WP: ME PUHZ-SW100YAA + EHSC-VM2D + HTWBOI-300 || AC: MHI SRK/C 50 ZS-W + MHI SRK/C 35 ZS-W || PV: 10.4 kWp ZO/ZW + Enphase IQ8+ || MV: Itho Daalderop CVE-S Optima Inside CO2
Wat werkt er dan niet meer aan Sygic Aura? Hier doet hij het namelijk prima, tenminste hij start gewoon op, navigeren heb ik nog niet geprobeerd...michaelvo schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 20:37:
FYI: Sygic Aura werkt niet meer nadat ik de OTA update heb geinstalleerd. Op de website staat te lezen dat dit probleem bekend is en opgelost wordt met de volgende update. Timing onbekend helaas.
Krijg een zwart scherm en na 1,5s sluit deze en kom ik weer terug in Sense. In de market is te zien dat meer mensen hier last van hebben. Op de site van Sygic las ik:ik222 schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 20:39:
[...]
Wat werkt er dan niet meer aan Sygic Aura? Hier doet hij het namelijk prima, tenminste hij start gewoon op, navigeren heb ik nog niet geprobeerd...
We finalized a major update to Aura which will address also issues related to 2.3.3. We need to migrate the download infrastructure to a more robust solution first before we can deliver the update. Stay tuned.
Dus... misschien heb je geluk :-)?
WP: ME PUHZ-SW100YAA + EHSC-VM2D + HTWBOI-300 || AC: MHI SRK/C 50 ZS-W + MHI SRK/C 35 ZS-W || PV: 10.4 kWp ZO/ZW + Enphase IQ8+ || MV: Itho Daalderop CVE-S Optima Inside CO2
Hier ook een Hi bezitter, vanmiddag om 2uur de update binnen gehaald. Telefoon is van februari 2011! Dus ze hebben hem weldegelijk doorgevoerd (H)Verwijderd schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 20:28:
[...]
Ook Hi en nu je het zegt heb ik ook nog NOOIT een update gezien.
mmm?
Uiteraard, dat heeft niet geholpen en alleen de servers van Sygic nóg meer overbelast ;-).ik222 schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 20:44:
Hier werkt Aura dus inderdaad wel gewoon. Heb je al geprobeerd Aura te verwijderen en opnieuw te installeren?
Hmm dat geeft hoopCornelison schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 20:44:
[...]
Hier ook een Hi bezitter, vanmiddag om 2uur de update binnen gehaald. Telefoon is van februari 2011! Dus ze hebben hem weldegelijk doorgevoerd (H)
Bij mij doet Aura het (nog) wel, maar ik heb de update nog niet gedaan, bij mij geeft hij nog steeds dat mijn telefoon up-to-date is en dat er geen updates zijn...michaelvo schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 20:41:
[...]
Krijg een zwart scherm en na 1,5s sluit deze en kom ik weer terug in Sense. In de market is te zien dat meer mensen hier last van hebben. Op de site van Sygic las ik:
We finalized a major update to Aura which will address also issues related to 2.3.3. We need to migrate the download infrastructure to a more robust solution first before we can deliver the update. Stay tuned.
Dus... misschien heb je geluk :-)?
[ Voor 100% gewijzigd door Saus op 14-11-2013 10:43 ]
StormingSoul schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 20:11:
In de statusbar heb je nu snel instellen.
Nu staat helaas de profiel optie (stil/tril/geluid) hier niet tussen! Ik wil hem er wel in hebben want dan is het lijstje compleet. Iemand die weet of het mogelijk is? Heb me al rot gezocht namelijk!
Verwijderd
Vond deze fijn en snel, maar hier wil hij niet meer
Mijn TV Gids app is zeer traag, die heb ik er weer afgegooid.....
Je bedoelt de app van tvgids.nl ? Ook die doet het hier gewoon na de update...Verwijderd schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 21:08:
Is er iemand die de app TV Gids met de update werkend heeft?
