Lees de topicwaarschuwing.
[ Voor 93% gewijzigd door RoD op 15-03-2014 17:53 ]
[ Voor 93% gewijzigd door RoD op 15-03-2014 17:53 ]
[ Voor 96% gewijzigd door RoD op 15-03-2014 17:53 ]
BMW i3 2020, BMW 740e 2018, BMW IX 2022, pajero 3.2 DI-D 2006 LWB en 2008 SWB,
[ Voor 79% gewijzigd door janvanduschoten op 15-03-2014 17:55 ]
Verwijderd
Las laatst hier op Tweakers een review van een telefoon met deze octacore, en die scheen sneller te zijn dan de Snapdragon 800. Dus ik neem aan dat het wel nuttig is.krissie100 schreef op zaterdag 15 maart 2014 @ 12:57:
[...]
ik denk wel dat octa-cores handig kunnen zijn in de toekomst met software die ervoor gemaakt is, dus octa-core kan zeker wel handig en sneller zijn!
Zoals een stukje terug al gemeld: dat zal in benchmarks zijn. In de praktijk werkt het (nog) anders.Verwijderd schreef op zaterdag 15 maart 2014 @ 17:58:
[...]
Las laatst hier op Tweakers een review van een telefoon met deze octacore, en die scheen sneller te zijn dan de Snapdragon 800. Dus ik neem aan dat het wel nuttig is.
Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)
Verwijderd
In die review stond er volgens mij dat het in de praktijk was. Maar goed, het zal wel.Hyp Hyper schreef op zaterdag 15 maart 2014 @ 19:34:
[...]
Zoals een stukje terug al gemeld: dat zal in benchmarks zijn. In de praktijk werkt het (nog) anders.
[ Voor 8% gewijzigd door daantjecool op 19-03-2014 12:42 ]
hoidoei
persoonlijk heb ik nog niet veel echte grote tablets gevonden (13.3 inch)guapper schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 12:31:
Interpunctie, dat zou ook fijn zijn.
Wat heb je zelf al zoal gevonden? Welke van de besproken tablets staan je wel of niet aan, en waarom?
Voor die prijs zou ik zeker de Asus nemen!user_tweakers schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 19:17:
Is de Colorfly E708 Q1 vergelijkbaar met de Asus MeMo Pad HD7? Ik sta wel open voor chinese import, dit heb ik eerder gedaan met een telefoon. Hier had ik echter wat nare ervaringen mee.
Zo waren de specificaties erg goed, maar de gebruikerservaringen niet. Het scherm reageerde niet goed, geluid was slecht van kwaliteit en de kijkhoeken waren dramatisch.
De Asus MeMo Pad HD7 lijkt mij geschikter, deze kan ik namelijk voor +- 80 euro kopen. (kortingsbonnen). Is er dan nog serieuze Chinese concurrentie naast de Colorfly of kan ik beter voor de Asus gaan?
[ Voor 10% gewijzigd door Hyp Hyper op 19-03-2014 19:30 ]
zoiets? http://www.1buy.com/color...camera-4k-video-gray.html, heeft aleen geen bijster mooi schermdaantjecool schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 12:42:
[...]
persoonlijk heb ik nog niet veel echte grote tablets gevonden (13.3 inch)
Waarom ze dat ding 'tiny' noemen is me een raadsel...krissie100 schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 20:07:
[...]
zoiets? http://www.1buy.com/color...camera-4k-video-gray.html, heeft aleen geen bijster mooi scherm
Retour sturen kost je ongeveer 25 euro. En je moet een paar maand geduld hebben. Ik heb een Pipo opgestuurd en die is nu een week of 4 weg, en het gaat zeker nog een week of 4 duren voordat ik hem terug heb. Maar een andere optie heb je denk ik niet.Aggressor schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 18:42:
heeft iemand een tip voor mij?
ik heb een fnf ivive x2 waarvan de speaker wat kraakt, als je hem opstart enz .. heel lichtjes hoor je het. (wel irritant)
ik heb geekbuying al een mail/video gestuurd en hun vroegen of ik naar een winkel in de buurt wou gaan en vragen hoeveel dat kost.
Alleen het probleem is dat niemand het aandurft...en dat het waarschijnlijk veel geld gaat kosten.
een tablet retour sturen naar china is ook niet echt een optie lijkt mij.
