Acties:
  • 0 Henk 'm!

• starcopy
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
(overleden)
Jamesl schreef op zondag 02 november 2014 @ 00:21:
[...]

Bedankt voor je reactie!
Moet wel zeggen dat dat me wel enigzins aan het twijfelen maakt... 175 euro is natuurlijk geen geld en ik denk ook wel dat de prijs/kwaliteit verhouding wel goed zit maar dit zijn inderdaad wel heel wat issues.
Zijn er andere mensen met dezelfde problemen?

en iemand met wel de ASUS 303k?

PS: draait jouw Pipo P9 op een custom ROM? @Daytona
De issue's in dit geval zijn niet echt relevant omdat de Asus niet door de gebruiker onder echte omstandigheden getest is, en de Pipo wel. En een hoop problemen, zeker met App's, worden door de nieuwe Android versies veroorzaakt ivm compatibiliteit problemen.

Wat me overigens opvalt bij de verschillende verkopers van die Asus is dat ik voor de instap die jij noemt, allemaal verschillende clock snelheden voor die S4 zie. Vanaf 1.2 tot 1.8. :? En maar 16Gb aan geheugen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deboerpp
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 15-09 11:46
EN-IS schreef op zaterdag 01 november 2014 @ 10:52:

........ GPS nog niet kunnen testen.
En laat ik daar nu met smart op zitten wachten. Maar hij is nu toch uitverkocht bij banggood...Maar je gaat het nog wel testen toch .. ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

deboerpp schreef op zondag 02 november 2014 @ 11:01:
[...]

En laat ik daar nu met smart op zitten wachten. Maar hij is nu toch uitverkocht bij banggood...Maar je gaat het nog wel testen toch .. ?
Ik heb hem gister al getest, de GPS werkt gewoon ;) Ik heb vanuit het raam hangend namelijk binnen no time een fix.

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/k3wKaifX9xZ8RzPubW7JbR2b/full.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamesl
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 17-09 12:32
starcopy schreef op zondag 02 november 2014 @ 10:36:
[...]

De issue's in dit geval zijn niet echt relevant omdat de Asus niet door de gebruiker onder echte omstandigheden getest is, en de Pipo wel. En een hoop problemen, zeker met App's, worden door de nieuwe Android versies veroorzaakt ivm compatibiliteit problemen.

Wat me overigens opvalt bij de verschillende verkopers van die Asus is dat ik voor de instap die jij noemt, allemaal verschillende clock snelheden voor die S4 zie. Vanaf 1.2 tot 1.8. :? En maar 16Gb aan geheugen.
Ja dat is natuurlijk wel zo, veel van die problemen zijn eerder software matig dan hardware matig.

Hmm, als ik via tweakers de Asus Transformer Pad TF303k opzoek en daar de eerste 5 winkels bekijk zie ik allemaal 1.5 ghz hoor.. en ja slechts 16 GB geheugen maar je kan het volgens mij wel uitbreiden met een SD kaart.

pricewatch: Asus Transformer Pad TF303K WiFi Blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• starcopy
  • Niet online
(overleden)
Jamesl schreef op zondag 02 november 2014 @ 11:35:
[...]

Ja dat is natuurlijk wel zo, veel van die problemen zijn eerder software matig dan hardware matig.

Hmm, als ik via tweakers de Asus Transformer Pad TF303k opzoek en daar de eerste 5 winkels bekijk zie ik allemaal 1.5 ghz hoor.. en ja slechts 16 GB geheugen maar je kan het volgens mij wel uitbreiden met een SD kaart.

pricewatch: Asus Transformer Pad TF303K WiFi Blauw
Niet via tweakers gekeken maar de shops zelf. En die zijn nogal ruimdenkend wat dat betreft. ;)

Sd kaart kan er in, maar in de Pipo ook. In elk geval tot 64Gb. En standaard heeft die 32Gb intern. Het enige echte verschil is de cpu. Over de Gpu wordt nergens gepraat wat die levert. De rest van de HW ontloopt zich niet echt.

Maar misschien ben ik inmiddels te China denkend geworden na 10 jaar. Ik bespaar zoveel, dat ik het dubbele uitgeef. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deboerpp
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 15-09 11:46
Verwijderd schreef op zondag 02 november 2014 @ 11:09:
[...]

Ik heb hem gister al getest, de GPS werkt gewoon ;) Ik heb vanuit het raam hangend namelijk binnen no time een fix.
Hey thx ! Nu nog wachten tot ze hem hebben bij banggood . Oh nog iets ; kan je OS ook in het Nederlands ( is niet voor mij )
Lijkt erop dat je veel waar voor je geld krijgt, zeker als later blijkt dat ie 4 jaar meegaat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamesl
starcopy schreef op zondag 02 november 2014 @ 11:50:
[...]

Niet via tweakers gekeken maar de shops zelf. En die zijn nogal ruimdenkend wat dat betreft. ;)

Sd kaart kan er in, maar in de Pipo ook. In elk geval tot 64Gb. En standaard heeft die 32Gb intern. Het enige echte verschil is de cpu. Over de Gpu wordt nergens gepraat wat die levert. De rest van de HW ontloopt zich niet echt.

Maar misschien ben ik inmiddels te China denkend geworden na 10 jaar. Ik bespaar zoveel, dat ik het dubbele uitgeef. :9
Ja ik denk dat ik het risico maar ga nemen voor het eerst haha.
Want als ik dan die ASUS weer zie dan denk ik ook weer gelijk van dan kan ik net zo goed 100 euro meer uitgeven en dan weet ik zeker dat ik goed zit 8)7

Nouja morgen weer centjes dus dan maar even de Pipo (wat een stomme naam trouwens :') )bestellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

deboerpp schreef op zondag 02 november 2014 @ 11:54:
[...]

Hey thx ! Nu nog wachten tot ze hem hebben bij banggood . Oh nog iets ; kan je OS ook in het Nederlands ( is niet voor mij )
Lijkt erop dat je veel waar voor je geld krijgt, zeker als later blijkt dat ie 4 jaar meegaat :)
Ja de tablet kan ook in het Nederlands ingesteld worden, en Playstore staat er ook al op. Ik ben vooral onder de indruk van de batterij duur tot nu toe, dat is vaak ja een iets dat minder is bij Chinese tablets. Met beschermfolie eraf functioneert het aanraak scherm inderdaad beter, maar nog steeds niet zo goed als bij de Nexus 7 2012.

Zoals ik al zei is het gewoon niet prettig een potje Shadow Gun Deadzone spelen, maar het lukt wel om bijvoorbeeld een bijdrage op GoT te leveren. En de frontcamera is prima, maar de gewone camera is niet erg denderend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• quazar
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 16-09 19:08
Heeft iemand een SDkaartje aan de praat gekregen in de U27GT, en zo ja met FAT32 of Ext2/3/4?
Mij is het namelijk nog niet gelukt...

[ Voor 0% gewijzigd door quazar op 03-11-2014 06:43 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13:34
Kun je het kaartje niet door de tablet laten formatteren zodat hij zelf de goede indeling kiest?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• quazar
Normaal zou dat een goede optie zijn, helaas heb ik alleen nog toegang tot de recovery en daar is deze optie niet aanwezig :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamesl
Maakt het uit of je een 16 GB versie tablet koopt en er dan een SD kaart inpropt of de 32 GB versie en dan evt geen SD?

Is er een verschil? Qua snelheid of iets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
Ik denk dat intern geheugen sneller is dan een los SD-kaartje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• starcopy
  • Niet online
(overleden)
Jamesl schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 15:34:
Maakt het uit of je een 16 GB versie tablet koopt en er dan een SD kaart inpropt of de 32 GB versie en dan evt geen SD?

Is er een verschil? Qua snelheid of iets.
En naar verhouding is de 32Gb meestal prijstechnisch interessanter. En geen SD slot is niet echt aan te raden. Je bent er sneller doorheen dan je denkt. Muziek, film's, en wat je er al meer op zou willen zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamesl
starcopy schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 17:37:
[...]

En naar verhouding is de 32Gb meestal prijstechnisch interessanter. En geen SD slot is niet echt aan te raden. Je bent er sneller doorheen dan je denkt. Muziek, film's, en wat je er al meer op zou willen zetten.
Ja klopt maar ik vraag dit omdat ik de Pipo P9 via banggood wil kopen, de 16gb is daar inclusief case 171 euro en de 32gb is daar exclusief case 181 euro, met case erbij 190 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• starcopy
  • Niet online
(overleden)
Jamesl schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 17:45:
[...]

