Het probleem is weg, ik heb de batterij er inderdaad uit gehad en sindsdien geen wegvallende verbinding meer gehad.dasooktoevallig schreef op zaterdag 10 december 2011 @ 11:27:
[...]
Mij is zoiets nog niet opgevallen sinds ik de nieuwe ROM er op heb. Om je beschrijving nog iets scherper te krijgen, zodat meelezers er ook op kunnen letten: heb je het over het wegvallen van een gespreksverbinding, over het wegvallen van een dataverbinding terwijl je die gebruikt of over het aan en uit knipperen van de verbindingssymbolen op je scherm?
Voor alle zekerheid: heb je de achterklep er goed op zitten? Daar zitten de antennes in en die moeten goed contact maken. En als je daar toch mee bezig gaat, dan zou je de telefoon ook even kunnen uitzetten en de accu er een paar minuten uit halen. Dan wordt de "radio" software die de telefoon aanstuurt ook helemaal opnieuw gestart en misschien lost dat het probleem voor je op.
bij mij is het probleem ook opgelost, als je device s-off is, wil hij de update niet installeren omdat de bootloader niet origineel is, door hem weer s-on in te stellen, draait het super!
You have two error checking devices installed in two sockets on your head. They are called eyes .
hoe doe je dat ook al weer?Rick-Jan schreef op zondag 11 december 2011 @ 13:42:
bij mij is het probleem ook opgelost, als je device s-off is, wil hij de update niet installeren omdat de bootloader niet origineel is, door hem weer s-on in te stellen, draait het super!
mag de groeten niet doen dus dat doe ik niet :P
Verwijderd
Met de upgrade naar Sense 3.0 is mijn Takenlijst-widget verdwenen en die is nu ook niet meer de downloaden bij HTC widgets
Ik gebruikte het elke dag. En de varianten op Android market zijn crap.
Mijn vrouw heeft wel een (vernieuwde) takenlijst widget op haar Sense 3.5 telefoon.
Dus:
Sense 2.1: Simpele takenlijst widget
Sense 3.0: geen takenlijst widget?????
Sense 3.5: Uitgebreide takenlijst widget
Mijn vrouw heeft wel een (vernieuwde) takenlijst widget op haar Sense 3.5 telefoon.
Dus:
Sense 2.1: Simpele takenlijst widget
Sense 3.0: geen takenlijst widget?????
Sense 3.5: Uitgebreide takenlijst widget
Verwijderd
Klopt:dasooktoevallig schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 21:17:
[...]
Ja, de Market wordt door Google automatisch op de achtergrond geüpdated. Dat heeft in zoverre te maken met de update als dat bepaalde Market versies alleen beschikbaar zijn voor bepaalde Android versies.
Heb je de telefoon na de eerste keer opstarten met de nieuwe Androidversie nog een keer opnieuw opgestart (met fastboot uit of de accu er even uit halen)?
Instellingen -> Energie -> Snel opstarten uitvinken
En dan rebooten en dan verschijnt de nieuwe market
De Taken widget staat er bij mij gewoon nog in na de update.Verwijderd schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 12:25:
Met de upgrade naar Sense 3.0 is mijn Takenlijst-widget verdwenen en die is nu ook niet meer de downloaden bij HTC widgetsIk gebruikte het elke dag.
Deze update was behoorlijk omvangrijk. Je hebt dan altijd kans dat het een of het ander de update niet heelhuids doorstaat. In het ergste geval moet je de telefoon terugzetten naar de fabrieksinstellingen om alles weer goed te laten werken. Voordat je dat probeert kun je de accu er een minuut uit halen en na het opstarten checken of je de widget weer kunt vinden.
Verwijderd
De Taken widget is foetsie. Na de update staat ie er misschoen nog ja, maar wanneer je hem uit je homescreen gooit, is hij voor altijd weg! Tenmisnste bij mij dan.
Hij staat bij mij ook niet tussen de widgets en ook niet tussen de Widgets op HTC-hub.
Ik heb al 2 keer een factory reset uitgevoert en het toestel uit- en ingeschakeld.
En in de notitie-widget (welke crap is omdat je de notities niet kan editten) staan er nu koeieletters op de 'gereed' knop (het woord gereed past er niet meer in).
Mijn vraag:
Is er een manier om bijv. de Taken widget apk van Sense 3.5 te downloaden/installeren?
Hij staat bij mij ook niet tussen de widgets en ook niet tussen de Widgets op HTC-hub.
Ik heb al 2 keer een factory reset uitgevoert en het toestel uit- en ingeschakeld.
En in de notitie-widget (welke crap is omdat je de notities niet kan editten) staan er nu koeieletters op de 'gereed' knop (het woord gereed past er niet meer in).
Mijn vraag:
Is er een manier om bijv. de Taken widget apk van Sense 3.5 te downloaden/installeren?
dasooktoevallig schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 13:08:
[...]
De Taken widget staat er bij mij gewoon nog in na de update.
Deze update was behoorlijk omvangrijk. Je hebt dan altijd kans dat het een of het ander de update niet heelhuids doorstaat. In het ergste geval moet je de telefoon terugzetten naar de fabrieksinstellingen om alles weer goed te laten werken. Voordat je dat probeert kun je de accu er een minuut uit halen en na het opstarten checken of je de widget weer kunt vinden.
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 14-12-2011 16:29 ]
Jammer voor je dat die widgets weg zijn.Verwijderd schreef op woensdag 14 december 2011 @ 12:57:
Mijn vraag:
[...]
Probeer eens te zoeken in Google op "htc task widget apk".
Hier ook de upgrade uitgevoerd, maar ik vind het opnemen van een gesprek vanuit lock niet echt een verbetering
Het is ff wennen, maar ik heb nu in ieder geval nooit meer dat ik 'm per ongeluk al weiger of opneem door het uit m'n broekzak halen
.
Marstek Venus 5.12kWh v151, CT002 V118, CT003 V116 DSMR5.5, PV 11xEnphase IQ7+ Z-O, 5xEnphase IQ7+ N-W - ~4,7Wp theoretisch, ~3,5Wp praktijk.
Verwijderd
- Niets te vinden met Google, ook niet bij XDA.dasooktoevallig schreef op woensdag 14 december 2011 @ 21:11:
[...]
Jammer voor je dat die widgets weg zijn.
Probeer eens te zoeken in Google op "htc task widget apk".
- Ik heb ook HTC gemaild, maar die stellen voor om de Google Task app te gebruiken.
- Verschillende Apps geprobeerd maar niets is zo handig als de simpele Taken Widget van Sense 2.1. Ik gebruik nu de App "Do it tomorrow".
Hier laat ik het maar bij.
Kwa usablity vind ik Sense 3 een behoorlijke verbetering, maar mijn batterijduur is echt drastisch omlaag gegaan.
Voor de update haalde ik bijna 48 uur, terwijl dat nu iets meer dan 24 uur is.
Ik heb mijn hoop gevestigd op de custom ICS Roms die hopelijk binnenkort bruikbaar zullen zijn.
Voor de update haalde ik bijna 48 uur, terwijl dat nu iets meer dan 24 uur is.
Ik heb mijn hoop gevestigd op de custom ICS Roms die hopelijk binnenkort bruikbaar zullen zijn.
