Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchrevenge
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 07-10 12:58
Dark_Angelus schreef op zondag 03 april 2011 @ 22:53:
Nadat mijn vriendin afgelopen weken nog haar T-Mobile sim heeft kunnen gebruiken in haar simlock vrije HD was vandaag toch maar het moment om de vodafone sim erin te doen.

Helaas gaf dit niet het gewenste resultaat, geen netwerk, geen verbinding mee te maken op wat voor manier dan ook. Een bekend probleem? Of is er iets anders aan de hand?
Is het een nieuwe simkaart? Doet hij het wel in een andere telefoon?

Het lijkt mij sowieso aan de simkaart te liggen. Wat het geval kan zijn als het een nieuw abbonement, met nummerbehoud is, dan wordt op een bepaalde datum het nummer over gezet op de nieuwe simkaart. Het kan zijn dat het niet helemaal gelijk op loopt dat de oude niet doet en de nieuwe ook nog niet, maar dat kan maximaal 24 uur duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark_Angelus
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 20:12
Dutchrevenge schreef op zondag 03 april 2011 @ 22:58:
[...]

Is het een nieuwe simkaart? Doet hij het wel in een andere telefoon?

Het lijkt mij sowieso aan de simkaart te liggen. Wat het geval kan zijn als het een nieuw abbonement, met nummerbehoud is, dan wordt op een bepaalde datum het nummer over gezet op de nieuwe simkaart. Het kan zijn dat het niet helemaal gelijk op loopt dat de oude niet doet en de nieuwe ook nog niet, maar dat kan maximaal 24 uur duren.
Nieuwe simkaart, zou eerste van April in moeten zijn gegaan. Ik heb de sim net even geprobeerd in twee iPhones en ook daar werkt hij niet in. Zou het dan specifiek aan de simkaart liggen? Kan wel ontgrendelen maar krijg gewoon geen netwerk.

Het ging hier wel om nummerbehoud, maar die 24 uur zijn allang verstreken natuurlijk :)

| Awesome Rock 'n Roll Photographer |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emilio_TT
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:54

Emilio_TT

Never fear...I is here!

Dark_Angelus schreef op zondag 03 april 2011 @ 23:05:
[...]
Nieuwe simkaart, zou eerste van April in moeten zijn gegaan. Ik heb de sim net even geprobeerd in twee iPhones en ook daar werkt hij niet in. Zou het dan specifiek aan de simkaart liggen? Kan wel ontgrendelen maar krijg gewoon geen netwerk.

Het ging hier wel om nummerbehoud, maar die 24 uur zijn allang verstreken natuurlijk :)
Kan je al wel inloggen op my vodafone met het bewuste telefoonnummer? If so kan je meteen zien watvoor abonnement zij vinden dat je nu 'op je simkaart hebt staan', if not zou ik onze vrienden van vodafone eens vragen wat er aan de hand is, en waarom ze vinden dat het nummer nog geen 'klant' is.

Learning to fly is learning how to throw yourself at the ground and miss...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dark_Angelus schreef op zondag 03 april 2011 @ 23:05:
[...]

Heb je vodafone zelf al gebeld O-)
Misschien moeten ze de simkaart nog activeren.
Ik had dit probleem wel, maar dat kwam omdat ik in de tussentijd de simkaart al kwijt was geraakt......
En als een abbo nog niet ingegaan is is het nummer niet te veranderden van de simkaart.
Maar ik zou sowieso even Voda bellen en simkaart nummer even doorgeven en etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie weet of er ook een betere speaker van een andere smartphone in gezet kan worden.
Het geluid om muziek te luisteren vind ik nog steeds onder de maat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metian
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 05-10 12:04

Metian

Snert is vies

Zijn er hier meer mensen die problemen ondervinden met de originele headset ?. Wanneer ik hem aansluit wil het wel eens voorkomen dat ik geen geluid heb en dat mensen mij niet horen. Echter wanneer ik aan de aansluiting draai, doet deze het vaak weer.

Nu kom ik er ook achter dat wanneer men mij gewoon al hoort, en ik draai hem een kwartslag, dat men mij dan niet hoor, tot ik hem terug draai.

Bekend probleem ?. Anders mail ik HTC wel om te kijken waar het aan zou kunnen liggen.

Edit // Heb net even contact gehad. En de persoon en ik kwamen er achter dat het lijkt alsof het aan de mobiel ligt. Nu moet ik eerst backup maken en dan hard reset uitvoeren. Wanneer dit niet werkt, zal die voor reparatie worden aangemeld. Dus nog even afwachten wat probleem zou kunnen zijn.

[ Voor 23% gewijzigd door Metian op 04-04-2011 17:35 ]

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huntingduck
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 06-10 16:10
Metian schreef op maandag 04 april 2011 @ 16:48:
Zijn er hier meer mensen die problemen ondervinden met de originele headset ?. Wanneer ik hem aansluit wil het wel eens voorkomen dat ik geen geluid heb en dat mensen mij niet horen. Echter wanneer ik aan de aansluiting draai, doet deze het vaak weer.

Nu kom ik er ook achter dat wanneer men mij gewoon al hoort, en ik draai hem een kwartslag, dat men mij dan niet hoor, tot ik hem terug draai.

Bekend probleem ?. Anders mail ik HTC wel om te kijken waar het aan zou kunnen liggen.

Edit // Heb net even contact gehad. En de persoon en ik kwamen er achter dat het lijkt alsof het aan de mobiel ligt. Nu moet ik eerst backup maken en dan hard reset uitvoeren. Wanneer dit niet werkt, zal die voor reparatie worden aangemeld. Dus nog even afwachten wat probleem zou kunnen zijn.
ik had er gister wel last van dat de telefoon spontaan nummer skipte en op pauze ging toen ik een headset(gewone senheisertjes) in de telefoon bewoog. ik vind de geluid output zowieso van ernorm slecht kwaliteit(geen ruis ofzo maar het klonk stukken beter op mijn nokia).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dadona schreef op zaterdag 02 april 2011 @ 20:25:
Ik zit met het probleem dat mijn Desire HD na zoveel tijd uitvalt. Ik kan alleen niet achterhalen wat de oorzaak hiervan is, het gebeurt bij stil weer (telefoon ligt gewoon rustig op tafel, zonder applicaties die bijzondere dingen doen).
Ik had al eerder een probleem, daarbij herstartte de telefoon zichzelf, om de één of andere reden. Dat probleem was weg na een factory reset. Maar dit probleem is er na een factory reset nog steeds. Het enige opmerkelijke is dat doorgaans de eerste boot, na een crash, mislukt. De telefoon valt uit na het 'quietly briliant' (ja, dat soort dingen zijn altijd ironisch in dit soort gevallen). Een tweede boot lukt wel. Daarna kan de telefoon gewoon rustig minuten lang aan blijven (af en toe controleren door scherm aan te zetten), maar op een gegeven moment blijkt deze uit te zijn.