Vond deze fijn en snel, maar hier wil hij niet meer
Mijn TV Gids app is zeer traag, die heb ik er weer afgegooid.....
Verwijderd
Die bedoelde ik niet, maar de jouwe geinstalleerd en werkt, ziet er goed uit.... Dankjewel voor deze tip !ik222 schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 21:13:
[...]
Je bedoelt de app van tvgids.nl ? Ook die doet het hier gewoon na de update...
Hier ben ik ook erg in geïnteresseerd. Ik heb de app Status Bar Settings gedownload waarmee je die optie wel krijgt in het gewone drop-down menu. Helaas werkt de Brightness optie niet lekker bij mij, want die mis ik ook erg.StormingSoul schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 20:11:
Nu staat helaas de profiel optie (stil/tril/geluid) hier niet tussen! Ik wil hem er wel in hebben want dan is het lijstje compleet. Iemand die weet of het mogelijk is? Heb me al rot gezocht namelijk!

Zelf gebruik ik een zelfgemaakte widget in Elixer, waarmee ik Profiel, Brightness en Auto-rotate in 1x kan veranderen.
[ Voor 8% gewijzigd door Wekko306 op 04-05-2011 21:33 ]
Bedoel je die "oude-tv-die-uit-gaat-streep-naar-stip-animatie" ?mcpswijnenburg schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 19:59:
Weet iemand iets over de screen-off animatie? Die zat toch standaard in de 2.3 versie van Android? Na de OTA update voor 2.3 dacht ik nl dat ik kon gaan genieten van deze eyecandy maar helaas.
Verder goede update. vooralsnog merk ik performance verbetering in het openen van apps en algemeen gebruik, dus scrollen, pinchen etc.
Moet je bij de weergave opties denk ik wel alle animaties aanzetten. Zo werkt het tenminste bij mijn 2.3.3 van Cyanogen 7.0.2 mod.
Stay safe
Die screen-off animatie zit niet in de officiële ROM's van HTC. Helaas.mcpswijnenburg schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 19:59:
Weet iemand iets over de screen-off animatie? Die zat toch standaard in de 2.3 versie van Android? Na de OTA update voor 2.3 dacht ik nl dat ik kon gaan genieten van deze eyecandy maar helaas.
Werkt hier prima, maar ik had dezelfde melding ook in oktober. Lost vanzelf wel een keer op.Sanction schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 20:05:
Die Sense site werkt nog niet met deze versie.
"Apparaatzoeker is momenteel uitgeschakeld. Schakel deze functie weer in door naar de apparaat te gaan en kies Instellingen >> Locatie >> Apparaatzoeker."
Staat wel degelijk aan.
Verwijderd
Sense en dashboard heeft nog nooit gewerkt hier!Tsunami schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 21:52:
[...]
Werkt hier prima, maar ik had dezelfde melding ook in oktober. Lost vanzelf wel een keer op.
Same here en ik heb hem ook sinds oktober.Verwijderd schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 21:53:
[...]
Sense en dashboard heeft nog nooit gewerkt hier!
Morgen ochtend nog maar eens proberen denk ik.. Of vanavond laat nog.
Voor de rest, zelf last van die proximity sensor "feature". Na t bellen een keer locken en unlocken, dan werkt hij weer. Scherm draait zo nu en dan op zn zij, terwijl ik hem omhoog haal. Valt aan te wennen
Al een aantal keer geprobeerd om het handmatig te checken, maar helaas zonder resultaat.
Het .exe linkje wat eerder is gepost in dit topic is down, iemand anders een mirror?
Anders gewoon nog een aantal dagen wachten
Oftewel, je hoeft hier niet te melden dat jij em nog niet hebt. Even geduld
Bedankt voor het linkje, zoals ik al zei, ik wacht afRoD schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 22:50:
Voor de mensen die em nog niet hebben: http://twitter.com/#!/markmoons/status/65880211752890368
Oftewel, je hoeft hier niet te melden dat jij em nog niet hebt. Even geduld
ik heb daarvan een standaard widget op mijn homescreen staan, lekker makkelijk voor het slapen en weer te werk gaan.StormingSoul schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 20:11:
Verwijderd
En hoe heet die widget ?Megupe schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 22:59:
[...]
ik heb daarvan een standaard widget op mijn homescreen staan, lekker makkelijk voor het slapen en weer te werk gaan.
