Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Remcom00

Inderdaad wel wat geld maar ik heb graag mijn spullen snel in huis en dan dat gedoe eventueel met garantie en teruggsturen etc.
Dan heb ik er graag een centje meer voor over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamerkoe
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 08-08 21:43
Ik zoek een goedkope tablet als huis bedienings module i.c.m. Domoticz. Of eigenlijk een schil die ik zelf eroverheen ontwikkel :P . In dit topic staan al ontzettend veel verschillende waardoor ik door de bomen het bos niet meer zie :+ . Eigenlijk heb ik niet veel eisen;

- Resolutie liefst minimaal 768 pixels in de hoogte
- Witte bezel (hij komt naast de thermostaat te hangen die ook wit is)
- Wifi, of via LAN netjes weg te werken direct de muur in.

- het moet 24/7 een browser draaien die Full screen kan draaien.
- Scherm dimbaarheid moet standaard op absolute minimum (niet uit) en bij tikken naar volle brightness. Of misschien nog wel beter tussen bepaalde tijden het scherm helemaal uit >:)

Daarnaast lijkt het me mooi om het laad kabeltje met 90 graden naar achteren weg te werken, zoals bijvoorbeeld zoiets: http://www.amazon.com/The...Link-PDC102/dp/B0093HMB3K

Ik zag deze al voorbij komen: http://www.lidl.de/de/i-onik-tablet-tp8-1200qc/p179865
Dat ziet er op zich al prima uit, maar misschien zijn er nog goedkopere alternatieven?

20x SF170s + SMA SB3000TL-21 | PV Output

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• srekaewt
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 03-04 13:48
Gamerkoe schreef op zondag 07 september 2014 @ 18:12:
Ik zoek een goedkope tablet als huis bedienings module i.c.m. Domoticz. Of eigenlijk een schil die ik zelf eroverheen ontwikkel :P . In dit topic staan al ontzettend veel verschillende waardoor ik door de bomen het bos niet meer zie :+ . Eigenlijk heb ik niet veel eisen;

- Resolutie liefst minimaal 768 pixels in de hoogte
- Witte bezel (hij komt naast de thermostaat te hangen die ook wit is)
- Wifi, of via LAN netjes weg te werken direct de muur in.

- het moet 24/7 een browser draaien die Full screen kan draaien.
- Scherm dimbaarheid moet standaard op absolute minimum (niet uit) en bij tikken naar volle brightness. Of misschien nog wel beter tussen bepaalde tijden het scherm helemaal uit >:)

Daarnaast lijkt het me mooi om het laad kabeltje met 90 graden naar achteren weg te werken, zoals bijvoorbeeld zoiets: http://www.amazon.com/The...Link-PDC102/dp/B0093HMB3K

Ik zag deze al voorbij komen: http://www.lidl.de/de/i-onik-tablet-tp8-1200qc/p179865
Dat ziet er op zich al prima uit, maar misschien zijn er nog goedkopere alternatieven?
Zoiets?

http://www.aliexpress.com...Quad-Core/2031765362.html

Op aliexpress kun je makkelijk filteren:

Wit, 1024*768: http://www.aliexpress.com...shipCountry=nl&isrefine=y

Heb zelf net een pipo p4 gekocht, prima tablet, maar die is er niet in wit..

STRIX B550-f gaming | 5900X | Gigabyte 3080 Gaming OC | 2x g.skill f4-3600c15d-16gtz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• starcopy
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
(overleden)
Gamerkoe schreef op zondag 07 september 2014 @ 18:12:

Ga je met domotica wel uitkomen met Android 4.1? Updates zul je waarschijnlijk niet gaan krijgen.

http://www.banggood.com/P...-4_2-Tablet-p-910509.html

Indien van belang:

ff op Freaktab kijken, met een beetje geluk zijn er ook 4.4 roms voor te vinden.

[ Voor 20% gewijzigd door starcopy op 07-09-2014 18:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamerkoe
starcopy schreef op zondag 07 september 2014 @ 18:54:
[...]

Ga je met domotica wel uitkomen met Android 4.1? Updates zul je waarschijnlijk niet gaan krijgen.

http://www.banggood.com/P...-4_2-Tablet-p-910509.html

Indien van belang:

ff op Freaktab kijken, met een beetje geluk zijn er ook 4.4 roms voor te vinden.
Ik gebruik Domoticz, welke op een Raspberry Pi draait. De output die ik op de tablet wil tonen is puur een browser die door middel van Ajax API calls op Domoticz afvuurt. Android versie maakt dus naar verwachting niet veel uit, tenzij hier verschil in zit mbt scherm dim mogelijkheden. Ook processor zal het met alles wel doen, hier zou een energie zuinige juist de voorkeur hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• srekaewt
  • Laatst online: 03-04 13:48
Gamerkoe schreef op zondag 07 september 2014 @ 19:02:
[...]

Ik gebruik Domoticz, welke op een Raspberry Pi draait. De output die ik op de tablet wil tonen is puur een browser die door middel van Ajax API calls op Domoticz afvuurt. Android versie maakt dus naar verwachting niet veel uit, tenzij hier verschil in zit mbt scherm dim mogelijkheden. Ook processor zal het met alles wel doen, hier zou een energie zuinige juist de voorkeur hebben.
Die a31s is redelijk zuinig volgens mij. Zie: http://www.androydz.com/q...-rk3188-vs-allwinner-a31/

Nog eentje met 4.4: http://www.aliexpress.com...-inch-IPS/1727219622.html

Edit: voor je dim behoeftes kun je darker gebruiken, die heeft ook een Tasker API dus zeer flexibel: Google Play: Darker (Screen Filter)

[ Voor 16% gewijzigd door srekaewt op 07-09-2014 19:18 ]

STRIX B550-f gaming | 5900X | Gigabyte 3080 Gaming OC | 2x g.skill f4-3600c15d-16gtz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamerkoe
Ik ga aliexpress.com eens bekijken :). Bedankt voor de tips!

Verwijderd

Ik heb vandaag de mailing van Banggood ontvangen, en die hebben een Cube U27GT TALK8 in de aanbieding, en eerlijk gezegd vind ik het een zeer interessante tablet. Okay hij heeft geen 1080p scherm, geen 2GB Ram, maar hij heeft wel Android 4.4, een ARM Cortex A7 Chipset van Mediatek namelijk de MTK8127 Quad-core 1.3GHz en verder heeft ie 1GB Ram en een 8inch scherm vn 1280x800.

Wat ik verder echt fijn vind is dat deze tablet gewoon een HDMI aansluiting bevat, wel eens waar mini HDMI maar toch en daarnaast heeft deze tablet ook een sd kaart slot. Mijn Nexus 7 2012 heeft namelijk geen HDMI poort en ook geen sd kaart slot en ik denk dat wanneer hij wel een sd kaart slot had gehad dat dan het flash geheugen niet zo versleten was.

Deze tablet zou dan in pricipe mijn Nexus 7 2012 kunnen vervangen, want ondanks dat ie nog werkt is mijn Nexus 7 2012 gewoon zo traag als dikke stront geworden en dat is niet bepaald een pretje.

• Garyu
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08:56

Garyu

WW

Ik heb die mailing ook gehad en vond hem ook best interessant, maar denk dat het nie thebben van een Full-HD scherm me toch binnen een paar maanden heel erg gaat vervelen.

It's Difficult to Make Predictions - Especially About the Future

Verwijderd

Het niet hebben van een Full-HD scherm lijkt me in deze prijsklasse niet zo heel vreemd, ja ik had eerlijk ook liever een Full-HD scherm gezien.

Maar 1280x800 is ook niet verkeerd, ja de ppi van een gemiddelde smartphone is veel hogere inderdaad maar toch kunnen deze schermen mooi zijn. Ik ben er eigenlijk nog niet helemaal uit of ik een exemplaar wil kopen, overall zie ik dit een beetje als een verbeterde Nexus 7 2012 of als een iPad mini 1e generatie want die had zelfs nog een lagere resolutie.

Ik heb trouwens nog nooit een full HD scherm gehad, dus ik kan het natuurlijk ook niet vergelijken. Maar ik heb een review over deze tablet gelezen en de performance is echt goed, en ook het scherm zou goed zijn.

De camera daarin tegen is zeker weten niks soeps.

Verwijderd

Zo , de Cube U65GT is binnen.
Eerste indruk : zeer mooi scherm,accuduur lijkt zeer goed ,GPS goed ,
Ook al geroot!!!
De Antutu score valt wel tegen: 29775 met Antutu versie 5 en bengelt hiermee redelijk onderaan,getest voor ik hem heb geroot.