Nu snap ik dat jullie hier waarschijnlijk niets mee kunnen (en HTC ook niet, daarom doe ik nog niets), maar weten jullie een manier waarop ik in ieder geval meer inzicht kan krijgen in wat er gebeurt. Een log zou natuurlijk erg mooi zijn, alleen al om te traceren wanneer de telefoon uitvalt, het liefst natuurlijk wat er pal daarvoor gebeurt.
Ik heb hetzelfde probleem, soms valt hij ook 's nachts uit waardoor de wekker dus niet afgaat.. Moet maar weer een wekkerradio aanschaffen :-(
Heb het idee dat het helpt om even het klepje bij de simkaart eraf te halen, beetje stof daar weg te blazen en hij kan weer even vooruit.. Zou fijn zijn als iemand de oorzaak van dit probleem weet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IINamoRII
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 24-08 19:04
He ik heb problemen met het openen van een excel file van 35 mb, hij geeft aan dat er onvoldoende geheugen beschikbaar is? is hier wat tegen te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb uit galerij per ongeluk de verkeerde foto's verwijderd, zou ik die nog ergens terug kunnen halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MM99
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 07-10 13:28

MM99

That is the way I am!

Verwijderd schreef op maandag 04 april 2011 @ 13:19:
Wie weet of er ook een betere speaker van een andere smartphone in gezet kan worden.
Het geluid om muziek te luisteren vind ik nog steeds onder de maat.
ok, dit is tweakers, maar dit is toch wel te gek voor woorden. Het is een smartphone, geen HiFi set. Maar om toch antwoord de geven op je vraag, ik denk dat het niet mogelijk is. niet om dat zo iets niet te veranderen is, maar vind maar een speakertje met een goeie maat dat erin past.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MM99

MM99

That is the way I am!

Ik zit nu al 2 dagen op internet te zoeken, heb HTC gemaild, ze aangesproken op twitter... maar geen reactie...

Mijn vraag is, hoe kan ik het aantal schermen aanpassen? Ik heb niet alle 7 nodig, dus ik wil er ook geen 7.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 06:50

Pierre

Van nature lui!

Ozhan99 schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 09:19:
Ik zit nu al 2 dagen op internet te zoeken, heb HTC gemaild, ze aangesproken op twitter... maar geen reactie...

Mijn vraag is, hoe kan ik het aantal schermen aanpassen? Ik heb niet alle 7 nodig, dus ik wil er ook geen 7.
Launcher Pro

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 30-09 13:10

In HTC Sense kan je het aantal schermen niet aanpassen, met een alternatieve launcher wel (Launcher Pro, ADW, GO Launcher etc...).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Largamelion
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 23:36

Als je ze niet nodig hebt, dan gebruik je ze toch gewoon niet? Ik zie het probleem niet...

Youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCCFiGVUeYs1h7RQIHZgqlSQ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MM99

MM99

That is the way I am!

Heeft dit ook nadelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre

Pierre

Van nature lui!

Ik vind van niet, ik heb het pas gekocht. Ziet er mooi uit, ik zou zeggen kijk eens hier.

Het kost bijna niets

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w4rguy
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 20-05 12:23

w4rguy

Team Manager NAB Racing

Om het te gebruiken moet je je HTC desire HD "rooten". Dit zorgt ervoor dat je beveiligingsrisico's loopt, eventuele "malware" kan dan namelijk ook root-access krijgen in je toestel :).

All-Round nerd | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre

Pierre

Van nature lui!

Huh ik kan je zeggen mijn DHD is niet geroot en Launcher Pro werkt gewoon hoor, dus ik heb geen idee waar je dat vandaan haalt 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w4rguy
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 20-05 12:23

w4rguy

Team Manager NAB Racing

Pierre61 schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 10:11:
[...]

Huh ik kan je zeggen mijn DHD is niet geroot en Launcher Pro werkt gewoon hoor, dus ik heb geen idee waar je dat vandaan haalt 8)7
Ik meende zoiets gelezen te hebben voor bepaalde launchers/themes. Als dat niet zo is zal ik die bron even gemeen aankijken :P. Zolang je niet hoeft te rooten zie ik dan ook geen issues.

All-Round nerd | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MM99

MM99

That is the way I am!

Ik zit er nu even mee te spelen, maar klopt het dat ik geen HTC widgets kan gebruiken als ik Launcher Pro gebruik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coendeurloo
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 01-10 14:33
Ozhan99 schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 10:38:
Ik zit er nu even mee te spelen, maar klopt het dat ik geen HTC widgets kan gebruiken als ik Launcher Pro gebruik?
klopt...gelukkig zijn er goede alternatieven voor vrijwel alles...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metian

Metian

Snert is vies

Klopt. Dit komt omdat de HTC widgets gebruik maken van de HTC Sense. En aangezien HTC Sense niet werkt (homescreens) werken de widgets ook niet. Maar zoals hierboven ook vermeld word, en zijn gelukkig genoeg alternatieve om het enig sinds als de HTC widgets te laten aanvoelen.

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
Anders kan je hier nog even een kijkje nemen:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=991828

Gemodde Launcher Pro om op HTC Sense te lijken. Wel plus versie nodig voor widgets!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tboheeren
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 27-09 10:20
Neen GingerBread is 2.3. Dit is een versie om de update naar GingerBread voor te bereiden.
Nochtans heb ik geen system update available... (België)
Opgepast met die update: op XDA is het duidelijk dat vele gebruikers hun weather niet meer geüpdate krijgen.

Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dadona
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 20:42
Verwijderd schreef op maandag 04 april 2011 @ 21:04:
[...]
Ik heb hetzelfde probleem, soms valt hij ook 's nachts uit waardoor de wekker dus niet afgaat.. Moet maar weer een wekkerradio aanschaffen :-(
Heb het idee dat het helpt om even het klepje bij de simkaart eraf te halen, beetje stof daar weg te blazen en hij kan weer even vooruit.. Zou fijn zijn als iemand de oorzaak van dit probleem weet?
Inmiddels heb ik weer een uptime van 39 uur een 48 minuten, na een een paar dagen een uptime te hebben gehad die het uur niet wist te halen.
Ik vermoed dat het probleem bij de SIM kaart zit. Ik kon het probleem herproduceren bij een 'hotswap', ja ik ben er geen fan van, van de SIM kaart. Na het opnieuw plaatsen viel de telefoon vaak, zoniet altijd, uit. Nadat ik de SIM kaart goed erin heb gedaan blijft de telefoon gewoon aan. :)
Maar echt, dat klepje is toch echt het zwakke punt van mijn Desire HD. Het is gewoon een slap ding dat er snel afgaat. Misschien toch maar eens contact opnemen met HTC, ik heb namelijk het idee dat het steeds makkelijker gaat.

