Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XstarzZ
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 09-10-2022
kraats schreef op zaterdag 12 maart 2011 @ 23:56:
[...]
Onder 'Setting's - 'Applications' - 'Development' - 'Stay Awake'. Hij gaat dan wel zachter, maar blijft aan.

[...]
Volgens mij heeft bijna iedereen met software 1.72 hier soms last van. Ik gebruik zelf SMS popup om die berichten wel altijd te krijgen
Heb ik ook last van, bij alle smsen trouwens dat ik soms eens moet kijken of ik geen gemist heb. Ligt aan de 1.74firmware, ik heb zojuist de HDrom geflasht en daar is het probleem weg. Dus dat is momenteel de enigste oplossing, behalve dan wachten tot htc met een update komt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 23:58

Zorian

What the fox?

Thom2289 schreef op zaterdag 12 maart 2011 @ 12:08:
Mijn laptop herkent ondertussen mijn DHD totaal niet meer. Alle poorten geprobeerd, nieuwe drivers geinstalleerd, Hard reset. Niks helpt. Nog meer mensen die dit hebben gehad?
Jep, heb dit ook gehad. In mijn geval was de USB poort op de telefoon spontaan stuk. Opladen ging prima, maar een verbinding tussen 2 apparaten kon je rustig vergeten. Ook ik heb meerdere PC's, kabels, ROM's en alles geprobeerd. In geen enkel geval deed hij iets.

Ik heb inmiddels weer een nieuw toestel. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten00
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12-09 08:50
Voor het eerst ook opeens last van het spontane pin-code invoeren, en ook mijn sms berichten zijn opeens allemaal verdwenen. Kan me voor de rest niet zo heel veel schelen, maar dat gecombineerd met de notificatie bug zijn voor mij genoeg reden om snel mijn toestel te gaan downgraden en te gaan rooten. Daarna zet ik er denk ik de gelekte 2.3 rom op, ben ik ook weer mooi up-to-date.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nox
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23:10

Nox

Noxiuz

Maarten00 schreef op zondag 13 maart 2011 @ 22:47:
Voor het eerst ook opeens last van het spontane pin-code invoeren, en ook mijn sms berichten zijn opeens allemaal verdwenen. Kan me voor de rest niet zo heel veel schelen, maar dat gecombineerd met de notificatie bug zijn voor mij genoeg reden om snel mijn toestel te gaan downgraden en te gaan rooten. Daarna zet ik er denk ik de gelekte 2.3 rom op, ben ik ook weer mooi up-to-date.
Ik zou eerst even 2.2 proberen, die is wat stabieler. Als 2.3 beta-off of stabiel is zou ik die gebruiken. Die updates komen nogal rap maar als je houdt van zekerheid dan zou ik die pakken.

Overlever van KampeerMeet 4.1
"Als David Attenborough een film van jou zou moeten maken zou hij het moeilijk krijgen." - TDW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ManiacsHouse
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 01:01

ManiacsHouse

Scheisse!

Nu heb ik vorige week mijn DHD teruggestuurd als DOA (vanwege kromme/kierende kleppen) . Kan weer een DHD nemen maar als ik zo alles lees is het best een brak toestel. Een topic stukje hierboven heeft het over spontaan defect gaan van de usb-poort. Smsjes die verdwijnen. Spontaan in moeten voeren van pincode.
Vanmiddag mijn zwager op bezoek en die had regelmatig last van wegvallende data-verbinding op zijn DHD.

Is er eigenlijk iemand die er 1 heeft zonder problemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijnos1991
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 13-09 12:43
ManiacsHouse schreef op zondag 13 maart 2011 @ 23:15:
Nu heb ik vorige week mijn DHD teruggestuurd als DOA (vanwege kromme/kierende kleppen) . Kan weer een DHD nemen maar als ik zo alles lees is het best een brak toestel. Een topic stukje hierboven heeft het over spontaan defect gaan van de usb-poort. Smsjes die verdwijnen. Spontaan in moeten voeren van pincode.
Vanmiddag mijn zwager op bezoek en die had regelmatig last van wegvallende data-verbinding op zijn DHD.

Jup, ik heb geen problemen met m'n Desire HD. Ik hoef nooit spontaan een pin code in te vullen, van al mijn inkomende berichten krijg ik een notificatie en ze zijn nog nooit spontaan verdwenen. En over de wegvallende data verbinding, misschien binnenshuis op het randje van gprs/umts? Alle telefoons hebben wat tijd nodig om te switchen van verbinding, maar wegvallen.. nooit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AmonTobin
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 05-05 17:03
Werkt htcsense op het moment bij jullie? Via de website krijg ik 'login failed' en op mijn toestel kan ik geen htcsense account aanmaken. Ik krijg dan een 'cannot determine region' fout. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-09 19:34

Er zijn genoeg mensen zonder problemen....... Echter door de aard van het menselijke beestje klaagt men nu eenmaal eerder dan dat ze iets positiefs zeggen.

Bovendien zeg zelf, als iedereen hier alleen maar positieve rooskleurige dingen gaat posten heeft dit topic 100x minder nut...

Overigens heb ik zelf een Desire HD vanaf het eerste uur.... 15 okt. 2010 (Als een van de eerste via Vodafone, zonder Vodafone rommel), ik draai met software 1.72 (de terug getrokken versie) en heb of ondervind geen enkel probleem.

Het aantal klachten wat je hier op GoT tegen komt moet je dus wel in het juiste perspectief zien, ook het gegeven dat Tweakers over het algemeen meer vragen van hun telefoon ;)

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Elke telefoon heeft problemen, er is geen probleem vrije telefoon.
Wat dacht je van praktisch iedereen? Je moet niet verbaast staan kijken dat in een topic over de Desire HD de meeste posts over problemen gaan, immers die mensen komen hier heen, niet de mensen die een goed werkende telefoon hebben en geen klachten hebben.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gremlin schreef op vrijdag 11 maart 2011 @ 12:22:
[...]

Eh... Jabra in pairing mode zetten?

Heb hier een dog-tagged Jabra en werkt PERFECT! :P
:D dankje. Had de Jabra niet goed in pairingmode gezet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zartos
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 08-09 22:19
NomadTitan schreef op zondag 13 maart 2011 @ 12:37:
...
Klik hier om de Zip te downloaden met de swype apk erin te downloaden.
...
Ik heb bij mij versie 2.6.47.11856 draaien... Ik ga er vanuit dat die nieuwer is dan de versie 1.60.36.8214 die jij hier noemt?

You are not a beautiful and unique snowflake.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ManiacsHouse
  • Laatst online: 01:01

ManiacsHouse

Scheisse!

