Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kraats
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 23:20

kraats

Ik rol

En Sygic Mobile Maps doet het ook niet meer :( Gelukkig heb ik Aura nog

Waar is Jos de Nooyer toch gebleven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperVeloce
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 23:33
nou zo te zien is 2.3 dus uit.. ik verwacht volgende week me Desire HD terug, waarschijnlijk word me telefoon verwisselend met een andere en geleverd met 2.3 :) scheeld mij updaten haha

[ Voor 7% gewijzigd door SuperVeloce op 04-05-2011 14:29 ]

Intel i5 13600K | ASUS ROG RTX 4080 | ASUS ROG Z790-E | Corsair DDR5 32GB 6000Mhz | WD SN850X 1TB | ASUS ROG Helios | 27" 4K 60Hz | 27" ROG QD-OLED 360Hz | ASUS ROG Scope Deluxe | ASUS ROG Delta S | ASUS ROG Chakram X | 16ProMax | WatchUltra 2 zw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aardbeix15
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

aardbeix15

100%fruit pers je er niet uit!

mmm met al de berichten van uitvallende apps en wifi-problemen ga ik ff wachten op de uitrol van de gefixde 2.3 ROM van HTC.

snel zeggen: 'De koetsier poetst de postkoets met postkoetspoets'
levensmotto: 'vroeg gedaan is lang gerelaxed!'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaartenPol
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 25-09 21:11
aardbeix15 schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 14:47:
mmm met al de berichten van uitvallende apps en wifi-problemen ga ik ff wachten op de uitrol van de gefixde 2.3 ROM van HTC.
Geen van de genoemde problemen heb ik last van. Heb constant WiFi in huis en apps draaien als een tierelier. Draai hem nu al een paar dagen. Geïnstalleerd met de gelekte versie, maar die is identiek gezien het buildnummer / softwareversie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 20-09 21:07
Ook bij mij draait android 2.3.3 inmiddels, ik heb alleen probelemen met de tweakers app, deze doet het niet meer bij mij. Ook na een nieuwe installatie uit de market krijg ik hem niet aan de praat.....

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
En topic weer open, omdat bovenstaande prutser een slotje zette :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jodi
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:59

Jodi

No Matches Found

Net een gesprek ontvangen, en geen last van gehad :)

Normaal doen, daar word je pas echt gek van! :: I reject reality, and substitute my own.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soullancer
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 20:40
Telefoon terug van Dynafix.

Scherm uitgelijnt, nieuwe camera module erin. Alles werkt weer top.
Alleen simcover is nog steeds niet 100% en ik zie dat me speaker op de achterkant naar achter is geplaatst :/ Er zit nu een ruimte tussen de behuizing en de speaker zeg maar, dus er kan van alles naar binnen daar.

Dat was volgens mij niet zo?
Of is dat bij jullie toestellen ook zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 24-09 11:55
StormingSoul schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 16:03:

Alleen simcover is nog steeds niet 100% en ik zie dat me speaker op de achterkant naar achter is geplaatst :/ Er zit nu een ruimte tussen de behuizing en de speaker zeg maar, dus er kan van alles naar binnen daar.

De speaker achterop zit wel een beetje naar achteren, maar nietd at er echt vanalles naar binnen kan :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kleissen88
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 22-09 13:38
StormingSoul schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 16:03:

Bij mij zit er tussen de speaker en de behuizing zo'n 1 mm ruimte

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metian
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 26-09 11:42

Metian

Snert is vies

Hoezéé. Update is binnen en geinstalleerd. Eerste wat me meteen opviel is dat het scherm stuk warmer aanvoelt. En ook heb ik het gevoel dat het geluid nu ook stuk harder is dan eerst, maar dat kan ook aan mij liggen.

Overigens had ik voor de gein even benchmark laten draaien van Cargo!HD (game) en normaal had ik altijd 102 punten, en nu na de update 115 punten. Dus lijkt er op dat de performance ook verbeterd is ten opzichte van 2.2.1

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w4rguy
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 20-05 12:23

w4rguy

Team Manager NAB Racing

Vodafone branded nog steeds geen update :c ...

All-Round nerd | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mydoom
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 17-09 08:29

mydoom

omnomnom

Metian schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 16:14:
Hoezéé. Update is binnen en geinstalleerd. Eerste wat me meteen opviel is dat het scherm stuk warmer aanvoelt. En ook heb ik het gevoel dat het geluid nu ook stuk harder is dan eerst, maar dat kan ook aan mij liggen.