Verwijderd
Sense 3.0 bevalt me prima. Slechts een ding krijg ik niet weg, en dat is dat de inhoud van SMSjes op het lockscreen worden getoond. Waar zet je dat uit?
Bedankt voor jullie hulp
EDIT: Gevonden! Instellingen -> Privacy -> Tekstbericht weergeven uitzetten
Hoe simpel kan het zijn en hoe suf kun je je zoeken.
Bedankt voor jullie hulp
EDIT: Gevonden! Instellingen -> Privacy -> Tekstbericht weergeven uitzetten
Hoe simpel kan het zijn en hoe suf kun je je zoeken.
[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 24-12-2011 14:22 ]
Sinds de update kan ik geen email meer versturen vanaf mijn toestel. Ik kan mijn provider mail (Ziggo) prima ontvangen, maar niet meer verzenden. Dat ging voor de update nog probleemloos. Ik heb op de Vodafone site naar mijn instellingen gekeken, maar dan loop ik tegen een probleem. Als ik alles zo instel, dan nog krijg ik een authenicatie error bij het versturen. Zijn er meerdere die dit zijn tegengekomen, en het misschien intussen hebben weten op te lossen?
Via welke server probeer je je e-mail te verzenden?
De SMTP server van Ziggo vereist dat je je logingegevens verstrekt, voor zover die uberhaupt nog vanaf buiten het Ziggo-netwerk bereikbaar is.
De SMTP server van Ziggo vereist dat je je logingegevens verstrekt, voor zover die uberhaupt nog vanaf buiten het Ziggo-netwerk bereikbaar is.
Voor zover ik weet is de Ziggo SMTP niet bruikbaar inderdaad. Ik heb dus altijd gebruik gemaakt van de Vodafone SMTP. Deze werkte perfect voor de update, maar sindsdien krijg ik die niet meer aan de gang.
Je email instellingen doorloop je in 2 stappen zeg maar. De inkomende instellingen, dan wordt er een check uitgevoerd, dan ga je door naar de uitgaande instellingen, en wederom een check. Bij de check van de uitgaande instellingen krijg ik nu iedere keer authentication failed. Met dezelfde gegevens als voor de update....
Je email instellingen doorloop je in 2 stappen zeg maar. De inkomende instellingen, dan wordt er een check uitgevoerd, dan ga je door naar de uitgaande instellingen, en wederom een check. Bij de check van de uitgaande instellingen krijg ik nu iedere keer authentication failed. Met dezelfde gegevens als voor de update....

Kan iemand iets controleren?
Heb vandaag mijn telefoon weer terug op s-on gezet door een ruu te installeren.
Nu staat er:
*** locked *** (in het paars)
S-on met nog wat tekst
Hebben meer mensen dat locker er staan?
Alvast bedankt!
Edit: foto bijgevoegd voor de duidelijkheid
Heb vandaag mijn telefoon weer terug op s-on gezet door een ruu te installeren.
Nu staat er:
*** locked *** (in het paars)
S-on met nog wat tekst
Hebben meer mensen dat locker er staan?
Alvast bedankt!
Edit: foto bijgevoegd voor de duidelijkheid

[ Voor 17% gewijzigd door Yrck op 08-01-2012 11:11 ]
yep, hetzelfde hier, kom ook van custom rom, en is met normale ruu geflasht, + de s-on truc.
You have two error checking devices installed in two sockets on your head. They are called eyes .
S-ON truc? Alleen een RUU is voldoende toch?Rick-Jan schreef op zondag 08 januari 2012 @ 15:17:
yep, hetzelfde hier, kom ook van custom rom, en is met normale ruu geflasht, + de s-on truc.
Toen mijn IS nog op S-ON zat stond er geen *** LOCKED ***
Maar je hebt nu natuurlijk een recente RUU geflasht met een nieuwe HBOOT,
misschien dat het met de nieuwe HBOOT wel zo staat standaard.
Er is vast wel iemand hier die de meest recente update heeft en nog nooit S-OFF is geweest en dat even wilt controleren voor ons.
-Accu eruit
-Accu erin
-Volume omlaag en Power ingedrukt houden.
-Even een foto maken en uploaden
Er is vast wel iemand hier die de meest recente update heeft en nog nooit S-OFF is geweest en dat even wilt controleren voor ons.
-Accu eruit
-Accu erin
Had hiervoor HBOOT 1.09 geloof ik en nu 2.00 dus grote kans dat het inderdaad nieuw is dat LOCKED.Enes_81 schreef op zondag 08 januari 2012 @ 16:46:
Toen mijn IS nog op S-ON zat stond er geen *** LOCKED ***
-Accu eruit
-Accu erin
Voor de mensen die de accu er niet uit willen halen: snel opstarten uitschakelen (Instellingen > Energie)
Hoor het graag voordat ik de telefoon opstuur voor garantie!
Edit: Op XDA gevraagd waar LOCKED voor staat. Iemand zegt dat dit te maken heeft met de unlock tool van HTC die te downloaden is op htcdev.com.
Als je de nieuwe update hebt waar HBOOT 2.0 inzit, dan kan je deze unlocken met een HTC tool. Nadeel is dat je garantie hierdoor vervalt.
[ Voor 19% gewijzigd door Yrck op 08-01-2012 17:42 ]
Bedankt voor je reactie! De telefoon is gisteren opgehaald voor reparatie!Tha_T schreef op maandag 09 januari 2012 @ 00:16:
Ik heb hier met een nog nooit S-OFF foon ook inderdaad dat Locked. Lijkt dus normaal
Hallo,
Ik heb 2 weken geleden ook een Incredible S aangeschaft.
Ik vind het echt een goed toestel!
Maar ik wil graag een screenshot maken, maar ik krijg dit niet voor mekaar.
Ik heb gezocht op Google en hier, op T.net.
Ze hebben het over de Dalvik Debug Monitor, die krijg ik aan de praat, maar er blijft bij mij Offline achter mijn toestel staan.
Dus probeer ik met de power button + home button manier, maar dan krijg ik alleen het menutje van uitschakelen, of recente apps.
Wie kan mij helpen?
edit: Never mind, om onverklaarbare reden werkt het nu wel. Een chocolaatje halen helpt echt!
Thomas
Ik heb 2 weken geleden ook een Incredible S aangeschaft.
Ik vind het echt een goed toestel!
Maar ik wil graag een screenshot maken, maar ik krijg dit niet voor mekaar.
Ik heb gezocht op Google en hier, op T.net.
Ze hebben het over de Dalvik Debug Monitor, die krijg ik aan de praat, maar er blijft bij mij Offline achter mijn toestel staan.
Dus probeer ik met de power button + home button manier, maar dan krijg ik alleen het menutje van uitschakelen, of recente apps.
Wie kan mij helpen?
edit: Never mind, om onverklaarbare reden werkt het nu wel. Een chocolaatje halen helpt echt!

Thomas
[ Voor 8% gewijzigd door thomas479 op 16-01-2012 17:39 . Reden: Het werkt ]
Vandaag, na de telefoon een week kwijt geweest te zijn, de telefoon weer mogen ontvangen.
- Er zat stof onder het scherm. Ze hebben het scherm compleet vervangen, wit is nu meer geel maar dit komt waarschijnlijk door een ander type/merk scherm?
