Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GGS_206
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

dasooktoevallig schreef op donderdag 04 augustus 2011 @ 12:59:
@GGS_206 en 1voud:

net al bij FrickY werkt dat hier gewoon goed. Voor alle zekerheid: jullie hebben de laatste systeemupdate van HTC geïnstalleerd, toch?

Controleer ook even in Gmail contacten of de naamvelden goed zijn ingevuld. Aangezien je niet veel anders kunt doen bij het gebruik van de Smart Search in het telefoonboek, vermoed ik dat er iets afwijkends zal zitten in de ingevoerde naamgegevens. Sinds de nieuwe Gmail vormgeving moet je daarvoor rechts naast de naam klikken op "Details".
Heb de laatste HTC update geinstalleerd staan op m'n foon. Zal es opnieuw de contacten over te zetten, want kzie dat het daar ook in mis gaat. Synnchroniseren wil die niet goed zag ik, laatste keer was halverwege in juli. Maar lijkt me niet goed. Eerder op de avond een groen synchro icoontje, maar nu de fout: Er zijn momenteel problemen met de synchronisatie. Synchronisatie wordt snel opnieuw uitgevoerd.

Eerst maar ff opnieuw opstarten..

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yrck
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 14-08 23:27
dasooktoevallig schreef op donderdag 04 augustus 2011 @ 19:25:
Dan is het duidelijk wat er aan de hand is. De "telefoon" contacten staat niet op de SIM, maar in het geheugen van de telefoon. Ze worden niet gesynchroniseerd met Google, want daarvoor hadden het "Google" contacten moeten zijn. Aangezien er geen contacten gesynced hoeven te worden, gaat er niets mis en is het sync icoontje groen. Sync is correct ingesteld en moet werken zodra er iets te syncen valt.

Volgens mij is de mogelijkheid om contacten van type "telefoon" op te slaan naast "SIM" en "Google" in de huidige vorm volstrekt nutteloos en heeft alleen nadelen.

Die functie is door HTC toegevoegd tegelijk met Sense versie 2. Ik vermoed dat dat is gedaan in verband met de introductie van HTCSense.com. Op het web kun je nog artikelen uit die tijd terugvinden. HTC was van plan om daarmee hetzelfde te doen als Apple nu doet met de iCloud. Dus ook met eigen webportaal met e-mail, adressen en agendadiensten etc. Wat daarvan terechtgekomen is heb je gezien. ;( Ik vermoed dat het contacttype "telefoon" gesynchroniseerd zou worden met HTCSense.com. Misschien gebeurt dat nu ook wel als backup, maar ik heb niet uitgeprobeerd of dat onderdeel van HTCSense.com toevallig wél goed werkt.

.............
Bedankt voor de uitgebreide uitleg! Ga vanmiddag / vanavond er rustig voor zitten en alles proberen. Kom hier natuurlijk op terug! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dasooktoevallig
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 11-05-2024
Tja,

had ik gisteren net iets geschreven over het mislukte htcsense.com ...
dasooktoevallig schreef op donderdag 04 augustus 2011 @ 19:25:
HTC was van plan om daarmee hetzelfde te doen als Apple nu doet met de iCloud. Dus ook met eigen webportaal met e-mail, adressen en agendadiensten etc. Wat daarvan terechtgekomen is heb je gezien. ;( Ik vermoed dat het contacttype "telefoon" gesynchroniseerd zou worden met HTCSense.com. Misschien gebeurt dat nu ook wel als backup, maar ik heb niet uitgeprobeerd of dat onderdeel van HTCSense.com toevallig wél goed werkt.
... zal je zien dat er kort daarna nieuws is waaruit blijkt dat HTC de droom van een eigen cloud nog niet heeft opgegeven:

nieuws: HTC koopt iCloud-concurrent

http://www.bgr.com/2011/0...ces-and-patent-portfolio/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yrck
dasooktoevallig schreef op vrijdag 05 augustus 2011 @ 21:56:
Tja,

had ik gisteren net iets geschreven over het mislukte htcsense.com ...

[...]

... zal je zien dat er kort daarna nieuws is waaruit blijkt dat HTC de droom van een eigen cloud nog niet heeft opgegeven:

nieuws: HTC koopt iCloud-concurrent

http://www.bgr.com/2011/0...ces-and-patent-portfolio/
Zou mooi zijn als HTC dit doorzet, een eigen Cloud.

Heb nog even gestoeid met Gmail. Heb een backup terug gezet in Gmail > Contacts maar heb inderdaad mijn contacten als "Telefoon" staan. :)

Grote kans dat als ik de contacten als Google neerzet alles wel werkt. Voorlopig laat ik het zo, heb vrijwel alle contacten gekoppeld, foto etc. en geen zin om dit weer te doen. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Thomas

☷☰

Maf probleem: Soms registreert de telefoon op een bepaalde plek geen aanraking meer (met Sketchbook Pro zit er gewoon een ronde witte plek als ik de rest volteken), maar na een reboot wel :/. Iemand hetzelfde probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
  • Laatst online: 13:38
Ik heb soms wel dat het scherm uberhaupt niet reageert. Ik moet hem dan even naar standby en terug aan zetten. Is hier ook al vaker voorbij gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Cassius

Moogles!

Thomas, heb ik ook. Doet linksboven het ineens niet meer :X . Of mijn menu knop niet meer. Even rebooten en weer als vanouds.

En dan te bedenken dat ik iets van 8 legale apps heb en niet meer rommel :/ .

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yrck
Even een klein schopje in dit topic:

Heb sinds gisteren weer Android Revolution HD (ARHD) geinstalleerd en heb geen last meer van een niet werkend touchscreen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dasooktoevallig
Yrck schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 18:06:
Even een klein schopje in dit topic:

Heb sinds gisteren weer Android Revolution HD (ARHD) geinstalleerd en heb geen last meer van een niet werkend touchscreen.
Dan heb je dus gelukkig geen hardwareprobleem. :)

De Incredible S die ik gebruik heeft dat probleem niet. De Incredible S van mijn vriendin kreeg het touchscreenprobleem na de laatste update van HTC. Ik heb toen het touchscreen teruggezet naar de fabrieksinstellingen en vervolgens opnieuw gecalibreerd. Dan even uitzetten, accu er uit, een paar minuten laten liggen, accu er weer in en aanzetten. Probleem opgelost. *O*

• Yrck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 20 juni 2011 @ 21:31:
[...]

Zoals beloofd,... Zelf Sim-swap heeft geen oplossing geboden, gaat nu terug naar repair-dienst HTC,... ik hou jullie op de hoogte.
Enig nieuws hierover?
Ik ondervind ook (bijna dagelijks ondertussen) het probleem van "beperkte dienst" op mijn Desire S.
Abo bij Mobistar...

Heel vervelend gezien ik regelmatig van wacht ben op mijn werk, en dus moet bereikbaar blijven... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rick-Jan
  • Laatst online: 17:04

Rick-Jan

always connected

heb toch maar de incredible s besteld! het is dan wel geen dualcore, maar het prijsverschil tegenover de sensation is aardig groot! wil er denk ik nu al sense 3.0 ziet er erg mooi en functioneel uit dat lockscreen.

You have two error checking devices installed in two sockets on your head. They are called eyes .

Verwijderd

Weet iemand of HTC van plan is om een Sense 3.x update door te voeren naar de Incredible S?

• retlaw
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 15:04

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

Verwijderd schreef op donderdag 01 september 2011 @ 11:28:
[...]

Weet iemand of HTC van plan is om een Sense 3.x update door te voeren naar de Incredible S?
Ik wordt blijer van een upgrade naar 2.3.4 of ICS straks... Kan eindelijk de frontcam worden gebruikt!

edit: misschien wordt het wel de Sense 3.5 versie, die wordt doorgevoerd naar de IS. Deze zou beter werken voor toestellen zonder dual core geweld...

[ Voor 19% gewijzigd door retlaw op 01-09-2011 12:23 ]

Battle.net || Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madman_K
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 15-09 20:52
Bij de Agenda widget van HTC (De enkele balk met dagweergave + 1e komende afspraak)
De dag die daar weergegeven wordt loopt s'ochtens een dag achter.
om 12uur(middag) gaat die pas over naar de nieuwe dag.

Het is me niet eerder opgevallen.
Dus zou niet weten of dit altijd al was of v.a. 1 September toen het me opviel.
Iemand anders ook dit probleem?

Het was me wel al eerder opgevallen dat bij de instellingen van het binnenhalen van de mail de tijden van de piektijden ook niet klopten.
(ik wou s'avonds het binnenhalen op handmatig zetten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Is er al meer bekend over de update naar 2.3.4 die voor onbepaalde tijd uitgesteld was 2 weken geleden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo iedereen hier,

Ik heb me een HTC Incredible S gekocht en hij bevalt me enorm. Alleen heb ik een probleempje.