Verwijderd
ow dan valt mijn 1399 nog best mee..yasin76 schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 01:17:
Ik heb een quadrant score van 1075 na de update... Wtf!
Snap die quadrant scores niet helemaal 2.1 was 2100 2.2 was 1600 en nu 2.3 1400...
Terwijl ik de telefoon wel soepeler vind lopen
Of zou ik echt wachten op de sensation? decisions decisions.
ik had ook wifi problemen na de update. na 2x een factory reset te hebben gedaan is het probleem verholpen.
Oohh. Dat is wel balen! Die gebruik ik regelmatig als de telefoon traag voelt..mm eens zien of daar een losse app voor is..JurgenKnops schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 02:11:
Helaas is met de update ook de optie om statistieken te bekijken mbt batterijgebruik verdwenen uit het *#*#4636#*#* paneel. Was nog wel eens handig om te zien welke apps bleven hangen in awake of welke apps welke sensoren gebruikten inclusief het energiegebruik in tijd gemeten.
Ford narrowed his eyes. "This is what you call sarcasm, isn't it?"
No signature required.
Tot nu toe nog altijd zeer tevreden van de DHD en van deze laatste OTA.
Youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCCFiGVUeYs1h7RQIHZgqlSQ
Largamelion schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 10:11:
Ik heb de update gisteren gehad en woon in België, m'n toestel is wel afkomstig uit Nederland (gekocht in november bij Algebeld.nl).
Tot nu toe nog altijd zeer tevreden van de DHD en van deze laatste OTA.
Ik heb hetzelgde gehad, ook handmatig controleren hielp niet. Uiteindelijk heb ik de update uitgevoerd met de RUU die eerder in dit topic is gepost.Leviathan23 schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 10:24:
kan iemand mij uitleggen waarom ik gistermiddag de update kon ophalen (maar er geen tijd/zin in had) en dat ik nu alweer een halve dag wacht??
Misschien heb je toen zelf aangegeven dat je hem (nog) niet wou installeren en dat je daarom weer achteraan in de rij aansluit? (ik bedenk ook maar wat). Hoe lang je dan moet wachten heb ik geen idee van.Leviathan23 schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 10:24:
kan iemand mij uitleggen waarom ik gistermiddag de update kon ophalen (maar er geen tijd/zin in had) en dat ik nu alweer een halve dag wacht??
Mwa ik had gistermiddag voor het eerst gecheckt, toen stond hij klaar maar was ik op mijn werk waardoor ik geen tijd had om hem te installeren. Heb toen dus annuleren geklikt. Vervolgens was ik rond 18.00 uur thuis en heb ik nogmaals gecheckt en ook toen stond hij nog gewoon klaar, heb hem toen dan ook geinstalleerd.Dutchrevenge schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 10:59:
[...]
Misschien heb je toen zelf aangegeven dat je hem (nog) niet wou installeren en dat je daarom weer achteraan in de rij aansluit? (ik bedenk ook maar wat). Hoe lang je dan moet wachten heb ik geen idee van.
Al met al denk ik dat er gewoon een maximum was ingesteld wat betreft het aantal updates gisteren en dat er vandaag weer een hoop worden vrijgegeven. Het valt namelijk op dat na ongeveer 18.30 - 19.00 uur gisteravond niemand hem meer kon installeren.
