IDEM! Een van de dingen wat ik zelf erg mis hier, de ervaringen van andere Tweakers. Dat zal mij ook helpen om een goede keuze te maken, MiPad/Onda/Cube/iFiveThinkPadd schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 11:02:
Misschien leuk om even soort mini review te schrijven met paar goede foto's erbij? (Blogpost via Tweakblogs bijv. ? ) Ben wel benieuwd en ga het ding misschien ook wel bestellen.
Ik zal dan ook van de Cube U27GT Wifi 8" een korte review plaatsen wanneer ik deze heb ontvangen
Geen probleem , dat herken ik heel goeddeboerpp schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 12:40:
Thx, ik wist dat ie ergens stond, maar het was al bijna 0300 en ik was hier begonnen te lezen op ~pag 344 en een beetje alle specs van genoemde modellen aan het opzoeken..zag het ff niet meer![]()
Ben dus op zoek naar een goedkope tablet, alleen niet voor mij, dus wel een beetje betrouwbaar, met 3g(en/of 4g) ,gps en niet te duur. Zag ook dit op ebay ; http://www.ebay.com/itm/O...blets&hash=item51c434c0cd , kan iemand mij vertellen of dat wat is ? Ik zie het bos niet eens meer..
En wanneer komt je cube talk ongeveer binnen ? Ben er wel naar benieuwd...
Als het goed is zou het deze week moeten binnenkomen, het is namelijk al 2 weken in transit (wat betekent dat het of ergens op een boot ligt of twee weken lang wacht op een plek voor in het vliegtuig).
En is een van deze tablets niet wat voor jou? Ik zou eerder voor de Onda V702, ipv een ouder model;
Ik heb de Cube U27GT Wifi 8" (specs) besteld ivm best bang for buck (op papier lijkt dat zo, moet nog blijken in de praktijk), na veel inlezen en door te vergelijken van CPU/GPU met andere soortgelijke tablets (en budget), kwam ik op deze Cube uit. Ik was totaal 75euro kwijt, ding heeft HDMI/GPS/Wifi/QuadCore/Mali450/enzovoort.EN-IS schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 19:26:
Mag het toch een 7.9" zijn? Ik heb in ieder geval een paar suggesties, ook ivm je budget://EDIT; de cube u25GT is ook nog eens in de aanbieding met 15% coupon code
- Cube U27GT Wifi 8" (heb deze zelf ook aangeschaft, is nog altijd onderweg)
- Cube U25GT 7"
- Onda V702 7"
Iets mindere versie van de U27GT is de Cube U25GT 7".
De MiPad heeft bijvoorbeeld geen GPS

[ Voor 5% gewijzigd door EN-IS op 13-10-2014 20:11 ]