Tsurany schreef op zondag 13 maart 2011 @ 23:56:
[...]

Elke telefoon heeft problemen, er is geen probleem vrije telefoon.

[...]

Wat dacht je van praktisch iedereen? Je moet niet verbaast staan kijken dat in een topic over de Desire HD de meeste posts over problemen gaan, immers die mensen komen hier heen, niet de mensen die een goed werkende telefoon hebben en geen klachten hebben.
Klopt. Maar heb nu nog de Legend en deze had voor mij eigenlijk geen problemen. En naar mijn idee staan er in het Legend topic minder problemen dan dit topic.
Komt ook dat ik een versie kreeg opgestuurd welke dus 1 van de besproken missers had, namelijk de slecht sluitende deksel voor batterij en sim.
Dikke pech misschien?

[ Voor 8% gewijzigd door ManiacsHouse op 14-03-2011 09:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik denk het, ik ben keurig tevreden. Enige wat bij mij mis is zijn krassen doordat ik hem liet vallen. Telefoon is nogal glad.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GentiLi
  • Registratie: November 2010
  • Niet online
Hier ook een super tevreden gebruiker van DHD. Ik draai ook 1.72 stock Rom. Ik heb hem vanaf einde oktober en nergens last van. Gekocht vóór 540€ bij PDA Shop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12-09 16:16

Arfman

Drome!

AmonTobin schreef op zondag 13 maart 2011 @ 23:33:
Werkt htcsense op het moment bij jullie? Via de website krijg ik 'login failed' en op mijn toestel kan ik geen htcsense account aanmaken. Ik krijg dan een 'cannot determine region' fout. :?
Mijn hele Sense account op m'n telefoon is ineens weg, kan hem ook niet toevoegen inderdaad ...

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roeligan
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-07 11:37

Roeligan

Feyenoord

Zartos schreef op maandag 14 maart 2011 @ 08:58:
[...]
Ik heb bij mij versie 2.6.47.11856 draaien... Ik ga er vanuit dat die nieuwer is dan de versie 1.60.36.8214 die jij hier noemt?
Heb je daar de apk van?

[edit]
Ik heb ook problemen met het sense account. Kan niet inloggen en ook geen wachtwoord opvragen:
http://www.dropbox.com/gallery/11843261/1/android?h=fcaf0e

[ Voor 41% gewijzigd door Roeligan op 14-03-2011 10:29 ]

A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patrick V.
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 21:40
[...]

Is dit met een Nederlands woordenboek?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AmonTobin
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 05-05 17:03
Arfman schreef op maandag 14 maart 2011 @ 10:14:
[...]

Mijn hele Sense account op m'n telefoon is ineens weg, kan hem ook niet toevoegen inderdaad ...
Ja, zie je wel, dus toch! Ben ik niet helemaal gek geworden. Ik ben de afgelopen week in de weer geweest met het proberen van verschillende roms, maar ik was er toch van overtuigd dat ik de laatste keer ook m'n Sense account had ingesteld. Schijnbaar is deze bij mij dus ook gewoon spontaan verdwenen.

Hoop dat het snel weer in de lucht is, het gebeurt niet vaak maar ik moet nu toevallig even een oud sms'je inzien. Ik kan wel tijdelijk een clockworkmod backupje terugzetten, maar das weer zo omslachtig. Maar goed, even afwachten denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gadgeteer
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 12-09 08:33

Ik ben tevreden.

Grappig, je kan natuurlijk wel nagaan als er een te groot percentage terug zou gaan voor reparatie, dan was er geen nieuwe meer te koop. HTC zou de verkoop dan wel gestaakt hebben om hun imago goed te houden.

Er klagen wel veel mensen maar zoals ik al in een eerder topic schreef, is het niet sluiten van de klepjes niet altijd een fout in het toestel. Veel mensen lijken er moeite mee te hebben de klepjes met beleid terug te plaatsen.

Spontaan defect gaan van de USB poort is normaal toch :+ ? ik heb wel 2 gebruikers gelezen die dit had, hoeveel DHDs zijn er verkocht? En vooral.. hoe spontaan is spontaan?

Spontaan invoeren pincode? geen idee, nog nooit meegemaakt\

Verdwijnen van SMSjes, lijkt me een software probleem, waarschijnlijk wel verholpen met volgende update

Wegvallende verbinding? En waaruit blijkt dat dit door het toestel komt en niet door de provider?

Ik vind het jammer dat er zoveel mensen klagen. Ik heb mijn DHD nu een poosje in gebruik en ik kan je melden dat ik uiterst tevreden ben. Veel softwareproblemen worden misschien ook wel veroorzaakt door het installeren van custom roms en rooten enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JunkO
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-09 15:48
Ik heb zelf ook nog geen enkel probleem ondervonden, toestel werkt hier als een trein!

"Life's a bitch and then you die.. That's why we get high, cause you never know when you're gonna go.."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brentnl
  • Laatst online: 07-09 13:18

ja hoor, sinds de launch in oktober 2010 heb ik geen problemen gehad. Perfect toestel!
Ja, m'n smsjes zijn 1x verwijderd geweest, maar dat ligt dus aan die nieuwste update van HTC, vandaar dat ik ook al een maandje op een custom rom draai. Voor meer info over mijn rom check -> link

Enigste wat 'slecht' is aan de DHD, maar dus eigenlijk niet aan de DHD zelf maar aan de software, is HTC Sense. Dat heb ik er dan ook gelijk helemaal afgegooid. Via mn computer sms'en doe ik wel via RemoteSMS en op afstand laten rinkelen is al helemaal nutteloos.

[ Voor 12% gewijzigd door brentnl op 14-03-2011 12:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Laatste swype versie is 2.29.71.20084
link http://forum.swype.com/sh...Android-UPDATE-March-2011

Uiteraard is die alleen engels.
Misschien even googlen of daar al een versie van is met NL woordenboek dat zal vast wel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiwitje
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 23-02 20:47
Het lijkt wel alsof mijn usb poort het ineens niet meer doet. Toen ik wakker werd was de telefoon nog maar 70% gevuld, terwijl hij de hele nacht in de oplader heeft gelegen. En wilde net mijn nieuwe ROM flashen, maar krijg hem niet meer gekoppeld aan mijn pc. Hij deed het net een paar keer heel even, maar kon geen bestanden overzetten... USB poort kapot of een fout in de telefoon?

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperVeloce
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 13-09 13:06
pff me Desire HD is gevalle, niet heel hard ofzo.. ook geen enkele beschadiging te zien aan buitenkant

maar me WiFi en Bluetooth willen niet aan, telefoon probeert het wel, maar lukt niet.
En telefoon ontgrendeld niet altijd meteen, dan moet ik beetje drukke op telefoon en schiet scherm wel aan.