Het toestel was mooi in het Nederlands toen ik het aanzette. Nu heb ik de systeemupdates uitgevoerd naar Android 2.3 en toen kwam er het bericht "wilt u de instellingen van de telefoon aanpassen aan de nieuwe SIM-kaart?"

Ik kies ja en nu staat de telefoon volledig in het Engels. De taal "Nederlands" staat ook niet meer in het lijstje wanneer ik ga naar Settings -> Language & Keyboard.

Iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen? De taal staat nu eigenlijk op English (Italy) raar genoeg. :s

Bedankt alvast!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok, ik heb het zelf al opgelost door deze app te installeren:

https://market.android.co...ale&feature=search_result

Scheve oplossing, maar toch. Het werkt. :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• retlaw

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

Verwijderd schreef op vrijdag 02 september 2011 @ 16:21:

Je kunt ook het toestel terug zetten naar fabrieksintellingen. Harde reset... Dan is ie weer helemaal vers. Heb je het toestel tweedehands gekocht? Bij een nieuwe zou deze vraag niet gesteld moeten worden.

Battle.net || Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yrck
sambalbaj schreef op vrijdag 02 september 2011 @ 15:18:
Is er al meer bekend over de update naar 2.3.4 die voor onbepaalde tijd uitgesteld was 2 weken geleden?
Heb je een bron/artikel waar gezegd wordt dat 2.3.4 uitgesteld wordt?

Ga overigens vandaag HTC mailen zodat ze mijn telefoon komen ophalen om te maken. Heb het idee dat het scherm los zit. Als ik links onder op het scherm druk hoor en voel je dat deze niet goed vast zit. Verder is het zwarte gaasje aan de bovenkant (weet even niet hoe ik het moet noemen) waar het LEDje achterzit naar beneden gezakt waardoor je een vieze plakrand ziet. :(

[ Voor 39% gewijzigd door Yrck op 04-09-2011 10:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dasooktoevallig
Als je naar de utgelekte specs kijkt van de HTC Runnymede
http://www.androidguys.co...unearthed-47inch-display/
http://pocketnow.com/andr...s-audio-class-leading-cam
zal je opvallen dat die telefoon technisch grotendeels identiek is aan de Incredible S. Het lijkt een geüpdate Incredible S met groter beeldscherm, Beats Audio, een betere camera en intern opslaggeheugen in plaats van een SD-kaart). Die telefoon zal volgens de uitgelekte Android 2.3.4 en Sense 3.5 krijgen. En rond het eind van het jaar uitkomen.

HTC werkt dus wel aan het geschikt maken van Sense 3.x voor telefoons met dezelfde processor en geheugen als onze Incredible S. Gezien eerdere uitspraken van HTC op Twitter zal dat een lichtere versie zijn van Sense dan we op de HTC Sensation zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dasooktoevallig
Verwijderd schreef op vrijdag 02 september 2011 @ 16:21:

Deze app vereist een machtiging voor volledige internettoegang. De app Morelocale2, die al jaren in de Market staat en die dezelfde functie heeft kan het zonder internettoegang doen:

https://market.android.co...cale&feature=related_apps

Dus waarvoor heeft "Set Locale and Language" internettoegang nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dasooktoevallig
Verwijderd schreef op vrijdag 02 september 2011 @ 16:08:
"wilt u de instellingen van de telefoon aanpassen aan de nieuwe SIM-kaart?"

Ik kies ja en nu staat de telefoon volledig in het Engels. De taal "Nederlands" staat ook niet meer in het lijstje wanneer ik ga naar Settings -> Language & Keyboard.

Iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen? De taal staat nu eigenlijk op English (Italy) raar genoeg. :s
Je telefoon denkt dat je een SIM-kaart van een Italiaans netwerk gebruikt. Als je er een Italiaanse SIM-kaart in hebt gedaan is dit het normale gedrag van de telefoon.

Is het een Nederlands netwerk, dan is er iets raars aan de hand. Dat kan twee oorzaken hebben: óf er staan land/ taalgegevens in de SIM-kaart waar de telefoon naar kijkt (fout van je provider). Of de telefoon heeft een netwerklijst en jouw netwerk staat daarin als Italiaans netwerk geboekt (fout van HTC). Hoe dit precies werkt weet ik niet, dus ik ben benieuwd van welke provider je SIM-kaart is. Misschien kunnen we daar iets uit afleiden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dasooktoevallig
retlaw schreef op donderdag 01 september 2011 @ 11:54:
[...]

Ik wordt blijer van een upgrade naar 2.3.4 of ICS straks... Kan eindelijk de frontcam worden gebruikt!
Dat kan nu toch ook al? Alleen niet met Google Talk. Skype werkt hier gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dasooktoevallig schreef op zondag 04 september 2011 @ 14:13:
[...]

Je telefoon denkt dat je een SIM-kaart van een Italiaans netwerk gebruikt. Als je er een Italiaanse SIM-kaart in hebt gedaan is dit het normale gedrag van de telefoon.

Is het een Nederlands netwerk, dan is er iets raars aan de hand. Dat kan twee oorzaken hebben: óf er staan land/ taalgegevens in de SIM-kaart waar de telefoon naar kijkt (fout van je provider). Of de telefoon heeft een netwerklijst en jouw netwerk staat daarin als Italiaans netwerk geboekt (fout van HTC). Hoe dit precies werkt weet ik niet, dus ik ben benieuwd van welke provider je SIM-kaart is. Misschien kunnen we daar iets uit afleiden.
Ik heb de telefoon gekocht op 4launch.nl . Mijn netwerkprovider en SIM-kaart zijn BASE (ik woon in België).

Nu moet ik wel zeggen: de opdruk aan de achterkant van het doosje van de Incredible was in het Italiaans, dus ik denk wel dat het aan het toestel ligt. Er stond wel een lijstje landen met "for resale in: " op en daar stonden zowel Nederland als België tussen.

Nuja, eerlijk gezegd vind ik ook dat dit gewoon een Nederlands toestel moest zijn, maar ik ga nu ook niet de moeite doen om hem daarvoor terug te sturen. Het ding werkt perfect, hij staat nu in het Nederlands en de prijs was goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NSG
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 13:06

NSG

Je weet niks!

Voor de Desire S is al een ROM gelekt met Android 2.3.5 en Sense 3.0, dus reken er maar op dat HTC 2.3.4 overslaat wat ook zal gelden voor de Incredible S.

Nou heeft HTC ook een toestel in Amerika uitgebracht (HTC Bliss) , deze draait op 2.3.4 en heeft Sense 3.5 aan boord, dit is een lady phone welke door T-mobile is uitgebracht.

De kans blijft dus groter dat wij 2.3.5 krijgen met Sense 3.0, omdat de specs van de Desire bijna identiek zijn. Maar het zal sowieso nog wel even duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• retlaw

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

dasooktoevallig schreef op zondag 04 september 2011 @ 15:00:
[...]

Dat kan nu toch ook al? Alleen niet met Google Talk. Skype werkt hier gewoon.
Ik bedoelde ook met Google Talk... Maar ik ben benieuwd met wat en vooral wanneer HTC komt met een update voor deze toch al zeer complete telefoon. Ik ben benieuwd of er over een aantal maandjes een toestel is die het waard is om naar over te stappen... Je hebt nu al de dualcore toestellen, maar of die nu echt wat toevoegen?! Plus dat de schermen van deze toestellen groter zijn. Het scherm van de IS is eigenlijk de perfecte maat...

Battle.net || Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvang
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 17:43
Kan je met een htc incredible s net zoals met een iPhone een foto maken van je scherm? Zodat je bijvoorbeeld een foto kan maken van wordfeud? zo ja, hoe? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
Nee, dat kan niet.
Dat kan wel op je PC of Mac met de Android SDK. of met een losse app zoals Screenshot en root-rechten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvang
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 17:43
frickY schreef op dinsdag 06 september 2011 @ 00:36:
Nee, dat kan niet.
Dat kan wel op je PC of Mac met de Android SDK. of met een losse app zoals Screenshot en root-rechten.
Dank u. Dat stop ik ook met zoeken want die screen shot/capture apps zijn een drama!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yrck
Enes_81 schreef op maandag 05 september 2011 @ 09:15:
Voor de Desire S is al een ROM gelekt met Android 2.3.5 en Sense 3.0, dus reken er maar op dat HTC 2.3.4 overslaat wat ook zal gelden voor de Incredible S.

Nou heeft HTC ook een toestel in Amerika uitgebracht (HTC Bliss) , deze draait op 2.3.4 en heeft Sense 3.5 aan boord, dit is een lady phone welke door T-mobile is uitgebracht.

