Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thombias
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
vr6-only schreef op maandag 18 april 2011 @ 15:16:
[...]

Ja, via Tools en dan aGPS settings. Eerst Reset en dan Downloaden. Vervolgens met rust laten tot dat er een fix is.
Draai je een custom ROM?
Zo ja, dan kan je in /system in de build.prop de apgs regel aanpassen de waarde staat standaard op 2 die kan je naar 1 zetten. Dat scheelt een hoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperVeloce
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 12:37
als ik me DHD verbind met laptop..programma htc sync start... kan ik niks selecteren, zoals berichten en contacten.. hoe krijg ik dit werkend?

en HTC Wildfire ziet sync programma op laptop niet eens :S

Intel i5 13600K | ASUS ROG RTX 4080 | ASUS ROG Z790-E | Corsair DDR5 32GB 6000Mhz | WD SN850X 1TB | ASUS ROG Helios | 27" 4K 60Hz | 27" ROG QD-OLED 360Hz | ASUS ROG Scope Deluxe | ASUS ROG Delta S | ASUS ROG Chakram X | 16ProMax | WatchUltra 2 zw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qman
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 31-07-2021

Qman

Tha Lup

Paultje72 schreef op zaterdag 27 november 2010 @ 13:49:
Ik heb sinds vorige week de Desire HD.
Een bluetooth verbinding maken met mijn Renault Megane lukt helaas niet. Met m'n vorige toestel (Nokia 6300) was dit geen enkel probleem.

Iemand een oplossing?
Mocht je de oplossing nog niet gevonden hebben (en voor anderen die hetzelfde ervaren):
In mijn geval lag het aan een groot aantal "other contacts" in het adresboek van m'n GMail account.
Deze omgezet naar echte contacts (waar nodig) en de rest weggegooid. Vanaf dat moment kon ik normaal pairen aan de Megane BT carkit en bellen/gebeld worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

We hebben op de zaak een nieuwe Exchange mailserver. Alles is hetzelfde, mailbox, password, domain, alleen het server adres is veranderd.

Als ik nu het serveradres wil aanpassen, blijkt deze greyed out te zijn. Hoe kan ik dit adres aanpassen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JunkO
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 25-09 15:25
Ozhan99 schreef op maandag 18 april 2011 @ 15:16:
[...]

Wat bedoel je met dialer? Als ik bij contact personen zoek (met de zoek knop van de DHD), dan kan ik gewoon spatie invullen..
Weet je, ik heb m'n DHD nu ruim 2 maand maar ik heb die zoekknop nog nooit aangeraakt. Maar inderdaad, daar kan het wel mee.. ;)

"Life's a bitch and then you die.. That's why we get high, cause you never know when you're gonna go.."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JunkO
Even een andere vraag; kun je via de standaard fotoviewer het ook zo instellen dat hij de laatst gemaakte foto's bovenaan zet? Nu moet je eindeloos naar beneden scrollen, lijkt me een beetje onnodig! Kan het zo in de opties niet terug vinden, dus ik ben er eigenlijk bang voor... Mocht het niet kunnen, iemand een tip voor een andere handigere viewer? :)

"Life's a bitch and then you die.. That's why we get high, cause you never know when you're gonna go.."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand ervaring met het probleem dat je naast het spontaan verdwijnen van alle sms'jes geen sms'jes meer kunt versturen!?

Week geleden waren al mijn sms'jes weer weg (voor de 2e keer), maar blijkbaar kan ik sindsdien ook geen sms'jes meer sturen (kom ik vandaag pas achter 8)7). Lang leve Whatsapp.. gebruik SMS dus bijna niet blijkt nu (4 sms'jes in 1 week tijd die dus nog steeds op 'verzenden' staan).

Ik heb het geprobeerd met de standaard berichten app van HTC en met Go SMS, bij beiden werkt het niet

edit: reboot doet wonderen |:(

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 20-04-2011 19:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En daarom reboot ik elke dag. ;) Vaste prik. Zelfs als ik m'n mobiel een nacht heb aangehouden om bereikbaar te kunnen zijn, dan nog reboot ik 'm 's ochtends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 15 april 2011 @ 15:08:
Ik heb mijn scherm stuk van de Desire HD. Ik kan nog wel zien wat het beeld weergeeft, maar het glas is stuk, zeg maar. Normaal moet je dan alleen dit ding vervangen, maar nu heb ik ook een kras op het beeldscherm onder de glaslaag.

Zie je die nog als je het glas vervangt? Zoja, moet je dan ook het display vervangen? dat maakt het wel een erg duur grapje.
Had hetzelfde probleem: display helemaal gebarsten. Tijdens het fietsen was m'n rugzak opengegaan en stuiterde de DHD op het asfalt. Blijkt 'ie niet tegen te kunnen ;)

Vandaag nieuwe display laten installeren door een bedrijfje in Amsterdam. Nieuwe LCD en nieuwe digitizer binnen 40 minuten klaar voor 159 euro. Klaar terwijl je wacht. Mocht je het adres willen, dan hoor ik het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heey,

Ben nieuw hier, maar ik heb een probleem.
Ik heb een htc desire hd gekregen van een vriend, met een custom rom erop.
Ik had al wat doorzocht op androidworld, en kon uiteindelijk een download vinden, die mijn htc desire hd helemaal van alle root spul af, en ik draai nu dus weer gewoon de stock rom.

Ik heb alleen 1 probleem, ik kan hem niet updaten.
Ik zit nu op android 2.2 met htc sense 1.32.
Weet iemand hoe en waar ik gewoon helemaal handmatig via een
download of wat dan ook hem gewoon weer kan updaten naar 1,72?

Mvg
twan:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aardbeix15
  • Niet online

aardbeix15

100%fruit pers je er niet uit!

Verwijderd schreef op woensdag 20 april 2011 @ 20:46:
Heey,

Ben nieuw hier, maar ik heb een probleem.
Ik heb een htc desire hd gekregen van een vriend, met een custom rom erop.
Ik had al wat doorzocht op androidworld, en kon uiteindelijk een download vinden, die mijn htc desire hd helemaal van alle root spul af, en ik draai nu dus weer gewoon de stock rom.

Ik heb alleen 1 probleem, ik kan hem niet updaten.
Ik zit nu op android 2.2 met htc sense 1.32.
Weet iemand hoe en waar ik gewoon helemaal handmatig via een
download of wat dan ook hem gewoon weer kan updaten naar 1,72?

