BMW i3 2020, BMW 740e 2018, BMW IX 2022, pajero 3.2 DI-D 2006 LWB en 2008 SWB,
http://www.aliexpress.com...d-Core-2GB/874414594.html
En als je pech hebt met je aankoop en hij moet terug naar de seller dan zal je 26.75 eur kwijt zijn aan verzending .
Spurlie schreef op zondag 19 mei 2013 @ 13:29:
Thx heren. Hoeveel zal hier nog aan import kosten etc bij komen? En hoe zit dat eigenlijk met garantie als je via alie koopt?
Verwijderd
(ik lees hier overigens dat er geen skypeproblemen meer zijn met 4.2.2)
[/quote]
Dank je Ransom heb geregistreerd en geladen ben zo benieuwd straks en wacht vol spanning op het pakketje, ben erg benieuwd naar jouw bevinding ook want je zult hem gezien DHL wel veel sneller hebben en ik maar kwijlen dan
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 19-05-2013 15:18 ]
Paypal wordt helaas niet geaccepteert!
Heb je dat niet en wil je toch iets kopen via Alie dan zou een prepaid Creditcard een oplossing zijn voor jou.
Faris schreef op maandag 20 mei 2013 @ 13:40:
Mag ik vragen welke betaal methode gebruiken jullie op de site Aliexpress?
Paypal wordt helaas niet geaccepteert!
[ Voor 20% gewijzigd door diquan2001 op 20-05-2013 14:17 ]
Geen idee of dat allemaal goed gaat komen maar we zien wel.
The birds turned into The Flying Dutchmen!
Bizar hoge prijs. Zelfs met belasting en invoerrechten zit je daar nog ver onder. Ik begrijp die Nederlandse dropshippers niet. Daar is toch geen markt voor?
too old, too cold
Bij de Chinezen zit alles toch verder weg en moet je alles via mail communiceren en hopen dat de seller meewerkt .
Negakinu schreef op maandag 20 mei 2013 @ 16:57:
[...]
Bizar hoge prijs. Zelfs met belasting en invoerrechten zit je daar nog ver onder. Ik begrijp die Nederlandse dropshippers niet. Daar is toch geen markt voor?
Daar hebben ze alleen de m8 enniet de m8promaartend schreef op maandag 20 mei 2013 @ 18:10:
En dan kun je hem bij reailheaven.nl kopen voor 229 euro. Heb je gewoon nederlandse garantie, geen gelazer met douane en gewoon nederlandse helpdesk. Geen aandelen daar, wel tevreden over de hongkong spullen die ik daar heb gekocht. En vaak valt er nog wel iets te onderhandelen over de prijs.
Is Alie trouwens de beste partij waar je een (pipo) tablet kan kopen?
Èén keer een tablet niet aangekomen, maar keurig een refund van aliexpress met een beroep op de escrow koperbescherming.
Ik heb de PiPo M8 pro hier gekocht naar tevredenheid.
Totaal incl verzenden 200 euro. Geen geld, ben benieuwd hoe de tablet gaat bevallen!
Een dropshipper moet jouw defecte produkt net zo hard terug sturen naar China. Je bent dus nog steeds aan het wachten op reparatie. Een dropshipper is in dit geval gewoon een nutteloze tussenpersoon waar alleen mensen iets aanschaffen die de illusie van een "betrouwbare Nederlandse verkoper" willen.diquan2001 schreef op maandag 20 mei 2013 @ 18:02:
Als je veel waarde hecht aan garantie enz dan heb je wel een partij waar je sneller op terug kunt vallen met zo een dropshipper .
Bij de Chinezen zit alles toch verder weg en moet je alles via mail communiceren en hopen dat de seller meewerkt .
[...]
too old, too cold
Niet geheel waar. Bij de site die ik al eerder heb aangehaald kan ik zeer goed terecht als ik iets heb (heb daar nl. al een keer gebruik van gemaakt) en dat werkt erg goed. Moet je wel een goede hebben en die zijn er echt wel.Negakinu schreef op maandag 20 mei 2013 @ 21:42:
[...]
Een dropshipper moet jouw defecte produkt net zo hard terug sturen naar China. Je bent dus nog steeds aan het wachten op reparatie. Een dropshipper is in dit geval gewoon een nutteloze tussenpersoon waar alleen mensen iets aanschaffen die de illusie van een "betrouwbare Nederlandse verkoper" willen.
Waarvoor kun je dan terecht?maartend schreef op maandag 20 mei 2013 @ 21:47:
[...]
Niet geheel waar. Bij de site die ik al eerder heb aangehaald kan ik zeer goed terecht als ik iets heb (heb daar nl. al een keer gebruik van gemaakt) en dat werkt erg goed. Moet je wel een goede hebben en die zijn er echt wel.
too old, too cold
Garantie, problemen, vragen, ondersteuning. Hoe je het wilt noemen. Zelfde als elke andere nederlandse webwinkel.
Dus als hij opeens niet meer aan gaat krijg je binnen de garantie termijn meteen een nieuwe mee?maartend schreef op maandag 20 mei 2013 @ 21:59:
[...]
Garantie, problemen, vragen, ondersteuning. Hoe je het wilt noemen. Zelfde als elke andere nederlandse webwinkel.
too old, too cold
Als dat volgens de nederlandse wet moet wel dus.Negakinu schreef op maandag 20 mei 2013 @ 22:02:
[...]
Dus als hij opeens niet meer aan gaat krijg je binnen de garantie termijn meteen een nieuwe mee?
http://www.retailheaven.nl/content/1-leveringen-en-retourenmaartend schreef op maandag 20 mei 2013 @ 22:18:
[...]
Als dat volgens de nederlandse wet moet wel dus.
De enige voordelen die ik lees zijn dat ze checken of het produkt werkt voor je het ontvangt. Dat scheelt je een DOA dus dat is niet gek. Tevens heb je 7 dagen zichttermijn volgens de Nederlandse wet. Ook niet gek, mocht je nog twijfelen of een China tablet iets voor jou is. De levertijden zijn wel hetzelfde als wanneer je zelf uit China bestelt. Ze hebben dus geen voorraad maar drukken voor jou op het "bestel-knopje" op Aliexpress.