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 11-09-2014 17:06 ]

• starcopy
  • Niet online
(overleden)
Verwijderd schreef op donderdag 11 september 2014 @ 17:02:
Zo , de Cube U65GT is binnen.
Eerste indruk : zeer mooi scherm,accuduur lijkt zeer goed ,GPS goed ,
Ook al geroot!!!
Ben benieuwd naar je oordeel als hem een week of 6/8 in gebruik hebt.

Verwijderd

starcopy schreef op donderdag 11 september 2014 @ 17:04:
[...]

Ben benieuwd naar je oordeel als hem een week of 6/8 in gebruik hebt.
Dat klinkt cynisch ?

• starcopy
  • Niet online
(overleden)
Nee, ben echt benieuwd of ze van de vorige modellen geleerd hebben. Slecht spul blijven maken lijkt voor hen zo langzamerhand geen optie meer. Dus ben ik echt geïnteresseerd hoe de nieuwe modellen zijn. Niet dat ik snel van Pipo af zal stappen, alleen al door de grote community die er van is. Maar je moet altijd opletten of er iets beters is/komt.

Verwijderd

starcopy schreef op donderdag 11 september 2014 @ 17:15:
[...]

Nee, ben echt benieuwd of ze van de vorige modellen geleerd hebben. Slecht spul blijven maken lijkt voor hen zo langzamerhand geen optie meer. Dus ben ik echt geïnteresseerd hoe de nieuwe modellen zijn. Niet dat ik snel van Pipo af zal stappen, alleen al door de grote community die er van is. Maar je moet altijd opletten of er iets beters is/komt.
Is mijn eerste Cube na een PiPo M9 Pro.
Dat klinkt allemaal niet zo vrolijk en de community is inderdaad belabberd,heb al hard moeten zoeken om te rooten(gelukt met de chinese versie van Root Genius)
Was zeer tevreden over de PiPO maar wou even wat anders en hoop dat ik het me niet beklaag.

Verwijderd

@starcopy

Ik stoor me enorm aan het feit dat KitKat de schrijfrechten onmogelijk maakt.
Van de Playstore heb ik SD fix geinstalleerd maa die zegt dat mijn Cube al naar SD kan schrijven ?
Weet jij hier meer over?
Ik was al niet blij met Windows 8 met zijn beperkingen en nieuw uiterlijk en nu KitKat weer. Lijkt wel of Google Apple achterna wil.
Heb jij hier een oplossing voor?

Heb trouwens mijn OnePlus One ingeruild voor een Oppo Find 7a en was opgelucht dat die op 4.3 draait,nadeel is dat die op Color Os draait.

• oheng
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12-09 17:33
Verwijderd schreef op woensdag 10 september 2014 @ 16:10:
Ik heb vandaag de mailing van Banggood ontvangen, en die hebben een Cube U27GT TALK8 in de aanbieding, en eerlijk gezegd vind ik het een zeer interessante tablet. Okay hij heeft geen 1080p scherm, geen 2GB Ram, maar hij heeft wel Android 4.4, een ARM Cortex A7 Chipset van Mediatek namelijk de MTK8127 Quad-core 1.3GHz en verder heeft ie 1GB Ram en een 8inch scherm vn 1280x800.

Wat ik verder echt fijn vind is dat deze tablet gewoon een HDMI aansluiting bevat, wel eens waar mini HDMI maar toch en daarnaast heeft deze tablet ook een sd kaart slot. Mijn Nexus 7 2012 heeft namelijk geen HDMI poort en ook geen sd kaart slot en ik denk dat wanneer hij wel een sd kaart slot had gehad dat dan het flash geheugen niet zo versleten was.

Deze tablet zou dan in pricipe mijn Nexus 7 2012 kunnen vervangen, want ondanks dat ie nog werkt is mijn Nexus 7 2012 gewoon zo traag als dikke stront geworden en dat is niet bepaald een pretje.
Ik heb de Lenovo Yoga 8 met ongeveer dezelfde specs (Soc is dezelfde, maar 100Mhz langzamer, maar ook 1GB RAM, op 1280x800). En dat is goed genoeg om te browsen en films op te kijken. Problemen zijn er alleen met zeer zware websites, en de zwaardere 3D spellen.
Jouw Nexus 7 2012 heeft trouwens ook een resolutie van 1280x800. Dus je weet al dat de resolutie goed genoeg kan zijn.

Maar de Tegra 3 SoC in de Nexus 2012 is iets sneller dan de Mediatek SoC in deze Cube, en bovendien heeft de Nexus meer interne opslag. Dus ik weet niet wat er met jouw Nexus aan de hand is, maar tenzij de interne opslag voor meer dan 80% vol is, weet ik niet of deze Cube wel een vooruitgang is. Als ik moest gokken zou ik zeggen dat jouw Nexus sneller is.

Persoonlijk ben ik tevreden met mijn Mediatek MT8125 SoC. Maar ik kijk dan ook kneiter veel films/TV/video's.

• Remcom00
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 18-07 15:43

Remcom00

hij is gek

Verwijderd schreef op donderdag 11 september 2014 @ 17:40:
@starcopy

Van de Playstore heb ik SD fix geinstalleerd maa die zegt dat mijn Cube al naar SD kan schrijven ?
Weet jij hier meer over?
Ik was al niet blij met Windows 8 met zijn beperkingen en nieuw uiterlijk en nu KitKat weer. Lijkt wel of Google Apple achterna wil.

Heb trouwens mijn OnePlus One ingeruild voor een Oppo Find 7a en was opgelucht dat die op 4.3 draait,nadeel is dat die op Color Os draait.
Deze Xposed module al geprobeerd?
Moet je wel Xposed installeren, framework die er voor zorgt dat apps bepaalde aanpassingen kunnen doen (zoals themes), verder vrij simpel om te installeren.

hoidoei

• starcopy
  • Niet online
(overleden)
Verwijderd schreef op donderdag 11 september 2014 @ 17:40:
@starcopy

Weet jij hier meer over?

Dat soort zaken was 1 van de redenen dat ik destijds voor Pipo ben gegaan. Over het algemeen hoef je van de fabrikant weinig te verwachten wat hulp betreft, ook Pipo doet niet zo veel. De community is wat je verder helpt.

KK draait eigenlijk goed hier. Ook op mijn Mi3. Daar was juist 4.3 een klunzen pakket. Het zal bij jou inderdaad wel eens aan de root rechten kunnen liggen zoals Remcom00 al zegt. Gewoon proberen. En als het niet werkt en je dat ding door het raam wil mieteren, retour webshop ivm koop op afstand. Voor die prijs mag je wel verwachten dat het ook deugdelijk werkt.

Soms, heel soms, heb ik het idee dat jij gewoon niet aan KK wil wennen. :9

Net zo als ik niet naar W8 over wil....

Alleen. Waarom Oppo?

Verwijderd

oheng schreef op donderdag 11 september 2014 @ 22:23:
[...]
Ik heb de Lenovo Yoga 8 met ongeveer dezelfde specs (Soc is dezelfde, maar 100Mhz langzamer, maar ook 1GB RAM, op 1280x800). En dat is goed genoeg om te browsen en films op te kijken. Problemen zijn er alleen met zeer zware websites, en de zwaardere 3D spellen.
Jouw Nexus 7 2012 heeft trouwens ook een resolutie van 1280x800. Dus je weet al dat de resolutie goed genoeg kan zijn.

Maar de Tegra 3 SoC in de Nexus 2012 is iets sneller dan de Mediatek SoC in deze Cube, en bovendien heeft de Nexus meer interne opslag. Dus ik weet niet wat er met jouw Nexus aan de hand is, maar tenzij de interne opslag voor meer dan 80% vol is, weet ik niet of deze Cube wel een vooruitgang is. Als ik moest gokken zou ik zeggen dat jouw Nexus sneller is.

Persoonlijk ben ik tevreden met mijn Mediatek MT8125 SoC. Maar ik kijk dan ook kneiter veel films/TV/video's.
De Nexus 7 2012 heeft inderdaad meer opslag, maar is niet uitbreidbaar en dat kan meer deze Chinese tablet wel. Verder denk ik dat het gewoon een goede midrange tablet zal zijn, en ik vermoed toch dat die Mediatek SoC net een stukje beter is overall vooral omdat de Tegra 3 SoC zwaar verouderd is.