Mvg
twan:)
1.72 is na een weekje weer offline gehaald door HTC. Dit de sms-notificatie bug, de SD-onklaar bug en vast nog wel iets. Niet iedereen had problemen maar top was anders. Als je nog ff geduld hebt dan wordt je gewoon naar de Android 2.3 stock rom geholpen. Iedereen met een stock rom heeft nu dus 1.32 of 1.72.

snel zeggen: 'De koetsier poetst de postkoets met postkoetspoets'
levensmotto: 'vroeg gedaan is lang gerelaxed!'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aardbeix15
  • Niet online

aardbeix15

100%fruit pers je er niet uit!

PWM schreef op woensdag 20 april 2011 @ 15:52:
We hebben op de zaak een nieuwe Exchange mailserver. Alles is hetzelfde, mailbox, password, domain, alleen het server adres is veranderd.

Als ik nu het serveradres wil aanpassen, blijkt deze greyed out te zijn. Hoe kan ik dit adres aanpassen :?
exchange account weggooien op je DHD en opnieuw instellen :?

snel zeggen: 'De koetsier poetst de postkoets met postkoetspoets'
levensmotto: 'vroeg gedaan is lang gerelaxed!'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

aardbeix15 schreef op woensdag 20 april 2011 @ 20:53:
[...]

exchange account weggooien op je DHD en opnieuw instellen :?
Dat zou redelijk onhandig zijn, omdat aan beide kanten agenda punten zijn gewijzigd.

Wij hebben Nokia's, Windows Mobiles en Iphones die allemaal zonder problemen de Exhange server kunnen wijzigen. Het zal toch niet zo zijn dat Android dat niet kan :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornin
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 04-08-2024
en voor de zekerheid hier maar even Crossposten

Kwam dit net tegen op XDA en t leek me verstandig het hier maar even te linken:

[WARNING] Do not partition SD card using ClockworkMod
As the title says, do not partition SD card using ClockworkMod or ROM Manager.

There has been multiple bricked devices already, all after partitioning SD in CWM. The device suddenly turns off while the partitioning is in progress, and never turns on again. We do not know what causes this issue yet, but I am sure that ClockworkMod team will look into it.

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1043160

Non taken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ik222
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
PWM schreef op woensdag 20 april 2011 @ 22:08:
[...]

Dat zou redelijk onhandig zijn, omdat aan beide kanten agenda punten zijn gewijzigd.

Wij hebben Nokia's, Windows Mobiles en Iphones die allemaal zonder problemen de Exhange server kunnen wijzigen. Het zal toch niet zo zijn dat Android dat niet kan :?
Het lijkt dat Android dit toch echt niet kan om de een of andere reden, zie ook http://androidforums.com/...exchange-server-name.html Het account deleten en opnieuw aanmaken is inderdaad vrij onhandig als je in de tussentijd op je telefoon al afspraken gewijzigd hebt. De afspraken die je op de nieuwe exchange server via de pc gewijzigd hebt zullen uiteraard wel gewoon binnenkomen wanneer je hetn account opnieuw toevoegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appie76
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 24-09 19:57
P-Nut schreef op zondag 17 april 2011 @ 22:25:
ik heb sinds kort probleem met wifi van mijn desire hd. Ik kan makkelijk verbinding maken echter laad hij geen internetpagina's :(
Laadt ie op data moment wel pagina's via gsm/3G?

De mijne doet dat: ik zet wifi aan en desondanks probeert ie via gsm/3G de pagina's te laden. Dit zie ik aan de 'data pijltjes' in de statusbalk bij mijn gsm-icon. En dat terwijl die de data via wifi zou moeten doen als die beschikbaar is. Raar verhaal, als iemand weet wat eraan te doen is.....?

(wifi aan/uit/aan/uit helpt, maar was in verleden niet nodig)

[ Voor 15% gewijzigd door Appie76 op 21-04-2011 16:38 ]

Ik heb geen signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paulr84
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 26-09 07:15
JunkO schreef op woensdag 20 april 2011 @ 19:07:
Even een andere vraag; kun je via de standaard fotoviewer het ook zo instellen dat hij de laatst gemaakte foto's bovenaan zet? Nu moet je eindeloos naar beneden scrollen, lijkt me een beetje onnodig! Kan het zo in de opties niet terug vinden, dus ik ben er eigenlijk bang voor... Mocht het niet kunnen, iemand een tip voor een andere handigere viewer? :)
Volgens mij kan dit niet met de stock galerij...

Maar QuickPic is een hele fijne viewer! Deze plaatst nieuwe foto's bovenaan en werkt snel.
https://market.android.com/details?id=com.alensw.PicFolder

[ Voor 5% gewijzigd door paulr84 op 21-04-2011 22:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Largamelion
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 17:48
Appie76 schreef op donderdag 21 april 2011 @ 16:35:
[...]

De mijne doet dat: ik zet wifi aan en desondanks probeert ie via gsm/3G de pagina's te laden. Dit zie ik aan de 'data pijltjes' in de statusbalk bij mijn gsm-icon. En dat terwijl die de data via wifi zou moeten doen als die beschikbaar is. Raar verhaal, als iemand weet wat eraan te doen is.....?

Overkomt me de laatste tijd ook meer en meer. Normaal verdwijnt het 3G/H/E icoontje vrijwel onmiddellijk als WiFi verbonden is, maar tegenwoordig blijven ze dikwijls naast elkaar staan...

Youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCCFiGVUeYs1h7RQIHZgqlSQ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kraats
  • Registratie: Januari 2004
  • Nu online

kraats

Ik rol

Zolang er geen dataverbinding over WiFi opgezet kan woren (als er bijvoorbeeld nog geen ip-adres toegewezen is) zal de 3G verbinding aan blijven staan. Meestal laat hij tijdens het proces van ip-adres verkrijgen ook het icoontje nog niet zien, maar ik kan me voorstellen dat dat authenticatieproces in stukjes gaat en het icoon er staat nét voordat de verbinding echt actief is. Dus dat laatste stukje gaat dan mis.
Ik heb trouwens steeds vaker het 1.72 probleem met het geen data kunnen versturen over de WiFi-verbinding. Even handmatig WiFi uit- en aanzetten lost dat op. Maar het blijft irritant. Na een reboot is het vaak even weg, maar na verloop van tijd treedt het weer op. Is er al iemand die daar een lijn in heeft gevonden? Ik heb het vermoeden dat hij alsnog probeert via het ip-adres van 3G te versturen (routeringsprobleempje dus), maar kan nog geen tool vinden om de echte ip- en routeringsgegevens te bekijken.

