Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 26-09 11:14
Ik heb helaas ook last van een wegvallende WiFi verbinding met de laatste gelekte ROM.
Wat mij verder op is gevallen is dat een aantal iconen voor meldingen in de statusbalk aangepast zijn, hetzelfde geld voor de indicatie voor hoeveel nieuwe e-mails er zijn in de email shortcut.

Verder niet echt iets gemerkt qua snelheid ofzo, loopt verder gewoon goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babbelbox
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 22:53
renskoenraadt schreef op maandag 02 mei 2011 @ 01:10:
[...]

Ik heb net een sms getypt van zo'n 700 karakters en bij mij werd het bericht niet tot mms geconverteerd...en dit was naar iemand waar geen eerdere berichten in de telefoon stonden, door de update naar 2.3.3. Lijkt me dus ook sterk dat het te maken heeft met het aantal verstuurde sms berichten naar een bepaald persoon.
Ik denk dat je een foto of video ofzo hebt toegevoegd.
Heb net even geprobeerd omdat ik dacht dat ook smilies of trema's enzo misschien de oorzaak kunnen zijn, maar dat was bij mij niet het geval.

Wat ik ook tegen kwam is een button met een microfoon icoontje. Als je hier dus op drukt kan je een stuk text inspreken en komt het in je bericht erbij. Weet nou niet meer of dat er in 2.2 ook al in zat, maar in mijn korte test werkte het wel. ik heb m'n Desire op Engels staan, dus kan ik alleen engelse teksten spreken, misschien dat ik even ergens bij m'n settings moet kijken.

Wat ik ook ontdekte is de rood onderlijnde teksten alsof er spellings controle wordt uitgevoerd. Heb bij de settings echter prediction (en dus spell check) uit staan. Beetje raar....

[EDIT]
Dus meteen maar even met de settings zitten spelen en ben er denk ik al meteen achter.
- De voice recognition kan dus gewoon op Nederlands.
- De taal bij de keyboard settings had ik alleen Engels, maar als ik dat dus Nederlands maak, krijg ik ook geen rode streepjes meer. En als je meerdere talen selecteerd, kan je met hetzelfde knopje als waar de microfoon op staat. en dat ziet er wel hetzelde uit als in 2.2

[ Voor 14% gewijzigd door babbelbox op 02-05-2011 10:09 . Reden: extra test ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hansvk
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 26-09 19:32
Aha, eindelijk een update in zicht. Ik wacht nog even tot hij OTA gaat. Hoop wel dat het wifi-probleem dat sommige gebruikers met de "gelekte" update ervaren, straks niet in de OTA update zit.

PV 3520Wp - WP Itho Amber 95 - WPB Atlantic Explorer V4 200L - gasloos sinds aug 2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 20-09 21:07
Ik heb nog steeds het idee dat de gelekte versie een Desire S rom is, deze werkt op de DHD omdat zo'n beetje alles qua hardware overeenkomt....

En toch zit er misschien verschil in de WIFI ontvanger van de S en DHD waardoor de verbinding af en toe weg valt.

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind het wel jammer als ik het allemaal zo een beetje lees, ik had heel veel van deze update verwacht. Maar alleen de sms notificatie is dus verbeterd en het uiterlijk is niet veranderd. Heel erg jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperVeloce
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 23:33
2.3 schijnt ook sneller te zijn ;)

Intel i5 13600K | ASUS ROG RTX 4080 | ASUS ROG Z790-E | Corsair DDR5 32GB 6000Mhz | WD SN850X 1TB | ASUS ROG Helios | 27" 4K 60Hz | 27" ROG QD-OLED 360Hz | ASUS ROG Scope Deluxe | ASUS ROG Delta S | ASUS ROG Chakram X | 16ProMax | WatchUltra 2 zw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaartenPol
  • Laatst online: 25-09 21:11
Wat ik een fijne bijkomstigheid vind in de update is het ontbreken van een aantal standaard apps zoals Amazon MP3. Hoe minder rommel hoe beter.

Verder geen echte veranderingen, maar was ook niet nodig toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizard
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 26-09 13:53
Bullet NL schreef op maandag 02 mei 2011 @ 10:22:
Ik heb nog steeds het idee dat de gelekte versie een Desire S rom is, deze werkt op de DHD omdat zo'n beetje alles qua hardware overeenkomt....

En toch zit er misschien verschil in de WIFI ontvanger van de S en DHD waardoor de verbinding af en toe weg valt.
Het lijkt erop dat dit door HTC zelf komt:

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1058450
A lot of people have been asking me for this so hopefully this will satisfy everyone.