De CSL/OT kroeg !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GentiLi
  • Registratie: November 2010
  • Niet online
Dadona schreef op woensdag 06 april 2011 @ 12:02:
[...]
...
Maar echt, dat klepje is toch echt het zwakke punt van mijn Desire HD. Het is gewoon een slap ding dat er snel afgaat. Misschien toch maar eens contact opnemen met HTC,
...
Moet je juist doen. Ik heb er geen last van. Eigenlijk door dit soort verhalen, door vrees dat die van mij ook kapot 'zou' gaan, heb ik contact met PDAshop gehad en hun gevraagd mij nieuwe klepjes op te sturen: en dat hebben ze ienderdaad gedaan. Ze zijden zelfs dat HTC dit probleem herkent. Nu heb ik 2 paar klepjes en zie ik dat met de originele helemaal niks aan de hand is.

Dus zou ik zegen, gewoon contact opnemen en vraag hun om nieuwe op te sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
tboheeren schreef op woensdag 06 april 2011 @ 11:56:
[...]

Neen GingerBread is 2.3. Dit is een versie om de update naar GingerBread voor te bereiden.
Nochtans heb ik geen system update available... (België)
Opgepast met die update: op XDA is het duidelijk dat vele gebruikers hun weather niet meer geüpdate krijgen.
Ik vind de bestandsgrootte nogal aan de hoge kant voor een voorbereidende update.
Deze was op de Desire (2.1>2.2) aanzienelijk kleiner.
Version: 2.23.0.0 (245.33 MB)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikke4
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 26-03 06:58
ik heb even op uptime gezocht nadat ik las dat iemand een uptime heeft van 39 uur. momenteel zit ik na twee weken gebruik op een uptime van 20 uur. hij geeft aan dat het android systeem verantwoordelijk is voor 55% van het accu gebruik. is dit normaal of kan een app ervoor zorgen dat ik na 20 uur echt de voeding moet aansluiten.

ik ben geen heavy user.... only heavy :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dadona
Dat was ik, paar replies boven je. :) Als 55% daadwerkelijk naar Android systeem gaat dan lijkt mij dat je iets in paranoia mode hebt staan. Als je op Android systeem klikt dan kun je zien wat dat omvat. Misschien sync je iedere minuut ofzo? (Kijk ook eens naar de gedetailleerde statistieken, wat is het dataverbruik.)
Apps komen los in het overzicht te staan. Zo zie ik op mijn telefoon dat Opera verantwoordelijk is voor 3%. Dat klopt wel aangezien het vandaag bezig was om Opera Link te activeren en alle bookmarks binnen te halen (en dat zijn er veel, erg veel :) ). Slechts 2% gaat naar Android Systeem.

Ik heb even de telefoon van mijn vader erbij gepakt (Desire) en die heeft een bedrijfstijd van 4203 uur, standby tijd van 157 uur. Na ontkoppelen (5uur geleden) is 33% naar mobiel standby gegaan, 32% naar Wi-Fi, 33% naar telefoon actief en 2% naar Android-systeem.

De CSL/OT kroeg !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikke4
Dadona schreef op woensdag 06 april 2011 @ 16:33:
Dat was ik, paar replies boven je. :) Als 55% daadwerkelijk naar Android systeem gaat dan lijkt mij dat je iets in paranoia mode hebt staan. Als je op Android systeem klikt dan kun je zien wat dat omvat. Misschien sync je iedere minuut ofzo? (Kijk ook eens naar de gedetailleerde statistieken, wat is het dataverbruik.)
Apps komen los in het overzicht te staan. Zo zie ik op mijn telefoon dat Opera verantwoordelijk is voor 3%. Dat klopt wel aangezien het vandaag bezig was om Opera Link te activeren en alle bookmarks binnen te halen (en dat zijn er veel, erg veel :) ). Slechts 2% gaat naar Android Systeem.

Ik heb even de telefoon van mijn vader erbij gepakt (Desire) en die heeft een bedrijfstijd van 4203 uur, standby tijd van 157 uur. Na ontkoppelen (5uur geleden) is 33% naar mobiel standby gegaan, 32% naar Wi-Fi, 33% naar telefoon actief en 2% naar Android-systeem.
bedankt voor je snelle reactie.. ik zal eens kijken wat er allemaal gebeurt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikke4
Dadona schreef op woensdag 06 april 2011 @ 16:33:

misschien klink ik als een complete newbe (ben ik ook) maar waar kan ik die statistieken vinden. (en ja ik ben de handleiding aan het laagladen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dadona
Je kunt ook op 'edit' drukken, rechtsboven je reactie, om je laatste reactie bij te werken ( Afbeeldingslocatie: http://tweakimg.net/g/forum/images/icons/edit.gif )

Ga naar je homescreen, instellingen/settings, over de telefoon/about phone, batterij/battery, batterij gebruik/battery use .

De CSL/OT kroeg !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikke4
Dadona schreef op woensdag 06 april 2011 @ 18:19:
Je kunt ook op 'edit' drukken, rechtsboven je reactie, om je laatste reactie bij te werken ( [afbeelding] )

Ga naar je homescreen, instellingen/settings, over de telefoon/about phone, batterij/battery, batterij gebruik/battery use .
ik zal gaan editen :X , bedankt voor de tip over accugebruik had ik gevonden, daar staat mij android besturingssysteem op 54 % nu.. maar hoe zie ik welk proces dat gebruikt en mijn data gebruik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dadona
Op Android System drukken.

De CSL/OT kroeg !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikke4
helaas dan kan ik nog niet zien welke app, of service ervoor zorgt dat ik kan zien welk proces ervoor zorgt dat mijn accu zo snel leeg is. is er geen app die dat soort info geeft..

bijdeweg: de handleiding geeft weinig inzicht in dit soort dingen.

bedankt voor je hulp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dadona
'Bel' het volgende eens: *#*#4636#*#*
Daarmee krijg je allerlei informatie te zien over de telefoon, inclusief het cpu, netwerk, .. gebruik van de applicaties.

De CSL/OT kroeg !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik naar mijn batterijstatus kijk zie ik daar mobiel stand-by staan. Als ik die aanklik staat er: ''Accu gebruik door radio''. En dit verbruikt meestal zo'n 10% van mijn batterij.

Ik luister nooit naar de radio, dus wat kan dit zijn? En hoe kan ik dit uitzetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michaelg
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 29-09 19:12
Verwijderd schreef op woensdag 06 april 2011 @ 22:07:
Als ik naar mijn batterijstatus kijk zie ik daar mobiel stand-by staan. Als ik die aanklik staat er: ''Accu gebruik door radio''. En dit verbruikt meestal zo'n 10% van mijn batterij.