De kans blijft dus groter dat wij 2.3.5 krijgen met Sense 3.0, omdat de specs van de Desire bijna identiek zijn. Maar het zal sowieso nog wel even duren.
Zag op XDA het volgende:

Android 2.3.5 (Gingerbread) - official HTC RUU 3.06.405.1 with official HTC Sense 3.0 for HTC Desire HD

Denk dat wij ook deze zullen krijgen. De Desire HD heeft geloof ik dezelfde processor? :)

Moet er wel bij zeggen dat dit in een topic stond van Mike1986. Deze zal voor de rooters en custom rom draaiers onder ons wel bekend zijn. Hij gebruikt echter alleen maar originele HTC roms.

We zullen het zien :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• retlaw

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

Yrck schreef op dinsdag 06 september 2011 @ 16:53:
[...]

Zag op XDA het volgende:

Android 2.3.5 (Gingerbread) - official HTC RUU 3.06.405.1 with official HTC Sense 3.0 for HTC Desire HD

Denk dat wij ook deze zullen krijgen. De Desire HD heeft geloof ik dezelfde processor? :)

Moet er wel bij zeggen dat dit in een topic stond van Mike1986. Deze zal voor de rooters en custom rom draaiers onder ons wel bekend zijn. Hij gebruikt echter alleen maar originele HTC roms.

We zullen het zien :*)
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?p=17207655

Er is ook al een versie voor de IS, al zitten er nog wat bugs in... Er smoes relatief weinig activiteit op de dev fora voor deze mobiel... Op zich vreemd, want afgezien van de dual core sensation is dit toch echt het apparaat met de beste papieren. Gewoon geduld hebben denk ik. Ik heb in ieder geval nog niet echt de behoefte gehad om custom roms te installeren.

Battle.net || Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• retlaw

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

Ik krijg het niet voor elkaar om standaard de google navigatie te activeren...
Als ik een afspraak heb met een adres of een contact met adres, kon ik op mijn Nexus S gelijk vanuit de afspraak of contact de navigatie opstarten.
Nu kan dat ook, maar dan wordt de navigatie van HTC opgestart. Daar heb ik geen licentie voor en dus werkt dat niet.
Iemand ervaring hiermee of weet hoe ervoor gezorgd kan worden, dat de Google navigatie wordt opgestart vanuit een afspraak of contact?

Battle.net || Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren mijn Incr. S op pc aangesloten en HTC sync uitgevoerd. Daarna netjes (in HTC sync) op verbinding verbreken gekookt en de kabel eruit gehaald. En sindsdien is mijn microsd corrupt geraakt! Ik kan hem zelfs niet meer formatteren, ook niet wanneer ik de kaart uit mijn tel. haal en het via een adapter met de pc probeer. Nu heb ik er maar tijdelijk een 1gb kaartje in gedaan. Maar ik durf nu geen htc sync meer te doen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• retlaw

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

Verwijderd schreef op vrijdag 09 september 2011 @ 11:05:
Gisteren mijn Incr. S op pc aangesloten en HTC sync uitgevoerd. Daarna netjes (in HTC sync) op verbinding verbreken gekookt en de kabel eruit gehaald. En sindsdien is mijn microsd corrupt geraakt! Ik kan hem zelfs niet meer formatteren, ook niet wanneer ik de kaart uit mijn tel. haal en het via een adapter met de pc probeer. Nu heb ik er maar tijdelijk een 1gb kaartje in gedaan. Maar ik durf nu geen htc sync meer te doen :(
Heel vreemd... Was het de meegeleverde sd-kaart?

Battle.net || Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dasooktoevallig
retlaw schreef op woensdag 07 september 2011 @ 08:45:
Iemand ervaring hiermee of weet hoe ervoor gezorgd kan worden, dat de Google navigatie wordt opgestart vanuit een afspraak of contact?
Na het installeren van de volgende app kun je weer zelf kiezen welke kaart/navigatieapp je wilt gebruiken:

http://market.android.com...enshinn.htccalendarfilter

Ik kan bevestigen dat dit goed werkt (op meerdere toestellen geïnstalleerd).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dasooktoevallig
Verwijderd schreef op vrijdag 09 september 2011 @ 11:05:
Heb je voor het afkoppelen van de telefoon de Windowsmelding gekregen "Hardware kan veilig worden verwijderd" dan heb je het goed gedaan. Heb je die melding niet gezien dan heb je een stap overgeslagen. Daardoor kan je bestandssysteem om de SD-kaart corrupt raken. Dat heb ik een paar pagina's hiervoor al beschreven. Ik gebruik HTC Sync zelf niet en ik weet niet zeker of HTC Sync bij het afkoppelen van de sync ook de SD kaart als opslagmedium afmeldt in Windows.

Als de geheugenkaart onder Windows nog wel gezien wordt (maar als ongeformatteerd medium), dan kun je de volgende dingen proberen:

Met behulp van een speciaal reddingsprogramma kun je proberen om het bestandssysteem te repareren en/of om eventueel nog leesbare belangrijke bestanden) te kopiëren naar een ander opslagmedium. Heb je geen belangrijke bestanden, dan kun je dit overslaan.

Zelf heb ik voor het redden van gegevens van een corrupt medium goede ervaring met de gratis programma's PC Inspector File Recovery en Recuva. Als het ene programma niets kan vinden probeer ik het andere. De programma's proberen te reconstrueren welke bestanden je op de kaart had en dat kan soms erg lang duren. Ieder programma werkt een beetje anders, dus je moet er even voor gaan zitten om uit te zoeken wat je er precies mee gaat doen.

Lukt het daarmee niet, dan moet je je SD kaart opnieuw formatteren. Als Windows je SD-kaart wel ziet en een schijfletter toekent, kun je onder Windows nog proberen om te formatteren met behulp van het officiële formatteerprogramma voor SD kaarten:
https://www.sdcard.org/consumers/formatter_3/

Dat is ooit door Panasonic (uitvinder van de SD kaart) gemaakt om problemen op te lossen die zijn ontstaan doordat Windows SD kaarten formatteert op een manier die een beetje afwijkt van de officiële specificatie. Als een ander apparaat zich precies aan de officiële specificatie houdt en de ontwikkelaars geen rekening gehouden hebben met de afwijking van Microsoft kan dat problemen opleveren ( Ik ben sinds Windows 7 overigens geen nieuwe gevallen meer tegengekomen). Die los je met dit formatteerprogramma op door de optie "Format Size Adjustment" op "ON" te zetten. Windows kan overigens ook goed overweg met SD kaarten die wel correct zijn geformatteerd, dus dat levert geen nieuwe problemen op.

Je zou kunnen proberen om je SD kaart met dit programma te formatteren met "Format Size Adjustment = ON" en " Format Type = FULL"). Niet persé omdat je het probleem hebt waar het programma voor gemaakt is, maar omdat dit formatteerprogramma naar mijn ervaring vaak wél corrupte SD kaarten formatteren waar Windows niets mee kan. Met een beetje geluk werkt dat in jouw geval ook.

Werkt dat niet, dan kun je nog proberen om de kaart te formatteren onder Linux. Gebruik je geen Linux, download dan ergens een Live-distributie van Linux die draait vanaf CD-ROM of vanaf een USB-stick. Lukt het langs die weg ook niet, dan is je kaart vermoedelijk toch defect.

• retlaw

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

dasooktoevallig schreef op vrijdag 09 september 2011 @ 19:32:
[...]

Na het installeren van de volgende app kun je weer zelf kiezen welke kaart/navigatieapp je wilt gebruiken:

http://market.android.com...enshinn.htccalendarfilter

Ik kan bevestigen dat dit goed werkt (op meerdere toestellen geïnstalleerd).
Werkt perfect! Bedankt voor de tip.

Battle.net || Strava

• Frank!in
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 15-09 23:16
Sinds een paar weken is mijn Desire S overleden. Nu mag ik een nieuwe telefoon uitzoeken in de zelfde prijsklasse (350 euro) Nu twijfel ik tussen de Desire S en een Incredible S. Vooral de deathgrip voor wifi vond ik irritant bij de Desire S. Heeft de Incredible hier ook veel last van?

• mrc4nl
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 14:54

mrc4nl

Procrastinatie expert

zo'n zelfde vraag had ik ook al.
maar dan met bleuthooth, wifi verbinding valt mee. is ook irritant
maar ik kan niet eens fatsoenlijk mn mobiel in mn broekzak doen en luisteren met mn headset :(

ik heb het toestel een paar dagen, dus ik kan m gewoon retourneren als de incredble s hier geen last van heeft.

[ Voor 3% gewijzigd door mrc4nl op 10-09-2011 20:01 ]

ora et labora

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yrck
WiFi deathgrip merk ik zelf niet. Vriend heeft de htc sensation en als je deze op een bepaalde manier vasthoudt zakt het signaal snel in.

Bluetooth kan ik niets over zeggen. Deze wordt nooit gebruikt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank!in
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 15-09 23:16
Bij de Desire S was de deathgrip duidelijk te merken. Hier had je alleen last van als je je telefoon een kwartslag draaide en um in 2 handen hield. Dit is bij de Incredible dus niet zo erg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste Dasooktoevallig,

Heel erg bedankt voor je tips en dat je de moeite hebt genomen om het uit te schrijven.