If you don't already know, HTC programmed their Gingerbread ROMs to drop wifi connections if the signal falls below -88dBm. I'm not sure why they did that because -88dBm is a perfectly usable signal. With this fix, your wifi connection won't drop until the signal falls below -108dBm.
De gelekte rom is ook digitaal ondertekend door HTC, ik geloof niet dat dit op een Desire S zou gaan werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
Bullet NL schreef op maandag 02 mei 2011 @ 10:22:

Hm als dat zo is, heeft de Desire S dan ook SRS/Dolby instellingen in de muziek player? Deze zitten er gewoon in namelijk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperVeloce
ik wacht wel op de officieele release van HTC.. en heb me DHD toch niet terug,verwacht deze week wel terug :)

Intel i5 13600K | ASUS ROG RTX 4080 | ASUS ROG Z790-E | Corsair DDR5 32GB 6000Mhz | WD SN850X 1TB | ASUS ROG Helios | 27" 4K 60Hz | 27" ROG QD-OLED 360Hz | ASUS ROG Scope Deluxe | ASUS ROG Delta S | ASUS ROG Chakram X | 16ProMax | WatchUltra 2 zw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchrevenge
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 12-09 23:19
FeaR1986 schreef op zondag 01 mei 2011 @ 21:57:
Iemand hier die snapt hoe HTC (of Android) beslist wanneer een SMS in een Multimediabericht (MMS) wordt geconverteerd? Ik snap er echt niets meer van. Vorige week was ik een SMS aan het typen toen ik na net 300 tekens een melding kreeg dat het bericht naar een Multimediabericht werd gezet. Maar nu stuur ik net een bericht van 800 tekens uit zonder die melding. Lijkt echt alsof het compleet random gaat :S

Enige waar het op lijkt is dat het bericht van 800 tekens wat ik net stuurde naar iemand is met wie ik niet echt veel conversaties heb. Het bericht van 300 tekens is naar iemand waarvan er al honderden SMS-jes in mijn inbox staan. Maar lijkt me sterk dat het daar mee te maken heeft.
Maakt niet uit wat voor besturingssysteem of telefoon je gebruikt. Dit ligt aan het gebruik van een (mijn onbekende) letter / symbool combinatie die er voor zorgt dat in 1 sms niet 140 woorden, maar minder passen. Heb op twitter al verschillende malen dit "probleem" voorbij zien komen. Vanochtend had ik het zelf ook weer..

Normaal ligt de grens, dacht ik op na 5 volle smsjes wordt het een mms (of met een afbeelding).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeeVee
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 12-08 15:01

JeeVee

Mens agitat molem

Het weer op de huidige locatie wordt niet geupdate, wel op alle andere ingestelde locaties. :( Vermelding: "Geen weergegevens beschikbaar". Als ik de locatie toevoeg gelijk aan de huidige locatie dan wordt deze wel geupdate. Iemand dezelfde ervaring/oplossing?

[ Voor 6% gewijzigd door JeeVee op 02-05-2011 19:12 ]

S24 Ultra 512GB, XIAOMI Pad 6 8/256GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• new_guy
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 08:44
Zo, toch maar de upgrade alvast gedaan vanmorgen.

Draait erg soepel. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megupe
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 00:14
JeeVee schreef op maandag 02 mei 2011 @ 19:10:
Het weer op de huidige locatie wordt niet geupdate, wel op alle andere ingestelde locaties. :( Vermelding: "Geen weergegevens beschikbaar". Als ik de locatie toevoeg gelijk aan de huidige locatie dan wordt deze wel geupdate. Iemand dezelfde ervaring/oplossing?
Hetzelfde bij mij. Zal morgen wel weer goed komen.
Dutchrevenge schreef op maandag 02 mei 2011 @ 15:23:
[...]

Maakt niet uit wat voor besturingssysteem of telefoon je gebruikt. Dit ligt aan het gebruik van een (mijn onbekende) letter / symbool combinatie die er voor zorgt dat in 1 sms niet 140 woorden, maar minder passen. Heb op twitter al verschillende malen dit "probleem" voorbij zien komen. Vanochtend had ik het zelf ook weer..
Dit probleem heb ik ook wel eens, dan schakelt hij bij 90 tekens over naar sms 2... hopelijk verdwijnt dat bij de update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
Hier heb ik alleen last van als ik via WiFi verbonden ben met internet. Verklaring zou kunnen zijn dat dit door de brakke WiFi verbinding in de nieuwe ROM komt.
Megupe schreef op maandag 02 mei 2011 @ 20:43:
[...]

Hetzelfde bij mij. Zal morgen wel weer goed komen.
Wat gebeurt er morgen dan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megupe
Misschien dat het zichzelf dan al opgelost heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeeVee
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 12-08 15:01

JeeVee

Mens agitat molem

Megupe schreef op maandag 02 mei 2011 @ 22:48:
[...]

Misschien dat het zichzelf dan al opgelost heeft.
Inderdaad het werkt weer, raar. _/-\o_

S24 Ultra 512GB, XIAOMI Pad 6 8/256GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperVeloce
morge DHD terug :D kan me Wildfire verkocht worden, toch 2 weken gebruikt als reserve telefoon haha :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannisi
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 03:44
Megupe schreef op maandag 02 mei 2011 @ 20:43:
[...]

Dit probleem heb ik ook wel eens, dan schakelt hij bij 90 tekens over naar sms 2... hopelijk verdwijnt dat bij de update.
Dat kan met een update niet opgelost worden. Zo werkt SMS nou eenmaal. Zodra ik 1 Chinees karakter in een sms typ zie ik al 1/70 staan, ipv 160.

[ Voor 14% gewijzigd door Dannisi op 03-05-2011 07:06 ]

There is no place like 127.0.0.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Largamelion
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 21:47
Had ik gisteren ook, vandaag werkt alles weer. Vermoedelijk tijdelijk probleem met de service.

Youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCCFiGVUeYs1h7RQIHZgqlSQ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
JeeVee schreef op maandag 02 mei 2011 @ 23:26:
[...]
[...]
Hier helaas niet!

Heb nog wel wat wijzigingen gevonden. Zo zit er een nieuwe klok-widget in. Deze geeft ipv het weer, je Facebook berichten weer. Ook als je een tweet opent waarin een link staat krijg je meteen de bijbehorende pagina te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 26-09 16:55
waar kan je aangeven dat hij telefoon nummer moet opslaan op de simkaart?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mytheory
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 25-09 16:11
Weet iemand of de DHD Gorilla Glass heeft?
Ik meen dit ergens gelezen te hebben maar durf mijn screen protector er niet af te halen.
Gebruikt iemand hem zonder protector?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kraats
  • Registratie: Januari 2004
  • Nu online

kraats

Ik rol

Als je voorzichtig bent werkt het natuurlijk prima zonder protector.. doe ik ook.. Maar mijn toestellen zien er dan meestal na 4 jaar nog als nieuw uit, omdat ik er erg (overdreven?) voorzichtig mee ben.

Waar is Jos de Nooyer toch gebleven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JunkO
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 25-09 15:25
Moet je na het updaten ook al je apps weer opnieuw installeren eigenlijk? En hoe zit het met de instellingen, ben je deze allemaal kwijt of kun je dit ook gewoon back-uppen en terugzetten?

"Life's a bitch and then you die.. That's why we get high, cause you never know when you're gonna go.."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrokenRules
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-03 14:20
Net de 2.3.3 versie van android geinstalleerd en nu al meer dan tevreden.

Waar mijn 2.2 soms nogal traag was, heeft de 2.3.3 versie dit totaal niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kraats schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 16:43:
Als je voorzichtig bent werkt het natuurlijk prima zonder protector.. doe ik ook..
Zeggen ze over condooms ook ;)

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoite
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 25-09 22:37

Hoite

Goed verhaal

Mijn DHD heeft een plas bier niet overleefd, gelukkig heb ik hem verzekerd, ik ga hem morgen maar eens wegbrengen.

Lekker kort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-12-2024
JunkO schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 16:47:
Moet je na het updaten ook al je apps weer opnieuw installeren eigenlijk? En hoe zit het met de instellingen, ben je deze allemaal kwijt of kun je dit ook gewoon back-uppen en terugzetten?
Toen ik van 1.32 naar 1.72 ging is alles hetzelfde gebleven, dus verwacht dat dat nu ook het geval is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• new_guy
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 08:44
Sagaris schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 17:10:
[...]

Toen ik van 1.32 naar 1.72 ging is alles hetzelfde gebleven, dus verwacht dat dat nu ook het geval is.
Via de eerder, onder andere door mij geposte, .exe file is dit NIET het geval.
Je toestel gaat weer terug naar nieuw.

Applicaties werden bij mij weer keurig geinstalleerd via de Market.
SMSjes kwamen ook weer terug, HTC Sense? Heeft nooit gewerkt via de website...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
Zou iemand met de laatste 'officiële' 2.3.3 ROM willen proberen of onderstaande app geïnstalleerd kan worden? Dat lukt mij niet namelijk..kan hem in de market op mn phone/appbrain niet eens vinden.

https://market.android.co...ature=search_result&pli=1
Ik kan hem vanuit hier niet installeren, geen compatible phone gevonden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaartenPol
  • Laatst online: 25-09 21:11
JunkO schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 16:47:
In principe ben je al je instellingen kwijt en begin je met een schone lei. Echter na het opnieuw aanmelden met je Google account worden alle apps uit de market opnieuw gedownload. Verder kwamen bij mij na verloop van tijd alle sms'jes en contacten ook weer terug vanaf de HTC Sense website na me daar weer aangemeld te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
new_guy schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 17:15:
[...]

Via de eerder, onder andere door mij geposte, .exe file is dit NIET het geval.
Je toestel gaat weer terug naar nieuw.

Applicaties werden bij mij weer keurig geinstalleerd via de Market.
SMSjes kwamen ook weer terug, HTC Sense? Heeft nooit gewerkt via de website...
Fair enough! De update waar ik het over had was OTA, misschien dat daar verschil in zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megupe
Iemand de update al via de officiële weg binnen? Ik nog niet, zit bij hi, of maakt provider niet uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 20-09 21:07
Megupe schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 18:22:
Iemand de update al via de officiële weg binnen? Ik nog niet, zit bij hi, of maakt provider niet uit?
Nee, dit maakt niet uit, je telefoon maakt wanneer je een toestel zonder provider branded firmware hebt direct contact met de update servers van HTC.

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JeeVee schreef op maandag 02 mei 2011 @ 23:26:
[...]

[...]

Hier hetzelfde. ligt denk ik aan de server en niet aan je HTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WouTer14
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 26-09 19:54
HTC Duitsland heeft bekend gemaakt op zijn facebook pagina dat de update naar 2.3 voor de Desire HD morgen zal beginnen

Afbeeldingslocatie: http://img534.imageshack.us/img534/1065/naamloosmr.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emilio_TT
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 24-09 21:29

Emilio_TT

Never fear...I is here!

