Zo nu andere rom erop staan: Nik Project X v4.1
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1748974
Draai er sinds vanochtend mee, als je eenmaal een geroot toestel heb is het nog maar kwartiertje werk om een andere rom te draaien

Dat geheel ter info.
Je bent dus eenmalig wat uren bezig om het zover te krijgen maar dan heb je wel wat.
Het verbaast mij hoe soepel deze rom draait, zeker omdat er een sense 4(!) ingebakken zit! Draait soepeler dan de stock rom van HTC met Sense 3.6

. Ik gok dat ik het met deze rom wel even een tijdje ga volhouden!
Ben ook meteen van wat problemen af:
- unlock scherm deed moeilijk bij het unlocken via powerknop (vaak meerdere keren drukken voordat je uberhaubt beeld hebt), nog geen 1x last van gehad.
- Toetsenbord werkt soepel, ook hier nog geen haperingen in gemerkt. Overigens is het het nieuwe sense 4 toetsenbord.
Ik heb dan ook ten zeerste het idee dat alle brakheid met unlocken, toetsenbord etc komt door Sense 3.6, ARHD maakt hier ook gebruik van en daar had ik het dus ook, nu dus niet!
Batterij kan ik nog even heel weinig over zeggen, veel geklooi met wipen toestel, formatteren van het toestel, installeren rom, booten, alles instellen, alle apps downloaden dus ong hier 35% a 40% van accu mee verbruikt, hangt nu weer aan de lader.
Zodra ik meer weet zal ik het laten weten, weet wel dat ik (nu al) dat deze rom beter en lekkerder/soepeler vind draaien dan ARHD 3.0.1.