Kwestie van of het je het extra geld waard is. Voor mij persoonlijk wegen de kosten niet op tegen de voordelen. Voor iemand anders kan dat natuurlijk wel een hogere prijs rechtvaardigen.
too old, too cold
http://androidcommunity.c...googles-nexus-7-20130519/
Dit zou een goed alternatief zijn voor een Nexus 7.
P.s. Het gaat om de Hisense Sero 7. De pro versie gaat 150 dollar kosten, de lite 99. Met Tegra 3, Android 4.2 en zelfde resolutie als Nexus7 (in ieder geval de Pro).
[ Voor 28% gewijzigd door Marked op 21-05-2013 09:35 ]
5V 2A is meer dan de 500mAh die een USB poort levert. Je moet hem dus opladen met de bijgeleverde adapter. Sommige tablets laden echter wel op via USB poort alleen gaat het dan tergend langzaam. Ga er maar gewoon vanuit dat de enige manier om hem op te laden via het stopcontact is.pjlgt schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 11:33:
Zoek me rot, maar vind niet echt een duidelijk antwoord. Erg geïnteresseerd in de Chuwi V88, maar kan ik deze nu wel of niet via de USB opladen? Of kan ik bijvoorbeeld ook de lader van de ipad (2) gebruiken? Kwa specs, 5v en 2A zou die het moeten doen, maar misschien dat iemand daar wat meer over kan vertellen?
too old, too cold
Verwijderd
Dat gaat bij retailheaven dus niet gebeuren wat ze houden geen voorraad aan, dat zeggen ze ook op hun eigen website.maartend schreef op maandag 20 mei 2013 @ 22:18:
[...]
Als dat volgens de nederlandse wet moet wel dus.
Zo kan ik ook wel Chinese gadgets verkopen, ik bestel het pas als jij mij geld overboekt. Maar eerlijk gezegd als je Nederlandse garantie wilt dan ben beter af om bij de MediaMarkt of BCC een tablet te kopen.
Ik heb bewust een Nexus 7 gekocht, dat bood toen meer bang for Buck dan ik met een Chinese tablet zou krijgen, nu is dat natuurlijk niet het geval meer, maar er komt weer en vernieuwde Nexus 7 met nieuwe hardware aan boord.
Ik ben met mijn Nexus 7 drie keer terug geweest, terwijl ik bij de Chinese tablet genoegen neem met de imperfectie in het scherm, omdat het gewoon teveel moeite zou kosten om het te ruilen voor een andere exemplaar.
Ziet er interessant uit.Marked schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 09:31:
Iemand toevallig al iets over dit tablet gelezen?
http://androidcommunity.c...googles-nexus-7-20130519/
Dit zou een goed alternatief zijn voor een Nexus 7.
P.s. Het gaat om de Hisense Sero 7. De pro versie gaat 150 dollar kosten, de lite 99. Met Tegra 3, Android 4.2 en zelfde resolutie als Nexus7 (in ieder geval de Pro).
Ik ben nog op zoek naar een 7 inch tablet.
Kan alleen niet vinden waar deze te koop is en wat het verschil zou zijn tussen de lite en pro
Stop chasing the dream, you're already living it
Voorwaarde is wel 2GB ram, vooral voor films op te bekijken.
Richtprijs is rond de 200€
Tweede indruk: nog steeds goed, maar scherm zit niet helemaal vast in de behuizing waardoor er wat speling inzit. Vaker over gelezen, maar krijg het niet gemakkelijk vastgedrukt. In het donker zie je precies waar het scherm wat los zit, omdat er licht door schijnt. Aluminium deel van de behuizing heeft erg scherpe randen en pakt niet overal lekker vast in landscape. Volume en powerknop komen goedkoop over. Bouwkwaliteit dus maar zo zo. Batterij lijkt indrdaad dikke prima.
[ Voor 9% gewijzigd door Kasj op 21-05-2013 22:56 ]
Maar nu ik dit lees zal ik nog even wachten ermee denk ik .
Zijn er nog anderen hier die dit zelfde probleem hebben met zijn of haar V88 tabletjes??
Zou dit een eerste batch issue zijn of toch niet ??
http://mikecanex.wordpres...-problems-with-chuwi-v88/
Kasj schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 22:53:
Heb mijn chuwi v88 vandaag ontvangen. Eerste indruk: bijzonder fraai, fijne formfactor, mooi scherm met hele goede kijkhoeken en erg smooth verder. Licht qua gewicht. Op veel punten beter dan mijn teclast p88. Bijgeleverde hoes is rommel.
Tweede indruk: nog steeds goed, maar scherm zit niet helemaal vast in de behuizing waardoor er wat speling inzit. Vaker over gelezen, maar krijg het niet gemakkelijk vastgedrukt. In het donker zie je precies waar het scherm wat los zit, omdat er licht door schijnt. Aluminium deel van de behuizing heeft erg scherpe randen en pakt niet overal lekker vast in landscape. Volume en powerknop komen goedkoop over. Bouwkwaliteit dus maar zo zo. Batterij lijkt indrdaad dikke prima.
[ Voor 6% gewijzigd door diquan2001 op 21-05-2013 23:12 ]
Ja, een beetje wel, maar ik denk dat er altijd wel wat is met een chinatab. Mijn teclast p88 heeft zo ook wat dingetjes, zoals een dode pixel, witte vlekken in het scherm, ruimtes tussen scherm behuizing waar stof tussen komt, etc.De batterij is ok, maar niet super.diquan2001 schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 23:08:
Ai dat is jammer ik stond net op het punt om ook de Chuwi V88 te bestellen .
Maar nu ik dit lees zal ik nog even wachten ermee denk ik .
[...]