Overigens had ik voor de gein even benchmark laten draaien van Cargo!HD (game) en normaal had ik altijd 102 punten, en nu na de update 115 punten. Dus lijkt er op dat de performance ook verbeterd is ten opzichte van 2.2.1
hij is aan het downloaden bij mij zal hem daarna testen kijken of je gelijk hebt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdejonge1991
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 26-09 13:31
Zoals hierboven gezegd, het geluid via de speaker lijkt inderdaad harder dan eerst! Komt alleen de kwaliteit niet echt ten goede..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soullancer
Kleissen88 schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 16:14:
[...]

Bij mij zit er tussen de speaker en de behuizing zo'n 1 mm ruimte
Dat was bij mij eerst ook zo geloof ik, is nu zo'n 3mm geworden.
Als het maar geen stof verzamelplaats word :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
w4rguy schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 16:15:
Vodafone branded nog steeds geen update :c ...
Dit kan ook nog wel even duren.... Vodafone loopt nooit helemaal in de pas met HTC zelf qua updates.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silasje
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 22-09 23:22

Silasje

www.Entjes.eu

Ik heb mijn Desire HD nu vanaf februari, ik heb nog geen enkel probleem met de telefoon gehad (behalve een spel met een bug). Ik ben er zeer tevreden over.

Mijn vader heeft een HD2, het enige wat ik aan verschil merk (hardwarematig gezien) dat zijn scherm krasbestendiger is. niet dat deze ernstig bekrast, maar wel minder dan de HD2

Canon 7D MII, 550D, Tokina 11-16mm F2.8, Sigma 17-70mm F2.8/4, Sigma 30MM F1.4, Canon 50mm 1.8 STM, Sigma 70-200 F2.8, En de bende eromheen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metian

Metian

Snert is vies

Merk overigens ook dat de "applications - manage applications" nu ook veel sneller is met de lijst. Normaal zat ik altijd maar te wachten en scrollen werkte traag. Nu is die meteen klaar en scrollen daar werkt ook meteen. Kan ik eindelijk sneller apps killen. xD

Overigens, valt het meer mensen op dat het scrollen ook anders aanvoelt ?. Heb gevoel dat het vloeiender werkt.

[ Voor 17% gewijzigd door Metian op 04-05-2011 16:25 ]

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soullancer
Metian schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 16:25:
Merk overigens ook dat de "applications - manage applications" nu ook veel sneller is met de lijst. Normaal zat ik altijd maar te wachten en scrollen werkte traag. Nu is die meteen klaar en scrollen daar werkt ook meteen. Kan ik eindelijk sneller apps killen. xD

Overigens, valt het meer mensen op dat het scrollen ook anders aanvoelt ?. Heb gevoel dat het vloeiender werkt.
Damn kun je wel stellen, dat was soms echt irritant langzaam! :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Metian schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 16:25:
Inderdaad, dat is een Gingerbread-feature. Erg prettig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babbelbox
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 22:53
Nog een aanpassing gemerkt.
Als je batterij leeg is (dus het ingestelde minimum bereikt) zit het schermpje er anders uit. Kan me niet zo goed meer excact herinneren hoe het er uit zag, maar er zijn nu drie knoppen.
Naar ik meen is de optie om batterij info te krijgen extra.

PS ik doe nu al 1 dag en 11 uur met m'n batterij, da's wel een stukje meer dan voorheen, toen deed ik er zo'n uur of 18 a 20 mee tot het bereiken van de power save mode (standaard op 15% laten staan)

[ Voor 38% gewijzigd door babbelbox op 04-05-2011 16:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
kraats schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 14:23:
En Sygic Mobile Maps doet het ook niet meer :( Gelukkig heb ik Aura nog
Vreemd, Mobile Maps werkt bij mij nog steeds prima, alleen de tweakers app doet het niet, overigens is dit bekend binnen tweakers en er zal vast aan een oplossing gewerkt worden ;)

Het geluid is duidelijk harder dan voorheen...... echter heb ik nu wel het idee dat de speaker overstuurd word.... wat zijn jullie bevindingen?

[ Voor 56% gewijzigd door Bullet NL op 04-05-2011 16:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babbelbox
Bullet NL schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 16:42:
Het geluid is duidelijk harder dan voorheen...... echter heb ik nu wel het idee dat de speaker overstuurd word.... wat zijn jullie bevindingen?
En dan bedoel je indien je op speaker functie belt of gewoon de speaker voor aan je oor?

[ Voor 48% gewijzigd door Bullet NL op 04-05-2011 16:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21-09 20:12
Mijn WiFi doet het weer :)
Ik heb uit de marketplace de app DNS setting gedownload. Mijn telefoon stond ingesteld op 'Use dynamic IP'. Ik heb hem toen gezet op 'Use static IP' waarna alle instellingen van de eerste setting gekopieerd en getoond werden. Hierbij zag ik dat de instelling bij Default Gateway op 0.0.0.0 stond. Nadat ik die goed had gezet werkte mijn internetverbinding weer gewoon zoals voor de 2.3.3 update.
Iemand enig idee waarom mijn telefoon sinds de update de Default Gateway niet meer gewoon doorkrijgt van de router?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
babbelbox schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 16:44:
[...]