Ja klopt maar ik vraag dit omdat ik de Pipo P9 via banggood wil kopen, de 16gb is daar inclusief case 171 euro en de 32gb is daar exclusief case 181 euro, met case erbij 190 euro.
Ik kom uit op 209 dollar met de coupon code newbg voor deze.

http://www.banggood.com/P...-4_4-Tablet-p-941701.html

Dat "gratis"hoesje bij die 16gb is slechter dan slecht. Daar ligt er hier ook nog 1 van in de la. Kun je net zo goed gelijk weggooien.

Qua case zijn dit soort stukken beter. Alleen ff kijken in China want deze op Ebay is minstens 2x te duur.

http://www.ebay.nl/itm/Bl...Cllen&hash=item4adf21d196

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamesl
starcopy schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 18:03:
[...]

Ik kom uit op 209 dollar met de coupon code newbg voor deze.

http://www.banggood.com/P...-4_4-Tablet-p-941701.html

Dat "gratis"hoesje bij die 16gb is slechter dan slecht. Daar ligt er hier ook nog 1 van in de la. Kun je net zo goed gelijk weggooien.

Qua case zijn dit soort stukken beter. Alleen ff kijken in China want deze op Ebay is minstens 2x te duur.

http://www.ebay.nl/itm/Bl...Cllen&hash=item4adf21d196
Ah oke is deze case ook niks?
http://www.banggood.com/F...For-PIPO-P9-p-949822.html

Of anders via aliexpress:
http://nl.aliexpress.com/...C-Special/1552745374.html

[ Voor 8% gewijzigd door Jamesl op 04-11-2014 18:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daytona
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16-09 22:59

Daytona

Autoracen is voor watjes

Ik heb nog zo'n zelfde case als starcopy linkte te koop. Helemaal nieuw, maar wel in het blauw. Mag je overnemen voor een tientje plus verzendkosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• starcopy
  • Niet online
(overleden)
wel goed als hij valt, alleen om het vast te houden is die nogal dik. Mijn vrouw heeft zo een om de M8pro zitten.

Die AE is universeel. En ik vind het knap dat een 9.7 en een 10.1 in dezelfde hoes passen. :9

Hier een goede. Althans zo lijkt het.

http://www.aliexpress.com...563718&is_dl_target_url=y

[ Voor 17% gewijzigd door starcopy op 04-11-2014 19:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamesl
Daytona schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 18:49:
Ik heb nog zo'n zelfde case als starcopy linkte te koop. Helemaal nieuw, maar wel in het blauw. Mag je overnemen voor een tientje plus verzendkosten.
Nee dank je, blauw is niet echt mijn kleur haha.
starcopy schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 19:38:
[...]

wel goed als hij valt, alleen om het vast te houden is die nogal dik. Mijn vrouw heeft zo een om de M8pro zitten.

Die AE is universeel. En ik vind het knap dat een 9.7 en een 10.1 in dezelfde hoes passen. :9
Ah oke, ik neem die dan wel! ik vind het wel fijn om hem neer te zetten etc :)
Nou zo maar is bestellen dan d:)b

Edit: oja nog één vraagje: de tablet zelf is op voorraad, de case staat op: expected restock on 11th November.
Als ik ze samen bestel, wordt die dan pas verzonden als die case weer op voorraad is? op 11 November dus?

Of kan ik ze dan beter beiden los bestellen?

[ Voor 14% gewijzigd door Jamesl op 04-11-2014 19:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wyclef
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 09-01 16:10
Ben op zoek naar een tablet en denk aan een 8,9 inch model. Nu twijfel ik tussen de PIPO P4 en de TECLAST p90HD.

Ik kan niet veel verschillen ontdekken, prijs is redelijk gelijk en de p90hd heeft een hogere resolutie. Ik weet ook dat de pipo kwalitatief goed is, maar is dat bij de teclast ook zo?

Wat zouden juddie doen en waarom? Ik ben geen die hard gamer ofzo is meer voor surfen, filmpje kijken etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• starcopy
  • Niet online
(overleden)
wyclef schreef op woensdag 05 november 2014 @ 09:21:
Ben op zoek naar een tablet en denk aan een 8,9 inch model. Nu twijfel ik tussen de PIPO P4 en de TECLAST p90HD.

Ik kan niet veel verschillen ontdekken, prijs is redelijk gelijk en de p90hd heeft een hogere resolutie. Ik weet ook dat de pipo kwalitatief goed is, maar is dat bij de teclast ook zo?

Wat zouden juddie doen en waarom? Ik ben geen die hard gamer ofzo is meer voor surfen, filmpje kijken etc.
Eerst kijken hoe de ondersteuning en support door de fabrikant en community van oudere modellen was. En dan zit je met Pipo een stuk beter. Zeker als een tablet ouder dan 4 maand is. Bij de meeste is dan de ondersteuning al weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamesl
Ik heb de Pipo P9 besteld en hij is al verzonden!
Nu maar wachten oOo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• starcopy
  • Niet online
(overleden)
Jamesl schreef op woensdag 05 november 2014 @ 12:21:
Ik heb de Pipo P9 besteld en hij is al verzonden!
Nu maar wachten oOo
En dat duurt altijd het langst. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamesl
starcopy schreef op woensdag 05 november 2014 @ 14:14:
[...]

En dat duurt altijd het langst. :P
Jaa en ik kan hem niet tracken :(
maargoed 7-10 werkdagen dus verwachten hem over 2 weekjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da Fox
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 12-09 21:51
Ik ben op zoek naar een nieuwe tablet om mijn 'oude' yarvik te vervangen (TAB10-210). Op zich ben ik er wel tevreden over, maar soms is ie wat traag (vooral tijdens het op de achtergrond updaten van applicaties), en ik ben op zoek naar iets krachtigers. Budget is < €200, vandaar dat ik bij de china tablets aan het rondneuzen ben :)

Mijn huidige tablet is een 10.1" 16:10 tablet, en dat vind ik opzich wel een fijn formaat. Ik heb nu een aantal tablets zitten bekijken en vergelijken; de PiPO P1(en de P1+), de Teclast X98 series (3G, Air, Air II), CUBE TALK9X, en de IFIVE 3. Eigenlijk alles met een retina-class scherm dus. De IFIVE 3 is naar verluid simpel weg een brak apparaat. De CUBE valt voor mij persoonlijk af omdat deze toch een aantal features mist die e.g. de x98 en P1 wel hebben (zoals hdmi output en 4k video decoding). Kiezen tussen de pipo en de teclast is toch wat moeilijker, al neig ik momenteel meer naar de x98 Air II. Ik hoop dat jullie mij hier kunnen helpen, daarom hieronder een aantal vragen.

Een van de dingen die mij vooral storen bij mijn huidige tablet is dat de de hoofdtelefoonuitgang simpel weg niet goed werkt. Ja, er komt geluid uit, maar dat is 1) heel erg ruisend, je hoort op normaal volume heel duidelijk een ruis op de achtergrond. Hierdoor kijk ik op mijn tablet niet graag video. 2) Er is geen apart volume voor deze uitgang. Dit betekend dat ik heel erg voorzichtig moet zijn om mijn oren niet op te blazen als ik een hoofdtelefoon insteek, en ook dat het bruikbare volume maar heel klein is. Ik heb maar 2 of 3 standen van de volume knop, daar boven is het al te hard, daaronder te zacht.
Q. Hoe zit dit bij de pipo en teclast, is dit daar wel op orde?

De pipo lijkt een ander scherm te hebben als de teclast. Naar verluidt heeft de pipo het zelfde scherm als scherm de ipad 3, terwijl de teclast een nieuwer scherm heeft. Het verschil zit dan in de gebruikt technologie. Ik weet niet hoe die van de pipo dan heet, maar de teclast gebruikt 'IGZO', wat voor een snellere verversing van het scherm moet zorgen.
Q. Merk je in de praktijk nog iets van dit snelheids verschil? Of is er nog een verschil in e.g. kijkhoek/kleur-reproductie tussen de pipo en de x98?

De pipo heeft een grotere batterij dan de teclast (10000mAh vs 8500mAh). Toch lees ik dat de teclast langer mee zou gaan dan de pipo.
Q. Wat zijn jullie real-life ervaring met de batterijduur van deze tablets?

De algemene opvatting op het internet lijkt te zijn dat de pipo de snellere tablet van de twee is. Als ik echter naar de mobile ranking op future mark kijk, dan zie ik de pipo pas op plaats 150 verschijnen, terwijl de x98 Air 3g met plaats 108 veel hoger staat.
Q. Wat is jullie indruk van de kracht van beide tablets?

Momenteel is de teclast in de aanbieding bij Geekbuying (al scheelt het niet veel met banggood). Ik lees van veel mensen dat ze goede ervaringen hebben met banggood, dus wellicht is dat een betere winkel.
Q. Wat zijn jullie ervaringen met Geekbuying?

