Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michaelvo
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 21:29
FYI: Sygic Aura werkt niet meer nadat ik de OTA update heb geinstalleerd. Op de website staat te lezen dat dit probleem bekend is en opgelost wordt met de volgende update. Timing onbekend helaas :-(.

WP: ME PUHZ-SW100YAA + EHSC-VM2D + HTWBOI-300 || AC: MHI SRK/C 50 ZS-W + MHI SRK/C 35 ZS-W || PV: 10.4 kWp ZO/ZW + Enphase IQ8+ || MV: Itho Daalderop CVE-S Optima Inside CO2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ik222
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
michaelvo schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 20:37:
FYI: Sygic Aura werkt niet meer nadat ik de OTA update heb geinstalleerd. Op de website staat te lezen dat dit probleem bekend is en opgelost wordt met de volgende update. Timing onbekend helaas :-(.
Wat werkt er dan niet meer aan Sygic Aura? Hier doet hij het namelijk prima, tenminste hij start gewoon op, navigeren heb ik nog niet geprobeerd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michaelvo
ik222 schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 20:39:
[...]

Wat werkt er dan niet meer aan Sygic Aura? Hier doet hij het namelijk prima, tenminste hij start gewoon op, navigeren heb ik nog niet geprobeerd...
Krijg een zwart scherm en na 1,5s sluit deze en kom ik weer terug in Sense. In de market is te zien dat meer mensen hier last van hebben. Op de site van Sygic las ik:

We finalized a major update to Aura which will address also issues related to 2.3.3. We need to migrate the download infrastructure to a more robust solution first before we can deliver the update. Stay tuned.

Dus... misschien heb je geluk :-)?

WP: ME PUHZ-SW100YAA + EHSC-VM2D + HTWBOI-300 || AC: MHI SRK/C 50 ZS-W + MHI SRK/C 35 ZS-W || PV: 10.4 kWp ZO/ZW + Enphase IQ8+ || MV: Itho Daalderop CVE-S Optima Inside CO2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cornelison
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 26-09 08:29
Verwijderd schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 20:28:
[...]

Ook Hi en nu je het zegt heb ik ook nog NOOIT een update gezien.

mmm?
Hier ook een Hi bezitter, vanmiddag om 2uur de update binnen gehaald. Telefoon is van februari 2011! Dus ze hebben hem weldegelijk doorgevoerd (H)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ik222
  • Niet online
Hier werkt Aura dus inderdaad wel gewoon. Heb je al geprobeerd Aura te verwijderen en opnieuw te installeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michaelvo
ik222 schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 20:44:
Hier werkt Aura dus inderdaad wel gewoon. Heb je al geprobeerd Aura te verwijderen en opnieuw te installeren?
Uiteraard, dat heeft niet geholpen en alleen de servers van Sygic nóg meer overbelast ;-).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobskee
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 23-08 19:38
Cornelison schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 20:44:
[...]

Hier ook een Hi bezitter, vanmiddag om 2uur de update binnen gehaald. Telefoon is van februari 2011! Dus ze hebben hem weldegelijk doorgevoerd (H)
Hmm dat geeft hoop :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 24-09 11:55
michaelvo schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 20:41:
[...]

Krijg een zwart scherm en na 1,5s sluit deze en kom ik weer terug in Sense. In de market is te zien dat meer mensen hier last van hebben. Op de site van Sygic las ik:

We finalized a major update to Aura which will address also issues related to 2.3.3. We need to migrate the download infrastructure to a more robust solution first before we can deliver the update. Stay tuned.

Dus... misschien heb je geluk :-)?
Bij mij doet Aura het (nog) wel, maar ik heb de update nog niet gedaan, bij mij geeft hij nog steeds dat mijn telefoon up-to-date is en dat er geen updates zijn... :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saus
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
-

[ Voor 100% gewijzigd door Saus op 14-11-2013 10:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ik222
  • Niet online
Als ik naar Accounts & Synchronisatie ga kan ik op aandelen klikken en dan kan ik het vinkje weghalen voor "Koersinfo synchroniseren". Wanneer is dat doe ik de synchronisatie uit en staat deze op handmatig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soullancer
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 20:40
StormingSoul schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 20:11:
In de statusbar heb je nu snel instellen.

Nu staat helaas de profiel optie (stil/tril/geluid) hier niet tussen! Ik wil hem er wel in hebben want dan is het lijstje compleet. Iemand die weet of het mogelijk is? Heb me al rot gezocht namelijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er iemand die de app TV Gids met de update werkend heeft?
Vond deze fijn en snel, maar hier wil hij niet meer :(

Mijn TV Gids app is zeer traag, die heb ik er weer afgegooid.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ik222
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 21:08:
Is er iemand die de app TV Gids met de update werkend heeft?
Vond deze fijn en snel, maar hier wil hij niet meer :(

Mijn TV Gids app is zeer traag, die heb ik er weer afgegooid.....
Je bedoelt de app van tvgids.nl ? Ook die doet het hier gewoon na de update...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik222 schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 21:13:
[...]