[ Voor 5% gewijzigd door ik222 op 05-05-2011 11:04 ]
Had gisteren ook precies hetzelfde! Ik kon gisteren ook de update uitvoeren, maar ik was op mijn werk, dus ik dacht, dat doe ik thuis wel via wifi. Niet dusLeviathan23 schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 10:24:
3025Wp ZZW | 11 x REC 275 TwinPeak 2 BLK | SMA Sunny Boy 3.0 | PVoutput
Bij deze een link naar megauploads voor de officiele RUU (Rom Utility Update) voor Gingerbread op de HTC Desire HD. Kheb hem zelf al geinstalleerd werkt perfect. Ik heb een unbranded DHD geleverd door Vodafone.
http://www.megaupload.com/?d=11ZU8SSP
Dhd aansluiten op je pc.
EXE draaien updaten maar.
Link toegevoegd.
http://u.115.com/file/ditexvw4
Chinese pagina
Gewoon op de groene knop halverwege de pagina klikken voor het downloaden.
Mocht je het niet vertrouwen deze links zijn afkomstig van het XDA Forum dan kan je daar zelf opzoek
[ Voor 26% gewijzigd door Droid86 op 05-05-2011 11:16 ]
Mensen, het is maar een update. En er veranderd bijna niks, behalve dat sommige apps niet meer werken.
Wat is dat toch met de update obsessie tegenwoordig?
Sommige mensen hopen dat er specifieke problemen worden gefixed met de nieuwe update. Onderandere ik. Vandaar dat ik graag deze update er zo snel mogelijk doorheen ramLeonM schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 11:20:
Prachtig om te zien eigenlijk hoe iedereen als een bezetene op het update knopje aan het rammen is, en boos wordt als ze na een half uur "nog steeds" de update niet kunnen downloaden. Weet je wat: we gaan met z'n allen boos doen op de twitter van Mark Moons...
Mensen, het is maar een update. En er veranderd bijna niks, behalve dat sommige apps niet meer werken.
Wat voor specifieke problemen ondervind jij dan met je DHD?Zero2Fear schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 11:22:
[...]
Sommige mensen hopen dat er specifieke problemen worden gefixed met de nieuwe update. Onderandere ik. Vandaar dat ik graag deze update er zo snel mogelijk doorheen ram
Tja iedereen wil alles snel snel toch tegenwoordig. Das gewoon de mentaliteit van de meeste mensenLeonM schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 11:20:
Prachtig om te zien eigenlijk hoe iedereen als een bezetene op het update knopje aan het rammen is, en boos wordt als ze na een half uur "nog steeds" de update niet kunnen downloaden. Weet je wat: we gaan met z'n allen boos doen op de twitter van Mark Moons...
Plus er zitten wel leuke performance verbeteringen in en handige wijzigingen in het menu etc etc.
Als je een branded telefoon hebt (Vodafone), klapt de update eruit met de boodschap dat er een Klant-id mismatch is en dat de update niet uitgevoerd kan worden. Wellicht werkt het goed voor de 'unbranded' DHD's.Droid86 schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 11:15:
Voor de gene die hem niet via de OTA kunnen updaten.
Bij deze een link naar megauploads voor de officiele RUU (Rom Utility Update) voor Gingerbread op de HTC Desire HD. Kheb hem zelf al geinstalleerd werkt perfect. Ik heb een unbranded DHD geleverd door Vodafone.
Dhd aansluiten op je pc.
Link toegevoegd.
Chinese pagina
Mocht je het niet vertrouwen deze links zijn afkomstig van het XDA Forum dan kan je daar zelf opzoek
sms notification bug @ 1.72 dat was echt een dramaLeonM schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 11:23:
[...]
Wat voor specifieke problemen ondervind jij dan met je DHD?
Ik heb voornamelijk last van WiFi. Ik kan met bijna geen enkel netwerk connecten. Als ik toevallig een connectie heb, stuurt hij geen data door of gooit me er binnen no-time vanaf.LeonM schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 11:23:
[...]
Wat voor specifieke problemen ondervind jij dan met je DHD?
Heb ik ook last van gehad, daar heb je de update niet voor nodig.Zero2Fear schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 11:26:
[...]