Het valt me overigens op dat er in dit topic relatief weinig over de teclast wordt gesproken, terwijl er voor b.v. pipo een heel topic is. Weet iemand hoe dit komt? (toch niet zo populair?)

Sorry voor deze berg tekst en vragen, ik hoor graag wat jullie bevindingen zijn, en of jullie voor de pipo, dan wel de teclast zouden kiezen.

"Man fears the darkness, and so he scrapes away at the edges of it with fire." - Rei Ayanami

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamesl
@ Da Fox, ik heb zelf eergisteren de Pipo P9 besteld, als je twijfelt tussen die 2 die jij noemt zou ik ipv Pipo P1 de Pipo P9 halen want die heeft een nieuwere CPU (dus; sneller) nml de RK3288 en de P1 heeft de RK3188 :)

Hij is bij mij nog niet binnen dus ik kan nog niks zeggen over hoe die verder is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• starcopy
  • Niet online
(overleden)
Da Fox schreef op donderdag 06 november 2014 @ 19:28:
Ik ben op zoek naar een nieuwe tablet om mijn 'oude' yarvik te vervangen (TAB10-210). Op zich ben ik er wel tevreden over, maar soms is ie wat traag (vooral tijdens het op de achtergrond updaten van applicaties), en ik ben op zoek naar iets krachtigers. Budget is < €200, vandaar dat ik bij de china tablets aan het rondneuzen ben :)

Sorry voor deze berg tekst en vragen, ik hoor graag wat jullie bevindingen zijn, en of jullie voor de pipo, dan wel de teclast zouden kiezen.
Ik kan je maar 1 advies geven, staar je niet blind op de specs of de benchmarks, want die pakken in de praktijk heel anders uit.

Verder: Kijk naar hoe de ondersteuning van een merk is, ook na een maand of 4. Zeker wat de community betreft en de fabrikant. Wat heb je aan een tablet als je na een paar maand al nergens meer terecht kunt met je problemen?

Verder lees onderstaande maar eens door. Wel wat leeswerk, maar erg verhelderend.

http://forum.xda-develope...etina-22nm-intel-t2848969

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daytona

Daytona

Autoracen is voor watjes

P1 is Pipo's eerste RK3288 tablet, geen oude RK3188 dus.

@Da Fox, de tablets die je opnoemt zijn bijna allemaal 4:3 tablets, geen 16:10 waar je voorkeur naar uitgaat.

En wat starcopy al aanhaalt, kijk verder als alleen de specs, wat op papier geweldig klinkt kan in de praktijk erg tegenvallen door slechte firmware, brakke bouwkwaliteit of tergend traag geheugen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamesl
Daytona schreef op donderdag 06 november 2014 @ 20:13:
P1 is Pipo's eerste RK3288 tablet, geen oude RK3188 dus.

@Da Fox, de tablets die je opnoemt zijn bijna allemaal 4:3 tablets, geen 16:10 waar je voorkeur naar uitgaat.

En wat starcopy al aanhaalt, kijk verder als alleen de specs, wat op papier geweldig klinkt kan in de praktijk erg tegenvallen door slechte firmware, brakke bouwkwaliteit of tergend traag geheugen.
Oh dan heb ik me vergist haha, wat is dan het verschil tussen de P1 en P9? :p

En ja klopt die benchmarks zijn alleen maar manieren om je over te halen en totaal niet betrouwbaar.
Gewoon reviews opzoeken dus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sprintkanon
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 17-09 23:33
Een jaar geleden las ik ook nog heel veel over Ramos op dit forum, maken die geen goede tablets meer?
De i10 is toch wel opmerkelijk. Is er al een tweaker die deze heeft met dat dualboot system?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lennardd21
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 15-01-2016
Misschien een goede tegen hanger van de buyincoins tablet?
http://gaga.aliexpress.com/255963069-1769271120-detail.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rincewind
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11:18

Rincewind

Take me in your arms tonight

Uhm.. Volgens mij waren de GaGa-deals in 2013...

Fan van Bokkiewokkie and the Three Degrees

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-09 09:34

Gutteguttegut

CEO of TFD

Alleen de prijs ja, de specs zijn veel minder.

The birds turned into The Flying Dutchmen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• starcopy
  • Niet online
(overleden)
sprintkanon schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 09:29:
Een jaar geleden las ik ook nog heel veel over Ramos op dit forum, maken die geen goede tablets meer?
De i10 is toch wel opmerkelijk. Is er al een tweaker die deze heeft met dat dualboot system?
Er waren, en zijn, genoeg van dit soort tablets voorbij gekomen. De meeste sneuvelen echter na een maandd of wat omdat de fabrikant meestal niets aan ondersteuning of dat soort zaken doet. Uiteindelijk zijn er volgens mij minder dan 5 merken die het nog steeds volhouden om een beetje ondersteuning te leveren. De rest brengt uit, en of je hebt geluk en het blijft werken, of het ding is na een paar maand rijp voor de schroothoop omdat de helft van de hardware niet meer werkt. Wifi, bluetooth, Hdmi, en ga zo maar door.

Maar aangezien (bijna) niemand naar het verleden kijkt en zich alleen maar blind staart op Benchmarks en de o zo nieuwste van het nieuwste aan hardware, krijg je bij elke nieuwe lichting na hooguit 2 maand weer te lezen wat er allemaal niet deugd.

Als je inmiddels leest hoeveel er waar is gemaakt van dat Dual boot systeem, zinkt je de moed al in de schoenen. Het blijkt bij de meeste niet of nauwelijks te werken. En van Teclast zijn er dan ook al een paar types afgedankt als zijnde wel beloofd, maar niet werkend te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LSDsmurf
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 17-09 19:44
Ik ben op zoek naar een tablet, voornamelijk voor te browsen en af en toe een film te bekijken. Game performance is geen prioriteit maar ik wil wel een toestel dat snel aanvoelt en een goed scherm heeft. Ik hoor goede dingen over de Pipo P9, zou ik daarmee prijs/kwaliteit goed zitten voor mijn doeleinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerousp
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 25-08 16:37
LSDsmurf schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 16:56:
Ik ben op zoek naar een tablet, voornamelijk voor te browsen en af en toe een film te bekijken. Game performance is geen prioriteit maar ik wil wel een toestel dat snel aanvoelt en een goed scherm heeft. Ik hoor goede dingen over de Pipo P9, zou ik daarmee prijs/kwaliteit goed zitten voor mijn doeleinden?
Ik denk dat de rk3288 een prima chip daarvoor is. Pipo is verder ook een prima merk. Verder hangt het vooral van je schermvoorkeur af. Wil je veel films kijken, dan is breedbeeld handig.. En als je de ipad fijn vindt, kies je voor een 4:3 verhouding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• quazar
Vanochtend mijn U27GT weer unbricked :) De firmware voor de niet-3G versie is lastig te vinden op internet, de 3G versie werkt niet. De firmware file heet: U27GT_v1.2_20140725.rar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LSDsmurf
dangerousp schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 22:14:
[...]

Ik denk dat de rk3288 een prima chip daarvoor is. Pipo is verder ook een prima merk. Verder hangt het vooral van je schermvoorkeur af. Wil je veel films kijken, dan is breedbeeld handig.. En als je de ipad fijn vindt, kies je voor een 4:3 verhouding.
Nog wat verder gezocht en de keuze wordt er niet makkelijker op :D

Ik heb een lichte voorkeur voor 16:10 maar volgens sommigen zou binnen dezelfde prijsklasse de Cube TALK9X een degelijker toestel zijn. Bijkomend voordeel is dat ik de TALK9X bij Pandawill kan bestellen met de import taks verzekering waardoor ik op voorhand zeker ben van de uiteindelijke prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• starcopy
  • Niet online
(overleden)
LSDsmurf schreef op woensdag 12 november 2014 @ 12:54:
[...]

Nog wat verder gezocht en de keuze wordt er niet makkelijker op :D

Ik heb een lichte voorkeur voor 16:10 maar volgens sommigen zou binnen dezelfde prijsklasse de Cube TALK9X een degelijker toestel zijn. Bijkomend voordeel is dat ik de TALK9X bij Pandawill kan bestellen met de import taks verzekering waardoor ik op voorhand zeker ben van de uiteindelijke prijs.
Lees dit maar en kijk of het aan je verwachtingen voldoet.

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2789340

Let ook op de nadelen, geen Hdmi en lange laadtijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ilm
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 10:30

ilm

Eindelijk de knoop doorgehakt en een teclast x98 air 2 gekocht bij banggood. Op papier ziet het er heel goed uit en voor 170 euro (incl. cover + 6 euro shipping) kan je het risico wel eens nemen (tov 300-400 euro voor een niet-chinees).