Waar is Jos de Nooyer toch gebleven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T homass
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 12-07 23:07
Mijn dhd is waarschijnlijk oververhit geraakt. Als ik mijn telefoon opstart krijg ik dit scherm http://www.mobilefile.inf.../28b4a714c2fkgb2l.jpg.jpg
Na een paar keer mobiel opnieuw opstarten (batterij eruit halen) startte hij wel op in veilige modus. Maar hoe ik dat voor elkaar kreeg..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iestyn99
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 23-09 14:45
kraats schreef op vrijdag 22 april 2011 @ 10:23:
Zolang er geen dataverbinding over WiFi opgezet kan woren (als er bijvoorbeeld nog geen ip-adres toegewezen is) zal de 3G verbinding aan blijven staan. Meestal laat hij tijdens het proces van ip-adres verkrijgen ook het icoontje nog niet zien, maar ik kan me voorstellen dat dat authenticatieproces in stukjes gaat en het icoon er staat nét voordat de verbinding echt actief is. Dus dat laatste stukje gaat dan mis.
Ik heb trouwens steeds vaker het 1.72 probleem met het geen data kunnen versturen over de WiFi-verbinding. Even handmatig WiFi uit- en aanzetten lost dat op. Maar het blijft irritant. Na een reboot is het vaak even weg, maar na verloop van tijd treedt het weer op. Is er al iemand die daar een lijn in heeft gevonden? Ik heb het vermoeden dat hij alsnog probeert via het ip-adres van 3G te versturen (routeringsprobleempje dus), maar kan nog geen tool vinden om de echte ip- en routeringsgegevens te bekijken.
Ik had dit probleempje ook de laatste tijd. Heb nu op mijn Thomson TWG870 (UPC) router 11n uitgeschakeld en nu lijkt hij het een hele tijd goed te doen onder 11g. Zelfs sneller lijkt het wel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appie76
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 24-09 19:57
Appie76 schreef op donderdag 21 april 2011 @ 16:35:
[...]

En opgelost: ik had een paar dagen terug wat Car Home apps erop gezet die o.a. gps inschakelen bij verbinding met de carkit. Blijkbaar deed dit ook wat met de wifi-settings, wifi was wel ingeschakeld maar verond geen data. Ik heb die apps er nu afgehaald en wifi draait weer als een tierelier!

[ Voor 0% gewijzigd door Appie76 op 23-04-2011 10:50 . Reden: typos ]

Ik heb geen signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reneger
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 24-09 19:56

Reneger

Wie? IK?

T homass schreef op vrijdag 22 april 2011 @ 19:05:
Mijn dhd is waarschijnlijk oververhit geraakt. Als ik mijn telefoon opstart krijg ik dit scherm http://www.mobilefile.inf.../28b4a714c2fkgb2l.jpg.jpg
Na een paar keer mobiel opnieuw opstarten (batterij eruit halen) startte hij wel op in veilige modus. Maar hoe ik dat voor elkaar kreeg..
Die van mij stond oranje - groen te knipperen in mijn houder... Zon erop + Navigatie aan + opladen was even iets teveel van het goede... Hij was erg warm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen idee of het überhaupt kan, maar kun je de verlichting van de soft touch-knoppen aan en uit zetten? Op mijn dhd zijn ze niet verlicht. Heb me rot gezocht, maar geen instellingen kunnen vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een ervaring delen. Mijn DHD had ineens bijna geen gps signaal meer. Na wekenlang modderen besloten 'm toch maar op te laten halen door HTC. Fijne service is dat. Binnen anderhalve week had ik hem weer terug met een nieuwe antenne. Loopt weer als een zonnetje. Puik geregeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GentiLi
  • Registratie: November 2010
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 24 april 2011 @ 11:12:
Geen idee of het überhaupt kan, maar kun je de verlichting van de soft touch-knoppen aan en uit zetten? Op mijn dhd zijn ze niet verlicht. Heb me rot gezocht, maar geen instellingen kunnen vinden.
Nee, volgens mij kan dat niet. Natuurlijk is het zo met mijn DHD dat als het in de omgeving licht genoeg is om ze goed te zien zijn ze niet verlicht. Maar als het te donker begint te worden en ik ze niet meer kan zien, dan pas gaat de verlichting aan. Dit vind ik helemaal goed, want zo wordt heel veel accu energie bespaard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ik222
  • Niet online
Inderdaad, houdt je hand maar eens op de lichtsensor (boven bij de speaker) dan zul je zien dat de knopverlichting wel aan gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JunkO
paulr84 schreef op donderdag 21 april 2011 @ 22:26:
[...]

Volgens mij kan dit niet met de stock galerij...

Maar QuickPic is een hele fijne viewer! Deze plaatst nieuwe foto's bovenaan en werkt snel.
https://market.android.com/details?id=com.alensw.PicFolder
Bedankt voor de tip, ziet er goed uit dat QuickPic! Kun je me misschien ook vertellen hoe ik deze instel als standaard viewer??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerjannn
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 16:07
Ik heb de Desire HD nu een paar maanden, en ben er dik tevreden mee.
Vandaag nog een mooie foto gemaakt, deze deel ik graag met jullie:

http://tinypic.com/r/2upqp80/7

Zonder effecten.
Gewoon maakt deze camera niet super kwaliteit voor een 8mp, maar de Macro is wel super vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renskoenraadt
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 25-08 20:56

renskoenraadt

Like No Other

Heeft iemand enig idee of dat het normaal is dat als ik de notificatiebalk naar beneden sleep en een ongelezen sms open, het bericht in deze balk wél verdwijnt, maar als ik de sms lees via de standaard berichten app dat deze notificatie gewoon weergegeven blijft worden?

Ik vind dit behoorlijk irritant, aangezien dit niet het geval is bij gemiste oproepen of e-mails (daarvan verdwijnt de melding wel in de balk als je hem via de standaard app bekijkt).

Iemand enig idee of dat dit standaard is, of is dit een bug in de software?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaartenPol
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 25-09 21:11
renskoenraadt schreef op maandag 25 april 2011 @ 23:48:
Heeft iemand enig idee of dat het normaal is dat als ik de notificatiebalk naar beneden sleep en een ongelezen sms open, het bericht in deze balk wél verdwijnt, maar als ik de sms lees via de standaard berichten app dat deze notificatie gewoon weergegeven blijft worden?

Ik vind dit behoorlijk irritant, aangezien dit niet het geval is bij gemiste oproepen of e-mails (daarvan verdwijnt de melding wel in de balk als je hem via de standaard app bekijkt).

Iemand enig idee of dat dit standaard is, of is dit een bug in de software?
Dit is een bug in de 1.72 software. Hopelijk binnenkort opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi
Wie kan me vertellen hoe ik de premium navigatie die meegeleverd is op dit toestel kan verwijderen.
Ik zie dat het ongeveer 2 gig in beslag neemt op sd kaart. bij applicatiebeheer kom je hem nergens tegen om te verwijderen?