Ik heb de door jou aanbevolen programma's gedownload en geinstalleerd. Daarna deed ik de micro-SD kaart in de PC en je raad nooit wat er gebeurde: De SD kaart werd gewoon geopend! En ik kan de data gewoon lezen! Ik snap er niets meer van. En ik weet echt zeker dat het eerst niet kon (zie mijn eerdere post).

Ik heb net via Windows een schijfcontrole uitgevoered (geen problemen vastgesteld) en de kaart via Windows ontkoppeld en in mijn telefoon gedaan. En alle data staat er gewoon nog op.

Het klinkt een beetje dom allemaal maar de kaart is echt corrupt geweest. Zowel de telefoon als mijn PC als mijn Mac konden hem niet lezen / formatteren.

Nogmaals bedankt voor de moeite en misschien heeft in de toekomst iemand nog wat aan deze informatie.

edit:

Ik stop nu het andere kaartje dat ik tijdelijk in mijn telefoon had in mijn adapter en in de pc en deze kon niet gelezen worden. Ik haal het kaartje uit de adapter en stop hem er weer in en nu opeens leest de pc hem wel.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 11-09-2011 15:16 . Reden: Additionele info ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yrck
Frank!in schreef op zondag 11 september 2011 @ 15:03:
Bij de Desire S was de deathgrip duidelijk te merken. Hier had je alleen last van als je je telefoon een kwartslag draaide en um in 2 handen hield. Dit is bij de Incredible dus niet zo erg?
Heb het geprobeerd en inderdaad, het signaal wordt iets zwakker. Hij valt echter niet weg en blijft gewoon verbonden. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrc4nl
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 14:54

mrc4nl

Procrastinatie expert

mooi, dan ga ik mogen eens langs coolblue in groningen, kijken of k m om kan ruilen.

ik zal mn ervaringen hier posten wanneer ik m heb :)

ora et labora

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NSG

NSG

Je weet niks!

Als ik mijn Incredible S verticaal vasthoud dan gaat dat ten koste van het mobiele netwerk, wanneer ik hem me twee handen horizontaal vasthoud, heb ik weleens dat heel mijn WiFi uitvalt, dit terwijl ik met mijn ROM+kernel verbinding kan maken met netwerken tot -96dBm .

Dus ja, de deathgrip is ook op de Incredible S duidelijk te merken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Thomas

☷☰

De laatste tijd begint mijn batterij een beetje raar te doen. Soms gaat mijn IS amper een dag mee, maar andere dagen heeft hij nog zo'n 50% over. Ik gebruik de telefoon eigenlijk elke dag evenveel, daar ligt het niet aan. Iemand anders die dit probleem heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• retlaw

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

Thomasthomas schreef op zondag 11 september 2011 @ 22:18:
De laatste tijd begint mijn batterij een beetje raar te doen. Soms gaat mijn IS amper een dag mee, maar andere dagen heeft hij nog zo'n 50% over. Ik gebruik de telefoon eigenlijk elke dag evenveel, daar ligt het niet aan. Iemand anders die dit probleem heeft?
Geen problemen met de batterij hier... Ben je veel onderweg op veschillende locaties? Misschien dat het daar aan ligt, dat je op plekken komt waar het bereik echt heel slecht is en het apparaat steeds moet zoeken..

Battle.net || Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NSG

NSG

Je weet niks!

Thomasthomas schreef op zondag 11 september 2011 @ 22:18:
Ja, ik snap er soms ook helemaal niks van, vandaag bijvoorbeeld haal mijn IS 08:00 uit de lader tussen 9:00 en 9:45 zit ik dan in de bus, beetje internetten en muziekje luisteren en bam 35% van mijn accu af. Sowieso dagen dat hij langer dan 12 uur meegaat zijn vrij zeldzaam, maar ja soms ineens dagen dat hij meer dan 24 uur meegaat.

Maar wat me wel opvalt is dat hij ongelooflijk veel accu vreet wanneer hij niet met een Wifi netwerk verbonden is, dus wanneer ik niet thuis ben. Tijd dat HTC met een nieuwe "RADIO" komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yrck
Enes_81 schreef op maandag 12 september 2011 @ 17:27:
[...]

Ja, ik snap er soms ook helemaal niks van, vandaag bijvoorbeeld haal mijn IS 08:00 uit de lader tussen 9:00 en 9:45 zit ik dan in de bus, beetje internetten en muziekje luisteren en bam 35% van mijn accu af. Sowieso dagen dat hij langer dan 12 uur meegaat zijn vrij zeldzaam, maar ja soms ineens dagen dat hij meer dan 24 uur meegaat.

Maar wat me wel opvalt is dat hij ongelooflijk veel accu vreet wanneer hij niet met een Wifi netwerk verbonden is, dus wanneer ik niet thuis ben. Tijd dat HTC met een nieuwe "RADIO" komt.
Dat er meer accu nodig is voor 3G klopt. Heb dit probleem zelf ook en merk ook dat de telefoon warmer wordt als 3g ingeschakeld is. Mijn accu is wisselend. Gebruik hem vrij veel, vanmorgen 7 uur van de lader gehaald en zit momenteel op 29%.

Op vakantie had ik geen bereik. Had de telefoon volledig opgeladen en smorgens was deze uit. Accu helemaal leeg. ;)

Denk dat HTC zelf met een nieuwe radio komt zodra ze een update uitrollen voor de Incredible S. :)

[ Voor 4% gewijzigd door Yrck op 12-09-2011 18:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
Enes_81 schreef op zondag 11 september 2011 @ 21:02:
wanneer ik hem me twee handen horizontaal vasthoud, heb ik weleens dat heel mijn WiFi uitvalt,
Ik heb nog steeds dat dit tenkoste van mijn toetsenbord gaat :N
Heb nu ook gemerkt dat naast dat de backspace toets het venster voor het verwijderen van berichten opent, de enter-toets domweg niet werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Zijn er nog goede tips om de gesprekskwaliteit te verbeteren?
Die vind ik echt beroerd in vergelijking tot m'n vorige Nokia met haperingen en gekraak en al.

Verder zou het handig zijn als je de volumetoets zou kunnen blokkeren, die is vrij royaal en je zet 'm al snel of kei hard of uit.

• Yrck
Me telefoon begint steeds meer problemen te vertonen:

- Gaasje waar LED achter zit en speaker zit los
- Achterkant kraakt steeds meer
- Speaker voor beltoon etc. werkt heel zacht

Opsturen is de enige optie natuurlijk, maar heb hele slechte ervaringen met Dynafix.. Kan ik het toestel beter laten ophalen door HTC of terug naar de Bel Company?

• retlaw

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

Hmm... Vanochtend gaf de Incredible S de melding dat het proces com.android.phone niet meer reageerde.
Niks hielp om deze melding weg te krijgen... Dus was ik genoodzaakt om een harde reset te doen helaas. Gelukkig hersteld de telefoon de meeste apps en instellingen, maar toch vervelend. Heb deze melding nog nooit eerder gehad en heb best wel een hoop toestellen gehad.

Ik hoop niet dat dit vaker voor gaat komen.

Alles is trouwens gewoon Stock. Er is op de een of andere manier niet veel animo om voor dit toestel te developpen... Ik zou graag een AOSP custom rom zien, zoals bijvoorbeeld Oxygen voor de Desire...

Battle.net || Strava

• dasooktoevallig
Enes_81 schreef op maandag 12 september 2011 @ 17:27:
[...]

Dat is op zich niet raar, want hier doe je alles tegelijk dat veel stroom verbruikt (ongeveer in volgorde van veel verbruik naar weinig): beeldscherm aan houden, actieve dataverbinding via 3G, continu van plaats veranderen, touchscreen bedienen, foto's/websites renderen. Het afspelen van muziek kost verrassend weinig energie zo lang je te telefoon met rust laat (m.a.w. scherm uit en niet aanraken zodat zo veel mogelijk ander processen kunnen gaan slapen).

Als je 3G actief gebruikt kost dat veel stroom in vergelijking met GPRS of EDGE (gebruik ik soms in het buitenland. Een acculading gaat dan zomaar anderhalf keer zo lang mee). Bovendien hebben we in grote delen van Nederland relatief slechte 3G dekking en op veel plekken waar wel dekking aanwezig is, is het vaak zo druk dat je telefoon niet bij de dichtstbijzijnde mast terecht kan en het dus verderop moet zoeken. En dat kost weer meer energie....

Daar kan een nieuwe "radio" van HTC helaas niet fundamenteel verandering in brengen. Het enige dat echt helpt is tussentijds opladen.