Je bedoelt de app van tvgids.nl ? Ook die doet het hier gewoon na de update...
Die bedoelde ik niet, maar de jouwe geinstalleerd en werkt, ziet er goed uit.... Dankjewel voor deze tip !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21-09 20:12

Nu staat helaas de profiel optie (stil/tril/geluid) hier niet tussen! Ik wil hem er wel in hebben want dan is het lijstje compleet. Iemand die weet of het mogelijk is? Heb me al rot gezocht namelijk!
Hier ben ik ook erg in geïnteresseerd. Ik heb de app Status Bar Settings gedownload waarmee je die optie wel krijgt in het gewone drop-down menu. Helaas werkt de Brightness optie niet lekker bij mij, want die mis ik ook erg.
Afbeeldingslocatie: http://cdn3.staztic.com/screenshots/status-bar-settings-12-2.jpg

Zelf gebruik ik een zelfgemaakte widget in Elixer, waarmee ik Profiel, Brightness en Auto-rotate in 1x kan veranderen.

[ Voor 8% gewijzigd door Wekko306 op 04-05-2011 21:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Master FX
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 21:57
mcpswijnenburg schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 19:59:
Weet iemand iets over de screen-off animatie? Die zat toch standaard in de 2.3 versie van Android? Na de OTA update voor 2.3 dacht ik nl dat ik kon gaan genieten van deze eyecandy maar helaas.

Verder goede update. vooralsnog merk ik performance verbetering in het openen van apps en algemeen gebruik, dus scrollen, pinchen etc.
Bedoel je die "oude-tv-die-uit-gaat-streep-naar-stip-animatie" ?
Moet je bij de weergave opties denk ik wel alle animaties aanzetten. Zo werkt het tenminste bij mijn 2.3.3 van Cyanogen 7.0.2 mod.

Stay safe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThijsWTF
  • Laatst online: 26-09 14:27
mcpswijnenburg schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 19:59:
Weet iemand iets over de screen-off animatie? Die zat toch standaard in de 2.3 versie van Android? Na de OTA update voor 2.3 dacht ik nl dat ik kon gaan genieten van deze eyecandy maar helaas.
Die screen-off animatie zit niet in de officiële ROM's van HTC. Helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsunami
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
Sanction schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 20:05:
Die Sense site werkt nog niet met deze versie.

"Apparaatzoeker is momenteel uitgeschakeld. Schakel deze functie weer in door naar de apparaat te gaan en kies Instellingen >> Locatie >> Apparaatzoeker."

Staat wel degelijk aan.
Werkt hier prima, maar ik had dezelfde melding ook in oktober. Lost vanzelf wel een keer op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tsunami schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 21:52:
[...]

Werkt hier prima, maar ik had dezelfde melding ook in oktober. Lost vanzelf wel een keer op.
Sense en dashboard heeft nog nooit gewerkt hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanction
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 21:53:
[...]

Sense en dashboard heeft nog nooit gewerkt hier!
Same here en ik heb hem ook sinds oktober.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zero2Fear
  • Laatst online: 14-09 22:28
Wel jammer dat ik, unbranded DHD, al 2 uur zit te wachten op een OTA. Om de halve minuut even checken maar niks wilt starten. Que zal wel ongelofelijk lang zijn..

Morgen ochtend nog maar eens proberen denk ik.. Of vanavond laat nog.

Voor de rest, zelf last van die proximity sensor "feature". Na t bellen een keer locken en unlocken, dan werkt hij weer. Scherm draait zo nu en dan op zn zij, terwijl ik hem omhoog haal. Valt aan te wennen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsunami
  • Niet online
2 uur pas? Hij is al 10 uur uit, en volgens HTC Duitsland zou het een paar dagen duren voordat iedereen hem heeft. Dus iedere halve minuut checken is redelijk zinloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• contrast
  • Niet online
Heb gewoon een unbranded telefoon, maar nog steeds geen melding van een update.
Al een aantal keer geprobeerd om het handmatig te checken, maar helaas zonder resultaat.

Het .exe linkje wat eerder is gepost in dit topic is down, iemand anders een mirror?

Anders gewoon nog een aantal dagen wachten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Voor de mensen die em nog niet hebben: http://twitter.com/#!/markmoons/status/65880211752890368

Oftewel, je hoeft hier niet te melden dat jij em nog niet hebt. Even geduld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• contrast
  • Niet online
RoD schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 22:50:
Voor de mensen die em nog niet hebben: http://twitter.com/#!/markmoons/status/65880211752890368

Oftewel, je hoeft hier niet te melden dat jij em nog niet hebt. Even geduld :)
Bedankt voor het linkje, zoals ik al zei, ik wacht af :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megupe
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 00:14

ik heb daarvan een standaard widget op mijn homescreen staan, lekker makkelijk voor het slapen en weer te werk gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Megupe schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 22:59:
[...]