En dan bedoel je indien je op speaker functie belt of gewoon de speaker voor aan je oor?
Speaker functie, wanneer de telefoon bijvoorbeeld los ligt op tafel. Ook vindt ik hem veel harder klinken met muziek e.d.

Over de oorspeaker had ik geen klachten.... de externe speaker was soms wat zachtjes....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babbelbox
Bullet NL schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 16:47:
[...]

Speaker functie, wanneer de telefoon bijvoorbeeld los ligt op tafel. Ook vindt ik hem veel harder klinken met muziek e.d.

Over de oorspeaker had ik geen klachten.... de externe speaker was soms wat zachtjes....
Met muziek lijkt het mij ook harder, wat bellen betreft moet ik nog even wachten tot ik een gesprek heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marnix007
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 24-08 14:03
OTA geïnstalleerd. Bevindingen:
  • scherm helderder
  • geluid door de speaker harder
  • SMS-bug is er eindelijk uit _/-\o_
  • nieuwe notificatie-icoontjes in de bovenbalk (gmail, sms)
  • typen in WhatsApp lijkt wat te laggen :(
  • contacten worden nu ook gesynct met je Last.fm account
  • nieuwe "app" Downloads in het menu
  • wisselen van paneel gaat stuk vloeiender
  • "uiterlijken" heet nu fatsoenlijk Skins :P (in het customize-menu, rechter soft-button)
Tot nu toe ben ik erg positief. Geen problemen met WiFi tot op heden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21-09 20:12
Bullet NL schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 16:42:
[...]

De speaker klinkt inderdaad een stuk harder wanneer ik even muziek luister. De kwaliteit is op z'n hardst wel om te janken omdat hij dan inderdaad overstuurd wordt.

Overigens doet de Tweakers app het bij mij ook niet meer. Hij blijft na een re-install eeuwig op 'App voor de eerste keer starten...' hangen.

[ Voor 14% gewijzigd door Wekko306 op 04-05-2011 16:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babbelbox
marnix007 schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 16:52:
  • scherm helderder
  • "uiterlijken" heet nu fatsoenlijk Skins :P (in het customize-menu, rechter soft-button)
Wat ik hier nog aan toe wil voegen is de uitgebreidere weergave van het batterij verbruikt.
Daar staat nu een grafiekje bij met het verloop van de batterij capaciteit.

Wat betreft die notificatie an Gmail/SMS zie ik geen verschil.
Wel is het market icoon (app geinstalleerd of update beschikbaar) veranderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
marnix007 schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 16:52:
  • scherm helderder
Ik herken de de lag in WhatsApp niet, deze werkt bij mij normaal.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metian

Metian

Snert is vies

Bullet NL schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 17:01:
[...]

Ik herken de de lag in WhatsApp niet, deze werkt bij mij normaal.....
Zelfde geld voor mij. Heb het net ook opnieuw geprobeerd en geen lag of iets dergelijks.

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ibidem
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 26-08 14:55
Bullet NL schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 16:23:
[...]
Dit kan ook nog wel even duren.... Vodafone loopt nooit helemaal in de pas met HTC zelf qua updates.
is er een manier om b.v. mijn Vodafone Branded om te zetten naar een standaard HTC toestel om de OTA sneller te verkrijgen? Of is t onzin wat ik praat...

..::System Specs::..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
Ibidem schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 17:11:
[...]

is er een manier om b.v. mijn Vodafone Branded om te zetten naar een standaard HTC toestel om de OTA sneller te verkrijgen? Of is t onzin wat ik praat...
Nee, geen onzin.... Maar wanneer je dit gaat doen vervalt de garantie van je toetel wel. Je dient je toestel namelijk te voorzien van een custom ROM, dit gaat alleen op moment dat jij de root van je toestel weet te verkrijgen.

Meer info valt hier te lezen: [HTC Desire HD] Rooten en Custom ROM's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• new_guy
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 22:49
Het zijn hele kleine wijzigingen maar het gebruik is zoveel prettiger geworden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Merk iets heel vreemd na de update... als ik naar google.nl ga en ik daar iets in tik dan zie ik alleen maar stipjes, net alsof je een wachtwoord invult.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaartenPol
  • Laatst online: 25-09 21:11
Verwijderd schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 17:22:
Merk iets heel vreemd na de update... als ik naar google.nl ga en ik daar iets in tik dan zie ik alleen maar stipjes, net alsof je een wachtwoord invult.
Je gaat gewoon in de browser naar google.nl? Heb dat ook even bekeken, maar ik heb dat niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ibidem
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 26-08 14:55
Bullet NL schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 17:15:
[...]

