Ik ben op zoek naar een goede 7.9”, 8/8,9 of 9,4” tablet, welke het liefst een hogere resolutie heeft dan Full HD.
De tablet gaat vooral gebruikt worden voor het bekijken van videos, webbrowsen, lezen van e-books en natuurlijk de nodige apps.
Gamen ben ik niet echt van plan, maar het zou fijn zijn als de tablet dit wel goed ondersteund, mocht ik het een keer willen doen, daarom ben ik al tevreden als hij games als GTA San Andreas soepel draait.
De resolutie wil ik dus het liefst hoger dan Full HD, omdat dit prettiger leest en tijdens het lezen van de E-books rustiger voor mijn ogen is.
Het opslaggeheugen moet minimaal 32GB bedragen, maar ook hier geldt, hoe hoger hoe beter. Evenmin als de accu, welke minimaal 5 á 6 uur mee gaat (liefst op videotijd). Het gewicht en de dikte moeten dan weer wel zo laag mogelijk, want hij moet elke dag mee, samen met al mijn schoolspullen.
Android versie liefst 4.4.x
De kosten mogen niet meer dan $305 bedragen, exc verzendkosten, aangezien ik voor die prijs de MiPad kan aanschaffen en deze volgens mij op al mijn opgenoemde punten goed scoort.
Zelf kwam ik uit op de volgende tablets:
Xiaomi MiPad
Pipo P8
Onda V989
[
Voor 189% gewijzigd door
Verwijderd op 08-10-2014 18:36
. Reden: Tekst geüpdate... ]