- Trilfunctie defect, deze is netjes gemaakt
- Het gaasje waar de meldingsled achter zit was los. Ze hebben deze compleet vervangen. (Dus ook de randen om het scherm).
Al met al een goede service. Ben dit wel anders gewend van Dynafix.
Leuk extratje is dat je een HTC doosje krijgt met een doekje en een pen. Toch wat extra service!
- Er zat stof onder het scherm. Ze hebben het scherm compleet vervangen, wit is nu meer geel maar dit komt waarschijnlijk door een ander type/merk scherm?
- Trilfunctie defect, deze is netjes gemaakt
- Het gaasje waar de meldingsled achter zit was los. Ze hebben deze compleet vervangen. (Dus ook de randen om het scherm).
Al met al een goede service. Ben dit wel anders gewend van Dynafix.
Leuk extratje is dat je een HTC doosje krijgt met een doekje en een pen. Toch wat extra service!
@Yrck , jammer van het scherm het zal dan inderdaad van een ander merk zijn.
zie Malarky in "HTC Incredible S"
Klopt. Had het berichtje ook opgezocht en wist dat er twee schermen in omloop zijn. Vind het opzich geen ramp, alles werkt weer zoals het hoort dus kan weer (hopelijk) een tijd met de telefoon doen!Enes_81 schreef op zaterdag 21 januari 2012 @ 16:29:
@Yrck , jammer van het scherm het zal dan inderdaad van een ander merk zijn.
Wel jammer dat het toestel zeer waarschijnlijk geen ICS krijgt en de custom roms nog niet goed overweg kunnen met camera/filmen/syncen van contacts. Nog even geduld
.
De meeste mensen deugen!
Nou met het syncen van contacten gaat nu ook iets niet goed! Last met facebook, twitter, google! Collega van mij heeft precies hetzelfde, ook op twitter lees je er wel meer over terug.
Nu maar even de totale sync uitgezet want die batterij is al 40% kwijt sinds vanochtend daardoor vermoed ik.
Tevens heb ik het idee dat na de update (2.3.5) de telefoon wel een aanzienlijk stuk trager is geworden, meer mensen die deze ervaring delen?
Nu maar even de totale sync uitgezet want die batterij is al 40% kwijt sinds vanochtend daardoor vermoed ik.
Tevens heb ik het idee dat na de update (2.3.5) de telefoon wel een aanzienlijk stuk trager is geworden, meer mensen die deze ervaring delen?
Verwijderd
Ik vind ook dat hij trager is geworden na de laatste update, vooral het reageren van het touchscreen (loopt vaak iets achter).
Ook heb ik sinds de laatste update steeds dat mijn verbinding wegvalt (GSM + 3G), dit duurt meestal een paar minuten. Nog iemand hier last van?
Ook heb ik sinds de laatste update steeds dat mijn verbinding wegvalt (GSM + 3G), dit duurt meestal een paar minuten. Nog iemand hier last van?
Kan opeens geen screenshots meer maken (power button + home).
Meer mensen dit probleem? Als ik het probeer krijg ik het afsluit menu of een overzicht met de apps die aanstaan.
Meer mensen dit probleem? Als ik het probeer krijg ik het afsluit menu of een overzicht met de apps die aanstaan.
Ben je niet in de war met je iphone?
Android heeft standaard geen funcitonaliteit voor het maken van screenshots.
[ Voor 52% gewijzigd door frickY op 03-02-2012 13:10 ]
Bij de nieuwe Sense (3.0) is dit wel mogelijk. Dit heeft altijd goed gewerkt maar helaas nu niet meer..frickY schreef op vrijdag 03 februari 2012 @ 13:09:
Ben je niet in de war met je iphone?
Al een volledige reboot gedaan? Dus echt opnieuw opstarten en niet uitschakelen en weer aan zetten.Yrck schreef op vrijdag 03 februari 2012 @ 10:49:
Kan opeens geen screenshots meer maken (power button + home).
En doe je het wel in de juiste volgorde? Eerst powerbutton (ingedrukt houden) en na ~0,5 sec homebutton.
Als je het precies te gelijk indrukt dan werkt het niet nee.
Heb van alles geprobeerd, ook de accu eruit gehad etc. Hij heeft het goed gedaan maar krijg het nu niet meer voor elkaar..Enes_81 schreef op vrijdag 03 februari 2012 @ 13:33:
[...]
Al een volledige reboot gedaan? Dus echt opnieuw opstarten en niet uitschakelen en weer aan zetten.
En doe je het wel in de juiste volgorde? Eerst powerbutton (ingedrukt houden) en na ~0,5 sec homebutton.
Als je het precies te gelijk indrukt dan werkt het niet nee.
Ik heb hier ook last van, behoorlijk irritant...Verwijderd schreef op donderdag 02 februari 2012 @ 19:46:
Ik vind ook dat hij trager is geworden na de laatste update, vooral het reageren van het touchscreen (loopt vaak iets achter).
Aangezien ik een raar iets in de browser had cq met de dataverbinding, heb ik een hard reset gedaan maar zonder het wissen van de sd kaart.McKrokEd schreef op zondag 05 februari 2012 @ 16:45:
[...]
Ik heb hier ook last van, behoorlijk irritant...
Alles werd prima teruggezet vanaf het google account (sms berichten vergeten te backuppen) alleen was alle conversaties kwijt van de berichten... jammer dan.
Maar ot...
Nu meen ik dat alles veel soepelder draait als voorheen. Ook de browser laad sneller, en gek genoeg lijkt het geluid van de luidspreker ook harder te zijn.
Zal het allemaal wel verbeelden of dromen, maar wilde het hier toch even melden. Misschien kan iemand die na de update naar Android versie 2.3.5 met Sense 3.0 ook zijn telefoon een hard-reset heeft gegeven, dit bevestigen of afdoen als flauwekul.
Ik heb er ook last van en wil graag een harde reset uitvoeren, daarvoor wil ik een back up maken van mijn telefoon, welke app gebruik jij daarvoor?
Dat is het nu juist, je kunt als je een harde reset gaat doen, kiezen of je het sd-kaartje ook leeg wilt maken. Ik heb gekozen om dat niet te doen. Ik heb dus niets geback-upt. Na de reset... worden de instellingen van wifi en al je contacten via je google-account teruggezet. Daarna alle apps weer opnieuw geïnstalleerdMayet193 schreef op woensdag 08 februari 2012 @ 16:32:
Ik heb er ook last van en wil graag een harde reset uitvoeren, daarvoor wil ik een back up maken van mijn telefoon, welke app gebruik jij daarvoor?
Apps worden ook voor een deel automatisch opnieuw gedownload van de store en geïnstalleerd. Ik ben via de pc naar de Android Market gegaan en gekozen voor Mijn Bibliotheek (rechtsboven op de site) daar staan dan alle apps die je al geïnstalleerd had staan. Ondanks dat ze op geïnstalleerd staan kun je ze gewoon aanklikken en opnieuw laten installeren.
Whatsapp bv. ziet dat er berichten zijn en vraagt of het deze wilt importeren.
Alleen de SMS-berichten kun je in de app zelf laten back-uppen. Dit had ik vergeten, dus die was ik kwijt.
