zin dat allemaal opnieuw uit te vinden.) Balen dit.

En tegelijkertijd doet Whatsapp dat ook niet vaak meer: krijg vaak pas de berichten binnen even nadat ik Whatsapp zelf geopend heb.

M'n DHD is trouwens gewoon stock, met de laatste HTC update geïnstalleerd. Iemand nog een top wat ik zou kunnen proberen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paulr84
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22-09 17:38
Verwijderd schreef op vrijdag 13 januari 2012 @ 12:42:
Hm, balen... Ik krijg sinds een paar dagen opeens geen notificaties meer van Gmail op m'n DHD... *knip*
En tegelijkertijd doet Whatsapp dat ook niet vaak meer: krijg vaak pas de berichten binnen even nadat ik Whatsapp zelf geopend heb.

M'n DHD is trouwens gewoon stock, met de laatste HTC update geïnstalleerd. Iemand nog een top wat ik zou kunnen proberen?
Resetten van je telefoon zal echt niet nodig zijn. Je draait geen batterijbesparende dingen op de achtergrond die de synchronisatie tegen kunnen houden?

"Af en toe" heeft de server van Whatsapp problemen (zie Whatsapp op twitter) en dat kan verklaren waarom berichten later of niet binnenkomen. Wordt Whatsapp wel regelmatig gesynchroniseerd? (Zie Instellingen > Accounts&Synchroniseren > Whatsapp).

Ik neem aan dat je de gmail app gebruikt en niet de htc mailclient. De meldingsinstellingen van Gmail staan onder Gmail > menu > meer > instellingen > selecteer je account onder accountinstellingen > instellingen voor meldingen.
De synchronisatieinstellingen voor Gmail vind je onder Instellingen > Accounts&Synchroniseren > Google > vinkje bij gmail synchroniseren.

Succes! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kraats
  • Nu online

kraats

Ik rol

Met Gmail kan je trouwens zelf behoorlijk wat instellen aan notificaties. Niet toevallig opeens van priority-inbox gebruik gaan maken ofzo?
De notificaties kun je in Gmail onder Settings - [e-mailadres] - Labels to Notify instellen. Let ook op het vinkje bij 'Notify Once'

^^ What he said ;)

[ Voor 6% gewijzigd door kraats op 13-01-2012 18:55 . Reden: ik herkende het in het Nederlands niet ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dank voor de hulp, maar al die settings heb ik (natuurlijk :) ) al nagelopen. Eind van de middag kwam er opeens een mail WEL binnen, trouwens... Maar vertrouwen doe ik het niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Runx
  • Laatst online: 10:24
Beste mensen,

Ik heb het volgend probleem met mijn Desire HD ik zal het zo concreet mogelijk proberen uit te leggen.
Als me mobiel op toetsen blokkering staat of in een app zit en terug ga naar me homescreen, dan krijgt na de nieuwe update echt heel vaak een HTC logo te zien met wit op me scherm en dan staat er laden en dan laad die mijn homescreen weer helemaal opnieuw. het is echt stront vervelend want het duurt best wel lang dat alles geladen is. en elke keer als die dat doet, moet mijn friendstream, weer. etc opnieuw synchroniseren.

kan misschien iemand mij helpen of zijn er mensen die tegen het zelfde oplopen ?

mobiel specs;
geen root
android-versie : 2.3.5
HTC sense-versie 3.0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ik222
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
Hard reset al geprobeerd? Heel vaak is dat gewoon nodig om vreemde problemen na een update op te lossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Runx
  • Laatst online: 10:24
ik222 schreef op zaterdag 14 januari 2012 @ 11:21:
Hard reset al geprobeerd? Heel vaak is dat gewoon nodig om vreemde problemen na een update op te lossen.
nee daar zat ik aan te denken, maar ik wil graag alles eerst backupen, alleen dat gaat volgens mij best moeilijk als je geen root gebruiker bent?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Runx schreef op zaterdag 14 januari 2012 @ 11:38:
[...]

nee daar zat ik aan te denken, maar ik wil graag alles eerst backupen, alleen dat gaat volgens mij best moeilijk als je geen root gebruiker bent?
Met een hard reset wordt bedoelt mobiel uitzetten, batterij eruit en erin en dan opnieuw opstarten. (als ik het goed heb)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ik222
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 16 januari 2012 @ 14:25:
[...]

Met een hard reset wordt bedoelt mobiel uitzetten, batterij eruit en erin en dan opnieuw opstarten. (als ik het goed heb)
Nee, een hard reset betekent terugzetten naar fabrieksinstellingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo Mensen,

Heb sinds een week een probleem met mijn wifi op de Desire HD,voorheen werkte dit altijd prima en was de snelheid goed.