Dus deze week opsturen, ben ik telefoon 2-3 weken kwijt zei Vodafone.

pff echt rot, als een hond met staart over tafel swiept :P

Intel i5 13600K | ASUS ROG RTX 4080 | ASUS ROG Z790-E | Corsair DDR5 32GB 6000Mhz | WD SN850X 1TB | ASUS ROG Helios | 27" 4K 60Hz | 27" ROG QD-OLED 360Hz | ASUS ROG Scope Deluxe | ASUS ROG Delta S | ASUS ROG Chakram X | 16ProMax | WatchUltra 2 zw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Windkracht13
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 04-10-2024

Windkracht13

Hoezzz íe nou?

Dazzz niet zo mooi SuperVeloce, wel mooi dat ze 'm willen repareren onder garantie...
(dat neem ik aan dan)

Ik krijg morgen ook een nieuwe toegestuurd van T-Mobile, vanwege een scherm, wat er scheef inzit.
Belde eerst met HTC, deze wilde dat ik er een paar foto's van nam :O Voordat ze gingen beoordelen,
of het een reparatie zou worden, of een nieuw toestel ;w

Hierna T-mobile, deze zei dat het toestel omgeruild kon worden, na een paar vragen gesteld te hebben.
Ik heb mijn DHD ook pas sinds verleden week Dinsdag _/-\o_

Nu maar hopen, dat de nieuwe wel helemaal goed is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nox

Nox

Noxiuz

HTC Sense nog steeds kapot, ik wil even makkelijk mijn contacten syncen voor ik overstap naar een nieuwe ROM. Deze wordt brak, iemand een idee of dit opgelost gaat worden?

EDIT:

Is er een manier om met een google account / gmail je contacten met telefoonnummer te importeren vanaf je android phone? Ik zie wel starred in android staan maar ik kan geen sterretje toevoegen in mijn telefoon. Verder synced alles wel netjes, das wel mooi.

EDIT 2:

Vanuit de dialer of vanuit contacten een backup gemaakt naar SD, deze in gmail geimporteerd en alles met telefoonnummer eruit gevist, naar een map gezet en toen die hele map in 'starred in android' gedaan. Hopelijk werkt het. Misschien dat ik maar helemaal van Sense af stap en alleen wat apps en widgets er aan overhoudt. Tenzij Gingerbread met Sense weer super draait natuurlijk, het is toch wel mooi allemaal.

[ Voor 76% gewijzigd door Nox op 14-03-2011 17:52 ]

"Als David Attenborough een film van jou zou moeten maken zou hij het moeilijk krijgen." - TDW

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Windkracht13 schreef op maandag 14 maart 2011 @ 16:13:
Dazzz niet zo mooi SuperVeloce, wel mooi dat ze 'm willen repareren onder garantie...
(dat neem ik aan dan)
Ik denk dat hij dat niet vermeld heeft want anders heb je grote kans dat het reparatiebedrijf weigert en je meteen mag gaan betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bigpapa
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 04-09 22:39
Ik heb ook net mijn desire hd binnen.
Maar ik zit te rommelen hoe ik nou met een soort verkenner mijn sd kaart kan zien.
Ik zou wel willen weten (zonder aan computer te hangen) wat er op staat....
Ik heb er ook wat aps op staan wat ik nog moet starten..
Wie heeft de oplossing...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Een app daarvoor downloaden? Voortaan graag eerst zelf moeite doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bigpapa
Tsurany schreef op maandag 14 maart 2011 @ 21:29:
Een app daarvoor downloaden? Voortaan graag eerst zelf moeite doen.
Ik zelf heb de ballen verstand er niet van.
En google is mijn rechter hand en daar kon ik ook niets op vinden...
Kan je mij vertellen hoe die app heet,

Ik heb alles ingesteld maar ik zie geen 3g bovenaan.
Ik zelf zit bij t/mobile en bij mijn vorig toestel zag ik altijd 3g..
Moet ik dat misschien nog zelf invullen of zoiets.....
Alvast bedankt voor jullie moeite...

[ Voor 27% gewijzigd door bigpapa op 14-03-2011 22:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bigpapa schreef op maandag 14 maart 2011 @ 21:33:
[...]

Ik zelf heb de ballen verstand er niet van.
En google is mijn rechter hand en daar kon ik ook niets op vinden...
Kan je mij vertellen hoe die app heet,

Ik heb alles ingesteld maar ik zie geen 3g bovenaan.
Ik zelf zit bij t/mobile en bij mijn vorig toestel zag ik altijd 3g..
Moet ik dat misschien nog zelf invullen of zoiets.....
Alvast bedankt voor jullie moeite...
Ik gebruik ES File explorer, gratis in de market.

Menu>instellingen>draadloos en netwerken>mobiele netwerken>netwerkmodus>Gsm/wcdma automatisch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bigpapa
Verwijderd schreef op maandag 14 maart 2011 @ 22:19:
[...]

Ik gebruik ES File explorer, gratis in de market.

Menu>instellingen>draadloos en netwerken>mobiele netwerken>netwerkmodus>Gsm/wcdma automatisch
Top bedankt gaat hem gelijk installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brentnl
Verwijderd schreef op maandag 14 maart 2011 @ 13:00:
[...]

Laatste swype versie is 2.29.71.20084
link http://forum.swype.com/sh...Android-UPDATE-March-2011

Uiteraard is die alleen engels.
Misschien even googlen of daar al een versie van is met NL woordenboek dat zal vast wel!
nee hoor, deze is gewoon Nederlands, alleen zitten ze momenteel met een bug dat de NL taal (en nog een paar) niet weergegeven wordt... Dat zal echter binnen aanzienbare tijd opgelost zijn.

Je kunt je nu ook weer gewoon aanmelden voor de Swype Beta, dus lang zoeken naar een 'cracked' .apk op google is niet meer nodig ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• contrast
  • Niet online
contrast schreef op zaterdag 12 maart 2011 @ 23:20:
Had net mijn camera even nodig om een foto te maken.
Tot mijn verbazing werkt deze niet meer, krijg een roze knipperend scherm en hij reageert totaal niet.
Heb het toestel al opnieuw opgestart maar ondervind nog steeds hetzelfde problemen.

Iemand anders ook last gehad van dit probleem? :(
Ik heb vandaag dus contact gehad over dit probleem.
Morgen komen ze dus het toestel ophalen en ben hem voor een aantal weken kwijt.

Ik snap niet dat zoeen duur toestel al zoveel problemen heeft (na 5-6 weken). :?
Camera behuizing zit los, foto's maken gaat niet, 2 dode pixels, gooit de sd kaart er spontaan uit.