PS. Blijf er nog steeds bij dat alles nu net een fractie beter loopt nu.
Zelf proberen maar wel op eigen risico zou ik zeggen. Succes.
Via het XDA forum kwam ik net achter het volgende nieuws:
http://www.247smartphone....ng-in-april-25642012.html
HTC zou in april met ICS updates komen voor nog meer smartphones, waaronder de Incredible S !
Ben benieuwd.....
http://www.247smartphone....ng-in-april-25642012.html
HTC zou in april met ICS updates komen voor nog meer smartphones, waaronder de Incredible S !
Ben benieuwd.....
Marstek Venus 5.12kWh v151, CT002 V118, CT003 V116 DSMR5.5, PV 11xEnphase IQ7+ Z-O, 5xEnphase IQ7+ N-W - ~4,7Wp theoretisch, ~3,5Wp praktijk.
Nu ook op de T.net frontpage; nieuws: HTC: uitrol Android 4.0-updates begint eind maart
Daarnaast maakte HTC bekend dat het de software-update voor meer apparaten dan eerder aangekondigd gaat uitbrengen. Van de toestellen die in Nederland worden verkocht, gaat het om de Incredible S, Desire S en Desire HD.

Woohoo
\o/
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
Ik heb vanmorgen de harde reset gedaan en nog niet gehad dat de 3g of een andere verbinding is weggevallen, lijkt inderdaad beetje soepeler te lopen en te laden.JantjeKoud schreef op woensdag 08 februari 2012 @ 23:02:
[...]
PS. Blijf er nog steeds bij dat alles nu net een fractie beter loopt nu.
Zelf proberen maar wel op eigen risico zou ik zeggen. Succes.
Nu maar duimen voor ICS in begin april in plaats van eind april
[ Voor 7% gewijzigd door Michiel193 op 09-02-2012 21:26 ]
Dit is erg goed en leuk nieuws!frickY schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 20:24:
Nu ook op de T.net frontpage; nieuws: HTC: uitrol Android 4.0-updates begint eind maart
[...]
Vandaag vielen weer alle verbindingen weg, dus een hard reset wil niet helpen om dit probleem te verhelpen, ik kan me niet herinneren dat ik dit had met de vorige android versie dus misschien doet ICS wonderen in deze?Mayet193 schreef op donderdag 09 februari 2012 @ 20:39:
[...]
Ik heb vanmorgen de harde reset gedaan en nog niet gehad dat de 3g of een andere verbinding is weggevallen, lijkt inderdaad beetje soepeler te lopen en te laden.
Nu maar duimen voor ICS in begin april in plaats van eind april
Ik ben erg tevreden met mijn Foon!
edit: never mind die vraag
edit: never mind die vraag
[ Voor 79% gewijzigd door Strikertje op 13-02-2012 19:07 ]
Ik ben eens benieuwd naar het volgende: Ik ging zojuist met mijn standaard browser (die al geinstalleerd is) naar www.whatsmyuseragent.com. Deze gaf een behoorlijk lange user-agent header (zoals normaal met Android apparaten) maar gaf als eerste aan dat hij een "Mozilla5.0 (Macintosh, u; Intel Mac OSX)" en daarachter nog heel veel is.
Nou lijkt me dat haast een beetje een grapje van de bouwer van de custom rom die ik draai (die echter wel weer op stock gebaseerd is).
De standaard browser van de HTC Legend va neen collega van me geeft een string die meer lijkt op wat Dolphin HD ook geeft "Mozilla/5.0 (Android, etc. etc.)"
Is er hier iemand die eens naar die site kan gaan (en die geen custom rom draait) ?
Nou lijkt me dat haast een beetje een grapje van de bouwer van de custom rom die ik draai (die echter wel weer op stock gebaseerd is).
De standaard browser van de HTC Legend va neen collega van me geeft een string die meer lijkt op wat Dolphin HD ook geeft "Mozilla/5.0 (Android, etc. etc.)"
Is er hier iemand die eens naar die site kan gaan (en die geen custom rom draait) ?
"Mozilla5.0 (Macintosh, u; Intel Mac OSX [heel veel]"
Staat ook op mijn telefoon met stock rom en nooit root-toegang
Staat ook op mijn telefoon met stock rom en nooit root-toegang
OK, Thanks
. Enorme vaagheid dus in de User-agent keuze bij HTC
De user-agent zegt niet zozeer welke browser het is, maar meer waar deze mee compatible is, of welke bugs het deelt.
Let overigens op dat als je in je settings "Show mobile version of sites" uitzet, je een heel andere UA hebt.
Let overigens op dat als je in je settings "Show mobile version of sites" uitzet, je een heel andere UA hebt.
Dinsdag hoop ik mijn Incredible S binnen te krijgen. Waarschijnlijk een grote vooruitgang gezien mijn Wildfire die ik op dit moment gebruikt. Zelfs met overclock is hij niet vooruit te branden.
Nu hecht ik waarde om een telefoon s- off te maken. Is het met de nieuwe update nog steeds mogelijk? Of is het handig om dat eerst te doen voor het updaten? Maar dan moet het wel mogelijk zijn om na het s- off te maken te updaten naar volgende versies, gezien deze op stapel staan.
Nu hecht ik waarde om een telefoon s- off te maken. Is het met de nieuwe update nog steeds mogelijk? Of is het handig om dat eerst te doen voor het updaten? Maar dan moet het wel mogelijk zijn om na het s- off te maken te updaten naar volgende versies, gezien deze op stapel staan.
Het is vrij gemakkelijk met deze tool: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1373697harydoo schreef op maandag 20 februari 2012 @ 00:43:
Dinsdag hoop ik mijn Incredible S binnen te krijgen. Waarschijnlijk een grote vooruitgang gezien mijn Wildfire die ik op dit moment gebruikt. Zelfs met overclock is hij niet vooruit te branden.
Heb de tool zelf ook gebruikt, was even zoeken maar het is uiteindelijk gelukt zonder problemen.
Je hoeft dan niet via de HTC website je LOCKED bootloader UNLOCKED te maken. Doe je dit wel vervalt je garantie (ze registreren je serienummer van telefoon).
Veel plezier met je Incredible S!
Bedankt voor de antwoorden.
Het Unlocken lijkt nog makkelijker te zijn dan wat er met mijn Wildfire moest gebeuren voordat het zover was.
Als ik het goed begrijp @Yrck kan je nog steeds de updates via je telefoon van HTC downloaden en installeren zonder extra gedoe?
Het Unlocken lijkt nog makkelijker te zijn dan wat er met mijn Wildfire moest gebeuren voordat het zover was.
Als ik het goed begrijp @Yrck kan je nog steeds de updates via je telefoon van HTC downloaden en installeren zonder extra gedoe?
Met die tool maak je je tel weer zo dat je deze kan unlocken via: http://revolutionary.io/ (m.a.w: je zet je HBOOT weer terug naar versie 1.13).harydoo schreef op maandag 20 februari 2012 @ 20:07:
Bedankt voor de antwoorden.
Zodra je een custom rom gaat installeren kan je natuurlijk geen updates meer van HTC ontvangen. Let wel op, dat als je die tool uitvoert eerst een backup van je telefoon maakt en je goed verdiept in de software. Er staan genoeg vragen en oplossingen in dat topic. Lees het eerst even door zodat je weet wat je kan verwachten.