Ik heb alleszins men verwachtingen voldoende bijgesteld. Zolang ik een beetje betrouwbaar kan surfen en men e-mail checken is het goed :-) Emulators is een pluspunt (chrono trigger staat op men bucket list)

Blijkbaar kan je er ook windows op zetten:
http://forum.xda-develope...clast-x98-air-ii-t2935267

Weet nog niet of ik dat gaan doen. Windows zal mss beter drivers hebben (voor de intel cpu, etc.) ? Maar android is meer geschikt voor een tablet, zou natuurlijk tof zijn moest er android 5 firmware beschikbaar op komen... zoniet, window 10 ? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• starcopy
  • Niet online
(overleden)
ilm schreef op woensdag 12 november 2014 @ 14:05:
Eindelijk de knoop doorgehakt en een teclast x98 air 2 gekocht bij banggood. Op papier ziet het er heel goed uit en voor 170 euro (incl. cover + 6 euro shipping) kan je het risico wel eens nemen (tov 300-400 euro voor een niet-chinees).

Ik heb alleszins men verwachtingen voldoende bijgesteld. Zolang ik een beetje betrouwbaar kan surfen en men e-mail checken is het goed :-) Emulators is een pluspunt (chrono trigger staat op men bucket list)

Weet nog niet of ik dat gaan doen. Windows zal mss beter drivers hebben (voor de intel cpu, etc.) ? Maar android is meer geschikt voor een tablet, zou natuurlijk tof zijn moest er android 5 firmware beschikbaar op komen... zoniet, window 10 ? :p
Jij hebt duidelijk de link niet gelezen die ik geplaatst heb, veel succes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LSDsmurf
starcopy schreef op woensdag 12 november 2014 @ 13:30:
[...]

Lees dit maar en kijk of het aan je verwachtingen voldoet.

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2789340

Let ook op de nadelen, geen Hdmi en lange laadtijd.
Ziet er dus wel in orde uit. HDMI is geen must dus ik denk dat ik deze ga bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mtr33
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12:24
ilm schreef op woensdag 12 november 2014 @ 14:05:

Zelf toevallig net de Air II met Windows voorgeinstalleerd besteld in de 11/11 aanbieding op Alie. De hardware zou identiek zijn, dus wellicht komt er binnenkort een eenvoudiger manier dan nu op XDA beschreven. Afbeeldingslocatie: http://upload.alibaba.com/common/upload/141/460/135/390/hz-fileserver-upload-07_i1uwp0aq.jpg?size=61635&height=397&width=396&hash=0ce1aba4746805324d8c43e1431a7363

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ilm
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 10:30

ilm

starcopy schreef op woensdag 12 november 2014 @ 15:00:
[...]

Jij hebt duidelijk de link niet gelezen die ik geplaatst heb, veel succes.
Welke link bedoel je ? De cube talk ? Of bedoel je in het algemeen dat de support al weg is na een maand of twee ? Mja, dacht het gokje toch maar te wagen. Beetje prullen kan plezant zijn.

Hij is nog niet op voorraad bij banggood dus in principe kan ik nog cancellen als ik echt iets over het hoofd heb gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• starcopy
  • Niet online
(overleden)
ilm schreef op woensdag 12 november 2014 @ 17:49:
[...]

Welke link bedoel je ? De cube talk ? Of bedoel je in het algemeen dat de support al weg is na een maand of twee ? Mja, dacht het gokje toch maar te wagen. Beetje prullen kan plezant zijn.

Hij is nog niet op voorraad bij banggood dus in principe kan ik nog cancellen als ik echt iets over het hoofd heb gezien.
Mijn bericht van 6-11 bijna bovenaan deze pagina. Daar kun je lezen hoe ze ruim 50 pagina's over teclast denken bij xda. Had je een hoop speculaties gescheeld want daar wordt een hoop uit de doeken gedaan over Teclast zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jay123
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 02-09 15:08
Net mijn Mlais M81 aangekomen. Op het eerste zicht degelijk (wel veel plastiek) maar alles ziet er goed uit.
Voelt stevig aan, werkt vlot (maar dat is eigen gevoel.)

Zal binnenkort nog wel een review plaatsen

http://www.banggood.com/M...hone-Tablet-p-945656.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ovaal
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 28-08 12:17

ovaal

Een balletje kan vreemd rollen

LSDsmurf schreef op woensdag 12 november 2014 @ 15:09:
[...]

Ziet er dus wel in orde uit. HDMI is geen must dus ik denk dat ik deze ga bestellen.
Ik heb de Cube Talk 9X intussen bijna 2 maanden en ben er nog steeds erg happy mee. Erg mooi scherm, snelle hardeware, 3G, GPS, Bluetooth. Alleen de wifi is niet bijzonder sterk vergeleken met een laptop.

Lekker klooien met mijn HTC Desire, HTC One S, Cube U65/Talk 9x, ZTE Nubia 7 Mini, Teclast P80H, Honor 6, Xiaomi Redmi Note 3 Pro Special Edition, ZTE Z17 mini, ZUK Z2, Huawei P20 Lite, Poco F1, Xiaomi Mi A3, even een Poco F3 en Xiaomi Mi 11 Lite 5G

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben op zoek naar een nieuwe tablet. Mijn budget is rond de 250 euro. Eisen:

- Voor mij is prijs/kwaliteit een hele belangrijke factor.

- Ook is een goede support erg belangrijk. Niet dat ik hem na een jaar of 2 jaar niet goed meer kan gebruiken omdat de software ervoor niet word geüpdate.

- Het mag een China tablet zijn als die veel meer kan voor zijn geld dan een tablet voor hetzelfde bedrag in Nederland.

- Veder is een camera erop leuk maar niet heel belangrijk.
- Bluetooth, HDMI en USB is ook wel fijn als het erop zit.
- 3g is niet noodzakelijk.
- 2 GB werkgeheugen
- Het geheugen moet uitbreidbaar zijn.
- Moet een google play store hebben
en natuurlijk een goede snelle processor.
- Speakers zijn ook niet heel erg belangrijk, gebruik er toch een bluetooth speaker voor.

- Schermgrootte ben ik nog niet helemaal uit wat nou ideaal is. Tenminste groter als 8,5 inch.

Iemand die mij kan adviseren en enkele leuke tablets kan noemen die voldoen aan mijn eisen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lasharor
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 16-09 20:05

lasharor

7 december 2004

Verwijderd schreef op maandag 17 november 2014 @ 20:39:
Ik ben op zoek naar een nieuwe tablet. Mijn budget is rond de 250 euro. Eisen:

- Voor mij is prijs/kwaliteit een hele belangrijke factor.

- Ook is een goede support erg belangrijk. Niet dat ik hem na een jaar of 2 jaar niet goed meer kan gebruiken omdat de software ervoor niet word geüpdate.

- Het mag een China tablet zijn als die veel meer kan voor zijn geld dan een tablet voor hetzelfde bedrag in Nederland.

- Veder is een camera erop leuk maar niet heel belangrijk.
- Bluetooth, HDMI en USB is ook wel fijn als het erop zit.
- 3g is niet noodzakelijk.
- 2 GB werkgeheugen
- Het geheugen moet uitbreidbaar zijn.
- Moet een google play store hebben
en natuurlijk een goede snelle processor.
- Speakers zijn ook niet heel erg belangrijk, gebruik er toch een bluetooth speaker voor.

- Schermgrootte ben ik nog niet helemaal uit wat nou ideaal is. Tenminste groter als 8,5 inch.

Iemand die mij kan adviseren en enkele leuke tablets kan noemen die voldoen aan mijn eisen ?
Wat heb je zelf gevonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb zelf gekeken naar de xiaomi mi pad, Pipo P4 en P9. Nu heeft de xiaomi mi pad wel wat nadelen dat die snel warm word en de behuizing van plastic is. De Pipo P4 en P9 vind ik goede tablets, maar ik vraag me af of er niet iets beters te vinden is voor 100 euro extra. En misschien vind ik de xiaomi mi pad en de Pipo p4 net een slagje te klein maar ik moet zelf nog even uitzoeken wat de juiste scherm grootte is voor mij.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 17-11-2014 20:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ovaal
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 28-08 12:17

ovaal

Een balletje kan vreemd rollen

Ik ben op zoek naar een tablet voor mijn neefjes. Eigenlijk moet deze de meeste spelletjes kunnen draaien, youtube filmpjes afspelen en misschien een beetje surfen. Ik heb zelf een Aoson M11 voor de kids en deze voldoet tot op heden prima, alleen de allerlaatste apps met zware grafische requirements draaien niet/slecht.

Nu zag ik deze: http://www.aliexpress.com...tal-shell/1879853108.html

Zijn er zwaarwegende redenen te bedenken deze niet te kopen? Ik heb het gevoel dat deze voor kids prima is, zeker gezien de prijs van zo'n €75.