Die Mediatek chips worden ja op 28mm ofzo gebakken, terwijl de Terga 3 op 45mm gebakken is geloof ik en die Cortex ARM A7 zijn lekker zuinig. Maar goed zodra ik de tablet ontvangen heb zal ik het wel allemaal zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Tarantula-
  • Laatst online: 25-07 17:06
Momenteel nog steeds heel tevreden over de cube x9, vlot genoeg voor games zoals asphalt 8 of quake 3, minder krachtig dan mijn samsung s4 natuurlijk. Wifi is dan net iets beter dan m'n S4 :)
Scherm is heel mooi en scherp en voorlopig haal ik een batterijduur van 6 à 7 uur waarvan +- 2u à 3u asphalt 8 en rest filmpjes, youtube, browsen en enkele dagen standby.

Op freaktab zijn ze ook volop bezig met custom rom te ontwikkelen waarvan reeds het google chrome probleem is opgelost.
Speakers gaan ook redelijk luid.

minpuntje bij mijn tab is dat er een klein beetje speling zit op m'n scherm als ik in de linker benedenhoek duw, hoor dat hij iets ingaat maar kan dit niet zien met het blote oog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

starcopy schreef op donderdag 11 september 2014 @ 22:49:
[...]

Dat soort zaken was 1 van de redenen dat ik destijds voor Pipo ben gegaan. Over het algemeen hoef je van de fabrikant weinig te verwachten wat hulp betreft, ook Pipo doet niet zo veel. De community is wat je verder helpt.

KK draait eigenlijk goed hier. Ook op mijn Mi3. Daar was juist 4.3 een klunzen pakket. Het zal bij jou inderdaad wel eens aan de root rechten kunnen liggen zoals Remcom00 al zegt. Gewoon proberen. En als het niet werkt en je dat ding door het raam wil mieteren, retour webshop ivm koop op afstand. Voor die prijs mag je wel verwachten dat het ook deugdelijk werkt.

Soms, heel soms, heb ik het idee dat jij gewoon niet aan KK wil wennen. :9

Net zo als ik niet naar W8 over wil....

Alleen. Waarom Oppo?
Ik zou wel willen wenen aan KK maar mijn probleem is gewoon de schrijfrechten + bepaalde apps die ik graag gebruik draaien niet zoals het moet op KK.

Waarom Oppo ?

Omdat die op 4.3 draait en bovengenoemde issues van de baan zijn daarmee, vervangbare batterij en uitbreidbaar geheugen (hoewel 64 gb wel voldoende is ,maar als er wat gebeurt (crash ofzo ben je alles kwijt (foto's etc)en ik heb geen zin om als ik een paar foto's heb genomen om telkenseen backup te maken.
Overigens heb ik op de Oppo een gele zone onderaan wat ik bij de OPO niet had en blijkbaar was dat bij de OPO een probleem voor velen. Ik stoor me er zo niet aan overigens.
De productie datum van de Oppo is 24 juni 2014 en die van de OPO was 30 juli 2014.
Ze zijn familie van elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robinjoo1
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 26-08-2017
ik had een vraagje heeft iemand van jullie deze tablet
http://www.banggood.com/O...-4_4-Tablet-p-942901.html

is erg goedkoop maar er staat geen reviews bij :(

http://valid.canardpc.com/efq7t2 mijn laptop(was) windows 10 pro http://valid.x86.fr/uqawwk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb je gekeken naar dr resolutie en het werkgeheugen ;) Daarom is ie duidelijk ook zo goedkoop, geef iets meer uit en je hebt al een betere tablet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 17-09 10:53
Ah fijn, precies wat ik zocht, hier kan ik koopadvies vragen :)

Ik ben op zoek naar een tablet, wat voornamelijk zal worden gebruikt als een scherm voor het weergeven van de feed van een draadloze camera. Belangrijk is;
  • 8inch minimaal
  • Accuduur
  • Wifi en goed bereik
  • Max $120
  • Het liefst een tablet uit 2014 (met soc uit 2014)
Ik heb al wat zitten vergelijken zojuist, en ik heb een aantal die redelijk passen binnen de eisen en wensen;
  1. Cube U27GT Talk8 MTK8127 Quad-Core 1.3GHz 8 Inch Android 4.4
  2. Onda - maar welke?
  3. PIPO S1 Pro Quad Core Rk3188 1.6GHz 7Inch Android 4.2 (wel 7inch)
Er is teveel aanbod, ik kan geen duidelijk onderscheid maken, ik hoop dat jullie mij in de juiste richting kunnen helpen. Mijn gevoel zegt dat de Talk8 voorlopig de beste keuze is :)

//EDIT, het is de Cube U27GT geworden :)

• BzRtY
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 08-07 20:52
Heeft iemand een aanbeveling voor ons voor een degelijke tablet?

Voor mijn vriendin:
- Hij dient vooral onderweg op de trein gebruikt te worden door de vriendin.. Dus 3G (4G is nog niet veel gangbaar?)
- Draagbaar Formaat (al speelt dit eigenlijk weinig rol)

Voor mij spielerij:
- XBMC (SatellietTv-kijken vanaf een Mediaportal of Tvheadend-Server)
- Kan ik met behulp van een HDMI uitgang de XBMC op de TV draaien?

Ik had eerst mijn zinnen gezet op de ifive 3GS maar deze blijkt geen HDMI output te hebben.

• Pseudoc
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 19-09-2024
Voor de onda v975m bezitters: op het onda forum is een developer die hard bezig is om de kitkat rom bugfree te maken! Hij heeft toegang tot de amlogic sources.
http://www.ondaforum.com/...a-v975m-rom-by-stane1983/

• krissie100
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 23:25
Pseudoc schreef op zaterdag 20 september 2014 @ 18:03:
Voor de onda v975m bezitters: op het onda forum is een developer die hard bezig is om de kitkat rom bugfree te maken! Hij heeft toegang tot de amlogic sources.
http://www.ondaforum.com/...a-v975m-rom-by-stane1983/
ziet er erg goed uit, nog even wachten tot alles goed is en dan hoop ik echt blij te worden van de v975m!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
BzRtY schreef op zaterdag 20 september 2014 @ 10:08:
Heeft iemand een aanbeveling voor ons voor een degelijke tablet?

-knip-
- Kan ik met behulp van een HDMI uitgang de XBMC op de TV draaien?

Ik had eerst mijn zinnen gezet op de ifive 3GS maar deze blijkt geen HDMI output te hebben.
Tijdens mijn zoektocht (van afgelopen week), kwam ik nog een interessante tablet tegen met mini HDMI - alleen weet ik niet meer welke dit ook alweer was en ik heb zitten zoeken voor je en helaas niet terug kunnen vinden.

Ik moet wel zeggen dat de iFive Mini modellen erg mooi zijn, de Mini4 spreekt mij ook erg aan, heeft mooie specs (ik kijk vooral naar specs omdat ik nog altijd mijn eerste tablet moet kopen :)).

Had mijn zinnen op de Xiaomi Mipad gezet alleen merk ik steeds, vooral door vergelijken, dat er voor dat bedrag ook andere interessante vooral mooie tablets voor te vinden zijn B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneezzer
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 08:13
Pipo P4 voor 82,-
Vertrouwens jullie het volgende: http://www.aliexpress.com...AM-16GB-8/2043068068.html ?

Amiga 500, eos 350d, HTPC, GamePC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
Wat denk je zelf? Welgeteld 1 seconde :Z ;
- No feedback score

Ik maak het nog mooier voor je, laagste prijs (bij betrouwbare shop);
http://www.banggood.com/P...-4_4-Tablet-p-939304.html

Topic waarschuwing ook gezien?
Dit topic is NIET bedoeld voor:
-Het bespreken van bestellingen / importeren
-Het bespreken van winkels.
-Het bespreken van prijzen.
-Het bespreken van software.
-INKOOPACTIES

Dit is GEEN algemeen dumptopic voor alles wat met Android-tablets te maken heeft.