Als je de telefoon op een plek neerlegt met goede netwerkdekking en hem vervolgens zo lang mogelijk gewoon laat liggen, zal je zien dat de accu duidelijk meer dan een dag meegaat voordat je weer moet opladen. Maar daarvoor hebben we geen smartphone gekocht, toch? ;)

• dasooktoevallig
sambalbaj schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 14:55:
Zijn er nog goede tips om de gesprekskwaliteit te verbeteren?
Die vind ik echt beroerd in vergelijking tot m'n vorige Nokia met haperingen en gekraak en al.

Verder zou het handig zijn als je de volumetoets zou kunnen blokkeren, die is vrij royaal en je zet 'm al snel of kei hard of uit.
De eerste tip kan ik je alvast geven: als je om hulp of tips vraagt is het beter om zo precies mogelijk te beschrijven wat je probleem is. Eventuele volgende tips hangen daarom af van je antwoorden op de volgende vragen:

Bedoel je dat jij de ander niet goed verstaat of de ander jou niet of allebei?

Hou je de telefoon bij het bellen gewoon aan je oor of gebruik je de handsfreefunctie met de luidspreker of gebruik je een bluetooth headset (zo ja welke dan?) Of gebruik je een bedrade headset (met microfoon) of oordopjes/hoofdtelefoon (zonder microfoon)?

Heb je de problemen als je je verplaatst en/of als je op één plaats blijft tijdens het gesprek?

De volumetoets blokkeren kan bij mijn weten niet zo lang je de telefoon niet geroot hebt. Of het daarna makkelijk kan weet ik ook niet, maar je kunt dan in ieder geval zelf een tooltje gaan programmeren en dat gebruiken. Daarnaast zou je een siliconenhoes kunnen gaan gebruiken die dik genoeg is dat je de volumetoetsen niet per ongeluk aanraakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malarky
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 15-09 11:39

Malarky

Wils voor wat ieder

Malarky schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 23:37:
Heb een nieuwe Incredible S en als ik hem naast mijn oude houdt valt mij iets heel erg op. Waar bij mijn vorige wit echt wit was (met een zekere lichtroze teint) is bij mij nieuwe wit smerig richting crème (met een groene teint). Hoe zijn jullie kleuren (bijvoorbeeld in een leeg sms venster) en veranderen die mogelijk in de loop van de tijd? Zo niet stuur ik hem denk maar eens terug, want dit is hinderlijk lelijk.

Heb nu geen camera waar ik het verschil er goed op krijgt, zal morgen nog eens proberen met een andere camera.
Het werd wat later, kwam mede omdat ik gelezen heb op XDA dat HTC voor latere batches van de Incredible S een een SHARP scherm heeft gebruikt en de oudere toestellen een ACER scherm hebben. Leek mij een goede verklaring en dat is toch wel duidelijk te zien op de foto's van de 3 Incredible S toestellen die nu in mijn bezit zijn.

Toestel A: aankoop datum 17-03-2011
Toestel B: aankoop datum 20-07-2011
Toestel C: aankoop datum 18-04-2011

Toestel A en C (zou dan eerste batch zijn) hebben duidelijk een wit-roze gloed en toestel B duidelijk een wit-groene gloed, waarbij opgemerkt mag worden dat de kleuren van toestel C verder van echt wit weg liggen dan van A en C (waarbij toestel C iets minder roze/meer wit is dan A). Uiteraard stonden alle schermen op maximale helderheid, zijn de scherm vrij van vet/stof en zijn er geen screenproctectors gebruikt.

Foto proof 1 (licht)
Foto proof 2 (donker)

Meer en beter fotobewijs hier. Uiteindelijk wen je eraan, maar als ik mocht kiezen zou ik echt voor het Acer scherm kiezen. Wat zijn jullie ervaringen?

[ Voor 10% gewijzigd door Malarky op 18-09-2011 01:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rick-Jan

Rick-Jan

always connected

Heb met htc gebeld of er een update voor de incredible s komt, met sense 3.0
kreeg te horen: Momenteel kunnen wij niet bevestigen of en wanneer dit produkt zal worden uitgebracht.(was te verwachten natuurlijk.)
Op xda zijn er wel een paar ROMS te vinden met sense 3.0, en die schijnen goed te draaien.
YouTube: HTC Incredible S Sense 3.0 - YouTube
dit is dus een populaire: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1088498
iemand hier ervaring met flashen en rooten van de incredible s? op internet vind ik wel wat, maar niet echt duidelijk.

You have two error checking devices installed in two sockets on your head. They are called eyes .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yrck
Rick-Jan schreef op zondag 18 september 2011 @ 16:23:
Heb met htc gebeld of er een update voor de incredible s komt, met sense 3.0
kreeg te horen: Momenteel kunnen wij niet bevestigen of en wanneer dit produkt zal worden uitgebracht.(was te verwachten natuurlijk.)
Op xda zijn er wel een paar ROMS te vinden met sense 3.0, en die schijnen goed te draaien.
YouTube: HTC Incredible S Sense 3.0 - YouTube
dit is dus een populaire: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1088498
iemand hier ervaring met flashen en rooten van de incredible s? op internet vind ik wel wat, maar niet echt duidelijk.
De Android Revolution HD is inderdaad een populaire rom. Draai deze momenteel zelf ook nu. De geruchten gaan dat de Incredible S ook een versie krijgt met Sense 3.0 en Android 2.3.5. Momenteel staat op XDA een beta rom. http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1246134

Het flashen en rooten staat allemaal beschreven op het XDA forum. :)

Heb de afgelopen dagen kunnen spelen met de HTC Sensation. Mooi toestel, maar toch vind ik het Incredible S mooier. De home button, zoek button etc zijn altijd aanwezig en gaan dus niet zoals bij ons uit als het scherm uitgaat.

Wat wel mooi is, is de resolutie van de Sensation. Net allemaal wat strakker en mooier. Qua snelheid merkte ik ook niet heel veel verschil..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rick-Jan

Rick-Jan

always connected

Yrck schreef op zondag 18 september 2011 @ 16:44:
[...]

De Android Revolution HD is inderdaad een populaire rom. Draai deze momenteel zelf ook nu. De geruchten gaan dat de Incredible S ook een versie krijgt met Sense 3.0 en Android 2.3.5. Momenteel staat op XDA een beta rom. http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1246134

Het flashen en rooten staat allemaal beschreven op het XDA forum. :)

Heb de afgelopen dagen kunnen spelen met de HTC Sensation. Mooi toestel, maar toch vind ik het Incredible S mooier. De home button, zoek button etc zijn altijd aanwezig en gaan dus niet zoals bij ons uit als het scherm uitgaat.

Wat wel mooi is, is de resolutie van de Sensation. Net allemaal wat strakker en mooier. Qua snelheid merkte ik ook niet heel veel verschil..
hoe bevalt de android revolution hd rom? snel, stabiel? en hoe zit het met het batterijduur? vind de sensation zelf net een maatje te groot. Resolutie is wel prachtig inderdaad ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yrck
Rick-Jan schreef op zondag 18 september 2011 @ 17:09:
[...]

hoe bevalt de android revolution hd rom? snel, stabiel? en hoe zit het met het batterijduur? vind de sensation zelf net een maatje te groot. Resolutie is wel prachtig inderdaad ;)
Android Revolution HD bevalt goed! Snel inderdaad, niet vele malen sneller dan stock rom overigens, stabiel en de accuduur lijkt mij ook wat beter. Doe een dag met me accu. Zit dan ook hele dag te Whatsappen, Facebook etc..

Iedereen heeft een andere mening over android revolution. Je moet het zelf geprobeerd hebben om te kunnen zeggen of het goed is. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rick-Jan

Rick-Jan

always connected

Yrck schreef op zondag 18 september 2011 @ 17:36:
[...]

Android Revolution HD bevalt goed! Snel inderdaad, niet vele malen sneller dan stock rom overigens, stabiel en de accuduur lijkt mij ook wat beter. Doe een dag met me accu. Zit dan ook hele dag te Whatsappen, Facebook etc..

Iedereen heeft een andere mening over android revolution. Je moet het zelf geprobeerd hebben om te kunnen zeggen of het goed is. ;)
bedankt voor je info, inmiddels geïnstalleerd, eerste indruk:wat is sense 3.0 mooi, echt een verademing met sense 2.1. vooral het lockscreen en het weer zijn er handig en mooi. telefoon is ietsje sneller inderdaad.

hmm. alleen de android market laad niet meer. moet je nu alles via .apk installeren?

[ Voor 5% gewijzigd door Rick-Jan op 18-09-2011 19:32 . Reden: market ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yrck
Rick-Jan schreef op zondag 18 september 2011 @ 19:16:
[...]

bedankt voor je info, inmiddels geïnstalleerd, eerste indruk:wat is sense 3.0 mooi, echt een verademing met sense 2.1. vooral het lockscreen en het weer zijn er handig en mooi. telefoon is ietsje sneller inderdaad.

hmm. alleen de android market laad niet meer. moet je nu alles via .apk installeren?
Heb je Android Revolution geinstalleerd? (Deze heeft sense 2.1) of die beta rom? Want daar heb ik geen ervaring mee namelijk. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rick-Jan

Rick-Jan

always connected

Yrck schreef op maandag 19 september 2011 @ 13:02:
[...]

