renskoenraadt schreef op maandag 02 mei 2011 @ 01:10:
[...]
Ik heb net een sms getypt van zo'n 700 karakters en bij mij werd het bericht niet tot mms geconverteerd...en dit was naar iemand waar geen eerdere berichten in de telefoon stonden, door de update naar 2.3.3. Lijkt me dus ook sterk dat het te maken heeft met het aantal verstuurde sms berichten naar een bepaald persoon.
Ik denk dat je een foto of video ofzo hebt toegevoegd.
Heb net even geprobeerd omdat ik dacht dat ook smilies of trema's enzo misschien de oorzaak kunnen zijn, maar dat was bij mij niet het geval.
Wat ik ook tegen kwam is een button met een microfoon icoontje. Als je hier dus op drukt kan je een stuk text inspreken en komt het in je bericht erbij. Weet nou niet meer of dat er in 2.2 ook al in zat, maar in mijn korte test werkte het wel. ik heb m'n Desire op Engels staan, dus kan ik alleen engelse teksten spreken, misschien dat ik even ergens bij m'n settings moet kijken.
Wat ik ook ontdekte is de rood onderlijnde teksten alsof er spellings controle wordt uitgevoerd. Heb bij de settings echter prediction (en dus spell check) uit staan. Beetje raar....
[EDIT]
Dus meteen maar even met de settings zitten spelen en ben er denk ik al meteen achter.
- De voice recognition kan dus gewoon op Nederlands.
- De taal bij de keyboard settings had ik alleen Engels, maar als ik dat dus Nederlands maak, krijg ik ook geen rode streepjes meer. En als je meerdere talen selecteerd, kan je met hetzelfde knopje als waar de microfoon op staat. en dat ziet er wel hetzelde uit als in 2.2
[
Voor 14% gewijzigd door
babbelbox op 02-05-2011 10:09
. Reden: extra test ]