Oceria doesn't know where this repeatbutton -repeatbutton is...
Hier ook dus die 8mb zal wel niet kloppen duse.looijenga schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 12:44:
8mb? Hier is ie 28,28 mb.
Daarnaast was er al de melding dat toestellen trager konden worden van ICS en dat zou hier best eens van toepassing kunnen zijn.
28.8MB zou kunnen hoor, niet iedereen heeft eerder dit jaar de OTA update van 3.08.405.3 naar 3.11.405.1 al ontvangen, die overigens al de PowerSaver knop bevatte.
edit: getest bij een andere Incredible S, mijn suggestie klopt
[ Voor 11% gewijzigd door Malarky op 07-04-2012 23:46 ]
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
Verwijderd
De carrousel reageert nu vlot, zonder te haperen en de overige menu's reageren iets sneller. Scrollen door lange whatsapp sessies gaat ook met minder hapering.
De automatische helderheid lijkt ook wat donkerder. Eerst was het scherm nog erg fel wanneer je in het donker in bed ligt. Nu lijkt de afstelling iets minder helder.
In tegenstelling tot wat sommige mensen hier beweren vind ik de Incr. S. niet trager geworden na de verscheidene updates. Hij voelt nog net zo snel als wat ik me herinner van Sense 2.1.
Ik heb na de Sense 3.0 update wel een factory reset gedaan, want hij liep direct na die update niet erg soepel.
De powersave was even opnieuw instellen maar hij reageert wel net iets sneller en ik heb de indruk dat de batterij wat langer mee gaat.
Heb 'm na de update nog wel een keer helemaal uit en aan gezet en alles uit de cache gewist.
‹(◕‿◕)›
Twijfel momenteel om een nieuw toestel te nemen. De HTC One X is een erg mooi toestel alleen de kosten zijn erg hoog. De Sony Xperia S lijkt mij ook een erg fijne telefoon maar ben bang dat ik HTC Sense ga missen omdat dit erg fijn werkt.
Als ICS snel uitkomt voor de Incredible S dan is er een grote kans dat ik dit toestel nog een aantal maanden hou. Er is verder nog niets mis mee!
De ICS op de ICS
‹(◕‿◕)›
Gebaseerd op het feit dat: er werd geroepen dat de update van de Sensation & XE binnenkort uitkwam, dit heeft vervolgens nog zeker 3 weken tot een maand geduurd minimaal. In de lijn der verwachtingen ligt het voor de hand dat de Sensation XL en Evo 3D de update eerder zouden krijgen dan "wij" met onze Incredible S. Overigens staat in het stuk van de link hierboven:
Klinkt erg tegenstrijdig, eerst zeggen dat de Sensations en Evo 3D eind maart hun update krijgen en vervolgens moeten ze langer wachten. Lichtelijk krom.Op zijn Facebook-pagina laat HTC weten de Sensation-serie en Evo 3D eind maart van de beloofde ICS-update te willen voorzien. De fabrikant had eerder al aangegeven de update 'binnenkort' te willen uitbrengen. Gebruikers van de Sensation XL en Evo 3D zullen iets langer moeten wachten: de software komt als eerste uit voor de Sensation en Sensation XE.
Dat de update voor de andere toestellen zoals van die van ons later dit jaar komen zoals ze ook zeggen, wekt bij mij de indruk dat we hier niet in weken moeten denken maar eerder in maanden. Ik hoop dat ik ernaast zit..
Marstek Venus 5.12kWh v151, CT002 V118, CT003 V116 DSMR5.5, PV 11xEnphase IQ7+ Z-O, 5xEnphase IQ7+ N-W - ~4,7Wp theoretisch, ~3,5Wp praktijk.
Zelfs als dat al perfect geconfigureerd is en het aanstaat krijg je bij elk attentie percentage die stomme melding die ook in die balk blijft staan.
Sterker nog, vanochtend haalde ik de ICS uit de oplader en ondanks dat het ding volledig volgeladen was kreeg
ik weer die melding en werd de energiebesparing ingeschakeld! Wtf?
Heeft iemand hier een oplossing voor? Voorheen kreeg je slechts piepjes en een popup, wat ansich wel prima werkte.
Misschien wordt het anders toch maar tijd om een mod te gaan draaien want ik word het een beetje zat om afhankelijk te zijn van HTC's updates.
Verwijderd
Ik heb mijn One X gekregen via een verlenging bij smartphoneshop.nl. Moest voor 1 jaar verlengen €253 betalen (vodafone BSW smart 200) .Yrck schreef op donderdag 12 april 2012 @ 11:42:
ICS is inderdaad toegezegd door HTC, zie ook dit nieuwsbericht: nieuws: HTC: uitrol Android 4.0-updates begint eind maart
Twijfel momenteel om een nieuw toestel te nemen. De HTC One X is een erg mooi toestel alleen de kosten zijn erg hoog. ...