Voor de chuwi geldt dat ik het voor dat geld echt wel een mooie tablet vindt. Ik ervaar vooral de kernfunctionaliteit, voor mij is dat kwaliteit scherm (erg goed) batterijduur (voor 8 inch erg goed), gewicht en of de interface smooth is. Daar ben ik wel van onder de indruk.
Aoson M33
Ainol Novo9
Beiden een quadcore CPU, alhoewel die in de Aoson krachtiger is (A9 architectuur tegenover A7 in de Ainol). De Ainol heeft wel weer een grotere accu (10.000 mAh tegenover 8.000 van de Aoson). Beiden hebben een retina (2048 x 1536) scherm en de specs verschillen verder ook niet zoveel. Ik lees echter op xda dat de accuduur van de Ainol voor veel mensen nogal tegenvalt, ondanks de grote accu. Ik vraag me dan ook af of de accuduur van de Aoson niet nog slechter zal zijn? Volgens de verkoopsites zou de accuduur juist beter moeten zijn maar daar heb ik dus erg mijn twijfels over ...
Wat mij bij nog een andere kwestie brengt: hebben alle tablets met een 2048 x 1536 resolutie wellicht last van problemen met de accuduur? Ik kan me voorstellen dat al die pixels nogal energie slurpen
Andere aanraders van ~10 inch tablets worden natuurlijk ook altijd gewaardeerd!
[ Voor 3% gewijzigd door Airdack op 22-05-2013 07:51 ]
Gamen op een laptop is best ok .... echt
Verwijderd
[/quote]
http://www.topnotchtablet...let_with_a_Retina_Display
(was al eerder uitvoerig vermeld in dit topic: lezen, lezen, lezen.....)

Je zou ook eens kunnen kijken naar de Hyundai T10, inmiddels te koop bij onze Oosterburen.
http://www.topnotchtablets.com/pipo-m8-pro-reviewAirdack schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 07:50:
Ik ben op zoek naar een ~10 inch tablet en na mijn goede ervaring met het kopen van een Chinaphone (Newman N1) kom ik vanzelf weer uit bij een product uit China. Na een paar dagen flink zoeken ben ik aan het twijfelen tussen twee hele mooie tablets:
Aoson M33
Ainol Novo9
Beiden een quadcore CPU, alhoewel die in de Aoson krachtiger is (A9 architectuur tegenover A7 in de Ainol). De Ainol heeft wel weer een grotere accu (10.000 mAh tegenover 8.000 van de Aoson). Beiden hebben een retina (2048 x 1536) scherm en de specs verschillen verder ook niet zoveel. Ik lees echter op xda dat de accuduur van de Ainol voor veel mensen nogal tegenvalt, ondanks de grote accu. Ik vraag me dan ook af of de accuduur van de Aoson niet nog slechter zal zijn? Volgens de verkoopsites zou de accuduur juist beter moeten zijn maar daar heb ik dus erg mijn twijfels over ...
Wat mij bij nog een andere kwestie brengt: hebben alle tablets met een 2048 x 1536 resolutie wellicht last van problemen met de accuduur? Ik kan me voorstellen dat al die pixels nogal energie slurpenIk heb hier echter niet heel veel info over kunnen vinden, dus wellicht is hier een ervaringsdeskundige of iemand die er meer vanaf weet? Zoals wellicht blijkt uit bovenstaande hecht ik nogal wat waarde aan die accuduur
deze schijnt erg goed te zijn. Verder staan er in de review ook andere goede aanraders.
Als ik niet net de Pipo M9 had gekocht, dan had ik de M8 pro wel gehaald...
Iemand interesse in de M9
Heeft iemand ervaring met de KPN ITV app op de Pipo M Pro?
Ik weet dat die app wat grillig kan zijn.
[ Voor 85% gewijzigd door maartend op 22-05-2013 20:45 ]
en de speakers komt daar een beetje goed geluid uit of is het zoiets als de Onda V972 speaker (slecht dus )
Kasj schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 07:15:
[...]
Ja, een beetje wel, maar ik denk dat er altijd wel wat is met een chinatab. Mijn teclast p88 heeft zo ook wat dingetjes, zoals een dode pixel, witte vlekken in het scherm, ruimtes tussen scherm behuizing waar stof tussen komt, etc.De batterij is ok, maar niet super.
Voor de chuwi geldt dat ik het voor dat geld echt wel een mooie tablet vindt. Ik ervaar vooral de kernfunctionaliteit, voor mij is dat kwaliteit scherm (erg goed) batterijduur (voor 8 inch erg goed), gewicht en of de interface smooth is. Daar ben ik wel van onder de indruk.
Of wat vind je zowiezo van de Pipo S2? Doen of laten gaan en nog ff wachten op andere 8 inch tablets?
EDIT: Kwam de volgende ook nog tegen, is volgens mij ook wel een mooi tabletje, alleen het merk zegt me echt helemaal niets ---> http://www.banggood.com/H...d-4_1-Tablet-p-74460.html
diquan2001 schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 21:17:
Hoe vind je trouwens de helderheid van het scherm ?
en de speakers komt daar een beetje goed geluid uit of is het zoiets als de Onda V972 speaker (slecht dus )
[...]
[ Voor 17% gewijzigd door Catdogsf op 23-05-2013 01:58 ]
Ik ben zeker geen ervaringsdeskundige, maar het scherm is gewoon erg goed. Of het perse heel helder is durf ik niet te zeggen (prima voor mijn gevoel), maar de kijkhoek en kleurweergave is erg goed.diquan2001 schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 21:17:
Hoe vind je trouwens de helderheid van het scherm ?
[...]
Speakers gisteren een beetje getest maar daar was ik niet van onder de indruk.
Zoals gezegd ben ik geen ervaringsdeskundige en Janesh kan je betere tips geven (hij heeft veel chinatabs gehad), maar volgens mij heeft de chuwi veel voordelen boven de s2, zoals een quad core processor, beter scherm en langere accuduur.Catdogsf schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 01:47:
Wat vind je van de Pipo S2 (http://www.banggood.com/W...p-52639.html?currency=EUR)in vergelijking met de Chuwi V88?