Ik heb voornamelijk last van WiFi. Ik kan met bijna geen enkel netwerk connecten. Als ik toevallig een connectie heb, stuurt hij geen data door of gooit me er binnen no-time vanaf.
Gewoon een factory reset uitvoeren en je bent weer up and running.
Een factory reset klinkt eng, maar dankzij android worden al je contacten en apps automatisch weer gesynchroniseerd na een factory reset, binnen een kwartier is je toestel weer als van ouds.
Verwijderd
Ik gok voor vele een harde reset niet eng is, maar een harde reset uitvoeren alles installeren.LeonM schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 11:28:
[...]
Heb ik ook last van gehad, daar heb je de update niet voor nodig.
Een factory reset klinkt eng, maar dankzij android worden al je contacten en apps automatisch weer gesynchroniseerd na een factory reset, binnen een kwartier is je toestel weer als van ouds.
Daarna update binnenhalen en weer moeten resetten...
Ik heb ook gewacht tot de update om daarna een harde reset uit te voeren.
want ik had ook genoeg problemen smsbug en een uitvallende telefoon als de flitser aan ging met foto's maken
Apps(niet zoveel) en contacten(backup @ oude gsm) maak ik me geen druk om, maar SMS/WhatsApp geschiedenis? Blijft dit ook ongeschonden? Hoe word dit gebackupped, intern of extern(via pc o.i.d.)?LeonM schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 11:28:
[...]
Heb ik ook last van gehad, daar heb je de update niet voor nodig.
Nu toont ie ineens alles wat een plaatjes is vanaf me sd kaart.
Vroeger kon je dmv menu instellen / aanvinken welke map wel en niet...
En ook hier na update werkt me Sygic niet meer....
Dat zou best kunnen kloppen ik heb het zelf niet kunnen testen daarom heb ik er specifiek bij gezet dat het goed functioneert op mijn DHD unbranded.R3M1 schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 11:24:
[...]
Als je een branded telefoon hebt (Vodafone), klapt de update eruit met de boodschap dat er een Klant-id mismatch is en dat de update niet uitgevoerd kan worden. Wellicht werkt het goed voor de 'unbranded' DHD's.
Flister probleem heb ik ook gehad, harde reset en je bent er vanaf. Zoals ik al eerder zij word alle software automatisch opnieuw geinstalleerd adv je google account.Verwijderd schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 11:32:
[...]
Ik gok voor vele een harde reset niet eng is, maar een harde reset uitvoeren alles installeren.
Daarna update binnenhalen en weer moeten resetten...
Ik heb ook gewacht tot de update om daarna een harde reset uit te voeren.
want ik had ook genoeg problemen smsbug en een uitvallende telefoon als de flitser aan ging met foto's maken
Die ben je volgens mij wel kwijt na zo'n reset. Dan kan inderdaad voor sommige gebruikers wel heel vervelend zijn. (Ik zelf zit daar niet zo mee)Zero2Fear schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 11:34:
[...]
Apps(niet zoveel) en contacten(backup @ oude gsm) maak ik me geen druk om, maar SMS/WhatsApp geschiedenis? Blijft dit ook ongeschonden? Hoe word dit gebackupped, intern of extern(via pc o.i.d.)?
Ik ben toch best tevreden met de notificatie bug die EINDELIJK is opgelost (heeft lang genoeg geduurd) en het feit dat de afbeeldingen in de news feed van de Facebook app niet langer verdwijnen.Mensen, het is maar een update. En er veranderd bijna niks, behalve dat sommige apps niet meer werken.
De oude applicatie lijst vond ik persoonlijk wel handiger, daar kon je met 1 wrijf tot onderaan scrollen.
Andere zaken die ik ontdekt heb:
- Agenda widget toont nu Facebook afbeeldingen bij verjaardagen
- Geluid gaat idd harder
- Mail accounts staan nu ook bij settings onder 'accounts & sync'
- Geluid bij animatie van weather app (gelukkig uit te schakelen want best wel irritant)
Youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCCFiGVUeYs1h7RQIHZgqlSQ
Daar hebben we gelukkig apps voor! Ben toch blij dat ik naar een smartphone ben over gestaptLeonM schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 11:51:
[...]