Nee, geen onzin.... Maar wanneer je dit gaat doen vervalt de garantie van je toetel wel. Je dient je toestel namelijk te voorzien van een custom ROM, dit gaat alleen op moment dat jij de root van je toestel weet te verkrijgen.

Meer info valt hier te lezen: [HTC Desire HD] Rooten en Custom ROM's
Ken het principe van rooten ja, alleen zit nu op 1.75 qua build en het rooten hierop was niet mogelijk de laatste keer dat ik keek. Je moest dan eerst downgraden naar een andere build.

Dan maar braaf wachten op de dames en heren van Vodafone. En daarna rooten zodra het mogelijk is! ben de accuduur van 12 uur p/dag een beetje zat aan t worden. Toch maar s een energie zuinige custom rom erop gooien!
Dit had ik vd week ook (zoals je kunt lezen heb ik nog geen update) en waar dit aan lag? Geen enkel idee, ging iig vanzelf weg!

[ Voor 18% gewijzigd door Ibidem op 04-05-2011 17:25 ]

..::System Specs::..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metian

Metian

Snert is vies

Had dit probleem ook in 2.2.1 maar op de een of andere manier heb ik het sinds vanmorgen niet meer. En geen idee wat ik heb gedaan, dat het weg is.

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• new_guy
Zet de Google website eens op "Engels", ik heb het probleem dan niet in elk geval. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babbelbox
Dat probleem met google had ik vandaag nog wel.
Even een andere vraag; Weet iemand hoe de awake tijd berekend wordt die terug te vinden is bij het batterij verbruik overzicht? Ik kan er niet echt wijs uit worden wanneer deze teller gestart wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ozhan99 schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 13:32:
Uhm... ff iets anders... de applicatie "Saldo" van ABN AMRO werkt niet meer bij mij. App start op, ik kan inloggen, maar geeft aan dat de dienst niet beschikbaar is. Iemand anders hier ook last van?

-edit: ik zie dat het al eerder ook al gemeld is.
Hier de app TVGigds niet meer, verwijderen en opnieuw installeren hielp ook niet.
Voor de rest werkt alles prima !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babbelbox
new_guy schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 17:28:
Zet de Google website eens op "Engels", ik heb het probleem dan niet in elk geval. :)
Zonder iets te veranderen is het nu dus weg....
Lijkt aan de site te liggen.

/edit
Ben trouwens wel ingelogd op de site met gmail account.

[ Voor 11% gewijzigd door babbelbox op 04-05-2011 17:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonaldM
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17-09 17:17
Update binnen en zeer tevreden, de meeste nieuwe dingen zijn al voorbij gekomen, behalve:
- HTC Locations moest opnieuw kaarten ophalen (handig om te checken vóór je naar het buitenland gaat).
- HTC Picasa Webalbums plugin heb ik opnieuw moeten installeren, gaf steeds een foutmelding.

Wel jammer van de nieuwe HTC Sense, wie weet komt deze nog op een later moment voor de Desire HD...

[ Voor 5% gewijzigd door RonaldM op 04-05-2011 17:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baberuth
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 22-05 19:30
Hoelang duurt het updaten in totaal bij jullie? Ik heb zo'n idee dat mijne vastloopt :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• new_guy
Heb de .exe gebruikt, niet de OTA.
Binnen een half uur, vanaf het starten van de .exe, was het toch echt wel klaar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metian

Metian

Snert is vies

Niet lang, heb misschien 10 / 15 min gewacht, kan iets langer zijn geweest. Was bezig terwijl die aan het updaten was.

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HammerNL
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
Is bij jullie het notification icoontje bij de standaard mail app ook grijzig/zwart geworden? Rare kleur iig om iets op te laten vallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Baberuth schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 17:38:
Hoelang duurt het updaten in totaal bij jullie? Ik heb zo'n idee dat mijne vastloopt :(
Geduld, ik werd ook huiverig, maar hij start een keer of 3 a 4 keer opnieuw, waarbij je eenmaal denkt dat ie niks meer doet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ik222
  • Niet online
Hebben jullie de update uitgevoerd met de DHD aan de lader of gewoon eerst de accu voldoende opladen en dan updaten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HammerNL
  • Niet online
ik222 schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 17:54:
Hebben jullie de update uitgevoerd met de DHD aan de lader of gewoon eerst de accu voldoende opladen en dan updaten?
Gewoon aan de lader.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
  • Laatst online: 26-09 11:14
HammerNL schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 17:46:
Is bij jullie het notification icoontje bij de standaard mail app ook grijzig/zwart geworden? Rare kleur iig om iets op te laten vallen.
Voor zover ik heb kunnen zien zijn dit de stock Gingerbread icoontjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baberuth
zodra ik de update open gaat het als volgt:
krijg "uitschakelen" melding
dan start ie opnieuw op
dan scherm met liggende telefoon en statusbalk
en zodra statusbalk rond de 30% is, telefoon met rode driehoek+uitroepteken.