ik heb daarvan een standaard widget op mijn homescreen staan, lekker makkelijk voor het slapen en weer te werk gaan.
En hoe heet die widget ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaartenPol
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 25-09 21:11
widget --> instellingen --> profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GentiLi
  • Registratie: November 2010
  • Niet online
Quick Profiles van de Markt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb zelf de simple sound widget gedownload. Vind ik erg prettig werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soullancer
  • Laatst online: 20:40
Ik ben bekend met de widgets voor de profielen, alleen veel widgets zijn nu overbodig geworden door die snel koppelingen in de status bar, op die van profielen na. Die wil ik er ook graag in krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yasin76
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 16-01-2024
Ik heb een quadrant score van 1075 na de update... Wtf!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yasin76 schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 01:17:
Ik heb een quadrant score van 1075 na de update... Wtf!
ow dan valt mijn 1399 nog best mee..

Snap die quadrant scores niet helemaal 2.1 was 2100 2.2 was 1600 en nu 2.3 1400...
Terwijl ik de telefoon wel soepeler vind lopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JurgenKnops
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 18-09 21:03
Helaas is met de update ook de optie om statistieken te bekijken mbt batterijgebruik verdwenen uit het *#*#4636#*#* paneel. Was nog wel eens handig om te zien welke apps bleven hangen in awake of welke apps welke sensoren gebruikten inclusief het energiegebruik in tijd gemeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yasin76
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 16-01-2024
ik ben nog aan twijfelen of ik mijn desire hd zou verkopen en een SGS 2 gaan halen. ik vind toch de camera brak(terwijl dit mijn enige camera is) en het geluid. de update doet wel iets goed maar ga nog atlijd launcher pro gebruiken.
Of zou ik echt wachten op de sensation? decisions decisions.
ik had ook wifi problemen na de update. na 2x een factory reset te hebben gedaan is het probleem verholpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MorgothG
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 05-04 13:48

MorgothG

deftones

JurgenKnops schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 02:11:
Helaas is met de update ook de optie om statistieken te bekijken mbt batterijgebruik verdwenen uit het *#*#4636#*#* paneel. Was nog wel eens handig om te zien welke apps bleven hangen in awake of welke apps welke sensoren gebruikten inclusief het energiegebruik in tijd gemeten.
Oohh. Dat is wel balen! Die gebruik ik regelmatig als de telefoon traag voelt..mm eens zien of daar een losse app voor is..

Ford narrowed his eyes. "This is what you call sarcasm, isn't it?"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M3rcury
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

M3rcury

Quick

Sinds de nieuwe update, als ik het belmenu naar boven haal, is die lijst altijd leeg. Toets ik dan een cijfer in om iemand te bellen komt er nog steeds niks te staan. Haal ik het cijfer vervolgens weg, doet die het wel goed. Iemand anders dit ook, of ligt het aan mij?

No signature required.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tboheeren
  • Laatst online: 04-08 12:01
Is er al iemand uit belgië die de update kan bevestigen. Ik heb nog steeds geen OTA beschikbaar. (momenteel 1.72)

Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsunami
  • Niet online
Het gaat dan ook nog steeds een paar dagen duren voordat iedereen hem heeft, zowel HTC Duitsland als Mark Moons hebben dat aangegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Largamelion
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 21:47
Ik heb de update gisteren gehad en woon in België, m'n toestel is wel afkomstig uit Nederland (gekocht in november bij Algebeld.nl).

Tot nu toe nog altijd zeer tevreden van de DHD en van deze laatste OTA.

Youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCCFiGVUeYs1h7RQIHZgqlSQ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tboheeren
  • Laatst online: 04-08 12:01
Mijn toestel is ook afkomstig uit Nederland dus ik zit in dezelfde situatie. Ach ja dan wachten we nog maar even.
Largamelion schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 10:11:
Ik heb de update gisteren gehad en woon in België, m'n toestel is wel afkomstig uit Nederland (gekocht in november bij Algebeld.nl).

Tot nu toe nog altijd zeer tevreden van de DHD en van deze laatste OTA.

Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leviathan23
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 25-09 10:43

Leviathan23

I am the proof....

kan iemand mij uitleggen waarom ik gistermiddag de update kon ophalen (maar er geen tijd/zin in had) en dat ik nu alweer een halve dag wacht??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suepahfly
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17-09 17:05
Leviathan23 schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 10:24:
kan iemand mij uitleggen waarom ik gistermiddag de update kon ophalen (maar er geen tijd/zin in had) en dat ik nu alweer een halve dag wacht??
Ik heb hetzelgde gehad, ook handmatig controleren hielp niet. Uiteindelijk heb ik de update uitgevoerd met de RUU die eerder in dit topic is gepost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchrevenge
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 12-09 23:19
Misschien heb je toen zelf aangegeven dat je hem (nog) niet wou installeren en dat je daarom weer achteraan in de rij aansluit? (ik bedenk ook maar wat). Hoe lang je dan moet wachten heb ik geen idee van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ik222
  • Niet online
Dutchrevenge schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 10:59:
[...]

