Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brantje
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 03-09 19:13

Brantje

De post is daar >>

RooT schreef op maandag 21 maart 2011 @ 08:48:
Hoe kan ik premium navigatie maps voor europa krijgen? Want standaard zit er alleen Nederland in toch? En ik heb weinig zin om google maps te gebruiken in het buitenland i.v.m. dataverkeer...
Modbreak:Het hinten of verwijzen naar warez of software die illegaal programma's aanbieden wordt beslist niet op prijs gesteld op GoT, sterker dit is volgens Het algemeen beleid zelfs verboden!

[ Voor 31% gewijzigd door Bullet NL op 21-03-2011 14:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gremlin
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 27-07 20:47
Hoe kan ik premium navigatie maps voor europa krijgen? Want standaard zit er alleen Nederland in toch? En ik heb weinig zin om google maps te gebruiken in het buitenland i.v.m. dataverkeer...
Locations opstarten, dan kiezen voor MENU > Meer verkrijgen... dan kun je gratis kaarten voor andere landen downloaden. Volgens mij is premium navigatie alleen maar het stemmetje dat zegt: "probeer om te draaien". (Correct me if I'm wrong.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gremlin
  • Laatst online: 27-07 20:47
mytheory schreef op zaterdag 19 maart 2011 @ 12:11:
Het enige dat ik nog niet aan de praat heb gekregen is een verbinding met mijn linksys wireless-N router.
Ik heb verbinding gemaakt maar blijft onbeperkt roepen IP-adres ophalen van ...
Bij mijn HTC Touch HD werkt dit wel.
Ik ben deze melding in de HTC Desire HD fora nog nergens tegen gekomen.
Misschien dat iemand mij verder kan helpen.
Staat MAC address filtering ingesteld op je router? Dan moet je natuurlijk nog wel het MAC address van je DHD toevoegen aan die lijst...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-09 19:34
Maak gebruik van een goede zoek website als Google, ook het zoeken in de Android Market helpt, er zijn prima programma's te verkrijgen zoals; Aura, Copilot, Ndrive enz enz.

En aangezien dit meer over navigatie gaat dan over de Desire HD mag je hier: Android: Turn by Turn Navigation verder discussieren.

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mytheory
  • Laatst online: 12-09 16:36
gremlin schreef op maandag 21 maart 2011 @ 12:31:
[...]

Staat MAC address filtering ingesteld op je router? Dan moet je natuurlijk nog wel het MAC address van je DHD toevoegen aan die lijst...
Nee die heb ik niet ingesteld.
Ik las overigens op internet veel berichten over dit probleem maar nergens een oplossing.
Sommigen hadden het wel opgelost door een nieuwe router aan te schaffen, maar ja.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinus
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12-09 21:46
gremlin schreef op maandag 21 maart 2011 @ 12:29:
[...]

Locations opstarten, dan kiezen voor MENU > Meer verkrijgen... dan kun je gratis kaarten voor andere landen downloaden. Volgens mij is premium navigatie alleen maar het stemmetje dat zegt: "probeer om te draaien". (Correct me if I'm wrong.)
Ik xheb half europe er op staan, met stemmen. Out of the box, das ook vreemd? Of werkt het maar 30 dagen ofzo?

no comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mytheory
mytheory schreef op maandag 21 maart 2011 @ 16:57:
[...]

Nee die heb ik niet ingesteld.
Ik las overigens op internet veel berichten over dit probleem maar nergens een oplossing.
Sommigen hadden het wel opgelost door een nieuwe router aan te schaffen, maar ja.....
Ik heb dus maar voor de optie nieuwe router gekozen en het loopt als een zonnetje.
En dat net op de 21ste :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 18 maart 2011 @ 22:29:
[...]

hmm eergisteren was dat nog niet...
Nogmaals proberen.
En ja idd als ik nu weer via swype installer binnenhaal staat er wel NL bij O+

Tegenwoordig heeft mijn telefoon last van spontaan uit te gaan of te rebooten als ik een foto wil maken...
Wil eigenlijk even wachten tot er weer een fota update voordat ik een harde reset uitvoer kan ik gelijk met een schone lei starten :)
Swype installer zeg je.. Moet je je verplicht registreren op de site van Swype? Het is toch simpel een installer downloaden? Ik wil me niet registreren. Waar haal je de laatste versie vandaan? Androidworld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik222 schreef op zaterdag 19 maart 2011 @ 19:40:
Ik heb de DHD nu een paar weken en ben er nog steeds erg tevreden over, het toestel is snel en bij normaal gebruik heb ik na 24 uur nog 60 tot 70% accu over. Twee dagen gaat de accu dus prima mee.
Heb nog niet heel veel tijd gehad om mijn DHD eens flink aan de tand te voelen. Maar tot nu toe is hij met enkel de pushmail aan, bluetooth aan, 10 smsjes, 20 min. bellen en een halfuurtje internet wel leeg in een halve etmaal. Telefoon gaat 's ochtends om 06:00 uur van de lading en moet er om 22:00 uur wel weer aan. En dan is de accu echt helemaal leeg (dus rood en al meerdere meldingen gehad dat de oplader eraan moest). Maar ja boeiend, ik laad hem toch elke nacht op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb sinds vandaag opeens dat ik op m'n DHD sommige https sites niet meer kan benaderen via 3G, zoals de webmail van m'n werk. Via Wifi werkt het wel! Het enige wat ik kan vinden op internet is een tip betreffende Vodafone (waarbij ik zit) en APN-instellingen: je zou dan de proxy moeten verwijderen. Alleen... bij mij is geen proxy ingesteld bij de advanced settings (als ik tenminste in het goede scherm zit: ik moest nogal zoeken...).

Iemand enig idee waarom dit zomaar opeens niet meer werkt...? En natuurlijk nog belangrijker, hoe ik het weer werkend kan krijgen? Ik twijfelde of ik dit nou in een Android software topic moest posten of hier, maar omdat het wellicht een DHD specifieke instelling betreft, vraag ik het hier eerst maar even.

P.S. En ja, ik heb de DHD 'echt' herstart, zonder resultaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erikd_o
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14-06 19:56
NoxiuZ schreef op zondag 20 maart 2011 @ 21:17:
[...]
Ik heb trouwens een filmpje geschoten met mijn DHD. Geluid is niet over naar huis te schrijven maar dat is bij iedere telefoon wel zo in lawaaierige omgevingen. Maar vooral hoe hij in dit geval met fel licht omgaat is toch wel erg goed te noemen. En kwaliteit is in 720p natuurlijk super voor een telefoontje!

[video]
[...]
Je filmpje is niet meer te zien want het YouTube-account is opgeheven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erikd_o
Sinds een week of twee is de gevoeligheid van de GPS-ontvanger in mijn DHD een stuk minder dan het geweest is. Erg lastig met al die locatiegebonden apps.
Ik heb alles al geprobeerd, tot en met een factory reset. De app GPS test geeft wel gevonden satellieten aan, maar allemaal met zeer lage signaalsterktes.
Uiteindelijk heb ik gisteren HTC support gebeld. Ik moet nu alleen nog een dag lang proberen wat er gebeurt met WiFi helemaal uit. Als het toestel dan nog geen locatie vindt kan ik nogmaals bellen. Het zal dan worden opgehaald voor onderzoek. Een ticketnummer heb ik al van ze.
Ben benieuwd hoe het afloopt en ook hoe lang ik hem kwijt ben. Ik hou jullie op de hoogte.