Mij lijken het allemaal hardware fouten, waar vast nog meer mensen last van hebben.

Waarschijnlijk mijn eerste en laatste HTC ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brentnl
contrast schreef op maandag 14 maart 2011 @ 23:55:
[...]

..

Veel plezier met Apple, Samsung of Nokia .. ik wacht je ervaringen met smart af }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

brentnl schreef op maandag 14 maart 2011 @ 23:38:
[...]

nee hoor, deze is gewoon Nederlands, alleen zitten ze momenteel met een bug dat de NL taal (en nog een paar) niet weergegeven wordt... Dat zal echter binnen aanzienbare tijd opgelost zijn.

Je kunt je nu ook weer gewoon aanmelden voor de Swype Beta, dus lang zoeken naar een 'cracked' .apk op google is niet meer nodig ;)
ah bedankt :)
Want ben al hele poos ingeschreven op die beta versie en ook al geïnvite ervoor.
Dacht dus dat ik er alleen niets aan had!!
Via de swype installer zag ik idd geen NL erbij staan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gadgeteer
contrast schreef op maandag 14 maart 2011 @ 23:55:
[...]

Ik heb vandaag dus contact gehad over dit probleem.
Morgen komen ze dus het toestel ophalen en ben hem voor een aantal weken kwijt.

Ik snap niet dat zoeen duur toestel al zoveel problemen heeft (na 5-6 weken). :?
Camera behuizing zit los, foto's maken gaat niet, 2 dode pixels, gooit de sd kaart er spontaan uit.

Mij lijken het allemaal hardware fouten, waar vast nog meer mensen last van hebben.

Gelukkig dat andere merken nooit een fout maken >:)

Het is jammer dat je een slecht exemplaar hebt, HTC is echter niet zo groot geworden doordat ze alleen slechte exemplaren afleveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WesleyRBK
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 12-09 00:41
Heb geen idee wat er aan de hand is met me Desire HD.
Alles wat van buitenaf naar me telefoon word gestuurd duurt 5 minuten. Als iemand mij een berichtje stuurt via google talk duurt het ontiegelijk lang voordat mijn telefoon het berichtje binnen heeft. Zelfde geldt voor google chrome to phone. Iemand die weet wat er aan de hand is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlorianF
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 25-08 16:06
Ik heb een groot probleem met mijn Desire HD.
Ik heb sinds vandaag een Vodafone abonnement samen met de bijgeleverde DHD.
Maar nou had ik een erg laag bereik dus ik besloot even een Tele2 simkaart erin te doen om te kijken of het lag aan Vodafone. Met de Tele2 simkaart had ik ook een laag bereik dus ik doe de Vodafone simkaart er weer in maar nu heb ik dus helemaal geen mobiel netwerk meer :S. Er staat een streep door die 4 streepjes heen en ik heb geen idee hoe ik hem weer werkend krijg.
Kan iemand mij hiermee helpen? Alvast bedankt voor de hulp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trygve
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 22:04

Trygve

Redacteur
FlorianF schreef op dinsdag 15 maart 2011 @ 14:23:
Maar nou had ik een erg laag bereik dus ik besloot even een Tele2 simkaart erin te doen om te kijken of het lag aan Vodafone. Met de Tele2 simkaart had ik ook een laag bereik dus ik doe de Vodafone simkaart er weer in maar nu heb ik dus helemaal geen mobiel netwerk meer :S. Er staat een streep door die 4 streepjes heen en ik heb geen idee hoe ik hem weer werkend krijg.
Met geen enkele simkaart bereik meer?
[hypothese]Wat de DHD wel doet is energie besparen door in standby niet voor het maximale bereik te gaan. Dit is in de stad beter mogelijk dan op het platteland. Op het moment dat er verkeer (sms, bellen) is heb ik altijd 4 streepjes bereik, in standby meestal maar 1 of 2.[/hypothese]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoite
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 13-09 13:33

Hoite

Goed verhaal

FlorianF schreef op dinsdag 15 maart 2011 @ 14:23:
Pincode invoer dialoogje niet toevallig gemist?

Lekker kort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlorianF
  • Laatst online: 25-08 16:06
Met geen enkele sim kaar werkte hij nee, maar heb hem nu gereset nou werkt alles weer!
Ik ga de simkaart maar niet meer verwisselen nu. :P
Hebben jullie trouwens ook zo'n laag bereik?
Bij mij is staat hij meestal rond de -100 en-110 dBm.. (1-2 bars hoogstens)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• contrast
  • Niet online
brentnl schreef op dinsdag 15 maart 2011 @ 00:06:
[...]

Veel plezier met Apple, Samsung of Nokia .. ik wacht je ervaringen met smart af }:O
De support bij die merken is iig een stukken beter als wat ik tot nu toe heb ervaren bij HTC ;)
Maarja, dit is per persoon altijd verschillend.
Gadgeteer schreef op dinsdag 15 maart 2011 @ 10:15:
[...]

Gelukkig dat andere merken nooit een fout maken >:)

Het is jammer dat je een slecht exemplaar hebt, HTC is echter niet zo groot geworden doordat ze alleen slechte exemplaren afleveren.
Een fout maken is het probleem niet echt, het gaat meer om het oplossen van deze fout.
Er is zowat alles mis met dit toestel en toch gaan ze hem 'repareren' en laten mij een aantal weken wachten.
Ze hadden ook gewoon de productiefouten toe kunnen geven en mij een nieuwe toestel kunnen aanbieden, nu moeten ze zowat alles vervangen ;)

Mijn ervaring, met bijvoorbeeld Nokia, is dat ze je gewoon een nieuw toestel aanbieden bij productiefouten.

Nu zit er even niets anders op dan wachten, hoop wel dat ze ook daadwerkelijk alle fouten oplossen.

[ Voor 17% gewijzigd door contrast op 15-03-2011 16:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kloon
  • Laatst online: 09-09 21:11
Ok ik heb me ingeschreven voor de beta en daarna direkt op men gsm gezet
Hoe kan ik de nederlandse taal instellen .... of is die bug er nog niet uit
Heb keuze uit verschillende talen behalve het NL

http://web.mac.com/kl00n

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trygve

Trygve

Redacteur
kloon schreef op dinsdag 15 maart 2011 @ 20:17:
Ok ik heb me ingeschreven voor de beta en daarna direkt op men gsm gezet
Hoe kan ik de nederlandse taal instellen .... of is die bug er nog niet uit
Heb keuze uit verschillende talen behalve het NL
Bug lijkt helaas nog niet verholpen te zijn. Ik heb de Swype die yori1989 op pagina 4 linkte gebruikt, werkt prima!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tboheeren
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 04-08 12:01
Ter info:
Er is een nieuwe OTA update die momenteel enkel nog beschikbaar is voor HTC india. Het lost de sms notificatie problemen op, zou de camera improven en maakt de telefoon klaar voor de grote update in april (2.3 gingerbread). Ik veronderstel dat België & Nederland in de komende dagen zullen volgen.

Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:11
tboheeren schreef op woensdag 16 maart 2011 @ 10:45:
Ter info:
Er is een nieuwe OTA update die momenteel enkel nog beschikbaar is voor HTC india. Het lost de sms notificatie problemen op, zou de camera improven en maakt de telefoon klaar voor de grote update in april (2.3 gingerbread). Ik veronderstel dat België & Nederland in de komende dagen zullen volgen.
Toeval versienummer bij de hand, of bron? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trygve

Trygve

Redacteur
Razer schreef op woensdag 16 maart 2011 @ 11:30:
[...]

Hmm, ik kwam dit wel tegen:
Bron?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:11
Razer schreef op woensdag 16 maart 2011 @ 11:30:
[...]

1.84.720.3 it is =) Hopen dat ze hem deze week ook nog uitrollen in Nederland :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WouTer14
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 21:58
Inderdaad, op de HTC site voor india staat: Update – HTC Desire HD Firmware Over The Air (FOTA) update 1.84.720.3

http://www.htc.com/in/support.aspx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Decipher666
  • Laatst online: 13-08 19:40
Kan iemand me helpen aan een manual firmware update? Mijn toestel wil namelijk niet OTA updaten.. Ik heb nog versie1.32.405.6 en wil toch echt de laatste versie draaien om wat issues op te lossen maar als ik wil updaten zegt het toestel dat ik al de laatste versie heb.. Iemand enig idee of een manual update? Heb het toestel overigens niet geroot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Is dat niet momenteel de laatste versie? 1.72 is weer teruggetrokken.

Edit: Even gechecked, is de laatste versie.

[ Voor 25% gewijzigd door Tsurany op 17-03-2011 11:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kraats
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 01:38

kraats

Ik rol

Decipher666 schreef op donderdag 17 maart 2011 @ 11:31:
Kan iemand me helpen aan een manual firmware update? Mijn toestel wil namelijk niet OTA updaten.. Ik heb nog versie1.32.405.6 en wil toch echt de laatste versie draaien om wat issues op te lossen maar als ik wil updaten zegt het toestel dat ik al de laatste versie heb.. Iemand enig idee of een manual update? Heb het toestel overigens niet geroot.
1.32.405.6 is de laatste gesupporte versie. De 1.72 is vanwege fouten teruggetrokken. Daarom heb je nu al de laatste goede versie

Waar is Jos de Nooyer toch gebleven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WesleyRBK
WesleyRBK schreef op dinsdag 15 maart 2011 @ 12:16:
Heb geen idee wat er aan de hand is met me Desire HD.
Alles wat van buitenaf naar me telefoon word gestuurd duurt 5 minuten. Als iemand mij een berichtje stuurt via google talk duurt het ontiegelijk lang voordat mijn telefoon het berichtje binnen heeft. Zelfde geldt voor google chrome to phone. Iemand die weet wat er aan de hand is?
Iemand die weet wat er aan de hand is? Het maakt niet uit op welke verbinding zit. Zowel 3g en wifi hebben hetzelfde probleem. Ligt dus aan de telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Decipher666
  • Laatst online: 13-08 19:40
Ah oke, ik kwam op internet namelijk een hoop andere versie nummers tegen en dacht dat ik echt een mega oude versie had ofzo. Zijn er overigens meer mensen met het probleem dat soms tijdens het bellen je microfoon uitvalt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Largamelion
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 22:50
WesleyRBK schreef op donderdag 17 maart 2011 @ 11:37:
[...]

Iemand die weet wat er aan de hand is? Het maakt niet uit op welke verbinding zit. Zowel 3g en wifi hebben hetzelfde probleem. Ligt dus aan de telefoon.
Mss domme vraag, maar heb je je toestel al eens herstart? Dat lost dikwijls al een heleboel problemen op.

Youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCCFiGVUeYs1h7RQIHZgqlSQ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chatbeest
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 05-01-2021
Dan weet ik niet hoe ik het terug moet draaien want
Ik Heb software versie 1.72.405.3 op mijn telefoon staan.
En dat is volgens mij al een hele tijd.
Wel valt mijn WiFi elke keer uit. Valt die ook onder die bugs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BiggyB
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 05-09 16:24
chatbeest schreef op donderdag 17 maart 2011 @ 11:50:
Dan weet ik niet hoe ik het terug moet draaien want
Ik Heb software versie 1.72.405.3 op mijn telefoon staan.
En dat is volgens mij al een hele tijd.
Wel valt mijn WiFi elke keer uit. Valt die ook onder die bugs?
Ik heb ook nog deze verouderde versie. Ik heb geen idee hoe je dit kan terugkrijgen. Ik heb geen probleem met het uitvallen van WiFi.

Kan iemand ons vertellen of dit handmatig terug te zetten is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WesleyRBK
Largamelion schreef op donderdag 17 maart 2011 @ 11:49:
[...]
Mss domme vraag, maar heb je je toestel al eens herstart? Dat lost dikwijls al een heleboel problemen op.
Meerdere keren zelfs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn hier ook mensen die ervaring hebben met het draaien van sport-apps. Ik ga zaterdag een uurtje of 8 fietsen en zou graag hier een track van maken. Trekt de batterij dit als ik verder het beeld uit laat...

M.a.w., hoeveel stroom vraagt gps gebruik...

Groet
Eric

[ Voor 2% gewijzigd door Verwijderd op 17-03-2011 12:21 . Reden: vergeten ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikke4
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 26-03 06:58
hallo,

na ee aantal jaren een camera/gsm van se te hebben gehad heb ik nu de htc hd. helaas heb ik me niet zo goed ingelzen en merk dat er geen standaard mac osx ondersteuning is. ik heb het topic door gespit en ook op google gekeken, maar kreeg geen goed beeld wat er wel kan op mijn mac. zijn er mensen die via de mac synchroniseren (heb zowel mac mail als outlook draaien) ook het adressenbestand vind ik wle fijn.

verder werkt de fm radio slecht bij mij, met standaard meegeleverde oordopjes. is dit bij jullie ook zo....

ikke

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er zit een mogelijkheid om Microsoft Exchange te draaien op... Zelf heb ik het nooit gebruikt. Voor mijn agenda-functie ben ik over gegaan op google en de mail-accounts zijn gewoon in te stellen.