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
Verwijderd
Hallo,
ik heb een probleem met mijn Incredible S maar ik ben dit probleem op dit forum nog niet tegen gekomen. Ik heb mijn nieuwe HTC sinds eind december en er eigenlijk nooit problemen mee gehad. Nu heb ik het probleem dat ik hem heb uitgeschakeld (niet vergrendeld) maar de menuknoppen vanonder blijven branden. Hij reageert nergens meer op (korte/langere tijd aan/uit knop ingedrukt houden) of wanneer ik de stekker erin steek om op te laden gaat er geen lichtje branden.
Ik heb al een paar keer eerder gehad dat de knoppen bleven branden maar als ik de aan/uit knop dan kort indrukte (1 a 2 seconden) gingen ze uit en was het goed.
Iemand enig idee waar dit aan kan liggen, wat je er aan kan doen en of je het naar HTC kan sturen? Ik heb er namelijk geen rare dingen mee gedaan, hij is ook nog nooit gevallen ofzo.
Alvast bedankt
ik heb een probleem met mijn Incredible S maar ik ben dit probleem op dit forum nog niet tegen gekomen. Ik heb mijn nieuwe HTC sinds eind december en er eigenlijk nooit problemen mee gehad. Nu heb ik het probleem dat ik hem heb uitgeschakeld (niet vergrendeld) maar de menuknoppen vanonder blijven branden. Hij reageert nergens meer op (korte/langere tijd aan/uit knop ingedrukt houden) of wanneer ik de stekker erin steek om op te laden gaat er geen lichtje branden.
Ik heb al een paar keer eerder gehad dat de knoppen bleven branden maar als ik de aan/uit knop dan kort indrukte (1 a 2 seconden) gingen ze uit en was het goed.
Iemand enig idee waar dit aan kan liggen, wat je er aan kan doen en of je het naar HTC kan sturen? Ik heb er namelijk geen rare dingen mee gedaan, hij is ook nog nooit gevallen ofzo.
Alvast bedankt
Klinkt alsof de software flink hangt. Batterij er al uit gehad?
Wat gebeurd er dan als je hem er weer terug in doet?
Probeer ook eens zonder SDHC-kaartje als hij dan nog steeds hangt.
Wat gebeurd er dan als je hem er weer terug in doet?
Probeer ook eens zonder SDHC-kaartje als hij dan nog steeds hangt.
@Banana_Split:
Als je het probleem nog hebt nadat je de suggesties van frickY hebt toegepast, zet het toestel terug naar de fabrieksinstellingen. Gebruik het dan een tijdje zonder extra apps te installeren tot je kunt inschatten of het probleem zich wel of niet voordoet. Heb je het probleem dan nog steeds, is het een reparatiegeval.
Heb je het probleem dan niet, installeer dan je apps weer. Doet het probleem zich dan toch weer voor, dan wordt het waarschijnlijk door een van je apps veroorzaakt.
Als je het probleem nog hebt nadat je de suggesties van frickY hebt toegepast, zet het toestel terug naar de fabrieksinstellingen. Gebruik het dan een tijdje zonder extra apps te installeren tot je kunt inschatten of het probleem zich wel of niet voordoet. Heb je het probleem dan nog steeds, is het een reparatiegeval.
Heb je het probleem dan niet, installeer dan je apps weer. Doet het probleem zich dan toch weer voor, dan wordt het waarschijnlijk door een van je apps veroorzaakt.
Vandaag heb ik een kleine OTA systeemupdate van HTC binnengekregen. HTC is zoals gebruikelijk niet scheutig met informatie over de wijzigingen, er staat alleen dat de update de prestaties verbetert.
Na installatie is de softwareversie nu 3.11.405.1.
We hebben hier twee Incredible S toestellen. Op beide toestellen werkt het toch al soepele systeem nog een klein beetje vloeiender. Dat merk je vooral bij het starten van en wisselen tussen apps. Ook lijkt er een nieuwe versie van de browser in te zitten. Die laadt pagina's sneller en de instellingen waren teruggezet naar de standaardinstellingen.
Heb je gerommeld met S-OFF, de bootloader, rooten en/of custom ROMs, installeer dan geen officiële OTA updates. De kans is groot - zo niet gegarandeerd - dat je telefoon daarna niet goed werkt.
We hebben hier twee Incredible S toestellen. Op beide toestellen werkt het toch al soepele systeem nog een klein beetje vloeiender. Dat merk je vooral bij het starten van en wisselen tussen apps. Ook lijkt er een nieuwe versie van de browser in te zitten. Die laadt pagina's sneller en de instellingen waren teruggezet naar de standaardinstellingen.
Heb je gerommeld met S-OFF, de bootloader, rooten en/of custom ROMs, installeer dan geen officiële OTA updates. De kans is groot - zo niet gegarandeerd - dat je telefoon daarna niet goed werkt.
@dasooktoevallig , op het moment dat je een andere bootloader hebt dan kan je al geen OTA updates meer installeren, dus je waarschuwing is nergens voor nodig.
Maar maak je het daarna weer ongedaan door een RUU de flashen, dan kan je weer gewoon OTA updates binnen halen.
Maar maak je het daarna weer ongedaan door een RUU de flashen, dan kan je weer gewoon OTA updates binnen halen.
@Enes_81:
bedankt voor de correctie. De waarschuwing was gebaseerd op de eerste berichten op xda-developers over telefoons die niet meer opstarten na deze update. Inmiddels lijkt dat te gaan om telefoons waar niet mee gerommeld is (bronnen: http://forum.xda-develope...read.php?t=1523298&page=2 en http://www.android-hilfe.de/htc-incredible-s-forum/ ).
bedankt voor de correctie. De waarschuwing was gebaseerd op de eerste berichten op xda-developers over telefoons die niet meer opstarten na deze update. Inmiddels lijkt dat te gaan om telefoons waar niet mee gerommeld is (bronnen: http://forum.xda-develope...read.php?t=1523298&page=2 en http://www.android-hilfe.de/htc-incredible-s-forum/ ).
Oei, das wat minder als ook telefoons met de stock bootloader problemen hebben.
Maar bij zo'n reactie als "I get stucked on the green HTC logo screen." dan denk ik dat die persoon gewoon te weinig geduld heeft, reboot na een update kost nou eenmaal veel tijd en al helemaal als je telefoon vol zit met apps. Maar duurt het langer dan 15 minuten is een battery-pull meestal de oplossing, maar goed we wachten nog even meerdere reacties af.
Maar bij zo'n reactie als "I get stucked on the green HTC logo screen." dan denk ik dat die persoon gewoon te weinig geduld heeft, reboot na een update kost nou eenmaal veel tijd en al helemaal als je telefoon vol zit met apps. Maar duurt het langer dan 15 minuten is een battery-pull meestal de oplossing, maar goed we wachten nog even meerdere reacties af.
Heeft hier al meer mensen deze update ontvangen?
Ik heb hem namelijk nog niet gehad..
Ik heb ook nog niks ontvangen. Vandaag al meerdere malen gecontroleerd.
Heb hem hier ook nog nietGoegol schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 16:50:
Heeft hier al meer mensen deze update ontvangen?