Lekker klooien met mijn HTC Desire, HTC One S, Cube U65/Talk 9x, ZTE Nubia 7 Mini, Teclast P80H, Honor 6, Xiaomi Redmi Note 3 Pro Special Edition, ZTE Z17 mini, ZUK Z2, Huawei P20 Lite, Poco F1, Xiaomi Mi A3, even een Poco F3 en Xiaomi Mi 11 Lite 5G

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oheng
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12-09 17:33
Volgens mij kun je dan nog beter een 8" met een quad core bij de Kruidvat kopen:

https://www.kruidvat.nl/c....85-inch-tablet/p/3007740
of
https://www.kruidvat.nl/c...3-7-inch-tablet/p/2996155

De batterij (5000mAh) is natuurlijk wel geweldig, maar het is even de vraag hoe die in de praktijk uitpakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• starcopy
  • Niet online
(overleden)
oheng schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 12:38:
Volgens mij kun je dan nog beter een 8" met een quad core bij de Kruidvat kopen:

https://www.kruidvat.nl/c....85-inch-tablet/p/3007740
of
https://www.kruidvat.nl/c...3-7-inch-tablet/p/2996155

De batterij (5000mAh) is natuurlijk wel geweldig, maar het is even de vraag hoe die in de praktijk uitpakt.
Erg veel geld voor dat soort specs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oheng
starcopy schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 17:50:
[...]

Erg veel geld voor dat soort specs.
Tja, het is geen spectaculaire aanbieding zoals de BIC tablet van 35 euro van een maand geleden. Maar ik zit wel een Cherry te overwegen (mijn BIC tablet ging kapot na 4 uurtjes, vandaar). BTW kan ik aftrekken.

Garantie is ook wel fijn om te hebben.

[ Voor 5% gewijzigd door oheng op 18-11-2014 19:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• starcopy
  • Niet online
(overleden)
oheng schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 19:43:
[...]
Tja, het is geen spectaculaire aanbieding zoals de BIC tablet van 35 euro van een maand geleden. Maar ik zit wel een Cherry te overwegen (mijn BIC tablet ging kapot na 4 uurtjes, vandaar). BTW kan ik aftrekken.

Garantie is ook wel fijn om te hebben.
Qua prijs al iets beter, qua specs zeker. En garantie zit bij die jongens ook wel goed.

http://www.banggood.com/C...d-44-Tablet-p-928701.html

Alleen wel weer China.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sprintkanon
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 17-09 23:33
Die CHUWI V17HD heb ik sinds een week in gebruik, althans, mijn kinderen natuurlijk. Voor 54 Euro kan je geen buil vallen. Antutu 19k+, alles loopt redelijk soepel. Het scherm is ok, met wat afstand tussen glas en achtergrond, maar niet hinderlijk. Wel aparte beeldverhouding van wel 16:9 of misschien wel 16:8. Daardoor is het voor mij niet echt geschikt als ik op internet sites wil bezoeken. Tekst blijft klein. Verder qua beeld, bouw en bediening prima. Alleen de accu gaat maar 2.5 uur mee. Daarnaast laadt de Chuwi helaas alleen op met lader, niet met USB, dat vind ik wel een echt minpunt.
De kinderen zien/ gebruiken alleen de spelletjes en daarvoor is Mr Chuwi uitermate geschikt. Hij is al een keer gevallen op de hardhouten vloer vanaf 70cm en heeft deze test doorstaan.

Go mr Chuwi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deezers
  • Registratie: Mei 2006
Wat is een leuk tabletje voor schoolwerk? Er moet dus een toetsenbordje op aan te sluiten zijn. Mijn DELL laptop van een jaar of 4 oud valt haast uit elkaar maar gebruik eigenlijk nooit meer een laptop merk ik... Internetten doe ik op telefoon, gebruik soms alleen de HDMI poort om een filmpje te kijken op mijn TV. Eigenlijk dus puur tekstverwerken, USB poorten en een HDMI poort op een tablet is genoeg. Printers zijn ook draadloos etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remcom00
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 18-07 15:43

Remcom00

hij is gek

Deezers schreef op woensdag 19 november 2014 @ 15:25:
Wat is een leuk tabletje voor schoolwerk? Er moet dus een toetsenbordje op aan te sluiten zijn. Mijn DELL laptop van een jaar of 4 oud valt haast uit elkaar maar gebruik eigenlijk nooit meer een laptop merk ik... Internetten doe ik op telefoon, gebruik soms alleen de HDMI poort om een filmpje te kijken op mijn TV. Eigenlijk dus puur tekstverwerken, USB poorten en een HDMI poort op een tablet is genoeg. Printers zijn ook draadloos etc.
Windows of Android, en wat is je budget?
Je zou bijvoorbeeld voor een Pipo P9 gaan, flip case er bij en via USB OTG of Bluetooth een toetsenbord kunnen aansluiten, maar er zijn ook zat Windows 8 tablets verkrijgbaar met aardige intel cpu's.

Oh, en gefeliciteerd :P

hoidoei

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoeWn
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 10:57
Gefeliciteerd ;)

Je reageert nu in een Android topic. Heb je de keuze al gemaakt tussen Windows en Android? Als ik een tabletje zocht waarmee tekstverwerken toch een belangrijk ding is, had ik persoonlijk voor Windows gekozen. Op dat moment zou ik je een Onda V101W of V102W aan kunnen bevelen. Vooral omdat je hier een vast toetsenbord aan kunt klikken.

Zou je voor Android gaan, Zou ik voor een Pipo of Onda gaan. Zelf heb ik goede ervaringen met de V975 en de V989

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-09 09:34

Gutteguttegut

CEO of TFD

Deezers schreef op woensdag 19 november 2014 @ 15:25:
Ik zou dus hier eens kijken: Goedkope (Chinese) windows 8 tablets

The birds turned into The Flying Dutchmen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oheng
Ok, nieuwe poging tot het vinden van een zo goedkoop mogelijke (en enigszins acceptabele) tablet:
De Archos 70b Cobalt voor € 45,50 met coupon code "nieuw" bij Wehkamp.nl:

CPU: RK3029 (dual core)
RAM: 512MB
Opslag: 8GB
Scherm: 1024x600
Accu: 3000 mAh

http://www.wehkamp.nl/ele...ate=%2f_%2fN-1x7p&IsSeg=0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• starcopy
  • Niet online
(overleden)
oheng schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 21:42:
Ok, nieuwe poging tot het vinden van een zo goedkoop mogelijke (en enigszins acceptabele) tablet:
De Archos 70b Cobalt voor € 45,50 met coupon code "nieuw" bij Wehkamp.nl:

CPU: RK3029 (dual core)
RAM: 512MB
Opslag: 8GB
Scherm: 1024x600
Accu: 3000 mAh

http://www.wehkamp.nl/ele...ate=%2f_%2fN-1x7p&IsSeg=0
Wordt er niet beter op, en je vergeet de verzendkosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oheng
starcopy schreef op zaterdag 22 november 2014 @ 11:52:
[...]

Wordt er niet beter op, en je vergeet de verzendkosten.
Nee, het wordt er niet beter op idd. Maar ik (en anderen denk ik) kopen dit soort tablets ook niet voor onszelf, maar voor (kleine) kinderen. Verzendkosten had ik al erbij gerekend. 53 in totaal, min 7,50 coupon code = 45,50.

Kan nergens iets goedkopere vinden, hooguit eentablet met een resolutie van 840x480.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• starcopy
  • Niet online
(overleden)
oheng schreef op zaterdag 22 november 2014 @ 12:05:
[...]

Nee, het wordt er niet beter op idd. Maar ik (en anderen denk ik) kopen dit soort tablets ook niet voor onszelf, maar voor (kleine) kinderen. Verzendkosten had ik al erbij gerekend. 53 in totaal, min 7,50 coupon code = 45,50.

Kan nergens iets goedkopere vinden, hooguit een tablet met een resolutie van 840x480.
Ik denk dat in dit geval de resolutie eerder ondergeschikt zal zijn aan de hoeveelheid geheugen. 512Mb is denk ik te weinig voor wat je doelgroep er mee doet.

Althans, ik houdt eigenlijk al vanaf je eerst vraag al in de gaten dat het de bedoeling is dat er een kind alleen spelletjes op gaat spelen. En met de huidige generatie games is 512 te weinig imo. Daar zit ik dan ook elke keer naar te kijken.

Die Chuwi die ik eerder noemde is NL maar 10 euro duurder. Maar wel identieke resolutie, en meer geheugen. Ook de rest is beter. Dus waarom dat dan besparen? Alleen vanwege garantie? Die is bij kleine kinderen verwaarloosbaar. Daarvoor valt het te vaak. ;)

En met Netherland Direct Mail (Untracked) €1.30 binnen 2 weken in huis.