Als ik de navigatie opgestart heb, vraagt hij of ik hem wil kopen, en daar kan ik wel alle kaarten verwijderen zo te zien, maar denk niet dat de app zelf weg is.

Als ik trouwens bij premium navigatie kies voor google rechts, mislukt dit omdat google een melding geeft direct dat ik niks ingesproken heb.....

Bedankt alvast voor eventuele antwoorden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Largamelion
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 17:48
Verwijderd schreef op dinsdag 26 april 2011 @ 12:39:
Hoi
Wie kan me vertellen hoe ik de premium navigatie die meegeleverd is op dit toestel kan verwijderen.
Ik zie dat het ongeveer 2 gig in beslag neemt op sd kaart. bij applicatiebeheer kom je hem nergens tegen om te verwijderen?

Als ik de navigatie opgestart heb, vraagt hij of ik hem wil kopen, en daar kan ik wel alle kaarten verwijderen zo te zien, maar denk niet dat de app zelf weg is.

Als ik trouwens bij premium navigatie kies voor google rechts, mislukt dit omdat google een melding geeft direct dat ik niks ingesproken heb.....

Bedankt alvast voor eventuele antwoorden.
Voorgeïnstalleerde applicaties kan je standaard niet verwijderen -> er zijn wel andere manieren om het te doen welke beschreven staan in de startpost. De kaarten nemen normaal gezien het meeste plaats in, dus als je deze verwijdert, zit je wel goed.

Youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCCFiGVUeYs1h7RQIHZgqlSQ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MM99
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 25-09 11:51

MM99

That is the way I am!

Gerjannn schreef op maandag 25 april 2011 @ 22:41:
Ik heb de Desire HD nu een paar maanden, en ben er dik tevreden mee.
Vandaag nog een mooie foto gemaakt, deze deel ik graag met jullie:

http://tinypic.com/r/2upqp80/7

Zonder effecten.
Gewoon maakt deze camera niet super kwaliteit voor een 8mp, maar de Macro is wel super vind ik.
ziet er mooi uit hoor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megupe
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 18:30
Sinds enkele dagen is het mij opgevallen dat mijn DHD een kort tikkend geluid maakt als ik de camera actiever of als ik een foto maak. Eerder is mij dit niet opgevallen, mogelijk dat het er toen ook al was. Ik kon via Google en het forum niets duidelijkst hierover kunnen vinden. Heeft iemand hier een idee of dit kwalijk is of niet? Het is ook niet het geluid dat bij de focus hoort. Graag jullie hulp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magnum73
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 28-04 08:02
Hi
Wie weet wat de directory lazylist op de sd-card list juist is ? En mag die verwijderd worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-12-2024
magnum73 schreef op dinsdag 26 april 2011 @ 22:51:
Hi
Wie weet wat de directory lazylist op de sd-card list juist is ? En mag die verwijderd worden?
Google even op 'Android' en 'Lazylist'.
Lazylist is a generic folder created and used by multiple apps to store cached image files. Open the filder and view the files as images and you'll see images from apps you've used. This is used to help speed up the loading of the market, apps, etc. There's no harm in deleting the folder, but it will come back. It would be wise to delete it since it can take up quite a bit of useless storage space.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• contrast
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online
Megupe schreef op dinsdag 26 april 2011 @ 21:26:
Sinds enkele dagen is het mij opgevallen dat mijn DHD een kort tikkend geluid maakt als ik de camera actiever of als ik een foto maak. Eerder is mij dit niet opgevallen, mogelijk dat het er toen ook al was. Ik kon via Google en het forum niets duidelijkst hierover kunnen vinden. Heeft iemand hier een idee of dit kwalijk is of niet? Het is ook niet het geluid dat bij de focus hoort. Graag jullie hulp.
Volgens mij hoort dat gewoon zo. Heb dat zelf ook en ken ook meerdere mensen die dit hebben. :)
Dit wordt veroorzaakt omdat de camera opgestart wordt, de les gaat dan open. Het is dus het geluidje van de lens volgens mij. Correct me if i'm wrong ;)

[ Voor 11% gewijzigd door contrast op 26-04-2011 23:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gadgeteer
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 26-09 12:05
contrast schreef op dinsdag 26 april 2011 @ 22:59:
[...]

Volgens mij hoort dat gewoon zo. Heb dat zelf ook en ken ook meerdere mensen die dit hebben. :)
Dit wordt veroorzaakt omdat de camera opgestart wordt, de les gaat dan open. Het is dus het geluidje van de lens volgens mij. Correct me if i'm wrong ;)
You're wrong :s

Als ik mijn camera activeer, hoor ik werkelijk niets. Alleen bij het afdrukken wel het bekkende geluidje natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ik222
  • Niet online
Hier ook geen enkel geluid bij het activeren van de camera.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patshad
  • Registratie: Mei 2007
  • Nu online
Ik denk dat er mogelijk wat vreemds met mijn toestel aan de hand is. Tegenwoordig haal ik met moeite 1 dag (19/20 uur) op gsm only en het scherm heeft daarbij max. 3 uur aangestaan. Als ik automatisch switchen selecteer, of gewoon op 3g zit, dan red ik de 12 uur bijna niet eens. Dit lijkt mij toch veels en veels te weinig.

Zou iemand met zo'n geweldige batterijduur even kunnen vermelden hoe lang bij hem/haar het scherm heeft aangestaan? Ik draai trouwens op de laatste 2.2 htc stock, dus niet de 1.72 OTA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• contrast
  • Niet online
Gadgeteer schreef op woensdag 27 april 2011 @ 17:26:
[...]

You're wrong :s

Als ik mijn camera activeer, hoor ik werkelijk niets. Alleen bij het afdrukken wel het bekkende geluidje natuurlijk.
Tot nu toe heeft elke DHD die ik in mijn handen heb gehad dat geluidje gemaakt met de camera. Kan toeval zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JunkO
Die van mij maakt ook af en toe een klikkend geluid als ik de camera activeer of uit zet, evenals mijn vorige telefoon, een Nokia E71. Wat het is? Geen idee.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Stef-
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18:23

-Stef-

Slainthe!

Mijn Desire HD bevalt prima maar heb 2 problemen:

1) soms verdwijnen foto's uit mijn gallerij die als ik de HD als verwisselbare schijf aan mijn laptop hang wel gewoon op de SD kaar blijken te staan. Als ik de telefoon afkoppel ziet de gallerij wel weer alle foto's.

2) mijn e-mail berichten verdwijnen na verloop van tijd uit mijn inbox. Misschien dat dit een instelling is maar ik heb het nog niet gevonden.