Ik heb mijn daarna mijn IS verkocht via zo'n verkoop je mobiel site. Kreeg nog € 160 voor. Dus netto 93 euro bijbetalen.
En zo'n constructie heb ik ieder jaar. Zuinig zijn met je phone, verlengen met 1 jaar, oud toestel verkopen, netto 100 euro betalen.
Heb de update ook geïnstalleerd, helaas moest ik daarna alle schermen weer opnieuw inrichten. Alle pictogrammen waren verdwenen.Oceria schreef op donderdag 05 april 2012 @ 21:56:
Net een OTA update gehad.
Software no 3.11.405.2 Android versie 2.3.5 Sense 3.0
Hier zit de HTC hub nog steeds ingebakken. Ik dacht dat ze die er uit gingen halen nu sense.com helemaal op de schop staat?
Verder valt op dat in het quick menu nu ook een schakeling voor energie besparing staat en de automatische helderheidsinstelling werkt weer. Meer veranderingen heb ik nog niet opgemerkt. Morgen weet ik of hij zuiniger is, sneller voelt het iig niet aan.
Die meldingen zijn inderdaad beetje te overdreven, icoontje en notificatie via het notificatiescherm zou al meer als voldoende moeten zijn voor de energiebesparing. Maar moet zeggen heb totaal nog niet naar deze functie gekeken verder.
Ik denk persoonlijk dat de update nog wel een tijd op zich laat wachten. Geen ramp want de telefoon werkt nu prima!BaszCore schreef op maandag 16 april 2012 @ 11:33:
Overigens heb ik via Twitter nog eens gevraagd hoe het zit met de update en hier willen/kunnen ze nog geen antwoord op geven. Dus eventjes geduld.
Die meldingen zijn inderdaad beetje te overdreven, icoontje en notificatie via het notificatiescherm zou al meer als voldoende moeten zijn voor de energiebesparing. Maar moet zeggen heb totaal nog niet naar deze functie gekeken verder.
Mocht je echt niet kunnen wachten dan zou je een custom rom kunnen overwegen. Draai zelf al maanden Android 2.3.5 met sense 3.5. Werkt soepel en nooit problemen. Er is ook al een sense 4.0 rom met ICS. Er zitten nog wel wat bugs in maar grote kans dat deze snel verholpen worden!
1
| RUU_VIVO_SENSE30_S_HTC_WWE_3.11.405.2_Radio_20.4805.30.0822U_3822.01.08.14_M_release_252414_signed.exe |
Officiële, complete, untouched HTC Sense rom waar absoluut geen root of iets voor is vereist.
Is dit een normale reactie van de ICS of is daar wat aan in te stellen?
Dit klinkt wel heel vreemd, een telefoon die in een bepaald gebouw uit zichzelf gaat herstarten. Hoe vaak heb je dit? Als hij regelmatig herstart uit zichzelf zou je eens een factory reset kunnen proberen.sambalbaj schreef op woensdag 18 april 2012 @ 18:16:
Ik heb er in 1 gebouw last van dat de ICS op een gegeven moment geen bereik heeft en als reactie zichzelf dan maar gaat resetten. Behoorlijk irritant om er dan uren later achter te komen dat je telefoon gewoon uit staat omdat hij dan bij de pincode is blijven hangen.
Het enige wat ik mij kan bedenken is dat het gebouw zo goed geïsoleerd is waardoor je geen bereik hebt maar dat hij daardoor gaat booten, klinkt heel vreemd zoals je het nu zegt. Kan ook zijn dat je een software of hardware probleem hebt met je antenne. Maar dan zou je er vaker last van moeten hebben vermoed ik.
Heb dit zelf (nog) nooit meegemaakt. Zoals BaszCore zegt zou je een factory reset kunnen uitvoeren. Je bent dan wel alle gegevens op de telefoon kwijt. Wat je ook kan proberen is de accu er even uit te halen en deze na paar minuten terug te plaatsen.sambalbaj schreef op woensdag 18 april 2012 @ 18:16:
Ik heb er in 1 gebouw last van dat de ICS op een gegeven moment geen bereik heeft en als reactie zichzelf dan maar gaat resetten. Behoorlijk irritant om er dan uren later achter te komen dat je telefoon gewoon uit staat omdat hij dan bij de pincode is blijven hangen.
Mochten bovenstaande opties geen oplossing bieden dan zal ik het in de hardware zoeken. Enige oplossing die je dan hebt is de telefoon terugsturen naar HTC.
Succes en laat even weten of het geholpen heeft!