Ik luister nooit naar de radio, dus wat kan dit zijn? En hoe kan ik dit uitzetten?
Met de radio bedoelen ze de ontvanger die ervoor zorgt dat je kan bellen etc :). Niet dat je dus daadwerkelijk naar de radio luistert.

https://www.youtube.com/channel/UCb9hDbClUJUNw_a0v7qCBKA | https://www.strava.com/athletes/33148913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil even weten of anderen hier ook last van hebben.
Als ik saldo bel van t-mobile en ik heb het volume ook hoog staan dan hoor ik gekraak door het gesprek heen.
Ook heb ik dit als ik anderen aan de lijn heb.
Doe ik het volume zachter dan is het gekraak weg.
Maar ik heb hem het liefst zo hard mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hansvk
  • Laatst online: 20:46
Het is stil op het OTA updatefront. Zijn er al signalen ergens bekend wanneer weer een update uitkomt?

PV 3520Wp - WP Itho Amber 95 - WPB Atlantic Explorer V4 200L - gasloos sinds aug 2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DesireHD
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 21:20
tboheeren schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 17:22:
Vandaag heb ik een stofje onder het scherm opgemerkt. Het is duidelijk geen dode pixel. Enkel 1 puntje en het irriteert wel. Zou het mogelijk zijn deze terug te sturen naar HTC?
Met 1 stofje zullen ze niet zoveel doen; ik had echter behoorlijk wat stof onder mijn scherm zitten in de rechterbovenhoek.
Ben langs Vodafone geweest met het toestel; zij konden hier niets aan doen omdat het scherm verlijmd is.
Vervolgens contact opgenomen met HTC; zij hebben het toestel bij mij thuis opgehaald, het display (onder garantie) vervangen en weer retour gestuurd. Ik zou het toestel 2 tot 3 weken kwijt zijn, maar ik had hem in een week alweer terug. Topservice!

Dus wanneer je meer stof onder je scherm krijgt zou ik zeker even contact opnemen met HTC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Michaelg schreef op donderdag 07 april 2011 @ 05:24:
[...]

Met de radio bedoelen ze de ontvanger die ervoor zorgt dat je kan bellen etc :). Niet dat je dus daadwerkelijk naar de radio luistert.
Hmm, best vreemd, want de verbruik lijkt veel meer dan voorheen. Momenteel zit die op 30% terwijl ik niet eens gebeld heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gremlin
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 27-07 20:47
@Umut. Die 30% is NIET 30% van de COMPLETE batterijlading. Het is 30% van de VERBRUIKTE batterijlading. Het verbruik van je "radio" wordt dus niet zoveel groter, maar zijn procentuele aandeel in het totale verbruik wel.

Als je goed kijkt, zie je dat alle processen tezamen altijd 100% vormen.

[ Voor 14% gewijzigd door gremlin op 07-04-2011 12:30 . Reden: 100% ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GentiLi
  • Niet online
@Umut1989. En je hoeft niet altijd te bellen om in dit geval accu te verbruiken. Het heeft te maken dus met je ontvangst en niet met je bel tijd.

En zoals al vermeld, het is het percentage van je accu vergebruik en niet van de totale capaciteit. Hoe minder je alle aps gebruikt, zo groter is de percentage van de radiozender accu verbruik.

[ Voor 3% gewijzigd door GentiLi op 07-04-2011 15:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ik222
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
Mijn DHD was vanmorgen ook ineens vanzelf opnieuw opgestart,lijkt toch een bekend probleem te zjin als ik dit topic lees.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramT
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21:27

BramT

Rule #1

ikke4 schreef op woensdag 06 april 2011 @ 16:07:
ik heb even op uptime gezocht nadat ik las dat iemand een uptime heeft van 39 uur. momenteel zit ik na twee weken gebruik op een uptime van 20 uur. hij geeft aan dat het android systeem verantwoordelijk is voor 55% van het accu gebruik. is dit normaal of kan een app ervoor zorgen dat ik na 20 uur echt de voeding moet aansluiten.

ik ben geen heavy user.... only heavy :)
Dat klinkt een beetje als de originele bug (die inmiddels OTA is opgelost) waarbij Android System continu CPU staat te trekken. De OTA zou dit opgelost moeten hebben (bij mij in ieder geval wel het geval). Anders "USB debugging" even aanzetten in de opties, kijken of dat helpt.
Ik heb verder "Watchdog" draaien om de applicaties in de gaten te houden. Watchdog geeft je (o.a.) alerts zodra er een proces op 100% blijft hangen. Het gebruikt zelfs nauwelijks batterij (pollt maar 1x per minuut); het komt niet eens in m'n battery-usage voor. (Niet verwarren met "3G Watchdog" overigens)
Verwijderd schreef op zondag 03 april 2011 @ 20:10:
Ik wordt het nogal zat dat ik telefoontjes per ongeluk weiger als ik de DHD uit m'n boekzak haal... :X Ik neem aan dat meer lui hier zat van zijn geworden en een of andere app hebben die het unlocken wijzigt. Je hebt stapels apps hiervoor maar ik vroeg me eigenlijk af wat bij jullie de populairste is. Ik wil ook geen zware app met allemaal extra's: eigenlijk heb ik op zich ook geen probleem met het unlocken, maar alleen met het wel of niet opnemen van een binnenkomend gesprek via het unlock scherm...

Dit is op zich een app vraag, dus misschien past 'ie meer in het Android topic, maar voor zover ik weet verschilt het unlocken per telefoon (?) en dus is dit denk ik toch een specifieke Desire HD vraag... (zo niet, dan verplaats ik de vraag wel!)
Ik sluit me even aan bij deze vraag.

You are the all-dancing, all-singing crap of the world - Jack

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThijsWTF
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 07-10 16:50
Verwijderd schreef op zondag 03 april 2011 @ 20:10:
Ik wordt het nogal zat dat ik telefoontjes per ongeluk weiger als ik de DHD uit m'n boekzak haal... :X Ik neem aan dat meer lui hier zat van zijn geworden en een of andere app hebben die het unlocken wijzigt. Je hebt stapels apps hiervoor maar ik vroeg me eigenlijk af wat bij jullie de populairste is. Ik wil ook geen zware app met allemaal extra's: eigenlijk heb ik op zich ook geen probleem met het unlocken, maar alleen met het wel of niet opnemen van een binnenkomend gesprek via het unlock scherm...