Geen idee wat er mis gaat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ik222
  • Niet online
Nou ik ben toch wel nieuwsgierig inmiddels en aangezien de eerste reacties positief zijn heb ik zojuist de update toch maar gestart :) Ben benieuwd zodra hij klaar is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megupe
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 00:14
Update binnen hier, gaat nog niet sneller aangezien hij nu volle bak aan het synchroniseren is. Qua kleuren is me weinig opgevallen, vond het al prima. Hoop dat de batterijduur idd wat beter is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JurgenKnops
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 18-09 21:03
Er draait ook een nieuwe app op de achtergrond mee: HTC op de hoogte stellen. Bedoelt om HTC foutrapportages toe te zenden wanneer er iets vastloopt o.i.d. ten behoeve van de verbetering van Sense.

Overigens uit te schakelen via de instellingen - Over de telefoon - HTC op de hoogte stellen. Al draaiende neemt het ongeveer 12mb(!) in beslag.

Dit typ ik overigens op de HD, maar merk dat wanneer ik de cursor ergens terug plaats om naderhand iets toe te voegen, de cursor soms één of meerdere karakters terug of juist verder springt... Best irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babbelbox
ik222 schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 17:54:
Ik vind ze er zelf wel leuk uit zien, zwart met een groen randje. Voor zowel mail als sms.
Weet niet zeker of het anders is, maar in de kleine calender widget (2 hoog) staan indien er een lopende afspraak is ook een melding van de eerste volgende.
JurgenKnops schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 18:06:
[...]

Dit typ ik overigens op de HD, maar merk dat wanneer ik de cursor ergens terug plaats om naderhand iets toe te voegen, de cursor soms één of meerdere karakters terug of juist verder springt... Best irritant.
Ik heb ook gemerkt dat wanneer je in een getypte text ergens iets aanwijst, komt er een groen bolletje met zwart randje. Die heb ik vroeger alleen gezien bij het selecteren van text

[ Voor 61% gewijzigd door babbelbox op 04-05-2011 18:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

new_guy schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 17:39:
Heb de .exe gebruikt, niet de OTA.
Binnen een half uur, vanaf het starten van de .exe, was het toch echt wel klaar...
Is dat de exe voor 2.3? zou je aub de link willen posten? Update ota werkt bij mij om een vage reden niet :S alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vipercool
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 28-02-2023
Ik heb de nieuwe update geïnstalleerd en nu zit ik met de volgende problemen: Ik kan niet meer volledig synchroniseren met mijn pc. (hij stopt na 1% of iets dergelijk). En ik heb op mijn telefoon albums staan met verschillende artiesten in 1 album. Hiervoor gaf hij dit aan als 1 album maar nu maakt hij 50 verschillende albums aan omdat het om meerdere artiesten gaat.. Dit had ik hiervoor niet.

Ps. Gisteren zijn al mijn smsjes ineens verwijderd. Hoe kan dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mydoom
  • Laatst online: 17-09 08:29

mydoom

omnomnom

Baberuth schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 17:38:
heeft bij mij ongeveer 10 a 15 minuutjes geduurd
Vipercool schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 18:24:
Ps. Gisteren zijn al mijn smsjes ineens verwijderd. Hoe kan dit?
dit had ik dus ook een paar dagen geleden dat al me smsjes waren verwijderd.. heb ze helaas ook niet meer kunnen herstellen

[ Voor 38% gewijzigd door mydoom op 04-05-2011 18:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• new_guy
Verwijderd schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 18:18:
[...]

Is dat de exe voor 2.3? zou je aub de link willen posten? Update ota werkt bij mij om een vage reden niet :S alvast bedankt!
Ja en ja. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saus
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
-

[ Voor 109% gewijzigd door Saus op 14-11-2013 10:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• new_guy
Saus schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 18:40:
Net ook even een update gedraaid en meteen een vraag. Voorheen (dacht ik, inmiddels toestel ook weer enkele maanden in gebruik) had ik volgens mij bij " Accounts & Synchronisatie " vrijwel alles uit staan (handmatig). Dan heb ik het over: aandelen, google account, Twitter dat soort zaken.

Nu krijg ik net een belletje van mijn vriendin, waarom ik ineens 8 uitnodigingen verstuur voor onder andere afspraken die al geweest zijn. En sinds wanneer ik een @gmail.com adres heb.... (Nooit gechecked als ik een uitnodiging verstuurde via de agenda of die ook aankwam, bleek dat die synchronisatie uitstond :)).