Ik heb dat gekraak al vaker op andere forums gehoord volgens mij, vanaf de 4.4.2 Kitkat roms. Het is mij bij de mijne niet opgevallen. Maar ze hebben bij iFive het volume wat opgekrikt vanaf de Kitkat rom, heeft het daar niet mee te maken?Aggressor schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 18:42:
heeft iemand een tip voor mij?
ik heb een fnf ivive x2 waarvan de speaker wat kraakt, als je hem opstart enz .. heel lichtjes hoor je het. (wel irritant)
ik heb geekbuying al een mail/video gestuurd en hun vroegen of ik naar een winkel in de buurt wou gaan en vragen hoeveel dat kost.
Alleen het probleem is dat niemand het aandurft...en dat het waarschijnlijk veel geld gaat kosten.
een tablet retour sturen naar china is ook niet echt een optie lijkt mij.
Klopt, ik kon mij alleen niet herinneren dat hij zijn resultaten had gedeeld of foto's had laten zien. En wat betreft resultaten, net heb ik een bestand via WIFI naar mijn iFive overgezet en ik haalde consequent 10 Mbps overdracht, wat al acceptabel te noemen valt dus het lijkt erop dat ik er wel tevreden mee ben.guapper schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 21:57:
Is dat niet dezelfde antenne als gebruiker FlowDesign er in heeft gesoldeerd? Hij had ongeveer deelfde conclusie getrokken helaas.
Opvallend dat na plaatsing van de cover de ontvangst weer minder is geworden. Misschien komt dit doordat de antenne daardoor strak tegen het frame gedrukt wordt. FlowDesign heeft nog geprobeerd daar wat kunststof (tape of zo) tussen te steken om in elk geval direct contact te voorkomen, maar wat ik begrepen heb is dat dat niet veel verbetering opgeleverd heeft.
Dit zijn in elk geval wel de serieuzere pogingen om de ontvangst te verberteren, jammer dat het rendement zo laag is.
Ik heb op mijn iFive Mini3 ook gekraak, maar alleen bij bepaalde tonen (frequenties?). Het notification deuntje "Pollux" en nog een paar anderen kraken heel erg, dus die notification geluiden gebuik ik niet.hars73 schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 21:19:
[...]
Ik heb dat gekraak al vaker op andere forums gehoord volgens mij, vanaf de 4.4.2 Kitkat roms. Het is mij bij de mijne niet opgevallen. Maar ze hebben bij iFive het volume wat opgekrikt vanaf de Kitkat rom, heeft het daar niet mee te maken?
Hoe dan ook, het is volgens mij zeker geen hardware issue.
[ Voor 9% gewijzigd door majic op 28-03-2014 11:10 ]
De Wifi is 'prima'. Niet zo goed als een ipad oid, maar wel beter dan de gemiddelde budget tablet. Eigenlijk prima geschikt voor in&om het huis internetten, misschien als je een grote tuin hebt dat je pech hebtZingo schreef op vrijdag 28 maart 2014 @ 10:52:
Mooi om te horen dat de tablet zo goed bevalt! Ik heb via Alliexpress een Chuwi V88S voor mijn ouders gehaald (wilde eerst de V88HD halen, maar deze vond ik te dik) dus ben echt wel benieuwd. En €100 voor de tablet + opsturen vond ik niks te duur. Eerst ook nog gedacht aan de Onda V975M, maar vond €160 net teveel.
Hoe bevalt de wifi trouwens? Ik heb verhalen gehoord over een mindere ontvangst, dus ben wel benieuwd.
[ Voor 54% gewijzigd door poema op 04-04-2014 11:40 ]
Helaas lukt het om een film af te spelen via de tablet, ik krijg óf een zwart beeld óf een raar groen beeld met alleen geluid. Getest op 2 tv's. Helaas heb ik maar 1 kabel dus ik kan niet uitsluiten of het aan de tablet of aan de kabel ligt (of de tv's). Das wel een tegenvaller..hars73 schreef op maandag 16 december 2013 @ 11:57:
[...]
De X2 heeft een HDMI uitgang, dus dat zou geen probleem moeten zijn. Daarnaast ondersteunt de X2 OTG via de usb poort, dus een usb stick zou je moeten kunnen gebruiken via een OTG kabeltje. Nadeel is dan wel dat je de accu niet kunt laden terwijl je afspeelt. De tablets van Pipo hebben een aparte ingang voor de voeding, dus misschien zou dat een voordeel kunnen zijn.