Op XDA werd hij aangegeven als "al meer dan 30 dagen niet meer geupdate" maar toch is hij voor zover ik kan zien dus het best werkend. Ik heb hem nu sinds vorig weeken draaien en ik ben dan ook zeer positief! Er zijn ook nog wel bugs, zoals het af en toe niet vloeiend lopen van animaties, plus het feit dat ik Trebuchet tot nu toe een zwaar tegenvallende launcher vind.
Maar met Go! Launcher EX werkt het allemaal zeer leuk. Ik kan m'n Incredible S nu ook ruim 2 dagen van de lader laten zonder het risico te lopen dat hij het de tweede dag niet uithoudt (gebruikspatroon is Mail, Contacten, Agenda, Whats!app, Talk en Tweetdeck actueel houden, overdag altijd op 3g ). Met de stock rom of gewone GB Sense roms kon ik de ICS alleen 2 dagen online houden als hij het hele weekend thuis op Wifi zat
Niettemin ben ik wel benieuwd naar wat HTC ervan maakt. Zoals gezegd vind ik Trebuchet nog niet ideaal (weet niet of dat ook de standaard Ice Cream Sandwich launcher is). Verder vind ik dat donkerblauw wat je in heel ICS tegen komt wel wat 'treurig' ogen
Marstek Venus 5.12kWh v151, CT002 V118, CT003 V116 DSMR5.5, PV 11xEnphase IQ7+ Z-O, 5xEnphase IQ7+ N-W - ~4,7Wp theoretisch, ~3,5Wp praktijk.
Heb zelf al drie maanden Virtuous Affinity als ik het goed spel. Deze is al een aantal maanden niet geüpdate maar draait nog perfect. De roms voor de Incredible zijn schaars en loopt niet erg hard meer. Geen ramp want met de roms die uitgebracht zijn kan je goed uit de voeten.eymey schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 19:43:
Op het gebied van Rooten en Custom Roms (volgens mij is daar nog steeds geen los topic voor, voor dit toestel): Zijn er mensen bekend met de "Virtuous quattro rc3" rom? Een AOSP Ice Cream Sandwich ROM en bijna de enige op dit moment waar zaken als camera en kompas gewoon werken.
Op XDA werd hij aangegeven als "al meer dan 30 dagen niet meer geupdate" maar toch is hij voor zover ik kan zien dus het best werkend. Ik heb hem nu sinds vorig weeken draaien en ik ben dan ook zeer positief! Er zijn ook nog wel bugs, zoals het af en toe niet vloeiend lopen van animaties, plus het feit dat ik Trebuchet tot nu toe een zwaar tegenvallende launcher vind.
Maar met Go! Launcher EX werkt het allemaal zeer leuk. Ik kan m'n Incredible S nu ook ruim 2 dagen van de lader laten zonder het risico te lopen dat hij het de tweede dag niet uithoudt (gebruikspatroon is Mail, Contacten, Agenda, Whats!app, Talk en Tweetdeck actueel houden, overdag altijd op 3g ). Met de stock rom of gewone GB Sense roms kon ik de ICS alleen 2 dagen online houden als hij het hele weekend thuis op Wifi zat
Niettemin ben ik wel benieuwd naar wat HTC ervan maakt. Zoals gezegd vind ik Trebuchet nog niet ideaal (weet niet of dat ook de standaard Ice Cream Sandwich launcher is). Verder vind ik dat donkerblauw wat je in heel ICS tegen komt wel wat 'treurig' ogen
Een update naar Android 4.0 zit er hier nog niet in. Gebruik de camera vrij veel voor mijn werk en dit is een van de bekende bugs in de custom roms. Verwacht zelf dat als de officiële ICS rom uitkomt van HTC de mensen op xda weer wat interessante roms uitbrengen, hierbij kan je denken aan betere accu duur, net allemaal wat soepeler etc.
Helaas is de Incredible S nooit echt populair geworden ondanks dat het een fijn toestel is!
Verwijderd
en soms valt mijn 3g verbinding weg en moet ik hem rsetten
ook lijkt het alsof die niet altijd verbinding heeft.
en ik heb onderin in het midden stof onder het scherm. niet heel erg storend maar voor de prijs wel minder
Draai je stock rom? Stof onder het scherm is een bekend probleem. Opsturen naar HTC zodat ze er een nieuw scherm inzetten.Verwijderd schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 21:53:
toch vind ik dat de accu wel ontzettend snel leeg loopt.
en soms valt mijn 3g verbinding weg en moet ik hem rsetten
ook lijkt het alsof die niet altijd verbinding heeft.
en ik heb onderin in het midden stof onder het scherm. niet heel erg storend maar voor de prijs wel minder
Ik ontdek net dat de camera het inderdaad nog niet vlekkeloos doet, ook onder deze ICS ROM. Jammer want verder loopt ie lekker (zeker qua batterijduur).Yrck schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 21:49:
[...]