[ Voor 3% gewijzigd door starcopy op 22-11-2014 12:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oheng
Om het bijvoorbeeld over mezelf te hebben: ik had dus al een DOA uit China, en ik kan BTW aftrekken. Dus vandaar dat ik nu liever in NL bestel. Een andere reden kan zijn dat niet iedereen in China durft te bestellen. Ik kijk overigens wel in China hoor.

Voor de rest is het ook gewoon leuk om te zien wat mogelijk is, en misschien heeft iemand hier wat aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• starcopy
  • Niet online
(overleden)
oheng schreef op zaterdag 22 november 2014 @ 12:24:
Om het bijvoorbeeld over mezelf te hebben: ik had dus al een DOA uit China, en ik kan BTW aftrekken. Dus vandaar dat ik nu liever in NL bestel. Een andere reden kan zijn dat niet iedereen in China durft te bestellen. Ik kijk overigens wel in China hoor.

Voor de rest is het ook gewoon leuk om te zien wat mogelijk is, en misschien heeft iemand hier wat aan.
Ik snap je wel, maar de meeste van die budget tablets die hier bij Intertoy's BS, bouwmarkten, marktplaats, en al dat soort zaken liggen zijn echter allemaal Chinese tablets waar hooguit een eigen naam op is geplakt. Kijk maar eens naar bv ippo, icoo, om er een paar te noemen. Die werden oa bij Gamma en Intertoy's verkocht, alleen dan merkloos. Zijn echter pure Chinezen. Alleen betaal je een stuk meer.

Dus ook al bestel je niet in China (geen Chinees). Je koopt er toch 1. Alleen weet je het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 13:22

Quad

Doof

Voor die prijzen koop je echter wel 2 jaar garantie erbij en heb je een aanspreekpunt waar je met eventuele klachten of problemen naar toe kan.

Als je daar geen moeite mee hebt is het de moeite waard om in China te gaan shoppen.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oheng
Yup, bijna alle tablets onder de 100 euro zijn chinatablets. Mooiste zou zijn als ik ongeveer de specs van de BIC tablet in NL zou kunnen vinden voor minder dan 60,- (of eentje uit China voor 40 euro)

Dus: quad core, 1GB RAM, 7" IPS, 1024x600

Leuke uitdaging 8)

Hier een leuke die aan bovenstaande voldoet voor €46.71:
http://www.buyincoins.com/item/55368.html#.VHDL44uG_wM
Met een RK3188, maar de accu is: 2200 mAh

[ Voor 33% gewijzigd door oheng op 23-11-2014 00:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 12:55
ff een vraagje voor julllie

Op aanraden van een medetweaker heb ik 4/5 maanden geleden een onda v975m gekocht. Voor de kinderen van mijn zus .
(wat een bagger tablet is dit, nooit meer onda voor mij)

Deze heb ik verkocht, en nu ben ik opzoek naar wat anders 9.7 inch of 10.1 inch
Me nichtjes zijn 7 en 5 jaar en doen er alleen maar spelletjes op... drpanda, leer spelletjes, youtube enz

Nu twijfel ik tussen een paar

- Pipo p1
- Pipo p9 7600 MH batterij
- CCube Talk 9X U65GT 10.000 mh batterij

het is belangrijk dat er een goeie batterij inzit, en dat de accu wel even meegaat.
De cube is een octa core .. dat is een batterij slurper of valt dat wel mee?
of hebben jullie nog tips??

[ Voor 6% gewijzigd door Aggressor op 22-11-2014 19:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daytona

Daytona

Autoracen is voor watjes

Ik heb ook een tijdje een Onda v975m gehad, best tevreden over muv de schermverhouding.
Nu een 10.1" Pipo p9, waarover ik ook tevreden ben. Net als de onda wat kleine issues die je wel vaker bij chinese tablet ziet. De accuduur vind ik echter uitstekend (volgens mij ook 8800mah ipv 7600); zo'n 10 uur schermtijd bij browsen en lichte apps, 8+u bij steamen van hoge kwalitijd HD materiaal, en 6u zware 3D spellen (real racing 3).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SadisticPanda
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

SadisticPanda

Heet patatje :o

Ik twijfelde tussen de pipo p9 of the teclast air 2.
Maar nu mijn ipad2 echt vaag begint te doen, had ik "dringend" een nieuwe tablet nodig en kon ik geen 2 of meerdere weken wachten. Dus heb ik maar een acer a3a20fhd besteld. Op papier helemaal niet slecht lijk me.

Heb ik voor 250euro,(een chinese tablet gaat 210 met invoerkosten want ik heb altijd prijs -_-)
+ 10,1 full hd ips scherm (1920 op 1200)
+ 2 jaar garantie (kan handig zijn)
+ gps ( niet dat ik dat ooit ga gebruiken)
+ hdmi (handig, filmpje mee bij kameraden en gaan met de hap)
+dual speaker ( mateloos geirriteerd bij de single ipad speaker)
+mt8127 cpu ( zou 265 support hebben, 4k vind ik zo direct niet)
+microsd
-mediatek?
-acer?
-cameras wss niet deftig
-6000ma batterij (geen idee wat ik er van moet verwachten)

Maandag avond komt die binnen, ik post eerste indrukken dan wel erna.

(Btw is wel 'merk' tablet maar weinig over te vinden, dus ja hoort wel in onbekende tablet topic :p)

Marstek 5.12kw v151, CT003 v117, Sagecom Xs212 1P,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• starcopy
  • Niet online
(overleden)
oheng schreef op zaterdag 22 november 2014 @ 13:54:
Yup, bijna alle tablets onder de 100 euro zijn chinatablets. Mooiste zou zijn als ik ongeveer de specs van de BIC tablet in NL zou kunnen vinden voor minder dan 60,- (of eentje uit China voor 40 euro)

Leuke uitdaging 8)

Die werd ergens vorig jaar gratis bij Veronica weggegeven als je ergens lid werd. Die heeft een kennis liggen. Is niet aan te raden ivm bagger stroom aansluiting. Met kid mag je die regelmatig solderen, of weggooien omdat het niet meer oplaad.

Ik vermoed dat je die voor 15 euro inc verzendkosten kunt overnemen. Alleen connector wel weer vastzetten. ;)

Leg dan die paar centen erbij voor die Chuwi. Dat is en blijft op dit moment de beste. En die lui geven tenminste ook goede garantie. Ook al is het maar een jaar. Hier wat in die prijs en specs vinden zal onmogelijk zijn.
Quad schreef op zaterdag 22 november 2014 @ 13:32:
Voor die prijzen koop je echter wel 2 jaar garantie erbij en heb je een aanspreekpunt waar je met eventuele klachten of problemen naar toe kan.

Als je daar geen moeite mee hebt is het de moeite waard om in China te gaan shoppen.
Die garantie hier heb je ook weinig aan. Ga na 4 maand maar eens naar zo'n toko ( Bart Smit bv) en zeg kapot. Moeilijk, moeilijk. Was actie, is op, moet opgestuurd worden. En als je geluk hebt, na tig maand een gedeelte van je geld terug. Meerdere keren al meegemaakt. Dat is NL het verhaal achter die goedkope tablet's hier. Zolang er nog over zijn, ruilen ze nog wel eens om, daarna wordt het gekker.
Aggressor schreef op zaterdag 22 november 2014 @ 18:58:

Nu twijfel ik tussen een paar

- Pipo p1
- Pipo p9 7600 MH batterij
- CCube Talk 9X U65GT 10.000 mh batterij

het is belangrijk dat er een goeie batterij inzit, en dat de accu wel even meegaat.
De cube is een octa core .. dat is een batterij slurper of valt dat wel mee?
of hebben jullie nog tips??
Kijk anders eens naar de P4. Het verschil qua scherm is niet zo groot, maar kleine kinderen kunnen die wel beter vasthouden. De rand om het scherm is NL een stuk kleiner. Dat was het eerste wat hier opviel toen ik hem op een 9.4 Pipo M8pro legde. De scherm diameter scheelde nog geen centimeter, maar de totale diameter zeker een inch. Ook de prijs is weer wat leuker. Accu gaat ook redelijk lang mee. Vraag anders maar eens in Het Pipo topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
ThinkPadd schreef op zaterdag 25 oktober 2014 @ 17:36:
Ik denk dat ik de Colorfly E708 Q1 maar ga bestellen om voor domotica toepassingen aan de muur te hangen, en om onderweg beetje te internetten.

Voor $71,99 / €59 euro lijkt het me een heel mooi ding. En ook behoorlijk populair volgens mij.

Of zijn er <70 euro betere modellen aan te raden?