Of wat vind je zowiezo van de Pipo S2? Doen of laten gaan en nog ff wachten op andere 8 inch tablets?
EDIT: Kwam de volgende ook nog tegen, is volgens mij ook wel een mooi tabletje, alleen het merk zegt me echt helemaal niets ---> http://www.banggood.com/H...d-4_1-Tablet-p-74460.html
[...]
Van de q79 weet ik weinig van maar op slatedroid heft iemand deze vergeleken met de chuwi. Conclusie was dat diegene het design en scherm van de q79 beter vond, maar dat de chuwi functioneler was door snelle processor en accu. Een mix van beide zou ideaal zijn geweest.. zie hier.
Qua andere 8 incher komt er een mini van cube, wat interessant kan zijn. Maar dat is even afwachten. Volgens hun site echter maar tot 5 uur accu tijd, dat zou ik te weinig vinden.
[ Voor 4% gewijzigd door Kasj op 23-05-2013 08:13 ]
Verwijderd
Hey FarisFaris schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 21:30:
Mijn Cube U30GT2 zat 20 dagen vast bij douane, maar morgen kan ik hem eindelijk ophalen. Ik moet wel €37 bijbetalen, ik had 150 dollar aangegeven als waarde voor de tabelet.
Dat is balen maar ja risico van chinatabs he en al met al nog steeds goedkoper dan soortgelijk tabs die hier te koop zijn.
Mijne ook de U30gt2 is onderweg ben erg benieuwd, laat even wat weten als je hem hebt en hoe die bevalt.
Waar had je hem gekocht en wat had je op de doos laten zetten?
Mvg Redejo65
De Chuwi V88 heeft een goed helder scherm, inderdaad hele goede kijkhoeken. Het geluid uit één speaker is heel luid, ik ben veel minder gewend in China tabs.
De bouw kwaliteit van mijn unit is heel goed, mooie smalle randen, hij is dun, en het gewicht is zeer laag, en daar houd ik van.
De Chuwi V88 blinkt uit in battery life, ik denk de beste die ik tot nu toe gekocht heb, vijf, zes uur gebruik zonder het scherm heel laag te zetten is geen probleem. Ook in standby wordt zeer weinig stroom gebruikt, wat je vaak wel anders ziet in een China tab.
De iets uitstekende plastic knoppen vind ik geen probleem, evenals de sd kaart, die niet helemaal verdwijnt in het apparaat.
Al met al een goed apparaat, zijn geld waard, maar mijn voorkeur qua processor na drie RK3188 en tien RK3066 apparaten, gaat nog steeds nadrukkelijk uit naar de samsung exynos 4412 quad en de dual 4210 van mijn galaxy tab 7.7.
Via banggoood besteld. Op de doos stond (tablet battery) van 20 dollar, had ik zelf niet erom gevraagd!Verwijderd schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 12:05:
[...]
Hey Faris
Dat is balen maar ja risico van chinatabs he en al met al nog steeds goedkoper dan soortgelijk tabs die hier te koop zijn.
Mijne ook de U30gt2 is onderweg ben erg benieuwd, laat even wat weten als je hem hebt en hoe die bevalt.
Waar had je hem gekocht en wat had je op de doos laten zetten?
Mvg Redejo65
Ze zijn bij postnl blijkbaar niet ingetrapt, dus krijg ik een inklaringskosten formulier. Ik had een waarde van 150 dollar opgegeven met een kopie van factuur.
"When you grow up your heart dies"
Verwijderd
De t7s is een mooie tablet, echter met een schrikbarend korte accuduur. Voor mij verdween hij daarom van de shortlist als potentiele 7" kandidaat.sjaool schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 21:50:
Bij Geekbuying een Hyundai T7s 7 inch tablet voor een wel heel leuke prijs en mooie specs.
[afbeelding]

In Duitsland te koop voor € 179,- (zonder inklaringskosten, mét garantie)

265 dollarSpurlie schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 19:36:
En wat was de daadwerkelijke waarde?
(Ik weet het, niet echt exotisch, maar ik gok dat het oude stock is, dus oude topics uit de sloot halen vond ik ook weer zowat
Ik wil zelf een tablet om comics op te kunnen lezen, muziek te kunnen luisteren, af en toe een (SD) filmpje en als algemene gooi-en-smijt tablet. Android 4.0 zou ik leuk vinden, maar ik weet niet of de hardware dat echt goed bij kan houden.
Is deze tablet nog wat waard voor het geld of kan ik liever kijken voor iets van een euro of 100?
[ Voor 11% gewijzigd door Stoney3K op 24-05-2013 09:57 ]
Zet het daar maar neer! -- It's time to party like it's 1984 -- Soundcloud
Ik heb de T7S, we zijn er achter gekomen dat de chinese 360 applicatie actief moet blijven, bijna iedereen verwijderd of freezed deze. Maar mijn accu gaat nu een stuk langer mee nu die app weer actief is.Verwijderd schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 22:16:
[...]
De t7s is een mooie tablet, echter met een schrikbarend korte accuduur. Voor mij verdween hij daarom van de shortlist als potentiele 7" kandidaat.![]()
In Duitsland te koop voor € 179,- (zonder inklaringskosten, mét garantie)
Meer info: http://www.slatedroid.com...ge__p__833777#entry833777 Ik heb het niet gemeten, maar mijn gevoel is dat hij zeker 25% langer meegaat, ruim 4 uur browsen en spelletjes spelen lukt nu makkelijk op 1 lading.
Die link naar geekbuying was 172US$, op aliexpress kan je hem voor 155US$ halen. Ik was iets van 150€ incl invoerrechten kwijt en dat was inclusief DHL shipping.
Verwijderd
Als je hem wil kopen zou ik hem hier proberen te kopen, als ze hem nog hebben.