[ Voor 12% gewijzigd door EN-IS op 22-09-2014 23:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is rockchip 3188 redelijk voor een budget tablet? Met kortingscoupon rond de 40 euro voor deze tablet.

http://m.gearbest.com/tablet-pcs/pp_87604.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remcom00

Remcom00

hij is gek

Verwijderd schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 13:15:
Is rockchip 3188 redelijk voor een budget tablet? Met kortingscoupon rond de 40 euro voor deze tablet.

http://m.gearbest.com/tablet-pcs/pp_87604.html
Nog steeds een erg nette quad-core soc, zat tot een paar maand geleden (release RK3288) in een groot deel van alle Chinese tablets.
Wel weinig ram maar voor de prijs zeker een leuke tablet.

hoidoei

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
Kun je niet voor dat geld beter een Onda V702 nemen? Zelfde specs (alleen lijkt de Onda een iets minder snelle soc te hebben en ik kijk vooral naar het design :)
http://www.dealsmachine.com/best_190329.html

[ Voor 35% gewijzigd door EN-IS op 23-09-2014 13:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• starcopy
  • Niet online
(overleden)
EN-IS schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 13:28:
Kun je niet voor dat geld beter een Onda V702 nemen? Zelfde specs (alleen lijkt de Onda een iets minder snelle soc te hebben en ik kijk vooral naar het design :)
http://www.dealsmachine.com/best_190329.html
Beter is eerst verdiepen hoe het met ondersteuning op de vorige modellen is. Er zijn een hoop merken die in het begin leuk zijn, maar waar de ondersteuning hapert. Alleen kijken naar specs en uiterlijk heeft al een hoop mensen veel geld gekost hier. En daar speelt garantie afhandeling ook een grote rol in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
starcopy schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 14:05:
Beter is eerst verdiepen hoe het met ondersteuning op de vorige modellen is. Er zijn een hoop merken die in het begin leuk zijn, maar waar de ondersteuning hapert. Alleen kijken naar specs en uiterlijk heeft al een hoop mensen veel geld gekost hier. En daar speelt garantie afhandeling ook een grote rol in.
Begrijp ik en heb je ook gelijk in.

Ik heb zelf (nog) geen tablet, ik zit vooral te kijken naar de MiPad en de FNF iFive modellen en merk vooral bij merken als Cube, Onda, FNF, Voyo dat de ondersteuning - in firmware of software - teleurstellend is. Ik kom het tegen bij het inlezen, dat er geen update is of dat de wifi verbinding niet goed werkt, of dat de display te gevoelig is en dat dit niet aan te passen is.

Het blijft een gok, of je gaat voor een merk wat zich al heeft bewezen en betaal je meer, of je gaat voor een budget tablet.

Ik heb zelf (voor iemand anders) een Cube U27GT Wifi besteld - als ik deze heb ontvangen zal ik mijn ervaringen met jullie delen :)

[ Voor 6% gewijzigd door EN-IS op 23-09-2014 14:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slommer
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 09:47
Ook niet onbelangrijk is de batteryduur. half jaar terug de gd ippo Y88 gekocht voor de kleine. Doet het perfect om 1,5uur filmpjes te spelen.
Maar nu de app duplo zoo erop staat is de tablet met 50min leeg en laden duurt een eeuwigheid :(
Maar es rondkijken voor een goedkope tablet die wel lang mee gaat op de accu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

slommer schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 14:43:
Ook niet onbelangrijk is de batteryduur. half jaar terug de gd ippo Y88 gekocht voor de kleine. Doet het perfect om 1,5uur filmpjes te spelen.
Maar nu de app duplo zoo erop staat is de tablet met 50min leeg en laden duurt een eeuwigheid :(
Maar es rondkijken voor een goedkope tablet die wel lang mee gaat op de accu.
Als de batterij capaciteit klopt, lijkt dit wel een goede tablet?

http://www.gearbest.com/tablet-pcs/pp_5923.html

• BzRtY
Een chinees die zowel HDMI als 3G ondersteund is onvindbaar..
Alsook octa core tablets met DHMI-output
Dan kies ik er maar voor om een tablet te kiezen die een HDMI output heeft.
Is de Onda V989 OCta core een goede keuze? Mensen die hier ervaringen mee hebben?

• Remcom00

Remcom00

hij is gek

BzRtY schreef op zaterdag 27 september 2014 @ 12:35:
Een chinees die zowel HDMI als 3G ondersteund is onvindbaar..
Alsook octa core tablets met DHMI-output
Dan kies ik er maar voor om een tablet te kiezen die een HDMI output heeft.
Is de Onda V989 OCta core een goede keuze? Mensen die hier ervaringen mee hebben?
Als het goed is is de Pipo P4 3G deze maand uitgekomen, aantal andere P modellen hebben ook een 3G variant.

hoidoei

• Markiboj97
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 28-08 22:44
Hallo,
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen, ik heb niet zoveel verstand van al die chinese tablets en ik zie daarom door alle bomen het bos niet meer.
Ik zoek een tablet om vooral films en series op te kijken en een enkel spelletje, zoals clash of clans.
Als bekend merk alternatief was ik op de nVidia shield tablet gekomen of de samsung tabs 8.4.
Ik zoek ongeveer in de tablet:
Minimaal full HD scherm (amoled zou helemaal geweldig zijn)
Groter dan 8 inch, 7 vind ik echt te klein.
Verder is een snelle SoC en ~2gb ram wel handig.
Software maakt mij niet zo uit, ben wel bekend met rooten/flashen.
Tja dan de prijs, de 2 tabs die ik noemde zijn 300-400 euro, het liefst blijf ik onder de 300. Maar goedkoper is altijd leuk meegenomen als arme student ;)

Alvast heel erg bedankt

• EN-IS
Markiboj97 schreef op zaterdag 27 september 2014 @ 16:20:
Hallo,
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen, ik heb niet zoveel verstand van al die chinese tablets en ik zie daarom door alle bomen het bos niet meer.
Ik zoek een tablet om vooral films en series op te kijken en een enkel spelletje, zoals clash of clans.
Als bekend merk alternatief was ik op de nVidia shield tablet gekomen of de samsung tabs 8.4.
Tja dan de prijs, de 2 tabs die ik noemde zijn 300-400 euro, het liefst blijf ik onder de 300. Maar goedkoper is altijd leuk meegenomen als arme student ;)

Alvast heel erg bedankt
Ik ben ook niet echt een tablet kenner alleen denk ik dat je niet veel verder hoeft te kijken dan de MiPad, deze past bijna perfect je in eisen en wensen verhaal:

Verwijderd

Deze tablet (http://www.buyincoins.com/item/50990.html#.VAYp8E0cTIV) toch maar besteld. Kon het niet laten. :P ben benieuwd hoe dat gaat bevallen. (is overigens maar een tweede tablet om websites die ik maak op deze midden maat van 7 inch te testen) en meteen leuk om op de tv aan te sluiten. :P

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 27-09-2014 19:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 07:03
Markiboj97 schreef op zaterdag 27 september 2014 @ 16:20:
Hallo,

Alvast heel erg bedankt
waarom ga je niet voor een pipo p4?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markiboj97
EN-IS schreef op zaterdag 27 september 2014 @ 16:26:
[...]

Ik ben ook niet echt een tablet kenner alleen denk ik dat je niet veel verder hoeft te kijken dan de MiPad, deze past bijna perfect je in eisen en wensen verhaal:
Het is idd een erg mooie tablet voor weinig geld, ik ben alleen bang dat de beeldverhouding niet handig is bij films en series kijken.
Aggressor schreef op zondag 28 september 2014 @ 12:31:
[...]

waarom ga je niet voor een pipo p4?
Ik vind de pipo niet erg mooi...
Weet jij trouwens of die SoC die erin zit een beetje ballen heeft? Ik denk bij rockchip en mediatek nou niet meteen aan highperformance.
Verder is dit wel een ideale tablet :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 23:25
Markiboj97 schreef op zondag 28 september 2014 @ 19:13:
[...]

Het is idd een erg mooie tablet voor weinig geld, ik ben alleen bang dat de beeldverhouding niet handig is bij films en series kijken.

[...]

Ik vind de pipo niet erg mooi...
Weet jij trouwens of die SoC die erin zit een beetje ballen heeft? Ik denk bij rockchip en mediatek nou niet meteen aan highperformance.
Verder is dit wel een ideale tablet :D
De RK3288 is de nieuwste chip die naar mijn idee juist wel high end is, dus hele goede chip, uiteraard heeft de mipad wel een betere geweldige soc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markiboj97
Heeft iemand ervaring met deze tablet? ziet er erg goed uit en intel is meestal ook wel goed :)
http://www.chinistore.com...retina-screen-tablet.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BzRtY
Verwijderd schreef op zaterdag 27 september 2014 @ 19:06:
meteen leuk om op de tv aan te sluiten. :P
Uw tv-uitgang al getest? Kan je XBMC erop draaien? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
BzRtY schreef op maandag 29 september 2014 @ 12:52:
Uw tv-uitgang al getest? Kan je XBMC erop draaien? :)
Denk dat hij het nog niet heeft ontvangen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

EN-IS schreef op maandag 29 september 2014 @ 16:06:
[...]

Denk dat hij het nog niet heeft ontvangen :)
Inderdaad nog niet ontvangen. :P nog niet eens verstuurd. :( zodra ik hem ontvangen heb en getest heb post ik mijn ervaringen hier wel even. :)

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 29-09-2014 16:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-09 09:34

Gutteguttegut

CEO of TFD

Verwijderd schreef op maandag 29 september 2014 @ 16:19:
[...]

Inderdaad nog niet ontvangen. :P nog niet eens verstuurd. :( zodra ik hem ontvangen heb en getest heb post ik mijn ervaringen hier wel even. :)
Bij mij duurde het versturen ook langer dan normaal, maar bij mij is hij ondertussen (als het goed is) al ruim een week onderweg.

The birds turned into The Flying Dutchmen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe lang duurde het bij jou voor die verstuurd werd? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

Verwijderd schreef op maandag 29 september 2014 @ 18:45:
[...]

Hoe lang duurde het bij jou voor die verstuurd werd? :)
15 september besteld.
19 september een "SHORT STORAGE NOTIFICATION" email ontvangen.
20 september verzonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gutteguttegut schreef op maandag 29 september 2014 @ 19:48:
[...]
15 september besteld.
19 september een "SHORT STORAGE NOTIFICATION" email ontvangen.
20 september verzonden.
Dan duurt het bij mij nog wel ff als ik dezelfde tijd lijn krijg. :P want over 5 dagen hebben ze daar in China al vakantie. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rubeuhh
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 17-09 15:56
Hallo
ik was op zoek naar een tablet om elke dag in de trein film op te kijken. Nu zie ik dat jullie het hier allemaal over de PIPO P4 hebben. Zijn er nog tablets vergelijkbaar met deze want deze valt wel in mijn te besteden bedrag 150-200 euro. Hoe zit het met de batterijduur? En de support? Zijn er nog tablets die vergelijkbaar zijn met deze? (vind het design niet wauw)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oheng
rubeuhh schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 20:23:
Hallo
ik was op zoek naar een tablet om elke dag in de trein film op te kijken. Nu zie ik dat jullie het hier allemaal over de PIPO P4 hebben. Zijn er nog tablets vergelijkbaar met deze want deze valt wel in mijn te besteden bedrag 150-200 euro. Hoe zit het met de batterijduur? En de support? Zijn er nog tablets die vergelijkbaar zijn met deze? (vind het design niet wauw)
Ik vind mijn Lenovo Yoga 8 echt geweldig: richting de 18 uren accuduur, echt zéér goed geluid, en deze tablet heeft al minimaal 5 OTA updates gehad, van 4.1.2 origineel naar 4.4.2 op dit moment... Kostte mij destijds € 150,-

Specs zijn zeer matig, maar daar merk je in de praktijk niets van. Zeker niet als je hem naast een iPad of Nexus houdt. 8)

Zou hem voor geen enkele Samsung, Apple, of Nexus willen ruilen, en daar werk ik iedere dag mee.

Heb nu ook voor € 1,50 een USB verloopje gekocht om mijn mobiel ermee op te kunnen laden. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zou graag advies willen hebben voor het kopen van een tablet. Ik heb me afgelopn weken aardig ingelezen, maar zou graag van andere willen horen waarom ik wel of niet voor een bepaalde tablet moet kiezen.

- Mipad
- Pipo p4 of P9
- Onda v975i of v975m
-Teclast x98 (intel Z3736F)
- Cube U30GT2

Mijn voorkeur gaat nu uit naar de Mipad, maar zou graag willen weten of andere die mening delen op basis van ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oheng
Ik was op zoek naar een el-cheapo tablet om mijn Cherry M-678 van bijna 2 jaar oud te vervangen (adapter/DCin/wifi allemaal stuk), en dankzij Gutteguttegut heb ik die mogelijk gevonden:

http://www.buyincoins.com/item/50990.html#.VC5dpfl_vwM
7", quad core, 1GB RAM, 8GB flash, 1024x600 resolutie, USB lader, 2800mAh accu voor € 37,12 (gratis verzenden)

Voor zover ik kan zien is dit de eZee’Tab 7Q11-L (net zoals lars1216 ook denkt). Hoewel de specificaties van deze tablet ietsje afwijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

oheng schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 10:50:
Ik was op zoek naar een el-cheapo tablet om mijn Cherry M-678 van bijna 2 jaar oud te vervangen (adapter/DCin/wifi allemaal stuk), en dankzij Gutteguttegut heb ik die mogelijk gevonden:

http://www.buyincoins.com/item/50990.html#.VC5dpfl_vwM
7", quad core, 1GB RAM, 8GB flash, 1024x600 resolutie, USB lader, 2800mAh accu voor € 37,12 (gratis verzenden)

Voor zover ik kan zien is dit de eZee’Tab 7Q11-L (net zoals lars1216 ook denkt). Hoewel de specificaties van deze tablet ietsje afwijken.
Als alles goed gaat komt deze snel bij mij binnen en kan ik een review maken....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oheng
Gutteguttegut schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 11:09:
[...]
Als alles goed gaat komt deze snel bij mij binnen en kan ik een review maken....
Dat zou echt geweldig zijn. Om mijn part alleen even laten weten of:

- Je tijdens installatie kunt kiezen voor Nederlands (of Engels om mijn part)
- Google Play store erop staat
- Youtube HQ filmpjes het doen
- Een simpel 3D schiet/race spelletje werkt (geen Riptide oid)
- Of de wifi een beetje bereik heeft
- Hoe het touchscreen aanvoelt

Ik denk dat als deze 6 dingen werken, dat dat dan al helemaal geweldig zou zijn. Meer mag je niet verwachten voor dit soort prijzen. :o

mark-k heeft alvast meer info:
mark-k in "[Ervaringen] Online shoppen in China - Deel 2"

[ Voor 8% gewijzigd door oheng op 03-10-2014 15:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sattertje
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 14-09 10:30
Iemand ervaring met "ghdeal.de"?
Ze versturen met DHL.

Wil m(pipo p4 3g - 141 euro) in Duitsland laten bezorgen. Zal er dan nog belasting overheen komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn BIC tablet waar ik de vorige pagina over poste is eergisteren verstuurd. :) (zonder mailtje van BIC maar goed) dus hij is onderweg, iemand in het China shoppen topic heeft hem al en lijkt een leuk apparaat te zijn voor de prijs als ik het zo een beetje hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oheng
Een mogelijk alternatief voor de BIC tablet van 37 euro: een cherry tablet bij de Trekpleister, de Cherry PC728 (PC-728, M-728)

Specificaties:
7", 1024x600 IPS, onbekende CPU, 1GB RAM, 8GB flash, onbekende accu, aluminium behuizing.
Voor € 49,99 + 3,03

Alleen op dinsdag 7 oktober te bestellen. Ik lees dit in de papieren folder van Trekpleister.
Hier is de link naar deze tablet met de normale prijs:
http://www.trekpleisteron...PC7288GB1GBRAMTablet.html

Dit lijkt een rebrand van de Hyundai A7HD te zijn, dus met een:
- Allwinner A10 1.2GHz Cortex A8 (single core)
- Mali400 GPU​
- 3000 mAh accu

[ Voor 13% gewijzigd door oheng op 04-10-2014 18:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oheng schreef op zaterdag 04 oktober 2014 @ 18:23:
Een mogelijk alternatief voor de BIC tablet van 37 euro: een cherry tablet bij de Trekpleister, de Cherry PC728 (PC-728, M-728)

Specificaties:
7", 1024x600 IPS, onbekende CPU, 1GB RAM, 8GB flash, onbekende accu, aluminium behuizing.
Voor € 49,99 + 3,03

Alleen op dinsdag 7 oktober te bestellen. Ik lees dit in de papieren folder van Trekpleister.
Zijn grote wifi problemen mee volgens mij. Nou zal de wifi voor die 37 euro bij BIC ook niet heel goed zijn maar toch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oheng
Verwijderd schreef op zaterdag 04 oktober 2014 @ 18:27:
[...]

Zijn grote wifi problemen mee volgens mij. Nou zal de wifi voor die 37 euro bij BIC ook niet heel goed zijn maar toch.
Ja, met de batch van 1 of 2 jaar geleden, ja. Of nu nog steeds?

Ik heb in mijn vorige post erbij gezet dat ik denk dat ik weet welke tablet het echt is (Hyundai A7HD), dus een single core SoC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oheng schreef op zaterdag 04 oktober 2014 @ 18:30:
[...]
Ja, met de batch van 1 of 2 jaar geleden, ja. Of nu nog steeds?

Ik heb in mijn vorige post erbij gezet dat ik denk dat ik weet welke tablet het echt is (Hyundai A7HD), dus een single core SoC.
Geen idee of het nu nog is. Stond me enkel iets van bij dat dat model grote wifi problemen heeft gehad. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guapper
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online

Specificaties:
Voor € 49,99 + 3,03

- Mali400 GPU​
- 3000 mAh accu
Leuk om oude spelletjes mee te spelen, maar een beetje internetten gaat al behoorlijk wat frustraties opleveren. Ik heb ook een tablet met de allwinner a10 gehad, maar was erg blij dat die weer de deur uit ging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 09:41

Specificaties:
Voor € 49,99 + 3,03

- Mali400 GPU​
- 3000 mAh accu
Ik zag hem ook, en moest gelijk aan dit topic denken. Hier een foto van het krantje:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/Zd4b1mZoH9UPEC59jS05iuTW/full.jpg

[ Voor 6% gewijzigd door ThinkPad op 04-10-2014 22:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ThinkPadd schreef op zaterdag 04 oktober 2014 @ 22:20:
[...]

Ik zag hem ook, en moest gelijk aan dit topic denken. Hier een foto van het krantje:
[afbeelding]
Oude prijs klopt niks van haha. Bij de kruidvat is hij altijd iets meer dan €70 geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oheng
guapper schreef op zaterdag 04 oktober 2014 @ 22:03:
[...]

Leuk om oude spelletjes mee te spelen, maar een beetje internetten gaat al behoorlijk wat frustraties opleveren. Ik heb ook een tablet met de allwinner a10 gehad, maar was erg blij dat die weer de deur uit ging.
Ja, ik kwam er later achter dat het om een single core A10 ging. Dat is echt waardeloos, en geen concurrentie voor de BIC tablet van 37 euro:

http://www.buyincoins.com/item/50990.html#.VDBoxvl_vwM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oheng schreef op zaterdag 04 oktober 2014 @ 23:38:
[...]
Ja, ik kwam er later achter dat het om een single core A10 ging. Dat is echt waardeloos, en geen concurrentie voor de BIC tablet van 37 euro:

http://www.buyincoins.com/item/50990.html#.VDBoxvl_vwM
Mee eens. :) hoop dat die van mij er snel is. :) morgen nog ff een micro HDMI kabel erbij bestellen zodat ze er ongeveer tegelijkertijd zijn (vergeten mee te bestellen bij de tablet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
User 'mark-k' heeft de BIC tablet binnen:
mark-k schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 14:31:
Zojuist deze tablet binnen gekregen. In een doosje met oplader en usb kabel (lader is geen usb mr een ronde plug). Eens kijken of het wat is, ziet er qua opbouw iig hetzelfde uit als elke andere Chinese 7" tablet.
mark-k schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 14:43:
[...]

Ben idd al een hardware info app aan het installeren haha. Het lijkt er in elk geval wel op, alle tekens en typenummers etc komen overeen met de site van de manufacturer.

Wel valt me op dat ik maar 1GB intern geheugen heb, en dan nog een 5.XXGB internal SDcard, en dan nog een keer een slot voor een andere SD kaart. Redelijk aparte constructie.
mark-k schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 14:59:
Voor de geinteresseerden, hier de analyse van HardwareInfo. Er is dus wel iets verschil, android 4.2.2 ipv 4.1, 1.2GHz ipv 1.3GHz, en dat vage geheugen dan, maar verder lijkt het ok. Ga uiteraard wel een mailtje sturen over de 0.1GHz die ik mis :P Edit: ook geen G-sensor trouwens.
mark-k schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 20:24:
[...]

Ik moest hem wel bij het postkantoor (ofja, de Plus) ophalen, na 1 bezorgpoging, en moest tekenen. Geen bijbetaling nodig, op het pakketje stond 'computer stand' en '17.50 usd'.

Zo op het eerste oog ziet het er uit als een standaard loempiatablet. De behuizing is hetzelfde als alle andere 16:9 7" tablets van daar. Ik weet niet of je het hardware info stukje gezien had voordat het verwijderd werd door een mod (is er geen expand-field optie waarbij je alles kunt verbergen?), anders kan ik je die nog wel doorsturen.

De tablet werd bij mij netjes in piepschuim verpakt in een zak geleverd. de tablet zelf zat trouwens wel ook nog gewoon in een doosje, met bubbeltjesfolie eromheen. De usb kabel en de lader zitten daar ook bij, ook wat papiertjes hoe je m aan moet zetten maar verder geen info.

Hardware klopt ongeveer, 0.1GHz minder, geen G-sensor, iets minder opslag (kan door systeem komen?)
Touchscreen heb ik wel al getest, kan tot 10 punten tegelijk herkennen (meer vingers om te testen had ik niet :P ), batterytest is hij nu aan het doen.

Meer info weet ik even niet, als je iets wilt weten moet je maar even vragen dan check ik het wel ;)
mark-k schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 22:35:
[...]

De wifi snelheid is tot nu toe wel belabberd. Qua snelheid van het apparaat zal ik zo de Antutu benchmark eens runnen (als ik m gedownload krijg haha).

Edit: Router ff gereset, 2 meter dichterbij gaan staan dan eerst en nu doet de wifi het wel prima.

Heb de AnTuTu bench gedraaid en die wilde niet heel erg stabiel (het menu van de bench dan, de benchmark zelf ging prima), hieronder de uitslag:

[afbeelding]

Totale score ~18.5k, ietsje onder de Nexus4, dus best netjes.

[afbeelding]
mark-k schreef op zondag 05 oktober 2014 @ 15:17:
[...]

U vraagt, wij draaien:

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

De Info van GFXBench klopt alleen niet helemaal gok, ik, want voor zover ik weet heeft de tablet geen GPS (nog nergens kunnen vinden iig), ook geen rear camera. Wel zie ik hier nu dat het een A5 processor is en geen A9, dus daar ook maar over klagen (Geen idee wat het verschil is trouwens).

Edit: Over GPS gesproken, iemand een idee of je die nog kan toevoegen, bijvoorbeeld als losse module met bluetooth ofzo?

Qua specs dus ongeveer vergelijkbaar met een http://tweakers.net/product/320176/lg-nexus-4/overzicht/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ThinkPadd schreef op zondag 05 oktober 2014 @ 15:33:
User 'mark-k' heeft de BIC tablet binnen:

[...]

[...]

[...]

[...]

[...]

[...]

Qua specs dus ongeveer vergelijkbaar met een http://tweakers.net/product/320176/lg-nexus-4/overzicht/
Daar ben ik het niet helemaal mee eens. Mijn N4 heeft 2GB ram inplaats van 1GB, een veel betere GPU, en geen langzame A5 CPU. Voor 4 tientjes blijven het hele goede specs maar de N4 is toch wel een stapje hoger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben op zoek naar een goede 7.9”, 8/8,9 of 9,4” tablet, welke het liefst een hogere resolutie heeft dan Full HD.

De tablet gaat vooral gebruikt worden voor het bekijken van videos, webbrowsen, lezen van e-books en natuurlijk de nodige apps.

Gamen ben ik niet echt van plan, maar het zou fijn zijn als de tablet dit wel goed ondersteund, mocht ik het een keer willen doen, daarom ben ik al tevreden als hij games als GTA San Andreas soepel draait.

De resolutie wil ik dus het liefst hoger dan Full HD, omdat dit prettiger leest en tijdens het lezen van de E-books rustiger voor mijn ogen is.

Het opslaggeheugen moet minimaal 32GB bedragen, maar ook hier geldt, hoe hoger hoe beter. Evenmin als de accu, welke minimaal 5 á 6 uur mee gaat (liefst op videotijd). Het gewicht en de dikte moeten dan weer wel zo laag mogelijk, want hij moet elke dag mee, samen met al mijn schoolspullen.

Android versie liefst 4.4.x

De kosten mogen niet meer dan $305 bedragen, exc verzendkosten, aangezien ik voor die prijs de MiPad kan aanschaffen en deze volgens mij op al mijn opgenoemde punten goed scoort.

Zelf kwam ik uit op de volgende tablets:

Xiaomi MiPad
Pipo P8
Onda V989

[ Voor 189% gewijzigd door Verwijderd op 08-10-2014 18:36 . Reden: Tekst geüpdate... ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben op zoek naar een 7" tablet met vergelijkbare prestaties als de Asus memo 7. Heb al verschillende besteld de laatste 2 jaar (o.a. pipo en onda) maar het valt allemaal zwaar tegen, nu wil ik een keer een goede.

Eisen: smaller dan 114mm. De asus memo past niet in mijn hand, anders had ik die wel gekocht :')
Goed en vlot op internet kunnen surfen. Een pagina met enkele afbeeldingen kunnen openen zonder compleet vast te lopen. (dat gebeurde tot nu toe bij al mijn tablets)
Helder scherm (HD is geen must, maar hoe hoger hoe beter)
Batterijduur van minstens 1,5/2 uur bij gebruik
Android 4.4 is prettig, maar minstens 4.2.