En maar besteld, straks is de aanbieding misschien weer verlopen

Uiteindelijk €55,47 betaald bij het afrekenen met PayPal. Heb couponcode 'newbg' nog gebruikt, ging er nog 2/3 euro vanaf.
Nog steeds niet binnen :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oheng
OK, vanaf volgende week dinsdag zijn de tablets bij Kruidvat in de aanbieding:
Www.kruidvat.nl/tabletactie (link werkt pas vanaf dinsdag)
Alle 7" 50,-
Alle 9" 60,'-
Alle 10" 70,-

Met een beetje mazzel dus een quad core, 1GB RAM, 7" IPS 1024x600 voor 50,-

Zo goed Starcopy? Hahaha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBnl
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 14-09 19:58
Is de d101-hd van dx misschien wat?

Kitkat 2gb ram en 8000mah accu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• starcopy
  • Niet online
(overleden)
oheng schreef op zondag 23 november 2014 @ 00:31:
OK, vanaf volgende week dinsdag zijn de tablets bij Kruidvat in de aanbieding:
Www.kruidvat.nl/tabletactie (link werkt pas vanaf dinsdag)
Alle 7" 50,-
Alle 9" 60,'-
Alle 10" 70,-

Met een beetje mazzel dus een quad core, 1GB RAM, 7" IPS 1024x600 voor 50,-

Zo goed Starcopy? Hahaha
Nope, Android 4.1 max. Die Cyerry's zijn zwaar verouderd. En dus nog steeds te duur. :)

Maar mijn insteek is anders dan de jouwe. Ik koop dat soort spul al jaren niet meer in Nederland. Te duur, en garantie is ook soms net zo beroerd of nog slechter. Laatste ervaring bij een NL webshop was zelfs een claim bij Paypal indienen om mijn geld terug te krijgen.

Maar ok, ik kom uit die wereld en weet dus ook welke rot geintjes je geflikt kunnen worden als consument.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oheng
starcopy schreef op zondag 23 november 2014 @ 09:48:
[...]

Nope, Android 4.1 max. Die Cyerry's zijn zwaar verouderd. En dus nog steeds te duur. :)

Maar mijn insteek is anders dan de jouwe. Ik koop dat soort spul al jaren niet meer in Nederland. Te duur, en garantie is ook soms net zo beroerd of nog slechter. Laatste ervaring bij een NL webshop was zelfs een claim bij Paypal indienen om mijn geld terug te krijgen.

Maar ok, ik kom uit die wereld en weet dus ook welke rot geintjes je geflikt kunnen worden als consument.
Ja, inderdaad. 6 maanden garantie vaak op accu en oplader, hoge onderzoekskosten. Garantie in Chinese webshops is soms in vergelijking best wel goed, alleen zo ontzettend jammer van de verzendkosten.

Overigens zie ik al 2 die een update naar Android 4.2.2 hebben (de M-7805 en M-743), de M-1023Q heeft een upgrade naar Android 4.3.
Hier kun je checken welke Kruidvat tablets een update hebben:
http://www.tabletsupport.eu/cherry/

Ik denk dat ik de M-743 maar haal vanwege het IPS scherm. Geen invoerkosten, BTW aftrekken, in 1 dag binnen, misschien nog een of andere shopkorting, kosteloos retourneren.

Ik moet er alleen om denken dat alleen ik hem aan de oplader doe en niemand anders. Bedankt voor het meedenken Starcopy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oheng schreef op zaterdag 22 november 2014 @ 13:54:

Leuke uitdaging 8)

Je kan eventueel mijn BIC tablet wel over nemen. Doe er helaas minder mee dan ik had verwacht. DM me maar even als je interesse hebt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
verkeerd

[ Voor 94% gewijzigd door Aggressor op 24-11-2014 13:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• starcopy
  • Niet online
(overleden)
oheng schreef op zondag 23 november 2014 @ 12:01:
[...]
Ja, inderdaad. 6 maanden garantie vaak op accu en oplader, hoge onderzoekskosten. Garantie in Chinese webshops is soms in vergelijking best wel goed, alleen zo ontzettend jammer van de verzendkosten.

Overigens zie ik al 2 die een update naar Android 4.2.2 hebben (de M-7805 en M-743), de M-1023Q heeft een upgrade naar Android 4.3.
Hier kun je checken welke Kruidvat tablets een update hebben:
http://www.tabletsupport.eu/cherry/

Ik denk dat ik de M-743 maar haal vanwege het IPS scherm. Geen invoerkosten, BTW aftrekken, in 1 dag binnen, misschien nog een of andere shopkorting, kosteloos retourneren.

Ik moet er alleen om denken dat alleen ik hem aan de oplader doe en niemand anders. Bedankt voor het meedenken Starcopy!
Ik kan eerder zeggen: Jij bedankt. Die site kende ik niet, best wel handig om te weten. Ik krijg nog wel eens vragen over die dingen. En juist door het gebrek aan info ga ik sneller naar wat anders kijken.

Overigens: Als je in Banggood in China besteld, die zijn soms wat duurder. Maar qua garantie, refunds, en dat soort zaken niet te kloppen. Mocht je al op moeten sturen dan willen ze nog wel eens tegemoed komen met de verzendkosten. Bij nieuw(er) spul met aantoonbaar via foto of film, vaak zelfs gewoonje geld terug of ze sturen gratis een nieuwe op. ook met duurder spul. Pas nog gehad met een camera van 150 dollar. Na melding binnen een 1 1/2 geld al weer terug. Zo kan het gelukkig ook.

Daartegen hier in Nederland pas nog weer gehad met een shop dat ik blij was om met paypal betaald te hebben. Anders had ik mijn geld niet terug gehad.

Ik moet toegeven, met de komst van internet is de service er niet beter op geworden. :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
weet iemand het verschil tussen de

Cube U27GTS WIFI
Cube U27GT WIFI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• starcopy
  • Niet online
(overleden)
Aggressor schreef op maandag 24 november 2014 @ 13:16:
weet iemand het verschil tussen de

Cube U27GTS WIFI
Cube U27GT WIFI
2 seconden google en je had het geweten. Zelf kijken is blijkbaar wel moeilijk. Cpu, de rest mag je zelf doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jhhest
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 08-09 14:31
Als ik je goed begrijp... Kan je beter geen tablet kopen in China? Of je moet bereid zijn om om de twee maanden een nieuwe te kopen? :'(

Heeft het nog nut om te kijken naar die "5" merken die nog wel brakke ondersteuning geven?

In ieder geval bedankt voor je comment. Scheelt mij weer een topic uitpluizen (Wat staan er gigantisch veel posts in dit topic)
starcopy schreef op maandag 10 november 2014 @ 21:34:
[...]

Er waren, en zijn, genoeg van dit soort tablets voorbij gekomen. De meeste sneuvelen echter na een maandd of wat omdat de fabrikant meestal niets aan ondersteuning of dat soort zaken doet. Uiteindelijk zijn er volgens mij minder dan 5 merken die het nog steeds volhouden om een beetje ondersteuning te leveren. De rest brengt uit, en of je hebt geluk en het blijft werken, of het ding is na een paar maand rijp voor de schroothoop omdat de helft van de hardware niet meer werkt. Wifi, bluetooth, Hdmi, en ga zo maar door.

Maar aangezien (bijna) niemand naar het verleden kijkt en zich alleen maar blind staart op Benchmarks en de o zo nieuwste van het nieuwste aan hardware, krijg je bij elke nieuwe lichting na hooguit 2 maand weer te lezen wat er allemaal niet deugd.

Als je inmiddels leest hoeveel er waar is gemaakt van dat Dual boot systeem, zinkt je de moed al in de schoenen. Het blijkt bij de meeste niet of nauwelijks te werken. En van Teclast zijn er dan ook al een paar types afgedankt als zijnde wel beloofd, maar niet werkend te krijgen.

Bezoek mijn blog http://www.chinareview.eu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robinjoo1
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 26-08-2017
*Knip. Geen V&A verwijzingen

[ Voor 79% gewijzigd door The Wizard op 26-11-2014 09:32 ]

http://valid.canardpc.com/efq7t2 mijn laptop(was) windows 10 pro http://valid.x86.fr/uqawwk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• starcopy
  • Niet online
(overleden)
jhhest schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 20:57:
Als ik je goed begrijp... Kan je beter geen tablet kopen in China? Of je moet bereid zijn om om de twee maanden een nieuwe te kopen? :'(

Heeft het nog nut om te kijken naar die "5" merken die nog wel brakke ondersteuning geven?

In ieder geval bedankt voor je comment. Scheelt mij weer een topic uitpluizen (Wat staan er gigantisch veel posts in dit topic)

[...]
Nee, ik koop juist alleen Tablets in China. :)

Wat ik er mee wil zeggen is dat je er gewoon onderzoek naar moet doen. Dat geldt ook als je gewoon hier een Samsung oid koopt. De helft van die dingen deugt ook niet altijd.