Misschien heb je toen zelf aangegeven dat je hem (nog) niet wou installeren en dat je daarom weer achteraan in de rij aansluit? (ik bedenk ook maar wat). Hoe lang je dan moet wachten heb ik geen idee van.
Mwa ik had gistermiddag voor het eerst gecheckt, toen stond hij klaar maar was ik op mijn werk waardoor ik geen tijd had om hem te installeren. Heb toen dus annuleren geklikt. Vervolgens was ik rond 18.00 uur thuis en heb ik nogmaals gecheckt en ook toen stond hij nog gewoon klaar, heb hem toen dan ook geinstalleerd.

Al met al denk ik dat er gewoon een maximum was ingesteld wat betreft het aantal updates gisteren en dat er vandaag weer een hoop worden vrijgegeven. Het valt namelijk op dat na ongeveer 18.30 - 19.00 uur gisteravond niemand hem meer kon installeren.

[ Voor 5% gewijzigd door ik222 op 05-05-2011 11:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Furiousz
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 14-09 18:08
Had gisteren ook precies hetzelfde! Ik kon gisteren ook de update uitvoeren, maar ik was op mijn werk, dus ik dacht, dat doe ik thuis wel via wifi. Niet dus :(, nu zegt mn DHD: Er zijn geen updates beschikbaar. Even rustig afwachten dus.

3025Wp ZZW | 11 x REC 275 TwinPeak 2 BLK | SMA Sunny Boy 3.0 | PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Droid86
  • Laatst online: 26-09 12:16
Voor de gene die hem niet via de OTA kunnen updaten.
Bij deze een link naar megauploads voor de officiele RUU (Rom Utility Update) voor Gingerbread op de HTC Desire HD. Kheb hem zelf al geinstalleerd werkt perfect. Ik heb een unbranded DHD geleverd door Vodafone.
http://www.megaupload.com/?d=11ZU8SSP
Dhd aansluiten op je pc.
EXE draaien updaten maar.

Link toegevoegd.

http://u.115.com/file/ditexvw4

Chinese pagina
Gewoon op de groene knop halverwege de pagina klikken voor het downloaden.
Mocht je het niet vertrouwen deze links zijn afkomstig van het XDA Forum dan kan je daar zelf opzoek :)

[ Voor 26% gewijzigd door Droid86 op 05-05-2011 11:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeonM
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 26-08 08:22
Prachtig om te zien eigenlijk hoe iedereen als een bezetene op het update knopje aan het rammen is, en boos wordt als ze na een half uur "nog steeds" de update niet kunnen downloaden. Weet je wat: we gaan met z'n allen boos doen op de twitter van Mark Moons...

Mensen, het is maar een update. En er veranderd bijna niks, behalve dat sommige apps niet meer werken.

Wat is dat toch met de update obsessie tegenwoordig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zero2Fear
LeonM schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 11:20:
Prachtig om te zien eigenlijk hoe iedereen als een bezetene op het update knopje aan het rammen is, en boos wordt als ze na een half uur "nog steeds" de update niet kunnen downloaden. Weet je wat: we gaan met z'n allen boos doen op de twitter van Mark Moons...

Mensen, het is maar een update. En er veranderd bijna niks, behalve dat sommige apps niet meer werken.

Sommige mensen hopen dat er specifieke problemen worden gefixed met de nieuwe update. Onderandere ik. Vandaar dat ik graag deze update er zo snel mogelijk doorheen ram ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeonM
Zero2Fear schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 11:22:
[...]

Sommige mensen hopen dat er specifieke problemen worden gefixed met de nieuwe update. Onderandere ik. Vandaar dat ik graag deze update er zo snel mogelijk doorheen ram ;)
Wat voor specifieke problemen ondervind jij dan met je DHD?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Droid86
LeonM schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 11:20:

Tja iedereen wil alles snel snel toch tegenwoordig. Das gewoon de mentaliteit van de meeste mensen :P
Plus er zitten wel leuke performance verbeteringen in en handige wijzigingen in het menu etc etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R3M1
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 09-08 15:31
Droid86 schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 11:15:
Bij deze een link naar megauploads voor de officiele RUU (Rom Utility Update) voor Gingerbread op de HTC Desire HD. Kheb hem zelf al geinstalleerd werkt perfect. Ik heb een unbranded DHD geleverd door Vodafone.
Dhd aansluiten op je pc.

Link toegevoegd.

Chinese pagina
Mocht je het niet vertrouwen deze links zijn afkomstig van het XDA Forum dan kan je daar zelf opzoek :)
Als je een branded telefoon hebt (Vodafone), klapt de update eruit met de boodschap dat er een Klant-id mismatch is en dat de update niet uitgevoerd kan worden. Wellicht werkt het goed voor de 'unbranded' DHD's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HammerNL
  • Niet online
LeonM schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 11:23:
[...]

sms notification bug @ 1.72 dat was echt een drama

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zero2Fear
LeonM schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 11:23:
[...]