Flister probleem heb ik ook gehad, harde reset en je bent er vanaf. Zoals ik al eerder zij word alle software automatisch opnieuw geinstalleerd adv je google account.
[...]
Die ben je volgens mij wel kwijt na zo'n reset. Dan kan inderdaad voor sommige gebruikers wel heel vervelend zijn. (Ik zelf zit daar niet zo mee)
In ieder geval bedankt voor de tip van factory reset
//Edit: Appje
[ Voor 7% gewijzigd door Zero2Fear op 05-05-2011 12:18 ]
Gelukkig niet. Bij mij doet hij het gewoon. Nog niet geprobeerd om te navigeren, maar volgens mij geen problemen.Verwijderd schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 11:50:
Heeft er iemand ook het probleem dat navigon select direct stopt na het opstarten ?
Bij mij staat die optie er na de 2.3.3 update er nog gewoon hoor. In de Gallery in de Albums overview, staat er na een druk op de menu knop gewoon Show/hide albums.Roberto538 schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 11:35:
Weet iemand hoe je de "Gallerij " weer kan indelen. van welke wel en niet zichtbaar mag zijn.
Nu toont ie ineens alles wat een plaatjes is vanaf me sd kaart.
Vroeger kon je dmv menu instellen / aanvinken welke map wel en niet...
Verwijderd
Welke info en gegevens gooit ie allemaal weg als je dit uitvoert?
Nah breekt me klomp, ik heb zeker 5 x gedrukt...en no luck.Wekko306 schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 12:18:
[...]
Bij mij staat die optie er na de 2.3.3 update er nog gewoon hoor. In de Gallery in de Albums overview, staat er na een druk op de menu knop gewoon Show/hide albums.
ik net klooien in menu, druk per ongeluk weer en bam menu te voorschijn

Nu resteert nog een mysterie... how to get my sygic back and running again.
Een De- install en opnieuw install haalde in ieder geval niets uit.
Okay duidelijk, jammer maar helaas.ThijsWTF schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 21:33:
[...]
Die screen-off animatie zit niet in de officiële ROM's van HTC. Helaas.
Zoals al eerder verteld in het topic: het is een hard reset, dus je telefoon is weer als nieuw.Baberuth schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 12:31:
[...]
Welke info en gegevens gooit ie allemaal weg als je dit uitvoert?
Als je een Google account hebt en deze goed hebt ingesteld, standaard zo meen ik, dan worden je contacten, agenda en applicaties terug gesynchroniseerd.
SMSjes heb ik ook terug gekregen, vermoed dat HTC Sense (die website) meer heeft gewerkt dan dat er te zien is op de website.
heeft iemand het zelfde probleem of een oplossing
Wat gebeurt er als je dit probeert met een branded toestel? Is dan de checksum incorrect?Droid86 schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 11:15:
Voor de gene die hem niet via de OTA kunnen updaten.
Dhd aansluiten op je pc.
Link toegevoegd.
Chinese pagina
nvm... spuit 12
Verwijderd
Staat een stukje terug dat er dan een melding wordt gegeven dat het klant-id niet juist is...Ibidem schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 12:51:
[...]
Wat gebeurt er als je dit probeert met een branded toestel? Is dan de checksum incorrect?
edit: verwijderd via applicaties.
[ Voor 10% gewijzigd door shakedown op 05-05-2011 13:06 ]
ik had het zelfde probleem.mydoom schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 12:49:
nadat ik 2.3.3 heb geïnstalleerd vind mijn dhd htc sync niet meer en andersom mijn computer vind mijn telefoon niet( heb de laatste versie van HTC sync erop staan )
heeft iemand het zelfde probleem of een oplossing
Er voor gezorgd dat mijn dhd op HTC sync mode stond ingesteld zodra de data kabel erin ging.