Heb zelf al drie maanden Virtuous Affinity als ik het goed spel. Deze is al een aantal maanden niet geüpdate maar draait nog perfect. De roms voor de Incredible zijn schaars en loopt niet erg hard meer. Geen ramp want met de roms die uitgebracht zijn kan je goed uit de voeten.
Een update naar Android 4.0 zit er hier nog niet in. Gebruik de camera vrij veel voor mijn werk en dit is een van de bekende bugs in de custom roms. Verwacht zelf dat als de officiële ICS rom uitkomt van HTC de mensen op xda weer wat interessante roms uitbrengen, hierbij kan je denken aan betere accu duur, net allemaal wat soepeler etc.
Helaas is de Incredible S nooit echt populair geworden ondanks dat het een fijn toestel is!
Hiervoor heb ik heel lang Android Revolution gedraaid. Ook erg fijne rom, hoewel nog steeds niet altijd even vlekkeloos. En ik vond de battery drain toch wel behoorlijk, inclusief het nodige OC daemon geweld en zo. Ik denk dat ik van het weekend eens de hierboven gelinkte 3.11.405.2 ROM met root ga proberen. Want de maker van Revolution lijkt ook niet erg geinteresseerd om ook snel te re-basen op 3.11.405.2.
Mike is een beste man, maar alleen snel zolang er gebruikers en donaties te vinden zijn. Anders wil hij er echt niet teveel werk aan besteden, hij weet vrij veel van roms ook wel van kernel en radio's, maar herhaalt toch steeds exact hetzelfde trucje bij meerdere toestellen. Alleen al het feit dat hij zoveel roms heeft gemaakt voor toestellen die hij nooit daarvoor in zijn bezit had, zegt genoeg. Hij werkt een vast lijstje af en dat is het. Bij bugs verwijst hij bijna altijd naar HTC, hij heeft immers alles stock gehouden en wat standaard instellingen gewijzigd en apps toegevoegd.eymey schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 22:59:
[...]
Ik ontdek net dat de camera het inderdaad nog niet vlekkeloos doet, ook onder deze ICS ROM. Jammer want verder loopt ie lekker (zeker qua batterijduur).
Hiervoor heb ik heel lang Android Revolution gedraaid. Ook erg fijne rom, hoewel nog steeds niet altijd even vlekkeloos. En ik vond de battery drain toch wel behoorlijk, inclusief het nodige OC daemon geweld en zo. Ik denk dat ik van het weekend eens de hierboven gelinkte 3.11.405.2 ROM met root ga proberen. Want de maker van Revolution lijkt ook niet erg geinteresseerd om ook snel te re-basen op 3.11.405.2.
Dat betekend niet dat hij zo een oc tool er niet knap inbouwt, hij weet echt wat hij doet, alleen niet al te actief.
Het is inderdaad jammer dat er nooit erg veel gebruikers voor de Inc S zijn geweest en dat er best wat al weer weg zijn.
Well, ik ga Virtuous Affinity denk ik ook maar eens proberen. De 405.2 RUU (met root) is natuurlijk ook een goede optie, maar dan moet ik alles weer als ext3 formatteren, etc.
edit: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1583395
deze draait dus ook gewoon op ext 4 ondanks dat het een vrijwel-stock rom is
[ Voor 27% gewijzigd door eymey op 21-04-2012 16:56 ]
Ik heb het idee dat na de laatste update die ook veel sneller leeg gaat.Verwijderd schreef op vrijdag 20 april 2012 @ 21:53:
toch vind ik dat de accu wel ontzettend snel leeg loopt.
Voorheen zat ik eind van de dag op z'n 50%+, nu meestel onder de 30%
Hebben meer mensen dit idee?
[ Voor 96% gewijzigd door lars_jj op 23-04-2012 22:33 . Reden: Verkeerde scherm... ]
Verwijderd
ja zelfde hier, tis echt ontzetten rap nu terwijl ik brightness en standby zelfs een tandje lager heb gezet.Madman_K schreef op maandag 23 april 2012 @ 21:40:
[...]
Ik heb het idee dat na de laatste update die ook veel sneller leeg gaat.
Ook gekeken bij accugebruik? Het kan zijn dat er een app blijft "hangen" waardoor de accu wordt leeggezogen. Had er ook last van een tijd terug, bleek dat de eredivisie app continu op 70% bleef hangen en niet te killen was.Verwijderd schreef op maandag 23 april 2012 @ 23:03:
[...]
ja zelfde hier, tis echt ontzetten rap nu terwijl ik brightness en standby zelfs een tandje lager heb gezet.
Vervolgens maar verwijderd.
Mijn ervaring na de laatste "kleine" update is dat de accu wel degelijk langer mee gaat dan voorheen, bij hetzelfde gebruik. Heb overigens nog niks aan energiebesparing ingesteld oid, staat allemaal gewoon standaard. Wifi staat ook uit standaard, heel af en toe even aan om apps te updaten maar daarna weer fijn uit. Laat ook bijna geen apps automatisch verversen, behalve de widget van het weer om de paar uur.