Yamaha - Chario - MJ Acoustics - Squeezebox - Trends Audio - Beresford

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsunami
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
1 is gewoon normaal, als hij als verwisselbare schijf aan je computer hangt wordt je SD-kaart als USB-schijf gebruikt, en kan je telefoon er niet meer bij tot je hem loskoppelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megupe
Wat dan ook nog vreemd is is dat soms gemaakte foto's niet in de galerij verschijnen, dit terwijl ik ze wel op de SD kaart kan vinden. Klinkt dit iemand bekend?

Ik ga contact met htc opnemen wat dat geluid van me camera kan zijn, misschien weten zij meer. Hier zijn verschillende ervaringen.

[ Voor 14% gewijzigd door Megupe op 27-04-2011 20:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Stef-
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18:23

-Stef-

Slainthe!

Tsunami schreef op woensdag 27 april 2011 @ 19:55:
1 is gewoon normaal, als hij als verwisselbare schijf aan je computer hangt wordt je SD-kaart als USB-schijf gebruikt, en kan je telefoon er niet meer bij tot je hem loskoppelt.
Nee, niet zo. Ik maak wat foto's die ik keurig in mijn galerie zie. Uurtje later open ik de galerie weer en het tellertje geeft weer het aantal van voordat ik de foto's maakte aan. Foto's kan ik ook niet meer terugvinden. Dan pas hang ik de HD aan mijn laptop om de SD uit te lezen er zie dat ze gewoon op mijn SD staan. Afkoppelen en de desire leest de foto's nu ook weer gewoon uit.

Yamaha - Chario - MJ Acoustics - Squeezebox - Trends Audio - Beresford

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jurgen
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 25-09 14:34
patshad schreef op woensdag 27 april 2011 @ 18:04:
Ik denk dat er mogelijk wat vreemds met mijn toestel aan de hand is. Tegenwoordig haal ik met moeite 1 dag (19/20 uur) op gsm only en het scherm heeft daarbij max. 3 uur aangestaan. Als ik automatisch switchen selecteer, of gewoon op 3g zit, dan red ik de 12 uur bijna niet eens. Dit lijkt mij toch veels en veels te weinig.

Zou iemand met zo'n geweldige batterijduur even kunnen vermelden hoe lang bij hem/haar het scherm heeft aangestaan? Ik draai trouwens op de laatste 2.2 htc stock, dus niet de 1.72 OTA.
heb je usb-debugging aanstaan? dit verbetert de batterijduur (en performance) aanzienlijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaartenPol
contrast schreef op woensdag 27 april 2011 @ 18:54:
[...]

Tot nu toe heeft elke DHD die ik in mijn handen heb gehad dat geluidje gemaakt met de camera. Kan toeval zijn?
Die van mij doet het ook. Evenals 2 Desire HD's van vrienden. Lijkt me normaal aangezien m'n Touch HD ook zoiets deed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchrevenge
  • Laatst online: 12-09 23:19
-Stef- schreef op woensdag 27 april 2011 @ 19:43:
Mijn Desire HD bevalt prima maar heb 2 problemen:

1) soms verdwijnen foto's uit mijn gallerij die als ik de HD als verwisselbare schijf aan mijn laptop hang wel gewoon op de SD kaar blijken te staan. Als ik de telefoon afkoppel ziet de gallerij wel weer alle foto's.

2) mijn e-mail berichten verdwijnen na verloop van tijd uit mijn inbox. Misschien dat dit een instelling is maar ik heb het nog niet gevonden.
2. Je kunt instellen hoeveel mails of hoeveel dagen je mails in je inbox blijven staan. Bij instellingen van je mail en dan Verzenden en ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patshad
  • Registratie: Mei 2007
  • Nu online
ColTju schreef op woensdag 27 april 2011 @ 23:23:
[...]

heb je usb-debugging aanstaan? dit verbetert de batterijduur (en performance) aanzienlijk!
Usb debugging staat aan. Zonder wordt het namelijk een mooie slideshow...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renskoenraadt

renskoenraadt

Like No Other

Naar aanleiding van mijn vorige post (de sms-bug) wilde ik gisteravond mijn toestel downgraden naar firmware 1.32. Helaas loop ik steeds tegen het probleem aan dat als ik wil checken of mijn toestel herkend wordt (via cmd.exe -> adb devices), dat er aangegeven wordt dat dit niet herkend wordt a;s onbekende interne/externe opdracht. Ik heb deze drivers (zie onderstaande link voor de drivers) al verschillende malen geïnstalleerd op Win7, maar zonder resultaat.

Ik heb HTC sync geïnstalleerd staan, het toestel staan met USB Debugging modus is geactiveerd en is via de usb verbonden als 'alleen opladen'.

Heeft iemand enig idee of een andere manier om mijn toestel herkend te laten worden zodat ik mijn toestel kan downgraden? ik doe dit a.d.h.v. de volgende tutorial:http://hypervortex.com/?p=50

Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerjannn
renskoenraadt schreef op donderdag 28 april 2011 @ 13:12:
Naar aanleiding van mijn vorige post (de sms-bug) wilde ik gisteravond mijn toestel downgraden naar firmware 1.32. Helaas loop ik steeds tegen het probleem aan dat als ik wil checken of mijn toestel herkend wordt (via cmd.exe -> adb devices), dat er aangegeven wordt dat dit niet herkend wordt a;s onbekende interne/externe opdracht. Ik heb deze drivers (zie onderstaande link voor de drivers) al verschillende malen geïnstalleerd op Win7, maar zonder resultaat.

Ik heb HTC sync geïnstalleerd staan, het toestel staan met USB Debugging modus is geactiveerd en is via de usb verbonden als 'alleen opladen'.

Heeft iemand enig idee of een andere manier om mijn toestel herkend te laten worden zodat ik mijn toestel kan downgraden? ik doe dit a.d.h.v. de volgende tutorial:http://hypervortex.com/?p=50

Thanks!
Hmm, ik heb dit ook gedaan omdat ik em wou rooten en custom roms erop zetten, maar dit verliep bij mij zonder problemen.

Volg deze tutorial eens:
http://www.androidworld.n...s-maken-op-je-htc-desire/

als dat werkt, dan ziet de computer je telefoon dus wel, en kan je het nog een keer proberen om te downgraden.