HTC Sync deinstallatie gestart en de optie erepair geselecteerd.
En HTC sync ziet mijn telefoon nu weer wel.
hij werkt weer bij mijDroid86 schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 13:01:
[...]
ik had het zelfde probleem.
Er voor gezorgd dat mijn dhd op HTC sync mode stond ingesteld zodra de data kabel erin ging.
HTC Sync deinstallatie gestart en de optie erepair geselecteerd.
En HTC sync ziet mijn telefoon nu weer wel.
bedankt
Hier ook. Wellicht heeft het iets te maken met het feit dat mijn contacten uit Exchange komen, maar dat lijkt me onlogisch omdat de contacten gewoon op het apparaat staan en zo nu en dan gesynced worden met de server.M3rcury schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 09:30:
Sinds de nieuwe update, als ik het belmenu naar boven haal, is die lijst altijd leeg. Toets ik dan een cijfer in om iemand te bellen komt er nog steeds niks te staan. Haal ik het cijfer vervolgens weg, doet die het wel goed. Iemand anders dit ook, of ligt het aan mij?
Al een oplossing kunnen vinden? Reboot helpt in ieder geval niet... Wel van plan om een dezer dagen een factory reset te doen om met een schone lei te beginnen...
Verwijderd
ik kan de update downloaden
Maar dan moet het toestel herstarten en komt er een driehoek met uitroepteken en android logo in beeld
hij blijft op dat scherm hangen
ik heb een keer een factory reset gedaan en het nog een keer geprobeerd maar dan gaat het nog mis
heb ik ook gehad.Verwijderd schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 13:31:
komt er een driehoek met uitroepteken en android logo in beeld
ben terug naar de winkel gegaan en heb een nieuw toestel mee gekregen (die werkte wel)
Suc6
Bij mijn HTC Hero update had ik dit probleem ook. Bleek dat ik te weinig ruimte op het interne geheugen had. Heb je veel Apps geïnstalleerd? Kijk eens hoeveel ruimte je op je interne geheugen hebt.Verwijderd schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 13:31:
Ik krijg mijn telefoon niet geupdate
ik kan de update downloaden
Maar dan moet het toestel herstarten en komt er een driehoek met uitroepteken en android logo in beeld
ik heb een keer een factory reset gedaan en het nog een keer geprobeerd maar dan gaat het nog mis
Verwijderd
Ik heb de telefoon heel de nacht met muziek aan laten staan en vanmorgen was hij nog niet leeg(Gister rond 13:00 heb ik hem van de accuoplader afgehaald).
Dus ik ben dik tevreden over de update!
Ik wou het net gaan vragen. Ik merk zelf hier ook dat na de update me batterij langer mee gaat dan voorheen. Zit nu nog op 49% waar ik voorheen rond deze tijd op 20% zat.Verwijderd schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 13:43:
Ik weet niet of het door de update komt, maar de batterij doet het gewoon super nu.
Ik heb de telefoon heel de nacht met muziek aan laten staan en vanmorgen was hij nog niet leeg(Gister rond 13:00 heb ik hem van de accuoplader afgehaald).
Dus ik ben dik tevreden over de update!
Rupsen, Rapsen.
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Verwijderd
Ik heb nog 0.94 gb vrijshakedown schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 13:36:
[...]
Bij mijn HTC Hero update had ik dit probleem ook. Bleek dat ik te weinig ruimte op het interne geheugen had. Heb je veel Apps geïnstalleerd? Kijk eens hoeveel ruimte je op je interne geheugen hebt.
Heb er niet veel apps opstaan
Dat is dat het probleem dus niet... Als je OTA update niet werkt, misschien eens via de windows installer proberen... Wie weet helpt hetVerwijderd schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 13:55:
[...]
Ik heb nog 0.94 gb vrij
Heb er niet veel apps opstaan
Gister een aantal keer geprobeerd, toen straks nog een paar keer, niet gelukt.