Zou het kunnen dat de update teruggetrokken is aangezien er problemen zijn ontstaan, ik heb m nog niet mogen ontvangen iid.
Verwijderd
Als ICS update komt, krijgen we de ook de nieuwe sense 4?
Ik denk dat ICS eerder op mijn Note komt dan op mijn incredible S.
De note is hardwarematig geweldig, maar wat een meuk is touchwiz zeg! (meteen ander launcher erop gezet)
Dan besef je pas hoe geweldig sense is.
De note is hardwarematig geweldig, maar wat een meuk is touchwiz zeg! (meteen ander launcher erop gezet)
Nee deze zal sense versie 3.5 hebben.Verwijderd schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 19:59:
Als ICS update komt, krijgen we de ook de nieuwe sense 4?
Dat is ook mijn vermoeden. Ook al is het probleem maar bij een paar ontvangers van de update ontstaan, de aard van het probleem is ernstig genoeg om een grootschaligere uitrol uit te stellen tot dit nader onderzocht is. Dat is de aanpak die HTC al jaren hanteert: eerst een kleiner aantal gebruikers. Als daar geen problemen naar voren komen volgt uitrol naar een grotere groep.Mayet193 schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 17:01:
[...]
Zou het kunnen dat de update teruggetrokken is aangezien er problemen zijn ontstaan, ik heb m nog niet mogen ontvangen iid.
Ik moet wel zeggen dat we hier op beide toestellen geen nieuwe problemen hebben na de update. Sense werkt nog net iets soepeler en sneller, de browser ook. De accu gaat een beetje langer mee omdat vooral in situaties waarin de telefoon niet hard moet werken minder energie verbruikt wordt. Hoe veel je daarvan merkt hangt af van je gebruik: hoe meer je het beeldscherm aan hebt en hoe meer je de met mobiele netwerk gebruikt voor de dataverbinding, hoe kleiner het verschil is.
We hebben ontdekt dat de bug die sinds de update naar 2.3.7 in de automatische helderheidsregeling zit is opgelost. Die werkt weer goed. Verder hebben we nog geen veranderingen gevonden. Al met al niet echt een update om naar uit te zien, maar wel goed dat er tussentijds nog wat dingen verbeterd zijn.
HTC en Samsung hebben beide bijna tegelijkertijd software-updates met Android Ice Cream Sandwich beschikbaar gemaakt. Voor HTC is de uitrol van de update voor de Sensation en Sensation XE begonnen. Samsung begint zaterdag met updaten.
Verwijderd
Samsung begin morgen niet met updates. Was fout op (officiele) website
http://thenextweb.com/mob...on-march-10-says-samsung/
http://thenextweb.com/mob...on-march-10-says-samsung/
Sinds een aantal dagen crashed mijn homescreen regelmatig. Als ik bijvoorbeeld e-mail heb gelezen en op de Home-knop druk krijg ik in plaats van mijn homescreen eerst een wit scherm met HTC logo (net als bij het booten), daarna mijn background met de Loading-box, en daarna weer mijn homescreen.
Dit gebeurd soms enkele keren achter elkaar.
Ik heb de HTC-update niet gehad, en ook geen nieuwe apps geinstalleerd. Ook na een volledige reboot komt het probleem voor. Hebben meer mensen dit, of moet ik het toch in één van mijn apps of widgets zoeken?
Ik heb de HTC-update niet gehad, en ook geen nieuwe apps geinstalleerd. Ook na een volledige reboot komt het probleem voor. Hebben meer mensen dit, of moet ik het toch in één van mijn apps of widgets zoeken?
Het is hier interessanter om te weten wanneer de mensen met een Incredible S de update naar ICS krijgen.Mayet193 schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 09:36:
HTC en Samsung hebben beide bijna tegelijkertijd software-updates met Android Ice Cream Sandwich beschikbaar gemaakt. Voor HTC is de uitrol van de update voor de Sensation en Sensation XE begonnen. Samsung begint zaterdag met updaten.
Maar die andere kleine update heb ik ooit nooit gezien en ook elders nog nooits iets over gelezen.. Zojuist nog even gecontroleerd maar geen updates beschikbaar nog.
Hebben er trouwens meer mensen problemen met Wi-Fi op hun Incredible S? Ik heb vaak problemen met de Wi-Fi, zowel thuis, werk en andere lokaties. De helft van de applicaties werkt gewoon prima en de andere weer niet. Bijvoorbeeld Twitter laadt razend snel maar bij Facebook duurt het eeuwen

Niet om het een of ander maar jou verwachtingen over de update naar ICS worden bijgestaan door de informatie dat HTC begonnen is met de uitrol. Dit is dus ook waarom ik deze berichtgeving hier kenbaar gemaakt heb.BaszCore schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 11:19:
[...]
Het is hier interessanter om te weten wanneer de mensen met een Incredible S de update naar ICS krijgen.Maar ik verwacht niet dat dit lang zal gaan duren. Verwacht dat het ongeveer een maand zal duren, tenminste is mijn vermoeden.
Maar die andere kleine update heb ik ooit nooit gezien en ook elders nog nooits iets over gelezen.. Zojuist nog even gecontroleerd maar geen updates beschikbaar nog.
Hebben er trouwens meer mensen problemen met Wi-Fi op hun Incredible S? Ik heb vaak problemen met de Wi-Fi, zowel thuis, werk en andere lokaties. De helft van de applicaties werkt gewoon prima en de andere weer niet. Bijvoorbeeld Twitter laadt razend snel maar bij Facebook duurt het eeuwenals er uberhaubt maar iets geladen wordt.
Verder heb ik geen problemen met met apps middels WiFi.
Ja dat snap ik, begrijp ik ook volledig, was ook niet als "echte" kritiek ofzo!Mayet193 schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 11:46:
Niet om het een of ander maar jou verwachtingen over de update naar ICS worden bijgestaan door de informatie dat HTC begonnen is met de uitrol. Dit is dus ook waarom ik deze berichtgeving hier kenbaar gemaakt heb.
Verder heb ik geen problemen met met apps middels WiFi.
Ondertussen ben ik er wel uit wat de problemen met WiFi zijn, vrijwel alle apps werken gewoon naar behoren, behalve Facebook!
Daar weet ik ook ondertussen waar het aan ligt! Dus mochten er meer mensen zijn met het probleem dat het laden van Facebook ontzettend lang duurt via WiFi maar wel goed gaat via 3G (wat ik overigens erg vreemd vind). Dit loste mijn probleem:
- eerst heb ik de cache data verwijderd van Facebook, dit haalt niets uit, loopt wel flink op trouwens.
- Gegevens van Facebook wissen, wat ook ontzettend oploopt, werkt perfect. Enkel keertje opnieuw inloggen en sync vraag beantwoorden en je kan weer vrolijk Facebooken.
Schijnbaar door de hoeveel data die hij opslaat heeft Facebook ineens problemen met laden via Wifi, althans in ieder geval bij mij. Vraag me uberhaubt af of dit echt wel nodig is. Ik heb het vermoeden dat ergens data dubbel wordt opgeslagen aangezien cache en gegevens bijna evengroot waren (exacte grootte weet ik niet meer). Ik zal dit ook richting facebook terug melden en hopen dat dit snel gefixed wordt. Valt aan de Facebook app sowieso nog wel wat te sleutelen aangezien deze nog niet zo soepel loopt als op de iPhone. Heb ook lichtelijk het vermoeden dat iOS meer hun voorkeur heeft dan Android. Maar ik zal het even melden bij ze en mocht ik nog wat horen dan laat ik het wel even weten!