Jazeker! Precies zoals je het beschrijft. Voor de update kon ik 2 dagen met een accu (s nachts uit) en nu haal ik met moeite halverwege de 2e ochtend.Madman_K schreef op maandag 23 april 2012 @ 21:40:
[...]
Ik heb het idee dat na de laatste update die ook veel sneller leeg gaat.
Kan niet. Lees vaak zulke berichten, maar om het even voor je op een rijtje te zetten:lars_jj schreef op maandag 23 april 2012 @ 22:35:
Heeft iemand tips waar ik goedkoop mijn gebarsten display (display zelf en touchscreen werken nog, enkel glas is gebarsten) kan laten vervangen?
Buitenste laag is het glas. Dit is GORILLA® GLASS en vaak is alleen dit stuk, maar helaas aan het glas zit de digitizer vast. De digitizer registreert jouw aanraking op het scherm. Daaronder zit weer het lcd scherm, dat donkere wat dikkere plaatje, deze projecteert enkel het scherm.
Als je op Internet/Ebay leest over touchscreens wordt daar meestal het glas+digitizer mee bedoelt. Dat is immers ook de screen+touch unit. Los scherm kopen kan zeker, wordt hier en daar ook aangeboden maar je krijgt je telefoon nooit meer fatsoenlijk werkend. De digitizer is namelijk bij het originele toestel echt in het glas verwerkt.
Dus bij barsten gewoon heel je touchscreen vervangen. Heb je donkere vlekken op je scherm zul je meestal je LCD moeten vervangen.
[ Voor 4% gewijzigd door Malarky op 27-04-2012 15:55 ]
Verwijderd
Bron: http://optus.custhelp.com/app/answers/detail/a_id/102
Verwijderd
moet kabeltje al beetje frunniken om contact te maken en als die dan aangeeft dat die laad (oranje led en bliksem in batterijicoon) dan komt er niks bij
meer mensen last van?
zal wel vallen onder garantie, misschien raar maar heb er sinds de laatste update last van.
ben benieuw hoe lang ik hem kwijt ben
Kwestie van een nieuw kabeltje halen voor een paar euro.
Of weet je zeker dat het niet aan je kabel ligt?
[ Voor 5% gewijzigd door frickY op 05-05-2012 15:36 ]
@franksetank: ik zal de telefoon aabieden ter reparatie. Je bent deze dan ongeveer 2 weken kwijt. (Het kan sneller maar reken hier niet op)
Ik ervaar hetzelfde, hij is aanzienlijk sneller leeg. Eerst dacht ik dat het er aan lag dat ik sinds kort ook internet op telefoon heb (voorheen alleen GSM) maar als ik terug zet naar "alleen gsm" zonder dataverbinding gaat het nog steeds hard.kielkiel schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 15:04:
[...]
Jazeker! Precies zoals je het beschrijft. Voor de update kon ik 2 dagen met een accu (s nachts uit) en nu haal ik met moeite halverwege de 2e ochtend.
Eindelijk
[ Voor 197% gewijzigd door playing33 op 07-05-2012 14:48 ]
Let op hé, dit is een Australisch bedrijf he die dit meld, dus niks officieel bekend nog. Daarbij is het ook een totaal andere regio dan NL. Wacht liever de berichten van HTC even af, al hoe wel dat je daar ook niks anders over hoort dan "dit is helaas nog onbekend". Kwestie van wachten en proberen te kunnen updaten of HTC moet eens met informatie komen ipv de al voor mijn gevoel eeuwen durende promotie van de One series.playing33 schreef op maandag 07 mei 2012 @ 14:48:
Volgens het grootste Australische telecom bedrijf 'Optus' verschijnt de ICS update begin Juni voor de Incredible S
Eindelijk
http://forum.xda-develope...453d4a93&t=1607199&page=3
Mijn usb port doet het nauwelijks meer qua data overdracht, sinds enige tijd. Maargoed die sd card kan ook in de pc, opladen gaat nog wel perfect.Verwijderd schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 22:51:
lekker, hij laad niet meer fatsoenlijk bij.
moet kabeltje al beetje frunniken om contact te maken en als die dan aangeeft dat die laad (oranje led en bliksem in batterijicoon) dan komt er niks bij
meer mensen last van?
zal wel vallen onder garantie, misschien raar maar heb er sinds de laatste update last van.
ben benieuw hoe lang ik hem kwijt ben
eerst iedere keer slechte usb connectie voor data.
Nu laad die helemaal niet meer op.