Hoop dat het daarna werkt! ;)

Succes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 18:19
En het blijft zo angstvallig stil rondom Gingerbread...
Zijn er nog nieuwe geruchten? Vind het langzamerhand allemaal wel lang duren. Zeker als ik zie dat er steeds mooiere custom roms uitkomen met leuke extra functies :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchrevenge
  • Laatst online: 12-09 23:19
Razer schreef op donderdag 28 april 2011 @ 21:35:
En het blijft zo angstvallig stil rondom Gingerbread...
Zijn er nog nieuwe geruchten? Vind het langzamerhand allemaal wel lang duren. Zeker als ik zie dat er steeds mooiere custom roms uitkomen met leuke extra functies :)
Volgens mij zijn er ondertussen wel tig data genoemd. Ik geloof het pas als het er is.. Hoewel ik tevreden ben met de stock rom, zijn er toch wel een aantal erg goede custom roms..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThijsWTF
  • Laatst online: 26-09 14:27
Dutchrevenge schreef op donderdag 28 april 2011 @ 22:52:
[...]

Volgens mij zijn er ondertussen wel tig data genoemd. Ik geloof het pas als het er is.. Hoewel ik tevreden ben met de stock rom, zijn er toch wel een aantal erg goede custom roms..
De laatste gelekte GingerBread met Sense 2.1 is erg stabiel en het lijkt dat het ook de officiele gaat worden. Ik denk dat de officiele release van GingerBread dus snel komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerjannn
Ik draai nu Miui 1.4.22, die rom is slechts 60mb, in vergelijking met 230mb voor de stock rom volgens mij. Daarnaast is hij ook nog te overklokken tot 1,8GhZ (niet slim, maar toch..) Volgens mij scheelt het ook wel aardig in de batterij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paulb_nl
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 24-05 12:27
En daar is hij dan eindelijk de officiële rom:

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1056329

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaartenPol
en hoe krijg ik dit om mijn telefoon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• new_guy
  • Registratie: Oktober 2009
  • Nu online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voskuh_
  • Laatst online: 18:02
Moet de DHD hiervoor geroot zijn? En is deze versie in het Nederlands?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
voskuh_ schreef op vrijdag 29 april 2011 @ 22:33:
Moet de DHD hiervoor geroot zijn?
Lees je eens in over custom roms. Daar is juist een speciaal topic voor.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paulb_nl
Je hebt geen root nodig en hij heeft ook de nederlandse taal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GentiLi
  • Niet online
Tsurany schreef op vrijdag 29 april 2011 @ 22:38:
[...]

Als je ff verder leest zie je dat de vraag specifiek over de DHD was. Het gaat namelijk over de net gelanceerde Gingerbread 2.3 versie.

Trouwens ik wou ook graag willen weten of het de officiële versie is of niet.

Ervaringen...?

[ Voor 14% gewijzigd door GentiLi op 29-04-2011 22:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voskuh_
  • Laatst online: 18:02
paulb_nl schreef op vrijdag 29 april 2011 @ 22:50:
Je hebt geen root nodig en hij heeft ook de nederlandse taal.
Hartelijk dank voor je antwoord! :)
Tsurany schreef op vrijdag 29 april 2011 @ 22:38:
[...]

Er wordt hier gesproken over een officiele rom die nog niet via een OTA update wordt aangeboden zoals ik gewend ben, vandaar mijn vraag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op .xda-developers zegt er iemand
"I just flashed MDJ's Vivo version... its very fast, looks very nice, but that one is highly modded..."

Is die link de MDJ's Vivo versie of een andere?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
GentiLi schreef op vrijdag 29 april 2011 @ 22:54:
[...]

Als je ff verder leest zie je dat de vraag specifiek over de DHD was. Het gaat namelijk over de net gelanceerde Gingerbread 2.3 versie.
In dat geval, lees je eens in over officiële roms flashen.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben nu aan het updaten. Update geslaagd.
Hij download nu automatisch alle geïnstalleerde files via Market.

[ Voor 146% gewijzigd door Verwijderd op 29-04-2011 23:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paulb_nl
Al het goed is wist deze update al je gegevens. Had jij dat ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

paulb_nl schreef op zaterdag 30 april 2011 @ 00:14:
Al het goed is wist deze update al je gegevens. Had jij dat ook?
Klopt, maar niet alles volgens mij, want m'n achtergrondje is nog steeds het zelfde.

Hij update alleen niet al mijn agenda's... bijv de feestdagen van Gmail (die niet helemaal kloppen)

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 30-04-2011 00:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magnum73
Hoe installeer je het exe bestand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

magnum73 schreef op zaterdag 30 april 2011 @ 09:12:
Hoe installeer je het exe bestand?
Door deze op te starten start je het update utility tool.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo, heb een probleempje met mn DHD. Hij start niet op, helemaal niks. Als ik hem aanzet trilt hij 3x en vervolgens blijft dat rode ledlampje knipperen. Enige wat ie doet is als je hem aansluit op de stekker, hij in CWM gaat. Heeft iemand van jullie enig idee wat ik hiermee moet?

Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paulb_nl
Je zit in het verkeerde topic maar batterij eruit halen is volgens mij de oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja heb hem al in de goede gezet. Batterij eruit werkt trouwens niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magnum73
Start je deze op,op de pc of gewoon op exe bestand klikken op je gsm? En ben je dan alles kwijt van apps en instellingen?
Verwijderd schreef op zaterdag 30 april 2011 @ 10:11:
[...]

Door deze op te starten start je het update utility tool.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thombias
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 30 april 2011 @ 11:25:
Ja heb hem al in de goede gezet. Batterij eruit werkt trouwens niet.
Uitzetten
volume down button vast houden
Dan power button.
Dan navigeren met volume button naar restore factory settings
power knop in drukken en de rest van de instructies volgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T homass
  • Laatst online: 12-07 23:07
Eergister mailtje gekregen over de reparatie van mijn dhd

Dear Thomas

Device HTC Desire HD, Serial No. HT0BBRX00000, is now awaiting shipment in our warehouse and should be returned to you within a couple of days.

Many thanks,

HTC Customer Care

Iemand enige ervaring hoelang dit kan duren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:o gelijk erop aan het zetten!!
Nader inzien ik toch een harde reset uit wilde voeren.
Gaan we eens kijken hoe deze versie loopt :) >:)

edit
Kleuren zijn een stuk mooier! In de quadrant benchmark kwam ik op maar 1450....
Voor de rest loopt die goed soepel :)

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 30-04-2011 18:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megupe
Reactie terug van htc mbt mijn vraag over het klinkende geluidje bij het opstarten en afsluiten van de camera. Zij adviseerden me om me DHD op te sturen ter controle en evt reparatie met het garantie verhaal erbij. Ik draai stock ROM dus dat móet geen probleem zijn, maar ik ga hem toch niet opsturen. Camera functioneert prima, enige wat fout gaat is dat sommige foto's pas na enkele dagen in de galerij staan, of in een heel enkel geval niet...
plus het feit dat meerderen dit ook lijken te hebben zonder problemen erbij te hebben.