Facebook is gewoon een enorm brakke app.
Elke week kan ik wel een keer de cache leeggooien en echt uitloggen en dan nog blijft hij traag op m'n ICS.
Daarnaast maakt hij ook iedere keer bij het starten even kort verbinding met 3g en start de gps, blijkbaar voor locatie bepaling, ook al zit je op wifi.
Elke week kan ik wel een keer de cache leeggooien en echt uitloggen en dan nog blijft hij traag op m'n ICS.
Daarnaast maakt hij ook iedere keer bij het starten even kort verbinding met 3g en start de gps, blijkbaar voor locatie bepaling, ook al zit je op wifi.
Dat betekent dat Sense gecrashed is. Dat gebeurt bij mij ook meerdere keren op een dag. Vooral als ik de lijst met apps open.frickY schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 11:03:
Sinds een aantal dagen crashed mijn homescreen regelmatig. Als ik bijvoorbeeld e-mail heb gelezen en op de Home-knop druk krijg ik in plaats van mijn homescreen eerst een wit scherm met HTC logo (net als bij het booten), daarna mijn background met de Loading-box, en daarna weer mijn homescreen.
Over de Facebook app; Die is inderdaad erg brak. Als hij al laadt is het buggy en duurt het allemaal veel te lang. Je zou natuurlijk een alternatief kunnen gebruiken maar helaas is het zoals het is en denk ik dat je gewoon moet wachten of Facebook er iets aan doet.
Ik zou beginnen met het aanmaken van een nieuwe Scene zonder widgets. Gebruik die en kijk of je homescreen nog steeds crasht. Gebeurt dat niet, dan was het waarschijnlijk een van de widgets in je oorspronkelijke Scene. Een app acht ik onwaarschijnlijk, tenzij het crashen telkens gebeurt nadat je vanuit een bepaalde app teruggaat naar home. Sense homescreen is best wel gevoelig voor instabiele widgets. Dat kan worden veroorzaakt door bugs na een update van de widget of app waarvan de widget is. Of door corrupte gegevens die de widget probeert te laden. Een wipe van de gegevens van de widget/app in applicatiebeheer kan dan nog wel eens helpen.frickY schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 11:03:
Sinds een aantal dagen crashed mijn homescreen regelmatig. [...]Hebben meer mensen dit, of moet ik het toch in één van mijn apps of widgets zoeken?
Andere mogelijke oorzaak, maar meer een longshot is dat je werkgeheugen vol loopt en dat het Android niet lukt om snel genoeg voldoende ruimte vrij te maken voordat de homescreen hangt. In de "Instellingen" vind je onder "Geheugen" een handige opruimfunctie die allemaal caches en andere tijdelijke gegevens van je apps leeggooit. Daarmee kun je weer wat geheugen vrijmaken en als je apps gebruikt die hun caches niet goed beheren zelfs heel wat. Dat opruimen is normaal gesproken niet schadelijk. Hooguit duurt het laden van de app de volgende keer iets langer. Die opruimfunctie werkt ook goed als je telefoon geleidelijk aan trager geworden lijkt te zijn.
Sinds 2 weken last dat mijn scherm op een aantal plaatsen niet meer naar behoren werkt. Als ik bijv een widget wil verschuiven op me homescreen kan ik deze niet meer links onderin zetten. Met typen doet me letter "e" het bijvoorbeeld niet (evenals wat andere letters eromheen). Scrollen gaat ook over het algemeen ook voor geen meter.
Ik heb al een aantal harde resets gedaan maar er veranderd geen zak. Ook voordat ik maar 1 applicatie geinstalleerd had begon het gezeur al. Hebben jullie nog suggesties wat ik kan doen? Anders ga ik even langs een HTC support center en laat ik er naar kijken.
Me HTC Incredible S draai android-versie: 2.3.5 met Sense 3.0
Ik heb al een aantal harde resets gedaan maar er veranderd geen zak. Ook voordat ik maar 1 applicatie geinstalleerd had begon het gezeur al. Hebben jullie nog suggesties wat ik kan doen? Anders ga ik even langs een HTC support center en laat ik er naar kijken.
[ Voor 5% gewijzigd door frissechris op 19-03-2012 16:55 ]
Al eens geprobeerd het scherm opnieuw te ijken?frissechris schreef op maandag 19 maart 2012 @ 16:53:
Sinds 2 weken last dat mijn scherm op een aantal plaatsen niet meer naar behoren werkt. Als ik bijv een widget wil verschuiven op me homescreen kan ik deze niet meer links onderin zetten. Met typen doet me letter "e" het bijvoorbeeld niet (evenals wat andere letters eromheen). Scrollen gaat ook over het algemeen ook voor geen meter.
Instellingen - taal en toetsenbord - touch input - tekstinvoer - ijkhulpmiddel/ijking opnieuw instellen? Anders zou ik even langs de support gaan.
Sinds ik de widget van Sleep as Android heb verwijderd is Sense niet meer crashed. Zal dus vermoedelijk met een update van die app te maken hebben gehad.
Zijn er meer mensen met de intentie hun Incredible S te verruilen voor de nieuwe One S of One X?
Zijn er meer mensen met de intentie hun Incredible S te verruilen voor de nieuwe One S of One X?
Verwijderd
Nee hoor, ik houd mijn oude vertrouwde Incredible S, maar ik heb de samsung note erbij genomen (wel meteen launcher vervangen, want TouchWiz is echt vreselijke meuk).
Ik moet nog een jaar met mijn abo dus ik wacht nog evenfrickY schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 19:23:
Sinds ik de widget van Sleep as Android heb verwijderd is Sense niet meer crashed. Zal dus vermoedelijk met een update van die app te maken hebben gehad.
Verwijderd
Zojuist geprobeerd een screenshot te maken met mijn Incredible S middels de 'Power toets- 'Home toets' methode, maar dit lukt niet.
Het vreemde is dat mijn collega een Desire S heeft, waarbij dit wel goed werkt.
Allebei deze telefoons zijn niet geroot, draaien geen Custom Rom, en draaien allebei op 2.3.5 en hebben Sense 3.0.
Iemand de oplossing?
Het vreemde is dat mijn collega een Desire S heeft, waarbij dit wel goed werkt.
Allebei deze telefoons zijn niet geroot, draaien geen Custom Rom, en draaien allebei op 2.3.5 en hebben Sense 3.0.
Iemand de oplossing?
Mijn abo is ondertussen weer afgelopen (jaar abo) dus waarschijnlijk ga ik nu een One S halen. One X vind ik toch net wat te groot. Heb m'n incredible S al verkocht aan een collega van me.frickY schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 19:23:
Ja ook dat geprobeerd. Gister de telefoon langs KPN Business centre in Zwolle gebracht. Wordt opgestuurd naar HTC want de monteurs wisten daar ook geen raad mee. In de tussentijd een Galaxy txt gekocht.. haha ik mis me incredible s nu al!BaszCore schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 15:06:
[...]