Dit is op zich een app vraag, dus misschien past 'ie meer in het Android topic, maar voor zover ik weet verschilt het unlocken per telefoon (?) en dus is dit denk ik toch een specifieke Desire HD vraag... (zo niet, dan verplaats ik de vraag wel!)
Als je een custom rom draait zijn er manieren om de stock android dialer te gebruiken; die slide naar links en rechts i.p.v. omhoog en omlaag (i.c.m. Sense)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoowgii
  • Laatst online: 07-09 16:35
Ik heb op mijn SD kaart wat muziek gezet, nu herkende hij (een muziek bestand van 1uur) eerst wel. Maar nu vindt hij hem niet meer.. Kun je ergens op je telefoon door je SD kaart bladeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ik222
  • Niet online
Hoowgii schreef op vrijdag 08 april 2011 @ 18:59:
Ik heb op mijn SD kaart wat muziek gezet, nu herkende hij (een muziek bestand van 1uur) eerst wel. Maar nu vindt hij hem niet meer.. Kun je ergens op je telefoon door je SD kaart bladeren?
Niet standaard vanuit Android, daar moet je een app voor installeren. Bijvoorbeeld ES File Explorer werkt daarvoor prima :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoowgii
  • Laatst online: 07-09 16:35
ik222 schreef op vrijdag 08 april 2011 @ 19:03:
[...]

Niet standaard vanuit Android, daar moet je een app voor installeren. Bijvoorbeeld ES File Explorer werkt daarvoor prima :)
Bedankt ! Werkt perfect, nu vindt hij wel het bestand. Ook speelt hij hem af, daar heb je mij zojuist een muziek loze treinreis bespaard ;)!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 07 april 2011 @ 10:01:
Als ik saldo bel van t-mobile en ik heb het volume ook hoog staan dan hoor ik gekraak door het gesprek heen.
Is er iemand die bovenstaande voor mij kan chekken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• clasimodo
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 11-08-2023
Verwijderd schreef op donderdag 07 april 2011 @ 10:01:
Ik bel ook met t-mobile en heb hier, ook bij maximaal volume, totaal geen last van. Ik vrees dat je de telefoon dus aan HTC ter reparatie zult moeten aanbieden.

[ Voor 15% gewijzigd door clasimodo op 12-04-2011 07:25 ]

Ik heb nooit haast. dat is zo zonde van mijn tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magnum73
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 28-04 08:02
Het voorbije weekend was ik in spanje,op hotel. Daar was wifi aanwezig,maar je moest ook inloggen op de site van't hotel. Nu kon ik wel het wifi signaal oppikken maar toen je internet opende om in te loggen met paswoord en username kwam de pagina niet te voorschijn. Ik kreeg de foutmelding dat het communiceren mislukte... ik gebruik de standaard browser van Android. Mijn vrouw met haar iPhone had natuurlijk geen problemen...:(. Iemand dit ook al voorgehad? Zou ik dit met een andere browser ook hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• etienne001
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 01:17
Ik zit met het volgende,

Ik wil graag een ander lockscreentje, dit menu weet ik wel te vinden. Als ik dan kies voor patroon en ik zet mijn toestel uit en weer aan moet ik eerst de balk naar beneden slepen en dan krijg ik pas mijn gekozen lockscreen (patroon) hoe kan ik die balk nou uitschakelen? want 2 lockscreens is een beetje overbodig

Kheb het al gevonden, kheb widgetlocker gekocht.

[ Voor 8% gewijzigd door etienne001 op 12-04-2011 21:21 . Reden: applicatie gevonden ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het 'spontaan verdwijnen van sms'jes probleem' nog steeds niet opgelost door HTC? Is vandaag voor de 2e keer gebeurd bij mij. Niet dat het me heel veel interesseert, lees ze toch nooit terug en gebruik voornamelijk Whatsapp, maar het hoort gewoon niet te verdwijnen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BramT schreef op vrijdag 08 april 2011 @ 12:54:
[...]

Dat klinkt een beetje als de originele bug (die inmiddels OTA is opgelost) waarbij Android System continu CPU staat te trekken. De OTA zou dit opgelost moeten hebben (bij mij in ieder geval wel het geval). Anders "USB debugging" even aanzetten in de opties, kijken of dat helpt.[...]
Ik durf bijna zeker te zeggen dat het daar aan ligt. Nieuwere DHD's hebben die OTA-update niet gehad en zitten waarschijnlijk nog op versie 1.32. Mijn zus (heeft hem nu 4 weken) haalde nauwelijks een dag met haar DHD (12 uurtjes met moeite), USB debugging aangezet en probleem was verholpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaartenPol
  • Laatst online: 06-10 11:19
Iemand enig idee wanneer we een update kunnen verwachten? Wel allemaal geruchten over binnenkort, maar niks concreets. Begin nu toch wel behoorlijk irritant te vinden dat de sms notificatie niet te vertrouwen is.

Verder blijf ik het geen prettig idee vinden dat m'n SD kaart het weer kan begeven, al heb ik inmiddels wel een nieuwe gekregen van HTC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MaartenPol schreef op woensdag 13 april 2011 @ 22:45:
Iemand enig idee wanneer we een update kunnen verwachten? Wel allemaal geruchten over binnenkort, maar niks concreets. Begin nu toch wel behoorlijk irritant te vinden dat de sms notificatie niet te vertrouwen is.

Verder blijf ik het geen prettig idee vinden dat m'n SD kaart het weer kan begeven, al heb ik inmiddels wel een nieuwe gekregen van HTC.
Ja, ik vind dat de update eigenlijk best wel lang op zich laat wachten... Valt me nogal tegen, eigenlijk! Ik dacht dat HTC juist snel en goed was met updates (zo meen ik ergens gelezen te hebben). Ben alsnog ontzettend tevreden met mijn aankoop, hoor. Maar goed, het is m'n eerste smartphone dus vergelijkingsmateriaal heb ik niet... ;) (Het enige waar ik niet tevreden over ben en waar ik nog wat voor zoek is de manier van een call opnemen en weigeren als 'ie gelocked is: dat gaat nog steeds te vaak onbedoeld fout als ik de DHD uit m'n broekzak haal.)

Zou HTC soms de update skippen en meteen komen met de Android 2.3 update...?

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 14-04-2011 10:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikke4
Verwijderd schreef op dinsdag 12 april 2011 @ 23:16:
[...]

Ik durf bijna zeker te zeggen dat het daar aan ligt. Nieuwere DHD's hebben die OTA-update niet gehad en zitten waarschijnlijk nog op versie 1.32. Mijn zus (heeft hem nu 4 weken) haalde nauwelijks een dag met haar DHD (12 uurtjes met moeite), USB debugging aangezet en probleem was verholpen.
ik heb usb debugging aangezet.. maar hoe krijg je die OTA update dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaartenPol
  • Laatst online: 06-10 11:19
ikke4 schreef op donderdag 14 april 2011 @ 11:09:
[...]
ik heb usb debugging aangezet.. maar hoe krijg je die OTA update dan?
Die OTA krijg je vanzelf melding van of anders via menu--> instellingen --> over de telefoon --> systeemsoftware updates

Ikzelf heb nu 1.72 waar wat jij noemt al is op gelost, maar deze is door andere onregelmatigheden (zie 3 posts eerder) teruggetrokken. Hierdoor kun je tot 1.32 updaten op t moment. Binnenkort hopelijk een nieuwe. Er is in andere landen al een 1.84 gesignaleerd, maar nog niet in Europa.