Kan niet wachten op de nieuwe firmware, hoop dat de telefoon dan echt 'af' is:)

[ Voor 7% gewijzigd door Megupe op 30-04-2011 16:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babbelbox
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 15:21
Heb vanmiddag ook de nieuwe update erop gezet. Ziet er soepel uit, merk alleen wel achteruitgang in m'n wifi verbinding. Deze blijft niet stabiel werken. UMTS/HSDPA daarentegen werken perfect.
Nog niet zoveel veranderingen gezien behalve de layout van de applicatie lijst die nu 3 views kent en per complete pagina scrolt en de settings tab in het notificatie scherm om o.a. wifi en bluetooth aan/uit te zetten

[ Voor 11% gewijzigd door babbelbox op 01-05-2011 00:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wanneer is gingerbread via systeem update op je telefoon te downloaden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zondag 01 mei 2011 @ 00:30:
Wanneer is gingerbread via systeem update op je telefoon te downloaden?
Wanneer HTC hem vrijgeeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vr6-only
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 00:40

vr6-only

Blub Blub

Inmiddels mijn DHD terug na 9 werkdagen en GPS werkt nu feilloos (zelf binnenhuis).

Ik zag op XDA de gelekte ROM van Gingerbread en zodoende gelijk erop gezet. Wederom kan ik geen Nederlandse taal selecteren, alleen Engels (Ierland en UK, geen VS), Frans en Duits. Vaag, maar geen groot probleem. Ik draai standaard toch op Engels (VS versie).

Gingerbread:
ROM werkt goed en de nieuwe snelkoppelingen via het uitklap menu is erg handig.
Wifi is niet stabiel bij mij, valt zomaar weg. Voorheen geen problemen gehad
Ontvangst is hetzelfde via 3G (Vodafone). 3 stabiele strepen in huis. Buiten nog niet getest.
Menu structuur is lichtelijk veranderd en is in stukken gehakt. Na één veeg ga je één blok verder.

Morgen ga ik pas verder testen......te moe na dagje Amsterdam.

It ain't stupid if it works!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tsurany schreef op zondag 01 mei 2011 @ 00:39:
[...]

Wanneer HTC hem vrijgeeft.
En wanneer zal dit (ongeveer) zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 16:49

Pierre

Van nature lui!

Verwijderd schreef op zondag 01 mei 2011 @ 10:33:
[...]

En wanneer zal dit (ongeveer) zijn?
Onze glazenbol is net gevallen, in 1000 stukjes. Dat weet alleen HTC duh 8)7

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renskoenraadt

renskoenraadt

Like No Other

Hmm, lekker dan, probeer je de ROM update tool voor Gingerbread te pakken te krijgen, geeft de site van Dropbox aan dat er teveel traffic gegenereerd wordt waardoor hij disabled is... iemand enig idee waar we hem dan vandaan kunnen halen?

Many thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaartenPol
renskoenraadt schreef op zondag 01 mei 2011 @ 13:12:
iemand enig idee waar we hem dan vandaan kunnen halen?
Kijk maar s in dit topic; staan meerdere mirrors http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1056329

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renskoenraadt

renskoenraadt

Like No Other

Onzin ;)

[ Voor 106% gewijzigd door renskoenraadt op 01-05-2011 17:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renskoenraadt

renskoenraadt

Like No Other

Hmm, ik heb inmiddels verschillende .exe's van de RUU gedownlaod en geprobeerd te installeren, maar iedere keer wordt aangegeven dat mijn toestel niet met de usb kabel is verbonden...kan dit te maken hebben met de USB modus? Welke zouden jullie aanraden te gebruiken?

Edit: Net nog even gekeken naar de exacte foutmelding: Tijdens het begin van het updateproces start het toestel automatisch op om in de bootloader te komen, vanaf dat moment geeft het update programma de tekst: ''Waiting for bootloader'', waarna het na 2 minuten aangeeft dat het toestel niet met de usb kabel is verbonden terwijl dit wel zo is...

Overigens, wanneer ik het updateprogramma dan afsluit, blijft het zwarte scherm met alleen HTC staan en het toestel start dus niet opnieuw op...

Anyone any ideas?

[ Voor 49% gewijzigd door renskoenraadt op 01-05-2011 17:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmoo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 18-09 22:23
Megupe schreef op zaterdag 30 april 2011 @ 15:59:
Reactie terug van htc mbt mijn vraag over het klinkende geluidje bij het opstarten en afsluiten van de camera. Zij adviseerden me om me DHD op te sturen ter controle en evt reparatie met het garantie verhaal erbij. Ik draai stock ROM dus dat móet geen probleem zijn, maar ik ga hem toch niet opsturen. Camera functioneert prima, enige wat fout gaat is dat sommige foto's pas na enkele dagen in de galerij staan, of in een heel enkel geval niet...
plus het feit dat meerderen dit ook lijken te hebben zonder problemen erbij te hebben.

Kan niet wachten op de nieuwe firmware, hoop dat de telefoon dan echt 'af' is:)
Dat geluidje heb ik ook bij mijn DHD gehad, en nu ook bij de LG O2X. Is een normaal geluid dat de lens aan en uit gaat.
Nooit last van gehad. Dat de foto's later in galerie komen is of een software fout of hardware (geheugen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb usb op usb disk gezet, en de update deed het prima.

Draai er nu bijna een dag mee, en volgens mij gaat de accu stukken langer mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
  • Laatst online: 26-09 11:14
renskoenraadt schreef op zondag 01 mei 2011 @ 17:04:
Hmm, ik heb inmiddels verschillende .exe's van de RUU gedownlaod en geprobeerd te installeren, maar iedere keer wordt aangegeven dat mijn toestel niet met de usb kabel is verbonden...kan dit te maken hebben met de USB modus? Welke zouden jullie aanraden te gebruiken?

Edit: Net nog even gekeken naar de exacte foutmelding: Tijdens het begin van het updateproces start het toestel automatisch op om in de bootloader te komen, vanaf dat moment geeft het update programma de tekst: ''Waiting for bootloader'', waarna het na 2 minuten aangeeft dat het toestel niet met de usb kabel is verbonden terwijl dit wel zo is...

Overigens, wanneer ik het updateprogramma dan afsluit, blijft het zwarte scherm met alleen HTC staan en het toestel start dus niet opnieuw op...