Heb je Android Revolution geinstalleerd? (Deze heeft sense 2.1) of die beta rom? Want daar heb ik geen ervaring mee namelijk. ;)
Android Revolution HD met de sense 3.0 mod(weather, lockscreen, htc swype, task manager) nu een dag in gebruik werkt prima, wel wat meer batterijgebruik. Alles functioneert goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DNA_Saint
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 15-09 15:45

DNA_Saint

Go Go Gadget Ondertitel!

Mijn zusje heeft de s. En ik heb de desire.
Maar waarom heb ik al wel de nieuwe market. En zij niet?

Huub Huub Barbatruc!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yrck
Rick-Jan schreef op maandag 19 september 2011 @ 17:50:
[...]

Android Revolution HD met de sense 3.0 mod(weather, lockscreen, htc swype, task manager) nu een dag in gebruik werkt prima, wel wat meer batterijgebruik. Alles functioneert goed.
De sense mods gebruiken inderdaad meer accu.

Verwijderd

Yrck schreef op zondag 18 september 2011 @ 17:36:
[...]

Ik heb nu revolution HD er op staan. Werkt perfect. Soepel en snel. Alles werkt net even iets sneller en.stabieler. Installeren was uiteindelijk heel gemakkelijk. Staat allemaal op xda. Ik wilde ook heel graag die sense 3.0 erop hebben. Heb het bij een vriend gezien met Desire HD. Ziet er echt soepel uit, en mooi dat lockscreen. Je kunt die 3.0 features los installeren maar ze zijn ook bezig met een port naar de incredible S. Zal binnekort wel komen. Ga die er ook direct opzetten! Zeker de moeite waard en om te kijken wat je er van vind.

• Repi3
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 02 september 2011 @ 16:08:
Hallo iedereen hier,

Ik heb me een HTC Incredible S gekocht en hij bevalt me enorm. Alleen heb ik een probleempje.

Het toestel was mooi in het Nederlands toen ik het aanzette. Nu heb ik de systeemupdates uitgevoerd naar Android 2.3 en toen kwam er het bericht "wilt u de instellingen van de telefoon aanpassen aan de nieuwe SIM-kaart?"

Bedankt alvast!
Ik heb een vriend die compleet hetzelfde verhaal geeft, al is het bij hem spaans/portugees ipv italy.

Het was ook de doos die engels/spaans was, voor hij zijn simkaart instak, was het mooi nederlands, nu enkel engels/spaans/portugees...

Hoe heb je dit dan opgelost?

[ Voor 7% gewijzigd door Repi3 op 29-09-2011 12:41 ]

• Infernoken
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15-09 22:47
Hallo, ik wilde net mijn Incredible S aan 379€ bestellen bij PDAshop.be maar door een fout in het systeem was deze niet op stock.
Toen ik belde voor een levertermijn werd er mij verteld dat deze niet meer uitgeleverd wordt en vervangen zal worden ????

Heeft iemand hier meer info over? Had ik nu net een goed toestel op het oog......

Ze hebben mijn order dus geannuleerd en gaan mijn geld terugstorten.

UPDATE: Zie nu net op PDAshop.be dat deze nog steeds niet voorradig is, maar de prijs staat er nu 399€.
Ik hou het in de gaten, maar straks hebben ze mijn order geannuleerd omdat ze niet aan 379€ konden verkopen ????

[ Voor 31% gewijzigd door Infernoken op 29-09-2011 21:51 ]

• JantjeKoud
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12-09 13:06
Een of andere app kon dat. Zoek in dit forum, het is een keertje langs gekomen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Repi3
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
JantjeKoud schreef op donderdag 29 september 2011 @ 16:44:
Een of andere app kon dat. Zoek in dit forum, het is een keertje langs gekomen. :P
inderdaad gevonden !

voor de mensen die het misschien ook nodig hebben : Morelocale 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• retlaw

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

Infernoken schreef op donderdag 29 september 2011 @ 16:38:
Hallo, ik wilde net mijn Incredible S aan 379€ bestellen bij PDAshop.be maar door een fout in het systeem was deze niet op stock.
Toen ik belde voor een levertermijn werd er mij verteld dat deze niet meer uitgeleverd wordt en vervangen zal worden ????

Heeft iemand hier meer info over? Had ik nu net een goed toestel op het oog......

Ze hebben mijn order dus geannuleerd en gaan mijn geld terugstorten.

UPDATE: Zie nu net op PDAshop.be dat deze nog steeds niet voorradig is, maar de prijs staat er nu 399€.
Ik hou het in de gaten, maar straks hebben ze mijn order geannuleerd omdat ze niet aan 379€ konden verkopen ????
Als je in de pricewatch kijkt is ie bij andere aanbieders nog wel op voorraad en goedkoper!

Battle.net || Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dasooktoevallig
HTC komt momenteel in het nieuws vanwege een groot en ingrijpend schandaal met betrekking tot het verzamelen van veel gebruikersgegevens die vervolgens ook nog eens makkelijk in verkeerde handen terecht kunnen komen:

http://www.androidpolice....ails-addresses-much-more/

Ik heb even snel gechecked of de apps van HTC die die gegevens verzamelen ook op mijn Incredible S aanwezig zijn. Ik heb ze niet kunnen vinden. Volgens reacties op de Androidpolice site staan ze ook niet op de HTC Sensation (die een softwareversie op de Incredible S voor loopt). Het zou dus kunnen dat dit alleen telefoons raakt die in de Verenigde Staten worden uitgebracht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Infernoken
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15-09 22:47
retlaw schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 11:01:
[...]

Als je in de pricewatch kijkt is ie bij andere aanbieders nog wel op voorraad en goedkoper!
Probleem is natuurlijk dat ik in België woon en dan heb je niet zoveel keuze :'(

Eerste die levert naar België is Azerty en dan zit ik ook direct aan 383€...
Met de problemen erbij als ik eens garantie moet claimen qua terugsturen en dergelijke...

Ga morgen eens bellen naar PDAshop, zie dat hij sinds deze avond terug op voorraad is aan 399€.
(Lijkt me dus verdacht, eerst niet meer leverbaar en dan 2dagen erna gewoon terug op de site, maar 20€ duurder. :( )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• retlaw

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

Op XDA zeggen enkele personen een update te hebben gehad...
Iemand hier al iets ontvangen?!

Battle.net || Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
Ik niet.
Ook een handmatige check zegt dat er geen updates beschikbaar zijn.

[ Voor 5% gewijzigd door frickY op 04-10-2011 15:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dasooktoevallig
retlaw schreef op dinsdag 04 oktober 2011 @ 15:13:
Op XDA zeggen enkele personen een update te hebben gehad...
Iemand hier al iets ontvangen?!
HTC gebruikt een bepaalde systematiek in de opbouw van de versienummers van de firmware. Een compleet inzicht in die codes heb ik helaas niet. Maar als je een tijdje HTC updates hebt zien langskomen, dan zal je opvallen dat een bepaald deel van het versienummer een soort van regiocode is. Dat is nodig omdat er speciale versies van updates gemaakt moeten worden voor sommige providers met specifieke wijzigingen (toetsenbord met andere talen, andere software, netwerkafhankelijke instellingen e.d.) er in en/of een aparte providerspecifieke goedkeuringsprocedure.

HTC moet dat uit elkaar kunnen houden. Als je naar het versienummer kijkt, dan is dat normaal gesproken zo opgebouwd:
a.bb.ccc.d
Het onderdeel "ccc" geeft dan de regio aan. Je krijgt een OTA update alleen als die regiocode overeenkomt met die in de softwareversie van je toestel.

De update waar nu sprake van is heeft versienummer 2.30.707.1. Die is voor Zuid-oost Azië (HTC's regio code 707). De Europese niet providerspecifieke versies van HTC Androidtelefoons hebben altijd softwareversies met regiocodes 405. Wellicht is dat zelfs de code voor de standaard wereldwijde editie ("WWE") van het toestel.

Kortom: deze gaan wij niet krijgen. Dat lijkt me geen probleem, want de omvang is klein en het gaat dus vermoedelijk om een bugfix. Als die niet wereldwijd wordt verspreid, dan kan het om een regionaal probleem gaan. Als we de bugfix wel gaan krijgen zal de rest van het versienummer wel anders moeten worden, want we zitten momenteel op 2.30.405.1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• retlaw

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

bedankt voor de heldere uitleg!

Hopen dat er snel een nieuwe versie komt met hogere a en b nummers dan!