WouTer14 schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 22:09:
HTC Duitsland heeft bekend gemaakt op zijn facebook pagina dat de update naar 2.3 voor de Desire HD morgen zal beginnen

[afbeelding]
Oh boy oh boy oh boy!! :D

:P

Learning to fly is learning how to throw yourself at the ground and miss...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WouTer14
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 26-09 19:54
Dat was het eerste wat ik dacht :+ Hopen dat ie snel beschikbaar komt :9

[ Voor 8% gewijzigd door WouTer14 op 03-05-2011 22:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megupe
WouTer14 schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 22:09:

[afbeelding]
Fijn als het hier ook zo ver is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zal Nederland dus ook snel volgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizard
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 26-09 13:53
Zal ws. dezelfde build zijn die afgelopen weekend gelekt is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mytheory schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 16:40:
Ik meen dit ergens gelezen te hebben maar durf mijn screen protector er niet af te halen.
Ik weet iig dat ik mijn HD2 1 jaar totaal zonder krassen gehad heb en mijn DHD binnen een week een flinke kras erop had...
Dus gelijk maar een screenprotector erop gedaan :( te laat ofcourse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperVeloce
Verwijderd schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 00:39:
[...]

Ik weet iig dat ik mijn HD2 1 jaar totaal zonder krassen gehad heb en mijn DHD binnen een week een flinke kras erop had...
ehm... mijn DHD is van 2meter hard op grond gevalle... nergens een krasje.. niks! DHD ziet er gewoon als nieuw uit ;) (zonder hoesje)

benieuwd naar update :) heb me DHD 1,5 week gelede opgestuurd gehad.. vandaag opgehaald, ging niet aan.. dus weer opgestuurd, hopelijk snel terug... hopelijk toestel wissel en daarbij update 2.3 erbij

[ Voor 18% gewijzigd door SuperVeloce op 04-05-2011 01:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reneger
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 24-09 19:56

Reneger

Wie? IK?

[...]

Ik heb een lichte kras op het scherm. helaas. Maar inmiddels begint de ring van mn camera ook al wat los te zitten, en laat hij daar ook verf los... Dus ik denk dat ik hem binnenkort eens ter reparatie aan ga bieden, desnoods via de verzekering!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChiMan
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08:28
mytheory schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 16:40:
Ja

http://www.corninggorillaglass.com/featured-products

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Largamelion
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 21:47
Goed nieuws!

Ben wel benieuwd of ze de hier gemelde WiFi problemen nog hebben opgelost.

Youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCCFiGVUeYs1h7RQIHZgqlSQ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mytheory
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 25-09 16:11
[...]

Wel raar dat je op jouw DHD een kras hebt nu duidelijk is geworden dat de DHD Gorilla glass heeft.
Dat zou toch niet moeten kunnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
Largamelion schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 08:15:
Goed nieuws!

Ben wel benieuwd of ze de hier gemelde WiFi problemen nog hebben opgelost.
Ik ook, dat is voor mij toch het enige minpunt in deze ROM. Ander probleempje, de musicplayer blijft qua scherm soms hangen tussen portrait en landscape mode. Terug naar homescreen werkt wel, maar toch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hansvk
Ik lees op XDA en Twitter dat de OTA update vandaag (in bepaalde landen?) wordt uitgerold. Ik ben benieuwd...

PV 3520Wp - WP Itho Amber 95 - WPB Atlantic Explorer V4 200L - gasloos sinds aug 2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aardbeix15
  • Niet online

aardbeix15

100%fruit pers je er niet uit!

ik ga mooi even wachten op de ervaringen van anderen met de OTA totdat er meer duidelijkheid is omtrent de wifi-connectie problemen, daar zit ik nu niet bepaald op te wachten.

snel zeggen: 'De koetsier poetst de postkoets met postkoetspoets'
levensmotto: 'vroeg gedaan is lang gerelaxed!'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freddyfritz
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 11-09 20:51
Zal wel weer een tijdje wachten worden voor de mensen met een branded toestel ( waaronder ik )..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aardbeix15
  • Niet online

aardbeix15

100%fruit pers je er niet uit!

freddyfritz schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 10:04:
Zal wel weer een tijdje wachten worden voor de mensen met een branded toestel ( waaronder ik )..
zijn er dan branded DHD's in Nederland verkocht :? ik dacht dat dit niet het geval was.

snel zeggen: 'De koetsier poetst de postkoets met postkoetspoets'
levensmotto: 'vroeg gedaan is lang gerelaxed!'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mitch
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 05:29
Ja hoor, mijn DHD was vodafone branded, een uur of twee, maar hij was het wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w4rguy
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 20-05 12:23

w4rguy

Team Manager NAB Racing

aardbeix15 schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 10:49:
[...]

zijn er dan branded DHD's in Nederland verkocht :? ik dacht dat dit niet het geval was.
vodafone verkocht branden

* w4rguy heeft ook een branded toestel, bij opstarten zie je een vodafone logo en er zitten wat vodafone apps op.

zit met branded toestel op softwarenummer 1.75.161.2 en niet-branded is 1.75.161.3