Maar ervaring heb ik er nog niet mee. Mijn X2 is inmiddels in NL aangekomen, dus zal hem hopelijk deze week thuis krijgen als de douane meewerkt.
"Life's a bitch and then you die.. That's why we get high, cause you never know when you're gonna go.."
Eerst rooten. Dan zijn er apps die dat kunnen. Even googlen, dan vind je wel hoe dat moet. Heb het zelf nog niet gedaan, dus kan er verder niks over zeggen. Er is ook al een kitkat rom voor, mocht je die nog niet hebben.Walkman schreef op dinsdag 01 april 2014 @ 19:45:
Zojuist ook m'n bestelde Colorfly e708 Q1 binnengekregen. Zoals anderen ook al ervaren hebben is het een mooie tablet voor de prijs. De batterij lijkt wel aardig snel leeg te gaan, maar voor de prijs heb ik zo op het eerste gezicht weinig te klagen.
Wat ik me wel afvroeg: Hoe kan je de paar Chinese apps die er op staan afhalen?
[ Voor 3% gewijzigd door Hyp Hyper op 04-04-2014 11:35 ]
Zou een handshake issue kunnen zijn. Als je de HDMI kabel een paar keer opnieuw aansluit? Of de tablet eens opnieuw start terwijl de kabel aangesloten is?JunkO schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 11:01:
[...]
Helaas lukt het om een film af te spelen via de tablet, ik krijg óf een zwart beeld óf een raar groen beeld met alleen geluid. Getest op 2 tv's. Helaas heb ik maar 1 kabel dus ik kan niet uitsluiten of het aan de tablet of aan de kabel ligt (of de tv's). Das wel een tegenvaller..
[ Voor 5% gewijzigd door hars73 op 04-04-2014 11:41 ]
Meh.. zou ik voor een paar euro meer toch de Colorfly nemen vanwege het IPS-scherm met hogere resolutie. Ook vind ik deze wat dik met 11mm. is de RK3188 wel misschien sneller dan de A31? (niet in verdiept al schijnt de laatste wel een aardige GPU te hebben, las ik hier)krissie100 schreef op zaterdag 05 april 2014 @ 15:42:
voor de mensen die nog een leuk klein tabletje willen hebben voor een leuk klein prijsje: http://www.focalprice.com..._RK3188.html?Currency=EUR met android 4.4 kitkat en quad core 1.4ghz voor maar 60 euries
Die colorfly heeft wel een beter scherm, maar de rk3188 is wel sneller en nieuwste software, maar het zijn beide toptablets voor die prijsHyp Hyper schreef op zondag 06 april 2014 @ 13:34:
[...]
Meh.. zou ik voor een paar euro meer toch de Colorfly nemen vanwege het IPS-scherm met hogere resolutie. Ook vind ik deze wat dik met 11mm. is de RK3188 wel misschien sneller dan de A31? (niet in verdiept al schijnt de laatste wel een aardige GPU te hebben, las ik hier)
De Colorfly is inmiddels ook al met kitkat te verkrijgen. (en de rom is er ook voor te downloaden, zodat je kunt upgraden) En die Cube is idd ook geen rotzooi zo te zien.krissie100 schreef op zondag 06 april 2014 @ 14:04:
[...]
Die colorfly heeft wel een beter scherm, maar de rk3188 is wel sneller en nieuwste software, maar het zijn beide toptablets voor die prijs
Helaas, heb alleen een mini HDMI kabel liggen en geen micro. Kan het dus niet voor je testen.JunkO schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 11:01:
[...]
Helaas lukt het om een film af te spelen via de tablet, ik krijg óf een zwart beeld óf een raar groen beeld met alleen geluid. Getest op 2 tv's. Helaas heb ik maar 1 kabel dus ik kan niet uitsluiten of het aan de tablet of aan de kabel ligt (of de tv's). Das wel een tegenvaller..
Ik ben geïnteresseerd in precies hetzelfde, maar buiten de 9.7 inch Retina Onda v975m niks kunnen vinden met de Amlogic m802 SoC. Hopelijk verschijnt er binnenkort iets op de markt. Voor het geld lijkt het mij een goed presterende SoC met goede gpu prestaties.poema schreef op maandag 07 april 2014 @ 20:43:
Iemand toevallig een 10.1" 1920*1200 tablet tegengekomen met een Amlogic m802 cpu? Ik ken wel de Onda 9.7 met deze cpu maar kan geen 10.1 tablets vinden.