Nu valt om de haverklap mijn verbinding weg of switch naar 3g,ik heb al proberen te switchen naar andere kanalen maar zonder resultaat.

Heeft iemand een suggestie wat dit kan zijn?

Bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeeVee
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 12-08 15:01

JeeVee

Mens agitat molem

Uit ervaring weet ik dat WiFi kan worden beinvloed of gestoord door ander gebruikers of apparatuur (bijv. draadloze telefoons). :S Ga na of er wat in je directe omgeving is veranderd (of bij de buren of buurt). Overspraak op de afzonderlijke kanalen is een berucht fenomeen en uit eigen ervaring weet ik dat WiFi in een bijv. Amsterdams studentenhuis alleen dicht bij het modem mogelijk is en alleen door uitrichten van de antenne op het modem en de plaats van het modem kan worden verbeterd. Probeer met een laptop de veldsterkte van je WiFi-verbinding in kaart te brengen of beter nog met je DHD bijv. de app WiFi analyzer. Op dit vlak is er keus genoeg. :)

Succes :Y

S24 Ultra 512GB, XIAOMI Pad 6 8/256GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ici lexie
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 17-09 13:40
Sinds een paar dagen heb ik ook last van de WIFI op mijn DHD. Het lijkt net alsof de wifi de hele tijd vastloopt (ook op verschillende netwerken). Als ik het toestel herstart werkt het even maar later loopt het weer vast. Ook doet de WIFI moeilijk als ik het uitschakel (wat ook nog eens lang duurt). Vaak gaat hij dan wel uit maar start zich zelf later op. Mijn telefoon is gewoon nog standaard met wel de laatste updates maar niet geroot of zo.

Iemand nog een idee wat ik kan proberen, heb al gezocht maar de oplossing nog niet kunnen vinden?
Of moet ik toch gaan rooten en een custom rom gaan draaien om vande problemen af te komen.

alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Stan
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 30-04-2022
Ik zit eigenlijk al sinds een paar maanden met een probleem met mijn HTC Desire HD (gekocht december 2010). Als ik bel of gebeld wordt, hoor ik niet de persoon met wie ik bel, alleen als ik de telefoon op de 'luidspreker' zet. Ik los dit probleem dus altijd op door de telefoon op de luidspreker te zetten en dan op het laagste volume, zodat ik 'normaal' kan bellen. Ik bel eigenlijk nooit (social media, SMS, WhatsApp, MSN etc. etc. hebben mijn voorkeur), maar toch is het redelijk storend en vroeg ik mij af of iemand hier toevallig weet hoe ik dit probleem het beste kan oplossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kraats
  • Nu online

kraats

Ik rol

Laten repareren, lijkt me.. Oorspeakertje is blijkbaar kapot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Senna7
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 12-09-2019
Wat is dat bolletje naast die soundgrill?
Ik dacht eerst led notificatie maar dat is onder die grill en 2de camera is er.niet ware ze het van plan te zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babbelbox
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 09:39
Senna7 schreef op maandag 23 januari 2012 @ 01:47:
Ik dacht eerst led notificatie maar dat is onder die grill en 2de camera is er.niet ware ze het van plan te zetten?
Als je rechts bedoelt, dan is dat de proximity sensor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb trouwens sinds kort me eerste kras op me scherm die wel te zien is, maar nog steeds niet hinderlijk is want een screenprotector vind ik gewoon niet fijn en het is notabene een gebruiks object dus dat je na verloop van tijd krassen of een kras(je) kan krijgen vind ik persoonlijk niet erg, ik zie het bijna niet, ik moet er echt op focussen wil ik het zien.

Hoe ie gekomen is heb geen flauw idee, maar dat maakt niet uit en een screenprotector gebruiken omdat je denkt dat je telefoon dan 2e hands meer waard is triest ( Veel iPhone eigenaars doen dat ).

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 23-01-2012 20:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommieW
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 22-09 14:35

TommieW

Numa numa.

Senna7 schreef op maandag 23 januari 2012 @ 01:47:
Dat is zoals Babbelbox zegt de proximity sensor, en de lichtsensor. :)

1700X@3,9GHZ - Asus Crosshair VI Hero - 32GB Corsair LPX - GTX 1070Ti
iPhone 13 Pro Max - Macbook Pro 16" M1 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 12 januari 2012 @ 19:45:
Ik heb nu mijn HDH sinds begin 2011, na enige tijd had ik last van bereik dat wegviel en niet terugkwam (pas na restarten van telefoon), tegelijkertijd bootte hij op een gegeven moment niet meer.