@Mitch

Hoe heb jij hem unbranded gemaakt dan? Ik vond het wel slap namelijk dat ik niet versie 1.75.161.3 kreeg :c

[ Voor 11% gewijzigd door w4rguy op 04-05-2011 10:55 . Reden: overzicht ]

All-Round nerd | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 26-09 01:21

BioHazard

*\o/*

w4rguy schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 10:53:
[...]

vodafone verkocht branden

* w4rguy heeft ook een branded toestel, bij opstarten zie je een vodafone logo en er zitten wat vodafone apps op. zit met branded toestel op softwarenummer 1.75.161.2 en niet-branded is 1.75.161.3
@Mitch

Hoe heb jij hem unbranded gemaakt dan? Ik vond het wel slap namelijk dat ik niet versie 1.75.161.3 kreeg :c
Mijn vodafone DHD was gewoon unbranded. Was wel in het begin helemaal, toen de DHD echt net uit was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w4rguy

w4rguy

Team Manager NAB Racing

BioHazard schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 10:54:
[...]

Mijn vodafone DHD was gewoon unbranded. Was wel in het begin helemaal, toen de DHD echt net uit was.
Ik heb mijne in December gekregen met een actie, eerste jaar 20 euro p/m incl internet. 2e jaar 27,50 ofzo per maand. Ik kon eigenlijk pas in januari verlengen maar omdat mijn vorige toestel kapot was die bij mijn abbo kwam kreeg ik een nieuwe.

Nu ben ik natuurlijk wel nieuwschierig hoe ik hem unbranded kan maken omdat het als een 'beperking' voelt, of moet je dan een andere ROM er op zetten? Dan schakel ik naar een ander topic namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperVeloce
Mitch schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 10:52:
Ja hoor, mijn DHD was vodafone branded, een uur of twee, maar hij was het wel :)
Ik had ook bij Vodafone gehaald, geen Vodafone zooi erop :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NewClassic
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 26-09 11:32
eergister in een half dronken bui mn telefoon uit mijn hoesje laten vallen ;( , gevolg: een mooie rij met krassen aan de zijkant(gelukkig niet op het scherm) van de behuizing

Maar ik heb nu eigenlijk een vraagje:
Ik heb soms (best vaak) dat wanneer ik ergens tekst in wil voeren, of het nu een internet adres is of een sms, dat ik gewoon niks kan typen. Het touch screen registreert mijn aanrakingen wel, maar er komen gewoon geen letters op het scherm. De enige manier die, volgens mij, werkt is de app een paar keer killen met advanced task killer.

Dus ik vroeg me af, heeft iemand hier nog meer ervaring mee?
en misschien een oplossing hiervoor?

Dit is trouwens allemaal in android 2.2.1 officiële firmware en standaard apps.

(edit: Typo)

[ Voor 5% gewijzigd door NewClassic op 04-05-2011 11:05 ]

@tommy.the.spotter
Canon R5 ii - RF 100-500L - RF 24-105 F4L

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dadona
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 21-09 21:21
mytheory schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 08:55:
[...]

Wel raar dat je op jouw DHD een kras hebt nu duidelijk is geworden dat de DHD Gorilla glass heeft.
Dat zou toch niet moeten kunnen?
Ik geloof niet dat de DHD Gorilla glass heeft. En ik ben er niet van overtuigd dat de devices op die lijst daadwerkelijk allemaal Gorilla glass hebben. De HTC lijst is mij wat lang, de Hero en de Desire zouden ook Gorilla Glass hebben. Van de Desire was al bevestigd dat deze, bij de amoled versie, geen Gorilla glass heeft.
Maar ook bij de DHD het allerminst zeker dat er sprake is van Gorilla glass (bron)

(De reacties kloppen ook, als er werkelijk Gorilla glass opzit dan zie je wel demonstraties op YouTube en het als een verkoopargument. Misschien is het gewoon sterker glas, maar er zijn wel degelijk mensen die er krassen op krijgen.)

[ Voor 6% gewijzigd door Dadona op 04-05-2011 11:21 ]

De CSL/OT kroeg !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w4rguy

w4rguy

Team Manager NAB Racing

Dadona schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 11:17:
[...]
Ik geloof niet dat de DHD Gorilla glass heeft. En ik ben er niet van overtuigd dat de devices op die lijst daadwerkelijk allemaal Gorilla glass hebben. De HTC lijst is mij wat lang, de Hero en de Desire zouden ook Gorilla Glass hebben. Van de Desire was al bevestigd dat deze, bij de amoled versie, geen Gorilla glass heeft.
Maar ook bij de DHD het allerminst zeker dat er sprake is van Gorilla glass (bron)

(De reacties kloppen ook, als er werkelijk Gorilla glass opzit dan zie je wel demonstraties op YouTube en het als een verkoopargument. Misschien is het gewoon sterker glas, maar er zijn wel degelijk mensen die er krassen op krijgen.)
Ik heb er langs de zijkant ook een krasje op het scherm gekregen. Hij viel niet uit mijn hand maar de kabel voor laden zat er in en die kwam ergens klem onder en trok strak. toen kreeg hij een kleine val en blijkaar iets er onder.