Na de update staat alles ineens op frantic-updaten..... :( Aandelen update zich ieder kwartier, maar de minste optie is niet meer handmatig maar 4 uur. Facebook for Sense -> minste is 1 keer per dag. Google: Helemaal geen opties meer, alleen een 'update nu' mogelijkheid. Mijn emailaccounts kan ik nog volledig configureren naar wens. Nieuws kan nog handmatig, Weer: 1 keer per dag en Twitter geen mogelijkheden meer (en als ik naar de tijd kijkt van de laatste update) doet ie het uit zichzelf.

Probleem is dat ik alle updates wel uit kan zetten ( Achtergrondgegevens - Applicatie kunnen gegevens op elk moment synchroniseren, verzenden en ontvangen) maar dan doet mijn mail het niet meer (vermoed ik). Auto sync - 'Gegevens automatisch synchroniseren' stond wel nog uit.

Iemand een oplossing? Zoveel zut wat updates binnen haalt zonder dat het hoeft. Sterker nog, het gros van die apps had eraf gemogen van mij.

edit: Voordelen: Scherm oogt beter, speaker kan nu op een volume dat het gewoon slecht klinkt zo hard, 1 van mijn tabbladen is nu overbodig omdat in het naar beneden trek menu die opties nu zijn gekomen (wifi aan/uit, gps, netwerken etc etc), app-menu is verbeterd, daarnaast lijkt de algehele performance verbeterd te zijn.. Scrollen gaat soepeler).

Alleen die synch....
Ik weet niet hoor.. maar ik kan alles nog steeds uit zetten qua syncen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ik222
  • Niet online
Ja kan hier ook gewoon alles instellen wat syncen betreft en daarnaast staat wat uit stond nog steeds uit bij mij...

Verdere bevindingen tot nu toe:
- Wifi dropt nu inderdaad eerder de verbinding maar werkt opzich prima. Heb hier thuis gewoon de router iets harder laten uitzenden zodat wifi blijft werken.
- Telefoon is gewoon in het algemeen een stuk soepeler
- Bij de internetbrowser en dan met name het zoomen merk ik een enorme prestatieverbetering.
- De weer widget onder de clock geeft nu ook geluidseffecten, erg irritant maar gelukkig is het in de instellingen uit te zetten.

Al met al ben ik tevreden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had meer verwacht van de update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan er een reden zijn waarom ik nog niet kan updaten? Ik krijg de melding "Er zijn geen updates beschikbaar op de telefoon"...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ik222
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 18:56:
Ik had meer verwacht van de update.
Zoals?
Verwijderd schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 19:02:
Kan er een reden zijn waarom ik nog niet kan updaten? Ik krijg de melding "Er zijn geen updates beschikbaar op de telefoon"...
Heb je een branded toestel? Dan kan het namelijk zijn dat de update nog niet uit is voor jou toestel. Heb je dat niet dan zou ik het gewoon een paar keer opnieuw proberen, waarschijnlijk pakt hij hem dan wel.

[ Voor 59% gewijzigd door ik222 op 04-05-2011 19:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
Ik kan van de verschillende programma's de sync ferquentie allemaal handmatig aanpassen.....
Omdat alle telefoons niet gelijktijdig de update krijgen, HTC kan een maximaal aantal telefoons tegelijk updaten.... op moment dat de update server vol zit krijgen de anderen simpel weg te zien dat ze de laatste update hebben.

[ Voor 51% gewijzigd door Bullet NL op 04-05-2011 19:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hele andere vormgeving en layout o.a. Dit had ik wel destijds met mijn nokia.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• new_guy
Verwijderd schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 19:04:
[...]

Het is een minor update.
Sense 3.0 komt helaas niet vanuit HTC naar de DHD
Branded telefoon?
Geen probleem :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
[...]

Wat is er mis met de vormgeving en/of layout dan? Juist met Android kan jij alles naar je eigen hand zetten. Meer dan je ooit met een Nokia zou kunnen.

De update brengt een nieuwe versie van het besturingsysteem, HTC Sense is het uiterlijk (met standaard android schillen) Waarom zou je iets wat goed is willen veranderen? Je kan als consument namelijk door verschillende de launchers e.d. je uiterlijk van je android toestel volledig aanpassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Naar mijn weten staat er een standaard versie van Android 2.2 op. Ik heb mijn Desire HD gekocht via pdashop.be. Of is het dat niet dat u bedoeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ik222
  • Niet online
[...]

Dan moet je een andere launcher installeren. Deze update is op de eerste plaats een OS update waar toevallig een minor update van HTC Sense in zit (wat de standaard HTC Launcher is). Het idee van Android is juist dat je met een andere launcher een heel ander uiterlijk kan krijgen.