Onbegrijpelijk dat hier wordt geschreven of nageblaakt dat de Cube U30GT2 een slecht WiFi bereik heeft.Verwijderd schreef op vrijdag 24 mei 2013 @ 12:43:
Als jullie moeten kiezen tussen de pipo m8pro of de ramos w42, welke raden jullie aan? De tablet mag niet meer dan 300 dollar kosten en vooral een goed wifi bereik hebben, wat de cube u30gt2 jammer genoeg niet heeft (hoewel mijn voorkeur uitgaat naar een 10inch tablet)
Mijn vrouw en ik hebben beide de Cube U30GT2 en ze doen het door het gehele huis fantastich en ook zeer zeer snel sneller nog dan mijn snelle dell met i5 3e generatie!! Ook de benchmark met Antutu geeft snelle waarden van 16250-16875 wel geleverd via Bitspeed met de laatste update.
Wel gelijk die screenprotector eraf getrokken, dat was echt niet werkbaar, stroef en toetsaanslagen werden niet goed geregistreerd.
Hij is geleverd met software 1.05. Ik kijk het even aan en besluit dan of ik er de nieuwe 4.2.2 op zet.
Verwijderd
Ik kan alleen maar afgaan op "onafhankelijk" reviews...alexanderjcs schreef op vrijdag 24 mei 2013 @ 16:05:
[...]
Onbegrijpelijk dat hier wordt geschreven of nageblaakt dat de Cube U30GT2 een slecht WiFi bereik heeft.
De Sero Pro is vergelijkbaar met de nexus7 voor $150 en de LT biedt eigenlijk een hoop minder, maar wel voor $99
Er zijn alleen nog niet echt webshops waar ze worden aangeboden. Ook nog geen reviews gezien
p.s. groot voordeel van deze tablets t.o.v. de Nexus7: HDMI&SD support
[ Voor 11% gewijzigd door Marked op 24-05-2013 18:33 ]
Wat erop neer kwam:
Tablet USB in development mode zetten.
Installeer MoboRobo
Sluit de tablet aan met USB kabel
Driver wordt geinstalleerd door MoboRobo.
Download de ADB-tools (kijk of er recente build van is).
Reboot via de ADB command in bootloader modus. (scherm blijft zwart op de cube).
Er is een onbekende apparraat gevonden in device manager, weer drivers installeren.. (dat wordt door het programma MoboRobo gedaan).
En voila! RKbatchtool ziet het apparraat!
ROM flashen naar keuze.
Ik weet niet of iemand een goede firmware heeft die het probleem van wifi signaal oplost?
Ik maak zelf gebruik van ziggo router. Ik kan me best voorstellen als een goeie router hebt dan is het probleem minder.
[ Voor 11% gewijzigd door Faris op 25-05-2013 03:15 ]
Ervaren andere bezitters dit ook zo?
Ik heb het zelfde bij mijn Pipo M9.Ransom_nl schreef op zaterdag 25 mei 2013 @ 12:17:
Mijn eerste indrukken van de u30gt2 zijn goed.goede bouwkwaliteit, heel mooi scherm, lekker snel. Alleen moet ik erg wennen aan de touch input, hij mist soms mijn aanrakingen en heb het gevoel dat ik wat bewuster moet drukken als op mijn nexus 7. Dit maakt het gebruik wat minder smooth. Ik zit op build 1.05
Zit er een screen protector op? Ik had mijn eraf gehaald omdat het ook afentoe miste.. sinds dien lijkt het wel weg. (kan ook het idee zijn).Ransom_nl schreef op zaterdag 25 mei 2013 @ 12:17:
Mijn eerste indrukken van de u30gt2 zijn goed.goede bouwkwaliteit, heel mooi scherm, lekker snel. Alleen moet ik erg wennen aan de touch input, hij mist soms mijn aanrakingen en heb het gevoel dat ik wat bewuster moet drukken als op mijn nexus 7. Dit maakt het gebruik wat minder smooth. Ik zit op build 1.05
Ja,die screenprotector ging er gelijk af, daarmee was niet te werken. Ik ga denk ik de 4.2.2 vanavond erop zetten,kijken of er dan iets veranderd.dCY schreef op zaterdag 25 mei 2013 @ 15:36:
[...]
Zit er een screen protector op? Ik had mijn eraf gehaald omdat het ook afentoe miste.. sinds dien lijkt het wel weg. (kan ook het idee zijn).
Het enige wat ik nog moet weten is het geluid -_-"
Erger is dat ik sinds het begin problemen had met het touch screen, als ik sommige delen van het scherm aanraakte, dan gebeurde er niks. In landscape mode werkte een hele strook aan de boven-, zij- en onderkant aan de rand van het scherm niet. Ik vermoed dat de digitizer van mijn exemplaar op sommige delen van het touchscreen simpelweg kapot is. Ik denk dat dit gewoon vette pech is dat het touch screen van mijn exemplaar +/- defect is en daarom niet goed reageerde op aanrakingen.
Op filmpjes van andere V973 gebruikers zag ik dit probleem niet terug. Een week geleden heb ik 'm met Post.nl terug gestuurd naar China, jammer maar helaas. Met de verkoper bij Aliexpress heb ik afgesproken voordat hij het volgende exemplaar verstuurd, hij eerst gaat testen of alle delen van het touch screen deze keer wel goed werken.
EDIT: 2 vraagjes nog, is de WIFI goed? Want dat is opzich wel belangrijk voor me... En waar kan ik hem het beste/goedkoopste bestellen?
janesh schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 12:24:
Ik wil er nog wel even wat over zeggen. De Chuwi V88 is stukken beter dan b.v. de Yuandao Vido N80 RK3188 en zeker de PiPo S2. De laatste is echt verleden tijd, alleen battery life is goed, maar daardoor wordt deze 8 inch veel te zwaar. Het scherm is slecht, evenals het zogenaamde IPS scherm van de N80, en een zekere dealbreaker betreffende de S2, is het zien van je vingers in het scherm, als je hem vast houd met je vingers tegen de achterkant.
De Chuwi V88 heeft een goed helder scherm, inderdaad hele goede kijkhoeken. Het geluid uit één speaker is heel luid, ik ben veel minder gewend in China tabs.
De bouw kwaliteit van mijn unit is heel goed, mooie smalle randen, hij is dun, en het gewicht is zeer laag, en daar houd ik van.
De Chuwi V88 blinkt uit in battery life, ik denk de beste die ik tot nu toe gekocht heb, vijf, zes uur gebruik zonder het scherm heel laag te zetten is geen probleem. Ook in standby wordt zeer weinig stroom gebruikt, wat je vaak wel anders ziet in een China tab.
De iets uitstekende plastic knoppen vind ik geen probleem, evenals de sd kaart, die niet helemaal verdwijnt in het apparaat.
Al met al een goed apparaat, zijn geld waard, maar mijn voorkeur qua processor na drie RK3188 en tien RK3066 apparaten, gaat nog steeds nadrukkelijk uit naar de samsung exynos 4412 quad en de dual 4210 van mijn galaxy tab 7.7.
[ Voor 3% gewijzigd door Catdogsf op 26-05-2013 00:34 ]
Hier heb ik hem, met 2 Gb memory, vandaan. Met DHL versturen, en 25 usd op de invoice vragen als je hem daar koopt.
Inderdaad, de wifi is heel goed op mijn apparaat, vergeleken met alles wat ik gekocht heb.
[ Voor 27% gewijzigd door janesh op 26-05-2013 09:26 ]
Verwijderd
Hey FarisFaris schreef op zaterdag 25 mei 2013 @ 03:12:
Ik heb 5 verschillende firmware's geprobeerd maar geen verbetering van wifi signaal. In de woonkamer en keuken heb ik uitstekend signaal maar verder lopen richting slaapkamers dan valt de signaal heel snel naar beneden en soms heb ik geen verbinding meer. Ik spreek hier over een afstand van 11 meter vanaf de woonkamer.
Ik maak zelf gebruik van ziggo router. Ik kan me best voorstellen als een goeie router hebt dan is het probleem minder.
De reacties over wifi ontvangst van de u30gt2 schijnt te variëren maar, ik lees dat je ziggo heb en als er echt 1 wifimodem de ubee evw3200 bagger is op grotere afstand is die het wel.
Dus idd vermoed ik ook dat met een andere router het veel minder problemen zou opleveren.
Wel met korting (had nog een coupon ) betaal nu totaal 125 eur incl fedex ..
Nu maar wachten en wachten

janesh schreef op zondag 26 mei 2013 @ 00:41:
http://www.aliexpress.com...amera-Wifi/808824670.html
Hier heb ik hem, met 2 Gb memory, vandaan. Met DHL versturen, en 25 usd op de invoice vragen als je hem daar koopt.
Inderdaad, de wifi is heel goed op mijn apparaat, vergeleken met alles wat ik gekocht heb.
Ben benieuwd naar je video reviewdiquan2001 schreef op zondag 26 mei 2013 @ 13:12:
Ik heb de chuwi V88 2GB ook maar besteld bij Panda ..
Wel met korting (had nog een coupon ) betaal nu totaal 125 eur incl fedex ..![]()
Nu maar wachten en wachten
[...]
Moet nog eerst een uitgebreide review doen over de Lenovo K860i .
Die gaat binnenkort geupped worden ik moet nog iets langer ermee spelen .
Als dit toch onder software valt en hier niet thuis hoort, gewoon niet reageren.
druk en typefouten voorbehouden
Specs:
Ik zou zeggen: zeer behoorlijke specs voor die prijs, als ik het vergelijk met bijv een Samsung Galaxy Tab 2 (50 euro duurder). Maar ik weet dus geen zier van tablets in het algemeen, plus er zijn geen benchmarks van dit exemplaar te vinden. Is dit enigszins de gok waard of toch maar voor de bekende route kiezen door een Samsung aan te raden?CPU RK3188 quadcore Cortex-A9@1.8GHz, with Mali-400
GPU Quad-Core Mali-400 MP
OS Android 4.1
Behuizing Metal case
Beeldscherm 10.1'' IPS LCD, Resolution 1280*800
Opslag Built-in Flash up to 16GB
Geheugen 2GB DDR3
Batterij 5500mAH
"There are two hard things in computer science: cache invalidation, naming things, and off-by-one errors."
Alleen de batterij kon iets beter, en de opslag capaciteit is 8 GB, maar twee jaar garantie, en online in Nederland kopen is ook wat waard.
Na 50 euro cash back van Samsung, zou je bij BCC voor plm 275 euro, de galaxy note 10.1 nog kunnen overwegen, stukken beter dan de galaxy tab 2.
Ik moet wel zeggen na 'enige' ervaring met alle chinese chipsets op de markt, dat het die 75 euro meer beslist waard is.
[ Voor 16% gewijzigd door janesh op 26-05-2013 20:56 ]
Of lees onderstaande pagina.
http://www.slatedroid.com...ad-mini-v88/page__st__320
Ik had het eerder gepost een paar blz. terug.
janesh in "Het topic voor onbekende en exotische Android-tablets"
[ Voor 25% gewijzigd door janesh op 26-05-2013 22:19 ]
Het budget lag echter rond de 200 euro en 75 erbovenop is dan wel aardig wat. De batterij is niet zo'n probleem, is voor thuisgebruik en altijd wel een stopcontact in de buurt. Opslag valt te verhelpen met een SD kaartje maar het is niet bedoeld voor iemand die veel data op zijn tablet wil zetten. Wil gewoon kunnen intermeppenjanesh schreef op zondag 26 mei 2013 @ 20:35:
Ik denk dat het de 'gok' zeker waard is.
Alleen de batterij kon iets beter, en de opslag capaciteit is 8 GB, maar twee jaar garantie, en online in Nederland kopen is ook wat waard.
Na 50 euro cash back van Samsung, zou je bij BCC voor plm 275 euro, de galaxy note 10.1 nog kunnen overwegen, stukken beter dan de galaxy tab 2.
Ik moet wel zeggen na 'enige' ervaring met alle chinese chipsets op de markt, dat het die 75 euro meer beslist waard is.
"There are two hard things in computer science: cache invalidation, naming things, and off-by-one errors."
Zit nu steeds meer te overwegen zo iets te halen (hoge resolutie en goede accuduur zijn belangrijk).
Op zoek naar een 3G tablet.
M'n oog valt op Pipo M9 of M8 Pro? Weet iemand iets beters?
Zelfde ervaring, ik was ook terug naar 1.05.Ransom_nl schreef op zondag 26 mei 2013 @ 22:34:
Vanmiddag de 4.2.2 rom van arctablet geflashed op mijn Cube U30GT2. Liep niet soepeler dan de 1.05 rom, mijn wifi bereik was slechter geworden en ik kon geen videos fullscreen in de browser afspelen. Net dus gelijk weer terug geflashed naar 1.05.
Bedankt voor je antwoorden tot dusverjanesh schreef op zondag 26 mei 2013 @ 00:41:
http://www.aliexpress.com...amera-Wifi/808824670.html
Wat bedoel je trouwens met 25 usd op de invoice vragen? Snap niet helemaal wat en hoe ik dat moet regelen.
Ik zie dat je ook kan kiezen voor "optie 2" en dan krijg je er een Smart leather case bijgeleverd, heb jij dat ook gedaan en zoja hoe bevalt die? (qua bescherming en handigheid)
Heb je nog toevallig een kortingscode die ik kan gebruiken? (blijf een nederlander he
En is je pakje eruit gevist door de douane, en zoja wat moest je betalen?
[ Voor 13% gewijzigd door Catdogsf op 27-05-2013 02:28 ]
Waar je ook nog naar kunt kijken is naar de galaxy note 8 inch, bij BCC voor 313 euro.
Met zijn exynos 4412 op 1.6 GHz, 8 inch, 16:10, een topapparaat.
Antutu makkelijk over 17000 in quadrant 6800, vooral de laatste een zeer hoge score.
Ben je gelijk ook van de zeer irritante 'lag' af die, bij ALLE exoten, met iedere Chinese chip set, voor komt.
De tweede is nu onderweg, daar de vriendin er ook erg graag één wil.
Paar klachten die ik tot dusver heb zijn het niet kunnen opladen via USB (reeds bekend toen ik 'm kocht), een slordig geplakte screenprotector (lelijk bubbeltje met een Chinees pandawillvuiltje eronder) en de slechte wifi-verbinding (werkt niet of zeer slecht na wake-up uit standby). Ik heb zojuist een verse English ROM erop gezet van pipo zelf, met android 4.2. Eerste indrukken zijn erg positief; geen Chinese meuk en de wifi lijkt veel beter.
Nu overwegen of ik de pipo's in augustus aan de achterbank durf over te dragen of dat ik toch nog even verder zoek naar twee el cheapo $50 dollar tablets, voor de meiden om stuk te maken om films op te kijken tijdens de vakantieritten ;-)
Sinds gisteren zit mijn teclast p88 (RK3066) vast in de bootscreen. Batterij was helemaal leeg gegaan en toen heb ik hem even snel aan een usb lader gehangen (bleek mijn blackberry lader te zijn). 30 minuten later van de lader afgehaald en sindsdien blijft hij hangen op het bootscreen. Ik kan nog wel in de recovery mode komen (android mannetje met rode driehoek), maar daar kan ik verder ook niks.
Als ik hem aan mijn computer hang in de recovery mode dan wordt hij herkend door moborobo en worden drivers geinstalleerd (generieke ADB?). Maar het lukt moborobo niet om te connecten met het device. Als ik rkbatchtool opstart ziet hij de tablet alleen wanneer het vast zit in de bootscreen. Echter blijft het paars en wordt niet groen waardoor ik niet kan flashen. Als ik handmatig de rockusb drivers uit rkbatchtool probeer te installeren zegt windows dat het niet kan vanwege compatibiliteit met 6-bit (terwijl ik wel de 64 bit drivers heb).Kortom ik zit helemaal vast en kan wel wat tips gebruiken.
Daarvoor heb ik 2x deze besteld.phAn schreef op maandag 27 mei 2013 @ 11:46:
Nu overwegen of ik de pipo's in augustus aan de achterbank durf over te dragen of dat ik toch nog even verder zoek naar twee el cheapo $50 dollar tablets, voor de meiden om stuk te maken om films op te kijken tijdens de vakantieritten ;-)
Gewoon via USB op te laden en dat is wel zo makkelijk in de auto.
En als je in de Rockbatch tool op "switch" drukt als hij paars is, gaat hij dan ook niet naar groen toe?Kasj schreef op maandag 27 mei 2013 @ 14:24:
Paniek![]()
Sinds gisteren zit mijn teclast p88 (RK3066) vast in de bootscreen. Batterij was helemaal leeg gegaan en toen heb ik hem even snel aan een usb lader gehangen (bleek mijn blackberry lader te zijn). 30 minuten later van de lader afgehaald en sindsdien blijft hij hangen op het bootscreen. Ik kan nog wel in de recovery mode komen (android mannetje met rode driehoek), maar daar kan ik verder ook niks.
Als ik hem aan mijn computer hang in de recovery mode dan wordt hij herkend door moborobo en worden drivers geinstalleerd (generieke ADB?). Maar het lukt moborobo niet om te connecten met het device. Als ik rkbatchtool opstart ziet hij de tablet alleen wanneer het vast zit in de bootscreen. Echter blijft het paars en wordt niet groen waardoor ik niet kan flashen. Als ik handmatig de rockusb drivers uit rkbatchtool probeer te installeren zegt windows dat het niet kan vanwege compatibiliteit met 6-bit (terwijl ik wel de 64 bit drivers heb).Kortom ik zit helemaal vast en kan wel wat tips gebruiken.Het enige wat ik nu zelf nog kan bedenken is de batterij helemaal leeg te laten lopen, kijken of dat iets helpt.
Ben inmiddels een stap verder. Wat ik even had gemist is dat je dus eerst op switch moeten drukken en daarna via apparaatbeheer een onbekend apparaat terugvindt waarvoor je handmatig de drivers moet installeren. Daarna werd de knop groen.Woudtwe schreef op maandag 27 mei 2013 @ 14:47:
[...]