[ Voor 6% gewijzigd door MaartenPol op 14-04-2011 11:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De updates laten inderdaad erg lang opzich wachten. Ook lees ik dat de DHD geen Sense update krijgt naar 3.0. Valt me erg tegen van HTC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metian

Metian

Snert is vies

HTC is de laatste tijd een beetje apart aan het doen. Ik had eigenlijk wel een nieuwe update verwacht na de bugs in 1.72, en aangezien deze terug getrokken is. Nu heb ik tot heden nog geen problemen ondervonden met 1.72, maar vind het geen fijn gevoel dat de kans bestaat dat de SD kaart straks in eens niet meer werkt.

En snap ook niet echt goed waarom DHD geen Sense 3.0 zou krijgen, zo slecht en oud de DHD nou ook weer niet naar mijn mening. Maar goed, HTC lijkt daar anders over te denken.

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanmiddag even op de helpdesk chat gezeten van HTC, antwoord op mijn vraag;
Update naar 2.3 wordt tegen de zomer verwacht en tot op heden nog geen exacte datum gekend :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 05-10 22:04
Verwijderd schreef op donderdag 14 april 2011 @ 21:15:
Vanmiddag even op de helpdesk chat gezeten van HTC, antwoord op mijn vraag;
Update naar 2.3 wordt tegen de zomer verwacht en tot op heden nog geen exacte datum gekend :'(
Ik heb de helpdesk aan de telefoon gehad, mij wisten ze te vertellen dat de 2.3.3 update zo rond medio april/mei uitgerold ging worden.

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ik222
  • Niet online
Ofwel stop er een muntje in en dan komt er @random wat uit, daar kunnen die helpdeskers niets aan doen aangezien die vaak over dit soort dingen niet meer weten dan wat ze op internet lezen. Denk dat we het beste gewoon af kunnen wachten :P En ach zo slecht is 2.2 op dit moment ook niet :)

Eerdere berichten op diverse websites spraken overigens wel ook over eind april.

[ Voor 41% gewijzigd door ik222 op 14-04-2011 21:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magnum73
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 28-04 08:02
Durven jullie nog wel updaten na de vorige fantastische update? Ik zal een tijdje wachten om te zien of er geen grote bugs inzitten. Mijn 2.2 versie werkt prima nu....(afkloppen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reneger
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 07-10 16:45

Reneger

Wie? IK?

Ik kom van de Hero af, ik heb daar nooit problemen gehad met updaten... Dus op dat vlak vertrouw ik het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trygve
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 07-10 11:16

Trygve

Redacteur
Reneger schreef op vrijdag 15 april 2011 @ 09:42:
Ik kom van de Hero af, ik heb daar nooit problemen gehad met updaten... Dus op dat vlak vertrouw ik het wel.
Maar als die update voor de Desire HD uitblijft is er weinig om in te vertrouwen.
Ik heb zo het idee dat de 1.72 update destijds op een zaterdagmiddag in elkaar is gezet. Hoe langer het duurt tot de volgende update, hoe meer ik ervan uitga dat ze diezelfde update binnenstebuiten trekken om te kijken of alles nu wèl goedzit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yay
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 21:37

yay

Markmoons heeft net het volgende getwittert: "Had ik al gevraagd of jullie wat te doen hadden rond Pasen?" :-D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online
yay schreef op vrijdag 15 april 2011 @ 09:56:
Markmoons heeft net het volgende getwittert: "Had ik al gevraagd of jullie wat te doen hadden rond Pasen?" :-D
Ik hoop onze Desire HD's flashen met een mooie 2.3 release. Mag nu langzaam wel gaan komen. Overgang van 2.1 naar 2.2 bij de gewone Desire was een stuk sneller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yay
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 21:37

yay

Razer schreef op vrijdag 15 april 2011 @ 10:12:
[...]

Ik hoop onze Desire HD's flashen met een mooie 2.3 release. Mag nu langzaam wel gaan komen. Overgang van 2.1 naar 2.2 bij de gewone Desire was een stuk sneller.
Ik hoop er ook op idd.: -D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reneger
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 07-10 16:45

Reneger

Wie? IK?

Dat kan ook een verwijzing zijn naar de Paasraces op Zandvoort, waar HTC hoofdsponsor van is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trygve
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 07-10 11:16

Trygve

Redacteur
Ja precies, of een update of iets anders voor één van de vele andere HTC toestellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metian

Metian

Snert is vies

Of we gaan gewoon lekker gezellig een middagje paaseitjes zoeken met HTC. We zullen zien, hoop wel dat 2.3 snel komt.

Overigens word het 2.3 of 2.3.3 ?.

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kraats
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 06:40

kraats

Ik rol

Metian schreef op vrijdag 15 april 2011 @ 11:48:
Of we gaan gewoon lekker gezellig een middagje paaseitjes zoeken met HTC.
maar wel in het Olympische stadion:
HTC_NL HTC
volgende week om deze tijd paaseieren zoeken in het Olympisch stadion met HTC! Stay tuned voor meer details:-).

Waar is Jos de Nooyer toch gebleven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb mijn scherm stuk van de Desire HD. Ik kan nog wel zien wat het beeld weergeeft, maar het glas is stuk, zeg maar. Normaal moet je dan alleen dit ding vervangen, maar nu heb ik ook een kras op het beeldscherm onder de glaslaag.

Zie je die nog als je het glas vervangt? Zoja, moet je dan ook het display vervangen? dat maakt het wel een erg duur grapje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 05-10 22:04
Verwijderd schreef op vrijdag 15 april 2011 @ 15:08:
Ik heb mijn scherm stuk van de Desire HD. Ik kan nog wel zien wat het beeld weergeeft, maar het glas is stuk, zeg maar. Normaal moet je dan alleen dit ding vervangen, maar nu heb ik ook een kras op het beeldscherm onder de glaslaag.

Zie je die nog als je het glas vervangt? Zoja, moet je dan ook het display vervangen? dat maakt het wel een erg duur grapje.
Ik vermoed dat je de kras gewoon zal zien op moment dat je het display niet vervangt, dus ja, het zal een duur grapje voor je worden.

Hoe heb je het voor elkaar gekregen? je DHD met het scherm op een punt laten valen?