LOL.De nieuwste versie van android 4.1
Redelijk. Snel zat, maar schermresolutie is aan de lage kant, ook voor een 7"mirod schreef op maandag 14 april 2014 @ 17:10:
Is dit wat voor deze prijs: pricewatch: Yarvik Noble 7c Wit
[ Voor 40% gewijzigd door StarLite op 15-04-2014 11:14 ]
tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/
Garantie krijg je van de winkelier, niet van de fabrikant. (naast reparatie kun je nog altijd een vergelijkbaar alternatief of geld terug krijgen natuurlijk)StarLite schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 11:13:
Yarvik is Sweex en die zijn zojuist failliet gegaan. Verwacht dus geen garantie meer.
Dat klopt, maar als de winkel geen vervangende exemplaren heeft liggen (lees: zodra de huidige vooraad is verkocht) ben je de pineut. Een winkel is volgens mij niet verplicht je een andere vergelijkbare tablet te geven als de fabrikant failliet is en je apparaat stuk gaat. De meeste winkels zullen simpelweg zeggen; 'pech gehad, ze bestaan niet meer'.Hyp Hyper schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 11:17:
[...]
Garantie krijg je van de winkelier, niet van de fabrikant. (naast reparatie kun je nog altijd een vergelijkbaar alternatief of geld terug krijgen natuurlijk)
tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/
Dan zal hij de koop moeten ontbinden. Dus geld of deel geld terug. (naar gelang je van het product hebt kunnen genieten)StarLite schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 12:18:
[...]
Dat klopt, maar als de winkel geen vervangende exemplaren heeft liggen (lees: zodra de huidige vooraad is verkocht) ben je de pineut. Een winkel is volgens mij niet verplicht je een andere vergelijkbare tablet te geven als de fabrikant failliet is en je apparaat stuk gaat. De meeste winkels zullen simpelweg zeggen; 'pech gehad, ze bestaan niet meer'.
[ Voor 3% gewijzigd door krissie100 op 18-04-2014 13:09 ]
.
Als je met een on-screen tijd van 4 uur genoegen neemt, is de Onda V975M een aanrader. Qua specs, WiFi, snelheid van opslaggeheugen, presentaties in spellen etc. is het de beste tablet in deze prijsklasse die er momenteel uit is. Vergeet alleen niet de Rozak ROM erop te flashen!Da Weef schreef op vrijdag 18 april 2014 @ 22:46:
Ik wil een tablet bestellen van rond de 150-175 euro. Voor mij is vooral belangrijk dat de tablet soepel loopt en vooral goed presteert op het alledaagse gebruik (browsen, accuduur). Zaken zoals een retina scherm vind ik minder belangrijk.
Ik zie de Onda 975m veel voorbij komen, maar zie ook de opmerkingen over de accuduur. Is de Onda voor mij nog steeds de beste optie of is er misschien een Pipo of iFive tablet oid die beter past bij mijn wensen?
[ Voor 15% gewijzigd door Jorgen op 19-04-2014 18:41 ]
Your Friendly Neighborhood Moderator
Misschien zit hier wat leuks bij met garantie in nlJorgen schreef op zaterdag 19 april 2014 @ 18:41:
Mijn vrouw ziet een Onda daarom niet zitten: importeren, rooten, roms flashen, etc.
Zijn er dan nog alternatieven (enkel importeren, of gelijk al normaal in de EU beschikbaar) die hetzelfde bieden met een goede prijs/kwaliteitverhouding en voor een vergelijkbare of lagere aanschafprijs?
Je kunt kijken naar een Pipo M9pro. Flashen is niet noodzakelijk, maar mocht je KK 4.4 willen hebben dan kan je er simpel naar flashen. Accuduur is goed. Ik doe met de mijne ca 1 1/2 tot 2 dagen bij normaal (lezen, internet en whatsapp) gebruik.Jorgen schreef op zaterdag 19 april 2014 @ 18:41:
Mijn vrouw ziet een Onda daarom niet zitten: importeren, rooten, roms flashen, etc.
Zijn er dan nog alternatieven (enkel importeren, of gelijk al normaal in de EU beschikbaar) die hetzelfde bieden met een goede prijs/kwaliteitverhouding en voor een vergelijkbare of lagere aanschafprijs?