Toestel laten ophalen en kreeg het terug. Bereik viel af en toe nog wel weg, dit werd de laatste paar maanden mij iets te veel, daarnaast deed de GPS het bijna ook nooit goed en alsof dit allemaal niet genoeg was had ik ook last van het probleem dat als ik iemand belde er geen verbinding werd gemaakt. Ik probeer gesprek te beëindigen maar lukt niet, telefoon crasht en ik moet weer restarten. Heb contact opgenomen met HTC en ik heb mijn telefoon afgegeven bij een HTC reparatiepunt (Phone House in A'dam-Noord), het gaat weer naar Dynafix, waar het de vorige keer ook naartoe werd gestuurd.

Heb erbij gezegd dat ik graag wil dat alles nou eens goed gefixt wordt anders gewoon een nieuw toestel want ik heb het nou niet echt getroffen met dit toestel.
Telefoon is ondertussen terug, ze hebben een boardswap gedaan. Ik heb echter nog steeds het probleem met het bereik, elke ochtend wanneer ik opsta heb ik geen bereik meer (kruisje bij bereik), ik moet hem dan opnieuw opstarten voordat hij het doet. Switchen naar vliegtuigmodus lukt, maar daarna terugswitchen lukt niet. Ik word onderhand een beetje radeloos, mensen die dit probleem herkennen en het hebben kunnen oplossen?

Ik denk zelf dat de antenne in mijn DHD gewoon slecht functioneert gezien de reparaties. Ik wil hem eigenlijk niet meer opsturen aangezien ik geen vervangende telefoon heb met dezelfde functies. Ik wil eigenlijk gewoon een volledig werkend vervangend toestel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Black1982
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 09-04-2021
Verwijderd schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 16:09:
[...]

Telefoon is ondertussen terug, ze hebben een boardswap gedaan. Ik heb echter nog steeds het probleem met het bereik, elke ochtend wanneer ik opsta heb ik geen bereik meer (kruisje bij bereik), ik moet hem dan opnieuw opstarten voordat hij het doet. Switchen naar vliegtuigmodus lukt, maar daarna terugswitchen lukt niet. Ik word onderhand een beetje radeloos, mensen die dit probleem herkennen en het hebben kunnen oplossen?

Ik denk zelf dat de antenne in mijn DHD gewoon slecht functioneert gezien de reparaties. Ik wil hem eigenlijk niet meer opsturen aangezien ik geen vervangende telefoon heb met dezelfde functies. Ik wil eigenlijk gewoon een volledig werkend vervangend toestel..
Factory reset geprobeerd? Al custom ROMs geprobeerd?

Voor GPS problemen kan ik de app gps status aanbevelen. Verder is op XDA veel info over GPS problemen en fixes, vaak wel root voor nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Black1982 schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 12:34:
[...]

Voor GPS problemen kan ik de app gps status aanbevelen. Verder is op XDA veel info over GPS problemen en fixes, vaak wel root voor nodig.
Factory reset is al gedaan, custom roms heb ik nog geen enkele keer gedaan, doe ik ook nog niet. GPS doet het nu wel goed. Heb contact opgenomen met HTC en ze gaan het toestel weer ophalen, ben het dus weer een week kwijt.. Heb al gezegd dat dit de laatste keer is want 3x het toestel opsturen is voor mij genoeg, wat er hierna zou gebeuren indien het probleem niet verholpen zou worden werd door de medewerker beantwoord met ''Daar vinden we dan een creatieve oplossing voor''. Ik hoop dat ie bedoelt dat ik dan gewoon een nieuw toestel krijg want anders is het sowieso de laatste keer dat ik een HTC aanschaf

Zijn er mensen hier die een nieuw toestel hebben gekregen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 12:22

Pierre

Van nature lui!

Mensen ik ben opzoek naar een andere battery voor mijn DHD, welke raden jullie aan. Ik zou een keuze kunnen maken uit deze 2 klik
Graag advies

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Pierre61 schreef op donderdag 02 februari 2012 @ 11:56:
Mensen ik ben opzoek naar een andere battery voor mijn DHD, welke raden jullie aan. Ik zou een keuze kunnen maken uit deze 2 klik
Graag advies
Ik heb die batterij van 4 euro bij DX gekocht, doet niet veel onder voor de officiële batterij.