mijn behuizing heeft ook een kras in de hoek. Ik wilde hem toen in mijn zak doen onder het fietsen (been even gestrekt gehouden dat ie zo mijn zak in kon) maar daar was het hoesje van mijn DHD het niet mee eens, zat er blijkbaar half in. Ik had geluk dat de auto achter mij er niet overheen was gereden. Het hoesje heeft het meeste gered maar heeft wel een kleine opening en daar zit een kras op de behuizing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babbelbox
Sinds de update naar 2.3.3 verschijnen er puntjes (als in password velden) als ik in het google.nl search veld iets invul. Meer mensen met deze ervaring. Het was overigens niet direct, maar na een reboot verdwijnt het niet. Overigens; als ik uiteindelijk op zoeken klik komt er wel weer gewoon de tekst te staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

babbelbox schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 12:06:
Sinds de update naar 2.3.3 verschijnen er puntjes (als in password velden) als ik in het google.nl search veld iets invul. Meer mensen met deze ervaring. Het was overigens niet direct, maar na een reboot verdwijnt het niet. Overigens; als ik uiteindelijk op zoeken klik komt er wel weer gewoon de tekst te staan.
Ja dit heb ik ook.
Dit heb ik volgens mij pas nadat ik ergens aangevinkt heb bij de instellingen om passwords niet te tonen.
Misschien komt het daardoor?
Zal het straks eens checken!

edit nee maakt dus niet uit. Ik zie nu wel de letters verschijnen maar daarna idd weer een stipje

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 04-05-2011 12:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solopher
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11-09 14:55
babbelbox schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 12:06:
Hier heb ik ook met versie 2.2.1 al last van, pas sinds enkele dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hoor heel veel verhalen over 2.3.3, maar ben ik nu de enige die vind dat de kleuren helderder zijn geworden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsunami
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
Zojuist update check gedaan, en hij is nu update aan het binnenhalen :D Half uur geleden was er nog geen update :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tsunami schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 12:11:
Zojuist update check gedaan, en hij is nu update aan het binnenhalen :D Half uur geleden was er nog geen update :)
Laat ons gelijk weten welke versie dit is :)
Mijn telefoon geeft up to date aan, maar ik heb de gelekte versie (2.36.405.8) uiteraard geinstalleerd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanction
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Tsunami schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 12:11:
Oeh, ga ik ook even proberen. :P

Toch maar eerst een backup maken.

Edit: inderdaad beschikbaar. :)

[ Voor 5% gewijzigd door Sanction op 04-05-2011 12:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kraats
  • Nu online

kraats

Ik rol

Vanaf welke versie komen de updaters? ik heb nu 1.72 en krijg nog geen update binnen.

owkee.. binnen een minuutje nu opeens wel :)

[ Voor 22% gewijzigd door kraats op 04-05-2011 12:27 . Reden: na 10 keer proberen ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ik222
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
Hier 1.32 maar ook nog geen update beschikbaar. Nu wilde ik sowieso wachten totdat de update stabiel blijkt maar ik was wel benieuwd of hij al beschikbaar was :)

/edit: Nu na nog een keer checken wel maar zoals gezegd ik wacht even rustig af :)

[ Voor 21% gewijzigd door ik222 op 04-05-2011 12:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solopher
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11-09 14:55
"Gefeliciteerd! De telefoon is ge-update naar versie 2.36.405.8"
Hierbij nog even wat uitgebreide informatie:
Android versie: 2.3.3
HTC Sense versie: 2.1
Smallbandversie: 12.54.60.25U_26.09.04.11_M2
Kernel-versie: 2.6.35.10-g0956377htc-kernel@and18-2 #1 Tue Mar 29 06:10:15 CST 2011
Build-nummer: 2.36.405.8 CL47853 release-keys
Softwarenummer: 2.36.405.8

hmmm fijn, ik had de laaste tijd nogal problemen met SMS'n, krijg ik nu opeens smsjes van mensen met reacties op berichten die ik dus dagen geleden had willen sturen (die werden net dus allemaal verstuurd).

Overigens de UI is wel iets aangepast, en smsen blijkt nu goed te werken. Problemen met WiFi heb ik hier nog niet ondervonden.
Ben "Bureauklok" ook kwijt, waar o.a. de wekker in zit.

[ Voor 115% gewijzigd door Solopher op 04-05-2011 12:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hansvk
Hier ook OTA update aan het downloaden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mirelia
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10-03 19:07
h40d schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 12:41:
Hier ook OTA update aan het downloaden :)
Same here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NewClassic
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 26-09 11:32
NewClassic schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 11:03:
eergister in een half dronken bui mn telefoon uit mijn hoesje laten vallen ;( , gevolg: een mooie rij met krassen aan de zijkant(gelukkig niet op het scherm) van de behuizing

Maar ik heb nu eigenlijk een vraagje:
Ik heb soms (best vaak) dat wanneer ik ergens tekst in wil voeren, of het nu een internet adres is of een sms, dat ik gewoon niks kan typen. Het touch screen registreert mijn aanrakingen wel, maar er komen gewoon geen letters op het scherm. De enige manier die, volgens mij, werkt is de app een paar keer killen met advanced task killer.

Dus ik vroeg me af, heeft iemand hier nog meer ervaring mee?
en misschien een oplossing hiervoor?