Ik heb voornamelijk last van WiFi. Ik kan met bijna geen enkel netwerk connecten. Als ik toevallig een connectie heb, stuurt hij geen data door of gooit me er binnen no-time vanaf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeonM
Zero2Fear schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 11:26:
[...]

Ik heb voornamelijk last van WiFi. Ik kan met bijna geen enkel netwerk connecten. Als ik toevallig een connectie heb, stuurt hij geen data door of gooit me er binnen no-time vanaf.
Heb ik ook last van gehad, daar heb je de update niet voor nodig.
Gewoon een factory reset uitvoeren en je bent weer up and running.
Een factory reset klinkt eng, maar dankzij android worden al je contacten en apps automatisch weer gesynchroniseerd na een factory reset, binnen een kwartier is je toestel weer als van ouds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LeonM schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 11:28:
[...]

Een factory reset klinkt eng, maar dankzij android worden al je contacten en apps automatisch weer gesynchroniseerd na een factory reset, binnen een kwartier is je toestel weer als van ouds.
Ik gok voor vele een harde reset niet eng is, maar een harde reset uitvoeren alles installeren.
Daarna update binnenhalen en weer moeten resetten...

Ik heb ook gewacht tot de update om daarna een harde reset uit te voeren.
want ik had ook genoeg problemen smsbug en een uitvallende telefoon als de flitser aan ging met foto's maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zero2Fear
LeonM schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 11:28:
[...]

Apps(niet zoveel) en contacten(backup @ oude gsm) maak ik me geen druk om, maar SMS/WhatsApp geschiedenis? Blijft dit ook ongeschonden? Hoe word dit gebackupped, intern of extern(via pc o.i.d.)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roberto538
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 02-09 19:53
Weet iemand hoe je de "Gallerij " weer kan indelen. van welke wel en niet zichtbaar mag zijn.
Nu toont ie ineens alles wat een plaatjes is vanaf me sd kaart.
Vroeger kon je dmv menu instellen / aanvinken welke map wel en niet...

En ook hier na update werkt me Sygic niet meer.... :( Hoop dat ze hier snel een oplossing voor vinden, aangezien ik t voor werk regelmatig gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Droid86
R3M1 schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 11:24:
[...]

Als je een branded telefoon hebt (Vodafone), klapt de update eruit met de boodschap dat er een Klant-id mismatch is en dat de update niet uitgevoerd kan worden. Wellicht werkt het goed voor de 'unbranded' DHD's.
Dat zou best kunnen kloppen ik heb het zelf niet kunnen testen daarom heb ik er specifiek bij gezet dat het goed functioneert op mijn DHD unbranded.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft er iemand ook het probleem dat navigon select direct stopt na het opstarten ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeonM
Verwijderd schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 11:32:
[...]

Ik gok voor vele een harde reset niet eng is, maar een harde reset uitvoeren alles installeren.
Daarna update binnenhalen en weer moeten resetten...

Ik heb ook gewacht tot de update om daarna een harde reset uit te voeren.
want ik had ook genoeg problemen smsbug en een uitvallende telefoon als de flitser aan ging met foto's maken
Flister probleem heb ik ook gehad, harde reset en je bent er vanaf. Zoals ik al eerder zij word alle software automatisch opnieuw geinstalleerd adv je google account.
Zero2Fear schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 11:34:
[...]

Apps(niet zoveel) en contacten(backup @ oude gsm) maak ik me geen druk om, maar SMS/WhatsApp geschiedenis? Blijft dit ook ongeschonden? Hoe word dit gebackupped, intern of extern(via pc o.i.d.)?
Die ben je volgens mij wel kwijt na zo'n reset. Dan kan inderdaad voor sommige gebruikers wel heel vervelend zijn. (Ik zelf zit daar niet zo mee)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Largamelion
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 21:47

Ik ben toch best tevreden met de notificatie bug die EINDELIJK is opgelost (heeft lang genoeg geduurd) en het feit dat de afbeeldingen in de news feed van de Facebook app niet langer verdwijnen.

De oude applicatie lijst vond ik persoonlijk wel handiger, daar kon je met 1 wrijf tot onderaan scrollen.

Andere zaken die ik ontdekt heb:

- Agenda widget toont nu Facebook afbeeldingen bij verjaardagen
- Geluid gaat idd harder
- Mail accounts staan nu ook bij settings onder 'accounts & sync'
- Geluid bij animatie van weather app (gelukkig uit te schakelen want best wel irritant)

Youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCCFiGVUeYs1h7RQIHZgqlSQ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zero2Fear
LeonM schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 11:51:
[...]

Flister probleem heb ik ook gehad, harde reset en je bent er vanaf. Zoals ik al eerder zij word alle software automatisch opnieuw geinstalleerd adv je google account.

[...]

