Bij de wekkers op menu drukken en verwijderen kiezen.
JunkO schreef op zaterdag 16 april 2011 @ 13:16:
Weet iemand hoe je met de standaard dialer een spatie kunt ingeven als je een persoon zoekt? Ik zoek nu bijvoorbeeld "ma mobiel", maar ik kom niet verder dan "ma" en dan laat hij (uiteraard) alle namen zien met deze letterscombinatie. Ik krijg nu erg veel suggesties te zien moet dan weer gaan scrollen naar degene die ik eigenlijk zoek, niet handig! Nu wil ik dus een spatie ingeven en vervolgens de letter M, maar dit krijg ik niet voor elkaar.
Iemand?
Kan niet. Je kan wel de eerste getallen in haar telefoonnummer onthouden en die intypen; de telefoon zoekt niet alleen op naam, maar ook op telefoonnummer. Als je moeder bijvoorbeeld als nummer heeft 0612345678 en jij typt 061234 in vindt je telefoon het nummer ook al.
---
Ik heb zelf ook een probleem met mijn Desire HD. Ik had er last van dat het signaal met Vodafone steeds weg viel, en hem toen ter reparatie opgestuurd. Omdat er ook een barst zit in het glas voor de camera, heb ik met de helpdeskmedewerker afgesproken dat alles wat ze vonden dat mis was met het toestel gerepareerd zou worden.
Ongeveer twee weken geleden heb ik mijn toestel na anderhalve week weer gerepareerd ontvangen. Ze hebben echter niet eens gekeken naar de camera, en een board swap uitgevoerd om het probleem met de wegvallende verbinding op te lossen. Dat probleem is nu ook opgelost.
Met het glas voor de camera worden de problemen alleen maar groter; het glas staat steeds losser zitten en er komt stof achter terecht. Als ik naar de helpdesk bel kunnen ze niks voor me doen, behalve het toestel opnieuw laten repareren.
Ik vraag me af of iemand weet of ik het toestel ergens anders sneller kan laten repareren of weet hoe ik het zelf kan doen (en waar ik dan onderdelen kan kopen).
[
Voor 25% gewijzigd door
Verwijderd op 16-04-2011 16:18
]