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdejonge1991
  • Laatst online: 23:15
Mijn glaasje was ook stuk (iemand heeft hem met uitgaan per ongeluk uit m`n handen geslagen).
Opgestuurd naar HTC, kosten: 232 euro. Uiteraard laten maken en rekening naar diegene die hem uit m`n handen sloeg. Het bleek dat m`n touchscreen ook beschadigd was, en ook m`n lcd. Ik vind het wel prima eigenlijk, haar WA betaalt en anders zij. Gelukkig is zij dit met me eens;)
Als het goed is komt ie vanavond of morgen, kan niet wachten! Terug naar een nokia old-skool is echt drama...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bullet NL schreef op vrijdag 15 april 2011 @ 15:35:
[...]
Ik vermoed dat je de kras gewoon zal zien op moment dat je het display niet vervangt, dus ja, het zal een duur grapje voor je worden.

Hoe heb je het voor elkaar gekregen? je DHD met het scherm op een punt laten valen?
Ben er ook bang voor. Ik wou opstaan op kantoor, kwam ik tegen dat knopje wat overblijft als je een tafelpoot weghaalt aan. Pats :(

Ik zag nog wel de displex polish, maar de klantenservice van GSMpunt.nl zegt dat je hiermee polijst, en dat je dat met een LCD niet moet doen. Ik heb weinig te verliezen, maar denk dat ze daar wel gelijk in hebben. Wel mooi dat ze een totaalprijs gemaakt hebben trouwens voor de lcd en het displayglas , maar goed. Blijft balen. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chaoscontrol
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 19:25
Ik heb ooit voor mijn Samsung Omnia nog een nieuwe LCD gekocht ergens op een made-in-china ebay product voor 30 euro. werkt tot op vandaag nog perfect.

Inventaris - Koop mijn meuk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JunkO
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21:35
Weet iemand hoe je met de standaard dialer een spatie kunt ingeven als je een persoon zoekt? Ik zoek nu bijvoorbeeld "ma mobiel", maar ik kom niet verder dan "ma" en dan laat hij (uiteraard) alle namen zien met deze letterscombinatie. Ik krijg nu erg veel suggesties te zien moet dan weer gaan scrollen naar degene die ik eigenlijk zoek, niet handig! Nu wil ik dus een spatie ingeven en vervolgens de letter M, maar dit krijg ik niet voor elkaar.

Iemand?

[ Voor 14% gewijzigd door JunkO op 16-04-2011 13:17 ]

"Life's a bitch and then you die.. That's why we get high, cause you never know when you're gonna go.."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand enig idee hoe je een daily wekker voor altijd kan verwijderen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 16 april 2011 @ 16:03:
Iemand enig idee hoe je een daily wekker voor altijd kan verwijderen....
Bij de wekkers op menu drukken en verwijderen kiezen.
JunkO schreef op zaterdag 16 april 2011 @ 13:16:
Weet iemand hoe je met de standaard dialer een spatie kunt ingeven als je een persoon zoekt? Ik zoek nu bijvoorbeeld "ma mobiel", maar ik kom niet verder dan "ma" en dan laat hij (uiteraard) alle namen zien met deze letterscombinatie. Ik krijg nu erg veel suggesties te zien moet dan weer gaan scrollen naar degene die ik eigenlijk zoek, niet handig! Nu wil ik dus een spatie ingeven en vervolgens de letter M, maar dit krijg ik niet voor elkaar.

Iemand?
Kan niet. Je kan wel de eerste getallen in haar telefoonnummer onthouden en die intypen; de telefoon zoekt niet alleen op naam, maar ook op telefoonnummer. Als je moeder bijvoorbeeld als nummer heeft 0612345678 en jij typt 061234 in vindt je telefoon het nummer ook al.

---

Ik heb zelf ook een probleem met mijn Desire HD. Ik had er last van dat het signaal met Vodafone steeds weg viel, en hem toen ter reparatie opgestuurd. Omdat er ook een barst zit in het glas voor de camera, heb ik met de helpdeskmedewerker afgesproken dat alles wat ze vonden dat mis was met het toestel gerepareerd zou worden.

Ongeveer twee weken geleden heb ik mijn toestel na anderhalve week weer gerepareerd ontvangen. Ze hebben echter niet eens gekeken naar de camera, en een board swap uitgevoerd om het probleem met de wegvallende verbinding op te lossen. Dat probleem is nu ook opgelost.

Met het glas voor de camera worden de problemen alleen maar groter; het glas staat steeds losser zitten en er komt stof achter terecht. Als ik naar de helpdesk bel kunnen ze niks voor me doen, behalve het toestel opnieuw laten repareren.

Ik vraag me af of iemand weet of ik het toestel ergens anders sneller kan laten repareren of weet hoe ik het zelf kan doen (en waar ik dan onderdelen kan kopen).

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 16-04-2011 16:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had even een vraagje over het HTC Sence account bij "accounts en synchronisatie"

Onder dat kopje staat:
- HTC Sense synchroniseren (aangevinkt)
- HTC Hub synchroniseren (uit)
- Updaten bij openen (aangevinkt)
- Updaterooster (push)

Ik vroeg me af wat er precies wordt gesynchroniseerd bij "HTC Sense synchroniseren" want hij is nu wel heel vaak (en soms langdurig) aan het syncen (wat vast en zeker accugebruik kost en misschien ook internetverbruik). Aangezien ik niet weet wat het precies doet, weet ik ook niet of ik het updaterooster kan veranderen naar bijvoorbeeld dagelijks (of zelfs uitzetten) en bijvoorbeeld het vinkje weghalen bij "updaten bij openen".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• contrast
  • Niet online
Nog een update van mijn kant.
Toestel is inmiddels volledig gerepareerd en doet het perfect tot nu toe. Het enige minpuntje is dat de batterij er erg strak in zit, maar voor sommigen ook misschien een pluspunt.

Het heeft dik een maand geduurd bij elkaar, maar uiteindelijk is het goed gekomen.

Voor diegenen die het niet gevolg hadden, het gaat over de post: contrast in "HTC Desire HD - Deel 4"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P-Nut
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 07-10 09:56
ik heb sinds kort probleem met wifi van mijn desire hd. Ik kan makkelijk verbinding maken echter laad hij geen internetpagina's :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikke4
Verwijderd schreef op dinsdag 12 april 2011 @ 23:16:
[...]

ik wou deze mensen nog even bedanken... zonder usb debugging had ik een uptime van nog geen 20 uur. vandaag heb ik de 48 uur gehaald met usb debugging met hetzelfde telefoon gedrag...

thanks _/-\o_

edit: 50 uur :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vr6-only
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 23:09

vr6-only

Blub Blub

Ik zit met een probleem waar ik in het verleden wel raad mee wist, maar nu even niet. Mijn GPS doet het heel erg slecht. Ik had een stock 1.72 DHD en na wat berichten gelezen te hebben ben ik terug gegaan naar 1.32. Dat hielp niet. Vervolgens geroot en diverse radio's geprobeerd. Maar dat helpt ook niet. Met GPS status aan de gang gegaan en dat helpt wederom, niet.