Die ben je volgens mij wel kwijt na zo'n reset. Dan kan inderdaad voor sommige gebruikers wel heel vervelend zijn. (Ik zelf zit daar niet zo mee)
Daar hebben we gelukkig apps voor! Ben toch blij dat ik naar een smartphone ben over gestapt ;)

In ieder geval bedankt voor de tip van factory reset :)

//Edit: Appje :)

[ Voor 7% gewijzigd door Zero2Fear op 05-05-2011 12:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchrevenge
  • Laatst online: 12-09 23:19
Verwijderd schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 11:50:
Heeft er iemand ook het probleem dat navigon select direct stopt na het opstarten ?
Gelukkig niet. Bij mij doet hij het gewoon. Nog niet geprobeerd om te navigeren, maar volgens mij geen problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThomasW
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 25-09 06:55
Whatsapp blijft bewaard omdat die op je sdkaart staan, sms zal je zelf even moeten backuppen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21-09 20:12
Roberto538 schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 11:35:
Weet iemand hoe je de "Gallerij " weer kan indelen. van welke wel en niet zichtbaar mag zijn.
Nu toont ie ineens alles wat een plaatjes is vanaf me sd kaart.
Vroeger kon je dmv menu instellen / aanvinken welke map wel en niet...
Bij mij staat die optie er na de 2.3.3 update er nog gewoon hoor. In de Gallery in de Albums overview, staat er na een druk op de menu knop gewoon Show/hide albums.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je bij applicatie op je menu button drukt dan kun je kiezen tussen raster of lijst.Als je hier op drukt dan veranderd hij dus tussen lijst of raster.Als je hem op lijst zet dan kun je weer als vanouds naar beneden scrollen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baberuth
  • Laatst online: 22-05 19:30
Welke info en gegevens gooit ie allemaal weg als je dit uitvoert?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roberto538
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 02-09 19:53
Wekko306 schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 12:18:
[...]

Bij mij staat die optie er na de 2.3.3 update er nog gewoon hoor. In de Gallery in de Albums overview, staat er na een druk op de menu knop gewoon Show/hide albums.
Nah breekt me klomp, ik heb zeker 5 x gedrukt...en no luck.
ik net klooien in menu, druk per ongeluk weer en bam menu te voorschijn 8)7
Nu resteert nog een mysterie... how to get my sygic back and running again.
Een De- install en opnieuw install haalde in ieder geval niets uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcpswijnenburg
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 30-04 21:25
ThijsWTF schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 21:33:
[...]

Die screen-off animatie zit niet in de officiële ROM's van HTC. Helaas.
Okay duidelijk, jammer maar helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• new_guy
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 22:49
Baberuth schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 12:31:
[...]

Welke info en gegevens gooit ie allemaal weg als je dit uitvoert?
Zoals al eerder verteld in het topic: het is een hard reset, dus je telefoon is weer als nieuw.

Als je een Google account hebt en deze goed hebt ingesteld, standaard zo meen ik, dan worden je contacten, agenda en applicaties terug gesynchroniseerd.

SMSjes heb ik ook terug gekregen, vermoed dat HTC Sense (die website) meer heeft gewerkt dan dat er te zien is op de website.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mydoom
  • Laatst online: 17-09 08:29

mydoom

omnomnom

nadat ik 2.3.3 heb geïnstalleerd vind mijn dhd htc sync niet meer en andersom mijn computer vind mijn telefoon niet :S ( heb de laatste versie van HTC sync erop staan )
heeft iemand het zelfde probleem of een oplossing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ibidem
  • Laatst online: 26-08 14:55
Droid86 schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 11:15:
Dhd aansluiten op je pc.

Link toegevoegd.

Chinese pagina
Wat gebeurt er als je dit probeert met een branded toestel? Is dan de checksum incorrect?

nvm... spuit 12

..::System Specs::..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ibidem schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 12:51:
[...]

Wat gebeurt er als je dit probeert met een branded toestel? Is dan de checksum incorrect?
Staat een stukje terug dat er dan een melding wordt gegeven dat het klant-id niet juist is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shakedown
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 26-09 13:09
Mmm alles goed en wel... Alleen crashed mijn picasa web albums steeds. Ik zie het vaker langskomen op internet, maar nog nergens een oplossing tegen gekomen...

edit: verwijderd via applicaties.