Groet
Eric

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinus
  • Laatst online: 12-09 21:46
Verwijderd schreef op donderdag 17 maart 2011 @ 12:21:
Zijn hier ook mensen die ervaring hebben met het draaien van sport-apps. Ik ga zaterdag een uurtje of 8 fietsen en zou graag hier een track van maken. Trekt de batterij dit als ik verder het beeld uit laat...

Groet
Eric
ik had gister per ongeluk gps aan laten staan, dat zuigt wel dik batterij.

no comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe kan ik een HTC Desire HD Back-uppen?
Ik moet de telefoon van mijn zus back-uppen in verband met mogelijke nieuwe update installeren hoe ik beide dingen moet doen weet ik niet precies heb zelf een Iphone is allemaal een stuk makkelijker.

Heeft iemand hier ervaring mee met een back-up maken en nieuwe softwareupdate installeren ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nox

Nox

Noxiuz

Welke software ga je erop zetten? Wat gebruikt ze nu en wat wil ze graag bewaren?

Ik gebruik bv. Google om mijn contacten te backuppen en mijn apps weer terug te zetten. Maar ik heb mijn toestel geroot om op die manier met clockworkmod een soort van image te maken die ik terug kan zetten.

Het ligt er maar net aan wat je wilt backuppen, daar zijn zat mogelijkheden voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nox

Nox

Noxiuz

Batterij tot de nok toe opgeladen (0mA), battery-stats gewiped en vervolgens met +500 mA weer leeggetrokken (ja, hij trekt meer dan je USB-poort kan leveren). Dat leegladen duurt nog verrassend lang, die laatste procenten gaan langzaam. Iets wat ik niet gewend was van mijn vorige toestel. Die ging eerst langzaam en toen heel snel leeg.

Vandaag toch makkelijk 24 uur kunnen doen met een lading. Wel zuinig aan gedaan (snachts in energiespaarstand) en wat minder gebruikt dan normaal. Hopelijk kan ik nu wél een dag met een batterijlading doen. :)

EDIT:

Groet
Eric
GPS trekt hier eigenlijk mijn telefoon over de 500mA grens heen. Ik kan het niet testen maar download eens currentwidget. Die kijkt hoeveel stroom je telefoon verbruikt. Zet de interval op bijv. 1 minuut, ga een half uurtje fietsen en bekijk de log. Je telefoon kan ongeveer 1000mAh aan (iets meer, maar reserve). Als je dus onder de 125mA verbruik komt dan moet je er komen. Maar met enkel mp3 speler aan kom ik al rond de 70mA dus ik ben benieuwd of je het haalt. Neem anders iets van een zonneladertje of een extra micro-USB-ladertje mee? Ik neem aan dat je de telefoon niet wilt rebooten om zodoende 1 lange track te krijgen.

[ Voor 57% gewijzigd door Nox op 17-03-2011 18:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Groet
Eric
ik zou dan eerder voor een fietsoplader gaan red je het zeker
http://fietsoplader.nl/
Of Nokia heeft er ook 1 die is goedkoper wel een verloopstekkertje nodig dan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na 1 maand mijn htc desire hd na tevredenheid te hebben gebruikt heb ik nu last van een irritante bug. Iedere keer als ik een video in de galerij afspeel krijg ik de melding: "Deze video kan niet worden afgespeeld". Het rare is dat dit probleem zich pas voordoet na een aantal seconden, meestal een seconde of 10. Wat is hiervoor de oplossing. Ook andere players lopen vast, maar niet altijd... Het gaat om zelf opgenomen films met de desire hd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ze heeft problemen met sommige programma's en waar de telefoon weg heeft die hebben gezegd dat het misschien goed is om er nieuwe software van de telefoon zelf erop te zetten. Ik weet ook niet of er nieuwe update van de software te krijgen is? Wat er geback-upt moet worden is de contacten,sms, en alle apps.

Ik weet wel van Iphone als er een nieuwe update dan kan je die installeren dan wordt er eerst voor die tijd een back-up gemaakt en daarna kan je de nieuwe software-update installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 00:59

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Klinkt alsof er een fabrieks reset wordt bedoeld, want ik dacht niet dat er al een nieuwe software versie voor de HD is. Misschien kun je beter eerst het probleem hier uitleggen, is misschien eenvoudiger te verhelpen dan je denkt.

Smsbackup&restore backupt al je smsjes op je sdkaart. Bookmark backup doet dit met je browser bookmarks
Als je zus slim is geweest zijn al haar contacten ingevoerd als Google contacten en zijn ze na 1 x syncen weer terug, hetzelfde geld voor alle agenda afspraken. Je zou ook de trail.versie van My Backup kunnen proberen.

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yohost!
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 15:54
Is er een manier om je scherm van de telefoon zodra hij aan de lader hangt niet uit te laten gaan?

Je hebt wel de optie onder applications -> development:
Stay awake (Screen will never sleep while charging)

Echter dan dimt hij de brightness wel na 30 seconden en dan zie je nog bijna niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WesleyRBK
Heb je al geprobeerd om dit te doen:
Instellingen > Beeld > Helderheid. En dan het vinkje uit te zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yohost!
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 15:54
Jep, staat uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XstarzZ
  • Laatst online: 09-10-2022
Bah, tussen mijn scherm en behuizing komt allemaal stof en vuil te zitten. Wordt weer prutsen met een naald :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 00:18
Vandaag erachter gekomen dat Swype Beta nu ook in het Nederlands te krijgen is. Je moet dan wel de volledige installatie doen, maar het werkt wel. Geen gepruts meer met half bakken versies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trygve

Trygve

Redacteur
Arunia schreef op vrijdag 18 maart 2011 @ 15:47:
Vandaag erachter gekomen dat Swype Beta nu ook in het Nederlands te krijgen is. Je moet dan wel de volledige installatie doen, maar het werkt wel. Geen gepruts meer met half bakken versies.
Wat chill. Een paar dagen geleden lukte het mij namelijk nog niet. In het rijtje met talen stond Nederlands er niet bij. Kan ook zijn dat ik blijkbaar niet de "volledige" installatie heb gedaan. Welke versie bedoel je dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Arunia schreef op vrijdag 18 maart 2011 @ 15:47:
hmm eergisteren was dat nog niet...
Nogmaals proberen.
En ja idd als ik nu weer via swype installer binnenhaal staat er wel NL bij O+