Your Friendly Neighborhood Moderator
Qua accu wel, qua de rest nietpoema schreef op zondag 20 april 2014 @ 12:21:
Zou de Ainol Novo 9 Spark II niet een betere keuze zijn dan de Onda V975M? Wel een dikkere accu.
Ik kan natuurlijk niet spreken voor alle iFive-gebruikers, maar ik heb een iFive X2, gekocht in december 2013, en heb totaal geen problemen.Hyp Hyper schreef op zondag 20 april 2014 @ 00:58:
Hoe zit het nou met wifi op de iFive tablets? Ik kom wel eens wat tegen over issues daarmee. Is dat men al de tablets of alleen met bepaalde uitvoeringen? Voor mij is een redelijk bereik wel van belang. De mini's vind ik interessante tablets.
Gewoon een heel grote verzameling snoertjes
Ook op redelijke afstand? Ik houd 'm op m'n lijstje.Compizfox schreef op zondag 20 april 2014 @ 14:01:
[...]
Ik kan natuurlijk niet spreken voor alle iFive-gebruikers, maar ik heb een iFive X2, gekocht in december 2013, en heb totaal geen problemen.
iFive x2 haalde voor mijn antenne mod niet veel meer dan 10Mbps, na de mod kwam het op 20Mbps ongeveer. Soms merk je dat al tijdens het browsen dat signaal niet top is. MKVtjes streamen was hier in ieder geval een behoorlijke uitdaging.Hyp Hyper schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 18:59:
[...]
Ook op redelijke afstand? Ik houd 'm op m'n lijstje.
Verwijderd
Met dit budget kan je eigenlijk elke 8 inch tablet nemen uit china, ik zou dan gaat voor een tablet met quad core rk3188 chip, misschien kan je het best wachten voor deze 1 van de grootste chineese producentVerwijderd schreef op donderdag 24 april 2014 @ 11:09:
Na dit forum zo goed als mogelijk te hebben doorgespit nog niet echt een tablet gevonden die ik zoek.
Ik ben op zoek naar een 8" tablet die ik kan gebruiken buitenshuis als extra tablet (vergadering etc.). Met name als doel om aantekeningen te maken en op internet te kunnen. Prijs tussen 85-160€. Noodzaak tot importeren geen probleem.
Heeft iemand een goed idee?
[ Voor 14% gewijzigd door krissie100 op 24-04-2014 11:51 ]
Ja hoor.Hyp Hyper schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 18:59:
[...]
Ook op redelijke afstand? Ik houd 'm op m'n lijstje.
Heb ik totaal geen last van.guapper schreef op donderdag 24 april 2014 @ 11:39:
Ik kan je wel vertellen dat je de FNF iFive X2 beter kunt passeren, vanwege tegenvallende WiFi resultaten. Voor de rest zijn mijn ervaringen met de Rockchip rk3188 erg goed.
Gewoon een heel grote verzameling snoertjes
Ik heb eigenlijk ook geen problemen met m'n wifi op m'n X2, stream soms via de Ziggo app, maar dat werkt prima, zowel vlakbij de router als in de slaapkamer door wat beton heen. Bereik is vergelijkbaar met m'n Sony Ericsson Xperia Mini Pro telefoon. Ik zou de X2 zo aan iedereen aanraden, zeker na de Kitkat update loopt ie erg soepel en fijn.guapper schreef op donderdag 24 april 2014 @ 11:39:
Ik kan je wel vertellen dat je de FNF iFive X2 beter kunt passeren, vanwege tegenvallende WiFi resultaten. Voor de rest zijn mijn ervaringen met de Rockchip rk3188 erg goed.
[ Voor 10% gewijzigd door hars73 op 25-04-2014 08:28 ]
http://www.rk3288.com/#!/conncrispo schreef op maandag 28 april 2014 @ 14:12:
@Amdk6ll: de mini3gs heeft vanwege de andere soc dus wel GPS, gaat de mini4 met RK3288 dan ook weer zonder GPS doen? Anders lijkt dit mij een betere deal.
Aan internetten is ie nog niet aan toe. Als brandweerman sam werkt hoor ik hem niet meerguapper schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 14:13:
Film kijken is voor de meeste niet het probleem: internetten is meestal de bottleneck.
je hebt wel voor een paar euro meer een dual core 1.5ghz met mooier beeldschermslommer schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 22:52:
[...]