En budget zo laag mogelijk maar zeker niet meer dan 100 euro. Iemand tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 23:47:
Ik ben op zoek naar een goede 7.9”, 8/8,9 of 9,4” tablet, welke het liefst een hogere resolutie heeft dan Full HD.

De tablet gaat vooral gebruikt worden voor het bekijken van videos, webbrowsen, lezen van e-books en natuurlijk de nodige apps.

Gamen ben ik niet echt van plan, maar het zou fijn zijn als de tablet dit wel goed ondersteund, mocht ik het een keer willen doen, daarom ben ik al tevreden als hij games als GTA San Andreas soepel draait.

De resolutie wil ik dus het liefst hoger dan Full HD, omdat dit prettiger leest en tijdens het lezen van de E-books rustiger voor mijn ogen is.

Het opslaggeheugen moet minimaal 32GB bedragen, maar ook hier geldt, hoe hoger hoe beter. Evenmin als de accu, welke minimaal 5 á 6 uur mee gaat (liefst op videotijd). Het gewicht en de dikte moeten dan weer wel zo laag mogelijk, want hij moet elke dag mee, samen met al mijn schoolspullen.

Android versie liefst 4.4.x

De kosten mogen niet meer dan $305 bedragen, exc verzendkosten, aangezien ik voor die prijs de MiPad kan aanschaffen en deze volgens mij op al mijn opgenoemde punten goed scoort.

Zelf kwam ik uit op de volgende tablets:

Xiaomi MiPad
Pipo P8
Onda V989
Niemand? :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoeWn
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 18-09 10:57
Ik heb geen ervaring met de Pipo helaas.
Maar tussen de Onda en de Xiaomi zit best een verschil.
Om te beginnen de schermgrootte natuurlijk. Ik vind die van Xiaomi te klein. Anders had ik allang een MiPad gekocht ipv een Onda.
Verder is de Xiaomi natuurlijk een stukje duurder. Hier krijg je wel veel meer power voor terug.Qua software is MIUI natuurlijk ook een goede toevoeging (Al word ik elke week minder enthousiast va MIUI) Maar de Onda draait KK goed. Gewoon stock rom met miniscule aanpassingen.
Qua ontwerp en scherm zijn ze wel vergelijkbaar. Allebei een retegoed scherm met hoge resolutie. Ook is het ontwerp van de tablet wel vergelijkbaar.
Dus als ik jou was zou ik de volgende vragen voor mezelf beantwoorden:
Neem ik genoeg met een 'ok'-stock 4.4 of wil ik MIUI v6 (en evt custom roms)?
Welke schermgrootte vind ik fijner?
Vind ik het bijleggen voor de MiPad het waard?

Persoonlijk ben ik voor de Onda gegaan vanwege de schermgrootte. Als de Xiaomi ook rond de 10" was geweest had ik wel voor de Xiaomi gekozen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boostie
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 17-09 19:01
Is er ook een advies topic? Ik wil graag een tablet van dhgate halen maar zie door de bomen het bos niet meer. Wil er zo'n 50 euro aan uit geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
Verwijderd schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 17:43:
Ik ben op zoek naar een 7" tablet met vergelijkbare prestaties als de Asus memo 7. Heb al verschillende besteld de laatste 2 jaar (o.a. pipo en onda) maar het valt allemaal zwaar tegen, nu wil ik een keer een goede.

Eisen: smaller dan 114mm. De asus memo past niet in mijn hand, anders had ik die wel gekocht :')
Goed en vlot op internet kunnen surfen. Een pagina met enkele afbeeldingen kunnen openen zonder compleet vast te lopen. (dat gebeurde tot nu toe bij al mijn tablets)
Helder scherm (HD is geen must, maar hoe hoger hoe beter)
Batterijduur van minstens 1,5/2 uur bij gebruik
Android 4.4 is prettig, maar minstens 4.2.

En budget zo laag mogelijk maar zeker niet meer dan 100 euro. Iemand tips?
Mag het toch een 7.9" zijn? Ik heb in ieder geval een paar suggesties, ook ivm je budget:
  1. Cube Talk8 U27GT Wifi 8" (heb deze zelf ook aangeschaft, is nog altijd onderweg)
  2. Cube U25GT 7"
  3. Onda V702 7"
//EDIT; de cube u25GT is ook nog eens in de aanbieding met 15% coupon code B)

[ Voor 3% gewijzigd door EN-IS op 10-10-2014 13:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

oheng schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 11:37:
[...]
Dat zou echt geweldig zijn. Om mijn part alleen even laten weten of:

- Je tijdens installatie kunt kiezen voor Nederlands (of Engels om mijn part)
- Google Play store erop staat
- Youtube HQ filmpjes het doen
- Een simpel 3D schiet/race spelletje werkt (geen Riptide oid)
- Of de wifi een beetje bereik heeft
- Hoe het touchscreen aanvoelt

Ik denk dat als deze 6 dingen werken, dat dat dan al helemaal geweldig zou zijn. Meer mag je niet verwachten voor dit soort prijzen. :o

mark-k heeft alvast meer info:
mark-k in "[Ervaringen] Online shoppen in China - Deel 2"
Hij is binnen :)

Nederlands is aanwezig en werkt (standaard Engels).
Google Play Store is aanwezig en werkt.
Youtube nog niet getest. Officiele Youtube app werkt prima, ik kan alleen maximaal 720p kiezen.
Spelletjes nog niet getest. Fail Hard getest en dat draait gewoon prima, geen hapering gezien.
Wifi werkt hier prima maar zit nu op zo'n 5 meter afstand in dezelfde ruimte, ga ik nog verder testen. (nu verbonden met 150Mbps op een TP-Link WR1043ND geeft de tablet aan).
Touchscreen heeft nog beschermfolie, komt dus later. Touchscreen werkt op zich goed, max 10 vingers tegelijk. Het is wel gevoelig voor vette vingers en niet super glad, een beetje wat je verwacht voor een low budget tablet. Misschien als ik hm een keer oppoets dat het beter wordt.

Eerste indruk: Erg netjes voor dit geld!!

Ik ga zo meer testen.

[ Voor 18% gewijzigd door Gutteguttegut op 09-10-2014 20:45 . Reden: Spelletje getest en youtube getest. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LoeWn schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 12:08:
[...]

Ik heb geen ervaring met de Pipo helaas.
Maar tussen de Onda en de Xiaomi zit best een verschil.
Om te beginnen de schermgrootte natuurlijk. Ik vind die van Xiaomi te klein. Anders had ik allang een MiPad gekocht ipv een Onda.
Verder is de Xiaomi natuurlijk een stukje duurder. Hier krijg je wel veel meer power voor terug.Qua software is MIUI natuurlijk ook een goede toevoeging (Al word ik elke week minder enthousiast va MIUI) Maar de Onda draait KK goed. Gewoon stock rom met miniscule aanpassingen.
Qua ontwerp en scherm zijn ze wel vergelijkbaar. Allebei een retegoed scherm met hoge resolutie. Ook is het ontwerp van de tablet wel vergelijkbaar.
Dus als ik jou was zou ik de volgende vragen voor mezelf beantwoorden:
Neem ik genoeg met een 'ok'-stock 4.4 of wil ik MIUI v6 (en evt custom roms)?
Welke schermgrootte vind ik fijner?
Vind ik het bijleggen voor de MiPad het waard?

Persoonlijk ben ik voor de Onda gegaan vanwege de schermgrootte. Als de Xiaomi ook rond de 10" was geweest had ik wel voor de Xiaomi gekozen.
Ik zal deze twee tablets met elkaar vergelijke. Wat ik echter wel fijn vind aan Xiaomi is dat je weet dat er updates komen, waar dit bij andere fabrikanten onbekend is. Zijn de problemen bij deze Onda opgelost, in vergelijking met de v795M, welke nogal buggy was?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn BIC tablet is inmiddels onderweg naar deze kant van de wereld volgens de track and trace. :) klinkt goed voor het geld tot nu toe, kan niet wachten tot ik ermee mag spelen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slommer
Gutteguttegut schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 19:35:
[...]
Hij is binnen :)

Touchscreen werkt op zich goed, max 10 vingers tegelijk.
Ben benieuwd hoe je meer getest hebt :)
Maar vooral benieuwd naar de battery duur met gaming. Toch ook maar bestellen denk ik.