Allemaal na software update
Nu zit het scherm los en zit er stof ín de camera.. Vraag me af hoe dit kan gebeuren..? De telefoon wordt altijd in een lederen hoes gedragen. Nu is de service van HTC goed te noemen dus daar maak ik me geen zorgen over.
Verder blijft het, ondanks de problemen, een erg fijn toestel. Ben al een tijdje aan het kijken na een vervanging voor de Incredible s maar als de prijzen zo hoog blijven hou ik het bij mijn Incredible S.
Edit: Telefoon net gebracht bij KPN center. Deze hebben hem onderzocht en erkende de klachten (Stof onder scherm en scherm los). Deze is doorgestuurd naar Teleplan. Duurt 10 a 15 dagen. Ben benieuwd
[ Voor 44% gewijzigd door Yrck op 18-05-2012 12:26 ]
Als ik een 3g verbinding wil maken, op alle mogelijke manieren om het in te schakelen, zet ik 3g aan maar er gebeurt niks. Vinkje komt te staan, en hij zegt 3g aan. Maar er is geen verbinding, ook de statusbar zegt niks over een verbinding.
Ik heb al meerdere malen opnieuw opgestart, maar dat helpt niet. Ik heb het ook op verschillende locaties geprobeerd maar daar werkt het ook niet.
Wie helpt mij verder?
B.v.d., Thomas
--------
Probleem opgelost, APN's gereset naar standaard en ik had direct verbinding!
[ Voor 8% gewijzigd door thomas479 op 21-05-2012 15:56 . Reden: Probleem opgelost ]
Verwijderd
http://www.htc.com/manage...re-note/software-note.png
Na scannen met OCR en vertalen met Google translate lees je dat de update eind mei eraan komt.
Bovendien is er op deze blog op 18 mei de volgende comment geplaatst door htc:
We’ve started rolling out updates for the HTC Sensation XL. It will take a bit of time for the update to roll out to everyone, so please be patient. T-Mobile in the United States has already started rolling out Android 4.0 for the HTC Sensation 4G and the HTC Amaze 4G will begin getting Android 4.0 on May 21st. We’ll have more news to share soon on other devices!
Dat zou wel relax zijn! Inmiddels al een behoorlijke tijd meerdere malen per dag controleren op updates! Toch blijf ik van mening dat HTC deze update sneller had kunnen uitrollen in plaats van het huidige tempo. Eerst maar eens even zien wanneer we de update krijgen ipv te vroeg juichen.Verwijderd schreef op maandag 21 mei 2012 @ 17:18:
Er zijn inmiddels meerdere bronnen dat de HTC Incredible S een update krijgt naar Android 4.0.
Na scannen met OCR en vertalen met Google translate lees je dat de update eind mei eraan komt.
We’ve started rolling out updates for the HTC Sensation XL. It will take a bit of time for the update to roll out to everyone, so please be patient. T-Mobile in the United States has already started rolling out Android 4.0 for the HTC Sensation 4G and the HTC Amaze 4G will begin getting Android 4.0 on May 21st. We’ll have more news to share soon on other devices!
Overigens heb ik het vermoeden dat mijn SD naar de filistijnen is, nu al 2x vandaag de melding gehad dat de SD kaart onverwacht is los gekoppeld. Ook als ik nu naar album wil gaan komt hij met de melding "plaats een sd kaart" dus zo maar even een nieuwe maken en hopen dat ik de data er nog vanaf kan halen, zoals de foto's!
Edit: link dood.Verwijderd schreef op maandag 21 mei 2012 @ 17:18:
Er zijn inmiddels meerdere bronnen dat de HTC Incredible S een update krijgt naar Android 4.0.
Het blijft afwachten wanneer wij de update krijgen, al geeft de informatie van HTC China wel iets meer hoop!
[ Voor 13% gewijzigd door Yrck op 22-05-2012 17:49 ]
Heb dat onlangs gezien bij m'n vriendin die een Galaxy SII heeft en daarvan is de batterij duidelijk een stuk eerder leeg na de update naar android 4.
Hier staat in een tabel dat de incredible s de update in juni/juli krijgt.
Ook heeft HTC nu bekend gemaakt dat devices met 512MB geheugen en minder géén update krijgen:

Wij vallen daar dus niet onder en zullen dus gewoon de update krijgen.
Mooi mijn telefoon moet exact voor hetzelfde terug. Eerst slechte data connectie, later helemaal niet meer kunne n laden. Overigens zonder gebruik te maken van de update. Veel mensen op XDA hebben dezelfde problemen.Goegol schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 09:06:
Mijn toestel gister stuk gemeld:
eerst iedere keer slechte usb connectie voor data.
Nu laad die helemaal niet meer op.
Allemaal na software update
Bedenk wel hoe je deze aanmeld; via de KPN service center heb ik nu slechte ervaringen. Ophalen door een koerier ging snel én perfect!Malarky schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 13:03:
[...]