[ Voor 10% gewijzigd door shakedown op 05-05-2011 13:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Droid86
mydoom schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 12:49:
nadat ik 2.3.3 heb geïnstalleerd vind mijn dhd htc sync niet meer en andersom mijn computer vind mijn telefoon niet :S ( heb de laatste versie van HTC sync erop staan )
heeft iemand het zelfde probleem of een oplossing
ik had het zelfde probleem.
Er voor gezorgd dat mijn dhd op HTC sync mode stond ingesteld zodra de data kabel erin ging.
HTC Sync deinstallatie gestart en de optie erepair geselecteerd.
En HTC sync ziet mijn telefoon nu weer wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mydoom
  • Laatst online: 17-09 08:29

mydoom

omnomnom

Droid86 schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 13:01:
[...]

ik had het zelfde probleem.
Er voor gezorgd dat mijn dhd op HTC sync mode stond ingesteld zodra de data kabel erin ging.
HTC Sync deinstallatie gestart en de optie erepair geselecteerd.
En HTC sync ziet mijn telefoon nu weer wel.
hij werkt weer bij mij
bedankt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Droid86
mydoom schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 13:07:
[...]

hij werkt weer bij mij
bedankt :D
beter :) no problem :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JurgenKnops
  • Laatst online: 18-09 21:03
M3rcury schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 09:30:
Sinds de nieuwe update, als ik het belmenu naar boven haal, is die lijst altijd leeg. Toets ik dan een cijfer in om iemand te bellen komt er nog steeds niks te staan. Haal ik het cijfer vervolgens weg, doet die het wel goed. Iemand anders dit ook, of ligt het aan mij?
Hier ook. Wellicht heeft het iets te maken met het feit dat mijn contacten uit Exchange komen, maar dat lijkt me onlogisch omdat de contacten gewoon op het apparaat staan en zo nu en dan gesynced worden met de server.
Al een oplossing kunnen vinden? Reboot helpt in ieder geval niet... Wel van plan om een dezer dagen een factory reset te doen om met een schone lei te beginnen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik krijg mijn telefoon niet geupdate
ik kan de update downloaden
Maar dan moet het toestel herstarten en komt er een driehoek met uitroepteken en android logo in beeld
hij blijft op dat scherm hangen

ik heb een keer een factory reset gedaan en het nog een keer geprobeerd maar dan gaat het nog mis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bovade
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 26-09 13:52
Verwijderd schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 13:31:
komt er een driehoek met uitroepteken en android logo in beeld
heb ik ook gehad.
ben terug naar de winkel gegaan en heb een nieuw toestel mee gekregen (die werkte wel)
Suc6 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shakedown
Verwijderd schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 13:31:
Ik krijg mijn telefoon niet geupdate
ik kan de update downloaden
Maar dan moet het toestel herstarten en komt er een driehoek met uitroepteken en android logo in beeld

ik heb een keer een factory reset gedaan en het nog een keer geprobeerd maar dan gaat het nog mis
Bij mijn HTC Hero update had ik dit probleem ook. Bleek dat ik te weinig ruimte op het interne geheugen had. Heb je veel Apps geïnstalleerd? Kijk eens hoeveel ruimte je op je interne geheugen hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet niet of het door de update komt, maar de batterij doet het gewoon super nu.
Ik heb de telefoon heel de nacht met muziek aan laten staan en vanmorgen was hij nog niet leeg(Gister rond 13:00 heb ik hem van de accuoplader afgehaald).
Dus ik ben dik tevreden over de update!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metian
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 26-09 11:42

Metian

Snert is vies

Verwijderd schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 13:43:
Ik weet niet of het door de update komt, maar de batterij doet het gewoon super nu.
Ik heb de telefoon heel de nacht met muziek aan laten staan en vanmorgen was hij nog niet leeg(Gister rond 13:00 heb ik hem van de accuoplader afgehaald).
Dus ik ben dik tevreden over de update!
Ik wou het net gaan vragen. Ik merk zelf hier ook dat na de update me batterij langer mee gaat dan voorheen. Zit nu nog op 49% waar ik voorheen rond deze tijd op 20% zat.

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kleissen88
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 22-09 13:38
Mooi! kan de update weer downloaden :) nadat hij een tijdje geen update vond

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20:23

Pierre

Van nature lui!

Vraagje kan ik de sd card die er in zit zonder pardon formateren, dat er foto's opstaan maakt niets uit, of heb ik dan een probleem met app's die dingen wegschrijven naar die sd.

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

shakedown schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 13:36:
[...]

Bij mijn HTC Hero update had ik dit probleem ook. Bleek dat ik te weinig ruimte op het interne geheugen had. Heb je veel Apps geïnstalleerd? Kijk eens hoeveel ruimte je op je interne geheugen hebt.
Ik heb nog 0.94 gb vrij

Heb er niet veel apps opstaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shakedown
Verwijderd schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 13:55:
[...]

Ik heb nog 0.94 gb vrij

Heb er niet veel apps opstaan
Dat is dat het probleem dus niet... Als je OTA update niet werkt, misschien eens via de windows installer proberen... Wie weet helpt het

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zero2Fear
Zo, factory reset. Al mn apps terug, smsjes staan op mn gmail en nu meteen de update binnenhalen. Nu alleen nog de optie vinden om mijn contacten nog terug te syncen van mn oude gsm af..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 24-09 11:55
Ik heb net ook de update kunnen downloaden :)

Gister een aantal keer geprobeerd, toen straks nog een paar keer, niet gelukt.
Net nog een keer geprobeerd en update stond klaar _/-\o_

Was 100 en een beetje MB, en het downloaden was echt in een minuut gepiept (via WiFi-uiteraard).
Daarna installeren, duurder even, maar nu is hij klaar :*)

Ziet er goed uit!

