Heb op zondag 23 november een
Cube U65GT (aka Cube Talk 9x) gekocht op AliExpress. Op vrijdag 5 december werd ie door
Sinterklaas DHL aan de deur bezorgd. Ik heb nog het langste op de Chinese douane moeten wachten. Toen het eenmaal aan DHL was overgedragen was het binnen 3 dagen van Hongkong tot aan mijn huis. Voordat DHL het had werkte de tracking info van het pakket ook niet, en bleef ik in het ongewisse over de status van de tablet.
Ik vind de Cube U65GT een mooi tablet. Hij is lekker compact, heeft een mooi scherm, en is lekker snel. Maar het is mijn eerste tablet, dus ik heb geen vergelijkingsmateriaal. Met het beschermhoesje dat ik er bij heb gekocht gaat het scherm automagisch aan en uit als je het hoesje open en dicht doet. Handig!

Hij is misschien een beetje zwaar, maar de tablet heeft dan ook een grotere batterijcapaciteit dan de meeste anderen. Het gewicht neem ik dus maar voor lief, en stoort me verder ook niet.
Heb het ding meteen geroot door de ROM te flashen. Daarmee was meteen ook alle Chinese meuk er van af. Daarna zat ik nog even te hannessen om multi-user aan de praat te krijgen. Mijn vriendin wil er ook gebruik van maken, maar die heeft (uiteraard) haar eigen contact personen etc. Dus het leek me handig om dat uit elkaar te kunnen houden. Xposed Framerwork en GravityBox geinstalleerd en nu werkt het.
Moest helaas wel douanekosten aan de deur betalen. Jammer, maar dan nog vind ik het veel tablet voor weinig geld. Heb geen spijt van mijn aankoop.
[
Voor 23% gewijzigd door
slow whoop op 11-12-2014 13:53
]