/edit: Met Bullet dus...

[ Voor 6% gewijzigd door ik222 op 04-05-2011 19:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• new_guy
Verwijderd schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 19:08:
[...]

Naar mijn weten staat er een standaard versie van Android 2.2 op. Ik heb mijn Desire HD gekocht via pdashop.be. Of is het dat niet dat u bedoeld?
Zie je ergens software of logos terug van bijvoorbeeld T-Mobile of Vodafone?

Weet niet of de update in België ook gereleased is.
Gok dat de meesten hier namelijk in Nederland zitten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
Verwijderd schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 19:08:
[...]

Ik ga voor het gemak er even van uit dat je in Belgie zit..... Het kan zijn dat HTC daar de update server nog niet open heeft staan. Ook kan het zijn dat het gewoon druk is op de update servers....

Even geduld hebben dus, wanneer je geen branded telefoon hebt valt de update vanzelf binnen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

new_guy schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 19:10:
[...]

Zie je ergens software of logos terug van bijvoorbeeld T-Mobile of Vodafone?

Weet niet of de update in België ook gereleased is.
Gok dat de meesten hier namelijk in Nederland zitten. :)
Nee, is volledig "clean". De update zal waarschijnlijk nog niet beschikbaar zijn in België... ;). Bedankt voor de info.
Bullet NL schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 19:10:
[...]

Ik ga voor het gemak er even van uit dat je in Belgie zit..... Het kan zijn dat HTC daar de update server nog niet open heeft staan. Ook kan het zijn dat het gewoon druk is op de update servers....

Even geduld hebben dus, wanneer je geen branded telefoon hebt valt de update vanzelf binnen....
Jep, will do! :)

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 04-05-2011 19:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freddyfritz
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 11-09 20:51
Is er ook al een RUU *** .exe bestand beschikbaar?

Modbreak:Dit is al een paar keer voorbij gekomen in dit topic, als GoT-er wordt er van je verwacht dat je wel enige vorm van onderzoek doet voordat je een vraag op het forum plempt.....

[ Voor 66% gewijzigd door Bullet NL op 04-05-2011 19:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• new_guy
freddyfritz schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 19:14:
Is er ook al een RUU *** .exe bestand beschikbaar?
Ja, is al een paar keer gepost. :)

[ Voor 42% gewijzigd door new_guy op 04-05-2011 19:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikke4
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 26-03 06:58
toch een probleem . het verbinden met mijn apple accespoint gaat niet meer goed. zit nog steeds aan tafel, update gedaan.. maar nu vindt hij mijn AP verbind, ontbind,verbind, ontbind etc ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ikke4 schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 19:21:
toch een probleem . het verbinden met mijn apple accespoint gaat niet meer goed. zit nog steeds aan tafel, update gedaan.. maar nu vindt hij mijn AP verbind, ontbind,verbind, ontbind etc ...
Misschien een keer je verbinding 'vergeten' en opnieuw configureren. Wil bij andere OSen ook wel eens helpen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Largamelion
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 21:47
Ik woon in België en heb de update gehad, heb m'n toestel wel in Nederland besteld (Algebeld.nl).

Momenteel heel tevreden, alles lijkt wat meer afgewerkt en voorlopig nog geen nieuwe problemen gevonden. Geluid gaat idd een pak luider, van fellere kleuren merk ik weinig. Tweakers app loopt idd vast, maar ik heb er alle vertrouwen in dat dit snel opgelost zal worden.

De Facebook app doet het nu eindelijk ook goed, geen witte kaders meer waar foto 's moeten staan.

Jammer dat er geen Sense 3.0 bij zit, want het fabeltje van HTC dat de hardware te zwak is, is al lang ontkracht.

Youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCCFiGVUeYs1h7RQIHZgqlSQ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MorgothG
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 05-04 13:48

MorgothG

deftones

Is die Sense 3.0 een must have? Is het het waard om allerlei gedoe te doen ROM gebeuren root access whatever. (wil best tweaken hoor :) ) Want ik ben van nature lui. Dus doet eigenlijk iedereen die update of is het de moeite niet echt waard ?