Battle.net || Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eymey
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16:31
Beste mensen. Ik heb twee vraagjes m.b.t. de Incredible S over dingen die ik in dit topic gelezen heb maar waar ik nog geen vervolg op heb kunnen waarnemen:

* Er werd geklaagd dat de FM Radio ervoor zorgt dat gesprekken niet binnen komen. Is dit nog steeds het geval of is dit sinds de GB update verholpen?
* Er waren problemen met T-mobile simkaarten. Is dit inmiddels opgelost? (software update dan wel vervanging hardware).

Ik heb deze week een T-mobile abbo afgesloten met een Sony Ericsson xperia Neo. Nou is dat een prachtig toestel, maar door de hogere resolutie icm. 3,7 inch scherm zijn de letters erg klein in vergelijking met mijn vorige telefoon (een HTC Desire). Wellicht zie ik mezelf daardoor genoodzaakt om de Neo terug te sturen en toch weer voor een HTC te gaan.

FM radio luisteren is voor mij echter erg belangrijk.

Hoe doet de kwaliteit van de luidspreker op de achterkant het tov. de HTC Desire? (als iemand vergelijking heeft). Ik verwacht een hi-fi geluid maar de Desire vond ik behoorlijk crap. Iets krachtiger/helderder mag dus wel. Zelffde vraag voor de kwaliteit van geluidsopnames met de camera.

Marstek Venus 5.12kWh v151, CT002 V118, CT003 V116 DSMR5.5, PV 11xEnphase IQ7+ Z-O, 5xEnphase IQ7+ N-W - ~4,7Wp theoretisch, ~3,5Wp praktijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malarky

Malarky

Wils voor wat ieder

eymey schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 13:38:
* Er werd geklaagd dat de FM Radio ervoor zorgt dat gesprekken niet binnen komen. Is dit nog steeds het geval of is dit sinds de GB update verholpen?
In ieder geval sinds ik Android Revolution HD™ 1.1.6 gebruik (deze bevat RUU 2.30.405.1) werkt de radio i.c.m telefonie weer naar behoren. Let goed op dat je het geluid van je telefoon voordat je de FM Tuner opstart vanaf stil/trillen haalt, want als je met je geluidsknoppen gaat spelen nadat je de FM Tuner heb opgestart heeft dit alleen betrekking op het audio volume en zou je een inkomende oproep nog missen.

Op het moment dat ik gebeld wordt, stopt het geluid van de radio en hoor ik de telefoon rinkelen door mijn oordopjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eymey
Heel erg bedankt voor de feedback!

Dan ga ik 'm denk ik toch maar proberen te bemachtigen. Heb net vorige week een Sony Ericsson xperia Neo aangeschaft bij een 1-jarig T-mobile abbo. Geweldig toestel maar een té scherp scherm (854x480 pixels). Voor een 'normaal' mens geweldig maar met mijn slechtziendheid te kleine letters.

Dan toch maar weer terug naar HTC..... schoorvoetend want de SE camera is echt superieur aan alles wat ik tot nu toe van HTC heb gezien :P.

Anyway, de HTC Incredible S is dan iig een mooie opvolger van de Desire (met wat mazzel heeft ie misschien ook een net wat betere speaker).

Marstek Venus 5.12kWh v151, CT002 V118, CT003 V116 DSMR5.5, PV 11xEnphase IQ7+ Z-O, 5xEnphase IQ7+ N-W - ~4,7Wp theoretisch, ~3,5Wp praktijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• retlaw

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

eymey schreef op maandag 10 oktober 2011 @ 11:57:
Heel erg bedankt voor de feedback!

Dan ga ik 'm denk ik toch maar proberen te bemachtigen. Heb net vorige week een Sony Ericsson xperia Neo aangeschaft bij een 1-jarig T-mobile abbo. Geweldig toestel maar een té scherp scherm (854x480 pixels). Voor een 'normaal' mens geweldig maar met mijn slechtziendheid te kleine letters.

Dan toch maar weer terug naar HTC..... schoorvoetend want de SE camera is echt superieur aan alles wat ik tot nu toe van HTC heb gezien :P.

Anyway, de HTC Incredible S is dan iig een mooie opvolger van de Desire (met wat mazzel heeft ie misschien ook een net wat betere speaker).
waarom geen xperia arc?! Niet voor niets denk ik dat je in eerste instantie voor de neo bent gegaan?! Die doet niet onder voor de HTC IS. Ik heb de HTC ook gehad en nu een Arc. Moet zeggen dat de Arc beter bevalt...

Battle.net || Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eymey
Ik wil in principe geen toestel met een 4.3 inch scherm... 3,7 inch met 800x480 is voor mij eigenlijk ideaal (helaas is er geen enkele fabrikant meer die op dat formaat ong beetje up to date specs biedt).

4.0 inch zoals dat van de Incredible S is voor mij - in principe - de limiet, tenzij er echt helemaal geen andere opties zijn of tenzij ik HTC echt crap zou vinden .

De reden waarom ik in eerste instantie voor de Neo had gekozen en niet de arc was dan ook puur het 3,7 inch schermformaat icm. goede features. En mijn eerdere goede ervaringen met SE toestellen zoals de K750i, K800i en de C905.

Als het om user interface gaat, dan heb ik de afgelopen dagen gezien dat die van Sony Ericsson ook erg veel handigheden biedt maar geef ik stiekem toch nog steeds de voorkeur aan Sense.

Ben er dan ook nog steeds niet over uit.

Voordeel HTC:
* 4.0 of 3,7 inch met 800x480
* Sense interface
* Naar mijn mening net wat strakker design (die rondingen van Neo en Arc heb ik niet zo veel mee)
* Veel meer ruimte voor apps (bij recente modellen)

Voordeel Sony:
* Prijs-kwaliteitverhouding
* Geluidskwaliteit, fotokwaliteit en videokwaliteit.

Tsja.... het liefst zou ik de Neo willen houden maar (hier wat offtopic) maar er is op rooting gebied helaas nog te weinig ontwikkeling en ik weet dus ook niet zeker of, als ik dit doe, er gegarandeerd oplossingen bestaan om die fonts groter (of de dpi minder) te krijgen. En rooten betekent niet meer in kunnen ruilen.

Trouwens, @retlaw: Ik lees in het topic dat jij voor de IS ook een Desire hebt gehad. Is de interne speaker van de IS nou beter dan die van de Desire of slechter?

Nog een nadeel bij de Neo vind ik trouwens de kijkhoek. Tuurlijk, het is niet vergelijkbaar met het Amoled scherm van m'n vorige Desire maar zeker omdat ik er toch met m'n neus redelijk dik op zit kijk ik toch al snel te schuin waardoor ik slechter contrast ervaar. Ik zou alsnog voor de Arc kunnen gaan indien dit beter is dan bij de Neo, maar ik ken echt niemand met een Arc. Ken wel veel mensen met HTC Desire HD en Desire S en daar heb ik geen last van de kijkhoeken.

Oh ja als laatste nog een reden om wrs. niet voor een Arc te gaan: Ook bij deze schijn je de automatische schermhelderheid niet (zonder te rooten) uit te kunnen schakelen. Het contrast van de Neo wordt icm. mijn soms wat aparte kijkhoek 's avonds nog slechter omdat geforceerd het scherm niet helderder kan.....

[ Voor 24% gewijzigd door eymey op 10-10-2011 13:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yrck
@eymey

Een maat van mij heeft de Sony Xperia Arc. De telefoon voelt lichter aan, maar de kwaliteit voelt weer minder aan. Je hebt het gevoel dat je een stuk plastic vasthoudt. Bij de HTC vind ik de kwaliteit een stuk degelijker aanvoelen.

Het afspelen van muziek op mijn HTC is prima. Geluid is helder en best luid. Me vorige telefoon was een iPhone 3GS en daar was het geluid een stuk minder van. (persoonlijk)

Verder moet ik even kwijt dat deze HTC de fijnste telefoon is die ik gebruikt heb. Vooral de Sense interface maakt alles net wat gemakkelijker en leuker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• retlaw

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

eymey schreef op maandag 10 oktober 2011 @ 13:18:

Trouwens, @retlaw: Ik lees in het topic dat jij voor de IS ook een Desire hebt gehad. Is de interne speaker van de IS nou beter dan die van de Desire of slechter?
Haha, heb echt een hele hoop toestellen gehad het afgelopen jaar... Desire -> Incredible S -> Nexus S -> LG O2X -> Nexus S -> Incredible S -> Xperia Arc...

Kon niet kiezen met het verlengen van mijn abbo, dus heb ze nu allemaal kunnen proberen (steeds ruilen). Was echt fan van Sense, zolang ik de Desire had. Vindt nu toch een simpelere UI fijner, SE houdt het dichter bij AOSP.
Qua design vind ik de SE juist vele malen mooier als de Incredible S, maar dat is een kwestie van smaak.
De speakers van de Desire en Incredible S zijn nagenoeg gelijk aan elkaar. Mijn vriendin gebruikt mijn oude Desire nu... Van elke ander toestel is de speaker betere. Zeker van de Arc nu, met XLoud. Die heb ik nu bijna op zijn zachtst staan en klinkt nog hard en belangrijker, zuiver...