[ Voor 8% gewijzigd door slommer op 10-10-2014 10:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oheng
Ze hebben de prijs inmiddels met 3 euro verhoogd van € 37,19 naar € 40,23 (waarschijnlijk omdat de light package op is)
http://www.buyincoins.com/item/50990.html

Ik heb in de onderstaande link beschreven hoe ik nog wat van de prijs heb afgekregen:
oheng in "[Ervaringen] Online shoppen in China - Deel 2"

[ Voor 8% gewijzigd door oheng op 10-10-2014 12:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crispo
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 16-09 10:40
Volgens mij is hebben ze bij Banggood een goede deal voor de Xiaomi MiPad, met coupon code 36BGC8 krijg je 15% korting en kost hij minder dan €200. Moet er wel eerlijk bij zeggen dat ik de prijs niet bij andere aanbieders gecheckt heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remcom00

Remcom00

hij is gek

crispo schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 13:38:
Volgens mij is hebben ze bij Banggood een goede deal voor de Xiaomi MiPad, met coupon code 36BGC8 krijg je 15% korting en kost hij minder dan €200. Moet er wel eerlijk bij zeggen dat ik de prijs niet bij andere aanbieders gecheckt heb.
Lijkt me ook, tegen de release was ie 250-300 en slecht leverbaar dus ik ben voor de P4 gegaan.
Banggood is ookj een prima shop.

hoidoei

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

crispo schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 13:38:
Code geprobeerd, maar wordt niet geaccepteerd. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BzRtY
De pipo H3 is nog niet uit maar lijkt me wel interessant als eerste 4G tablet.
Ik heb even gegoogled naar releasedates maar hiervan is nog niets bekend.
Als hij HDMI-out heeft, wordt hij de mijne :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
Verwijderd schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 18:48:
Code geprobeerd, maar wordt niet geaccepteerd. :(
Dan doe je iets niet goed :) Ik heb het zojuist voor je getest, coupon code werkt prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

slommer schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 10:54:
[...]

Ben benieuwd hoe je meer getest hebt :)
Maar vooral benieuwd naar de battery duur met gaming. Toch ook maar bestellen denk ik.
M'n dochter wilde maar wat graag aan de nieuwe tablet zitten ;)

Na een paar dagen testen kan ik alleen maar zeggen dat ik er erg blij mee ben.
In het vliegtuig lekker mee zitten spelen (Hill Climb Racing), Formule 1 van Japan gekeken (BBC opname incl. voor en nabeschouwing en een paar comics gelezen. Alles draaide perfect. Alleen een 50fps versie van de Formule 1 speelde af en toe met een lichte hapering af.
Wifi doet het gewoon goed, zelfde als een iPad 1.
Bouw kwaliteit is ook prima voor dit geld.
Camera werkt maar is laag van kwaliteit.

Alles bij elkaar in mijn ogen een aanrader.

Er staat weinig bloatware op maar wel een app met chinese karakters en die vertrouw ik niet helemaal.
Ik ga nog meer er mee spelen maar als iemand nog iets getest wil zien laat het maar weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slommer
Gutteguttegut schreef op zondag 12 oktober 2014 @ 01:12:
[...]

In het vliegtuig lekker mee zitten spelen (Hill Climb Racing), Formule 1 van Japan gekeken (BBC opname incl. voor en nabeschouwing en een paar comics gelezen. Alles draaide perfect. Alleen een 50fps versie van de Formule 1 speelde af en toe met een lichte hapering af.

Er staat weinig bloatware op maar wel een app met chinese karakters en die vertrouw ik niet helemaal.
Ik ga nog meer er mee spelen maar als iemand nog iets getest wil zien laat het maar weten.
Heb hem ook maar besteld. In dollar paypal koers werd het €39,61.
Nu wachten tot ie binnenkomt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blauwester
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 05:25
Ik zou wel willen weten hoe de interne speakers zijn van de BIC tablet

[ Voor 14% gewijzigd door blauwester op 12-10-2014 16:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

blauwester schreef op zondag 12 oktober 2014 @ 14:50:
Ik zou wel willen weten hoe de interne speakers zijn van de BIC tablet
Bagger...
Klein, stereo over 1 schel speakertje aan de achterkant.

Vandaag ook buiten getest en het scherm is dan slecht afleesbaar. Binnen werkt het prima.
Vandaag ook valtest gedaan en op een kleine kras op de zijkant na geen zichtbare schade.

Dit bericht geschreven vanaf de tablet zelf tijdens het luisteren naar Spotify (met in-ears).

Oja nog 1 klein ding. De screencapture knop zit midden onder in beeld tussen de standaard knoppen, je maakt dus regelmatig screenshots van je scherm :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deboerpp
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 15-09 11:46
Gutteguttegut schreef op zondag 12 oktober 2014 @ 01:12:
[...]

Zou je een linkje kunnen zetten waar je hem gekocht hebt ? Zit er een gps op en kun je deze testen ? Als je ermee navigeert in een auto en er zit iemand naast je te praten kun de aanwijzingen dan goed verstaan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gutteguttegut schreef op zondag 12 oktober 2014 @ 18:09:
[...]
Bagger...
Klein, stereo over 1 schel speakertje aan de achterkant.

Vandaag ook buiten getest en het scherm is dan slecht afleesbaar. Binnen werkt het prima.
Vandaag ook valtest gedaan en op een kleine kras op de zijkant na geen zichtbare schade.

Dit bericht geschreven vanaf de tablet zelf tijdens het luisteren naar Spotify (met in-ears).

Oja nog 1 klein ding. De screencapture knop zit midden onder in beeld tussen de standaard knoppen, je maakt dus regelmatig screenshots van je scherm :+
Is de volgorde van die knoppen niet ergens in de instellingen te veranderen? Een oude Archos tablet van mij had dezelfde ergernis maar dat kon ik veranderen in de instellingen door de volgorde te wijzigen of bepaalde knoppen uit te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
deboerpp schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 02:51:
Zou je een linkje kunnen zetten waar je hem gekocht hebt ? Zit er een gps op en kun je deze testen ? Als je ermee navigeert in een auto en er zit iemand naast je te praten kun de aanwijzingen dan goed verstaan ?
De link staat op deze pagina, paar posts boven je :)

BIC heeft geen coupon code maar wel een recommender code, waarmee je alsnog korting kunt krijgen, zie signature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
Misschien leuk om even soort mini review te schrijven met paar goede foto's erbij? (Blogpost via Tweakblogs bijv. ? ) Ben wel benieuwd en ga het ding misschien ook wel bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deboerpp
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 15-09 11:46
EN-IS schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 10:23:
[...]

De link staat op deze pagina, paar posts boven je :)

BIC heeft geen coupon code maar wel een recommender code, waarmee je alsnog korting kunt krijgen, zie signature.
Thx, ik wist dat ie ergens stond, maar het was al bijna 0300 en ik was hier begonnen te lezen op ~pag 344 en een beetje alle specs van genoemde modellen aan het opzoeken..zag het ff niet meer 8)7

Ben dus op zoek naar een goedkope tablet, alleen niet voor mij, dus wel een beetje betrouwbaar, met 3g(en/of 4g) ,gps en niet te duur. Zag ook dit op ebay ; http://www.ebay.com/itm/O...blets&hash=item51c434c0cd , kan iemand mij vertellen of dat wat is ? Ik zie het bos niet eens meer.. ;)

En wanneer komt je cube talk ongeveer binnen ? Ben er wel naar benieuwd...

[ Voor 4% gewijzigd door deboerpp op 13-10-2014 13:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn kleine zus van 10 haar tablet is kapot gegaan ze had een Galaxy YP-G70: http://www.gsmarena.com/samsung_galaxy_s_wifi_5_0-3838.php

Ze zou graag een nieuwe kopen onder de €200. Ze zou graag terug iets hebben zoals haar vorige tab maar dan iets groter, mijn oneplus one vind ze perfect (5.5") Het moet niet kunnen bellen en enkel wifi hebben maar goede perfomance om op te gamen.

Het mag eventueel ook een GSM zijn als die werkt zonder sim in te steken. Ik persoonlijk zo de MI pad kopen of de Cube Talk 9X maar ik denk dat die mss iets te groot zijn.

Iemand een voorstel?
Pagina: 1 ... 91 ... 98 Laatste

Let op:
Dit topic is NIET bedoeld voor:
-Het bespreken van bestellingen / importeren
-Het bespreken van winkels.
-Het bespreken van prijzen.
-Het bespreken van software.
-INKOOPACTIES

Dit is GEEN algemeen dumptopic voor alles wat met Android-tablets te maken heeft.