HTC Desire HD update naar Android 2.3.3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metian
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 26-09 11:42

Metian

Snert is vies

Ben toch wel benieuwd naar de benchmarks van 2.3.3 tegenover 2.2.1.

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ook hier via wifi in een minuut of 2 binnen, scherm ziet er goed uit, veel scherper imo, mijn beeld staat vrij laag dus ik dacht eerst dat ie naar 100% gezet was met de update, maar hij staat gewoon op het zelfde percentage, gaaf..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kleissen88
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 22-09 13:38
Bij mij staat hij er nu ook op :) Alles werkt na behoren
Behalve de tweakers app maar dit is al bekent.

Ik vindt het persoonlijk wel fijn dat raster met alle apps

benchmark : 1400

[ Voor 5% gewijzigd door Kleissen88 op 05-05-2011 14:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baberuth
  • Laatst online: 22-05 19:30
Zero2Fear schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 14:04:
Zo, factory reset. Al mn apps terug, smsjes staan op mn gmail en nu meteen de update binnenhalen. Nu alleen nog de optie vinden om mijn contacten nog terug te syncen van mn oude gsm af..
Hoe haal je je apps trug na een factoryreset ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zero2Fear
Baberuth schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 15:05:
[...]

Hoe haal je je apps trug na een factoryreset ?
Als je een kleine 5 minuten wacht, haalt Android ze zelf voor je terug. Er komt boven een melding in je scherm dat hij (in mijn geval) 24 apps heeft geinstalleerd. Zelfs m'n contacten kwamen na een tijdje terug. Het enigste wat je moet backuppen zijn je smsjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:26

Arfman

Drome!

Zero2Fear schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 15:12:
[...]

Als je een kleine 5 minuten wacht, haalt Android ze zelf voor je terug. Er komt boven een melding in je scherm dat hij (in mijn geval) 24 apps heeft geinstalleerd. Zelfs m'n contacten kwamen na een tijdje terug. Het enigste wat je moet backuppen zijn je smsjes.
Yep, en daar gebruik ik SMS Backup voor (van ene Jan). Backupt SMSjes naar je GMail met een tag/label ervoor (bv. SMS). Na een reset weer installeren en al je SMSjes weer netjes terug :)

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zero2Fear
Arfman schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 15:21:
[...]

Yep, en daar gebruik ik SMS Backup voor (van ene Jan). Backupt SMSjes naar je GMail met een tag/label ervoor (bv. SMS). Na een reset weer installeren en al je SMSjes weer netjes terug :)
Inderdaad, Jan Berkel. Heb die ook gebruikt en gooit alles mooi online op mn Gmail en later kun je het er gewoon terug afhalen. Duurt alleen wel lang, gaat per SMS. En als je dan meer dan 5 duizend smsjes hebt (verzonden en ontvangen) gaat er wel een paar minuutjes overheen, a 1 sms per seconden.. :P

En dan nog een keer downloaden, om alles terug te zetten... :9

[ Voor 5% gewijzigd door Zero2Fear op 05-05-2011 15:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20:23

Pierre

Van nature lui!

Ik gebruik deze lijkt op die van Jan Berkel alleen deze is een stuk kleiner wbt de installatie

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naranya
  • Laatst online: 01:27
Ik heb hier ook het probleem dat na de update wifi slecht of niet werkt.. iemand hier een fix voor gevonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jamiev90
  • Laatst online: 22:24
Naranya schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 15:30:
Ik heb hier ook het probleem dat na de update wifi slecht of niet werkt.. iemand hier een fix voor gevonden?
http://forum.xda-develope...hp?p=13362444&postcount=1

Na de update heb ik trouwens het grote probleem dat mijn telefoon oude sms'jes opnieuw gaat verzenden. wat echt vreselijk naar is. :(
Pagina: 1 ... 8 ... 35 Laatste

Let op:
Verkrijgbaarheid, levertijden, winkels en al het andere dat niet met de techniek van de telefoon zelf te maken heeft mag in het <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1426298/">HTC Desire HD levertijden- en abbonemententopic</a>.

Berichten met als inhoud informatie of discussie betreffende accessiores voor de HTC Desire HD mogen hier: <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1428745/">HTC Desire HD accessoirestopic</a>.

Vragen over Android software mogen in het <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1437620/last/">Android Market en applicatietopic (deel 10)</a> of in een van de eerdere delen.

Posten over het aanpassen van de software, door middel van custom ROMs, of daaraan gerelateerde onderwerpen, die mogen in <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1436550//">dit</a> topic.

Eventuele problemen met de meegeleverde SD-card welke zich voor lijken te doen naar de 1.72 OTA update mogen hier: <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1441488/">HTC DESIRE HD - SD Kaart onherkenbaar na OTA update (1.72)</a>.

Overige offtopic berichten kunnen zonder verder bericht worden verwijderd!