Aan internetten is ie nog niet aan toe. Als brandweerman sam werkt hoor ik hem niet meer
Morgen maar even bestellen.
[ Voor 22% gewijzigd door krissie100 op 29-04-2014 23:05 ]
Ik heb voor 50 euro nog wel de Ramos W17Pro voor jeslommer schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 13:53:
Ben op zoek naar een tablet voor de kleine (2,5) ipv dvd speler. Red zich goed met mijn android phone.
Weet iemand of een Allwinner A23 het red qua cpupower om geconverteerde dvd (mpeg2 files dus) af te spelen? Wil niet teveel uitgeven voor het geval hij hem laat stuiteren.
Dacht aan zoiets
[ Voor 40% gewijzigd door krissie100 op 29-04-2014 23:18 ]
Die dingen zijn niet vooruit te branden, dat moet je zelfs voor je kind niet willen.krissie100 schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 23:14:
misschien is het voor een kind beter om een zogenaamde child pad te kopen,
http://www.aliexpress.com...WIFI-Dual/1543786703.html
dit voor 48 euro, dual core, en wat val bestendiger door de silicon case
OF
je koopt een silicon case voor de q88/y88 blablabla tablets
http://www.aliexpress.com...-Tablet-PC/947587155.html
of deze case![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
http://www.aliexpress.com...e-New-Hot/1780688882.html
Wat lul jij, Nederlandse childpads zijn idd niet vooruit te branden, maar deze Chinese wel, door de veel betere hardware, ik zou zelf de ippo y88 nemen, beste specs en een silicone hoes beschikbaarSheva schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 23:50:
[...]
Die dingen zijn niet vooruit te branden, dat moet je zelfs voor je kind niet willen.
[ Voor 12% gewijzigd door slommer op 30-04-2014 13:22 ]
die ene in dat linkje kost 25 euro?? voor 5 stuks? heb je er zoveel nodigslommer schreef op woensdag 30 april 2014 @ 13:19:
Het is de Y88 geworden vanwege betere specs samen met deze houder omdat die wat beter vast houd als de standaard zonder handvaten
Zag het ook ja. Heb een hoop kidskrissie100 schreef op woensdag 30 april 2014 @ 13:21:
[...]
die ene in dat linkje kost 25 euro?? voor 5 stuks? heb je er zoveel nodig
Verwijderd
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 30-04-2014 19:31 ]
Je zou dit kunnen proberen: https://www.miniand.com/w...ve+X2s+recovery+partitionVerwijderd schreef op woensdag 30 april 2014 @ 19:30:
Iemand enig idee wat ik met een iFive X2 aan moet vangen die vast zit in Flash Mode?
Aan de buitenkant is hij gebricked (scherm uit en geen reacties), maar Windows en RK Batch Tool detecteren hem als in Flash Mode. Alleen kan ik geen nieuwe ROM uploaden. Bij RK Batch Tool geeft hij een foutmelding bij Download Firmware (vast op 0%)
Ik zou kunnen wachten tot de batterij leegloopt, maar dat kan nog lang duren in deze stand.
Dat is zeker een mooi dingetje, die iFive mini 3GS.Amdk6II schreef op maandag 28 april 2014 @ 11:34:
[...]
Specs: .
- SOC: MT6592 (8 core A7 en mali450mp4).
- Scherm: 2048x1536 IPs 7.9 inch
- Connectiviteit: WIFI, 3g, gps
- Werkgeheugen: 2GB DDR3
- Opslag: 16GB
- Ondersteund geheugenkaartjes
- Android kitkat (4.4.2)
[...]
[ Voor 6% gewijzigd door Adr01 op 03-05-2014 22:31 ]
[ Voor 49% gewijzigd door Amdk6II op 05-05-2014 10:17 . Reden: [edit] kan geen dm sturen naar intraxi ]
[ Voor 14% gewijzigd door intraxi op 05-05-2014 12:33 ]
Op het eerste oog leuk voor het geld, echter kleine accu en 3 maand garantie.krissie100 schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 17:56:
http://www.bitspeed.nl/ek...ablet-10-1-inch-16gb.html
99.99 euro geen geld voor deze tablet! met garantie in Nederland
[ Voor 13% gewijzigd door lasharor op 09-05-2014 19:06 ]
op het tweede oog nog steeds hoorstarcopy schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 18:55:
[...]
Op het eerste oog leuk voor het geld, echter kleine accu en 3 maand garantie.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq