Hier even een update van mijn kant.
Telefoon werd de 17e opgehaald voor reparatie, had de volgende problemen gemeld: 2 dode pixels, camera kapot, behuizing camera los, sd kaart werd er telkens uitgegooid.
Eergisteren (29-03-2011) kreeg ik de telefoon terug en tot mijn verbazing was géén van deze problemen opgelost, sterker nog, er is een probleem bijgekomen! De 'behuizing' onder het sim klepje bleek niet goed gemonteerd te zijn. Heb hier zelf even naar gekeken en inmiddels zelf opgelost.
Toen heb ik contact opgenomen met HTC. Ik heb de situatie uitgelegd en vond het zeer schandalig dat er meer problemen zijn ná de reparatie als voor. Een medewerker van HTC gaf me maar 1 optie, en dat is het toestel weer in te boeken voor reparatie. Hier ging ik dus niet mee akkoord, omdat ik hem anders weer ruim 2 weken kwijt zou zijn en al genoeg extra kosten had gemaakt in de periode dat ik het toestel niet had.
Camera
Deze bleek ook niet vervangen te zijn, ik kreeg nog steeds een roze knipperend scherm als ik de camera probeerde op te starten. Ook zit de behuizing nog steeds los.
Daarna heb ik het toestel even onderzocht en gekeken of alles wel goed 'vast' zat. Ook heb ik het toestel een aantal keer opnieuw opgestart en tot mijn verbazing deed de camera het weer. De vraag is natuurlijk, voor hoe lang? Niet erg lang dus, na een paar uurtjes kreeg ik weer het roze scherm.
micro sd
Voor de reparatie werd mijn sd kaart er een paar keer per dag uitgegooid. En nu ligt mijn micro sd er om de 5 minuten uit (onverwachts verwijderd). Ik heb al meerdere sd kaartjes geprobeerd, probleem blijft hetzelfde.
Scherm
Ook heb ik het beeldscherm even geïnspecteerd en gekeken of de dode pixels er nog zaten. Naar mijn idee hebben ze er niet eens naar gekeken, want mijn screenprotector zat er nog gewoon op. Ik had zelfs een extra screenprotector eroverheen gelegd en met een stift de dode pixels aangegeven, zodat ze deze niet over het hoofd zouden zien. Beeld is dus ook niet vervangen en zit nu nog steeds met de dode pixels.
De support van HTC vind ik echt waardeloos, er werd niet eens moeite gedaan om naar een passende oplossing te zoeken. Het enige wat ik kreeg te horen was dat ik hem terug moest sturen, dit kreeg ik te horen op zowat elke vraag die ik stelde. Zoeen slechte support heb ik dus nog nooit meegemaakt.
Vandaag heb ik weer contact met HTC gehad en moet hem dus maar weer terug sturen, want met een sd kaart die er om de 5 minuten uit wordt gegooid valt niet te werken.