Tegenwoordig heeft mijn telefoon last van spontaan uit te gaan of te rebooten als ik een foto wil maken...
Wil eigenlijk even wachten tot er weer een fota update voordat ik een harde reset uitvoer kan ik gelijk met een schone lei starten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 13-09 01:30
Ik heb vanavond de Desire HD voor het eerst echt eens goed bekeken, en dit kanw el eens mijn komende telefoon gaan worden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mytheory
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 12-09 16:36
yannickie111 schreef op vrijdag 18 maart 2011 @ 22:33:
Ik heb vanavond de Desire HD voor het eerst echt eens goed bekeken, en dit kanw el eens mijn komende telefoon gaan worden!
Zeker doen.
Ik heb hem vandaag gehaald, wat een super vet toestel!
Alleen....ik heb er maar 3 uur mee kunnen spelen, toen was de accu leeg.
Maar volgens mij moet je de accu een aantal keren leeg trekken en weer volledig opladen dan gaat die steeds langer mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sk0o
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 11-09 16:06
Het probleem dat ik hem met mijn Desire hd is dat als ik "telefoon"open waarmee je kan bellen ik op de achtergrond geen nummers zie staan (achter het numeriek toetsenbord). Als ik bijvoorbeeld een 3 indruk en ik haal deze weer weg dan komen wel mijn laatst ontvangen en gebelde gesprekken in beeld te staan

[ Voor 25% gewijzigd door sk0o op 19-03-2011 00:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinus
yannickie111 schreef op vrijdag 18 maart 2011 @ 22:33:
Ik was ook lang gecharmeerd, heb toen eerst voor een ip4 gekozen, maar heb nu mijn dhd er naast. Vind het beide geweldige foons, het enige wat me echt tegenstaat is de batterij. Het word wel langzaam beter, maar ook door actieve app killer. Ik ben een heavy user (gebruik hem voor werk) en is elke dag leeg. Maar goed, voor de rest een machtig dingetje.

no comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Corona
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16-06-2024
Vandeweek had ik het bekende probleem met de sd card,maar sinds gisteren heb ik er 1 bij.
Als ik de camera gebruik gaat de telefoon spontaan uit,en is hij niet meer op te starten met de aan/uit knop.
Enige wat je dan kan doen is de accu eruit halen en dan opstarten.
Het probleem is dus de flitser,deze zorgt voor de crash,en na gisteren gegoogled te hebben,blijken er meer mensen dit probleem te hebben.
Heefti emand hier op tweakers ook dit probleem of dit gehad,en er eventueel een oplossing voor,want deze heb ik niet kunnen vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mytheory
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 12-09 16:36
Het enige dat ik nog niet aan de praat heb gekregen is een verbinding met mijn linksys wireless-N router.
Ik heb verbinding gemaakt maar blijft onbeperkt roepen IP-adres ophalen van ...
Bij mijn HTC Touch HD werkt dit wel.
Ik ben deze melding in de HTC Desire HD fora nog nergens tegen gekomen.
Misschien dat iemand mij verder kan helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Martinus schreef op zaterdag 19 maart 2011 @ 00:52:
[...]

Ik was ook lang gecharmeerd, heb toen eerst voor een ip4 gekozen, maar heb nu mijn dhd er naast. Vind het beide geweldige foons, het enige wat me echt tegenstaat is de batterij. Het word wel langzaam beter, maar ook door actieve app killer. Ik ben een heavy user (gebruik hem voor werk) en is elke dag leeg. Maar goed, voor de rest een machtig dingetje.
Je hebt geen taskkiller nodig!!! Dit zorgt alleen voor een averechts effect......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thombias
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Corona schreef op zaterdag 19 maart 2011 @ 09:46:
Vandeweek had ik het bekende probleem met de sd card,maar sinds gisteren heb ik er 1 bij.
Als ik de camera gebruik gaat de telefoon spontaan uit,en is hij niet meer op te starten met de aan/uit knop.
Het probleem is dus de flitser,deze zorgt voor de crash,en na gisteren gegoogled te hebben,blijken er meer mensen dit probleem te hebben.
Heefti emand hier op tweakers ook dit probleem of dit gehad,en er eventueel een oplossing voor,want deze heb ik niet kunnen vinden.
Ik zou een reset naar fabrieksinstellingen doen en mocht het nog voorkomen dan zou ik bellen met HTC (http://www.htc.com/nl/CA_Hotline.aspx)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Corona schreef op zaterdag 19 maart 2011 @ 09:46:
Op de vorige pagina heb ik dus staan dat ik er idd ook last van heb.
Soms dagen niet andere keren valt er geen foto te maken heel vreemd.
Maar omdat er binnenkort toch een update komt wil ik eerst updaten en een harde reset geven kijken of dat deze problemen opleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 20:26
Verwijderd schreef op zaterdag 19 maart 2011 @ 12:39:
[...]

Je hebt geen taskkiller nodig!!! Dit zorgt alleen voor een averechts effect......
In principe heb je geen taskkiller nodig, maar er zijn zat apps die brak geprogrammeerd zijn waardoor ze gewoon CPU blijven gebruiken wanneer je ze afsluit. Bijvoorbeeld Kingsdoms Live, iMobsters, Racing Live en runFootball blijven allemaal op de achtergrond draaien. Die 4 apps laat ik dus automatisch killen door Task Manager wanneer ik ze afsluit. Als ik dat niet doe blijven ze alle 4 op de achtergrond zo'n 4-10% CPU gebruiken per app waardoor mijn accu zo leeg is.
Een taskkiller zou dus overbodig moeten zijn maar is dat vaak niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Corona
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16-06-2024
Ik heb daar waarschijnlijk overheen gelezen.Dus bij jou gaat je telefoon ook op zwart en doet ie ook niets meer?
Hopelijk komt die update idd snel,want buiten de sd card en dit probleem met de flitser vind ik het een geweldig toestel.
Verwijderd schreef op zaterdag 19 maart 2011 @ 13:23:
[...]

Op de vorige pagina heb ik dus staan dat ik er idd ook last van heb.
Soms dagen niet andere keren valt er geen foto te maken heel vreemd.
Maar omdat er binnenkort toch een update komt wil ik eerst updaten en een harde reset geven kijken of dat deze problemen opleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikke4
zijn er ook mac gebruikers op dit forum ?

ik ben benieuwd wat voor software ze gebruiken in combinatie met de hd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ik222
  • Niet online
Ik heb de DHD nu een paar weken en ben er nog steeds erg tevreden over, het toestel is snel en bij normaal gebruik heb ik na 24 uur nog 60 tot 70% accu over. Twee dagen gaat de accu dus prima mee.