Al eens geprobeerd het scherm opnieuw te ijken?
Instellingen - taal en toetsenbord - touch input - tekstinvoer - ijkhulpmiddel/ijking opnieuw instellen? Anders zou ik even langs de support gaan.
Hou jullie op de hoogte wat het probleem was. (Als ik dit te horen krijg natuurlijk)
Mag ondertussen ook een nieuw toestel uitzoeken maar de Incredible S bevalt me nog perfect dat ik eigenlijk geen nieuwe nodig heb. Daarbij heb ik nog zo 600 belminuten wat ik onbeperkt kan meenemen en een onbeperkt internet bundel..smartie89 schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 14:16:
[...]
Mijn abo is ondertussen weer afgelopen (jaar abo) dus waarschijnlijk ga ik nu een One S halen. One X vind ik toch net wat te groot. Heb m'n incredible S al verkocht aan een collega van me.
Denk dat ze er een compleet nieuw scherm inzetten.. Ben benieuwd hoelang het gaat duren!frissechris schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 15:21:
[...]
Ja ook dat geprobeerd. Gister de telefoon langs KPN Business centre in Zwolle gebracht. Wordt opgestuurd naar HTC want de monteurs wisten daar ook geen raad mee. In de tussentijd een Galaxy txt gekocht.. haha ik mis me incredible s nu al!
Hou jullie op de hoogte wat het probleem was. (Als ik dit te horen krijg natuurlijk)
Buiten het feit om dat ik nog een jaar moet doen met de Incredible S heb ik nog geen behoefte aan een nieuw toestel. Toestel doet het prima, al merk je wel dat de updates de telefoon iets trager lijkt te worden op den duur. Keertje booten tussendoor lost het wel op dus voorlopig doet hij het nog prima. Maar als mijn abo had afgelopen of ik kon verlengen of iets dan had wel gekozen voor de One X vermoed ik.
Maar op het moment zoals gezegd doet de IS het nog prima, misschien een keer de accu vervangen voor een nieuwe, loopt wel snel leeg af en toe, maar de oplossing die ik nu heb daarvoor met externe accu van duracell (ff de naam kwijt) werkt ook prima, gebruik hem regelmatig.
Maar op het moment zoals gezegd doet de IS het nog prima, misschien een keer de accu vervangen voor een nieuwe, loopt wel snel leeg af en toe, maar de oplossing die ik nu heb daarvoor met externe accu van duracell (ff de naam kwijt) werkt ook prima, gebruik hem regelmatig.
Lukt hier ook niet (op twee toestellen).Verwijderd schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 10:42:
Zojuist geprobeerd een screenshot te maken met mijn Incredible S middels de 'Power toets- 'Home toets' methode, maar dit lukt niet.
Nee, dit jaar heb ik gekozen voor de Sony Xperia S.frickY schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 19:23:
De nieuwe HTC's zitten er voor mij naast met het lage resolutiescherm in de One S en met de overbodige quadcore processor die de de One X veel te duur maakt. Die rekenkracht ga je dit jaar echt niet nodig hebben en volgend jaar waarschijnlijk ook niet, maar dat is een andere discussie. Tel daarbij op dat de audiokwaliteit zwaar wordt verpest door het niet uitschakelbare Beats Audio equalizertrucje en dat je daar niet meer omheen kunt werken door een andere muziekspeler te gebruiken, dan valt HTC dit jaar bij mij buiten de selectie.
Ook getwijfeld tussen Xperia S en de One X, uiteindelijk is het de One X geworden als opvolger van de Incredible S, levering ergens rond 2 april.frickY schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 19:23:
De 720p resolutie en het iets grotere scherm is voor mij het belangrijkste, verder eigenlijk nog erg tevreden met de Incredible S.
Het is een tijd stil geweest rond de mislukte HTCSense.com portal. Hoewel die inmiddels er niet meer om de haverklap uit ligt, worden de ambities die HTC er oorspronkelijk mee had nog steeds niet waargemaakt. Daar gaat binnenkort iets aan veranderen. HTCSense.com wordt helemaal vervangen door iets nieuws. HTC gaat op 30 april alle gegevens wipen volgens dit bericht:
https://www.htcsense.com/messages/service_change
http://androidcommunity.c...p-your-data-now-20120326/
Dat betekent dus ook dat de backupgegevens van (bijna?) alles op je telefoon ook weg zijn. Als je dat belangrijk vindt en je rekende op die backup heb je dus nog een maand om andere maatregelen te nemen.
https://www.htcsense.com/messages/service_change
http://androidcommunity.c...p-your-data-now-20120326/
Dat betekent dus ook dat de backupgegevens van (bijna?) alles op je telefoon ook weg zijn. Als je dat belangrijk vindt en je rekende op die backup heb je dus nog een maand om andere maatregelen te nemen.
Heb hem geïnstalleerd (custom rom). Wat mij opvalt is de PowerSaver knop in QuickSettings menu, schijnt ook nieuwe Facebook app in te zitten.dasooktoevallig schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 12:36:
Vandaag heb ik een kleine OTA systeemupdate van HTC binnengekregen. HTC is zoals gebruikelijk niet scheutig met informatie over de wijzigingen, er staat alleen dat de update de prestaties verbetert.
Mijn 16GB kaartje in de IS is te klein geworden. Heb nu een 32GB besteld. Weet iemand hoe ik een kopie kan maken van de 16GB en deze kan verplaatsen naar de 32GB kaartje?
Net een OTA update gehad.
Hier zit de HTC hub nog steeds ingebakken. Ik dacht dat ze die er uit gingen halen nu sense.com helemaal op de schop staat?
Verder valt op dat in het quick menu nu ook een schakeling voor energie besparing staat en de automatische helderheidsinstelling werkt weer. Meer veranderingen heb ik nog niet opgemerkt. Morgen weet ik of hij zuiniger is, sneller voelt het iig niet aan.
Software no | 3.11.405.2 |
Android versie | 2.3.5 |
Sense | 3.0 |
Hier zit de HTC hub nog steeds ingebakken. Ik dacht dat ze die er uit gingen halen nu sense.com helemaal op de schop staat?
Verder valt op dat in het quick menu nu ook een schakeling voor energie besparing staat en de automatische helderheidsinstelling werkt weer. Meer veranderingen heb ik nog niet opgemerkt. Morgen weet ik of hij zuiniger is, sneller voelt het iig niet aan.
Oceria doesn't know where this repeatbutton -repeatbutton is...
Hahaha vreemd, zoek net via 3g naar een update en hij vindt niks, nu lees ik net dat jij wel een OTA update hebt gehad, zet wifi aan en hij vindt hem ook, maar even installeren!
Snap eerlijk gezegd niet waarom ze nu met een kleine update komen, waarom niet meteen met ICS?
Snap eerlijk gezegd niet waarom ze nu met een kleine update komen, waarom niet meteen met ICS?
Toen mijn OTA binnenkwam had ik ook meteen een Yipeee stemming, todat ik beter las en zag dat ie 8Mb was. HTC had deze update beter op 1 april kunnen uitbrengen met een bericht dat het ICS was, das pas een gestoorde 1 april grap
Heb je iets aan mijn antwoord ? Een thumbs-up wordt zeker op prijs gesteld.