Net nog een keer geprobeerd en update stond klaar
Was 100 en een beetje MB, en het downloaden was echt in een minuut gepiept (via WiFi-uiteraard).
Daarna installeren, duurder even, maar nu is hij klaar
Ziet er goed uit!

Rupsen, Rapsen.
Verwijderd
Behalve de tweakers app maar dit is al bekent.
Ik vindt het persoonlijk wel fijn dat raster met alle apps
benchmark : 1400
[ Voor 5% gewijzigd door Kleissen88 op 05-05-2011 14:15 ]
Hoe haal je je apps trug na een factoryreset ?Zero2Fear schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 14:04:
Zo, factory reset. Al mn apps terug, smsjes staan op mn gmail en nu meteen de update binnenhalen. Nu alleen nog de optie vinden om mijn contacten nog terug te syncen van mn oude gsm af..
Als je een kleine 5 minuten wacht, haalt Android ze zelf voor je terug. Er komt boven een melding in je scherm dat hij (in mijn geval) 24 apps heeft geinstalleerd. Zelfs m'n contacten kwamen na een tijdje terug. Het enigste wat je moet backuppen zijn je smsjes.Baberuth schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 15:05:
[...]
Hoe haal je je apps trug na een factoryreset ?
Yep, en daar gebruik ik SMS Backup voor (van ene Jan). Backupt SMSjes naar je GMail met een tag/label ervoor (bv. SMS). Na een reset weer installeren en al je SMSjes weer netjes terugZero2Fear schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 15:12:
[...]
Als je een kleine 5 minuten wacht, haalt Android ze zelf voor je terug. Er komt boven een melding in je scherm dat hij (in mijn geval) 24 apps heeft geinstalleerd. Zelfs m'n contacten kwamen na een tijdje terug. Het enigste wat je moet backuppen zijn je smsjes.
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Inderdaad, Jan Berkel. Heb die ook gebruikt en gooit alles mooi online op mn Gmail en later kun je het er gewoon terug afhalen. Duurt alleen wel lang, gaat per SMS. En als je dan meer dan 5 duizend smsjes hebt (verzonden en ontvangen) gaat er wel een paar minuutjes overheen, a 1 sms per seconden..Arfman schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 15:21:
[...]
Yep, en daar gebruik ik SMS Backup voor (van ene Jan). Backupt SMSjes naar je GMail met een tag/label ervoor (bv. SMS). Na een reset weer installeren en al je SMSjes weer netjes terug
En dan nog een keer downloaden, om alles terug te zetten...
[ Voor 5% gewijzigd door Zero2Fear op 05-05-2011 15:27 ]
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
http://forum.xda-develope...hp?p=13362444&postcount=1Naranya schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 15:30:
Ik heb hier ook het probleem dat na de update wifi slecht of niet werkt.. iemand hier een fix voor gevonden?
Na de update heb ik trouwens het grote probleem dat mijn telefoon oude sms'jes opnieuw gaat verzenden. wat echt vreselijk naar is.
Verkrijgbaarheid, levertijden, winkels en al het andere dat niet met de techniek van de telefoon zelf te maken heeft mag in het <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1426298/">HTC Desire HD levertijden- en abbonemententopic</a>.
Berichten met als inhoud informatie of discussie betreffende accessiores voor de HTC Desire HD mogen hier: <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1428745/">HTC Desire HD accessoirestopic</a>.
Vragen over Android software mogen in het <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1437620/last/">Android Market en applicatietopic (deel 10)</a> of in een van de eerdere delen.
Posten over het aanpassen van de software, door middel van custom ROMs, of daaraan gerelateerde onderwerpen, die mogen in <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1436550//">dit</a> topic.
Eventuele problemen met de meegeleverde SD-card welke zich voor lijken te doen naar de 1.72 OTA update mogen hier: <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1441488/">HTC DESIRE HD - SD Kaart onherkenbaar na OTA update (1.72)</a>.
Overige offtopic berichten kunnen zonder verder bericht worden verwijderd!