Battle.net || Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eymey
Mja de Neo is ook van plastic en oogt/voelt wel minder degelijk dan de HTC Desire die ik heb gehad (en andere HTC's die ik heb gezien). Toch gaat het mij vooral om functionaliteit en dus het zicht.

Pff.... waarom kon Sony die Neo niet gewoon 800x480 maken? Maar goed, ik zal met smartphones wel hetzelfde krijgen als met beeldschermen. Het is allemaal "hoe hoger de resolutie, hoe beter" wat de klok slaat.

Heb ook al ontdekt dat er wel launchers e.d. bestaan die wat grotere font sizes kunnen geven maar het is geen "end all, be all solution" voor alle visuele elementen.

Ik ken alleen "LCD Density changer" maar daar moet je toestel voor ge-root zijn en dan nog is het de vraag of de Sony interface hier niet van over z'n nek gaat.

Toch maar eens gaan kijken of ik ergens de Incredible S live kan bekijken en evt. beluisteren.

[ Voor 34% gewijzigd door eymey op 10-10-2011 15:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rick-Jan

Rick-Jan

always connected

Nu er een update voor de Android revolution HD is uitgekomen, wou ik die updaten. succesvol geflashed maar, telefoon start niet meer! blijft alleen maar op htc scherm hangen. Recovery mode lukt ook niet, dan start hij gewoon weer door, wat niet kan. hij blijft aan het begin zeggen: pg32img.zip not found! die heb ik op de sd kaart gezet en geïnstalleerd, maar ook dan doet hij het niet! op google vond ik dit: what i did was i ran fastboot usb plug in phone and ran RUU and its back.
is dat de oplossing en zo ja, hoe doe ik dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malarky

Malarky

Wils voor wat ieder

Rick-Jan schreef op dinsdag 11 oktober 2011 @ 18:09:
Nu er een update voor de Android revolution HD is uitgekomen, wou ik die updaten. succesvol geflashed maar, telefoon start niet meer! blijft alleen maar op htc scherm hangen. Recovery mode lukt ook niet, dan start hij gewoon weer door, wat niet kan. hij blijft aan het begin zeggen: pg32img.zip not found! die heb ik op de sd kaart gezet en geïnstalleerd, maar ook dan doet hij het niet! op google vond ik dit: what i did was i ran fastboot usb plug in phone and ran RUU and its back.
is dat de oplossing en zo ja, hoe doe ik dit?
Hoelang heb je hem op het HTC scherm laten hangen? Dat kan soms wel 10 minuten duren, heb ik de ervaringen voor een eerste reboot. pg32img.zip error in bootlader is normaal, hij checkt automatisch of dat bestand aanwezig is (die gebruik je geloof ik bijvoorbeeld om een nieuwe radio te flashen). Als je nu eens opnieuw in de recovery gaat en opnieuw de ROM flashed, of een oudere ROM flashed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rick-Jan

Rick-Jan

always connected

Malarky schreef op dinsdag 11 oktober 2011 @ 18:21:
[...]

Hoelang heb je hem op het HTC scherm laten hangen? Dat kan soms wel 10 minuten duren, heb ik de ervaringen voor een eerste reboot. pg32img.zip error in bootlader is normaal, hij checkt automatisch of dat bestand aanwezig is (die gebruik je geloof ik bijvoorbeeld om een nieuwe radio te flashen). Als je nu eens opnieuw in de recovery gaat en opnieuw de ROM flashed, of een oudere ROM flashed?
Ik denk wel 10 minuten ja, ik kan dus niet in recovery, als ik daarop druk gaat hij de telefoon starten, en niet meer de recovery console zeg maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NSG

NSG

Je weet niks!

Probeer is een herstart zonder sd kaart in je telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rick-Jan

Rick-Jan

always connected

Enes_81 schreef op dinsdag 11 oktober 2011 @ 18:45:
Probeer is een herstart zonder sd kaart in je telefoon.
Ook dan blijft de telefoon hangen! shit, had ik maar nooit geüpdatet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• retlaw

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

Ruu installeren zal het wellicht oplossen...

Battle.net || Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rick-Jan

Rick-Jan

always connected

retlaw schreef op dinsdag 11 oktober 2011 @ 19:03:
Ruu installeren zal het wellicht oplossen...
En hoe doe ik dit precies? kom er niet echt wijs uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NSG

NSG

Je weet niks!

Ik vind de "pg32img.zip not found!" error sowieso erg vreemd heb je een RADIO geflasht ?
Krijg je die melding elke keer bij het opstarten ?
Krijg je misschien een security warning in de bootloader?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rick-Jan

Rick-Jan

always connected

ik zie het al! er was geen update voor de android revolution hd die ik heb! alleen voor de desire hd. Heb dus een verkeerde rom geflashed. hoe zet ik dat nou terug, al mn data staat nog op de sd, maar kan dus niet in de recovery mode komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NSG

NSG

Je weet niks!

Ah, vandaar je zal nu ook een andere recovery hebben ..

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?p=14693680

Download dit rename het naar PG32IMG.zip en zet het op de root van je sdcard.

Start je bootloader , dan zou hij nu als goed is je recovery moeten updaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• retlaw

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

Kijk op xda bij de shopper roms. Pak daar de juiste versie. WWE versie. Dit is een .exe bestand die je uit kunt voeren... Je krijgt dan instructies.
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1033922
2.30.405.1 is de meest recente.
Je bent dan wel root en gisting recovery kwijt.

Battle.net || Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rick-Jan

Rick-Jan

always connected

Enes_81 schreef op dinsdag 11 oktober 2011 @ 19:23:
Ah, vandaar je zal nu ook een andere recovery hebben ..

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?p=14693680

Download dit rename het naar PG32IMG.zip en zet het op de root van je sdcard.

Start je bootloader , dan zou hij nu als goed is je recovery moeten updaten.
Heb de recovery succesvol geüpdatet, maar starten ho maar. Recovery wil nog steeds niet.
retlaw schreef op dinsdag 11 oktober 2011 @ 19:23:
Kijk op xda bij de shopper roms. Pak daar de juiste versie. WWE versie. Dit is een .exe bestand die je uit kunt voeren... Je krijgt dan instructies.
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1033922
2.30.405.1 is de meest recente.
Je bent dan wel root en gisting recovery kwijt.
Ga dat nu proberen!

[ Voor 27% gewijzigd door Rick-Jan op 11-10-2011 19:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eymey
retlaw schreef op maandag 10 oktober 2011 @ 14:21:
[...]

Haha, heb echt een hele hoop toestellen gehad het afgelopen jaar... Desire -> Incredible S -> Nexus S -> LG O2X -> Nexus S -> Incredible S -> Xperia Arc...

Kon niet kiezen met het verlengen van mijn abbo, dus heb ze nu allemaal kunnen proberen (steeds ruilen). Was echt fan van Sense, zolang ik de Desire had. Vindt nu toch een simpelere UI fijner, SE houdt het dichter bij AOSP.
Qua design vind ik de SE juist vele malen mooier als de Incredible S, maar dat is een kwestie van smaak.
De speakers van de Desire en Incredible S zijn nagenoeg gelijk aan elkaar. Mijn vriendin gebruikt mijn oude Desire nu... Van elke ander toestel is de speaker betere. Zeker van de Arc nu, met XLoud. Die heb ik nu bijna op zijn zachtst staan en klinkt nog hard en belangrijker, zuiver...
Tsja, dat niet kunnen kiezen herken ik dus ;)

Vandaag is de Neo terug gestuurd en heb ik toch maar om een Incredible S gevraagd. Heb dat toestel gisteren in de lokale mediamarkt ff bekeken (hij stond helaas niet aan) en qua design vind ik 'm prima. Ondanks dat ie 4.0 inch is, is ie ook net weer niet te groot.

Het geluid van de speaker en de cam zal ik me maar overheen moeten zetten. Ik weet dat de Neo en de Arc van SE beter geluid geven maar ja.... prioriteit blijft voor mij helaas toch het scherm. En de Arc zie ik mezelf echt niet iedere dag met een gerust hart in m'n broekzak proppen (iig niet van sommige broeken).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rick-Jan

Rick-Jan

always connected

oke, de stock rom staat er op, en telefoon is nog steeds s-off. maar, nu doet te recovery het nog steeds niet, terwijl ik hem wel geïnstalleerd heb, hoe kan dit?

edit: toch gelukt om te installeren, via de clockwork link op xda.
alles doet het weer, iedereen bedankt :)

[ Voor 25% gewijzigd door Rick-Jan op 11-10-2011 23:22 . Reden: yes. ]

Pagina: 1 ... 12 ... 17 Laatste