Edit:
Ik heb geloof ik deze:
http://www.dealextreme.co...y-for-htc-desire-hd-51202
1550 mAh €5,38

[ Voor 13% gewijzigd door anandus op 02-02-2012 11:59 ]

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op ebay nog goedkoper ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad_Cow
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21-08 10:54
Black1982 schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 12:34:
[...]

@ferrytale1975
@manzano13

De wifi en 3G antenne zitten in het klepje die je sd en simkaart bedekt. Wat mij opviel is dat de connectoren (die gouden streepjes) snel slijten. Vaak is dit te zien door een zwart puntje. Ik heb die vervangen en kreeg daardoor weer beter bereik.

Mijn probleem was GPS bereik. Ik had al vanalles geprobeert, van GPS status tot EFS-cache wissen, maar niets hielp. Daarna heb ik mijn GPS-antenne vervangen (dat rubberen ding waar ook de flitser in zit) en nu werkt alles weer perfect.

Naar het schijnt helpt het ook om de connectors te repareren door er een druppel soldeerspul op te leggen, maar het plastic kan wel snel smelten. Heb ik niet gedaan, en gewoon maar een nieuwe besteld, was voor mij makkelijker. (btw, ik heb ze bestelt via http://www.shopsparts.com/Wholesale-Discount-htc-repair-parts-htc-desire-hd-g10_c762.html)

[ Voor 7% gewijzigd door Mad_Cow op 03-02-2012 09:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flippy
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

flippy

Alle rechten voorbehouden.

de wifiantenne en blauwe tand zit in het batterijklepje, de onderste is alleen gsm

[ Voor 10% gewijzigd door flippy op 03-02-2012 17:20 ]

wat een geheim agent toch allemaal niet moet doen om incognito op zijn werk te verschijnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Stan
Ik heb in mijn afbeeldingengallerij enkele 'screenshots' staan van mijn scherm, maar ik heb totaal geen idee hoe ik deze heb gemaakt. Ik heb mijn telefoon niet geroot of iets dergelijks, en ik draai de nieuwste systeemsoftware. (Android 2.3.5. en HTC Sense 3.0) (om privacy-redenen heb ik de weerlocatie onleesbaar gemaakt)

Afbeeldingslocatie: http://cl.ly/0u3t0K441N1z3x0w0G3I/2012-02-01_23-50-11.jpg Afbeeldingslocatie: http://cl.ly/3u0t3R2L0d2a1v1X441v/2012-02-06_10-37-53.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kraats
  • Nu online

kraats

Ik rol

Dat doe je door de powerknop en 'home' tegelijk in te drukken. Ik neem tenminste aan dat dat jouw vraag was :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiroz
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 20-07 17:01
Runx schreef op zaterdag 14 januari 2012 @ 11:19:
Beste mensen,

Ik heb het volgend probleem met mijn Desire HD ik zal het zo concreet mogelijk proberen uit te leggen.
Als me mobiel op toetsen blokkering staat of in een app zit en terug ga naar me homescreen, dan krijgt na de nieuwe update echt heel vaak een HTC logo te zien met wit op me scherm en dan staat er laden en dan laad die mijn homescreen weer helemaal opnieuw. het is echt stront vervelend want het duurt best wel lang dat alles geladen is. en elke keer als die dat doet, moet mijn friendstream, weer. etc opnieuw synchroniseren.

kan misschien iemand mij helpen of zijn er mensen die tegen het zelfde oplopen ?

mobiel specs;
geen root
android-versie : 2.3.5
HTC sense-versie 3.0
Bekend probleem voor HTC Sensation gebruikers; Sense 3.0 is redelijk zwaar, als je veel multi-tasks, dus veel apps tegelijk actief gebruikt, wordt Sense soms afgesloten in de achtergrond om geheugen vrij te maken ofzo. Als je dan terug gaat naar je homescreen moet de launcher weer opnieuw geladen worden. Ik heb dat ook wel eens als ik vanuit Tweetdeck wat pagina's open in de browser, wat filmpjes bekijk in de browser op die pagina's, terug naar tweetdeck, afsluiten en voila; wit scherm met HTC-letters. Sense 3.6 schijnt dit grotendeels op te lossen maar daar heb jij niet zoveel aan...

Ik weet niet of veel Desire HD gebruikers dit scherm ook wel eens zien hoor, dus het kan ook zijn dat het bij jou toevallig vaak voorkomt. Het kwam alleen vrij herkenbaar voor :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Stan
kraats schreef op maandag 06 februari 2012 @ 16:27:
Dat doe je door de powerknop en 'home' tegelijk in te drukken. Ik neem tenminste aan dat dat jouw vraag was :)
Inderdaad. Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tiroz schreef op maandag 06 februari 2012 @ 16:40:
[...]

Bekend probleem voor HTC Sensation gebruikers; Sense 3.0 is redelijk zwaar, als je veel multi-tasks, dus veel apps tegelijk actief gebruikt, wordt Sense soms afgesloten in de achtergrond om geheugen vrij te maken ofzo. Als je dan terug gaat naar je homescreen moet de launcher weer opnieuw geladen worden. Ik heb dat ook wel eens als ik vanuit Tweetdeck wat pagina's open in de browser, wat filmpjes bekijk in de browser op die pagina's, terug naar tweetdeck, afsluiten en voila; wit scherm met HTC-letters. Sense 3.6 schijnt dit grotendeels op te lossen maar daar heb jij niet zoveel aan...

Ik weet niet of veel Desire HD gebruikers dit scherm ook wel eens zien hoor, dus het kan ook zijn dat het bij jou toevallig vaak voorkomt. Het kwam alleen vrij herkenbaar voor :X
Ik had dat met de officiële Sense 3.0 update voor de HTC Desire HD ook en inderdaad vooral wanneer ik hem redelijk intensief het gebruiken was.

Bij custom roms heb ik daar minder last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinvdw
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 06-08 14:31
.Stan schreef op maandag 06 februari 2012 @ 16:24:
Ik heb in mijn afbeeldingengallerij enkele 'screenshots' staan van mijn scherm, maar ik heb totaal geen idee hoe ik deze heb gemaakt. Ik heb mijn telefoon niet geroot of iets dergelijks, en ik draai de nieuwste systeemsoftware. (Android 2.3.5. en HTC Sense 3.0) (om privacy-redenen heb ik de weerlocatie onleesbaar gemaakt)

[afbeelding] [afbeelding]
Hoe krijg je die eerste achtergrond?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannisi
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 03:49
Weerbericht als lockscreen achtergrond instellen

There is no place like 127.0.0.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinvdw
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 06-08 14:31
denniskrol schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 19:55:
Weerbericht als lockscreen achtergrond instellen
Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babbelbox
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 09:39
.Stan schreef op maandag 06 februari 2012 @ 16:24:

[afbeelding] [afbeelding]
En welke Apps heb je draaien in je status bar?
Ik herken Advanced Task Killer (enigzins overbodig, maar da's een ander verhaal) maar de rest niet...

[ Voor 7% gewijzigd door babbelbox op 08-02-2012 12:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 09:00
Sinds eergisteren ben ik in het bezit van een HTC Desire HD. Eerste indruk: wat een fijn toestel! Eindelijk een échte smartphone, in vergelijking tot mijn 'oude' Nokia N97. :*)

Maar goed, het toestel kent vele mogelijkheden/opties en dat brengt ook een aantal vragen met zich mee:
Hoe kan ik bijvoorbeeld zien welke applicaties op de achtergrond actief zijn en gebruik maken van de internetverbinding? Ik ben namelijk per maand gebonden aan een limiet van 1GB en wil dat limiet niet graag overschrijden. ;)

Daarnaast ben ik nog op zoek naar een aantal tips met betrekking tot het gebruik van het toestel. Zijn er dingen waar ik op moet letten? Zijn er apps die toch echt een 'must have' zijn onder de HTC Desire HD gebruikers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaartenPol
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22-09 21:40
Yonix schreef op woensdag 08 februari 2012 @ 16:57:
Sinds eergisteren ben ik in het bezit van een HTC Desire HD. Eerste indruk: wat een fijn toestel! Eindelijk een échte smartphone, in vergelijking tot mijn 'oude' Nokia N97. :*)

Maar goed, het toestel kent vele mogelijkheden/opties en dat brengt ook een aantal vragen met zich mee:
Hoe kan ik bijvoorbeeld zien welke applicaties op de achtergrond actief zijn en gebruik maken van de internetverbinding? Ik ben namelijk per maand gebonden aan een limiet van 1GB en wil dat limiet niet graag overschrijden. ;)

Daarnaast ben ik nog op zoek naar een aantal tips met betrekking tot het gebruik van het toestel. Zijn er dingen waar ik op moet letten? Zijn er apps die toch echt een 'must have' zijn onder de HTC Desire HD gebruikers?
Echt een duidelijk inzicht wel programma op welk moment internet gebruikt heb je eigenlijk niet. Je kan het wel inzichtelijk maken met een app als TrafficCounter. Hier kun je precies zien hoeveel MB's je gebruikt en ook hoeveel een app heeft verbruikt.

Ik heb zelf ook een limiet van 1 GB, heb alle sync's etc gewoon aanstaan, en kom eigenlijk nooit over de 600 a 700 mb heen. Nu ben ik geen heavy user als het gaat om youtube etc. Ik zou me dus niet al te druk maken om die 1 GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megupe
  • Laatst online: 11:51
MaartenPol schreef op woensdag 08 februari 2012 @ 18:14:
[...]

Echt een duidelijk inzicht wel programma op welk moment internet gebruikt heb je eigenlijk niet. Je kan het wel inzichtelijk maken met een app als TrafficCounter. Hier kun je precies zien hoeveel MB's je gebruikt en ook hoeveel een app heeft verbruikt.

Ik heb zelf ook een limiet van 1 GB, heb alle sync's etc gewoon aanstaan, en kom eigenlijk nooit over de 600 a 700 mb heen. Nu ben ik geen heavy user als het gaat om youtube etc. Ik zou me dus niet al te druk maken om die 1 GB
bij mij gaat het meeste ook via mijn wifi, ik heb nog gewoon onbeperkt internet, maar dan nog kom ik via 3,5g lang niet boven de 1GB uit(gemeten via netcounter)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
Thanks fellas! Heb ik nog even één ander vraagje: als ik in het beginscherm sta en ik druk op 'bellen', dan zie ik dat er contacten zijn toegevoegd vanuit mijn Facebook-profiel. Dus er staan nu mensen in mijn contactenlijst, die ik eigenlijk niet in mijn contactenlijst hoef te hebben. :P Hoe kan ik dit oplossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22-09 11:07
Yonix schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 09:21:
Thanks fellas! Heb ik nog even één ander vraagje: als ik in het beginscherm sta en ik druk op 'bellen', dan zie ik dat er contacten zijn toegevoegd vanuit mijn Facebook-profiel. Dus er staan nu mensen in mijn contactenlijst, die ik eigenlijk niet in mijn contactenlijst hoef te hebben. :P Hoe kan ik dit oplossen?
Instellingen>Accounts en Synchronisatie>Facebook voor HTC Sense>Vinkje weg bij Contacten Synchroniseren.

En als je de app van Facebook zelf (ook) gebruikt:
Instellingen>Accounts en Synchronisatie>Facebook>Vinkje weg bij Contacten Synchroniseren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
agoNITE schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 09:30:
[...]

Instellingen>Accounts en Synchronisatie>Facebook voor HTC Sense>Vinkje weg bij Contacten Synchroniseren.

Instellingen>Accounts en Synchronisatie>Facebook>Vinkje weg bij Contacten Synchroniseren.
Helaas kan ik in dat venster/menu, om één of andere reden, geen opties aan- of uitvinken. Het enige dat ik kan doen is kiezen voor synchroniseren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aapjuh99
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 08:50
HTC heeft sinds net 30minuten de overige toestellen beoordeeld welke Android 4.0 Ice Cream Sandwich krijgen.
Hieronder valt ook de HTC Desire HD, ben zo blij!

HTC:
HTC has been working hard to get its Ice Cream Sandwich upgrades ready, and we’re excited to announce that our first round of ICS upgrades will roll out by the end of March for the HTC Sensation, HTC Sensation 4G and HTC Sensation XE, followed soon there after by the HTC Sensation XL.

In addition, we can confirm Ice Cream Sandwich upgrades will be coming later this year to the HTC Rezound, HTC Vivid, HTC Amaze 4G, HTC EVO 3D, HTC EVO Design 4G, HTC Incredible S, HTC Desire S and HTC Desire HD. Stay tuned for more updates on Ice Cream Sandwich releases in the coming weeks.

Stuk bewijs: https://www.facebook.com/...pgrades/10150762287733084

"Whatever the mind of man can conceive and believe it can achieve" - Napoleon Hill

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het zal dan nog steeds een tijdje duren. Tegen die tijd dat ICS voor de DHD uitgegeven is de DHD ookal weer bijna 2 jaar oud.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kraats
  • Nu online

kraats

Ik rol

Ik kan eigenlijk niet wachten. M'n stock 2.3.5 gaat steeds meer problemen vertonen. Vanaf vandaag ook dat m'n toestel vastliep bij een binnenkomend gesprek. Misschien toch maar rooten en een leuke custom kiezen. Ben ik alleen weer meer dan een dag bezig om alles in te stellen zoals ik het wil hebben :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Wat een geweldig nieuws! Netjes dat HTC zo'n 'oude' (in telefoontermen) telefoon mog een update geeft!

Zijn we in ieder geval niet meer afhankelijk van portjes! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flippy
  • Niet online

flippy

anandus schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 21:15:
Zijn we in ieder geval niet meer afhankelijk van portjes! :)
in hoeverre is dat goed nieuws? die zelfgekookte ROM's zijn over het algemeen beter van kwaliteit dan de orginele van HTC...

wat een geheim agent toch allemaal niet moet doen om incognito op zijn werk te verschijnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
flippy.nl schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 21:24:
[...]

in hoeverre is dat goed nieuws? die zelfgekookte ROM's zijn over het algemeen beter van kwaliteit dan de orginele van HTC...
Ja, maar liever een zelfgekookte rom van een base die voor de DHD gemaakt is dan van een base die voor een andere telefoon gemaakt is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
flippy.nl schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 21:24:
Drivers! Dat is altijd mooi om te hebben.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flippy
  • Niet online

flippy

Tsurany schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 21:32:
[...]Drivers! Dat is altijd mooi om te hebben.
ah, dus het niet hebben van de goede driver is dus de reden waarom de zelfgemaakte roms dus inmiddels sneller, stabieler en zuiniger lopen dan de orginele van HTC? :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het maakt mij niet zoveel uit. Als een custom geporte rom gewoon goed werkt dan is daar echt niks mis mee. Ik draai momenteel ook een port van de Sensation XL, maar dat toestel heeft zo'n beetje de zelfde specificaties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
flippy.nl schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 21:49:
ah, dus het niet hebben van de goede driver is dus de reden waarom de zelfgemaakte roms dus inmiddels sneller, stabieler en zuiniger lopen dan de orginele van HTC? :O
Het niet hebben van de goede driver is de reden dat de ICS roms op de Desire HD momenteel nog niet alle hardware onderdelen werkend hebben. Als HTC zijn eigen rom uit brengt kunnen ze wellicht daar de drivers uit halen.

Waarom je direct met zo'n reactie komt? Als je zelf had nagedacht had je zo'n post niet gemaakt denk ik.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 06:44
Voor de duidelijkheid: nieuws: HTC: uitrol Android 4.0-updates begint eind maart (link was hier nog niet gepost dacht ik).

Blij dat de update naar ICS toch nog komt (op de officiele manier :7 )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flippy
  • Niet online

flippy

Tsurany schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 22:00:
[...]
Het niet hebben van de goede driver is de reden dat de ICS roms op de Desire HD momenteel nog niet alle hardware onderdelen werkend hebben. Als HTC zijn eigen rom uit brengt kunnen ze wellicht daar de drivers uit halen.
Waarom je direct met zo'n reactie komt? Als je zelf had nagedacht had je zo'n post niet gemaakt denk ik.
klopt, ICS is net uit en ook heel beperkt, echter was dat ook het geval met de nieuwe androids die hem voorgingen en die hebben ze -na wat vertraging- gewoon goed aan het werk gekregen. die lui doen zulke dingen voor "leuk erbij" en niet voor hun werk. dat het dan ff duurt heb ik wel beeld bij maar ik weet zeker dat ze ICS fatsoenlijk aan de gang krijgen op de DHD zonder die drivers, in het verleden is ze dat ook gelukt, kijk maar naar de HD2, die draait zo'n beetje elk besturingsysteem die ze er maar op kunnen proppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
flippy.nl schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 00:33:
klopt, ICS is net uit en ook heel beperkt, echter was dat ook het geval met de nieuwe androids die hem voorgingen en die hebben ze -na wat vertraging- gewoon goed aan het werk gekregen. die lui doen zulke dingen voor "leuk erbij" en niet voor hun werk. dat het dan ff duurt heb ik wel beeld bij maar ik weet zeker dat ze ICS fatsoenlijk aan de gang krijgen op de DHD zonder die drivers, in het verleden is ze dat ook gelukt, kijk maar naar de HD2, die draait zo'n beetje elk besturingsysteem die ze er maar op kunnen proppen.
Dat klopt, maar standaard drivers van HTC kunnen daar zeker wel bij helpen. Als ze op tijd uit komen zou het ontwikkelaars van custom roms een hoop tijd kunnen schelen.
Vergeet niet dat de HD2 zo goed draait omdat er een hoop hardware in zit dat ook in andere telefoons gebruikt wordt waardoor drivers ook wat eenvoudiger te regelen zijn.

In ieder geval kunnen er een aantal onderdelen en optimalisaties uitgehaald worden, dat is altijd positief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flippy
  • Niet online

flippy

dat bedoel ik dus, ze pakken in die custom roms gewoon de beste drivers en instellingen die ze maar bij elkaar kunnen rapen, als de helft van 4 andere telefoons afkomt maakt dat ook niet uit, zolang het maar beter werkt. en dat iets wat htc nooit zal doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Uiteindelijk krijgen ze vaak wel een goed resultaat, maar er zijn ook port projectjes die nooit afgemaakt worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ik222
  • Niet online
Het enige belangrijke is dat er drivers komen voor de hardware in de DHD. Of die van een officiele DHD update komen of van een ander toestel met dezelfde hardware maakt niet veel uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil gewoon ICS met Sense ;) De ICS die ze nu hebben zijn niet slecht maar ik wil echt een ICS Sense rom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
agoNITE schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 09:30:
[...]

Yonix schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 16:51:
[...]

Helaas kan ik in dat venster/menu, om één of andere reden, geen opties aan- of uitvinken. Het enige dat ik kan doen is kiezen voor synchroniseren.
Dit bedoel ik dus:
Afbeeldingslocatie: http://i41.tinypic.com/2m7ulc1.jpg Afbeeldingslocatie: http://i40.tinypic.com/30c2ff7.jpg

Nog steeds staan er Facebook contacten in mijn contactenlijst en die wil ik daar niet hebben. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nokia6230i
  • Laatst online: 01-05-2024
Ik overweeg misschien een DHD aan te schaffen. Nu lees ik dat er bij de release van de DHD nogal wat problemen met de signaal ontvangst waren. Zijn deze inmiddels een beetje verholpen met nieuwe software of is dit nog steeds een "groot" probleem? Ik heb nu een HD2 en verwacht dus geen wonderen want smartphones hebben nou eenmaal slecht bereik, maar wil ook zeker niet "nog" slechter. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Waarom zou je van een HD2 naar een DHD gaan? De DHD is ook al anderhalf jaar oud, dan zou ik eerder een van de nieuwe telefoons pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nokia6230i
  • Laatst online: 01-05-2024
Omdat de HD2 me eigenlijk prima bevalt, heb alleen wat problemen met mijn huidige HD2, vandaar dat ik naar de DHD aan het kijken was, mede door de lage prijzen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iChaos
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22-09 10:55

iChaos

It's Lupus.

De HD2 is zeker een fijne telefoon, en ik heb zowel een DHD als een HD2 in mijn handen gehad, en vond ze allebei heel fijn. Als je gaat voor tweakability is de HD2 wel wat leuker omdat er ook o.a. WP7 op draait, maar als je echt Android wil is de DHD wel leuker, want die zal nog wel een Linux 3.0 kernel krijgen, en ik heb het gevoel dat de HD2 gaat blijven steken op de huidige 2.6.32 kernels (eigenlijk was dat al te laag voor Gingerbread, en nu ICS uit is begint die kernel helemaal achtergesteld te raken).

Als ik ergens nog een nieuwe Desire HD kan vinden ga ik er wellicht een halen, vast wel iemand in huis die er wat mee kan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Meer mensen last van een nogal "stroef" scherm? Ligt dit aan mijn vingers ofzo? Heel vaak dan glijden mijn vingers er goed over heen maar zijn ook momenten dat het echt niet wil haha, heb het met anders telefoons niet, van vrienden (geprobeerd)
Pagina: 1 ... 24 ... 35 Laatste

Let op:
Verkrijgbaarheid, levertijden, winkels en al het andere dat niet met de techniek van de telefoon zelf te maken heeft mag in het <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1426298/">HTC Desire HD levertijden- en abbonemententopic</a>.

Berichten met als inhoud informatie of discussie betreffende accessiores voor de HTC Desire HD mogen hier: <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1428745/">HTC Desire HD accessoirestopic</a>.

Vragen over Android software mogen in het <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1437620/last/">Android Market en applicatietopic (deel 10)</a> of in een van de eerdere delen.

Posten over het aanpassen van de software, door middel van custom ROMs, of daaraan gerelateerde onderwerpen, die mogen in <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1436550//">dit</a> topic.

Eventuele problemen met de meegeleverde SD-card welke zich voor lijken te doen naar de 1.72 OTA update mogen hier: <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1441488/">HTC DESIRE HD - SD Kaart onherkenbaar na OTA update (1.72)</a>.

Overige offtopic berichten kunnen zonder verder bericht worden verwijderd!