Mooi mijn telefoon moet exact voor hetzelfde terug. Eerst slechte data connectie, later helemaal niet meer kunne n laden. Overigens zonder gebruik te maken van de update. Veel mensen op XDA hebben dezelfde problemen.
JupYrck schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 16:57:
[...]
Bedenk wel hoe je deze aanmeld; via de KPN service center heb ik nu slechte ervaringen. Ophalen door een koerier ging snel én perfect!
Top!
Zou iemand kunnen bevestigen dat de vochtindicator stikkers roze zijn? Deze zitten op de accu, aan de zijkant waar de accu zit en onder de headset (deze zie je zitten door de achterkant heen).
http://nl.hardware.info/n...s-hebben-slechter-bereikq
Vocht indicator stickers zijn altijd wit met een bijna onzichtbare dunne rode 'draad' er door heen. Roze en rode zijn nat geweest. Maar dat maakt niet uit, je accu stuur je nooit mee naar HTC.Yrck schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 18:14:
[...]
Top!![]()
Zou iemand kunnen bevestigen dat de vochtindicator stikkers roze zijn? Deze zitten op de accu, aan de zijkant waar de accu zit en onder de headset (deze zie je zitten door de achterkant heen).
Voorbeeld
Edit: foto's toegevoegd voor de duidelijkheid. Het ging dus om stof onder het scherm en zo komt de telefoon terug.

[ Voor 50% gewijzigd door Yrck op 26-05-2012 18:29 ]
Zou er ook een klacht over indienen, is het wel jou toestel wat je hebt terug gekregen?
Dan is de kans redelijk aanneembaar dat er voor ons ook snel een update komt lijkt mijMalarky schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 09:46:
ICS is trouwens uitgerold in Chinese afgelopen nacht. Android 4.0.4 en Sense 3.6. De devs op XDA zijn er vanmorgen net mee begonnen, dus verwacht vandaag nog semi stock ICS roms.
Ja, het toestel is hetzelfde als voor het opsturen. De camera zat stof in (voorkant) maar ze hebben de achter camera vervangen want deze ziet er zo nieuw en schoon uit. Heb al een hele week contact met HTC maar die doen alsof hun neus bloed. Morgen de telefoon opnieuw aanbieden bij de KPN winkel. Wordt er echt moe van. Voor mij nooit meer een HTC hierna. Of een die nooit kapot gaat.BaszCore schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 08:40:
Zo dat ziet er inderdaad niet al te best uit, groot gelijk om hem weer terug te sturen, zou ik ook nooit accepteren, werkt de camera nog wel?
Zou er ook een klacht over indienen, is het wel jou toestel wat je hebt terug gekregen?
Kleine aanvulling: vandaag de telefoon weer na de KPN winkel gebracht. Hier ruim een uur gewacht omdat ze persé zelf wilden onderzoeken wat de klachten waren.

[ Voor 26% gewijzigd door Yrck op 02-06-2012 15:22 ]
Op het XDA forum verwachten ze dat de update naar ICS ongeveer begin juli komt. Hij zou al moeten komen maar er was een bug ontdekt met Wifi en is dus ietsjes uitgesteld.
Hoop wel dat hij snel komt want ik vind het nu wel erg lang duren.
Jazeker BasZCore. Toestel kon ik vorige week weer ophalen. Niets aan gedaan.BaszCore schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 11:18:
Heb je al enig nieuws Yrck?
Op het XDA forum verwachten ze dat de update naar ICS ongeveer begin juli komt. Hij zou al moeten komen maar er was een bug ontdekt met Wifi en is dus ietsjes uitgesteld.
Hoop wel dat hij snel komt want ik vind het nu wel erg lang duren.
Aanrader!
You have two error checking devices installed in two sockets on your head. They are called eyes .
Android 4.0
Sense 3.6
250,51MB groot.
Valt dus wel mee met het uistellenJeroen 98675432 schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 09:18:
Ik heb nu de laatste CM 7.2 er op gezet in afwachting van de (on)officiële ICS ROM's die vermoedelijk toch wel tot december uitgesteld zullen blijven worden, wat een verademing is dat ten opzichte van de stock ROM![]()
Aanrader!
[ Voor 78% gewijzigd door BaszCore op 02-07-2012 12:24 ]
LOLValt dus wel mee met het uistellenHahaha
Nandroid maken van CM, originele 2.3 backup terugzetten en proberen maar weer
Eerste indrukken:
toestel is trager, voelt laggy
radio is stuk beter, heb nu ontvangst in huis, voorheen niet.
screenprints in sense werken nu
weer bloatware in de rom
accu lijkt minder hard leeg te lopen
GerkeP
Heb je na de update nog een keer je telefoon opnieuw gestart, en al je apps bijgewerkt?Loveparade schreef op maandag 02 juli 2012 @ 17:56:
Hier was de update 313 MB.
Eerste indrukken:
toestel is trager, voelt laggy
radio is stuk beter, heb nu ontvangst in huis, voorheen niet.
screenprints in sense werken nu
weer bloatware in de rom
accu lijkt minder hard leeg te lopen
You have two error checking devices installed in two sockets on your head. They are called eyes .
Uiteraard, zelfs al complete wipe gedaan.Rick-Jan schreef op maandag 02 juli 2012 @ 18:01:
[...]
Heb je na de update nog een keer je telefoon opnieuw gestart, en al je apps bijgewerkt?
GerkeP
Dat gaat echter na een tijdje weg en daarna is het allemaal, onder andere door het nieuwe overgangseffect (welke nu helaas in zijn volledigheid niet meer uit te zetten lijkt), weer vrij smooth (vrij omdat Sense 3.6 met name bij de homescene-animatie toch net iets te veel van het goeie lijkt).
Edit: al gevonden.
[ Voor 9% gewijzigd door Malarky op 02-07-2012 23:06 ]
Toen maar deze er op gezet:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1583395
Dat is een gemodde custom rom met root access, en deze kun je prima via CWM als een custom rom installeren. (in mijn geval moest ik alleen wel boot.img nog een keer handmatig flashen)
Dus nu weer stock 2.3.5. er op, HBOOT, S-Off en CWM blijven behouden, root access werkt en nu is de OTA update naar ICS er overheen aan het updaten.
Werkt heerlijk zo, en ik kan altijd weer andere roms flashen of nandroid backups terugzetten
Verwijderd
Opnieuw opstarten verhielp dat bij mij. Hij gaf toen de melding dat ik al toestemming gegeven had,Setsuna F Seiei schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 20:58:
Heb dat probleem ook
Toch wacht ik denk ik even totdat iemand op XDA een versie met root plaatst. Ik gebruik te veel van de root functionaliteit om weer op een dicht getimmerde stock rom terug te stappen
Moet wel zeggen dat ik nog geen reset van mijn tel heb gedaan, toevallig laatst al gedaan, neem het dus even voor lief op het moment.
Ben ik de enige?
Nee je bent niet de enige. Ik merk hetzelfde op mijn foon. De lag is bij mij vooral na het aanzetten van het scherm en unlocken. Als het dan een tijdje aanstaat werkt het wel soepel maar daarna valt het weer terug naar lag. Wellicht toch maar aan een custom ROM beginnen. Dit is geen reclame voor het toestelkielkiel schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 11:18:
ik baal stevig van deze 4.0 update! Wat is de telefoon sloom geworden zeg. Druk je op een functie of app en soms reageert ie snel en vaker reageert ie pas na enkele seconden. Of soms lijkt het erop die vast zit en na enkele momenten weer tot leven komt?
Ben ik de enige?
Verder is bij mij het geluid slecht. Ik moet nu 1 keer per dag een reboot doen. Het mediageluid, muziek en spelletjes enz, is heel slecht dan. Gedempt en heel erg in de clip lijkt wel. Als je hem reboot is alles weer okay.
Meer mensen hier last van? Of weet iemand hoe ik het kan verhelpen, vooral het geluid.
Thomas
P.S. Deze gadget geeft inderdaad het energie besparingsmenu terug, maar schakelt zo te zien niet automatisch in. Met andere woorden, nog niet practisch.
[ Voor 40% gewijzigd door Oceria op 05-07-2012 20:52 . Reden: Ik had nog niet voldoende gegoogled ]
Oceria doesn't know where this repeatbutton -repeatbutton is...
(Wifi probleem sinds ICS)
Wifi probleem sinds Android 4.0
Verwijderd
Ik had precies hetzelfde probleem. vooral met whatsapp. maar vandaag heeft het probleem zichzelf blijkbaar opgelost en ik heb niets gedaan. ook geen reset ofzo. Whatsapp reageert nu helemaal zonder lag. Ik snap er niets van. Misschien moest mijn telefoon even wennen aan iceBaszCore schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 08:07:
Ik vind wel sinds de update het toetsenbord af en toe niet helemaal lekker reageren, vaak sloom of registreert niet op alle aanslagen.
Moet wel zeggen dat ik nog geen reset van mijn tel heb gedaan, toevallig laatst al gedaan, neem het dus even voor lief op het moment.
Wel alle caches van apps zelf en actieve en gecachte apps gekilld en nog een keer vers opnieuw opgestart na de update. Alleen het standaard lettertype is even wennen maar verder geen klachten.
Kunnen we ons nu weer druk gaan maken over of de Incredible S ook mee gaat voor de update naar Android 4.1 Jelly Bean.
http://serve.infoteur.nl