Dit is trouwens allemaal in android 2.2.1 officiële firmware en standaard apps.

(edit: Typo)
zo juist de update geinstalleerd, en nu maar hopen dat dit probleem is opgelost.
Ik vind de nieuwe android versie wel anders aanvoelen, maar ik weet niet precies waarom :?
Ik vind het wel fijner en mooier eigenlijk, maar dat zal mijn verbeelding wel zijn.

@tommy.the.spotter
Canon R5 ii - RF 100-500L - RF 24-105 F4L

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w4rguy

w4rguy

Team Manager NAB Racing

Ik heb een vodafone branded 1.75.61.2 en als ik check voor update zegt hij niet beschikbaar... grrr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kraats
  • Nu online

kraats

Ik rol

Ge-update en alles lijkt gewoon netjes te werken. Één probleem wel ervaren.... Als je op de twitterwidget tikt gaat 'ie naar de tweet die voor staat en niet naar je timeline.. :S Da's wel naar.. snel een andere widget vinden

Edit: Het werkt wel als ik alleen maar op ut vogheltje tik

[ Voor 12% gewijzigd door kraats op 04-05-2011 12:52 . Reden: ff wennen ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
Verwijderd schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 12:11:
Ik hoor heel veel verhalen over 2.3.3, maar ben ik nu de enige die vind dat de kleuren helderder zijn geworden?
Nee, dit vind ik ook!
Solopher schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 12:33:
"Gefeliciteerd! De telefoon is ge-update naar versie 2.36.405.8"
Hierbij nog even wat uitgebreide informatie:
Android versie: 2.3.3
HTC Sense versie: 2.1
Smallbandversie: 12.54.60.25U_26.09.04.11_M2
Kernel-versie: 2.6.35.10-g0956377htc-kernel@and18-2 #1 Tue Mar 29 06:10:15 CST 2011
Build-nummer: 2.36.405.8 CL47853 release-keys
Softwarenummer: 2.36.405.8

hmmm fijn, ik had de laaste tijd nogal problemen met SMS'n, krijg ik nu opeens smsjes van mensen met reacties op berichten die ik dus dagen geleden had willen sturen (die werden net dus allemaal verstuurd).

Overigens de UI is wel iets aangepast, en smsen blijkt nu goed te werken. Problemen met WiFi heb ik hier nog niet ondervonden.
Ben "Bureauklok" ook kwijt, waar o.a. de wekker in zit.
Dit is dezelfde versie als die gelekte versie van eind april. Hoe groot is de kans dat deze niet het WiFi probleem kent, ondanks zelfde versienummers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanction
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
De ABN Amro app geeft wel wat problemen, of is het stomtoeval dat 'de service niet beschikbaar is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reneger
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 24-09 19:56

Reneger

Wie? IK?

Ik hoop dat ik hier HSDPA hou... En niet terug valt op GPRS.. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuddyMagical
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 26-09 15:59
w4rguy schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 12:46:
Ik heb een vodafone branded 1.75.61.2 en als ik check voor update zegt hij niet beschikbaar... grrr
Ik doe inderdaad even met je mee. Vodafone branded geeft nog geen update helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsunami
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
agoNITE schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 13:01:
Dit is dezelfde versie als die gelekte versie van eind april. Hoe groot is de kans dat deze niet het WiFi probleem kent, ondanks zelfde versienummers?
Volgens mij is eerder in dit topic al aangegeven wat het "probleem" is, en als je er last van hebt is er gewoon een fix voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
Tsunami schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 13:12:
[...]

Volgens mij is eerder in dit topic al aangegeven wat het "probleem" is, en als je er last van hebt is er gewoon een fix voor.
Klopt, mits je een custom recovery hebt om die update te flashen. Dit heb ik dus niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MM99
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 25-09 11:51

MM99

That is the way I am!

Ook de update geïnstalleerd. Ligt het aan mij of zien de kleuren er mooier uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w4rguy

w4rguy

Team Manager NAB Racing

Ozhan99 schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 13:25:
Ook de update geïnstalleerd. Ligt het aan mij of zien de kleuren er mooier uit?
Dat zeggen dus meer mensen. Nu baal ik er van dat ik een branded toestel heb, hoe lang moet dat nog duren dan!? :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
Mijn kleuren werden ook voller toen ik de CleanHD 1.20 ROM op basis van Gingerbread installeerde, so I think it's safe to say dat kleuren inderdaad worden verbeterd door Gingerbread.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sanction schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 13:06:
De ABN Amro app geeft wel wat problemen, of is het stomtoeval dat 'de service niet beschikbaar is?
Doet het hier prima.
Vinden jullie de batterij verbeterd? Ik merk weinig verschil

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21-09 20:12
w4rguy schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 13:27:
[...]

Dat zeggen dus meer mensen. Nu baal ik er van dat ik een branded toestel heb, hoe lang moet dat nog duren dan!? :S
Daar kan je helaas niks over zeggen. Het kan zijn dat je de update ook deze week nog krijgt, maar het kan ook zo maar een maand of langer duren.

Ik ben de update nu aan het binnenhalen, ben benieuwd of alles goed bevalt straks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MM99

MM99

That is the way I am!