Ford narrowed his eyes. "This is what you call sarcasm, isn't it?"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

MorgothG schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 19:48:
Is die Sense 3.0 een must have? Is het het waard om allerlei gedoe te doen ROM gebeuren root access whatever. (wil best tweaken hoor :) ) Want ik ben van nature lui. Dus doet eigenlijk iedereen die update of is het de moeite niet echt waard ?
Dat is toch echt iets wat je zelf moet bepalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pfff, hier zegt die dat er geen updates zijn (any solutions). Unbranded Desire HD....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ik222
  • Niet online
Gewoon een paar keer opnieuw proberen waarschijnlijk lukt het dan wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blijkbaar niet heb dat ding al onder zitte spammen......?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kleissen88
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 22-09 13:38
Bij mij nu ook niet meer vanmiddag om 1 uur gekeken toen was hij wel beschikbaar. Nu heb ik wifi is mijn telefoon up-to-date .. raar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baberuth
Verwijderd schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 19:54:
Blijkbaar niet heb dat ding al onder zitte spammen......?
Hier krijg ik ook geen update meer. Vanmiddag deed ie het wel gewoon.
Bleef vanmiddag error krijgen terwijl hij update -.-'' :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ik222
  • Niet online
Wellicht zijn de update servers overbelast nu iedereen thuis is van zijn werk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcpswijnenburg
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 30-04 21:25
Weet iemand iets over de screen-off animatie? Die zat toch standaard in de 2.3 versie van Android? Na de OTA update voor 2.3 dacht ik nl dat ik kon gaan genieten van deze eyecandy maar helaas.

Verder goede update. vooralsnog merk ik performance verbetering in het openen van apps en algemeen gebruik, dus scrollen, pinchen etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leviathan23
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 25-09 10:43

Leviathan23

I am the proof....

ik222 schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 19:58:
Wellicht zijn de update servers overbelast nu iedereen thuis is van zijn werk...
inderdaad......volgens mij wereldwijd zelfs! ach blijven proberen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanction
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Die Sense site werkt nog niet met deze versie.

"Apparaatzoeker is momenteel uitgeschakeld. Schakel deze functie weer in door naar de apparaat te gaan en kies Instellingen >> Locatie >> Apparaatzoeker."

Staat wel degelijk aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soullancer
In de statusbar heb je nu snel instellen.

Nu staat helaas de profiel optie (stil/tril/geluid) hier niet tussen! Ik wil hem er wel in hebben want dan is het lijstje compleet. Iemand die weet of het mogelijk is? Heb me al rot gezocht namelijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saus
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
-

[ Voor 100% gewijzigd door Saus op 14-11-2013 10:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobskee
  • Laatst online: 23-08 19:38
Telefoon kan weer geen update vinden. Zit nu al 5/6 maanden met deze telefoon en heb nog geen enkele update kunnen installeren. Heb een telefoon van Hi en naar mijn weten is deze niet branded..

Wil nu toch wel graag een update binnen zien te krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 24-09 11:55
Bij mij geeft hij nu ook geen update, gewoon afwachten natuurlijk. Is best logisch als weet ik hoeveel mensen tegelijk downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ik222
  • Niet online
Saus schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 20:16:
[...]

[...]

Dus als jullie naar 'Accounts & Synchroniseren' en dan onder Accounts beheren klikken op aandelen dan kunnen jullie bij het updaterooster kiezen voor Handmatig?
Niet bij rooster maar je kunt toch gewoon het vinkje weghalen voor koersinfo synchroniseren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luappul
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23-09 17:11
Hier hetzelfde liedje, geen update beschikbaar.... Maar dat kan natuurlijk niet lang meer duren! Laat maar komen die gingerbread! :o

[ Voor 7% gewijzigd door luappul op 04-05-2011 20:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bobskee schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 20:20:
Telefoon kan weer geen update vinden. Zit nu al 5/6 maanden met deze telefoon en heb nog geen enkele update kunnen installeren. Heb een telefoon van Hi en naar mijn weten is deze niet branded..

Wil nu toch wel graag een update binnen zien te krijgen
Ook Hi en nu je het zegt heb ik ook nog NOOIT een update gezien.

mmm?
Pagina: 1 ... 7 ... 35 Laatste

Let op:
Verkrijgbaarheid, levertijden, winkels en al het andere dat niet met de techniek van de telefoon zelf te maken heeft mag in het <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1426298/">HTC Desire HD levertijden- en abbonemententopic</a>.

Berichten met als inhoud informatie of discussie betreffende accessiores voor de HTC Desire HD mogen hier: <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1428745/">HTC Desire HD accessoirestopic</a>.

Vragen over Android software mogen in het <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1437620/last/">Android Market en applicatietopic (deel 10)</a> of in een van de eerdere delen.

Posten over het aanpassen van de software, door middel van custom ROMs, of daaraan gerelateerde onderwerpen, die mogen in <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1436550//">dit</a> topic.

Eventuele problemen met de meegeleverde SD-card welke zich voor lijken te doen naar de 1.72 OTA update mogen hier: <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1441488/">HTC DESIRE HD - SD Kaart onherkenbaar na OTA update (1.72)</a>.

Overige offtopic berichten kunnen zonder verder bericht worden verwijderd!