Alleen is dat het punt, bijna niemand neemt die moeite. Maar men gaat achteraf wel klagen dat het spul niet goed werkt of dat er geen verdere ontwikkeling qua software, drivers, volgende Android versie is. En dat soort dingen kun je dus vooraf al aardig uitsluiten als je er een klein beetje moeite voor doet.

Een Ferrari is ook leuk, alleen na een half jaar rijden mag je een jaarsalaris uitgeven vanwege de onderdelen. ;)

Maar elk merk valt met de ondersteuning, en dan wordt goedkoop duurkoop. ikzelf koop alleen Pipo. Misschien niet het merk met de superspecs, maar wel een verdomd goede ondersteuning door een redelijk aantal forums en ontwikkelaars. Ook denkt het merk tenminste nog mee na 6 maand.

starcopy in "Pipo Tablet"

Kijk anders daar maar eens.

En als ik wat koop, moet dat ding minstens een jaar zonder problemen kunnen werken. Ook al kost het minder dan een tablet hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jhhest
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 08-09 14:31
Hey Starcopy! Bedankt voor je antwoord ;).

Word dus toch het topic uitpluizen :P . . .

Ik ben zelf nog niet zo thuis in de tablet wereld van China. Had ze eigenlijk wel wat goedkoper verwacht, als je de chinese smartphonemarkt bekijkt.

Pipo is een mooi merk zo te zien. Geen bodemprijzen. Bedankt voor de tip!

Bezoek mijn blog http://www.chinareview.eu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• starcopy
  • Niet online
(overleden)
jhhest schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 22:25:
Hey Starcopy! Bedankt voor je antwoord ;).

Word dus toch het topic uitpluizen :P . . .

Ik ben zelf nog niet zo thuis in de tablet wereld van China. Had ze eigenlijk wel wat goedkoper verwacht, als je de chinese smartphonemarkt bekijkt.

Pipo is een mooi merk zo te zien. Geen bodemprijzen. Bedankt voor de tip!
Graag gedaan. Als je verder wat weten wil, gewoon je vraag stellen. Voor zover ik je kan helpen, wil ik dat wel doen. Bovendien zijn er hier nog wel meer die je met gerichte vragen op weg willen helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey iedereen,

Ik ben op zoek naar een goedkope Android-tablet waar ik voornamelijk films op wil bekijken. Kunnen jullie me hiermee helpen?

Liefst volgende specs:
- 8" (tot max 10") HD-display met brede kijkhoek
- Intern geheugen van 8 of 16GB dat uitbreidbaar is via MicroSD
- Android 4.4
- goede batterij

Mijn budget hiervoor is niet erg hoog: ik wil er maximaal honderd euro aan uitgeven. Heb al eens rondgekeken op Banggood maar vind niet echt de perfecte match of ik twijfel over de kwaliteit. Hebben jullie tips of tablets die aan m'n eisen voldoen?

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
misschien deze? http://www.banggood.com/C...-4_4-Tablet-p-946460.html

-edit-

veel beters ga je niet krijgen voor onder de 100 euro ben ik bang

[ Voor 24% gewijzigd door Aggressor op 26-11-2014 21:19 ]

Verwijderd

Aggressor schreef op woensdag 26 november 2014 @ 21:13:
misschien deze? http://www.banggood.com/C...-4_4-Tablet-p-946460.html

-edit-

veel beters ga je niet krijgen voor onder de 100 euro ben ik bang
Thanks!

Daar vrees ik ook voor, maar de specs van die Cube lijken niet slecht voor hetgeen ik de tablet zal gebruiken. Al ervaring met het merk?

• oheng
Verwijderd schreef op woensdag 26 november 2014 @ 14:20:
Hey iedereen,

Ik ben op zoek naar een goedkope Android-tablet waar ik voornamelijk films op wil bekijken. Kunnen jullie me hiermee helpen?

Liefst volgende specs:
- 8" (tot max 10") HD-display met brede kijkhoek
- Intern geheugen van 8 of 16GB dat uitbreidbaar is via MicroSD
- Android 4.4
- goede batterij

Mijn budget hiervoor is niet erg hoog: ik wil er maximaal honderd euro aan uitgeven. Heb al eens rondgekeken op Banggood maar vind niet echt de perfecte match of ik twijfel over de kwaliteit. Hebben jullie tips of tablets die aan m'n eisen voldoen?

Alvast bedankt!
Tijdje geleden kon was de Lenovo Yoga 8 te koop voor 125,-
Specs zijn niet geweldig, scherm is 1280x800 IPS namelijk, en geen HDMI.
Maar voor films echt absoluut geniaal, omdat je hem in alle standen kunt neerzetten, je kunt hem zelfs aan de kickstand ergens overheen hangen. En het geluid is een van de beste van alle tablets. Accuduur is richting de 18 uren. Voor de rest zit alles erin wat erin moet. Quad core, 1GB RAM, 16GB opslag (in 1 partitie!), max 64GB microSD, etc.

Helaas nu overal weer 229,- of meer. :/

De 3G staat op de Lenovo website voor 144,-
http://shop.lenovo.com/nl/nl/tablets/lenovo/yoga/yoga-8/

[ Voor 4% gewijzigd door oheng op 28-11-2014 17:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SadisticPanda
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

SadisticPanda

Heet patatje :o

De acer iconia A3-120 FHD -> in gebruik en wat een super toestelletje..beeld, geluid, allemaal subliem, heb enkel positieve indrukken buiten 1. Het is Acer en staat verdorie heel wat bloatware op die je er niet afkrijgt.

Vind voorlopig nog geen werken root ervoor :(

Marstek 5.12kw v151, CT003 v117, Sagecom Xs212 1P,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapot
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 17-09 21:38
Wat vinden jullie van de Ifive Air, specs zien er goed uit, aluminium body:

http://www.pandawill.com/...2gb-16gb-grey-p95792.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoppa!
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 27-07 09:14
Kapot schreef op maandag 01 december 2014 @ 01:00:

Ziet er heel netjes uit voor het geld, maar ik heb zelf geen ervaring met het merk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Let op het volgende mbt Cherry producten.
Het tablet van mijn kleinzoon ging stuk één maand nadat de garantieperiode (2 jr) was afgelopen.
Ik heb SSB (Antwerpen België) benaderd, het bedrijf dat reparaties aan deze tablets uitvoert en gevraagd naar een coulanceregeling. Hier hun reactie:

(start quote)
wat bedoelt u met coulanceregeling ?
Wij, SSB, doen enkel reparaties buiten garantie (betalend)...
Garantie bedraagt 2 jaar vanaf aankoop, dus als deze periode om is, is de garantieperiode verstreken, tenzij wij niet weten wat 2 jaar is.
De leverancier, eFirstview, weet het ook niet, zij moeten ons nog 108.000 euro betalen voor garantiereparaties, maar vinden ook dat we een coulance regeling moeten toepassen... wij dus niet (en sorry, we zijn het dus een beetje beu om telkens als 'Zwarte Piet' te worden behandeld.
(end quote)

Bedrijf heeft kennelijk mot met de leverancier van de tablets en is niet bereid tot welke coulance dan ook.
Do I need to say more?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DiMacho
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02-08 10:59
Kapot schreef op maandag 01 december 2014 @ 01:00:

Ik heb een ifive mini 3GS en ben tevreden over de hardware en de kwaliteit van de tablet. Software is een drama, veel bloatware. Dit even verwijderen en je bent een tevreden user!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darthaxx
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 15-08 17:45
Op marktplaats kan ik een nieuwe onda v989 krijgen voor €160 is dit tablet goed kwa scherm kwaliteit en snelheid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• starcopy
  • Niet online
(overleden)
darthaxx schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 12:57:
Op marktplaats kan ik een nieuwe onda v989 krijgen voor €160 is dit tablet goed kwa scherm kwaliteit en snelheid?
Als je het topic een paar blz terug leest, dan heb je het antwoord. Doe eens wat moeite.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darthaxx
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 15-08 17:45
starcopy schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 13:05:
[...]

Als je het topic een paar blz terug leest, dan heb je het antwoord. Doe eens wat moeite.
U heeft helemaal gelijk. Ik had eerst 370 pagina's moeten doornemen, voordat ik met zo een vraag kom 8)7
Pagina: 1 ... 93 ... 98 Laatste

Let op:
Dit topic is NIET bedoeld voor:
-Het bespreken van bestellingen / importeren
-Het bespreken van winkels.
-Het bespreken van prijzen.
-Het bespreken van software.
-INKOOPACTIES

Dit is GEEN algemeen dumptopic voor alles wat met Android-tablets te maken heeft.