En als je in de Rockbatch tool op "switch" drukt als hij paars is, gaat hij dan ook niet naar groen toe?
Edit: En ik heb weer een android beeld. Joepie!
[ Voor 5% gewijzigd door Kasj op 27-05-2013 15:00 ]
http://www.pipo.cn/En/ind...uct&a=show4&type=2&id=260
Edit:
Heb het net geprobeerd. Gelukkig is er nu 4.2 voor versie V1 (old pcb). Het is deze:
PiPO M9 software_chinese version_old pcb(1.1)_20130527
[ Voor 35% gewijzigd door Kitser op 27-05-2013 18:41 ]
Ik kan dit niet afleiden uit de omschrijving, of is dit iets vanzelfsprekend.
Kan iemand me wat informatie geven?
Hoe vind je deze versie ? draait hij een beetje lekker erop ??
Kitser schreef op maandag 27 mei 2013 @ 17:17:
Ze hebben weer wat nieuwe firmwares op de pipo site gezet. Iemand een idee of er nu 4.2 voor v1 old pcb bij zit?
http://www.pipo.cn/En/ind...uct&a=show4&type=2&id=260
Edit:
Heb het net geprobeerd. Gelukkig is er nu 4.2 voor versie V1 (old pcb). Het is deze:
PiPO M9 software_chinese version_old pcb(1.1)_20130527
Voorlopig draait ie prima. Heb het idee dat het scherm iets beter reageert. Daar had ik bij 4.1 wel wat last van.diquan2001 schreef op maandag 27 mei 2013 @ 20:26:
Dat is mooi dat Pipo toch nog aan ons Old pcb gebruikers heeft gedacht..
Hoe vind je deze versie ? draait hij een beetje lekker erop ??
[...]
Hij begint wel te zeuren over een product key. Daar heb ik Pipo ff over gemaild.
Thanks, dat oogt erg bruikbaar. Heb jij ze al binnen ( en zou je, zo ja, een kleine indruk willen geven mbt beeld/geluid)?Gutteguttegut schreef op maandag 27 mei 2013 @ 14:41:
[...]
Daarvoor heb ik 2x deze besteld.
Gewoon via USB op te laden en dat is wel zo makkelijk in de auto.
@honda4life
Alle tablets die ik tot dusver heb besteld (drie verschillende merken) werden steevast met adapter en verloopstekker geleverd. Vaak zijn ze ook via usb op te laden (hoewel mn pipo dat dan weer niet kan).
Ik zit nu te twijfelen tussen deze twee:
De Ramos W42
en de empire-elextronix-m1008 die al eerder genoemd was.
http://webshop.telegraaf....ix-m1008-10-1-inch-tablet
Ik neig meer naar de Empire van de telegraaf, misschien weet iemand nog een leuke?
Prijs moet rond de €200 liggen.

Mischien is de Pipo M9 Of M8 Pro ook iets voor je ..
murfie121 schreef op maandag 27 mei 2013 @ 22:29:
Kan iemand me misschien helpen, Ik ben op zoek naar een goede tablet met fatsoenlijke wifi hoeft niet perse veel opslag te hebben 8Gb is genoeg (wel graag uitbreidbaar met microsd)
Ik zit nu te twijfelen tussen deze twee:
De Ramos W42
en de empire-elextronix-m1008 die al eerder genoemd was.
http://webshop.telegraaf....ix-m1008-10-1-inch-tablet
Ik neig meer naar de Empire van de telegraaf, misschien weet iemand nog een leuke?
Prijs moet rond de €200 liggen.
Het is volgens mij gewoon de standaard goedkoopste 7 inch Allwinner A13 tablet die er is.phAn schreef op maandag 27 mei 2013 @ 21:48:
[...]
Thanks, dat oogt erg bruikbaar. Heb jij ze al binnen ( en zou je, zo ja, een kleine indruk willen geven mbt beeld/geluid)?
Zie bv deze vide:
Het hoeft van mij geen topper te zijn, alleen SD video afspelen voor de kids en misschien een spelletje angy birds oid.
De resolutie is 800x480 dus voor velen ook veel te laag maar voor SD video meer dan zat.
Ze zijn op 24 mei verzonden...ik hoop eerlijk gezegd dat ze voor de vakantie binnen zijn
Verwijderd
Het merk zou toch ook in China bekend moeten staan ?

Edit:
KVD toch gevonden ( http://www.kvdchina.com/products_info.asp?id=187) maar type 7132 niet, iemand ervaring met KVD tablets, had er nooit eerder van gehoord !
Belgische collega had mij hierover namelijk getipt.
[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 28-05-2013 01:22 . Reden: layout ]
Hmmzzz ook al naar gekeken inderdaad, hij is alleen 2x zo duur, ook al is hij bij Saturn nog iets goedkoper (308 euro), toch valt hij daardoor op dit moment wel bij me af. Maar die lag komt dus ook voor bij de Chuwi v88?janesh schreef op maandag 27 mei 2013 @ 08:13:
Ja, zo'n ding, case, voor een paar USD heb ik ook nog onderweg, en korting kijk ik ook altijd naar.
Waar je ook nog naar kunt kijken is naar de galaxy note 8 inch, bij BCC voor 313 euro.
Met zijn exynos 4412 op 1.6 GHz, 8 inch, 16:10, een topapparaat.
Antutu makkelijk over 17000 in quadrant 6800, vooral de laatste een zeer hoge score.
Ben je gelijk ook van de zeer irritante 'lag' af die, bij ALLE exoten, met iedere Chinese chip set, voor komt.
Dit topic is NIET bedoeld voor:
-Het bespreken van bestellingen / importeren
-Het bespreken van winkels.
-Het bespreken van prijzen.
-Het bespreken van software.
-INKOOPACTIES
Dit is GEEN algemeen dumptopic voor alles wat met Android-tablets te maken heeft.