Edit donderdag 24 maart 2011: Vanochtend wordt ie opgehaald door de koerier van Dynafix.

Edit vrijdag 25 maart 2011: Vanochtend is ie gerepareerd, onderdeel vervangen. Ligt nu klaar voor verzending. Jammer, zo'n weekend.

[ Voor 14% gewijzigd door erikd_o op 25-03-2011 22:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag ben ik van provider gewisseld (Tmobile>KPN). Nu wil ik mijn nieuwe KPN simkaart graag weer gevuld hebben met mijn telefoonnummers. Nu is het me inmiddels wél gelukt om de nummers in mijn telefoon- en sd geheugen te zetten, maar ik krijg ze niet gekopieerd naar mijn nieuwe simkaart (die optie zie ik domweg niet). Wat zie ik over het hoofd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThijsWTF
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 12-09 16:00
Verwijderd schreef op vrijdag 18 maart 2011 @ 22:29:
[...]

hmm eergisteren was dat nog niet...
Nogmaals proberen.
En ja idd als ik nu weer via swype installer binnenhaal staat er wel NL bij O+
Iedere keer als ik mijn License probeer te genereren krijg ik een error. Account naam en wachtwoord zijn gewoon goed. Heb er nu al 2 dagen last van. Zijn er meer mensen met dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand nog een idee betreffende de webmail die niet meer werkt op mijn DHD (via 3G)? Ik probeer nu de IMAP mail via K-9 te benaderen, maar dat lukt al helemaal niet... :( Het checken van mail was een van de hoofdredenen om een smartphone te kopen, dus het is wel klierig dat het nu allemaal niet werkt.

Hm, nu ik het meer over K-9 heb, moet ik het maar vragen in een Android software topic...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Had ik ook eerst last van.
Je moet even zowel swype als swype installer uninstallen.
Daarna even opnieuw downloaden en installeren.
ThijsWTF schreef op woensdag 23 maart 2011 @ 14:40:
[...]

Iedere keer als ik mijn License probeer te genereren krijg ik een error. Account naam en wachtwoord zijn gewoon goed. Heb er nu al 2 dagen last van. Zijn er meer mensen met dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 23 maart 2011 @ 13:53:
Vandaag ben ik van provider gewisseld (Tmobile>KPN). Nu wil ik mijn nieuwe KPN simkaart graag weer gevuld hebben met mijn telefoonnummers. Nu is het me inmiddels wél gelukt om de nummers in mijn telefoon- en sd geheugen te zetten, maar ik krijg ze niet gekopieerd naar mijn nieuwe simkaart (die optie zie ik domweg niet). Wat zie ik over het hoofd?
Is dit mogelijk? Heb dus nu contacten in het telefoongeheugen staan, maar ik wil mijn nieuwe simkaart ook gevuld hebben met de nummers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikke4
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 26-03 06:58
ik krijg de fm radio niet goed, met originele oortjes blijft het bij zeer slecht ontvangst.

graag hoor ik of meer mensen dit hebben, of hoe het op te lossen is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erikd_o
ikke4 schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 09:37:
ik krijg de fm radio niet goed, met originele oortjes blijft het bij zeer slecht ontvangst.

graag hoor ik of meer mensen dit hebben, of hoe het op te lossen is
Is het eerder wel goed geweest? Dan is er iets kapot gegaan in oortje, aansluiting of op moederbord.
Is het met een ander oortje wel goed? Dan ligt het aan het bijgeleverde oortje.
Is het geluid bij muziek van het apparaat en bij bellen wel goed?

Het kan allemaal wel goed. Toen ik de DHD kreeg viel me juist op dat de radio-ontvangst redelijk goed was in vergelijking tot wat ik gewend was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThijsWTF
  • Laatst online: 12-09 16:00
Verwijderd schreef op woensdag 23 maart 2011 @ 17:19:
Had ik ook eerst last van.
Je moet even zowel swype als swype installer uninstallen.
Daarna even opnieuw downloaden en installeren.

[...]
Ah dat was hem. Bedankt. Wel irritant dat er niet een duidelijke foutmelding komt. Ik was bijna zover om een gekraakte swype erop te zetten in plaats van die license te activeren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat een rukzooi zeg, htcsense.com heeft nooit gewerkt, account verwijderd, nu kan ik geen nieuw account aanmaken. Ik krijg de foutmelding dat de verificatie code niet juist is.

Maar goed dat het toestel zo goed is, anders was ik heel HTC beu geweest intussen. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mytheory
Diverse mailberichten in het mailprogramma zijn leeg wanneer ik ze open in het standaard mailprogramma. En dat altijd bij een paar afzenders, de meesten zijn wel goed. Ik heb alles al geprobeerd t/m het hele bericht altijd downloaden maar het blijft leeg. Ik zie wel dat er een paperclip bij zit maar als ik naar het paperclip gedeelte ga zie ik ook niets. Ik heb nu Gingerbread geïnstalleerd en daar heb ik hetzelfde probleem. Heeft iemand hier ook last vasn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Retro
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 06-12-2021

Dr. Retro

Game Collector

ik heb twee vervelende problemen met mn DHD waar ik hopelijk hier antwoord op kan vinden:

- op mijn Sony VAIO VPCF12M1E lukt het me op geen enkele manier om HTC Synch of USB Tethering aan de praat te krijgen. Meerdere keren alles verwijderd, opnieuw geinstalleerd etc.. werkt niet! Op andere pc's werkt het wel prima

- ik krijg de laatste tijd van mensen te horen dat ze mij proberen te bellen maar dat de verbinding DIRECT verbroken wordt.. ik krijg dan ook geen melding dat ik gebeld ben
Het is me ook een aantal keer voorgekomen dat ik zelf wilde bellen en dat ik (ondanks vol bereik) meteen werd gedisconnect (bij gebrek aan een betere term)

hopelijk weten jullie hier antwoorden op :)

http://www.dr-retro.com - http://www.retrogamebeurs.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ik222
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
Dat laatste lijkt mij een probleem met het netwerk van je provider. Wat betreft het eerste, je kunt eens proberen de chipset drivers van je laptop te updaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vlutje
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 17-02 18:58
Ik heb sinds januari de dhd, en hij bevalt me erg goed, tot vandaag: hij leest mijn SD kaart niet meer, en al mijn contacten staan erop, de SD kaart doet het wel op andere mobieltjes, maar alleen niet op de mijne, heeft iemand een idee wat ik er tegen kan doen(hij is niet geroot en ook niet geupdate de laatste tijd)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ik222
  • Niet online
vlutje schreef op zaterdag 26 maart 2011 @ 23:55:
Ik heb sinds januari de dhd, en hij bevalt me erg goed, tot vandaag: hij leest mijn SD kaart niet meer, en al mijn contacten staan erop, de SD kaart doet het wel op andere mobieltjes, maar alleen niet op de mijne, heeft iemand een idee wat ik er tegen kan doen(hij is niet geroot en ook niet geupdate de laatste tijd)
Welke softwareversie heeft je telefoon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vlutje
ik222 schreef op zondag 27 maart 2011 @ 07:43:
[...]

Welke softwareversie heeft je telefoon?
Als je daarmee het softwarenummer bedoelt, die is: 1.32.405.6 ; of bedoel je een andere?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ik222
  • Niet online
vlutje schreef op zondag 27 maart 2011 @ 13:11:
[...]

Als je daarmee het softwarenummer bedoelt, die is: 1.32.405.6 ; of bedoel je een andere?
Die bedoelde ik inderdaad maar daarmee is er geen algemeen SD kaart probleem bekend, dat is enkel bij 1.72.

Hmm vaag probleem, heb je al eens geprobeerd de data te backuppen en dan het kaartje te formatteren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vlutje
ik222 schreef op zondag 27 maart 2011 @ 13:27:
[...]

Die bedoelde ik inderdaad maar daarmee is er geen algemeen SD kaart probleem bekend, dat is enkel bij 1.72.

Hmm vaag probleem, heb je al eens geprobeerd de data te backuppen en dan het kaartje te formatteren?
Edit: Het is gelukt om de data te back-uppen, nu de sd kaart formatteren en hopen dat alles het weer doet.

[ Voor 20% gewijzigd door vlutje op 27-03-2011 13:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga over 2 weken naar het buitenland en ik wil geen onnodige kosten.
Is het mogelijk dat ik het internet uit kan zetten? Zodat ik geen whatsapp/mailtjes/updates etc binnen krijg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ik222
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 27 maart 2011 @ 17:47:
Is het mogelijk dat ik het internet uit kan zetten? Zodat ik geen whatsapp/mailtjes/updates etc binnen krijg?
Zolang je bij Instellingen --> Draadloos en netwerken --> Mobiele netwerken het vinkje voor "Gegevensroaming" uit laat staan zal je DHD de internetverbinding uitschakelen wanneer deze in het buitenland zit. Overigens moeten dan wel je APN instellingen kloppen.

Wil je gewoon handmatig de gegevensverbinding compleet uitzetten dan haal je simpelweg het vinkje weg voor "Gegevensverbinding" bij Instellingen --> Draadloos en netwerken. Wanneer je dat doet staat je Gegevensverbinding compleet uit (dus ook gewoon in Nederland).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mytheory
Verwijderd schreef op zondag 27 maart 2011 @ 17:47:
Ik ben vandaag in Duitsland geweest en had hetzelfde probleem.
Dit heb ik opgelost met de app "Network Switcher".
Door hier het vinkje bij Mobile connection weg te halen had ik geen data roaming.
Maar met de methode van ik222 kan het natuurlijk ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thnx mensen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

het geluid als je een zelf opgenomen video afspeelt is dat altijd ruk.. of alleen bij mij?

komt gewoon geen geluid uit, als je buiten staat hoort niemand het, en als je in huis zit moet iedereen stil zijn om iets te kunnen horen...

echt wel anders dan mn nokia e71 kwa geluid zeg.. jammer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 28 maart 2011 @ 01:20:
het geluid als je een zelf opgenomen video afspeelt is dat altijd ruk.. of alleen bij mij?

komt gewoon geen geluid uit, als je buiten staat hoort niemand het, en als je in huis zit moet iedereen stil zijn om iets te kunnen horen...

Bekend probleem. Speaker is echt mega slecht in vergelijking tot een Nokia. De rest vd telefoon is daarentegen vele malen beter dan een Nokia ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MorgothG
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 05-04 13:48

MorgothG

deftones

Even een vraag.

Ik ben op mijn werk waar we een open WIFI netwerk hebben voor bezoekers. Die gebruik ik om data te sparen. Geen problemen bij mij. Nu heeft een collega van mij sinds vandaag een nieuwe foon.

Je raad het al ook een Desire HD. 2 HD's naast elkaar de ene(die van mij) maakt gewoon verbinding en die andere blijft maar hangen in een IP-adres ophalen.

Ik heb gekeken naar de instellingen en alles lijkt hetzelfde... Iemand enig idee? De andere DesireHD kan wel thuis instellingen ophalen dus ik weet het niet meer :)

Ford narrowed his eyes. "This is what you call sarcasm, isn't it?"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MorgothG
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 05-04 13:48

MorgothG

deftones

en na opnieuw opstarten van de nieuwe HD doet hij het gewoon.

RAAR!!!..opgelost!

Ford narrowed his eyes. "This is what you call sarcasm, isn't it?"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

klinkt dom maar dat werkt vaak voor dit soort problemen..

geen foto's meer? ff rebooten staan ze er in 1 keer weer op.. etc.. heel vaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ach gewoon een stukje software dat even moeite heeft, bij pc's helpt opnieuw opstarten toch ook vaak zat? Bij een telefoon is dat net zo, gewoon de software weer laten laden vanaf scratch en dan werkt het weer in veel gevallen. Echter bij een telefoon lijkt dat nog minder geaccepteerd en wordt dat niet als standaard oplossing beschouwd.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mytheory
Verwijderd schreef op maandag 28 maart 2011 @ 01:20:

Of een nieuwe ROM installeren dan krijg je 20% harder geluid.
Het geluid spat nu werkelijk uit mijn DHD :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soullancer
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 13-09 18:51
En na 3 maanden gaat de verf bij me camera ring van de DHD af.. terwijl er op me scherm nog geen krasje zit en ik zo'n dure pouch gekocht heb met een zachte binnenkant sinds dag een dag ik hem had

;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Largamelion
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 22:50
StormingSoul schreef op maandag 28 maart 2011 @ 15:35:
En na 3 maanden gaat de verf bij me camera ring van de DHD af.. terwijl er op me scherm nog geen krasje zit en ik zo'n dure pouch gekocht heb met een zachte binnenkant sinds dag een dag ik hem had

;(
Ik heb de mijne sinds december, ook met pouch (PO S550) en hier nog geen problemen met loskomende verf. Hij is al 2x tegen de grond gegaan van +-1m hoog, dan ben je toch blij dat ie in een pouch zit :).

Youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCCFiGVUeYs1h7RQIHZgqlSQ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-09 10:04
Largamelion schreef op maandag 28 maart 2011 @ 15:40:
[...]
Ik heb de mijne sinds december, ook met pouch (PO S550) en hier nog geen problemen met loskomende verf. Hij is al 2x tegen de grond gegaan van +-1m hoog, dan ben je toch blij dat ie in een pouch zit :).
Dat is niks, de dag voor ik mijn pouch binnen kreeg heb ik hem van een betonnen vloer laten stuiteren :( 2 kleine beschadigingen rechtboven (in aluminium). Scherm is nog helemaal heel, krasvrij enzo.

Op het moment zelf zag ik de DHD echt in slow-mo van de trap vallen, volledig concentrerend op het scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GentiLi
  • Registratie: November 2010
  • Niet online
StormingSoul schreef op maandag 28 maart 2011 @ 15:35:

;(
Hier ook (nog) geen enkel probleem ook al heb ik hem vaak zonder het hoesje. Ik heb hem van eind oktober al. Wel één keer hard gevallen op een betonnen vloer, één kleine krasje maar verder niks.

Het lijkt me wel een sterke behuizing behalve de plastic deeltjes dan.

Het verbaast me zeer dat zo veel mensen er problemen mee hebben. Zijn ze echt originele of imitatie van?

[ Voor 8% gewijzigd door GentiLi op 28-03-2011 16:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb nu 3 maanden de DHD, alles werkte perfect tot een paar dagen geleden: de Friend Stream widget wordt niet automatisch geupdate (heb alleen FB hierop aangesloten), bij "accounts & synchronisatie" staat gewoon dat FB elk uur is geupdate, alleen als ik op het home-screen naar de widget ga is de laatste update van meerdere uren oud (alleen als ik bij de widget handmatig update werkt het).

Heb ondertussen al van alles geprobeerd: widget opnieuw geplaatst, account verwijderd en opnieuw aangemeld, opnieuw opgestart en cache bij de applicatie verwijderd, maar niets lijkt te werken. Heeft iemand enig idee hoe ik de Friend Stream widget aan de praat kan krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vluggejapienl
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 13-08 09:12
Waarschijnlijk heb je auto update uitgezet? (generale optie voor de hele telefoon). Of je hebt een auto taskkiller actief? Dat was bij mijn Legend iig het geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vluggejapienl schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 08:10:
Waarschijnlijk heb je auto update uitgezet? (generale optie voor de hele telefoon). Of je hebt een auto taskkiller actief? Dat was bij mijn Legend iig het geval.
auto update staat gewoon aan, en bij update van "facebook for Sense" staat ook gewoon als laatste update minder dan een uur geleden, het wordt alleen niet geupdate naar de widget...

Auto taskkillier gebruik ik al een tijd niet meer dus dat kan het ook niet zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polen
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 15-08 11:51
Is HTC Sync ook een contact-editor? Zo ja, hoe kun je ze synchorniseren naar je pc?
Bij mij blijft namelijk het sync on/off knopje bij de tabs van Peopleen Calendar grijs..

Mocht het niet kunnen, hoe kan ik dan het beste m'n contacts via de pc aanpassen (email adres, facebook info updaten/toevoegen)? Heb wel een vcf-file geexporteerd, maar zo snel nog niet iets gevonden om het eenvoudig te kunnen aanpassen.

Ik heb mijn contacten niet via gmail gesynchroniseerd, zijn gewoon contacten die er gedurende de jaren in zijn gezet.

[ Voor 11% gewijzigd door Polen op 29-03-2011 09:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magicjjk
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 02-02 10:24
Polen schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 09:33:
Is HTC Sync ook een contact-editor? Zo ja, hoe kun je ze synchorniseren naar je pc?
Bij mij blijft namelijk het sync on/off knopje bij de tabs van Peopleen Calendar grijs..

Mocht het niet kunnen, hoe kan ik dan het beste m'n contacts via de pc aanpassen (email adres, facebook info updaten/toevoegen)? Heb wel een vcf-file geexporteerd, maar zo snel nog niet iets gevonden om het eenvoudig te kunnen aanpassen.

Ik heb mijn contacten niet via gmail gesynchroniseerd, zijn gewoon contacten die er gedurende de jaren in zijn gezet.
Heb je ook een programma zoals Outlook geinstalleerd staan? Als deze niet geinstalleerd of geconfigureerd is kan het inderdaad zo zijn dat people en calender niet gesynchroniseert kunnen worden, dus grijs zijn.
HTC sync is geen contact editor, het is alleen een programma dat synchronisatie regelt tussen je telefoon en een programma zoals Outlook.
Via Outlook kan je wel je contactpersonen aanpassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThomasW
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 07:31
mytheory schreef op zaterdag 26 maart 2011 @ 15:11:
Diverse mailberichten in het mailprogramma zijn leeg wanneer ik ze open in het standaard mailprogramma. En dat altijd bij een paar afzenders, de meesten zijn wel goed. Ik heb alles al geprobeerd t/m het hele bericht altijd downloaden maar het blijft leeg. Ik zie wel dat er een paperclip bij zit maar als ik naar het paperclip gedeelte ga zie ik ook niets. Ik heb nu Gingerbread geïnstalleerd en daar heb ik hetzelfde probleem. Heeft iemand hier ook last vasn?
Ja ik, het is inderdaad alleen maar bij bepaalde afzenders, erg raar. Het is hier overigens ook zonder attachment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renskoenraadt
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 25-08 20:56

renskoenraadt

Like No Other

Iemand enig idee hoe ik het toestel weer zo kan resetten dat ik de Nederlandse taal weer terug krijg? Ik heb nu alleen nog maar arabische talen in het menu staan, gelukkig wel de English Qatar, dus ik kan wel uit de voeten. Een hardreset werkt niet en een rom is ook niet te vinden op de website van HTC...

Iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen?

Ik dacht ermee uit de voeten te kunnen, wat blijkt nu, het toestel heeft alleen nog maar een arabisch toetsenbord...

Wel vreemd dat dit van het ene op het andere moment gebeurd, zonder een nieuwe update of het verwijderen van bestanden...

[ Voor 26% gewijzigd door renskoenraadt op 29-03-2011 12:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bob-nwk
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 09:01
Verwijderd schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 08:00:
Heb nu 3 maanden de DHD, alles werkte perfect tot een paar dagen geleden: de Friend Stream widget wordt niet automatisch geupdate (heb alleen FB hierop aangesloten), bij "accounts & synchronisatie" staat gewoon dat FB elk uur is geupdate, alleen als ik op het home-screen naar de widget ga is de laatste update van meerdere uren oud (alleen als ik bij de widget handmatig update werkt het).

Heb ondertussen al van alles geprobeerd: widget opnieuw geplaatst, account verwijderd en opnieuw aangemeld, opnieuw opgestart en cache bij de applicatie verwijderd, maar niets lijkt te werken. Heeft iemand enig idee hoe ik de Friend Stream widget aan de praat kan krijgen?
Zelfde probleem hier. Twitter updates haalt hij automatisch binnen, Facebook enkel handmatig.
Tot nu toe ook nog geen oplossing gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wootah
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 12-09 18:27

wootah

They see me trollin'

bob-nwk schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 12:48:
[...]

Zelfde probleem hier. Twitter updates haalt hij automatisch binnen, Facebook enkel handmatig.
Tot nu toe ook nog geen oplossing gevonden.
Heb ik ook even last van gehad, uiteindelijk heb ik de live achtergrond vervangen door een foto, en nu doet hij het weer wel :/

Eigenlijk heb ik een ander probleem, telkens als ik bel naar iemand dan hoor ik een nogal vreemd geluid tijdens het over-gaan.
Eerst een halve seconde een zachte toon, en dan opeens kei hard. Het is niet altijd bij dezelfde nummers, maar ik vind het nogal vreemd. Ik kon er niks over vinden, iemand die dit ook heeft? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emilio_TT
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13-09 10:00

Emilio_TT

Never fear...I is here!

wootah schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 13:31:
[...]

Heb ik ook even last van gehad, uiteindelijk heb ik de live achtergrond vervangen door een foto, en nu doet hij het weer wel :/

Eigenlijk heb ik een ander probleem, telkens als ik bel naar iemand dan hoor ik een nogal vreemd geluid tijdens het over-gaan.
Eerst een halve seconde een zachte toon, en dan opeens kei hard. Het is niet altijd bij dezelfde nummers, maar ik vind het nogal vreemd. Ik kon er niks over vinden, iemand die dit ook heeft? :)
Ik heb ook zoiets. Een beetje alsof ik tijdens het overgaan in een echoende grot sta te bellen. Dit heb ik echter pas sinds ik ben overgestapt naar Vodafone, dus het ligt wat mij betreft niet aan m'n DHD.

Learning to fly is learning how to throw yourself at the ground and miss...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wootah
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 12-09 18:27

wootah

They see me trollin'

Emilio_TT schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 15:48:
[...]

Ik heb ook zoiets. Een beetje alsof ik tijdens het overgaan in een echoende grot sta te bellen. Dit heb ik echter pas sinds ik ben overgestapt naar Vodafone, dus het ligt wat mij betreft niet aan m'n DHD.
hmm... Ik heb ook vodafone, dan zal het daar wel aan liggen.
Wel vreemd overigens, ik zal eens een mailtje richting vodafone sturen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yohost!
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 13-09 15:54
Verwijderd schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 08:00:

Hier precies hetzelfde!
Merk sinds een dikke week dat mijn Friend Stream niet meer automatisch update.
Alle sync settings staan wel gewoon aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yohost! schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 16:50:
[...]

Hier precies hetzelfde!
Wtf ik heb precies hetzelfde... Wel vervelend dat het handmatig moet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soullancer
GentiLi schreef op maandag 28 maart 2011 @ 16:27:
[...]

Hier ook (nog) geen enkel probleem ook al heb ik hem vaak zonder het hoesje. Ik heb hem van eind oktober al. Wel één keer hard gevallen op een betonnen vloer, één kleine krasje maar verder niks.

Het lijkt me wel een sterke behuizing behalve de plastic deeltjes dan.

Het verbaast me zeer dat zo veel mensen er problemen mee hebben. Zijn ze echt originele of imitatie van?
Afbeeldingslocatie: http://ic.tweakimg.net/ext/i/1288093879.jpeg

''Als de coating er snel afslijt, is dat een probleem waarmee gebruikers terug kunnen komen, aldus Moons. "Dat kunnen we niet accepteren. In dat geval moeten mensen contact met ons opnemen om het op te lossen."'

Dat heb ik dus, terwijl ik hem altijd netjes in hoesje hou of op het hoesje leg als hij op een tafel moet ofzo |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JunkO
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-09 15:48
Aj, das vervelend... Gelukkig heb ik sinds het begin een CaseMate Barely There eromheen zitten, dat precies dat stukje wat uitsteekt rond je camera beschermt.

"Life's a bitch and then you die.. That's why we get high, cause you never know when you're gonna go.."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben blijkbaar dus niet de enige met het Friend Stream probleem...Nu maar hopen dat er snel een oplossing hiervoor komt, aangezien het dus blijkbaar een vaker voorkomend probleem is (stond op het punt om terug naar de fabrieksinstellingen te zetten, maar daar wacht ik nu nog maar even mee...)

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 29-03-2011 20:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-09 10:04
Yohost! schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 16:50:
[...]

Hier precies hetzelfde!
Ik heb dit ook gehad, toevallig genoeg begon het bij mij toen ik de LinkedIN plugin van HTC had gedownload vanuit de hub. Deze verwijderd, Friendstream werkte weer als vanouds!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GentiLi
  • Niet online
Hij komt er aan... Onderstaande van GsmArena

The French carrier SFR announced a schedule for the Android updates for HTC Desire HD and Motorola DEFY. The Desire HD will get a Gingerbread update in the first half of April, while the Motorola DEFY will taste Froyo by the end of April.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ManiacsHouse
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 01:01

ManiacsHouse

Scheisse!

contrast schreef op maandag 14 maart 2011 @ 23:55:
[...]

Ik heb vandaag dus contact gehad over dit probleem.
Morgen komen ze dus het toestel ophalen en ben hem voor een aantal weken kwijt.

Ik snap niet dat zoeen duur toestel al zoveel problemen heeft (na 5-6 weken). :?
Camera behuizing zit los, foto's maken gaat niet, 2 dode pixels, gooit de sd kaart er spontaan uit.

Mij lijken het allemaal hardware fouten, waar vast nog meer mensen last van hebben.

Waarschijnlijk mijn eerste en laatste HTC ;)
Nou je zult het niet geloven. Kreeg vandaag mijn 2de toestel binnen. 1ste was direct teruggegaan vanwege scheve klepjes... Krijg vandaag dus de nieuwe. Klepjes gecheckt zitten er goed op. Zet em aan. Dikke vette dode pixel rechtsboven en linksonder ook 1. Die linksonder is een twijfelgeval. Lijkt net een beschadiging aan de achterkant van het scherm :? .
Dus weer terugsturen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand hier die kan bevestigen dat Swype beta voor android toestellen niet werkt op de Desire HD?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Santoryu
  • Laatst online: 19-08 10:54
thread moet geupdate worden . laatste versie is 1.84. alleen is die nog niet uit in europa :'(
beelscherm schijnt stuk mooier te zijn nu met fellere kleuren.
sms notification bug is ook weg en overall performance is ook beter.

dus nog even afwachten en dan kan ik hopelijk mijn mobiel normaal gebruiken -.-
nu al 2 x gehad dat die alle sms weg gooide

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok Swype doet het. Nevermind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erikd_o
erikd_o schreef op woensdag 23 maart 2011 @ 07:37:
Sinds een week of twee is de gevoeligheid van de GPS-ontvanger in mijn DHD een stuk minder dan het geweest is. Erg lastig met al die locatiegebonden apps.
Ik heb alles al geprobeerd, tot en met een factory reset. De app GPS test geeft wel gevonden satellieten aan, maar allemaal met zeer lage signaalsterktes.
Uiteindelijk heb ik gisteren HTC support gebeld. Ik moet nu alleen nog een dag lang proberen wat er gebeurt met WiFi helemaal uit. Als het toestel dan nog geen locatie vindt kan ik nogmaals bellen. Het zal dan worden opgehaald voor onderzoek. Een ticketnummer heb ik al van ze.
Ben benieuwd hoe het afloopt en ook hoe lang ik hem kwijt ben. Ik hou jullie op de hoogte.

Edit donderdag 24 maart 2011: Vanochtend wordt ie opgehaald door de koerier van Dynafix.

Edit vrijdag 25 maart 2011: Vanochtend is ie gerepareerd, onderdeel vervangen. Ligt nu klaar voor verzending. Jammer, zo'n weekend.
Nu maar even mezelf gequote i.p.v. edit.

Mijn DHD is gerepareerd, de GPS geeft nu weer bruikbaar signaal.

Woensdag 23 maart heb ik hem telefonisch aangemeld bij HTC.
Donderdag 24 maart is ie opgehaald door de koerier van Dynafix.
Vrijdag 25 maart is ie gerepareerd.
Maandag 28 maart is ie verzonden per TNT Post.
Dinsdag 29 maart had ik hem weer terug.

Goede snelle service. Alles te volgen via internet.
Ik kreeg het apparaat terug in een mooi doosje, met nog een pen en een schoonmaakdoekje er bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunFair
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-09 15:17
StormingSoul schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 19:45:
[...]

[afbeelding]

''Als de coating er snel afslijt, is dat een probleem waarmee gebruikers terug kunnen komen, aldus Moons. "Dat kunnen we niet accepteren. In dat geval moeten mensen contact met ons opnemen om het op te lossen."'

Dat heb ik dus, terwijl ik hem altijd netjes in hoesje hou of op het hoesje leg als hij op een tafel moet ofzo |:(
Die slijtage rondom de camera vind ik nou niet echt noemenswaardig. Ik heb het ook (in lichte mate), maar het is wel sterk afhankelijk op welk type oppervlak je, je toestel neerlegt (ik vooral op hout en zo min mogelijk op steen). De rand doet iig wat hij moet doen... de lens beschermen.

Heb tot nu toe nog geen enkele kras op de unibody. Nu zo'n 4 maanden in bezit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunFair
renskoenraadt schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 12:22:
Iemand enig idee hoe ik het toestel weer zo kan resetten dat ik de Nederlandse taal weer terug krijg? Ik heb nu alleen nog maar arabische talen in het menu staan, gelukkig wel de English Qatar, dus ik kan wel uit de voeten. Een hardreset werkt niet en een rom is ook niet te vinden op de website van HTC...

Iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen?

Ik dacht ermee uit de voeten te kunnen, wat blijkt nu, het toestel heeft alleen nog maar een arabisch toetsenbord...

Wel vreemd dat dit van het ene op het andere moment gebeurd, zonder een nieuwe update of het verwijderen van bestanden...
http://www.htc.com/nl/how...?id=10399&type=1&p_id=324
Fabrieksgegevens herstellen met de telefoonknoppen
Als u de telefoon niet kunt inschakelen of u hebt geen toegang tot de telefooninstellingen, kunt u de fabrieksgegevens ook met de knoppen op de telefoon herstellen.

Als de telefoon is uitgeschakeld, houdt u de toets VOLUME OMLAAG ingedrukt, en drukt u kort op de AAN/UIT-KNOP-toets.
Wacht tot het scherm met de 3 Android-afbeeldingen verschijnt en laat vervolgens de toets VOLUME OMLAAG los.
Druk op VOLUME OMLAAG om Fabrieksreset te kiezen en druk vervolgens op AAN/UIT-KNOP.
3e hit op google... desire hd factory reset...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Santoryu schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 23:44:
thread moet geupdate worden . laatste versie is 1.84. alleen is die nog niet uit in europa :'(

Die 1.84 zal ook wel niet uitkomen in Europa denk ik? Ik had vorige week HTC nog om iets anders aan de telefoon en die gaf ook aan begin tweede kwartaal dat Gingerbread zou komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soullancer
FunFair schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 11:39:
[...]

Die slijtage rondom de camera vind ik nou niet echt noemenswaardig. Ik heb het ook (in lichte mate), maar het is wel sterk afhankelijk op welk type oppervlak je, je toestel neerlegt (ik vooral op hout en zo min mogelijk op steen). De rand doet iig wat hij moet doen... de lens beschermen.

Heb tot nu toe nog geen enkele kras op de unibody. Nu zo'n 4 maanden in bezit.
Ik vind het wel noemenswaardig vooral als je gelezen had dat ik, me telefoon of alleen in die pouch heb met zacht materiaal binnenin of alleen op die leren pouch ligt als ik hem op tafel leg oid.
Als het er zo gaat uit zien als op die foto vind ik het echt totaal geen potje terwijl ik er zo absurd voorzicht mee ben :(

Hoe moet dit er over een jaar wel niet uit zien ? Laat staan zonder dat hoesje :F
Dan heb ik een witte camera op een zwarte telefoon oid?

Mark moons zegt notabene zelf dat het een fout in de coating is als het gebeurd.

[ Voor 15% gewijzigd door Soullancer op 30-03-2011 18:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Santoryu schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 23:44:

Wil hem best updaten maar dan ook pas als hij werkelijk in de beschaafde wereld te verkrijgen is, niet als hij in een of ander aftands land uit is.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ik222
  • Niet online
Ik kijk welliswaar uit naar de Gingerbread update maar zodra deze hier in Nederland uitkomt wacht ik toch eerst eens rustig af of er geen rare bugs inzitten zoals bij OTA update 1.72. Nu met 1.32 werkt mijn telefoon namelijk uitstekend en stabiel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magnum73
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 28-04 08:02
Moeten we na de 2.3 update alles opnieuw herinstalleren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michaelg
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 13-09 10:03
magnum73 schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 09:53:
Moeten we na de 2.3 update alles opnieuw herinstalleren?
Nee dit is niet nodig. Hij behoudt gewoon al je instellingen en apps.

https://www.youtube.com/channel/UCb9hDbClUJUNw_a0v7qCBKA | https://www.strava.com/athletes/33148913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 00:18
Ik had het al eens in het Android games topic gevraagd, maar hebben jullie Illusia geprobeert op de DHD?
Hij loopt bij mij regelmatig traag. Ik draai op versie 1.72 overigens. Heb wel vernomen op internet dat hij met een custom firmware wel goed loopt of beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunFair
Michaelg schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 09:56:
[...]

Nee dit is niet nodig. Hij behoudt gewoon al je instellingen en apps.
Is wel aan te raden om een factory reset te doen bij een update. Batterij gebruik wil nog wel eens drastisch toenemen en soms treden er rare bugs op, waardoor je gekke reboots hebt, of in mijn geval begint de muziekspeler nu spontaan op te starten wanneer ik de radio gebruik :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunFair
StormingSoul schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 18:00:
[...]

Ik vind het wel noemenswaardig vooral als je gelezen had dat ik, me telefoon of alleen in die pouch heb met zacht materiaal binnenin of alleen op die leren pouch ligt als ik hem op tafel leg oid.
Als het er zo gaat uit zien als op die foto vind ik het echt totaal geen potje terwijl ik er zo absurd voorzicht mee ben :(

Hoe moet dit er over een jaar wel niet uit zien ? Laat staan zonder dat hoesje :F
Dan heb ik een witte camera op een zwarte telefoon oid?

Mark moons zegt notabene zelf dat het een fout in de coating is als het gebeurd.
Misschien wordt de slijtage wel verergerd door het zachte hoesje? Als de coating rond de camera rubberachtig is, kan ik me voorstellen dat je door het in en uit het hoesje halen de slijtage alleen maar vergroot. Bij het neerleggen schuif je immers niet.

Dit is trouwens geen reactie van 'stel je niet aan', maar ben nieuwschierig naar de oorzaak, dus niet aangevallen voelen :) Als je het onacceptabel vindt, moet je gewoon garantie claimen.

[ Voor 9% gewijzigd door FunFair op 31-03-2011 10:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magnum73
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 28-04 08:02
Ben je met een factory reset alles kwijt of enkel je instellingen van mail,beltonen,...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunFair
magnum73 schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 10:15:
Ben je met een factory reset alles kwijt of enkel je instellingen van mail,beltonen,...?
Alles behalve wat op de SD kaart staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Booth
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09 08:46

Booth

¯¯¯¯¯¯

FunFair schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 10:25:
[...]

Alles behalve wat op de SD kaart staat.
Dus ook je apps (die je niet naar je SD kaart hebt gestuurd)? Want ik zit er over na te denken om m'n Desire HD eens weer helemaal te 'legen'. Zoveel bullshit apps gedownload en weer verwijderd, lijkt het me goed om het mobieltje weer lekker fris te laten draaien.

En wanneer je alle apps verwijderd hebt door een factory reset, zijn ze dan ook weg in "mijn applicaties" in Market?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tboheeren
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 04-08 12:01
Vandaag heb ik een stofje onder het scherm opgemerkt. Het is duidelijk geen dode pixel. Enkel 1 puntje en het irriteert wel. Zou het mogelijk zijn deze terug te sturen naar HTC?

Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 13-09 01:30
tboheeren schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 17:22:
Vandaag heb ik een stofje onder het scherm opgemerkt. Het is duidelijk geen dode pixel. Enkel 1 puntje en het irriteert wel. Zou het mogelijk zijn deze terug te sturen naar HTC?
Met 1 stofpuntje al :X

Lijkt me wel erg snel, denk niet dat ze daar wat mee doen.

* yannickie111 heeft gister zijn Desire HD besteld, ik ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emilio_TT
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13-09 10:00

Emilio_TT

Never fear...I is here!

tboheeren schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 17:22:
Ik heb ook zo'n ding. Hij zit duidelijk tussen de daadwerkelijke pixels en de toplaag in, gelukkig wel in de rechter onderhoek.. Ik kan me er niet heel erg aan ergeren. Zeker niet voldoende om hem terug te sturen, met weken wachttijd en het risico dat ik een telefoon met ergere gebreken terug krijg.
Meh, ik houd deze wel ;) :Y)

Learning to fly is learning how to throw yourself at the ground and miss...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• contrast
  • Niet online
Hier even een update van mijn kant.

Telefoon werd de 17e opgehaald voor reparatie, had de volgende problemen gemeld: 2 dode pixels, camera kapot, behuizing camera los, sd kaart werd er telkens uitgegooid.

Eergisteren (29-03-2011) kreeg ik de telefoon terug en tot mijn verbazing was géén van deze problemen opgelost, sterker nog, er is een probleem bijgekomen! De 'behuizing' onder het sim klepje bleek niet goed gemonteerd te zijn. Heb hier zelf even naar gekeken en inmiddels zelf opgelost. ;)

Toen heb ik contact opgenomen met HTC. Ik heb de situatie uitgelegd en vond het zeer schandalig dat er meer problemen zijn ná de reparatie als voor. Een medewerker van HTC gaf me maar 1 optie, en dat is het toestel weer in te boeken voor reparatie. Hier ging ik dus niet mee akkoord, omdat ik hem anders weer ruim 2 weken kwijt zou zijn en al genoeg extra kosten had gemaakt in de periode dat ik het toestel niet had.

Camera

Deze bleek ook niet vervangen te zijn, ik kreeg nog steeds een roze knipperend scherm als ik de camera probeerde op te starten. Ook zit de behuizing nog steeds los.
Daarna heb ik het toestel even onderzocht en gekeken of alles wel goed 'vast' zat. Ook heb ik het toestel een aantal keer opnieuw opgestart en tot mijn verbazing deed de camera het weer. De vraag is natuurlijk, voor hoe lang? Niet erg lang dus, na een paar uurtjes kreeg ik weer het roze scherm.

micro sd
Voor de reparatie werd mijn sd kaart er een paar keer per dag uitgegooid. En nu ligt mijn micro sd er om de 5 minuten uit (onverwachts verwijderd). Ik heb al meerdere sd kaartjes geprobeerd, probleem blijft hetzelfde.

Scherm

Ook heb ik het beeldscherm even geïnspecteerd en gekeken of de dode pixels er nog zaten. Naar mijn idee hebben ze er niet eens naar gekeken, want mijn screenprotector zat er nog gewoon op. Ik had zelfs een extra screenprotector eroverheen gelegd en met een stift de dode pixels aangegeven, zodat ze deze niet over het hoofd zouden zien. Beeld is dus ook niet vervangen en zit nu nog steeds met de dode pixels.

De support van HTC vind ik echt waardeloos, er werd niet eens moeite gedaan om naar een passende oplossing te zoeken. Het enige wat ik kreeg te horen was dat ik hem terug moest sturen, dit kreeg ik te horen op zowat elke vraag die ik stelde. Zoeen slechte support heb ik dus nog nooit meegemaakt.

Vandaag heb ik weer contact met HTC gehad en moet hem dus maar weer terug sturen, want met een sd kaart die er om de 5 minuten uit wordt gegooid valt niet te werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:11
Conclusie je had hem dus beter meteen alweer terug kunnen sturen, omdat je nu ondertussen weer 3 dagen extra moet wachten. Maar ik heb een keer precies dezelfde ervaring gehad met mijn gewone HTC Desire, deze is toen in totaal 3x retour gegaan... HTC gaf toen aan er verder niet zo veel aan te kunnen doen, Dynafix werkt volgens mij niet altijd even nauwkeurig (bedrijf dat de reparaties voor HTC doet).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ik222
  • Niet online
@Contrast: Dat je telefoon de eerste keer niet gemaakt is kan natuurlijk niet. Echter weet ik ook niet wat je dan van die helpdeskmedewerker verwacht had, hij kan namelijk ook bijzonder weinig via de telefoon. Het is vrij logisch dat ze pas wat kunnen als ze het toestel zelf kunnen beoordelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• contrast
  • Niet online
Razer schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 19:09:
[...]

Conclusie je had hem dus beter meteen alweer terug kunnen sturen, omdat je nu ondertussen weer 3 dagen extra moet wachten. Maar ik heb een keer precies dezelfde ervaring gehad met mijn gewone HTC Desire, deze is toen in totaal 3x retour gegaan... HTC gaf toen aan er verder niet zo veel aan te kunnen doen, Dynafix werkt volgens mij niet altijd even nauwkeurig (bedrijf dat de reparaties voor HTC doet).
Ja, dat was inderdaad wel beter geweest, maar de toen de camera gefixt was deed ie het nog een paar uurtjes, toen was de helpdesk al gesloten. Dynafix is inderdaad niet het bedrijf wat altijd even nauwkeurig werkt inderdaad, anders had ik niet een extra probleem erbij.
ik222 schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 19:11:
@Contrast: Dat je telefoon de eerste keer niet gemaakt is kan natuurlijk niet. Echter weet ik ook niet wat je dan van die helpdeskmedewerker verwacht had, hij kan namelijk ook bijzonder weinig via de telefoon. Het is vrij logisch dat ze pas wat kunnen als ze het toestel zelf kunnen beoordelen.
Natuurlijk kan dat wel gebeuren, maar mij lijkt niet de bedoeling dat er meer problemen optreden na de reparatie.
Het beoordelen hadden ze de eerste keer kunnen doen, naar veel dingen hebben ze niet eens beoordeeld, dat is te zien op het lijstje wat ze mee terug hebben gestuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ik222
  • Niet online
Nee oke maar jij hebt nu dus voor de eerste keer een klacht over de uitgevoerde reparatie. Dus om ze dat te kunnen laten beoordelen en oplossen zul je ze toch echt de telefoon moeten opsturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• contrast
  • Niet online
ik222 schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 19:22:
Nee oke maar jij hebt nu dus voor de eerste keer een klacht over de uitgevoerde reparatie. Dus om ze dat te kunnen laten beoordelen en oplossen zul je ze toch echt de telefoon moeten opsturen.
Morgen komen ze hem ophalen, bedankt voor de reactie. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Booth
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09 08:46

Booth

¯¯¯¯¯¯

Booth schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 16:07:
[...]

Dus ook je apps (die je niet naar je SD kaart hebt gestuurd)? Want ik zit er over na te denken om m'n Desire HD eens weer helemaal te 'legen'. Zoveel bullshit apps gedownload en weer verwijderd, lijkt het me goed om het mobieltje weer lekker fris te laten draaien.

En wanneer je alle apps verwijderd hebt door een factory reset, zijn ze dan ook weg in "mijn applicaties" in Market?
Iemand? En wat is eigenlijk het verschil tussen de app "Facebook" en "Facebook for HTC Sense"?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Daar zullen ze niet weg zijn, ze worden gewoon weer gedownload zodra je je aanmeld met je Google Account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchrevenge
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 12-09 23:19
Booth schreef op vrijdag 01 april 2011 @ 13:27:
[...]

Iemand? En wat is eigenlijk het verschil tussen de app "Facebook" en "Facebook for HTC Sense"?
De app Facebook is de "echte" app, die je ziet in de lijst van alle apps. Facebook for HTC Sense is wat er gebruikt wordt voor de sense laag, dus de widget Facebook of Friend Stream.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• contrast
  • Niet online
Tsurany schreef op vrijdag 01 april 2011 @ 13:29:
Daar zullen ze niet weg zijn, ze worden gewoon weer gedownload zodra je je aanmeld met je Google Account.
Ik dacht ook dat ze er zouden staan na een reset, maar bij mij waren ze allemaal gewoon weg..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JunkO
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-09 15:48
Een beetje een algemene vraag m.b.t. de micro-usb lader van de DHD. Ik wil een 2e lader voor op m'n werk kopen, omdat de accu toch wel vaak snel leeg is. Kan ik zonder problemen élke USB --> Micro-USB kabel gebruiken voor het opladen, of zijn dit echt specifieke kabels??

"Life's a bitch and then you die.. That's why we get high, cause you never know when you're gonna go.."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• contrast
  • Niet online
JunkO schreef op zaterdag 02 april 2011 @ 12:00:
Een beetje een algemene vraag m.b.t. de micro-usb lader van de DHD. Ik wil een 2e lader voor op m'n werk kopen, omdat de accu toch wel vaak snel leeg is. Kan ik zonder problemen élke USB --> Micro-USB kabel gebruiken voor het opladen, of zijn dit echt specifieke kabels??
Je kunt gewoon elke usb > micro usb kabel gebruiken.
Zelf gebruik ik op het werk ook een usb > micro usb van mijn oude Nokia ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soullancer
FunFair schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 10:06:
[...]

Misschien wordt de slijtage wel verergerd door het zachte hoesje? Als de coating rond de camera rubberachtig is, kan ik me voorstellen dat je door het in en uit het hoesje halen de slijtage alleen maar vergroot. Bij het neerleggen schuif je immers niet.

Dit is trouwens geen reactie van 'stel je niet aan', maar ben nieuwschierig naar de oorzaak, dus niet aangevallen voelen :) Als je het onacceptabel vindt, moet je gewoon garantie claimen.
:'( Dan vraag ik me af wat het nut is van zo'n HTC pouch te kopen als alles er sneller door slijt. Volgens mij is het juist bedoeld voor het tegenovergestelde.

Coating rond de camera is echt coating, en niet echt rubber achtig geloof ik. Zelfde als wat op het unibody zit maar de camera maakt natuurlijk veruit het meeste contact met alles om dat hij uitsteekt.

Naja ik heb contact opgenomen met HTC, is een escalatie voor aangemaakt en ik hoor zsm van ze terug.
Maar heb het gevoel dat ik hem voor niks op ga sturen als ik dat altijd zo hoor van dynafix

[ Voor 4% gewijzigd door Soullancer op 02-04-2011 14:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dadona
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 13-09 20:58
Ik zit met het probleem dat mijn Desire HD na zoveel tijd uitvalt. Ik kan alleen niet achterhalen wat de oorzaak hiervan is, het gebeurt bij stil weer (telefoon ligt gewoon rustig op tafel, zonder applicaties die bijzondere dingen doen).
Ik had al eerder een probleem, daarbij herstartte de telefoon zichzelf, om de één of andere reden. Dat probleem was weg na een factory reset. Maar dit probleem is er na een factory reset nog steeds. Het enige opmerkelijke is dat doorgaans de eerste boot, na een crash, mislukt. De telefoon valt uit na het 'quietly briliant' (ja, dat soort dingen zijn altijd ironisch in dit soort gevallen). Een tweede boot lukt wel. Daarna kan de telefoon gewoon rustig minuten lang aan blijven (af en toe controleren door scherm aan te zetten), maar op een gegeven moment blijkt deze uit te zijn.

Nu snap ik dat jullie hier waarschijnlijk niets mee kunnen (en HTC ook niet, daarom doe ik nog niets), maar weten jullie een manier waarop ik in ieder geval meer inzicht kan krijgen in wat er gebeurt. Een log zou natuurlijk erg mooi zijn, alleen al om te traceren wanneer de telefoon uitvalt, het liefst natuurlijk wat er pal daarvoor gebeurt.

De CSL/OT kroeg !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wordt het nogal zat dat ik telefoontjes per ongeluk weiger als ik de DHD uit m'n boekzak haal... :X Ik neem aan dat meer lui hier zat van zijn geworden en een of andere app hebben die het unlocken wijzigt. Je hebt stapels apps hiervoor maar ik vroeg me eigenlijk af wat bij jullie de populairste is. Ik wil ook geen zware app met allemaal extra's: eigenlijk heb ik op zich ook geen probleem met het unlocken, maar alleen met het wel of niet opnemen van een binnenkomend gesprek via het unlock scherm...

Dit is op zich een app vraag, dus misschien past 'ie meer in het Android topic, maar voor zover ik weet verschilt het unlocken per telefoon (?) en dus is dit denk ik toch een specifieke Desire HD vraag... (zo niet, dan verplaats ik de vraag wel!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark_Angelus
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 04:50
Nadat mijn vriendin afgelopen weken nog haar T-Mobile sim heeft kunnen gebruiken in haar simlock vrije HD was vandaag toch maar het moment om de vodafone sim erin te doen.

Helaas gaf dit niet het gewenste resultaat, geen netwerk, geen verbinding mee te maken op wat voor manier dan ook. Een bekend probleem? Of is er iets anders aan de hand?

| Awesome Rock 'n Roll Photographer |

Pagina: 1 ... 3 ... 35 Laatste

Let op:
Verkrijgbaarheid, levertijden, winkels en al het andere dat niet met de techniek van de telefoon zelf te maken heeft mag in het <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1426298/">HTC Desire HD levertijden- en abbonemententopic</a>.

Berichten met als inhoud informatie of discussie betreffende accessiores voor de HTC Desire HD mogen hier: <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1428745/">HTC Desire HD accessoirestopic</a>.

Vragen over Android software mogen in het <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1437620/last/">Android Market en applicatietopic (deel 10)</a> of in een van de eerdere delen.

Posten over het aanpassen van de software, door middel van custom ROMs, of daaraan gerelateerde onderwerpen, die mogen in <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1436550//">dit</a> topic.

Eventuele problemen met de meegeleverde SD-card welke zich voor lijken te doen naar de 1.72 OTA update mogen hier: <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1441488/">HTC DESIRE HD - SD Kaart onherkenbaar na OTA update (1.72)</a>.

Overige offtopic berichten kunnen zonder verder bericht worden verwijderd!