Heb tot nu toe slechts één keer gehad dat de DHD gecrasht is, toen moest ik overigens ook wel helemaal de batterij eruit halen om hem weer te laten opstarten. Dit gebeurde toen ik terugkwam van vakantie, zodra het toestel overschakelde naar T-Mobile NL wilde ik mijn gegevensverbinding natuurlijk weer activeren maar er kwam geen verbinding tot stand. Aangezien ik ongeduldig was (waarschijnlijk had ik gewoon even langer moeten wachten) ;) probeerde ik de DHD opnieuw op te starten. Toen ging het fout, de telefoon ging zich keurig afsluiten maar ging vervolgens niet opnieuw opstarten, ook handmatig aanzetten was niet mogelijk. Toen ik de accu eruit gehaald had en deze weer terug had gestopt werkte het toestel weer prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thombias
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
ikke4 schreef op zaterdag 19 maart 2011 @ 19:27:
zijn er ook mac gebruikers op dit forum ?

ik ben benieuwd wat voor software ze gebruiken in combinatie met de hd.
Mac gebruikers en een DHD? Die hebben toch een airphone ;-) (Sorry erg flauw van me).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ikke4 schreef op donderdag 17 maart 2011 @ 12:41:
hallo,

na ee aantal jaren een camera/gsm van se te hebben gehad heb ik nu de htc hd. helaas heb ik me niet zo goed ingelzen en merk dat er geen standaard mac osx ondersteuning is. ik heb het topic door gespit en ook op google gekeken, maar kreeg geen goed beeld wat er wel kan op mijn mac. zijn er mensen die via de mac synchroniseren (heb zowel mac mail als outlook draaien) ook het adressenbestand vind ik wle fijn.
Ik draai em ook met mac. Ik heb "missing sync for android" gekocht. eenmalig prijsje wel, maar daarna via wifi, bluetooth of usb van alles syncen: muziek met itunes, adressen via address book, maakt backup van alle sms, syncen foto's met iphoto, syncen calendar met ical etc etc etc. check: mark-space

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Groet
Eric
Alle ballast uit gezet, 2 sms-jes en een telefoontje, 1x de route gechecked en endomondo laten meelopen. Na 7 uur had ik nog 55% vd batterij over.

Experiment geslaagd.

Groet,
Eric

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ceejay
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-02-2023
Verwijderd schreef op zondag 20 maart 2011 @ 07:51:
[...]
Ik ga zaterdag een uurtje of 8 fietsen...
Meegedaan aan Milaan San Remo?? ;) Mijn medetweakers zijn in een betere conditie dan ik geloof ik, als ik 8 minuten fiets heb ik er al een complete workout opzitten. Voordeel: mijn DHD's batterij is dan nog lekker vol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gadgeteer
Ceejay schreef op zondag 20 maart 2011 @ 11:37:
[...]

Meegedaan aan Milaan San Remo?? ;) Mijn medetweakers zijn in een betere conditie dan ik geloof ik, als ik 8 minuten fiets heb ik er al een complete workout opzitten. Voordeel: mijn DHD's batterij is dan nog lekker vol.
Ik heb ook wel eens 8 uur gefietst. Was eigenlijk eerder rustgevend dan vermoeiend. Enige vreemde was wel dat ik nog gewoon op mijn bed lag toen ik mijn ogen open deed :s

Een uurtje of 8 lukt inderdaad vast wel wanneer je alle overbodige apps uitzet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikke4
Verwijderd schreef op zondag 20 maart 2011 @ 00:09:
[...]

Ik draai em ook met mac. Ik heb "missing sync for android" gekocht. eenmalig prijsje wel, maar daarna via wifi, bluetooth of usb van alles syncen: muziek met itunes, adressen via address book, maakt backup van alle sms, syncen foto's met iphoto, syncen calendar met ical etc etc etc. check: mark-space
bedankt voor je reactie, ik hoopte op een wat goedkopere oplossing, maar als er niets is dan moet ik dit maar aanschaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinus
Verwijderd schreef op zaterdag 19 maart 2011 @ 12:39:
[...]

hmmm leg uit. Ben echt niet gecharmeerd van al die apps die mijn batterij killen. Mss moet ik eens testen.

no comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinus
ik222 schreef op zaterdag 19 maart 2011 @ 19:40:
Ik heb de DHD nu een paar weken en ben er nog steeds erg tevreden over, het toestel is snel en bij normaal gebruik heb ik na 24 uur nog 60 tot 70% accu over. Twee dagen gaat de accu dus prima mee.
wat is normaal gebruik voor jou? doe je twitter? weerbericht? pushmail? meer dan een uur bellen?

no comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nox

Nox

Noxiuz

Martinus schreef op zondag 20 maart 2011 @ 20:13:
[...]

wat is normaal gebruik voor jou? doe je twitter? weerbericht? pushmail? meer dan een uur bellen?
Denk het niet. Als je na 24 uur nog 70% over hebt heeft hij ongeveer alleen maar in standby gestaan en misschien een kwartiertje gebeld zonder syncen en zonder wifi. In zuinigste stand haalt hij ongeveer 1% per uur.

Ik heb trouwens een filmpje geschoten met mijn DHD. Geluid is niet over naar huis te schrijven maar dat is bij iedere telefoon wel zo in lawaaierige omgevingen. Maar vooral hoe hij in dit geval met fel licht omgaat is toch wel erg goed te noemen. En kwaliteit is in 720p natuurlijk super voor een telefoontje!

(was trouwens ook wel een goed voetbalweekendje)

EDIT:

Weet iemand of je ook een sms-tone per contact kan instellen? Heb echt van alles afgezocht. Ringtone kan wel, maar sms of berichtentoon kan weer niet...

[ Voor 8% gewijzigd door Nox op 20-03-2011 22:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RooT
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 01-08 19:08
Hoe kan ik premium navigatie maps voor europa krijgen? Want standaard zit er alleen Nederland in toch? En ik heb weinig zin om google maps te gebruiken in het buitenland i.v.m. dataverkeer...
Pagina: 1 2 ... 35 Laatste

Let op:
Verkrijgbaarheid, levertijden, winkels en al het andere dat niet met de techniek van de telefoon zelf te maken heeft mag in het <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1426298/">HTC Desire HD levertijden- en abbonemententopic</a>.

Berichten met als inhoud informatie of discussie betreffende accessiores voor de HTC Desire HD mogen hier: <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1428745/">HTC Desire HD accessoirestopic</a>.

Vragen over Android software mogen in het <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1437620/last/">Android Market en applicatietopic (deel 10)</a> of in een van de eerdere delen.

Posten over het aanpassen van de software, door middel van custom ROMs, of daaraan gerelateerde onderwerpen, die mogen in <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1436550//">dit</a> topic.

Eventuele problemen met de meegeleverde SD-card welke zich voor lijken te doen naar de 1.72 OTA update mogen hier: <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1441488/">HTC DESIRE HD - SD Kaart onherkenbaar na OTA update (1.72)</a>.

Overige offtopic berichten kunnen zonder verder bericht worden verwijderd!