Als ik buiten stil sta, dan krijg ik 3 a 4 satellieten te pakken. Zodra je loopt, laat staan rijden, valt het weg. In het verleden heeft het wel goed gewerkt, zelfs binnenhuis!

Klinkt dit iemand bekend in de oren?

Ik gebruik Google Maps en Sygic Aura (legaal) om te testen.

[ Voor 5% gewijzigd door vr6-only op 18-04-2011 15:01 ]

It ain't stupid if it works!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MM99

MM99

That is the way I am!

vr6-only schreef op maandag 18 april 2011 @ 15:00:
Ik zit met een probleem waar ik in het verleden wel raad mee wist, maar nu even niet. Mijn GPS doet het heel erg slecht. Ik had een stock 1.72 DHD en na wat berichten gelezen te hebben ben ik terug gegaan naar 1.32. Dat hielp niet. Vervolgens geroot en diverse radio's geprobeerd. Maar dat helpt ook niet. Met GPS status aan de gang gegaan en dat helpt wederom, niet.

Als ik buiten stil sta, dan krijg ik 3 a 4 satellieten te pakken. Zodra je loopt, laat staan rijden, valt het weg. In het verleden heeft het wel goed gewerkt, zelfs binnenhuis!

Klinkt dit iemand bekend in de oren?

Ik gebruik Google Maps en Sygic Aura (legaal) om te testen.
Heb je al geprobeerd om "GPS Status" er op te zetten? Daarmee kan je de laatste satelliet gegevens d/l.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MM99

MM99

That is the way I am!

P-Nut schreef op zondag 17 april 2011 @ 22:25:
ik heb sinds kort probleem met wifi van mijn desire hd. Ik kan makkelijk verbinding maken echter laad hij geen internetpagina's :(
heb je over meerdere wifi netwerken geprobeerd? Ik heb het namelijk op mijn werk ook last van. Maar bij mij thuis doet die het prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MM99

MM99

That is the way I am!

JunkO schreef op zaterdag 16 april 2011 @ 13:16:

Iemand?
Wat bedoel je met dialer? Als ik bij contact personen zoek (met de zoek knop van de DHD), dan kan ik gewoon spatie invullen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vr6-only

vr6-only

Blub Blub

Ozhan99 schreef op maandag 18 april 2011 @ 15:14:
[...]

Heb je al geprobeerd om "GPS Status" er op te zetten? Daarmee kan je de laatste satelliet gegevens d/l.
Ja, via Tools en dan aGPS settings. Eerst Reset en dan Downloaden. Vervolgens met rust laten tot dat er een fix is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MM99

MM99

That is the way I am!

vr6-only schreef op maandag 18 april 2011 @ 15:16:
[...]

Ja, via Tools en dan aGPS settings. Eerst Reset en dan Downloaden. Vervolgens met rust laten tot dat er een fix is.
Ik ben bang dat ik dan ook geen oplossing voor je heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vr6-only

vr6-only

Blub Blub

In ieder geval bedankt. HTC komt het morgen ophalen. We zien wel wat er gebeurt.

Ik heb de boel terug gezet naar fabrieksinstellingen. Maar de ROM die ik heb gevonden is zonder Nederlandse ondersteuning. RUU_Ace_HTC_WWE_1.32.405.6_Radio_12.28b.60.140e_26.03.02.26_M_release_155891_signed

Dit is toch een stock ROM, de eerste en laatste (OTA 1.72 is terug getrokken)?

[ Voor 64% gewijzigd door vr6-only op 18-04-2011 18:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchrevenge
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 07-10 12:58
Ozhan99 schreef op maandag 18 april 2011 @ 15:16:
[...]

Wat bedoel je met dialer? Als ik bij contact personen zoek (met de zoek knop van de DHD), dan kan ik gewoon spatie invullen..
Na het proberen valt het me op dat je geen spatie hoeft te gebruiken, maar gewoon de eerste letter van het 2e woord kunt typen.
Gewoon doortypen dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paulr84
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 07-10 19:00
vr6-only schreef op maandag 18 april 2011 @ 17:08:
In ieder geval bedankt. HTC komt het morgen ophalen. We zien wel wat er gebeurt.
Waarschijnlijk vervangen ze gewoon de gps chip. Mijn toestel is van de week ook weer teruggekomen van reparatie (de 2e keer!) omdat de gps het niet deed. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Totaalgeflipt
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 06:45

Totaalgeflipt

De enige echte

paulr84 schreef op maandag 18 april 2011 @ 21:18:
[...]

Waarschijnlijk vervangen ze gewoon de gps chip. Mijn toestel is van de week ook weer teruggekomen van reparatie (de 2e keer!) omdat de gps het niet deed. :(
Mijn gps doet het ook niet. Kan alleen mijn toestel niet missen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand anders er ook last van, dat de SD kaart weer opnieuw niet herkend word? Hij kan hem nu alleen lezen en daar heb ik eigenlijk niks aan. Geen update gehad of zoiets. Raar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thombias
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
vr6-only schreef op maandag 18 april 2011 @ 17:08:

Ik heb de boel terug gezet naar fabrieksinstellingen. Maar de ROM die ik heb gevonden is zonder Nederlandse ondersteuning. RUU_Ace_HTC_WWE_1.32.405.6_Radio_12.28b.60.140e_26.03.02.26_M_release_155891_signed

Dit is toch een stock ROM, de eerste en laatste (OTA 1.72 is terug getrokken)?
Dit is een stock rom. En WWE betekend dat het een wereldwijde rom is dus dat er zeer waarschijnlijk ook nederlands in zit. OTA 1.72 is terug getrokken
Pagina: 1 ... 4 ... 35 Laatste

Let op:
Verkrijgbaarheid, levertijden, winkels en al het andere dat niet met de techniek van de telefoon zelf te maken heeft mag in het <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1426298/">HTC Desire HD levertijden- en abbonemententopic</a>.

Berichten met als inhoud informatie of discussie betreffende accessiores voor de HTC Desire HD mogen hier: <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1428745/">HTC Desire HD accessoirestopic</a>.

Vragen over Android software mogen in het <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1437620/last/">Android Market en applicatietopic (deel 10)</a> of in een van de eerdere delen.

Posten over het aanpassen van de software, door middel van custom ROMs, of daaraan gerelateerde onderwerpen, die mogen in <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1436550//">dit</a> topic.

Eventuele problemen met de meegeleverde SD-card welke zich voor lijken te doen naar de 1.72 OTA update mogen hier: <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1441488/">HTC DESIRE HD - SD Kaart onherkenbaar na OTA update (1.72)</a>.

Overige offtopic berichten kunnen zonder verder bericht worden verwijderd!