Anyone any ideas?
Dit had ik ook, kabel eruit dan kom je in het bootloader menu. Volgens mij heb ik toen HTC Sync + bijbehorende driver geïnstalleerd. Daarna de kabel er weer in en de RUU opnieuw opgestart, liep toen goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeeVee
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 12-08 15:01

JeeVee

Mens agitat molem

renskoenraadt schreef op zondag 01 mei 2011 @ 17:04:

Anyone any ideas?
Hier idem dito. HTC Sync met bijbehorende USB driver geladen en alles verliep perfect. Zie overigens weinig verschil, ik heb wel het idee dat Sense wat soepeler loopt. Als alle bekende bugs zijn opgelost, dan toch een verbetering. Zo eens kijken hoe de camera werkt en video opnemen. >:)

S24 Ultra 512GB, XIAOMI Pad 6 8/256GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperVeloce
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 12:37
Accu die niet van HTC zijn, word afgeraden toch?

Standaard heeft de DHD een accu met 1230mAh

Op deze website http://www.mobielbereikba...t/mpblue-htc-ba-s470-accu

is een accu met 1600mAh te bestellen voor slechts 13euro..

maar weet niet of ik dat nou moet doen...

Intel i5 13600K | ASUS ROG RTX 4080 | ASUS ROG Z790-E | Corsair DDR5 32GB 6000Mhz | WD SN850X 1TB | ASUS ROG Helios | 27" 4K 60Hz | 27" ROG QD-OLED 360Hz | ASUS ROG Scope Deluxe | ASUS ROG Delta S | ASUS ROG Chakram X | 16ProMax | WatchUltra 2 zw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThomasW
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 25-09 06:55
Gewoon doen, ik heb er ook een Chinese bijgekocht, ding doet het perfect...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Laatst online: 18:22

FeaR

In GoT we trust

Iemand hier die snapt hoe HTC (of Android) beslist wanneer een SMS in een Multimediabericht (MMS) wordt geconverteerd? Ik snap er echt niets meer van. Vorige week was ik een SMS aan het typen toen ik na net 300 tekens een melding kreeg dat het bericht naar een Multimediabericht werd gezet. Maar nu stuur ik net een bericht van 800 tekens uit zonder die melding. Lijkt echt alsof het compleet random gaat :S

Enige waar het op lijkt is dat het bericht van 800 tekens wat ik net stuurde naar iemand is met wie ik niet echt veel conversaties heb. Het bericht van 300 tekens is naar iemand waarvan er al honderden SMS-jes in mijn inbox staan. Maar lijkt me sterk dat het daar mee te maken heeft.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renskoenraadt

renskoenraadt

Like No Other

JeeVee schreef op zondag 01 mei 2011 @ 19:00:
[...]

Hier idem dito. HTC Sync met bijbehorende USB driver geladen en alles verliep perfect. Zie overigens weinig verschil, ik heb wel het idee dat Sense wat soepeler loopt. Als alle bekende bugs zijn opgelost, dan toch een verbetering. Zo eens kijken hoe de camera werkt en video opnemen. >:)
Okay, gaan we dat eens proberen.... Maar je hebt het expliciet over de bijbehorende USB drivers, moet ik die ergens apart vandaan vissen dan? Of zitten die er standaard in?

Edit: @ Jeevee & agoNITE, De drivers zijn inderdaad in de download van HTC Sync verwerkt. De update is dan ook zonder problemen via de .exe te installeren, voor degene die geen zin hebben in zoeken en een vrij snelle (200 kb/sec) link willen, bij deze: http://www.filesonic.com/...release_187331_signed.exe

Volgens mij moet het nu ook mogelijk zijn om het toestel te rooten (dat was een ander probleem waar ik tegenaan liep, zie mijn vorige posts met bijbehorende link). Echter kan dat NIET meer als je de nieuwste rom (dus uit de bovenstaande link) op je toestel hebt geplaatst, dan moet dit op een andere manier gebeuren (mbv Gingerbreak oid).

[ Voor 38% gewijzigd door renskoenraadt op 02-05-2011 01:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renskoenraadt

renskoenraadt

Like No Other

FeaR1986 schreef op zondag 01 mei 2011 @ 21:57:
Iemand hier die snapt hoe HTC (of Android) beslist wanneer een SMS in een Multimediabericht (MMS) wordt geconverteerd? Ik snap er echt niets meer van. Vorige week was ik een SMS aan het typen toen ik na net 300 tekens een melding kreeg dat het bericht naar een Multimediabericht werd gezet. Maar nu stuur ik net een bericht van 800 tekens uit zonder die melding. Lijkt echt alsof het compleet random gaat :S

Enige waar het op lijkt is dat het bericht van 800 tekens wat ik net stuurde naar iemand is met wie ik niet echt veel conversaties heb. Het bericht van 300 tekens is naar iemand waarvan er al honderden SMS-jes in mijn inbox staan. Maar lijkt me sterk dat het daar mee te maken heeft.
Ik heb net een sms getypt van zo'n 700 karakters en bij mij werd het bericht niet tot mms geconverteerd...en dit was naar iemand waar geen eerdere berichten in de telefoon stonden, door de update naar 2.3.3. Lijkt me dus ook sterk dat het te maken heeft met het aantal verstuurde sms berichten naar een bepaald persoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renskoenraadt

renskoenraadt

Like No Other

JeeVee schreef op zondag 01 mei 2011 @ 19:00:
[...]

Zo ver ik nu kan zien zijn de bugs wel opgelost (ik kende maar één echte bug, die van de sms-notificatie), Sense loopt bij mij niet veel soepeler of stroever dan anders, dus daar heb ik geen mening over. Het was soepel en dat is nog steeds zo naar mijn mening.
Pagina: 1 ... 5 ... 35 Laatste

Let op:
Verkrijgbaarheid, levertijden, winkels en al het andere dat niet met de techniek van de telefoon zelf te maken heeft mag in het <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1426298/">HTC Desire HD levertijden- en abbonemententopic</a>.

Berichten met als inhoud informatie of discussie betreffende accessiores voor de HTC Desire HD mogen hier: <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1428745/">HTC Desire HD accessoirestopic</a>.

Vragen over Android software mogen in het <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1437620/last/">Android Market en applicatietopic (deel 10)</a> of in een van de eerdere delen.

Posten over het aanpassen van de software, door middel van custom ROMs, of daaraan gerelateerde onderwerpen, die mogen in <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1436550//">dit</a> topic.

Eventuele problemen met de meegeleverde SD-card welke zich voor lijken te doen naar de 1.72 OTA update mogen hier: <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1441488/">HTC DESIRE HD - SD Kaart onherkenbaar na OTA update (1.72)</a>.

Overige offtopic berichten kunnen zonder verder bericht worden verwijderd!