Uhm... ff iets anders... de applicatie "Saldo" van ABN AMRO werkt niet meer bij mij. App start op, ik kan inloggen, maar geeft aan dat de dienst niet beschikbaar is. Iemand anders hier ook last van?

-edit: ik zie dat het al eerder ook al gemeld is.

[ Voor 11% gewijzigd door MM99 op 04-05-2011 13:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babbelbox
Het lijkt erop dat m'n scherm niet meer uit gaat als ik m'n DHD gewoon op tafel leg....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdejonge1991
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 26-09 13:31
Ozhan99 schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 13:32:
Uhm... ff iets anders... de applicatie "Saldo" van ABN AMRO werkt niet meer bij mij. App start op, ik kan inloggen, maar geeft aan dat de dienst niet beschikbaar is. Iemand anders hier ook last van?

-edit: ik zie dat het al eerder ook al gemeld is.
Programma opnieuw installeren en instellen heeft bij mij geholpen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reley
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 26-09 08:55

Reley

Zoom Zoom

ff vraagje voor de installatie van de OTA, word je tel. gewiped? of blijft alles werken zoals normaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MM99

MM99

That is the way I am!

Reley schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 13:48:
ff vraagje voor de installatie van de OTA, word je tel. gewiped? of blijft alles werken zoals normaal?
Bij mij bleef alles normaal. Ik gebruik zelf LaucherPro en dat bleef zelfs gewoon standaard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kraats
  • Nu online

kraats

Ik rol

jdejonge1991 schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 13:36:
[...]

Programma opnieuw installeren en instellen heeft bij mij geholpen!
Dat werkt inderdaad voor de ABNAMRO-app.. helaas is bij mij de tweakers-app er mee opgehouden.. en daar werkt zelf een uninstall-install niet voor :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
Zojuist de update geïnstalleerd, alles werkt gelukkig prima.
Wel 1 vraag: de app list scrollt nu per pagina. Betekent dit dat het niet meer mogelijk is met 1 goede swype in 1x een stuk naar beneden te scrollen? Dat zou wel jammer zijn namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clavat
  • Registratie: Augustus 2008
  • Nu online
Ik heb deze net ook geinstalleerd via de OTA en ik moet ind zeggen de kleuren zijn stuk mooier geworden..
ook de snelheid is omhoog gegaan lijkt wel bij mij..

ben benieuwd naar het batterij gebruik..

PSN: McMillan0984

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ik222
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
Ik denk dat veel vage problemen met apps komen doordat de telefoon niet naar factory defaults gereset is na de update. In mijn ogen moet dat altijd gebeuren na een dergelijke update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MM99

MM99

That is the way I am!

kraats schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 14:01:
[...]

Dat werkt inderdaad voor de ABNAMRO-app.. helaas is bij mij de tweakers-app er mee opgehouden.. en daar werkt zelf een uninstall-install niet voor :S
Hey ja, bij mij doet tweakers-app het ook niet meer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MM99

MM99

That is the way I am!

Wekko306 schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 14:02:
Zojuist de update geïnstalleerd, alles werkt gelukkig prima.
Wel 1 vraag: de app list scrollt nu per pagina. Betekent dit dat het niet meer mogelijk is met 1 goede swype in 1x een stuk naar beneden te scrollen? Dat zou wel jammer zijn namelijk.
Je kan als je in de applicatie lijst zit, op Menu klikken. Vanaf daar kan je een lijst kiezen... Het is niet hetzelfde, maar je kan wel in één keer doorscrollen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
Ozhan99 schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 14:12:
[...]

Je kan als je in de applicatie lijst zit, op Menu klikken. Vanaf daar kan je een lijst kiezen... Het is niet hetzelfde, maar je kan wel in één keer doorscrollen.
Die optie had ik inderdaad gevonden, maar ik vind het jammer dat snel scrollen in de normale view niet meer kan.

Overigens heb ik problemen met m'n Wifi. Ik kan verbinding maken (kan ook via Unified Remote m'n PC besturen) maar heb geen verbinding met internet via Wifi. De browser en alle apps kunnen geen verbinding maken met internet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yohost!
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 23:11
Ik heb native SIP ook werkend op de nieuwe Android. :-)
Pagina: 1 ... 6 ... 35 Laatste

Let op:
Verkrijgbaarheid, levertijden, winkels en al het andere dat niet met de techniek van de telefoon zelf te maken heeft mag in het <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1426298/">HTC Desire HD levertijden- en abbonemententopic</a>.

Berichten met als inhoud informatie of discussie betreffende accessiores voor de HTC Desire HD mogen hier: <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1428745/">HTC Desire HD accessoirestopic</a>.

Vragen over Android software mogen in het <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1437620/last/">Android Market en applicatietopic (deel 10)</a> of in een van de eerdere delen.

Posten over het aanpassen van de software, door middel van custom ROMs, of daaraan gerelateerde onderwerpen, die mogen in <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1436550//">dit</a> topic.

Eventuele problemen met de meegeleverde SD-card welke zich voor lijken te doen naar de 1.72 OTA update mogen hier: <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1441488/">HTC DESIRE HD - SD Kaart onherkenbaar na OTA update (1.72)</a>.

Overige offtopic berichten kunnen zonder verder bericht worden verwijderd!